Valdība atbalsta Latvijas karavīru nosūtīšanu dalībai NATO operācijā Afganistānā

34

Komentāri (34)

Edgars Avotiņš 02.12.2014. 19.38

Doveik – Līdz kādam 2013. gadam NATO spēki okupēja Afganistānu. Bet ar ANO sankciju.

Bet nu apmēram gadu Afganistani ir pilnība pašu Afgaņu kontrolē un NATO veic apmācību un palīdz Afgāņiem pēc viņu pieprasījuma. Ta ka neputrojies.

Anti Vatņik –

Šariāta valsts tur gan būs šā vai tā. Nevajag sapņot, ka viduslaiku sabiedrībai izdosies uzpotēt darbotie spējīgu Rietumu tipa demokrātiju. Optimālā variantā tur notiks vienošanās ar Taleban par kautkādu mērenu islama valsts veidošanu. (Taleban ir vietējie puštuni – mums svarīgi būtu, lai tur neatjaunojas no arābu valstīm ieceļojušo Alkaeda darbošanās)

Par opija audzēšanu Tu galīgi nošāvi garām – Taleban valdīšanas laikā opija audzēšana bija gandrīz pilnībā pārtraukta. Taleban to apkaroja reliģisku motīvu dēļ. Opija audzēšana tieši NATO okupācijas laikos sasniedza rekordlīmeni. Opija ražošanā iesaistīts bijušā Afganistanas prezidenta Karzai brālis (ne jau bez ASV atļaujas), un šajā laikā arī Taleban atļāva opija ražošanu džihāda finansēšanai.

+3
0
Atbildēt

1

latvijas_valsts 02.12.2014. 14.20

Lai tik brauc. Jo tālāk, jo labāk. Mēs jau paši te tiksim galā.

0
-1
Atbildēt

1

    Anti Vatņiks > latvijas_valsts 02.12.2014. 17.53

    Ar ko tad tu tiksi galā. Piecelsies no piegāzētā dīvāna un beidzot sāksi meklēt darbu? Stipri šaubos.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

v_rostins 02.12.2014. 13.57

Andris Doveiks

Lai ko ANO pieņem, ja tā neizpēta 9/11, tad nav nekāda pamata Afganistānas okupācijai.

________________

Piekrītu 100%. Protams, ne jau lupatgalvas kalnos izstrādā tādas vērienīgas militāras operācijas. 9/11 provokācijas mērķis bija ievilināt stulbo Bušu Afganistāāa, lai ar svešām rokām grābtu kastaņus no oglēm, tas ir pasargātu Krieviju no Taliban atmaksas par trīs miljonu afgāņu zvēriskām slepkavībām. Kā zināms, pirms ASV intervences, Taliban jau pārņēma varu Tadzikistānā un būtu ātri vien nostiprinājies visā Centralāzijā un Kaukāzā un drīz arī Tatarstanā un Baškartostānā un fašistisko izdzimteņu bidlostāna karātos mata galā, es biju rēķinājis globālu atkrievošanu līdz 2010. gadam.

Ja koalīcija pamestu Afganistānu šogad, kā bija plānots, krievu fašistiskie izdzimteni uzreiz aizmirstu “novorossiju” un gatavotos savam tuvam un logiskam galam.

+1
-1
Atbildēt

0

Andris Doveiks 02.12.2014. 13.18

Lai ko ANO pieņem, ja tā neizpēta 9/11, tad nav nekāda pamata Afganistānas okupācijai un Latvijas spēku līdzdalībai okupācijā.

http://img99.imageshack.us/img99/9376/neverforgetwtc7lt5.gif

+1
-5
Atbildēt

15

    aivars15 > Andris Doveiks 02.12.2014. 13.44

    Nez vai ANO izmeklēšana būs pietiekama, jo tur strādā profesionāļi. Vajag uzreiz prasīt, lai izmeklē Putins, tad vajadzīgie secinājumi ir garantēti.

    P.S. Kāpēc neieliki saiti ar skatu uz WTC7 arī no citām pusēm, ne tikai tās, kura vērsta prom no Twin Towers? http://www.dailymail.co.uk/news/article-2056088/Footage-kills-conspiracy-theories-Rare-footage-shows-WTC-7-consumed-fire.html

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    uldis_sene > Andris Doveiks 02.12.2014. 14.17

    Pilnībā piekrītu Andra Doveika viedoklim. Vairumam visgudro un visu labi zinošo Latvijas un citu valstu iedzīvotājiem uzspļaut uz tik acīmredzamām pretrunām sakarā ar 9/11, un joprojām gatavi sajūsmināti aplaudēt šīs traģēdijas organizētājiem – ASV specdienestiem ar Dž. Bušu priekšgalā.

    Latvijas BS pārstāvjiem nav nekas meklējams svešās zemēs. Gribu redzēt afgāņu referenduma rezultātus, kuros tie lūgtin lūgtos pēc ārvalstu militāristu klātbūtnes! Tos dažus diņģētājus, kurus parāda medijos, nevar uzskatīt par visas afgāņu tautas uzskatiem.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    Andris Doveiks > Andris Doveiks 02.12.2014. 15.56

    aivars_15

    Groznijā pirms pāris gadiem debesskrāpis dega ar atklātu liesmu laikam 2-3 dienas. Nesabruka. WTC divos garajos vismaz lidmašīnas ieskrēja, bet tik un tā šie trīs tad ir vienīgie visā pasaulē, kas sabruka it kā dēļ ugunsgrēka. Shits gadās.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    v_rostins > Andris Doveiks 02.12.2014. 16.04

    Andris Doveiks

    Atgādini, cik tonnas petrolejas bija izlijušas Groznijas debesskrāpī. Kad uz Seulas supermarketa jumta uzstādīja neparedzētus, dzesētājus, kondicionieriem, tas smuki sabruka kā WTC Ņujorkā.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Andris Doveiks > Andris Doveiks 02.12.2014. 16.46

    Kāda petroleja var izkausēt metāla konstrukcijas un sadedzināt betonu putekļos? Naivais!

    Kāpēc Seula, ja ir Zolitūde, kas tikai vēlreiz pierāda, ka māja, kas nesabrūk būvēšanas laikā, bez cilvēka vai zemestrīces nesagrūs.

    http://www.youtube.com/watch?v=-jPzAakHPpk

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Andris Doveiks > Andris Doveiks 02.12.2014. 16.54

    Tas pats, tikai vieglākā formātā

    http://www.youtube.com/watch?v=QBdJi7IbyvU

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Anti Vatņiks > Andris Doveiks 02.12.2014. 17.53

    Skatos Vduveikam kopā ar sēni ir kopīga logerejiskā krampju lēkmīte. Laikam atkal pilnmēness tuvojas.

    PTC neieskrēja lidmašīna? Un kā ar tūkstošiem liecinieku kas to redzēja? Masu halucinācijas.

    Tiešām brīnos ka tik jūs abi tik jauni, bet galvā jau tāds sviests, kas būs jūsi vecumdienās bail pat iedomāties.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Andris Doveiks > Andris Doveiks 02.12.2014. 18.17

    Pameklē WTC1, WTC2 un… WTC7. 2 lidmašīnas, 3 ēkas.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Anti Vatņiks > Andris Doveiks 02.12.2014. 20.15

    Tu atkal pameklē savas smadzenes pažobelē.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    v_rostins > Andris Doveiks 03.12.2014. 00.17

    Andris Doveiks

    Kāda petroleja var izkausēt metāla konstrukcijas un sadedzināt betonu putekļos? Naivais!

    ________________

    Metāla armatūra nav jākausē, celtnei sabrūkot, tā tiek sarauta kā diedziņi. Kā zināms, kalcija karbonāts temperatūras ietekmē sadalās, veidojot CAO(pulveris) un CO2.

    Ko vari ņemties? Pat tādiem galējiem krievu plānprātiņiem, kā Kurviņjans vai Prahanovs pietiek veselā saprāta, lai netiražētu “zeitgeist” murgojumu.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Andris Doveiks > Andris Doveiks 03.12.2014. 10.08

    Es esmu pārbaudījis to, ko rakstu pietiekami daudz, lai varētu to ar savu vārdu parakstīt. Pat ja kādreiz kļūdos :) Tu savu muļķību tiražē tik droši tikai tādēļ, ka dari to anonīmi. Un nekad nekļūdies :)

    Larry Silverstein bija WTC nomnieks un labuma guvējs apdrošināšanas gadījumā. Es viņam ticu, ja viņš saka, ka pieņēmis lēmumu WTC7 nogāzt. Nianse tikai tāda, ka tādu ēku nevar nogāzt, sagatavojoties tikai dažas stundas totālas katastrofas un vēl fatāla ugunsgrēka apstākļos. Tas ir jāsagatavo iepriekš!

    Tavi pieminētie personāži darbojas ļoti konkrētos virzienos, un nedomāju, ka viņus interesē visa patiesība vai patiesība vispār. Tas gan arī nenozīmē, ka viņu teiktajā nav vispār nekā sakarīga. Pataloganatoms nav ārsts, bet viņa teiktais var noderēt ārstēšanā.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Anti Vatņiks > Andris Doveiks 03.12.2014. 18.09

    Duveik, moš vienkārši aizveries? Tur gāja bojā daudzi nevainīgi cilvēki. Kur tādi idioti var rasties, kas izdomā ka amīši paši sevi spridzināja lai varētu karot ar Talibānu. Tādi murgi.

    Ko tu esi interesējies? Lasijis kaut kādus tādu pašu šīzu mājas lapas un lūrējis viņu radītos video? Tie ir pierādijumi? Tik pat labi var atrast “pierādijumus” ka Zeme jau sen ir pilna ar citplanētīešiem un pasauli radijuši senie krievi. REN TV ne tādus vien murgus producē.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Andris Doveiks > Andris Doveiks 03.12.2014. 18.49

    Antiņ, Antiņ, naivs esi vai nopirkts?

    In the early 1960s, America’s top military leaders reportedly drafted plans to kill innocent people and commit acts of terrorism in U.S. cities to create public support for a war against Cuba.

    http://abcnews.go.com/US/story?id=92662

    Operation Northwoods

    US PLANNED FAKE TERROR ATTACKS ON CITIZENS

    TO CREATE SUPPORT FOR CUBAN WAR

    http://whatreallyhappened.com/WRHARTICLES/northwoods.html

    Operation Northwoods was a series of proposals for actions against the Cuban government, that originated within the Department of Defense (DoD) and the Joint Chiefs of Staff (JCS) of the United States government in 1962. The proposals, which called for the Central Intelligence Agency (CIA), or other operatives, to commit acts of terrorism in US cities and elsewhere, were rejected by the Kennedy administration.[2]

    http://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Northwoods

    Palasi un tad pastāsti, kas ir vai nav iespējams!

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Anti Vatņiks > Andris Doveiks 03.12.2014. 23.46

    Duveik, tu ar savām konspirācijas teorijām vari iet pats zini kur. Es neesmu iesprūdis bērnu vecumā kad tic fejām, Ziemassvētku vecīšiem un rūķiem. Ieslēdz tak beidzot sev kaut nedaudz kritikas. Jā, amīšu valdība nav nekāda dāvana, esmu ASV savu laik ilgi nodzīvojis/nostrādājis un apmēram zinu stāvokli uz vietas – atšķīrībā no tevis, kas lasa kaut kādas garīgu slimu cilvēku weblapas un uzskata tās par īstām un patiesām.

    Tu vispār zini cik daudz garīgi slimu cilvēku ir apkārt – ir tādi kas dzird balsis, ir tādi kas redz vīzijas, halucinācijas utt. Nu nevar tak kartu weblabu un video izskatīt pat patiesām. Sāc nu vienreiz filtrēt.

    Nu reku tev piemērs: Ir mums te tāds tips “Ločmelis”, īstā vārdā Jānis Steps. Kādus 2 mēnešus atpakaļ savos draugos.lv pārpublicēja rakstu ka ASV klonējot citplanētiešus un ar šiem kloniem taisās pakļaut visu pasauli. Tici? Vai atkal – ka senās civilizācijas sarakušas tuneļus, kas savieno kontinentus – tuneļi nav redzēti, bet tādi esot. Tici?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Andris Doveiks > Andris Doveiks 04.12.2014. 09.27

    Kas man ko ticēt vai neticēt. Es pats esmu redzējis google.maps (online, nevis pārstāstā) ar piramīdām okeānā, kad tās vēl nebija notīrītas. Nu, es nedomāju, ka notīrīja okeānā, notīrīja kartēs. Kas nav zem ūdens, tās pamazām atrod… :)

    http://goo.gl/Pn7StV

    0
    -1
    Atbildēt

    0

aivars15 02.12.2014. 13.15

Karavīri pildīs padomdevēju un dažāda līmeņa štābu virsnieku un instruktoru amatus. Latvija nodrošinās arī militāro policistu dalību daudznacionālajā Militārās policijas rotā, kā arī gaisa atbalsta kontrolieru grupu Ātrās reaģēšanas rotā.

————————————-

Interesanti, vai pastāv vēl labāka iespēja saglabāt un papildināt pieredzi? Īpaši vērtīga ir JTAC pieredze.

+1
0
Atbildēt

8

Jurijs 02.12.2014. 13.00

Salut! Navei nolemtie !

+1
-6
Atbildēt

2

    aivars15 > Jurijs 02.12.2014. 13.25

    Dzīve gan liecina par pretējo. Afganistāna ir bīstama, bet nekādā gadījumā ‘nolemta’.

    Nolemtība iestājas, kad ierodas Krievijas karapūļi un jāstājas pretī vieniem. Var šaut, kā Ukraina šodien un Somija Ziemas karā un ciest zaudējumus, bet saglabāt godu. Vai arī padoties, kā Latvija, Igaunija, Lietuva izdarīja 1940. gadā un ciest vēl lielākus zaudējumus – Listene, Baigais gads, mobilizācija, Sibīrija un zaudēt arī godu.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > Jurijs 02.12.2014. 19.26

    Cik saprotu, tad mūsējie jau tur nebrauc karot – bet gan apmācīt Afgāņu spēkus.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam