Vārdu vērtība

59

Komentāri (59)

Alise 24.09.2014. 11.12

Piekrītu Avotiņam, ka šis viss vairāk nostrādās kā reklāma. Visi cilvēki vairāk vai mazāk saprot, ka IRa un Nekā personīga žurnālisti pamatā pārstāv Vienotības uzskatus. Un komplektā ar Āboltiņas skaļajiem izteicieniem par Sudrabu, cilvēki sāk uztvert Sudrabu kā Vienotības pretinieci, kā alternatīvu Vienotībai, un tie, kam Vienotība nepatīk, un kas nav no īpaši domājošā gala, rezultātā nobalsos par kremļa tanti Sudrabu aiz spītības vai ar domu – ja jau Vienotība šos tā gāna, tad jau laikam baidās, tātad par Sudrabu jāvēl.

+9
-10
Atbildēt

7

    efeja60 > Alise 24.09.2014. 12.04

    Kremļa tante sēž Vienotībā. Nevajag aizmirst, ka Gazprom interešu bīdītāji tautsaimniecības komisijā nav no Sudrabas partijas, bet gan Vienotības.

    +6
    -12
    Atbildēt

    0

    Timurs Čuntonovs > Alise 24.09.2014. 12.09

    Atmodas laikā “Atmoda” arī pārstāvēja vienu noteiktu viedokli. Vai tas kādam traucēja izvēlēties, kam sekot?

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    Alise > Alise 24.09.2014. 12.31

    Normund, neatkarīgi no tā vai Āboltiņa arī ir vai nav kremļa tante, tas nekādīgi nemaina to, ka Sudraba IR kremļa tante. saprotiet vienreiz – tiem kas neieredz Vienotību, Saskaņa un Sudraba ir sliktākās alternatīvas par ko novēlēt. Alternatīvas ir tikai ZZS un NA. Citu nav.

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    ILZE > Alise 24.09.2014. 13.28

    Normunds

    Pat āboltiņas, dombrovski, pabriki un zatļeri, neattaisno Sudrabu.

    +1
    -10
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Alise 24.09.2014. 13.50

    Par Sudrabas saistību ar kremli, lūdzu, pierādījumus!

    0
    -13
    Atbildēt

    0

    austrisv > Alise 24.09.2014. 14.22

    Palasies mātē googlē, piemēram, kur Sudraba vispirms dibināja savu biedrību No sirds Latvijai? vai tik nebija nepilsoņu līdera Gavrīlova dzīvoklī?

    Bez tam, kā Sudraba aizmūkot no FM,pēkšni nokļuva savu patronu KK Pareksā,pie tam uzreiz par viceprezidenti, un kāpēc viņa ne ar vārdu neiebilda, kad šis Parekss izputināja valsti nevis tikai 500 miljoniem Ls, bet par veselu miljardu?

    Kāpēc Sudraba tik bieži ieradās Maskavas namā uz lekcijām, kad tur uzstājās no kremļa iebraukušie aģitatori un citi kremļa darboņi?

    vai tas ietilpa VK tiešajos pienākumos?

    Kāpēc J. Krūmiņš viņu paņēma savā azotē kaut kādu ar Fiziku saistītu uzņēmējdarbību, jo zināms, ka Jūlis ir saistīts ar krievu naftas darījumiem?

    Vai vēl pieminēt Sudraba stikšanos ar Stepašinu , pie tam vairākas reizes un izbraucienus ciemos pie ši Putina partijas biedra un čekas darboņa. par pareizticības pieņemšanu pēdējos gados nemaz nerunāsim, jo zinām, kā Ukrainas kontekstā darboja stieši Maskavas pareizticīgo baznīca utt!

    palasies, gan Normund, bet tev jau Sudraba ir jāatbalsta- tā sakot “parķijnaja puručeņija”!

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    Ligiña Doniña > Alise 25.09.2014. 12.45

    Šogad būs arī protesta balsojums. Domāju, ka taisnība ir faktos, ka Sudraba tika izvēlēta, kā pieredzējusi, uzticību baudoša kontroliere ar pragmātisku auditores domāšanu. Un saistība ar Krieviju ir nenoliedzama. Bailes ir par ko citu. Vai pati Sudraba ir adekvāta un saprot, ko no viņas gaida viņas draugi Maskavā? Tieši politiskajā līmenī, jo praktiskajā viņa būtu liels ieguvums LV tautsaimniecībā. Vai ar viņu tiek manipulēts neviens nevar būt drošs, visticamāk tiek.. Un Sudrabas panākumus kaldina tieši varas partiju netīrā korupcija. Joprojām ir smags jautājums, vai korumpētā LV politiskā kliķe ir labāka par tumšo zirdziņu? Visbēdīgākais, ka piem. latviešu NA, par ko varētu atkal balsot uzrāda tipisku ierēdņu un piena puiku sarakstu ar konkrēti nevarīgiem kadriem. V, protams ir solis tālāk savējo interešu bīdīšanā par miljonu cenu no mūsu kabatām…Nekad vēl nēsmu balsojis par ZZS.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Ansis 24.09.2014. 10.53

IR uzsākuši masu reklāmu Sudrabai!

Ne dienu bez Sudrabas!

Nebūtu IR, Nekā Personīga, Āboltiņa utml šausmu stastu stāstītaji, tad Sudrabas partijas atpazīstamība būtu tuva nullei.

es varu saderēt, ka 90% no tiem, kas solās balsot par Sudrabu, joprojam nezin, kā sauc Sudrabas partiju un vēlēšanu iecirknī nemācētu to atrast (izņemot Rīgu, kur Sudraba ir)

Bet šie bļāvēji situāciju izlabos un Sudrabas partijas atpazīstamību nodrošinās lai tur vai kas!

+10
-11
Atbildēt

3

    Alise > Ansis 24.09.2014. 11.08

    Pilnībā piekrītu. ir tādi teicieni:

    – kas par daudz, tas par skādi;

    – jo sūdu vairāk kustina, jo tas vairāk smird.

    :))

    +10
    -10
    Atbildēt

    0

    austrisv > Ansis 24.09.2014. 14.13

    Esmu pārliecināta, ka tautai ir jāzina visa informācija par deputātu kandidātiem, lai pēc tam paši vēlētāji atkal nebrīnītos par to, ko paši ievēlējuši.

    Informēt ir žurnālistu pienākums, nevis turēt visus neziņā par , piemēram, Sudrabas varoņdarbiem un ceļošanu uz Maskavu ar privātajiem reisiem!

    Turēt informācijas badā, tas ir totalitāro režimu uzdevums, tā sakot, jo mazāk zin, jo vairāk šie vadošie var zagt un nodot savu tautu, kā to darīja Godmanis, Kalvītis un šlesers un citi no tās pašas šaikas.

    Tautai pašai ir jāizvēlas un jādomā, ja informācija tiek sniegta! Jo vairāk jo labāk!

    Ko tad te daži grib, lai par Vienotību ķengājas kalvcīššleseristi arī caur presi un radio, bet cita informācija par Ušakova vizīti uz Maskavu, un Sudrabas biežajām vizītēm arī turpat, paliek liels nezināmais?

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    Ansis > Ansis 24.09.2014. 14.42

    Bet – par informāciju varētu piekrist …

    BET

    1) šeit vienā IR lapā reizē redzamas divas karikatūras par Sudrabu, kas nav informacija, bet gan subjektīvs viedoklis (vai reklāma).

    2) Nekā Personīga “fotošops” arī reāli nav informācija, bet gan jau daudzus gadus zinamais, ka Arta Ģiga sadarbojoties ar drošībniekiem no SAB nevis sniedz objektīvu informāciju bet gan veido politiku. Lato Lapsam varbūt arī nevar 100% ticēt, bet tomēr viņa rakstītais par NP meliem par “attēla uzlabošanu” ir patiess un viegli pārbaudāms. NP nevis sniedz informāciju, bet gan sagrozot informāciju veido viedokli.

    Es varu saderēt uz divam lietām:

    1) Sudraba iegūs vairāk par 15 vietam Saeimā – jo viņi iegūs lielo vairumu Zatlera elektorātu (Zatleram 1-2% bija liberāļi, bet pārējie ~20% bija neizlemīgie Balta Bruņinieka gaidītāji

    2) Pēc velēšanām gan Vienotība, gan NA aizmirsuši par Sudrabas “Kremļa sakariem” un nebūs nekādu iebildumu pret viņas iesaisti koalīcijā. Tapēc, ka pretējā gadījumā matemātiski nevarēs izveidot valdību bez Saskaņas.

    +2
    -12
    Atbildēt

    0

Andris Jautriņš 24.09.2014. 10.49

Kādēļ IRsis u.c. producē noteiktas bildes un uztur noteiktus komentāru profilus?

http://www.youtube.com/watch?v=Tgs-zQDC9yE

+1
-15
Atbildēt

3

    Timurs Čuntonovs > Andris Jautriņš 24.09.2014. 12.07

    Vai tad IR ir sabiedriskais medijs Beltes vadībā, kuram jāatstrādā viņu šefa PBK nopelnītā nauda?

    +16
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > Andris Jautriņš 24.09.2014. 14.07

    Tādus propogandas materiālus, ka spiespēlēti pirms vēlēšanām nemaz neskatos!

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    gundega_heiberga > Andris Jautriņš 24.09.2014. 17.43

    Grāmatiņa liekas cerīgi interesanta, bet Latvijas mērogam šķiet neiespējami ar karikatūru nestās enerģijas jaudu iesvārstīt NOOSFēRU. Godīgi atzīšos: reizēm jāgaida komentāru parādīšanās, lai saprastu, ko autors gribējis pateikt.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

Ligiña Doniña 24.09.2014. 10.44

Kur ir karikatūra, kur Zaķis, Dombrovskis un “investori”, lido uz Gruziju un saka: mēs te tā visi, pie saviem draugiem atvaļinājumā. Ar vārdu “draugi” būtu jāsaprot -nauda.

+6
-14
Atbildēt

3

    Timurs Čuntonovs > Ligiña Doniña 24.09.2014. 12.06

    Radiet savu žurnālu un publicējiet!

    +14
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > Ligiña Doniña 24.09.2014. 14.06

    Ne jau par velti kremlini apķīlājuši Ir žurnāla aktīvus, tomēr Ir turas!!!

    Toties Diena dzīvo un cenšas cik vien var nomelnot tikai un vienīgi Vienotību, jo ar pārējām partijām, acīmredzot , var vienoties.

    Kaut vai tas pats Rostins- kaifo par it kā NA, bet tajā pašā laikā arī par lembi, kuram tik ļoti patīk kremlis un kremļa emisāri, ka pat dodas uz Maskavas TV uzstāties un nolamāt NATO! Kur tad ir tas Rostina nacionālais patriotisms? Tur daudzi acīmredzot tādi, par rasnaču nemaz nebrīnītos, ja atkal pieskaņotos SC Un zzs izvēlētajam nulles prezidentam.

    Kādi tik meli nav jādzird no kalvīšveidīgajiem, lai kremlis būtu apmierināts. kaut vai tā pati Citadeles pārdošana, jo baidās maitas, ka nevarēs paši pārdot kremliniem kārtējo reizi.

    +14
    -1
    Atbildēt

    0

    ILZE > Ligiña Doniña 25.09.2014. 02.04

    Bet

    Kur tad ir tas Rostina nacionālais patriotisms?

    __________________

    Es zārkā redzēju nelietīgos četračus, čekistu un bandītu kājslauķus, Dombrovski un Zatļeru un ikvienu, kurš mēģina tiem rast kaut niecīgāko attaisnojumu.

    Pēc Putina kuces, Zatļera un viņa čekas savāktās varzas uznāciena, katra Lemberga pieminēšana ir dūmu aizsega pūšana.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

sarmitelinde 24.09.2014. 10.35

Vakardien bija tā,ka braucu maršrutniekā – tā laikam tos sauc. Un tur mani apkalpoja krieviski, ļoti skaļi skanēja radio krievu valodā un pēc tam , kad apsēdos – visu laiku gāja reklāma – krieviski – latviski-krieviski – bet tikai Saskaņas reklāma.

Un tad es domāju – cik drausmīgi nožēlojami. Drausmīgi. Es taču dzīvoju neatkarīgā Latvijas valstī – bet tik krieviskā,ka tikpat labi tā sajūta varētu būt tāda,ka esmu Krievijā.

Un ņemiet vērā – visus šos gadus pie varas ir bijušas latviskās partijas. Saskaņa un Sudraba un Ždanoka tikai raujas pie teikšanas. Un Rīgu latviskās partijas ar savu zagšanu un bezatbildību jau ir zaudējušas. MNebrīnīšos ,ka zaudēs arī Latviju – tā kā raksta – maigi un mīļi – āboltiņas, brokas, straujumas noklās baltus paladziņus – kur tautai sagulties un atdoties ….

+13
-8
Atbildēt

5

    dace_ampermane > sarmitelinde 24.09.2014. 10.43

    SandraJ

    To no tevis gribēju dzirdēt, + :)

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > sarmitelinde 24.09.2014. 20.01

    Slikti klausījies, klejotāj. Sandra visu laiku stāsta, ka latvieši pie visa paši vainīgi. Arī šoreiz.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > sarmitelinde 24.09.2014. 22.07

    Sveiki, Betij!

    Sandrai tāds uzdevums :)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > sarmitelinde 24.09.2014. 23.09

    Protams:)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    sarmitelinde > sarmitelinde 25.09.2014. 09.18

    Jādomā,ka orgasms jums bija vienlaicīgs. Seksīgu dieniņu,viedie nacionāļi.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

inta_s 24.09.2014. 09.42

Ok, mēs sapratām. Sudraba ir Kremļa projekts. Bet nu katra karikatūra tikai par viņu – ar vairs nav objektīvi.

Varēja jau arī ielikt piemēram Āboltiņu kas saka: “Savējos valsts uzņēmumu amatos”… “bez konkursa”.. “neliksim”.

+7
-11
Atbildēt

1

efeja60 24.09.2014. 09.41

irsas tendenciozitāte acīmredzama – karikatūras tikai par Sudrabu. Nevis medijs, bet propagandas lapele.

+4
-18
Atbildēt

8

    Timurs Čuntonovs > efeja60 24.09.2014. 12.02

    Jābrīnās, kādēļ šie IR un Vienotības nīdēji publicē savas gudrības tieši šeit. Vai tad Putina “Saskaņa” visu savu uzvarošās opozīcijas gadu laikā nav radījusi orgānu, kurā visi piekritēji var komentēties? Vāji, vāji!

    +13
    -3
    Atbildēt

    0

    Alise > efeja60 24.09.2014. 12.29

    hombros, neesmu ne Normunda uzskatu, ne Sudrabas piekritējs, bet kādēļ jūs visus, kam nepatīk Vienotība, gribat sasaistīt ar Saskaņu un Ušakovu?! Neienāk prātā, ka var nepatikt Vienotība tieši tāpat kā Saskaņa?!

    Es, piemēram, pēc pēdējo pāris gadu Vienotības darbībām, un kā punkta uz i pēc pēdējiem balsojumiem TUA pret NĪ jautājumā, uzskatu, ka Vienotība ir faktiski pielīdzināma tai pašai Saskaņai – jo būtiskajos pašos nozīmīgākajos jautājumos – enerģētika, TUA u.tml., Vienotībai vai tās līderiem domas visbiežāk saskan. Vienotību tik attur no pilnīgas Saskaņas politikas realizācijas tas, ka tad Vienotība pazaudēs vēlētājus.

    Sudraba ar SC aizies koalīcijā bez bremzēm. Vienotībai un ZZSam savukārt ir jādomā par vēlētāju nezaudēšanu, ja tie iet koalīcijā ar Saskaņu. Faktiski, tas ir vienīgais, kas šīs abas “it kā latviskās” partijas attur no došanās apkampienos ar kremlistiem.

    +12
    -9
    Atbildēt

    0

    Timurs Čuntonovs > efeja60 24.09.2014. 12.57

    Es arī esmu par enerģētikas tirgus sakārtošanu, lai tas nebūtu atkarīgs no Krievijas, esmu pret TUA izsniegšanu, jo tad jau par 5 šprotu kastu nopirkšanu var arī piedāvāt pilsonību… Vēl vairāk esmu par mediju vides sakārtošanu: manuprāt Dimanta vadītā NEPLP vienīgais uzdevums bija iedabūt Latvijas sabiedriskā medija vadītāja amatā bijušo PBK šefu. Tas ir izdarīts, var veģetēt tālāk. Taču es arī saprotu, ka viss nenotiek triecientempā. Nevar taču ar “kirzaviku” pa dibenu – un izspert ārā tādus kā Savicku Jurčiks, īpaši, ja viņa ložā ložņā gan Ulmanis, gan Godmanis, gan Kalvītis u.c. Tie tomēr ir bijušie valsts vadītāji, kuri tepat vien dzīvo, nav pārcēlušies ne uz Krieviju, ne Marsu. Tik ātri kā Ukrainā rīkojas putinveidīgie krievi – tik ātri jau viss, ko mēs vēlamies šeit nenotiek.

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    efeja60 > efeja60 24.09.2014. 13.45

    kādēļ šie IR un Vienotības nīdēji publicē savas gudrības tieši šeit.

    ========================

    Nomaldījušies prāti ir jāatgriež uz taisnā ceļa.

    +2
    -11
    Atbildēt

    0

    efeja60 > efeja60 24.09.2014. 13.46

    kok, dienas komentārs!

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

    gliters > efeja60 24.09.2014. 15.14

    “Taču es arī saprotu, ka viss nenotiek triecientempā.”

    Šī atkal ir kārtējā V demagoģija… Kādu laiciņu iepriekš atsaucās uz Kalvīti un Godmani, kas visu sačakarējuši, bet tagad pārāk daudz laika pagājis lai turpinātu to atkārtot, tagad tik nodzied “prasīt visu “rīt uz brokastu laiku” ir populisms” un iebāž visus saviem sponsoriem netīkamus priekšlikumus dziļā atvilktnē.

    Par kādiem “triecientempiem” vēl var runāt, ja pēc vairāk nekā 20 gadiem pēc valsts neatkarības pasludināšanas nav notikusi pāreja uz izglītību tikai valsts valodā, nav ne mazākā progresa energoneatkarības lietā no Krievijas, aizsardzības budžeta apmērā mūs, gluži kā kaķēnu atstātajā šmucē, bāž ar degunu katrs, kam nav slinkums, Lindermans staigā lepni kā pāvs, Giļmans var nesodīti sacerēt opusus par izvešanām kā jautru atrakciju, teroristu atbalstītāji var vākt līdzekļus Rīgā, bet visādi apšaubāmi TUA pret NĪ pircēji no Izraēlas var pilnīgi pretlikumīgi likt laukā no dzīvokļiem cilvēkus ar V/RP iekšlietu ministra kluso atbalstu?

    Es, protams, ka nebalsošu par Sudrabu, bet balsošu par NA cerībā ka viņi vismaz SĀKS kaut ko darīt, nevis tikai saukās visus neapmierinātos par “ekstrēmistiem” un “populistiem”.

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    andris902 > efeja60 24.09.2014. 17.52

    …zirnekliene – “[…]bet balsošu par NA cerībā ka viņi vismaz SĀKS kaut ko darīt […]”

    ——————————-

    …sāks kaut ko darīt?…ko izdarījusi Dzintara vadītā patriotiskās audzināšanas komisija Saeimā 3 gadu laikā?…izstrādāšot komcepcijas, patriotiskās audzināšanas programmas skolām utt. …kur ir rezultāts?…trīs (!) gadu laikā nav pilnīgi nekāda rezultāta!…kas traucēja komisijai strādāt, it īpaši – ja Dzintara vietniece bija Rībena…ja tās ir Tavas gaidas, lai šādi darbs turpinātos NA virsvadībā arī Saeimā, tad – ko Tu vēlies sagaidīt?…

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > efeja60 24.09.2014. 18.35

    Kurš tad te vaimanāja par dzīvesziņas mācības ieviešanu skolās?

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

austrisv 24.09.2014. 09.38

Sudraba jau skaidri pasaka, ka balsojumos būs kopā ar SC! kam tas nav skaidrs, bet SC rīkotie mītiņi ir kremļa propogandas stilā: sak nepārdodiet Citadeli mēs to atdosim kādam no kremļa atbalstītājiem. Ssaskaņa nav nekāda socdemokrātiska partija, bet gan kremļa Putina partijas satelīts un, kā pati proponē tai ir līgumi ar Ķīnas, Kazakstānas , bet ak kāds klusums, jo netiek piesaukta Putina partija, valdošajām partijām.

Kurš gan te neredz, kas patiesībā ir SC: iemāna lamatās muļķus!

Sudraba savu īsto seju parādīs tikai tad, kad būs iekļuvusi ar meliem saeimā! Kurš negrib vilties, lai taču beidzot domā ar galvu!

+19
-1
Atbildēt

10

    efeja60 > austrisv 24.09.2014. 09.43

    Zini, vienreiz balsoju par JL un vīlos.

    +1
    -15
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > austrisv 24.09.2014. 09.49

    Ne reizes neesmu balsojis par JL un Vienotību…un neesmu vīlies.

    +4
    -14
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > austrisv 24.09.2014. 10.28

    „…Ssaskaņa nav nekāda socdemokrātiska partija, bet gan kremļa Putina partijas satelīts…” – vai tad tādi viens otru izslēdz? Sociķiem ar Krievijas imperiālismu parasti saskan neatkarīgi no tā, kā kuru katrā brīdī sauc.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    efeja60 > austrisv 24.09.2014. 10.45

    Latviešu sociķi cīnījās pret Krievijas impēriju.

    +2
    -14
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > austrisv 24.09.2014. 10.52

    Cik dzirdēju,tie Citadeles pircēji ir starpnieki un visdrīzāk pārdos banku citiem tālāk ar peļņu,tā kā nav zināms,kam tā galu galā tiks,varbūt tomēr kādam krievu biznesmenim tipa antonovs.

    +2
    -11
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > austrisv 24.09.2014. 11.36

    Normund, latviešu sociķi (ar dažiem individuāliem izņēmumiem) līdz 1918.gadam brēca par „brīvu Latviju brīvā Krievijā”, pēc tam vicināja sarkanos karogus, filozofēja par buržuāzisko republiku kā starpposmu ceļā uz internacionālu (tas toreiz un tagad nozīmē – krievisku) laimi. Pamazām līderi apguva, ka kreisu bļaustīšanos var ērti apvienot ar paša pavisam ne kreisu privātās labklājības būvēšanu. Tā tad arī palikusi kreiso un arodnieku vadoņu prakse līdz mūsdienām, tiesa, ne tikai Latvijā.

    +12
    -4
    Atbildēt

    0

    efeja60 > austrisv 24.09.2014. 12.02

    Un kāpēc gan privātas labklājības būvēšana būtu nekreisa. Sociķu mērķis, kā reize, ir privāta labklājība katram, nevis čupiņa miljardieru un 99% nabagu, kas ir Vienotības mērķis.

    +4
    -13
    Atbildēt

    0

    ILZE > austrisv 24.09.2014. 13.19

    Ēriks

    Cik dzirdēju,tie Citadeles pircēji ir starpnieki un visdrīzāk pārdos banku citiem tālāk ar peļņu

    ______________

    Vari būt drošs, ka kremļa maukas, PR/V, ar krievu čekistu, kam investīciju fonds pārdos Citadeli, jau sen ir vienojušies(kalambūrs sanāca)

    +2
    -11
    Atbildēt

    0

    ILZE > austrisv 24.09.2014. 13.43

    Ēriks

    Ne reizes neesmu balsojis par JL un Vienotību…un neesmu vīlies.

    ______________

    Vienu reizi RD vēlēšanās nobalsoju par PS un tagad šausminos, par to, kā viņi aizgāja čekas padlu: Štokenberga, Pabrika, Āboltiņas un Dombrovska kalpībā.

    +1
    -14
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > austrisv 24.09.2014. 18.29

    Arī vienreiz par PS balsoju,kad nacionāļos visādi lakuči un baķkas bij savairojušies.

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

dace_ampermane 24.09.2014. 08.37

pagalmā skan muzika ” i opjaķ vo dvore…” tā sajaucās ar domino klakšķiem un brīkšķiem un doveiks uzlūdz sandru uz tango… ah! un tad atskrien piedzēries Rostiņš un sāk debošiķ, lamā visus par čekas kucēm un pederastiem un kliedz ka Lembergs labsirdīgs.

+15
-2
Atbildēt

3

    Andris Jautriņš > dace_ampermane 24.09.2014. 08.52

    Klejotāj, neuztver personīgi! Es taču rakstīju – daļa vēlētāju, tātad arī daļa IRša abonentu. Es nerakstu, ka visi, klejotāju ieskaitot :)

    +1
    -15
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > dace_ampermane 24.09.2014. 09.43

    …un klejotājs tepat aiz stūra sit gaisā plastmasas maisiņus un džinsus.

    +1
    -15
    Atbildēt

    0

    ILZE > dace_ampermane 24.09.2014. 13.15

    klejotājs

    un kliedz ka Lembergs labsirdīgs.

    _______________

    Uz galējo mērgļu, “ņedobitku”, Zatļera un Dombrovska fona, Lembergs ir skaists, gudrs, labsirdīgs un godīgs. Netici, pavaicā viņa talanta cienītājai, Āboltiņai.

    +2
    -14
    Atbildēt

    0

Andris Jautriņš 24.09.2014. 08.09

Paldies IRsim! Ar viņu palīdzību daļa vēlētāju gūst pārliecību, kura formālā latviešu partija varētu nenobīties no tankiem. Un sanāks kā Rīgā. Un sanāks bez IRša apčubinātās Vienotības ;)

+1
-21
Atbildēt

2

    dace_ampermane > Andris Jautriņš 24.09.2014. 08.45

    cik labi bija kremļa pavēnī dzīvot, pilnīgi cita kvalitāte, ļjukss!!!

    +15
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > Andris Jautriņš 24.09.2014. 14.32

    Cik redzēju TV sižetu, tad tieši SC paspārnē esošā arodbiedrība no RS uh, kā pūlas nodrošināt sev popularitātes celšanai atmaksātus mītiņus. pat tagad uz vēlēšanām liek nodrošināt cilvēkus un veido sarakstus ar telefona NR, lai varētu pārbaudīt kā kurš ir nobalsojis vēlēšanās. Nu īstu Ziemeļkoreju te veido tas Ušakovs ar saviem viltus sociķiem! Labi, ka viss nāk gaismā!

    Jā, un traģiskākais, ka vakar parādīja sižetu par zemes īpašnieci, kura sūdzas ka RD nesamazina viņai nodokli, ka sRD ir iespējams, par to, ka uzraksts RĪGA, ir uz viņas zemes. SC to uztvēra kā pretaģitācija spasākumu! Ak kā baidās no patiesības, un cilvēks viņiem ir pie viena svietas, kā tas jūtas vācot atkritumus pie uzraksta RĪGA!

    pilnīgi krievija sgarā: ārējais spožums partijai, bet cilvēkiem figa! Tāda ir SC patiesā būtība!

    +14
    0
    Atbildēt

    0

sarmitelinde 24.09.2014. 07.33

No Saskaņas esmu saņēmusi uzaicinājumu piedalīties mītiņā pret Citadeles atdošanu – pārdošanu par sviestmaizi. Cik dīvaini,ka uz tādu mītiņu aicina Saskaņa, nevis teiksim NA.

Vārdi vārdi vārdi

Man vispār ļoti patīk – bieži skatos, Delona un Dalidas Paroles paroles – kā Delons saka – je te jure je te jure

Jā – nu ko lai saka.

+8
-7
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam