FOTO: Asinskaujas Kijevā (papild.)

45

Komentāri (45)

Ligiña Doniña 19.02.2014. 13.01

Ļoti interesanti ko šāda opozīcija ar stieņiem un degšķidrumiem rokā varētu darīt Ukrainas labā? Vairāk atgādina boļševikus un darbaļaužu sacelšanos, “dižā” Ļeņina vadībā, tikai stiprā mazākumā. Protams vajag vēlēšanas. Tikai var gadīties, ka opozīcija zaudē atkal. Un ko tad darīt? Demokrātiskā valstī opozīcija par kādu sev netīkamu līgumu nenodarbojas ar grautiņiem. Un ja tas notiek, tiek arestēta un tiesāta pēc likuma!

0
-3
Atbildēt

3

    esmeralda_se > Ligiña Doniña 19.02.2014. 13.08

    Vai atbilde uz jūsu jautājumu nav jau ietverta jauājumā – “demokrātiskā valstī”. Vai lasījāt, kā tika pieņemti represīvie janvāra likumi? – Ar vienkāršu paceltu roku “it kā” skaitīšanu… Es pieļauju, ka ar to arī viss sākās, ar to, ka liela daļa ukraiņu tautas vairs nejūtas “demokrātiskā valstī”, un janvāra “balsošana” noteikti nebija pirmais gadījums kad vara pati rīkojās demokrātiskas valsts statusam neatbilstoši.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > Ligiña Doniña 19.02.2014. 14.07

    Ivar, skaidrs, ka opzīcija zaudēs Jankoviča organizētajās vēlēšanās. nebūs jau pirmā reize. Pirmajā reizē tauta sacēlās pret viltotajiem vēlēšanu rezultātiem. Kā to sauca toreiz par oranžo revolūciju un vēlēšanas notika atkārtoti, kā zināms un ievēlēja Juščenko.

    Atceros , ka pat mūsu valstī TP izgāja uz vēlēšanām ar oranžo krāsu un tās atribūtiem šallēm un ko tik vēl ne. Un kā līdzīgi Ukrainai- uzvarēja(ak, šausmas)un par to dārgi samaksāja ar kalvīša materiālām un ne tik materiālām (drosibas likumi)”izvirtībām”. Kas tas bija ? vai 2006. gads?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Ligiña Doniña > Ligiña Doniña 19.02.2014. 17.40

    nekārtības sākās nevis par vēlēšanu rezultātiem, bet par sadarbības līguma neparakstīšanu. Nepatīk, balso to pozīciju ārā. Bet te jau ir organizēts Valsts varas apvērsums. Kas to organizē? Kas ved cilvēkus protestēt uz Kijevu par naudu? Un vai šie upuri ir tā vērti? Nē nav. Neviena cilvēka izdzēstā dzīvība nav vērta politisko spēļu. Opozīcija ir mazākums, kas uzurpē vairākuma varu. Korupciju nevar iznīcināt ar degšķidruma pudeli un lauzni. Tam vajadzīgs laiks un prāts.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

Ieva 19.02.2014. 11.56

Nu tā jau ir agonija. Janukovičs tā tikai paātrina savu bojāeju.

Drīz armija un policija pāries nemiernieku pusē.

Man neviļus nāk prātā salīdzinājums ar mūsu barikāžu laiku. Tauta bija ļoti labi organizēta, Tautas Frontei atlika tikai pamāt, un visi darīja, kā tā lika. Ukrainā tā nav. Opozīcija sadrumstalota, nav centralizēta, tās vadība nespēja atturēt tautu no vardarbības, kas, savukārt, padarīja iespējami bruņotu apspiešanu.

Opozīcija noteikti uzvarēs, bet masas darbojas pēc principa- “zinu, kā nevajag”, un brīdī, kad vajadzēs vienoties par tālāko, būs “čuš”, jo neviens nezin “kā vajag”.

+3
0
Atbildēt

0

Egita 19.02.2014. 11.20

Kījevā notiek karš pret Maskavas varu,bet latvieši atbalsta Krieviju piedalīdamies Krievijas olimpiādē?

Vai tiešām mūsu sportisti naudas un slavas dēļ ,ir ar mieru upurēt Ukraiņu tautas likteni.

Krievijas izraisītajās provokācijās lielā mērā izšķirsies arī totalitārās Krievijas liktenis.-_________________________________________________________________________________________________________________________________________

Kāpēc LOK nepārtrauc LATVIJAS dalību Krievijas olimpiādē?

——————————————————————————————————————————————————————————————————————————.

Beidzot pamodies arī Latvijas ārlietu ministrs.

——————————————————————————————————

Un kas notiek šajā portālā ar komentāriem

Kaut kāda pūtinistu totālā invāzija!

+7
-1
Atbildēt

4

    silvija > Egita 19.02.2014. 11.49

    Un mūsu paijoliņš, kas aizpilda prezidenta vietu, izklaidējas Sočos uz pilnu klapi, tāpat kā intrigante Āboltiņa, Prāta vētra dzied atspērusies un laimē starodama … Domāju, ka sportistus var vismazāk vainot – piedalīšanās olimpiādē ir nozīmīgs pasākums katra sportista karjerā un viena atsevišķa sportista atteikšanās neko nemainītu, drīzāk vajadzētu pienācīgi novērtēt Baltiņa idiotiskos izteikumus par “paradīzi zemes virsū” …

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Egita > Egita 19.02.2014. 12.32

    Dziedātājs Intars Busulis uzsver, ka Sočos viss ir perfekti, ne tā, kā bija iespējams redzēt dažādās fotogrāfijās sociālajos tīklos. Ēkas ir pabeigtas, viesnīcu numuriņi iekārtoti līmenī uz ielām valda tīrība un kārtība, neviens nekrāso zāli ar krāsu, nav grupveida tualešu, un internets, kā arī elektrība darbojas perfekti.————————————————————————————————————————————————————————————————————http://sejas.tvnet.lv/slavenibas/497948-intars_busulis_stasta_par_patieso_atmosferu_socos

    Laikam Sočos internetam ,,pieslēgta” tikai Krievijas televīzija.

    Un Intars nemaz nezin,ka Kījevā nogalina cilvēkus par nevēlēšanos ,,paklausīt” Krievijai.

    ____________________________________________________________________________

    talantīgs,bet viņš naktī var mierīgi gulēt?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    silvija_vitina > Egita 19.02.2014. 12.37

    viss ir pareizi. Tikai kur ir pašu Ukrainas sportistu balss? Vai ir kāds dzirdējis? Viņi tak tur ir? Varbūt tur, Sočos, tiešām ir izpūsti gaisā kādi “laimes hormoni”, kas liek dzīvot citā realitātē?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > Egita 19.02.2014. 14.01

    Cik sākumā dzirdēju no mūsu sportistiem, tad viesnīcu numuriņos nemaz neesot TV. Tā kā nav ko skatīties .

    Cik dzirdēju, tad TV esot tikai tā saucamajos sarkanajos stūrīšos, kā agrāk kopmītnēs, pie tam šos Tv izmantojot kamaniņu treneri, lai uz ekrāniem veiktu kamaniņbraucienu simulāciju , vai kā to vārdu sauc.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

dro 19.02.2014. 11.13

esmeralda_se 19.02.2014. 10.54

Diezgan smieklīgi ir apvainot Ukrainas protestētājus, ka tie ir bandīti un huligāni, kas izmanto situāciju, lai izklaidētos uz pilnu klapi. Bandītiem un huligāniem neinteresē “dabūt pa galvu”(c), viņiem interesē stipri piezemētākas lietas…

Sēdēt nedēļām aukstumā un regulāri riskēt “norauties” ar steku vai gumijas lodi var tikai idejas vārdā, vai tad, kad citas izejas vienkārši vairs nav.

+13
0
Atbildēt

0

alexander 19.02.2014. 10.42

Ukrainas opozīcijas pašaizliedzīgā cīņa un gatavība iet līdz galam, cilvēku bojāeja un ciešanas Ukrainas ielās nevar būt bezgalīga un bez risinājuma. Janukovičs būs spiests atkāpties, viņa anonīmā pazušana no politiskās telpas ir signāls viņa vājumam un neizbēgamai sakāvei. Līdzjūtība cietušajiem un izturību Ukrainas tautai cīņā par savu nākotni.

+18
0
Atbildēt

0

austrisv 19.02.2014. 10.37

Piekrītu, ka tas var skart arī mūs, ja būsim stulbi un balsosim vēlēšanās par tādiem kā Sudraba, Repše, Bondars, Šlesers utt! Skaidri taču Sudraba pateikusi, ka ir par prezidentālu valsti: vienas personas rokās vara! Kā Ukrainā. Pati droši vien cer uz šo amatu, jo sevi iezombējusi pamatīgi p-areizticībā ar Stepašinu pie sāniem.

Redzēsim, cik mūsu tauta ir gudra vai dumja!

+13
-2
Atbildēt

4

    Andris Jautriņš > austrisv 19.02.2014. 10.45

    …vienas personas rokās vara! Kā Ukrainā… un kā ASV!

    +1
    -10
    Atbildēt

    0

    Antra > austrisv 19.02.2014. 11.10

    Andris Doveiks

    Ja ASV vara būtu vienas personas rokās, tās karogs jau būtu varavīksnes krāsās ar sirpi un āmuru. Kongress neļauj Putina melnam pūdelim izvērsties uz pilnu klapi.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Andris Jautriņš > austrisv 19.02.2014. 11.26

    altin yildiz

    ….Kongress neļauj Putina melnam pūdelim izvērsties uz pilnu klapi…

    Šāds formulējums liek smaidīt, paties – melnais pūdelis :) Nedomāju gan, ka Putina. Bet ļoti iespējams, ka abiem ir kas kopējs – viens saimnieks jeb saimnieku kolektīvs. Kongress ir pūdeļu ferma. Tāpat kā Gosdura un Saeima.

    Lai tauta būtu nodarbināta komentāros par to, kā abi un daudzi citi karo dažādos līmeņos – no avīžu virsrakstiem līdz reālām asinīm. Tikmēr var pieņemt banku kontu un bērnu konfiskācijas likumus…

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    Antra > austrisv 19.02.2014. 11.44

Andris Jautriņš 19.02.2014. 10.07

Pirms krist histērijā par šī bildēm, aicinu atcerēties 2 lietas. Vecrīgas grautiņu un Bostonas spridzināšanu ar profesionālajiem cietušajiem-aktieriem. It īpaši tādēļ, ka no norunātā šajās dienās atkāpās tieši protestētāji, turklāt demonstratīvi uzsākot lietot šaujamieročus. Vai nespējot nepieļaut šaujamieroču lietošanu no savas puses.

Valsts vara ir atbildīga par to, ka cilvēki ir tādā stāvoklī, ka brauc simtiem kilometru uz Kijevu, lai protestētu vai nopelnītu minimālo iztiku, piedaloties protestos. Ja Latvijai nebūtu vaļēja robeža uz īrijām, tad Rīgā notiktu tas pats. Bet valsts varai ir arī pienākums nodrošināt kārtību valstī. No šo protestētāju rindām jau mēnešiem ilgi tiek mesti Molotova kokteiļi uz policistiem, kuri stāv uz vietas un nevienu nesit. Valsts varai ir jārīkojas, lai rīcība pret protestētājiem nekļūtu stihiska. Pilsēta bija jāiztīra jau pirms diviem mēnešiem, kā to darītu gan Europe, gan America.

+1
-17
Atbildēt

17

    Alise > Andris Jautriņš 19.02.2014. 10.14

    Doveika kungs, jūs ar savu regulāro sovoku propagandu šeit, tviterī un vēl šur tur jau sen varējāt iestāties SC rindās. Jums tur īstā vietā.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > Andris Jautriņš 19.02.2014. 10.14

    Valsts varai IR pienākums atkāpties, ja ir skaidri redzams, kur novedis viņu politika. Janukovičam NAV pienākums nosēdēt kā korķim visu termiņu!

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    Andris Jautriņš > Andris Jautriņš 19.02.2014. 10.42

    Nomale

    Var jau būt, ka Janukovičam vajadzētu atkāpties. Tajā laikā būtu vismaz jābūt valdības vadītājam. Azarovs ir atkāpies, opozicionāri no piedāvājuma atteicās. Ja nebūs ne prem, ne prez, ne darboties spējīga parlamenta… Droši vien vajag jaunas parlamenta vēlēšanas, pēc tam vienoties par prez pilnvaru izmaiņām (opoz prasa), tad prez vēlēšanas. Kā tas var notikt, ja vēlēšanu laikā “opozicionāri” paturēs tiesības mētāties ar degpudelēm?

    +1
    -10
    Atbildēt

    0

    Andris Jautriņš > Andris Jautriņš 19.02.2014. 10.43

    r_r

    Jā, ir vērts padomāt. Vai varu pieteikties pie r_r uz orientācijas konsultācijām? Redzu, ka eksperts…

    0
    -10
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > Andris Jautriņš 19.02.2014. 10.47

    Opozicionāriem nebūs iemesla mētāties ar degpudelēm, ja berkuts neuzbruks viņu pozīcijām.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Antra > Andris Jautriņš 19.02.2014. 11.00

    Andris Doveiks

    Vecrīgas grautiņu un Bostonas spridzināšanu ar profesionālajiem cietušajiem-aktieriem.

    Atceros NP sižetu par Bolderājas krievu skolu, kur dienu iepriekš tika apziņāti nākamās diena grautiņu aktīvisti un vervēti jauni.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Andris Jautriņš > Andris Jautriņš 19.02.2014. 11.04

    altin yildiz

    Nu redz, tehnoloģija kā tāda ir saprotama. Un ar patentu nav aizsargāta. Muļķīgi ir reaģēt tieši tā, kā TV ekrānā rādītais programmē.

    +1
    -10
    Atbildēt

    0

    Andris Jautriņš > Andris Jautriņš 19.02.2014. 11.10

    nomale Opozicionāriem nebūs iemesla mētāties ar degpudelēm, ja berkuts neuzbruks viņu pozīcijām.

    Nomale, utrubā ir pietiekami daudz video, kur akmeņi un pudeles lido uz perimetrā STĀVOŠU ierindu. Kas ir “viņu pozīcijas”? Ja es ar bariņu opozicionāru paņemšu pudeles un akmeņus, uzrāpšos Brīvības pieminekla pakājē un prasīšu euro atcelšanu, vai atbalstīsi manas vārda brīvības, kad metīšu to visu policistiem, kas noteikti nāks mani dzīt prom? Ja nobloķēsim Brīvības ielu vai Vanšu tiltu?

    +1
    -10
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > Andris Jautriņš 19.02.2014. 11.19

    Andris Doveiks. Vai būsi gatavs mirt par savu ideju? Droši vien ka ne! Nesalīdzini nesalīdzināmas lietas. Ukrainā notiek vāji slēpta valsts okupācija! Tam nav nekāda sakara ar Volstrītām un citiem sīkumiem.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    Antra > Andris Jautriņš 19.02.2014. 11.32

    Andris Doveiks 19.februāris 2014 11:04

    Nekādas līdzības.

    13. janvārī Rīgā smirdīgie krievu okupanti, Kononova mantinieki, civiliedzīvotāju masu slepkavu, marodieru, izvarotāju, kapu un pieminekļu apgānītāju suga pret Latvijas valsti, Kijevā ukraiņu tauta pret krievu kleptokrātu, sadistu un slepkavu uzurpēto varu.

    Par TV graujošo ietekmi piekrītu

    http://ipvnews.org/3rd_column/images/552.jpg

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Andris Jautriņš > Andris Jautriņš 19.02.2014. 11.37

    nomale

    Andris Doveiks. Vai būsi gatavs mirt par savu ideju? Droši vien ka ne! Nesalīdzini nesalīdzināmas lietas.

    Labais cilvēk ar labiem nodomiem! Es droši varu apgalvot, ka ar “gatavs mirt” rēķinās berkutieši, bet par katru protestētāju es to neteiktu viss. Domāju, ka lielākā daļa no viņiem ir tikpat apzināti kā gājēji, kas šķērso Jūrmalas šoseju ceļā uz dārziņiem, ignorējot gājēju tiltu. Noteikti, ka daļai vecuma vai slimības dēļ ir attainojums, kādēļ neiet garāko ceļu, bet visi noteikumu pārkāpēji noteikti domā nonākt dzīvi otrā pusē.

    Ukrainā notiek vāji slēpta valsts okupācija!… Jā, šim es piekrītu. Latvijā tā ir notikusi, tādēļ viegli atpazīt.

    0
    -10
    Atbildēt

    0

    silvija > Andris Jautriņš 19.02.2014. 11.39

    Klau, Doveik, vai Tu tik tiešām esi latvietis? Varbūt ltavieši tevi atraduši izmestu kādā grāvī un uzaudzinājuši, bet krieva gēnus iznīcināt nav spējuši?

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Andris Jautriņš > Andris Jautriņš 19.02.2014. 11.39

    altin yildiz Andris Doveiks 19.februāris 2014 11:04

    Nekādas līdzības.

    Ja neredzi, tad neredzi. Ne visiem kaķēniem acis atveras.

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    Andris Jautriņš > Andris Jautriņš 19.02.2014. 11.49

    Aigars Brauns Klau, Doveik, vai Tu tik tiešām esi latvietis?

    Nezinu, varbūt tiešām neesmu. Izraēlā ebrejs drīkst precēties tikai ar ebreju, turklāt – tikai vīrietis ar sievieti. To ebrejiekumu nosaka pēc rabīnu papīriem, bet domā jau par ģenētisko pārbaudi, jo, piemēram, Ņujorkā ir tādi pārāk liberāli rabīni, kuriem Svētās zemes rabīni īsti neuzticās.

    Kur es varu pārbaudīt savu latviskumu un saņemt izziņu? Vai pietiks, ja publiski vismaz vienreiz dienā rakstīšu kaut ko par kādas citas tautības nepiemērotību dzīvošanai uz Zemes?

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    Andris Jautriņš > Andris Jautriņš 19.02.2014. 12.28

    altin yildiz Andris Doveiks 19.februāris 2014 11:04

    Nekādas līdzības.

    http://kikocuba.blogia.com/upload/20120126183645-pulpo-mediatico.png

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > Andris Jautriņš 19.02.2014. 12.37

    Andris Doveiks.

    Smuks astoņkājis.)))))))))))))))))

    Disney channel, Nickelodeon, MTV, VH1, Cartoon…. Pašam smiekli nenāk?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Andris Jautriņš > Andris Jautriņš 19.02.2014. 12.48

    Nē, man smiekli nenāk. Ja kas, tas ir domāts kā atbilde bildītei mazliet augstāk. Ko tik neuzzīmē, apmēram tā.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

jmaklakovs 19.02.2014. 09.36

Risinājums ir viens. Janukoviča atkāpšanās. Diemžēl viņš to vairs nevar izdarīt, tikai aizbēgt.

+6
0
Atbildēt

0

Janis 19.02.2014. 09.21

Noteikti, ka tas tēvs ar dēlu arī ir “radikālie teroristi”.

Ļoti pēc tādiem izskatās.

Un vecais vīrs vienkāršajā apģērbā ar pārsieto galvu arī.

+12
0
Atbildēt

1

    Agnese > Janis 19.02.2014. 10.02

    Tēvs ar dēlu ir Kijevas politehniskā institūta pasniedzēji, starp citu.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam