Starp arhaisku vardarbību, brīvību un drosmi

202

Komentāri (202)

mūsu alus 20.12.2014. 03.25

Man viss skaidrs –

“Nedodiet svētumu suņiem un nemetiet savas pērles cūkām priekšā, ka tās ar savām kājām viņas nesamin un atgriezdamās jūs pašus nesaplosa.” [Mt.7:6] – tas jautājums4 pārdomām par Rudzīša izpausmēm.

Pārējiem, neticīgajiem, autorei, ieinteresētajiem, Kindzulim un citādi domājošiem – kā var noņemt, to, ko nevar iedot, un , ja nevar, nedrīkst un nav iespējams, kas tad beigu beigās ir paši, lai mestu akmeni (bet te atkal savijas kopā ar iepriekš, it kā norobežoto tēmu)?

http://www.ir.lv/2014/12/4/psohoterapeitu-biedriba-atnem-sertifikatu-arstam-viesturam-rudzitim

+1
0
Atbildēt

5

    jautajums_4 > mūsu alus 20.12.2014. 12.53

    >mūsu alus

    nezaimo. Tas Tev pārdomām.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    mūsu alus > mūsu alus 20.12.2014. 16.17

    jautājums_4, kādi te zaimi, tas tikai neiekļaujas Tava prāta uzbūvētajās konstrukcijās, kuras norāda, ka Tev Dievs ir ārpus Tevis, nostādits kā pielūgsmes objekts. Un trakākais, ka svarīgākais nav Dieva darbi un mūsu nedarbi to gaismā, bet pati pielūgsme. Svēta, neaizskarama un sargājama pielūgsme, un šī pielūgsme Tavuprāt garantē Tavu spriedumu patiesumu. Attopies! Tu beidz nost Dievu, dodams tam statista lomu ārpus Tevis. Dievs ir dzīvs, ielaid beidzot to sevī. Es atzīstu, ka pats bieži grēkoju, reizēm pat jūtu, ka gandrīz vai speciāli, taču man Dievs ir dzīvs. Zinu, ka varu dabūt pa dupsi vai arī kaut ko iemācīties, bet nekad To nelikšu sev priekšā kā elku, tad tiešām tā būtu zaimošana.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > mūsu alus 20.12.2014. 18.11

    Un es Tev saku, ka Tev ir nejauks niķis piesaukt Rakstus nevietā.Gribi filozofēt…uz priekšu! Bet neķeries pie citēšanas.

    Un vispār izlasi baušļus. Sāc ar pirmo.

    Tas jau ir smieklīgi, kas man te tikai netiek piesaukts, lai gan tēma ir vardarbība ģimenē, respektīvi sieviešu sišana.

    Klusais ar lno par Cukuru, Tu mani pareizi ticēt mācīsi…

    Paši sev smieklīgi nešķietat? Pravieši atradušies…

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    mūsu alus > mūsu alus 21.12.2014. 15.17

    jautājums_4, nē, nu ja Tev ir autortiesības gan uz rakstiem, gan uz to pareizo izpratni, tad paklusēšu. Ko man, zemes tārpam, te iebilst…

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    WAT > mūsu alus 22.12.2014. 11.10

    Alus, jautājumam liekas, ka jamais ir Dieva vietnieks, autentiskais Patiesības pilons, galējā instance, pārējie ir tikai pīšļi pie viņa pēdām.

    Varētu teikt ko kundziņš grib dzirdēt, Aleluja , Aleluja, Aleluja, jautājum, lai nāk Tava valstība, un piedod mums grēciiekiem mūsu vārdus( grēkus)!

    0
    0
    Atbildēt

    0

Raicha 19.12.2014. 09.25

Izlasot rakstu un komentārus, sapratu vienu. Ja kaut kas nav labi – vīrietis vainīgs.

Ja nedo’ dies’ nonācis līdz vardarbībai – tur vispār NEVAR būt cita varianta, kā vīrietis vainīgs. Jo viņš ir vainīgs BY DEFAULT. Dzimuma definēta vaina, un nav tur ko diskutēt.

Ir tik vienkārši būt tādiem(-ām) – taisnprātīgiem, par sava viedokļa pareizību – pārliecinātiem…

10 vai vairāk gadus atpakaļ kaut kur Latgalē mežsargs aizstāvoties no vietējiem mafiozi, kas pārmaiņas pēc amatu savietošanas kārtībā bija arī policisti, nošāva 2 uzbrucējus.

SLEPKAVA.

+3
-6
Atbildēt

1

    jautajums_4 > Raicha 19.12.2014. 19.59

    Starp citu, tie policisti bija nošauti mugurā…

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

markoni 18.12.2014. 18.57

P.S. Nobeigumā piezīme par jautājuma juridisko pusi. Latvijas Republikā psihoterapeita specialitāti var iegūt vienīgi ārsts, un psihoterapeitu sertifikāciju saskaņā ar Latvijas normatīvajiem aktiem veic Latvijas Ārstu biedrība (LĀB). Rudzīša kungs nav reģistrējies kā ārsts Ārstniecības personu reģistrā, un viņam nav un nekad nav bijis LĀB izdots sertifikāts psihoterapijā. Dažādu citu biedrību un grupiņu (arī ārzemju) izdotie sertifikāti Latvijas Republikā ir bez atbilstoša juridiska spēka un uzlūkojami kā pacientu maldināšanas instruments.

=======

Lūk, par šo “P.S.” gan būtu vēlams atsevišķs raksts un diskusija. Ļoti daudz jautājumu par sertifikāciju kā tādu šajā gadījumā un vispār.

a)Vai V.R. prakse drīkstēs pastāvēt?

b)Vai vajadzīgs tiesas spriedums, kas anulēs diplomu pēc sertifikāta atņemšanas?

c)Vai pacienti drīkstēs pieteikties vizītēs pie V.R.?

d)Vai tā ir tomēr cīņa par turīgiem klientiem?

P.S. Mani tas personīgi neskar. Gribas zināt. Esmu zinātkārs.

P.P.S.

viņam (V.R.) nav un nekad nav bijis LĀB izdots sertifikāts psihoterapijā. Dažādu citu biedrību un grupiņu (arī ārzemju) izdotie sertifikāti Latvijas Republikā ir bez atbilstoša juridiska spēka un uzlūkojami kā pacientu maldināšanas instruments.

=========

e) Tad ko viņam atņēma un kas? Kaut kāds “meitas uzņēmums” LĀB-ai ?

0
0
Atbildēt

4

    Pelēkais Vilks > markoni 19.12.2014. 09.02

    Gandrīz katrai šitai biedrībai vai asociācijai jābūt kādam finansējošam atzaram (financing arm).

    Visvisādu asociāciju un biedrību mums (latviešiem) vesels bars. Kad samazinās organizācijas darbībā tieši ieinteresēto sponsoru finansējums, organizācijas ķeŗas pie nākošā glābšanās plāna – dibina sertificējošu apakšvienību, kura izmisīgi cīnās par kādas augstākstāvošas, reprezentablas globālas cunftes pozitīvu atzinumu iegūšanu, lai pelnītu naudu par sertifikātu izsniegšanu. Papīri ceļo turpu šurpu, līdz beidzot globālā organizācija (nevar tak izbraukāt uz kaut kādu Latviju un visu pārbaudīt uz vietas) nogurst no spiediena un atzīst latvju organizāciju, izprintē smuku sertifikātu…

    Visvienalga kam: būvniekiem (maximistiem), telekomunikatoriem, grāmatvežiem, auditoriem, psihiemterapeitiem, ārstiem utt.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    markoni > markoni 19.12.2014. 11.04

    Paldies, Pelēci!

    Lai jauka diena Tev!

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    mūsu alus > markoni 20.12.2014. 04.12

    Ja nevaram uzticēties iegūtajai izglītībai, vai ir kāds iemesls uzticēties šīs neuzticīgi iegūtās izglītības pārstāvju viedoklim? Kvalifikāciju noteikšanas atdošanu sabiedriskajām organizācijām nevar būt garants. Tā ir tikai amata cunftes biedru galvojums, ne vairāk.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    zanE. > markoni 20.12.2014. 09.22

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Drosma 18.12.2014. 15.50

mani bērni izaudzināti, jaunus nupat vairs neplānoju, tāpēc izbaudu to privilēģiju vīriešu dēļ necensties. Ja kāds ilgojas pēc maniem skūpstiem un glāstiem, tad novērtēju – protams, vispirms stāju, iznesību, augumu, prātu un kaisli. Tas var būt dažādā secībā, bet nu apmēram tā.

Jaunākām dāmām , protams, ir cita situācija. Tur jāskatās arī kāda ir turība, atbildība tam vīrietim. Vai viņš spēs nodrošināt ģimeni , kamēr viņa bērniņu gaidot un audzinot nevarēs strādāt. Tas tiešām ir cits stāsts. Es par vīriešiem un sieviešiem varu izteikties diezgan distancēti. Lūk.

+7
-5
Atbildēt

3

    lno > Drosma 18.12.2014. 16.17

    Sandra. Slikti audzināji, ja nevar mammas skapim ielikt durvis:):):)

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    Pelēkais Vilks > Drosma 18.12.2014. 16.20

    BBPE – bej babu po ebalu.

    https://www.youtube.com/watch?v=G5VoYNop8IY

    fragments no populārā seriāla LOST.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Pelēkais Vilks > Drosma 18.12.2014. 16.26

    http://lurkmore.to/%D0%91%D0%B5%D0%B9_%D0%B1%D0%B0%D0%B1%D1%83_%D0%BF%D0%BE_%D0%B5%D0%B1%D0%B0%D0%BB%D1%83

    ББПЕ было излюбленным занятием настоящих рыцарей раннего Средневековья. Еврейский расовый социолог Норберт Элиас в своей работе «О процессе цивилизации» подробно об этом пишет и приводит доставляющий отрывок из старофранцузской летописи об ответе предельно благородного дона на уговоры жены не ехать в поход:

    Король это слушает, и лицо его делается гневным; он сжимает кулак и наносит жене удар по лицу, так, что из ее носа падают четыре капли крови. Жена же говорит: «Благодарю Вас, сир. Если это Вам доставляет радость, Вы можете сделать еще раз».

    В Древней Руси считалось, что мужчина, не бьющий жену, «дом свой не строит» и «о своей душе не радеет». Он будет «погублен» «в сем веке и в будущем». Позже «Домострой» установил четкие инструкции о том, как «учить» женщину:

    Бить жену следовало без свидетелей. «Не перед людьми, наедине поучить»;

    Бить нужно без эмоций, не со зла, а для профилактики. «Никако же не гневатися»;

    Наказывать только за крупные проступки. «По всяку вину» не бить;

    Необходимо соблюдать технику безопасности. «Ни по виденью не бите, ни под сердце кулаком, ни пинком, ни посохом не колотить, никаким железным или деревяным не бить»;

    Как наказывать правильно? «Соймя рубашка, плеткою вежливенько (осторожно) побить, за руки держа».

    Мусульманские муллы неистово дополняют:

    Не бить женщину по чувствительным местам тела: лицу, груди, животу, голове, паху;

    Бить так, чтобы не оставалось следов, царапин и гематом;

    Запрещается ломать кости, выкалывать глаза и выбивать зубы. Боль не самоцель, главное — учение;

    О количестве ударов нужно предупредить. Но их должно быть не более десяти;

    Рекомендуется бить зубной щеткой или чем-то легким. Запрещено бить бутылкой с водой, тарелкой или ножом…

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

Drosma 18.12.2014. 15.33

Esot drošā attālumā es no 100 rudzīšiem nebaidītos, bet tuvumā tādiem es cenšos nenokļūt.Pasaule ir pārāk plaša un izvēļu pārāk daudz.

Vārdu sakot – zēns pie ezera tevi ir traumējis. Jaunības trauma? Nepiepildītie sapņi,ilgas? Mēdz teikt – vēlies un tā jau puse no piepildījuma.

+7
-3
Atbildēt

1

    Ēriks > Drosma 18.12.2014. 15.39

    Un kādiem tu centies nokļūt tuvumā?Tad tas nav tas zēns pie ezera?

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

lama 18.12.2014. 15.14

woopschem:

kā Gamļets teica Amālijai:

“‘biķ- aļi- ņi biķ?”

+4
-1
Atbildēt

1

    lno > lama 18.12.2014. 15.17

    lama. Kārtējo reizi iepriecināji:)

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

Drosma 18.12.2014. 14.42

Nu Ērik, par šito – “ar visuvarošām sievietēm-karjeristēm,kurām vīrieši vairs nav vajadzīgi ” – skaidri noprotams, ka Tev ir sāpe.

Es gan domāju,ka jauno laiku izaicinājumiem ir pakļuti vieni un otri un grūti ir visiem. Ka tik pietiktu prāta tās problēmas risināt, nekaunība uz tā rēķina padzīvot un iedzīvoties pietiek. Lūk.

+7
-3
Atbildēt

8

    Ēriks > Drosma 18.12.2014. 14.48

    Ja iet runa par sāpēm,tās var būt personīgas vai arī tepat blakus novērotas.Izaicinājumus vajag apzināties,nevis noliegt.Rudzītis te dažas problēmas un izaicinājumus ir saskatījis,bet vārnu bars tagad viņam uzklupis un par truleni nosaucis.

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    lno > Drosma 18.12.2014. 15.16

    SandraJ. Skapim durvis ieliki? Kur slēpsi mīļāko, kad ieradīsies konkurents?:)

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    Drosma > Drosma 18.12.2014. 15.20

    Ak tad vārnu bars, maigo dūju barā iekritis. Šausmīgi. Pieņem manu sapratni un pat līdzjūtību.

    Kā būtu bijis, ja tas tavs Rudzītis būtu tos izaicinājumus apzinājies un mūsu iespējas tos izturēt, uzvarēt aprakstījis? Kā saka – tas sausais atlikums no viņa kaislīgās darbošanās – tev par to ir ,kas sakāms?

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    lno > Drosma 18.12.2014. 15.24

    SandraJ. Tev nav jābaidās no Rudzīša, bat no tā nevainīgā zēna pie ezera, kuru gribēji pavest, mammas:)

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    Drosma > Drosma 18.12.2014. 15.28

    lno – bet tu govi pasēji?

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Drosma 18.12.2014. 15.30

    Sausais atlikums ir sevis paša dziļāka papētīšana,kas mums iekšā un kāpēc mēs darām to un kāpēc šito.Un tikai pēc tam,kad likumsakarības izpētītas,var sākt taisīt plānus un izstrādāt metodes izturēšanai,pārvarēšanai utt.Bez jaunas informācijas,kura iestādāta mūsu pašos pamatos,mēs nevaram mainīties un nemainīsimies.Izlasot ideālu aprakstus,mēs vēl nespēsim atrast ceļus uz tiem.

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    Drosma > Drosma 18.12.2014. 15.55

    Nu ko , ja tev Rudzīša grāmata liek dziļāk ieskatīties sevī, tad ceru,ka pozitīvā nozīmē. Es lasu arī grāmatas. Man cita pieredze un citi secinājumi.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Drosma 18.12.2014. 19.38

    Man tas nav aktuāli,bet,ja tas kādam nav aktuāli,tas nenozīmē,ka tas nav aktuāli nevienam.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

lno 18.12.2014. 14.14

Nesaprotu no pirksta izzīsto konfliktu starp dzimumiem, lūk, apdraudējums: Nemainot politiku, 2040.gadā latvieši savā valstī būs minoritāte Nemainot politiku, 2040.gadā latvieši savā valstī būs minoritāte http://www.tvnet.lv/zinas/viedokli/540233-nemainot_politiku_2040gada_latviesi_sava_valsti_bus_minoritate

+4
-5
Atbildēt

12

    jautajums_4 > lno 18.12.2014. 14.27

    Latvijā uz 1.decembri reģistrēti 28 720 uzturlīdzekļu nemaksātāji, kuru kopējais nedzēstā parāda apjoms ir 123 447 920 eiro, pastāstīja Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācijas direktors Edgars Līcītis. Parāda pamatsumma ir 103 759 583 eiro, bet likumiskie procenti veido 19 718 337 eiro.

    tvnet

    ————————————————————–

    Arī tvnet ziņās.

    Nu diez vai to 2040 gada minoritātes problēmu ar sieviešu sišanu varēs atrisināt.Ļoti šaubīgi.

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    Ēriks > lno 18.12.2014. 14.31

    Toties varēs atrisināt ar visuvarošām sievietēm-karjeristēm,kurām vīrieši vairs nav vajadzīgi.

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > lno 18.12.2014. 14.34

    >Ēriks

    Nu varbūt sāc maksāt alimentus? Un kļūsi vajadzīgs.

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    Ēriks > lno 18.12.2014. 14.35

    Nemaksāšu.Man sieviete ir blakus.Vēl neiepļaukāta.

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > lno 18.12.2014. 14.52

    >Ēriks

    Atslēgas vārds ir – Vēl?

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > lno 18.12.2014. 14.54

    >Ēriks

    Un ja jau tev sieviete blakus, tad ko tu par tām ” visuvarošām sievietēm-karjeristēm,kurām vīrieši vairs nav vajadzīgi” uztraucies?

    Tev gar viņām kāda darīšana?

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    Ēriks > lno 18.12.2014. 15.02

    Karjeristēm nav laika dzemdēt un kvalitatīvi izaudzēt trīs,četrus bērnus,kas man pensiju maksās?

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    Ēriks > lno 18.12.2014. 15.05

    Jā,vēl neiepļaukāta,jo nav devusi iemeslu.

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    lno > lno 18.12.2014. 15.20

    jautajums_4. Nešaubies ne mirkli. Mīlas spēles mīl dažādību, galvenais netraucēt:):):)

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > lno 18.12.2014. 15.31

    >Ēriks

    Un cik tad Tev pašam to bērnu?

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    Ēriks > lno 18.12.2014. 15.36

    Cik iznāca,tik ir:))

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > lno 18.12.2014. 16.09

    >Ēriks

    Un cik tad iznāca? Ko tad tik kautrīgs pēkšņi kļuvi?

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

jautajums_4 18.12.2014. 12.41

Un Rudzīša izliecienu, protams, varētu ignorēt, ja Latvijā nebūtu tik nopietnu problēmu ar vardarbību ģimenē.

Nu kaut vai Elinas Pupiņas slepkavība.

+9
-6
Atbildēt

2

jautajums_4 18.12.2014. 12.37

Nu ņemot vērā A. Burves-Burvītes ļoti aktīvo dalību V.Rudzīša publicitātes kampaņā un sasaisti ar IR…

Varbūt tomēr Nellija Ločmelei ir ko teikt šai lietā?

+8
-6
Atbildēt

106

    WAT > jautajums_4 18.12.2014. 12.40

    Jautājum, moš ABB ugunī? Kā tā drīkst cilvēks pauž nemeinstrīma viedokli, akurāt liesmās ķeceri!!!

    Jūs ko pie pilna prāta vajāt par viedokli?

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 18.12.2014. 12.49

    Ja viedoklis ir amorāls un neētisks, tad tādam ir jāsaņem sabiedrības nosodījums.Kategorisks nosodījums.

    Jo jums līdzīgie tipi- daudz instinktu,maz intelekta,- paši nesapratīs. Sabiedrībai ir jādiktē un jānosaka robeža starp labo un ļauno, starp drīkst un nedrīkst.

    Pati Burve Burvīte var dzīvot kā grib, bet viņa nedrīkst uzņemties runāt visu sieviešu vārdā. Viņai ir jāapzinās, ka viņas vārdi ir iedrošinājums varmākam nodarīt sāpes, fiziskas, kādai citai sievietei, kura to nebūt nav akceptējusi.

    Es saprotu, ka jums ar viņu domas sakrīt…Tā teikt, divi zābaki…Pāris!

    +11
    -7
    Atbildēt

    0

    lno > jautajums_4 18.12.2014. 13.21

    jautājums-4. Varbūt tomēr Nellija Ločmelei ir ko teikt šai lietā?

    _________________

    Nu kā tad – demokrāts uz delnas:) Tāpat kā Cukuru var nosist zvērīgā veidā /smadzenes uz griestiem/ bez tiesas, šaustīt Pinočetu, kurš nogalinājis 2000 civīliedzīvotājus sarkanā terora apstākļos, kur upuru skaits bija ne mazāks, tanī pašā laikā ignorējot Argentīnas militārās huntas realizēto netīro karu, kura laikā tika iznīcināti 30 – 40 tūkstoši civīliedzīvotāju…Argentīna jau desmitiem gadu atrodas defolta stāvoklī atšķirībā no Čīles, kuras tautsaimniecība, pateicoties diktatoram, sekmīgi attīstās. Starp citu Argentīnā organizēta omīšu kustība, kuras meklē savus mazbērnus, jo daudzas arestētās sievietes bija stāvoklī…Uz notiekošo Argentīnā var pievērt acis, jo tā centās atgūt angļu imperiālistu okupētās Folklenda salas:):):)

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    aivarsk > jautajums_4 18.12.2014. 13.29

    jautājums 4 ir galējā instance ētikas un morāles, bioloģijas un psiholoģijas jautājumos – tīri vai kažoku iveta slēpjās aiz nika :)))

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    WAT > jautajums_4 18.12.2014. 13.32

    Ko Jūs, Jautājum, par mani, ziniet izmantodam(-a) pret mani emocionālo vardarbību, mēģinot mani pazemot, degradēt :” jums līdzīgie tipi- daudz instinktu,maz intelekta…, divi zābaki…Pāris..”

    Jūs taču pati esat pirmrindniece vardarbības jautājumos, tikai leģitīmās emocionālās-psiholoģiskās vardarbības. Lūdzu, nocitējiet (ar saiti uz avotu), kur VR aicināja uz fizisku vardarbību pret sievieti? Nemaz nerunājot par mani, vai ABB. Kāpēc Jūs uzskatat( argumentēti nevis emocionāli) ,ka ir kādam tiesības par viedokli, kas ir ar provokatīvu virsrakstu, bet sakarīgu leģitīmu saturu, kuram Jūs vienkāŗsi nepiekrītat, iespaidot?

    Es uzskatu ,ka vispār ir jācenšas iztikt bez vardarbības, gan fiziskas, gan emocionāli-psiholoģiskas, jo abas sāp un nodara traumas abas.

    Vienkāŗsi daba ir iekārtojusi tā, ka sievietes ir fiziski vājākas nekā vīrieši, un izmantojušas izsenis citus agresivitātes instrumentus hierarhijas izrādīšanai, pakam mūsdienās, vīriešiem izsenis raksturīgās agresivitātes instrumenti ir kriminilazēti, kas protams ir pareizi, tā ka rodas nelīdzsvarotība, turbulence. Par to arī VR galvu lauzīja savā retorikā.

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 18.12.2014. 13.44

    Nū…Šo to es psihologijā saprotu gan…

    Pēc jūsu abu psiholoģiskajiem portretiem

    1)lno

    Vardarbība latentā formā, tas ir Pinočetu un Cukuru atbalstīšana,pret Džeinu visdrīzākais tas ir, kaut kur paaudzēs mantots, puritānisms.

    Patīk sievietes. Ļoti un joprojām. Bet izteikts džentlmeņa tips, jo pret sievietēm roku nepacels nekad, un visdrīzākais par balsi – kad būs novests līdz baltkvēlei. Bet vispār varētu būt ģimenes patriarhs -cienīts un pat mīlēts.

    2) aivarsk.

    Aklāti tendēts uz sadismu. Par viņa fantāzijām pat padomāt bail…Bet cerams, ka dzīvē tomēr ir noturējies likuma robežās. Lai gan rokas ir palaidis un varbūt arī sekss no otras puses nav bijis brīvprātīgs….Ko ļoti izbaudījis…

    Vispār prasītos pēc profesionālas, kas nozīmē ne Rudzīša, palīdzības.

    3) klusais

    Arī ar savu gaumi un fantāzijām…Bet tās nevelk uz sadismu, bet uz minetu…

    Pret sievieti roku, visticamāk, nepacels.Bet ne par džentlmeni nenosauksi..Pretenzijas, visdrīzāk, par to, ka alimenti jāmaksā…Nezinu, viena vai abu dēlu mātēm…

    Tā teikt, mīl baudīt, bet negrib maksāt…Haļavščiks

    +12
    -4
    Atbildēt

    0

    Ēriks > jautajums_4 18.12.2014. 14.25

    Par sevi aizmirsi pastāstīt,Cukara slepkavu advokāt.

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 18.12.2014. 14.30

    >Ēriks

    Ko nu es par sevi. Bet es par Tevi varu…Un tur ir… oi, oi, oi…

    Un man noteikti daudz, daudz vairāk simpatizē Cukura slepkavas nekā Cukurs. Viņu motīvi vismaz ir cilvēcīgi.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    Ēriks > jautajums_4 18.12.2014. 14.33

    Ko nu tik kautrīgi.Pastāsti gan,kāpēc tev slepkavas simpātiskāki par garāžas priekšnieku un sievas iepļaukātājiem.

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    klusais > jautajums_4 18.12.2014. 14.37

    jautājums – paldies par raksturojumu :) diena pelēka ir vismaz par ko pasmaidīt :)

    Bet pastāsti ar ko pats atšķiries no mums – te pats mūs audzināji ,ka braucam virsū Džeinai , bet pats prasi Ločmelei izvērtēt Burvi-Rozīti :) varbūt vēl Apinim pasūdzēties par Daci Matuli :)

    NEpretendēju uz to ,ka psiholoģiju saprotu labāk par tevi , bet tavs kategorisms dažos jautajumos ar manuprāt liecina ka kādi procesi ir atstajuši iespaidu uz tavu psihi :)

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 18.12.2014. 14.44

    garāžas priekšnieku un sievas iepļaukātājiem.

    ———————————————-

    Viņi izpildīja nāves sodu savu tautiešu, kuri starp citu bija Latvijas pilsoņi, mocītājam, izvarotājam slepkavam-garāžas priekšniekam. Lai upuri tiktu atriebti. Un lai nākamie slepkavas zinātu, ka arī pēc viņu dzīvības atnāks… Cik formāls bija tiesas process nav izšķirošais.

    Un sievas iepļaukātāji, kurus esgan Cukuru un viņa slepkavām nesalīdzināju, jau ir tavi varoņi…Katram savs!Bet tieši no sievu iepļaukātājiem parasti veidojas noziedzīgi grupējumi a la Arāja banda.

    Cukuru starp citu vēl pirms kara arestēja par cietsirdīdīgu apiešanos ar nepilngadīgo, bija dēlu ar pātagu smagi piekāvis.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    andrejs > jautajums_4 18.12.2014. 14.44

    šaustīt Pinočetu, kurš nogalinājis 2000 civīliedzīvotājus sarkanā terora apstākļos, kur upuru skaits bija ne mazāks

    ———————-

    Čīlē Aljendes laikos bija sarkanais terors? :) Nu gan pateici.

    0
    -9
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 18.12.2014. 14.49

    klusais

    bet pats prasi Ločmelei izvērtēt Burvi-Rozīti

    ——————————————————

    Es neprasīju izvērtēt Burvi-Burvīti. Es prasiju lai Nellija Ločmele sniedz viņas pārstāvētā mēdija oficiālo pozīciju ģimenes vardarbības lietā.

    Kā tas ir pieņemts. Tā teikt, privātais viedoklis, kas atspoguļo/ neatspoguļo institūcijas vai organizācijas oficiālo viedokli.

    Solvita taču partijas vārdā norobežojās no Priedes izteicieniem.

    Vispārpieņemta civilizēta prakse.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    Ēriks > jautajums_4 18.12.2014. 14.56

    Kā jau teicu,apsūdzēt var jebkuru par jebko.Kā Staļins darīja un daudzus jo daudzus tautas ienaidniekus atrada un likvidēja.Pat likvidējamos pēc skaita esot pieprasījis.Neredzu,ar ko jautājums atšķiras no Staļina,ja tāds sīkums kā TIESA viņam šķiet nenozīmīgs nieks un apsūdzības un spriedumu var balstīt uz dažu aizdomīgu tipu liecībām.

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    lno > jautajums_4 18.12.2014. 14.56

    andrejs. Protams, mērogi un metodes nav salīdzinamas ar Krieviju, Ķīnu vai Kampūčiju, bet terors bija arī Aljendes režīma laikā.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Ēriks > jautajums_4 18.12.2014. 14.59

    Ja pļauka kā aizsardzības instruments pret sieviešu psiholoģisko spiedienu vīriešiem tiek noliegts,tad kādu aizsardzības veidu jautājums ieteiktu psiholoģiski jūtīgiem vīriešiem.Praktiski padomi?

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    klusais > jautajums_4 18.12.2014. 15.10

    jautājums – tu tāds kā niķīgs bērns . Sajūta , ka nespēj redzēt pustoņus . Ieņēmi kaut ko pierē un viss :) Tu neesi auns pēc horoskopa ? :)

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 18.12.2014. 15.12

    >Ēriks

    psiholoģiski jūtīgiem vīriešiem.

    ———————————–

    Nu tur vispirms vajag saprast, kāpēc ir spiediens…Un ko” psiholoģiski jūtīgie vīrieši” traktē kā spiedienu…Varbūt nenospēlēt visu algu, iet strādāt, nenodzert visu naudu…Lai problēmu atrisinātu, tā vispirms ir jāidentificē.

    Bet varbūt vienkārši kopā ir divi nesaderīgi cilvēki. Bet arī tad ir vispirms jāsaprot.

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    lno > jautajums_4 18.12.2014. 15.12

    jautājums-4. Viņu motīvi vismaz ir cilvēcīgi….

    ______________

    Eiropā it kā nāvessodu vairs nepiemēro?:):):)

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 18.12.2014. 15.17

    >klusais

    Es taču Tev teicu, ka nedaudz piestrādāju ar jauniešiem ne no tiem labvēlīgākajiem apstākļiem…Es vienkārši esmu redzējis, ko ģimenes vardarbība nodara.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 18.12.2014. 15.21

    >lno

    Es neteicu, ka attaisnoju, vismaz ne pilnīgi, bet saprotu…

    Un ja Taviem ģimenes locekļiem būtu bijis, kas tamlīdzīgs…Tev būtu konfortabli un mierīgi, zinot, ka viņu mocītājs un slepkava dzīvo cepuri kuldams?

    Atzīšu godīgi, man nē.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    Ēriks > jautajums_4 18.12.2014. 15.21

    Par ko arī Rudzītis runā – visvienkāršākais ir šķirties.Un turpināt ideālu meklēt,līdz dabū ar lāpstu pa dibenu un trīs saujas …

    Jautājum,vienmēr vīrietis vainīgs,vai ne?Sievietes vainīgas būt nevar pat teorētiski…

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 18.12.2014. 15.28

    >lno

    Redzi, Tev ir apzīmējums -seksbumba…bet varbūt tā ir tikai jauna sieviete, kas jaunībā, gandrīz bērns, ir vienkārši kļūdījusies? Cilvēki mācās no savām kļūdām… ne visi piedzimst veci un viedi…

    Tu nu varētu būt mazliet iecietīgāks pret jaunām grēciniecēm, lno.Viņa taču ir labojusies.

    un kāpēc Tu MK par templi gribi uztaisīt es arī nesaprotu. Mani tur vairāk zagšana uztrauc, nekā tikumība.

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 18.12.2014. 15.34

    >Ēriks

    Vainīgs var būt jebkurš, bet vardarbība nav risinājums . Nevienai problēmai un nekad.

    Nu ir tāds teiciens…Ar varu mīļš nebūsi…Nu nebūsi!

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    lno > jautajums_4 18.12.2014. 15.37

    jautājums-4. Nu vērtējot viņas uzbrukumus VVF, nekāda labošanās nav notikusi – viena prostitūcija nomainīta pret citu:)

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    Ēriks > jautajums_4 18.12.2014. 15.45

    Vardarbība,lai pārtrauktu procesus,kas noved pie ļaunām sekām,ir nepieņemamāka par psiholoģisko teroru?Piemēram,ar spēku savaldīt kanibālu,kas pēc otra cilvēka vēlēšanās taisās viņu apēst,ir labi vai slikti ?

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    klusais > jautajums_4 18.12.2014. 15.48

    jautājums – manuprāt jau vairākkārt ir runats par to , ka vardarbība var būt ne tikai fiziska un sievietes arī grēko , ui kā grēko …

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    WAT > jautajums_4 18.12.2014. 15.52

    Jautājum(-a), savukārt man Jūsu psīholoģiskais portrets ieskicējies gan ir pēc retorikas, agresīva dāmīte, karjeriste, ģimene rudimentāra parādība, karojošā feministe (pieļauju 25-35), pārņēmusi visu klasisko( vēsturisko) vīriešu hierarhijas nodibināšanas taktiku, tikai ar to starpību ,ka fiziskās vardarbības vietā piemēro emocionālo ,kuru nekas nelimitē, aiz ko arī ar šo instrumentu jo priecīgi veic manevrus.

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 18.12.2014. 15.57

    >klusais

    Grēko visi. Bet bieži tās meitenes ir vienas pret dzīvi ar bērnu uz rokas. un tad tās bailes var izpausties agresijā, pret to kas pie rokas, pret bērnu.

    Tā ir taisnība. Un tieši tāpēc es esmu visai skeptisks pret to demogrāfijas problēmu kvantitatīvo risinājumu.

    Jo tie bērni fiziski ir gatavi kļūt par vecākiem, bet sociāli nē. Un puikas noplaukst, jo paši ar sevi nav gatavi tikt galā, kur nu ar atbildību pret ģimeni. Bet meitenes, jo mātes instinkts, gādā, kā nu prot un spēj, bet viņām ir grūti. Un tā, varbūt slēptā , pārestība pret dzīves problēmām var pavērsties pret bērnu. Tas vispār ir tipiski.

    Vispār…problēmas tur ir, ka maz neliekas…

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 18.12.2014. 15.59

    >WAT

    Vispār mēs ar kluso esam viena gada. Tu pajautā, cik viņam.

    Par pārējo…Nu psiholoģija nav tava stiprā puse…Kas neizbrīna!

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 18.12.2014. 16.06

    >WAT

    fiziskās vardarbības vietā piemēro emocionālo ,kuru nekas nelimitē

    ——————————————————————

    Grūti man ar to limitēšanu…Jā, gadās komentāros kādu pa sienu izsmērēt…Īpaši tava intelekta vārda meistarus.

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    WAT > jautajums_4 18.12.2014. 16.07

    Nu bet protams jautājum-a, atbilde agresivitāte, pazemojot oponentu ( šoreiz mani), un Jūs vēl cerat nonākt pie saprašanās ar kādu?

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    WAT > jautajums_4 18.12.2014. 16.09

    Noteikti vēlāk brīnāties, ko Jūsu kolēģi Jūs izslēdz ar vīriešu konkurencei raksturīgiem instrumentiem, “nabaga apdalītā sievietīte”, kāpēc pret Jums tiek lietota agresivitāte.

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    klusais > jautajums_4 18.12.2014. 16.09

    jautājums – tad mēs atgriežamies pie pirmsākuma visai ap Rudzīti sāktajai jezgai , ja protams tika izlasīts pats pirmavots … proti debati par mehānismiem kā saturēt stabilu ģimeni . Ja kāds aiz provokatīvajiem spriedumiem saskatīja aicinajumu uz vardarbību , tad tā ir viņa problēma . Es pirmkārt tur saskatīju jautājumu – ko darīt ? Kāds ir mehānisms , lai nebūtu šo vientuļo meiteņu , kas sitas ar bērnu pie rokas pret dzīvi … un pagale viena nekad nedeg .

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    lno > jautajums_4 18.12.2014. 16.14

    jautājums_4. Nu kāpēc Tu tā? Man ar WAT nereti atšķiras viedokļi. Viņš arī aizstāvēja Džeinu, bet tas nav iemesls apšaubīt viņa prāta spējas, manuprāt ļoti simpatisks sarunu biedrs, kaut tādu portālā būtu vairāk.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    Drosma > jautajums_4 18.12.2014. 16.15

    Jautājumu , ko darīt saskatīji. Labi.

    Bet -tad – kādu Rudzīša atbildi tu izlasīji – ko tad darīt?

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    WAT > jautajums_4 18.12.2014. 16.16

    Vēl, cienījamā jautājuma, pasekojiet savai retorikai sarunā, kas visu Jūsu domu neglābjami nodod, oponentu Jūs uzrunājat nievīgi un uz tu( mazo) agresīvi,augstprātīgi, un varbūt Jūs domājat,ka tas kaut kā veicinās saprašanos, viedokļa apmaiņu?

    Protams es sagaidu atbildi, ka ar tādiem mēsliem( tik nezina kāpēc es esmu Jūsu acīs mēsls, neredzu argumentāciju), niecībām , Jūs jau savu intelektu netērēsiet, un kaut kādas pieklājības procedūras neievērosiet, bet tas nekas, tas liecinās tikai par Jums, nevis par mani.

    Gan jau arī Jūs nonāksiet līdz kaut kādai personiskai apgaismībai, ka nevajadzēs karojoši aizstāvēt ideoloģiskas dogmas…

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    WAT > jautajums_4 18.12.2014. 16.18

    Sandra, VR pats īsti nezin ko darīt, viņš konstatēja faktu, un atvēra diskusiju…

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 18.12.2014. 16.18

    >Wat

    1)Ko tu saki? Tas tev tā vīzijās atnāca, vai balsis dzirdi

    2)Tu, draudziņ, mani ar sevi jauc. Un ja Tev patīk mani saukt par kundzīti…Mani tas neaizvaino.

    Jo uz vairāk jau tavs intelekts nevelk.

    3) par mazo burtu …Taisnība. To es darīju apzināti. Tā bija attieksmes paušana. To es atzīstu. Un lielo burtu nelietošu…

    Labi. Pa apli ejam. Apniki man.

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    WAT > jautajums_4 18.12.2014. 16.24

    See ya later alligator!, ekslatētā kundzīt!

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    Drosma > jautajums_4 18.12.2014. 16.24

    nu piedod gan – tad par ko vispār ir runa – sludināt metaforu par vājākā mazākā sišanu un uzskatīt,ka “atvēris” problēmu.

    Labi, man tas līmenis te ir skaidrs.

    Šo diskusiju priekš sevis slēdzu, kā saka – ar dakšām nav aršana.

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 18.12.2014. 16.25

    >klusais

    Es izlasīju VR rakstu. Un tas bija aicinājums uz neslēptu vardarbību.

    Un tur nebija nekā, kas atrisinātu laulības vai ģimenes problēmas.

    Kāds tad bija tas viņa piedāvājums?

    Nu paskaidro man, ko tieši es neesmu sapratis.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    klusais > jautajums_4 18.12.2014. 16.31

    Sandra – WAT principā atbildēja . Rudzītis konstatēja faktu , centās vēsturiski un etniski paskatīties uz situāciju un jautāja ko darīt šodienas reālijās . To , ka kāds uztvēra , ka viņš aicināja uz vardarbību … teiktu kā tā īsti nav Rudzīša problēma , es personīgi neko tādu tur nesaskatīju.

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 18.12.2014. 16.32

    >lno

    kur problēma? Runājies!

    Man ar viņu kā ar niķīgu bērnu…Ļoti jau emocionāla būtne…krīt gar zemi, spārdās kājām…Sāks vēl putas nākt pa muti…un tikai tāpēc, ka virsroku dabūt nevar.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    WAT > jautajums_4 18.12.2014. 16.35

    Jā jā jautājums velc vien savu rumpi atpakaļ uz aligātoru purvu… Nav interese runāt ar reptiļiem…

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    klusais > jautajums_4 18.12.2014. 16.52

    jautajums – tu izlasot uztvēri aicinājumu uz vardarbību , es nē … jājautā par ko tu domā savās slēptajās fantāzijās :) Es saprotu ,ka sievietes varēja sacepties , jo varēja uztvert to parlieku personīgi un emocionali jo virsraksts aizmigloja pārējo.

    Piemēram tu uzskati , ka tie kas nogalināja Cukuru ir rīkojušies pareizi , es uzskatu , ka viņi paši ir slepkavas … redz vienādi notikumi , bet dažādi viedokļi …

    Starp citu WAT ne no zila gaisa tev par to kundzīti rakstīja :) ir tev tādas dažas iezīmes … vai bērnībā vai tagad liela sieviešu ietekme ir tev bijusi apkārt, kas atstājusi pēdas :)

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 18.12.2014. 17.07

    >klusais

    Nu par manām fantāzijām Tu vari galvu palauzīt…Bet sado/mazo vari atmest uz reiz…Nepavelkos.

    1) Kalnozola reakcija.

    Ģimenes vardarbībā apsūdzēts vīrietis, VR rakstu bija sapratis tieši tāpat kā es-vardarbība pret sievieti ir attaisnojuma un pat nepieciešama.

    2) Tāpat to bija sapratusi šī raksta autore, tāpat Veselovskis-abi sertificēti ārsti. Abi profesionāļi.

    3) Elinas Pupiņas tēvs ir pasniedzējs manam puikam.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Ēriks > jautajums_4 19.12.2014. 11.29

    Vakar bija raidījums pa TV ”Pēc krīzes”,kur viena mātīte paķērusi kopējo četrus mēnešus veco bērnu aiz kājām un klapējusi pret stenderi,lai atriebtos bērna tēvam par neuzticību.Jautājum,tu tieši tādas mātītes aizstāvi ar savu pozīciju,ja uzskati,ka tā būtne nebija pelnījusi kārtīgu bliezienu pa pieri,lai neļautu viņai mocīt savu bērnu.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 19.12.2014. 19.52

    Jā. Es kategoriski iebilstu, ka tai mātei kāds dotu pa muti, tai skaitā vīrs. Jo tas absolūti neko nerisina. Jo tā ir tā pati situācija, kad stiprākais sit vājāko.

    Ja šāds gadījums ir bijis, tad bērns no ģimenes tiek izņemts un ievietots speciālā centrā līdz Bāriņtiesa ir tikusi skaidrībā par notikušo.

    Ja tas apstiprinās , tad mātei draud kriminālatbildība.

    Problēma tiek risināta civilizēti.

    Vīram ir jāiejaucas, protams, tāpat kā jebkuram citam cilvēkam , arī kaimiņam, bet pa muti dot tai mātei nevienam nav tiesības.

    Lai vīrs šķirās un pieprasa aizbildniecību. Ja Bāriņtiesa būs fiksējusi mātes pārkāpumu, viņš to dabūs.

    Sliktai mātei var atņemt bērnu, bet sist viņu nevienam nav tiesību.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    klusais > jautajums_4 19.12.2014. 20.02

    jautājums – te nu tev kaut kāda neatbilstība sanāk – Cukura gadījumā tu saki , ka ir ok , ka atnāk trīs vīri un izšķaida džekam smadzenes pa griestiem , bet te , kur māte dauza savu bērnu pret stenderi aicini problēmu risināt civilizēti …

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    lno > jautajums_4 19.12.2014. 20.09

    klusais. Nemt bērnu aiz kājas un izšķaidīt galvu pret stenderi bija iecienīts čekistu un esesiešu paņēmiens…Ar ko tā sieviete labāka par šiem?

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 19.12.2014. 20.46

    >klusais

    1)Argentīna atteicās Cukuru tiesāt, bet izvest laikam nebija iespējams. Respektīvi, Cukurs būtu izsprucis no atbildības par noziegumiem. Mossad darīja, kas bija jādara…

    Šai sievietei draud krimināllieta.

    2) Un ko to māti no Ventspils slīcināsiet, taisnības ieviesēji?

    Un to kas no Baložiem, ja apstiprināsies apsūdzība? Nosmacēsiet ar spilvenu?

    3) Māte, ja 4 mēneši pēc dzemdībām, vēl var būt pēcdzemdību depresijā, tas ir sieviete nav gluži adekvāta.

    Nu iedosiet pa muti, un ko ? Tas viņu pataisīs par labu māti? Visu laiku klāt neizstāvēsiet. Mātes instinktu ar sišanu nevar atmodināt.Nē, būs nākamā reize.Un tā var būt fatāla. Tā kā bērns ir jāizņem no ģimenes.

    Lai nu kā jums, abiem, gribas sist…Nu nav jums nekādu ne morālu, ne ētisku, ne likumīgu tiesību.

    Bet ja jūs to līdz saviem gadiem paši neesat sapratuši, tad ne man jums to iestāstīt. Tāpēc ir krimināllikums.

    Viss. Es viedokli esmu paudis. Un par jums arī daudz jauna uzzinājis…Katram savs!

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    klusais > jautajums_4 19.12.2014. 21.05

    jautājums – tu tāds radikāls :)

    a) Par Cukuru laikam Brazīlijas pilsonību viņam nedeva un nogalināja Urugvajā … pie kam ir arī putrošanās tomēr visā tajā tiesas procesā … redz te tu atdzīsti tiesības nogalināt …

    b) par Ventspils mammu , Baložu mammu … neviens neaicina kādu slīcināt vai kārt . Bet paskaties uz realitāti … bērni ir beigti … stāsts ir par to ,ka notikumi ir jāapsteidz , kamēr nenotiek nelabojamais … bet tu te stāsti par pēcdzemdību depresiju .

    Ar ko atšķiras tavs vērtējums gadījumā a) no nez kapēc retoriski uzjautātajiem gadījumā b) ? Abi gadījumi būtu slepkavība, tikai vienu tu centies attaisnot. Kapēc Mossad neizveda Cukuru no Urugvajas ? Domā nebija iespējas ? Tici , ka 3 trennēti specvienības vīri nevarēja tikt galā ar 65 gadus vecu vīru un vajadzēja viņu nošaut ? Smiekli nenāk ?

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    lno > jautajums_4 19.12.2014. 21.56

    klusais. Perfekti.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    klusais > jautajums_4 19.12.2014. 22.45

    lno – nezinu kas tur perfekts, kas nē , bet jo dziļāk mežā , jo vairāk malkas.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    Ēriks > jautajums_4 19.12.2014. 23.13

    Labs jautājuma aicinājums risināt situāciju civilizēti.Vīŗam vajadzēja iet pie telefona un zvanīt policijai:mana sieva sit bērnu pret stenderi…bums…brauciet ātri,viņai ir pēcdzemdību psihoze…bums…ak būsiet pēc desmit minūtēm…bums…nu labi…bums…es pagaidīšu…bums…

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 19.12.2014. 23.18

    >klusais

    1)Acīm redzot, bija problēmas, ja Mossad pieņēma lēmumu par nāves soda izpildi.

    Un katram savi varoņi…Man Cukurs ir tikai nelietis un slepkava.Nu neuztrauc mani viņa nāve. Viss.

    2) Un kāda tad ir tavs piedāvājums apsteidzošai rīcībai, ja jau izņemt bērnu no ģimenes Tev nav pieņemami? Iedot mātei pa muti?

    Un kāpēc pēc Tavām domām ir Glābējsilišu projekti, kāpēc likums nodrošina iespēju mātei atteikties no bērna? Atnāc noliec vai atdod… bet nenogalini!Tādi gadījumi ir bijuši un būs.

    Mātes mīlestību, kā jebkuru mīlestību, ar sišanu atmodināt nevar.

    Mīlestība un vardarbība nekorelē.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 19.12.2014. 23.20

    >Ēriks

    Un bez sišanas bērnu atņemt viņš nevarēja? Šitāds vārgulis?

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    klusais > jautajums_4 19.12.2014. 23.45

    jautājums –

    1) nu padomā kādas problēmas var būt 3 acīmredzot speciāli apmācītiem vīriešiem tikt galā ar 65 gadus vecu vīrieti … nu kaut vai apdullini un sasien viņu un tad izved no valsts kā bija it kā plānots . Kaut kā viss tur baltiem diegiem šūts . Par slepkavu – piekritīsi taču ,ka ir arī pretrunīgas liecības , kas neapstiprina to … es neesmu soģis , bet man ir jautājumi par pretrunām .

    2) kur es teicu ,ka mātei jādod pa muti ? Vai tad mums nav dienesti ,kas seko , mums nav kaimiņi, sabiedrība ? Un ja redzi , ka bērnam tiek darīts pāri , tad lai to novērstu vajag pielietot spēku . Domāju ,ka , ja rūpīgi izanalizēs tos gadījumus , tad gan jau redzēs ,ka vienaldzība ar būs pielikusi savu roku pie bēdīgā iznākuma. Tas parasti nenotiek vienā dienā.

    Par mīlestību un vardarbību … ir tāds teiciens – no mīlestības līdz naidam viens solis …

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    Ēriks > jautajums_4 19.12.2014. 23.46

    Grūti pateikt,vai sievieti pēcdzemdību psihozes laikā var apturēt bez kāda belziena,visi vīrieši nav izgājuši pēcdzemdību psihozes seku novēršanas treniņnometni.Vai viņus par to varētu vainot?

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 20.12.2014. 00.11

    >Klusais

    1) Tas nav par mātes mīlestību. Tur vai nu ir- bezgalīga un beznosacījumu, vai nu nav.

    Un par – no mīlestības līdz naidam viens solis…Piekrītu. Vienreiz iedosi par muti… un beigsies mīlestība! Bet ne otrādi. No naida ar sišanu mīlestību nedabūsi…To vajadzētu atcerēties dižajiem mačo.

    2)Pareizi. Tas ir jāredz, un savlaicīgi jāiejaucas. Vai būs kā ar zaptes burku…Bet vienīgais risinājums ir bērnu izņemšana.

    Vismaz neko efektīvāku pasaule, tajā skaitā attīstītās valstis, nav atradušas.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 20.12.2014. 00.23

    >Ēriks

    Ak, tad psihoze tomēr? Nu Tev būs tomēr jāizšķiras, kas primārs 1)bērnu glābt, 2)mātei pa muti dot.

    Un tālāk? Tālāk, ko? Ja ir bijis tāds incidents, tad māte ir jāšķir no bērna. Ar viņu ir jāstrādā psihiatram, visticamāk klīnikā stacionāri.

    Lai speciālisti skatās…Ļoti iespējams, ka tur ir tikai divi varianti 1) bērnu audzina tēvs, ja viņš tam nav gatavs 2) māte un /vai tēvs atsakās- atdod bērnu adopcijai.

    Šādā gadījumā mātei ir garīgās veselības problēmas. Un tur nu ar sišanu neko izārstēt nevar!

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Ēriks > jautajums_4 20.12.2014. 09.38

    Kas tā par modi visu jaukt vienā putrā?!Reizēm pļauka ir pārsteiguma moments,kas ļauj apstāties,pārtraukt nejēdzīgu darbību.Tāpat kā sejā ielieta ūdensglāze.Punkts!Reizēm belziens ir vajadzīgs,lai glābtu bērnu un pēc tam skatīties,ko darīt tālāk ar visiem taviem aprakstītajiem variantiem.Atsevišķi gadījumi!Citāda attieksme pret aizrāvušos personu(mums visiem reizēm gadās melnās dienas) un slimu cilvēku.Nevar visus dzīvē iespējamos gadījumus,momentus iespiest vienā rāmī.Tev tiešām nav skaidrs jēdziens -vardarbības pielietošana,lai novērstu vēl ļaunākas sekas?!Piespiedu vardarbības pielietošana,lai novērstu vardarbību?Ja citi paņēmieni nelīdz vai nav laika tos meklēt?Kas tev ir par aizturi saprašanā?

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    klusais > jautajums_4 20.12.2014. 11.34

    jautājums – labi , nedaudz jautrībai sestdienas rītā . Kāds pastāsts no dzīves . Vienā grupā ar kuru pirms gadiem 5 bija jādodas uz Somijas salām ar jahtu bija pārītis , kuru atcerēšos šāda notikuma sakarā.

    Pēc laika prognozēm jāiziet no Bolderājas ostas no rīta , bet komanda savākusies jau vakarā un sēž kajītē pie galda un ietur vakariņas. Komandā ir viens pārītis, kur vīrs izdomājis šo braucienu sievai uzdāvināt kā pārsteigumu . Kaut kādā brīdī sieva sāk uzvilkties par absurdu lietu – kapēc vīrs neko nav teicis par pārsteigumu . Viss aiziet tik tālu , ka viņa sāk sist vīram ar kulakiem pa muguru, pa galvu … nu sviests . Vīrs saprot , ka jātiek ārā no kajītes lai sieva nomirinās un kāpj ārā pa trepēm , sieva iekeras viņam kājā no apakšas un nelaiž ārā . Tas tirina kāju lai atbrīvotos un nejauši trāpa tai pa aci … abi izlec ārā aizskrien pa moliņu kaut kur , sieva aizmūk … vecais nelaimīgs par to kā izvērtusies dāvana atgriežas atpakaļ. Pēc kāda brīža atbrauc Pašvaldības policija , jo sieva paziņojusi ,ka viņu sit … tāds lūk jautrs pastāsts par vardarbību ģimenē . Nezinu kā viņiem tagad iet … ir kopā vai nē …

    Stāstam bija arī otrā humora daļa – tas bija par to ,kā pašvaldības policists ar bruņužileti mugurā un 120 kg svarā domīgs staigāja pa moliņu un nevarēja saprast kā uzkāpt uz jahtas , jo neveikla kustība , plunkšķis un neviens viņu no ūdens neizvilktu :)

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 20.12.2014. 13.00

    >Ēriks

    Tas Tu jauc visu vienā putrā! Pašaizsardzība ir pašaizsardzība, bet vardarbība ir vardarbība.Fiziskā spēka piemērošanā svarīgs ir motīvs, ir atšķirība -atņemt bērnu vai sodīt sievieti. Piedod, bet Tevi interesē tikai sodīšana.

    Un vai tad VR par bērnu dzīvības glābšanas gadījumiem izteicās, vai čību pienešanas variantus apcerēja? Ņeperedoŗģivaj.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 20.12.2014. 13.07

    Klusais

    Nū…Tu varbūt neesi sapratis, tur varbūt tika bargā kundze-vergs izspēlēti. Un tur nebija upuri, bet bija partneri.

    Jo neviens, kas nav sado/mazo orientēts, neļaus sev sist-ne sieviete, ne vīrietis.Izskatās, ka ne jau tur bija pirmais gadījums tam pārim…

    Ir jāmeklē laulību(seksa) konsultants, vēlams kvalificēts. Bet vispār, ja ir fundamentāla nesakritība seksā, nekas labs tur nebūs. Un to būtu vēlams noskaidrot pirms ģimenes dibināšanas…

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    klusais > jautajums_4 20.12.2014. 13.13

    jautājums – manuprāt pats nesaprati :) tur vienkārši sievai uznāca pizdings no zila gaisa :) džeks negribēja nekādus asumus un viņa pa aci dabūja pilnīgi nejauši … džeks gribēja iepriecināt sievu , bet viss sagriezās otrādi un sieva vēl izsauca policiju . Tur ne pārim , bet tai sievietei vajadzēja psihiatru :)

    Es te vēl tev redzētus gadījumus varētu pastāstīt , nu piemēram kādam pārītim sākas kašķis, džeks iedunkā savu meiteni , kāds garāmgājējs iejaucas strīdā un cenšas to izšķirt kā rezultātā abi ķīvnieki metas viņam virsū , jo nav ko līzt citu lietās … rezultātā šķīrējs dabon pa seju no abiem šķiramajiem .

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 20.12.2014. 13.22

    klusais

    Vienkārši tāpat nekas neuznāk…Un ja vajag psihiatru, tad vajag psihiatru.

    Bet ar sišanu garīgas problēmas neārstē. Vismaz ne mūsu laikos.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 20.12.2014. 13.24

    >klusais

    Varbūt es tomēr esmu kļūdījies par Tevi…Tu arī sit sievietes, Klusais?

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Ēriks > jautajums_4 20.12.2014. 13.35

    Sodīšana interesē tevi pašu,slepkavu advokāt jautājum.Es par sodīšanu neesmu rakstījis neviena paša vārda.Pašaizsardzība var būt dažāda;gan tikai ar vārdiem,gan vardarbību – varas pielietošanu,varas izpausmi darbībā(jūti vārda izcelsmi?).Vai Rudzītis runā par varas pielietošanu kā sodīšanu vai kādu citu mērķu sasniegšanai?Kā jau teicu,visus konkrētos gadījumus,kuri notiek vai var notikt dzīvajā,nevar apskatīt un pat iztēloties ne Rudzītis ne kāds cits.Čību pienešanu,starp citu,apcerēja jau Zālītis.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    lno > jautajums_4 20.12.2014. 16.04

    jautājums_4. Tikai uz pašu vēlēšanos:)

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 20.12.2014. 17.59

    >lno

    Kā Tu to zini? Ir dalījies?

    Un arī par tevi esmu kļūdījies. Pēc tā kā tu nosauci Džeinu…

    Ir vārdi ar kuriem nemētājas.Īpaši porno cienītājiem nevajadzētu.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 20.12.2014. 18.02

    >Ēriks

    Jā, man pret Mossad nekādu pretenziju par Cukuru. Ir lietas, kuras vīriešu starpā tiek atrisinātas. Draņķis saņēma, ko pelnījis.Un pie tā es palieku!

    Un ej nu meklē ārsta palīdzību, kamēr nav par vēlu. Citādi slikti beigsi.

    Viss. Apniki.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Ēriks > jautajums_4 20.12.2014. 18.30

    Atradies te morāles sludinātājs-slepkavu aizstāvis,ja nav argumentu,vēl par diagnozes noteicēju,zinies,citiem uzmetīsies,dakteris mārrutkainais :D

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 20.12.2014. 19.48

    >Ēriks

    Nu bet kur lai tevi vēl aizsūta, ja vienīgais, kas ko tu gribi ir sist, piekaut, sodīt…Un tikai vājākos.

    Jo tev ir problēmas ar vīriešu sabiedrību…’Tādas komplicētas attiecības…

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    klusais > jautajums_4 20.12.2014. 21.20

    jautājums – un kurš ta kuru sita … laikam tu neiedziļinājies notikumos :)

    bet pedējais koments tāds bērnišķīgs :) no kurienes tad izsecināji ,ka es varētu sist sievietes ? :)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 20.12.2014. 21.53

    >klusais

    Es nesecināju.Protams, es tam negribētu ticēt. Es jautāju. Jo es nesaprotu, ko Tu man centies pierādīt.

    Ka ir crazy pāri? Kurš apstrīd?

    Bet es runāju par reālu vardarbību. Cik vīrus šogad sievas ir nositušas? Bet Latvijā šogad ir nogalinātas piecas sievietes ģimenes vardarbībā. Un tā katru gadu +/-.

    Un par Cukuru es esmu pozicionējies. Tā ir mana principiālā pozīcija. Lūdzu, vairāk virsu nelīst. Piegriezies.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    klusais > jautajums_4 21.12.2014. 12.56

    jautājums – manuprāt tēma aiziet pa apli. Te vajadzētu kādu statistiku lai saprastu patiesos vardarbības apmērus. Pie kam blakus fiziskajai vardarbībai arī papētīt emocionālo. Domāju ,ka mēs būtu izbrīnīti par patiesajiem apmēriem.

    Ja par nogalinātajām sievietēm ģimenēs , tad cik atceros presē ir arī stāsti , kur vīri aizsūtīti citā saulē .

    Un crazy pāri kā raksti ar ir ne mazums mums apkārt …

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Ēriks > jautajums_4 21.12.2014. 17.54

    Jautājum,tev kas,ar saprašanu vairs nav galīgi labi?Esmu rakstījis par vardarbību kā pēdējo aizsardzības līdzekli ekstrēmos gadījumos,bet tu kā akla vista pārmet man vēlēšanos sodīt.Lasīt iemācies!

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Ēriks > jautajums_4 21.12.2014. 19.44

    Izrādās 58 gadus veca sieviete vārdā Ilona tik smagi sadūrusi savu gadu jaunāko dzīvesbiedru Sergeju, ka tas notikuma vietā arī gājis bojā. Policija Ilonu atbrīvojusi pret parakstu.

    Kaimiņi stāsta, ka policija pie Ilonas un Sergeja viesojusies ne vienu reizi vien, bet kā redzams viņiem ir bijis vienalga.

    Arī citi kaimiņi par Ilonu izsakās neglaimojoši. Sieviete esot vienkārši agresīva un šādu iznākumu jau varējis gaidīt. Labi vēl ka kādu kaimiņu nav nodūrusi, saka Konstantīns, jo bieži vien Ilona arī kāpņu telpā manīta trakojam ar milzīgu tuteni rokās.

    http://skaties.lv/latvija/kriminalzinas/sieva-nogalina-viru-pirms-tam-bijusi-parkapumi-bet-policisti-vinu-neapcietina/

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Ēriks > jautajums_4 21.12.2014. 19.46

    Valsts policijas Preses un sabiedrisko attiecību biroja Preses nodaļas priekšniece Kristīne Mežaraupe aģentūru LETA informēja, ka ap plkst.23.10 strīda laikā 1969.gadā dzimusi sieviete ar nazi iedūra savam vīram – 1970.gadā dzimušam vīrietim.

    Vīrietis no gūtajām traumām notikuma vietā mira.

    Uzsākts kriminālprocess.

    http://www.tvnet.lv/zinas/kriminalzinas/280803-strida_laika_sieva_nogalina_dzivesbiedru

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Ēriks > jautajums_4 21.12.2014. 19.47

    Traģiski notikumi 26. decembra agrā rītā notikuši Vecbebros. Kādā ģimenē pēc alkohola lietošanas izcēlies strīds un neilgi pēc pusnakts 44 gadus vecā sieviete ar nazi nodūrusi savu 59 gadus veco vīru.

    Aizkraukles policijas iecirkņa priekšnieks Aigars Zīmelis informē, ka policija uzsākusi kriminālprocesu par smagu miesas bojājumu nodarīšanu, kuru rezultātā iestājusies cietušā nāve. Sieviete aizturēta un viņai piemērots drošības līdzeklis – apcietinājums.

    http://staburags.diena.lv/kriminalzinas/sieva-dzeruma-nogalina-viru-3268

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Ēriks > jautajums_4 21.12.2014. 19.49

    Kāda Austrālijas iedzīvotāja stājusies tiesas priekšā, jo nogalinājusi savu vīru, aizdedzinot viņa dzimumlocekli.

    44 gadus vecā Radžini Narajana aplēja sava vīra Satiša dzimumorgānus ar degšķīdumu, kamēr viņš gulēja. Pēc tam, kad sieviete aizdedzināja sava vīra dzimumlocekli, viņš pamodās un, lecot no gultas, izgāza pudeli ar pārpalikušo degšķīdumu, liekot liesmām izplatīties plašāk.

    Narajanas kundze tiesā apgalvoja, ka viņai nebija nodoma nogalināt vīru – viņa tikai vēlējusies savu laulāto draugu sodīt par iespējamo neuzticību.

    Apsūdzētā apgalvo, ka viņa ir greizsirdīga sieviete un viņai šķitis, ka viņas vīram bijusi kāda mīlas dēka.

    http://ankh.lv/viewtopic.php?p=269063&sid=4e5cc858cd2bdef70129f6d2530a4684

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 21.12.2014. 22.04

    >Ēriks

    Nedzer, nekaujies. Un domājams, ka paliksi dzīvs.

    Visos šajos gadījumos, atskaitot Austrāliju, bija pieminēts alkohols. Nu tādas tajās ģimenēs bija attiecības.Trijatā ar alkoholu…

    p.s. Bet uz sievietēm, tām karjeristēm, Tev ir baigs naids iekšā…Un pēc Freida….tik dziļa trauma…visticamāk attiecības ar māti…

    Bet to nu Tev ar gudru dakteri, ne Rudzīti, vajadzētu pārrunāt individuāli.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    klusais > jautajums_4 21.12.2014. 22.51

    jautājums – man divreiz mūžā ir nācies būt klāt operācijā ,kur tiek lāpīti asinsvadi un sirds . Neiedziļināšos niansēs , bet pirmais gadījums bija , kur Ziepniekkalnā savu čomu bija 17 reizes ar nazi draugi kāpņutelpā padurstījuši , savukārt otrais gadījums bija , kur sieva bija nazi savam vīram svētdienas dienā pamanījusies trāpīt tieši sirdī … abos gadījumos cietušie brīnumaini tika glābti . Kad izrakstīja vīru , kam sieva bija nazi iedūrusi sirdī , tad vīrs stāstīja , ka uzkritis uz naža , bet ķirurgs sievai smaidot teica, ka vairāk tā nevajag darīt :)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 21.12.2014. 23.44

    >klusais

    Nu bet, vai tad es visu laiku nesaku, ka civilizēti šķirties vajag. Vēl pirms naži tiek vicināti.

    Nevar sadzīvot bez vardarbības? Šķirās.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    klusais > jautajums_4 21.12.2014. 23.50

    jautājums – vari minēt , kurš baltu rožu klēpi nesa kad izrakstījās :)

    Tas protams ar smaidu … , bet dzīvē notiek neticamas un nesaprotamas lietas … laikam visus nevar mērīt ar vienu kārti :)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Ēriks > jautajums_4 22.12.2014. 00.37

    Jautājum,rūpējies labāk par savām traumām un sevišķi par savu uztveri,lai tavi vērtējumi par citiem cilvēkiem nebūtu no īkšķa izzīsti.Kā būtu jābūt,mēs visi zinām un no tantes ar riteņiem iznāktu sarkans trolejbuss,ja pievilktu elektrību.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 22.12.2014. 09.19

    >Ēriks

    mēs visi zinām un no tantes ar riteņiem iznāktu sarkans trolejbuss,ja pievilktu elektrību

    —————————————

    Kas ir -mēs visi? Es par tādu iespēju ar tantēm neko nezinu.

    Tas Tu to zini…

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 22.12.2014. 09.23

    >klusais

    Nē, vecīt, tavi piemēri ir standarta situācijas pie kā noved vardarbība.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    klusais > jautajums_4 22.12.2014. 09.44

    jautājums – protams standartsituācijas , bet stāsts par to ,ka grēko abas puses … sievietes retāk ar kulakiem , bet kā jau minēju , tad vardarbība ir ne tikai fiziska . Starp citu nesens piemērs no brīvdienām – viena dāmīte , kurai galvā grūti saprast kas reizēm darās , pēkšņi sajutās greizsirdīga uz savu kādreizējo ( pirms 20 gadiem ) draugu , kurš viņas dēlu ,ko jaunībā kopā audzināja uzaicināja kopā svinēt Ziemsvētkus . Viņai ienāca galvā pizdings , ka tur lietos narkotikas un tad vajadzēja redzēt … viņa zvanīja džeka sievai , tad vēl nebija miera , zvanīja policijai … nu pilnīgs čau , bet visticamāk viņu bija aizskāris tas , ka džeks bija viņai atļāvies pateikt , ka ir precēts vīrs un otrais , ka dēls piekrita uzaicinājumam iet uz svinībām. Ko darīt ar tādām dāmītēm ? :)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 22.12.2014. 10.11

    >klusais

    Tev arī vajadzētu aiziet pie normāla psihoterapeita.Izrunāties…

    Pieauguši cilvēki savus konfliktus risina sarunu un kompromisu ceļā. un lai kā Tevi tās dāmītes kaitinātu…sišana nav risinājums.Vardarbība rada tikai jaunas problēmas.

    ko es ar jums te kā bērnudārzā ņemos…

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    klusais > jautajums_4 22.12.2014. 10.17

    jautājums – man neder psihoterapeiti , es vairākus personīgi pazīstu un redzot kā viņiem iet pa dzīvi pašiem un ko viņi runā man rodas jautājumi , ko vispār viņi spēj izdarīt :) un tie ir no top gala cilvēki :) Es vairāk sliektos uzticēties tādam Rudzītim , viņš ar savu netradicionalitāti spētu varbūt man ko iestāstīt :) :) :) Manuprāt viņam tagad vajadzētu būt nenormālam klientu pieplūdumam.

    Un par to sišanu tu pats visu laiku ņemies … es cenšos pateikt ,ka vardarbība ir dažāda .

    Vai tevi spētu izmainīt saruna ar psihoterapeitu ?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 22.12.2014. 10.47

    >klusais

    Kas šarlatāniem ir klientu trūcis? Kur auni, tur cirpēji.

    Par fizisko vardarbību ir daudz, kas teikts Kriminālikumā. Salīdzinies ar pantiem. Ja neesi pārkāpis. Viss normā.

    To Tu esi spējīgs saprast?

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    WAT > jautajums_4 22.12.2014. 11.04

    Huiveibinam, jautājumam, ir viena taisnība viņa taisnība, pārējos par atškirīgu vedokli pie sienas un nošaut, ja ne nošaut, tad vismaz degradēt, sodīt, lai vienīgajai patiesības ministrijai pa kājām nemaisās.

    Un tādi mērgļi vēl uzmetās par Demokrātijas vērtību nesējiem? Jautājum, Jūsu laiks bija sovoks, tur arī bija tikai viena taisnība un par atškirīgiem viedokļiem, interpetācijām lika pie sienas, vai minimums degradēja, paldies Dievam tie laiki ir neatgriezeniski beigušies.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    klusais > jautajums_4 22.12.2014. 12.05

    jautājums – interesanti kas tevi ir pamudinājis domāt , ka man Krimināllikumā panti jāmeklē ? Kaut kā krāsu paletē tev dominē divas krāsas – balts un melns.

    Par šarlatāniem runājot … un kurš ta ir tas guru Latvijā kurš pateiks kurš ir un kurš nav šarlatāns … ka tik viss nav ar kājām gaisā :)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 22.12.2014. 12.26

    >abiem

    Tāpēc , tur ļoti skaidri ir nodalīts, kas ir kriminālnoziegums, kas nav.

    Un jums, abiem, tā robeža ir visai miglaina…

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 22.12.2014. 12.26

    >klusais

    To nemaz tik grūti nav pateikt…Koku pazīst pēc augļiem…

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    klusais > jautajums_4 22.12.2014. 12.58

    jautājums – tieši par augļiem jau ir runa … Kurš var novērtēt augļus ?

    Pārdomām , Rudzītis piektdien prezentēja savu jauno gramatu un grāmatas atklāšanā Ieva Plaude-Rēlingere teica, ka viņš viņai esot bijis kā rūgta nāve ar savu kārtējo meiteni, ko gribējis iekārtot darbā Kolonnā, lai viņa varētu sākt patstāvīgu dzīvi. Un tas nav izņēmums, tā ir viņa būtība . Viņš pats bez atalgojuma apm. 20 gadus nodarbojas ar dzīves grūtdieņiem (arī tēvu izvarotām meitenēm u. tml. sarežģītām personībām), staigā pa tiesām un velk šitādus, cik vien var. Cik tu vari uz sitiena nosaukt Latvijas psihoterapeitus ?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 22.12.2014. 13.36

    >klusais

    Ar šitādu filozofiju viņš strādā ar vardarbībā cietušām meitenēm?!

    Nabaga, nabaga meitenes…Un ko tad stāsta? Ka viss ok? Ka tas ir sievietes liktenis-dabūt pa muti un pienest čības? ka viņām ir neticami laimējies?

    Zini, jo vairāk uzzinu…Jo baisāk paliek!

    Bet nu vismaz Tavu pozīciju sapratu-aizstāvi paziņu.Citādi jau es par Tevi arī sāku mulst…

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    klusais > jautajums_4 22.12.2014. 15.40

    jautājums – skatos tevī trūkst elastības … tev ir viedoklis un viss . Tu nepieļauj situāciju ,ka Rudzīša darba praktiskie rezultāti ir augstāki kā lielai daļai to , kas sevi iecēluši guru kārtā un faktiski baidās no Rudzīša ? Tu esi ieciklējies uz vienu vārdu ,kas aptumšo visu pārējo … izmet vardarbību ārā , aizmirsti , tā ir tikai izteikta situācija , bet tu apsolutizē un tavs skatiens aizmiglojas . Zināšanai Rudzītis nav man paziņa kā domāji . Bet viens jancīgs gadījums ar pazīstamu psihoterapeiti gan ieskrēja galvā – proti dāmīte pirms gada aprecējās, vecums viņai mūsu , bērni no pirmās laulības pieauguši . Pagāja knapi gads līdz viņa izšķīrās , jo izrādījās , ka viņas vīrs ir Tvaika ielas klients ( reāls klients ) :) Tā lūk kā gadās praksē psihoterapeitiem …

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Ēriks > jautajums_4 22.12.2014. 19.03

    Jautājumam nav pazīstams jēdziens -mēģinājums ar vardarbīgiem paņēmieniem panākt labus augļus.

    Divas kājas – slikti

    Četras kājas – labi

    Divas kājas -slikti

    Četras kājas- labi

    Vardarbība-slikti

    Nevardarbība-labi

    0
    0
    Atbildēt

    0

    klusais > jautajums_4 22.12.2014. 19.15

    jautājums – es šodien nepaslinkoju un uzzvanīju paziņam , kas tajā vidē grozās , lai nedaudz apgaismo situāciju no iekšienes … tad nu interesanti ,ka stāsts par publikāciju blogā ir tikai pastarpināta lieta un problēmas sakne ir nedaudz citos aspektos :)

    Bet nu purvs ir sakustināts :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 22.12.2014. 20.14

    >klusais

    Katram savs! Mēs esam ļoti dažādi cilvēki-ar saviem uzskatiem, principiem un kodeksiem…Man melns ir melns. Jo, lai cik krāsaina būtu pasaule, tomēr ir baltais un melnais…Tīrā un neatšķaidītā veidā.Vari dalīt spektrā, bet rezultātā ir melns…

    Tev sabiedrotajos ir Ēriks un WAT un…Rudzītis…Ar ko arī apsveicu. Bet es esmu kontrās. Kategoriski.Un tā tam būs palikt.

    Labi.Viss. Apnika. Nedomāju, ka man ar Tevi būtu šajā lietā, kas apspriežams.

    Turklāt…Tu taču zini, man ir principi…Ja Ir nenāks ar oficiālu viedokli par vardarbību ģimenē, es kāju šeit nesperšu. Ja ko ļoti gribēsies uzrakstīt, mēģināšu pie Lato…Man patīk Lapsīgais.

    Tā kā atvados!

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    klusais > jautajums_4 22.12.2014. 20.18

    jautājums – un kam iespītēsi ? :) :) :) Manuprāt spītēt vispār ir stulbi . Starp citu zini kas ir baltā krāsa spektrā un kas melnā ? Tikai fizika :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    klusais > jautajums_4 24.12.2014. 10.03

    Nedaudz painteresējoties pie man pazīstamiem nozares ļaudīm un palasot drukāto ir izveidojies viedoklis , ka kašķa patiesais cēlonis ir meklējams galīgi ne provokatīvos bloga ierakstos … Iesaku palasīt varbūt pat ne pašu tālāk dotās norādes rakstu ( raksts arī ir labs :) ) cik komentārus … starp citu tur arī Anda Burve-Rozīte . Iesaku arī izlasīt 12 ievaj komentāru , tur interesantas domas tai skaitā par žurnalistiku un komentāriem – http://www.viestursrudzitis.lv/vaina-kauns-un-inteligence/

    0
    0
    Atbildēt

    0

jautajums_4 18.12.2014. 12.32

Rīgas pilsētas Ziemeļu rajona tiesa apmierinājusi pagaidu prasību par aizsardzību pret vardarbību un noteikusi aizliegumu Kalnozolam tuvoties bērnu un bijušās dzīvesbiedres dzīves un darba vietām, kā arī jebkādā veidā ar viņiem sazināties. Politiķim liegts arī tuvoties bērnu auklītes un bijušās sievas vecāku dzīvesvietai.

Tomēr, kā izriet no Pietiek rīcībā esošajiem dokumentiem, Kalnozols tiesas aizliegumu nav ievērojis. Viņš zvanījis bērniem un pavēlējis pēc skolas doties nevis uz mājām, bet gan pie sevis, turklāt bērnu klātbūtnē iekaustījis bijušo sievu, nodarot viņai miesas bojājumus. Valsts policija par Kalnozola izdarībām pret bērniem un bijušo sievu ierosinājusi kriminālprocesu.

Savukārt tiesa, kā izriet no Pietiek rīcībā esošajiem dokumentiem, ir pārliecinājusies, ka Kalnozols realizē savas bijušās sievas vardarbīgu kontroli. Tiesa arī pārliecinājusies, ka Kalnozols bērnu klātbūtnē sitis bijušo sievu, nodarot miesas bojājumus, ko apliecina izziņa no medicīnas iestāde. Tiesai nav bijis šaubu, ka jānosaka aizliegums potenciālajam politiķiem tuvoties bērniem tuvāk par 1000 metriem, kā arī sazināties ar viņiem telefoniski.

Neskatoties uz šo aizliegumu, Kalnozols bērniem pa telefonu licis doties pie viņa, ko bērni arī izpildījuši, baidoties no vardarbīgā tēva. Kad māte ieradusies pakaļ bērniem, Kalnozols bērnu klātbūtnē spēcīgi iesitis bijušajai sievai pa seju, kas licis viņai vērsties ārstniecības iestādē, kas konstatējusi vieglus miesas bojājumus.

Pietiek.com

————————————– ————————————-

Un tas ir simptomātiski, ka tādi tipi kā Kalnozols atbalstīs Rudzīša atklāsmes, jo tas dod teorētisko pamatojumu vardarbībai.

Un vai nu tomēr bērniem netiek tāda panopietna trauma nodarīta, kad viņi redz kā tiek sista viņu māte? Un viņi ir tik mazi, ka nespēj aizstāvēt ne mammu, ne sevi…

Latvijā šogad ģimenes vardarbībā ir nogalinātas 5 sievietes, bet cik ir piekautas, un smagi, izvarotas, pazemotas…Kas to lai zina.

Un ģimenē, kur tiek sistas sievas, kā likums tiek sisti arī bērni. Jo sitējam vienkārši patīk…Sist!

+10
-3
Atbildēt

10

    WAT > jautajums_4 18.12.2014. 12.38

    Jautājum, kokam ir parasti divi gali. Vardarbīgajam Kalnozolam ir bijusi Māte, kas jamo tādu uzaudzinājusi, un sieva ,kas uz viņu parakstījusies…, pretējā pusē sēd Kalozols, kāds nu viņš ir…

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 18.12.2014. 12.54

    Laulība ir šķirta. Jo sievai vardarbība nav bijusi pieņemama.

    Tātad sieva uz to nav parakstījusies! Ko apliecina arī tiesas lēmums.

    Un varbūt arī Kalnozola tēvs ir sitis sievu, tā teikt tradīcija, bet varbūt tās ir viņa individuālās psihiskās veselības problēmas.

    To vajadzētu risināt Kalnozolam un profesionālam speciālistam, visdrīzākais psihiatram.

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    WAT > jautajums_4 18.12.2014. 13.18

    Kas sieva n-tos gadus neko nemanīja, ka vecais vardarbonis? Tā teikt pēkšņi cilvēks 100% nomainījās?

    Par ko Kalnozols savā bēdurakstā čīkstēja? Visticamākais vientuļā māte arī tādu tipiņu uzaudzināja( ar naidu pret sievietēm, kā bērnības traumu, par piedzīvoto emocionālo,fizisko vardarbību).

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 18.12.2014. 13.47

    vīriešiem izsenis raksturīgās agresivitātes instrumenti ir kriminilazēti, kas protams ir pareizi,

    ——————————–

    Kā Jūs negribat būt ar Burvi-Burvīti vienā frontē?

    Un tos pareizos vārdus sev pie sienas pielieciet un reizi stundā atkārtojiet.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    Ēriks > jautajums_4 18.12.2014. 14.20

    Nākošais solis – kriminalizēt psihisko vardarbību.Un tad ceturtie jautājumi dabūtu sēdēt.Vai atejas mazgāt.

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 18.12.2014. 14.32

    Nākošais solis – kriminalizēt psihisko vardarbību.

    ———————————————-

    Karogs rokās un uz priekšu!

    Ar interesi sekošu pasākumam.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Ēriks > jautajums_4 18.12.2014. 14.37

    Jā,un trenējies atejas mazgāt.

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 18.12.2014. 15.05

    >Ēriks

    Atkal fantāzijās dzīvo?

    Vispirms izdari, ko sasoliji, pļāpa.

    Ar muti Rīgā, ar darbiem…

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Ēriks > jautajums_4 18.12.2014. 15.17

    Visam savs laiks,katram procesam sava vieta,savulaik saimnieks vergu varēja nosist bez iemesla,vēlāk jau iemeslu vajadzēja…sabiedrība attīstās.Un tad,kad psiholoģisko teroru aizliegs,tad būs pilnīgs pamats runāt arī par pļaukas kā aizsardzības instrumenta kriminalizēšanu.

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    WAT > jautajums_4 18.12.2014. 16.03

    Jūs, kundzīt-jautājum(-a), noteikti nenorādīsiet ko man atkārtot ,ko ne!

    Es vēlreiz Jums atgādinu ,ka esmu pret jebkuru vardarbību, tikai nevajag izplest acis izbrīnā un sašutumā,ja uz psīholoģisku-emocionālu vardarbību, konkrētajā jomā vājāks oponents atbildēs ar fizisku vardarbību ( piemēram sieviete ar iemešanos nagiem vīrieša sejā, vai vīrietis sievietei ar pļauku pa seju), nu jāzina taču fizikas likumi.

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

Drosma 18.12.2014. 12.29

Par vīriešiem iesaku izcilu, patiešām izcilu grāmatu

http://www.zvaigzne.lv/lv/gramatas/apraksts/83952-adama_atgriesanas.html

Ādama atgriešanās

Ričards Rors

Daudzu brīnišķīgu grāmatu autors franciskānis Ričards Rors tiek uzskatīts par vienu no izcilākajiem garīgajiem meistariem mūsdienu pasaulē. „Ādama atgriešanās” ir rakstīta, lai iedvesmotu jauno vīriešu paaudzi atkal sasniegt to, ko nozīmē būt īstam vīrietim, iziet cauri iniciācijas procesam, kuru katra kultūra ir pieprasījusi no tās vīriešiem, un kļūt par vadītājiem plašākā nozīmē.

Grāmatas autors zina, kādi jautājumi nodarbina vīriešus, arī tos, kurus gadiem ilgi baidāmies izteikt, un sniedz nevis gatavas atbildes, bet rāda ceļu, kuru ejot katrs vīrietis varētu nonākt līdz savai atbildei, kā uzkāpjot kalna virsotnē. Ričards Rors ir gadu desmitus pavadījis, lai izpētītu dažādu kultūru un reliģiju vīriešu iniciācijas tradīcijas, lai varētu palīdzēt atmodināt vīriešos viņu vīrišķīgumu, dziļo garīgumu un izaugsmes potenciālu.Grāmata nepaliek tikai kristīgās teoloģijas robežās, bet atklāj rituālu nozīmi un jēgu ārpus kristietības robežām, parādot universālo, vienojošo visās lielajās tradīcijās, kas centušās palīdzēt veidoties vīrietim.

Ričards Rors Latvijas lasītājiem raksta:” Esmu priecīgs un pagodināts, ka šī grāmata ir sasniegusi Latvijas krastus. Ādams ir vīrieša simbols un atgriešanās pie viņa pamatindentitātes ir visu šo iniciācijas rituālu jēga.”

„Būt vīrietim, kas atradis pats sevi, ir pats labākais, kas ar jums var notikt. Un būt sievietei, kurai blakus iniciēts vīrietis, ir skaisti un viegli.”

Juris Rubenis

Iesakām

+9
-1
Atbildēt

1

    Ēriks > Drosma 18.12.2014. 14.18

    Cmuki.Ideāli.Bet līdz tam?

    0
    -6
    Atbildēt

    0

Drosma 18.12.2014. 12.27

Kā es saprotu – Anda Burve Rozīte ir šo grāmatu priekšvārdu autore un kaislīga Rudzīša ideju un domu atbalstītāja. Manā vērtējumā tā ir vienkārši neētiska rīcība sava pārdodamā produkta slavināšana.

Ja par antīkajiem varoņiem. Cik šie Rudzīša ideju slavinātāji pārzin sengrieķu mitoloģiju, sengrieķu traģēdijas, sengrieķu vēsturi?

Pēc komentāriem es teiktu – ne vella. Negribu derēt, bet stipri apšaubu, ka tāds Kalnozols, piemēram, zin ,kas ir Ifigēnija, kas Klitaimnestra, kas Ajants. Jā – Ajants – pats Rudzītis zin ,kas ir Ajants? Iesaku – uzzināt.

+8
-3
Atbildēt

0

lama 18.12.2014. 11.38

eeee… derētu arī Virsmātes viedoklis..

Vispār – visi vieduokļi der- ka tik agresīvais mārketigs ripinās uz priekšu.

+5
0
Atbildēt

0

klusais 18.12.2014. 10.36

2014. gada jūlijs , Latvijas lielākajās gramatnīcās pārdošanā parādās Rudzīša grāmata «Pilni pagrabi partizānu» . Tā runā par pretrunām starp sievišķās psihes arhaiskajām daļām, kas tiek sauktas par Dzemdi un Dievieti, un modernajām, kas iekļaujas Sievietes lomā.

Pāris pazīstamu sieviešu vērtējumi par šo grāmatu –

Viesturs Rudzītis ir viens no dziļākajiem un neparastākajiem domātājiem mūsdienu psiholoģijā. Viņš pētījis un drosmīgi runā par aizlaicīgiem slāņiem sievietes (arī vīrieša!) psihē, ko politkorektuma piesātinātajā 21. gadsimtā cilvēkiem visbiežāk grūti apzināties, vērst auglīgā diskusijā.

Viņš iedziļinās mūsdienu sieviešu un vīriešu iekšējā pasaulē tūkstošiem gadu senās cilvēces vēstures kontekstā. Pārsteidzoša, aizraujoša, provokatīva – tāda ir šī eseju izlase. Tā piedāvā ikdienas dzīvē katram labi atpazīstamās izvēles un rīcības uzlūkot absolūti citādā veidā. (Anda Burve-Rozīte, žurnāliste)

Dakteris Rudzītis ir uzdrošinājies pavērt durvis, kuras ved pa jauniem un senzināmiem ceļiem uz sievietes būtību. Lasu grāmatu, un te ir vairākas «es» – sieviete, meita, māte un sieviešu ārste. Viņas visas manī lasa: kāda brīnās, kāda dusmojas, kāda viszinoši smaida un saka – «ko tu, vīrieti, vari zināt», kāda piekrītoši māj ar galvu, kāda sašutumā aizcērt grāmatu. Ar nepacietību gaidu tās parādīšanos grāmatnīcās – daudzām sievietēm, kuras meklē risinājumu ārsta kabinetā, ieteiktu izlasīt, brīnīties un atklāt šo smalko apziņas pasauli, kura ir tik svarīga mūsu esības un arī problēmu atpazīšanā. Šī grāmata ir nevis jālasa, bet jābauda – kā gara un dvēseles delikatese. (Dace Matule, ginekoloģe)

2014.gada oktobris – grāmatnīcās nonāk otra gramata – “Nebeidzama varonība jeb Trāhīnietes” . Otrās grāmatas galvenais objekts ir vīrietis, kurš dzīvo divās telpās. Pirmā – ģimenes telpa, kurā katru vakaru jāatgriežas, lai no rīta aizietu. Otrā – paša veidotā ārpusģimenes, kultūras un valsts telpa, kurā ir un būs galvenie vīrieša darāmie darbi.

Grāmatā izteiktās idejas ievītas mitoloģijas, reliģijas, literatūras, vēstures, kultūras un politikas realitātes kontekstā. Aplūkotas vīrieša psiholoģiskās norises, sastopoties ar sievieti, kā arī vīriešu darbi, kuros karošanas fāzes nomaina ievainojumu dziedināšanas periodi.

Atsauksmes –

Psihoterapeits Juris Blumbergs: “Vīrietis, viņa vieta pasaulē, ģimenē un attiecībās ar sievieti. Tie ir ļoti bieži aplūkoti jautājumi. Tiesa gan, lielākoties pamatojoties uz stereotipiem un subjektīviem viedokļiem. Viesturs Rudzītis piedāvā savu oriģinālo izpratni, kura sakņojas sengrieķu mītu izpētē, sasaistot to ar ilggadējo psihoterapeita praksi. Grāmata iesakāma ikvienam, kurš vēlas izprast šos jautājumus dziļāk par ikdienišķo.”

Vilis Dambiņš , uzņēmējs “Nebaidoties izaicināt autoritātes un kristīgās tradīcijas priekšstatus, Viesturs Rudzītis gaumīgi provocē savu lasītāju. Liek tam domāt. Par mūsu bailēm, dusmām un motivācijām. Vai sekss nozīmē tikai to, ka tobrīd pasaulē nav nekā svarīgāka? Vai vīrieša spēja iztikt bez Mātes radījusi kultūru? Kas spēj piespiest labu izglītību ieguvušus ārstus zaudēt prātu un radīt teorijas par alkoholisma etioloģiju kā alkohola lietošanas sekām? Ko vīrietim nozīmē zaudēt sievas uzticību? Vai attiecības vienmēr var uzlabot, ja pie tā strādā?

Interesanti un noderīgi!”

+7
-10
Atbildēt

12

    nomale > klusais 18.12.2014. 10.55

    klusais. …

    Vilis Dambiņš , uzņēmējs “Nebaidoties izaicināt autoritātes un kristīgās tradīcijas priekšstatus, Viesturs Rudzītis gaumīgi provocē savu lasītāju. Liek tam domāt….

    ——————

    Domātājs domās, sitējs sitīs. Sitējam jau sen viss ir izdomāts. Jāpagrābj tikai pa saujai “faktu” no publiskās telpas savas “teorijas” apstiprināšanai!

    +12
    -6
    Atbildēt

    0

    klusais > klusais 18.12.2014. 11.15

    nomale > klusais 18.12.2014. 11.23

    klusais. Atkal gan! Šī “diskusija” ir ieslēgusi zaļo sišanas gaismu daudzās nelīdzsvarotās galvās. Mēģini labāk pierunāt viņus kaut ko izlasīt!

    +11
    -5
    Atbildēt

    0

    edge_indran > klusais 18.12.2014. 11.23

    ——nomale:”(..)

    Domātājs domās, sitējs sitīs. Sitējam jau sen viss ir izdomāts.”

    ==============================================================================

    Sen gan – ja ne kopš dinozauru, tad mamutu dzīvošanas laikiem (aptv. 50 000.g.-?)

    https://www.youtube.com/watch?v=f5dX4-rQCC8

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    lno > klusais 18.12.2014. 11.28

    klusais. Man šī tēma ir absolūti vienaldzīga, jo katrā ģimenē ir savs mikroklimats un to nenosaka psihologu apstiprināti standarti, bet ja Tu kā argumentu mini šizofrēniķa Kalnozola viedokli, tad arī man jāiesaistās:) Kalnozols, kurš jau gadiem dzīvo ar ar citām sievietēm, pastāvīgi terorizē savu sievu /nezinu vai šobrīd laulība šķirta/. Uzsūta sievas firmai VID pārbaudi, bet pēc pāris dienām ierodas pie viņas ar rozēm…Kopdzīves laikā tur jau piecos no rīta sākās kliegšana un bērnu raudāšana. Ne jau tāpat Beļēvičs neatsakās no deputāta mandāta, bet tādēļ lai saeimā netiktu Kalnozols.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    klusais > klusais 18.12.2014. 11.31

    nomale – stasts nav par sišanu , bet vardabību daudz plašākā nozīmē … Nelaime ir tā , ka pārāk taisnvirzieniski tas viss ir iztulkots. Tas sišanas sakarā …

    Bet galvenā doma ir tā ,ka psiholoģiski sieviete un vīrietis ir savadāk būvēti … Paskaties apkārt un pavēro kas un kā notiek . Nelaime , ka mums pašiem grūti apzinaties par sevi lietas , kas nav patīkamas , kur nu vēl atzīt .

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    lno > klusais 18.12.2014. 11.34

    klusais. Paskaties apkārt un pavēro kas un kā notiek .

    ________________

    Nu kas tad notiek? Brīvā mīlestība kā kaķiem martā:) Vai tad Tev ir iebildumi?:)

    Traģiski, ka cieš bērni…

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    klusais > klusais 18.12.2014. 11.36

    lno – ja abstrahējas no autora un lasa tekstu , tad piekritīsi , ka pastāv problēma , kur bērni tiek izmantoti kā ierocis vecāku cīņās .

    Beleviča sakarā – tad kapēc vispār Kalnozols tika pie kandidēšanas , ja zināms , ka viņam ir čau ?

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    klusais > klusais 18.12.2014. 11.37

    lno – neviens nav pasargāts :) skat kā Ilvesam sanāca …

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    lno > klusais 18.12.2014. 11.42

    klusais. Vai tad ZZS nav čau?:) Bērni vienmēr tiks izmantoti vecāku cīņās un diemžēl virsroku parasti gūst sievietes, kaut bieži to nav pelnījušas. Šķirtās sievas bieži rada dažādus šķēršļus, lai tēvs pēc iespējas retāk tiktos ar bērniem.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    lno > klusais 18.12.2014. 11.49

    klusais. Ilvesa sievai tagad esot ļoti grūts periods – izteiksim līdzjūtību:):):) Agrāk vīrieši radīja likumus, sievietes tikumus, tagad arī likumu radīšanā piedalās sievietes. Latvijā 2 augstākās amatpersonas sievietes.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    aivarsk > klusais 18.12.2014. 13.19

    lno Bērni vienmēr tiks izmantoti, virsroku parasti gūst sievietes, kaut bieži to nav pelnījušas. Šķirtās sievas bieži rada dažādus šķēršļus, lai tēvs pēc iespējas retāk tiktos ar bērniem.

    _____________________________

    pag, tās ir Tavas domas, vai Tu vienkārši citē to jukušo Kalnozolu? :)))

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

nomale 18.12.2014. 10.18

Paldies, ļoti sakarīgs raksts!

Ja Rudzītis savas pārdomas nebūtu rakstījis sēžot pie alus kausa krogā un tai pašā vakarā palaidis pa pasauli, bet būtu to darījis starp grāmatu kalniem kabinetā un publicējis specializētajā literatūrā, tad būtu viņam tagad gods un slava.

Bet tā – suņa murgi ar traģiskām sekām. Tie sitēji, kas centās kaut cik turēt sevi grožos, tagad jūtas daudz brīvāki: ja jau pats psihoterapeits tā teicis tad var pa reizei arī uzšaut sievai pa purnu. Ko īsti tas psihoterapeits teicis? A kuru tas interesē? Sitēju jau nu noteikti ne!

+15
-7
Atbildēt

0

aivarsk 18.12.2014. 10.09

Bet varbūt šo efektu vajadzēja cilvēkiem, kas gribētu sev izdevīgā veidā „sakārtot” sertifikācijas jautājumus psihoterapijā? Šeit viens komentārs feisbukā, kuru sniedz cilvēks ar milzu zināšanām par aizkulišu darījumiem veselības aizsardzībā, Jānis Ozols: Kolēģis mēģināja izteikt savas pārdomas. Varbūt, ne pārāk veiksmīgi. Nesūtīja ne avīzei, ne žurnālam, ne TV, ne interneta portālam, nopublicēja savā blogā. Kāds politiķu noalgots profesionāls PR kantoris to rūpīgi gaidīja un blieza cik spēka (izcēlums mans). Kolēģu cunfte gan nobijās, gan sadusmojās. Arī sāka sist Rudzīti. Jo bail, ka līdz ar Rudzīti nesāk sist pašus. Tomēr norunāja, ka sitiens būs vienreiz, pēc tam – klusums. Bet daži kolēģi ieraudzīja iespējas paspodrināt savas spalviņas. Jo es taču esmu daudz pareizāks par Rudzīti! Nāciet pie manis, ne pie Rudzīša! Ko darīt – tirgus ekonomika, konkurence. Psihoterapija kā bizness, kur klientam vienmēr taisnība un gudrākais tas, kurš vairāk pārdevis. Vai vismaz biežāk redzēts medijos. Gribam gan dzīvot, gan labi dzīvot.. Un vislabāk – dzīvot labāk, kā citi. Un attiecīgi – tikt uzskatītiem par gudrākiem, nekā citi. Un tad parādās iespēja (un pašpasludinātas tiesības) mest to akmeni. Jo arī citi ir jau metuši.

Vai pamaniet, kā runa ievirzījusies par sišanu? Tajā skaitā – Rudzīša sišanu?

http://www.viestursrudzitis.lv/vaina-kauns-un-inteligence/

+6
-11
Atbildēt

0

aivarsk 18.12.2014. 10.00

Atļaušos atgādināt, ka arī Zigmundu Freidu “nepieņemamu” uzskatu dēļ izslēdza no Vīnes medicīnas biedrības.

+5
-14
Atbildēt

0

fzss 18.12.2014. 09.58

vaj kāds medijs, kaut vai IR, par šo tēmu nevarētu uzaicināt izteikties īstu zintnieku- ekstrasensu ???

+4
-4
Atbildēt

0

WAT 18.12.2014. 08.53

Ko tad tituliem apkārusies prieka sludinātāja pati proponē?

Neko citu kā :” Nepareizos jāatspārda!”, neredzu.

Nezinu vai kundzīte to tīši, vai dāmām raksturīgā emoc. uzplūdā neredz. Vardarbība NEKAD un NEKUR nav pazudusi, no fiziskas vardarbības tā modernā sabiedrībā transformājusies psihiskā vardarbībā. Kurš instruments ir vieglāk pieejams un operējams, evolūcijas rezultātā, vienam vai otram dzimumam arī ir tikai sauss fakts, ko katrs zin, ja vien pats sev neliekuļo. Viens no instrumentiem ir kriminalizēts, otrs ir leģitīms.

Arī fakts, autore VR rakstu nav lasījusi un raksta domu neizprot( jo nav lasījusi, prozaiski vienkārši), uzķērās uz provokatīva virsraksta, ap kuru tad tas viss vārdu balets ir noticies.

+9
-13
Atbildēt

3

    beta > WAT 18.12.2014. 09.54

    > WAT

    Pēc kā spried, ka autore VR rakstu nav lasījusi?

    Manuprāt, ļoti precīza un argumentēta atbilde. Nevienu neaizvainojoša un neapvainojoša.

    Un nav runa par vardarbību vispār, eksistē tā vai nē, eksistē, protams, karos, piemēram. Gunta raksta, ka VR pozīcija ir bērnišķīga, sievieti vainojoša, ka redz sievietēm dzemde ir tā, kas neļauj skaidru skatu lūkoties pasaulē… Jautājums tad, vai vīriešiem ģenitāliju nav un kā tās ietekmē vēlmi gāzt pa purnu, ja “sieviete neskatās ar pielūgsmi” uz vīrieti? Varbūt tad paanalizēsim arī to un uzcakosim vēl kādu pseidoteoriju?

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    aivarsk > WAT 18.12.2014. 09.55

    pilnīgi piekrītu WAT!

    +7
    -13
    Atbildēt

    0

    markoni > WAT 18.12.2014. 13.31

    Es arī piekrītu WAT.

    Vispār jau jāpēta arīdzan biedrības kompetence- diplomi, pieredze utt utjp…vai tik nebūs kaut kā tā- kursi Amerikā un sertifikāts ieskaiti liekot…?! un tagad te mācīs Rudzīti “Dzimteni mīļēt” …

    +5
    -10
    Atbildēt

    0

lama 18.12.2014. 08.42

Štokni- Kalnu arī vajag popularizēt!:

http://laija.lv/maintenance/kontakts_lv.htm

…. „Latvijas Mediju centrs Laija” vadītājs Jānis Štoknis–Kalns veicināja šķiršanos no sievas, jo viņa esot astronoīds. Proti, šajā mācībā apgalvots, ka Zemes iedzīvotāju apziņā iemiesojušies citplanētieši, vieni, kas ir tumsas spēki astronoīdi, otri – gaismas spēki humanoīdi; astronoīdi ir partijās, parlamentos, valdībā, policijā, ārstniecības iestādēs, it īpaši psihiatriskajās. Tradicionālo baznīcu tradīcijas ir noziedzīgas, psihiatriskās slimnīcas aizstāj krustā sišanu. …………

http://www.kasjauns.lv/lv/zinas/45288/ka-sektanti-valda-par-izglitotu-cilveku-pratiem

+4
0
Atbildēt

0

klusais 18.12.2014. 07.46

Autorei – ja “Mediji, aicinot uz intervijām Viesturu Rudzīti, izvēlējušies popularizēt tos, kuri vardarbību atzīst par pieņemamu.” , tad piebildīšu ,ka turpinot malt šo tēmu tiek popularizēts pats Rudzītis :)

+7
-6
Atbildēt

5

    Drosma > klusais 18.12.2014. 12.20

    Sveiks, īsti nevaru piekrist, jo ir lietas, kuras ir jāizrunā līdz galam un par kurām tā kā jātiek skaidrībā. Apmēram kā ģimenē – kad vīrs izkliedz savu un sieva savu patiesību, bet pie kopējas nonākt nespēj un viens ar otra patiesību samierināties arī nespēj.

    Mani visvairāk pārsteidz Rudzīša pārmetumi,ka sabiedrība nespējot viņu saprast un vienlaicīgi viņa nespēja izteikties saprotami, rakstīt saprotami.

    Tā ir arī lieta,kas mani dzīvē visvairāk kaitina – liekulība, negodīgums, nepatiesība.

    Es svēti ticu,ka Rudzītis apzināti provocēja sabiedrību , lai tā pievērstu viņam – nabaga neatzītajam ģēnijam uzmanību.

    Es miljonkārtīgi slavēju svētās debesis ,ka dzīvoju 21.gs. un nekādi neesmu atkarīga no tādiem truliem tēviņiem.

    +11
    -5
    Atbildēt

    0

    klusais > klusais 18.12.2014. 14.46

    Sveika ,

    atļaušos izteikt viedokli , ka Rudzītis ir sava ceļa gajējs un nez vai viņu briesmīgi uztrauc viņa atzīšana vai neatzīšana par ģēniju. Manuprāt viņam ir slaidi nospļauties uz tiem asociācijas tipāžiem , kuri viņu izmeta .

    Un par izteiksmes formām … es ieklausītos , ko par gramatu pateica Matule – ” Šī grāmata ir nevis jālasa, bet jābauda – kā gara un dvēseles delikatese. ”

    Starp citu viena no pirktākajām grāmatām vasarā :)

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

    Drosma > klusais 18.12.2014. 15.16

    Man ir gluži pretējs viedoklis.

    Pirmkārt, ja cilvēkam būtu par visu slaidi nospļauties, tad viņš pat feisbukā neliktu sava mazbērna bildes un nepiesauktu pasaules radīšanu, kur nu vēl visas daudzās intervijas, kuras noteikti atteiktu cilvēks, kuram būtu par visu slaidi nospļauties.

    Par pirktākajām grāmatām. Zini, kā reiz šinīs dienās pastaigāju pa “bodēm” , tai skaitā grāmatu outletiem. Tur viena otra tāda pirktākā grāmata vasarā , tagad stāvēja jau divreiz nocenota. Ļoti bieži ieeju Valters un Rapa grāmatnīcā – gan jau,ka ir kā saki – ka kādā brīdī grāmata bija pārdotāko topā, var jau būt, neapstrīdu, bet ka tas tad ir bijis kāds brīdis – to gan es apgalvoju. Tad par izpirkšanu – ne jau tas ir rādītājs – izpirkta, neizpirkta, bet gan pārdoto eksemplāru skaits. Lūk, tas ir īstais rādītājs.

    Par DR. Matules baudām gan man nav ,ko iebilst, jo katram sava gaume. Kā saka – “veseli ēduši”, ja tas der.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    Pelēkais Vilks > klusais 18.12.2014. 16.13

    http://www.arstipsihoterapei...

    Dominē psihasterapeites.. Izmācījušās…

    No 60 psihiemterapeitiem asociācijā ir 44 dzemdes un tikai 16 peņi.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    mūsu alus > klusais 20.12.2014. 04.04

    PV

    Neatgriezeniski? :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam