Bērziņš nevirza nevienu no sarunās minētajiem premjera kandidātiem (papild.)
135Saistītie raksti
Intervija /
6. novembris
Mums ir laba riska apetīte
Ārpolitika /
25. septembris
Baltiešu uzvara Briselē
Radars /
18. septembris
Radars pasaulē
Viedoklis /
28. augusts
No “greizas” komunikācijas uz stratēģiski vadītu
Komentārs /
21. augusts
Jāsēj rudzi?
Komentāri (135)
kkristaps 05.12.2013. 08.05
Es atkal lasu un atceros “Mērnieku laikus”: Drekberģis: „Vas darf du mihr per dihr heisen?” Švauksts uzkliedza. „Mir heisen hern Švaukstē.” „Und mir heisen Drekberģa hern!” Drekberģis atcirta un tad, muti atplētis, ar Švaukstu gari mēdījās.
Akurāt kā Haris/aivarsk/betija un Skumjais Bruņinieks/kurmītis. Atšķirība vienīgi tā, ka Švauksts ar Drekberģi izmēdījās un beidza mēdīties, turpretim daži no šiem Katvaru internātpalīgskolas audzēkņiem lallina visu dienu, ne ēduši, ne dzēruši, ne nokārtojušies.
0
Sanšains 04.12.2013. 18.28
Āboltiņa:
Vienotības pieredze, strādājot valdībā ar ZZS, neliecinot, ka “lēmumi tiktu pieņemti kādās šaurās interesēs vai pretēji valstiskajām interesēm”
Ivo Leitāns, https://twitter.com/ivchix/status/408270879240368130
Vai kāds, lūdzu, šo vēsti nevarētu mums te interpretēt kā maksātnespējas populistu “Nacionālās apvienības” bezprincipialitātes un valstiskās domāšanas trūkuma sekas?
Jūtu, ka par tādu dīvainu Āboltiņas izrunāšanos vainojami, protams, ir viņi, bet mans prātiņš ir par īsu, lai to pamatotu.
Nu, lūdzu, Ozoliņ, Dzeri, Zane, šodien arī “riņķī apkārt” un “Cinīti”!
19
ligakalnina > Sanšains 04.12.2013. 19.26
Izskatās, tas viens V gals izlēmis, ka pagulties zem Lemberga būs izdevīgi, ne jau valstij, protams, ko citu te var teikt, ja cilvēks runā tādas muļķības.
Bet, tas jau nenozīmē, ka tāpēc NA ir labāka, manuprāt, V, tomēr, ir mazākais ļaunums, tiem, vismaz, ir kaut cik kompetenti cilvēki, kas varētu piedalīties valsts vadīšanā, un tas valsts attīstības vektors, manuprāt, ir pareizā virzienā, NA es tādus vispār neredzu, tiem pat viena ministra kandidātu pagrūti sameklēt, un tie ir vienkārši populisti.
0
andris902 > Sanšains 04.12.2013. 19.53
…Hari….nosauc tos lēmumus, kuri “pieņemti kādās šaurās interesēs vai pretēji valstiskajām interesēm”…konkrētus!… un nevis – “man tā liekas, man tā šķiet, es tā domāju”…
0
raimondsb_mail_lv > Sanšains 04.12.2013. 20.01
to Haris
Paldies par šo lielisko piemēru. Uz 11. Saeimas “tiesisko balsojumu” fona šis ir Āboltiņas apgalvojums atvērs daudziem acis.
Nezinu, kas vēl ir jāizdara un jāpasaka Vienotības līderei Āboltiņai, lai visi saprastu, ka Vienotība ir pagūlusies zem Lemberga?
Nu kādus vēl pierādījumus vajag?
Vienotības deputāti, kam vēl ir sirdsapziņa, sakiet kaut ko vismaz, neklusējiet!
0
Sanšains > Sanšains 04.12.2013. 20.12
Zane –
:):)
Es jau ar’ domāju, ka šaurās interesēs (galvenokārt Lemberga) Saeimā darbojas un balso NA ar Gaidi Bērziņu priekšgalā. Nu, bet ne jau nu ZZS.:):)
0
Sanšains > Sanšains 04.12.2013. 20.15
Skumjais Bruņinieks –
Ivo Leitāns vēl:
“Solvitas teikto par labo sadarbību ar godīgajiem deputātiem no ZZS var dzirdēt pēc 3:00 [sākot ar 3. minūti]”
http://www.lsm.lv/lv/zinas/latvija/berzinjsh-noraida-vienotiibas-kandidatu-trijnieku-zzs-vel-nestei.a71460/
0
andris902 > Sanšains 04.12.2013. 20.56
…Hari….atbildi, lūdzu, konkrēti!…Tu izteici kritiku, lūdzu, kritikas pamatojumu….
0
raimondsb_mail_lv > Sanšains 04.12.2013. 21.04
to zanE – liekulības un melu kronētai karalienei
Nosaukt lēmumus, kuri pieņemti “kadās šaurās interesēs”?
Lūdzu – 2011.g.maija 11. Saeima(kur Vienotība ar ZZS ir koalīcijā) nobalso pret Šlesera izdošanu kriminālvajāšanai. ZZS neatbalstīja Vienotību un balsoja vai nu pret, vai atturējās. Pēc tam sekoja RīkojumsN2.
Un lūk arī zanEs komentārs par šo (Āboltiņas vārdi) “labo sadarbību ar ZZS”:
“kurš vēl to neredz,kāda ir patiesā un īstenā koalīcija Saeimā?…šobrīd Vienotība viņiem vajadzīga,lai pieņem nepopulārus lēmumus, lai būtu grēkāzis uz ko izgāzt tautas dusmas un to aizsegā pasniegt sevi kā norūpējušos vienkāršā cilvēka aizstāvjus…šodienas balsojumus parādīja, kāds ir spēku samērs un vai ir iespējams rezultatīvs darbs…pašlaik Vienotība strādā viena – uz ZZS, kā iekšējo opozīciju paļauties nevar, bet Saeimas opozīcija bloķējas ar koalīcijas opozīciju…summa nemainās, ja saskaitāmos maina vietām…bet atbildības smagums – gan!…
Tā lūk!
Un par Āboltiņu:
Jebkuram Lemberga stipendiātam pienāk reize, kad ir jāatstrādā “cepumi” un jānopelna “ceļamaize – biļete” uz Briseli.
0
andris902 > Sanšains 04.12.2013. 21.37
…saskumušais bruņiniek…beidz tēlot!…kuri ir tie Vienotības un ZZS kopīgi pieņemtie lēmumi kādās šaurās interesēs vai pretēji valstiskajām interesēm?…
…ja vēlējies citēt manu komentāru, tad vajadzēja citēt pilnu tekstu…un varbūt Tu mēģināsi noliegt, ka situācijas vērtējums bija aplams?
…lūk, mans komentārs 2011.gada 27.maijā:
-“…Dzeri…runājot par V+SC koalīciju…kā Tu iedomājies 9.maija svinēšanu?…un 16.martu?…SC atzīs okupāciju un vairs pie sava pieminekļa nedosies?…Ušakovs ar Urbanoviču 16.martā ziedus pie Brīvības pieminekļa liks?…
…kurš vēl to neredz,kāda ir patiesā un īstenā koalīcija Saeimā?…šobrīd Vienotība viņiem vajadzīga,lai pieņem nepopulārus lēmumus, lai būtu grēkāzis uz ko izgāzt tautas dusmas un to aizsegā pasniegt sevi kā norūpējušos vienkāršā cilvēka aizstāvjus…šodienas balsojumus parādīja, kāds ir spēku samērs un vai ir iespējams rezultatīvs darbs…pašlaik Vienotība strādā viena – uz ZZS, kā iekšējo opozīciju paļauties nevar, bet Saeimas opozīcija bloķējas ar koalīcijas opozīciju…summa nemainās, ja saskaitāmos maina vietām…bet atbildības smagums – gan!… ”
http://www.ir.lv/2011/5/26/komisija-neatbalsta-kratisanu-slesera-dzivokli/viedokli
0
ilmisimo > Sanšains 04.12.2013. 22.25
“…Dzeri…runājot par V+SC koalīciju…kā Tu iedomājies 9.maija svinēšanu?.
__________________
Nez kā dzeris49ais- bet vispār jau vienkārši:
Sadalās pa partejiski jauktiem pāriem un – aizliduo valsī.Integrācija.
Un bufetē- tur saliedētība.
0
Sanšains > Sanšains 04.12.2013. 22.27
Zane –
Nu, mēs jau te drīzāk apspriežam ZZS āžkājīgo tieksmi uz šaurajām interesēm.
Neviens taču nešaubās, ka “Vienotības” atrašanās valdībā ir garants tam, ka ar valdības atbalstu nevar tikt pieņemti NEKĀDI pretvalstiski vai arī šauru interešu vadīti lēmumi.:)
Tieši tāpēc arī kārtīgam “Vienotības” atbalstītājam ne plakstiņš nenotrīsēja, kad Āboltiņa savulaik teica: “Mana pārliecība ir, ka SC vajadzēja būt valdībā” – jo ir taču skaidrs, ka SC atrašanās valdībā kopā ar “Vienotību” ir labākais, kas var notikt.
Kamēr SC atrodas opozīcijā, tikmēr tas darbojas pretvalstiski un šaurās interesēs, bet tiklīdz to valdībā ņem un pieskata garants “Vienotība”, tā SC destrukcija tiek neitralizēta.:)
Un gluži tas pats arī ar ZZS ņemšanu valdībā.
0
raimondsb_mail_lv > Sanšains 04.12.2013. 22.33
to zanE
Jūs tēlojiet dumu?
Lūk, ko Āboltiņa teica:
“Vienotības pieredze, strādājot valdībā ar ZZS, neliecinot, ka “lēmumi tiktu pieņemti kādās šaurās interesēs vai pretēji valstiskajām interesēm”
Ivo Leitāns, twitter.com/ivchix/st…”
Jūs prasiet Harim:
“nosauc tos lēmumus, kuri pieņemti kādās šaurās interesēs..”
Es Jums atgādinu vienu(pēdējo pirms RīkojumaN2):
kur Vienotībai strādājot ar ZZS valdībā, Lemberga ZZS pieņēma(pretēji Vienotībai) lēmumu “šaurās interesēs”..
Te jau, zanE, bez komentāriem.
Jūs jau tagad atklāti kļūstiet smieklīga. Vispār es Jūs līdz šim daudz augstāk vērtēju…
Šeit bija tas gadījums, kad vajadzēja nemt “klusā” piemēru un notīt uz laiku makšķeres..
0
Sanšains > Sanšains 04.12.2013. 22.48
Zane:
Haris….nu, jā!…ja, kā arguments tiek pielietotas Ivo Leitāna – caurkritušā SC/GRK deputāta kandidāta interpretācijas twitterkontā – tad tas ir ļoti nopietni!… :)
….vai ar oriģinālu varētu iepazīties?….
======================================
Man šķiet, Jūs kaut ko putrojat. Droši vien bijāt domājusi Ivo Kiršblatu.
Ivo Leitāns taču ir no jūsējiem. Redz, te kopā ar Ozoliņu, Raudsepu, Tjarvi, Jaunalksni, Oditu Krenbergu, Ditu Arāju, Baibu Strautmani.
http://www.latvijaszurnalisti.lv/biedri/
Iepazīties ar oriģinālu? Biju jau iekopējis – tad nu vēlreiz.
http://www.lsm.lv/lv/zinas/latvija/berzinjsh-noraida-vienotiibas-kandidatu-trijnieku-zzs-vel-nestei.a71460/
Tas ir Leitāna radio sižets, kura 3. minūtē ir dzirdama Āboltiņa.
Radio fails ir apakšējais, audio fails, nevis augšā stāvošais YouTube fails.
0
andris902 > Sanšains 04.12.2013. 22.48
….saskumušais bruņiniek…tad jau mēs abi esam pamatīgi vīlušies – no kādreizējā Skumjā Izskata Bruņinieka nav palicis ne nieka….degradācija kā uz delnas – vai tās būtu sekas pastiprinātai alkohola lietošanai?…man patiesi – žēl!….
0
andris902 > Sanšains 04.12.2013. 22.50
….Hari…pieņemu, ka esmu kļūdījusies….bet….tas nemaina lūgumu – iepazīties ar Āboltiņas teikto oriģinālā, nevis interpretāciju veidā….
0
raimondsb_mail_lv > Sanšains 04.12.2013. 23.07
to zanE
Es brīnos, kā Jūs ar tādu melošanas, demagoģijas un liekulības kāri varējāt skolā bērnus mācīt – kādu piemēru viņiem rādījāt?
Vajadzētu ar likumu noteikt, ka nedrīkstiet skolai tuvoties tuvāk par kilometru(vismaz)!
Varu iedomāties nabaga skolēnus, kas stundā spiesti klausīties Jūsu melus. Un galvenais – Jūs neesiet taisnīga…bet tas bērniem ir ļoti svarīgi. Bērni ir ļoti jūtīgi pret netaisnību.
Nebrīnītos, ka pēc Jūsu stundām skolēni, lai aizmirstos, gāja līmi ostīt…
0
andris902 > Sanšains 04.12.2013. 23.09
….Hari…noklausījos, paldies!…tomēr, Tavs minētais citāts nav precīzs un atšķirās no oriģināla…. :)
0
andris902 > Sanšains 04.12.2013. 23.12
…saskumušais bruņiniek…līdz līmei jau esi nonācis – personiskā pieredze?…
0
Sanšains > Sanšains 04.12.2013. 23.23
Zane –
Vai nepamanījāt? – Es citēju Leitāna ierakstu tviterī, nevis Āboltiņu. Pieņemu, ka Leitāns tekstu pārveidoja/izveidoja esenci, lai domu varētu ietilpināt necilvēcīgi īsajā tviterziņas apjomā.
0
Andris > Sanšains 05.12.2013. 01.39
Lasu, lasu un pavisam nedaudz brīnos: vai tiešām IRšu kompānija dzīvo ideālā nerealitātē un nesaprot, ka politikā NAV mūžīgas draudzības un mūžīgas mīlestības – “šodien cērtu pirmā, rītu nepazīšu”. Tāda nu reiz ir šī spēlīte, ko sauc par politiku. Un savstarpējiem apvainojumiem, ar ko viens otru nadzīgi apveltām, te nepavisam nav vietas.
0
Anete 04.12.2013. 17.27
Izklausās, ka Bērziņa kungam vēl galējā shēma nav piedāvāta apstiprināšanai. Tad nu tagad stiepj garumā to apspriešanu.
1
austrisv > Anete 04.12.2013. 17.59
Viņš tači izspēlē scenāriju pēc pilna sprogrammas, tā sakot, jo lielāks aktieris, jo lielāka pauze!
Nevar jau tā uzreiz izvilkt, piemēram , Bondaru, kurš jau sen gaida savu iznācienu!
0
Andis 04.12.2013. 17.15
Nu, katrā ziņā krīze ir beigusies, Dombrovskis savu misiju izpildījis un vecie kaitēkļi (plus jauni) lien no visām spraugām ārā.
Ko domājat par Demokr.patriotiem? Varbūt tas ir variants?
12
Alise > Andis 04.12.2013. 17.26
Neko labu. Kārtējie šķēlēji. Ir jāattīrās esošajām partijām, nevis uz katrām vēlēšanām jaunas jātaisa.
0
Andis > Andis 04.12.2013. 17.34
Man jau arī apnicis tas partiju rinķa dancis. Atbalstīju Vienotību līdz Zaķa skandālam. Būtu viņu izsvieduši, viss būtu OK, bet notika tieši otrādi – šie sakļāva ciešāk rindas un aizsargāja savējo, kurš pārkāpj likumus. Šādai kompānijai valsti uzticēt negribas. Attīrīšanās pazīmju – ne mazāko.
Ar pārējām Saeimā esošajām partijām ir vēl vienkāršāk: pilnīgi nederīgi (angliski ir termins – corrupt).
Ko tad lai dara? Piedodiet, bet man ir liels kārdinājums ko jaunu izvēlēties.
0
Alise > Andis 04.12.2013. 17.52
Saprotu jūsu un citu vēlētāju kārdinājumu. Es pat zinu cik ilgi tas riņķa dancis ar partijām turpināsies – līdz brīdim, kamēr partijas nesapratīs, ka tām ir regulāri jāattīrās un sakompromitējušies biedri jāmet ārā bez žēlastības. Tās, kuras tā sāks darīt, tās paliks uz ilgu laiku, pārējām būs kādu brīdi augstāks vai zemāks popularitātes pīķis, bet ar laiku tās izplēnēs tāpat kā LC, TP u.t.t.
0
austrisv > Andis 04.12.2013. 17.57
Es gan domāju, ka Jaunie demokrāti varētu būt variants tīri labs, jo viņi aizgāja tāpēc, ka redzēja ko dara provokatori, kā viņi paši ir izteikušies.
Ja Dombrovskis aizies uz Eiropas institūcijām domāju, ka V sabrūks, jo arī Čepāne taisās vairs nestartē tad kāda tur vairs no V liela jēga, ja nu vienīgi nekā labāka nav, bet JD varētu būt variants apdomājams jau nu noteikti!
0
Ieva Aile > Andis 04.12.2013. 18.01
Kā gan eurobatonu ausīsspraudēji varētu attīrīties?No kā attīrīties?Euroviesējs ir euroieviesējs un nekas cits viņš būt nevar.
0
Alise > Andis 04.12.2013. 18.09
Ja Jums, Ērik, eiro ieviešana liekas Latvijas būtiskākā problēma, tad man nav ko teikt.
Pat ja eiro ieviešana nepatīk, tad tā nu absolūti nav Latvijas nākotni apdraudošākā lieta. Varbūt tomēr vajag prioritātes pareizā secībā sakārtot?
0
Ieva Aile > Andis 04.12.2013. 18.18
Vai galveno demokrātijas principu neievērošana,neļaujot tautai lemt par savu suvereno tiesību deleģēšanu, kādam šķiet sīka vienība?
0
Ieva Aile > Andis 04.12.2013. 19.34
Njāā,iršu demokrāti,ibio :D Nuja,muļķa tautas vietā jālemj tādiem gudriem spēka zariem,kā Šķēle,Šlesers,Kalvītis,Godmanis,Repše,Dombrovskis,Vilks un citiem,kuri tajā brīdī ar ”kā var nesolīt” polittehnologu palīdzību savēlēti un tikuši pie šprices :D
0
ilmisimo > Andis 04.12.2013. 21.05
.. Jaunie demokrāti varētu būt variants ..
__________________
Kas tie vēl tādi!?
0
ilmisimo > Andis 04.12.2013. 22.00
Ko domājat par Demokr.patriotiem?
___________________ Vēl ir Kreisie patrioti.
Līdz vēlēšanām būšuot arī Labie patrioti, Sekulārie, Klerikālie un Patriotboļševiki.
0
Andis > Andis 04.12.2013. 22.43
“Jaunie demokrāti” – Gulbis… nepatīk.
http://www.diena.lv/arhivs/pec-incidenta-ar-gulbi-soditais-jurmalas-policists-tiek-atjaunots-amata-11629261
Pazīstu incidentā iesaistītos – saka, ka tik augstprātīga savas (vēlētāju piešķirtās) varas izmantošana nebija pieredzēta. Vai tādu cilvēku var likt augstos amatos un cerēt, ka viss notiks godīgi un kārtīgi?
0
Vineta > Andis 04.12.2013. 23.51
Gatis
Ko domājat par Demokr.patriotiem? Varbūt tas ir variants?
Uzlikt uz ceļa un pārlauzt asaku. Tas ir čekas projekts NA ietekmes graušanai un dažu procentu intelektuāli mazāk attīstīto(lasi: pastulbo) latviešu balsu nolaišanai kanalizācijā.
0
Una Grinberga 04.12.2013. 16.41
Atgriežamies 2006.gada politikas starta pozīcijās: oligarhi šeptējas pa fondu dalīšanu un valsts uzņēmumiem, Vienotības godīgais gals tikai plāta rokas un saka, ka nekā labāka jau nevar izveidot, NA, kā piektais ritens, palīdz stumt oligarhu karavānu uz priekšu…
Principā velti vējā nomesti 2 gadi, kuru laikā valsts stagnēs, oligarhi šeptēsies un sabiedrība kurnēs, līdz kādā brīdī lūzīs vadzis un atkal mēģinās parādīties kāds glābējs, kurš var izrādīties veiksmīgs kā Repše sākumā, vai arī tik pat neveiksmīgs kā Zatlers.
Risinājums? Dombrovskis ar valdības ministriem izveido jaunu partiju uz Vienotības ideoloģijas bāzes, bet ar jauniem cilvēkiem, demokrātisku iekšējo vadību un godīgu politiku… Šāda partija gan varētu piesaistīt jaunus, progresīvus profesionāļus, gan varētu pretendēt uz lielu sabiedrības atbalstu, jo šiem cilvēkiem nebūtu jādod uzticības kredīts – tie cilvēki jau ir pierādījuši savu varēšanu ar darbiem! Partija ar Dombrovski, Pavļutu, Bordānu, Vilku, Viņķeli u.c. būtu ļoti liels solis kvalitatīvas politikas virzienā… Tajā pašā laikā Āboltiņa, Zaķis u.c. Vienotības reputācijas grāvēji tiktu aizslaucīti mēslainē.
2
ilmisimo > Una Grinberga 04.12.2013. 16.45
Nasing spešal! Atgriežamies 2006.gada politikas starta pozīcijās………
_____________________ Ak!
Ak!
Šitādu optimismu!
0
Alise > Una Grinberga 04.12.2013. 17.23
Atvainojiet, piedodiet, bet “čuriku tante” ir jāliek tai otrā sarakstā – kopā ar Āboltiņu un Zaķi.
0
Laimīgā :) 04.12.2013. 16.27
Un ko saka (Z)RP? Ja nostāsies opozīcijā, daļu savas vainas būs izpirkuši. Ja nē, tad viņiem īstā vieta pie Lemberga naudīgajām krūtīm.
0
ilmisimo 04.12.2013. 16.13
http://m.tvnet.lv/article/488723
Saskaņas centra» politiķi labi zina, uz kuriem latviešu politiķiem var likt, lai nostiprinātu savu varu un ietekmi Latvijā. To skaitā ir bijušie PSKP nomenklatūras kadri. Tāds ir mūsu prezidents Andris Bērziņš. Tāpēc nav jābrīnās, ka prezidents Bērziņš kategoriski atsakās komentēt Ušakova atbildību Zolitūdes traģēdijas sakarā, ja atceramies, ar kādu politisko spēku palīdzību bijušais televizoru meistars, kas uzkalpojās līdz PSKP priviliģētai nomenklatūras kastai, tika Rīgas pilī. TV ziņu operatoram prezidenta vēlēšanu laikā 2011. gada 1. jūnijā bija izdevies nofilmēt sarunu starp jaunievēlēto Valsts prezidentu Andri Bērziņu un kolēģi Aivaru Dronku (ZZS), kas meta ēnu uz viņa ievēlēšanas procesu un radīja aizdomas par aizkulišu vienošanos starp partijām.
Sarunās bija dzirdams, kā Bērziņš Dronkam vaicā: «Kā tur «Saskaņas» puikas?» un saņem atbildi, ka normāli. Sarunas turpinājumā viņš apvaicājās arī par to, kā ir ar Rasnaču (VL/TB/LNNK). Jāpiebilst, ka Rasnačs publiski žurnālistiem līdz tam bija apgalvojis, ka balsos par Valdi Zatleru.
Tas toreiz raisīja aizdomas par balsu pirkšanu un aizkulišu vienošanos starp partijām. Šīs aizdomas tagad kārtējo reizi ir apstiprinājušās, redzot, kā prezidents Bērziņš saudzē savus vēlētājus vecajā Saeimā. Viņš nekad neprasīs savu politisko krusttēvu atkāpšanos. «Saskaņas puikas» deva iespēju Bērziņam rullēt Rīgas pilī, un par to pateicībā Bērziņš atbalstīs, ka šie rullē Rīgas domē.
http://m.tvnet.lv/article/488723
1
silvija_vitina > ilmisimo 04.12.2013. 16.18
bērziņš šobrīd neapdomīgi spēlējas ar uguni un ir tik tuvredzīgs, ka nesaprot, ka viņam var gadīties līdzīgi kā janukovičam, kurš tagad nezina uz kurieni skriet – uz pekinu, briseli vai maskavu. vai uz visām 4 debess pusēm reizē.
pacietības kauss var sākt smelties pāri malām.
0
janazakovica 04.12.2013. 15.49
tad jau jagaida ka lembi nominees..
0
egilsblums79 04.12.2013. 15.09
Kā ar Robertu Strīpnieku? Tas nepievils.
1
ilmisimo > egilsblums79 04.12.2013. 15.47
klans Kā ar Robertu…
______________________ kaut vai Velna Roberts no Punktiņas un Antona.
nav svarīgi.
ka tik lielā koalīcija- ar SC un ZZS
0
silvija_vitina 04.12.2013. 14.59
beļģijā valdības konsultācijas ilga 3 gadus. varbūt nemaz nav peļams variants?
3
garausiitis > silvija_vitina 04.12.2013. 15.05
pirms mēneša lidmašīnā runāju tieši par to beļģu situāciju ar vienu beļģu profesoru – viņš teica , ka tas bijis lieliski, jo politiķi nav bīdījuši populistiskus projektus naudas bīdīšanai :)
0
austrisv > silvija_vitina 04.12.2013. 15.08
Vai bija tik ilgi. Man likās, ka gadus divus nevarēja sastādīt valdību. Bet, vai Dombrovskim jau nav atbalsta saeimā- nav koalīcijas un līdz ar to diezin vai viņš gribēs vilkt līdz vēlēšanām.
Ej nu zini, ko sabalsos tagad saeimā! BEt laikam vai tādai demisionējušai valdībai nav kādi ierobežojumi lēmumos
Izskatās, ka Bērziņš velk uz to, ka visas partijas būs valdībā, ja nu vienīgi kāda atsakās!
0
ilmisimo > silvija_vitina 04.12.2013. 15.19
//zskatās, ka Bērziņš velk uz to, ka visas partijas būs valdībā///
_________________________________
velk SC un savu dzimto ZZS_ – pārejais nav būtiski.
Nevar jau būt nepateicīgs-“‘ Saskaņas puikiem”‘?
0
lebronj2356 04.12.2013. 14.55
Tātad jāķeksē kāds “bezpartejisks” savējais, kas ievelk ZZS vai SC vai vislabāk abus valdībā…tad kājiņprezis vēl vaŗes ko nomuldēt par tautu draudzību un viss būs OKi, vai ne tā ?:)
Vajadzētu sākt darbības šī kājiņa nomaiņai, jo neko citu par intrigām un nacionālas valsts pamatu graušanu viņš nedara !
0
garausiitis 04.12.2013. 14.44
Būs jautri :) – Valsts prezidents Andris Bērziņš nevirzīs nevienu no partiju nosauktajiem premjera amata kandidātiem un nākamnedēļ turpinās valdības veidošanas konsultācijas.
18
ievuliitis > garausiitis 04.12.2013. 14.51
“Jautri” jau ir kadu laiciņu. Tikai smiekli nenāk.
0
austrisv > garausiitis 04.12.2013. 14.52
Varbūt izvilks Bondaru?
0
garausiitis > garausiitis 04.12.2013. 14.58
Es par Bondaru jau sākumā iedomājos … Vēl tikai 51 balsi vajag :) Man tik domas , ka tie kas pakļausies tādam spiedienam , tie stipri zaudēs rudenī :)
0
ligakalnina > garausiitis 04.12.2013. 15.01
Ja būs ZZS, SC, un NA vairākums, mierīgi var likt kaut pašu Lembergu, kāda starpība, vai viņš diriģēs pa tiešo vai pastarināti, caur partijām, ZZS pilnībā pieder Lembergam, uz NA viņam liela ietekme, un SC vienmēr atbalstījis ZZS.
Skaidrs, ka tā nebūs, bet, rezultāts, tik un tā, būs tas pats.
0
austrisv > garausiitis 04.12.2013. 15.04
Ne tikai NA jau nu oficiāli neiesaistīsies blokā ar SC- tas gan skaidrs, jo NA ir pagrīdes spēlētāji skatoties pēc balsojumiem.
0
Andris > garausiitis 04.12.2013. 15.19
>klusais
Man interesē viens vienīgs jautājums: kurš izdarīja spiedienu uz B., lai piespiestu D. atkāpināties. Saprotu, ka informācija klasificēta, atbildes nebūs. Tomēr pieļauju, ka bez ārējā spēka savu izdarīja arī partijas iekšienē eksistējošie klani (par to skaidri liecina K. jau iepriekš izteiktaiais bildinājums P.). Taču ar to noteikti nepietiktu, lai šajā, nebūt ne mierīgākajā un stabilākajā laikā apzināti destabilizētu situāciju valstī. Tātad atkal jāuzdod sakramentālais jautājums – quo vadis (kurp TIEC virzīta), Latvija?
0
garausiitis > garausiitis 04.12.2013. 15.24
ciniits – patreiz tikai versijas :) Galvenā ,ka ZZS vajag administratīvo resursu pirms vēlēšanām … nu un koalīcija faktiski faktiski jau neeskistēja vairākus mēnešus .
0
Andris > garausiitis 04.12.2013. 15.37
> klusais
Manuprāt, versija par sīku.
0
garausiitis > garausiitis 04.12.2013. 15.45
ciniits – nu nezinu …bet valdība faktiski nebija darboties spējīga …
0
ilmisimo > garausiitis 04.12.2013. 15.46
quo vadis (kurp TIEC virzīta), Latvija?
_________________________
Bēŗziņonkuļa paziņojums- unisonā ar vakardienas Uebanovica izrunāšanuos:
you don’t need a weatherman to know which way the wind blows
0
Ansis > garausiitis 04.12.2013. 15.53
dzeri – Tu esi par daudz Ozoliņu pārlasījies!!!
Ozoliņam domāšana vienkārša – visi, kas nav manējie ir Maskavas aģenti. Ozoliņam patīk neliela daļa no Vienotības – visi pārējie ir aģenti. Tapēc ZZS, SC, NA, ZRP un otra daļa no Vienotības Ozoliņa rakstos vērpj intrigas Maskavas interesēs un droši vien veidos nākošo koalīciju …
Bet vai Tu Dzeri tiešām esi tik pat vienpusējs (sākumā šeit gribēju rakstīt ļoti latvisku, bet cilvēka cieņu pazemojošu vārdu, antonīmu vārdam “gudrs”) kā, Ozoliņš?
Ja neskaita to, ka opozīcijai dažreiz tīri dabiski sanāk vienāds balsojums – vai tiešām reāli spēj iedomāties, ka ZZS vai NA kautkā reāli gribētu draudzēties ar SC?
0
ligakalnina > garausiitis 04.12.2013. 16.14
Reāli, pateicoties kopīgiem PLL, ZZS un SC balsojumiem, mums ir tas brīnumprezidents Bērziņš, tas CTB biroja brīnumvadītājs Jansons, tas nelikumīgi pilsonību ieguvušai Bickovics, AT priekšsēdētājs, utt., SC ļoti bieži balso tā, kā vajag Lembergam un PLL.
NA bija tā, kas nobloķēja “antilemberga” likumu, kopā ar SC un ZZS, un tai ir pietiekami daudz populistisku balsojumu, kopīgu ar SC, pēdējais bija par izmaiņām maksātnespējas likumā.
Un kur vēl hokejs ar Lukašenko, ar SC un NA kopīgo komandu.
ZZS ar SC vispār kā cimds ar roku, un NA balso tā, kā tai uz doto brīdi ir izdevīgi.
Vajag mazāk klausīties vārdus, bet, skatīties darbus, sevišķi tas attiecas uz NA.
0
Ieva Aile > garausiitis 04.12.2013. 17.49
Jā,uz darbiem.Kā visi tie cūkcepures ieviesa euro bez tautas piekrišanas.
0
austrisv > garausiitis 04.12.2013. 17.50
Cinīt, pareizāk skaties uz vietu, kur debesīs saule lec. Nesen viens emisārs taču apmeklēja Latviju un tikās vismaz ar labo ĀM, tad šis pats ministrs atkal aizbrauca uz lielo pilsētu austrumos.
Gan jau lielais emisārs tikās arī ar mūsu prezidentu paslepen un v’;estījums varētu būt: taisām augšā Eirāziju- nav ko kavēties ilgāk, re ukraiņus arī tikko piespiedām- viss notiks.
0
Andris > garausiitis 04.12.2013. 18.17
> Bet
Te jau, Bet, jautājumi vairojas daloties.
Neesmu aizmirsis Mao laika dziesmu “Austrumi sārtojas”. Joprojām sārtojas.
Taču līdz ar to – kāds trumpis bija “Austrumu gudrajam” piedurknē, lai iespiestu B. stūrī situācijā, kad a) Latvijā pēc”Maximas” laiks, b) partiju iekšējās un starppartiju “šeptes” pašā plaukumā un c) D. adekvātu premjeru Latvijā i ar uguni nesameklēsi. (Nedomāju, ka B. ir pašnāvnieks vai totāls m…is, tātad viesa piedurknē bija jābūt trumpja dūzim.)
Nākamais – savukārt arī B. rīcībā bija jābūt dūzim, lai piespiestu D. izdarīt to, ko izdarīja. (Spogulīt, spogulīt, saki man tā – kāds tas dūzītis izskatās? Pasakas par iepriekšēju lēmumu biržā nekotējas.)
Kamēr nav atbilžu, atliek vien zīlēt kafijas biezumos. Tikai (vismaz man) negaumē, ka arī šādā situācija “normālie” cits citu apšļaksta ar pliekaniem kafijas biezumiem.
Neproduktīvi.
0
austrisv > garausiitis 04.12.2013. 18.40
Acīmredzot kādiem ir skelets skapī. Bērziņam jau tādi ir čupu čupām karauti jau no padomjlaikiem. Pajautā cēsiniekiem, viņi pastāstīs kāpēc Bērziņa kancelejā ir tāds bijušais Cēsu unibanka sšefs Bimberullis bijušais Cēsu prokurors. Vecie cēsinieki zinās, kā bimberullis izvilka bērziņu no mēsliem jau padomjlaikā. Tā kā vecajam jau sen ir netīra un alkatīga pagātne.
Par Dombrovska iespējamo skeletu nezinu, jo tie sieva sfirma skredīti jau nav nopietni.
Bet, cinīt, vai interviju ar Zanderu apskatījies. Zanders taču pateica, ka jau vairāka sst pirms viņam telefonā atnākusi īsziņa, ka bērzkociņš atlaidīs premjeru. Nu un tad spieda, kamēr piespieda, jo vairākuma tad Dombrovskim saeimā vairs nav- to taču arī Zanders skaidri pateica, kā balsoja NA ārkārta ssēdē! nevari nodrošināt vairākumu- tad ej!
0
Andris > garausiitis 04.12.2013. 19.52
“Zārks jau nevar palikt tukšā” (Rainis un VIENS (??) NO KRAUKĻIEM. Pēdējais subjekts šai gadījumā – primārais).
Tātad iepriekšējo gulētāju metam ārā (pat paldies nepasakot – nebūsim taču sīkumaini!).
Valsts interesēs?
Nesmīdiniet!
Tātad – kā/kuru interesēs? Ko šo interešu apmierināšana valstij maksās? Un – cik ilgi maksās?
Turpinājums: cik lielus mīnusus valstij, kura “zied un plaukst” (atvainojos par ņirgāšanos!) sagādās nākamais gulētājs (vienalga – z,x,y utt.), jo iegulētais zārks – ne viņa augumam domāts?
Jautāju, jo tā putra būs jāizstrebj MUMS.
(Kleksis sen jau noskatīts;jautājumi joprojām aktuāli un netbildēti;
pieminētie B. grēki savukārt no vecuma jau sapelējuši, tātad nav svaru kausā metami. Jābūt īstām svarubumbām.)
0
austrisv > garausiitis 04.12.2013. 22.48
Gan jau Bērziņš ir kādā uzskaitē, un ar to varbūt pietiek.
Kurš tādos gadījumos domās par tautu. tai iedos maizi un izpriecas kā Rd un tā laimīgi dies un maksās nodokļus, kamēr visu plānos zemē kur saule lec. Tas arī viss, jo politiku taisa ne jau Latvijā Vai tad tas vēl kādam ir jaunums. Vienīgi vai šie te tagad padosies- par to gan šaubos.
0
andris902 04.12.2013. 14.27
….Ušakova meli visā krāšņumā!….
…precizējumi pēc intervijas ar Ušakovu TV3 raidījumā “Nekā Personīga”….
http://www.tv3play.lv/play/335841
8
ievuliitis > andris902 04.12.2013. 14.59
Kura epizode? Vai pēdējais raidījums? To redzēju.
Vai varbūt tu runā par kārtējiem šodienas meliem? Ušakovs šodien paziņoja, ka protestētāji vakar esot bļāvuši “Okupantus prom!” !!! (šoreiz tās izsaukuma zīmes nozīmē manu milzīgu sašutumu)
Vakar biju tur. Jāsaka, ka saucieni bija labi saskaņoti (tanī nozīmē, ka nebija – kto v ļes, kto po drova, bet saskanīgi) un varu iet tiesā liecināt, ka Ušakova apgalvojumi ir klaji meli. Bet mūsu radio ziņās tik tiražē Ušakova paziņojumu pat nemēģinot pārbaudīt, vai tas atbilst patiesībai. Vai ziņu redakcijas darbinieki vakar nestrādaja pie Rātsnama? Kā tā var, tu man nevari pateikt? Es nejautāju, kā Ušakovs var, es jautāju, kā žurnālisti var tik akli uzķērties uz katru viņa acīmredzamu provokāciju?
P.S. Pie viena… Tas likumprojekts par prezidenta atsaukšanu Mana Balss portālā pie tuvākās aplūkošanas ir izrādījies totāls sviests.
0
ievuliitis > andris902 04.12.2013. 15.29
Ceru, ka tomēr pagodināsi mani ar atbildi, zanE. Vakarā lasīšu.
0
Andris > andris902 04.12.2013. 15.34
> betijacelmale
zanE jau norādīja – http://www.tv3play.lv/play/335841.
Tas nav iepriekšējais raidījums, bet “piebilde pie stāsta”.
0
ievuliitis > andris902 04.12.2013. 15.38
Paldies Jums, zanE un cinītis.
Kā derētu katrus viņa apgalvojumus tā “izgaismot”.
Līdz vakaram.
0
Ansis > andris902 04.12.2013. 15.43
Ušakovs pēc Dombrovska piespieddemisijas gan izskatijās sabijies un pāris dienas nolīdis pagrīdē, bet …
Politttehnologi SC tomēr stradā labāk nekā NA polittehnologi:
1) pierādīja, ka vairāk tautas no Rīgas Satiksmes atbalsta Nilu, nekā NA spēj savākt savus atbalstītājus
2) ar savu uzticības balsojumu mīkstinās jēgu no saucieniem atkāpties
Godīgi – nedomāju, ka NA aktivitātes aicinot Nilu atkapties dos pašai NA kautko pozitīvu.
Nila pozīcijas var apgrūtināt vien tas, ja viņš tiešām notrallinās visu Rīgas naudu un būs spiests darīt vairāk nepopulāras lietas: celt tarifus un mazināt davanas. Kamēr tas nenotiks, tikmēr Nils Rigas tautas masām patiks. Kautvai dēļ tā, ka cilvēkiem ne visai patīk valdības kašķēšanās, iepretī bezkašķu Rīgas Domei.
0
austrisv > andris902 04.12.2013. 17.47
Tāpēc jau SC laužas valdībā pēc naudas, citādi Ņilam gals klāt.
0
ievuliitis > andris902 04.12.2013. 22.18
Edgar Avotiņ. Jūs ar svarīgu sejas izteismi gvelžat galīgas muļķības. Neatkarīgi no ta – bija vai nebija Dombrovskis atguvies pēc piespieddemisijas – viņa paskatam nav nekāda sakara ar NA polittehnologiem. Nu, vienkārši tāpēc, ka viņš pieder pie citas partijas, par ko jūs, acīmredzot, neesat informēts.
Arī jūsu apgalvojums par to, cik cilvēku sapulcināja NA ir pagalam neveiksmīgs. Piketu organizēja JD politiķi, piketā redzēju arī Sarmīti Ēlerti, Olafu Pulku, vēl kadas V. sejas. Nevienu no NA galvgaļa es tur neredzēju. Cik zinu, NA pie pasākuma idejas pat klat nestāvēja.
Un tagad, rezumējot, man jums gribas teikt. Ja jums par katru cenu gribas ko kritisku par kadu partiju pateikt, piemeklējiet argumentus, kas atbilst īstenībai.
0
Vineta > andris902 04.12.2013. 23.24
Edgars Avotiņš
1) pierādīja, ka vairāk tautas no Rīgas Satiksmes atbalsta Nilu, nekā NA spēj savākt savus atbalstītājus
Tas pierādīja, ka krievu fašistiskais mērglis – neostaļiniskais ekstrēmists, NKVDešņiku mazdēls, Ušakovs nekautrējas izmantot administratīvo resursu, biedri Savisār
0
Evita 04.12.2013. 14.06
Vispar jau logiski, es ka veletajs vislabak gribetu redzet uz nakosam velesanam apvienotu sarakstu, kura butu gan Vienotiba, ZZS un NA apvieniba, tikai taj vajadzetu piedavat citus cilvekus, nevis pasreizejo bernudarza limeni, varbut ka lidz rudenim izaugs un paliks gudraki.
7
Inese > Evita 04.12.2013. 14.25
A PSKP tu negribētu redzēt?
0
ligakalnina > Evita 04.12.2013. 14.34
Veltas cerības, savus griestus viņi sen sasnieguši, un gudrāku nepalks, ja līdz šim vēl nav palikuši, tik gadus esot politikā.
No otras puses, NA jau nemaz nav idevīgi palikt “gudrākai”, ja viņi atbrīvosies no Iesalnieka, Parādnieka, utt., tad pazaudēs pusi sava elektorāta, jo jo taisni tas viņu līmenis apmierina un šķiet saprotams lielai daļai NA vēlētāju.
0
Evita > Evita 04.12.2013. 15.29
Jums ka SC un Vienotas Krievijas atbalstitajam, laikam gan tas loti nepatiktu, pat drebulus uzdzen.
0
ligakalnina > Evita 04.12.2013. 16.10
Es esmu tas VK un SC atbalstītājs?
Ja esat lasījis manus komentārus, un neesat sapratis, kas tur rakstīts, tad jau, acīmredzot, esat NA atbalstītājs, savas fantāzijas uzdod par realitāti ir raksturīgi taisni tiem.
0
Ieva Aile > Evita 04.12.2013. 17.13
Es arī kā vēlētājs gribētu redzēt visus euroieviesējus bez referenduma vienā sarakstā,ieskaitot SC.
0
Evita > Evita 04.12.2013. 18.19
Mans komentars bija Locmelim,ne jums,atvainojos.
0
ligakalnina > Evita 04.12.2013. 19.21
Tad es arī atvainojos.
0
Laura 04.12.2013. 13.56
Pēc bildes spriežot, ir vēl Latvijā ozoli! Protams, arī bērziņi u.c. radības.
0
silvija_vitina 04.12.2013. 13.56
cik labi kājiņkociņš izskatās ievietotajā bildē. lielisks komplekts.
0
dace_ampermane 04.12.2013. 13.55
Vienotība steidz apvienoties ar ZZS [lai cik man tas riebjās] pirms vēlēšanām, jo paliekot vienatnē šances ir šķidras. Latvieši glābjās no krieviem. Maskava mūs saliedē!
Fotkā gan visi pārlieku laimīgi izskatās. Bērziņš arī laimīgs smaida var just, ka starp savējiem [komunistiem?]. Nav pa angļiijski jāšpreho un nav par Sartru un Kirkegārdu jārunā.
0
janis17 04.12.2013. 13.46
Ja pareizi saprotu, tieši no Vienotības nāk vēlme “paplašināt koalīciju”
http://g3.delphi.lv/images/pix/file43852346_dombrovskis.jpg
http://www.diena.lv/latvija/politika/dombrovskis-latvijai-vajadziga-jauna-valdiba-ar-jaunu-uzticibas-kreditu-es-to-nevadisu-video-14034497
8
Elīna Barkovska > janis17 04.12.2013. 13.47
Vienotība tāds pats Lemberga rupors, kā ZZS, tikai nomaskēts!!!
0
Uldis Babris > janis17 04.12.2013. 13.53
Nacionālā apvienība vēlas valdības “restartu”
http://www.ir.lv/upload/image_file/name/2013_11/58172/para_dnieks_b_rzi___eiva_cika-media_large.jpg
http://www.ir.lv/2013/11/21/nacionala-apvieniba-velas-valdibas-restartu
0
andris902 > janis17 04.12.2013. 14.11
…restartēja!….un tagad tēlo pieticīgos….
0
raimondsb_mail_lv > janis17 04.12.2013. 17.27
to galantais
Bērziņš, Parādnieks – skarbi vīri..
0
Uldis Babris > janis17 04.12.2013. 20.08
sūrie :)
0
janis17 > janis17 04.12.2013. 22.51
zanE …restartēja!….un tagad tēlo pieticīgos….
___________________________________________
Ā, tātad, NA rosināja Dombrovskim uzņemties politisko atbildību ušakova vietā!
0
Vineta > janis17 04.12.2013. 23.19
aivarsk
Ā, tātad, NA rosināja Dombrovskim uzņemties politisko atbildību ušakova vietā!
Nē, čeka palietoja un kā gondonu izmeta. Ušakovu tā uzskata par nozīmīgāku kā premļjaku.
0
kkristaps > janis17 05.12.2013. 10.45
Apsegloju melnu kuili. Jāju kunga pagastā. Nāc, kundziņ, paskaties, Vai tev tādis kumeliņis!
Tas varētu būt paraksts zem abu nodevēju bildes.
0
buchamona 04.12.2013. 13.44
ZZS koalīcijā, tā ir situācija no kuras varēja izvairīties, ja NA būtu spējusi stratēģiski domāt un savas iekšpolitiskās problēmas nebūtu centusies pārvērst par valsts mēroga problēmām. Tagad būs visas sekas – UA liktenis zem treknas jautājuma zīmes un tādā garā.
Taču ir vēl viena lieta – divu jaunu SC politisko sabiedroto parādīšanās pie apvāršņa – arī tas ir vēl viens arguments, kādēļ ZZS būtu pēc iespējas vairāk jāpiesaista jau esošajai koalīcijai.
26
Sanšains > buchamona 04.12.2013. 14.25
Apsveicu! Beidzot smadzenes ieskalotas vietā.
Aiztaupāt darbu Ozoliņam, kurš vienmēr visu pamanās piesiet NA – par spīti “Vienotības” un ZZS savstarpējām simpātijām gan tagad, gan iepriekšējā Saeimā (V+ZZS koalīcija bez NA), pie “koalīcijas paplašināšanas” ar ZZS tagad Jūsuprāt vainojama tomēr ir… NA.
Vai pašam nešķiet smieklīgi?
Un NA reaģēšanu uz “Vienotības” hipernekaunību gan “čuriku” gadījumā, gan UA ierobežošanas vilcināšanas gadījumā, gan Bordāna gadījumā (jebkurai partijai ir tiesības ATSAUKT savu ministru) Jūs dēvējat par NA “iekšpolitiskajām problēmām”?
0
ligakalnina > buchamona 04.12.2013. 14.38
Bordānu atsauca taisni NA iekšpolitisko problēmu – tās korumpētības, dēļ, jo nedrīkstēja aiztikt MNA, Lūsim, kurš tagad diriģē tur mūziku, tas nepatika, un RAT aiztikšana nepatika arī Lembergam, un Bordāns to gribēja darīt.
Nepārtrauktas valdības šantāžas, īstermiņa populistisku lēmumu lobēšana ar vienu vienīgo mērķi – pacelt NA reitingu, arī, būtībā, ir NA problēmas, kas kļuvušas par valsts problēmām.
Lembergam nepatīkumu lēmumu bloķēšana no NA puses – arī valsts problēma NA korumpētības dēļ.
Lemberga cilvēka Bērziņa, absolūti nopirktā, virzīšana par premjeru, tā vispār ir ņirgāšanās par valsti, vai NA vēlas ar valsti izdarīt to pašu, ko tā izdarīja ar tiesu sistēmu?
0
Sanšains > buchamona 04.12.2013. 15.01
Gan tad, kad ZZS bija valdībā, gan tad, kad atkal būs, nekādas ZZS “iekšējās problēmas”, protams, neuztrauks nedz “Vienotību”, nedz riņķus apkārt un dzerus. Jo tad viss būs sakārtots, stingri sarunāts un nolemts, un ZZS saimniekošana tai nodotajā nozarē, piemēram, Satiksmes ministrijā, apšaubīta un aiztikta netiks.
Uz veselību!
0
Sanšains > buchamona 04.12.2013. 15.02
Dzeris:
īstermiņa populistisku lēmumu lobēšana ar vienu vienīgo mērķi – pacelt NA reitingu
=============================
Demogrāfija un uzturēšanās atļaujas – “īstermiņa” problēmas? Kremlinu, ameriksu un šlesersu apvārksnis laikam tā rāda.:)
0
ligakalnina > buchamona 04.12.2013. 15.09
Ne man, ne RA, jādomā, to ZZS nevajag, un nesaku, ka NA vien pie visa vainīga, bet, arī tā savu pirkstu pielika, lai viss tā beigtos.
Tas, ka valsts nozagšana notiks ļoti solīdi, un viss būs jau iepriekš atrunāts, tur es piekrītu, ZZS var nodarīt valstij daudz lielāku ļaunumu, nekā nodarīja NA.
0
buchamona > buchamona 04.12.2013. 15.23
Haris… nekādas ZZS “iekšējās problēmas”, protams, neuztrauks nedz “Vienotību”, nedz riņķus apkārt un dzerus. Jo tad viss būs sakārtots, stingri sarunāts un nolemts…+++ Tu tagad mēģini salikt kopā divas lietas- Lembergu, tā tad aizdomās turētā intereses Saeimā, kas nav partijas “iekšēja problēma” un ar tīri politisku muļķa dzīšanu, kāda bija prasība atsaukt Bordānu, pie tam, apvienība ar šādu soli nostādīja sevi stipri divdomīgā situācijā.
Ja par tiesībām atsaukt ministru, tad premjeram ir tādas pašas tiesības ministru neatlaist, bet pašam ministram ir tiesības savu demisiju neiesniegt un, ja par stratēģisku domāšanu, tad reizēm der šādas tiesības salikt vienā summā un izrēķināt no šāda vienādojuma reālo, paredzamo rezultātu. Tad nebūs tādu ” zāģu”
0
ievuliitis > buchamona 04.12.2013. 15.27
Dzeri, pēkšņi acis atvērās? Labāk vēlāk nekā nekad.
0
Andris > buchamona 04.12.2013. 15.30
> Haris
Kā Jums šķiet: kurš jautājums valstij bija svarīgāks – TUA vai tieslietu ministra personība? (Tikai neaizmirstiet, lūdzu, ka, raujoties reizē uz divām pusēm, ir reāls risks pārrauties.)
0
ievuliitis > buchamona 04.12.2013. 15.34
Es domāju, ka NA aiz visnotaļ pamatotu aizvainojumu kaudzes zuda robeža, cik tālu var iet, lai, atdarot pāridarītājiem, nenodarītu pāri valstij. Vai tā nav?
0
Andris > buchamona 04.12.2013. 15.40
>betijacelmale
Betukiņ, Tavu variantu es zinu. Ne velti jautāju Harim – man interesē viņa (un aivarak) viedoklis.
0
Sanšains > buchamona 04.12.2013. 15.58
Cinīts –
Kādēļ gan šīm divām jomām jāliek konkurēt?
JA “Vienotība” un RP būtu godīgi, tad Bordāna “problēmai” itin nekā nebūtu jāiespaido jau sen panāktais kompromiss par izmaiņām “Imigrācijas likumā”.
JA “Vienotība” un RP domātu “valstiski”, tad paši un jau sen būtu piekrituši ierobežot vai aizliegt UA tirgošanu. Vai pat ROSINĀJUŠI rīkoties tā.
Vai Jūs nopietni domājat, ka NA, samierinoties ar Bordāna neatbrīvošanu no amata (faktiski – ar ministru vietu pārdali par labu “Vienotībai”), kaut kādā veidā spētu iežēlināt parakstīto vienošanos nepildītājus, lai tie tomēr pilda solīto?
Bija taču tik skaidri redzams, ka “Vienotība” un RP momentā noreaģēja uz Bērziņa “atmetienu”, nobalsojot par maksimāli tālāko termiņu – jau nākamgad – , kad nu atkal turpināt bezgalīgi “pētīt” un “uzlabot” UA problēmu.
Par “valstiskās domāšanas” trūkuma pārmešanu runājot, man nāk prātā iepriekšējā Saeima, kad NA, atrodoties opozīcijā V+ZZS mazākumvaldībai, tomēr balsoja “valstiski” – par nepopulārajiem taupības pasākumiem.
Vai NA toreizējā rīcība kaut kā iespaidoja vai iespaido arogantās, nekaunīgās “Vienotības” attieksmi pret NA, protams, nemaz nerunājot par “Vienotības” medijiem “Ir” un “Nekā personīga”? Tas nu tā – par tām iespējām “iežēlināt”, kas Jums acīmredzot šķiet reālas.
0
Sanšains > buchamona 04.12.2013. 16.07
riņķī apkārt:
Ja par tiesībām atsaukt ministru, tad premjeram ir tādas pašas tiesības ministru neatlaist
========================
Vai tiešām? Vai koalīcijas būtība un pamats gadījumā nav vienošanās starp dažādu interešu pārstāvjiem, kurā katra puse DELEĢĒ savus pārstāvjus?
Premjers vai citi vienošanās partneri drīkst nepieņemt kādas citas puses deleģētos pārstāvjus, un drīkst to darīt tik ilgi, līdz tiek atrasts pārstāvis, par ko var VIENOTIES visi – tā ir situācija, kad neviena no pusēm neuztiepj savu nostāju citiem.
Tomēr pārstāvja atsaukšanas nepieņemšana ir gluži kas cits – tā ir SAVAS nostājas uztiepšana citiem.
Vienkārši tā ir vienošanās pārkāpšana un faktiska izbeigšana.
0
Andris > buchamona 04.12.2013. 16.09
>Haris
„JA “Vienotība” un RP domātu “valstiski”, tad paši un jau sen būtu piekrituši ierobežot vai aizliegt UA tirgošanu.”
Paga. Man likās, netiku Jums jautājis par „Vienotības” vai RP nostāju/valstisko domāšnu, bet tikai par NA (par rīcības loģiskumu: politikā mēdz izvēlēties VIENU prioritāti, kuru – ar zobiem un nagiem). Tāpēc, ja nav grūti, tomēr atbildiet par Jūsuprāt primāro un sekundāro.
”Vai Jūs nopietni domājat, ka NA, samierinoties ar Bordāna neatbrīvošanu no amata (faktiski – ar ministru vietu pārdali par labu “Vienotībai”)”
Ak vai! Atkal jālūdz pieturēt pie Griķu kroga: kamēr nav atbildēts uz pirmo jautājumu, pie otrā mēs pat pie vislabākās gribas nevaram tikt.
Lūdzu.
0
Sanšains > buchamona 04.12.2013. 16.24
Cinīts –
Kas ir “valstisks”? Tas ir pagalam subjektīvs apzīmējums. Tas pilnīgi noteikti ir atkarīgs no konteksta. Tas ir RELATĪVS apzīmējums un vērtējums. Tāpēc arī atgādināju citu partiju rīcību.
Jums tomēr būs jāpaliek gribot. Neatbildēšu, kas ir “primārais”, kas “sekundārais”. Gluži pretēji – ir aplam visu tā vienkāršot.
Manuprāt, šie jautājumi nav salīdzināmi un turklāt Bordāna epizode bija demonstratīvi pazemojoša, kas politiskai partijai priekšvēlēšanu gadā (tik nesen, ka publika atcerēsies) ir graujoši. Nešaubos, ka “Vienotība”, izvēloties rīkoties šādi, ņēma vērā arī šo aspektu – ja NA samierinātos arī ar šo pazemojumu, tas samazinātu NA iespējas vairot vai vismaz noturēt savu elektorātu.
Ja “Vienotībai” patiesi rūpētu “tiesiskums” komplektā ar brīnišķo Bordānu, tad “Vienotībai” bija visas iespējas paturēt Tieslietu ministriju ar visu Bordānu savās tīrajās rokās, bet “Nacionālajai apvienībai” atdot kādu citu ministriju.
Tas, ka Jūs tik iecirtīgi vēlaties no manis izspiest vienkāršoto “pirmkārt” un “otrkārt”, mani mudina domāt, ka Jums savukārt ir ērti “nesaprast”, ko vēlējos teikt ar, manuprāt, bezcerīgās “iežēlināšanas” taktikas kritiku.
Vēlreiz – domāju, ka turpmāka zemošanās Bordāna epizodes dēļ UA jautājuma risinājumā nemainītu ITIN NEKO.
0
Andris > buchamona 04.12.2013. 16.28
> Haris: “Jums tomēr būs jāpaliek gribot.”
Skaidrs. Paldies!
P.s. Politikā neeskistē jēdziens “iežēlināt”.
0
Sanšains > buchamona 04.12.2013. 16.41
Cinīts –
Kā tad Jūs dēvētu NA iespējamos un vēlamos manevrus UA sakarā tajā telpā, kurā pašlaik ir iespējams manevrēt?
Kompromisa meklējumi kopā ar “čuriku” virtuoziem? Kompromisa meklējumi, kas arvien vairāk atgādina čiku? Kompromisa meklējumi ar rūdītiem novilcināšanas taktikas lietotājiem?
0
Andris > buchamona 04.12.2013. 16.51
> Haris
Zālē tup divi zaķi. Duplets nav iespējams. Tāpēc jautājums bija – kuru Jūs šausit?
0
Sanšains > buchamona 04.12.2013. 16.58
Cinīts –
Tur jau tā problēma, ka es to tādā veidā nesaskatu.
Tur drīzāk varētu būt nevis divi zaķi, bet gan (1) “skrejošā mežacūka” (mērķis, kas automātiski arvien attālinās) un (2) ņirdzoša klauna hologramma.:)
0
Andris > buchamona 04.12.2013. 17.05
Politika, Hari, nav stends. Politika ir realitāte, kurā izdarītās kļūdas par neesošām nav iespējams padarīt. (Tur jau tā sāls un tā atbildība.)
0
janis17 > buchamona 04.12.2013. 20.21
Cīniit, vienubrīd tu runā par šaušanu pa zaķiem, tad saki, ka politika nav stends…
Jāšauj bija pa abiem zaķiem. Sūdīgs tas politiķis, kam tikai viena patrona. Tas tā – vienkāršā atbilde.
Šaujot pa saviem zaķiem, lasi pa NA, vienotība trāpīja sev kājā. Tikai viņi to vēl īsti neapjēdz. Lai gan to uzrāda pēdējie reitingi.
0
Andris > buchamona 04.12.2013. 20.37
> aivarsk
„Cīniit, vienubrīd tu runā par šaušnu pa zaķiem, tad saki, ka politika nav stends…”
Esmu vainīgs: man nez kāpēc šķita, ka zaķi nemēdz sēdēt šautuvē. Atvainojiet – kļūdījos.
”Jāšauj bija pa abiem zaķiem. Sūdīgs tas politiķis, kam tikai viena patrona.”
To jau NA (būdama Saeimas lielākā partija, kurai šāvēju/deputātu – leģions) izdarīja. Veiksmīgas medības!
(nedaudz skumji)
0
janis17 > buchamona 04.12.2013. 22.48
Ciniiti, pēc Tavas “prioritārās loģikas” iznāk, ka nevar vienlaicīgi cīnīties pret korupciju un par latviešu valodu bērnudārzos, piemēram?
Es īsti nesaprotu, kur ir izvēle starp Bordānu un TUA? Bordāns jau nebija TUA aizstāvis. Tāpat Bordāna atsaukšanu neviens nevarēja izmantot par politiskā tirgus “preci”, jo Bordāns nevienam citam “nepiederēja”.
0
Andris > buchamona 05.12.2013. 01.14
> aivarsk: „Es īsti nesaprotu, kur ir izvēle starp Bordānu un TUA?”
Acīmredzot vai nu man uzreiz jāmet plinte krūmos (atzīstot, ka mūsu saruna ir tikai mēles kulstīšana bez jebkāda sausā atlikuma), vai atkal jāatgriežas pie elementārākā piemēra.
Uz brīdi pieņemsim, ka Haris pasaka: 1. zaķis – TUA, 2. – Bordāns.
Situācija ir šāda: ar koalīcijas partneriem ir panākta kaut arī čābiska, bet vienošanās par TUA. Tajā pašā laikā NA savā iekšienē var villoties uz vella paraušanu, taču ārpusē aina ir pieņemama: NA Saeimā – vienots, kaut arī skaitliski ne visai liels politisks spēks (divi ministri), ar kuru jārēķinās. Koalīcija izstrādā TUA likumu, pieņem. Bērziņš a) arī pieņem – viss kārtībā; b) atdod atpakaļ. Ja b), NA kopā ar pārējo pozīciju funktierē, kā iziet no situācijas, jo – koalīcijas līgums. Kopdarbs notiek, līdz TUA tiek galīgi akceptēta. Bungu rīboņa.
NA nedaudz pauzē, tad (man neizprotamu iemeslu dēļ, taču – ne mana darīšana) mērķē uz otru zaķi.
Otrs variants – NA prioritāšu (zaķu) kārtība mainās. Vispirms jau NA visiem, kam tas interesē, parāda savu vājumu (iekšējās cīņas, kuru dēļ apvienība gatava zaudēt vienu no diviem ministriem, pie tam – neminot nevienu loģisku argumentu: līdz pat šai dienai par J.B. profesionālo varēšanu no NA nav dzirdēta nekāda, pat vismazākā kritika. „Teiksmu par Igora kauju” – variantu, ka J. B. kaut kad stāsies kaut kādā vēl neesošā partijā – var stāstīt bērnudārzā.
Kāda bija pašu VL! biedru reakcija uz šo paziņojumu – lūkojiet VL!/tagad NA mājaslapā. Graujoša. Skaidrojuma bīdītājiem graujoša. Nelīdzēja arī apbrīnojami neprofesionālā PR akcija „nodaļu vadītāji atbalsta!” ).
Tomēr joprojām divas iespējas: a) premjers parausta plecus – sak, man vienalga, kā jūs savā smilšukastē spēlējaties (zaķis varonīgi nošauts!) – dodiet tik kadru vietā . NA Rīgai paņem nost Broku. Apvienībai divi ministri, bet iekšēji stabila veidojuma, ar kuru tomēr jārēķinās, reputācija vējā (vējā arī doma par TUA); b) premjers izlēma tā, kā izlēma. NA atkal jaņos (viens ministrs).
Trešo variantu – divi zaķi ar vienu šāvienu – jau pieredzējām. Tagad Dzintars deklarējis, ka par vairāk (nesaprotu – vienu vai diviem?) ministriem jaunajā, vēl neesošajā valdībā, kur NA konkurentu būs vairāk, necīnīsies.
Jūs esat gandarīts par šādu realitāti?
0
Vineta > buchamona 05.12.2013. 09.33
ciniits
(iekšējās cīņas, kuru dēļ apvienība gatava zaudēt vienu no diviem ministriem,
Vai NA bija jāparedz, ka parādu un pastulbo un alkatīgo mātīšu artkarīgais premļjaks, pret koalīcijas līgumu attieksies kā pidars, šudra vai krievs, kas citu vārdiem netic, bet saviem nozīmi nepiešķir?
0
Sanšains > buchamona 05.12.2013. 09.34
Cinīts:
Kopdarbs notiek, līdz TUA tiek galīgi akceptēta. Bungu rīboņa.
NA nedaudz pauzē, tad (man neizprotamu iemeslu dēļ, taču – ne mana darīšana) mērķē uz otru zaķi.
==================================
Manuprāt, NA vienkārši nespēja iedomāties (es arī droši vien viņu vietā nespētu), ka Bordāns izrādīsies, nu, būtībā nodevējs (partejiskās lojalitātes nozīmē) – ka viņš neatkāpsies. Lai kā man līdz tam brīdim nepatiktu Bordāns (ļoti patika), šo viņa rīcību es uzskatu par – atkal jālieto tas vārds – nekaunību. Un tātad pieņemu, ka NA “kļūdījās”, nerēķinādamās ar tik negaidītu pavērsienu.
Savukārt “Vienotība” gluži vienkārši bija oportūnisti – satvēra iespēju abām rokām. Tādu scenāriju (Bordāna nodevība+Vienotības oportūnisms) kā reālu scenāriju iepriekš paredzēt bija vēl grūtāk.
Tas par to “secīgās zaķu šaušanas” hipotēzi.
0
kkristaps > buchamona 05.12.2013. 10.41
Vai NA bija jāparedz, ka parādu un pastulbo un alkatīgo mātīšu artkarīgais premļjaks … Kā zināms, no 600 000 Ls parāda un pastulbām mātītēm, kas gatavas gulēt ar katru jākli, atkarīgs ir parādnieks, bet ko tavā leksikā nozīmē “premļaks”- nekādi nevar saprast, ja nu vienīgi feldšera un mūrnieka viltus Slucim paustā nākotnes vīzija…
0
Uldis Babris 04.12.2013. 13.39
Raksta titulbildē pilnai laimei pietrūkst vien Solvita un Baķkas kungs!
http://d3j5vwomefv46c.cloudfront.net/photos/large/820387662.jpg
2
Evita > Uldis Babris 04.12.2013. 14.09
Tas nebut nenozime ka Aboltina un Straume viena maisa liekami.
0
ligakalnina > Uldis Babris 04.12.2013. 15.13
Straume arī ir SC, kā Požarnovs un kas tur vēl no TB?
0
Inese 04.12.2013. 13.38
Lai dzīvo Aivars Lembergs! Urā, biedri!
0