Premjers atceļ Streļčenoka rīkojumu par Strīķes atbrīvošanu (papild.)

114

Komentāri (114)

Lāsma Bunere 07.01.2014. 20.53

Lai šajā jautājumā nopozicionētos, pilnīgi pietiek ar to personu sarakstu, kas bēguši no Strīķes pa gabalu kā velns no gaiļa dziesmas. Un saraksts ir gana izteiksmīgs. Lembergs ar saviem zemniekiem, zvirbulēniem un Krievzemē patapinātajiem antisorozīdiem. Šķēle ar liepniekiem, bendikiem un kalvīšiem. Šlesers ar jākobsoniem priekšgalā un šmitiem pakaļgalā. Pietiek kaut vai atcerēties 2003. gada 18. septembra Saeimas balsojumu

+5
-4
Atbildēt

4

    Jānis Derkusovs > Lāsma Bunere 07.01.2014. 20.55

    Nū…Visi nosauktie personāži plaukst un zeļ…

    Kāds ir mainījis darbības profilu?

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > Lāsma Bunere 08.01.2014. 00.36

    Arvis. …Pietiek kaut vai atcerēties 2003. gada 18. septembra Saeimas balsojumu…

    10 gadi 10!!!!! un?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    oskaar > Lāsma Bunere 08.01.2014. 00.53

    >jautajums_4

    Kā Jums, cienītais, šķiet? Vai visi nosauktie personāži jūtas pavisam brīvi, nepiespiesti, un laimīgi bauda savus ne gluži likumdošanai vai pat tikai morāles normām iegūtos labumus?

    Šobrīd viņi grib dabūt prom Strīķi, lai pēc tam kādu brīdi uzgavilētu. Bet viņiem, nabadziņiem, nav nekādas garantijas, ka pēc pusgada, gada vai pieciem neparādīsies tāds pats cilvēks, kurš tikpat profesionāli atsāks to pašu, ko līdz šim darīja Strīķe.

    Un droši vien viņi to apzinās. Tā ka teikt- “Plaukst un zeļ”… diezi vai viņi paši par sevi tā šobrīd uzskata. Kā “laimīgi” viņi varbūt sevi pozionē publikai, lai gan neatceros, ka pēc pēdējām Saeimas vēlēšanām tas būtu redzēts. Kad Jūs pēdējo reizi redzējāt TV ekrānā kādu no viņiem? Es neatceros.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    kkristaps > Lāsma Bunere 08.01.2014. 08.31

    Lembergu TV neesi redzējis??? Vai tu tiešām visus uzskati par muļķiem?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

kristrun 07.01.2014. 17.24

.., kas arī bija jāpierāda.

+3
-6
Atbildēt

0

lailabidzane 07.01.2014. 17.02

.

Kad svētdienas vakarā tas analītiskais raidījums, kurš pārceļoja uz kanālu ar lielāku ciparu, nekā tam, kurā dzīvojās iepriekš, par darboni ar daudzajiem vārdiem un uzvārdiem tekstoja stipri neglaimojoši, bija skaidrs, ka grāmatvedis bilanci jau ir savilcis.

Nav jau noslēpums, ka tās negatavo ābolu krāsas kompānijas spice, pieminētā daudzvārde un arī pa kanāliem paceļojušā analītiskā raidījuma viedie tajā pašā katlā vien vārās. Nopludina, paziņo un izlemj.

Laikam jau gribējās dikten gudri spēlēt – uz kontrastiem. Tā sacīt, ja jau pat analītiskie tik skarbi, tad jau tur nekā kopīga.

Nu, jā – tā vai citādi, bet nu varam sākt domāt par jaunas reliģijas attīstīšanu. Grūti tikai izšķirties, saukt par strīķismu, vai, tomēr, potapovismu.

+4
-14
Atbildēt

1

    kkristaps > lailabidzane 07.01.2014. 17.10

    strīķpotapovnekaunīgums būtu pareizais nosaukums

    +2
    -14
    Atbildēt

    0

kkristaps 07.01.2014. 15.55

Man nav nekādas personīgas patikas/nepatikas pret Strīķi/Streļčenoku/Dombrovski, taču ir pieredze vadošā darbā un zināšanas par varaskāru dāmu ambīciju vareno spēku un to, kā šīs ambīcijas saplok, ja dāmai uzdod pa nagiem.

+4
-16
Atbildēt

4

    reksa > kkristaps 07.01.2014. 15.59

    Ambīcijas nav nekas slikts. Jo vairāk Latvijā ambīciju, jo straujāk Latvija varēs attīstīties.

    +16
    -5
    Atbildēt

    0

    kkristaps > kkristaps 07.01.2014. 16.12

    Jā, jā, tas no Karnegi grāmatām par iespēju gūt panākumus. Mūsdienu Latvijas apstākļos nav pamata uzskatīt, ka Lindermaņa, Urbanoviča, Amerika, Parādnieka, Lūša, Brigmaņa un citu ambīcijas veicinās Latvijas attīstību.

    +3
    -13
    Atbildēt

    0

    reksa > kkristaps 07.01.2014. 16.46

    Tieši tāpēc ambīcijas ir vajadzīgas – lai neitrālizētu dažādus lindermaņus, urbanus, amerikus, sleserus, ušakus utt.

    +13
    -3
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > kkristaps 08.01.2014. 00.37

    Aldis. Tieši tāpēc ambīcijas ir vajadzīgas – lai neitrālizētu dažādus lindermaņus, urbanus, amerikus, sleserus, ušakus

    …KNABus…

    +3
    0
    Atbildēt

    0

kkristaps 07.01.2014. 15.28

Nu gan Strīķe varēs spļaut virsū jebkuram priekšniekam un ņemties pa KNABu kā pa savu privātbodīti. Pretīgi, ka pustraks sievišķis ar griezīgu ķērkšanu mūsu mazajā valstiņā var panākt savu gluži kā kaprīzs bērnelis, ja vecāki neprot bērnus audzināt. Manuprāt Strīķei būtu lieti noderējis ar bērza žagariem sadot pa mugurs apakšdaļu, nevis ļaut ākstīties.

+3
-22
Atbildēt

7

    Zoņtiks > kkristaps 07.01.2014. 15.35

    Vai neskaitot personīgu nepatiku ir arī kādi normāli argumenti, kas jums ļauj vērtēt šī lēmuma pamatotību/nepamatotību?

    +15
    -3
    Atbildēt

    0

    reksa > kkristaps 07.01.2014. 15.58

    Nu un ja viņa “spļaus virsū jebkuŗam priekšniekam un ņemsies pa KNABu kā pa savu privātbodīti”, bet rezultātā daudzi korumpanti sēdēs cietumā? Tas jau nebūtu tas sliktākais rezultāts. Slikts rezultāts ir līdz šim, ka KNABa darbība nav pietiekami efektīva.

    +16
    -3
    Atbildēt

    0

    kkristaps > kkristaps 07.01.2014. 16.06

    Cik daudzi korumpanti Strīķes darbības rezultātā ir nonākuši aiz restēm? Viņa ir kā brīnumsvecīte, kuras degšanas sausais atlikums ir nulle vai pat ar mīnusa vēr’tibu, t.i., var aizsvilināt eglīti.

    +4
    -15
    Atbildēt

    0

    dro > kkristaps 07.01.2014. 17.44

    Pikaso. Nu gan Strīķe varēs spļaut virsū jebkuram priekšniekam un ņemties pa KNABu kā pa savu privātbodīti.

    ___________________

    Vai neesi vēl noguris, priekšniek ar lielo pieredzi vadīšanā? Kad tad tevi nomainis ABC vai Vilhelms? Ja tādi pikaso, kuru lielākais talants ir sulīgii nolamāt oponentus, strādā par vadītājiem, tad nav brīnums, ka Latvijā tik daudz problēmu:):):)

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    cheszz > kkristaps 07.01.2014. 17.53

    Pikaso Cik daudzi korumpanti Strīķes darbības rezultātā ir nonākuši aiz restēm?

    Tipisks demagoga jautājums, jaucot dažādu iestāžu kompetences- KNAB nevienu neliek aiz restēm, to dara tiesa. Bet, ja tu kādreiz sakrātu naudu un nopirktu žurnālu IR, tad uzzinātu, ka daži tipāži ir nonākuši arī aiz restēm, Lembergu ieskaitot.

    +12
    -3
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > kkristaps 07.01.2014. 20.51

    IR, tad uzzinātu, ka daži tipāži ir nonākuši arī aiz restēm, Lembergu ieskaitot.

    ————————————————-

    Un? Apsūdzība ir celta? Lieta ir tiesā?

    Vai Eiropas cilvēktiesību tiesa liks kompensācijas Aivaram izmaksāt?

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    oskaar > kkristaps 08.01.2014. 01.32

    >Pikaso

    Man nezi kādēļ šķiet, ka Jūs esat kāds no tiem, par kuriem tiek veikta izmeklēšana, un Strīķe šo izmeklēšanu šā vai tā vada.

    Jums gribētos aiziet pie kāda KNABā, pasēdēt pie “kafijas tases” un pastāstīt par savām problēmām, varbūt iedot kādu čemodāniņu ar naudu un visu atrisināt. Bet problēma ir Strīķe, kurai neizprotamu iemeslu dēļ čemodāniņu ar naudu pasniegt nav iespējams!??

    Līdz ar to savas pasaules uztveres ietvaros Jūs esat pārliecināts, ka kāds cits viņai jau senāk ir iedevis čemodāniņu ar lielāku naudas summu.

    Pilnīgi iespējams, ka es kļūdos, un Jums nav nekādas saistības ar kaut kādām KNAB izmeklēšanas darbībām.

    Ja tā- tad man šķiet diezgan neadekvāti jūsu izteicieni “pustraks sievišķis”, “griezīga ķērkšana”, “kaprīzs bērnelis” un sadošanu pa muguras apakšdaļu. Izskatās pēc patrulas “spēles uz publiku”.

    Intereses pēc- paskaidrojiet vismaz vienu, teiksim, “pustraks sievišķis”. Vai, ja nespējat, tad kādu citu no Jūsu izteicieniem.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

inta_s 07.01.2014. 15.25

Dombrovskis atzīstot ka nav spējīgs pildīt savus pienākumus atkāpās no amata, taču lemt KNAB vadītāja vietā tomēr šis atļaujas.

Haoss turpinās… #PaldiesValdim

+5
-20
Atbildēt

0

buchamona 07.01.2014. 15.13

… Streļčenoka rīkojuma tiesiskumu izvērtējusi Valsts kancelejas juristu darba grupa, kurā piedalījusies arī Ministru prezidenta padomniece juridiskajos jautājumos Sandra Bukane…+++ Streļčonoka ” aizstāvju” šī brīža komentāri ļoti labi raksturo komentēšanas stilu kopumā.:) Dombrovskis pieņēma savu lēmumu, balstoties uz juristu atdzinuma, uz kā balstās Dombrovska ” kritiķu” argumenti? :)

Varētu būt, ka Streļčenoks Dombrovska rīkojumu pārsūdzēs, būs vēl viens tiesas spriedums, nu un tad varēsim salīdzināt abus šos spriedumus, var būt, ka varēsim tad kaut ko par šī procesa kvalitāti spriest. :)

+10
-8
Atbildēt

7

    Zoņtiks > buchamona 07.01.2014. 15.33

    ->riņķī apkārt

    Jums ir pieejama kāda detalizēta informācija, kas ļauj izvērtēt Streļčenoka un Dombrovska atbilstošos lēmumus?

    Tad padalieties, lūdzu, un sniedziet savu ieguldījumu “komentēšanas stila” uzlabošanā!

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > buchamona 07.01.2014. 15.33

    ombrovskis pieņēma savu lēmumu, balstoties uz juristu atdzinuma, uz kā balstās Dombrovska ” kritiķu” argumenti? :)

    ————————————————————-

    Uz dziļām pārdomām…Kas tie bija par argumentiem, kas ļāva AB izdarīt spiedienu uz VD demisijas pieprasījumā? Un Vecrīgā klejo vairākas versijas, kura neviena neatbilst oficiālajai…Un sāku domāt,`ka šīm neoficiālajām versijām ir objektīvs pamats…

    Un kāpēc Valsts kancelejas juristu darbam bija piesaistīta Sandra Bukāne, kas pati ir ļoti leģendāra personība…Paši Valsts kancelejas juristi gala nebūtu tikuši?

    Nu tad tas nav juridisks, bet politisks lēmums.

    +4
    -12
    Atbildēt

    0

    kkristaps > buchamona 07.01.2014. 15.59

    Visticamāk, ka Strīķe šantažē VD, gluži tāpat kā muitas un VID pārstāvjus. Izskatās, ka šī dāma ir savākusi mapītes par visiem, taču par Streļčenoku neko nav izdevies atrast, kas man liek uzskatīt Streļčenoku par godīgu cilvēku, kas kritis par upuri intrigantei un šantāžistei.

    +4
    -16
    Atbildēt

    0

    reksa > buchamona 07.01.2014. 16.05

    Pikaso, tu pat nespēj iedomāties, kā tavi vārdi izklausās no malas :)

    Tie kaut ko liecina par tevi…

    +13
    -3
    Atbildēt

    0

    kkristaps > buchamona 07.01.2014. 16.08

    No malas mani vārdi izklausās kā reāls iespējamā scenārija novērtējums

    +3
    -13
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 07.01.2014. 16.39

    uldis_rats -es savu komentēšanas stilu kopju :), cenšoties rakstīt lietas, kuras, kā pašam liekas, daudz maz pārzinu, par kurām man ir kaut kādi fakti sakrājušies un uz šiem faktiem balstīti secinājumi.

    Par KNAB konfliktu – es esmu lasīja, ka Strelčonoka kompetence ir novērtēta ar trijnieku, ka visvājākās zināšanas viņam ir tieši par Strīķes vadītās nodaļas darba specifiku, arī tas ir zināms, ka KNAB radniecīgu iestāžu vadītāji atzinīgi vērtē Strīķes darbu, un vēl es esmu lasījis, ka Streļčenoka rīkojums atlaist Strīķi ir atdzīts kā prettiesisks utt, tā es varētu turpināt, bet ilustrācijai tam, kā es veidoju savu viedokli par notikumu, pietiks :) Tās ir visiem zināmas lietas, kuras uzskaitīju un, balstoties uz tām, es izdarīju secinājumu :), ka Dombrovskis ir rīkojies pareizi, atceļot KNAB priekšnieka rīkojumu – atlaist Strīķi no darba.

    Ja ir pretējs viedoklis, kurš ir balstīts uz tik pat konrētiem faktiem, kā manis uzskaitītie, ar interesi lasītu, bet diemžēl, kā jau minēju iepriekš- tikai plikas un negatīvas emocijas plūst no Streļčenoka ” aizstāvjiem”, nekas konkrēts. Tāds stils, vārdu sakot :)

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > buchamona 08.01.2014. 00.33

    rinķī apkārt. Manuprāt plikas, negatīvas emocijas plūst tieši no Strīķes atbalstītāju puses. Jūs nepamatoti apvainojat Streļčonoku visos pasaules grēkos. Kā vadītājs var vadīt iestādi, ja kāds darbinieks atklāti nepakļaujas un vēl musina citus? Un tik nesāciet man te stāstīt par to, ka Streļčonoks licis Strīķei 20 reizes atspiesties vai vēl kaut ko! Runa iet par viselementārākajam lietam, ka cieņa pret cilvēku.

    Otrkārt no Jums plūst arī plikas, pozitīvas emocijas. No kurienes Strīķei tāda tiesiskuma cīnītājas slava? Ir kaut kas paveikts? Esmu kaut ko nogulējis?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Jānis Derkusovs 07.01.2014. 14.58

Nū…Nezinu,kāda bija motivācija – mapītes, kas visticamāk, populisms vai vienkārši gļēvums,bet…

Manās acīs Dombrovska kredītreitings ir dramatiski krities. Tas ir nopietns iemesls, lai Vienotību neizskatītu kā iespēju nākošajās vēlēšanās.

+7
-23
Atbildēt

21

    reksa > Jānis Derkusovs 07.01.2014. 15.53

    Otrādi. Ja korupcijas apkaŗošana tev ir svarīga, tad šāda rīcība tikai ceļ reitingu tavās acīs.

    Manā izpratnē ideālā Latvija ir godīga.

    +18
    -3
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > Jānis Derkusovs 07.01.2014. 16.07

    Un kas tad šajā rīcībā ir godīgs? Ka specdienesti, kuru tiešā kompetence ir apkarot korupciju, tā vietā, lai celtu apsūdzības un ietu uz tiesu, šiverē ar mapītēm?

    Bet tas liek padomāt…Jo visu informāciju, kura bija par AA, vismaz Aivaru un Aināru, ir izgāzta presē-publiskota, līdz ar to no šantāžas viņi ir brīvi. Bet pierādījumus KNAB savākt nav spējīgs…Vai varbūt negrib?

    Bet tad …Kāda tad informācija ir par Vienotības bonzām? Mapītēs…

    Un kāpēc es lai par šādu politisko partiju balsotu vēlēšanās?

    10 gadus Juta ir atbildīga par korupcijas apkarošanu…10 gadus!

    Mums ir godīga Latvija?

    +3
    -12
    Atbildēt

    0

    reksa > Jānis Derkusovs 07.01.2014. 16.28

    Nu tad varbūt vajadzēja ievēlēt Strīķi KNABa vadībā pirms 5 gadiem un grozīt likumus atbilstoši Strīķes ieteikumiem. Tad viņa būtu varējusi rīkoties bez jebkādiem šķēršļiem, un tagad mums būtu iespēja redzēt – kādi ir viņas darbības rezultāti.

    Var arī KNABa vadību uzticēt kādam zviedram, norim (norvēģim) vai dānim. Šajās valstīs korupcijas līmenis ir viens no zemākajiem pasaulē. Kāpēc neuzticētu KNABa vadību kādam šo valstu speciālistam? Un pielāgot likumus, lai korumpantu ķeršana kļūtu vienkāršāka?

    Tie, kas atbalsta Strīķi, vēlas, lai korupcija tiktu maksimāli izskausta.

    Bet Strīķes pretinieku vārdi gan neliecina, ka viņi gribētu redzēt Latviju godīgāku, šķiet, ka viņa viņiem ir traucēklis kādu citu mērķu sasniegšanā.

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > Jānis Derkusovs 07.01.2014. 16.58

    Juta tāpat ir rīkojusies bez jebkādiem šķēršļiem. Kuro priekšnieku jau mainām… Un? Kur ir rezultāti?

    Un lūdzu nosauc tos Dānijas, Zviedrijas, Somijas supermenus korupcijas apkarotājus. Tā konkrēti ar uzvārdiem, lūdzu.

    Tur korupcijas zemais līmenis balstās nevis indivīdos un apkarošanā, bet sabiedrības vērtībās un sistēmā koruptīvo iespēju novēršanā.

    Bet šeit pat no KNAB seifiem zog, tad par kādu darba kvalitāti var būt runa?

    Labi, apnikusi man tā ziepju opera.Un šitie naivie atbalstītāji arī.

    Galu galā…Kā ir, tā dzīvosim!

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Jānis Derkusovs 07.01.2014. 17.00

    jautājums_4. Atvainojos, ka ne par tēmu, bet te vakar parādījās komentārs par Izglītības ministrijas apsaimniekotiem nekustamiem īpašumiem. Laikam nepamanīji. Uzticoties tavam viedoklim par visu, kas saistīts ar izglītības sfēru, gribētu no tevis saņemt informāciju. Iespējams, ka zini. Cik es zinu, Saules dārzs izšiverēts jau Vītola laikā. Citi NI – ta ne Koķes, ta ne Rivžas laikā. Vai Izgl. min. ir vēl kādi vērtīgi viegli iegūstami īpašumi, kas kādam būtu liels kārdinājums?

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > Jānis Derkusovs 07.01.2014. 17.11

    Tie, kas atbalsta Strīķi, vēlas, lai korupcija tiktu maksimāli izskausta.

    ———————————————————–

    Neglaimo sev! Tie kā reiz vēlās saglabāt statu quo.

    Respektīvi, uzskata, ka ar korupcijas apkarošanu Latvijā viss ir kārtībā.

    Bet es uzskatu, ka situācija ar korupciju Latvijā ir katastrofāla!

    Un Strīķe ir jāmaina!

    +2
    -11
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > Jānis Derkusovs 07.01.2014. 17.20

    >Betija

    Nē. IZM īpašumi, kas nav skolas, praktiski visi ir nodoti Finanšu ministrijai-VNĪA.Vērtīgu brīvu īpašumu IZM vairs nav.

    Saules dārzs un vēl pāris visai skandalozas lietas, bija pirms Rivžas un Koķes. Tas ir LC, TP ministri un ,daži kā Ezermalas iela, Radzeviča (Šlesers)laikā.

    Rivžas, Koķes un pēc tam laiks drīzāk ir skatāms sruktūrfondu naudas plūsmu kontekstā.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Jānis Derkusovs 07.01.2014. 17.25

    Paldies tev, jautājums_4.

    Saulesdārzs bija Vītola laikā.

    Tagad es aizstāvēšu Strīķi. Tu raksti “Juta tāpat ir rīkojusies bez jebkādiem šķēršļiem. Kuro priekšnieku jau mainām…”

    Skan draudīgi, bet pašķetināsim to vēsturi. Loskutovu, kurš pēc diezgan neilga amatā nostrādātā laika, atrada kopīgu valodu ar Strīķi un darbojās saskaņoti visos medijos, no KNABa, pretēji sabiedrības protestiem, aizvāca Kalvītis. Ceru, lieta skaidra, visi to atceras un te nav saskatāma Strīķes vaina? Tālāk Vilnītis, kurš ļoti manāmi traucēja KNAB darbu, aizdomās turāmām personām nopludināja izmeklēšanas informāciju, ar saviem rīkojumiem par darbinieku dalīšanu starp Rīgu un nomalēm vājināja darba iespējas utt. Arī domāju, ka mēs to visu atceramies. Pateicoties Strīķes pretdarbībai, radās iespēja Dombrovskim atgādināt, kura pārraudzībā atrodas KNABs, sasaukt komisiju un pēc ilgstošas cīņas ar Vilnīša aizstāvjiem (Jaundžeikara lietu atceries, Dalbiņu, Muižnieci vēl visādus?) sabiedrība tika vaļā no Vilnīša KNAB vadītāja amatā. Pēc ilgstošiem meklējumiem ievēlēja tagadējo, kam bija KNAB darbinieku atbalsts un uzticība. Un notika brīnums, puisis, kas bija draudzīgs, centīgs un koleģiāls, nonācis priekšnieka krēslā, pārvērtās par gluži citu cilvēku. Tā mēdz notikt, ja krēsls par lielu. Vai pie tā ir vainīga Strīķe, vai tie, kas atlasa kandidātus, vai tie, kas iesmērē lielākos kretīnus, vai tie, kas tos neprot atpazīt?

    Tu pirmais būtu neapmierināts, ja Strīķe atbalstītu Vilnīti viņa KNAB graujošā darbībā. Ja tavās ausīs nonāktu informācija, ka lielāko darbadienas daļu Strīķe un citi izmeklētāji raksta atbildes uz vēstuļu, norādījumu, piezīmju straumi, kas nak no Streļčonoka, arī diez vai priecātos.

    P.S. Par Izgl. min vērtīgājiem NI jautāju, jo vakar J.Biotopam tie šķita vienīgais iemesls, kāpēc NA grib iegūt Izglītības ministra portfeli.

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > Jānis Derkusovs 07.01.2014. 17.32

    >Betija

    Tici, kam gribi, Betij. Bet man šitais cirks kategoriski nav pieņemams.

    Es neticu Jutas kompetencei. Vienkārši neticu!

    Bet es nekur neesmu teicis, ka atbalstu Loskutovu, Vilnīti, Streļčenoku.

    Es vispār tajā kantorī nevienam neticu.

    Manā ieskatā, vienīgais risinājums ir reorganizēt KNAB. Pilnībā reorganizēt.

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Jānis Derkusovs 07.01.2014. 17.40

    Domāju, ka neviens nav apmierināts ar korupcijas apkarošanu valstī. Izņemot pašus korumpantus. Ja tas jautājums būtu tik vienkārši atrisināms, neitralizējot Stŗīķi. Es domāju, ka būs nevis labāk, bet vēl sliktāk.

    Un vai tad pilnīgi reorganizētam KNABam nevar “lielāko kretīnu” par priekšnieku ielikt? Vai reorganizācija no tā pasargā?

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > Jānis Derkusovs 07.01.2014. 18.51

    >Betija

    100% ir tikai nāve, visā pārejā pastāv risks. Arī reorganizācijā.

    Bet neitralizējot Strīķi, vismaz beigtos tie iekšējie kari un vismaz novēršanas bloks sāktu normāli strādāt, bet no apkarošanas- ar Strīķi vai bez- tik un tā jēgas nav.

    Un KNAB vismaz sāktu iedzīvotāju iesniegumus izskatīt. Nav jau uzreiz cietumā jāliek, reizēm pietiek ar pāris sarunām kompetentā iestādē, lai pagastvecis nopietni pārdomātu-vai ir vērts…

    Soli pa solim…Un varbūt pat saimnieciskās lietas iemācītos izmeklēt.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Jānis Derkusovs 07.01.2014. 19.22

    Ja Strīķi neitralizētu jau agrāk, KNAB joprojām vadītu Vilnītis. Šad tad kādu korumpētu robežsargu noķertu, šad tad kādu mazpilsētas ierēdni. Būtu miers un bērziņš – ne tev kašķu, ne skandālu. Un 100% neviena liela zivs tais tīklos pat pa gabalu nebūtu bijusi. Tas taču acīmredzami.

    Es uzskatu, ka līdz šim skandālu rezultāts ir vairāk pozitīvs, ka negatīvs.

    Neko nezinu par iedzīvotāju iesniegumiem. Ne es, ne cilveki, kam uzticos, nav rakstījuši. Tāpēc, neņemos spriest.

    P.S. Acīmredzot, abi paliksim katrs pie sava viedokļa, bet esam devuši manāmu ieguldījumu diskusiju kultūras uzlabošanā portālā:)

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    Alise > Jānis Derkusovs 07.01.2014. 19.22

    Betija: Es uzskatu, ka līdz šim skandālu rezultāts ir vairāk pozitīvs, ka negatīvs

    ______________________

    Un tie skandāli, kā redzam, ir bijuši tikai un vienīgi nederīgu priekšnieku rezultātā. Ar Loskutovu Strīķei sadarboties problēmu nebija, un arī skandālu nebija, bet skandālu uztaisīja Kalvītis vēloties noņemt Loskutovu. Un tas tikai pierāda, ka gan Loskutovs, gan Strīķe strādāja adekvāti, un ka turpmākajās KNAB problēmās ir vainojama nevis Strīķe, bet nederīgie priekšnieki (Vilnītis, Streļčenoks).

    Un pilnībā pievienojos Betijas paustajam viedoklim visos iepriekšējos komentāros.

    Un paldies jautājumam4 par atbildi par IzM īpašumiem, kas pierāda, ka Biotopa kunga izteikumiem (pie vienas citas ziņas) par to, ka NA interese par IzM ir tikai saistībā ar īpašumiem, nav nekāda pamata.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Jānis Derkusovs 07.01.2014. 19.28

    Jautājums – pievienojos , stulbākais Dombrovska lēmums … viņš laikam tomēr neiebrauc lietas būtībā… Vajadzēja izmantot situāciju un tikt galā ar abiem … Skumji …

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    andris902 > Jānis Derkusovs 07.01.2014. 20.30

    …nē, Klusais!…stulbākais Dombrovska lēmums bija – demisionēt….VD pieļāva tādu pašu kļūdu, kā Jaunais laiks 2004.gadā….

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    piziks > Jānis Derkusovs 07.01.2014. 20.50

    ZanE, tieši otrādi. Dombrovska lēmums demisionēt bija negaidīts, toties atbilstošs gudra, perspektīva politiķa domu gājumam. Iemesls tika piecerēts, bet bez Dombrovska demisijas Vienotībai jau tagad būtu nesalīdzināmi mazākas izredzes uz nopietnu īpatsvaru valdībā un varā. Dombrovska demisija ir visgudrākais no iespējamajiem Vienotības politiskās izdzīvošanas restartiem.

    Spožs gājiens.

    Ja izrādītos, ka V.D. demisijā lielāks nopelns Bērziņpapam nekā Valdim pašam, būtu žēl: tad Vienotībai vajadzētu uz Melgalvju namu konjaku nest.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > Jānis Derkusovs 07.01.2014. 21.21

    ….Optiskais Tēmeklis….dīvaini!….Tu taču labprātāk redzētu Vienotību baltās čībiņās… :)

    ….zini, jā – VD demisiju var uzskatīt par politiķa cienīgu rīcību….bet…atbildīgs politiķis, kurš domā par valsti un kā viņa rīcība ietekmēs tālākos notikumus valstī – būtu cīnījies “līdz pēdējam elpas vilcienam” ar prezidenta lomas tēlotāju, it īpaši zinot, ka lielākā sabiedrības daļa VD atbalsta (neskatoties uz NRA nopirkto un Kaktiņa pārdoto aptauju) un Bērziņa untumus būtu cēlis gaismā – sabiedrība saprastu….

    …esmu daudzkārt nodomājusi, ka VD vietā jau sen būtu aizcirtusi durvis un, lai tie dīvainīši vārās savā sulā, un apbrīnojusi VD izturību un pacietību…taču šobrīd rezultāts ir tāds, kāds neapmierina ne mani, ne daudzus citus saprātīgi domājošos….

    ….šobrīd Lembergs par visiem ņirgājas – vecos kadrus bīdot amatos, lai pierādītu, ka Rīkojums Nr. 2 vispār nav bijis, lai atgrieztos sākumpunktā no kura viņus izslēdza…..tagad būs interesanti pavērot – uz ko Straujuma spējīga…..pa radio dzirdēju, ka NA uz TM amatu gribot virzīt G.Bērziņu, ja nevarēšot vienoties, tad – Broku….un Gerhards, lai atgrieztos vecajā vietā…tā teikt – izsvītrojam no Latvijas vēstures laikposmu no 2011.gada 27.maija līdz šodienai un atgriežamies pagātnē….

    …neticu, ka tāds bija VD mērķis, līdz ar to – paturu tiesības, lai V.Dombrovska demisiju nosauktu par viņa visstulbāko rīcību….

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Jānis Derkusovs 08.01.2014. 01.29

    Zane – Tu tomēr laikam neredzi atšķirību starp Repšes un Dombrovska demisijām …

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    murnieks112233 > Jānis Derkusovs 08.01.2014. 04.31

    Pievienojos jautājumam.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    murnieks112233 > Jānis Derkusovs 08.01.2014. 04.38

    zanE

    Kur Tu rāvi, ka lielākā sabiedrības daļa atbalsta Dombrovski? Vai Tev uz acīm rozā brilles uzmauktas? Nu palsi vien neatkarīgākus portālus par ir.lv un paskaties plusiņu un mīnusiņu attiecības. Volduks uzkāpa uz tā paša Kalvīša grābekļa, tagad Dombrovskis=Kalvītis Nr 2 un tauta sodīs Vienotību ar to pašu, ko saņēma TP. Ilgi vairs nav jāgaida, pirmais sitiens būs Eiroparlamenta vēlēšanas.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    kkristaps > Jānis Derkusovs 08.01.2014. 08.15

    Vai Dieviņ, vecā gaudotāja Lelle arī vēl dzīva. Tu tak jau pirms n-tajiem gadiem taisījies kārties, jo valdība nebija ar mieru maksāt tava vīra uzņēmumam – ja pareizi atceros, kaut kādam pāķu ceļu tīrīšanas kantorim.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

inta_s 07.01.2014. 14.55

yes! Meksikāņu seriāls turpināsies! Citādi nāktos vēl strādāt KNABam, bet tagad atkal būs jauni izgājieni no Strīķes puses par ko lasīt ziņās.

+7
-16
Atbildēt

0

Ludmila 07.01.2014. 14.44

uldis_rats

Piemēram man Streļconoks ir vienaldzīgs . Bet Strīķe sāk manāmi un staruji nepatikt , kaut kā vis jau atkārtojas vis jau dzirdēts . Plus nu ļoti nepatīk viņas vīra apģērbs

+5
-15
Atbildēt

5

    Zoņtiks > Ludmila 07.01.2014. 15.27

    Vīra apģērbs???

    Jebkurā gadījumā, ne jau personīgai nepatikai būtu jānosaka amatpersonas atbilstību amatam

    +13
    -2
    Atbildēt

    0

    kkristaps > Ludmila 07.01.2014. 15.32

    Dzelzs Feliksa bilde uz kreklapriekšas liecina, ka arī vīram kaut kas ar galvu nav riktīgi Vārdu sakot, divi cauri zābaki ir pāris.

    +4
    -10
    Atbildēt

    0

    reksa > Ludmila 07.01.2014. 15.50

    ozolniekiem

    Nu re kā! Viens un tas pats dažādus cilvēkus ietekmē pilnīgi dažādi :)

    Man Strīķe ir vienaldzīga. Bet viņas stils un viņas vārdi rada manī vēlmi uzticēt KNABa vadīšanu tieši viņai.

    Protams, ka ja es būtu pārliecināts, ka kāds Jānis Bērziņš ir vislabākais korupcijas apkaŗotājs, tad es teiktu: pie vella visas strīķes un visus stelcenus, lai KNABu vada Jānis Bērziņš. Bet es nezinu tādu Jāni Bērziņu… Pašlaik man liekas, ka visprātīgāk būtu uzticēt KNABa vadību Strīķei un paskatīties rezultātus.

    +16
    -2
    Atbildēt

    0

    Zoņtiks > Ludmila 07.01.2014. 15.53

    Būtu labi, ja Strīķei kādā intervijā cita starpā arī pajautātu kā viņa vērtē šo personāžu, vai viņas ģimenē šī persona ir celta godā.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > Ludmila 07.01.2014. 20.23

    ….Uldis_rats….Tu nedaudz pārsteidz!…saprotu “ozolnieki” un Pikaso pavilkšanos uz Ločmeļa izplatīto, no ģimenes arhīva izzagto Strīķes ģimenes fotogrāfiju no mājas viesībām….uz to arī Ločmelis cerēja un abi brašuļi “pavilkās”….taču….ja pārskatītu lielo kritizētāju ģimenes un mājas ballītēs uzņemtās fotogrāfijas, domāju, ka ne tādus vien foto tur varētu ieraudzīt…droši – “kompromats” brēktu uz debesīm….

    ….tāpēc pārsteidz, ka sakarīgi cilvēki iesaistās muļķību apspriešanā un no tā sāk izdarīt secinājumus par kādas personas atbilstību ieņemamajam amatam….

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

janis17 07.01.2014. 14.43

abi tie krieveļi labi

+6
-23
Atbildēt

4

    ligakalnina > janis17 07.01.2014. 15.10

    Tik tālu jau esi nolaidies, ka sāc cilvēkus vērtēt pēc nacionalās piederības?

    Tā ir NA oficialā pozīcija?

    Vai nav interesanti, ka SC, NA, un ZZS atbalstītāji visi, kā viens, pret Striķi, RP un V atbalstītāju vairākums par Striķi, vai nav viela pārdomām?

    +17
    -6
    Atbildēt

    0

    kkristaps > janis17 07.01.2014. 15.22

    Dzeri, ir vismaz jocīgi apgalvot, ka “SC, NA, un ZZS atbalstītāji”ir PRET strīķi. Nezinu, ko atbalsti Tu, bet es nekad neesmu atbalstījis SC, NA un ZZS un esmu kategoriski pret Strīķes atjaunošanu darbā, kuram viņa galīgi nav piemērota. Un es nebūt neesmu vienīgais SC, NA, un ZZS neatbalstītājs, kurš neietekmējas no pērkamu “žurnālistu” kampaņām un garīgi labilas dāmas histērijas visos plašsaziņas līdzekļos.

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > janis17 07.01.2014. 15.26

    Es teicu V un RP atbalstītāju vairākums, nevis pilnīgi visi, taisni domājot tevi, ko neuzskatu ne par ZZS, ne NA, ne SC atbalstītāju, un vēl dažus, bet, principā, vairāk vai mazāk, tāds iespaids pastāv.

    Un nevienu es par to nenosodu, katrs taču var atbalstīt, ko viņš grib.

    +12
    -5
    Atbildēt

    0

    oskaar > janis17 08.01.2014. 00.02

    >Pikaso

    Jūs te par SC, NA un ZZS neatbalstīšanu. Nu, labi.

    Jūs neietekmējaties no pērkamu “žurnālistu” kampaņām un labilas dāmas histērijas. Nu- arī labi.

    Bet kur ir Jūsu argumenti par to, ka Strīķe savam līdzšinējam darbam galīgi nav piemērota?

    Jūs esat piedalījies kādās viņas darba izvērtēšanas komisijās un labi pārzināt to- ko viņa ir darījusi un ko nav izdarījusi gluži tā, kā vajadzēja izdarīt? Un kādi tam (neizdarīšanai) bijuši iemesli?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Zoņtiks 07.01.2014. 14.35

->heinrihs

Kāpēc tad izolēsies no valsts dzīves? Esi nu atklāts – izdarīsi apzinātu balsojumu (nebalsojot) par SC!

Nesaprotu ar ko jums tik ļoti sirdī Streļčenoks iekritis?

“Streļčenoka rīkojuma tiesiskumu izvērtējusi Valsts kancelejas juristu darba grupa”

+13
-3
Atbildēt

0

Finanšu ministrija 07.01.2014. 14.33

Nu kā tā var: sabojāt puzes ķeizariņa uznācienu!?

+36
-6
Atbildēt

1

    jmaklakovs > Finanšu ministrija 08.01.2014. 00.09

    Kāds tur uznāciens, vispirms jānosvin Strīķes atjaunošana amatā! Šis ir TAS BRĪDIS, kad ķeizaram viss izdodas. Kas vēl labāk spēj paralizēt KNAB darbu, kā mūžīgs konflikts tā iekšienē. Pat kādreiz viskvēlāko tiesiskuma aizstāvju skatieni novērsti no neinteresantā ķeizariņa. Visi skatieni pievērsti rokzvaigznei!

    Cienījamie Strīķes aizstāvji! Vai esat aizdomājušies par nākotni? Kāda tā Jums šķiet? Kas tagad būs? Kas labs notiks? Kāds būs KNAB pēc mēneša, gada, desmit? Kā būs ar korupciju Latvijā?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

RaivoLeimanen 07.01.2014. 14.29

Ļoti labi!

+28
-7
Atbildēt

0

piziks 07.01.2014. 14.12

Demiosnējušais premjers trnējas darba strīdu risināšanā? :)Šorīt TV vēl pats teica, ka uz deputātiem Saeimā notēmējis esot. Varbūt tomēr uz Delnu, — Voikas vietā?

+6
-25
Atbildēt

0

Alise 07.01.2014. 14.09

Es gan atbalstu Dombrovska lēmumu.

+37
-9
Atbildēt

0

Sanšains 07.01.2014. 14.08

Man ļoti nepatīk Jurģis Liepnieks, taču šoreiz citēšu viņu, jo uzrakstījis trāpīgi:

“Es ļoti atbalstu to, lai Dombrovskis atjauno amatā Strīķi. To jezgu vajag turpināt mūžīgi. Tas ir reāli forši.”

5. janvāris https://twitter.com/JurgisLiepnieks/status/419879989681860608

+10
-15
Atbildēt

2

    Zoņtiks > Sanšains 07.01.2014. 14.38

    Kāpēc tad jums tik ļoti nepatīk jūsu domubiedrs Jurģis?

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Sanšains 07.01.2014. 15.17

    Tāpēc, ka viņš pīpē sēnes.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

Uldis Šneiders 07.01.2014. 14.04

Šeit rodas vēl papildus jautājums par KNAB juristu kompetenci. Jo, patīk vai nē, parasti lēmumus sagatavo juristi un vadītājs vien paraksta. Šai gadījumā man tas ir vismaz mulsinoši, ja KNAB jurists vai palīgs, vai kas, ir sagatavojis TIK kļūdainu lēmumu… ?

+12
-5
Atbildēt

8

    aigarsaboltins > Uldis Šneiders 07.01.2014. 14.08

    Kur Tu izlasīji lēmuma tekstu? Lūdzu, norādi saiti.

    +3
    -11
    Atbildēt

    0

    Alise > Uldis Šneiders 07.01.2014. 14.15

    Reizēm priekšnieki (it īpaši tādi Streļčenoka tipa, kas paši daudz nejēdz) pasaka juristam, ka vajag tādu lēmumu un viss. Un izstiepies vai saraujies. Un ja jurists atsakās rakstīt, tad iedod sekretārei uzrakstīt. Un ja īpaši nikns priekšnieks, tad vēl jurists pēc tāda gadījuma uz prēmijām, piemaksām vai paaugstinājumiem var necerēt, un sliktākajā gadījumā izlido no darba kādā brīdī.

    +19
    -4
    Atbildēt

    0

    aigarsaboltins > Uldis Šneiders 07.01.2014. 14.18

    Jā, tas var būt, bet es gribu pats izlasīt šo tekstu. Kur viņš ir publicēts, Mantrausi?

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    Zoņtiks > Uldis Šneiders 07.01.2014. 14.37

    ->heinrihs

    Ņemot vērā jūsu kategorisko viedokli, ka Strīķes atbrīvošanas lēmums ir bijis pareizs (no kurienes gan citādi tāds sašutums par lēmuma atcelšanu?), acīmredzot, šī lēmuma teksts (komplektā ar kompetenta jurista interpretāciju) jūsu rīcība jau ir?

    +12
    -3
    Atbildēt

    0

    Ludmila > Uldis Šneiders 07.01.2014. 14.41

    KNABS Vispār pēdējos oi oi cik gadus to tik vien dara kā viens otru atlaiž ,vērtē , veido izvērtēšanas komisaijas , rīkojumu pamatotību u t t un tapēc šo darba tiesību juridisko pusi viņi izkopuši viss pilnīgāk no visām valsts iestādēm .

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    Uldis Šneiders > Uldis Šneiders 07.01.2014. 14.43

    >>> Heinrihs. Es neesmu lasījis lēmuma tekstu, es komentēju rakstā un citviet lasīto. Kaut kur kļūda ir! Jeb atcelt var arī visos veidos juridiski pamatotu pareizu lēmumu? Tad ir iemesls citai diskusijai…

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Uldis Šneiders 07.01.2014. 15.15

    Es, savukārt, neesmu lasījis Dombrovska lēmumu, bet man viedoklis ir, ka tas ir galīgi garām.

    +1
    -17
    Atbildēt

    0

    andris902 > Uldis Šneiders 07.01.2014. 22.21

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

jmaklakovs 07.01.2014. 13.56

Dombrovskis uzlika punktu uz i. Tiesiskums rullē. Ja man būs jabalso par mošķiem, tad balsošu par Repši! Kāda nahren starpība!

+6
-25
Atbildēt

8

    aigarsaboltins > jmaklakovs 07.01.2014. 14.03

    Es vispār neiešu uz vēlēšanām un nebalsošu, tam nav nekādas jēgas un nozīmes. Pašlaik apsveru visas iespējas Jaunajā gadā pēc iespējas izolēties no valsts dzīves, tajā skaitā nemaksāt nodokļus, kurus notriec visdažādākie “partijnieki”.

    +7
    -27
    Atbildēt

    0

    Ludmila > jmaklakovs 07.01.2014. 14.37

    heinrihs

    Par tiem nodoklīšiem man tādi pati doma , max laist attaisnotos izdevumos un vispār samazināt darba apjomu .

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > jmaklakovs 07.01.2014. 15.02

    Jā, neiet un nebalsot būs īpaši “gudri”, tas ir tas pats, kas balsot par SC, jo SC elektorāts ies stabili, un, jo mazāk ies pārējie, jo lielāks % tam būs.

    +20
    -2
    Atbildēt

    0

    efeja60 > jmaklakovs 07.01.2014. 15.13

    Nu un kāda starpība Dombrovskis vai Urbanovičš?

    +4
    -23
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > jmaklakovs 07.01.2014. 15.24

    Nu, ja tev nav starpība, tad jau gan, man ir.

    +21
    -2
    Atbildēt

    0

    efeja60 > jmaklakovs 07.01.2014. 15.40

    Nav nekādas starpības.

    +2
    -18
    Atbildēt

    0

    murnieks112233 > jmaklakovs 08.01.2014. 04.06

    to dzeris 49

    Labi vien ir! Es arī balsošu par SC. Vismaz nejutīšos tik nožēlojami. Labāk lai mani apjāj svešie nekā pašu rijīgie bāleliņi.

    Jaunais Būvniecības likums pielika visam punktu. Tas ir izstrādāts, la lobētu tikai lielās firmas un lai visus mazos uzņēmējus, IK iznīcinātu.

    Volduka šodienas prettiesiskais rīkojums pielika punktu visam. Dombrovskis=Kalvītis Nr.2. Starpības vairs nekādas. Viss PIETIEK.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    murnieks112233 > jmaklakovs 08.01.2014. 04.19

    Nav tā Aņka nevienu iesēdinājusi un nesēdinās. Visi blēži vienoti var turpināt izlaupīt valsti… Tas, kas darās pašvaldībās vairs nav pat prātam aptveram! Vietējie baroni to vien dara kā ņem kredītus, otkato, baro augšgalu un piebāž savas kabatas. Te ar steigu jāsauc šurp OLAFam, citādi tautai un valstij beigas. Nav ko tai Eiropai barot šitos blēžus!

    Pievienojos Normundam, ka tautai nudien nav nekādas starpības vai viņu apzog LC, TP, V, NA vai SC. Ja latvieti apzags SC, tad nebūs vimaz tik skumji. Tauta sodīja TPistus, sodīs arī V, šaubu nav.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

alexander 07.01.2014. 13.52

KNAB ir Ministru Kabineta pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, tādēļ premjeram ir tiesības pārbaudīt Streļčenoka lēmuma tiesiskumu un atcelt to, ja tas ir prettiesisks. Šobrīd notiek šī lēmuma tiesiskuma pārbaude un ja tās iznākumā tas tiks atcelts, Streļčenokam tas būs saistoši. Pilnībā nepārzinot lēmuma saturu, tomēr jāsecina, ka atbilstoši KNAB likumam Strīķes darbību un tās rezultātus jānovērtē KNAB priekšnieka izveidotai vērtēšanas komisijai, nevis priekšniekam vienpersoniski. Turklāt šis likums paredz, ka biroja darbinieku darba tiesiskajās attiecībās piemērojamas darba tiesiskās attiecības regulējošo normatīvo aktu normas, ciktāl šis likums nenosaka citādi, līdz ar to strīds par darba tiesisko attiecību izbeigšanu šķiet pakļauts vispārējās jurisdikcijas tiesai. Pārsteidz arī Streļčenoka uzskats, ka lēmums par Strīķes atlaišanu ir administratīvs akts, jo amatpersona Administratīvā procesa likuma izpratnē nav iestādes darbinieks, ar kuru atbilstoši normatīvajiem aktiem dibināmas darba tiesiskās attiecības. Vismaz šie elementi ļauj apšaubīt Streļčenoka lēmuma tiesiskumu.

+30
-7
Atbildēt

3

    aigarsaboltins > alexander 07.01.2014. 14.01

    Šaubos, vai cilvēkam, kurš nav speciālists jurisprudencē, vajadzētu iztirzāt juridiskas tēmas.

    +5
    -22
    Atbildēt

    0

    efeja60 > alexander 07.01.2014. 15.12

    Dombrovska lēmums ir nelikumīgs.

    +5
    -20
    Atbildēt

    0

    Annija > alexander 07.01.2014. 15.56

    Valdiņam dikti nācās pasteigties, jo, ja neatjaunotu Strīķi amatā, tad, kurš gan KNĀBĪ piesegtu Vienotības sasmērēto pakaļu!?

    +3
    -17
    Atbildēt

    0

janis17 07.01.2014. 13.50

dombrovska darbības liecina par vienotības īpašajām saitēm ar strīķi.

+5
-33
Atbildēt

2

    reksa > janis17 07.01.2014. 15.43

    Un kāpēc uz to nepaskatītos citādi?

    KNAB eksistē vairākus gadus, bet jēgas no tā ir mazāk, nekā gribētos…

    Kāpēc gan neuzticētu KNABa vadību uz vienu termiņu tieši Strīķei?

    Ja pēc 5 gadiem dažādi oligarchi, domnieki un tiesneši sēdēs cietumā, tad tas nozīmē, ka viņa prot kaut ko darīt, un varēs viņu ievēlēt uz nākamo termiņu.

    Bet ja viss turpināsies pa vecam, tad piedod, Juta, varbūt labāk izmēģināsim kādu citu. Vēl daži gadi varbūt būs zaudēti, toties vairs nebūs nekādu strīdu par Strīķes kompetenci.

    Varbūt pat varētu izveidot divus KNABus? :)

    Vienu uzticēt koalicijai, otru – opozicijai. Un lai ķeŗ korumpantus pretējās nometnes rindās :)))

    +18
    -3
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > janis17 07.01.2014. 16.57

    It kā visu laiku Strīķei kāds būtu briesmīgi traucējis…

    +4
    -13
    Atbildēt

    0

aigarsaboltins 07.01.2014. 13.49

Kauns, Dombrovski, kauns.

+7
-36
Atbildēt

1

    Þanis Bezmers > aigarsaboltins 07.01.2014. 19.23

    Re, kur vēl viens priduroks no ločmeļa brigādes. Tauta, paraugies – šī sākusi dalīties un transformēties. Uzdzen tvaiku. Laikam atrāvušies no bosa ar kurbuli pa kumpalu un piedraudēts atstāt bez semočkām.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

Ieva 07.01.2014. 13.33

Popularitātes balsojumā vinnē Strīķe, tāpēc jāatliek atpakaļ;

Strīķes atgriešana nozīmē Strelčenoka aiziešanu, tā kā atkal jāgatavojas konkursam; Nepaies ne pusgads, un mums būs jauns KNAB priekšnieks, ko Strīķe atkal varēs noēst- ceturtais cēliens ar zināmo sižetu sekos.

Iepriekšējā konkursā, ko kūrēja speciāla Saeimas komisija, Strelčenoks tika izvirzīts kā labākais. Tagad izrādās, ka komisija ir bijusi nekompetenta, process nepareizs, jo Streļčenoks izrādījies sliktākais, jeb komisija par to vairs neatbild? Vai arī otrs variants- VISI KNAB darbinieki nekam neder, jo labākais no tiem izrādījies tik slikts.

Jebkurš jurists praktiski jebkurā dokumentā atradīs, kur piesieties. Gan jau, ka Strelčenoka formulējumā ir kļūdas. Ja gribam atrast formālu iemeslu, lai Strīķi atgrieztu- tāds atradīsies. Bet, Valda Dombrovska kungs, varbūt, labāk būtu risināt situāciju KNABā pēc būtības?

+11
-21
Atbildēt

2

    Jeļena Delegāne > Ieva 07.01.2014. 14.35

    pie S. iecelšanas visdrīzāk nostrādāja “lielākā kretīna” princips. Labs, pārbaudīts paņēmiens. Kas liek domāt, ka tālāk būs savādāk?

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Ieva 07.01.2014. 15.10

    Streļčenokam jāpārsūdz Dombrovska lēmums.

    +4
    -16
    Atbildēt

    0

Ludmila 07.01.2014. 13.16

Starp citu tagad tiek atklāts vērienīgs korupcijas gadījums , valstij iespēja atgūt 100 LS ,……………..http://www.apollo.lv/komentari/zinas/630675

Ja Delna saka ….Strīķe nav vainīga , tad tas vairs nav apspriežams …

+7
-9
Atbildēt

0

jmaklakovs 07.01.2014. 13.12

Tas kas te pēdējos gados darās ir totāls sviests! Gadus piecus atpakaļ vēl varēja atšķirt kas ir kas. Tagad visi uz vienu ģīmi. Voika, Kažoka, Sudraba, Āboltiņa… Nekādas atšķirības. Tāpat partijas. Agrak vismaz varēja balsot par mazāko ļaunumu. Tagad? Ar ko atšķiras Vienotība no ZZS? NA no SC? Beigtā RP no vēl nedzimušas Sudrabas partijas? Latvijas politiskais podiņš pietaisīts līdz malām un neaizskaramu, nekompetentu ierēdņu armija kā vāks pa virsu.

+10
-19
Atbildēt

0

kkristaps 07.01.2014. 12.37

Pretīgāku meitieti par Aņku Potapovu grūti iztēloties, “krītošā komēta alias Žanna d”Arka, alias Latvijas Felikss Dzeržinskis” atradusies, bitīt matos. Laikam drīz tiks publicēta arī Asenizatoru un sētnieku alianses atklātā vēstule Strīķes aizstāvībai. Akurāt kā caura asenizatoru mucas šļūtene, kuras saturs šļakstās uz visām pusēm.

Delnai būtu vajadzējis pārdomāt Ineses Voikas izgāšanos slavenās “komisijas” sakarā, nevis līst svešās darīšanās. Varbūt par aizstāvību arī kāda tāme jau sastādīta?

+8
-32
Atbildēt

2

    piziks > kkristaps 07.01.2014. 13.08

    Picaso, — nepamanīji, ka arī pēc Voikas supersteidzīgās aiziešanas un neatgriešanās, Delna bija gatava vēl vienu “sabiedrisko” komisiju Zolitūdes lietā rīkot?!

    Kādas vairs “Delnai” tiesības uz kādiem publiskiem viedokļiem? Kura NVO vēl tā izgāzusies kā “Delna”/ķepa?

    +10
    -17
    Atbildēt

    0

    janis17 > kkristaps 07.01.2014. 23.06

    Man ir divi jautājumi:

    1. kas tas par izmeklētāju, kurš ik pārnedēļas gozējas uz žurnālu vākiem?

    2. kas tā par tiesību sargāšanas iestādi, kuru par “komētu” var padarīt viena cilvēka atlaišana vai neatlaišana?

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

inta_s 07.01.2014. 12.32

“Streļčenoks, atsaucoties uz publiski izskanējušo informāciju par to, ka premjers, iespējams, atcels viņa rīkojumu, pauž neizpratni par šādas informācijas nonākšanu publiskajā telpā, jo tikai vakar, 6.decembrī, KNAB, izpildot Dombrovska steidzamo rezolūciju, sagatavoja dokumentus iesniegšanai Dombrovskim par Strīķes atbrīvošanas tiesiskajiem un faktiskajiem apstākļiem.”

Tāpēc ka nav svarīgi ko Strenčenoks pamatotu – Strīķe ir vēstniecības neaizskaramā!

+6
-22
Atbildēt

0

inta_s 07.01.2014. 12.26

„KNAB ir jau šis konflikts vairāku gadu garumā.

[Un Tu šo netaisies risināt bet paildzināt, kas pasliktinās kNAB darbu]

Tajā pašā laikā mēs redzam, ka Strīķes kundzei ir plašs atbalsts no KNAB darbinieku puses.

[Lieliski! Tagad kā argumentu pie darbinieka atlaišanas izmantosim aptauju, ko par šādu rīkojumu domā pārējie un izejot no šīs aptaujas rezultātiem vadītājs drīkstēs pieņemt lēmumu. Un kāda aptauja par to liecina ka Strīķei ir lielāks atbalsts kā tās atlaišanai?]

Līdz ar to man ir grūti komentēt, kā viens vai otrs lēmums ietekmē KNAB konflikta tālāko attīstību, bet diemžēl ne vienā, ne otrā scenārijā nav paredzams, ka šis konflikts pats no sevis atrisināsies,” sacīja Dombrovskis.

[Kā konflikts var turpināties ja reiz Strīķe nav atrodama KNAB gaiteņos?]

+8
-24
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam