Lama, un ko pašlaik dara Lapsa? Vai viltniece gaida, ka kāds atkal izvilks naudas maku, lai lapsai samaksātu vai arī lapsa paēdusi pēc vēlēšanām un devusies gulēt!
Kamer NA aizstav par to balsojuso intereses (tua atcelsana, valsts finansejuma partrauksana krievu skolam, sodien pienemtie DL grozijumi utt),un nav pieraditi likuma parkapumi, NA veletajam absoluti nerup, ar ko brivaja laika nodarbojas atseviski tas biedri.
Lai pilnvērtīgi realizētu savu programmu, NA nepietiek ar maz vai daudzpadsmit balsīm Saeimā, bet šādi Lūši traucē NA “audzēt muskuļus” kvalitatīvam lēcienam, jo atbaida potenciālos vēlētājus. Par Kampara un Vilka tumbočkām lai uztraucas V, NA jātiek vaļā no saviem shēmotājiem, lai varētu paveikt arī ko vairāk par lāpu gājieniem un 16. Marta pasākumiem nevis caur “ultimātiem”, kas bieži vien beidzas ar “curikiem”, bet gan ar balsu vairākumu.
Ja godigi, neredzu neka slikta taja, kas te tiek saukts par shemoshanu. Ja viss ir likuma robezhas. Biznesa butiba jau ir taisit naudu un viena shema nav sliktaka par citu. kapec tad piemeram tirgotajiem neuzbrukam, ka vini letak perk un dargak pardod? – izklausas pec loti negodigas shemas
Par MNA brīnumiem dzirdēju vēl pirms bija sacelta visa jezga MM . Man to kā darbojas MNA shēma uzzīmēja džeks , kurš pats darbojās kā vienā ta otra ierakuma pusē :) :) :)
Neiedziļināšos niansēs , bet tie stāsti , ko toreiz dzirdēju mani nopietni izbrīnija … viņš uzzīmēja shēmas kā MNA panāk sev labvēlīgus lemumus , kas tur ir iesaistīti , kā notiek pareiza lemuma pieņemsana , par kreisajiem kreditoriem u.t.t. Par kaut kādām moralam vērtībām varam aizmirst tāpat ka par godaprātu … visu nosaka nauda . Kas interesanti – galvenais kas parasti tiek uzmests ir valsts budžets :)
Ja par Lūsi personīgi , tad atmiņā viens gadījums no kolēgas personīgās pieredzes :) kolēga bija vienās sarunās tā kā ar kompanjonu , viss tā kā izrunāts , bet tad , kad izgāja no kabineta , tad Lūsis piedāvaja vienkārši uzmest partneri … stāsts par laika posmu vēl pirms tam , kad Lūsis bija politiski izzīmējies …
riņķī apkārt. Vēl, ko nevajadzētu darīt – tas ir saistīt atsevišķu politiķu ” dīvainos darījumus” personīgajā dzīvē ar ideoloģiju, kuru šī partija pārstāv un par kuru šīs partijas elektorāts ir balsojis. Nevajag censties izmantot katru iespēju gāzt pār sev pat nepieņemamas ideoloģijas piekritējiem vispārinātus mēslus, kuri ir ” pasmeliti” no kādas atsevišķas sadzīviskas situācijas.
___________________
Kas var būt foršāk kā nacionālo ideju saistīt ar Lūsi un tiesiskumu ar Zaķi vai Āboltiņu? Tad atliek tikai iespēja balsot par Lembergu vai Ušakovu:)
“Kas var būt foršāk kā nacionālo ideju saistīt ar Lūsi un tiesiskumu ar Zaķi vai Āboltiņu? Tad atliek tikai iespēja balsot par Lembergu vai Ušakovu:)”
Bet saista jau arī, tur tā lieta… Un pat visnotaļ pamatoti, jo gan NA, gan V iestājas par PRINCIPIEM, bet ja abu šo partiju vadoņi shēmo un atstrādā sponsoru (baņķieru vai MNA) naudu, tas liek domāt, ka principi (tiesiskums un nacionālā ideja), ir tikai dekorācijas muļķu ķeršanai… Un tad dažs labs nospļaujas un nobalso par Lebmi vai Ušaku, jo tie vismaz “dalās”. SC un ZZS tiks piedots tas, ko nepiedos V un NA, jo viņi, atšķirībā no pēdējiem, sevi pozicionē kā darītājus, kas “rūpējas par tautu”, neaizmirstot, protams, sevi (kā tautas sastāvdaļu), nevis sludina un moralizē.
Indra Sprance ir uztaustījusi problēmu un paldies žurnālistei par to. Man, kā NA vēlētājam ir ļoti svarīgi, lai partija par kuru esmu balsojis atbrīvotos no visa veida “…geitām un sāgām.” Tagad tālākais, tas ir tiesību sargājošo struktūru lauciņš. Tā pat kā Zaķa, Saskaņas Zariņa balsu pirkšanas lietas uc skandāli. Visas šīs lietas ir jāpierāda un tad jāiztiesā. Indra Sprance arī turpmāk varētu sekot līdz notikumu attīstībai, kuri saistās ar šo Lūša darījumu, informēt savu lasītāju par to, bet nevajadzētu iegrimt “pētnieciskajā žurnālistikā” :) un uz šo pētijumu rezultātiem sākt rakstīt jaunu sāgu ar saturu, kādi jau šeit IR – ā ir lasīti, bet, kuriem beigu beigās trūkst praktiska apstiprinājuma.
Vēl, ko nevajadzētu darīt – tas ir saistīt atsevišķu politiķu ” dīvainos darījumus” personīgajā dzīvē ar ideoloģiju, kuru šī partija pārstāv un par kuru šīs partijas elektorāts ir balsojis. Nevajag censties izmantot katru iespēju gāzt pār sev pat nepieņemamas ideoloģijas piekritējiem vispārinātus mēslus, kuri ir ” pasmeliti” no kādas atsevišķas sadzīviskas situācijas, jo rezultātā no visas šāda veida saceltas jezgas ir tikai nosists laiks, un nīgrums, sabojāts gara stāvoklis .
Vēl, ko nevajadzētu darīt – tas ir saistīt atsevišķu politiķu ” dīvainos darījumus” personīgajā dzīvē ar ideoloģiju, kuru šī partija pārstāv un par kuru šīs partijas elektorāts ir balsojis. Nevajag censties izmantot katru iespēju gāzt pār sev pat nepieņemamas ideoloģijas piekritējiem vispārinātus mēslus
—————-
precīzi. Neatceros, kad kāds no VL vai TB atbalstītājiem būtu vaimanājis par Vienotības ideoloģijas absurdumu un kaitīgumu, uzzinot par atsevišķu V vadošo biedru kārtējo šmuci.
Arī Vienotības spice cilvēki vien ir, arī viņiem nav sveši visi cilvēkiem piemītošie grēki. Arī raudošais Dombrovskis tajā skaitā.
“andrejs Vēl, ko nevajadzētu darīt – tas ir saistīt atsevišķu politiķu ” dīvainos darījumus” personīgajā dzīvē ar ideoloģiju, kuru šī partija pārstāv un par kuru šīs partijas elektorāts ir balsojis. Nevajag censties izmantot katru iespēju gāzt pār sev pat nepieņemamas ideoloģijas piekritējiem vispārinātus mēslus”
Nesaprotu, kā Lūša deklarācijā neuzrādītie ienākumi gan var tikt saistīti ar viņa perosnisko dzīvi, bet ideoloģija ir kaut kas pavisam cits????
Iznāk tā pēc NA fanu domām: vajag runāt vienu(ideoloģija), bet darīt var visu( personiskie darījumi) kas ģenerālsekretāram patīk, un nepavisam likumi uz šo ģeniālo cilvēku neattiecas, jo viņš lūk ir no manas mīļās partijas, par kuru balsoju!
Jā, tiesāt vajag citu partiju līderus: piemēram Āboltiņu, Zaķi, un tad NA fani sabužina spalvas un metas cīņā ar lielu labpatiku tiesāt tos citus . Nu īsta medus maize !
Jā, tiesāt vajag citu partiju līderus: piemēram Āboltiņu, Zaķi,
———————-
vēlies pateikt, ka dažādu šmuču dēļ, ko pieļāvuši Dombrovskis, Āboltiņa, Kampars, Zaķis, Ēlerte, Rinkēvičs u.c. V spices darboņi, mums vajadzētu ar citām acīm raudzīties uz to “ideoloģiju”, ko šī partija sludina?
Bet. Tiesāt var cilvēku, kura vaina ir pierādīta. Sadzīvisku pārkāpumu, smagu noziegumu pret valsti var pastrādāt jebkurš ideoloģijas piekritējs. Latvijā pat cietumos tiek organizētas vēlēšanas :), kas nozīmē, ka Latvijā politiskai pārliecībai ar noziegumu nav saistības. Latvijā izņēmums varētu būt komunists, kurš tiek sodīts par savu politisko darbību, jo kompartija Latvijā ir aizliegta ar likumu.
Tendence, ka komentētājs kādas (vienalga kuras) partijas pārstāvēto ideoloģiju saista ar šīs pašas partijas “sejas” apšaubāmu darījumu sadzīvē, vai pat Saeimā, ir galīgi aplama tendence :) Kāda, piemēram, ir saistība starp kādas personas iestāšanos pret geju laulību reģistrēšanu un šīs pašas personas deklarācijā neuzrādītu ienākuma avotu? :)
Un kur tu te redzi šinī rakstā kādu saistīšanu ar partijas ideoloģiju?
Vispār, reizēm, tu mani pārsteidz, tiešām domā, ka Lūsis ir tas, kas kaut ko dara ideoloģijas dēļ, un viņam rūp tās “nacionalās intereses”, utt, no kura laika, ir taču milzīgi daudzas liecības, ka viņš ir absolūti bezprincipāls un melīgs cilvēks, kārtējais blēdis, kas ideoloģiju izmanto savām merkantilām intersēm, tāpat, kā daudzi bijušajā TBLNNK, un tagad NA.
Tādu tu gribi redzēt to NA, pilnu ar lūšveidīgajiem, vai, tev pilnīgi vienalga, kas tur ir, kaut tikai ko nobļaujpar “nacionalām intersēm”?
Kaut, no otras puses, tev taisnība – ja kāda partija ņem savās rindās tik odiozas personas, tad skaidrs, ka tā ir vistīrāko politbiznesmeņu partija, bez kādiem principiem,līdzīga TBLNNK, un ideoloģija tai ir tikai aizsegs, lai kārtotu savas lietiņas.
Kā tev šķiet, Vācijā, kur tu uzturies, iespējams, ka kādas partijas “augšās būtu tāds Lūsim līdzīgs blēdis ar viņa biogrāfiju un kompromātu uz viņu, tad kāpēc tu domā, ka Latvijā tas ir normāli, un, viņš var blēdīties tik ilgi, kamēr to pierādīs tiesa, nu, tā gadus 5, vismaz, mums politiskā ētika ir tukšs jēdziens?
Normāli būtu, ja tāds Lūsis atkāptos no ģenerālsekretāra amata, vismaz, līdz tam laikam, kad to visu noskaidros, nevis izliktos, ka ir “miris”, neatbildot ne uz vienu jautājumu, un vēl labāk, lai tava iemīļotā partija pati tiktu vaļā no šī blēža, nekur nav tik daudz odozas personas, kā NA, un tas pilnībā degradē pat to, kas nacionalisma jēdzxienā ir labs.
Indra Sprance ir uztaustījusi problēmu un paldies žurnālistei par to.
________________
Vai tad čekas paskvilu skribents, Ozoliņš, vēl pietiekoši nebija “uztaustījis” nelegālo imigrantu, krievu imperastu, čekas un to pakalpiņu problēmu, NA?
Gribu pateikt tikai vienu: saki, kas realizē to ideoloģiju dzīvē? Vai tik ne tie cilvēki, kas ir NA priekšgalā? Vai tādi godprātīgi cilvēki, kas noteikti ir NA rindās pēc pārliecības, kā tā pati Rībena vai Cilinskis, vai vēl daudzi citi!
Un ja tā, kāpēc ģenerālsekretāra amatā pagājušo gadu ielika šo maksātnespējas administratoru Lūsi!
Zini, man tas atgādina Cepli ar viņa slaveno teicienu: es biju… un es būšu varens!( arī pēc administratora amata atstāšanas)
Nožēlojami, pat runāt un to nacionālo ideju paust tautai sakarīgi un pārliecināti šis naudas kalps- Lūsis nespēj!Un vai viņam vispār to vajag, ja jau tāpat balso par tādu partiju, kurai galvenais ir ideoloģija, bet nav svarīgi, kas šo ideoloģiju pauž vai nes! Opijs tautai, tā sakot!
Vai spēj, RA! visu cieņu tev, jo esi godprātīgs cilvēks, cik jūtu, bet kā ir ar to Lūsi!
Vienotība svēlētāji Āboltiņu sodīja, bet NA vēlētāji nesodīja ne tādu Rasnaču, ne kādu citu, vai arī es maldos?
Dzeri. Atšķirība starp mani un Tevi ir tā, ka es nevienu cilvēku, pat saskaņas latvieti, :) nenosaukšu par blēdi pirms šī viņa blēdība netiek pierādīta. Es nekad nevispārināšu tā, kā Tu nupat to dari savā pēdējā komentārā. Starp TB/LNNK bija ne tikai ” baķku” tipa ļauži, kas šajā partijā bija stiprs mazākums. šodienas NA bez Kursītes ir vēl pietiekami daudz godīgu cilvēku, tā pat kā Vienotībā, arī ZZS. Man jau ir sajucis, cik reižu es esmu šeit IR – aicinājis runāt ļoti konkrēti, par konkrētu cilvēku, par viņa izdarīto pārkāpumu, jeb ētiski nepieņemamu soli, kuru viņš ir spēris, esot politikā.
Kas attiecas uz Vācijas politiku, tad šādi skandāli Vācijā, Francijā, Itālijā utt ir ikdiena.
“Un kur tu te redzi šinī rakstā kādu saistīšanu ar partijas ideoloģiju? ” ++++ acīm redzami neesmu pietiekami precīzi nodalījis sava komentāra divas daļas. Otrajā daļā, es jau rakstīju ne par rakstu un Lūsi, bet gan par to IR komentāru saturu, kurus var lasīt NA – Vienotības kariņa kontekstā, arī zem šī raksta :)
Bet. Nu re, Tu pati pieminēji Rībenu, Kursīti :) Viņas ir vienas no tām, kuras realizē šo NA ideoloģiju, izvirzītās prioritātes. Par sliktajiem nacionāļiem Tu runā daudzskaitlī. Tad sauc uzvārdus. Nosauc NA cilvēkus pret kuriem ir vērsta apsūdzība korupcijā, nodokļu nemaksāšanā utt Es nesākšu apgalvot, ka tādu nav, taču uz sitiena arī uz reiz nevaru kādu nosaukt. Man pat tas būtu izdevīgi, ja spētu kādu atcerēties, jo šādi varētu Tev demonstrēt savu objektivitāti :))
Kas attiecas uz Lūsi. Kā jau teicu – vispirms ir jāizmeklē viņa darījums, ja tiks pierādīts pārkāpums, tad būs tiesa, sods uz kura pamata tad NA būs jāizdara izvēle, ko ar viņu darīt, jo, protams, neētiska darbība un aktīva darbošanās politiskā partijā, šīs divas lietas nav savienojamas
…tā!….vai Jūs man neatgādinātu Rībenas, Buiķa un Kursītes lielos paveiktos darbus Saeimā?….vai tomēr pietiek tikai ar viņu uzvārdiem, lai tos idealizētu un ieceltu saulītē?….
….Rībena bija “patriotiskās audzināšanas” apakškomisijas priekšsēdētāja R.Dzintara vietniece….3 gadu laikā komisija nav pieņēmusi pat programmu un to apstiprinājusi Saeimā…Rībenas divi uz emocijām balstīti raksti portālā delfi.lv ir tā produktīvā darba rādītājs?….
….labprāt uzklausītu visas trijotnes radīto pievienoto vērtību….vai apmierināsimies tikai ar vēlētāju vērtējumu – patīk!…
zanE. Man pietiek ar to, ka viņas un Čepāne 2010. g. nobremzēja Āboltiņas pārliecību. Kur viņas ir tagad? Viņas aizvieto Junkurs, Ķirsis, Boķis…Tā jau Latvija mums izzūd acu priekšā, kāda tā būtu, ja būtu izdevies iecerētais? Āboltiņa ar saviem atbalstītājiem ir sagrāvusi JL.
dzeris49. Ak tad NA degradē vairāk valsti kā V? Labāk saki kā domā: Nacionālo apvienību degradē tās nacionālā ideoloģija:):):) Vienotība vienmēr piesauc tiesiskumu, par kuru cīnoties nakt’un dien’, tad kādēļ tā neņem Tieslietu ministriju, bet cīnās par Satiksmes ministriju?:):):)
dzeris. Savu pirmo komentāru es iesāku ar vārdiem :)) – ” Indra Sprance ir uztaustījusi problēmu un paldies žurnālistei par to. Man, kā NA vēlētājam ir ļoti svarīgi, lai partija par kuru esmu balsojis atbrīvotos no visa veida “…geitām un sāgām.”…” :)
Bet par Lūsi – teikšu kā ir. Man arī viņš ” iekšēji nepatīk” :) Bet tās ir tikai emocijas, kuras jāmāk iegrožot. Latvija ir tiesiska valsts un tieš tāpēc ir jāgaida šim skandālam tiesiskai valstij raksturīgas beigas. Cik reizes bojevikos Tu neesi skatījies kā labais grib nožmiegt ļauno un viņam itkā ir morālas tiesības to darīt, bet beigu beigās uzvar likums un nelietis tiek vests uz tiesu :)
R.A. – ja seko tavai loģikai, tad kādas tev tiesības SC saukt par kremļa partiju, Latvijas ienaidniekiem, utt., utt?
Vai tad ir kāda tiesa, kurā tas būtu pierādīts?
Tāpēc, izskatās, ka pret NA tev ir “īpaša attieksme”, un tu gatavs attaisot visu, ko dara vai darījuši tās biedri, NA it kā ideoloģijas dēļ.
Nu un par to tavu tēzi, ka likums vienmēr uzvar, un vienmēr noskaidro patiesību, zinot Latvijas realitātes, var tikai pabrīnīties, “skarbā realitāte” to neapstiprina.
Dzeri. R.A. – ja seko tavai loģikai, tad kādas tev tiesības SC saukt par kremļa partiju, Latvijas ienaidniekiem, utt., utt? ++++ atšķirībā no kriminālrakstura noziegumiem, kur gali tiek slēpti ūdenī, un kuri ir jāsameklē pirms pasludina spriedumu, SC neslēpj, ka ir 18. novembra LR ienaidnieks, šis fakts nav jāpierāda, tas ir acīm redzams. Valodas referendums, polikisks sadarbības līgums ar Kremli, mēģinājumi pretstatīt Latviju ES kopējās ārpolitikas kontekstā attiecībās ar Krieviju, Latvijas vēstures kropļošana utt
“… Tāpēc, izskatās, ka pret NA tev ir “īpaša attieksme”, un tu gatavs attaisot visu, ko dara vai darījuši tās biedri, NA it kā ideoloģijas dēļ. ..” +++ savas ideoloģiskās pārliecības dēļ nevienam nav jāzog, jāizvairās maksāt nodokļus. Kur Tu esi izlasījis manos komentāros šādas muļības? :)
Dzeris. Mēs runājam viens otram garām, bet tā nav demagoģija ne no Tavas, ne no manas puses :) Vnk mums katram ir savas prioritātes, sava vērtību sistēma, mūsu starpā nav neviena saskares punkta. Gluži kā divi citplanētieši mēs te maldāmies starp visvienkāršākajiem jēdzieniem, kuri citkārt jeb kuram veselam cilvēkam ir skaidri :) Tas laikam ir jāņem vērā, uzsākot kādu citu, bet līdzīgu sarunu :)
Skaidrs, ka Džeris jums lieka sno cita splanētas, jo jūs taču riņķojat tikai un vienīgi ap NA.
Kritiska vērtēšana šai partijai nav iespējama no jūsu puses, atškirībā no Vienotības vēlētāja, kurš balso par partiju kopumā, bet izvētī katru redzamo politiķi, kā nu katrs to redz un saprfot, bet NA vē;lētājs nevienu nav izmetis no augšgala, jo acīmredzot saprot tikai to, ko sludina pat lembergs_ nav notiesāts- nav vainīgs. ta sjau nekas, ka tam kam liela nauda var arī nopirkt advokātus, kuri ir tik augsti mācīti likumos, ka spēj attaisnot nevis pēc būtības , bet pēc persona skoda, kā tas bija ar Lembergu.
Nu ko gaidīt no mūsu tiesām? Vai tās attaisno vai soda pēc būtības? taču nē, un lielie mahinatori to izmanto, pērkot advokātus, kuri viņus attaisno vai velk tiesa spocesus līdz tie ir pārlieku ieilguši. Kurš tad to neredz un vai patiesos noziedzniekus soda? Vai tādus K&K soda ? vai Laventu sodīja? taču nē!
ndra Sprance. Paldies! Jūs darat svētīgu darbu, bet ar piebildi – ir taču atšķirība starp rakstu sēriju par NA saistību ar MNA un pāris teikumiem par Āboltiņas vīru:)
….
Tieši tā .
Te var atcerēties spilgtu piemēru no pēteru apiņa aktivitātēm par coca colas kaitīgumu ..glāze cukura vienā pudelē u t t visos portālos TV . Kā cocacola nomaksāja tā aktivitāte bezmaz vai tuvu 0 , Kad apinim paprasīja vai viņš mainījis viedokli , nu protams nēsot mainījis . colas vietā labāk to un to . Formāli jau viedoklis nav mainīts ..bet
Nu gan šī ziņa uzbudinājusi saulcerītes un bāleliņus, it kā būtu noticis kas ārkārtējs:) Ikdienišķa prakse, kura ļauj iedzīvoties ne tika NA darboņiem, bet arī pārējo partiju spices cilvēkiem. Uzdevums vecais – dabūt valdībā SC.
No twittera: Skudra @oskudra 1h1 hour ago
Pastāv uzskats,ka Merkele un Putins vienojušies par “izkārtojumu”Austrumeiropā.LR tas nozīmētu Saskaņu valdībā ar ZZS premjeru.Darbi rit.
dzeris49. Atšķirībā no tevis es ne par ko neesmu pārliecināts. Tu raksti, ka NA pieņem savās rindās pabiras, es uzskatu, ka to dara V – atteicās no Rībenas, Kursītes un Buiķa un uzņēma individuālo kampaņu organizētājus, ķiršus, junkurus u. tmldz.:)
Par to iespējamo Merkeles – Putina paktu neizklausās pārāk ticami – Saūdi un ASV pilni apņēmības nobirdināt naftu, rubļa atbalstam šodien stundas laikā iztērēts 1 mlj. dolāru, ES visā nopietnībā uzņēmusi kursu uz dzīvi bez Krievijas gāzes, par vakardien bojāgājušā Total prezidenta biznesa politiku iet tur, kur ir nafta, noliekot “principus” malā, dažs labs apskatnieks izsakās, ka tā ir novecojusi slānekļa degvielas buma dēļ… Kaut kā uz visa šī fona neizskatās ticams tāds kupi-prodai pakts ar “slepenajiem protokoliem”, jo ekonomiski Krievija varētu būt jau norakstīta… Protams, paliek vēl Krievijas kodoldūre…
Cita lieta, ka Lembe un prezis kā viņa rokaspuisis abi darīs jebko, lai nodrošinātu Lembes neaizskaramību un palikšanu ārpus restēm – tas ir kas cits.
Lno. Būtu gan jāpriecājas un es arī priecājos no sirds, ka šiem cilvēkiem aizejot uz NA, uzlabojas NA sastāvs, vismaz saeimas sakarā!
Tas ka Vienotība uzņēma savās rindās reitingos kritušās partijas ZRP biedrus- tas jau Vienotībai atspēlējas, it seviški jau pašai Āboltiņai: gribēja sagrābt vairāk un dabūja to ko dabūja. Cerams, ka mācību viņa ir guvusi, ka bijušie RP biedri- Junkuru ieskaitot, nav tā riktīgi izvērtēti- domāju, ka tie RP biedri vēl saiemā parādīs- kas viņi patiesībā ir.
Tā kā priecājos vēlreiz, ka tevis minētie nav aizgājuši no politikas, bet uzlabojuši NA sastāvu. Vēl tik jācer, ka atbīdīs malā tādus maksātnespējas administratorus pēc būtības, kā Lūsis, un laikam arī slavenais Sprūds!
Vilka amatpersonas deklarācijas, kas pieejamas Valsts ieņēmumu dienesta publiskajā datu bāzē, rāda būtiski atšķirīgu ainu – īstenībā Vilkam nemaz nav bijis iespējas ministra darba gados iztērēt kādus legālus uzkrājumus vai ietaupījumus, jo viņam tādu nemaz nav bijis.
Vilka amatpersonas deklarācijas par 2010. gada 6. sadaļā “Deklarācijas iesniedzēja skaidrās un bezskaidrās naudas uzkrājumi” nekāda summa nav ierakstīta.
Savukārt “slikti atalgotajos” ministra darba gados Vilks ir spējis būtiski samazināt savas parādsaistības: kā viņš minējis deklarācijā par 2010. gadu, tolaik viņa parādsaistības bijušas 55 873 eiro, bet līdz 2013. gada beigām tās samazinājušās jau līdz 40 125 eiro. Ministra amatā Vilks pērn saņēmis gandrīz 30 tūkstošus eiro, savukārt viņa bieži pieminētajā ģimenē ir sieva, māsa, tēvs un māte, – bērnu Vilkam nav.
krimināls… :) Jānoskaidro – vai Vilks ir melojis intervijā, vai aizpildot VALSTS amatpersonas deklarāciju. Tad arī būs skaidrs – vai tas ir noziegums, vai tikai tukši meli?
Vai tev, degradētam staļinistam, prostatas un hemoroīdu nomocītam, STS un zarnu infekciju perēklim, kurš fanoja par Putina kuces, Zatļera, koalīciju ar kremļa zagļu un žuļiku, kā arī slepkavu un pederastu-pedofīlu pārstāvēto, SC, pienāktos te vēl smirdēt?
Dzeri, bet kādēļ Tu nemaz nesatraucies, ir Vilks samuldējies vai nav?! Dēļ Vilka karjeristiskā spožuma ir cietuši ļoti daudzi cilvēki un kādēļ būtu šim karjeristam jātic nekritiski. Lato Lapsa ir liels spekulants, bet šoreiz lielākā daļa viņa uzdoto jautājumu ir loģiski, — acīmredzot Vilks Lapsam izvairās atbildēt tieši tādēļ. Ja par Lato Lapsu, — lai viņam vismaz kāds ticētu, viņam ik pa laikam ir vajadzīgi ticami un pārbaudāmi materiāli, citādi viņš pārvērtīsies vienīgi par propagandas karodziņu.
Ne jau tikkai rus pilsoņi pērk te īpašumus . Ozolniekos pārliecinošai vairums ķīnieši .
Šitais NA izgajiens ar aizliegumu rus pilsoņiem iepirkt bija nodeva zināmai elektorāta daļai .
Mani maz uztrauc miljomu vērtu savrupmāju pircēji . Mani pamatīgi nepatīk ( oh labi ,ka jau pagātne ) tieši lētā gala TUA pircēji . Kā piemēram Ozolniekos , par TUA nopērk 2ist un 3ist dzīvokli = viena atļauja ģimenei .
Tas kā reiz bij cenu segments kur vēl jauna ģimene varēja uzlabot dzīves apstāķļus .
Diez vai tā ir nodeva “elektorāta daļai”… Aizliegumu krieviem var pamatot ar karu Ukrainā un drošības apsvērumiem, bet lai aizliegtu ķīniešiem, argumentus piemeklēt ir krietni grūtāk.
Kā ‘ozolnieki’ varbūt atceras, pērn NA pieprasīja pilnībā pārtraukt UA tirdzniecību. Bet vienotībai izdevās aizkavēt likuma pieņemšanu par veselu gadu un vēl visu sačakarēt.
…varbūt NA tagad pienāktos izteikt pateicību Vienotībai par iespēju nacionāļiem pirms vēlēšanām bez maksas reklamēties, balstoties uz histēriju par TUA…. :)
…pat Jānis Iesalnieks šorīt raksta – “Izskatās, ka @VL_TBLNNK panāktie ierobežojumi uzturēšanās atļauju tirdzniecībai būs efektīvāki nekā iepriekš paredzējām.”…
….bet histēriju par likuma izmaiņām no 1.septembra uzturēja saputojušies…un izlikās neatminamies, ka komisijās tika spriests par TUA NĪ sliekšņa paaugstināšanu nevis uz emocijām, bet pamatotiem aprēķiniem…arī tas, ka nedēļu pēc likuma stāšanās spēkā tas nav jāmaina, bet jāizvērtē situācija, kā likums darbojas….taču tagad, kad bezmaksas reklēšanās laiks ir norimis – kāda atklāsme!….
Var gadīties, ka TUA lietas sakārtosies pašas no sevis, jo Krievijā nesen ir pieņemts likums, ka visiem obligāti jādeklarē savas dubultpilsonības un uzturēšanās atļaujas ārvalstīs – ja ne, ievērojami sodi. Savukārt, ja ļautiņam ir iepriekšnosauktās opcijas, tad viņš ir pakļauts dažnedažādiem ierobežojumiem amatu ieņemšanā valsts dienestā un tādā garā. Bez tā visa ir nodarbināto kategorijas, kam noteikti ierobežojumi izbraukšanā uz ārzemēm – piem. spēka struktūrās strādājošie.
Nupat te kāds Usmanovs Jūrmalā nopirka īpašumu, bet nepieteicās uz UA – laikam jau skaidrs, kāpēc…
Vārdu sakot, drīz UA kārotāji no Krievijas var fiziski aptrūkties.
Nu labi , kamēŗ NA būs pret TUA es par viņiem balsošu , kaut vaj viņi darīs..
———————————-
Un pareizi, nav svarīgi, ka viņi ir totāli korumpēti, nekompetenti, un pērkami, un tikai murgains slimnieks varētu iedomāties, ka viņi spēj pārvaldīt valsti.
Galvenai – ko viņi sludina, un “pret ko” viņi ir ( pat ne tas, ko viņi dara).
Lozungi un populistiski saukļi NA elektorātam svarīgāki par realitāti, nekas jauns.
Tas, ka Lūsis jau labu laiku ir NA ģenerālsekretārs, nedara godu NA jau labi sen. Var jau lepni it kā izstāties no maksātnespējas administratoru rindām, bet pēc būtības palikt tas pats nekustāmo īpašumu aizdomīgs tirgonis, pie tam, ne par dažiem tūkst, bet par miljonu vērtiem īpašumiem. Lūsis ar niekiem nekrāmējas!
Kā tur ir ar tiem miljoniem pretstatātā Zaķa dažiem tūkst ( 7)PVN? Starp citu Zaķis tos dažus tūkst samaksāja kā privātpersona, bet kā ar Lūsi un deklarēšanu? Kā ar samērību cienītie līdzpilsoņi?
Izskatās, ka atliek tikai runāt “nacionāli pareizi”, un vairāk no tevis nekā neprasa NA elektorāts.
Indra Sprance. Paldies! Jūs darat svētīgu darbu, bet ar piebildi – ir taču atšķirība starp rakstu sēriju par NA saistību ar MNA un pāris teikumiem par Āboltiņas vīru:)
Kārtējais blēdis, jau vienreiz pieķertais, kas pēkšņi kļuvis “navcionāli orientēts”, un ko savākusi NA, kura savāc visas pabiras, kas nav vajadzīgas nevienai citai partijai, acīmredzot, ne jau par “pliku velti”.
Un Lūsis mums, īstenībā, ietekmē situāciju tieslietās, korumpē tiesas, kopā ar MNA, un, īstenībā, nevienu politiķi tas viss neintersē, šis lauciņš atdots NA, un tā tur var darīt, ko grib, normālā valstī NA ar visiem lūšiem – bērziņiem – rasnačiem tieslieām pat tuvu nelaistu.
Un, intersanti, ka šī blēža kārtējā shēmošana interesē žurnalistus, bet, ne politiķus un att. iestādes, visiem pilnīgi pie vienas vietas, shēmo, cik uziet, galvenais, netraucē mums darīt to pašu, tā ir Latvijas politikas kvintesence.
Un viņš taču NA ģenerālsekretārs, it kā, jābūt ārpus katrām aizdomām, jebkurā normālā valstī partija no cilvēka ar tādu biogrāfiju kratītos vaļā, kā no mēra, tikai, ne Latvijā, un tikai ne NA.
Acīmredzot, vienīgā reakcija, ko var sagaidīt totāli korumpētajā muļķuzemē, būs kārtējā tiesu prāva pret Ir, ko “godavīrs” Lūsis apsūdzēs apmelošanā, analoģiski “godavīram” Sprūdam.
Dzeri, Tu esi gudrs cilvēks, nu ko Tu tādas klišejas te rečitē, vēl dzīvokļu pircējus par investoriem sauksi.
manā izpratnē TUA patika visiem politiskiem spēkiem, arī tiem kas pret tām lampu gaismā cīnījās vai pareizāk – tizli iebilda, tiem tas bija neverending process ar ko uzturēt savu publicitāti.
tagad, – ja vieni beigs krieviskot Latviju, otri beigs izpārdot Latviju tad arī trešiem tēva dēliem nebūs par ko kunkstēt un uz to audzēt savu elektorātu.
…Tante Sidra…nu, Tu tak arī esi gudra meitene, tomēr spēj noticēt pirmsvēlēšanu reklāmas kampaņai = atliks apturēt TUA un nekādu krievu te vairs nebūs un NĪ neviens nepirks….pirks tāpat kā līdz šim un par lētākām naudiņām, jo lielie TUA apkarotāji nevienu brīdi nav iebilduši par nekustamā īpašuma izpārdošanas apturēšanu…
…protams, paceltā cena par TUA iegādi apturēja uzturēšanās atļauju pieprasīšanu, taču nekustamā īpašuma izpārdošanu neierobežoja..
…varētu Tev ieteikt izpētīt to IM ziņojumu, lai pati ar savu aci pārliecinātos, cik naudiņas ienākušas valsts budžetā, taču apzinos, ka Tu to nedarīsi, jo tad vairs nevarēsi tik vieglprātīgi ietekmēties no mīļotās partijas reklāmas saukļiem…
Komentāri (97)
lama 23.10.2014. 19.45
kamēr citi medī zaķus, IR sāk lūšu medību sezonu…
Vilki aizet uz rezervātu.Tur liegums.
2
Bet > lama 23.10.2014. 22.08
Lama, un ko pašlaik dara Lapsa? Vai viltniece gaida, ka kāds atkal izvilks naudas maku, lai lapsai samaksātu vai arī lapsa paēdusi pēc vēlēšanām un devusies gulēt!
0
aivarsk > lama 24.10.2014. 01.15
Lapsa atmasko vilka melus – kārtējā vienotības tumbočka izgaismota!
Brīnums, ka tikai lapsa spēj saskatīt acīmredzamās neatbilstības, pārējā žurnalistika skatās mutē amatpersonām un brīnās?
0
Ebenemezers-3 23.10.2014. 18.11
ar ko šis kungs bija aizņemts boļševiku laikos, varbuut kaads zin?
0
angry 23.10.2014. 17.17
Kamer NA aizstav par to balsojuso intereses (tua atcelsana, valsts finansejuma partrauksana krievu skolam, sodien pienemtie DL grozijumi utt),un nav pieraditi likuma parkapumi, NA veletajam absoluti nerup, ar ko brivaja laika nodarbojas atseviski tas biedri.
3
zirnekliene Šeloba > angry 24.10.2014. 09.43
Lai pilnvērtīgi realizētu savu programmu, NA nepietiek ar maz vai daudzpadsmit balsīm Saeimā, bet šādi Lūši traucē NA “audzēt muskuļus” kvalitatīvam lēcienam, jo atbaida potenciālos vēlētājus. Par Kampara un Vilka tumbočkām lai uztraucas V, NA jātiek vaļā no saviem shēmotājiem, lai varētu paveikt arī ko vairāk par lāpu gājieniem un 16. Marta pasākumiem nevis caur “ultimātiem”, kas bieži vien beidzas ar “curikiem”, bet gan ar balsu vairākumu.
0
angry > angry 24.10.2014. 14.53
Ja godigi, neredzu neka slikta taja, kas te tiek saukts par shemoshanu. Ja viss ir likuma robezhas. Biznesa butiba jau ir taisit naudu un viena shema nav sliktaka par citu. kapec tad piemeram tirgotajiem neuzbrukam, ka vini letak perk un dargak pardod? – izklausas pec loti negodigas shemas
0
zirnekliene Šeloba > angry 24.10.2014. 16.04
Bet te jau runa par ieņēmumu nedeklarēšanu, nevis vnk kaut kā pirkšanu pārdošanu.
0
klusais 23.10.2014. 13.56
Par MNA brīnumiem dzirdēju vēl pirms bija sacelta visa jezga MM . Man to kā darbojas MNA shēma uzzīmēja džeks , kurš pats darbojās kā vienā ta otra ierakuma pusē :) :) :)
Neiedziļināšos niansēs , bet tie stāsti , ko toreiz dzirdēju mani nopietni izbrīnija … viņš uzzīmēja shēmas kā MNA panāk sev labvēlīgus lemumus , kas tur ir iesaistīti , kā notiek pareiza lemuma pieņemsana , par kreisajiem kreditoriem u.t.t. Par kaut kādām moralam vērtībām varam aizmirst tāpat ka par godaprātu … visu nosaka nauda . Kas interesanti – galvenais kas parasti tiek uzmests ir valsts budžets :)
Ja par Lūsi personīgi , tad atmiņā viens gadījums no kolēgas personīgās pieredzes :) kolēga bija vienās sarunās tā kā ar kompanjonu , viss tā kā izrunāts , bet tad , kad izgāja no kabineta , tad Lūsis piedāvaja vienkārši uzmest partneri … stāsts par laika posmu vēl pirms tam , kad Lūsis bija politiski izzīmējies …
2
v_rostins > klusais 23.10.2014. 14.09
klusais
Vai nevari padalīties vairāk atmiņās par čekas pidrillu, Šļeseru? Lūša kungam taču nebūsi muguriņu berzis?
0
klusais > klusais 26.10.2014. 10.01
Pie tēmas par MNA shēmām , kas apstiprna man savulaik stāstīto … –
http://www.lsm.lv/lv/raksts/ekonomika/zinas/swedbank-signalize-par-shemas-izkraptiem-miljoniem.a103850/
Bet ja par galveno mērķauditoriju ko uzmest , tad stāsta sarakstā ar Nr. 1 bija VID , bankām bija tikai otrā vieta .
0
lno 23.10.2014. 13.08
riņķī apkārt. Vēl, ko nevajadzētu darīt – tas ir saistīt atsevišķu politiķu ” dīvainos darījumus” personīgajā dzīvē ar ideoloģiju, kuru šī partija pārstāv un par kuru šīs partijas elektorāts ir balsojis. Nevajag censties izmantot katru iespēju gāzt pār sev pat nepieņemamas ideoloģijas piekritējiem vispārinātus mēslus, kuri ir ” pasmeliti” no kādas atsevišķas sadzīviskas situācijas.
___________________
Kas var būt foršāk kā nacionālo ideju saistīt ar Lūsi un tiesiskumu ar Zaķi vai Āboltiņu? Tad atliek tikai iespēja balsot par Lembergu vai Ušakovu:)
2
zirnekliene Šeloba > lno 23.10.2014. 14.18
“Kas var būt foršāk kā nacionālo ideju saistīt ar Lūsi un tiesiskumu ar Zaķi vai Āboltiņu? Tad atliek tikai iespēja balsot par Lembergu vai Ušakovu:)”
Bet saista jau arī, tur tā lieta… Un pat visnotaļ pamatoti, jo gan NA, gan V iestājas par PRINCIPIEM, bet ja abu šo partiju vadoņi shēmo un atstrādā sponsoru (baņķieru vai MNA) naudu, tas liek domāt, ka principi (tiesiskums un nacionālā ideja), ir tikai dekorācijas muļķu ķeršanai… Un tad dažs labs nospļaujas un nobalso par Lebmi vai Ušaku, jo tie vismaz “dalās”. SC un ZZS tiks piedots tas, ko nepiedos V un NA, jo viņi, atšķirībā no pēdējiem, sevi pozicionē kā darītājus, kas “rūpējas par tautu”, neaizmirstot, protams, sevi (kā tautas sastāvdaļu), nevis sludina un moralizē.
0
dzeris49 > lno 23.10.2014. 19.31
Atliek tikai piekrist “zirneklienei”, drūmi, bet, tā arī ir.
0
rinķī apkārt 23.10.2014. 12.58
Indra Sprance ir uztaustījusi problēmu un paldies žurnālistei par to. Man, kā NA vēlētājam ir ļoti svarīgi, lai partija par kuru esmu balsojis atbrīvotos no visa veida “…geitām un sāgām.” Tagad tālākais, tas ir tiesību sargājošo struktūru lauciņš. Tā pat kā Zaķa, Saskaņas Zariņa balsu pirkšanas lietas uc skandāli. Visas šīs lietas ir jāpierāda un tad jāiztiesā. Indra Sprance arī turpmāk varētu sekot līdz notikumu attīstībai, kuri saistās ar šo Lūša darījumu, informēt savu lasītāju par to, bet nevajadzētu iegrimt “pētnieciskajā žurnālistikā” :) un uz šo pētijumu rezultātiem sākt rakstīt jaunu sāgu ar saturu, kādi jau šeit IR – ā ir lasīti, bet, kuriem beigu beigās trūkst praktiska apstiprinājuma.
Vēl, ko nevajadzētu darīt – tas ir saistīt atsevišķu politiķu ” dīvainos darījumus” personīgajā dzīvē ar ideoloģiju, kuru šī partija pārstāv un par kuru šīs partijas elektorāts ir balsojis. Nevajag censties izmantot katru iespēju gāzt pār sev pat nepieņemamas ideoloģijas piekritējiem vispārinātus mēslus, kuri ir ” pasmeliti” no kādas atsevišķas sadzīviskas situācijas, jo rezultātā no visas šāda veida saceltas jezgas ir tikai nosists laiks, un nīgrums, sabojāts gara stāvoklis .
22
aivarsk > rinķī apkārt 23.10.2014. 13.10
pilnīgi piekrītu!
0
andrejs > rinķī apkārt 23.10.2014. 13.13
Vēl, ko nevajadzētu darīt – tas ir saistīt atsevišķu politiķu ” dīvainos darījumus” personīgajā dzīvē ar ideoloģiju, kuru šī partija pārstāv un par kuru šīs partijas elektorāts ir balsojis. Nevajag censties izmantot katru iespēju gāzt pār sev pat nepieņemamas ideoloģijas piekritējiem vispārinātus mēslus
—————-
precīzi. Neatceros, kad kāds no VL vai TB atbalstītājiem būtu vaimanājis par Vienotības ideoloģijas absurdumu un kaitīgumu, uzzinot par atsevišķu V vadošo biedru kārtējo šmuci.
Arī Vienotības spice cilvēki vien ir, arī viņiem nav sveši visi cilvēkiem piemītošie grēki. Arī raudošais Dombrovskis tajā skaitā.
0
Bet > rinķī apkārt 23.10.2014. 13.35
“andrejs Vēl, ko nevajadzētu darīt – tas ir saistīt atsevišķu politiķu ” dīvainos darījumus” personīgajā dzīvē ar ideoloģiju, kuru šī partija pārstāv un par kuru šīs partijas elektorāts ir balsojis. Nevajag censties izmantot katru iespēju gāzt pār sev pat nepieņemamas ideoloģijas piekritējiem vispārinātus mēslus”
Nesaprotu, kā Lūša deklarācijā neuzrādītie ienākumi gan var tikt saistīti ar viņa perosnisko dzīvi, bet ideoloģija ir kaut kas pavisam cits????
Iznāk tā pēc NA fanu domām: vajag runāt vienu(ideoloģija), bet darīt var visu( personiskie darījumi) kas ģenerālsekretāram patīk, un nepavisam likumi uz šo ģeniālo cilvēku neattiecas, jo viņš lūk ir no manas mīļās partijas, par kuru balsoju!
Jā, tiesāt vajag citu partiju līderus: piemēram Āboltiņu, Zaķi, un tad NA fani sabužina spalvas un metas cīņā ar lielu labpatiku tiesāt tos citus . Nu īsta medus maize !
0
andrejs > rinķī apkārt 23.10.2014. 13.43
Jā, tiesāt vajag citu partiju līderus: piemēram Āboltiņu, Zaķi,
———————-
vēlies pateikt, ka dažādu šmuču dēļ, ko pieļāvuši Dombrovskis, Āboltiņa, Kampars, Zaķis, Ēlerte, Rinkēvičs u.c. V spices darboņi, mums vajadzētu ar citām acīm raudzīties uz to “ideoloģiju”, ko šī partija sludina?
0
rinķī apkārt > rinķī apkārt 23.10.2014. 13.48
Bet. Tiesāt var cilvēku, kura vaina ir pierādīta. Sadzīvisku pārkāpumu, smagu noziegumu pret valsti var pastrādāt jebkurš ideoloģijas piekritējs. Latvijā pat cietumos tiek organizētas vēlēšanas :), kas nozīmē, ka Latvijā politiskai pārliecībai ar noziegumu nav saistības. Latvijā izņēmums varētu būt komunists, kurš tiek sodīts par savu politisko darbību, jo kompartija Latvijā ir aizliegta ar likumu.
Tendence, ka komentētājs kādas (vienalga kuras) partijas pārstāvēto ideoloģiju saista ar šīs pašas partijas “sejas” apšaubāmu darījumu sadzīvē, vai pat Saeimā, ir galīgi aplama tendence :) Kāda, piemēram, ir saistība starp kādas personas iestāšanos pret geju laulību reģistrēšanu un šīs pašas personas deklarācijā neuzrādītu ienākuma avotu? :)
0
dzeris49 > rinķī apkārt 23.10.2014. 14.00
Un kur tu te redzi šinī rakstā kādu saistīšanu ar partijas ideoloģiju?
Vispār, reizēm, tu mani pārsteidz, tiešām domā, ka Lūsis ir tas, kas kaut ko dara ideoloģijas dēļ, un viņam rūp tās “nacionalās intereses”, utt, no kura laika, ir taču milzīgi daudzas liecības, ka viņš ir absolūti bezprincipāls un melīgs cilvēks, kārtējais blēdis, kas ideoloģiju izmanto savām merkantilām intersēm, tāpat, kā daudzi bijušajā TBLNNK, un tagad NA.
Tādu tu gribi redzēt to NA, pilnu ar lūšveidīgajiem, vai, tev pilnīgi vienalga, kas tur ir, kaut tikai ko nobļaujpar “nacionalām intersēm”?
Kaut, no otras puses, tev taisnība – ja kāda partija ņem savās rindās tik odiozas personas, tad skaidrs, ka tā ir vistīrāko politbiznesmeņu partija, bez kādiem principiem,līdzīga TBLNNK, un ideoloģija tai ir tikai aizsegs, lai kārtotu savas lietiņas.
Kā tev šķiet, Vācijā, kur tu uzturies, iespējams, ka kādas partijas “augšās būtu tāds Lūsim līdzīgs blēdis ar viņa biogrāfiju un kompromātu uz viņu, tad kāpēc tu domā, ka Latvijā tas ir normāli, un, viņš var blēdīties tik ilgi, kamēr to pierādīs tiesa, nu, tā gadus 5, vismaz, mums politiskā ētika ir tukšs jēdziens?
Normāli būtu, ja tāds Lūsis atkāptos no ģenerālsekretāra amata, vismaz, līdz tam laikam, kad to visu noskaidros, nevis izliktos, ka ir “miris”, neatbildot ne uz vienu jautājumu, un vēl labāk, lai tava iemīļotā partija pati tiktu vaļā no šī blēža, nekur nav tik daudz odozas personas, kā NA, un tas pilnībā degradē pat to, kas nacionalisma jēdzxienā ir labs.
0
v_rostins > rinķī apkārt 23.10.2014. 14.00
rinķī apkārt
Indra Sprance ir uztaustījusi problēmu un paldies žurnālistei par to.
________________
Vai tad čekas paskvilu skribents, Ozoliņš, vēl pietiekoši nebija “uztaustījis” nelegālo imigrantu, krievu imperastu, čekas un to pakalpiņu problēmu, NA?
0
Bet > rinķī apkārt 23.10.2014. 14.01
RA
Gribu pateikt tikai vienu: saki, kas realizē to ideoloģiju dzīvē? Vai tik ne tie cilvēki, kas ir NA priekšgalā? Vai tādi godprātīgi cilvēki, kas noteikti ir NA rindās pēc pārliecības, kā tā pati Rībena vai Cilinskis, vai vēl daudzi citi!
Un ja tā, kāpēc ģenerālsekretāra amatā pagājušo gadu ielika šo maksātnespējas administratoru Lūsi!
Zini, man tas atgādina Cepli ar viņa slaveno teicienu: es biju… un es būšu varens!( arī pēc administratora amata atstāšanas)
Nožēlojami, pat runāt un to nacionālo ideju paust tautai sakarīgi un pārliecināti šis naudas kalps- Lūsis nespēj!Un vai viņam vispār to vajag, ja jau tāpat balso par tādu partiju, kurai galvenais ir ideoloģija, bet nav svarīgi, kas šo ideoloģiju pauž vai nes! Opijs tautai, tā sakot!
Vai spēj, RA! visu cieņu tev, jo esi godprātīgs cilvēks, cik jūtu, bet kā ir ar to Lūsi!
Vienotība svēlētāji Āboltiņu sodīja, bet NA vēlētāji nesodīja ne tādu Rasnaču, ne kādu citu, vai arī es maldos?
0
rinķī apkārt > rinķī apkārt 23.10.2014. 14.12
Dzeri. Atšķirība starp mani un Tevi ir tā, ka es nevienu cilvēku, pat saskaņas latvieti, :) nenosaukšu par blēdi pirms šī viņa blēdība netiek pierādīta. Es nekad nevispārināšu tā, kā Tu nupat to dari savā pēdējā komentārā. Starp TB/LNNK bija ne tikai ” baķku” tipa ļauži, kas šajā partijā bija stiprs mazākums. šodienas NA bez Kursītes ir vēl pietiekami daudz godīgu cilvēku, tā pat kā Vienotībā, arī ZZS. Man jau ir sajucis, cik reižu es esmu šeit IR – aicinājis runāt ļoti konkrēti, par konkrētu cilvēku, par viņa izdarīto pārkāpumu, jeb ētiski nepieņemamu soli, kuru viņš ir spēris, esot politikā.
Kas attiecas uz Vācijas politiku, tad šādi skandāli Vācijā, Francijā, Itālijā utt ir ikdiena.
“Un kur tu te redzi šinī rakstā kādu saistīšanu ar partijas ideoloģiju? ” ++++ acīm redzami neesmu pietiekami precīzi nodalījis sava komentāra divas daļas. Otrajā daļā, es jau rakstīju ne par rakstu un Lūsi, bet gan par to IR komentāru saturu, kurus var lasīt NA – Vienotības kariņa kontekstā, arī zem šī raksta :)
0
rinķī apkārt > rinķī apkārt 23.10.2014. 14.21
Bet. Nu re, Tu pati pieminēji Rībenu, Kursīti :) Viņas ir vienas no tām, kuras realizē šo NA ideoloģiju, izvirzītās prioritātes. Par sliktajiem nacionāļiem Tu runā daudzskaitlī. Tad sauc uzvārdus. Nosauc NA cilvēkus pret kuriem ir vērsta apsūdzība korupcijā, nodokļu nemaksāšanā utt Es nesākšu apgalvot, ka tādu nav, taču uz sitiena arī uz reiz nevaru kādu nosaukt. Man pat tas būtu izdevīgi, ja spētu kādu atcerēties, jo šādi varētu Tev demonstrēt savu objektivitāti :))
Kas attiecas uz Lūsi. Kā jau teicu – vispirms ir jāizmeklē viņa darījums, ja tiks pierādīts pārkāpums, tad būs tiesa, sods uz kura pamata tad NA būs jāizdara izvēle, ko ar viņu darīt, jo, protams, neētiska darbība un aktīva darbošanās politiskā partijā, šīs divas lietas nav savienojamas
0
zanE. > rinķī apkārt 23.10.2014. 14.46
…tā!….vai Jūs man neatgādinātu Rībenas, Buiķa un Kursītes lielos paveiktos darbus Saeimā?….vai tomēr pietiek tikai ar viņu uzvārdiem, lai tos idealizētu un ieceltu saulītē?….
….Rībena bija “patriotiskās audzināšanas” apakškomisijas priekšsēdētāja R.Dzintara vietniece….3 gadu laikā komisija nav pieņēmusi pat programmu un to apstiprinājusi Saeimā…Rībenas divi uz emocijām balstīti raksti portālā delfi.lv ir tā produktīvā darba rādītājs?….
….labprāt uzklausītu visas trijotnes radīto pievienoto vērtību….vai apmierināsimies tikai ar vēlētāju vērtējumu – patīk!…
0
lno > rinķī apkārt 23.10.2014. 14.52
zanE. Man pietiek ar to, ka viņas un Čepāne 2010. g. nobremzēja Āboltiņas pārliecību. Kur viņas ir tagad? Viņas aizvieto Junkurs, Ķirsis, Boķis…Tā jau Latvija mums izzūd acu priekšā, kāda tā būtu, ja būtu izdevies iecerētais? Āboltiņa ar saviem atbalstītājiem ir sagrāvusi JL.
0
dzeris49 > rinķī apkārt 23.10.2014. 14.56
Ir tiesiska atbildība, un ir politiska atbildība un ētika.
Un politiskā atbildība un ētika paredz, ka tādam Lūsim normālā valstī nebūtu vieta nevienā partijā un politikā vispār.
NA degradē šo vaslsti, uzņemot šo blēdi savāds rindās, un degrarējas pati.
0
lno > rinķī apkārt 23.10.2014. 15.06
dzeris49. Ak tad NA degradē vairāk valsti kā V? Labāk saki kā domā: Nacionālo apvienību degradē tās nacionālā ideoloģija:):):) Vienotība vienmēr piesauc tiesiskumu, par kuru cīnoties nakt’un dien’, tad kādēļ tā neņem Tieslietu ministriju, bet cīnās par Satiksmes ministriju?:):):)
0
rinķī apkārt > rinķī apkārt 23.10.2014. 15.12
dzeris. Savu pirmo komentāru es iesāku ar vārdiem :)) – ” Indra Sprance ir uztaustījusi problēmu un paldies žurnālistei par to. Man, kā NA vēlētājam ir ļoti svarīgi, lai partija par kuru esmu balsojis atbrīvotos no visa veida “…geitām un sāgām.”…” :)
Bet par Lūsi – teikšu kā ir. Man arī viņš ” iekšēji nepatīk” :) Bet tās ir tikai emocijas, kuras jāmāk iegrožot. Latvija ir tiesiska valsts un tieš tāpēc ir jāgaida šim skandālam tiesiskai valstij raksturīgas beigas. Cik reizes bojevikos Tu neesi skatījies kā labais grib nožmiegt ļauno un viņam itkā ir morālas tiesības to darīt, bet beigu beigās uzvar likums un nelietis tiek vests uz tiesu :)
0
dzeris49 > rinķī apkārt 23.10.2014. 15.52
R.A. – ja seko tavai loģikai, tad kādas tev tiesības SC saukt par kremļa partiju, Latvijas ienaidniekiem, utt., utt?
Vai tad ir kāda tiesa, kurā tas būtu pierādīts?
Tāpēc, izskatās, ka pret NA tev ir “īpaša attieksme”, un tu gatavs attaisot visu, ko dara vai darījuši tās biedri, NA it kā ideoloģijas dēļ.
Nu un par to tavu tēzi, ka likums vienmēr uzvar, un vienmēr noskaidro patiesību, zinot Latvijas realitātes, var tikai pabrīnīties, “skarbā realitāte” to neapstiprina.
0
andrejs > rinķī apkārt 23.10.2014. 16.26
Bet: Vienotība svēlētāji Āboltiņu sodīja…
——————————————–
Un savēlēja SC tankistus, visādus tur Rinkēvičus, Junkurus un Egnerses. Kā arī TP atliekas no “reģioniem”.
Malači,jums tik tiešām izdevās!
0
rinķī apkārt > rinķī apkārt 23.10.2014. 18.29
Dzeri. R.A. – ja seko tavai loģikai, tad kādas tev tiesības SC saukt par kremļa partiju, Latvijas ienaidniekiem, utt., utt? ++++ atšķirībā no kriminālrakstura noziegumiem, kur gali tiek slēpti ūdenī, un kuri ir jāsameklē pirms pasludina spriedumu, SC neslēpj, ka ir 18. novembra LR ienaidnieks, šis fakts nav jāpierāda, tas ir acīm redzams. Valodas referendums, polikisks sadarbības līgums ar Kremli, mēģinājumi pretstatīt Latviju ES kopējās ārpolitikas kontekstā attiecībās ar Krieviju, Latvijas vēstures kropļošana utt
“… Tāpēc, izskatās, ka pret NA tev ir “īpaša attieksme”, un tu gatavs attaisot visu, ko dara vai darījuši tās biedri, NA it kā ideoloģijas dēļ. ..” +++ savas ideoloģiskās pārliecības dēļ nevienam nav jāzog, jāizvairās maksāt nodokļus. Kur Tu esi izlasījis manos komentāros šādas muļības? :)
0
dzeris49 > rinķī apkārt 23.10.2014. 19.40
Atvaino, bet, tā ir demagoģija.
Tikpat acīmredzami ir tas, ka Lūsis ir blēdis, bet, to tu saskatīt nevēlies.
0
rinķī apkārt > rinķī apkārt 23.10.2014. 19.52
Dzeris. Mēs runājam viens otram garām, bet tā nav demagoģija ne no Tavas, ne no manas puses :) Vnk mums katram ir savas prioritātes, sava vērtību sistēma, mūsu starpā nav neviena saskares punkta. Gluži kā divi citplanētieši mēs te maldāmies starp visvienkāršākajiem jēdzieniem, kuri citkārt jeb kuram veselam cilvēkam ir skaidri :) Tas laikam ir jāņem vērā, uzsākot kādu citu, bet līdzīgu sarunu :)
0
aivarsk > rinķī apkārt 24.10.2014. 01.09
RA, man arī ir licies, ka džeris ir no citas planētas :))
0
Bet > rinķī apkārt 24.10.2014. 10.02
Skaidrs, ka Džeris jums lieka sno cita splanētas, jo jūs taču riņķojat tikai un vienīgi ap NA.
Kritiska vērtēšana šai partijai nav iespējama no jūsu puses, atškirībā no Vienotības vēlētāja, kurš balso par partiju kopumā, bet izvētī katru redzamo politiķi, kā nu katrs to redz un saprfot, bet NA vē;lētājs nevienu nav izmetis no augšgala, jo acīmredzot saprot tikai to, ko sludina pat lembergs_ nav notiesāts- nav vainīgs. ta sjau nekas, ka tam kam liela nauda var arī nopirkt advokātus, kuri ir tik augsti mācīti likumos, ka spēj attaisnot nevis pēc būtības , bet pēc persona skoda, kā tas bija ar Lembergu.
Nu ko gaidīt no mūsu tiesām? Vai tās attaisno vai soda pēc būtības? taču nē, un lielie mahinatori to izmanto, pērkot advokātus, kuri viņus attaisno vai velk tiesa spocesus līdz tie ir pārlieku ieilguši. Kurš tad to neredz un vai patiesos noziedzniekus soda? Vai tādus K&K soda ? vai Laventu sodīja? taču nē!
0
ozolnieki 23.10.2014. 12.31
Ino
ndra Sprance. Paldies! Jūs darat svētīgu darbu, bet ar piebildi – ir taču atšķirība starp rakstu sēriju par NA saistību ar MNA un pāris teikumiem par Āboltiņas vīru:)
….
Tieši tā .
Te var atcerēties spilgtu piemēru no pēteru apiņa aktivitātēm par coca colas kaitīgumu ..glāze cukura vienā pudelē u t t visos portālos TV . Kā cocacola nomaksāja tā aktivitāte bezmaz vai tuvu 0 , Kad apinim paprasīja vai viņš mainījis viedokli , nu protams nēsot mainījis . colas vietā labāk to un to . Formāli jau viedoklis nav mainīts ..bet
0
lno 23.10.2014. 11.41
Nu gan šī ziņa uzbudinājusi saulcerītes un bāleliņus, it kā būtu noticis kas ārkārtējs:) Ikdienišķa prakse, kura ļauj iedzīvoties ne tika NA darboņiem, bet arī pārējo partiju spices cilvēkiem. Uzdevums vecais – dabūt valdībā SC.
No twittera: Skudra @oskudra 1h1 hour ago
Pastāv uzskats,ka Merkele un Putins vienojušies par “izkārtojumu”Austrumeiropā.LR tas nozīmētu Saskaņu valdībā ar ZZS premjeru.Darbi rit.
8
dzeris49 > lno 23.10.2014. 11.58
Un tu esi par to pārliecināts, ka NA blēžu atmaskošanas motīvs ir vienīgi SC dabūšana valdībā, kaut kā, ne visai ticami.
0
lno > lno 23.10.2014. 12.33
dzeris49. Atšķirībā no tevis es ne par ko neesmu pārliecināts. Tu raksti, ka NA pieņem savās rindās pabiras, es uzskatu, ka to dara V – atteicās no Rībenas, Kursītes un Buiķa un uzņēma individuālo kampaņu organizētājus, ķiršus, junkurus u. tmldz.:)
0
zirnekliene Šeloba > lno 23.10.2014. 13.17
Jā, Junkurs ir labais:
http://www.delfi.lv/news/national/politics/pazudusais-deputats-junkurs-turpinot-slimot.d?id=45133450
Par to iespējamo Merkeles – Putina paktu neizklausās pārāk ticami – Saūdi un ASV pilni apņēmības nobirdināt naftu, rubļa atbalstam šodien stundas laikā iztērēts 1 mlj. dolāru, ES visā nopietnībā uzņēmusi kursu uz dzīvi bez Krievijas gāzes, par vakardien bojāgājušā Total prezidenta biznesa politiku iet tur, kur ir nafta, noliekot “principus” malā, dažs labs apskatnieks izsakās, ka tā ir novecojusi slānekļa degvielas buma dēļ… Kaut kā uz visa šī fona neizskatās ticams tāds kupi-prodai pakts ar “slepenajiem protokoliem”, jo ekonomiski Krievija varētu būt jau norakstīta… Protams, paliek vēl Krievijas kodoldūre…
Cita lieta, ka Lembe un prezis kā viņa rokaspuisis abi darīs jebko, lai nodrošinātu Lembes neaizskaramību un palikšanu ārpus restēm – tas ir kas cits.
0
Bet > lno 23.10.2014. 13.28
Lno. Būtu gan jāpriecājas un es arī priecājos no sirds, ka šiem cilvēkiem aizejot uz NA, uzlabojas NA sastāvs, vismaz saeimas sakarā!
Tas ka Vienotība uzņēma savās rindās reitingos kritušās partijas ZRP biedrus- tas jau Vienotībai atspēlējas, it seviški jau pašai Āboltiņai: gribēja sagrābt vairāk un dabūja to ko dabūja. Cerams, ka mācību viņa ir guvusi, ka bijušie RP biedri- Junkuru ieskaitot, nav tā riktīgi izvērtēti- domāju, ka tie RP biedri vēl saiemā parādīs- kas viņi patiesībā ir.
Tā kā priecājos vēlreiz, ka tevis minētie nav aizgājuši no politikas, bet uzlabojuši NA sastāvu. Vēl tik jācer, ka atbīdīs malā tādus maksātnespējas administratorus pēc būtības, kā Lūsis, un laikam arī slavenais Sprūds!
Lai mums visiem veicas šai sakarā.
0
dzeris49 > lno 23.10.2014. 13.42
Ino – par V un Āboltiņas lomu V degradācijā pats esmu nezcik reizes rakstījis, tur tev taisnība, bet, tas neattaisno NA.
Ja NA Lūša vietā ieliktu Rībēnu, un to Lūsi, kopā ar Bērziņu un Rasnaču, izmestu no partijas, kā korķi, tad gan es dziedātu tai NA slavas dziesmas.
Bet, tas nekad nenotiks, un pats saproti, kāpēc.
0
v_rostins > lno 23.10.2014. 13.54
lno
uzņēma individuālo kampaņu organizētājus, ķiršus, junkurus u. tmldz.:)
________________
Bez ķiršiem un junkuriem tika arī uzņemti mērgļi, kuri vienu sekundi vairs nedrīkstētu maitāt mūsu planētas gaisu.
0
Bet > lno 23.10.2014. 13.55
Džeri, ka tas nenotiks tāpēc, ka tam, kam ir nauda- tam arī ir vara, vai ne! Vismaz NA tā ir!
0
TanteSidra > lno 23.10.2014. 17.35
lno 11:41 “…No twittera: Skudra @oskudra 1h1 hour ago
Pastāv uzskats,ka Merkele un Putins vienojušies…”
~~~~~
cilvēkam viss tumšās krāsās rādās ja tas kādu iemeslu dēļ ir saguris.
zirnekliene Šeloba 13:17 veselīgi uz lietām skatās.
0
ozolnieki 23.10.2014. 10.15
Pēdējās dienās masu mēdējos visu laiku bāžas viens “godīgas , patiesības nesējs” . Un kā tad šim ar deklarācijām ???
IR laipni piešir savas lapaspuses šim šeptmanim , vaij tagad ar paprasīs ?
http://www.pietiek.com/raksti/finansu_ministrs_vilks_samelojies_par__izteretajiem_ietaupijumiem__-_deklaretu_iekrajumu_ministram_nav_bijis
11
dzeris49 > ozolnieki 23.10.2014. 10.37
Izņemot Lapsu, kādi vēl var būt patiesības nesēji Latvijā?
Vai NA elektorāts, kopā ar ZZS un SC elektorātu, vēl nav pasūtījis Lapsas foto lielā daudzumā, un tas jums nekarājas svētbildes vietā?
Ko jūs darītu bez tā Lapsas, “taisnības cīnītāja” par naudu?
Kā pašam šķiet, kāpēc Lapsa raksta tikai par V, bet, neko neraksta ne par NA, ne par ZZS, ne par SC, kaut, tur būtu materiāls gadiem desmit?
0
aivarsk > ozolnieki 23.10.2014. 11.43
Kā pašam šķiet, kāpēc Lapsa raksta tikai par V, bet, neko neraksta ne par NA, ne par ZZS, ne par SC, kaut, tur būtu materiāls gadiem desmit?
_____________________________
Iesaku rūpīgāk aplūkot pietiek.com
0
andrejs > ozolnieki 23.10.2014. 12.14
Citāts no raksta par godīgo Vilku:
Vilka amatpersonas deklarācijas, kas pieejamas Valsts ieņēmumu dienesta publiskajā datu bāzē, rāda būtiski atšķirīgu ainu – īstenībā Vilkam nemaz nav bijis iespējas ministra darba gados iztērēt kādus legālus uzkrājumus vai ietaupījumus, jo viņam tādu nemaz nav bijis.
Vilka amatpersonas deklarācijas par 2010. gada 6. sadaļā “Deklarācijas iesniedzēja skaidrās un bezskaidrās naudas uzkrājumi” nekāda summa nav ierakstīta.
Savukārt “slikti atalgotajos” ministra darba gados Vilks ir spējis būtiski samazināt savas parādsaistības: kā viņš minējis deklarācijā par 2010. gadu, tolaik viņa parādsaistības bijušas 55 873 eiro, bet līdz 2013. gada beigām tās samazinājušās jau līdz 40 125 eiro. Ministra amatā Vilks pērn saņēmis gandrīz 30 tūkstošus eiro, savukārt viņa bieži pieminētajā ģimenē ir sieva, māsa, tēvs un māte, – bērnu Vilkam nav.
0
dzeris49 > ozolnieki 23.10.2014. 12.18
Un kur te kaut kas krimināls, atšķirībā no Lūša?
0
andrejs > ozolnieki 23.10.2014. 12.31
krimināls… :) Jānoskaidro – vai Vilks ir melojis intervijā, vai aizpildot VALSTS amatpersonas deklarāciju. Tad arī būs skaidrs – vai tas ir noziegums, vai tikai tukši meli?
——————–
Un kur te kaut kas krimināls?
0
aivarsk > ozolnieki 23.10.2014. 13.07
Beidz, vilks ir itkā labais, zaķis ir nepatiesi apsūdzētais, lūsis ir baigi sliktais, bet lapsa ir vispār maita! Pēc definīcijas!
0
v_rostins > ozolnieki 23.10.2014. 13.43
dzeris49
Vai NA elektorāts, kopā ar ZZS un SC elektorātu
______________
Vai tev, degradētam staļinistam, prostatas un hemoroīdu nomocītam, STS un zarnu infekciju perēklim, kurš fanoja par Putina kuces, Zatļera, koalīciju ar kremļa zagļu un žuļiku, kā arī slepkavu un pederastu-pedofīlu pārstāvēto, SC, pienāktos te vēl smirdēt?
0
v_rostins > ozolnieki 23.10.2014. 13.49
dzeris49
Un kur te kaut kas krimināls, atšķirībā no Lūša?
______________
Vilks palīdzēja morālam kroplim, kolorado lentenim, Dombrovskim, īstenot savu “veiksmes stāstu”, proti, savus parādus uzkraut latviešu tautai.
0
Optiskais Tēmeklis > ozolnieki 23.10.2014. 17.48
Dzeri, bet kādēļ Tu nemaz nesatraucies, ir Vilks samuldējies vai nav?! Dēļ Vilka karjeristiskā spožuma ir cietuši ļoti daudzi cilvēki un kādēļ būtu šim karjeristam jātic nekritiski. Lato Lapsa ir liels spekulants, bet šoreiz lielākā daļa viņa uzdoto jautājumu ir loģiski, — acīmredzot Vilks Lapsam izvairās atbildēt tieši tādēļ. Ja par Lato Lapsu, — lai viņam vismaz kāds ticētu, viņam ik pa laikam ir vajadzīgi ticami un pārbaudāmi materiāli, citādi viņš pārvērtīsies vienīgi par propagandas karodziņu.
0
zanE. > ozolnieki 23.10.2014. 18.16
…Optiskais Tēmeklis…kāpēc Tevi nesatrauc, ka Lembergs regulāri samuldas un ne tikai samuldas, bet spekulē uz lētticīgo ļautiņu instinktiem?….
…vai tāpēc, ka esi viens no tiem lētticīgajiem, kam Lembergs ir “varenais saimniekpaps”?…
0
aivarsk > ozolnieki 24.10.2014. 00.59
zanE ….kāpēc Tevi nesatrauc, ka Lembergs regulāri samuldas
__________________
Protams, ka satrauc, tikpat lielā mērā, kā Lūša un Vilka samuldēšanās!
Lai Lūsis un Vilks abi skaidro par saviem darījumiem!
Tas, ka lembe ir zaglis, nenozīmē, ka Vilks drīkst zagt!
0
ozolnieki 23.10.2014. 09.34
zirnekle Šeloba
Ne jau tikkai rus pilsoņi pērk te īpašumus . Ozolniekos pārliecinošai vairums ķīnieši .
Šitais NA izgajiens ar aizliegumu rus pilsoņiem iepirkt bija nodeva zināmai elektorāta daļai .
Mani maz uztrauc miljomu vērtu savrupmāju pircēji . Mani pamatīgi nepatīk ( oh labi ,ka jau pagātne ) tieši lētā gala TUA pircēji . Kā piemēram Ozolniekos , par TUA nopērk 2ist un 3ist dzīvokli = viena atļauja ģimenei .
Tas kā reiz bij cenu segments kur vēl jauna ģimene varēja uzlabot dzīves apstāķļus .
3
zirnekliene Šeloba > ozolnieki 23.10.2014. 09.40
Diez vai tā ir nodeva “elektorāta daļai”… Aizliegumu krieviem var pamatot ar karu Ukrainā un drošības apsvērumiem, bet lai aizliegtu ķīniešiem, argumentus piemeklēt ir krietni grūtāk.
0
andrejs > ozolnieki 23.10.2014. 12.10
Kā ‘ozolnieki’ varbūt atceras, pērn NA pieprasīja pilnībā pārtraukt UA tirdzniecību. Bet vienotībai izdevās aizkavēt likuma pieņemšanu par veselu gadu un vēl visu sačakarēt.
0
zanE. > ozolnieki 23.10.2014. 14.58
…aga!…Vienotībai izdevās visu sačakarēt….
…varbūt NA tagad pienāktos izteikt pateicību Vienotībai par iespēju nacionāļiem pirms vēlēšanām bez maksas reklamēties, balstoties uz histēriju par TUA…. :)
…pat Jānis Iesalnieks šorīt raksta – “Izskatās, ka @VL_TBLNNK panāktie ierobežojumi uzturēšanās atļauju tirdzniecībai būs efektīvāki nekā iepriekš paredzējām.”…
….bet histēriju par likuma izmaiņām no 1.septembra uzturēja saputojušies…un izlikās neatminamies, ka komisijās tika spriests par TUA NĪ sliekšņa paaugstināšanu nevis uz emocijām, bet pamatotiem aprēķiniem…arī tas, ka nedēļu pēc likuma stāšanās spēkā tas nav jāmaina, bet jāizvērtē situācija, kā likums darbojas….taču tagad, kad bezmaksas reklēšanās laiks ir norimis – kāda atklāsme!….
0
ozolnieki 23.10.2014. 09.11
Vispār man nav infa kas veido un nosaka viedokli NA . It seviķi kadru politikas jomā … vismaz man kā NA balsotājam reizēm cemme .
Nu labi , kamēŗ NA būs pret TUA es par viņiem balsošu , kaut vaj viņi darīs ……
2
zirnekliene Šeloba > ozolnieki 23.10.2014. 09.24
Var gadīties, ka TUA lietas sakārtosies pašas no sevis, jo Krievijā nesen ir pieņemts likums, ka visiem obligāti jādeklarē savas dubultpilsonības un uzturēšanās atļaujas ārvalstīs – ja ne, ievērojami sodi. Savukārt, ja ļautiņam ir iepriekšnosauktās opcijas, tad viņš ir pakļauts dažnedažādiem ierobežojumiem amatu ieņemšanā valsts dienestā un tādā garā. Bez tā visa ir nodarbināto kategorijas, kam noteikti ierobežojumi izbraukšanā uz ārzemēm – piem. spēka struktūrās strādājošie.
Nupat te kāds Usmanovs Jūrmalā nopirka īpašumu, bet nepieteicās uz UA – laikam jau skaidrs, kāpēc…
Vārdu sakot, drīz UA kārotāji no Krievijas var fiziski aptrūkties.
0
dzeris49 > ozolnieki 23.10.2014. 10.07
Nu labi , kamēŗ NA būs pret TUA es par viņiem balsošu , kaut vaj viņi darīs..
———————————-
Un pareizi, nav svarīgi, ka viņi ir totāli korumpēti, nekompetenti, un pērkami, un tikai murgains slimnieks varētu iedomāties, ka viņi spēj pārvaldīt valsti.
Galvenai – ko viņi sludina, un “pret ko” viņi ir ( pat ne tas, ko viņi dara).
Lozungi un populistiski saukļi NA elektorātam svarīgāki par realitāti, nekas jauns.
0
Bet 23.10.2014. 09.10
Tas, ka Lūsis jau labu laiku ir NA ģenerālsekretārs, nedara godu NA jau labi sen. Var jau lepni it kā izstāties no maksātnespējas administratoru rindām, bet pēc būtības palikt tas pats nekustāmo īpašumu aizdomīgs tirgonis, pie tam, ne par dažiem tūkst, bet par miljonu vērtiem īpašumiem. Lūsis ar niekiem nekrāmējas!
Kā tur ir ar tiem miljoniem pretstatātā Zaķa dažiem tūkst ( 7)PVN? Starp citu Zaķis tos dažus tūkst samaksāja kā privātpersona, bet kā ar Lūsi un deklarēšanu? Kā ar samērību cienītie līdzpilsoņi?
Izskatās, ka atliek tikai runāt “nacionāli pareizi”, un vairāk no tevis nekā neprasa NA elektorāts.
1
v_rostins > Bet 23.10.2014. 13.33
Bet
Kādi lūši, ja vēl joprojām dombrovski un zatļeri maitā mūsu mīļās planētas gaisu?
0
ozolnieki 23.10.2014. 09.06
Rakstu nelasīju .
BET !!! Kapēc MNA saista tikkai NA . Vaij IR ir rakstījis par citiem nu kautvai par Vienotības spices shēmām ar maksāt nespēju http://www.pietiek.com/raksti/aboltinas_vira_firma_izmantojusi_iecienitu_maksatnespejas_tiesu_shemu
6
Indra Sprance > ozolnieki 23.10.2014. 09.52
ozolnieki – te links uz pagājušā gada IR rakstu, kur ir arī par Āboltiņas vīra Kami ir – Tiesa kā veikals? http://www.ir.lv/2013/12/11/tiesa-ka-veikals
0
dzeris49 > ozolnieki 23.10.2014. 10.21
“Rakstu nelasīju”, bet, komentēju.
Vienkārši izcili.
0
aivarsk > ozolnieki 23.10.2014. 11.33
Džeri, rakstu nekomentēja, uzdeva jautājumu!
0
lno > ozolnieki 23.10.2014. 11.45
Indra Sprance. Paldies! Jūs darat svētīgu darbu, bet ar piebildi – ir taču atšķirība starp rakstu sēriju par NA saistību ar MNA un pāris teikumiem par Āboltiņas vīru:)
0
v_rostins > ozolnieki 23.10.2014. 13.31
Indra Sprance
Ne jau MNA, bet gan NA, ko čekas uzdevumā jānoēd par katru cenu.
0
tonijs > ozolnieki 24.10.2014. 12.57
Ino teica: ir taču atšķirība starp rakstu sēriju par NA saistību ar MNA un pāris teikumiem par Āboltiņas vīru.
………
Ir taču atšķirība starp NA savārīto sū…, atvainojos, ziepju tonnām un mazo V bļodiņu.
0
dzeris49 23.10.2014. 08.41
Kārtējais blēdis, jau vienreiz pieķertais, kas pēkšņi kļuvis “navcionāli orientēts”, un ko savākusi NA, kura savāc visas pabiras, kas nav vajadzīgas nevienai citai partijai, acīmredzot, ne jau par “pliku velti”.
Un Lūsis mums, īstenībā, ietekmē situāciju tieslietās, korumpē tiesas, kopā ar MNA, un, īstenībā, nevienu politiķi tas viss neintersē, šis lauciņš atdots NA, un tā tur var darīt, ko grib, normālā valstī NA ar visiem lūšiem – bērziņiem – rasnačiem tieslieām pat tuvu nelaistu.
Un, intersanti, ka šī blēža kārtējā shēmošana interesē žurnalistus, bet, ne politiķus un att. iestādes, visiem pilnīgi pie vienas vietas, shēmo, cik uziet, galvenais, netraucē mums darīt to pašu, tā ir Latvijas politikas kvintesence.
Un viņš taču NA ģenerālsekretārs, it kā, jābūt ārpus katrām aizdomām, jebkurā normālā valstī partija no cilvēka ar tādu biogrāfiju kratītos vaļā, kā no mēra, tikai, ne Latvijā, un tikai ne NA.
Acīmredzot, vienīgā reakcija, ko var sagaidīt totāli korumpētajā muļķuzemē, būs kārtējā tiesu prāva pret Ir, ko “godavīrs” Lūsis apsūdzēs apmelošanā, analoģiski “godavīram” Sprūdam.
5
andrejs > dzeris49 23.10.2014. 12.04
No Kampara, Zaķa, Ašerādena un Ēlertes taču neviens neatkratās…
————————————-
Un viņš taču NA ģenerālsekretārs, it kā, jābūt ārpus katrām aizdomām, jebkurā normālā valstī partija no cilvēka ar tādu biogrāfiju kratītos vaļā
0
dzeris49 > dzeris49 23.10.2014. 12.16
Nezinu gan, ko tur Kampars tādu izdarījis, bet, Lūsim būtu sen jātraodas aiz restēm, ja šeit nebutu Latvija ar savu tiesu sistēmu.
Tā vietā, viņš ir NA “spicē” citi “vadoņi”, kas nav tik apsmērējušies, jums tiešām nav?
0
andrejs > dzeris49 23.10.2014. 12.27
Kampars sievas “tumbočkā” naudu atrada, Ašeradens bija aizmirsis deklarēt kādus nieka 200 000 latu (vai eiro), Ēlerte – ilgstoša Šķēles vadītās privatizācijas (lasi – valsts nozagšanas) atbalstītāja.
Par Zaķi jau laikam jautājumu nav…
Viņi taču visi joprojām ir V spicē.
0
lno > dzeris49 23.10.2014. 19.13
andrejs. Ja nav atbides, tad jāpieliek mīnuss:)
0
tonijs > dzeris49 24.10.2014. 12.53
andrejs teica: Ēlerte – ilgstoša Šķēles vadītās privatizācijas (lasi – valsts nozagšanas) atbalstītāja.
….
Vai par šo varētu palūgt pastāstīt sīkāk? Riebjas, ka bļauri apmelojuši tik gudru un godīgu cilvēku, kas varētu tik daudz dot valsts labā.
0
otra puse 23.10.2014. 08.09
NA ir jāatbrīvojas no šī shēmotāja.
8
dzeris49 > otra puse 23.10.2014. 08.51
Nauda svarīgāka par principiem, Lūsis ir NA naudas avots.
0
andrejs > otra puse 23.10.2014. 12.06
Vēlies lai nauda ir tikai V, kura to saņem no TUA spekulantiem un “konkursu” uzvarētājiem?
0
dzeris49 > otra puse 23.10.2014. 12.15
Nauda no TUA iet V kabatā, vai valsts kasē?
Ko jūs darītu, ja nebūtu tie TUA, kas, vispār, valstij ienesa miljonus, par ko tad bļautu?
0
andrejs > otra puse 23.10.2014. 12.35
Kā tu to zini, ka vispār kko ienesa? :)
———————————
TUA, kas, vispār, valstij ienesa miljonus
0
angry > otra puse 23.10.2014. 17.10
Dzeri tu joko? Kada nauda valsts kasee pie privatiem nekustamaa ipashuma pardoshanas darijumiem?!
0
TanteSidra > otra puse 23.10.2014. 18.31
dzeris49 “…TUA…valstij ienesa miljonus…”
~~~~~
Dzeri, Tu esi gudrs cilvēks, nu ko Tu tādas klišejas te rečitē, vēl dzīvokļu pircējus par investoriem sauksi.
manā izpratnē TUA patika visiem politiskiem spēkiem, arī tiem kas pret tām lampu gaismā cīnījās vai pareizāk – tizli iebilda, tiem tas bija neverending process ar ko uzturēt savu publicitāti.
tagad, – ja vieni beigs krieviskot Latviju, otri beigs izpārdot Latviju tad arī trešiem tēva dēliem nebūs par ko kunkstēt un uz to audzēt savu elektorātu.
0
zanE > otra puse 23.10.2014. 18.45
…Tante Sidra…nu, Tu tak arī esi gudra meitene, tomēr spēj noticēt pirmsvēlēšanu reklāmas kampaņai = atliks apturēt TUA un nekādu krievu te vairs nebūs un NĪ neviens nepirks….pirks tāpat kā līdz šim un par lētākām naudiņām, jo lielie TUA apkarotāji nevienu brīdi nav iebilduši par nekustamā īpašuma izpārdošanas apturēšanu…
…protams, paceltā cena par TUA iegādi apturēja uzturēšanās atļauju pieprasīšanu, taču nekustamā īpašuma izpārdošanu neierobežoja..
…varētu Tev ieteikt izpētīt to IM ziņojumu, lai pati ar savu aci pārliecinātos, cik naudiņas ienākušas valsts budžetā, taču apzinos, ka Tu to nedarīsi, jo tad vairs nevarēsi tik vieglprātīgi ietekmēties no mīļotās partijas reklāmas saukļiem…
0
TanteSidra > otra puse 23.10.2014. 19.09
zanE,
paldies Zane par atbildi, bet, – pašlaik nav man mīļotas partijas, man visi ir sliktie;)
0