Spriņģe: mediju pārstāvju neiesaistīšana Preses likuma grozījumu izstrādē ir “cūcība” (papild.)

104

Komentāri (104)

Mantrausis 19.01.2015. 09.09

Jāpiekrīt! Protams, ir atšķirība – ciktāl medijs “piespēlē” “sabiedrības” alkām pēc vainīgajiem, ciktāl tam ir pašam savas ziņas… Piemēram, man it smieklīgi šķiet – presei nestāsta neko, pēc dienas, piemēram, pietiek.com publicē materiālus. Vismaz neesmu dzirdējis to, ka kāds būtu sūdzēts tiesā par šo materiālu pielabošanu vai mainīšanu.

Tā vietā, lai tiesas sāktu strādāt un to darbs netiktu izmantots lieki, aizvelkam aizkaru. Interesanti. Vai atgriežas vecie laiki? Brežņevs amatā jau ir, kas sekos????

0
0
Atbildēt

0

v_rostins 18.01.2015. 23.04

Ebenemezers

Vai domāji čekistu piesmieto izdzimteni, kolorado lenteni, Dombrovski, kurš kopā ar Zaharjinu un Ļipman izvazāja LM, ko beigās viņa varza bez naudas atdeva Krimas čekistu firmai, līdzvainīgo valsts nozagšanas projektā TECII 2. kārta, to pašu kurš kopā ar Roni un Freivaldu piedalījās CAF-Severstaļ afērā un Citadeles atdošanā čekistiem caur ASV reģistrēto mazpazīstamo off-shore firmu fondu, par sviestmaizi? Varbūt Putina kuci, Zatļeru, kuru pa riņķi laida Zaharjins ar Meļņiku, kurš rija saslaukas no Lemberga galda un uzlaizīja mērces paliekas?

0
0
Atbildēt

0

Ebenemezers-3 18.01.2015. 18.43

her Ino, Juus esat paaraak sacereejies uz muusu pseidonacionaaļiem , esmu ieveeroijis ka izsenis par šiem staaviet un kriitiet, bet atvainojiet sen bija laiks saprast kas ir muusu nacionaeļu partija , nu ja esat milziigs lembes fans ,tad pardon , izsaku liidzjūtību, lai Jums veiksmiiga naakošaa nedeeļa!

+2
-1
Atbildēt

2

    andrejs > 18.01.2015. 19.09

    Kur lai meklē īstos nacionāļus? :)

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Ebenemezers-3 > 18.01.2015. 19.24

    nu nav viņu miiliit , vismaz muusu saeimaa to nav , ir peerkami stipendiaati , diemžeel

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

edge_indran 17.01.2015. 14.16

———Spriņģe: mediju pārstāvju neiesaistīšana Preses likuma grozījumu izstrādē ir “cūcība”.

===============================================================================

Mediju pārstāvju neiesaistīšana ir sekas;- galu galā “moris savu darbiņu padarījis…”

Saules mūžu 4.maija režīmam!

Lai dzīvo auseklīšu, kampēju, oligarhu amerikanizētā disnejlenda!!

Disnejlenda

https://www.youtube.com/watch?v=MIrm9mNbZ2Y

Manis paša radīts / Ir šis lērums viss – / Izdomāts un zīmēts,

Glaudīts, lamāts, sists.

0
-1
Atbildēt

0

aivarsk 17.01.2015. 13.51

Ļoti žēl, ka oponentiem PĒC BŪTĪBAS ir ļoti maz, ko teikt un jāklausās vienveidīgie “argumenti” – “nu tas jau NA”, “ko gaidīt no Rasnača”, “tieslietas ir tik tālu nolaistas” – neliecina par diskusiju kvalitāti no šīs grupas…

Es pārpublicēju likumprojekta anotāciju. Zem tās pusotras stundas laikā nav neviena komenta PAR LIETU.

+5
-13
Atbildēt

12

    andrejs > aivarsk 17.01.2015. 14.00

    Es pārpublicēju likumprojekta anotāciju. Zem tās pusotras stundas laikā nav neviena komenta PAR LIETU.

    —————————–

    Vienotības darbiniekiem PAR LIETU nav ko teikt, viņi var tikai mīnusus likt… :)

    +6
    -13
    Atbildēt

    0

    edge_indran > aivarsk 17.01.2015. 14.10

    ——-aivarsk:”(..)Es pārpublicēju likumprojekta anotāciju. Zem tās pusotras stundas laikā nav neviena komenta PAR LIETU.”

    ==============================================================================

    Var paiet mūžība, kamēr 4.maija režīma uzturētāji apjēgs savas izveidotās sistēmas neatņemamās sastāvdaļas (“kroplības”).

    Prātiņ,nāc pie visiem petriotiem:

    “Mēs vēršamies pie Jums – mediji, ceturtās varas pārstāvji, ar cerību un ticību, ka vismaz kāds no Jums ir tas žurnālists vai žurnālistu grupa Latvijā, kas ir spējīgi ne tikai faktoloģiski atstāstīt, kas un kad noticis, bet arī sniegt analīzi un vērtējumu notikumiem, nebaidoties meklēt patiesību un to paust.”

    R.Milbergs: Nelikumībā tiesības nerodas http://zz.diena.lv/lietotaju-raksti/r-milbergs-nelikumiba-tiesibas-nerodas-22707

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > aivarsk 17.01.2015. 14.18

    Visi iepriekšējie komentāri ir par likumprojekta būtību, ja tu to nesaproti, tās ir tavas problēmass, kādus vēl komentārus tu gribi?

    +12
    -4
    Atbildēt

    0

    edge_indran > aivarsk 17.01.2015. 14.23

    ——-

    Viss par tēmu:

    “Gribētos visiem šiem ekonomiskajiem un politiskajiem pragmatiķiem, šiem IKP tabulu dīdītājiem un procentu rēķinātājiem likt izlasīt vismaz vienu filozofijas grāmatu – kas ir cilvēks un kāpēc viņš vai viņa dzīvo?”

    Maija Kūle: relatīvisms daudzus ir nobaidījis. Gribas stabilitāti (II)

    http://www.lvportals.lv/visi/viedokli/267918-maija-kule-relativisms-daudzus-ir-nobaidijis-gribas-stabilitati-ii/

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    lno > aivarsk 17.01.2015. 14.28

    aivarsk. Ne tikai par Rasnaču, arī par Gerhardu un ne tikai:)

    Vispār jau interesanti, ka Rasnačam un Āboltiņai neliedz pielaidi:)

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    v_rostins > aivarsk 17.01.2015. 14.37

    lno

    Vispār jau interesanti, ka Rasnačam un Āboltiņai neliedz pielaidi:)

    _______________

    Ja kādam NA politiķim pārmaiņas pēc izsniegta pielaide, vai jauzskata, ka tas arī ir čekas suka, kā ZRP(v) spitālīgie? Varbūt Kukulīša uzdevums bija tā sakompromitēt Rasnača kungu?

    +2
    -15
    Atbildēt

    0

    lno > aivarsk 17.01.2015. 14.44

    andrejs. Kādēļ darbinieki, vai tad trūkst derīgo idiotu? Ne jau V darbinieki ievēlēja šo saeimu.

    +3
    -11
    Atbildēt

    0

    andrejs > aivarsk 17.01.2015. 18.41

    lno andrejs. Kādēļ darbinieki, vai tad trūkst derīgo idiotu?

    ——————–

    To, ka zane ir V darbiniece, man nekādu šaubu nav.

    +2
    -12
    Atbildēt

    0

    Centrum > aivarsk 17.01.2015. 19.01

    Derīgie idioti balso tikai par vienu partiju – nacionālo apvienību.

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    andrejs > aivarsk 17.01.2015. 20.10

    derīgie idioti parasti balso par kārtējo baltā zirga jājējiņu. pagājušo reizi tā bija zaptlera “reformu partija”. Šoreiz zīgerista elektorātam īsti nebija par ko… :) Kur ieplūda šīs pseidopartijas “politiķi”?

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    Centrum > aivarsk 17.01.2015. 21.33

    Vēlreiz nodemonstrēji savu aprobežotību.Zīgerista elektorāts aizskrēja pie nacionālblēžiem,viņiem noteicošais vāvuļošana par vadoni.Ar Zatleru nesanāca,sameklēja lāpnešus.Vai ta NA neieguva vairāk vietu kā iepriekš ar noderīgajiem idiotiem līdz nākamajām vēlēšanām?

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    v_rostins > aivarsk 17.01.2015. 22.01

    Centrum

    Derīgie idioti balso tikai par vienu partiju – nacionālo apvienību.

    ________________

    Pidari un čekisti par kremļa maukām, kleptokrātiem un pederastiem, ZRP(v).

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

aivarsk 17.01.2015. 12.40

Saskaņā ar Direktīvas 21.pantu dalībvalstīm jānodrošina, ka tiek veikti atbilstoši pasākumi cietušo personu privātās dzīves aizsardzībai. Viens no privātās dzīves aizsardzības mehānismiem kriminālprocesā ir noteikti ierobežojumi kriminālprocesa materiālu publiskošanai.

Priekšlikums paredz izteikt likuma „Par presi un citiem masu informācijas līdzekļiem” 7.panta otro daļu jaunā redakcijā atbilstoši Direktīvas prasībai, kā arī precizējot to atbilstoši Kriminālprocesa likumā (turpmāk – KPL) noteiktajam.

Likuma „Par presi un citiem masu informācijas līdzekļiem” spēkā esošā 7.panta otrā daļa paredz, ka nav publicējami pirmstiesas izmeklēšanas materiāli bez prokurora vai izmeklētāja rakstveida atļaujas. Savukārt, KPL 396.panta pirmā daļa nosaka, ka pirmstiesas kriminālprocesā iegūtās ziņas līdz tā pabeigšanai izpaužamas tikai ar izmeklētāja vai prokurora atļauju un viņa noteiktajā apjomā. Ievērojot minēto normu, aizliegts publicēt jebkādus pirmstiesas izmeklēšanas materiālus. To liedz arī KPL 375.pants, kas noteic, ka Kriminālprocesa laikā krimināllietā esošie materiāli ir izmeklēšanas noslēpums un ar tiem drīkst iepazīties amatpersonas, kuras veic kriminālprocesu, kā arī personas, kurām minētās amatpersonas attiecīgos materiālus uzrāda šajā likumā paredzētajā kārtībā.

Ievērojot minēto, secināms, ka spēkā esošais likuma „Par presi un citiem masu informācijas līdzekļiem” regulējums neatbilst KPL noteiktajam. Attiecīgi likuma „Par presi un citiem masu informācijas līdzekļiem” normas šobrīd pilnībā nenodrošina gan cietušo, gan citu kriminālprocesā iesaistīto personu privātās dzīves aizsardzību.

Likumprojekta 1.pantā ietvertā redakcija paredz, ka aizliegts publicēt kriminālprocesa materiālus līdz kriminālprocesa pabeigšanai un galīgā nolēmuma stāšanās spēkā brīdim, jo saskaņā ar KPL 375.panta pirmo daļu kriminālprocesa laikā krimināllietā esošie materiāli ir izmeklēšanas noslēpums un ar tiem drīkst iepazīties tikai amatpersonas, kuras veic kriminālprocesu, kā arī personas, kurām minētās amatpersonas attiecīgos materiālus uzrāda KPL paredzētajā kārtībā.

Krimināllietas materiālu publicēšana masu informācijas līdzekļos var aizskart gan nevainīguma prezumpciju, gan arī privātas dzīves neaizskaramību. Krimināllietas materiālu, tai skaitā lietā esošo pierādījumu, publicēšana masu informācijas līdzekļos, kamēr notiek kriminālprocess un kriminālprocesā nav stājies spēkā galīgais nolēmums, pārkāpj personu tiesības uz lietas izskatīšanu taisnīgā, objektīvā un neatkarīgā tiesā. Publicējot masu informācijas līdzekļos lietas materiālus, arī lietā esošos pierādījumus, sabiedrībā, kamēr notiek lietas izskatīšana tiesā, tiek izteikts viedoklis par personas vainu noziedzīgā nodarījuma izdarīšanā, kas var subjektīvi iespaidot tiesu, taisot spriedumu. Savukārt, attiecībā uz cietušo personu šādu materiālu publicēšana būtiski apdraud cietušā privātumu un rada atkārtotas viktimizācijas risku. Materiāli var saturēt gan informāciju par privāto dzīvi, gan sensitīvas noziedzīgā nodarījuma detaļas, kuru publiskošana var radīt cietušajam jaunas ciešanas, emocionālu traumu un mazināt cietušā uzticību tam, ka viņa sniegtā informācija tiek apstrādāta diskrēti.

Vienlaikus šis priekšlikums attiecināms tikai uz kriminālprocesa materiāliem un neietver liegumu publicēt kriminālprocesā iegūtās ziņas, ciktāl tas notiek saskaņā ar KPL 396.panta pirmajā daļā (pirmstiesas kriminālprocesā iegūtās ziņas līdz tā pabeigšanai izpaužamas tikai ar izmeklētāja vai prokurora atļauju un viņa noteiktajā apjomā) un likuma „Par presi un citiem masu informācijas līdzekļiem” 7.pantā noteikto kārtību.

Par KPL 396.pantā „Aizliegums izpaust pirms­tiesas kriminālprocesā iegūtās ziņas” aizlieguma pārkāpumu atbildība jau ir paredzēta Krimināllikuma 304.pantā „Pirmstiesas kriminālprocesā iegūto ziņu izpaušana”.

Papildus ar grozījumiem tiek precizēts, ka atklātās tiesas sēdēs žurnālisti drīkst izdarīt tehniskus ierakstus saskaņā ar tiesvedības procesa norisi reglamentējošiem normatīvajiem aktiem, jo procesuālā kārtība, kā notiek tiesas sēde un kādas ir personu tiesības un pienākumi, noteikta procesuālajos likumos. Piemēram, KPL 485.pantā noteikts, ka citas personas, kuras nav tiesas darbinieki, tiesas sēdes laikā var izdarīt skaņu un attēla ierakstu, netraucējot tiesas procesu, ja to atļauj tiesa un tam piekrīt apsūdzētais, viņa aizstāvis, prokurors, cietušais un liecinieks. Savukārt, likumā „Par presi un citiem masu informācijas līdzekļiem” 7.panta otrajā daļā noteikts, ka atklātās tiesas sēdēs žurnālisti drīkst izdarīt tehniskus ierakstus, ja tas netraucē tiesas procesa norisi. Līdz ar to veidojas pretruna ar KPL 485.pantā noteikto, saskaņā ar kuru tiesas sēdē drīkst izdarīt tehniskus ierakstus, ja tas netraucē tiesas procesa norisi, ja to atļauj tiesa un tam piekrīt apsūdzētais, viņa aizstāvis, prokurors, cietušais un liecinieks. Likumprojekts šo pretrunu novērš.

+7
-11
Atbildēt

1

    v_rostins > aivarsk 17.01.2015. 14.19

    aivarsk

    Ko bārsti cūkām pērles?

    +1
    -12
    Atbildēt

    0

aivarsk 17.01.2015. 12.39

Šeit nu būtu laiks apgāzt dažas IDIOTU sashēmotās lietiņas!

Likumprojektu ierosināja un darba grupu izveidoja Džera mīļotais tieslietu ministrs J.Bordāns – cīnītājs par visu labo un pret visu tumšo! Tieši ministrs Bordāns deva darba grupai uzdevumu – nodrošināt atbilstību Direktīvai!

Ar tieslietu ministra 2013.gada 6.februāra rīkojumu Nr.1-1/43 tika izveidota darba grupa, lai izvērtētu nacionālo normatīvo aktu atbilstību Direktīvas prasībām un nepieciešamības gadījumā izstrādātu normatīvos aktus Direktīvas ieviešanai.

Darba grupas sastāvā tika iekļauti pārstāvji no Ģenerālprokuratūras, Iekšlietu ministrijas, Valsts policijas, Rīgas apgabaltiesas, Rīgas pilsētas Vidzemes rajona tiesas, Latvijas zvērinātu advokātu padomes, Juridiskās palīdzības administrācijas, sabiedriskās politikas centra „Providus”, nodibinājuma „Centrs Dardedze”, kā arī Labklājības ministrijas.

+6
-13
Atbildēt

0

rinķī apkārt 17.01.2015. 12.38

Tas, ka žurnālisti netika iesaistīti darba grupā – neredzu iemeslu panikai un brēkai:) Prese šinī gadījumā ir materiāli ieinteresētā puse. Bet diskusija zem šī raksta aizgājusi pa pieskari ierastā virzienā – NA ir nopirkti blēži, ierobežojumus nopircis Lembergs utt :)

Tas, ka pēc šiem ierobežojumiem Lapsam un vēl kādam, kuram ir sava veida ” piekļuve” valsts noslēpumam, būs grūtāk, vai pat riskantāk kaitēt tiesu darbam tas ir tikai apsveicami. Un galvenais, komentētājiem pat nav nekādas nojausmas par šo likumu, kurš ir to redzējis kaut uz brīdi? Nemaz nerunājot par to, vai pašiem pietiek zināšanu tajā profesionāli iedziļināties. Es nešaubīgi ticu, ka tulīt pēc mana komentāra sekos indīga piezīme par nedalītām jūtām pret NA :)

+5
-17
Atbildēt

10

    lno > rinķī apkārt 17.01.2015. 12.42

    rinķī apkārt. Tavu domu sapratu, bet vai žurnālisti līdz šim tik ļoti kaitējuši tiesu darbam? Man nepatīk ierobežojumi, bet Tev taisnība, dokumentus lasījis neesmu, info nav, toties Rasnačs jau sen man izsauc aizdomas…

    +5
    -13
    Atbildēt

    0

    edge_indran > rinķī apkārt 17.01.2015. 12.46

    ———

    Pareizs funktieris! Pienācis laiks, kad vairs nevarēs ignorēt reālijas:

    “Tomēr šodien būt par liberāli ir absurdi. Liberālās sabiedrības vairs nav. Liberālā doktrīna nekādi neatbilst mūsdienu laikmeta realitātei, kad ir notikusi cilvēces vēsturē vēl nepieredzēta kapitāla koncentrācija. Gigantisku finansu līdzekļu kustība nekādi nerēķinās ar atsevišķu valstu un tautu, kuras sastāv no atsevišķiem indivīdiem, interesēm.” https://infoagentura.wordpress.com/2014/08/20/par-rietumu-totalitaro-demokratiju-aleksandra-zinovjeva-intervija-1999-berline/

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 17.01.2015. 12.55

    Ino. Ne jau tikai tiesās vien, jebkurā darbā, ja kāds nejēga iejaucas no malas profesionāļa darbā, tad šis darbs tiek sacūkots, tas ir neizbēgami. Un, ko mēs, ko žurnālists var zināt par kādas krimināllietas kontekstu, no kura šis žurnālists, ok, pieņemsim, ka ne sava reitinga dēļ, bet sirdsšķīstas Dzimtenes mīlestības pēc :), pēkšņi kādu gabalu ņem un nopērk, un nopublicē :) Es šaubos, vai šāds bardaks stiprina valsti :) Un vēl, likumā ir runa par katra cilvēka privātuma garantiju, kura manā uztverē ir pat nozīmīgāka par tā saucamo vārda brīvību, kura bieži vien tiek pārvērtsta par vārda nelietīgu valkāšanu. Un nejau Lembergs vien Latvija dzīvo, ir arī citi ļauži, kuriem ir visas iespējas iekulties kaut kādās publiskās nepatikšanās, arī pārpratuma pēc

    +3
    -16
    Atbildēt

    0

    lno > rinķī apkārt 17.01.2015. 13.08

    rinķī apkārt. Kopumā piekrītu. Vēl gribētu piebilst, ka pārmetumi TM un tiesām kalpo kā širmis valdības impotencei – tiesu spriedumi tiek ignorēti – Spriņģe, Jarinovska, Lembergam arī tika liegta tuvošanās Ventspils domei…

    +4
    -11
    Atbildēt

    0

    edge_indran > rinķī apkārt 17.01.2015. 13.28

    ——–

    Levits neizslēdz iespēju kandidēt prezidenta vēlēšanās,vēlēšanās….

    http://www.tvnet.lv/zinas/latvija/543934-levits_neizsledz_iespeju_kandidet_prezidenta_velesanas_bet_formali_vel_nav_uzrunats

    ===============================================================================

    E.Levits nokārtoja Latvijas Ceļa dibināšanu ar G.Meierovica un A.Gorbunova piedalīšanos – nokārtos arī Jarinovskas, Sprinģes un Lemberga tuvināšanos.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    aivarsk > rinķī apkārt 17.01.2015. 13.29

    RA, katra cilvēka privātuma garantiju, kura manā uztverē ir pat nozīmīgāka par tā saucamo vārda brīvību, kura bieži vien tiek pārvērtsta par vārda nelietīgu valkāšanu.

    ____________________________

    Bravo, +1000

    +3
    -14
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > rinķī apkārt 17.01.2015. 14.08

    “Ja kāds nejēga iejaucas no malas profesionāļa darbā, tad šis darbs tiek sacūkots, tas ir neizbēgami…”

    – tie “profesionāļi” ir tās mūsu “nevainojamās” tiesībsrag sistēmas dalībnieki, un tie “nejēgas” ir žurnalisti, kas, bieži vien, norāda uz korupciju šinīs struktūrās un, pēc iespējas, tos kontrolē?

    Nezinu, pa kuru laiku, bet, tava domāšana pārvērtusies par īstu “sovoka” domāšanu, acīmredzot, kopš tiem laikiem, kad sāki atbalstīt tos mūsu “nacionālsovokus”.

    +13
    -4
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 17.01.2015. 15.18

    Dzeris. Paldies par komplimentu, :) bet problēma ar žurnālistiem sākas ar šo teikumu rakstā, kas esot Sprinģes kundzes viedoklis par žurnālista darba ētiku:

    ” …Pēc viņas (Sprinģes kundzes) domām, TM rosinātie grozījumi likumā vēl vairāk ierobežos žurnālistu tiesības, turklāt žurnālistiem nav jāsargā valsts noslēpumi, tā nav preses atbildība…+++ pēc manām domām valsts noslēpumu glabāšana, pietāti pret informāciju, kura varētu saturēt valsts noslēpumu, vajadzētu izjust jebkuram LR pilsonim, žurnālistam it sevišķi. Ja šāda tikuma nav, tad jāraksta likums, kurš šo tikuma trūkumu papildina :). Bet patiesībā, visam tam, par ko mēs te šobrīd spriežam, ir pupu mizas vērtība, jo, vismaz es šī likuma tekstu neesmu lasījis, varu vadīties tikai pēc tā, ko ir izdevies saprast, izlasot rakstu, taču rakstu var rakstīt dažādi :).

    Pie tam, mēs jau te savā starpā ” diskutējam” tikai par latviešu presi un patiesība’jau tikai Lemberga ” fenomena” kontekstā, kurš pamatoti ir kļuvis par simbolu visatļautībai, ar kuru LR joprojām netiek galā, bet tā ir tikai viena no daudzajām LR informācijas prizmas šķautnēm, ja var lietot šādu salīdzinājumu. Bez Lemberga un korupcijas ir taču vēl vesela virkne problēmu, kura skar info un žurnālistu darbu, piemēram Latvijā rakstošā krievu prese, vai arī apzināti izplatīta, bet nepatiesa informācija, ar mērķi saasināt sižetu, kas ir vēl bīstamāka parādība par krieviski rakstīto demagoģiju

    +4
    -11
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > rinķī apkārt 17.01.2015. 15.42

    Un Spriņģei pilnīga taisnība.

    Kas attiecas uz krievu presi – tā, tiešām, ir atsevišķa problēma, bet, cenzūra radītu Latvijai daudz lielākas problēmas, šeit vienkārši risinājumi neeksistē.

    Bet, īstenībā, mums diskutēt bezjēdzīgi, jo mūsu pamatnostādnes būtiski atšķiras, tu preses un vārda brīvību tulko kā “visatļautību”, un uzskati to par mīnusu, es to tulkoju kā demokrātijas pamatvērtību un vienu no galvenajiem balstiem, kurš, neapšaubāmi, ir pluss.

    +14
    -3
    Atbildēt

    0

    edge_indran > rinķī apkārt 17.01.2015. 16.08

    ———–

    Īstenībā ar “cūcību” izpildītājiem nav jēgas strīdēties:

    “Strīdēties ar vecāko – tas ir pēctecības likumīgs veids; sevi cienošs cilvēks necīnīsies, ar ko pagadās. Nestrīdējās taču ar padomju oficioziem, un ne tāpēc, ka sados pa purnu, bet tāpēc, ka tie nebija pietiekoši kompetenta instance.”

    Sergejs Averincevs (1937) – filologs un kultūras vēsturnieks

    http://www.diena.lv/arhivs/pagatne-ir-dzivaka-par-mums-10310477

    0
    0
    Atbildēt

    0

Aigars Brauns 17.01.2015. 12.33

Uzticēt tieslietas partijai, pret kuras nu jau bijušo ģenerālsekretāru ir ierosināta krimināllieta, pie tam vēl iecelt tieslietu ministra amatā dokumentu viltotāju nav prātīga rīcība. Pats par sevi saprotams, ka partijas biedri centīsies atvieglot dzīvi kriminālnoziedzniekiem, kā nu prazdami. Tas ir tikai cilvēcīgi un labi saprotami, taču pilnīgi nepieļaujami.

+16
-6
Atbildēt

8

    lno > Aigars Brauns 17.01.2015. 12.44

    Aigars Brauns. Vēlreiz, kādēļ V atteicās no koalīcijas piedāvājuma vadīt TM?

    +6
    -14
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > Aigars Brauns 17.01.2015. 13.16

    Tādēļ, ka visa mūsu politiskā “elite” ir totāli korumpēta, un tiesiskums valstī ir pēdējais, kas to intersē, bez tam, tieslietas ir tik tālu nolaistas, ka tur vajadzīgas radikālas reformas un tīrīšana, bet, kurš tad to ļaus izdarīt, pie SC, ZZS un NA vairākuma Saeimā?

    +14
    -4
    Atbildēt

    0

    lno > Aigars Brauns 17.01.2015. 13.24

    dzeris49. Vai tas bija tik sen, kad tu apgalvoji, ka SC nezog, zog tikai latviešu partijas?:):):)

    Vai nav tiesas sprieduma par Spriņģes atjaunošanu darbā? Kā uz to reaģē KNAB uzraugs Straujuma? Vai viņa nevēlējās sadalīt šo iestādi?:)

    …tiesiskums valstī ir pēdējais, kas to intersē…

    _____________

    Toties tevi gan interesē, kādēļ tikai vienas partijas ministru kandidātiem liedz pielaides un būtu labi, ja to attiecinātu arī uz VP kandidātiem?:):):)

    +5
    -13
    Atbildēt

    0

    aivarsk > Aigars Brauns 17.01.2015. 13.34

    Vai nav tiesas sprieduma par Spriņģes atjaunošanu darbā? Kā uz to reaģē KNAB uzraugs Straujuma? Vai viņa nevēlējās sadalīt šo iestādi?:)

    ______________________________

    Es arī neiebilstu “sadalīt” tādus pseidopētnieciskos žurnālistus, kā spriņģi, atbilstoši kompetencēm, tomēr vai Tu nebiji domājis strīķi :)

    +6
    -13
    Atbildēt

    0

    lno > Aigars Brauns 17.01.2015. 14.25

    aivarsk. Paldies, tiešām biju domājis Strīķi. Iznāca kā Berziņam – sajaucu Turciju ar Turkmenistānu:)

    Jāiet izvēdināt galvu.

    +5
    -10
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > Aigars Brauns 17.01.2015. 15.55

    Saprotu tavu sāpi par to, ka daudziem no NA liedz pielaidi valsts noslēpumam.

    Bet, ko var darīt, ja šī partija sastāv no klauniem, kuri tēlo patriotus, un blēžiem, kuri tur iet tikai tāpēc, lai viņu politbiznesam būtu “jumts”.

    +14
    -4
    Atbildēt

    0

    lno > Aigars Brauns 17.01.2015. 16.32

    dzeris49. Tevi uztrauc ne tikai NA, bet arī V saeimā. Tu gribi viņu vietā redzēt SC, “kuri nezog” un kuriem ir visas tiesības, jo viņi ir LV pilsoņi:):):)

    +4
    -10
    Atbildēt

    0

    lno > Aigars Brauns 17.01.2015. 16.39

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

lno 17.01.2015. 11.35

Spriņģei kaut kā jārevanšējas par neveiksmīgo interviju ar Mūrnieci, kaut gan attiecībā uz Rasnača iecerēto viņai taisnība.

+8
-15
Atbildēt

7

    andrejs > lno 17.01.2015. 14.05

    Spriņģei ar interviju sanāca smags aplauziens. Tā centās pazemot Saeimas priekšsēdētāju, tā centās, bet kad saņēma atbildes pat uz visstulbākajiem jautājumiem, tad nekas cits neatlika kā neļaut runāt un turpināt uzdot kārtējo iepriekš sagudroto “provokatīvo” “jautājumu”… :)

    Prieks par Mūrnieci.

    +6
    -16
    Atbildēt

    0

    v_rostins > lno 17.01.2015. 14.34

    lno

    kaut gan attiecībā uz Rasnača iecerēto viņai taisnība.

    _______________

    Tomēr nekā nevari pārvarēt tieksmi ar varavīkšņu karogu skriet visiem latviešu nīdējiem pa priekšu, kā bija pie čekas paskvilu skribenta Ozoliņa raksta par hokeja spēli pret Baltkrievijas politiķiem? Pirms atkal pūt dzēris un zanEs fleitu, padomā, kādas zarazas mājo to mutēs!

    +2
    -14
    Atbildēt

    0

    lno > lno 17.01.2015. 14.36

    Andrejs. Prieks par Mūrnieci

    ____________

    Pievienojos.

    +6
    -14
    Atbildēt

    0

    lno > lno 17.01.2015. 14.38

    v_rostins. Neesmu tik tālredzīgs kā rostins:):):)

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    v_rostins > lno 17.01.2015. 14.48

    lno

    Поспешишь — людей насмешишь

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    lno > lno 17.01.2015. 16.28

    V_rostins. Tu tā par Naudiņu un Parādnieku? Ar cik vietām saeimā vajadzēja samaksāt par šādām aktivitātēm?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    v_rostins > lno 17.01.2015. 21.55

    lno

    Ar cik vietām būtu bijis jāsamaksā, ja čekas padļuga, Ozoliņš, būtu uzrakstijis graujošu rakstu, ka NA politiķi nomīza uzspēlēt pret Baltkrievijas komandu? Varu pat iedomāties, kā Tu taisnīgās dusmās būtu uzbrucis abiem politiķiem. Ne jau pats notikums kādu interesēja, bet gan iespēja uzlaizit Ozoliņa vēmekļus, bija svarīgi.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

J.Biotops 16.01.2015. 19.28

NA

(Jautājumu nav)

+18
-6
Atbildēt

15

    rinķī apkārt > J.Biotops 17.01.2015. 12.41

    Tas nemaz nebija tik sen, kad mēs abi bijām vienis prātis par to, ka žurnālisti, tā ir latvju tautas nacionālā nelaime :)

    +5
    -16
    Atbildēt

    0

    lno > J.Biotops 17.01.2015. 12.52

    riņķī apkārt. J.Biotops ir viens no visprātīgākajiem portālā, tādēļ jāpiedod fobija pret NA:)

    +5
    -16
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > J.Biotops 17.01.2015. 13.11

    “…žurnālisti, tā ir latvju tautas nacionālā nelaime…” – nu, “spēcīgi”!

    To tu samācījies Vācijā, vai tie tev atavismi no Padomju laikiem?

    Žurnaliti un preses brīvība var būt “lielākā nelaime” tikai korumpētām amatpersonām, politiķiem, utt., cik blēžu, pēdējie ir Sprūds un Lūsis, Ir žurnalisti ir atmaskojuši, pie “tiesībsargājošo struktūru” pilnīgākās bezdarbības, tev acīmredzot, tas nepatīk?

    +15
    -5
    Atbildēt

    0

    aivarsk > J.Biotops 17.01.2015. 13.42

    Pērkamā žurnālistika ir viena no lielākajām Latvijas nelaimēm, jo veido nopirktu, sakropļotu sabiedrisko domu!

    VISA Latvijas krievu prese, 80% Diena (sākot ar šķēles laikiem) 75% NRA, 66% IR, un tā tālāk…

    Daudz labāki nav arī “bezviedokļu” portāli, kas teroristus sauc par kaujiniekiem, nemierniekiem, seperātistiem, cīnītājiem pret Ukrainas oficiālo varu utt.

    +3
    -17
    Atbildēt

    0

    edge_indran > J.Biotops 17.01.2015. 13.42

    —–

    Tā atmaskošana tikai stiprina esošo sistēmu – to jau Vācijā pēc 20 gadus ilgās pētniecības saprata sociologs&filosofs A.Zinovjevs:

    “Patiesībā Rietumu ideoloģija, jeb virsideoloģija, kas ir attīstījusies pēdējo piecdesmit gadu laikā, ir daudz spēcīgāka par komunismu vai nacionālsociālismu. Rietumu pilsoni daudzkārt spēcīgāk apstulbina nekā ierasti to darīja Padomju propaganda. Ideoloģijas sfērā galvenais ir nevis ideja, bet gan tās izplatīšanas mehānisms. Rietumu masu informācijas līdzekļu varenība ir daudzkārt lielāka nekā, piemēram, Vatikāna spēcīgākie propagandas instrumenti tā varenības virsotnē.

    Un tas nav viss. Kino, literatūra, filozofija – visas kultūras (visplašākā šī vārda izpratnē) ietekmes un izplatības sviras strādā šai virzienā. Mazāko impulsu gadījumā, visi, kuri strādā šai sfērā, reaģē tik saskaņoti, ka neviļus rodas domas par kaut kādu pavēļu esamību, kuru avots ir viens varas centrs.” https://infoagentura.wordpress.com/2014/08/20/par-rietumu-totalitaro-demokratiju-aleksandra-zinovjeva-intervija-1999-berline/

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    J.Biotops > J.Biotops 17.01.2015. 13.45

    Ino paldies, jūtos pagodināts, bet fobijas man nav – vienkārši atmiņa vēl mazliet saglabājusies. Un vēsa attieksme redzēto un zināmo.

    RA – būsim precīzi – mans uzskats, ka „žurnālistu STULBUMS ir latvju nacionāla īpatnība, (reizēm teicu arī, ka nelaime)” ir veidojies kopš tieši 4o gadus senas diskusijas toreizējā LunM, nostiprinājies pēc daudzajiem kontaktiem juku laikos un nekad nav attiecies uz preses brīvību, pat ne uz brīvību žurnālistiem (gan aprakstītajiem, gan pārējiem) saglabāt minēto īpatnību. Protams, pašam saglabājot tiesības ar to rēķināties.

    Tas attiecas arī uz žurnālistiem, kuri aktīvi darbojas NA un pat izmatojuši to kā tramplīnu politiskai karjerai, piemēram, bijusī LA žurnāliste, tagad Saeimas priekšsēdētāja Ināra Mūrniece. Kā ta nu viņu pienāktos vērtēt kārtīgam patriotam?

    dzeris49 – ar skumjām vēroju, ka žurnālisti mūsdienu Latvijā „korumpētām apmatpersonām” ir liela laime, nevis nelaime.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > J.Biotops 17.01.2015. 13.46

    dzeris49 Es pie šāda sava secinājuma par žurnālistiem nonācu deviņdesmitajos gados, kad man nācās ar šīs profesijas ļaužiem satikties vai ik dienas. :)

    +6
    -12
    Atbildēt

    0

    lno > J.Biotops 17.01.2015. 13.52

    J. Biotops…atmiņa vēl mazliet saglabājusies

    _________________

    Ceru, ka attiecībā uz visām partijām:)

    Piekrītu: “ar skumjām vēroju, ka žurnālisti mūsdienu Latvijā „korumpētām apmatpersonām” ir liela laime, nevis nelaime”, tomēr ir arī izņēmumi.

    +4
    -11
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > J.Biotops 17.01.2015. 13.59

    Jā, korumpētie žurnalisti ir nelaime, bet, korupcija mums ir visās sfērās, ieskaitot arī šo.

    Bet, tam nav nakāda sakara ar preses brīvību un vārda brīvību kā principu.

    Jācīnās pret pērkamajiem un korumpētiem žurnalistiem, nevis pret preses un vārda brīvību, preses brīvībai, kā jebkurai brīvībai, ir gan plusi, gan mīnusi, bet, plusu, noteikti, vairāk, kā mīnusu.

    Pie kā noved kontrolējama prese un MM, mēs redzam Krievijā.

    +14
    -5
    Atbildēt

    0

    J.Biotops > J.Biotops 17.01.2015. 13.59

    Ino- es jau arī to ceru, bet pašam vērtēt nedroši. Toties kāds no šeit klātesošiem varētu labi atcerēties, kā un par ko esmu smagi gānījis V priekšteci JL, tai skaitā arī Repšes valdību un tās toreizējo finanšu ministru, to pašu, kura citas izdarības esot jau MP amatā, man nācies daudz un skaļi aizstāvēt.

    dzeri – nelaime ir nevis korumpēti, bet ne visai gudri žurnālisti – viņi no tīras sirds korupciju atbalsta daudz produktīvāk.

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    v_rostins > J.Biotops 17.01.2015. 14.15

    J.Biotops

    kā un par ko esmu smagi gānījis V priekšteci JL

    _____________

    ZRP(v) spitālīgiem ar JL ir tik pat daudz kopīga, kā TSP ar TB/LNNK.

    +1
    -14
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > J.Biotops 17.01.2015. 14.15

    “Ne visai gudri”, tāpat, kā korumpēti cilvēki mums ir ne tikai žurnalistikā, bet, arī visur citur, pietiekami augstos amatos, un tur tie nodara daudz vairāk ļaunuma, nekā žurnalisti, un, nodarīs daudz vairāk, ja žurnalistiem tiks aizliegts par viņiem rakstīt un komentēt viņu rīcību.

    +12
    -4
    Atbildēt

    0

    lno > J.Biotops 17.01.2015. 14.23

    J.Biotops. Par ko tad balsoji /ja nav noslēpums/, kad JL uznāca uz skatuves?

    +5
    -12
    Atbildēt

    0

    andrejs > J.Biotops 17.01.2015. 14.29

    korumpēti cilvēki mums ir ne tikai žurnalistikā, bet, arī visur citur, pietiekami augstos amatos, un tur tie nodara daudz vairāk ļaunuma, nekā žurnalisti, un, nodarīs daudz vairāk

    ——————————

    precīzi. Spēcīga žurnālistika mums ir nepieciešama.

    Piemēram, labi, ka ir tāds “meža sanitārs” kā Lato Lapsa, pateicoties kuram mēs esam uzzinājuši gan par Dombrovska īpašajām attiecībām ar bankām, gan Vienotības un ZZS spices kopīgo braucienu uz Gruziju, un arī par Rinkēviča “dienesta draudzību”.

    +4
    -14
    Atbildēt

    0

    v_rostins > J.Biotops 17.01.2015. 14.42

    andrejs

    Ka teica Aleksandrs Solžeņicins savā nemirstīgā darbā, “Pirmā lokā”, “tautai ir jazin savi varoņi”. Diemžēl “tauta” tikpat nozombēta, kā Krievijā un kremļa kuces, kolorado lenteņi: Pabriks un Dombrovskis, sēž siltos beņķos Briselē.

    +3
    -14
    Atbildēt

    0

dzeris49 16.01.2015. 17.09

Vakar nacionālblēži atrada ieganstu, kāpēc nedrīkst atklāti vēlēt prezidentu Saimā.

Šodien totāli nopirktie nacionālblēži atrada “direktīvas”, uz kuru pamata var aizligt komentēt kriminālprocesus, kas mums ilgst desmitiem gadu, “nesaprotot”, ka situācijā ES un Latvijā stipri vien atšķiras, tātad, ne par Lūsi, ne par Sprūdu, ne par Lembergu, ne par citām korumpētām amatpersonām, kuri nopirkuši šo partiju, vairs neko rakstīt nedrīkstēs.

Protams, tāda lieta, ka pastāv tāds “sabiedriskā labuma” jēdziens, un, pieņemot jebkādu likumu, privātas dzīves neaizskaramība jāsamēro ar to, Ranačs “nezina”.

To, uz ko norāda ES, ka Latvijas tiesu sistēmai nepieciešamas reformas, nacionālāksti vispār nesaskata.

Un, protams, šo likumu atbalstīs NA tuvākie partneri – ZZS un SC, nacionālstulbeņi, kas balso par šiem nopirktajiem nacionālblēžiem, turpiniet vien tādā pat garā, drīz vien mums te būs “mazā Krievija”, turpiniet vien balsot par šīm nopirktajām amēbām ar sliekas redzesloku un kabatzagļu godaprātu.

Rasnačs jau sevi parādīja kā Muižnieces izpalīgs, vēlāk taisnodamies, ka viņš, lūk, nelasa, ko paraksta, jo “uzticas”, tas ir tipisks NA biedra arhetips – primitīvi blēdīgs, pastulbs, bezprincipāls, aprobežots, bet, kad runa ir par “sponsoru” uzdevumu izpildi un naudu – pietiekami izveicīgs un nekaunīgs tips.

NA novedusi tiesu sistēmu līdz kliņķim, tagad jau mērķē uz vārda un preses brīvību un demokrātijas ierobežošanu.

+24
-8
Atbildēt

4

    lno > dzeris49 17.01.2015. 11.15

    dzeris49. NA novedusi tiesu sistēmu līdz kliņķim, tagad jau mērķē uz vārda un preses brīvību un demokrātijas ierobežošanu.

    _____________

    Pierastā dzera demagoģija. Koalīcija piedāvāja TM Vienotībai, ministra portfeli Āboltiņai. Interesanti, kādēļ atteicās?:) Pēdējā balsojumā 3 V deputāti neatbalstīja opozīcijas priekšlikumu. Interesanti, kāds būtu tavs komentārs, ja būtu otrādi? V un NA dvīņi /riņķī apkārt/.

    +5
    -17
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 17.01.2015. 12.59

    Ino: Vai tad no Rasnača varēja sagaidīt ko citu?:) – tavs komentārs nedaudz augstāk.

    Tagad tu apgalvo ko pilnīgi pretēju, tad kurš šeit ir demagogs, kurš savu viedokli gatavs mainīt ik pa stundai?

    +15
    -3
    Atbildēt

    0

    lno > dzeris49 17.01.2015. 13.11

    dzeris49. Tagad tu apgalvo ko pilnīgi pretēju…

    ________________

    Konkrēti ko?:)

    +2
    -14
    Atbildēt

    0

    Ebenemezers-3 > dzeris49 18.01.2015. 18.38

    tik skaisti kaa krievs pateikt nevar neviens , :praviļno glagoļiš , gospoģin

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Ebenemezers-3 16.01.2015. 16.36

taa jau vairs nav demokraatija bet autoritaarisms, jaacer ja gadiijumaa saeima pieņems , tad prezidents sava praķa pogas spodrinaadams , atmet atpakaļ

+22
-2
Atbildēt

1

nomale 16.01.2015. 16.28

Par cik kriminālprocesi pie mums ir mūžīgi, tad uzreiz varēja aizliegt rakstīt par visu, kas attiecas uz tieslietām.

Žurnālisti Latvijā varētu būt vienīgie, kas spētu paātrināt šos kriminālprocesus. Drošs paliek nedrošs bandītiem no šādas iespējas jāizvairās jau šodien.

+23
-4
Atbildēt

1

    aivarsk > 17.01.2015. 12.48

    ja žurnalisti var paātrināt, varbūt žurnalistiem arī jādod tiesības tiesāt!

    Kāpēc ne? Pērkamo žurnālistu Latvijā ir daudz vairāk, kā tiesnešu – uz priekšu!

    Nekādā gadījumā nevajag liegt Lapsam publicēt nopludinātos (lasi – nopirktos) lietu materiālus.

    +3
    -15
    Atbildēt

    0

lno 16.01.2015. 16.17

Vai tad no Rasnača varēja sagaidīt ko citu?:)

+12
-9
Atbildēt

9

    dzeris49 > lno 16.01.2015. 22.01

    Tu taču balsoji par NA, kā pats teici, tad kādas tev pretenzijas pret Rasnaču?

    Rasnačs “sliktas”, bet, NA, visumā, “laba”?

    Nesi tači jauns un zaļš, it kā, jābūt kādai pieredzei, kas neļauj nekritiski uzķerties uz šo blēžu saukļiem un lozungiem, bet, acīmredzot, esi uzķēries.

    +16
    -6
    Atbildēt

    0

    andrejs > lno 16.01.2015. 23.45

    Nesi tači jauns un zaļš, it kā, jābūt kādai pieredzei, kas neļauj nekritiski uzķerties uz šo blēžu saukļiem un lozungiem, bet, acīmredzot, esi uzķēries.

    —————————–

    sāku šaubīties par dzera veselo saprātu.

    +7
    -15
    Atbildēt

    0

    andrejs > lno 17.01.2015. 00.26

    Tev taisnība. :)

    +4
    -16
    Atbildēt

    0

    aivarsk > lno 17.01.2015. 13.04

    Ja džeris vēl būtu lasījis likumprojektu :)))

    +2
    -13
    Atbildēt

    0

    lno > lno 17.01.2015. 14.15

    dzeris49 Tu taču balsoji par NA, kā pats teici, tad kādas tev pretenzijas pret Rasnaču?

    _____________

    Tu taču it kā balsoji par Vienotību /ticamāk par SC/, tad kādas tev pretenzijas pret Zaķi un Āboltiņu?:)

    +4
    -11
    Atbildēt

    0

    v_rostins > lno 17.01.2015. 14.26

    andrejs

    sāku šaubīties par dzera veselo saprātu.

    ________________

    Kad skaidri redzams, ir nepieklājīgi vēl šaubīties.

    Tā izskatījās Ļeņins, kad sifiļis bija izēdis tā smadzenes

    http://z3.ifrm.com/67/29/0/p458543/LeninJ3.jpg

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    edge_indran > lno 17.01.2015. 14.59

    ——

    Te visa bilde – galu galā jau Ļeņina uzsākto darbiņu bija kam turpināt.

    http://static.headline.kz/assets/images/2012/10/991aa17b5aa6edd1c5392622a2cc98cd.jpeg

    0
    0
    Atbildēt

    0

    v_rostins > lno 17.01.2015. 15.12

    edge_indran ——

    Cik daudz līdzības! Abu audžutēvi, Uļjanovs un Džugašvili, alkaši, pederasti un sadisti, veidoja nākamo, visizcilāko krievu personības.

    p.s. Staļins bija pirmais krievu valdnieks, kurš bija krievs, inteliģentais Ļeņins tik zemu nenolaidās.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    edge_indran > lno 17.01.2015. 15.48

LV 16.01.2015. 16.07

Grozījumi priekš Lemberga?

+16
-3
Atbildēt

11

    aivarsk > LV 16.01.2015. 16.13

    jā, lembis nopircis briseli!

    +3
    -18
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > LV 16.01.2015. 19.39

    Šaubos, vai Briseles direktīvas pieprasīja taisni to, ko grib ieviest Rasnačs.

    Bez tam, jebkuru direktīvu var apstrīdēt, un panākt attiecīgai valstij labvēlīgus labojumus un atkāpes, ES nav totalitāra savienība, ja ne – formāli, it kā, var tās direktīvas pildīt, reāli – darīt tā, kā valstij labāk, lietuvieši tā, bieži vien, arī dara.

    Mūsu TM Rasnača izskatā, vismaz, mēģināja to darīt?

    Lielie eiroskeptiķi, kuriem daudzas ES notiekošas lietas ir tik nepatīkamas, NA, pēkšņi pilda ES direktīvas ar milzīgu komjauniešu degsmi?

    Un, kā pašam šķiet, kas Latvijai svarīgāks, preses brīvība, iespēja kritizēt un skatīties uz pirkstiem mūsu “izcilajai” tiesībsargājošai sistēmai, nevis komentēt tikai tās iekšienē notiekošo dīvaino procesu rezultātus, un kurus tas pasargās – sīkos zaglēnus, vai, skandalozāko procesu figurantus, kuri, pamatojoties uz šo likumu, varēs aizvēt muti visiem, kas kaut vai ko par tiem iepīkstēsies?

    Tu, aivarsk, ascīmredzot, tiešām nesajēdz, ka šis likumprojekts ir analoģisks tam, ko, savulaik, TP bīdīja tad, kad tā bija pie varaas, un par ko Freiberga sarīkoja referendumu, bet, TP nobijās un tad to atcēla.

    Tas bija tas slavenais “drosības likums”, ja to pieņemtu, visas tiesībsarg. struktūras tiktu pakļautas valdošo politiķu kontrolei, ieskaitot operatīvo darbību.

    Un tagad NA spēlē TP lomu, mēģinot pasargāt savus sponsorus ar šo likumu.

    +21
    -5
    Atbildēt

    0

    lno > LV 17.01.2015. 11.23

    dzeris49. …šis likumprojekts ir analoģisks tam, ko, savulaik…

    ______________

    Nu jau tu atkal fleitē nejēgā. Nav nekāda sakara, tie bija drošības likumi, ja aizmirsi.

    Ja V veidotu koalīciju ar SC, tu taču to apsveiktu, vai ne, stukačok?:):):)

    +5
    -15
    Atbildēt

    0

    aivarsk > LV 17.01.2015. 12.28

    Dzeris, Grozījumus izstrādājusi darba grupa, kurā bija pārstāvji no dažām valsts iestādēm un nevalstiskajām organizācijām.

    Projekta izstrādē ņemtas vērā biedrības „Sabiedriskās politikas centrs PROVIDUS” pētījumā „Mehānismi cietušo kompensācijai kriminālprocesā Eiropas Savienībā” ietvertās atziņas.

    Projekta izstrādē iesaistīti pārstāvji no sabiedriskās politikas centra „Providus”, biedrības „Skalbes” un nodibinājuma „Centrs Dardedze”.

    Lai informētu sabiedrību par likumprojektu un dotu iespēju izteikt par to viedokļus, likumprojekts saskaņā ar Ministru kabineta 2009.gada 25.augusta noteikumiem Nr.970 „Sabiedrības līdzdalības kārtība attīstības plānošanas procesā” ievietots Tieslietu ministrijas interneta mājas lapā.

    Liberastu likumprojekts, par kuru tā sašutis dzeris :))))

    +3
    -14
    Atbildēt

    0

    aivarsk > LV 17.01.2015. 12.50

    dzeris, Tu, aivarsk, ascīmredzot, tiešām nesajēdz,

    ___________________________________

    Jā, džeri, es tiešām nesajēdzu, kā tāds “eksperts” kā džeris var TIK daudz stulbību sarakstīt?

    Tas ir tik smieklīgi, kā tu tūlīt taisnosies, uzzinot, ka tas ir “vienīgā godīgā Tieslietu ministra” Bordāna projekts, uzrakstīts mūsu, naciķu tik nīstajā “progresīvās liberastijas aizstāvju” organizācijas Providus birojā :)))))))))))))

    +3
    -14
    Atbildēt

    0

    lno > LV 17.01.2015. 12.59

    aivarsk. Paldies par info, nomierināji. Spriņģe pēc pēdējās intervijas ar Mūrnieci man tuvu 0 – augstāko valsts amatpersonu intervijas tikai valsts valodā aizvainošot cittautiešus /kā Gorbunovs 1987. gadā/:):):) Tātad ši nav Rasnača iniciatīva, bet tas manas domas par viņu nemaina.

    +2
    -14
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > LV 17.01.2015. 13.07

    Man ir pilnīgi vienalga, kas tur iesaiostīts, kaut, samērā jautri, ka tev tik nemīlamais PROVIDUS pēkšņi kļuvis par autoritāti, par likumprojektu atbild NA, un tā galvenais uzdevums ir pasargāt gan blēžus tiesībsargājošā sistēmā, gan blēžus, pret ko šie blēži, it kā cīnās, jābūt NA atbalstītājam, lai nesaprastu tik vienkāršas lietas.

    Un, svarīgi tas, ka tie, uz kuru tas likums attiecas, likuma izstrādē klāt nebija, un tā ir prese, no kuras nacionālblēži un arī citi blēži baidās, kā no uguns, kaut vai Ir, cik jūsu sponsorus tas jau nav atmaskojis, pie “tiesībsarg. struktūru” pilnīgākās bezdarbības, protams, prese te daudziem ir kā kauls rīklē, ieskaitot arī p[olitiķus un amatpersonas.

    +14
    -4
    Atbildēt

    0

    aivarsk > LV 17.01.2015. 13.23

    Dzeri, vai es kaut kur izteicu vērtējumu par likumprojektu? Es tikai minēju faktus, kā tas radies un kurš to rakstīja! Atšķirībā no tevis, es piekrītu, ka 2+2=4 neatkarīgi no tā, kurš to pasaka, vienotība, NA, lembergs vai Obama.

    +3
    -14
    Atbildēt

    0

    andrejs > LV 17.01.2015. 14.42

    Grozījumi priekš Lemberga?

    ————————–

    ko par Lembergu mēs vēl nezinām?

    drīzāk grozījumi Dombrovskim un Straujumai, ja būs jāstājas tiesas priekšā par Citadeles uzdāvināšanu par santīmiem.

    +4
    -13
    Atbildēt

    0

    Centrum > LV 17.01.2015. 16.10

    Nacpajoļu andrejs ar savu stulbumu palielījās.Sajutās baigi lepns.Kaut kas tai tūdaliņu partijā ir,ja visus aprobežotos un garīgi slimos pievelk kā magnēts.

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    andrejs > LV 17.01.2015. 20.04

    neuztraucies, šleserast, Knābis un sābis savējos neaiztiek. Tā ka Voldiņš ar laimes devējiņu visticamāk izspruks sveikā…

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam