Ministru algas nedrīkst nepaaugstināt

47

Komentāri (47)

v_rostins 23.10.2014. 11.00

Bet

Melo maita. Čekistu piesmietais izdzimtenis, kuces bērns Dombrovskis, atvilkās no Briseles pēc sava “veiksmes stāsta”, kas viņa un tā švabru parādu uzkrauj visai latviešu tautai. Būtu palicis Briselē, kreditors atņemtu visu, izmestu alkatīgo, pastulbo un noziedzīgo šaiku uz ielas un tā līdz mūža galam maksātu parādus.

0
0
Atbildēt

0

klusais 22.10.2014. 17.55

Viedoklis – viena ministra motivācija neko nenozīmē … ir jābūt visa MK motivācijai , bet tur bieži vien saduras intereses … un tās ir politiskās intereses . Ir jāmaina visa politiskā kultūra kā tāda .

+1
0
Atbildēt

0

Absints 22.10.2014. 13.41

Pareizi! Jābeidz zaKt!

0
0
Atbildēt

0

Viedoklis_lv 22.10.2014. 10.15

Ķīps,

Jūs varat uzdot vēl 1000 jautājumu un tas ka es nedodu 1000 atbildes nenozīmē, ka piedāvājums nav sevi aizstāvējis. Jūs uzdodat jautājumus, kas nebūt nav attiecināmi uz piedāvājumu. Es piedāvāju ielikt sākotnējā variantā vienkāršus parametrus, vienkārši izmērāmus – jau minēju iepriekš kādus. Arī draugiem.lv pirmajā versijā neizskatījās tādi kādi ir šodien – bija pamata lietas un pēc tam nāca klāt papildus. Arī tagad pirmā versijā nevajag mērīt cik Latvija zaļa – varbūt līdz tam nonāksim, bet ne pirmā versijā. Nav jau jāuzstāda tā – vai nu visu ko vien varam iedomāties vai arī neko jo citādi saraksts nav pilnīgs. Nē! Jāsāk ir ar pamatiem un tie ir izmērāmi. Jau minēju kas sastādītu formulu, kas to apstiprinātu un kas liktu ciparu iekšā. Kas vēl nesaprotams?

0
0
Atbildēt

0

Bet 22.10.2014. 10.11

Nu gan joki! Zīle taču pirms ES parlamenta vēlēšanām skaidri pateica, ka nevēlas, lai tauta viņu sodītu aun atstātu mājās pie mazās algas acīmredzot!

Vienīgi Dombrovskis savulaik atteicās no siltās vietiņas Briselē, lai vergotu te par daudz mazāku algu un milzu atbildību par valsts budžetu, kad valsts kase bija tukša, bet ko liela daļa tautas? uzspļauj un iebalso lembi, kurš atkal varēs plakarēt valsts naudu?

Kurš tad atkal nāks un glābs izzagto valsti?

0
0
Atbildēt

0

Ēriks 22.10.2014. 09.33

Tak valdība taisīs deklarāciju pēc partiju dotajiem solījumiem vēlētājiem.Lai tur arī paši saraksta,ko darīs,kad izdarīs,pēc kādiem parametriem vērtēs,tā arī vēlētāji varēs labāk sekot līdz un izdarīt secinājumus nākamajām vēlēšanām.Un priekš valdības darba kontroles tak ir Saeima,lai tur arī atskaitās,sevišķi opozīcijai,neko jaunu nevajag.

0
0
Atbildēt

0

Absints 22.10.2014. 09.20

un jautāju Jums vēlreiz- kas izstrādās formulu? Kas garantēs, ka tā ir pareiza? Kāda būs laika delta lēmumiem, kuru sekas jūtamas pēc gadiem? Kad par to tiks maksāts? Kāpēc tieši tik daudz, un ne nedēļu vairāk? Kas būs tā organizācija, kas būs virs ministriem? Kas ieliks formulā Latvijas zaļumu? Kā to izmērīs? Uz kādām zinātniskām iestrādēm aprēķinus balstīsiet, jo tiem tak jābūt korektiem.. Latvijā, cik zinu, šādu organizāciju nav.. Ārzemju – nezinu, un, ja ir, kādi ir to izvēles kritēriji…

Šāda pieeja ir naiva- jautājumu rodas vairāk, kā atbilžu, un nevēlēšanās uz tiem atbildēt tikai rāda to, ka atbilžu jau pa īstam nav. Ir vēlēšanās, laba vēlēšanās, tik nerealizējama…

(un atvainojiet, ja esat uztvēris to personīgi, tas nebija mans nodoms)

0
0
Atbildēt

0

Viedoklis_lv 22.10.2014. 08.59

klusais,

tur jau arī slēpjas tā motivācija nevis tukši tērēt laiku zinot ka to var atļauties jo nekas jau nemainās – no tā kad ir konstruktīvi jāvirzas uz priekšu, ir spiesti domāt kā optimizēt birokrātiju līdz vajadzīgam līmenim, utt. Šī motivācijas shēma motivēs to darīt.

puika,

katram lēmumam ir kāda jēga un mērķis – vismaz tā tam vajadzētu būt. Neatkarīgi no tā vai tas ir populārs vai nepopulārs lēmums – sekām vajadzētu sekot. Un ja rezultāts ir negatīvs un krītas IKP, pieaug bezdarbs, samazinās vidējā alga – tad šie pieņemtiem lēmumi ir nevis nepopulāri bet nepareizi. Iespējams ka vienu nepareizu lēmumu kompensēs divi pareizi un rezultāts būs pozitīvs – tad jau arī rādītāji būs pozitīvi.

Ķīps,

jums tiešām jāpastudē argumentētas diskusijas pamati. Ir jāapspriež piedāvājums nevis personība, kas to piedāvā. Un nekāda vājpārtīgā birokrātija nav lai paņemtu no centrālās statistikas pārvaldes ceturkšņa rādītājus un ieliktu tos formulā, kuru būtu izstrādājis MK un apstiprinājusi Saeima. To skaitļu likšanu pēc apstiprinātās formulas darītu valsts kanceleja.

0
0
Atbildēt

0

Absints 22.10.2014. 08.43

uz Viedoklis_lv

Es piekrītu tam, ka no politiķiem atbildība ir jāprasa, un ka tas netiek darīts. Piemēram, partiju programmas uz vēlēšanām ir vieni solījumi, bet vajadzētu būt atskaitei par izdarīto – no tā, ko uz iepriekšējām vēlēšanām solīja. Nav!

Savukārt, par ministru algu aprēķinu sistēmu – nu nevar tak taisīt vēl vienu birokrātisku sistēmu, ministrijas uz ministrijām- tāpēc, ka ilgi, dārgi un neefektīvi.. Ziniet to teicienu par labiem nodomiem ar kuriem bruģē ceļu uz elli? Padomājiet no citas puses – Latvijā ir zem 2 miljoniem cilvēku. “Gudrās galvas” rodas maz. Latvijai vēl pat nav 100 gadu demokrātijas tradīciju, Rietumeiropas valstīm ir. Tad kāpēc domājat, ka esat gudrāks par lielo, veco zemju politiķiem, kas nav ieviesuši šo sistēmu? Domājat, ka esat gudrāks par visu Pasauli? Toties algas ministriem tur labas…

0
0
Atbildēt

0

puika 22.10.2014. 01.39

>beta

Nepopulāri, bet vajadzīgi lēmumi ir jāpieņem.

Kāda motivācija tādus pieņemt, ja tuvākajās aptaujās garantēts negatīvs vērtējums un attiecīgs ienākumu samazinājums, bet atdeve no lēmuma būs pēc gadiem, kad visticamāk būs jau cits ministrs?

+1
0
Atbildēt

0

klusais 21.10.2014. 23.22

Viedoklis – interesanti vai kāds ir pamērijis laika posmu , ko prasa kāda nozīmīga lēmuma pieņemšana visā birokrātijas sistēmā … varbūt kāds zin daudz maz precīzi cik ātri ir iespējams pieņemt kādu MK lēmumu … es tīri intuitīvi teiktu , ka aptuveni pusotrs gads … tad pēc kāda perioda liksim ministriem vērtējumu :)

+3
0
Atbildēt

0

Viedoklis_lv 21.10.2014. 22.38

Ķīpi Tu esi nelabojams nekā nedarītājs. Pie tam nesaproti, ka ne jau iet runa par 800 EUR ko iegūst ministrs, bet gan ko iegūst visi iedzīvotāji, kad MK strādā sistematizēti ar izmērāmu darba rezultātu, uz mērķi orientēti un sabiedrības interesēs.

0
-2
Atbildēt

0

Absints 21.10.2014. 22.26

uz bet

..veicot regulāras aptaujas…

Un, kas izdomās jautājumus?

Un ,kas garantēs, ka tie ir pareizie?

Un, kas tās organizēs, apkopos, izvērtēs?

Ministriju valdes? Valdības padomes?

Un, kas garantēs, ka viedoklis, puika, beta, tās, tos, to neapstrīdēs?

Un, ka neapstrīdēs kāds cits?

Kas padomēs būs? Tak ne jau iecelti locekļi, bet konkursā izvēlēti..

Kas taisīs konkursa nolikumu, izvērtēs kandidātus…

Cik par katru pareizo/nepareizo atbildi noņemt/ pielikt? Nolikums? Kāpēc tieši tik un ne pieci eiro vairāk?…

Varam taisīt vaļā Pandoras lādi…

Un maksās tas vairāk par 800 eiro.

Paņemiet smadzenes rokā, un kaut drusku padomājiet…Ja jums tādas ir…

Vajag salikt zagļus cietumos! Jābeidz zaKt! Jābeidz!

Attīrīšanas iekārtu operatoriem un gatera strādniekiem ir taisnība! Viņi zin, kā vadīt valsti. Viņi strādā šo darbu tikai tāpēc,ka ir melnā roka, vispasaules sazvērestība.

+2
0
Atbildēt

0

Viedoklis_lv 21.10.2014. 21.20

Beta, pēc būtības piekrītu.

0
-2
Atbildēt

0

beta 21.10.2014. 20.33

> Viedoklis

Jā, pa nozari varētu būt puse kvantitatīvo rādītāju (bezdarba samazināšanās, mirstības samazināšanās, jaunpiedzimušo skaita palielināsānās, dzīves ilguma palielināšanās, narkouzskaitē ņemto samazināšanās, dzērumā braucošo samazināšanās, starptautisko olimpiāžu laureātu palielinšānās, pašdarbībā darbojošos palielināšanās, smago noziegumu samazināšanās, zaļo zonu palielināšanās, jauno ģimeņu pieaugums, izsniegto kredītu pirmajam dzīvoklim pieaugums, investīciju ražošanā pieaugums utt.)

Otra puse varētu būt kvalitatīvie rādītāji – atbalsts valdībai, vides drošuma novērtējums, izglītības kvalitātes novērtējums, veselības pakalpojumu pieejamība, vides tiesiskuma novērtējums, tiesībsargājošo orgānu novērtējums utt.)

Un tā pa nozarēm atbilstoši partijas izvirzītajām prioritātēm. Vai atbilstoši, piemēram, valdības deklarācijai. Pēc gada katras ministrijas paveiktā lielā atskaite. Un tā katru gadu. Lauri vai nopēlums tai partijai, kura kurē šo ministriju nevis ministram. Tad partijas necenstos salikt švakus ministrus.

+2
-2
Atbildēt

0

Viedoklis_lv 21.10.2014. 19.38

Neesmu dzirdējis par nepopulāru bezdarba līmeņa krišanos, vidējās algas celšanos, u.c. ekon. rādītāju labvēlīgu izmaiņu.

0
-2
Atbildēt

0

beta 21.10.2014. 19.23

> puika

Ir tāda lieta, ka nepopulāri lēmumi jāskaidro, jārunā ar cilvēkiem, ar sabiedrību. Cilvēku dusmas rada nevis nepopulāri lēmumi (atcerēsimies, ko bija spiests izdarīt Dombrovskis), bet tas, ka ar viņiem nerunā, neskaidro tāda vai citāda lēmuma iemeslus. Nenotiek dialogs. Nav atgriezeniskās saites. Un tieši tas ir dusmu iemesls.

Kāpēc atrāvās Āboltiņa? Par augstprātību, par komunikācijas trūkumu, par lēmumu necaurspīdību. Kaut domāju, ka viņa noteikti ir savas valsts patriote. Tikai attālinājusies no tautas.

Ja procesi notiek caurspīdīgi, tiek skaidroti un ir pamatoti ar argumentiem, esmu parliecināta, ka tauta tos spēj pieņemt. Ir jau pieredzēts…

Vajag tikai rakt! :)

+2
-3
Atbildēt

0

puika 21.10.2014. 19.11

>beta

Valdībai bieži nākas pieņemt arī nepopulārus lēmumus. Cilvēki ir konservatīvi un pretojas izmaiņām, arī vajadzīgām.

Partijas jau tāpat skatās uz noskaņojumu. Tas mudina uz populistiskiem izgājieniem.

Algu piesaiste aptaujām vēl vairāk pastiprinās tendenci uz populismu, kura jau tā ir par daudz.

PS. Labi, aizdodos. Pakašķēties varu citā vietā ;)

+3
-1
Atbildēt

0

beta 21.10.2014. 19.03

> lno

Jā, Jarinovska būtu laba!

Un, ja Vienotībai būtu kaut cik prāta, darītu visu, lai Vilks paliktu. Pieļauju, ka Vilka atrunāšanās par naudu ir ārējais iemesls…

+2
-2
Atbildēt

0

lno 21.10.2014. 19.01

beta. Kā saka Betija -aizdodos:)

+1
-3
Atbildēt

0

beta 21.10.2014. 19.01

> puika

Es tikai uzrakstīju kur redzu vājās vietas idejai.

Pateicības vietā par tērēto laiku idejas attīstīšanā saņemu lamas.

———-

Vājā vieta aptauju izmaksas? Tu to nopietni???

Mums laikam ir dažada izpratne par to, kas ir lamas…

+2
-3
Atbildēt

0

beta 21.10.2014. 18.59

> lno

Sveiks! Prieks redzēt! :)

Mani jau labu laiku mulsina kaut kad ieviesusies tradīcija par ministru politisko atbildību. Ministrs ir izpildītājs. Manuprāt, partijas varētu uzņemties atbildību par nozari, bet tad vajadzētu ļaut, lai partija izvēlas ministru kādu vēlas, kaut izkritušu vēlēšanās vai pilnīgi no malas. Šajā situācijā tad derētu ministru darba kvalitātes kontrole un ikgadēja atskaite parlamentā, ko varētu translēt televīzijā. Ja partijas izvirzītais ministrs nevelk, jāmaina. Pēc 4 gadiem vēlētāji novērtēs, kura partija veiksmīgāk tikusi galā ar “savas” ministrijas menedžēšanu. Kaut kā tā redzu iespēju uzlabot ministriju darba kvalitāti pie patreizējās partiju vēlēšanu sistēmas.

+3
-3
Atbildēt

0

puika 21.10.2014. 18.56

>beta

Pašvaki ar tām dzirdīgajām ausīm. ;)

Es jau rakstīju, ka man nav nekas pret, ja maksā par rezultātu.

Es tikai uzrakstīju kur redzu vājās vietas idejai.

Pateicības vietā par tērēto laiku idejas attīstīšanā saņemu lamas :D

+4
-2
Atbildēt

0

lno 21.10.2014. 18.49

beta. Sveika! Saprotu, ka partijas grib par katru cenu iebīdīt amatos savējos, ignorējot atbilstību amatam, bet kāds labums no tā atlec V atbalstītājiem? Jābūt izcili apdalītam, lai neredzētu, ka Straujuma neatbilst MP, Čigāne – Izglītības ministra amatiem. Gāganu kara dalībniecēm vajadzētu vismaz tik prāta, lai valsts sekretāra vietu piedāvātu Jarinovskai.

+3
-3
Atbildēt

0

beta 21.10.2014. 18.48

> puika

Tad, kad būšu valdībā, iespējams tā darīšu. Tagad daru to darbu, uz ko esmu parakstījusies.

Idejas jālaiž pasaulē, varbūt kādā brīdī sasniegs dzirdīgas ausis. :) :) :)

+2
-3
Atbildēt

0

puika 21.10.2014. 18.43

>beta

Pasēžat ar viedokli un uztaisiet to sistēmu.

Un nesāciet vaidēt, ka jums par to nemaksā :D

+4
-3
Atbildēt

0

beta 21.10.2014. 18.36

> puika

Labi, labi, neko nevajag darīt… vajag sēdēt un vaidēt…

Ja drusku pakustināsi smadzenes, tad sapratīsi, ka ministri būs ieinteresēti saņemt labas algas, tāpēc, iespējams, centīsies un strādās godprātīgi, bet ministru godprātīgs darbs, ir miljoni valstij… Tas segs jebkuras aptauju izmaksas…

+2
-3
Atbildēt

0

puika 21.10.2014. 18.30

>beta

Uhu, beigās viss vērtēšanas process izmaksās vairāk kā pielikums ministriem pie algas :D

+3
-3
Atbildēt

0

beta 21.10.2014. 18.12

> lno

Jā, Gerhards…. garām… :(

+2
0
Atbildēt

0

beta 21.10.2014. 18.11

> Ķīps

Latvijai zaļākai un cilvēkiem apmierinātākiem, ir izmērāms rādītājs, to dara veicot regulāras aptaujas, kas parāda cilvēku noskaņojumu.

Manuprāt, Viedoklis ir uz pareizā ceļa. Atalgojums noteikti jāpiesaista rezultātiem. Katrai ministrijai jānosaka kritēriji, piemēram IM banālais, uzlabot izglītības kvalitāti (kā viens no kritērijiem). Kontrolaptauja sabiedrībā par izglītības kvalitātes līmeni stājoties amatā. Alga paliek līdzšinējā, bet gada laikā uzkrājas mainīgā daļa. Ja pēc gada sabiedrības aptauja uzrāda pozitīvu tendenci jautājumā par izglītības kvalitāti, tad ministrs saņem mainīgo daļu. Ja nē, iztiek ar pašreizējo algu vai vispār tiek nomainīts.

Aptaujas , ja tiek veiktas godprātīgi, ir ļoti labs vērtēšanas kritērijs jautājumos, ko nevar izmērīt pa tiešo.

+2
-3
Atbildēt

0

DikembeSakamoto 21.10.2014. 17.40

Es atceros, ka Valdis Dombrovskis teica – policistiem atjaunot algas pirmskrīzes apjomā nav ilgtspējīgi, lai gan tad, kad konsolidēja, valdība un koalīcija solīja, ka tas esot tikai uz diviem gadiem. Kā var ticēt kaut vienam Vienotības politiķu vārdam? Tagad viņi sev grib pielikt algas – lūdzu pasakiet, kādas algas valdībai bija pirms krīzes.

+3
-4
Atbildēt

0

andrejs 21.10.2014. 16.43

Cik nelielu daļu no VARAM ministra algas ir spējis nopelnīt Romāns Naudiņš, — atskatoties tikko uz plūdiem Ogrē un tās apkaimē?

——————–

Kas šim bija jādara? :)

+2
-3
Atbildēt

0

Ēriks 21.10.2014. 16.18

Nevajag likt valdības deklarācijās stulbus saukļus,tad varēs izmērīt.

+1
-3
Atbildēt

0

Viedoklis_lv 21.10.2014. 15.51

Nu re atkal izdomāja iemeslu kāpēc nedarīt. Ekonomiskie rādītāji ir izmērāmi, valdības deklerācijā ieliekami. Visi darbi jādara ar mērķi un tie jābūt izmērāmiem. Arī Īrija esot likts valdības darba plānā konkrēti cipari cik darba vietas plānots izveidot katrā nozarē realizējot konkrētos pasākumus. Utopija tā ir tikai tiem kas meklē iemeslus kāpēc kaut ko nedarīt.

+1
-1
Atbildēt

0

Absints 21.10.2014. 14.36

Doma jau pareiza- tik kā izvērtēt? Kas būs tas, kas izvērtēs, vai mērķis sasniegts vai nav. It sevišķi tādām tendencēm, kurām nepiemīt kvantitatīvi parametri (piemēram, Latvijai jābūt zaļākai, cilvēkiem apmierinātākiem, kā to izvērtēt, pēc kādiem kritērijiem?) . Viens cilvēks – tas būtu subjektīvi, tātad tām jābūt komisijām, valdēm… Izvērtējuma nolikumi, procedūras… Struktūras, kas ir augstākas par ministrijām… Pārvaldes pārvalde vai kaut kas tamlīdzīgs…

Ļaut to darīt lumpeņiem ? Atkal kādam jāatlasa ,jāfiltrē, jāapkopo..

Nereāli.

Padomājiet tak, pirms izvirziet utopiskas idejas

+2
0
Atbildēt

0

locus 21.10.2014. 12.39

Kalniete, Kariņš, Šadurskis, Godmanis, Pabriks, Krasts …. Vai varbūt jums liekas, ka Šķēle, Gailis, Birkavs, Kalvītis, Šlesers …. sēž uz minimālās algas…

+1
-3
Atbildēt

0

Normunds 21.10.2014. 10.37

Par jumtu likšanu. Vai zini Ķīp, kāda ir jumta likšanas tāmes lielākā pozīcija? Es varu pateikt priekšā – darbaspēka nodokļi! Var teikt, ka Vilks pats savu vecāku jumtam ir uzlicis tādus nodokļus, kurus pats nevar pavilkt.

+4
-3
Atbildēt

0

Normunds 21.10.2014. 10.27

Tieši ministri ir atbildīgi par zemākajām algām Eiropas savienībā, tāpēc atrisinot fundamentālās problēmas, viņu algas pieaugs. Mehāniska algu celšana nebūtu ilgtspējīga, kā savulaik Vienotības politiķi teica par skolotāju, policistu, glābēju algām, kad viņiem prasīja atjaunot algas pirmskrīzes līmenī. Tagad nekaunīgajai Čigānei (skat. Suņu būdu) es gribētu atbildēt ar to pašu – tas nebūs ilgtspējīgi.

+5
-5
Atbildēt

0

ozolnieki 21.10.2014. 09.09

.Alga nav milzīga , tikai aizmirst bonusus ..auto … iespe’jams reprezentācijas izdevumi

Uz ministru krēsliem ir gribētāji , ļoti lieli gribētāji .

Ministru krēsuls labprātīgi negrib atstāt .. Circene , Bordāns ..

Vai + 800 eiro būs par šķērsli safist TUA likumu , vilcienu iepirkumu .LM un tamlīdzīgi ..ATBILDE NEE

+1
-4
Atbildēt

1

    Unabomberz > ozolnieki 23.10.2014. 16.36

    Ozolniek, ja tu zinātu, ko pašnodarbinātās personas citās ES valstīs (UK) var norakstīt reprezentācijas izdevumos bez čeku uzrādīšanas (un attiecīgi samazināt summu, no kuras parēķina maksājamo nodokļu apmēru), LV apmaksātie reprezentācijas izdevumi tev liktos pupu mizas.

    A mums – baigie jau nu reprezentācijas izdevumi ministriem – mašīna ar šoferi (jo pats pēc protokola nevari sēsties pie stūres) un droši vien tik vien naudiņas iedod, lai normālu uzvalku var nopirkt. Vairāk jau nekam tur neiznāk.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Viedoklis_lv 21.10.2014. 08.59

Jūs ne ar ko neatšķiraties savā domāšanā no tiem politiķiem, kurus lamājiet un kuri mums ir ievēlēti. Acīmredzot tāpēc arī mums viņi tādi ir un tāpēc arī rezultāts tāds mums ir. Jūs meklējiet atrunas kāpēc kaut ko nedarīt, nevis kā kaut ko padarīt. Manuprāt ir saprātīgi maksāt papildus motivācijas daļu algas par to kas ir padarīts, kādi rezultāti sasniegti un ka šis rezultāts ir izmērāms. Manuprāt šāds princips ir saimnieciskāks kā truli piemest piķi neatkarīgi no tā kā strādāts, vai strādāts un kāda tam vispār jēga un vai tāda vispār ir. Un ja piekrīt ka šim rezultātam jābūt izmērāmam tad iet diskusija par šiem parametriem un ja grib nevis atrunāties bet piedāvāt risinājumu – tad nāk ar savu piedāvājumu nevis tukši dirš kā te lielākā daļa to pieradusi darīt. Tā ir realitāte. IKP var mērīt un tas būtu tikai viens no n-tajiem parametriem. Algai jābūt piesietai tam kādā stāvoklī atrodas valsts neatkarīgi no tā kādu to nodeva iepriekšējais MK. Bet var būt daudzi citi parametri ko mērīt un manuprāt tiem vajadzētu būt ieliktiem valdības deklarācijā.

+2
-2
Atbildēt

0

Ēriks 21.10.2014. 08.50

Nu bet vai tad ministram nav kādi darba plāni,kurus viņš taisās izdarīt?Plāni,kuri pamatoti un apsolīti izpildīt partiju programmās un saskaņoti valdības deklarācijā?Vai tad pa tiem plāniem nav iespējams vilkt ar pirkstu līdzi un konstatēt,vai konkrētais darba etaps izdarīts kvalitatīvi un laikā?Un par izpildi nav iespējams paredzēt prēmijas kā atalgojumu virs pamata algas?ķīlis,piemēram taisījās visādas reformas ieviest,bet darīja to nekvalitatīvi un gandrīz nekas no tā nedarbojās,par ko tad viņam algu samaksāja?Ja tagad atkal kādu šitādu ministru ieliks,atkal neko neizdarīs un samaksātā nauda vējā.Vai to mums vajag?

0
-3
Atbildēt

0

marcinss 21.10.2014. 08.20

Bet kāpēc man neviens nemaksā lielāku algu. Atbildība arī ir mīīlzzīga.

Ja nu piemirstās (jāpaeksperimentē)pieskrūvēt kādu skrūvīti?

Darbarūķis

0
-1
Atbildēt

1

    Bet > marcinss 22.10.2014. 10.13

    Ka stev liedza piedalīties vēlēšanās un būt par ministru, lai saņemtu to iespējami lielo algu. par atbildību gan neaizmirsti, jo diezin vai tās tagadējā darnbā ir salīdzināmas ar iespējamo ministra atbildību. Bet, tev jau laikam atbildības nastas nav īsti izprotamas!

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam