Sāks “Rail Baltica” sākotnējo sabiedrisko apspriešanu pašvaldībās

22

Komentāri (22)

Andris 13.03.2015. 09.49

Biedrības “Tūjaskrasts” skatījums par Rail Baltica un pilnsabiedrību SIA “RB Latvija” no Salacgrīvas novada lasāms šeit: http://tujaskrasts.lv/Jaunumi.php

Mēs neesam “pret”! Bet mēs gribam zināt, “kā”!

0
0
Atbildēt

0

Mantrausis 22.01.2015. 09.24

Tātad Bauska no pieturvietu skaita ir pazudusi… Hm…

Būtu interesanti aplūkot un salīdzināt zemes īpašumu vērtības un darījumus tuvākos laikos. Cik atceros, allaž uz šo procesu “zinātāji” līksmi “uzvārījušies”…

+3
0
Atbildēt

0

Krotow 22.01.2015. 00.07

Vistaisnākā “Rail Baltica” trase iznāk caur Kēniksbergas apgabalu. Tur var ietaupīt vēl 120 km. Pirms tam vienīgi jānokarto teritorālais jautajums, vai teritoriju atgriezīs Vācijai, vai sadalīs starp Poliju un Lietuvu.

+5
0
Atbildēt

3

    aivarsk > Krotow 22.01.2015. 02.34

    jāuztaisa referendums :))

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    kolpants > Krotow 22.01.2015. 10.13

    Ja atgriešanu Vācijia vēl kaut kā var pamatot, tad sadalīt starp Poliju un Lietuvu ir tīrais “citi to nevar darīt, bet mums atļauts”. Nu tad pie vietas lai Lietuva Viļņu Polijai atdot:))

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    agrunte > Krotow 22.01.2015. 11.10

    Kolpant, 21. gadsimtā neko vairs nevar pamatot ar “iskonnajām teritorijām”. Tā domā tikai Krievija, kura ir iestrēgusi 19. gadsimtā. Ja sadalīšana notiks, tad tā notiks pēc ANO lēmuma, un būs nevis kaimiņvalstu ieguvums, bet kaimiņvalstu apgrūtinājums humāno apsvērumu dēļ, resp. tām uzliktais pienākums rūpēties par apgabala iedzīvotājiem, kad pati Krievija vairs nespēs viņus uzturēt.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

ierados 21.01.2015. 19.42

Precīzi !! Un cik naudas “zāģētāju” būs klāt?

+3
-1
Atbildēt

0

Neticis 21.01.2015. 18.26

Sāku cerēt, ka, varbūt, varēšu apceļot Eiropu bez nīkšanas reģistrācijā, izģērbšanās un normāli izstieptām kājām.

+6
0
Atbildēt

1

agrunte 21.01.2015. 18.09

Prieks par Rail Baltica, bet gribas pieminēt arī šo pāris dienu vecu ziņu:

“Will be building a Hyperloop test track for companies and student teams to test out their pods. Most likely in Texas.”

Teksasā tiks būvēts izmēģinājuma posms vakuuma maglevam – nākotnes transporta veidam. Spriežot pēc tā, cik ātri realizējas līdzšinējie Maska projekti, arī šis maglevs var kļūt par reālitāti jau nākamo gadu laikā. T. i., vēl āgrāķ, nekā tiks uzbūvēts Rail Baltica. Tas var sašķobīt priekšstatus par modernu ceļu.

+2
0
Atbildēt

6

    aivarsk > agrunte 21.01.2015. 21.09

    Trase tāpat būs vajadzīga, tas paņems 10 gadus minimums. Projektēs vēl vēlāk.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    nulle > agrunte 21.01.2015. 22.07

    Interesanti kā šis domā atrisināt drošības problēmas.

    Jebkāds caurules bojājums nozīmēs drošu nāvi visiem tur esošajiem pasažieriem.

    Bremzēšanas ceļš arī sanāk diezgan pagarš.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    agrunte > agrunte 21.01.2015. 23.42

    Nulle, tur visi šie jautājumi jau sen izrunāti, protams, vēl feasibility stādijā.

    Ceru ka nevienam nebūs jāmirst. To visu taču izglītoti cilvēki taisīs. ASV pēc svilpiena no visām pusēm saskrien vairāk postdoku, nekā pie mums, piemēram, celtnieku.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    v_rostins > agrunte 21.01.2015. 23.45

    agrunte

    Pneimo transports varētu būt vislētākais nākotnē.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    v_rostins > agrunte 21.01.2015. 23.46

    nulle

    Jebkāds caurules bojājums nozīmēs drošu nāvi visiem

    ______________

    Nozīmē vienkāršu apstāšanos.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    agrunte > agrunte 22.01.2015. 00.39

    Ja ar pneimotransportu tu domā hyperloop, tad tā to nosaukt nekādi nevar, jo pneimo nozīmē kustību spiediena starpības rezultātā, bet hyperloopā spiediena starpības nav, tur viss gaiss ir vnk novākts, lai tas netraucētu ātri šļūkt magnētisko spēku iedarbībā.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

J.Biotops 21.01.2015. 17.28

Par šo tēmu būs savs sakāmais gan Krievijas mazcenas trubadūriem, gan derīgiem idiotiem, rozā un zaļiem aktīvistiem. Melodijas sapasēs arī melni-brūniem un sarkanbaltiem tautas draugiem,visā zemē vaimanas par izpostīto Latviju panesīsies augstāk par debesīm.

+10
0
Atbildēt

0

Aldis-2 21.01.2015. 17.21

Nu, 25 gadu laikā varēja jau visus dzelzceļus pārbūvēt, lai tie atbilstu Eiropas platumam. Tam būtu pat lielāka nozīme nekâ eiras ieviešanai.

+8
-1
Atbildēt

1

    Krotow > 22.01.2015. 00.04

    Var jau sapņot, taču kamer dzelzceļu pamatā izmantoja kravu tranzītam no Krievijas uz Ventspili, viss stāvēja uz vietas. Jo Krievijas tranzītam standarta sliežu platums (1435mm, iesaukts arī par “Eiropas” platumu) nav aktuāls, bet pasažieri ir dotējami, līdz ar ko viņu viedoklis nevienu neinteresēja.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam