Skolotāji vienojas par pārmaiņu nepieciešamību informātikas mācīšanā
28Saistītie raksti
Viedoklis /
19. aprīlis
Kas patiesībā kavē skolēnus sasniegt labākus rezultātus matemātikā?
Viedoklis /
18. aprīlis
STEM nozare Latvijā: ar cerību nepietiks – jāinvestē cilvēkos
Viedoklis /
10. aprīlis
Izpratne par STEM nozīmību Latvijā ir, ar īstenošanu – sarežģītāk
Viedoklis /
10. aprīlis
Kāpēc Latvijai ir vajadzīgi superdatori?
Komentāri (28)
inta_s 22.08.2014. 08.41
Atbalstu! Un vecākiem jau jāsaprot ka tā mācīšana “programmēt” nenozīmē, ka tā būs vienā līmenī ar tiem kas strādā kā programmētāji. Nē, tas sākotnēji būs kā izklaide un vienlaicīgi radīs patiku un izpratni par programmēšanu. Ir ļoti daudz aplikāciju / mājas lapu kur bērni spēlējoties mācās programmēt.
http://www.edutopia.org/blog/7-apps-teaching-children-coding-anna-adam
Otra joma kuru vajadzētu mācīt skolēniem jau no 5 klases ir projektu vadība. Un es domāju patiešām akadēmiski pareizā veidā nevis kā tagad kad ir tās projektu nedēļas un reāli katrs dara kā māk. Tam vajadzētu būt kā mācību priekšmetam visu mācību gadu garumā, kur sākot ar pamatiem iepazīst dažādas projektu vadības metodes, to pamatus, veic praktiskus darbus un vēlāk arī papildina ar informātikas kursu kur iemācās vadīt projektus izmantojot informācijas sistēmas un programmatūru.
Pēc tam kad beidz vidusskolu mums ir jau reāli projekta vadītāji kas pat ja nekad nevadīs projektu tad kā dalībnieki sapratīs ko no tiem gaida. Un visa dzīve ir viens liels projekts, kaut mājās veikt remontu. Tas noderēs gan karjerā, gan dzīvē kopumā.
0