FOTO: Aizdomās par uzbrukumu “Charlie Hebdo” Francijā izsludināti meklēšanā divi brāļi (papild.)

145

Komentāri (145)

Mihails K. 08.01.2015. 13.35

Manuprāt, iedarbīgākais ko prese varētu izdarīt atbildes gājienā – visiem vienoties un to tik ļoti netīkamo karikatūru visās avīzēs izdrukāt pirmajā lapā! Tas būtu pamanāms žests, ka mūs neiebiedēs! Sākt varētu Francijā un pārņemt stafeti arī citas valstis.

+1
0
Atbildēt

1

    Pelēkais Vilks > Mihails K. 08.01.2015. 15.13

    Mūsu žurnaļugas noteikti neko tādu nedrukās!

    Redaktores negribēs riskēt ar savu godu un varbūt pat dzīvību solarizējot bikini zonu Sarkanās jūras krastos vai Vidusjūras austrumu un dienvidu piekrastēs.

    0
    0
    Atbildēt

    0

nomulsis 08.01.2015. 01.42

Bet, īstie iemesli, visticamāk, ir top secret.

0
-1
Atbildēt

0

nomulsis 08.01.2015. 01.21

Kungi un dāmas, te, patiešām, nav vieta sīkām ķildām. Pasauli bez humora atstāt nedrīkst.

“Legend of Osiris was played out annually by the ancient Egyptians as a Passion Play, which recounts his death and rebirth. It was believed that he drowned in the Nile, and in some versions, was cut into 14 pieces by his brother Set, the ancient Egyptian god of storms, disorder, violence, and foreigners. The pieces were put back together by Isis, the patroness of nature and magic, over a 12-day period, except for his phallus, which was lost.”

http://www.sciencealert.com/tomb-of-osiris-legendary-god-of-the-dead-unearthed-in-egypt

0
0
Atbildēt

0

Alberts 08.01.2015. 00.09

Tagad ,luudzu, sakoncentreejieties un paskatieties plashaak. Krievija jau kopsh 2014.gada oktobra ir izmisiigi iesleegusi savu veco KGB/FSB agjentuuru visaa pasaulee. Saakot ar zjurnaalistiem, politikjiem (Kisindzjera vecaa kopa par ko jau briidinaaja Krievijas politologs Piontkovskis) liidz pat vienreizeejaas lietoshanas jau sen ieprogrammeetajiem agjentiem (gadijums Sidnejaa pirms Ziemassveetkiem). Vaacijaa peedejos meeneshus PEGIDA aktivitaates, ko vada izbijis kriminaalnoziedznieks (Dreezdenee, varbuut veel no pasha Putina saverveets) , lai saasinaatu konfliktu, pat izraisiitu ielu ciinjas, melnaadaino shaushana Amerikaa, meegjinaajumi Tuvajos Austrumos izveerst konfliktus – peedajais tieshi saistiits ar meegjinaajumu korigjeet naftas cenu – Liibija. TALEBAN kodols savulaik izgliitojaas Maskavaa un Odesas slepenajaa skolaa (70. -80. gadi). Pat CIP (CIA) briinaas kaa tik iisaa lakaa ISIS/ISIL ieguva taadas teritorijas Iraakaa un Siirijaa, tad jautaajums no kuraam baazeem naaca ierochi (Siirija kaa krievu noliktava). Uzkaitiijumu vareetu veel turpinaat, meerkjis ir viens – mazaakajaa gadijumaa uz konfliktu baazes korigjeet naftas cenu uz augshu vai labaakajaa izraisiit konfliktu Eiropaa un visaa pasaulee. Krievijas slepeno dienestu izmisums ir paaraak liels, jo GRU un KGB analiitikji vislabaak saprot, ka pie shodienas naftas cenu krituma Krievijai/Putinam/Bratvai ir vaaks iisaa laikaa. Shodienas straujie notikumi jau liek domaat par to kas buus, nevis analizeet bijusho. Taatad prognozeeju – jau Hantigtona aprakstiitais civilzaaciju konflikts, kas liekuliigi bija iedziits Eiropas sabiedriibaa naak aaraa, nemieri, terorisms Eiropaa. Taalaak karadarbiiba kuraa Krievija naak glaabt, atbriivot Eiropu no “liberalisma” pie viena apvienijoties ar araabiem. Paraleeli aug naftas cenas. Veel gadu atpakalj smeejos kad krievi aizliedza mezjgjiinju apakshbikses savaam dunjashaam – buus vieglaak ar musulmanjiem atrast kopeejo valodu. Veel paraleele – 30. gados Eiropaa plosijaas Hitlers un tad krievi naaca atbriivot, tagad ljaus plosiitiies musulmanjiem un atbalstiis, tad naaks atbriivot tos kuri tajaa briidii njems virsroku, bet droshaak jau tagad saakt atkaartot Koraanu un PSRS himnu. Diemzjeel taada ir realitaate, jo Eiropa vairs nespeej reaali pretoties.

+4
-2
Atbildēt

2

    edge_indran > Alberts 08.01.2015. 00.24

    ——–

    CIP, protams, “brīnās” – apbruņoja Sīrijas “brīvības cīnītājus”, bet ieguvas ISIS – nu, gluži kā reiz jau “kļūmīte” ar Bin Ladenu sanāca….

    CIA Talks About Bin Laden Being Trained By CIA

    https://www.youtube.com/watch?v=Wn61PJQGCUo

    CIA Trained Bin Laden to Wage Anti-Communist Holy War

    http://tomweston.net/oblncia.htm

    0
    0
    Atbildēt

    0

    v_rostins > Alberts 08.01.2015. 15.49

    Alberts

    Krievija jau kopsh 2014.gada oktobra ir izmisiigi iesleegusi savu veco KGB/FSB agjentuuru visaa pasaulee.

    ——————-

    Paldies par saprātīgu komentāru, tomēr atļaušos iebilst. Ne TALEBAN kodols, kam pateicoties krievs bija spiests muks piepļūtītiem kerzavikiem, bet gan al-Qaedas, mācījās MGIMO un Patrisa Lumumbas universitātēs un daudzās citās čekas humānās un teroristu skolās. Fašistisko izdzimteņu bidlostāna atgriezās pie starptautiskā terorisma, kad Putinu iecēla par Krievijas FDD šefu, kas tieši sakrita ar agrāk mazpazīstamās al-Qaedas aktivitātēm, uzspridzinot ASV vēstniecības Kenijā un Tanzānija, kam sekoja drausmīgākie terora akti 2001. 11. septembrī un vēlāk arī Madridē un Londonā. Tādas nopietnas militāras operācijas lupatgalvas nevarēja ne noorganizēt, ne finansēt, ne veikt bez nopietnas koordinēšanas no kremļa.

    Ja pasaules sabiedrība izbeigs noziedzīgo, tumsonīgo, smirdīgo un sātana apsēsto krievu pasauli Austrumukrainā, nebūs vairs ne al-Qaedas, ne “islama valsts”, ne Somālijas pirātu, ne Kolumbijas partizānu.

    Kas attiecās uz Hitlera “plosīšanos” Vācijā no 1933. gada, tad līdz tam laikam PSRS jau bija nobendēti desmiti miljoni cilvēku un ja ne vācu preventīvais uzbrukums, tādu eiropiešu, kā mēs saprotam šodien, vispār vairs nebūtu, butu tikai noskrandusi izbadējusies krievvalodīgu lopu masa.

    0
    0
    Atbildēt

    0

aivarsk 07.01.2015. 23.23

Aizvakar te kāds centās apkarot pretislamizācijas kustību Vācijā, Ķelnes domam gaismu atslēdza….

Cik dzīve gan ir ironiska :)))))))))))

Žēl tikai, ka ar savām dzīvībām jāmaksā par “liberāļu” izpriecām pārdesmit gadu garumā…

+8
-2
Atbildēt

3

pirozkovs 07.01.2015. 22.47

Lai problēmu risinātu profesionāl, uz Franciju jākomandē mūsu Kažociņš. Viņš uzstādīs diagnozi un izrakstīs pareizos ārstēšanas pasākumus – integrāciju un sabiedrības saliedētību:)

+7
-6
Atbildēt

1

nomulsis 08.01.2015. 01.21

Kungi un dāmas, te, patiešām, nav vieta sīkām ķildām. Pasauli bez humora atstāt nedrīkst.

“Legend of Osiris was played out annually by the ancient Egyptians as a Passion Play, which recounts his death and rebirth. It was believed that he drowned in the Nile, and in some versions, was cut into 14 pieces by his brother Set, the ancient Egyptian god of storms, disorder, violence, and foreigners. The pieces were put back together by Isis, the patroness of nature and magic, over a 12-day period, except for his phallus, which was lost.”

http://www.sciencealert.com/tomb-of-osiris-legendary-god-of-the-dead-unearthed-in-egypt

0
0
Atbildēt

0

rinķī apkārt 07.01.2015. 22.01

….Latvijas identitāti Eiropas kultūrtelpā kopš senlaikiem veido latviešu un lībiešu tradīcijas, latviskā dzīvesziņa, latviešu valoda, vispārcilvēciskās un kristīgās vērtības… +++ varbūt tagad, pēc šīs traģēdijas visi tie ļauži, kuri tik kaismīgi iestājās pret kristīgo vērtību pieminēšanu Satversmes preambulā, tagad sāks aizdomāties par to, ka šis formulējums – kristīgās vērtības LR Satversmē varbūt izrādīsies Latvijai tāds kā glābšanas riņķis nākotnei? :)

+11
-10
Atbildēt

6

    zanE. > rinķī apkārt 07.01.2015. 22.23

    … – “varbūt tagad, pēc šīs traģēdijas visi tie ļauži, kuri tik kaismīgi iestājās pret kristīgo vērtību pieminēšanu Satversmes preambulā, tagad sāks aizdomāties par to, ka šis formulējums – kristīgās vērtības LR Satversmē varbūt izrādīsies Latvijai tāds kā glābšanas riņķis nākotnei? :)”

    —————————-

    ….kristīgās vērtības LR Satversmē – glabšanas riņķis nākotnei???….ko Tu ar to esi domājis?…

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    Kalvis Apsītis > rinķī apkārt 07.01.2015. 22.25

    Kuras kristīgās vērtības? Kā pāvestam Franciskam vai arī – kā Kasparam Dimiteram un A.Šlesera partijas luterāņu garīdzniekam Jānim Šmitam? Ir tāds Josifa Brodska dzejolis (“Представление”):

    Входит некто православный, говорит: “Теперь я – главный.

    У меня в душе Жар-птица и тоска по государю.

    Скоро Игорь воротится насладиться Ярославной.

    Дайте мне перекреститься, а не то – в лицо ударю.

    Хуже порчи и лишая – мыслей западных зараза.

    Пой, гармошка, заглушая саксофон – исчадье джаза”.

    (Tulkojums: Ienāk kāds pareizticīgais, saka: “Tagad esmu svarīgākais.

    Manā dvēselē Ugunsputns un ilgas pēc imperatora.

    Drīz Igors [Svjatoslavičs, Novgorodas kņazs] atgriezīsies, lai baudītu Jaroslavnu,

    Ļaujiet man pārkrustīties, citādi – sadošu pa muti.

    Sliktāk par lāstiem un čūlām – rietumu domu sērga.

    Dziedi, ermoņika, noslāpējot saksofonu – džeza izdzimumu.)

    Neiecietība un fanātisms tomēr ir vispārcilvēciska vērtība. Savukārt vienojošas kristiešu vērtības – tās ir lūgšanas, ticība Trīsvienīgajam Dievam (Nīkajas ticības apliecība), dalība baznīcas dzīvē, svētku liturģijās un sakramentos. Saskaņā ar preambulu latviskajā identitātē ir vieta gan kristīgajam, gan vispārcilvēcīgajam. Tātad – gan krustu pārmest, gan arī pa muti sadot. Protams, apvienojumā ar dažādiem pirmskristīgiem priekšstatiem, ko J.Brodska dzejolī simbolizē pasaku tēls Ugunsputns kā arī buršanās (lāsta uzlikšana vai ļauna acs).

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > rinķī apkārt 07.01.2015. 23.14

    Kalvi – Kriminālkodeksā ierakstitās kristīgās vērtības:

    1) Tev nebūs zagt,

    2) un ja nozagsi, tad nožēlojot grēkus, Tavs sods tiks samazināts…

    Ja 1) atbilst daudzām kulturām – gan latviskajai dzīvesziņai, gan kristīgajai, gan islamam

    Tad 2) ir raksturīgs vien kristīgajai ticībai, bet ne islamam vai latviskajai dzīvesziņai. Islamā seko nenovēršams sods – rokas nociršana, lai nebūtu iespejams atkārtot noziegumu. Latviskās tradīcijas paredz kompensēt cietušajam zaudējumu – darbojās vēl Livonijas kara laikā un kādu laiciņu pēc tam, kamēr muižnieki beidzot ieviesa savas tiesas ar savu sodu kodeksu. Šobrīd skaidrs, ka šajā jomā latviskā tradicija ir pilnībā izskausta – savāri mēslus un saņem politisko atbildību.

    Baznīcā iešana vai neiešana nav raksturīga kristīgai ticibai kopumā – tās jau ir dažādo konfesiju nianses.

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    aivarsk > rinķī apkārt 07.01.2015. 23.30

    Edgars Avotiņš Kalvi – Kriminālkodeksā ierakstitās kristīgās vērtības:

    1) Tev nebūs zagt,

    2) un ja nozagsi, tad nožēlojot grēkus, Tavs sods tiks samazināts…

    _______________________

    Nu pati galvenā kristīgā vērtība ir grēku piedošana – iespēja cilvēkam laboties. Piemēram, šariata likumi paredz rokas nociršanu, lai zaglis nespēj zagt, bet kristīgās tradīcijās mēs dodam otru iespēju, iespēju laboties.

    Tāpēc arī ir teksts par otra vaiga pagriešanu. Jādod cilvēkam saprast savas kļūdas.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    edge_indran > rinķī apkārt 07.01.2015. 23.34

    ——–

    Jānes Rietum-krātijas vērtības arī uz Islama valstīm.

    https://www.youtube.com/watch?v=6-CDnDlr3rU

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 08.01.2015. 04.03

    Kalvis Apsītis… Kuras kristīgās vērtības? Kā pāvestam Franciskam vai arī – kā Kasparam Dimiteram un A.Šlesera partijas luterāņu garīdzniekam Jānim Šmitam? +++ Jēdziens kristīga vērtība visplašākā šī jēdziena kontekstā ir uztverams kā mentalitātes iezīme un nevis kā dogma. Bet bailes no visa tā, kas sevī satur vārdiņu ” kristīgs” ir piecdesmit gadu ilgās komunistu valdīšanas sekas, kas ir jūtamas daļai to Latvijas cilvēku prātos, kuri pa visām varēm cenšas pasvītrot savu mūsdienīgo esamību, bet kuru galvās ir 50 gadu ilgs pārrāvums tradīcijā :) Rietumvācijā, kur dzīvoju šobrīd, neesmu pamanījis šādu fenomenu :)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Kalvis Apsītis 07.01.2015. 21.43

Vēl samērā nesen par šo karikatūru jautājumu man bija pretējs uzskats (sk. http://www.ir.lv/2010/12/12/stokholmas-centra-nogrand-spradzieni/viedokli#viedoklis_78854 ) – musulmaņu Pravieša zaimošana šķita pilnīgi absurda, un karikatūristu piedzīvotās nepatikšanas vismaz daļēji pelnītas.

Biju kļūdījies. Ir skaidri jānodala divas lietas:

– “Zaimošana” ir subjektīvs “pārkāpums”, ko pēc vajadzības safabricē psihopātu grupas smadzenēs. Pakistānā laiku pa laikam kādu nomētā ar akmeņiem par “zaimošanu” – ar vai bez karikatūrām.

– Fiziski draudi (nerunājot nemaz par slepkavībām) ir smags noziegums.

Mūsu politiskās pārliecības, tautības un ticības var atšķirties; arī gaumes var būt dažādas un ne visiem patiks karikatūras par islāmu vai, teiksim, “Pussy Riot” panku māksla. Bet ikviens labas gribas cilvēks var noliekt galvu šo mākslinieku drosmes priekšā. Un pat ja viņu darbam nebūtu cita rezultāta, kā parādīt “tradicionālo vērtību aizstāvju” baiso seju – arī tad tas nav veltīgi. Lai viņu ciešanas ir mūsu piemiņā; un lai Eiropas tautām nekad nav personīgās drošības dēļ jātaisa kompromisi ar mūsu brīvību runāt, rakstīt, zīmēt un dziedāt to, ko mēs gribam. Protams, var arī pārpublicēt šīs karikatūras Latvijā. Bet vēl svarīgāk – parūpēties par to, lai arī šeit kaut kādu “ticības karu” dēļ neciestu cilvēki. Lai mēs un mūsu līdzpilsoņi jautājumus nerisinātu ar paštaisnumu un draudiem.

+9
-3
Atbildēt

0

v_rostins 07.01.2015. 21.19

“LU profesors: Muhameda karikatūras ir tikai slaktiņa iegansts”

________________

Iegansts ir pret krieviem noteiktās sankcijas. Cēloņi tāpat kā teroristu bandas, НКВД-РПЦ, slaktiņi Madridē 2004. un Londonā 2005. par atbalstu ASV pretterorisma operācijā pret Maskavas draudziņa Huseina režīmu, jāmeklē kremlī.

+3
-5
Atbildēt

0

aivarsk 07.01.2015. 23.23

Aizvakar te kāds centās apkarot pretislamizācijas kustību Vācijā, Ķelnes domam gaismu atslēdza….

Cik dzīve gan ir ironiska :)))))))))))

Žēl tikai, ka ar savām dzīvībām jāmaksā par “liberāļu” izpriecām pārdesmit gadu garumā…

+8
-2
Atbildēt

2

morgenstern 07.01.2015. 19.57

He. Meklē kam tas ir izdevīgi! Varu derēt, ka franči metīsies balsot par Putlera sponsorētajiem brūnajiem.

+5
-2
Atbildēt

2

    Edgars Avotiņš > morgenstern 07.01.2015. 20.16

    Diezgan droši Jā

    Kad tradicionālais/konservatīvais Sarkozi un sociāldemokrātiskais Olands īsā brīdī ir pierādījuši, ka nespēj nekādi savest valsti kārtībā … jā Lepenai visi ceļi vaļā.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    J.Biotops > morgenstern 07.01.2015. 23.55

    Sarkozī „konservatīvs” var izskatīties tika uz sociķa Olana fona, un starpība starp viņu un Ļipēna meitas paredzamo izturēšanos pret Krieviju nebūs visai būtiska.

    Atceramies Sarkanāža tipiski franciskās darbības Gruzijas krīzē, Olans arī nupat jau noticējis kārtējiem Puķina solījumiem. Francija paliek Francija, lai kurš tur ko netēlotu.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Edgars Avotiņš 07.01.2015. 19.24

Nedaudz ne par tēmu, bet tomēr …

Eiropa ik pa brīdim šausminās, ka kontrabandisti cilvekus nedrošās laivās pieved pie Itālijas krasta, tad sabojā kuģi, un tie tur slīkst. Jeb tikko – kuģis bez apkalpes, ieprogrammēts virzienā uz Itālijas piekrastes klintīm …šausmas taču!

Bet pati Eiropas imigrācijas politika šādu pieprasa, jo tas ir vienīgais “atļautais” nelegālās imigracijas veids. Ja kuģis ir vesels un ar apkalpi – tad to vienkārši nelaiž Eiropas ostās.

Reāli atrisinājumi “šausmu” novēršanai ir precīzi divi:

1. Ierīkot drošus visu imigrantu ievešanas prāmjus

Vai

2. Šos imigrantus vedošos kuģus nogremdēt tiklīdz tie tuvojas Eiropai, šo nofilmēt un rādīt Āfrikā un tuvajos austrumos publiski uz lielajiem ekrāniem

Visos citos variantos nelegālie imigranti turpinās nedrošos peldlīdzekļos slīkt pie Itālijas krastiem. Un slīkst viņi tieši dēļ Eiropas nesaprātīgās, “humānās” politikas.

Iesākumam jau varētu sākt ar to, ko tagad rosina Lielbritānija – nemaksāt imigrantiem pabalstus. Un to vajag reklamēt visā Pasaulē – pat ja Tu nenoslīksi un iekļūsi Eiropā – Tu nomirsi bada nāvē, ja vien nestrādāsi verga darbu.

+12
-4
Atbildēt

8

    J.Biotops > Edgars Avotiņš 07.01.2015. 19.41

    Reāli gan vispirms derētu padomāt, kas tie imigranti par „nabadziņiem”, ja savās izcili bagātajās mītnes zemēs varējuši salasīt trīs līdz septiņus tūkstošus (reizēm krietni vairāk) $ vai pat EUR katra ģimenes locekļa biļetei.

    Un vēl derētu atcerēties vienu no senajiem tiesību pamatprincipiem, ka likuma pārkāpums nerada tiesības. No kurienes un kādas tad NELIKUMĪGAM imigrantam tās tiesības?

    +13
    -5
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > Edgars Avotiņš 07.01.2015. 20.13

    Biotop – liela daļa no viņiem saņem šo naudu bēgļu nometnēs vēl tajā krastā no ES bēgļu fondiem. Nauda paredzeta miteklim un pārtikai, bet tiek izmantota kontrobandistu pakalpojuma apmaksai.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    J.Biotops > Edgars Avotiņš 07.01.2015. 20.27

    E.A. > Miteklim+pārtikai Sīrijā bēgļu nometnē iemaksa 7000 $ uz deguna? Tad gan laikam jauni laiki tur pienākuši. Un kur tādu pašu naudu saņem laivotāji no Ziemeļāfrikas, kas līdz tam krastam atbriduši no tāliem džungļiem?

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    v_rostins > Edgars Avotiņš 07.01.2015. 20.56

    Edgars Avotiņš

    Ja kuģis ir vesels un ar apkalpi – tad to vienkārši nelaiž Eiropas ostās.

    ________________

    Ja interventu – melnādaini izmetīs pie Āfrikas krasta bez pautiem un iededzinātu zīmi pierē, tas viņus atturēs vairāk, nekā utilizācija biogāzes fabrikā, par ko citi pat nezinās. Slīcināt interventus ar visām drēbēm, ir nepieļaujama jūras piecūkošana.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > Edgars Avotiņš 07.01.2015. 21.59

    Jā – ir ES programmas bēgļiem jauna mitekļa būvniecībai tajā krastā. Un par jauna mitekļa cenu sanāk naudiņa kotrabandistam.

    Tie kam naudas nav, tie dežūrē pie žoga ap …(isti neatceros – Spānijas, Italijas, vai Francijas) ostu Āfrikas piekrastē. Savācas vairāki simti un tad visi reizē rapjas pār sētu. Tiklidz nokrīt tajā pusē žogam, tā skaitās Eiropā kā bēglis.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    J.Biotops > Edgars Avotiņš 07.01.2015. 23.03

    E.A. > Melillas, tā spāņu anklāva Tunisijā, imigranti ir citas sugas, kā kuģotāji no Sīrijas. Pār žogu var pārlīst tikai vīrieši spēka gados un viņu dejas pēc veiksmīgas piezemēšanās rada spilgtas asociācijas ar dažiem dzīvniekiem. Varoņu kriminālā pagātne (ceļš līdz robežai no Āfrikas vidienes nav bezmaksas) ir tikpat skaidri redzama, kā absolūtā nevēlēšanās kādreiz turpmākajā dzīvē strādāt godīgu darbu. Tiem der klasiski robežapsardzības līdzekļi – atbilstošs spriegums dzeloņdrātīs un ložmetēji pret gudriniekiem ar izolētām knaiblēm. Aizsardzībai pret kuģiniekiem lieliski derētu krasta artilērija, pie tam tās upuru skaits būtu nesalīdzināmi mazāks, kā tagad ik gadu noslīkst. Jo pēc pirmās neveiksmes vadātāju bizness izbeigtos momentā – informācija tajā vidē izplatās ātri. Vēl labs līdzeklis ir kuģu un laivu pagriešana atpakaļ – pasažieri paši tad ātri nokārtos jautājumu ar ekipāžas locekļiem – pļunkš. Necilvēcīgas receptes? Tieši otrādi. Neredzu cita ceļa, kā novērst (vai tikai attālināt) tuvojošos daudz asiņainākus konfliktus jau tepat, Eiropas pseidohumānisma pārņemtjās valstīs. Tad salīdzinājumā septiņdesmito gadu Ziemeļīrija liksies tīri vai paradīze, degs gan mošejas, gan dievnami, un ne vienmēr tukši, bez dievlūdzējiem.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > Edgars Avotiņš 07.01.2015. 23.32

    Tāpēc jau es rakstu – patreizējā “humanā” sistēma rada daudz līķu.

    Nošaujot dažus (vai tikai inscinējot, uzfilmejot un izplatot), tiktu izglābtas daudzu dzīvības.

    Kuģu apgriešana nestrādā …

    Tāpēc jau tos kuģus sabojā ienakot Itālijas ūdeņos, lai viņus nevarētu pagriezt atpakaļ. Daudzos gadījumos kuģis tiek tīšām slīcināts, lai Eiropas robežsargi butu spiesti glābt.

    Vai pēdejais gadijums – apkalpe vienkārši atstāj kuģi un autopilotā palaiž Itālijas klinšu virzienā. Arī nav iespejams kuģa apkalpei pavelēt doties prom – robežsargiem nākas vest kugi ostā.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    J.Biotops > Edgars Avotiņš 07.01.2015. 23.47

    E.A > par humānismu mums domas sakrīt.

    Kuģu pagriešanas ideja ir nebūtiska detaļa, tomēr lielie vienreiz lietojamie kuģi ar atbilstoši dārgām biļetēm ir tikai viens un jauns transportēšanas paņēmiens, ko varētu apgrūtināt, no gaisa pameklējot bēgošo kapteiņu laivas. Ziemeļāfrikas un arī austrumu laivu biznesmeņiem nekāda mukšanas līdzekļa nav, laimes zemē viņi iejūk starp pasažieriem, bet atgriežoties pēc neveiksmes tādiem dzimtajā krastā būtu jautri. Tas atbrīvotu Eiropas tiesas no lieka darba, kā nupat gadījās ar Somālijas pirātiem, kam piesprieda kompensāciju par savlaicīgu nenogādāšanu Francijas tiesā.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

J.Biotops 07.01.2015. 19.03

Lai novērtu līdzīgus pazemoto un apspiesto musulmaņu saasināto reakciju uz necilvēcīgo izturēšanos jauniegūtajās mītnes zemēs, progresīvā sabiedrība tagad ar steigu gatavos izmaiņas ES valstu likumos:

1. Jāpalielina pabalsti un nestrādājošiem musulmaņiem jāpiešķir labāki dzīvokļi lielpilsētu centros;

2. Sērkociņi musulmaņu bērniem no 12 gadu vecuma izsniedzami par brīvu;

3. Ieroču glabāšanas un nēsāšanas ierobežojumi attiecināmi tikai uz baltajiem iezemiešiem;

4. Balsstiesības musulmanim piešķiramas līdz ar ierašanos balsošanas vietā;

5. Avīžu redaktori jāapstiprina EDSO pēc saskaņošanas ar vietējo mullu;

6. Jāaizliedz publiska ziemassvētku svinēšana, krucifiksi un cūkgaļa:

7. Mošejas jābūvē par budžeta naudu vietās, kur mulla norādījis;

8. Musulmaņu noziegumus jātiesā tikai pašiem musulmaņiem;

9. Policistiem aizliegta jebkāda darbība pret musulmani bez viņa rakstiskas piekrišanas;

10. Skolās un augstskolās musulmaņiem aizliedzams nesekmīgs vērtējums, dokumenti par sekmīgu pabeigšanu izsniedzami neatkarīgi no skolas apmeklēšanas;

11. Pazemojošais apzīmējums „nelikumīgais imigrants” jāaizstāj ar „dārgais viesis un skolotājs”.

12. Korāna lasīšana neticīgajiem atļaujama tika mullas uzraudzībā, lai neviens neiedomātos tur izlasīt to, kas nemaz nav domāts neticīgu suņu lasīšanai.

+18
-9
Atbildēt

1

    andrejs > J.Biotops 07.01.2015. 21.00

    1. Jāpalielina pabalsti un nestrādājošiem musulmaņiem jāpiešķir labāki dzīvokļi lielpilsētu centros;

    2. Sērkociņi musulmaņu bērniem no 12 gadu vecuma izsniedzami par brīvu;

    3. Ieroču glabāšanas un nēsāšanas ierobežojumi attiecināmi tikai uz baltajiem iezemiešiem;

    4. Balsstiesības musulmanim piešķiramas līdz ar ierašanos balsošanas vietā;

    5. Avīžu redaktori jāapstiprina EDSO pēc saskaņošanas ar vietējo mullu;

    6. Jāaizliedz publiska ziemassvētku svinēšana, krucifiksi un cūkgaļa:

    7. Mošejas jābūvē par budžeta naudu vietās, kur mulla norādījis;

    8. Musulmaņu noziegumus jātiesā tikai pašiem musulmaņiem;

    9. Policistiem aizliegta jebkāda darbība pret musulmani bez viņa rakstiskas piekrišanas;

    10. Skolās un augstskolās musulmaņiem aizliedzams nesekmīgs vērtējums, dokumenti par sekmīgu pabeigšanu izsniedzami neatkarīgi no skolas apmeklēšanas;

    11. Pazemojošais apzīmējums „nelikumīgais imigrants” jāaizstāj ar „dārgais viesis un skolotājs”.

    12. Korāna lasīšana neticīgajiem atļaujama tika mullas uzraudzībā, lai neviens neiedomātos tur izlasīt to, kas nemaz nav domāts neticīgu suņu lasīšanai.

    ————————

    tas pats par krievu kolonistiem Latvijā. Tikai vārds Korāns jāaizstāj ar pravoslavije vai padomju tautas tradīcijas (pēc izvēles).

    +8
    -10
    Atbildēt

    0

Kalvis Apsītis 07.01.2015. 21.43

Vēl samērā nesen par šo karikatūru jautājumu man bija pretējs uzskats (sk. http://www.ir.lv/2010/12/12/stokholmas-centra-nogrand-spradzieni/viedokli#viedoklis_78854 ) – musulmaņu Pravieša zaimošana šķita pilnīgi absurda, un karikatūristu piedzīvotās nepatikšanas vismaz daļēji pelnītas.

Biju kļūdījies. Ir skaidri jānodala divas lietas:

– “Zaimošana” ir subjektīvs “pārkāpums”, ko pēc vajadzības safabricē psihopātu grupas smadzenēs. Pakistānā laiku pa laikam kādu nomētā ar akmeņiem par “zaimošanu” – ar vai bez karikatūrām.

– Fiziski draudi (nerunājot nemaz par slepkavībām) ir smags noziegums.

Mūsu politiskās pārliecības, tautības un ticības var atšķirties; arī gaumes var būt dažādas un ne visiem patiks karikatūras par islāmu vai, teiksim, “Pussy Riot” panku māksla. Bet ikviens labas gribas cilvēks var noliekt galvu šo mākslinieku drosmes priekšā. Un pat ja viņu darbam nebūtu cita rezultāta, kā parādīt “tradicionālo vērtību aizstāvju” baiso seju – arī tad tas nav veltīgi. Lai viņu ciešanas ir mūsu piemiņā; un lai Eiropas tautām nekad nav personīgās drošības dēļ jātaisa kompromisi ar mūsu brīvību runāt, rakstīt, zīmēt un dziedāt to, ko mēs gribam. Protams, var arī pārpublicēt šīs karikatūras Latvijā. Bet vēl svarīgāk – parūpēties par to, lai arī šeit kaut kādu “ticības karu” dēļ neciestu cilvēki. Lai mēs un mūsu līdzpilsoņi jautājumus nerisinātu ar paštaisnumu un draudiem.

+9
-3
Atbildēt

0

v_rostins 07.01.2015. 21.19

“LU profesors: Muhameda karikatūras ir tikai slaktiņa iegansts”

________________

Iegansts ir pret krieviem noteiktās sankcijas. Cēloņi tāpat kā teroristu bandas, НКВД-РПЦ, slaktiņi Madridē 2004. un Londonā 2005. par atbalstu ASV pretterorisma operācijā pret Maskavas draudziņa Huseina režīmu, jāmeklē kremlī.

+3
-5
Atbildēt

0

nomale 07.01.2015. 18.19

…Kāds avots policijā pavēstījis, ka uzbrucēji esot saukuši “Mēs atriebjam pravieti!”, kā arī “Dievs ir dižens!”….

————————————–

Šo fanātiķu prāvietis ir sūdulācis!

+10
-9
Atbildēt

1

    J.Biotops > 07.01.2015. 19.48

    Visu lāču vārdā iesniedzu protestu! Neviens dzīvnieks nav pielīdzināms tam asinskārajam laupītāju barvedim.

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

Austras koks 07.01.2015. 18.04

Piekrītu dzeris viedoklim. Ja kaut kas islamticīgajiem nepatīk, lai brauc un dzīvo savās islama zemēs.

+23
-10
Atbildēt

5

    edge_indran > Austras koks 07.01.2015. 18.09

    ——-

    Viņiem ir kalašņikovi – tāpēc brauks izplatīt savu ticību pa visu planētu.

    Atcerēsimies, kā uzvedās Eiropas liberasti, kad Čečenijā uzdarbojās kaujinieki.

    https://www.youtube.com/watch?v=38QR4LwORGc

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > Austras koks 07.01.2015. 18.10

    Imigrācijas politiku Eiropai vajadzētu pārskatīt. Bet pieaicināt pilnu Eiropu ar islamticīgajiem un tad tīši kurināt konfliktu? Tas gan nav gudri.

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Austras koks 07.01.2015. 18.16

    ——–

    Ja nevar atrisināt sociālās problēmas (kaut vai jaunieši bezdarbu) – tad jāaicina islamticīgie, – tas ļaus visu tvaiku izlaist etniskos konfliktos.

    Te nu ir tā “arābu pavasara” sekas….

    https://www.youtube.com/watch?v=uuVRwDBiKws

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    v_rostins > Austras koks 07.01.2015. 20.52

    Austras koks

    Ja kaut kas islamticīgajiem nepatīk, lai brauc un dzīvo savās islama zemēs.

    _______________

    Varbūt mums būtu jāsāk ar krievu sātanistu sektu un staļinistu izdzimteņiem – vatņikiem, kurus aizvaino mūsu svētki un piemiņas dienas?

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    Krisjanis > Austras koks 08.01.2015. 00.28

    Eiropas gadsimtiem ilgā, īpaši pēdējie divi gadsimti, koloniālā politika, kas slepkavo arābus un okupē viņu zemes ir novedusi pie šāda rezultāta. Ne jau no labas dzīves viņi bēg uz eiropu, vai tiek ievesti kā krievi šeit. Protams ir daļa kam ir ubi bene ubi patria, bet tādu nav vairums, to var redzēt arī pie latviešiem, liela daļa aizbrauca jo nevarēja iztikt.

    Reliģija ir briesmīga politika, kas ciniski zombē cilvēkus un nekas nevar attaisnot tos slepkavas, kas gatavi savas religijas dēļ slepkavot, paverdzināt vai aplaupīt citus, vai tas būtu musulmanis, kristietis, cionists vai swedbank pārstāvis.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Edgars Avotiņš 07.01.2015. 17.49

1. Ir vērts Eiropā pārskatīt imigrācijas politiku.

2. Preses brīvība nedrīkst būt absolūta – kāda bija vajadzība aizvainot islamticīgos ar tām karikatūrām?

“Mūsu” Vilks tagad droši vien laimīgs.

+14
-17
Atbildēt

12

    dzeris49 > Edgars Avotiņš 07.01.2015. 17.56

    Ja “islamticīgos” šeit kaut kas aizvaino, viņi mierīgi var dzīvot tur, kur tos neaizvainos – kādā Irānā, utt.

    Tiešām uzskati, ka nevis tiem būtu jādzīvo pēc civilizētās Eiropas principiem, bet, civilizētai Eiropai būtu jāpielāgojas šo fanātiķu vēlmēm?

    Nedomā, ka ar piekāpšanos šo problēmu var atrisināt, jo vairāk fanātiķiem piekāpjas, jo vairāk viņi pieprasīs, šie cilvēki to visu uzskata tikai par vājuma izpausmi, vārdus tolerance un kompromiss viņi vispār nezina, viņu mērķis, ko sludina viņu imami, ( un Eiropa to ļauj darīt! ), ir pārvērst Eiropu par halifātu, tūkstošiem ES pilsoņu, visu to sprediķu iespaidā, karo pret civilizāciju kā Islama valsts kaujimieki, un tas Eiropu it nemaz nesatrauc, tā satraukusies par “netolerantajiem ksenofobiem un rasistiem”, kas iestājas pret Eiropas islamizāciju.

    +21
    -10
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Edgars Avotiņš 07.01.2015. 18.12

    ——-

    “Политика последних лет заключается в одном — в желании отсрочить приход фашизма. Социалистический проект отменили, демократический провалился, никаких препятствий для наступления фашизма не осталось.Фашизм пытались локализовать — объявляли его наступление то в Ираке, то в Ливии, то на Украине. Дело не в том, какой из держав что именно на руку: все, так или иначе, делали вид, что существует точка, где появился фашизм, и там с ним надо бороться.

    Но фашизм наступит везде.” МАКСИМ КАНТОР

    http://www.gazeta.ru/comments/column/kantor/6038901.shtml

    0
    -9
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > Edgars Avotiņš 07.01.2015. 20.27

    Dzēri – bet kā gan Tevis nosaukto problemu risināšanai palīdzēs karikatūru pārpublicēšana? Manuprāt tā tikai radikalizēs vel vairāk islamticīgos.

    Manuprāt, risinājums ir cits- apturēt imigrāciju. Ko darīt ar līdzšinejiem imigrantiem – … nu kautkā piespiedu kārtā jāintegrē, bet ne jau ar reliģisko jūtu aizvainošanu. Neļaut veidoties kompaktiem imigrantu geto. Mācit valodu, ieviest mērenu “valstsislamu” un vahabītus dzīt ratā … nu kautkā tā. Neiklausās demokrātiski, bet tas vismaz risina problēmas ar radikalizēšanos un islama karotājiem.

    0
    -10
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > Edgars Avotiņš 07.01.2015. 22.33

    Karikatūru pārpublicēšana ļautu šiem fanātiķiem parādīt, ka Eiropas vērtības vēl pastāv, ka viņi, tomēr, šeit nebūs noteicēji, un ar teroru un iebiedēšanu viņi neko šeit nepanāks, vienīgais, saliedēs pret sevi normālo Eiropas sabiedrību.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    aivarsk > Edgars Avotiņš 07.01.2015. 23.01

    Ir jādara abas divas lietas – solidaritātei jāpublicē un jāsāk Eiropas attīrīšana no islamizācijas!

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Edgars Avotiņš 07.01.2015. 23.11

    Jā,vajag viņiem vēlreiz parādīt karikatūras un viņi sapratīs.Tāpat kā mūsu atbrīvotāji.Vajag tikai aiziet 9.maijā pie attiecīgā pieminekļa un parunāties par boļševiku noziegumiem,parādīt baigā gada fotogrāfijas un viņiem būs skaidrs,ka latvieši nav fašisti.

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    zanE. > Edgars Avotiņš 07.01.2015. 23.13

    … – “CNN is not showing detailed images of cartoons from the Charlie Hebdo magazine that could be viewed as offensive to Muslims, CNN senior editorial director Richard Griffiths said in a message sent to CNN staff Wednesday afternoon.”

    Griffiths’ email:

    http://www.politico.com/blogs/media/2015/01/internal-cnn-memo-we-are-not-at-this-time-showing-200711.html#.VK2UeoodGUK.twitter

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > Edgars Avotiņš 07.01.2015. 23.40

    Ērik – žetons.

    Džeri – karikaturu pārpublicešana būs debesmanna ISIL.

    10x vairāk radikāļu. Naids rada naidu – un neko vairāk.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > Edgars Avotiņš 07.01.2015. 23.42

    aivarsk – attīrīšana no islamizacijas gan laikam nav iespejama, kamēr Rietumos ir Rietumu vērtības. Tur nu tiešām vien Putina fašisms varētu līdzēt.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > Edgars Avotiņš 07.01.2015. 23.51

    Nu tad, varbūt, būtu viņu priekšā jāatvainojas par tām karikatūrām, publiski jātsakās no preses un vārda brīvības principa, jāpiesola visu to, ko te uzrakstīja J.Bitops, un pazemīgi jāpalūdz viņus mūs vairs nenogalināt, un tad, iespējams, viņi mums atļaus pat cūkgaļu ēst un Ziemassvētkus svinēt?

    Jo nākamreiz viņi taču var “apvainoties” arī par to, un apšaut vēl pāris desmitus clvēku?

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    aivarsk > Edgars Avotiņš 08.01.2015. 00.50

    avotiņ, kamēr Rietumos ir Rietumu vērtības.

    __________________________

    Tas ir – ko mēs katrs saprotam ar Rietumu vērtībām?

    Pamatvērtības ir jāsargā! Dzīvesveids, ģimene, valoda, nacionālā apziņa, nevis pseidovērtības – iebraucēju ucināšana, pseido cilvēktiesības un citi izdomājumi.

    Liberté, Égalité, Fraternité – Francijas moto – tur pamatā viss pateikts – brīvība, vienlīdzība, brālība, bet nekur nav teikts, ka jebkāds iebraucējs te var savu kārtību iedibināt.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Edgars Avotiņš 08.01.2015. 01.23

    Jo nākamreiz viņi taču var “apvainoties” arī par to, un apšaut vēl pāris desmitus clvēku?

    ==========

    Viņi jau ir apvainojušies.Turklāt viņi zina,ka kristieši ir neticīgi cūku rijēji.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

dzeris49 07.01.2015. 17.44

Ja pēc šī šokējošā terora akta visa ES prese par atbildi principā nepārpublicēs šīs te karikatūras, tad ar ES un tās sludinātajām vērtībām ir cauri, mierīgi var teikt, ka islamisti savu panākuši, vārda brīvība šeit vairs nepastāv, ES savas vērtības ir nodevusi, un šeit noteikumus diktē religiozie fanātiķi.

Kaut, protams, ka neparpublicēs, tā taču būtu “netoleranta” rīcība pret “miermīlīgo” islamu.

+17
-13
Atbildēt

27

    Edgars Avotiņš > dzeris49 07.01.2015. 17.52

    Par tām karikatūrām mums viuedoklis absolūti nesakrīt.

    Es vados no principa — nedari citam to, ko negribi lai dara Tev. Tīši censties aizvainot citas reliģijas pārstāvjus (gan tos, kas ir teroristi, bet jo vairāk tos, kuri nav) – Nav nekā gudra.

    +9
    -16
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 07.01.2015. 17.58

    Protams, ka nesakrīt, fanātiķu dēļ Eiropai nav jāatsakās no savām pamatvērtībām.

    +16
    -10
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > dzeris49 07.01.2015. 18.04

    Manuprāt, karošana ar citu reliģiju pārstāvjiem gan nav tā labakā no Eiropas pamatvērtībām. No šīs pamatvērtības Eiropa gan varētu atteikties.

    Un šī “vērtība” nekad nav bijusi raksturīga latviešiem – pie mums vienmēr valdījusi reliģiska iecietība (vismaz salīdzinot ar citām zemēm). Piemēram – tos pašus ebrejus vajāja gan Eiropā, gan Krievijā, bet pie mums viņi dzīvoja salīdzinoši mierīgi (izņemot protams WWII)

    Vai vecticībnieki. Vai Luterāņu, Katoļu un Pareizticīgo miermīlīga līdzāspastāvēšana.

    +11
    -10
    Atbildēt

    0

    edge_indran > dzeris49 07.01.2015. 18.07

    ———

    Kurš tās “pamatvērtības” tagad aizsargās, liberasti – jebšu fašisti?

    https://www.youtube.com/watch?v=iaMsEuqQmvg

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 07.01.2015. 18.14

    Kur tu te redzi “karošanu”, karikatūra nav karošana, karošana ir 12 cilvcēku nogalināšana kā atbilde uz karikatūru.

    Un ko tu te jauc latviešus, kāds tiem sakars ar šiem fanātiķiem?

    Tas ir vistīrākais islamofašisms, ko dara tā Islama valsts, utt., un to pašu viņi grib ieviest arī Eiropā.

    +20
    -8
    Atbildēt

    0

    nomale > dzeris49 07.01.2015. 18.17

    Rdgars Avotiņš. Eiropas pamatvērtība ir brīvība paust savu viedokli. Ja šo viedokli kāds uztver kā aizvainojumu, tad ne jau viedokļa paudējs pie tā vainīgs. Tie šiziķi par aizvainojumu uzskata arī to, ka pretī nāk sieviete bez parandžas, vai arī ja veikala skatlogā Ziemassvētku eglīte. Īsi sakot, ja ir vēlme arī pie staba var piekasīties.

    +21
    -7
    Atbildēt

    0

    edge_indran > dzeris49 07.01.2015. 18.18

    ——dzeris49 Kur tu te redzi “karošanu”….

    ===============================================================================

    Auseklīšu-veterāni nekad nespēs apjēgt citas kultūras nesēju domāšanu – viņiem savi uzskati.

    https://www.youtube.com/watch?v=EJzf3KMYhk4

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    Viedoklis_lv > dzeris49 07.01.2015. 18.24

    Piekrītu dzerim, VISIEM jāpārpublicē. Bailēm nevar ļaut uzvarēt.

    +13
    -4
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > dzeris49 07.01.2015. 18.56

    Vai karikatūra ir karošana?

    Vai čurāšana uz Brīvības pieminekļa ir karošana?

    Manuprāt tīša citu cilvēku jūtu aizskaršana nav laba.

    Cik procentu no islamticīgajiem ir fašisti un teroristi? 0.1%?

    Vai tāpēc tiešām tagad visai Eiropai vajadzētu aizvainot arī tos 99.9% ?

    Tai pat laikā Rietumu neo-liberāļi bāžas virsū citu zemju un tautu iedzīvotājiem nosodot viņu tradīcijas:

    1) Korejā un Ķīnā suņu ēšana esot slikta – kautgan mēs paši ēdam cūkas, zirgus un franči vispār ēd visu kas kustas, izņemot suņus;

    2) Islama zemēs paranžas, daudzsievība, agrās laulības, emīra vienpersoniskā vara neesot labi un šariāts neesot labs;

    3) Āfrikā kanibālims neesot labs

    Kāpēc tad Rietumnieki bāžas citām civilizācijām virsū ar savu “fašismu”?

    Bet būtība ir precīzi tāda pati, kad Rietumnieki brauc svešās zemēs uzspiest savu kultūru.

    Manupŗat – pareizāk dzīvot katram sava zemē, dzīvot pēc savām tradīcijām, uzņemt svešzemju viesus – bet tikai kā viesus – pieklājīgi, bet pēc tam “pavadīt” mājās.

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    DikembeSakamoto > dzeris49 07.01.2015. 18.59

    Dzeri, varētu par tavu māti pāris sulīgus vārdus, vārda brīvība taču.

    +3
    -16
    Atbildēt

    0

    J.Biotops > dzeris49 07.01.2015. 19.46

    E.A. . „…Es vados no principa — nedari citam to, ko negribi lai dara Tev….”- Vai šis princips attiecināms ar uz musulmaņiem? It īpaši zemēs, kur darbojas „islama paradokss” – no savas zemes kārtības aizbēgušie prasa ieviest to pašu kārtību jaunajā mītnes vietā?

    +16
    -3
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > dzeris49 07.01.2015. 20.07

    Biotop – Eiropa ir pieļāvusi kļūdu, ka ļāvusi musulmaņiem saveidot savas kolonijas. Būtība vispār nevajadzēja tik daudz imigrantus laist iekšā. Katrā ziņā, vismaz tagad ir jāaptur imigrantu ieplūšana.

    Bet viņus tīšām censties aizvainot … ir pilnīgi bezjēdzīga rīcība.

    Līdzīgi es nosodīju Pussy Riot izdarības Maskavas baznīcā. Lai iet laukumā piketēt, ja nepatīk Metropolīta laizīšanās ap Putinu, bet nedrīkst aizvainot ticīgo reliģiskās jūtas.

    Vai Latvijas kontekstā:

    man sajūsmu neizraisa homoseksuāļu praida gajieni – es piemēram neeju lielities ar savu seksualitati. Bet arī “kristiešu” kaku mētāšana nav normala.

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    J.Biotops > dzeris49 07.01.2015. 20.35

    E.A. > Par Eiropas kļūdu pilnībā piekrītu. Par kaku mētāšanu arī. Par tīšu aizvainošanu – ja viņus apvaino pasaka par trim sivēntiņiem, eiropiešu meiteņu apģērbs, cūkgaļa labdarības virtuvē, un darbs piektdienās, tad man SAVĀ ZEMĒ būtu pienākums no tā visa ne vien atteikties, bet arī aizliegt saviem bērniem? (Aizbraucot viņu zemēs, man nav bijis problēmu ievērot turienes pieklājību. Kaut arī manu draudzeni, piemēram, varētu pamatīgi aizvainot Irānas sieviešu dreskods.)

    +15
    -1
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > dzeris49 07.01.2015. 20.51

    Biotop – nebūt nē. Bet tīša kaitināšana precīzi zinot, ka publicē šīs karikaturas tikai un vienigi maksimalai islamticīgo aizvainosanai … tur nav nekāda saprata pazīmju. 3 siventiņus neviens nespiež skatīties, dievnamā katrs iet savā, labdarības iestādes var rīkot islamticīgie savas bez cūkgaļas … tur visur ir jēdzīgi risinājumi

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    nomale > dzeris49 07.01.2015. 21.07

    Edgars Avotiņš. …3 siventiņus neviens nespiež skatīties, dievnamā katrs iet savā, labdarības iestādes var rīkot islamticīgie savas bez cūkgaļas…

    —————————-

    Turpinot Tavu domu var pateikt ka arī pirkt un lasīt to žurnālu neviens nespiež.

    Karikatūras zīmē nevis tādēļ, lai kādu aizvainotu, bet tādēļ lai ironiskā veidā norādītu uz kādu problēmu. Un ja dēļ viena zīmējuma tevi var nogalināt, tad Tev jāpiekrīt ka problēma patiešām arī pastāv.

    +15
    0
    Atbildēt

    0

    morgenstern > dzeris49 07.01.2015. 21.33

    Diemžēl “karikatūru” problēmu nevar atrisināt, aizliedzot kariķēt pravieti. Tā skar virkni fundamentālu Eiropas vērtību (bez pēdiņām). Acīmredzami, ka ekstrēmistiem un tiem, kas, iespējams, aiz viņiem stāv, vajadzīgs ir tikai iegansts – tādu ir vesela jūra, man pat grūti nosaukt parādību, kas mūsdienu Eiropā NAV pretrunā ar “tīro Islāmu”.

    Piemēram. Islāmistiem var nepatikt alkohola ražošana un lietošana. Francijā;) T.i., viņuprāt, jebkurš ēstūzis var kļūt par leģitīmu mērķi nākamam terora aktam.

    +14
    0
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > dzeris49 07.01.2015. 21.42

    Nomale – problēma tiešām pastāv.

    Bet risinajums nevar but tīša konfrontacijas saasinašana.

    Karikatūra, kur tiek attēlots Muhameds ar spridzekli … bez šaubām tiek zimets ar vienu vienīgu mērķi – aizvainot islamticīgos. Teroristi ir gan kristieši, gan islamticigi, gan … visvisādi. Bet tam reāli nav nekāda sakara ar attiecīgās ticības simboliem.

    Drīzāk risinājums varētu būt mērķtiecīgs darbs mērena, toleranta islama attīstīšanai Eiropā mītošajiem islamticīgajiem, vahabītu ideologijas neielaišana, līdzsinejo imigrantu integrēšana vietejā sabiedribā un jaunu imigrantu pieplūduma izbeigšana.

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    aivarsk > dzeris49 07.01.2015. 22.59

    Avotiņ, SAVĀ zemē viņi varētu aizvainoties par ko grib, tieši tāpat, kā mēs par čurāšanu uz Brīvības pieminekli, taču ne Francijā! Tur noteikumus, par ko aizvainoties un par ko nē jānosaka francūžiem.

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    Ēriks > dzeris49 07.01.2015. 23.04

    Mērķtiecīgs darbs mērena, toleranta islama attīstīšanai Eiropā mītošajiem islamticīgajiem un skaties,pēc gadiem 200 kristiešiem Francijā jau atļaus pamazām sākt atkal zīmēt.

    +13
    -2
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > dzeris49 07.01.2015. 23.47

    aivarsk – Par to vajadzēja domāt, pirms ielaist viņus Francijā. Tagad viņi ir Francūži.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    Aldis-2 > dzeris49 07.01.2015. 23.55

    Kam jānotiek, lai Eiropa kļūtu gudrāka?..

    Kāds taču ir ielaidis teroristus Francijā, kāds varbūt pat piešķīris viņiem uzturēšanas atļaujas…

    Un ko saka Latvijas uzturēšanas atļauju dalītāji?..

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    zēniņš > dzeris49 08.01.2015. 00.11

    Edgar, žurnāls publicēja karikatūras ne tikai par islamu, bet arī kristietību. Tā kā “nedari citam to, ko negribi lai dara Tev” analoģija ir nevietā.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    aivarsk > dzeris49 08.01.2015. 00.41

    Edgars Avotiņš aivarsk – Par to vajadzēja domāt, pirms ielaist viņus Francijā..

    ________________________

    Jā, pilnīgi pareizi! Un ar dzīvībām jāmaksā par šīm Eiropas augsti stāvošo liberastu (nevis liberāļu) fatālajām stulbībām!

    Tagad viņi ir Francūži

    ________________

    Nu tādi paši, kā ušakovs latvietis…

    Nu nav viņi francūži, pat, ja viņiem ir pases.

    Eiropa atgriezīsies pie saprāta, tas dārgi maksās, bet ir neizbēgami!

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > dzeris49 08.01.2015. 12.53

    zēniņ – tie karikatūristi/žurnāls nav ne kristieši, ne islamticīgie – vienkārši huligāni.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > dzeris49 08.01.2015. 12.55

    aivarsk – Ja Eiropa atgriezīsies pie “saprāta”, tad dabūs karu pret ASV.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    Misija > dzeris49 08.01.2015. 15.15

    Ko saka?… Brēc par zaudētajiem euro! Ja palasa Jāņa Čakstes mazmazdēla Kārļa Čakstes izteikumus par UA netirgošanu Krievijas pilsoņiem – paliek baisi! Minētais slavenās dzimtas pēctecis nav baudījis PSRS okupācijas ‘labumus’ un iespējams, ka dzimtas zeltu glabā Šveices bankās…, tad jau var arī apkaunot sava vecvectēva godu!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    lno > dzeris49 08.01.2015. 15.19

    Edgars Avotiņš aivarsk – Ja Eiropa atgriezīsies pie “saprāta”, tad dabūs karu pret ASV.

    ________________

    Kas ar Tevi noticis? Kurmis uzcienājis ar sēnēm?:)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Edgars Avotiņš 07.01.2015. 19.24

Nedaudz ne par tēmu, bet tomēr …

Eiropa ik pa brīdim šausminās, ka kontrabandisti cilvekus nedrošās laivās pieved pie Itālijas krasta, tad sabojā kuģi, un tie tur slīkst. Jeb tikko – kuģis bez apkalpes, ieprogrammēts virzienā uz Itālijas piekrastes klintīm …šausmas taču!

Bet pati Eiropas imigrācijas politika šādu pieprasa, jo tas ir vienīgais “atļautais” nelegālās imigracijas veids. Ja kuģis ir vesels un ar apkalpi – tad to vienkārši nelaiž Eiropas ostās.

Reāli atrisinājumi “šausmu” novēršanai ir precīzi divi:

1. Ierīkot drošus visu imigrantu ievešanas prāmjus

Vai

2. Šos imigrantus vedošos kuģus nogremdēt tiklīdz tie tuvojas Eiropai, šo nofilmēt un rādīt Āfrikā un tuvajos austrumos publiski uz lielajiem ekrāniem

Visos citos variantos nelegālie imigranti turpinās nedrošos peldlīdzekļos slīkt pie Itālijas krastiem. Un slīkst viņi tieši dēļ Eiropas nesaprātīgās, “humānās” politikas.

Iesākumam jau varētu sākt ar to, ko tagad rosina Lielbritānija – nemaksāt imigrantiem pabalstus. Un to vajag reklamēt visā Pasaulē – pat ja Tu nenoslīksi un iekļūsi Eiropā – Tu nomirsi bada nāvē, ja vien nestrādāsi verga darbu.

+12
-4
Atbildēt

5

    J.Biotops > Edgars Avotiņš 07.01.2015. 19.41

    Reāli gan vispirms derētu padomāt, kas tie imigranti par „nabadziņiem”, ja savās izcili bagātajās mītnes zemēs varējuši salasīt trīs līdz septiņus tūkstošus (reizēm krietni vairāk) $ vai pat EUR katra ģimenes locekļa biļetei.

    Un vēl derētu atcerēties vienu no senajiem tiesību pamatprincipiem, ka likuma pārkāpums nerada tiesības. No kurienes un kādas tad NELIKUMĪGAM imigrantam tās tiesības?

    +13
    -5
    Atbildēt

    0

    v_rostins > Edgars Avotiņš 07.01.2015. 20.56

    Edgars Avotiņš

    Ja kuģis ir vesels un ar apkalpi – tad to vienkārši nelaiž Eiropas ostās.

    ________________

    Ja interventu – melnādaini izmetīs pie Āfrikas krasta bez pautiem un iededzinātu zīmi pierē, tas viņus atturēs vairāk, nekā utilizācija biogāzes fabrikā, par ko citi pat nezinās. Slīcināt interventus ar visām drēbēm, ir nepieļaujama jūras piecūkošana.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > Edgars Avotiņš 07.01.2015. 21.59

    Jā – ir ES programmas bēgļiem jauna mitekļa būvniecībai tajā krastā. Un par jauna mitekļa cenu sanāk naudiņa kotrabandistam.

    Tie kam naudas nav, tie dežūrē pie žoga ap …(isti neatceros – Spānijas, Italijas, vai Francijas) ostu Āfrikas piekrastē. Savācas vairāki simti un tad visi reizē rapjas pār sētu. Tiklidz nokrīt tajā pusē žogam, tā skaitās Eiropā kā bēglis.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > Edgars Avotiņš 07.01.2015. 23.32

    Tāpēc jau es rakstu – patreizējā “humanā” sistēma rada daudz līķu.

    Nošaujot dažus (vai tikai inscinējot, uzfilmejot un izplatot), tiktu izglābtas daudzu dzīvības.

    Kuģu apgriešana nestrādā …

    Tāpēc jau tos kuģus sabojā ienakot Itālijas ūdeņos, lai viņus nevarētu pagriezt atpakaļ. Daudzos gadījumos kuģis tiek tīšām slīcināts, lai Eiropas robežsargi butu spiesti glābt.

    Vai pēdejais gadijums – apkalpe vienkārši atstāj kuģi un autopilotā palaiž Itālijas klinšu virzienā. Arī nav iespejams kuģa apkalpei pavelēt doties prom – robežsargiem nākas vest kugi ostā.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    J.Biotops > Edgars Avotiņš 07.01.2015. 23.47

    E.A > par humānismu mums domas sakrīt.

    Kuģu pagriešanas ideja ir nebūtiska detaļa, tomēr lielie vienreiz lietojamie kuģi ar atbilstoši dārgām biļetēm ir tikai viens un jauns transportēšanas paņēmiens, ko varētu apgrūtināt, no gaisa pameklējot bēgošo kapteiņu laivas. Ziemeļāfrikas un arī austrumu laivu biznesmeņiem nekāda mukšanas līdzekļa nav, laimes zemē viņi iejūk starp pasažieriem, bet atgriežoties pēc neveiksmes tādiem dzimtajā krastā būtu jautri. Tas atbrīvotu Eiropas tiesas no lieka darba, kā nupat gadījās ar Somālijas pirātiem, kam piesprieda kompensāciju par savlaicīgu nenogādāšanu Francijas tiesā.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

J.Biotops 07.01.2015. 19.03

Lai novērtu līdzīgus pazemoto un apspiesto musulmaņu saasināto reakciju uz necilvēcīgo izturēšanos jauniegūtajās mītnes zemēs, progresīvā sabiedrība tagad ar steigu gatavos izmaiņas ES valstu likumos:

1. Jāpalielina pabalsti un nestrādājošiem musulmaņiem jāpiešķir labāki dzīvokļi lielpilsētu centros;

2. Sērkociņi musulmaņu bērniem no 12 gadu vecuma izsniedzami par brīvu;

3. Ieroču glabāšanas un nēsāšanas ierobežojumi attiecināmi tikai uz baltajiem iezemiešiem;

4. Balsstiesības musulmanim piešķiramas līdz ar ierašanos balsošanas vietā;

5. Avīžu redaktori jāapstiprina EDSO pēc saskaņošanas ar vietējo mullu;

6. Jāaizliedz publiska ziemassvētku svinēšana, krucifiksi un cūkgaļa:

7. Mošejas jābūvē par budžeta naudu vietās, kur mulla norādījis;

8. Musulmaņu noziegumus jātiesā tikai pašiem musulmaņiem;

9. Policistiem aizliegta jebkāda darbība pret musulmani bez viņa rakstiskas piekrišanas;

10. Skolās un augstskolās musulmaņiem aizliedzams nesekmīgs vērtējums, dokumenti par sekmīgu pabeigšanu izsniedzami neatkarīgi no skolas apmeklēšanas;

11. Pazemojošais apzīmējums „nelikumīgais imigrants” jāaizstāj ar „dārgais viesis un skolotājs”.

12. Korāna lasīšana neticīgajiem atļaujama tika mullas uzraudzībā, lai neviens neiedomātos tur izlasīt to, kas nemaz nav domāts neticīgu suņu lasīšanai.

+18
-9
Atbildēt

1

    andrejs > J.Biotops 07.01.2015. 21.00

    1. Jāpalielina pabalsti un nestrādājošiem musulmaņiem jāpiešķir labāki dzīvokļi lielpilsētu centros;

    2. Sērkociņi musulmaņu bērniem no 12 gadu vecuma izsniedzami par brīvu;

    3. Ieroču glabāšanas un nēsāšanas ierobežojumi attiecināmi tikai uz baltajiem iezemiešiem;

    4. Balsstiesības musulmanim piešķiramas līdz ar ierašanos balsošanas vietā;

    5. Avīžu redaktori jāapstiprina EDSO pēc saskaņošanas ar vietējo mullu;

    6. Jāaizliedz publiska ziemassvētku svinēšana, krucifiksi un cūkgaļa:

    7. Mošejas jābūvē par budžeta naudu vietās, kur mulla norādījis;

    8. Musulmaņu noziegumus jātiesā tikai pašiem musulmaņiem;

    9. Policistiem aizliegta jebkāda darbība pret musulmani bez viņa rakstiskas piekrišanas;

    10. Skolās un augstskolās musulmaņiem aizliedzams nesekmīgs vērtējums, dokumenti par sekmīgu pabeigšanu izsniedzami neatkarīgi no skolas apmeklēšanas;

    11. Pazemojošais apzīmējums „nelikumīgais imigrants” jāaizstāj ar „dārgais viesis un skolotājs”.

    12. Korāna lasīšana neticīgajiem atļaujama tika mullas uzraudzībā, lai neviens neiedomātos tur izlasīt to, kas nemaz nav domāts neticīgu suņu lasīšanai.

    ————————

    tas pats par krievu kolonistiem Latvijā. Tikai vārds Korāns jāaizstāj ar pravoslavije vai padomju tautas tradīcijas (pēc izvēles).

    +8
    -10
    Atbildēt

    0

nomale 07.01.2015. 18.19

…Kāds avots policijā pavēstījis, ka uzbrucēji esot saukuši “Mēs atriebjam pravieti!”, kā arī “Dievs ir dižens!”….

————————————–

Šo fanātiķu prāvietis ir sūdulācis!

+10
-9
Atbildēt

0

Edgars Avotiņš 07.01.2015. 17.49

1. Ir vērts Eiropā pārskatīt imigrācijas politiku.

2. Preses brīvība nedrīkst būt absolūta – kāda bija vajadzība aizvainot islamticīgos ar tām karikatūrām?

“Mūsu” Vilks tagad droši vien laimīgs.

+14
-17
Atbildēt

8

    dzeris49 > Edgars Avotiņš 07.01.2015. 17.56

    Ja “islamticīgos” šeit kaut kas aizvaino, viņi mierīgi var dzīvot tur, kur tos neaizvainos – kādā Irānā, utt.

    Tiešām uzskati, ka nevis tiem būtu jādzīvo pēc civilizētās Eiropas principiem, bet, civilizētai Eiropai būtu jāpielāgojas šo fanātiķu vēlmēm?

    Nedomā, ka ar piekāpšanos šo problēmu var atrisināt, jo vairāk fanātiķiem piekāpjas, jo vairāk viņi pieprasīs, šie cilvēki to visu uzskata tikai par vājuma izpausmi, vārdus tolerance un kompromiss viņi vispār nezina, viņu mērķis, ko sludina viņu imami, ( un Eiropa to ļauj darīt! ), ir pārvērst Eiropu par halifātu, tūkstošiem ES pilsoņu, visu to sprediķu iespaidā, karo pret civilizāciju kā Islama valsts kaujimieki, un tas Eiropu it nemaz nesatrauc, tā satraukusies par “netolerantajiem ksenofobiem un rasistiem”, kas iestājas pret Eiropas islamizāciju.

    +21
    -10
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Edgars Avotiņš 07.01.2015. 18.12

    ——-

    “Политика последних лет заключается в одном — в желании отсрочить приход фашизма. Социалистический проект отменили, демократический провалился, никаких препятствий для наступления фашизма не осталось.Фашизм пытались локализовать — объявляли его наступление то в Ираке, то в Ливии, то на Украине. Дело не в том, какой из держав что именно на руку: все, так или иначе, делали вид, что существует точка, где появился фашизм, и там с ним надо бороться.

    Но фашизм наступит везде.” МАКСИМ КАНТОР

    http://www.gazeta.ru/comments/column/kantor/6038901.shtml

    0
    -9
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > Edgars Avotiņš 07.01.2015. 20.27

    Dzēri – bet kā gan Tevis nosaukto problemu risināšanai palīdzēs karikatūru pārpublicēšana? Manuprāt tā tikai radikalizēs vel vairāk islamticīgos.

    Manuprāt, risinājums ir cits- apturēt imigrāciju. Ko darīt ar līdzšinejiem imigrantiem – … nu kautkā piespiedu kārtā jāintegrē, bet ne jau ar reliģisko jūtu aizvainošanu. Neļaut veidoties kompaktiem imigrantu geto. Mācit valodu, ieviest mērenu “valstsislamu” un vahabītus dzīt ratā … nu kautkā tā. Neiklausās demokrātiski, bet tas vismaz risina problēmas ar radikalizēšanos un islama karotājiem.

    0
    -10
    Atbildēt

    0

    zanE. > Edgars Avotiņš 07.01.2015. 23.13

    … – “CNN is not showing detailed images of cartoons from the Charlie Hebdo magazine that could be viewed as offensive to Muslims, CNN senior editorial director Richard Griffiths said in a message sent to CNN staff Wednesday afternoon.”

    Griffiths’ email:

    http://www.politico.com/blogs/media/2015/01/internal-cnn-memo-we-are-not-at-this-time-showing-200711.html#.VK2UeoodGUK.twitter

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > Edgars Avotiņš 07.01.2015. 23.40

    Ērik – žetons.

    Džeri – karikaturu pārpublicešana būs debesmanna ISIL.

    10x vairāk radikāļu. Naids rada naidu – un neko vairāk.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > Edgars Avotiņš 07.01.2015. 23.51

    Nu tad, varbūt, būtu viņu priekšā jāatvainojas par tām karikatūrām, publiski jātsakās no preses un vārda brīvības principa, jāpiesola visu to, ko te uzrakstīja J.Bitops, un pazemīgi jāpalūdz viņus mūs vairs nenogalināt, un tad, iespējams, viņi mums atļaus pat cūkgaļu ēst un Ziemassvētkus svinēt?

    Jo nākamreiz viņi taču var “apvainoties” arī par to, un apšaut vēl pāris desmitus clvēku?

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    aivarsk > Edgars Avotiņš 08.01.2015. 00.50

    avotiņ, kamēr Rietumos ir Rietumu vērtības.

    __________________________

    Tas ir – ko mēs katrs saprotam ar Rietumu vērtībām?

    Pamatvērtības ir jāsargā! Dzīvesveids, ģimene, valoda, nacionālā apziņa, nevis pseidovērtības – iebraucēju ucināšana, pseido cilvēktiesības un citi izdomājumi.

    Liberté, Égalité, Fraternité – Francijas moto – tur pamatā viss pateikts – brīvība, vienlīdzība, brālība, bet nekur nav teikts, ka jebkāds iebraucējs te var savu kārtību iedibināt.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Edgars Avotiņš 08.01.2015. 01.23

    Jo nākamreiz viņi taču var “apvainoties” arī par to, un apšaut vēl pāris desmitus clvēku?

    ==========

    Viņi jau ir apvainojušies.Turklāt viņi zina,ka kristieši ir neticīgi cūku rijēji.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

dzeris49 07.01.2015. 17.44

Ja pēc šī šokējošā terora akta visa ES prese par atbildi principā nepārpublicēs šīs te karikatūras, tad ar ES un tās sludinātajām vērtībām ir cauri, mierīgi var teikt, ka islamisti savu panākuši, vārda brīvība šeit vairs nepastāv, ES savas vērtības ir nodevusi, un šeit noteikumus diktē religiozie fanātiķi.

Kaut, protams, ka neparpublicēs, tā taču būtu “netoleranta” rīcība pret “miermīlīgo” islamu.

+17
-13
Atbildēt

13

    Edgars Avotiņš > dzeris49 07.01.2015. 17.52

    Par tām karikatūrām mums viuedoklis absolūti nesakrīt.

    Es vados no principa — nedari citam to, ko negribi lai dara Tev. Tīši censties aizvainot citas reliģijas pārstāvjus (gan tos, kas ir teroristi, bet jo vairāk tos, kuri nav) – Nav nekā gudra.

    +9
    -16
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > dzeris49 07.01.2015. 18.04

    Manuprāt, karošana ar citu reliģiju pārstāvjiem gan nav tā labakā no Eiropas pamatvērtībām. No šīs pamatvērtības Eiropa gan varētu atteikties.

    Un šī “vērtība” nekad nav bijusi raksturīga latviešiem – pie mums vienmēr valdījusi reliģiska iecietība (vismaz salīdzinot ar citām zemēm). Piemēram – tos pašus ebrejus vajāja gan Eiropā, gan Krievijā, bet pie mums viņi dzīvoja salīdzinoši mierīgi (izņemot protams WWII)

    Vai vecticībnieki. Vai Luterāņu, Katoļu un Pareizticīgo miermīlīga līdzāspastāvēšana.

    +11
    -10
    Atbildēt

    0

    edge_indran > dzeris49 07.01.2015. 18.07

    ———

    Kurš tās “pamatvērtības” tagad aizsargās, liberasti – jebšu fašisti?

    https://www.youtube.com/watch?v=iaMsEuqQmvg

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 07.01.2015. 18.14

    Kur tu te redzi “karošanu”, karikatūra nav karošana, karošana ir 12 cilvcēku nogalināšana kā atbilde uz karikatūru.

    Un ko tu te jauc latviešus, kāds tiem sakars ar šiem fanātiķiem?

    Tas ir vistīrākais islamofašisms, ko dara tā Islama valsts, utt., un to pašu viņi grib ieviest arī Eiropā.

    +20
    -8
    Atbildēt

    0

    edge_indran > dzeris49 07.01.2015. 18.18

    ——dzeris49 Kur tu te redzi “karošanu”….

    ===============================================================================

    Auseklīšu-veterāni nekad nespēs apjēgt citas kultūras nesēju domāšanu – viņiem savi uzskati.

    https://www.youtube.com/watch?v=EJzf3KMYhk4

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > dzeris49 07.01.2015. 18.56

    Vai karikatūra ir karošana?

    Vai čurāšana uz Brīvības pieminekļa ir karošana?

    Manuprāt tīša citu cilvēku jūtu aizskaršana nav laba.

    Cik procentu no islamticīgajiem ir fašisti un teroristi? 0.1%?

    Vai tāpēc tiešām tagad visai Eiropai vajadzētu aizvainot arī tos 99.9% ?

    Tai pat laikā Rietumu neo-liberāļi bāžas virsū citu zemju un tautu iedzīvotājiem nosodot viņu tradīcijas:

    1) Korejā un Ķīnā suņu ēšana esot slikta – kautgan mēs paši ēdam cūkas, zirgus un franči vispār ēd visu kas kustas, izņemot suņus;

    2) Islama zemēs paranžas, daudzsievība, agrās laulības, emīra vienpersoniskā vara neesot labi un šariāts neesot labs;

    3) Āfrikā kanibālims neesot labs

    Kāpēc tad Rietumnieki bāžas citām civilizācijām virsū ar savu “fašismu”?

    Bet būtība ir precīzi tāda pati, kad Rietumnieki brauc svešās zemēs uzspiest savu kultūru.

    Manupŗat – pareizāk dzīvot katram sava zemē, dzīvot pēc savām tradīcijām, uzņemt svešzemju viesus – bet tikai kā viesus – pieklājīgi, bet pēc tam “pavadīt” mājās.

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > dzeris49 07.01.2015. 20.07

    Biotop – Eiropa ir pieļāvusi kļūdu, ka ļāvusi musulmaņiem saveidot savas kolonijas. Būtība vispār nevajadzēja tik daudz imigrantus laist iekšā. Katrā ziņā, vismaz tagad ir jāaptur imigrantu ieplūšana.

    Bet viņus tīšām censties aizvainot … ir pilnīgi bezjēdzīga rīcība.

    Līdzīgi es nosodīju Pussy Riot izdarības Maskavas baznīcā. Lai iet laukumā piketēt, ja nepatīk Metropolīta laizīšanās ap Putinu, bet nedrīkst aizvainot ticīgo reliģiskās jūtas.

    Vai Latvijas kontekstā:

    man sajūsmu neizraisa homoseksuāļu praida gajieni – es piemēram neeju lielities ar savu seksualitati. Bet arī “kristiešu” kaku mētāšana nav normala.

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    nomale > dzeris49 07.01.2015. 21.07

    Edgars Avotiņš. …3 siventiņus neviens nespiež skatīties, dievnamā katrs iet savā, labdarības iestādes var rīkot islamticīgie savas bez cūkgaļas…

    —————————-

    Turpinot Tavu domu var pateikt ka arī pirkt un lasīt to žurnālu neviens nespiež.

    Karikatūras zīmē nevis tādēļ, lai kādu aizvainotu, bet tādēļ lai ironiskā veidā norādītu uz kādu problēmu. Un ja dēļ viena zīmējuma tevi var nogalināt, tad Tev jāpiekrīt ka problēma patiešām arī pastāv.

    +15
    0
    Atbildēt

    0

    morgenstern > dzeris49 07.01.2015. 21.33

    Diemžēl “karikatūru” problēmu nevar atrisināt, aizliedzot kariķēt pravieti. Tā skar virkni fundamentālu Eiropas vērtību (bez pēdiņām). Acīmredzami, ka ekstrēmistiem un tiem, kas, iespējams, aiz viņiem stāv, vajadzīgs ir tikai iegansts – tādu ir vesela jūra, man pat grūti nosaukt parādību, kas mūsdienu Eiropā NAV pretrunā ar “tīro Islāmu”.

    Piemēram. Islāmistiem var nepatikt alkohola ražošana un lietošana. Francijā;) T.i., viņuprāt, jebkurš ēstūzis var kļūt par leģitīmu mērķi nākamam terora aktam.

    +14
    0
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > dzeris49 07.01.2015. 21.42

    Nomale – problēma tiešām pastāv.

    Bet risinajums nevar but tīša konfrontacijas saasinašana.

    Karikatūra, kur tiek attēlots Muhameds ar spridzekli … bez šaubām tiek zimets ar vienu vienīgu mērķi – aizvainot islamticīgos. Teroristi ir gan kristieši, gan islamticigi, gan … visvisādi. Bet tam reāli nav nekāda sakara ar attiecīgās ticības simboliem.

    Drīzāk risinājums varētu būt mērķtiecīgs darbs mērena, toleranta islama attīstīšanai Eiropā mītošajiem islamticīgajiem, vahabītu ideologijas neielaišana, līdzsinejo imigrantu integrēšana vietejā sabiedribā un jaunu imigrantu pieplūduma izbeigšana.

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    Aldis-2 > dzeris49 07.01.2015. 23.55

    Kam jānotiek, lai Eiropa kļūtu gudrāka?..

    Kāds taču ir ielaidis teroristus Francijā, kāds varbūt pat piešķīris viņiem uzturēšanas atļaujas…

    Un ko saka Latvijas uzturēšanas atļauju dalītāji?..

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    aivarsk > dzeris49 08.01.2015. 00.41

    Edgars Avotiņš aivarsk – Par to vajadzēja domāt, pirms ielaist viņus Francijā..

    ________________________

    Jā, pilnīgi pareizi! Un ar dzīvībām jāmaksā par šīm Eiropas augsti stāvošo liberastu (nevis liberāļu) fatālajām stulbībām!

    Tagad viņi ir Francūži

    ________________

    Nu tādi paši, kā ušakovs latvietis…

    Nu nav viņi francūži, pat, ja viņiem ir pases.

    Eiropa atgriezīsies pie saprāta, tas dārgi maksās, bet ir neizbēgami!

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    lno > dzeris49 08.01.2015. 15.19

    Edgars Avotiņš aivarsk – Ja Eiropa atgriezīsies pie “saprāta”, tad dabūs karu pret ASV.

    ________________

    Kas ar Tevi noticis? Kurmis uzcienājis ar sēnēm?:)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

edge_indran > edge_indran 08.01.2015. 00.24

——–

CIP, protams, “brīnās” – apbruņoja Sīrijas “brīvības cīnītājus”, bet ieguvas ISIS – nu, gluži kā reiz jau “kļūmīte” ar Bin Ladenu sanāca….

CIA Talks About Bin Laden Being Trained By CIA

https://www.youtube.com/watch?v=Wn61PJQGCUo

CIA Trained Bin Laden to Wage Anti-Communist Holy War

http://tomweston.net/oblncia.htm

0
0
Atbildēt

0

v_rostins > v_rostins 08.01.2015. 15.49

Alberts

Krievija jau kopsh 2014.gada oktobra ir izmisiigi iesleegusi savu veco KGB/FSB agjentuuru visaa pasaulee.

——————-

Paldies par saprātīgu komentāru, tomēr atļaušos iebilst. Ne TALEBAN kodols, kam pateicoties krievs bija spiests muks piepļūtītiem kerzavikiem, bet gan al-Qaedas, mācījās MGIMO un Patrisa Lumumbas universitātēs un daudzās citās čekas humānās un teroristu skolās. Fašistisko izdzimteņu bidlostāna atgriezās pie starptautiskā terorisma, kad Putinu iecēla par Krievijas FDD šefu, kas tieši sakrita ar agrāk mazpazīstamās al-Qaedas aktivitātēm, uzspridzinot ASV vēstniecības Kenijā un Tanzānija, kam sekoja drausmīgākie terora akti 2001. 11. septembrī un vēlāk arī Madridē un Londonā. Tādas nopietnas militāras operācijas lupatgalvas nevarēja ne noorganizēt, ne finansēt, ne veikt bez nopietnas koordinēšanas no kremļa.

Ja pasaules sabiedrība izbeigs noziedzīgo, tumsonīgo, smirdīgo un sātana apsēsto krievu pasauli Austrumukrainā, nebūs vairs ne al-Qaedas, ne “islama valsts”, ne Somālijas pirātu, ne Kolumbijas partizānu.

Kas attiecās uz Hitlera “plosīšanos” Vācijā no 1933. gada, tad līdz tam laikam PSRS jau bija nobendēti desmiti miljoni cilvēku un ja ne vācu preventīvais uzbrukums, tādu eiropiešu, kā mēs saprotam šodien, vispār vairs nebūtu, butu tikai noskrandusi izbadējusies krievvalodīgu lopu masa.

0
0
Atbildēt

0

Pelēkais Vilks > Pelēkais Vilks 08.01.2015. 15.13

Mūsu žurnaļugas noteikti neko tādu nedrukās!

Redaktores negribēs riskēt ar savu godu un varbūt pat dzīvību solarizējot bikini zonu Sarkanās jūras krastos vai Vidusjūras austrumu un dienvidu piekrastēs.

0
0
Atbildēt

0

edge_indran > edge_indran 07.01.2015. 18.09

——-

Viņiem ir kalašņikovi – tāpēc brauks izplatīt savu ticību pa visu planētu.

Atcerēsimies, kā uzvedās Eiropas liberasti, kad Čečenijā uzdarbojās kaujinieki.

https://www.youtube.com/watch?v=38QR4LwORGc

0
-7
Atbildēt

0

edge_indran > edge_indran 07.01.2015. 18.16

——–

Ja nevar atrisināt sociālās problēmas (kaut vai jaunieši bezdarbu) – tad jāaicina islamticīgie, – tas ļaus visu tvaiku izlaist etniskos konfliktos.

Te nu ir tā “arābu pavasara” sekas….

https://www.youtube.com/watch?v=uuVRwDBiKws

0
-2
Atbildēt

0

v_rostins > v_rostins 07.01.2015. 20.52

Austras koks

Ja kaut kas islamticīgajiem nepatīk, lai brauc un dzīvo savās islama zemēs.

_______________

Varbūt mums būtu jāsāk ar krievu sātanistu sektu un staļinistu izdzimteņiem – vatņikiem, kurus aizvaino mūsu svētki un piemiņas dienas?

+6
-5
Atbildēt

0

Krisjanis > Krisjanis-13 08.01.2015. 00.28

Eiropas gadsimtiem ilgā, īpaši pēdējie divi gadsimti, koloniālā politika, kas slepkavo arābus un okupē viņu zemes ir novedusi pie šāda rezultāta. Ne jau no labas dzīves viņi bēg uz eiropu, vai tiek ievesti kā krievi šeit. Protams ir daļa kam ir ubi bene ubi patria, bet tādu nav vairums, to var redzēt arī pie latviešiem, liela daļa aizbrauca jo nevarēja iztikt.

Reliģija ir briesmīga politika, kas ciniski zombē cilvēkus un nekas nevar attaisnot tos slepkavas, kas gatavi savas religijas dēļ slepkavot, paverdzināt vai aplaupīt citus, vai tas būtu musulmanis, kristietis, cionists vai swedbank pārstāvis.

0
-1
Atbildēt

0

Edgars Avotiņš > Edgars Avotiņš 07.01.2015. 20.16

Diezgan droši Jā

Kad tradicionālais/konservatīvais Sarkozi un sociāldemokrātiskais Olands īsā brīdī ir pierādījuši, ka nespēj nekādi savest valsti kārtībā … jā Lepenai visi ceļi vaļā.

+6
-1
Atbildēt

0

J.Biotops > J.Biotops 07.01.2015. 23.55

Sarkozī „konservatīvs” var izskatīties tika uz sociķa Olana fona, un starpība starp viņu un Ļipēna meitas paredzamo izturēšanos pret Krieviju nebūs visai būtiska.

Atceramies Sarkanāža tipiski franciskās darbības Gruzijas krīzē, Olans arī nupat jau noticējis kārtējiem Puķina solījumiem. Francija paliek Francija, lai kurš tur ko netēlotu.

+3
0
Atbildēt

0

zanE. > zanE-3 07.01.2015. 22.23

… – “varbūt tagad, pēc šīs traģēdijas visi tie ļauži, kuri tik kaismīgi iestājās pret kristīgo vērtību pieminēšanu Satversmes preambulā, tagad sāks aizdomāties par to, ka šis formulējums – kristīgās vērtības LR Satversmē varbūt izrādīsies Latvijai tāds kā glābšanas riņķis nākotnei? :)”

—————————-

….kristīgās vērtības LR Satversmē – glabšanas riņķis nākotnei???….ko Tu ar to esi domājis?…

+8
-7
Atbildēt

0

Kalvis Apsītis > Kalvis Apsītis 07.01.2015. 22.25

Kuras kristīgās vērtības? Kā pāvestam Franciskam vai arī – kā Kasparam Dimiteram un A.Šlesera partijas luterāņu garīdzniekam Jānim Šmitam? Ir tāds Josifa Brodska dzejolis (“Представление”):

Входит некто православный, говорит: “Теперь я – главный.

У меня в душе Жар-птица и тоска по государю.

Скоро Игорь воротится насладиться Ярославной.

Дайте мне перекреститься, а не то – в лицо ударю.

Хуже порчи и лишая – мыслей западных зараза.

Пой, гармошка, заглушая саксофон – исчадье джаза”.

(Tulkojums: Ienāk kāds pareizticīgais, saka: “Tagad esmu svarīgākais.

Manā dvēselē Ugunsputns un ilgas pēc imperatora.

Drīz Igors [Svjatoslavičs, Novgorodas kņazs] atgriezīsies, lai baudītu Jaroslavnu,

Ļaujiet man pārkrustīties, citādi – sadošu pa muti.

Sliktāk par lāstiem un čūlām – rietumu domu sērga.

Dziedi, ermoņika, noslāpējot saksofonu – džeza izdzimumu.)

Neiecietība un fanātisms tomēr ir vispārcilvēciska vērtība. Savukārt vienojošas kristiešu vērtības – tās ir lūgšanas, ticība Trīsvienīgajam Dievam (Nīkajas ticības apliecība), dalība baznīcas dzīvē, svētku liturģijās un sakramentos. Saskaņā ar preambulu latviskajā identitātē ir vieta gan kristīgajam, gan vispārcilvēcīgajam. Tātad – gan krustu pārmest, gan arī pa muti sadot. Protams, apvienojumā ar dažādiem pirmskristīgiem priekšstatiem, ko J.Brodska dzejolī simbolizē pasaku tēls Ugunsputns kā arī buršanās (lāsta uzlikšana vai ļauna acs).

+8
-3
Atbildēt

0

Edgars Avotiņš > Edgars Avotiņš 07.01.2015. 23.14

Kalvi – Kriminālkodeksā ierakstitās kristīgās vērtības:

1) Tev nebūs zagt,

2) un ja nozagsi, tad nožēlojot grēkus, Tavs sods tiks samazināts…

Ja 1) atbilst daudzām kulturām – gan latviskajai dzīvesziņai, gan kristīgajai, gan islamam

Tad 2) ir raksturīgs vien kristīgajai ticībai, bet ne islamam vai latviskajai dzīvesziņai. Islamā seko nenovēršams sods – rokas nociršana, lai nebūtu iespejams atkārtot noziegumu. Latviskās tradīcijas paredz kompensēt cietušajam zaudējumu – darbojās vēl Livonijas kara laikā un kādu laiciņu pēc tam, kamēr muižnieki beidzot ieviesa savas tiesas ar savu sodu kodeksu. Šobrīd skaidrs, ka šajā jomā latviskā tradicija ir pilnībā izskausta – savāri mēslus un saņem politisko atbildību.

Baznīcā iešana vai neiešana nav raksturīga kristīgai ticibai kopumā – tās jau ir dažādo konfesiju nianses.

+2
-9
Atbildēt

0

aivarsk > aivarsk 07.01.2015. 23.30

Edgars Avotiņš Kalvi – Kriminālkodeksā ierakstitās kristīgās vērtības:

1) Tev nebūs zagt,

2) un ja nozagsi, tad nožēlojot grēkus, Tavs sods tiks samazināts…

_______________________

Nu pati galvenā kristīgā vērtība ir grēku piedošana – iespēja cilvēkam laboties. Piemēram, šariata likumi paredz rokas nociršanu, lai zaglis nespēj zagt, bet kristīgās tradīcijās mēs dodam otru iespēju, iespēju laboties.

Tāpēc arī ir teksts par otra vaiga pagriešanu. Jādod cilvēkam saprast savas kļūdas.

+4
-1
Atbildēt

0

edge_indran > edge_indran 07.01.2015. 23.34

——–

Jānes Rietum-krātijas vērtības arī uz Islama valstīm.

https://www.youtube.com/watch?v=6-CDnDlr3rU

0
-1
Atbildēt

0

edge_indran > edge_indran 07.01.2015. 23.16

——-

Kažociņš?! Tas, kurš te no Maskačkas huļigāniem “pa muti” dabūja? Jāsūta tikai un vienīgi “Kapteinis Haizivs” o že Jānis Ādamsons – tas zina, ko nozīmē “Robežu aizslēgt”!

http://naklejki-na-avto.ru/images/product/l/11782cd3d.png

+1
-6
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam