Ārpolitiķis Ušakovs

119

Komentāri (119)

gliters 10.09.2014. 08.12

Re kā apvienotie Šlesera un V troļļi mīnusojuši – taisni prieks… Kas cits atliek, ja pēc būtības nav ko iebilst.

+4
-6
Atbildēt

0

Kaspars Špūle 10.09.2014. 07.16

“Ārlietu ministrija: Ušakova vizīte neatspoguļo Latvijas oficiālo nostāju”

http://m.la.lv/usakova-arpolitiskas-tures/

Tas – par Ušakova vizīti Maskavā.

Bet turpat par viņa vizīti Vašingtonā:

“Tomēr tūlīt pēc Maskavas apmeklējuma “Saskaņas” līderis šonedēļ devies rietumu virzienā – uz ASV. Par šo vizīti Ušakovs neesot lūdzis informāciju ĀM.”

+3
0
Atbildēt

3

    gliters > Kaspars Špūle 10.09.2014. 08.18

    Kaut kā dikti jau nu skopi… Un kur piebilde, ka ASV Ušakovs nepārstāv valsti?

    Tie pildegoviči un rinkēviči labi zin, ko ēduši.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > Kaspars Špūle 10.09.2014. 12.49

    Bet redz ka laikam tomēr ir vērts taisīt troksni portālos – tajā ministrijā nav tikai “zanEs” vien :)

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    gliters > Kaspars Špūle 10.09.2014. 13.31

    Tieši tāpēc jau portālos par šo vizīti vispār nebija infas, lai publika netrokšņotu… Tā ka kaut kas acīmredzami tiek perināts.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

Cilvēcības vergs. 09.09.2014. 22.35

Lāpnešu āksti sagājuši pilnīgā sviestā.Neaptēstie pajoliņi uzskatījuši par labāku uzklupt saviem tautiešiem un ar savām kuslajām miesām piesegt vienu krieveli, kas par latviešiem turpina ņirgāties. Prātiņ, nāc mājās! Jūs taču otru latvieti nodosiet acu nepamirkšķinot, jo esat apstulboti tukšpauri.

+7
-5
Atbildēt

2

    Ojārs > Cilvēcības vergs. 09.09.2014. 22.41

    burtiņus lasīt proti, bet tekstu laikam nē… :(

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    ILZE > Cilvēcības vergs. 10.09.2014. 02.35

    Credo

    Neaptēstie pajoliņi uzskatījuši par labāku uzklupt saviem tautiešiem

    _______________

    Ar šiem apvainojumiem lūdzu pie kolorādiem: čekistu piesmietā expremļjaka, Dombrovska, prātu izkūkūkojušās večas, tautpartijietes Straujumas un SAB, Kukulīša.

    Ja Putina kuce, Zatļers, kurš manu dzimteni nosauca par “mazo fašistu valsteli”, un viņa banda ir mani tautieši, tad es labāk būšu nepālis vai arābs.

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

andris902 09.09.2014. 19.02

…starp citu – oktobrī Rīga it labi varēs iztikt bez Ušakova klātbūtnes – vien dažas dienas Ušakovs mūs apgrūtinās ar savu esību:

* No 4.oktobra plkst.11 un 5.oktobrī Ušakovs, atsaucoties uz Viļņas mēra ielūgumu, dosies komandējumā uz Lietuvas galvaspilsētu. Šis būs atbildes brauciens pēc Viļņas mēra vizītes Rīgā.

* Savukārt 8.oktobrī un 9.oktobrī Rīgas mērs dosies komandējumā uz Briseli, lai piedalītos gadskārtējā Atvērto durvju dienā “Eiropas reģionu un pilsētu nedēļa” laikā.

* Jau 10.oktobrī Rīgas mērs dosies komandējumā uz Armēnijas galvaspilsētu Erevānu, kur uzkavēsies līdz 14.oktobrim.

* Savukārt no 15. līdz 20.oktobrim Ušakovs dosies uz Krasnodaras apgabalu, lai, atsaucoties uz ielūgumu, tiktos ar Krasnodaras apgabala gubernatoru. Programmā paredzēts veicināt Rīgas sadarbību ar Krievijas Federācijas pilsētām un reģioniem, kam ir interese par investīcijām Latvijā un citu sakaru veicināšanu.

+9
-6
Atbildēt

10

    buchamona > andris902 09.09.2014. 21.56

    Lai arī tas ir vēlēšanu mēnesis, labāk jau nu Ušakovs būtu sēdējis Rīgā :) Viņš taču Viļņā, Briselē, kur tā jau pietiek ar Ždanoku un Mamikinu, Erevānā un Krasnodaras apgabalā ” prezentēs” Latvijas valsti, valsts iedzīvotājus, viņa runātais, lai arī veikli ielikts NATO un ES dalībvalsts ārpolitiskajos rāmjos, būs krasā pretrunā ar mūsu valsts ārpolitiku visos karstajos jautājumos. Katru viņu runu nākas uztvert kā personīgu apvainojumu, jo viņš itkā runā arī manā – LR pilsoņa vārdā, viņš ir piesavinājies sev privilēģiju to darīt. Viņa tekstus nevar salīdzināt ar Zatlera pērlēm, vai Bērziņa neveiklībām. Viņš savas riebeklības pasniedz raiti un pārliecinoši.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    Ojārs > andris902 09.09.2014. 22.05

    Tas noteikti nenotiek bez ZRP atlieku, kas tagad salīdušas Vienotībā, atbalsta.

    ———————

    R.A. : viņš itkā runā arī manā – LR pilsoņa vārdā, viņš ir piesavinājies sev privilēģiju to darīt

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    Andris Gūtmanis > andris902 09.09.2014. 22.09

    …R.A. …varu Tev piekrist ik vārdā…pašvaldības vadītāju var piebremzēt, to atceļot no amata, bet…ierosinājumam jānāk no VARAM un par to ir jānobalso Saeimas vairākumam…Saeima mums atcēlusi no amata Ķekavas pagastveci un vēl vienu no Kurzemes…

    …baidos, ka tādam balsojumam nebūs vairākuma, jo arī viena no koalīcijas partijas biedrēm Ušakovu ir atzinusi par visu laiku labāko mēru…

    …šīs Saeimas sastāvs to vairs neizdarīs….atliek cerība uz jauno Saeimu…bet…tad ir jādomā par ko balsojam, lai 12.Saeimas sastāvam pietiktu prāta un balsu to paveikt…

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    Ojārs > andris902 09.09.2014. 22.39

    Vai Zane jau ir uzrakstījusi iesniegumu?

    ____________________________________

    …pašvaldības vadītāju var piebremzēt, to atceļot no amata, bet…ierosinājumam jānāk no … Zanes…

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    ILZE > andris902 10.09.2014. 02.57

    zanE …

    pašvaldības vadītāju var piebremzēt, to atceļot no amata, bet…ierosinājumam jānāk no VARAM

    _________________

    Mums vēl svaigā atmiņā, ko čekistu piesmietais izdzimtenis, Dombrovskis, izdarīja ar Grendes kundzi, kura bija atlaidusi tā mīluli, zaglīgo Žagaru. Ušakovs, kā RP/V partneris valstij nozīmīgākos balsojumos ir nesalīdzināmi svarīgāks putns.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    gliters > andris902 10.09.2014. 08.16

    Jā, kā tad… zanE izliekas, ka neizprot atšķirību starp tusiņiem ar mēriem un gubernātoriem un dalību visādos prezentāciju pasākumos no vienas puses un vizīti ASV “gosdjepā” no otras.

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 10.09.2014. 08.45

    …zirnekliene…Tev – krievu mediji ir uzticamāki kā latviešu valodā iznākošie?….mjā, vēlreiz apstiprinās teiktais, cik SC un NA “nacionālisti” savā domāšanā ir līdzīgi…. :)

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    gliters > andris902 10.09.2014. 09.22

    Demagoģija ir neliešu un nodevēju pēdējais patvērums.

    Kāpēc latviešu mēdiji un LV ārlietu ministrija neapstrīd krievu tvnet info, ja jau tie ir meli? Ja tie nav meli, kāpēc nulle reakcijas? Turklāt tas, ka gņils devies uz ASV, ir FAKTS. Kāpēc par šo FAKTU nav nevienas ziņas latviešu mēdijos?

    Krievija nupat dažādos veidos uzbrauca Igaunijai un Lietuvai, bet Latviju līdz šim ir likusi mierā un tas tā ir tikai un vienīgi tāpēc, ka Krievija cer (acīmredzot ne bez pamata) uz prokrievisku valdību pēc Saeimas vēlēšanām.

    Tā lūk.

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 10.09.2014. 10.30

    ….kam kaut kas nav skaidrs?….pieciem vislatviešu atbalstītājiem?…ja pašiem nav prāta, tāpat nepieņemsiet to, ko jums saka jūsu iedomātie “latviešu ienaidnieki”….

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    gliters > andris902 10.09.2014. 10.38

    “Iedomātie latviešu ienaidnieki” vispār nesaka neko un šādā veidā sevi atmasko, jo klusēšana ir piekrišana tam, ka gņils ASV valsts departamentā pārstāv LV. Gribējās jau noslēpt šo nākamā koalīcijas partnera vizīti pavisam, bet… kāda skāde!!! – nesanāca.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

Janka, Janic 09.09.2014. 18.08

ušakovs un krievu zābaks … skaisti.

+10
-2
Atbildēt

1

    Ojārs > Janka, Janic 09.09.2014. 22.06

    ušaks ar Vienotbas atbalstu tiek pieņemts ASV valsts departamentā… Skumji…

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

buchamona 09.09.2014. 17.34

Palasīju komentārus saistībā ar Ušakova došanos uz Vašingtonu, nu kādu sviestu jūs te kuļat :)) Kas tā par ” sazvērestības teoriju” par Vienotības – SC koalīciju, un tādā garā, līdz nonākat pie tā paša -NA – Vienotības fanātu ierastā kariņa… :) Vai nav apnicis? Rakstīti muļķības, ģenerēt no tām savus ” argumentus” ar kuriem tad apkarot vienam otru? :)

Cik varēju saprast no neta, tad Ušakovu kāds ir uzaicinājis uz Vašingtonu, taču ne jau Vienotība komandēja viņu šajā braucienā. :) Pagaidīsim, kad būs zināms kas vairāk par to, kas tas ir par saietu, kuru Ušakovs apmeklēs, tad varēsim runāt par šo tēmu tālāk. Lai ko tur Ušakovs Vašingtonā nesarunātu, viņš taču augstāk par savu dibenu uzlekt nevar. Lielākais, ko viņš var pārstāvēt šajā komandējumā – tā ir Rīga, bet viņš nevar pārstāvēt Latvijas valsti.

PS Ušakovs tvīto -” Komandējums Maskavā ir beidzies un uzreiz sācies jauns :)”

Kas man tiešām interesē – kurš šos braucienus Ušakovam izmaksā?

+10
-5
Atbildēt

21

    dro > buchamona 09.09.2014. 17.48

    rinķī apkārt. Jā, sazvērestības teorija, bet vai Tev nerodas jautājumi? Atšķirībā no Tevis Doždj jautāja Ušakovam, vai viņš aizvieto Ārlietu ministru. Vai Ārlietu ministrijai pašai ir pārsteigums par Ušakova vizīti ASV? Par braucienu uz Maskavu bija pilni MM, bet tagad klusums… Ja ĀM nezin, tad jautājumi ASV…Atgādināšu, ka pēc rīkojuma Nr.2 biji pārliecināts, ka Zatlers neveidos koalīciju ar SC:) Kādēļ šoreiz jāgaida skaidrojums?

    +6
    -10
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > buchamona 09.09.2014. 17.55

    R.A. Lai ko tur Ušakovs Vašingtonā nesarunātu, viņš taču augstāk par savu dibenu uzlekt nevar. Lielākais, ko viņš var pārstāvēt šajā komandējumā – tā ir Rīga, bet viņš nevar pārstāvēt Latvijas valsti.

    ———-

    У Нила Ушакова запланированы встречи в Государственном департаменте США, где будут обсуждаться вопросы двусторонних отношений между Латвией и США, политика НАТО, а также ситуация на Украине.

    http://www.mixnews.lv/ru/politics/news/2014-09-08/159230

    Rīgas domes sabiedrisko attiecību speciāliste Laila Ivāna norādīja, ka Ušakovs uz ASV ticis uzaicināts kā partijas līderis, nevis domes priekšsēdētājs.

    http://lat.mixnews.lv/lv/politika/35015_usakovs-pec-maskavas-apmeklejuma-dodas-uz-asv

    Iznāk, ka SC (Jūsu vārdiem sakot – “ienaidnieki”) ASV Valsts departamentā apspriež Latvijas un ASV attiecības. Bet LR Ārlietu ministrija par to klusē.

    +6
    -10
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 09.09.2014. 17.58

    lno Atgādināšu, ka pēc rīkojuma Nr.2 biji pārliecināts, ka Zatlers neveidos koalīciju ar SC:) +++ toreiz es savu pārliecību balstīju uz ZRP konkrētiem tekstiem, tūlīt pēc tam, kad ZRP piekrāpa lielu daļu vēlētāju – viņi manās acīs pārstāja eksistēt, kā pozicijas partija.

    Par šo Ušakova braucienu nav zināms nekas, nav nekāda info. Tiko būs – izdarīsim secinājumus :) Bet šitā pļāpāt – kāda jēga?

    +10
    -5
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 09.09.2014. 18.05

    fretka. Man šī Ušakova zīmēšanās riebjas tik pat, cik Tev :)

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    Andris Jautriņš > buchamona 09.09.2014. 18.06

    riņķī apkārt: Tiko būs – izdarīsim secinājumus :) Bet šitā pļāpāt – kāda jēga?

    … un to pašu jāsaka par visādām krītošam un pazūdošām lidmašīnām ….

    0
    -16
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 09.09.2014. 18.08

    rinķī apkārt. Šoreiz Tu uztraucies par sekām, nevis par cēloni:) Manuprāt vakar Tu pārmeti zurnālistiem negatīvas info publicēšanu, šodien Tevi neuztrauc, ka informācijas nav vispār. Atceries, kā kādreiz partijnieki lamāja žurnālistus” Pisaki – tie pie visa vainīgi…

    +5
    -10
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 09.09.2014. 18.11

    Andris Doveiks…ar lidmašīnu ļoti neveikls salīdzinājums, pat zaimojošs

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 09.09.2014. 18.16

    lno “davai” :) turpināsim šo sarunu tad, kad būs vairāk kas zināms :) Par to, ka žurnālisti ir radījuši info vakumu, kurā šobrīd cepjamies, piekrītu, :) par to, ka viņi būtu riktīgi jānosunī par šādu gulēšanu – piekrītu. Bet būvēt tukšā vietā teorijas – tā ir laika sišana.

    Bet, ja tiešām izrādīsies, ka Ušakovs Vašingtonā pārstāv valsti – tad man vairs šajās vēlēšanās nav par ko balsot :))) Jo tādā gadījumā pie šādas “peļķes” ir līdzvainīgas visas trīs varas partijas, kuras veido šī brīža LR ārpolitiku.

    +11
    -5
    Atbildēt

    0

    ILZE > buchamona 09.09.2014. 18.19

    rinķī apkārt

    Kas tā par ” sazvērestības teoriju” par Vienotības – SC koalīciju

    _________________

    domāt nevajag, pietiek ticēt.

    http://www.ir.lv/upload/image_file/name/2011_10/32039/sc_zrp_fff-media_large.jpg?1330841920

    Kā zināms, Vienotība ir saradojusies ar to mērgli.

    +2
    -11
    Atbildēt

    0

    ILZE > buchamona 09.09.2014. 18.27

    rinķī apkārt

    Jo tādā gadījumā pie šādas “peļķes” ir līdzvainīgas visas trīs varas partijas, kuras veido šī brīža LR ārpolitiku.

    _________________

    Izliecies par plānprātiņu? Labi zini, ka Latvijas iekš un ārpolitika ir absolūti kremļa mauku, RP/V, rokās.

    Pieļauju, ka Ušakova Amerikas vojāža ir to izdzimteņu mērķis pamazām pieradināt Rietumus pie sava nākamā partnera, staļinista – rusista.

    +3
    -10
    Atbildēt

    0

    andris902 > buchamona 09.09.2014. 18.51

    …wow!…nudien, izsauc neslēptu “sajūsmu” ln0 un citu tūdaliņu svētā ticība Ušakovam!…tie gatavi apriet Latvijas valsts institūcijas, bet ņemt par pilnu visu, ko raksta krievu valodā iznākošie mediji savas auditorijas “apgaismošanai”…tik vienu nesaprotu – smadzenes izkaltušas vai sagājušas galīgā putrā, lai sāktu šitā murgot…krievu MM jārada priekšstats saviem vēlētājiem, cik Ušakovs nozīmīga persona, bet tūdaliņi – mutes pavēruši žļembā pamesto ēsmu…

    ….Amerikā komunistu trūkst, ak – tagad jāsaka – sociāldemokrātu, jo Saskaņas centrs tak par sociāldemokrātiem pārtapis – lai vienas partijas pārstāvis tiktos ar tādiem pat sugas brāļiem?….nu, protams – valstiskas lietas apspriedīs pie apaļā galda!….

    …vai Ždanoku Eiropas parlements vai Latvija uz Krimu sūtīja?…bet attiecīgi MM to pieteica gan kā vienas, tā otras institūcijas pārstāvi…

    …kad Krievijas “politiķi” brauc uz Latviju un tiekas ar Latvijas Saeimas deputātiem (kas izrādās vien saskaņieši), to arī nosauc par tikšanos ar Latvijas parlamentāriešiem….apspriež “starpvalstu sadarbību”, risina politiskus jautājumus, organizē tikšanās utt. ….un krievu MM raksta par to, kā par svarīgu notikumu….

    …nu, beidziet tak tēlot idiotus, lai nebūtu jākaunas par latviešiem, kuriem prātiņš p****, bet Antonijas ielas brigadņiki priekā var berzēt rokas – re, kā mēs tos muļķus uzkacinājām….

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > buchamona 09.09.2014. 19.00

    rinķī apkārt Andris Doveiks…ar lidmašīnu ļoti neveikls salīdzinājums, pat zaimojošs

    _______________

    >RA

    paklau – vai tomēr neškiet, ka sarunāties ar doveikiem ir tas pats ,kas “‘ar kociņu bakstīt čupiņu”?

    vairojas vienīgi “‘smaciņa”…

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 09.09.2014. 19.14

    zanE …wow!…nudien, izsauc neslēptu “sajūsmu” ln0 un citu tūdaliņu svētā ticība Ušakovam!.

    _______________

    Piedod, bet es jau sen Tevi vairs neuzskatu par saprātīgu cilvēku. Saprotu, šodien stāvi problēmas priekšā – varētu kā parasti nokopēt no ĀM mājas lapas, bet tur nekā nav:) No portālā tusējošiem nezinu nevienu, izņemot Tevi, kurš kādreiz būtu jūsmojis par Ušakovu vai SC. Ja V lems iet kopā ar Ušakovu, tad tu būsi pirmā, kas to atbalstīs kā jau tas reiz bijis. Vāvuļo tālāk:)

    +7
    -10
    Atbildēt

    0

    andris902 > buchamona 09.09.2014. 19.39

    ….ln0….atraudziņa?…

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    Ojārs > buchamona 09.09.2014. 21.20

    lno to zane: No portālā tusējošiem nezinu nevienu, izņemot Tevi, kurš kādreiz būtu jūsmojis par Ušakovu vai SC.

    ————————–

    precīzi!

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    andris902 > buchamona 09.09.2014. 21.30

    …andrejs….atsauci, lūdzu, iedosi?…citādi, ka nesanāk kā ar Lāčplēša ordeni…

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 09.09.2014. 21.53

    zanE. Pensijas vecums jau Tev tuvu, nu bet sklerozei vēl tā kā būtu par agru:):):)

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    Andris Gūtmanis > buchamona 09.09.2014. 22.00

    …ln0….no Tevis jau neko citu negaidīju – komunista apmelotāja instinkti Tev gēnos ierakstīti…varbūt tomēr papūlies pierādīt savus apgalvojumus, citādi tāds klačubāba vien esi….

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    Ojārs > buchamona 09.09.2014. 22.02

    atsauci… lūdzu…

    —————–

    :) Kas tu tāda esi, lai es meklētu tavus citātus?

    IRša veterāni labi atceras kā tu pēc 1o. un 11. Saeimas vēlēšanām dziļdomīgi filozofēji par SC nekaitīgumu Vienotības vadītajās mudrajās valdībās… Pat tavas uzticamās plintnieces Bet un TanteSidra bija apstulbušas (lai gan tāpat mēģināja V attaisnot)…

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    Andris Gūtmanis > buchamona 09.09.2014. 22.12

    …andrej…nu, ko – atliek vien izteikt līdzjūtību Tavai ģimenei…

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    Andris Jautriņš > buchamona 10.09.2014. 12.16

    rinķī apkārt Andris Doveiks…ar lidmašīnu ļoti neveikls salīdzinājums, pat zaimojošs

    Zaimojošs – tātad ar ticību saistīts. Lai apspriestu Ušakovu, riņķī apkārt piedāvā paļauties uz zināšanu, bet lai apspriestu MH17 katastrofas cēloņus, visiem jābūt vienkārši ticīgiem. Precīzāk, nekāda MH17 apspriešana nav pieļaujama, jo vainīgais ir nozīmēts – Putins uz dzērves.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Andris Jautriņš 09.09.2014. 16.08

nulle, neapcel O, viņam arī savi i… kariņi. Lībija, Sīrija un atkal Irāka.

0
-9
Atbildēt

0

andris902 09.09.2014. 15.54

…vareni!….skat, kā lietderīgie idioti solidarizējas – tāpat kā SC ar NA kopēja ienaidnieka – Vienotības apkarošanā…tad pie kājas ideoloģijas un spriestspēja…galvenais koncentrēties uz savu nabu un neapjēgt, ka sovoki šos izmanto kā mazos šakālīšus, uzrīdot “konkurentiem”….tā turpināt, tovarišči no NA un SC!….esat varens spēks – Nacionālā saskaņa!…veiksmi gan jums nevēlēšu… :)

+10
-9
Atbildēt

4

    Ojārs > andris902 09.09.2014. 16.03

    Kur ir Rinkēviča nosodošs komentārs par šīm Ušaka aktivitātēm Vašingtonā? Vai Vienotība ir devusi zaļo gaismu īpašai Rīgas (Saskaņas centra) ārpolitikai?

    +8
    -9
    Atbildēt

    0

    gliters > andris902 09.09.2014. 16.03

    Kur Rinkēviča komentārs par Nila Vašingtonas vizīti?! Maskavas kungi liedz ko teikt?! Kaut kā kluss viņš palicies – ne tā kā toreiz, kad runa bija par Čalovska izdošanu.

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

    Andris Jautriņš > andris902 09.09.2014. 16.06

    Labs! Nacionālā Saskaņa – ja es būtu izdomājis, steidzami piereģistrētu vismaz domēnu. Kas zin, var kādu simtiņu ēriku pēc tam no jaunās partiju apvienības izspiest. zanE, pēc taisnības tavs, nezagšu :)

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    ILZE > andris902 09.09.2014. 18.22

    zirnekliene Šeloba

    Kur Rinkēviča komentārs par Nila Vašingtonas vizīti?!

    _____________

    Vakar Domburcirkā Pildegovičs, praktiski, apliecināja, ka Ušakovs bija, Latvijas sūtnis. Saproti kā gribi, mani tas uzvedina uz drūmām domām.

    +1
    -10
    Atbildēt

    0

gliters 09.09.2014. 15.34

“SC ir ārpusē.”

Ak tad tāpēc ne Straujumai, ne Rinkēvičam, ne Āboltiņai nav komentu par Nila Vašingtonas kruīzi un ASV valsts departamenta apmeklējumu tās ietvaros?

+7
-10
Atbildēt

0

gliters 09.09.2014. 12.20

Man šķiet, ka V gatavo “uzmetienu” pēc vēlēšanām, t.i. taisās sēdināt “pie kloķiem” SC – ja tā nebūtu, Ušaks neviesotos ASV valsts departamentā.

Tas arī ir iemesls, kāpēc Krievija mūs, atšķirībā no Igaunijas un Lietuvas, šobrīd liek mierā.

Atkārtošos – pats aizdomīgākais ir klusums latviešu mēdijos par šo braucienu – krievu mēdijus V nekontrolē, tāpēc tur šī ziņa ir parādījusies. Protams, V tagad uzmanības novēršanai pastiprināti “rāda ar pirkstu” uz Sudrabu, lai gan “abi ir zagļi”.

+13
-10
Atbildēt

24

    Kaspars Špūle > gliters 09.09.2014. 12.41

    “Rīgas domes sabiedrisko attiecību speciāliste Laila Ivāna norādīja, ka Ušakovs uz ASV ticis uzaicināts kā partijas līderis, nevis domes priekšsēdētājs.”

    http://lat.mixnews.lv/lv/politika/35015_usakovs-pec-maskavas-apmeklejuma-dodas-uz-asv

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Ansis Reinhards > gliters 09.09.2014. 12.44

    > Šeloba

    Ja Irā būtu kārtīgi žurnālisti, viņi šos braucienus paķidātu, pajautātu ĀM, vai tur kāds kaut ko zina, pajautātu Āboltiņai, kas taisās par prezidenti, noskaidrotu, kas un kad Nilu uzaicinājis. Bet velti gaidīts! Gan drīz būs Ozoliņa kārtējā paskvila par slikto NA…

    +12
    -11
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 09.09.2014. 13.05

    Ko nu par IR’u un Ozoliņu… Bet kapa klusums ir VISUR – ne delfos, ne latv.v. tvnetā, ne apollo, ne dienā, ne NRA – nekur ne vārda. Lūk tas jau ir vairāk nekā dīvaini un aizdomīgi, īpaši ja atceras, cik plaši tika atspoguļota Maskavas vizīte…

    Plusojam klāt V mērķtiecīgu atbrīvošanos no nacionāli domājošās daļas, SAB izmantošanu, lai liegtu pielaides NA ministriem… Tik tiešām V izskatās pēc “kolektīvā Kirhenšteina”, kas pēc vēlēšanām atklās savu īsto, latviešu tautas un Latvijas valsts nodevēja seju.

    +9
    -10
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > gliters 09.09.2014. 13.13

    Ja nekļūdos, SC delegācija tikpat klusi apmeklēja Vašingtonu arī pirms Rīkojuma Nr.2.

    P.S. Neatceros kurā, bet vienā no laikrakstiem vēlāk Ārlietu ministrijas pārstāvis apstiprināja, ka LR vēstniecība Vašingtonā toreiz organizējusi SC delegācijai tikšanos ar kongresmeņiem.

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 09.09.2014. 13.19

    Viss skaidrs – šoreiz V būs tā, kas ar “tankiem” vilks SC valdībā. Izskatās, ka arī ASV nav nekas pret mūs atdot Krievijai.

    +8
    -10
    Atbildēt

    0

    Andris Jautriņš > gliters 09.09.2014. 13.22

    Vienotība gatavo SC savai vietai, tādēļ aizsūtīja Ušakovu uz Vašingtonu :) :) :)

    Saimnieki ir sarēķinājuši, ka Vienotība un pārējie var neizvilkt (vispār vai piemēram elektrības cenas pacelšanu-liberalizāciju a la Latvenergo privatizāciju), tādēļ izsauca Ušakovu uz kastingu. Varbūt vēl kādā rituālā asinis no zīdaiņiem padzers, lai no āķīša nenoraujas, un būs gana labs premjers Latvijai vispār vai stundai XY.. Bet Latvijas komentētāju koris pēc dažām mulsuma dienām vai nedēļām Ušakovu sāks slavēt kā krieva veiksmīgas civilizēšanas piemēru.

    zirnekliene, kā tev mana pasaciņa?

    +1
    -12
    Atbildēt

    0

    austrisv > gliters 09.09.2014. 13.28

    Ušakovs un pārmaiņas krievu domāšanā! sapņo vien!

    izlikšanās, meli un tēlošana, lai tiktu pie varas- lūk, kas raksturo krievus Saskaņu un Ušakovu.

    faktiski viņa dvēsele ir melna ar baltām krellītēm rotāta.

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 09.09.2014. 13.30

    Pēc Ukrainas latvieši par SC nebalsos pat ja tiks privatizēts Latvenergo, taču V kuklovodi – FSB aģentūra varā un sponsoru vidū gan gatavo SC V vietā un, protams, apvienotais mēdiju prostitūtu koris dziedās slavas dziesmas Ušakam, ja šis plāns izdosies.

    +7
    -10
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > gliters 09.09.2014. 13.45

    Doveika kungs, Jums labi padodas pasaciņas.

    Lūdzu, pastāstiet par ķīmiskajām trasēm :)

    http://doveiks.lv/tag/kimiskas-trases/

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Andris Jautriņš > gliters 09.09.2014. 13.46

    zirnekliene, vai Ušakofs uz FSB Vašingtonas nodaļu devies?

    Ja lieto sistēmu – pie visa vainīgs Putins, Čurkins…. Nils un FSB, un no tā mūs izglābs DoD, FIB, CIA, DHS un Planned Parenthood – daudzas lietas nevar izskaidrot. Tā nu tas ir.

    Sliktais un labais policists strādā pārī ne tikai filmās, un ne tikai pāros. Un ne tikai policisti pāros…

    0
    -11
    Atbildēt

    0

    Andris Jautriņš > gliters 09.09.2014. 13.47

    fretka, parādiet atbilstošu IR publikāciju, tur papļāpāsim. Vai uzdodiet jautājumus pie linkā redzamajiem video :)

    0
    -9
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 09.09.2014. 13.48

    Jā, paralēlas uzkrītošas – toreiz vispirms “vēsturiskā” Zatlera vizīte Maskavā un slepenā SC vizīte Vašingtona un drīz pēc tam rīkojuma Nr.2 izraisītās vēlēšanas, šoreiz Ušakova vizīte Maskavā un SC līdera (tā paša Ušakova) gandrīz slepena vizīte Vašingtonā pirms kārtējām Saeimas vēlēšanām.

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 09.09.2014. 13.50

    “zirnekliene, vai Ušakofs uz FSB Vašingtonas nodaļu devies?”

    Drīzāk FSB nodaļa atrodas LV Ārlietu ministrijā.

    +10
    -9
    Atbildēt

    0

    Andris Jautriņš > gliters 09.09.2014. 13.51

    Bet: Ušakovs un pārmaiņas krievu domāšanā! sapņo vien!

    Bet, bet :) Ne jau krievu domāšanā pārmaiņas gaidāmas, bet masmēdītāju un maskomentētāju viedoklī par šo vai jebkuru tēmu.

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    Andris Jautriņš > gliters 09.09.2014. 13.55

    zirnekliene, LR Ārlietu ministrijā nevar būt FSB, jo tā ministrija ir kādā vēstniecībā. Tur ir stingrs režīms. Jā, nu tajā mājā, kurai izkārne, ka ministrija, gan jau kāds sēž ar citādu orientāciju, bet ko tad viņš var izspiegot? Mūsējie visu, kas ienāk, atskaņo uzreiz pēc komandas: Balsi! Domāju, ka atvilknes ir tukšas :)

    0
    -9
    Atbildēt

    0

    buchamona > gliters 09.09.2014. 13.55

    Andris Doveiks.Vienotība gatavo SC savai vietai, tādēļ aizsūtīja Ušakovu uz Vašingtonu :) :) :)

    Ar savu ” asprātību” Tu vnk parādīji to, ka neko nejēdz no tā, kas notiek Latvijā, jeb arī raksti no ” tās puses”, kurā mitinās LR ienaidnieki, kuru ruporiem dominē sauklis par Latvijas saimniekiem, kuri mīt Vašingtonā :) Patiesībā šī saukļa izcelsme ir bezspēcība, kurā pagaidām vēl vārās kremlini

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    Ansis Reinhards > gliters 09.09.2014. 14.07

    > Šeloba

    Atceros, kaut kur lasīju kā Maskavas piāristi mēģināja uztjūnēt SC. Metodes – parastās provokācijas, piemēram krievu piekaušana, lai to uzgrūstu vietējiem nacionālistiem, bet SC saceltu skaļu brēku… Tad pat Urbanovičs atteicies ar tekstiem, ka Latvijā tas nestrādās…

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

    Andris Jautriņš > gliters 09.09.2014. 14.24

    riņķī apkārt, šis teikums ir sarkastisks citu komentētāju atreferējums. Elementāra matemātika saka, ka SC valdībā būs lielais brālis, ja vienīgais partneris būs V. Un nekas nav zvanīts par konkrētiem cipariem. Ja V atbalsta Ušakova kruīzus, tad ne jau tādēļ, ka vēlas vai izvēlas, bet tādēļ, ka viņiem lika to darīt. Bet tautieši šeit nopietni apspriež, kas tā par V stratēģiju…

    Jā, es patiešām neko nesaprotu, kas notiek Latvijā, jo ar prātu to nesaprast :) Atliek tikai mīlēt. Par saimniekiem gan tu velti šaubies, saimniekus vajag zināt. Var iziet kā Sadamam, pulkvedim vai cepuru zaglim.

    0
    -11
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 09.09.2014. 14.39

    Nu kā tad… Nav dzirdēts, ka Igaunijā kāds apsvērtu Savisāra partijas ņemšanu valdībā, lai gan, domājams, ka arī igauņiem šādi ieteikumi miera un stabilitātes vārdā no ASV ir bijuši. Pie mums visādi rinkēviči tēlo, ka kalpo “Vašingtonas obkomam”, bet patiesībā skatās mutē Kremlim un tāpēc šādus ieteikumus ņemt koalīcijā moskaļu partiju iztēlo kā ASV “brutālu prasību”.

    Kas attiecas uz “jaunākā brāļa” lomu koalīcijā, tad var gadīties, ka Āboltiņu, Rinkēviču u.c. šāds pavērsiens nebiedē, jo viņi sevi ilgtermiņā nesaista ar projektu “Latvija”, kam, pēc viņu pārliecības, dienas ir skaitītas – var gadīties, ka viņiem ir apsolītas “biļetes uz Šveici” un vēl citas visnotaļ vilinošas opcijas pēc šīs “missijas” beigām.

    +8
    -10
    Atbildēt

    0

    Andris Jautriņš > gliters 09.09.2014. 15.09

    Oi, zirnekliene, tas gan tev briesmīgs stāsts sanācis, bet interesants un pat ticams. Ja ņem vērā, ko par solījumiem/draudiem pašlaik dara censoņi Ukrainā/Kijevā, tad tāda viegla Latvijas nolaišana vēcē izskatās pilnīgi pieņemama pieminēto personāžu sirdsapziņai. Sak, ja ne es, kurš tad? :) Tiesa, viņi kā zombiji aizmirst, ka Sadama un pulkveža grābekļi nav atcelti.

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    buchamona > gliters 09.09.2014. 15.24

    Andris Doveiks. Elementāra matemātika saka, ka SC valdībā būs lielais brālis, ja vienīgais partneris būs V. Un nekas nav zvanīts par konkrētiem cipariem …+++ neesmu pārliecināts, vai pareizi Tevi sapratu, bet ja par partiju reitingiem, tad ir nepareizi SC, vai tagad Saskaņu skatīt kopējā kontekstā ar tā saucamajām labējām partijām. SC ir ārpusē. Viņi ir ienaidnieki. Un attiecībā pret SC gan NA, gan V. un ZZS procenti ir jāskaita kopā.

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > gliters 09.09.2014. 15.31

    kā partijas līderis, nevis domes priekšsēdētājs.”

    _____________________

    un kā ar “Rižskij dvorik” Kapitolija aizdurvē?

    sarunās?

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > gliters 09.09.2014. 15.43

    R.A: SC ir ārpusē. Viņi ir ienaidnieki.

    ——————-

    Piekrītu. Bet vai Jūs droši zināt, ka LR Ārlietu ministrija nesniedz Ušakova partijai palīdzību tās vadoņa vizītes organizēšanā Vašingtonā (un citur)?

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    ILZE > gliters 09.09.2014. 18.11

    rinķī apkārt

    Viņi ir ienaidnieki. Un attiecībā pret SC gan NA, gan V. un ZZS procenti ir jāskaita kopā.

    _______________

    Cik tomēr Dieva doti cilvēciņi ir laimīgi?

    Jau aizmirsies, ka Vienotība ir akceptējusi Putina kuces, Zatļera, definēto “mazo fašistu valsteli”. Izņemot, protams Buiķi, Rībenu un Kursīti.

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

dace_ampermane 09.09.2014. 12.12

kurmji un doveiki allaž aktivizējas tad kad viņu ikonas aiztiek. Latvijā ir savādāka pārņemšana izplānota ne tāda kā Ukrainā un Gruzijā. Pat sīkās mašīnas skrūvītes [kurmis, ločmelis, doveiks] strādā nomaskējušies.

+29
0
Atbildēt

1

    Andris Jautriņš > dace_ampermane 09.09.2014. 12.25

    Klejotāj, no tevis par manu maskēšanos – nav godīgi! Esmu atklāts un caurspīdīgs kā Saeima un likumpaklausīgs kā KNAB :)

    Un par ko? Par to, ka LIETUTIŅA linku ieliku. Klejotāj, kas tev pret LIETUTIŅU?

    0
    -17
    Atbildēt

    0

ilmisimo 09.09.2014. 12.11

Rīgās mēris aizpūsts pār okeānam?

ak nanaga “aizokeānieši”!

+8
0
Atbildēt

1

Andris Jautriņš 09.09.2014. 11.29

Varbūt kāds vēl nav redzējis :) Pilna intervija tomēr labāka par to, kā Ernests Kļaviņš sapratis un izpildījis darba uzdevumu.

МЭР РИГИ НИЛ УШАКОВ: «ДЛЯ НАС СЕЙЧАС САМОЕ ЛУЧШЕЕ, ЧТО МОЖЕТ БЫТЬ, — ЭТО ПРЕЗИДЕНТ ВЛАДИМИР ПУТИН»

http://tvrain.ru/articles/mer_rigi_nil_ushakov_dlja_nas_sejchas_samoe_luchshee_chto_mozhet_byt_eto_prezident_vladimir_putin-374981/

0
-19
Atbildēt

0

dro 09.09.2014. 11.12

Месяц назад к боевикам “ДНР” присоединился итальянский фашист. Об этом в Facebook написал один из лидеров донецких террористов Павел Губарев.

“У нас в ополчение месяц назад пришел настоящий итальянский фашист”, – написал Губарев.

По словам Губарева, он спросил о мотивах боевика-фашиста присоединиться к “ДНР”. В ответ тот якобы рассказал, что “украинские наци – неправильные проамериканские фашисты”.

Уничтожая людей на территории Украины, фашист воюет против США, пояснил Губарев мотивы итальянца.

http://gordonua.com/news/war/Gubarev-pohvastalsya-chto-na-storone-terroristov-voyuet-nastoyashchiy-fashist-40436.html

+5
0
Atbildēt

0

dro 09.09.2014. 11.09

Если внимательно посмотреть на достижения Путина, выяснится, что он абсолютный лузер

http://gordonua.com/news/worldnews/Nemcov-Esli-vnimatelno-posmotret-na-dostizheniya-Putina-to-vyyasnitsya-chto-on-absolyutnyy-luzer-40410.html

+5
0
Atbildēt

0

Kaspars Špūle 09.09.2014. 10.15

Lai nu curiki nestāsta, ka Ušakova vazāšanās uz Maskavu un Vašingtonu notiek bez Vienotības vadītās Latvijas Ārlietu ministrijas darbinieku atbalsta un piepalīdzēšanas.

+12
-13
Atbildēt

14

    gliters > Kaspars Špūle 09.09.2014. 11.05

    Īpaši jau uz Vašingtonu… Izskatās, ka mūsu vara no nodevējiem vien sastāv. Nu bet liekulība, mantrausība, gļēvums un nodevība jau ir tās patiesās “Eiropas vērtības” – par to varam pārliecināties pēdējā laikā ik brīdi.

    P.S. Uzticamais Zatlera tankists Rinkēvičs par šo komentārus nesniedz, interesanti arī tas, ka latviešu mēdijos ziņa par ušaka vizīti Vašingtonā neparādās vispār.

    +14
    -11
    Atbildēt

    0

    austrisv > Kaspars Špūle 09.09.2014. 11.21

    vienmēr esmu teikusi, ka Rinkevičš ir tāds pats jērs vilka ādā, jo, kas tad viņa vadītajā ministrijā ir valsts sekretārs? vai tik ne Ušakova draugs? Tā Ušakova draudziņa nodevība jau nesen atsedzās.

    Rinkeviča karjera vien ir ko vērta un tā Zatlera vizītes organizēšana Maskavā un kremļa emisāru pieņemšana neilgi pirms Dombrovska demisijas.

    Rinkevičš nav tas, par ko tas uzdodas un Solvitai par to vajadzētu gan zināt, bet tai jau vienalga, ka tik amats ar labu algu pašai. bet ceru, ka kurzemnieki to Solvitu izsvītros.

    Ukrainā jau tāpat var saprast, ka savas valsts nodevēji bija iefiltrēti visos svarīgākos amatos gan policijā, gan armijā utt. Pie mums ir tieši tāpat pēc labākajām čeka smetodēm.

    +11
    -13
    Atbildēt

    0

    dro > Kaspars Špūle 09.09.2014. 11.26

    Bet. Nu par šādām ķecerībām Tu no Zanes dabūsi…:)

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    austrisv > Kaspars Špūle 09.09.2014. 11.41

    Par to nebaidies, jo esmu jau saņēmusi no Zanes par Rinkeviču savu devu, bet ko lai dara, jo brīdinu jau iepriekš! lai mani lamā, jo skatos pēc rinkeviča darbiem, gluži tāpat kā par Solvitas ne darbiem. Domāju, ka viņu izsvītros vienreiz par visām reizēm, jo kā viņa izdarījā spirms Laimdotas nominēšanas- taisni baisi palika kaut kādus drausmīgus Vaivodus ieteica bērziņam- labi vēl, ka NA pateica toreiz : NĒ! Šī dāma ir pelnījusi netikt saeimā!

    +9
    -13
    Atbildēt

    0

    Ansis Reinhards > Kaspars Špūle 09.09.2014. 12.51

    > Bet

    labi vēl, ka NA pateica toreiz : NĒ!

    ————–

    Ak tad tomēr kaut labu NA izdarījusi…

    Ja kas, NA NĒ saka vēl vairākos svarīgos jautājumos:

    – NĒ uzturēšanās atļauju tirgošanai,

    – NĒ valsts finansētām apmācībām citas valsts valodā. Par naudu, lūdzu.

    +9
    -11
    Atbildēt

    0

    austrisv > Kaspars Špūle 09.09.2014. 13.25

    redzu arī ne tikai NA labos darbus , piemēram, bez nosauktajiem vēl pasē tautības ierakstu, bet redzu arī sliktos darbus!

    piemēram, V. Dombrovska valdības nogāšana, maksātnespējas administratoru visvarenība un šai sakarā Bordāna atsaukšana, VK Krūmiņa sievēlēšana un gan jau vēl.

    +10
    -10
    Atbildēt

    0

    gliters > Kaspars Špūle 09.09.2014. 13.40

    Skaidrs, tātad TUA tirgošana kolorādiem un aizdomīgā Rinkēviča uzvedība, kas vedina uz domām par valsts nodevību, ir “mazāks ļaunums” salīdzinājumā ar NA grēkiem? Starp citu, ar to valdības gāzšanu nevar vēl zināt – NA, atšķirībā no preža, ar visiem saviem ultimātiem neizdevās novest Dombrovski līdz asarām un paziņojumam par demisiju.

    +12
    -9
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > Kaspars Špūle 09.09.2014. 13.43

    > Bet

    Lūdzu, atgādiniet, kuru no V.Dombrovska trim valdībām “nogāza” Nacionālā Apvienība un kad tas notika. Es tādu notikumu neatceros… bet varbūt vienkārši esmu aizmirsis.

    Paldies.

    +12
    -11
    Atbildēt

    0

    Ansis Reinhards > Kaspars Špūle 09.09.2014. 13.51

    >Bet

    Klau, vai vari papunktiem?

    1/ Dombrovsks nogāšana. Kad un kādā veidā tā notika? Kad Dombrovskis noraudājies iznāca no Bērziņa kabineta, vari paskaidrot, kur ir NA vaina?

    2/Maksātnespējas administratoru varenība. Vai maksātnespējas administratoru institūciju izgudroja NA? Tas, ka NA biedru vidū ir maksātnespējas administratori, ko tas pierāda? Tādi ir arī citu partiju rindās. Vai maksātnespējas administrators ir kaut kas ārpus likuma? Bordānu atsauca, jo viņš taisīja PR uz NA rēķina, lai nodibinātu pats savu partiju, to taču tagad redz katrs aklais! Vienotība uzmeta Repši, kas tobrīd nekādu partiju dibināt netaisījās un noteikti Vienotības rindās būtu daudz derīgāks kā Belokoņa kompānijā, to Tu neredzi?

    3/Krūmiņas ievēlēšana? Pasaki, kas tur slikts? Esmu savulaik strādājusi VK Sudrabas vadībā. Zinu virtuvi. Lai sekmīgi vadītu tik lielu kantori, lai nebūtu caurums darbībā, vajag vai nu darbinieku no pašu vidus, kas var turpināt iesākto, vai ļoti ļoti augsta līmeņa menedžeri, kas spēj ātri aptvert situāciju. Tā revidentīte, ko piedāvāja Vienotība ne tuvu tāda nebija. Grozāma un kustināma…

    Tu allaž izzīd no pirksta kaut kādas tenkas, ne vērtē reālus notikumus to savstarpējā saistībā pie reāliem apstākļiem.

    +12
    -11
    Atbildēt

    0

    austrisv > Kaspars Špūle 09.09.2014. 14.33

    par V. Dombrovska demisiju!

    Premjers Valdis Dombrovskis

    Premjers Valdis Dombrovskis. Foto: Reuters/Scanpix

    TVNET/LETA

    2013. gada 27. novembrī 13:32 2013. gada 27. novembrī 23:30

    0

    inShare

    “Ministru prezidents Valdis Dombrovskis (V) šodien pēc tikšanās ar Valsts prezidentu Andri Bērziņu paziņoja par atkāpšanos no amata. Valdības vadītāja posteni viņš pamet, ņemot vērā Zolitūdes traģēdiju un to, ka valstī nepieciešama valdība, kas spēj risināt pašreizējo situāciju. Dombrovskis norādīja, ka ir vajadzīga jauna rīcībspējīga valdība ar Saeimas vairākuma atbildību”

    Nu ko vēl var pateikt vairāk! nebija saeima svairākuma pateicoties NA, kura pēc V. Dombrovska demisijas līksmoja par viņa atkāpšanos!

    nožēlojamie muķķīši, jo vai viņu sabiedrotie ir ZZS vai varbūt SC? jebšu viņi pat nesaprot, kas ir un ka snav valsts ienaidnieki! Un ja tā- tad tas ir vēl sliktāk!

    P.S

    uzmanību: uz vārdiem citātā Saeimas

    vairākums!!!

    +11
    -10
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > Kaspars Špūle 09.09.2014. 14.44

    > Bet

    Paldies par preses ziņas atgādināšanu, taču joprojām neatceros Saeimas BALSOJUMU PAR V.DOMBROVSKA VALDĪBAS GĀŠANU/SAGLABĀŠANU, kurā NA būtu nobalsojusi pret šo valdību.

    +11
    -10
    Atbildēt

    0

    Ansis Reinhards > Kaspars Špūle 09.09.2014. 15.08

    > Bet

    Valdības vadītāja posteni viņš pamet, ņemot vērā Zolitūdes traģēdiju un to, ka valstī nepieciešama valdība, kas spēj risināt pašreizējo situāciju.

    ————-

    1/ nu nevarēja taču raudošais Dombrovskis pateikt, ka večopis viņu vienkārši nošantažējis ar paša darījumiem. Piemēram, Dombrovska kredīts pēkšņi varēja kļūt strauji piedzenams vai kāds cits skelets nolikts acu priekšā…

    2/ kas Zolitūdes traģēdijā bija tāds, ko Dombrovskis nevarēja risināt tajā situācijā? Vai NA kaut kā pretojās traģēdijas izmeklāšanai?

    Baltiem diegiem šūts iemesls… Skat. punktu 1.

    3/ par valdības veidošanu un tās sekmīgu darbību atbildīgs ir premjerministrs un var jau sūdzēties, ka kule traucē, bet tas nav nopietni…

    +7
    -11
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Kaspars Špūle 09.09.2014. 15.09

    Kur, Bet, politikā ir redzēts, ka kāda partija piekāpjas, ja ilgstoši ignorē tās pamatotās prasības. NA valdība bija tikai divas ministru vietas, kad Bordāns sāka veidot citu partiju, NA vēlējās vismaz saglabāt šīs divas. Dombrovskis nolēma ilgstoši paņirgāties

    //////////////

    BET: Nu ko vēl var pateikt vairāk! nebija saeima svairākuma pateicoties NA

    ————————-

    p.s. jebkurā gadījumā skaidrs, ka ne jau NA panāca, ka Dombrovskis iznāca no Bērziņa kabineta trīcošs un ar raudošu seju…

    +8
    -12
    Atbildēt

    0

    ILZE > Kaspars Špūle 09.09.2014. 15.48

    Bet

    taisni baisi palika kaut kādus drausmīgus Vaivodus ieteica bērziņam-

    ___________

    Un Pabrika un Riekstiņa ieteikšana nebija jākļūst par pēdējo Vienotības nelietību šai saulē?

    +3
    -12
    Atbildēt

    0

peerku 09.09.2014. 09.18

Ušakovs,- vilks jēra ādā. Aiz eiropeiskās ārienes slēpjas nelabojams lielkrievu šovinists un nekas tur nelīdz: ne studijas Dānijā, ne latviešu draudzene, tas iezīsts ar mātes pienu kā, starp citu, daudziem Latvijas krieviem.

Jābeidz izmest naudu jebkādai integrācijas politikai, jo mēs latvieši, kas esam tik mazskaitlīgi un konformistiski, nekad krievus neintegrēsim (pat viņiem ar mums tas neizdevās). Bez acu aizmālēšanas par integrāciju jāizstrādā jebkāda cita līdzāspastāvēšanas politika, jāsāk noteikti ar latviešu (tikai un vienīgi) bērnudārziem par valsts naudu.

+26
0
Atbildēt

13

    Ojārs > peerku 09.09.2014. 12.10

    Tūlīt Zane Tev izskadros, ka Latvijā bērnudārzi ir pašvaldību pārziņā un Valdībai (Izglītības ministrijai) gar tur notiekošo nav nekādas daļas. Vai mēs varam cerēt, ka krievu kolonistu kontrolētā RD ieviesīs bērnu dārzos latviešu valodu?

    p.s. nesen jau rakstīju, ka Rīgā ir samērā brīvi pieejami krievu bērnu dārzi, bet latviešu nav. Mana kolēģe tāpēc ir spiesta savu meitu sūtīt krievu dārziņā…

    +13
    -12
    Atbildēt

    0

    andris902 > peerku 09.09.2014. 13.23

    …andrej…ceru – esi uzrakstījis iesniegumu personiski Ušakovam un Aldermanei Rīgas domē – ar savām pretenzijām par rindām uz latviešu bērnu dārziem… vismaz – savai kolēģei ieteici uzrakstīt sūdzību Rīgas domei?…jo…stipri šaubos vai Ušakovs lasa ir.lv – lai Tev spētu atbildēt…

    +11
    -8
    Atbildēt

    0

    Ojārs > peerku 09.09.2014. 14.29

    esi uzrakstījis iesniegumu personiski Ušakovam un Aldermanei Rīgas domē?

    ————————-

    nemēdzu darīt to, no kā nav nekāda labuma.

    Valdībai ir šī problēma jārisina, jo ir taču skaidrs, ka Ušaka Dome to nedarīs, valdībai arī jāpieņem lēmums par pāreju uz latviešu valodu visās mācību iestādēs.

    +9
    -11
    Atbildēt

    0

    andris902 > peerku 09.09.2014. 15.26

    …savādi gan!…ko tad es – es jau neko!…pastāvēšu aiz sētas un paraudāšu, lai citi manā vietā to risina….Tev tāda dīvaina pasaules uztvere – zaglis nav vainīgs, vainīgs – atslēgas izgatavotājs, s***gu slēdzeni izgatavojis….

    …redzu – Tev nekad nebūs garlaicīgi…allaž atradīsi par ko paraudāt…un vēl – Jums tur partijā tāds Ušakova saudzēšanas režīms apstiprināts?…lamāt citus, bet Ušakovu neaiztikt?…līdz šim NA pie tā ļoti konsekventi pieturējusies…

    +11
    -8
    Atbildēt

    0

    ILZE > peerku 09.09.2014. 15.40

    DD1

    ne studijas Dānijā, ne latviešu draudzene, tas iezīsts ar mātes pienu kā, starp citu, daudziem Latvijas krieviem.

    ______________

    Tūkstots gadus ilgā verdzība un negatīvā selekcija. Tur vairs nekas nav līdzams un jo ātrāk cilvēce to apzināsies, jo drošāk būs visiem.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Ojārs > peerku 09.09.2014. 15.55

    zanE …savādi gan!…ko tad es – es jau neko!…

    —————————-

    Un ko Vienotības darbiniece zane? Es Tev pirms divām nedēļām uzrakstīju par šo absurdo situāciju, varēji painformēt savu partijas biedreni Druvieti… Vai arī viņa informāciju par situāciju nozarē gūst no IR ievadrakstiem?

    +8
    -11
    Atbildēt

    0

    andris902 > peerku 09.09.2014. 16.15

    …andrej…iegādājies privātsekretāri…

    +11
    -6
    Atbildēt

    0

    Ojārs > peerku 09.09.2014. 16.25

    Skaidrs…

    Zane : ko tad es – es jau arī neko!…

    p.s. labāk tukši pamuldēsim par slikto Ušaku.

    +4
    -13
    Atbildēt

    0

    Nika > peerku 09.09.2014. 17.21

    Nozhelojamakais ir tas, ka latvieshi sedeja majas jo Sarmite Elerte viniem nepatikot. Tapec kremlis tagad bida savu Novo-Riga projektu.

    +16
    -3
    Atbildēt

    0

    ILZE > peerku 09.09.2014. 18.40

    zanE …

    ko tad es – es jau neko!…pastāvēšu aiz sētas un paraudāšu, lai citi manā vietā to risina….

    __________

    Ja prokremlisko mērgļu: Dombrovska, Āboltiņas, Pabrika, Kampara, Zaķa un pienākušo spitālīgo, ZRP pocu, pakaļas tā nebūtu ieaugušas varas krēslos, nevienam nevajadzētu pie sētas stāvēt un raudāt. To kropļu cīņa ar konkurentu, kā rādīja Dombrovska un Straujumas izrēķināšanās ar NA biedriem un Kukulīša cirks ar pielaidēm noslēpumiem sāk līdzināties Putina paranojai.

    +1
    -13
    Atbildēt

    0

    Ojārs > peerku 09.09.2014. 21.13

    Vajadzēja balsot par Broku.

    =====================

    Fikseris Nozhelojamakais ir tas, ka latvieshi sedeja majas jo Sarmite Elerte viniem nepatikot.

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    janis17 > peerku 10.09.2014. 16.31

    Tikai debīliķim liekas, ka katram pilsonim pašam jāņem miets rokās vai jāraksta vēstules valsts nodevējiem un ienaidniekiem, lai katru bērnu ievietotu bērnudārzā, ka tas nav valsts izglītības politikas jautājums, kas valstiski jārisina!!!!
    Smerdeļu banda!!!!

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > peerku 10.09.2014. 17.03

    aivarsk: ka tas nav valsts izglītības politikas jautājums

    ————

    Tieši tāds bija Ždanokas partijas un SC sapnis jau 2004. gadā, protestējot pret skolu reformu. Viņi toreiz prasīja “lingvistiski neitrālu valsti”. Vai tiešām Rīgā ir to izcīnījuši?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

ilmisimo 09.09.2014. 08.29

Exodus Continues: High Ranking Center Party MP, ETV Host Join IRL

http://news.err.ee/v/politics/8a40822c-4a7e-4d1b-a655-c041b7534bc7

+2
0
Atbildēt

0

Ansis Reinhards 09.09.2014. 07.44

Ušakovam dota komanda veidot politisku anklāvu Latvijā un to viņš cītīgi dara. Cik paklausos Krievijas “politologus”, visi kā viens sūkstās, ka patreiz Ukrainā nav nevienas politiskas ietekmes sviras, Ukrainu vat tikai žmiegt no ārienes. Mēs esam NATO, mūs tā žmaidzīt nebūs smuki, tāpēc Nila personā tiek veidots projekts, lai varētu šķelt un žmiegt no iekšpuses…

Un tas nemaz nav smieklīgi…

+34
0
Atbildēt

1

    janis17 > Ansis Reinhards 09.09.2014. 09.36

    politiskās ietekmes sviras Latvijā tika veidotas jau no pirmās dienas.

    saskaņas centra modifikācijas, krievu skolas, darbs krieviskajās pašvaldībās, TUA, TEC2 gazpromizācija, ģinama… tas viss ir vienas ķēdes posmi…

    Cik mēs (latviskā politiskā elite) paši esam vainīgi pie paplašinātā pilsoņu loka, pie nespējas pāriet uz vienotu izglītības sistēmu, pie lepnuma trūkuma, ka esam gatavi pieņemt politkukuļus (gāzi, šprotes, NĪ burbuļus)?

    Jāsāk DOMĀT UN DARĪT!

    +15
    -6
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam