Asociācija: Jāmazina ēnu ekonomika un negodīga konkurence auto remonta jomā
10Saistītie raksti
Viedoklis /
30. augusts
Cilvēktiesību aizskārumi un to novēršana finanšu nozares uzņēmumu lejupējā vērtību ķēdē
Viedoklis /
8. augusts
Bezskaidras naudas norēķini – vērtīgs instruments ēnu ekonomikas mazināšanai
Viedoklis /
1. augusts
17 vai 70 eiro stundā vienā profesijā – kā aprēķināt reālo stundas samaksu?
Komentāri (10)
garausiitis 10.08.2014. 13.10
Nez vai jārunā tikai par ēnu ekonomiku … Varbūt par pārstāvju servisu izcenojumiem arī ir vērts parunāt . No personīgās pieredzes – kādu laiku atpakaļ man bija 2 jaunas WV Caravellas , kurām pēc noteikumiem lai darbotos garantija tehniskās apkopes bija jāveic dīleru servisos . Tad nu parastā apkope ik pēc 30 000 km izmaksāja nedaudz zem 200 LVL un prasīja aptuveni 2 h laika . Tur bija eļlas filtrs , 7.5 l Long Life Champion eļļas , kaut kādas nenozīmīgas pārbaudes, parasti pielēja logu mazgājamo šķidrumu par nesaprotamu cenu utml. Kad beidzās garantija , tad tieši to pašu pasākumu normālā servisā varēja veikt par kādiem 120-130 LVL , bet tā kā man mājās garažā ir bedre un eļļas nomaiņa nav nekāds mega sarežģīts darbs , tad pašam šo 2 h darbu ar Grosā iepirktiem eļļas filtriem un analogu AGIP Long life eļļu man izdevās veikt par aptuveni 75 LVL t.i. gandrīz trīsreiz lētāk . Un vai kas no tā notika mašīnai ? Domāju ,ka nekā slikta . Bet autorizētie dīleri nesaņēma 120 LVL for nothing :)
1
piziks > garausiitis 11.08.2014. 13.10
Klusais, redz, Tev ar informatīviem pierādījumiem nekādu problēmu, toties aprobežotajai VID ģenerālienei Pētersonei nav neviena inspektora, kas līdzīgu info varētu savākt, un tad, ja korporatīvais lobists Rūtiņš pasauc, Pētersone preses konferencē sēž šim blēdim Rūtiņam blakām un stāsta, kādēļ jāžmiedz visi autoremontētāji, kuri prasa mazāk nekā Rūtiņa haļavščiki.
Rūtiņš mēnesi pēc zīmēšanās Dienā u.c. ātrās apkalpošanas medijos atradis — beidzot! — arī IR, kur cer vēl kādus muļķus, kas viņam ticēs. Būs vien Rūtiņam ar Pētersoni vien jāiztiek.
0
Ieva Priedenfelde 09.08.2014. 10.02
Rūtiņš uzbrūk ES svētajai govij – brīvajam tirgum.
0
Ivars Ozols 08.08.2014. 20.50
Pēc raksta var noprast, ka Latvijā nav neviena kompetenta servisa, ka visi servisi, izņemot jauno mašīnu salonus, ir vai nu blēži, nejēgas vai strādā tikai ar plastmasas instrumentiem. Izklausās pēc makaroniem, kurus centīgi karina pašreizējo monopolistu asociācijas pārstāvis.
0
silvija_vitina 08.08.2014. 14.25
Interesanti, kāpēc būvniecības nozares bīdītāji par ēnu ekonomiku kā ūdeni mutē ieņēmuši?
šī nu ir tā nozare, kas kurē 90% visas šaubīgās ekonomikas, tie pārējie 10% varbūt arī sadalās pa citām nozarēm, tostarp, ak šausmas, autoservisiem.
1
ILZE > silvija_vitina 08.08.2014. 18.11
traductrice
Interesanti, kāpēc būvniecības nozares bīdītāji par ēnu ekonomiku kā ūdeni mutē ieņēmuši?
_____________
Tāpēc, ka tur nelegālā nodarbinātība ir parasta lieta. Ja “skonto būvei” uz auto remontu būtu monopols, kā uz valsts pasūtījumiem celtniecībā, par auto remontu neviens pat neiepīkstētos.
0
lebronj2356 08.08.2014. 13.54
Labāk parunā rūtiņ par kvalitāti šajos “oficiālajos” servisos un cenas attiecību, ne velti gudrie tautieši kolīdz pircēji cenas neadekvātuma un štruntīga servisa dēļ ir izdomājuši to pieprasīt obligāti…banānciemā tas varbūt arī iet krastā, bet par laimi esam ES, kur tomēr valda brīvs tirgus nevis feodāla saimniecība un pircējam ir iespējas un tiesības nevis tikai pienākums virināt makus pēc katras pufaikas bāšanas ausīs no “kompetentiem” dīleriem ! Ir visādi meistari pieredzēti, bet varu droši teikt, ka ne jau labākie strādā tajos Jūsu “oficiālos” servisos, toties dārgākie gan !
Un par to ēnu ekonomiku, lai nu kura cūka būtu kviekusi – ar LV vidējām oficiālām algām, tās Jūsu dīleru piedāvātās mašīnas(kas Eiropā, starp citu maksā krietni lētāk un ir kvalitatīvākas) un tām komplektā nākošās apkopes nemaz nevar atļauties, to pārsvarā atļaujās firmači un zaķi, kas PVN veiksmīgi atkruķī caur firmām – bet nu tas nedz rūtiņu, nedz citus targašus ne sevišķi kasa, jo naudiņa ta ripo….tas, ka kāds savu auto remontē pie kompetentiem meistariem, tas gan ir šausmas, jo neļauj slaukt un tāpēc ir jāraksta raksteļi un jālien pie VIDa pētersones čupoties !
0
janazakovica 08.08.2014. 12.42
dudrjat narod..durjat
0