Naudas reforma

73

Komentāri (73)

Ligita Melece 05.01.2014. 00.16

Pēteris Apinis ir padomju idejas sekotājs!! Kaunas, kauns un atkal kauns!!

…pašreizējo vadošā ideoloģiju, kas nāk no Amērikas… Dakterīti, no kādas Amērikas?? Tev ir, cik saprotu no tavām muļķībām, tā mīļākā tā kas maksājusi tūkstošiem latviešiem dzīvi….. Dakterītis, brūnmēlis, mīl Pūtina kungu…..Viņš savai tautai ir atņēmis visas iespējas dzīvot ekonomiski un sociāli pieklājīgu dzīvi.. Dakterīti izrakstīt Tu nekaitīgas zāles….bet no naudas politikas Tu neko nesaproti!!!

…svešām varām veikt mūsu naudas reformu…. Raudi dakterīti ka Tavs mīlulis Pūtins to nav nokārtojis…..!!!!

KAUNS, KAUNS KAUNS UN VĒLREIZ KAUNS DATRERĪŠA KUNGAM Pēterim Apinītim

J Ozoļiņš

0
0
Atbildēt

0

Ieva Aile 03.01.2014. 18.33

Muļķi,ar nesamainīšanu tāpat šoreiz neko nevar panākt,ja tas nenotiek masveidīgi,bet ar visādām nullēm komplektā tas nav iespējams

0
0
Atbildēt

0

Kaspars 03.01.2014. 15.57

ne jau naudā ir laime, bet tās daudzumā.

0
0
Atbildēt

1

    Ieva Aile > Kaspars 03.01.2014. 19.11

    …teica krievu zaldāts,savu kalašņikovu par labu naudu pārdevis afgānim.

    0
    0
    Atbildēt

    0

inveriblertnt 02.01.2014. 19.52

Ak, kāpēc vēlu nāci Tu? Tas par Apiņa kunga viedokli, kuru viņš tiešām ļoti ilgi turējis pie sevis, neizmantojot nekādas savā rīcībā esošās iespējas ietekmēt procesu. Nu nekā – vilciens ir pienācis, aizgājis un pieturējis citā stacijā. Esi sveicināts eiro, jeb ērik, vai jurīti!

+2
0
Atbildēt

0

Inese Birzniece 02.01.2014. 16.33

Man kā prastam lauku vecim ir pie kājas kāda naudas zīme figurē. Galvenais ir manu bērnu un mazbērnu drošība. Vienotība ar civilizēto pasauli – jo tālāk no Krievijas, jo labāk.

Ar savas valsts smerdeļiem gan jau paši tiksim galā – ātrāk vai vēlāk. Nekas nav aizmirsts, ne banka Baltija, ne K&k, ne Liepājas zaharjini.

Latvija kļūst drošāka un stabilāka, lai aizvien nedzīvojam tik labi kā gribētos.

+7
-1
Atbildēt

5

    Sanšains > Inese Birzniece 02.01.2014. 17.28

    Varbūt tomēr nevajag atbrīvoties gan no skepticisma, gan saprātīga, mērena pesimisma, gan kritiskas domāšanas iedīgļiem!:):)

    1) Austrumeiropā esošie NEREZIDENTI pēc eiro ieviešanas caur Latvijas bankām mēģinās legalizēt savus noziedzīgi iegūtos līdzekļus, prognozē Prokuratūras pārraudzībā esošais Noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas novēršanas dienests.

    http://financenet.tvnet.lv/zinas/492040-pec_eiro_ieviesanas_nerezidenti_caur_latvijas_bankam_meginas_atmazgat_naudu

    2) Bankas, kas vairāk sliecas uz NEREZIDENTU apkalpošanu, uzrāda gan ievērojamu peļņu, gan lielāku nekā vidēji nozarē kapitāla atdevi. ABLV Bank un Rietumu banka uzrādījušas nozarē otru un trešo lielāku peļņu – attiecīgi 17,45 miljoni latu un 16,47 miljoni latu.

    ABLV Bank kapitāla atdeves rādītājs – 27,32% – bijis nozarē augstākais rādītājs šā gada jūnija beigās. Tātad šīs bankas akcionāri no katra ieguldītā lata šogad guvuši 27 santīmus.

    http://www.db.lv/finanses/pusgada-lielaka-pelna-swedbank-bet-lielaka-akcionaru-kapitala-atdeve-ablv-bank-400411

    3) Norvik banku iegādājies Krievijas «Vjatka Bank» lielākais īpašnieks un direktoru padomes priekšsēdētājs Grigorijs Guseļņikovs.

    […]

    Šogad trešā ceturkšņa beigās «Norvik banka» pēc aktīviem bija devītā lielākā banka Latvijā.

    http://financenet.tvnet.lv/nozares/490942-par_norvik_bankas_vairakuma_akcionaru_kluvis_krievijas_vjatka_bank_ipasnieks

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Vineta > Inese Birzniece 02.01.2014. 21.12

    Haris

    Vai pie neliešu milzu peļņas tomēr nebūs vainojamas nolādēto kropļu dalītās UA?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Inese Birzniece 02.01.2014. 21.59

    Daļēji arī tās. Bet ne tikai – man šķiet, viņi nerezidentus apkalpo dažādos veidos. Mazgā, mīļo, izvieto. Fondos, utt.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Vineta > Inese Birzniece 02.01.2014. 22.39

    Haris

    Arī pēc € ieviešanas viņi to aktīvi turpinās darīt, nekas jau nemainīsies. Vienotības “obšķaks” jāfinansē.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Inese Birzniece > Inese Birzniece 02.01.2014. 22.47

    Haris. Gudras runas teic, man to nesaprast. Es te lēnā garā cīnīšos ar vietējiem parazītiem, tiec galā ar Rīgas mērkaķi, ar pārējo kūts izmēšanu gan jau tiksim galā.

    Vēl kas. Labāk lai slauc skandināvu bankas, nekā K&K, laventi – kas pēc tautas apčakarēšanas dzīvo cepuri kuldami.

    Nebūs mums miera, iekams nezināsim aizkulises “sistēmiskām” bankām.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

Iluta Jurēviča 02.01.2014. 14.35

Ko var padarīt, ja kucei tek tad, tek, lai jau Maskavas spalvainā roka šo apmierina…

0
-1
Atbildēt

0

emb_riga 02.01.2014. 13.17

Ja tu būtu klusējis,tevi būtu uzskatījuši par filozofu.Par rakstu:jebkurš vārds kādreiz tiek pateikts īstajā vietā!Laimīgu Jauno gadu,Apiņa kungs!

0
-1
Atbildēt

1

    Vineta > emb_riga 02.01.2014. 14.25

    Vilis

    Veselīgāk būtu, ja Apinītis zelētu, nevis runātu, varbūt pat spētu radīt gudra cilvēka iespaidu.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Zoņtiks 02.01.2014. 10.44

:) Tas nu gan ir jauki – “visi, kam es nepatīku ir neveiksminieki” :)

Bet jā, latviešiem ir jākļūst drosmīgākiem, stiprākiem, veiksmīgākiem un bagātākiem!

+2
0
Atbildēt

0

anete piņķe 02.01.2014. 06.24

Cienījamam dakterim vairāk kā divaini viedokļi – no ekonomikas skatījuma pieklājīgi izsakoties neloģiski. Nezinu kādi dzinuļi vada dakteri.

Piemeram arguments ……”latu nomaiņa pret eiro ir naudas reforma ar nolūku samazināt apgrozībā esošās naudas daudzumu un samazināt skaidras naudas uzkrājumus.” Jautājums dakterim, kas liedz pilsonim apmainīt latus pret eiro un likt atpakaļ slēptuvē, BET neslēpjot palielinās apgrozībā esošās naudas daudzums. Dakter, neizprotama “loģika”, jo manis pieminētais pirmais variants neizmaina naudas daudzumu apgrozībā un otrā gadījumā palielinās.

Tad, protams, kārtējā norāde par amerikāņu ideoloģijas uzmācību.

Daudz piesmērēta papīra.

+4
0
Atbildēt

0

ieva_berga 02.01.2014. 06.20

Dr. Pļapinis jau atkal pļapina. Tagad Latvijas Ārstu biedrības galva ir “naudas speciālists”. Iepriekš viņš jau pabija eglīšu ciršanas, Ziemas svētku veču degošo bārdu, pārēšanās, RD lietu u.c. tēmu “speciālists”. Nav pa daudz vienam civlēciņam? Protams ka nav – tuvojās svarīgas vēlēšanas un Pļapinis pļapina cik nu var.

Labāk pastāsti kā Coca Colas Jūdasa graši aizmālēja Apiņa pļapināmo caurumu pāris sekundēs un nav neviena slikta raksta par saldinato dzērienu slikto ietekmi :) Kas apmaksāja šo reklāmrakstu?

+4
0
Atbildēt

0

Ieva 01.01.2014. 21.18

Par naudas maiņas mērķi Apinim nepiekrītu. Protams, skaidras naudas samazināšanās apritē būs vienas no sekām. Protams, ka bankas būs ieguvējas, bet uzskatīt to par primāro iemeslu nevajadzētu. Un neticu visuresošajai melnajai rokai, lokālai vai vispasaules sazvērestībai pret nabaga latvieti jebkādā formā. Sazvērestību teorija ir ļoti izdevīga, tā kā vienkāršo procesu, padara to saprotamāku- tāpēc tā arī ir tik dzīvīga. Zviedru bankām Latvijā tas ir izdevīgi – tāpēc viņas nolīga Vilku, Dombrovski, Piebalgu, Barrozo un citu Briselē, lai latvieši jau tālajā 2006. gadā nobalsotu par pievienošanos Eirozonai… Man tas liekas drusku absurdi, Apiņa kungam ne..

Pārejā daļā Apinim piekrītu. Arī tajā, ka pārsvarā visi domā kā kļūt vienādiem, kaut arī nabagiem, ne par to kā visiem kļūt bagātiem. No šejienes arī nenovīdība, žultsgāšana uz veiksmīgākajiem, nevēlēšanās redzēt savu slinkumu, stulbumu un izlaidību. Tieši patreiz redzamā demokrātijas lumpenizācija man šķiet tā satraucošākā. Populisms, pūļa vara, slinkuma, nevarības un negribēšanas glorifikācija ir tās lietas, ko negribētos redzēt 2014. gadā.

+1
0
Atbildēt

4

    Signija Aizpuriete > Ieva 01.01.2014. 23.43

    ——-

    Kā reāli darbojas demokrātija, kapitālisms un vēl kaut kas, ko negribas redzēt ne 2014., ne 2020.g., kad (ne)tiks reportēts par kārtējā Nacionālā attīstības plāna izpildi, bet tiks skaļi ziņots par jauna cepšanu:

    “Latvijā nemācās, nestrādā un neapgūst amatu apmēram 36 tūkstoši jauniešu”

    http://www.la.lv/rupju-berni/

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Vineta > Ieva 02.01.2014. 00.35

    edge_indran ——-

    Сейчас Россия – это страна с первым местом в мире по абсолютной убыли населения, с первым местом в мире по потреблению наркотиков, по потреблению водки, по числу детей, брошенных родителями, по числу авиакатастроф. Это 161-е место в мире по продолжительности жизни, 175-е место в мире по уровню физической безопасности граждан и 182-е место в мире по условиям ведения бизнеса. /echomsk.ru/

    http://ipvnews.org/3rd_column/images/437.jpg

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Ieva 03.01.2014. 18.41

    Jā,Krievijā ir vēl sliktāk.Nu un?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Ieva 03.01.2014. 18.59

    Jā vajag ņemt piemēru no uzcītīgajiem Maximas leišiem un uztaisīt kādu šķūņu ķēdi,kur lumpeņiem tirgot siera izstrādājumus un sūdus uz kociņa ar saldējuma garšu,tad būsi bagāts un apmierināts ar sevi arī tad,ja kāds šķūnis tomēr uzgāzīsies uz dažādu surdu izstrādājumu un krējumeļu ēdāju galvām.

    Nelidot augstāk par vistukūts laktu!

    vismīļāki domāt par dējamo kaktu!

    savu perēkli vienumēr turēt siltu!

    ko nevar ar varu,to pajemt ar viltu!

    un…un…

    Un par katru olu jaundētu

    piekladzināt pillu visu kaimiņa sētu!

    0
    0
    Atbildēt

    0

Annija 01.01.2014. 18.40

Tā jau it kā tīri neko raksts. Un tomēr…! Nav noliedzams, ka uz doto brīdi kļūt bagātam ir iespējams tikai un vienīgi kaut kādā mērā ignorējot morāles un etikas kodeksu, jeb sirdsapziņu. Varam, protams, stundām ilgi neauglīgi strīdēties par to, jo izņēmumi gan jau noteikti tomēr ir atrodami… Un tomēr…! – Tieši tādēļ uzskatu, ka labāk ir izvēlēties būt pieticīgam, nekā dzīvot bagātībā, kuru nav iespējams iegūt bez sirdsapziņas piekāšanas, un līdz ar to – savas garīgās lejupslīdes! – Manuprāt, dzīvē nav nekā svarīgāka par garīgo pilnveidošanos, kas būtībā ir katra indivīda galvenais mērķis ar kuru tas ieradies šajā pasaulē. – Līdz ar to, šā laikmeta, kamēr nauda kā tāda vispār pastāv, teiciens ir sekojošs: “Laime nav naudā, bet gan tās godīgā nopelnīšanas veidā un cilvēka cienīgā izmantošanā!”

+3
-1
Atbildēt

1

    inta_s > Annija 01.01.2014. 18.50

    Nauda radās kā līdzeklis, kuru bija ērti izmantot lai veiktu savstarpēju tirdzniecību – tā kā vienam bija kazas, vienam govis un vienam zirgi taču tam kam bija kazas vēlējās govis, savukārt tas kam bija govis vēlējās zirgus – apmaiņa nebija iespējama tādēļ radās nauda kā līdzeklis lai varētu notikt savstarpēja tirdzniecība. Naudai bija vērtība – tā govs, zirgs vai aita, utt.

    Nu nauda tiek radīta no zila gaisa uz parāda pamata un to veic privātas bankas kuras nevienu nepārstāv no sabiedrības (nav vēlēti) – tā ir kļūda kas jālabo un ir risinājums, vismaz pirmais lielais solis lai šo kļūdu labotu.

    http://www.youtube.com/watch?v=YnAtHbDptj8

    P.S. Bagāts tas kam pietiek.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Vineta 01.01.2014. 17.53

Viedoklis_lv

tā arī tagad es nekur neesmu aizbēdzis

PSRS laikos nebija iespēju evakuēties ne tikai uz dolāru, bet arī eskudo vai pat rūpiju zonu. Nekas nav salīdzināms ar absolūtā ļaunuma apogeju, PSRS.

+2
-1
Atbildēt

0

inta_s 01.01.2014. 17.39

Pasperam parāda bunžu tālāk un uz brīdi kādam naivam cilvēkam šķiet ka EURO krīze beigusies – pat tad kad redzams ka parāds ir pieaudzis.

http://graphics8.nytimes.com/images/2014/01/01/opinion/010114krugman1/010114krugman1-blog480.png

http://krugman.blogs.nytimes.com/2014/01/01/the-state-of-the-euro-in-one-graph/?smid=tw-NytimesKrugman&seid=auto&_r=0

+2
-1
Atbildēt

0

inta_s 01.01.2014. 17.35

Tāpat kā kad notika PSRS okupācija palika senči zem okupācijas režīma un PSRS rubļa, tā arī tagad es nekur neesmu aizbēdzis un esmu ar ekonomiskās okupācijas EURO.

+2
-2
Atbildēt

0

ligakalnina 01.01.2014. 16.47

Stulbākais no Apīņa rakstiem.

Politiskā prostitūte un cilvēks, kas ir tipisks pašlabuma mekletājs bez kādiem principiem, sāk mācīt morāli un ētiku citiem.

+8
0
Atbildēt

2

    Signija Aizpuriete > ligakalnina 01.01.2014. 17.33

    ——–

    Nevienu Apiņa kungs nemāca – dakteris tikai mēģina apskaidrot Rietumu sabiedrības funkcionēšanas pamatu pamatus. Ne viņš pirmais, ne pēdējais, kuru par šo mēģinājumu nosoda – , kā reiz viduslaikos ārstus par cilvēka organisma izpēti nosodīja. Kam ir vēlme – iesaku pastudēt pirms 20 gadiem iznākušo grāmatu “Rietumi. Rietumu fenomens.”:

    “Деньги стали (подчеркиваю, стали теперь, а не были такими изначально!) главным регулятором всей основной жизнедеятельности людей западного общества, основным побудительным мотивом, целью, страстью, заботой, контролером, надсмотрщиком, короче говоря — их идолом и богом. Западные люди одержимы деньгами[34] вовсе не потому, что они морально испорчены (в моральном отношении они не хуже людей обществ иного типа), а потому, что деньги стали абсолютно необходимым условием, средством и формой их жизнедеятельности. В деньгах концентрируется и символизируется вся суть жизни людей в этом обществе. Это есть та реальная социальная атмосфера, которой они дышат, социальная пища, которой они питаются, социальная среда, в которой они движутся в поисках средств существования. Деньги для западного человека — это возможность иметь все то, что необходимо для жизни, и иметь то, что сверх необходимого. Это — возможность иметь комфорт, образование, культуру, здоровье, удовольствия. Это — уверенность в завтрашнем дне, уверенность в будущем детей. Кто бы ни был западный человек, он так или иначе, прямо или косвенно, сам или через других людей вынужден быть участником, объектом и субъектом денежного тоталитаризма.”

    http://www.litmir.net/br/?b=93704&p=26

    http://www.youtube.com/watch?v=ETxmCCsMoD0&feature=related

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Sanšains > ligakalnina 02.01.2014. 17.06

    Traki skaista tā Annifrīda. Skaistāka par Agnetu.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Uldis Šneiders 01.01.2014. 14.44

Raksta autors ir uzticīgs savam stilam, un tas ir līdzīgi ģeometrijas aksiomām pieņemams kā nemainīgs. Kas attiecas uz ES un eiro procesu… Nereti liekas, ka “mazākā ļaunuma” t.s. “politiķu” darbības tiek uzskatītas par TIK neizbēgamām, ka mani līdzpilsoņi spēj kaut ko pateikt klusās aptaujās… Ļoti apšaubu, ka tuvīnajās valstīs ministrs paliktu amatā pēc teksta, ka “sabiedrības viedoklis ir tikai rekomendējošs” vai ka “pēc eiro plānu nav”. Tāpat nedomāju, ka, aplūkojot balsojuma par iestāšanos ES, kampaņu eiro tika pieminēts visviet un ikvienam bija skaidrs, ka naudu mainīs… Drīzāk atceros brīdi, kad toreizējā kampaņā dabūja iesaistīties Vaira, jo pastāvēja risks, ka nobalsos “pret”. Tolaik bija Jaunā Laika valdīšana, un šīs partijas Daži Graudi un pabiras joprojām niekojas tepat. Nebūtu tik skarbs, ja pirms gadiem 6, sarunājoties ar nozīmīgu JL un tagad Vienotības politiķi (patiešām – politiķi!), nebūtu dzirdējis frāzi: Mums ir tikai eiro, tas ir mērķis. Tālāk nekā… Neesmu arī dzirdējis to – tālāk arī tagad. Nu, ko – valsts ir izpildijusi “trejmeitiņu” āriju, ko radījis Šūberts, vai sekos Dezdemonas šūpļa dziesma?

+3
-4
Atbildēt

0

Gaisma; Enģelis 01.01.2014. 14.42

:IR

Ar ko šī grafomāna domas par dajebkuru jautājumu būtu tik vērtīgas?! Jums ir tik smagas problēmas ar autoriem, ka nevarat viņu aizpendelēt uz blogiem??

+8
-1
Atbildēt

0

Signija Aizpuriete 01.01.2014. 14.38

———

Un tā 2013.gada 21.novembrī manas paaudzes laikā nepieredzēta traģēdija, mums, sadzīves un patērēšanas transā esošajiem, atsedza sistēmas velnišķo kāju, atklāja tās, aiz demokrātiskās fasādes paslēpušos, melno pusi No tālo atmiņu tumsas iznirst Pink Floyd un The Dark Side Of The Moon. Toreiz dziesmas Money ritmos, vārdus Money it’s a crime, money is the root of all evil today… nesaprotot, mēs dejojām un sapņojām kā komunistu varu nomainīt ar naudas varu. Juris Dimiters

============================================================================

http://www.youtube.com/watch?v=wy04c-6DEgE

+1
-3
Atbildēt

1

    Vineta > Signija Aizpuriete 01.01.2014. 17.12

    edge_indran ———

    Kāpēc Puķina “opričņikiem” korumpantiem visas cenas dolāros, kāpēc tie tā nicina rubļus?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Signija Aizpuriete 01.01.2014. 14.26

——–

Latvieša būtiskie stereotipi 2013.gada 31.decembrī, dienu pirms kārtējās naudas reformas, ir: „par naudu var nopirkt visu”, „taupīgums – bagātības ķīla”, „ne jau naudā ir laime”, „nabadzība nav netikums” utt.

============================================================================

Katru reizi, palasot LC apinīti, atceros izteicienus no kinokomēdijas “Briljanta roka”:

“- Время – деньги! Как говорится, когда видишь деньги – не теряй времени. Куй железо, не отходя от кассы!”

http://www.youtube.com/watch?v=ApcH9NfB7kU

+1
-3
Atbildēt

0

Aleksejs Dimitrovs 01.01.2014. 14.19

Man sāk veidoties stabils stereotips par pašu Apini…

+3
-1
Atbildēt

1

    piziks > Aleksejs Dimitrovs 01.01.2014. 18.11

    Kamielis

    Tas nav stereotips, bet diagnoze, kuras pazīmes psihoterapijas speciālisti Apiņa uzvedībā vēro jau gadiem ilgi. Dažas izpausmes ik pa laikam liek pasmaidīt seksologiem.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

IvetaKazoka 01.01.2014. 14.17

Diženais Latvju Domātājs Apinis:”Un tomēr pozīcija „ne jau naudā ir laime” liek pieņemt, ka viedoklis ir pretējs: „naudā ir nelaime” vai „laime ir nabadzībā”. Vai nav absurdi?”

Tik pat labi var teikt, ka pozīcija “ne jau skābētos gurķos ir laime” liek pieņemt, ka viedoklis ir pretējs: „skābētos gurķos ir nelaime” vai „laime ir svaigos tomātos.”

Vai nav absurdi? :D

+8
0
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > IvetaKazoka 01.01.2014. 14.33

    ——–Sapper Diženais Latvju Domātājs Apinis:”Un tomēr pozīcija „ne jau naudā ir laime” liek pieņemt, ka viedoklis ir pretējs: „naudā ir nelaime” vai „laime ir nabadzībā”. Vai nav absurdi?”

    ============================================================================

    Par visu ir jāmaksā!

    http://www.youtube.com/watch?v=-1DacIgnC10

    Kārļa Skalbes pasaka par nabaga pirtnieku Ansi, kurš pēkšņi kļuva par neiztērējama vērdiņa īpašnieku. Visu atlikušo dzīvi viņš veltīja krāšanai, domājot, ka tas padarīs viņu laimīgu, taču nepamanija, kā laime viņam pagāja secen. Režisors: Arnolds Burovs. Komponists: Imants Kalniņš. Rīgas Kinostudija, 1969. gads

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

Vineta 01.01.2014. 13.54

Katru reizi, palasot LC Apinīti, atceros: “Чукча не читатель, Чукча — писатель”

+7
-1
Atbildēt

0

TanteSidra 01.01.2014. 12.44

+++

{

Kas arī ESam ir vajadzīgs – sajaukt visas nācijas vienā masā lai var izveidot beidzot ES pilsoni (pirms tam bija mērķis izveidot PSRS pilsoni) bez savas nacionālās identitātes lai var izveidot patiesi vienu pelēkās masas valsti.

}

Izteikums nav pamatots. Vāvuļošana, savārstot ērti lietojamus, bet nedefinētus terminus “mērķis”, “pelēkās masas valsts”, “nacionālā identitāte”.

Totalitārās asiņainās lielinieciskās impērijas PSRS piesaukšana te nevietā. ES un PSRS nav kopīgu īpašību.

Kopa “PSRS pilsonis” bija izveidota, nekādu problēmu šai ziņā nebija – katram pase kabatā un apsargāts dzeloņstiepļu žogs visapkārt.

Bija gan centieni pārkrievināt (un, galvenais, pārkrievināties, arī nodzerties un sovetizēties), bet – un tas ir praktiski apstiprināts – TAUTA tagad sērgas pamazām ārstē.

Isā laikā esam izgājuši dažādas skolas.

1. Krievu okupācija.

1′. Atmoda.

2. Ceturtā maija Lja. Pirmmācība.

3. ES un NATO.

4. Eirozona.

Viss notiek. Jāpublisko maisi. Rudenī jāuzvar vēlēšanās. Tad jātiek pie jēdzīga prezidenta. Utt.

+8
-3
Atbildēt

4

inta_s 01.01.2014. 12.26

Tie paši jezuīti kurus vada menais pāvests ir finansējis gan rietumu kapitālismu (kas nu jau ir kļuvis par monopola kapitālismu) gan staļina komunismu – lai tieši šādā veidā kā aitas baidītu un vadītu sev vajadzīgā virzienā. Diemžēl ir gana daudz aitu kas tam pakļaujas un nemaz nepaceļ galvu un neuzdod jautājumus un nemeklē risinājumus.

http://www.remnantofgod.org/blackpope.htm

+4
-8
Atbildēt

0

dace_ampermane 01.01.2014. 12.17

Laimīgu un bagātu Jauno Gadu un apsveicu ar EIRO!

Čekas skribentu brigāde ir visai satrakusi, jo mēs esam atkal vienu soli tālāk no viduslaiku despotiem, kuri bailēs no savas tautas, ēzdami rjabčikus un ananāsus [pēc Majakovska], mīt aiz sarkanajiem mūriem kremlī.

+14
-5
Atbildēt

0

dro 01.01.2014. 12.12

Kas ir galvenais škērslis mūsu valsts attīstībai, par to daudzreiz rakstījis cienījamais Medņa kungs. Žēl, ka maz dzirdīgu ausu. Nepārtrauktā cīņa pret valsts demontētāju centieniem atņem spēkus ekonomiskajai attīstībai. Valsts saglabāšanas vārdā mēs esam spiesti pievērt acis, lai neredzētu mūsu bāleliņu neglītos darbus.

Šajā rakstā daudz patiesību mijas ar pārspīlējumiem.

+13
-3
Atbildēt

1

    kristaps_drone > dro 03.01.2014. 13.34

    >0

    Pilnīga nebūs, bet daudz lielāka, nekā tagad – noteikti.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

inta_s 01.01.2014. 11.52

Otra lieta kāpēc EURO uzspiešana ir pilnīgi neizdevīga ir tāpēc ka mēs sev nogriezām iespēju veikt patiesu monetārās politikas reformu, lai izvairītos no ekonomiskiem satricinājumiem nākotnē.

Pašreiz valstīs naudu rada lielāko tiesu privātās bankas no zila gaisa – tieši tā! Privātās bankas rada naudu brīdī kad Tu atnāc uz to un paraksti līzingu vai mājas kredītu – tad banka rada jaunu naudu un Tevi ieliek kā parādnieku kam jāsedz šis parāds.

Bankas neviens neievēl taču tās kontrolē ekonomiskos procesus – tas ir absurdi un saraujoties ekonomikai tās rada ekonomisko krīzi – tāpēc tā cikliski atkārtojas un kļūst ar vien bīstamākas.

No tā var izvairīties ieviešot tā saukto Chicago Plan kas paredz ka naudu aizdod valsts bankām lai tās veiktu savas operācijas tacu tās vairs nevar radīt naudu uz parāda pamatu. Tādējādi valstis netiek iedzītas parādos.

Skatīt šeit Michael Kumhof lekciju:

http://www.youtube.com/watch?v=YnAtHbDptj8

Diemžēl ar EURO uzspiešanu, mēs šo plānu nevaram realizēt un privātie banķieri turpinās radīt EURO uz parāda pamata un ģenerēs lielāku parādu mums visiem.

+5
-11
Atbildēt

0

inta_s 01.01.2014. 11.52

Dēļ EURO uzspiešanas Latvijas Republikas pilsoņiem pret to gribu (jo pēc SKDS aptaujas tikai 25% LR iedzīvotāji atbalsta EURO Latvijā – uzmanieties no tās aptaujas kuru piedāvā Eiropas Komisija – izlasies cītīgi jautājumu – tas nav uzdots vai atbalstāt EURO ieviešanu Latvijā) paredzams sekojoša notikumu secība ekonomiskos procesos:

1.) Tā kā nav konvertācijas izmaksas importējot no EURO vastīm, tad pieaugs IMPORTS kas jau tā pasliktinās esošo bilanci ar eksportu un tātad vairāk iepērkot kā pārdodot pieg LR budžeta deficīts

2.) Pieaugot budžeta deficītam ir vairāk jāaizņemas jeb jāpārfinansē parāds, kuram pieaugot palielinas arī aizņemšanās % ne tika pati summa un tas jāsedz ir LR pilsoņiem un uzņēmējiem caur lielākiem nodokļiem

3.) Lielāki nodokļi lai finansētu budžeta deficītu nozīmē ka uzņēmējiem būs zemāka konkurētspēja un pievienojot vēl lielo IMPORTU no EURO zonas valstīm ar kurām nu jākonkurē pat mājās, samazināsies apjomi un pat bankrotēs. Vienīgais kur var būt konkurētspējīģāki ir samazināt algas darbiniekiem, taču darbinieki jau tā cietīs no nodokļu palielinājuma un vēl ja tiem samazina algas tad tie vēl vairāk izceļo no LR. Kas arī ESam ir vajadzīgs – sajaukt visas nācijas vienā masā lai var izveidot beidzot ES pilsoni (pirms tam bija mērķis izveidot PSRS pilsoni) bez savas nacionālās identitātes lai var izveidot patiesi vienu pelēkās masas valsti.

4.) Pieaugot parādiem, pieaug aizņemšanās līz atkal mūsu valsti fiskāli kontrolēs pilnībā arēji spēki – tātad būsim zaudējuši gan monetārās politikas neatkarību (ar šodienu) gan fiskālās politikas neatkarību. Tātad pilnībā zaudēta kontrole pār mūsu valsti un ar izceļojušiem iedzīvotājiem mēs būsim pilnībā eknomiski un politiski okupēti.

+5
-10
Atbildēt

0

andris902 01.01.2014. 11.32

….Apiņa kungs ar trešo punktu: ” – katrs sevi apzinošs neveiksminieks ierakstīs pulgojošu komentāru par šā raksta autoru”….diemžēl…ierindojis sevi neveiksminieku kārtā, jo tik ļoti baidās no kritikas, ka pat sīka šantāžiņa ģeldīga pravieša tēla saglabāšanai….

….veiksmīgajiem nav jābaidās no kritikas, nav jāmeklē sazvērestības teorijas un jāraksta apšaubāmas kvalitātes raksteļi 1.janvāra rītā…veiksmīgajiem nav laika gausties un vaimanāt…veiksmīgie iet un dara, negaidot, kad kāds cits visu paveiks viņu vietā…

..lai veiksmīgs gads Apiņa kungam un…arī mums visiem!… :)

+21
-2
Atbildēt

3

    dace_ampermane > andris902 01.01.2014. 17.04

    Apinis ir pajoliņš, grafomāns, tertins, vējagrābslis, plānā galdiņa urbējs un diletants/politiķis ar ambīcijām, kuru vakar vairāk par visu interesēja lati, bet šodien euro.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva > andris902 01.01.2014. 21.27

    uz Zani. Nez vai tā ir. Apinim ir ekspresīva izteiksmes forma, viņa raksti ir provocējoši, tāpēc vairāk ir ķengu, ne konstruktīvas kritikas. Piezīme ir drīzāk par to, es tur nevaru izdarīt secinājumu, ka Apinis ir ierindojis sevi neveiksminieku kārtā.

    Arī es uzskatos par naudas maiņas mērķi Apinim nepiekrītu. Protams, skaidras naudas samazināšanās apritē būs vienas no sekām. Protams, ka bankas būs ieguvējas, bet uzskatīt to par primāro iemeslu nevajadzētu. Un neticu visuresošajai melnajai rokai, lokālai vai vispasaules sazvērestībai pret nabaga latvieti jebkādā formā. Sazvērestību teorija ir ļoti izdevīga, tā kā vienkāršo procesu, padara to saprotamāku- tāpēc tā arī ir tik dzīvīga. Zviedru bankām Latvijā tas ir izdevīgi – tāpēc viņas nolīga Vilku, Dombrovski, Rimševicu, Piebalgu, Barrozo un citus Briselē, lai latvieši jau tālajā 2006. gadā nobalsotu par pievienošanos Eirozonai… Man tas liekas drusku absurdi, Apiņa kungam ne..

    Pārejā daļā Apinim piekrītu. Arī tajā, ka pārsvarā visi domā kā kļūt vienādiem, kaut arī nabagiem, ne par to, kā visiem kļūt bagātiem. No šejienes arī nenovīdība, žultsgāšana uz veiksmīgākajiem, nevēlēšanās redzēt savu slinkumu, stulbumu un izlaidību. Tieši patreiz redzamā demokrātijas lumpenizācija man šķiet tā satraucošākā. Populisms, pūļa vara, slinkuma, nevarības un negribēšanas glorifikācija ir tās lietas, ko negribētos redzēt 2014. gadā.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 01.01.2014. 23.51

    …Ķīps…varbūt attieksme pret Apini būtu citāda, ja viņš vairāk censtos informēt sabiedrību par savu pārraugāmo “lauciņu” un mazāk pūles pieliktu rakstu darbu tapšai par jebkuru tēmu ar tādu – visziņa piesitienu…ironija ir laba lieta, ja to attiecina uz citiem, bet…ja tas bumerangs pagriežas paša virzienā, tad visus nokristīt par neveiksminiekiem – tā kā par traku….

    …atliek cerēt, ka nākošā Apiņa kunga publikācija ir.lv būs par Ārstu biedrību, par problēmām ārstu cunftes aprindās, par kurām sabiedrībā ir diezgan augsta neapmierinātība – par pierakstījumiem, par nelikumīgām “finanšu operācijām”, par centieniem to apkarot, par ārstu atbildību un godaprātu…

    +7
    0
    Atbildēt

    0

oktaavs 01.01.2014. 11.28

Viņi tagad neprot vai nevēlas iekļauties jaunajā realitātē, nežēlīgajā šodienā, kas prasa no cilvēka aktivitāti, izdomu, drosmi un čaklumu.

———————————

Pusmūža parazīti, kuri negrib iekļauties nežēlīgajā Latvijas šodienā, vai ne ?

Žēl gan, ka viņiem visiem nav bijusi iespēja būt par deputātiem, rakstīt likumus sev un nesodīti kampt no budžeta tik, cik pašiem vajag.

Un tie sliņķi nav pat spējīgi rakstīt garus un pamācošus rakstus, kā vajag pareizi dzīvot.

+14
-2
Atbildēt

0

Inese 01.01.2014. 10.45

Visu decembri Latvijā ļaudis kā urdziņas plūda uz “Swedbanku” vai SEB banku ar sasietām paciņām, sasistām cūciņām un kurpju kastēm, kur nu katrs bija glabājis naudiņu. Politiķis klusi uz kartes nolika savus simttūkstošus

======================

Apiņa k-gs varētu gan precizēt, par kuriem partijas “Vienotība” un Nacionālās apvienības politiķiem viņš še raksta. Sauciet šos vārdus publiski, Apiņa k-gs! Ja vien neesat tukšmuldētājs.

+2
-7
Atbildēt

2

jmaklakovs 01.01.2014. 10.31

Pilnībā piekrītu raksta autoram par to, ka vienīgais mūsu nabadzības iemesls ir mūsu pašu pieticība un bailes no lieliem darbiem. Mēs gaidām no valsts to, kas jāpanāk pašiem. Pietrūkst mums šodien Krišjāņa Valdemāra, kurš aicinātu latviešus vairot savu bagātību!

Par eiro ieviešanas iespējamajām aizkulisēm gan nevaru piekrist. Ne jau visur jāmeklē masonu sazvērestības.

+11
-3
Atbildēt

9

    inta_s > jmaklakovs 01.01.2014. 11.57

    Pašreiz procesus pasaulē nosaka jezuītu melnais pāvests Adolfo Nicholas.

    0
    -9
    Atbildēt

    0

    Þanis Bezmers > jmaklakovs 01.01.2014. 13.22

    Nofenderēt tik daudz ļimonu Latvijā visu acu priekšā nav liels darbs? Un vai to neveica talantīgas personības? Vai Jums gribējās ko vairāk? Vēl lielāku miljonāru īpatsvaru uz vienu iedzīvotāju? Kā saka – stulbumam nav robežu.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    gundega_heiberga > jmaklakovs 01.01.2014. 13.27

    Autors nesaka, ka pietrūkst Krišjāņa Valdemāra. Autors saka, ka pietrūkst pašu. Un viņam tur taisnība.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > jmaklakovs 01.01.2014. 14.33

    ierados. Tieši tas arī ir tas, ko novēlu Latvijai – pēc iespējas lielāku miljonāru īpatsvaru!

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > jmaklakovs 01.01.2014. 14.42

    eiserts. Diemžēl pietrūks gan pašu, gan arī kāda, kas cilvēciskā valodā mūs sapurinātu. Starp autoritātēm, kas to spētu izdarīt, ir vai nu tādi, kam izdevīgi mums iedvest un uzturēt mazvērtības kompleksus vai ari tādi, kā Dombrovskis, kura uzruna tautai ir jātulko.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    gundega_heiberga > jmaklakovs 01.01.2014. 14.57

    Nelasi, tauta izlasīs bez tulkošanas – jeb liecies SEV stipri gudrāks par citiem !?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > jmaklakovs 01.01.2014. 15.07

    eiserts. Izlasīt vai dzirdet ne vienmēr ir = ar saprast! Tu manus komentārus arī izlasi, bet stipri šaubos vai centies saprast.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    gundega_heiberga > jmaklakovs 01.01.2014. 15.28

    nomale,

    esi pats . Tad Valdemāri atnāks un pateiks.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Sleepwalker > jmaklakovs 02.01.2014. 22.45

    Tikai godīgā ceļā kļuvušos miljonārus …

    0
    0
    Atbildēt

    0

gundega_heiberga 01.01.2014. 10.28

Kaut arī autors centies uzrakstīt eiro ieviešanu pulgojošu rakstu, “izrunāt vilku no meža” viņam nav izdevies.

+8
-2
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam