Matīss: Neviens par ministra algu lidmašīnā nekāps

22

Komentāri (22)

janazakovica 18.07.2014. 10.01

kadi “ministry”tadas algas

0
0
Atbildēt

0

Jānis Silakalns 17.07.2014. 15.32

+Народ, нашла новую фишку по заработку – просто читать смс и получать за это деньги, я в день зарабатываю от 15 баксов просто читая смс, времени не занимает вообще и возраст не имеет значения. Попробуйте сами, вам понравиться этот вид заработка. Вот ссылка – http://hec.su/bLL

0
-1
Atbildēt

1

Ieva 17.07.2014. 15.24

Var maksāt mazas algas trijiem ierēdņiem, var maksāt lielāku vienam. Tik problēma ir tā, ka tie trīs ir klasiskie ierēdņi, kuri tikai pārbīda papīrus, nepieņem lēmumus, tā vietā rīko konkursus. Un tad iznāk tā, kā nupat, piemēram, izrādījās- pretēji apgalvotajam ar eID kartēm nevarēs vis vēlēt, ir jātērē laiks, jāiet uz PMLP, jāizņem apliecība.

Pie mums ministru algas ir smieklīgas. Šo amatu var ieņemt tikai idejas vārdā. Andris Vilks saka, ka viņa tēva mājai jāmaina jumts, bet par ministra algu to izdarīt nevar, tāpēc viņš ir izlēmis iet prom. Vai nav absurds? Finanšu ministrs, kas apgroza miljonus…

Esam slima sabiedrība. Paši pārvēlam blēžus, malumedniekus un zagļus amatos, atbalstam korupciju, esam par sociālistisko uravņilovku. Mēs negribam palikt bagāti, mēs gribam būt nabagi, toties vienādi. Ka tik kāds nesaņem vairāk…

+5
-2
Atbildēt

2

    Ieva Aile > Ieva 17.07.2014. 15.52

    Ko nozīmē būt par sociālistisko uravņilovku?Vai tas nozīmē,ka cilvēkiem nevajadzētu gribēt par savu darbu saņemt tik daudz,lai varētu paēst un nopirkt pašas nepieciešamākās preces,bet gan vajadzētu pirmkārt rūpēties,lai vadoņi varētu sēdēt uz zelta podiem?

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    ILZE > Ieva 17.07.2014. 19.25

    Ķīps

    Vai nav absurds? Finanšu ministrs, kas apgroza miljonus…

    __________________

    Viena lieta finanšu ministrs, pavisam cita satiksmes, pie kura slēgt līgumus dodas, ņemot līdzi ar banknotēm piebāztu portfeli.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Ronalds 17.07.2014. 14.57

Neviens par ministra algu lidmašīnā nekāps…. Nu protams, ka nekāps, ja uz svariem uzliekam un salīdzinām pilota atbildību pretstatā mūsu politiķu atbildībai. Un vēl, kā var celt algas par tukšu muldēšanu, valsts izsaimniekošanu, beatbildīgu lēmumu pieņemšanu, īstermiņa domāšanu? Lielākai daļai mūsu politiķu personīgie biznesi ar skaļu blīkšķi bankrotējuši….Kā cilvēki var vadīt valsti, ja pat nejēdz savu saimniecību sakārtot. Nu nebūs tā, ka atnāks kāds un dēļ labās algas sakārtos lietas, tā nenotiek.

+1
0
Atbildēt

0

ILZE 17.07.2014. 11.42

Matīsa paša motivācija pamest labāk atalgoto Satiksmes ministrijas valsts sekretāra amatu, lai kļūtu par ministru ar mazāku algu bijusi

____________________

Matīss pastrādātu par ministru arī vispār bez algas, jo ministram ir lielākas iespējas, kā sekretāram, droši vien pāris tūkstošus mēnesī pats vēl arī piemaksātu. Interesanti būtu pavaicāt Šļeseram un Ronim, cik tie maksātu mēnesī par ministra krēslu un tad varētu rīkot konkursu uz ministra amatu. Vismaz kādi līdzekļi arī valsts kasē ienāktu.

+3
-2
Atbildēt

0

inesite15 17.07.2014. 10.44

locekļu valdes no paša karogmasta .

“Mēs nevaram dabūt tādus valdes locekļus” ……… kā dziļā Krievijā, kur var briedim, kas nejēdz, kas pats ir un kur dzīvo, nopirkt un uzvilkt ancuku, apsiet šlipsi, iedot rokā mobilo un palaist uz kādu reizi – tādu pat – kādas naftaskompānijas vai tml. “valdi” pavadīt … vai kur par īpašnieku padienēt …. – mums te drusku uzmanīgākiem jābūt … kas attiecīgi dārgāk maksā ……………

0
0
Atbildēt

0

brigita_damme_rtk_lv 17.07.2014. 10.38

Iespēja “sakārtot lietas” ir motivējoša un atsver naudas zaudējumu. Vismaz atklāti ;)

+8
-1
Atbildēt

0

Ieva Aile 17.07.2014. 10.13

Pat Standard & Poor’s savā Latvijas memorandā raksta: “Iestāšanās eiro zonā likvidētu devalvācijas risku, bet maksājumu bilances riski saglabātos.” Paskaidrošu šo vārdu būtību. Maksājumu bilances problēma pamatā ir valūtas kursa problēma. Ja valsts nespēj nodrošināt pietiekamu eksporta apjomu, lai pie noteiktā apmaiņas kursa un nodarbinātības līmeņa samaksātu par tai nepieciešamo importu, tad tai ir jāupurē izaugsme, nodarbinātība vai valūtas kurss. Dombrovskis un Rimševics par svēto govi ir izvēlējušies valūtas kursu, upurējot darba vietas. Diemžēl tas atstāj graujošu ietekmi arī uz valsts izaugsmi un, īpaši, uz attīstītību. Te jāpiezīmē, ka savas valsts izpārdošana un mežu izgriešana ir tikai īslaicīgs risinājums, kurš neizbēgami noslēgsies ar tautas kalpību, kamēr pie varas esošie, viņu sabiedrotie pie budžeta siles sēdošie un visādi prihvatizētāji šajā procesā nodrošinās sev finansiāli bezrūpīgu nākotni. Galu galā gadījumā, ja politiķi nespēj piespiest savus iedzīvotājus ēst pietiekami maz vai aizvākties, valsts vienkārši nespēj maksāt un tad izzudušais valūtas risks jeb „devalvācijas rēgs” atkal atgriežas. Starp pēdējiem diviem notikumiem var iestarpināt šausmu periodu, jeb ES palīdzību Kipras versijā.

http://www.makroekonomika.org/

+4
-5
Atbildēt

0

Anna Gaigule 17.07.2014. 10.06

Ja jau “ekonomikai ir jābūt ekonomiskai”, varbūt Latvijai nemaz nevajag savus AirBaltic, Latvenergo un LDz ar vadītāju algām, kuras pielīdzinātas 100× lielākiem uzņēmumiem?

Lētāk būtu visu pārdot skandināviem un uzskatīt, ka Latvijā ir tikai kāda Fin…/Scan… noliktava vai ražotne.

+1
0
Atbildēt

1

    piziks > Anna Gaigule 17.07.2014. 10.16

    Pamēģini atcerēties, kuri avangardisti vēl nesen nu ļoti gribēja LMT pārdot un — arī kam pārdot.

    0
    0
    Atbildēt

    0

silvija_vitina 17.07.2014. 10.05

Atļaušos atgādināt Maslova piramīdu. Proti, cilvēks pāriet uz nākamo vajadzību līmeni tikai tad, kad ir apmierināts iepriekšējais.

Visas problēmas rodas iekš tā, ka politiķi, kas atrodas varas piramīdas augšējā segmentā, uzskata, ka viņi tur atrodas, lai apmierinātu savas pamatvajadzības (Maslova piramīdas pamatlīmenis).

Ja politiķis runā par to, ka viņa darbs netiek pienācīgi atalgots, tas nozīmē, ka viņš vispār nav vēl izaudzis līdz politiķa līmenim. PUNKTS.

+10
-1
Atbildēt

0

Ieva Priedenfelde 17.07.2014. 09.52

Vienotība skolotājiem, ugunsdzēsējiem, policistiem nogrieza 40% ienākumu, kas vēl nav atdoti atpakaļ, toties 100 miljoni € biogāzes subsidēšanai atradās uz sitiena. Redz kādas prioritātesvienotībai.

+4
-2
Atbildēt

1

    ILZE > Ieva Priedenfelde 17.07.2014. 11.48

    DikembeSakamoto

    toties 100 miljoni € biogāzes subsidēšanai atradās uz sitiena.

    _____________

    Biogāzes subsīdijas neviens patērētājs uz savas ādas neizjūt, visa nauda aiziet TECII un par to uz āķa būtu jāuzvelk ne tikai Miķelsons un Žīgurs, bet arī morālie kropļi, Kampars un Dombrovskis.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

Una Grinberga 17.07.2014. 09.34

Kur ir iestrēgusi valsts kapitālsabiedrību pārvaldes reforma? Varbūt no sākuma savest kārtībā pašu sistēmu un tad ķerties pie atalgojumiem?

+10
-1
Atbildēt

0

piziks 17.07.2014. 09.33

Kādēļ publikas lielai daļai neienāk prātā galvenais iemesls, kādēļ mazas algas tiek uzturētas ar lumpenpublikas prasību visās vadībvietās, kur tagad veģetē uz valsts rēķina vājie vadītāji?! Grūti saprast, ka šīs — nopietniem profesionāļiem — mazās ministru utml. algas ir augstākā sapņa piepildījums tam politikas un appolitikas planktonam, kam ārpus politikas nebūtu iespējas tikt pat pie puses no tagadējām “mazajām algām”?!

Tieši šie mazo algu saņēmēji paši organizē pretestību profesionāla algu līmeņa sasniegšanai, jo, tikko algas būs nopietnas, nopietna būs arī konkurence uz amatiem. Konkurence, ko tagadējie vadonīši neizturēs.

+10
-1
Atbildēt

0

Þanis Bezmers 17.07.2014. 08.24

 «Mēs nevaram dabūt tādus valdes locekļus, kas spēj nodrošināt normālu starptautiska līmeņa uzņēmuma pārvaldību, un adekvāti viņiem samaksāt,» Leģenda par brīnumputniem. Ja viņš ir šofera dēls, var maksāt un maksāt. Par ko? Brīnumputnu Latvijā bariem, spēj tik pabērt zelta graudus. Labi skan – sakārtot. Ir redzēti kārtotāji biezā kārtā.

+6
-2
Atbildēt

1

    Ansis > Þanis Bezmers 17.07.2014. 10.59

    Precīzāk iztulkojot Matīsa vārdus – Pilotiem algas ir krietni lielākas nekā ministriem. Un pilotiem nav lielas starpibas – vai strādāt AirBaltic, vai citā aviokompānijā. Un būtu dīvaini, ja AirBaltic vadība saņemtu mazāk nekā piloti.

    Skaistais nākotnes risinājums protams ir celt Latvijā produktivitāti un tādējādi sasniegt arī Eiropas algu līmeni …

    Tikai bail, ka procesā visi Latvijas darbaspējīgie iedzīvotaji paspēs emigrēt.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam