Streļčenoks atbrīvo no amata Strīķi

119

Komentāri (119)

Lalalaima 21.12.2013. 13.39

Dažs labs korumpants jau no priekiem ir apčurājies!? Kā teikt, palaidis zelta lietu. Ķeriet!

+8
-4
Atbildēt

0

Uldis Šneiders 21.12.2013. 12.27

Liekas, beidzot būtu laiks… Hm… Laiks darīt ko? Īsti nav skaidrs, ko un kā veic/ietekmē vai dara KNAB un tam pietuvinātas personas. Ir dzirdēti varianti, ka Strīķi vēlas “norakt”, kolīdz tiek manīta kāda nopietna lieta (nupat viss ar Jezdakovu saistītais), izmantojot administratīvus resursus. Vai tā ir? Tai pašā laikā gan viņas, gan domubiedru izplūdušie teicieni arī ne par ko saprotamu neliecina. Mūsu valstī laikam nav pieņemts saukt konkrētus cilvēkus, jo – nevar taču dienu no dienas izdomāt – Loskutovu, Streļčenoku vai Vilnīti kāds ietekmē. Ir taču zināms – kas vai vismaz nojauta… Tas ir tas pats, ko Būvniecības likuma sakarā bilda Pavļuts – likums tika “malts” un “marinēts”… bet ir taču konkrēti cilvēki, kas to dara! Ir vai nav “Vienotībā” Jutas aizmugure – domāju – LV ir milzu iespējas informēt sabiedrību konkrēti. Tas nenotiek. Frāzes ir x reizes dzirdētas un klausītas. Nedz ministri, nedz Strīķe, nedz tiesneši vai deputāti NAV spējuši pamatot un argumentēt savu darbību sekas un izraisīto pretdarbību… Tas arī rada jautājumus. Starp citu – mūsu valstī ir precedenti, kad formālu iemeslu dēļ atlaiž labus darbiniekus, kas strādā bez problēmām, bet viņiem “tiek atrastas” instrukcijas… Izskatās, ka visus nosacīti apmierina savstarpējā neuzticēšanās. Starp citu – KNAB un Zolitūdes vērtētāju komisijā vajadzēja neprofesionāļus, kurus vertētu vai konsultētu profesionāļi. Ar to domāju, ka juridiskās blēņās no malas var atrast kaudzi muļķību, ko profesionāļi nemana! Tas būtu vērtīgāk nekā pētīšana – cik tas vai šis ir likumam atbilstoši. :)

+6
-1
Atbildēt

0

Ansis 21.12.2013. 11.01

Vienotībā ir tāds deputats – Loskutovs, kurš vienīgais no Vienotības ir kopā ar Strīķi strādājis …
Tad nu viņš skaidri un gaiši izstāstīja, ka:
1) Strīķei vienmēr ir bijušas problēmas ar subordināciju un dokumentacijas sakārtošanu;
2) Tas, ka Strelčenoks Strīķi atlaida tieši tad, kad atlaida ir noteikts ar normatīvajiem aktiem, kas saistīti ar dienesta izvērtēšanu. Tie Latkovska un Deln_providus teksti, ka atlaišanas brīdi izvēlējušīes ļaunie oligarhi-korumpanti tādu, lai būtu brīvdienas bez avīzēm … nu var jau būt, bet tad viņi jau dienesta pārbaudes uzsakšanas datumus sen ir ļoti pareizus izplanojuši, lai nobeigums tieši šādā brīdī sanāktu. Bet neticu šādām sazvērestības teorijām.

Strīķe nestradāja KNABā no pirmsākumiem. Pirms tam viņa bija kautkur Drošības policijā vai tml. Arī tur viņai bija problēmas ar priekšniecību un dokumentacijas sakārtošanu.

Kopš Strīķe pievienojās KNABam, lietas kļuva skaļākas – to nevar noliegt.
Rokudzelžu un Masku šovu netrūka.
Informācijas noplūdes kļuva par ikdienišķu parādību. Kad informācija “nejauši” noplūda uz NP, tad neviens pat neuztraucās, nevienu nearestēja utml
Ļoti daudzi šie skaļie procesi beigušies ar neko. Daži pat bez apsūdzības uzrādīšanas (Jaundžeikara spiegošana, Oligarhu lieta), vairums beidzies bez notiesājoša sprieduma.

Man ir radies vērtējums, ka Jaunā laika laikos KNAB bija kļuvis par JL paramiliotaro spēku, kas vienkārši uzbruka politiskajiem konkurentiem.
Tagad Vienotības laikos, kad vēl Repše no Vienotības prom, bet toties “tiesiskākie” kļuva ZRP – tad uz brīdi KNABs bija samulsis. Oligarhu lietas izraisītais Nr2 beigu galā nospēlēja par labu ZRP. Tagad pēdējā gada laikā, jau redzams, ka attieksme ir nostabilizējusies – simpātijas ir atkal Vienotības pusē – KNAB kļuvis par officiālo Dombrovska “atzinumu izsniegšanas” kantori – kas attaisno jebkādas Vienotības cūcības un par līdzīgiem pārkāpumiem soda pārējās partijas – tiesiskos ZRP ieskaitot.

Bija brīdis, kad KNAbs piederēja Jaunajam Laikam, bet Drošības policija un VID tautas Partijai. Tajā laikā ļoti skaidri izgaismojās, ka šīs struktūras darbojas nevis sabiedrības interesēs, bet savas partijas un sava ekonomiskā grupējuma interesēs.

Skaidrs, ka šāda totāla neatkarība, kāda formāli skaitas KNABam ir riskanta lieta no ta viedokļa, ka KNAB piesliešanās kādam no politiskajiem spēkiem ir pilnība atkarīga no vadošo amatpersonu personīgajām simpātijām.
Kad premjers Kalvītis centās atcelt Loskutovu, kura laikā atklājās naudas zagšana, tad deln-providus aktīvi stāstīja, ka KNAB jabūt neatkarīgam un premjers nedrīkst iejaukties … Tagad atkal šie deln-providus cītīgi aģitē premjeru, ka vajag iejaukties un atlaist Strelčenoku.
Normāli būtu, ja KNAB uc drošības iestades būtu Saeimas pārraudzībā, kuru realizētu NDP. NDP ir visu partiju pārstāvji – tas nodrošinātu kādas vienas partijas diktātu. Protams – bez jaukšanās iekš operatīvajiem datiem.
NDP kontrole izpaustos šādi:
1) NDP sadalītu uzdevumus starp drošības struktūrām; (Patreiz neviens nedala – ko grib, to dara, ko negrib, to nedara)
2) NDP regulāri uzklausītu drošības struktūru ziņojumus par uzdevumu izpildi;
3) NDP risinātu drošības struktūru kašķus un parakstītu priekšnieku atvaļinājumu papīdus – lai delna nevar piesieties, ka priekšnieks pats sev tadu papīru parakstījis, par kuru normatīvos nav paredzēts nevienam parakstīt (bet atvaļinajumi un alga vispār jau pienākas arī iestāžu priekšniekiem)

Ceru, ka KNAB darbs uzlabosies un turpmāk skaļās lietas vairs nebūs tikai masku šovi, bet gan beigsies ar reāliem notiesājošiem spriedumiem un mazinasies politiskā angažētība.

+5
-9
Atbildēt

9

    Ansis > Ansis 21.12.2013. 11.05

    ” tas nodrošinātu kādas vienas partijas diktātu. ” – labojums – nepieļautu kadas vienas partijas diktatu

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Ansis 21.12.2013. 16.05

    “1) Strīķei vienmēr ir bijušas problēmas ar subordināciju un dokumentacijas sakārtošanu”
    ———————————————————-
    Jā, tie ir milzīgi un, galvenais, būtiski trūkumi, štrunts, ka būtu korumpēta vai nekompetenta, bet, ja nepaklanās priekšniekam un nesaraksta nekam nevajadzīgas atskaites, tas gan.
    Un KNAB bija jābūt absolūti neatkarīgam, pareizāk sakot, atkarīgam tikai no likuma, un ar to pietiek ( neatkarīgs no likuma vispār nekas nevar būt) – KNAB cīnās arī ar politisko korupciju, vismaz, tas viņam jādara, kādaā veidā tas varēs ar to cīnīties, būdams politiķu kontrolēts, tā ka “NDP konytrole” vispār ir pilnīgākais sviests, tas, ka operatīvās darbības un izmweklētājus nedrīkst kontrolēt pat KNAB vadītājs, to tu, protams, nezini, tāpēc jau tādi īpatnēji prožekti.
    Bez tam, KNAB nav pilnīgi neatkarīgs, tas ir premjera pārraudzībā.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Ansis > Ansis 21.12.2013. 17.29

    Nu un kā tad tas KNAB tagad cīnas ar politisko korupciju, ka atklāti darbojas Vienotības labā?

    Amatpersonas bez konkursiem, lemšana par ģimenes locekļu biznesu, ģimenes locekļu nodarbināšana, nodokļu nemaksāšana – Dombrovskis par visiem šitiem prasa atzinumus KNAB un saņem atbildes – ja Vienotības biedrs, tad KNAB neko nesaskata, pārējiem sodi un masku šovs iekš Nekā Personīga raidījuma.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    Ansis > Ansis 21.12.2013. 17.33

    Loskutova par Strīķi:
    Pēc viņa teiktā, Strīķes darbā esot trūkumi publiski mazāk redzamajās jomās. Kad savulaik Loskutovs apkopojis informāciju par iesniegumu izskatīšanu KNAB, par tiem iesniegumiem, kas izskatīti ārpus kriminālprocesiem, konstatēts, ka “Jutas padotajiem kopskaitā simtiem iesniegumu bija vienkārši nomētāti atvilknēs, atbildes nebija sniegtas un dažus iesniegumus pat bija grūtības atrast”, ziņo LETA.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Ansis > Ansis 21.12.2013. 17.34

    Tā gluži nav klanīšanās vai neklanīšanās priekšniekam – tā ir nolaidība.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    kkristaps > Ansis 21.12.2013. 18.29

    dzerim diemžēl ir tipiska sovoka domāšana: štrunts par dokumentāciju, gan jau kaut kā “pronesjot” (nezinu, kā to īsti pateikt latviski). Spriežot pēc Strīķes biogrāfijas datiem, arī viņai ir šāda sovoka attieksme. Diemžēl šādas attieksmes rezultātā sabrūk celtnes, tiek noindēta visa dzīvā radība upēs, Lembergs sprinģo kā teļš pavasarī, nevis sēž aiz restēm, utt. utjpr.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    piziks > Ansis 21.12.2013. 21.29

    Dzeri, ko Tu teiksi par IR aptaujas… visai pārsteidzošajiem rezultātiem? Nejūties izgāzies?

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    piziks > Ansis 21.12.2013. 21.35

    Edgar, te tak valda hulīšu bandas morāle: maita, bet mūsējā! Aptaujas rezultāti ir ļoti izteiksmīgi.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Ansis > Ansis 21.12.2013. 22.16

    Lai arī es nobalsoju tajā, ka Pareizs lemums, tad es tomēr lāga neticu, ka tas rezultāts ir īsts. Šeit tās aptaujas gļuko 2kārši:
    1) ar nelielu scriptu var nobalsot daudz reižu no viena datora;
    2) arī paši aptaujas rezultāti dažreiz tiek samainīti vietam attiecībā pret jautajumu

    Šoreiz izskatas pēc scripta darbināšanas – viena brīdī bija ap 100 balsis, pēkšņi 600 un vēl pēc brīža pāri 1000

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

lailabidzane 21.12.2013. 08.34

.
KNABam, kā jebkurai iestādei, kurai piemīt represīvas funkcijas, ir jābūt ar nevainojamu reputāciju.
Struktūrām, kuru darbības kārtību nepārprotami nosaka stingra subordinācija, tieši subordinācijas ievērošana būtiski ietekmē reputācijas uztveri no pilsoņu puses. Te es runāju par saprātīgajiem pilsoņiem.

Pavisam citādi tas ir ar to šļuru, kura neizbēgami ir katras sabiedrības daļa.
Tiem, kuri lietas un procesus saprātīgi neuztver. Tiem, kuru pasaules uzskatu un dzīves uztveri pārāk nopietni ir deformējuši audiovizuālie mākslas darbi, kuros pasauli glābjošais supervaronis rīkojas “po paņatijam”, uzspļaujot no augšas likumībai, “parasto” pilsoņu interesēm, un pat dzīvībām.
Šļura rezultātu nevērtē kvantitatīvi. Kur nu vēl kvalitatīvi. Viņiem rādītājs ir troksnis.

Šis KNAB priekšnieks nav izcils vadītājs. Patiesībā, neviens no viņiem nav tāds bjis (tāds laikam lēmējvaras ne īpaši propogandētais, bet reālais, uzstādījums).
Bet, viņš būs izdarījis vienu absolūti nepieciešamu lietu, kuru priekšteči izdarīt nebija sadūšojušies. Neskatoties uz šļuras (kurai arī ir balsis vēlēšanas, kas, pat citādi saprātīgus, politiķus mudina gvelzt, šoreiz ar preses sekretāra muti, niekus) pozitīvismu pret trokšņa meistariem (šajā gadījumā meistarieni) viņš būs spēris soļus elementāras kārtības iedibināšanai kantorī.

+5
-12
Atbildēt

3

    kkristaps > lailabidzane 21.12.2013. 09.37

    Piekrītu katram Tavam vārdam.

    +4
    -11
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > lailabidzane 21.12.2013. 15.59

    Nejūti, ka nonāc ptetrunās pats ar sevi, kā “priekšnieks, kurš nav izcils vadītājs”, pareizāk sakot, kurš atzīts par nekompetentu, var “ieviest kārtību”?

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 22.12.2013. 10.29

    .
    Labrīt, dzeris49!
    Jā, neviens no knābja vadītājiem nav bijis izcils. Tieši tāpat būtu jāsaka, ja par tās iestādes vadītāju kļūtu persona, kura mainīja vārdus un uzvārdus (ceru, ka ne dzimumu), jo, pat tad, ja minētajai mainītājai patiešām ir kādi nopelni korupcijas apkarošanā (izskatās gan tā apkarošana stipri selektīva), nenozīmē, ka viņa varētu būt pat viduvēja vadītāja.
    Bet par esošā priekšnieka vērtējumu Tu savā komentārā pārspīlēji, faktiski samelojies. Varbūt tā ir viņa labākā īpašība, ne vien saskatīt, bet spēt spert radikālu soli haosa likvidēšanai organizācijā.
    Redzi, ja kāds padotais savu priekšnieku nosauc par sīku izpildītāju, tad jau to priekšnieku amatā iecēlāji būs tie gruntīgie izpildītāji, ko?
    Šajā gadījumā Streļčenoks tas sīkais, bet deputāti (gandrīz visi, ja pareizi atceros balsoja par) tie gruntīgie korumpantu komandu izpildītāji…

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

liepinsoskars 21.12.2013. 01.35

Būtu prātīgāk to kantori likvidēt, jo jēgas tāpat nav, tikai vieni kašķi savā starpā!

+2
-11
Atbildēt

1

    Vineta > liepinsoskars 21.12.2013. 15.14

    vinnijs
    Būtu prātīgāk to kantori likvidēt, jo jēgas tāpat nav, tikai vieni kašķi savā starpā!

    Ja padumjā tiesa nebūtu palaidusi vaļā Milušu un Lasmani, “Jūrmalgeitas” viena no galvenaiem figurantiem, Šļesera, anāls būtu ticis cietuma urkām, saplosīšanai, jeb, labākā gadījumā, tas ar saviem draudziņiem, Maskavas pidariem, turpmāk tiktos tikai Krievijā, bet ne “jaunā vilnī”, vairs.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

janis17 21.12.2013. 01.33

Redzu, ka šeit sapulcējušies īsti korupcijas novēršanas un operatīvā darba speciālisti.
Sirdi un prātu pārņem miers…
Tik daudz cienīgu cilvēku, kas zina, kā tieši un ko tieši vajag darīt! Knābis noteikti pildīsies ar zinošiem darbiniekiem, ne napoleoniem, bet īstiem kutuzoviem…

+3
-9
Atbildēt

17

    ligakalnina > janis17 21.12.2013. 08.14

    Te neviens nevērtē korupciju, bet gan Streļčenoka un Striķes personības.

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    janis17 > janis17 21.12.2013. 08.23

    Nu ja, objektīvi izvērtēt darbību ir grūti, bet pateikt, ka mūlis nepatīk, tur jau daudz prāta nevajag…

    +4
    -10
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > janis17 21.12.2013. 08.36

    Nevērtē “muļus”, bet, drīzāk, psihologiskos portretus.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    janis17 > janis17 21.12.2013. 08.39

    psiholoģija ir vienkāršāka zinātne par korupcijas apkarošanu, ka tajā vairāk ekspertu saviesies?

    http://gramata24.lv/assets/images/000/005/484/12170_original.jpg?1289837239

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > janis17 21.12.2013. 08.43

    Šeit vispār nav ekspertu, bet, savas domas drīkst izteikt katrs, un tu iesaki katram izteikties tikai tanī sfērā, kur viņš ir eksperts?

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    janis17 > janis17 21.12.2013. 08.50

    Nē, bet nebūt tik kategoriskiem tajās jomās, kurās nav eksperts, to gan vajadzētu :)
    citādi būs, kā ar loskutovu.
    No sākuma pūlis bez jebkāda (vai balstoties uz kļūdaina) pamatojuma bļāva “nost ar loskutovu!”, bet pēc neilga brīža bez jebkāda (vai balstoties uz kļūdaina) pamatojuma – “loskutovs mūsu gods, prāts un sirdsapziņa!”

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    kkristaps > janis17 21.12.2013. 09.10

    dzeri, es esmu pilnīgi pārliecināts, ka Tu nepazīsti ne Strīķi, ne Streļčonoku, tāpēc ne par kādu “personību izvērtēšanu” nevar būt ne runas, tas ir tikai blablabla. Žurnālisti saņēmuši rīkojumu noķengāt Streļčenoku ar visiem iespējamajiem paņēmieniem, pat visnetīrākajiem, un pūlis kā aitas blēj līdzi. Tas nebūt nav pirmais nomelnošanas kampaņas gadījums un riebjas skatīties, kā antiņi nopietniem ģīmjiem pļāpā par “Streļčenoka nepiemērotību darbam”, lai gan lielais vairums pat nezina, kādi ir viņa darba pienākumi, un Strīķes pārdabiskajiem nopelniem korupcijas apkarošanā, kas arī ir tīrs bleķis.

    +3
    -11
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > janis17 21.12.2013. 10.03

    Lai izteiktu zinājumu vērtējumu, cilvēks personiski nebūt nav jāpazīst.
    Kas notiek KNAB ar Streļčenoka atnākšanu, visi tie viņa sīkumainie kašķi ne tikai ar Striķi, bet, ar visiem vecajiem darbiniekiem, izmisīga vēlme sevi pašapliecināt, uz absolūtas nekompetences fona, ko pat tā komisija atzina, ytev tas neko neizsaka?
    Vēlreiz – ja viņš kasītos tikai ar Striķi, bet, viņš tur kāsās praktiski ar visiem, pilnībā dezorganizējot darbu, un kas atbild par iestādes darbu, ja ne priekšnieks
    Kā Striķes darbu var izvērtēt cilvēks, kurš pats atzīts par nekompetentu?
    Un paskaties, kam tad te tā Striķe visvairāk nepatīk – Ločmeļa grupējumam, domā, viņi te par velti tā priecājas par Striķes atstādināšanu, šie jau ir īstie cīnītāji pret korupciju un Latvijas labvēļi.
    Arī laiks, kad tas notika, daudz ko liecina, taisni pirms Ziemassvētkiem, kad Dombrovskis nav uz vietas, utt.

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    kkristaps > janis17 21.12.2013. 10.12

    Domāju, ka Streļčenokam ir vēlme nevis sevi apliecināt, bet gan ieviest kārtību un padarīt KNAB darbu efektīvāku. Lai notiesātu noziedznieku, nepietiek pieķert viņu aiz rokas, bet nepieciešams sastādīt kaudzi papīru, bez kuriem tiesnesis atsviež lietu atpakaļ. Tas, ka daudzi noziedznieki ir izsprukuši no soda, acīm redzami ir arī Strīķes nopelns, jo viņai kā jau superpupervaronei zapadlo formēt kaut kādus tur papīrus pēc kaut kāda tur priekšnieka pavēles, un laiciņa arī nav, jo jāorganizē diženas intrigas pret nejauko priekšnieku… Ļoti ceru, ka turpmāk viņa strādās par cietuma uzraudzi vai maksas tualetes biļešu pārdevēju, jo nopietnam darbam viņa neder.

    +3
    -10
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > janis17 21.12.2013. 11.00

    Lai “ievestu kārtību”, jābūt, minimāli, kompetentam tai sfērā, kurā tu gribi ieviest to kārtību, Str. par nekompetentu atzina oficiāla komisija, un – viņu nevis atcēla, bet, atstāja darbā, viss tipiski muļķuzemei.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    kkristaps > janis17 21.12.2013. 12.11

    Daudzus gadus nostrādāt KNABā un būt “nekompetentam” ir vismaz dīvaini. Es neesmu redzējis komisijas atzinumu, taču, ja tur nekas nav žurnālistu piedzejots, tad jāatbrīvo no amatiem visi Saeimas deputāti, kas vienbalsīgi apstiprināja Streļčenoku amatā. Strīķes un kompānijas bezkaunīgā un prastā bļaustīšanās atgādina Lemberga uzstāšanos un vispār klasisko noziedznieku taktiku: esmu apmelots un svēts kā jaunpiedzimis jēriņš kalnu ganībās. Pilni cietumi ar šādiem “nevainīgajiem politiskā pasūtījuma upuriem”

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    Vineta > janis17 21.12.2013. 13.15

    aivarsk
    Šeit viss jau ir pateikts ar vienu pašu smirdīgās Antonijas ielas nama kanalizācijas žurkas, čekas pidara trubadūra, komentāru:

    “Kurmītis WOW !!
    YESSSSSS !
    Nu tad nu beidzot !”

    http://ipvnews.org/2nd_column/images/916.jpg

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Vineta > janis17 21.12.2013. 13.22

    aivarsk
    Nu ja, objektīvi izvērtēt darbību ir grūti, bet pateikt, ka mūlis nepatīk,

    Bez visa pārējā, arī Streļčenoka mūlis brēc pēc ķieģeļa. Kamēr to nedzirdēju kremļa rupora raģio “baltkom”, man pret viņu bija neitrāla attieksme, pēc tā krieveļa izrunāšanās, vairs nē.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > janis17 21.12.2013. 15.10

    Knābis noteikti pildīsies ar zinošiem darbiniekiem, ne napoleoniem, bet īstiem kutuzoviem
    ____________________ pirms Kutuzova nāk Barklajs de Tolli…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    janis17 > janis17 21.12.2013. 15.11

    starp citu, kaut kur bija rakstīts, ka knābis savā pastāvēšanas vēsturē nav notvēris nevienu krievu korumpantu.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > janis17 21.12.2013. 15.51

    Nu protams, aivarsk, šķiro pēc nacionalās piederības, visus krievus laiž vaļā, tikai tagad pamanīji?
    Un, kā tev liekass, kas ir korupcija?
    Tad skaidroju – korupcija ir AMATPERSONU dienesta stāvokļa ļaunprātīga izmantošana.
    Un kas mums amatpersonas, lielā pārsvarā, pēc tautības, ja ne latvieši?

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    janis17 > janis17 21.12.2013. 19.33

    Dzeri, amatpersonas mums ir arī krievu un visu citu tautību. Vai varbūt tu gribi pateikt, ka krievu amatpersonas kukuļus neņem?

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

alexander 21.12.2013. 00.35

Streļčenoka rīcība liek domāt, ka, ja 24. decembris būtu darba diena, tad Ziemassvētku vakars viņam būtu īstais brīdis, lai atbrīvotos no Jutas Strīķes. Ziemassvētku noskaņās šis fakts būtu sabiedrībai mazāk pamanāms. Bet pēc būtības – kā viduvējs vadītājs bez izpratnes korupcijas apkarošanas jomā, par ko atbild Strīķe, var novērtēt viņas sniegumu? Spriežot pēc Streļčenokam pašam sniegtā novērtējuma, viņš Strīķes atbildības jomā orientējas vāji, ja orientējas vispār. Ceru, ka Dombrovskis viņam uzdos šo jautājumu, bet, ja ne, tad Strīķei tas var noderēt kā arguments tiesvedībā.

+10
-2
Atbildēt

0

janazakovica 21.12.2013. 00.09

jaa kas bija sikores jaunas stelcenoka vietnieces virs..nu jau gadus 5-7.? parezi andrejs..zinamas aprindas loti pazistams..90 gadu beigas vinnets konkurs ap 110 tukst.ls. rigas domee..nobankrote.. ligums neizpildits talak slipsu veikals uz brivibas ielas preti matisa tirgum..izput..talak krodzinieks pardaugavaa..paradaa 10-12 tukst..krogs aizdzedzinats..nakosais biznesa plans apreceties ar knab darbinieci un panemt vinas uzvardu..jautajums..kads bija bijusais andreja uzvards..? vai vns bija slepenais PLL biedrs..?pareizu atbilzu autorus gaida balvas..

+3
-4
Atbildēt

0

ligakalnina 20.12.2013. 22.08

Izskatās, tas jau arī bija Streļčenoka virsuzdevums – tikt vaļā no Striķes un dezorganizēt KNAB darbu.
otrs variants – viņš ir absolūti kompleksains un nekompetents cilvēks, kurš šo iestādi izmanto savu kompleksu kompensēšanai, sīkumaini aizdomīgs, kurš pierāda savu nozīmīgumu, un slēpj savu nekompetenci, apkarojot nevis korupciju, bet, cīnoties ar nepakļāvīgiem darbinieiem kabineta sienās ar papīru un instrukciju palīdzību.
Abos gadījumos visnožēlojamāk izskatās valdība, kas var tādu cilvēku atstāt amatā pēc tā novērtejuma, ko viņš saņēma.
Secinājums var būt tikai viens – pa lielam, nekādas politiskās gribas cīnīties ar korupciju nav, un tas, ka KNAB pārtop par tikpat bezjēdzīgu iestādi, kā tas Jansona CTB, mūsu politiķus apmierina.
Un Lembergs šodiem noteikti dzer šampānieti, un ne vieņš vienīgais.

Jo, ar valdības atbalstu, KNAB nupat pilnībā zaudējis uzticību cilvēku acīs.

+22
-6
Atbildēt

4

    kkristaps > ligakalnina 21.12.2013. 00.21

    džeri, KNAB uzticību cilvēku acīs grauj tādas radības kā Kurpniece un Jurašs, kas atļaujas televīzijā izrunāties tā, ka jānosarkst aiz kauna par valsti, kurā kaut kas tāds ir iedomājams un iespējams.
    Starp citu, kā tad viņam vajadzēja cīnīties ar nekaunīgu bābieti, ja ne kabineta sienās ar instrukcijām? Pagraba sienās kraut pa zobiem?

    +6
    -11
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 21.12.2013. 08.11

    Labi, lai paliek Striķe, bet, vai tad neredzi, ka Streļčonoks absolūti neder tādam amatam, lielākais, ko viņam var uzticēt, iespējams, sabiedriskās pirts vadīšanu.
    Strādājot ar tik nekompetentu niecību pilnīgi automātiski gribētos viņu pasūtīt, viņš ir cilvēks ar paranojālu personību, sīkumaini atriebīgs, kašķīgs, aizdomīgs, nepārliecināts par sevi.
    Labi, no sākuma valdība neredzēja, kas viņš par putnu, bet, tagad taču skaidrs, nu tad atceļiet abus, ja citādāk nevar, bet, atstāt Streļčenoku amatā ir neprāts, tā nevar būt, ka viņš tur vienīgais pareizais, visi pārējie sliktie.

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > ligakalnina 21.12.2013. 13.59

    Dzeri, no kura laika Tu tik ļoti cepies par psihoslimnieces turēšanu valsts spēka struktūrā? Būtu labāk cepies, lai psigodiagnožu pacienti tādās struktūrās, arī MK, Saeimā utml. nenonāktu.

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 21.12.2013. 15.43

    Nezinu, kāda tur tā Striķe ir slimniece, bet, no kurienes tev tādas ziņas, un kā tu, nebūdams psihiatrs, vispār vari spriest, kurš cilvēks var, kurš nevar strādāt, un kurā vietā?
    Ja tev būtu kaut mazākā sajēga par to visu, tu zinātu, ka psih. saslimšanas ir ļoti dažādas, un psih. saslimšanas diagnoze absolūti neliecina par to, ka cilvēks ir muļķis, neadekvāts, vai nevar strādāt, bieži vien gadās pat pretējs variants.
    Tā ka pārmest kādam, ka viņš ir psihiski slims, un uzskatīt, ka tāpēc viņš ir sliktāks par citiem, var tikai cilvēks, kurš nesajēdz, par ko runā, tas vispār nav arguments, kuru jebkurš adekvāts cilvēks varētu lietot.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

Diâna Antipova 20.12.2013. 20.55

nu, no ārpuses jau maz var saprast, kas īstenībā darās, bet kaut kā uzkrītoši visi sākuši rakstīt, ka C ir labs novērtējums.

+13
-2
Atbildēt

1

    Ansis > Diâna Antipova 20.12.2013. 21.09

    To, ka C nozīmē “labs” un ka valsts pārvaldē 85% ir C – to jau kanceleja paziņoja … Ta pati kanceleja, kurā pēdējās dienās aktīvi Drošības policija rosās

    “mentu kari”

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

Çriks Rozenfelds 20.12.2013. 20.54

A šitais gan man pie d…sas.
Kā nebija nekādas jēgas no tā pērkamā kantora, tā arī nebūs. Žēl tikai naudas, ko izmet tajā Santa Barbaras akacī.

+5
-5
Atbildēt

0

Zane Brensone (Botte 20.12.2013. 19.52

Strīķei bija problēmas ar visiem KNAB vadītājiem tieši tāpēc, ka ar šiem vadītājiem viss nebija kārtībā.. Neviens jau neteiks, ka viņš ir par korupciju, bet darbi runā paši par sevi.. Korupcijas sociālā bāze Latvijā ir augsta (ap 30% no iedzīvotājiem ir aktīvi vai pasīvi mazākas kārtības un lielāka haosa atbalstītāji). Politiskās partijas joprojām ir pārāk netīras. Korupcijas līmenis Latvijā ir pārāk augsts, lai vispār iedomātos runāt par KNAB likvidēšanu.

+22
-4
Atbildēt

2

    Ansis > Zane Brensone (Botte 20.12.2013. 21.05

    Strīķei jau bija problēmas sastrādāties arī pirms Knaba. Un galvenā problēma vienmēr ir bijusi “atskaites”. “atskaites” nenozīmē tikai atskaites – tā ir visa dokumentācija. Strīķe fanātiski noķer bandītus, uztaisa revolucionāros rokudzelžu un masku šovus, bet dokumentus nesakārto – tāpēc arī tik maz lietas beigās nonāk līdz tiesai un vēl mazāk beidzas ar notiesājošu spriedumu. Nu un tas, ka nauda seifa glabajās kā nu gribējās un cik gribējās … arī tikai tāpēc, ka nebija reāla kārtība tur ieviesta.

    +7
    -11
    Atbildēt

    0

    kkristaps > Zane Brensone (Botte 20.12.2013. 21.08

    Svēta patiesība, žetons.

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

inta_s 20.12.2013. 19.46

Kādam reiz tas problēmu un konfliktu mezgls bija jācērt.
Ieteikums Strīķes kundzei: count your losses and move on

+2
-15
Atbildēt

1

    Zane Brensone (Botte > inta_s 20.12.2013. 19.54

    ..pareizi! Lai korumpanti un viņu draugi svin uzvaru! Pietiek cīnīties pret korupciju, ir beidzot jāatlaiž groži un jāļauj cilvēkiem pelnīt naudiņu.

    +13
    -4
    Atbildēt

    0

gundega_heiberga 20.12.2013. 19.26

Puisītis izskatās sasteidzies lemt – kuram te svētki, kuram ziema.

+16
-4
Atbildēt

0

katroff 20.12.2013. 19.10

Cik saprotu, tad galvenā Strīķes funkcija bija vadīt apkarošanas bloka darbu. Gribētos tad dzirdēt Streļčenoka atbildi, ko tad Stīķe darījusi ne tā, vai nav darījusi tieši kā apkarošanas bloka vadītāja? Ko apkarošans bloks būtisku nav paveicis, ko apakošanas bloks ir pārkāpis? Atbildes lūdzu ēterā! Nebiju redzējusi, ka Streļčenoks dotu šādu skaidrojumu. Visi citi iemesli, kas nav saistīti ar tiešu pienākumu veikšanu, nav vērā ņemami.

+23
-5
Atbildēt

1

    mēbeļu izgatavošana > katroff 20.12.2013. 19.17

    Manuprāt, KNAB un citu iestāžu esošajiem vadītājiem nebūtu jākļūst par ētera politiķiem. Tur jau tāpat pietiek vēlēto, nevēlēto un “sabiedrisko” politiķu…

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

kkristaps 20.12.2013. 19.00

Prieks dzirdēt, ka Napoleonša Bonapartša ir padzīta no KNAB, tagad cilvēciņš varēs padzīvot Tvaiku ielā un paārstēties no lielummānijas. Streļčenoka vietā es jau šodien atlaistu to meitieti un puiķeli, kas TV1 ziņās gānījās par Streļčenoku tā, ka vēmekļi šķīda uz visām pusē. IR Modevēju Apvienības “komentētāju” līmeņa pļerkstētāji, nevis tiesībsargāšanas iestādes darbinieki. Kauns.

+6
-26
Atbildēt

9

    andris902 > kkristaps 20.12.2013. 19.17

    …Pikaso…tad jau varam sagaidīt Tavas attieksmes maiņu arī pret NA, jo Ratnieks ar Krēsliņu tikpat lielā sajūsmā kā Tu…tagad Jums ir vismaz kaut kas kopīgs…

    +12
    -4
    Atbildēt

    0

    kkristaps > kkristaps 20.12.2013. 19.24

    ZanE, man ir pilnīgi vienalga, ko domā vai nedomā kaut kāds tur Ratnieks vai Vāģnieks, Krēsliņš vai Galdiņš, kurus es nepazīstu un pazīt negribu, es paužu tikai un vienīgi pats savas domas, par kurām man nevienam nav jāatskaitās, un manas domas ir, ka represīvā iestādē nedrīkst strādāt garīgi nestabils cilvēks. Kas no šīs ābeces patiesības Tev nav saprotams? P.S. Pēc Tavas loģikas sanāk, ka tad, ja kāds no NA teiks, ka saule lec austrumos, man vajadzētu kliegt, ka tā nav taisnība??

    +4
    -16
    Atbildēt

    0

    andris902 > kkristaps 20.12.2013. 19.36

    ….manā ieskatā – no KNABa bija jāaiziet abiem – gan Strīķei, gan Streļčenokam…Strīķei ir problēmas sastrādāties ar jebkuru iestādes vadītāju, bet Streļčenoka spējas pat nav nulles vērtībā….
    ….ja par iestādes vadītāju kļūst pelēcība, kura visu mūžu jutusies nenovērtēta un viņa rokās pēkšņi nonāk vara, tad Napoleona sindroms, kas cilvēciņā snaudis – laužas uz āru ar vēlmi atdarīt par visas pasaules nodarītajām pārestībām….tāds cilvēks, kā Streļčenoks, vadītāja amatā ir bīstams, jo vara ir apstulbinājusi…šajā gadījumā viņš sevi uzskata par varoni, jo “vienīgajam” bijis pa spēkam tikt ar Strīķi galā….iestādes darbs atvirzījies otrā plānā, visi spēki bija jāvelta “nepaklausīgās” Strīķes savaldīšanai…
    ….gaidīsim nākošo darbinieku atbrīvošanas vilni un no KNABa būs palikusi tikai plāksnīte pie durvīm un….Streļčenoks – pakāpies uz augstu uzskrūvēta iestādes vadītāja krēsla….Napoleoniņš, rīkotājiņš, direktoriņš….

    +13
    -7
    Atbildēt

    0

    kkristaps > kkristaps 20.12.2013. 19.49

    ZanE, es nestrādāju KNABā, tāpēc par Streļčenoka spējām man nav nekāda priekšstata, un tam, ko raksta pērkamie skribenti, es neticu ne par grasi. Tad, kad Streļčenoku apstiprināja amatā (piebildīšu, ka apstiprinātāji nebūt nebija kurpnieki vai pārdevēji), nevienam nebija nekādu pretenziju, tāpēc man gan lāgā neticas, ka īsā laikā viņš no godīga un uzticama darbinieka pārvērtās par nespējnieku. Par Strīķes intrigantes talantu labāk vispār neizteikties, un īpaši riebīgi noskatīties, kā daži kolēģi prasti un nekaunīgi muld uz visiem stūriem, aisatāvēdami šo cilvēku.

    +7
    -15
    Atbildēt

    0

    andris902 > kkristaps 20.12.2013. 20.31

    …Pikaso….kluss, mierīgs, nemanāms, rātni savus uzdevumus izpildošs – perspektīvs kadrs, kurš tikpat mierīgi un nosvērti varētu turpināt savu darbu….taču neaizmirsti, ka cilvēkus pārbauda ar varu un naudu – cik daudzus Tu pazīsti, kuri šo pārbaudi ir izturējuši?…

    +11
    -6
    Atbildēt

    0

    Inese > kkristaps 20.12.2013. 20.39

    Pikaso k-gs, arī citi Strīķes k-dzes pārkāpumi bija gana nopietni, sīkāk par tiem gan, šķiet, nekur neraksta:

    Loskutovs norādīja, ka viena no disciplinārlietām pret Strīķi bija saistīta ar pilnvaru pārsniegšanu, kas ir pietiekami nopietns pārkāpums, lai būtu piemērots pietiekami bargs disciplinārsods http://www.delfi.lv/news/national/politics/loskutovu-parsteidz-strikes-atbrivosanas-sasaiste-ar-darba-novertesanu.d?id=43982918#ixzz2o2eNVuRd

    +6
    -11
    Atbildēt

    0

    kkristaps > kkristaps 20.12.2013. 20.57

    Ločmelis > Es nebūt nešaubos, ka citi Strīķes pārkāpumi bija tikpat nopietni kā subordinācijas neievērošana un tiešā priekšnieka rīkojumu nepildīšana. Lasu komentārus un brīnos – vai te kāda anarhistu šūniņa nolasījusies vai kā? Spriežot pēc mežonīgās aktivitātes visos plašsaziņas līdzekļos, visticamāk te šovakar sapulcējušies KNAB kadri, kas putām uz lūpām lamā Streļčenoku. Kā atceros tā puiķeļa ģīmi TV blakus Kurpniecei un gvelšanu par politisko angažētību un gļēvumu un citus tirgussievas līmeņa izteicienus, tā gribas nospļauties.

    +5
    -13
    Atbildēt

    0

    Inese > kkristaps 20.12.2013. 22.39

    Pikaso k-gs, smieklīgākis un nožēlojamākais gan visos šajos komentāros ir tas, ka nav neviena argumenta vai FAKTA vai liecības, ka Streļčenoka k-gs būtu maita vai dajebkādā citā ziņā slikts cilvēks. Ir tikai Strīķes k-dzes nekritiskās klakas plosīšanās.

    p.s. Un par šo Strīķes k-dzei vai nu ir jāsēž vai arī jāpierāda ar FAKTIEM, muldēšanas laiks vienreiz jāizbeidz:

    “Man nav ne mazāko šaubu, ka manas atlaišanas patiesais cēlonis ir korupcijā iesaistīto personu vienota vēlme atbrīvoties no manis. Šo aprindu rokās [KNAB priekšnieks Jaroslavs] Streļčenoks ir tikai sīks izpildītājs un nekas vairāk,” sacīja Strīķe. http://www.delfi.lv/news/national/politics/strike-knab-prieksnieks-ir-siks-korupcija-iesaistito-personu-izpilditajs.d?id=43982906#ixzz2o39CS4El

    +5
    -10
    Atbildēt

    0

    kkristaps > kkristaps 21.12.2013. 00.16

    Ločmeli > šī nu ir tā reize, kad es Tev piekrītu. Midsomeras slepkavību pārtraukumā pulksten 23 rādīja ziņas, izlasīju, ka to puiķeli sauc Jurašs. Streļčenoka vietā es viņu iesūdzētu tiesā par apmelošanu un neslavas celšanu Tas ir vājprāts – tiesībsargāšanas iestādes darbinieks izrunājas kā sētnieks, kurš nesajēdz, ka par saviem vārdiem ir jāatbild.

    +5
    -10
    Atbildēt

    0

oktaavs 20.12.2013. 18.51

Apbrīnojami, kas notiek gada nogalē !
Premjers bēg no sava amata un tautas, nezināmu norādījumu iespaidā..
Zolitūdes komisija degradē pati sevi kā pēdējie auni. Vainīgie ņirdz un berzē rokas..
Teļļuku lodētājs brauc uz Sočiem pie sava drauga pēc norādījumiem..
KNAB patriec tos darbiniekus, kurus kaut kas šajā darbā vēl vispār interesē..
Kas vēl ? Ko vēl šie parazīti – “politiķi” ir sagatavojuši jau tā pietiekami cietušajai un apņirtgtajai tautai atlikušajās gada dienās ? Pašiem bail nepaliek ?

+28
-3
Atbildēt

0

Dina 20.12.2013. 18.50

Par anniņas komentāru – pārsmējos!
… „sīkais” Steļčenoks, kurš redz, esot novācis Diženo Strīķi … no kautrības šī tante noteikti nenomirs! Tik nesparatu to šausmīgo neapmierinātību ar šo faktu. Ja jau tāda Pasaules mēroga anti-korupcijas zvaignze, no kuras nu pilnīgi visi tuvākā reģiona korumpanti biksēs čurā, tad jau nebūs takš nekādu problēmu atrast vēl labāk apmasksātu darbu kādā starptautiskā institūcijā, ko? … :)))

+4
-18
Atbildēt

0

Dina 20.12.2013. 18.45

WOW !!
YESSSSSS !
Nu tad nu beidzot !
Kakainais lācītis prom, Potapova prom … gads nav nodzīvots velti!
Sen tik labas ziņas nav bijušas.
Tiešām labs un veiksmīgs gads! Nākamais – 2014. cerēsim, ka būs div-tik labāks ! varbūtu izdosies visu atlikušo vemjotības mafiju uz kapsētu nosūtīt !
Ko mums visiem arī novēlu! … :)))

+4
-31
Atbildēt

4

    Inese > Dina 20.12.2013. 18.48

    Piekrītu un atbalstu jūsu jūsmu! Prozit!

    +3
    -25
    Atbildēt

    0

    v_laivins > Dina 20.12.2013. 18.59

    Laikam tu, kurmi, ar visām porām sajūti un priecājies par KNAB vājināšanos. Jācer, ka tava TP vairs nereanimēsies.

    +22
    -4
    Atbildēt

    0

    Janka, Janic > Dina 20.12.2013. 21.13

    viņš miiliit ir puzes ķeizara stabulnieks

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    Vineta > Dina 20.12.2013. 23.50

    Ebenemezers
    viņš miiliit ir puzes ķeizara stabulnieks

    Čekas pidrillas, baltās lapas, trubadūrs.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

andris902 20.12.2013. 18.41

…šodien krieveļu diena….Ušakovs plosās….Streļčenoks plosās…un ir latvieši, kuri aplaudē…ar ziediem neskriesiet krieveļus apsveikt, kas tik pašaizliedzīgi par Latviju “rūpējas”?…

+21
-7
Atbildēt

16

    Inese > andris902 20.12.2013. 18.43

    zanE …šodien krieveļu diena….Ušakovs plosās….Streļčenoks plosās…un ir latvieši, kuri aplaudē…ar ziediem neskriesiet krieveļus apsveikt, kas tik pašaizliedzīgi par Latviju “rūpējas”?…
    ===============================

    Sakiet, Zane, kāpēc jūs tik nicīgi saucat krievu tautības pārstāvjus par “krieveļiem”? Esat šaurpieraine šoviniste? Un kādi vārdi vēl ir jūsu leksikā, lai apzīmētu cittautiešus?

    +3
    -24
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > andris902 20.12.2013. 18.47

    ZanE – par krieveļiem tiešām interesanti. Un kas tad nu būtu Anna Potapova?

    +8
    -15
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 20.12.2013. 19.41

    ….PC…Tu esi pareizi uztvēris – tas ir nicinājums krieveļiem Ušakovam un Streļčenokam…

    +19
    -4
    Atbildēt

    0

    kkristaps > andris902 20.12.2013. 20.16

    ZanE, manuprāt Streļčenoks nav krievs, bet baltkrievs, un Strīķe alias Aņka Potapova pavisam noteikti ir krievene.

    +5
    -14
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 20.12.2013. 20.27

    ….Pikaso….esi gan Tu neattapīgs!…”krieveļi” ir lamu vārds, vēl sliktāks par “smerdeļi” un…ar tautību tam nav nekāds sakars….

    +16
    -4
    Atbildēt

    0

    Janka, Janic > andris902 20.12.2013. 20.28

    taisniiba Pikaso, viņa naakusi no krievu virsnieka Potapova famiilijas , kurš dieneeja Dobelee tanku učebkaa

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Inese > andris902 20.12.2013. 20.32

    zanE ….Pikaso….esi gan Tu neattapīgs!…”krieveļi” ir lamu vārds, vēl sliktāks par “smerdeļi”
    ==============================

    Zane, jūs balansējiet uz Krimināllikuma 78. panta robežas. Ļoti iespējams, ka jūsu komentārā iespējams saskatīt nozieguma pazīmes pēc šī panta.

    +4
    -14
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 20.12.2013. 20.40

    …PC….kurš bullis, nu, būtu māvis!…

    +14
    -3
    Atbildēt

    0

    kkristaps > andris902 20.12.2013. 21.13

    ZanE, Tevi laikam negatīvi ietekmē deģenerāļa Petona ventilatoru klubs, varbūt drīz par pederastiem arī sāksi saukāt visus, kas nerunā tā, kā Tev patiktos.

    +5
    -14
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 20.12.2013. 21.44

    …nē, Pikaso, palasīju Tavus komentārus – tomēr “izsmalcinātāks” līmenis…. :)

    …negrasos ar Tevi strīdēties, mums katram var būt savs viedoklis par notiekošo un es to respektēju, jo…ir arī tēmas, kurās mūsu uzskati sakrīt…
    …par Streļčenoku manas domas nav mainījušās no izvirzīšanas brīža, diemžēl, prognozētais ir apstiprinājies…

    +14
    -2
    Atbildēt

    0

    efeja60 > andris902 20.12.2013. 22.49

    zanE, Potapovu aizmirsi pieskaitīt.

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 20.12.2013. 22.55

    ….Normund…Tev grūtības ar latviešu valodu?…

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > andris902 21.12.2013. 10.10

    .
    Klusi pašņukstējusi kabatas lakatiņā, kamēr te par mīļotās partijas mīļotā ekspremjera izauklētās komisijas priekšlaicīgo nāvi publika komentēja, zanE nolēma iznākt skatuves priekšplānā ar radikālu palamāšanos.
    Ir jau par ko, zane! Sāp taču sirds, vai ne? Mīļotā partija zaudē ietekmes kanālus knābī.

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    Ingrida > andris902 21.12.2013. 15.03

    Ir diezgan liela starpība, starp komentārā pieminētajiem “krieveļiem” un krieviem. Krievi ir liela nācija ar bagātu vēsturi un kultūru, kas ciena sevi un citas nācijas. Ar “krieveļiem”, savukārt, mēs vairāk saprotam tos, kuri paši sevi lepni dēvē par “krievvalodīgajiem” – tie ir PSRS laikā kultivēti subjekti bez savas nācijas un tradīcijām, vienīgais, kas viņiem ir svēts ir viņu pašpasludinātā vienpusējā “uzvara” 2. pasaules karā un visi propagandas murgi, kas ar to saistīti. Dzimtene viņiem ir “tam, gde zhitj luchshe”.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    janis17 > andris902 21.12.2013. 19.24

    Zane, labāk lietot vārdu “urļuki”!

    +3
    0
    Atbildēt

    0

buchamona 20.12.2013. 18.34

Man nav priekšstata, vai bez tā, ka Latvijā šādu iestādes pastāvēšanu pieprasa ES, cik tāds KNAB ir bijis noderīgs mūsu valstij cīņā ar korupciju kopumā, taču fakts, ka ” knābī” šefs tagad ir trijnieku karalis un kabinetu cīņu varonis, kuram nav sajēgas par operatīvā darba plānošanu – ja varbūt iepriekš bija kāda jēga no KNAB, tad tagd vairs nav. Nu, kurš šo iestādi turpmāk uztvers nopietni, bez smaida ? ;)

Jācer, ka Dombrovskis atbrauks un izdarīs visu, lai tiktu no šī puisīša – Streļčonoka vaļā, ja viņam ir kāda iespēja to izdarīt

+37
-5
Atbildēt

4

    Janka, Janic > buchamona 20.12.2013. 18.49

    veel krietnajam kareivim Šveikam bija labs piemeers par neejeegaam valsts iereedņiem , pasta iereednes dosjee bija piešuuta izziņa , : stulba viņa ir bet var pildiit jebkuru valsts dienestu…, domaaju muusu trijnieku karalis buutu godam pelniijis šaadu raksturojumu.

    +22
    -2
    Atbildēt

    0

    Dina > buchamona 20.12.2013. 19.02

    >> riņķī apkārt

    Par to nu gan nesatraucies! Knābim darbs atradīsies!
    Tieši un precīzi atbilstoši iedibinātajiem vemjotības korupcijas apkarošanas principiem un standartiem pēc nākamā rudens vēlēšanām pieprasījums pēc Knab pakalpojumiem sagaidāms, ka radikāli pieaugs.
    Vajadzēs taču sīki un smalki izmeklēt, kur opozīcijā sēdošie vemjotības blēži naudu likuši, kad streba no Siles. No kādas naudiņas parādos līdz ausīm esošais kakainais lācītis visus šo gadus ir uzvalkus sev pircis, kur kampars glabā savu tumbočku, kā zāķītis valsti piečakarēja u.t.t. Grēku saraksts ir garum garais … Un Knābis tagad varēs to visu pētīt, figurantus izsekot, noklausīties un laiku pa laikam arī „profilaktiski apcietināt” … Un anniņa vairs nevarēs sprunguļus riteņos mest un laicīgi pabrīdināt savus labdarus vai nopludināt medijos … Streļčenoks apgaroti skraidīs uz kratīšanām Supermena tērpā automātistu pavadībā un, briļļu stikliņiem zibot TV starmešu gaismā, pats personīgi svētā sašutumā purinās visus āboltiņas drēbju skapjus un kurpju kastes …
    Tici man – „Rietumi” būs vienkārši sajūsmā ! … : ))

    +2
    -20
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 20.12.2013. 19.05

    Kurmītis Tad, kad iemācīsies rakstīt bez rupjībām, spēšu Tavus komentārus izlasīt līdz galam, bet šobrīd – piedod, neizdodas :)

    +24
    -2
    Atbildēt

    0

    mēbeļu izgatavošana > buchamona 20.12.2013. 21.38

    Cik es noprotu, politiska izrēķināšanās ar KNAB priekšnieku varētu būt samērā polpulāra starp Ir.lv komentāru lasītājiem, ja vien to veiktu “pareizais” premjers pret “nepareizo” priekšnieku :)

    +5
    -10
    Atbildēt

    0

mēbeļu izgatavošana 20.12.2013. 18.29

Drīz publiskajā telpā būs sakatāmas bosinga, mobinga un delninga pazīmes :|

+8
-7
Atbildēt

2

Aivars Krauklis 20.12.2013. 18.27

Beidzot! Nabaga Korupcija – skaļāka lamātāja padzīta, tā jau vēl nonāks tik tālu, ka sāks kaut ko nopietni knābāt. Bet nekas – tūlīt draudzenes no ķepām un citi lietpratēji saorganizēs tādu brēku, ka viss paliks pa vecam. Gulēšu mierīgi tālāk.

+5
-23
Atbildēt

4

    Inese > Aivars Krauklis 20.12.2013. 18.29

    Skaļākā lamātāja? Bet varbūt vnk tukša muca, kas tāļu skan?

    +4
    -20
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > Aivars Krauklis 20.12.2013. 18.32

    Suns, kas rej, nekož (latvju sakāmvārds).

    +6
    -17
    Atbildēt

    0

    piziks > Aivars Krauklis 20.12.2013. 18.36

    Toties autokaskadieru šovus inscenēt uz šosejām Jutai izdevās itin labi. Skatītājiem un videovērotājiem patīk!

    +6
    -18
    Atbildēt

    0

    Janka, Janic > Aivars Krauklis 20.12.2013. 18.41

    krietnais kareivis J.Šveiks mineeja ka tikai taads suns nekož kam nav zobu …

    +18
    -3
    Atbildēt

    0

Aldīna 20.12.2013. 18.27

Man ir tāda sajūta ka beigu beigās Strīķe tomēr panāks savu un sapurinās to sapuvušo vidi.

+29
-5
Atbildēt

3

    Inese > Aldīna 20.12.2013. 18.28

    Nu, tikai tad, ja darbosies kopā ar savu vīru – čekas dibinātāja dzelzs Fēliksa fanu:

    http://www.pietiek.com/img/illustr_lg/2338.jpg

    +6
    -20
    Atbildēt

    0

    ivetao2007 > Aldīna 20.12.2013. 18.56

    Notikušo jāraksturo ka ventspilnieku Hutes dimbolisku sperienu ar kāju vienā vietā valdības vadītājam, izmantojot viņa prmbūtni, palaižot vaļā savu kranci ar segvārdu streļčonoks. Paturot prātā ka Melngalvju namā valda Parteigenosse. Nupat satiku Jutu Strīķi Somijas vēstniecībā. Izskatās, ka strelčonolu tur nebija ielūguši. Valstī, kur neņem un nedod kukuļus. Kur par melošanu uz mūžu var iekļūt melnajā sarakstā.

    +27
    -5
    Atbildēt

    0

    Inese > Aldīna 20.12.2013. 22.22

    Mežavilka k-gs, jūs to sakāt no 1943. gada “militārās koledžas” absolventa vai no “sarkanā redaktora” (kā jūs sauca emigrācijas tatvieši) viedokļa?

    +5
    -14
    Atbildēt

    0

Inese 20.12.2013. 18.17

Labākā ziņa šodien! Beidzot KNAB varēs sākt normāli un produktīvi strādāt.

+3
-28
Atbildēt

10

    katroff > Inese 20.12.2013. 18.29

    Interesanti, vai normāli un produktīvi strādāt nozīmē korupcijas lietas neizmekēt, nevienu neaizturēt, un izlikties, ka korupcija Latvijai nav problēma?! Jo Streļčenokam, ja pareizi atceros, izpratnes par korupcijas apkarošanu nav… Vai par produktīvu darbu Jūs te domājiet aktskaišu rakstīšanu? (Streļčenoks par šodienas paveikto naoteikti varēs garu un skaistu atskaiti uzrakstīt)

    +27
    -6
    Atbildēt

    0

    piziks > Inese 20.12.2013. 18.34

    Varbūt, nojaušot/zinot Strīķes šodienu, tādēļ tik raiti skrēja Voika prom no Delnas, jo pamatuzdevumu Delnā vairs nbav iespējams pildīt? :)

    +3
    -18
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 20.12.2013. 18.35

    Kāpēc jūs, Alla, uzskatāt, ka Streļčenoka k-gam nav izpratnes par korupcijas apkarošanu? Tikai tāpēc, ka prasīja atskaites no “brīvmākslinieces” Strīķes k-dzes?

    Atgādināšu jums Loskutova k-ga sacīto pēc Saeimas vienbalsīgā balsojuma, apstiprinot Streļčenoka k-gu KNAB vadītāja amatā:

    Ņemot vērā savu samērā ilgo saskarsmi ar Streļčenoka kungu, varu pateikt, ka tas ir cilvēks, kas strādā ļoti neatlaidīgi, cītīgi, apzinīgi, kas nav varbūt no tiem, kas ar bļāvienu vicinātu zobentiņu. Viņš vienkārši dara savu darbu, un es domāju, ka viņam pietiks gan pacietības, gan ietiepības pildīt KNAB vadītāja pienākumus.

    Es novēlu viņam spēku, izturību un pacietību un novēlu, lai pēc iespējas ātrāk pilnveidotu KNAB iekšējās kontroles procedūras, lai mazinātu tiesībpārkāpumu risku no viņa padoto puses.

    +4
    -22
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 20.12.2013. 18.36

    OT k-gs, tas pat varētu būt vairāk nekā patiesība! :)

    +2
    -17
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > Inese 21.12.2013. 11.09

    Te nu vienreiz jāpiekrīt Ločmelim! Ar ko tad Strīķe “var lepoties”? Kas tāds viņas vadībā izdarīts? Noķerti paris policistu par piečuka ņemšanu?
    KNABā jābūt VIENAM vadītājam, kurš nosaka iestādes darbības politiku un ar savu galvu atbild par rezultātu!

    +3
    -14
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Inese 21.12.2013. 16.27

    Kādam “vienam vadītājam”, operatīvo darbu un izmeklētājus pat KNAB priekšnieks nedrīkst kontrolēt.
    Tās pretenzijas pret Striķi, protams, drausmīgas – neklanās Streļčenokam un laikā nenodod nekam nvajadzīgas atskaites, ko Steļčonoks izdomā, nu tas nav piedodami, būtu korumpēta, nekompetenta, nu tas būtu sīkums, bet, šo te piedod nedrīkst.
    Un ko nozūimē “ar ko Striķe var lepoties”, kaut vai, ar divām pieķertām tiesnesēm, kuras ir notiesātas, un ir daudzas lietas, kas iestrēgušas prokuratūrās un tiesās, mums KNAB ko, gan izmeklē, gan tiesā, pie kam Sytriķe vien par visu tur atbild?

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    janis17 > Inese 21.12.2013. 19.44

    Dzeri, tas streļčenoks pie strīķes strādāja xpadsmit gadus, ja jau tik nekompetents, tad kāpēc netika atlaists tad?
    Kādi idioti ir bijuši pretendentu atlases komisijā!
    http://m.apollo.lv/zinas/vilks-ar-knab-prieksnieka-jauno-atlases-proceduru-sperts-loti-liels-solis-uz-prieksu/492227

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Inese 21.12.2013. 19.58

    Būt par ierindas darbinieku un tādas iestādes vadītāju ir zināma atšķirība.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > Inese 21.12.2013. 20.25

    Dzeri, kurš knābā atbild par to, ka lielās lietas virzās gliemeža tempā? Konkrēti lūdzu? Izmeklētājs Caps? Vai tomēr knāba vadītājs?

    p.s. Divas tiesneses :). Ne jau no galvenās ķēdes! Atstrādātais materiāls, ko pamest tautai tvaika nolaišanai. Kā jau teicu – policists ar nepareizo piečuku kabata.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    kkristaps > Inese 21.12.2013. 20.54

    dzeri, “daudzas lietas, kas iestrēgušas prokuratūrās un tiesās” ir iestrēgušas tādēl, ka nav savākts p[ietiekami daudz neapstrīdamu pierādījumu vai, ja šie pierādījumi ir, tad tie nav pienācīgi dokumentēti. Jāatzīst, sen nebiju redzējis tik nelokāmu korumpantu interešu aizstāvi kā Tevi:)

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam