Kamēr visi uztraucās par Latgali

85

Komentāri (85)

baibabruvele 09.04.2014. 14.23

Tas cilvēciņš ir tik maziņš, maziņš, bet brēc tik skaļi, tik skaļi. Izcila bilde.

+7
0
Atbildēt

0

peerku 09.04.2014. 14.04

Ja Lembergs un Sudraba apgalvo, ka no NATO un ES Latvijai tikai ļaunums ceļas, tad pēc dedukcijas metodes labklājība varētu iestāties, ja pievienotos Krievijai (alias PSRS nr.2). Dievs atpestī no tādas laimes!

+8
0
Atbildēt

7

    inta_s > peerku 09.04.2014. 14.15

    Sudiga dedukcija. No serijas ja tas nav balts tad tas ir melns. Bet nozombetiem izteikta “domasana”.

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    peerku > peerku 09.04.2014. 14.17

    > Viedoklis_lv

    “Sudiga dedukcija. No serijas ja tas nav balts.”

    Tikai nesakiet, ka ir vēl trešā izvēle. Ukraina jau mēģināja laipot starp Austrumiem un Rietumiem, bet liekas, ka neizdevās.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > peerku 09.04.2014. 14.27

    Ko citu lai tāds “viedoklis” teiktu? Viņš pats ir nozombēts un tāpēc domā, ka visi tādi vien apkārt ir.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    inta_s > peerku 09.04.2014. 17.45

    Ne nu kurnu varetu but tresa vai ceturta vai piekta izvele… Tikai ES vai Rus.

    Beigas visa pasaule bus ES vai RUS.

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    Zoņtiks > peerku 10.04.2014. 09.53

    Viedokli, padalies, lūdzams – kas būtu tā 3., 4. utt. iespēja? Bet, lūdzu, variantus, kas nodrošina Latvijai kaut kādu drošību

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    manatuja > peerku 11.04.2014. 02.42

    Somija visu aukksto karu nodzīvoja blakus ļaunuma impērijai un pastāv vēl šodien atšķirībā no PSRS.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Zoņtiks > peerku 12.04.2014. 13.46

    Jāni, Jāni – drusku tomēr būtu jāsaprot atšķirības starp Somiju un Latviju – 1) iedzīvotāju “ideoloģiskais” sastāvs (cik Somijā ir cilvēki, kas priecātos (vai pat būtu gatavi aktīvi līdzdarboties) par pievienošanos Krievijai un cik tādu ir Latvijā?)

    2) ģeogrāfiskais novietojums, infrastruktūra – tur Somijai ir daudz lielākas aizsardzības iespējas nekā Latvijai

    3) armijas izmērs – Ziemas karā somiem bija >300 000 karavīri un tāpat viņi beigu beigās bija spiesti atdot lielu daļu savas valsts teritorijas PSRS, labi, ka vismaz valsts neatkarību izdevās noturēt

    Ņemot vērā augstākminēto, vai Tev nešķiet, ka Tevis piesauktais Somijas piemērs ir nedaudz neatbilstošs (tā maigi izsakoties)?

    0
    0
    Atbildēt

    0

inta_s 09.04.2014. 13.47

Vai nu si ir atklata manipulacija ar sabiedribas domu, ko realize ir.lv vai ari esmu palaidis garam kad kads butu saucis paliga Putina armiju Latvija.

+1
-5
Atbildēt

1

    austrisv > inta_s 09.04.2014. 14.23

    Vai Ir publicējis kādus lembja izteicienus pēdiņās?

    Kas te spēlējas. satīra paliek satīra, jo tad jau ločmelis par Pabriku tāpat nedrīkst nekādus sakombinētus kadrus ielikt.

    Tu laikam esi aizmirsis, ka dzīvojam demokrātiskā valstī, un ka sir satīra vai humors vai saržš utt.

    Ak, tad drīkst tikai Ločmelis&co kariķēt sev un kremlim nepatīkamos, kā piemēram, vakar Dombrovska galvu uzmūrējis uz “savām treknajām miesām”.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

austrisv 09.04.2014. 13.27

Kā lai lembis nebļauj par okupāciju, jo Ko tad teiks Vešņakovam, kad tas kārtējo reizi iebrauks Ventspilī? gan jau kādus pasūtījumus Lembja privātpilsētai no Krievija siedos par skaļo bļaušanu!

Kā jau kretīns bijis tā p[aliks.

+9
0
Atbildēt

4

    ievuliitis > austrisv 09.04.2014. 13.55

    Lembergs pieteicās uz Kirhenšteina krēslu.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 09.04.2014. 14.18

    Viņš tāds jau ir sen. Mazs cilvēks paliek mazs cilvēks ar lielām ambīcijām, jo zaglis zin, ka kremlis pilns ar tādiem pašiem zagļiem, kas atbalsta visu zagļu mafiju. Kā tad nebrēks pret civilizēto pasauli, kas jau patiesību sakot, spēlējas ar tādu Lembi un viņa personas kodu.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Amis > austrisv 09.04.2014. 14.28

    betijacelmale

    Atkal graužam pamesto kaulu, lai nemanītu lienošo krievijas “maigo varu”, kas izpaužas Šlesera uznācienā, LM izputināšanā, līgumā ar CAF, gāzes tirgus liberalizācijas un izglītības latviešu valodā ieviešanas atlikšanu uz nenoteiktu laiku un TUA?

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Zoņtiks > austrisv 12.04.2014. 13.30

    Interesanti – vai Šlesera partija uz izlīgumu aicina arī krievvalodīgajos masu medijos? Kāds varbūt ir dzirdējis? Ja nu gadījumā aicina (par ko gan stipri šaubos), tad kāda interpretācija ir krievvalodīgajai auditorijai?

    0
    0
    Atbildēt

    0

Amis 09.04.2014. 12.07

“Pirms trim gadiem Latvijas oligarhs Aivars Lembergs ar savas kabatas partijas ZZS un sabiedroto no Saskaņas Centra palīdzību un laikam piedaloties arī VL-TB/LNNK*(opā!!!) nokārtoja, ka par Latvijas prezidentu kļuva viņa «senais paziņa» Andris Bērziņš.”

===================

Jau pēc pirmā teikuma izlasīšanas viss ir skaidrs par kucīti Oliveru Evertu, viņa māti un nezināmo tēvu. Nemaz nevajadzēja tikt līdz čekas ložai, kur Savickis un Vešņakovs piesmēja Latvijas premjeru, Dombrovski.

+2
-5
Atbildēt

0

Ieva 09.04.2014. 11.22

…”uztraucās” ir pabeigta pagātne, manuprāt. Kaut kad iepriekš uztraucās, tagad vairs ne…

…”uztraucas” (bez garumzīmes) būtu ilgstošā tagadne- joprojām uztraucas, tas notiek šobrīd…

Valodnieki varētu paskaidrot, moš es ar savām eksakto izglītību latviešu valodu “sajūtu” nepareizi, bet man šķiet tā.

+6
-1
Atbildēt

0

Janka, Janic 09.04.2014. 11.04

skaidra bilde , ja tie kuģi tiktu Ventspilij nevis Liepaajai , tad lembe dziedaatu citaa meldijaa ….tagad krokodiļa ( boļševika ) vaimanas.

+19
-1
Atbildēt

3

jmaklakovs 09.04.2014. 10.48

ZZS premjera kandidāts šogad pamatīgi izgāzies! Klusēja, klusēja, nenocietās. Labāk būtu klusējis:)

+25
0
Atbildēt

1

    Ojārs > jmaklakovs 09.04.2014. 12.38

    vajadzētu pajautāt Brigmaņa viedokli par šo jautājumu. Vai NATO ir okupanti, vai nav?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

Amis 09.04.2014. 10.37

Lembergs, tas tikai tā, acu aizmālēšanai. Reālas darbības Daugavpils pievienošanā krievijai veic Dombrovskis, Āboltiņa, Straujuma un citi čekas lombarda klienti.

+5
-15
Atbildēt

37

    ingazilunska > Amis 09.04.2014. 10.51

    Kas tad viņu darbībā būtu slikts? Daugavpils ir krievu pilsēta viennozīmīgi.

    Pat drūmākajos diktatora Ulmaņa latviskošanas un melošanas laikos latviešiem vairākuma tur nebija, par spīti visiem statistikas meliem.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > Amis 09.04.2014. 11.27

    Ugu, ugu, ciklopina, nebija, nebija. Latgalieši nav latvieši, un jūdi, poļi, baltkrievi ir krievi…

    Tatāri, mari, mordva, jakuti, čukči, ņenci, hanti, karēļi, voti, čuvaši, ukraiņi, Kaukāza tautas utt. visi ir krievi…

    Tā tik turpināt, apperdelējies,kas tad Jūs esat nācija -tauta krievi, vai “krievvalodīgie”(tie kas māk runāt krieviski).

    Savukārt ja gribas kā amerikāņiem, visi kas ASV pilsoņi ir amerikāņi, neskatoties no etniskās izcelsmes, tad kaut kā jānoliek malā savs šovinisms, savas”iskonno russkajas zemļas” un citus atribūtus, ko izmanto nācijas-tautas.

    Tev un Moskovītiem kaut kā jocīgi, visi kas zina krieviski ir “ruskojazičnije”, un ir moskovītu juridikcijā, ar visu , viens cars, viena tauta,viena ticība. Kaut kā trancedentāli netverami, pretrunīgi.

    Ja to pašu, transcedentalitāti izmantotu ASV&GB – “anglojazičnije” tad jau Krievijas lielās pilsētas pēc tiesas un likuma pienākas jamiem, jo angliski taču prot plaši tautas slāņi lielajās pilsētās?

    +16
    0
    Atbildēt

    0

    manatuja > Amis 09.04.2014. 11.41

    Latgalē 80% pārstāv mentāli citu civīizāciju. Lai vai kā mums to negridas atdzīt, bet tas ir fakts.

    +1
    -13
    Atbildēt

    0

    ingazilunska > Amis 09.04.2014. 11.42

    Domīgs raksts, kaut mēs varat tam piekrist vai nepiekrist:

    Латвия не Крым, хотя в последние дни я часто слышу изъявления пророссийских настроений от разных людей, живущих в Латвии. Я и сам настроен пророссийски — и хотел бы, чтобы Латвия стала частью России. На самом деле русские Латвии подвергаются гораздо более тяжкой дискриминации, чем крымчане.

    /…/

    Крым благополучно спасся от двух самых страшных сценариев: бессмысленного гражданского противостояния с кровавым исходом и многовековой межэтнической враждой и от беспросветного загнивания в объятиях гейропейской мумии, и начинает новую страницу в своей истории.

    Пока не спасшаяся Латвия уже занесла ногу над бездной, которая называется «социальная катастрофа», и готова туда сверзиться под аплодисменты очередных лауреатов Нобеля.http://www.imhoclub.lv/ru/material/pochemu_obama_ne_putin

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    Zoņtiks > Amis 09.04.2014. 11.45

    Atkal jau superacs aizmelojās – Daugavpils nekad nav bijusi krievu pilsēta ;) Tiesa, padomju laikos sastāvs kārtīgi pamainīts

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    Amis > Amis 09.04.2014. 11.56

    to 9.aprīlis 2014 10:51

    Uz pasaules nav tādu “krievu pilsētu”, jo krievi nekad neko nav cēluši. Ir krievu demogrāfiski uz laiku piesārņotās pilsētas.

    +13
    0
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > Amis 09.04.2014. 11.59

    Nu , Ivaniņ(Jāni), kā gan Latgale var pāstāvēt citu civilizāciju? Latgalieši, leiši, poļi, baltkrievi-katoļi, kas ir katoļi īpaši apdāvinātiem, iesaku tīklu izmantot.

    Vecticībnieki? Tie ir pēdējie austrumslāviskās( poļi, ukraiņi, baltkrievi) kultūras pārstāvji Moskovijā, kas izvēlējās paraut fraku uz Poliju(Inflantiju), nevis kļūt par “pravovēriem” ar vertikāli Moskovijā.

    Kur, Tu Ivaniņ atradi 80%, tas ka daudz neasimilēta sovoka Dpilī , bet to arī nav pat puse Dpils(objektīvi nelatviskākā LR pilsēta)?

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    manatuja > Amis 09.04.2014. 12.21

    Uz papīra mēs daudz ko varam sarakstīt,reālā dzīvē viss ir nedaudz savādāk. Cik cilvēku dzīvo pēc katoļu tradīcijām. Pat vecticībnieku baznīcas un sādžas pusabrukušas. Eiropa-idividuālisms, latgalē sākas-kol

    dktīvisms ar vadonismu. Tīri iz dzīves un ne no augstskolas sola.

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > Amis 09.04.2014. 12.35

    Nu protams, dabā pespektīves atšķiras, ja pasauli vēro no dīķa tritona redzes leņķa ir cita bilde, no cilvēka perspektīves atkla cita, nemaz nerunājot par stārķa perspektīvu, un protams tārpa ,kas dzīvo sēnē kādā Latgales mežā, perspektīva un pat pasaule, vispār ir ļoti impozanta…

    Savukārt objektīvos faktus šādi dažādi skatu leņķi un pasaules uztveres nemaina.

    Kaut kā mūsdienās ļaudis netic, ka zeme ir plakana, lai arī dabiskajā cilvēka uztveres perspektīvē tā izskatās tieši tāda.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Amis 09.04.2014. 12.42

    “Jānim”

    … dažos vārdos trīs kļūdas. It sevišķi jauks ir tas “atdzīt”… :)

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    ingazilunska > Amis 09.04.2014. 12.47

    “pētnieks to 9.aprīlis 2014 10:51

    Uz pasaules nav tādu “krievu pilsētu”, jo krievi nekad neko nav cēluši. Ir krievu demogrāfiski uz laiku piesārņotās pilsētas.”

    Krievu pilsētu ir pa pilnam, arī Daugavpils, ja neticat, aizbrauciet D-pilī un aprunājieties ar vietējiem ielā vai kādā krogā, esmu pārliecināts, ka jūs ātri mainīsiet savas domas. Daugavpils vispār par pievienošanos Krievijai, tieši tāpēc valdošie politiķi arī nevēlas rīkot D-pilī tik daugavpiliešiem vēlamo un kāramo referendumu – par pievienošanos Krievijai, kā tas ir bijis Krimā. Te daži pārmet Krievijai par tās karavīriem bez ševroniem Krimā, bet vainīga taču Ukraina, ja Ukraina pati sarīkotu referendumu, tas Krievijai nebūtu iemesla iejaukties, bet rezultāts būtu tas pats kopumā. Latvijai būru īstais laiks mācīties no Ukrainas kļūdām un sarīkot referendumus – par federalizēšanu, par katra atsevišķa reģiona pievienošanos Krievijai. Iesākumam ieteiktu sarīkot sarunas un konsultācijas ar Krieviju šajā jautājumā. Jo NATO nelīdzēs, pati NATO jums saka, ka nevajag provocēt krievus un to valsti Krieviju. Ja jūs nepikrītat šādam uzstādījumam, tad, lūdzu, diskutējiet, pārliecieniet Latvijas krievus, ka Latvijā viņiem labāk, nekā Krievijā. Kopumā gan šobrīd krievi tā neuzskata, Krievija viņiem ir tuvāka:

    “Придут в Латвию «вежливые зеленые человечки» — я запасусь попкорном и буду поглядывать за развитием событий из окошка. А возможно, и помогу этим «человечкам», если договоримся. Меня 25 лет тут «оккупантом» называют — так почему бы не оправдать это высокое звание?

    Что, братья латыши, неприятно такое слышать? Ничем помочь не могу. Государство, в котором 40% населения — не «титульной» нации, должно крепко любить свои меньшинства. Уважать их традиции, культуру, общаться на их языке, не пытаться их ассимилировать, и уж точно — не лишать гражданства. Иначе в кризисный момент это государство получит не патриотов-помощников, а огромную «пятую колонну», как это случилось на Украине. И никакой Запад не поможет. Рекомендую подумать об этом.

    А для тех тупеньких, которые сейчас заорут: «Чемодан, вокзал, Россия!», расскажу шутку месяца из интернета. Звучит она так: «Крымские мужики настолько суровы, что когда им говорят «чемодан, вокзал…», они уезжают вместе с вокзалом».”

    http://www.imhoclub.lv/ru/material/chemodan_vokzal

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    manatuja > Amis 09.04.2014. 12.48

    Tev jau kā, no dīķa tritona redzes leņķa pārstāvim labāk zināt par cilvēka perspektīves perspektīvām un nemaz nerunājot par stārķa perspektīvu, un protams tārpa ,kas dzīvo sēnē kādā Latgales mežā, perspektīva…. Ko tad es atvainojiet piedodiet…

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    Amis > Amis 09.04.2014. 13.00

    andrejs “Jānim”… dažos vārdos trīs kļūdas. It sevišķi jauks ir tas “atdzīt”… :)

    ======================

    Neesi tik prasīgs. Es savam sunim, kurš visu saprot, nevaru iemācīt latviski runāt, nemaz nerunājot par rakstīšanu.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    ingazilunska > Amis 09.04.2014. 13.13

    Kādā valodā runā suns?

    Es visu mūžu vēlējos iemācīties suņu valodu. Vai jūs to mākat? Jo kā tad citādi jūs komunicējat ar savu suni, ja viņš nemāk latviešu valodu?

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > Amis 09.04.2014. 13.17

    Pirmkārt, Vaņa, pats atpazini dzimto perspektīvu un pasaules redzējumu, ka lūpu izritināji līdz 2.krekla pogai? Vai es Tev teicu ka Tu tritons, vai tārps sēnē?

    Es Tev tik pastāstīju objektīvu patiesību, ka ir dažādi redzesleņķi un uz to bāzes radītas subjektīvu vērotāju pasaules uzbūves teorijas, kādu izvēlēties , Tev pašam bija iespēja, nu neko. Tu saprati, ka Tu-dīķa tritons, vai tārps Latgales meža sēnē, katram pēc saprašanas. Ja kā savādāk , lūdzu citē, kur esmu Tevi aizvainojis( Tas ka Tu esi krievvalodīgais, ceru nemēģināsi noliegt, tāpēc Tevi dēvēju Tev pieņemamā vārdā Ivans, Vaņa (latviski Jānis))

    Kā arī norādīju,ka objektīvo patiesību ar “es redzu to lietu savādāk” nevar izmainīt.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    manatuja > Amis 09.04.2014. 13.25

    Paldies.

    Varbūt beidzot sapratīsat, kāpēc krievvalodīgie negrib runāt latviešu valodā. (titulnācija izsmej)

    Speciāli tev un citiem irsīšiem, varu rakstīt dzimtajā valodā – на русском языке.

    Mani vedāja pa matemātikas olipiādēm un ne pa valodas.

    Es varu izlasīt tekstu bez garumzīmēm un komatiem un nepamanīt kļūdas, jo tāds es esmu jeb kurā valodā. Nekad savā dzīvē neesmu uzrakstījis sekmīgu diktātu. Ne latviešu ne krievu ne angļu un ne franču valodā.

    No telefona grūti rakstīt skrienot.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    manatuja > Amis 09.04.2014. 13.30

    Ir arī jauktās ģimenes. Un pēc visiem dzintarēniem, andrejiem, pētniekiem un tevīm utt kaut kā latviskais izstumjās…. paldies jums mani tautieši, ieteiktu padomāt cik tukstoši tādi kā es ir…. tik atceries ka es biju pirmais, kurš gāja klauvēja runāja, lai noteiktam skaitam jaunsargu, būtu atmaksāta augstākā izglītība un pilnveidotu militāro izaugsmi studentu bataljonā, tik tad tā jau būtu brigāde.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Amis > Amis 09.04.2014. 13.31

    to 9.aprīlis 2014 13:13

    Jo kā tad citādi jūs komunicējat ar savu suni, ja viņš nemāk latviešu valodu?

    ======================

    Mans suns kā krievs, visu saprot tikai latviski nerunā.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    ingazilunska > Amis 09.04.2014. 13.36

    “pētnieks

    Mans suns kā krievs, visu saprot tikai latviski nerunā.”

    Tad tavs suns ir kā latvietis, jo krievs latviski nesaprot.

    Tātad tavs suns ir latvietis. Ar savu valodiņu:-)

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > Amis 09.04.2014. 13.41

    Ciklopīda, ko Tu tur citē tādus pašus “obižennos, uščemļennos”, uz tādiem pēc Tavas tautas ticējuma, ūdeni ved spaiņiem vien….

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Amis > Amis 09.04.2014. 13.43

    Jānis Ir arī jauktās ģimenes.

    ================

    Jauktās: latviešu, zviedru, poļu, ukraiņu vai vācu ģimenē atvase pievienojas kādai no vecāku tautām, parasti pamatnācijai, bet ne tumsonīgai naidīgai bezsugas varzai.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > Amis 09.04.2014. 13.48

    Ivan, ko izritināji lūpu līdz 2. krekla pogai?

    Neviens Tev nepārmet , ka Tu slāvu cilmes, bet to ka Tu Kremļa stabulītē pūt, pēc tās LR,EE,LT,FIn,PL ir tikai vēsturiska “ņedrozumenije. Vai saprotami izteicos?

    Kā arī nav īsti korekti esot atpazīstamam kā slāvu cilmes iedzīvotājam, uzmeties par latvieti, smieklīgi lasīt. Tu varbūt kautrējies no tā ka slāvu cilmes?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    manatuja > Amis 09.04.2014. 14.04

    latvijā neviens latviets nav latviets visi ir kā FINKS vecvecāki ebrejs, polis, vāciets, zviedrs (precīzi neatceros, loti sen biju uz izrādi) bet pats latviets. Pārāk daudzi te ir pāri gājuši.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    austrisv > Amis 09.04.2014. 14.15

    Nē, Jāni, es esm,u latviete arī dzimusi vairākās paaudzēs latviete. Nevajg stāstīt, ka nav latviešu, bet ir kaut kādi mistrāji.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    ingazilunska > Amis 09.04.2014. 14.17

    WAT Ciklopīda, ko Tu tur citē tādus pašus “obižennos, uščemļennos”, uz tādiem pēc Tavas tautas ticējuma, ūdeni ved spaiņiem vien”

    – Viņi kritizē jūs nevis lai jūs viņus pažēlotu, bet lai uzturētu sevī vajadzīgo nežēlīgo motivāciju, gatavojot dāvanu, kuru esat pelnījuši.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    Amis > Amis 09.04.2014. 14.25

    Jānis visi ir kā FINKS vecvecāki ebrejs, polis, vāciets, zviedrs

    =====================

    Daudz tautu ir jaukušās visā Eiropā un pavisam tīru nav, tikai tavai sugai,Vaņa, nav vairs ne sakņu, ne sejas, ne sirdsapziņas, ne nākotnes. Ukrainā jūs sev esiet izrakuši kapu.

    Jā, no kura krievu atzara tu esi, no etiopu, kā Puškins vai mongoļu, kā Kravcovs? DNS testu neesi taisījis?

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > Amis 09.04.2014. 14.39

    Draudziņ, Tu esi nevis tas, kas Tavās asinīs, bet tas, kam Tu jūties piederīgs.

    Ja Tavās asinīs ir 1/2 latviešu, bet Tu jūties kā krievvalodīgais, tātad tas TU arī esi, potenciālais jeģinorosu elektorāts, krievvalodīgais, Putina doktorīnā krievs.

    Man ir zināmi ļaudis ,kas ir 3/4 krievvalodīgo cilmes, bet jūtas piederīgi Latvijai,latviešu kultūrtelpai, un man nav ne mazāko iebildumu viņu izcelsmei un mājas valodai( kas noteikti ir krievu), nacionālajām izpausmēm utt..

    Stāsts ir par vienkāršām lietām – LR ir valsts ar laviešu kultūrtelpu, kas savukārt iespaidojusies no vācbaltu kultūrtelpas, savukārt tā saistīta ar Ceiropas kultūrtelpu. Šeit NEKAD( ja neskaita 45 PSRS okupācijas gadus, kurus ievadīja arī vācbaltu iztirgošana Molotova-Rībentropa nolīgumā) nav bijusi krievu, krievvalodīgo kultūrtelpa, Latgalē vēl mēs varam runāt par polisko kultūrtelpa, kas arī ir CEiropas cilmes.

    Padomiskā, krievvalodīgā kultūrtelpa(cilme lopkopju klejotāju stepes kultūrtelpa) ieviesās 45 gadu laikā piespiedu kārtā, agresīvi apspiežot iedzimto kultūrtelpu, ar okupētājvalsts tiešu atbalstu,kolonizācijas instrumentiem utt., tāpēc tagad ,atjaunotajā LR,tai nav leģitīmu tiesību būt šeit līdzvērtīgai, tā šeit nav dabiska.

    Ja TU esi lojāls šai krievvalodīgai kultūrtelpai, tātad Tu esi lojāls PSRS, okupētājvarai un tās pēctecei KF, tāpēc neapelē pie savām asinīm, tās nav prieksnosacījums lojalitātei.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    Zoņtiks > Amis 09.04.2014. 14.45

    Nevajag krist provokatores, fašistes superacs lamatās – nevajag ļauties ideoloģisku pretstāvēšanu pārvērst etniskā naidīgumā – tieši šajā virzienā strādā visi šitie naida pārņemtie ločmeļi, superači, kurmji u.tml., kaut kā taču saspīlējums jārada, lai viņi varētu cerēt uz kaut kādām pārmaiņām.

    Tautība nenosaka cilvēka kvalitātes

    P.S. Man šķiet, Jānis neko tādu negatīvu šeit nav uzrakstījis (varbūt citos komentāros, neesmu sekotājs) un pārmetumi ir nevietā vai arī pārspīlēti. Kāda starpība kāda viņam tautība/ “asiņu sastāvs”? Būtiski ir tas kādu ideoloģiju viņš pārstāv.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > Amis 09.04.2014. 14.49

    Dusmas un naids, ciklopīna, ir vājuma pazīme, jebkurš psihologs Jums to apstāstīs.Savukārt vājos dr..ž smagi, tas par tiem ūdens spaiņiem, par Jums līdzīgajiem.

    Nenoliedzu arī mums, LR lojālistos, ir sava daļa baiļu no Jūsu saimnieka Kremļa(pieredze taču arī tūkstošgadīga ar Jūsējiem konfliktējot), tāpēc arī gana daudz dusmu runu.

    Tomēr ar Jums, krievvalodīgajiem,sovokiem, naidā sacensties nu nekādi nevaram, palasaties vien savu imho, populārāko interneta vietņu krievu sadaļas,vieni vienīgi draudi,aizvainojumi, naids, verbāla vemšana un citas izejas.

    Uz ko es velku? No kā gan Jūs tā esat nobijušies?

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    manatuja > Amis 09.04.2014. 15.54

    es jau sen teicu, ka šeit ir civilizāciju krustpunkts un mēs varējām būt balansa punkts. 1/4 latvieša asinīs, bet 3/4 sirdī kā būs vēlāk nezinu…. varbūt tā pt kā ar citiem barikādēs sakan balti sarkanais rokā, bet tagad krievijas karodziņš mašīnā…. bet tā bija politiskā izvēle dauzīt pa pieri un teikt tu esi okupants un pie vis vainīgs…. neesi aizdomājies kā var okopēt valsti tikai ar vienu šāvienu (nošāvās Bolšteins)

    Savai priekšniecībai. Mēs, latvieši, sev uzcēlām jaunu staltu ēku – savu valsti. Sveša vara grib piespiest, lai mēs to paši noārdām. Es nespēju piedalīties. Vienīgais, kurš nespēja piedalīties nacionālajā nodevībā.

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > Amis 10.04.2014. 08.12

    Tas labi, ka mēs esam vienisprātis, ka A no Zilupes tomēr ir kardināli cita civilizācija( Putins un tā ideologi, ir definējuši RUS ciešo saistību ar mondoļtatāru mantojumu)

    Kāda gan ir LR pieredze ar balansēšanu, domā pirmskristiānismā nemēģināja džeki laipot, Livonija,Kurzeme-Zemgale nemēģināja, kā atsevišķs Baltijas anklāvs Kr. Impērija nemēgināja, kā LR 1.posms nemēģināja? Nevar būt divu pilnībā atšķirīgu civilizāciju (lopkopju klejotāju, zemkopju vietsēžu) maisījums, ir vai nu viena, vai otra. Dominējošā, kas pakļauj konkrētajā vidē nenozīmīgāko, to asimilējot. Pa 45 gadiem LR iedzimtie iedzīvotāji ļoti strauji sāka asimilēties klejotājos un to morāles normās, kas savukārt ir dabiskas konkrētā kontekstā. Tagad notiek pretējais , klejotājus lēnā garā asimilē zemkopju kultūrtelpā, lai vai cik grūti neietu.

    Tam nav nekāda sakara ar tautību, ko tā mīl uzsvērt Kremļa un vietējie sovoku polittehnologi.

    Uzsveru asimilē nevis tautību, bet konkrētās civilizācijas izpausmes, par piemēru klejotāji ungāri tapa asimilēti no apkārtējo tautu puses, un saglabājot valodu tie kļuva par parastu Ceiropas tautu, savukārt pirms tam huņņi centās asimilēt zemkopjus, bet viss beidzās ļoti ātri. Mongoļtatāriem RUS teritorijā izdevās uzkundzēties pār vietējām zemkopju civilizācijas kopienām, rezultātu Tu pats zini .

    Ja Tev ir citi piemēri no realitātes, kur rātni un līdzvērtīgi sadzīvo šīs dažādās civilizācijas , būsu ļoti pagodināts iepazīties.

    Par Kulmaņa valdīšanas beigu lēmumiem, pilnībā Tev piekrītu, bet tas, ka tauta nesacēlās, mēs tomēr esam zemkopju civilizācijas pārstāvji, kas balstās uz likumu un tā pārsstāvjiem, nevis uz stihisku rīcību.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Zoņtiks > Amis 10.04.2014. 09.48

    Jāni, ja šo Tu domāji nopietni

    “(..) varbūt tā pt kā ar citiem barikādēs sakan balti sarkanais rokā, bet tagad krievijas karodziņš mašīnā…. bet tā bija politiskā izvēle dauzīt pa pieri un teikt tu esi okupants un pie vis vainīgs….”

    tad tas ir skumji/neizprotami – labi, es saprotu, ka var vilties tajā kas notiek mūsu valstī, bet kļūt par pielūdzēju kremlim, kurš pat neslēpj savu naidīgo attieksmi (un diez gan skaidri ļauj noprast savus nākotnes nolūkus), nu tur ir jābūt NORMĀLAM skaidrojumam kāpēc, lai adekvāts cilvēks (lai arī vīlies vai pat, manuprāt, nepamatoti apvainojies) šādi pārorientētos.

    P.S. Tā “dauzīšana pa pieri” un saukšana par okupantiem… manuprāt, esi kritis par kremļa “maigās varas” upuri. Ja Tev šķiet, ka vēlme, lai okupācija un padomju laika represijas tiktu atzītas ir “dauzīšana pa pieri”, tad padomā – vai būtu normāli, ja vācieši (plašas masas, nevis tikai atsevišķi indivīdi) un Vācijas valdība attaisnotu holokaustu? Un viņi vēl teiktu, ka viņiem “dauza pa pieri” un visur atgādina holokaustu.

    Nav nekādas vēlmes (pat teiktu – nav tādas iespējas) saliedēties ar cilvēkiem, kas uzskata, ka viņi šeit ieveduši civilizāciju, ka izsūtīti tika fašistu līdzskrējēji, ka Latvijas valsts ir pārpratums utt. Uzskatu, ka cilvēki, kuri dzīvo ar šādām vērtībām ir naidīgi Latvijas valstij un šos cilvēkus gribēdams neintegrēsi, arī pilsonību šādiem nedrīkst mest pakaļ.

    Lai būtu iespējama sabiedrības saliedēšanās – kaut kādā pamata līmenī vērtībām, izpratnei jābūt kopīgai vai vismaz nekonfrontējošai.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    manatuja > Amis 11.04.2014. 03.26

    Ūldi Manu vecotēvu izsūtīja pateicoties radiniekam latvietim, kurš to visu noorganizēja un noteikti tas nebija vienīgais tāds gadījums. Labu māju vecaistēvs bija uzcēlis. Tie kas atbalstīja Latvijas neatkarību, patiešām cerēja, ka izbeigsies kompartijas kastu sistēma ar attiecīgo matriālo sadali atbilstoši savai kastai. Latvijas politiskā elite pati izaudzināja šo piekto kolonu. 4.maija republikas ideoloģiskā ass ir okopācija. Okopācija, kura varēja notikt pateicoties Ūlmaķa un co ģeopolitiskajam idiotismam un nodevībai pret savu armiju. Latvijai bija ieroči ko jau tajā laikā muzelos lika pretgaisa un pretanku ieroči faktiski nebija, munīcija pa 20 gadiem priekš divām nedēļām spēja nodrošināt…kas tas ir ja ne nacionālā nodevība. Cilvēku neinformēšana par notikumiem PSRS ar tai pašā plauktiņā liekams.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    manatuja > Amis 11.04.2014. 03.38

    Drīzāk mēs asimilējamies naudas civilizācijā, ne kā lopkopji klejotāji – zemkopjos. Zemkopji nebūtu pārdevuši 3600 km2 savas zemes un tai pašā laikā brēc par Abreni= 1200 km2

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Zoņtiks > Amis 12.04.2014. 13.27

    Jāni – apstiprinās manas aizdomas par to, ka esi kārtīgi uzņēmis kremļa propagandas centienus ideoloģisku pretstāvēšanu pārvērst etniskā naidīgumā. Tieši tas ir tas, ko vēlas kremlinisti – pēc iespējas vairāk sašķelt Latvijas sabiedrību, lai atbilstošas situācijas gadījumā varētu veikt “izmaiņas” līdzīgi, kā to šobrīd ir izdarījuši Krimā.

    Vai tad kāds saka, ka tautība nosaka to vai cilvēks ir noziedznieks, vai nav? Protams, ka Latvijā bija gana daudz iedzīvotāju (neatkarīgi no tautības!!!) kas sadarbojās ar PSRS okupantiem, tāpat arī tādi, kas vēlāk sadarbojās ar Vācijas okupantiem. Man noziedznieks ir noziedznieks neatkarīgi no tautības, reliģijas, materiālā stāvokļa u.tml., vai Tev ir citādāk?

    P.S. Pieņemu, ka nezini kā raksta vārdu “Uldis” – diez vai apzināti izķēmo manu vārdu?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    manatuja > Amis 18.04.2014. 08.25

    Zinu kā raksta, bet nezinu kā uzrakstījās ar garumzīmi. 4. maija republika izdarīja visu iespējamo un pat neiespējamo, lai būtu šāds stāvoklis, jo vajadzēja izslēgt grupējumus cīņā par PSRS mantojumu,ko pārvērst starta kapitālā kapitālisma sistēmā. Arī eiropas vēsturē ir šāds kriminālais kapitālisma posms, kāds bijušajā PSRS notika.

    0
    0
    Atbildēt

    0

ingazilunska 09.04.2014. 10.33

Сегодня около министерства образования митинг против нацизма в четыре часа:

http://www.lsm.lv/ru/statja/politika/novosti/kruk-shkolnaja-reforma-vizovet-naprjazhennost-v-obschestve.a76614/

0
-5
Atbildēt

5

    Zoņtiks > ingazilunska 09.04.2014. 11.43

    hmmm ja pret nacismu, tad jau tā kā pret tādiem kā superacs, ločmelis u.tml.?

    P.S. Komiski, ka vēl joprojām, kāds referendumu par otru valsts valodu mēģina izpiņķerēt, kā kaut kādu “atbildes gājienu” – tas ir tik pat adekvāts skaidrojums kā ušakova pamatojums kāpēc referendumā balsoja par otru valsts valodu ;), bet, droši vien, jau ka auditorijā uz kuru šie murgi mērķēti, tas darbojās gana labi

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    ingazilunska > ingazilunska 09.04.2014. 14.15

    Putins un krievi ir gudrāki, un tāpēc gatavo saviem oponentiem tādu dāvanu, kuru tie it nemaz ij negaida.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Zoņtiks > ingazilunska 09.04.2014. 14.34

    superacs, kāpēc tu domā, ka krievi un putins ir “vienota fronte”? Jā, piekrītu, savulaik vācieši un hitlers bija “kopā”, bet šobrīd nav iedomājams, ka vāciešiem būtu pieņemamas hitlera stila idejas, gan jau arī krieviem kādreiz atvērsies acis.

    P.S. Starpcitu – kādā ietvarā tagad lieto vārdu “krievi” – kā etnisku vai kā valodas kopu? Vārda nozīmi, protams, zinu, bet kremlinistu izpausmē šis vārds tiek regulāri pielāgots tā kā izdevīgāk.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    nefratete > ingazilunska 09.04.2014. 15.34

    Klau, nemānies. Padomāju, ka pikets pret nacisma atdzimšanu Krievijas federācijā un pret Putina īstenotajām etniskajām tīrīšanām Krimā, bet tur sižets par kaut kāda latvijas profesora gaušanos, ka viņš pēdējo desmit gadu laikā nav saņēmis budžeta naudu “pētījumu” īstenošanai.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Amis > ingazilunska 12.04.2014. 13.48

    uldis_rats superacs, kāpēc tu domā, ka krievi un putins ir “vienota fronte”?

    ================

    Nelauzi galvu!!! Krievs, tas ir kolektīvais Staļins un kolektīvais Putins.

    0
    0
    Atbildēt

    0

ingazilunska 09.04.2014. 10.32

Smieklīgas anekdotes:

http://uh.ru/a/41535

Поймал лотыш золотую рыбку, она говорит:

-Отпусти меня, исполню 3 желания

ОН БЕРЕТ ЕЁ И ИЗО ВСЕЙ СИЛЫ БЬЁТ ОБ ДЕРЕВО РАЗ 10

Рыбка полуживая кричит: ЗА ЧТО??????????????????????????????

– Не ната са мной гавариц па руски!

Идёт мужик по Даугаве видит девушка пьёт воду из неё и кричит ей

М: Не пей воду она отравленая!

Девушка посмотрела на него и дальше пьёт

Мужик опять кричит : непей она отравленая ёмаё!

Девушка снова посмотрела и дальше пьёт.

Мужик невыдержал подбежал спрашивает : ЗАЧЕМ ТЫ ВОДУ ПЬЁШЬ она же отравленая?

Девушка : Ko tu teici?

Мужик: ААА ЧЕРПАЙ ДВУМЯ РУКАМИ ГОВОРЮ ЧЕРПАЙ !

0
-7
Atbildēt

6

    peleenc > ingazilunska 09.04.2014. 11.03

    Lūk, viens kārtīgs tautu draudzības atbalstītājs un naida kurināšanas pretinieks.

    +13
    0
    Atbildēt

    0

    ingazilunska > ingazilunska 09.04.2014. 11.04

    Paldies.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    peleenc > ingazilunska 09.04.2014. 11.06

    Žēl tikai, ka cinisks mērglis.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    ingazilunska > ingazilunska 09.04.2014. 11.38

    Tāds ir tas žanrs.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    Zoņtiks > ingazilunska 09.04.2014. 11.38

    atkal fašiste superacs, kas nomainījusi segvārdu cenšas kurināt naidu :) skaties, ka nedabū no tā sava naida kādas veselības kaites

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    Þanis Bezmers > ingazilunska 09.04.2014. 12.41

    Smieklīgas tādiem pridurkiem kā tu. Nožēlojami stulbas.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

lindukjis 09.04.2014. 10.31

Nez vai tas ir Lembergs domāts… Patiesību sakot, piemērotāka personāža būtu bijusi Sudraba, kuras programmā ir tēzes par vajadzību glābties no NATO, ES, ASV imperiālistiem un, kurai neliekas ka Krievija kādu varētu apdraudēt…

Sorry, LOČMELIS, tikām, ir atradis “īsto oriģinālu”… un ar viņa kompetenci nespēju konkurēt.

+4
-6
Atbildēt

2

    Amis > lindukjis 09.04.2014. 10.41

    oktaavs > lindukjis 09.04.2014. 10.59

    Tas speciāli tev

    “Iespējamā NATO militārās klātbūtnes palielināšana Latvijā, ievedot NATO spēkus, būtu uztverama kā svešas valsts okupācija un pielīdzināma 1940.gadā notikušajai padomju karaspēka ievešanai Latvijā ar toreizējā valsts vadītāja Kārļa Ulmaņa piekrišanu, aģentūrai LETA savu viedokli pauda Ventspils mērs Aivars Lembergs”

    +18
    -1
    Atbildēt

    0

Inese 09.04.2014. 10.30

dro 09.04.2014. 10.22

Tiešām izdevusies bilde:)

+22
0
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam