Šogad būtiski pieaudzis avārijās bojāgājušo skaits
10Saistītie raksti
Aktuāli /
14. novembris
Žurnāls: Kāpēc CSDD palielina pakalpojumu cenas?
Tēma /
6. novembris
Nabagais brālis
Komentāri (10)
ineta_rr 25.03.2014. 16.46
Zīmīgi, ka dārgā gala auto un atkal uz pusēm. Vai nu ārkārtīgi biezi vecāki, vai arī lietuviešu frankenšteins, kuriem ir tendence avārijās atgriezties pirmauto stāvoklī. Kad beidzot CSDD to atzīs par ārkārtēji nopietnu problēmu un sasauks vismaz Latvijas-Lietvuas līmeņa sanāksmi, ja ne visas ES līmenī, lai reizi par visām reizēm sakārtotu smagi bojātu auto remontu un frankenšteinu metināšanu haltūras režīmā?
Ja kāds netic, ka tas līdzēs, ticiet man, līdzēs, jo, ja nebūs pieejami jaudīgi auto par ļoti zemām cenām, vairumam jauniešu un vēl tīņu prātā esošo pieaugušo nāksies iztikt ar kaut ko pieticīgāku. Un avārijās normāls auto pareizi uzņems triecienu un būs lielākas izredzes, ka būs izdzīvojušie.
Vēl jāpārbauda CSDD eksāmenu pieņemšana un jāsalīdzina ar citiem gadiem, jo kaut kā izteikti „izceļas“ 91-93. gada „absolventi“.
Un atkārtošos, varētu apsvērt jaudas un varbūt arī jaudas pret pilno masu ierobežojumus, līdzīgi kā motocikliem ir A ierobežotā kategorija, un tiem, kas grib uzreiz pilno B, likt kārto papildus kursus. Tikai. lūdzu, CSDD organizētus Somijas parauga nevis DBS dārgos.
Un vēl varētu pie auto nodokļa pielikt klāt arī vadītāja stāžu un transportlīdzekļa gabarītizmērus – gan platumu, gan garumu, gan augstumu. It sevišķi jau apdrošināšanas stāžu vajadzētu ņemt vērā, aprēķinot nodokli. Ir, protams, ārprātīgi vadītāji ar sirmām galvām, tomēr kopsakarība skaidra – nepieredzējušiem vadītājiem nav jābrauc ar ātriem un lieliem auto.
Vēl varētu piešķirt nodokļu atlaidi par nokārtotu Vīnes testu, kurā cilvēks tiek iepazīstināts ar savām uztveres un reakcijas īpatnībām.
0
Ligiña Doniña 25.03.2014. 15.27
Tiek gatavota augsne fotoradariem!
0
archoftriumph 25.03.2014. 14.46
diemzeel vienmeer kaads paargalvis aizies bojaa.
tomeer ja policija nevis seedeetu kruumos pie stulbaam ziimeem un raxtiitu protokolus, bet gan tiesaam ruupeetos par satiksmes drosiibu un izkjertu paargalvjus, tad avaariju un bojaagaajuso buutu daudz mazaak.
braucot pa eiropu celju policiju redz videeji 10x retaak, bet, ja kaut ko paarkaapsi vai izdarisi nepareizi, tad sii uzreiz buus klaat. pie mums ir gandriiz otraadi – taa reegojaas kad un kur nevajag, bet neesmu to redzeejis reguleejam satiskmi vai savadaak paliidzam brauceejiem jau kur tas laiks.
0
lebronj2356 25.03.2014. 12.58
Kapsis uzreiz iekāps sava priekšgājēja ziftinga pēdās un teiks, ka jāceļ sodi un ka pie visa vainīgs ātrums, NĒ, vainīgi ir idioti, kas dzen tur kur tas ir aizliegts vai arī dara to nedroši, tie, kas apstājas uzreiz aiz līkumiem, nestājas pie stop zīmēm, nedod ceļu utt. un arī tie, kam savs mazpisānisms jāizpauž velkoties pēc iespējas tuvāk ceļa vidusdaļai ar 60-70 km/h un provocējot citus satiksmes dalībniekus, pie kam pēdējie minēti nesamazina ātrumu apdzīvotās vietās…..bet ko pie mums dara CP – tā vietā, lai monitorētu un uzlabotu satiksmi slapstās pa krūmiem un ķer uz ātrumu, reizēm uz šmigu un raksta sodus. Par pašiem ceļiem vispār nerunāšanu, pie reta krasa līkuma ir brīdinājuma zīmes, par barjerām nerunāsim…bet daudziem liekas, ka šo situāciju labos pilna Rīga ar radariem(jo tur “klientu” daudz) un saskrūvēti sodi. Ar Iem struktūrām vajadzēja mācīties no tā, ko izdarīja Saakašvili, proti, visus korumpētos un stagnējošos mentus ar švunku no amatiem laukā un tad varbūt kāds izdomātu reālus plānus, nevis ierēķinātu sodus budžetā un karinātu makaronus uz ausīm par plānu drošai satiksmei :)
0
maija_ancite 25.03.2014. 12.10
Absolūtā Ceļu policijas bezdarbība ir radījusi auto vadītājos pārliecību ka uz mūsu ceļiem var braukt kā grib un var darīt ko grib. Vispirms jau tiek radītas problēmas tiem, kuri brauc lēnāk par 100 km/h. Pārējie stūrētāji to uzskata par tīšu satiksmes bremzēšanu un visādi cenšas tādus uz ceļa “pārmācīt”. Tāpat ļoti rupji uz ceļa uzvedas kravas automašīnu vadītāji, jo viņi sevi uzskata par vispār ārpus jebkura noteikauma esošu braucēju kategoriju. Kamēr CP turpinās slinkot, tikmēr cilvēki uz ceļiem ies bojā, tas ir neizbēgami un tur nepalīdzēs ne sodu celšana, ne jebkādi citi draudi, jo šeit valda pilnīga patvaļa un bezkontrole. Kozlovskim ir jāatkāpjas, jo viņa vadībā ir strauji augusi visatļautība uz ceļiem.
0