“Maxima Latvija” vadītājs Jasinsks atlaists no amata (papild.)
73Saistītie raksti
Viedoklis /
22. novembris
Vai lepnums par savas valsts sasniegumiem var palīdzēt tās attīstībā?
Radars /
6. novembris
Radars pasaulē
Pasaulē /
3. novembris
Lietuviešu rulete
Afiša /
30. oktobris
Kinojaunumi
Viedoklis /
26. septembris
Jaunā gada pārsteigums
Komentāri (73)
Arvis 29.11.2013. 09.49
Protams, Jasinsks ir tūdaliņu asinskāres nevainīgs upuris, bet tas bija neizbēgami: jau pirmajā reizē, kad viņš tautu uzrunāja krieviski, sapratu, ka šitam džekam ir kajuks. Gribi ar tūdaliņiem vāvuļot – mācies valsts valodu, nu, kaut vismaz sasveicināties, lūdzu un paldies, un bauris izklāsies tavā priekšā kā grīdsega. Nemāki latviski – klusē kā vainīgie un pats būsi nevainīgs kā viņi.
1
Kaspars Špūle > Arvis 29.11.2013. 10.56
Jūtu līdzi curikiem, kuriem jādzīvo starp tūdaliņiem un bauriem.
Tādos apstākļos var pārtrūkt jutīgas dvēseles stīgas, kuras jau iepriekš aizgrauzuši neiejūtīgi redaktori.
0
kristrun 29.11.2013. 08.50
Saprātīgās devās man patīk melnais humors, tāpēc 100 + Latvijas televīzijai, kura komentēt Maximas vadības cinismu vakar bija lūgusi Ilzi Viņķeli.
0
piziks 29.11.2013. 07.33
http://www.mammamuntetiem.lv/emuars/26544/kapec-latviesi-izliekas-neko-neredzam-jeb-ikviens-no-mums-ir-lidzvainigs-zolitudes-tragedija
0
Signija Aizpuriete 28.11.2013. 23.45
——–
http://www.youtube.com/watch?v=gbeIJHr2t8w
0
Lauris 28.11.2013. 22.35
Tas ir pareizi, bet jāiet arī valdes priekšsēdētājam direktors Mindaugs Bagdonavičs un īpašniekam es nezinu kas jāizdara, lai salabtu. Piemēram, jālabo kļūdainā instrukcija, jāpārbauda visas Maximas, jāsamaksā kompensācijas bērniem līdz augstskolas beigām. Nezinu viss tas un vēl. Kaut kas īpašs.
Varbūt jāpastāsta pilna patiesība par korumpēto būvniecības sistēmu Latvijā.
Tiešajā ēterā, ar labākajiem tulkiem.
1
Signija Aizpuriete > Lauris 28.11.2013. 23.48
——-
http://www.youtube.com/watch?v=JPAE59eWDK8
0
Andis 28.11.2013. 21.51
Šo vēl nevar saukt par panākumu. Daudzmaz kas būs panākts tad, kad šī kompānija vai tās kloni Latvijā vairs neeksistēs.
0
Andris 28.11.2013. 21.36
Jā, lieliski – vainīgais atrasts un sodīts!
Ķeizariņš (stulbs, uzpūtīgs un pašpārliecināts demagogs) miris, lai dzīvo ķeizariņš (kurš, pieļauju, normālāk pratīs komunicēt)! = Jasinska vietā nāks Tasinskis, un Maxima, mums līdzdarbojoties, būtībā nemainīsies ne par naga melnumu: tās pašas „instrukcijas” tikpat kompetentiem apsargiem, tā pati (vergturu) attieksme pret personālu (http://www.tv3play.lv/play/334051?autostart=true – no 40’)…
Paldies! Lai katrs dara kā vēlas, taču vismaz no manas puses boikots turpināsies tik ilgi, kamēr nebūs mainījusies pati Maximas būtība.
(Par celtniecību lai spriež izmeklētāji un eksperti, bet par Ušakovu vispār neizteikšos – vārdu trūkst.)
0
oktaavs 28.11.2013. 20.40
stāstīts par “Maxima” veikala pārdevēju “vergu stāvokli” darbavietā, par uzņēmuma peļņas vērtēšanu augstāk nekā cilvēku drošība
—————————–
Tas ir 10 x svarīgāk par kaut kādu šīs veikalu ķēdes īsteno īpašnieku marionetes likteni.
Nu ko, vienīgais vainīgais ir atrasts un var močīt talāk ?
1
Signija Aizpuriete > oktaavs 28.11.2013. 20.57
——-
….ar “tīro dzintaru” iemīļoto močīnašanas dziesmu!
http://www.youtube.com/watch?v=Eg4fT7E5guM
0
Anete 28.11.2013. 20.19
Tagad tikai Rīgas domes akcionāriem vēl vajadzētu Ušakovu atlaist.
1
efeja60 > Anete 28.11.2013. 23.08
Ušakovu par maximas priekšnieku! Lai dod pensionāriem bezmaksas pārtiku.
0
Kaspars Špūle 28.11.2013. 20.18
Pilns Jasinska preses konferences ieraksts, 65 minūtes (krievu val.)
http://mixtv.mixnews.lv/mixtv/sobitija/3499
2
Kaspars Špūle > Kaspars Špūle 28.11.2013. 21.34
“Atkāpjas tie, kas jūtas vainīgi,” atbildot uz jautājumu, vai Ministru prezidenta Valda Dombrovska (Vienotība) paraugam, uzņemoties atbildību par Zolitūdes traģēdiju, nebūtu jāseko arī kādam no veikala vadības, preses konferencē pavēstīja “Maxima Latvija” vadītājs Gintars Jasinsks.
—–
Ierakstā šāds Jasinska paziņojums nav dzirdams. Viņš krievu valodā saka, ka “atkāpjas tie, kam ir reāla atbildība”.
Tas, protams, nekādi nemazina pretīgo iespaidu par bijušā Maximas spices vīra laipošanu un dažbrīd vienkārši muļķīgi augstprātīgo izrunāšanos. Bet vienlaikus tas ir brīdinājums, ka nedrīkstam uzticēties ne vien būvniekiem, bet arī žurnālistiem, kas tā vienkārši izdomā efektīgus citātus.
Starp citu, preses konferencē nebija nodrošināts tulkojums valsts valodā. Varbūt tieši tādēļ radās liktenīgais “citāts”?
0
piziks > Kaspars Špūle 28.11.2013. 22.16
Cienījami precīza pieeja, Fretka: klasika = pirmavoti.
0
andris902 28.11.2013. 20.00
….ja kāds lasa lietuviešu valodā….arī lietuvieši nokaitināti…
http://www.15min.lt/naujiena/aktualu/pasaulis/vilniaus-prekybos-vadove-jolanta-bivainyte-maxima-nekalta-del-zmoniu-zuties-rygoje-57-388475?comments
0
andris902 28.11.2013. 19.56
….!!!
…Maxima Grupe, has fired Gintaras Jasinskas – BNS
0
tuba76 28.11.2013. 19.26
Lietuvieši rādās ne mazāk nikni kā latvieši http://www.lrytas.lt/pasaulis/tragedija-rygoje/maxima-latvija-vadovas-teske-latviams-antausi-papildyta.htm#.Upd8POKrJfl
CIk varēju noprast atsauksmes par Maximu kā darba devēju tādas pašas kā Latvijā.
0
Arvis 28.11.2013. 19.08
Normāls cilvēks, normāli saimnieko, normāli runā. Laikam drīzumā pāriešu uz iepirkšanos tikai Maximā: agresīvo tūdaliņu rindas to boikotēs, nebūs rindu.
Protams, domājošs cilvēks varētu padomāt, ka šī idiotiskā agresija pret nevainīgu leišu veikalu tīklu paredzēta vainīgo letiņu būvnieku aizstāvībai, bet šajā gadījumā domāšana gan laikam nebūs pie vainas, tūdaliņu asinskāre pret to, kas pirmais pa rokai, ir patiesa no sirds.
6
Vineta Ungailo > Arvis 28.11.2013. 19.46
labu veiksmi! kad kāds ķieģelis uzkŗitīs uz galvas vai ar nekvalitatīvu pārtiku saindēsies, tikai nesaki ka letiņi vainīgi.
0
ilmisimo > Arvis 28.11.2013. 20.32
kad kāds ķieģelis uzkŗitīs uz galvas ….., tikai nesaki ka letiņi vainīgi
_________________________
Ja kāds iežāvies upē- tad vairs šim nerūp arī visstiprākais lietus…
0
Ojārs > Arvis 28.11.2013. 21.22
Vai Valdis Feldsbergs nav viens no Latvijas Zaļās partijas vadītājiem?
0
efeja60 > Arvis 28.11.2013. 23.05
zilās partijas
0
Egita > Arvis 29.11.2013. 05.13
valdis Normāls cilvēks, normāli saimnieko, normāli runā
___________________________________________________—
divi ,,normāli” cilvēki-Jasinsks un Felsbergs .
…tiko vienu normālo saimniekotāju atlaidae
0
Egita > Arvis 29.11.2013. 05.24
Man vārds Maxima asociējas ar alkatību un cilvēku nāvēm.
0
Egita 28.11.2013. 18.05
Šī ir izdevība parādīt, ka esam normāls uzņēmums
______________________________________________________’
Šī ir izdevība parādīt ka Latvija nav aitu bars.
54 cilvēku nāve uzliek pienākumu cīnīties pret šādu
absolūtā cinisma izpausmi.
Boikots.
0
Viesturs Celmiņš 28.11.2013. 18.02
Es arī nopriecājos par to kā Jasinska kungam izdevās nodemonstrēt to, cik viņš ir normāls.
0
andris902 28.11.2013. 17.11
…pusizglītotu jefiņu nonākša uzņēmuma galvgalī un viņu amorālā nostāja vēl nebūtu tik liels pārsteigums, kā Lietuvas Ārlietu ministra izrunāšanās, neievērojot jebkādu diplomātisko etiķeti…ne pirmā reize, kad Lietuvas valstsvīri nekontrolē savu prātu un mēli, lai atļautos pārspriest iemeslus, kāpēc citas valsts Ministru prezidents demisionē….šoreiz cinisms no lietuviešu puses visā krāšņumā…
-“Latvijas Ministru prezidenta Valda Dombrovska demisija nav saistīta tikai un vienīgi ar Zolitūdes traģēdiju, šādu pārliecību ceturtdien paudis Lietuvas ārlietu ministrs Lins Linkevičs.
Kā ministrs skaidroja intervijā radiostacijai Žiniu radijas, viņaprāt, Dombrovska atkāpšanās saistīta ar vairākiem apsvērumiem, ne tikai pagājušās nedēļas traģiskajiem notikumiem Zolitūdē.
“Manuprāt, tur varētu būt arī citi aspekti, kas mums nav tik ļoti detalizēti zināmi, kā, piemēram, Latvijas sabiedrībai vai politologiem. Varbūt pēcāk atklāsies vairāk apsvērumu. Tomēr ir tā, kā ir, un mēs turpināsim sadarbību ar latviešiem, mūsu tuvākajiem kaimiņiem,” solīja Lietuvas ārlietu ministrs.”
http://www.diena.lv/latvija/viedokli/lietuvas-arlietu-ministrs-dombrovska-demisija-nav-saistita-tikai-ar-zolitudes-tragediju-14034652
6
ievuliitis > andris902 28.11.2013. 18.02
Tādi brīži, kā ar prožektoru izgaismo katra indivīda “iekšas”, no kurām skaistumam būtu jānāk. Daudzos gadījumos, arī šinī – nenāk vis. Bet ir savs labums. Mēs skaidri zinām, kas kurš ir.
0
efeja60 > andris902 28.11.2013. 23.04
Un ko viņš nepareizi pateica? Pilnīgi skaidrs, ka Dombrovski palūdza aiziet un ne jau Zolitūdes dēļ.
0
oskaar > andris902 29.11.2013. 00.54
zanE
Tas vispār ir tikai etiķetes jautājums. Proti- Lins Linkevičs tikai konstatēja faktu. Publiski. Varbūt viņam to vajadzēja paturēt pie sevis un neizteikties, bet par viņa pateikto mēs taču paši labi zinām, ka tā droši vien ir. Tas arī viss cinisms.
Manuprāt- V.Dombrovska lēmums ir pareizajā brīdī un pareizajā veidā. Alternatīva būtu gaidīt, kad viņam dunci mugurā iegrūdīs kāds sabiedrotais no Nacionālās Apvienības. Tādi jauki politiskie draugi pie mums jau ir pieredzēti.
0
andris902 > andris902 29.11.2013. 01.13
….andrej….to ko var atļauties sētnieks, to nedrīkst draudzīgas kaimiņvalsts (!)ārlietu ministrs…bet…varbūt arī Lietuvā sētnieki ieņem ĀM posteni?…
….ko nozīmē – “ka tā droši vien ir”?…ir vai nav?…esi pieskaitāms tai daļai, kuri “droši vien ir pārliecināti”….vai tiem otriem, kuri nevar būt “droši vien pārliecināti”…kurš/kas tos pārliecināja/nepārliecināja?…ja Tev nav atbildes uz šiem jautājumiem – ar kādām tiesībām citas valsts ārlietu ministrs var nolaisties līdz tirgus sievas līmenim?….
…mums jau ir bijis gadījums, kad tiek atsaukts Lietuvas vēstnieks…
http://www.diena.lv/sabiedriba/politika/lietuvas-am-atsauc-uz-konsultacijam-vestnieku-latvija-valoni-781607
0
oskaar > andris902 29.11.2013. 02.18
zanE
Kā jau teicu- varbūt viņam to labāk vajadzēja paturēt pie sevis. Bet, manuprāt, neko aplamu viņš tomēr nepateica.
Un, kā jau minēju- tas ir etiķetes jautājums. T.i.- tas, ko Tu saki par sētnieku un Ārlietu ministru izteikšanās iespējām, kuras varbūt nevajadzētu pielietot kādu valstu vadošajām amatpersonām.
Pārējais ar VD atstādināšanos, manuprāt, nav nekāda “ķīniešu ābece”. Tas ir tepat Latvijas politiskajos gaiteņos sarakstīts stāsts ar paskumju sižetu.
Kamēr viss bija sūd..gi Dombrovskis bija vajadzīgs, bet tagad, kad sāk izskatīties, ka tik sūd..gi vairs nav, visi labprāt no viņa atbrīvotos un sāktu savas vecās štelles. Un kāpēc viņam tur sēdēt un gaidīt dunci mugurā, ja viņš ar skaistu žestu var no turienes aiziet dzīvs?
0
Ieva Priedenfelde > andris902 29.11.2013. 03.10
Andrej, ej gulēt! Dombrovski, bet it īpaši Pavļutu novāca ar Bērziņa rokām TUA mafija – spekulanti kopā ar būvniekiem.
0
Ojārs 28.11.2013. 17.03
Uzskatu, ka galvenā atbildība gulstas uz Maxima un viņu meitas firmu Tineo, kas faktiski ir viens un tas pats.
Uzraugošās institūcijas arī, protams, ir atbildīgas, bet tās nevar būt klāt vienmēr un visur, kur notiek kāda darbība – vai tā būtu celtniecība, vai veikala ekspluatācija.
0
gundega_heiberga 28.11.2013. 16.47
Izskatās, dzintariņš Jasinsks būs pārsteigts tuvāko nedēļu laikā. Par pārsteiguma patīkamo pusi viņam nāksies atkal runāt publiski un daudz.
0
putekliic 28.11.2013. 16.07
Kāda problēma ar mūsdienu IT iespējām saorganizēt boikotu?! Ja tik vien katrs no mums aizsūtīs sms ar attiecīgo tekstu kaut vai tikai paris saviem paziņām, viss ir iespējams. Pietiktu kaut vai uz dažām nedēļām samazināt šī mērgļa apgrozījumu, lai sekas būtu sāpīgas.
0
Kristīne 28.11.2013. 15.23
Neredzēts cinisms! Katram Latvijas pilsonim, kuram ir iespēja iepirkties citur šim veikalu tīklam jāiet apkārt ar lielu līkumu.
0
Vineta Ungailo 28.11.2013. 15.18
ne jau Lietuvas prezidentei tur jāraksta. jāraksta ir Latvijas tiesībsargājošajām iestādēm, valdībai, prasot ierosināt krimināllietu pret Maxima amatpersonām. KL pilns ar pantiem, pēc kuriem šīs personas ir saucamas pie krimināllatbildības!
un joprojām nav saprotams, kāpēc vēl joprojām nav apturēta uzņēmuma darbība, kurš neievēro jebkādus drošības principus un ar savu rīcību jau ir nogalinājis cilvēkus.
2
austrisv > Vineta Ungailo 29.11.2013. 09.56
Pārtraukt citas valsts biznesu? Vai gribi sanaidot abas kaimiņvalstis? Lietuvai ir kāda atbildība par privātbiznesu?
0
Vineta Ungailo > Vineta Ungailo 29.11.2013. 10.09
un es ta ko saku?! Lietuvai nav nekādas atbildības par privātu biznesu Latvijā, tāpēc ja Latvijā strādājošs uzņēmums neievēro drošības normas (īpaši gadījumā, ja tas jau ir radījis smagas sekas) tā darbība jāaptur atbilstoši Latvijas likumdošanai, nevis jāvēršas pie citām valstīm.
kad mazs veikaliņš neievēro drošības un sanitārās normas, to vienkārši aizklapē ciet, kāpēc gan lai šis princips neattiektos uz lielākiem veikaliem, kas apdraud lielāku skaitu cilvēku?
0
tuba76 28.11.2013. 15.16
http://www.apollo.lv/zinas/cilvekus-satriec-jasinska-izteikumi-tiek-gatavota-vestule-lietuvas-prezidentei/624565
Man vēstules teksts tika atsūtīts jau pirms pāris stundām. Nosūtīju un vēl pievienoju savas domas par Jolantas Bivainytes teikto intervija http://www.kasjauns.lv/lv/zinas/137223/gajusi-boja-cilveki-pagaidiet-kads-maximai-ar-to-sakars—brinas-vadiba
4
reksa > tuba76 28.11.2013. 16.27
Jā, šī intervija “Kas jauns” ir vienkārši … trūkst vārdu. Biznesa elite, ko var piebilst…
0
efeja60 > tuba76 28.11.2013. 23.00
Labāk par rakstīšanu ir nespert savu kāju maksimā.
0
oskaar > tuba76 29.11.2013. 00.41
Vita -> Izlasot interviju- nu, “normāli”. Nevar taču gribēt, lai tā dāma plēš matus uz galvas un saka, ka slēgs biznesu, uzkārs sev akmeni kaklā un tālāko- pēc sižeta. Skaistāko žestu laikam jau paveica- patrieca no amata Jasinski. Un acīmredzot nevis tādēļ, ka viņš ko nepareizi būtu darījis, bet tāpēc, ka pastulbi izteicās.
Nākošajam, kurš tajā darbā tiks iecelts, acīmredzot būs tieši tādi pat uzdevumi ar tām pašām metodēm.
0
austrisv > tuba76 29.11.2013. 09.54
Es gan domāju, ka šis būtu tas moments, kad maksimas darbiniekiem vajadzētu pašiem parūpēties par normāliem darba apstākļiem, un visiem kopā nevis slēpties un paciest to, kā viņi bija pazemoti.
0
silvija_vitina 28.11.2013. 15.07
Šobrīd visi “vainīgie” koncentrējas 2 skaidri nošķirtās grupās. Vieni ir tie, kas uzskata, ka par notikušo ir atbildīgi, otri ir tie, kas skaļi bļauj “a, vot, pierādiet!”
0
Janka, Janic 28.11.2013. 15.05
un ” nevainiigie” uz aatru roku nosleepjas aiz tiem kuri atkaapjas….
1
austrisv > Janka, Janic 29.11.2013. 09.52
Jā, un vēl palaiž muti: zaglis brēc: ķeriet zagli.
0
ligakalnina 28.11.2013. 14.43
Kaut kas tāds iespējams tikai Latvijā.
Jebkur citur maksimas vadība sen būtu izmeklēšanas izolatorā par noziedzīgu bezdarbību, kuras rezultātā tika nonāvēti 54 cilvēki.
Tiešām Latvijā nav neviens, kas varētu, vismaz, uzlikt uzpurni šiem te nekauņām?
Vai mums visi ir nopirkti un iebiedēti?
7
Ojārs > ligakalnina 28.11.2013. 14.50
nevaru nepievienoties. Prokuratūrai būtu jārīkojas, jo gadījumā, ja šiem sāks svilt pakaļa, viņi vienkārši aizlaidīsies.
0
Signija Aizpuriete > ligakalnina 28.11.2013. 14.55
——–
dzeris49 Kaut kas tāds iespējams tikai Latvijā.
============================================================================
http://img12.nnm.me/b/5/e/f/9/93d629a2d2e8c83953a218ad708.jpg
0
Vineta > ligakalnina 28.11.2013. 17.43
http://ipvnews.org/bench/articles/ar090/images/002.jpg
0
efeja60 > ligakalnina 28.11.2013. 22.56
Saeima sen ir pieņēmusi likumus, kur atbildība par 54 cilvēku nāvēm ir maksimāli 4 gadi cietumā. Viss sen ir sakārtots. Tagad tiesiskuma koalīcija arī būvniecības likumu vienkāršoja.
0
oskaar > ligakalnina 29.11.2013. 00.10
dzeris49
Cienījamais dzeri! Kāds būtu juridisks pamats šobrīd izmeklēšanas izolatorā iesēdināt Maximas vadību?
Arī noziedzīga bezdarbība (nebūt neapšaubu, ka tāda droši vien ir bijusi) tomēr būtu jāpierāda tiesā, un līdz šai tiesai kāpēc tos ļaudis iespundēt izmeklēšanas izolatorā?
Nu- Jūs esat pārliecināts, ka 54 cilvēki gāja bojā Maxima vadības noziedzīgās bezdarbības dēļ, bet vai nepieļaujat iespēju, ka Jūs varat kļūdīties- un vaina varēja būt cita???
0
ligakalnina > ligakalnina 29.11.2013. 06.32
Vainu pierāda tiesa, izmeklēšanas izolatorā, cik zinu, var sēdināt aizdomas turāmos, ja noziegumam bijušas smagas sekas, ja ir draudi, ka aizd. turamais atstās valsti, ietekmēs lieciniekus, utt.
Manuprāt, tas viss te varētu būt.
Protams, es neesmu jurists, un saprotu, ka juridiski var “pierādīt” pat ka balts ir melns, un ka juridiskā loģika bieži vien neatbilst normālai loģikai, bet, no tīri cilvēciska viedokļa, manuprāt, reti kurš šaubās par maksimas vainu.
0
austrisv > ligakalnina 29.11.2013. 09.51
Es gan arī domāju, ka demokrātiskā valstī vispirms ir jāpierāda vaina un tikai tad var likt cietumā. Diezin vai Eiropas cilvēktiesību tiesa to saprastu, ja visus uz aizdomu pamata saliktu cietumos.
Apturēt Maksimas veikalus arī šaubos vai tas ir likumīgi, jo vai tad visos veikalos atradīs kādus pārkāpumus, lai bez tiesas ieliktu cietumos.
Demokrātija esot dārga lieta, bet nekas labāks par demokrātiju tomēr laikam nav.
Ķīnā gan droši vien šis Maksima sdirektors būtu dabūjis ātru tiesu tirgus laukumā ar letālām sekām, bet ko lai dara, jo dzīvojam demokrātriskā valstī: par laimi!!!!
0
Life Quality Managem 28.11.2013. 14.42
Tas jau nu ir par traku. Šitā muldēt. Cilvēks, kurš vistiešakā veidā atbildīgs par traģēdiju, neizjūt ne mazako vainas apziņu.
0
Gaisma; Enģelis 28.11.2013. 14.29
Aukstasinīgais mūdzis, gatavais doktors Mengele!
Uz to miskasti tāpat reizi mēnesī gāju, tagad manas kājas tur nebūs, ja nu vienīgi piketā!!!
1
Inese Grigoruka > Gaisma; Enģelis 29.11.2013. 12.27
…un turpinās strādāt sistēmā- īpašniekus interesē tikai peļņa.
0
Rinalds Krûklis 28.11.2013. 14.22
Pagaidiet, pagaidiet, Jasinski nekur prom nedrīst laist!
Būs vien kopā ar būvniekiem, projektētājiem un Rīgas domes atbildīgajām amatpersonām uz tiesu jāiet. Visus 100 mio prasītāji droši vien nedabūs, bet daļu gan. Turklāt tiesas gaitā noskaidrosies arī iesaistīto pušu atbildība
http://www.diena.lv/latvija/zinas/pirma-prasiba-saistiba-ar-maxima-tragediju-14034646
4
janis17 > Rinalds Krûklis 28.11.2013. 14.34
Nauda advokātiem nāks kā pa reni!
Mirušie šiem advokātiem (iespējams) ir tikai līdzeklis, lai nopelnītu (iespējams) arī šantažējot iespējamos atbildīgos…
0
Ojārs > Rinalds Krûklis 28.11.2013. 14.47
it sevišķi ņemot vērā, ka tur piesmērējies Gobzems, kas gatavojas līst politikā. Pretīgi.
0
efeja60 > Rinalds Krûklis 28.11.2013. 22.53
Šitos mantkārīgos smerdeļus var tikai ar finansiālām sankcijām izmācīt.
0
austrisv > Rinalds Krûklis 29.11.2013. 09.46
Es gan esmu dzirdējusi, ka daudz advokātu par darbu no cietušajiem neko neņems. iespējams , ka samaksa būs no pietiesātā, bet tas arī būtu loģiski.
0
Lauris 28.11.2013. 14.17
Tas ir vienkārši žanra paraugs.
Draudi netika konstatēti, pēc stundas desmitiem līķu, alieku savā vietā, atkāpjas tie kas jūt atbildību.
Es tiešām nesperšu savu kāju Maximā vismaz 54 dienas.
paldies!
6
Ojārs > Lauris 28.11.2013. 14.48
kādu gadu neessmu spēris un tāpat turpināšu.
0
kristrun > Lauris 28.11.2013. 19.11
Cik labi, ka visās pārējās lielveikalu ķēdēs darbiniekiem ir civilizēti darba apstākļi!
0
efeja60 > Lauris 28.11.2013. 22.51
Boikots!
0
oskaar > Lauris 28.11.2013. 23.11
Valdemir-> Kas viņu zina- kā viss ir organizēts citās ķēdēs. Bet par Maxima informācija par to, ka kaut kas nav tā, kā civilizētās zemēs vajadzētu būt, parādījās šad un tad.
0
Rita Lazda > Lauris 28.11.2013. 23.18
Šis laikam ir pirmais kuru vajadzēja likt aiz restēm. Un tā pēc kārtas visus no Zolitūdes veikala vadītāja uz augšu.
0
oskaar > Lauris 29.11.2013. 00.09
whateva
Jūs, šķiet, esat linča tiesas atbalstītājs. Nu, tas nav gluži pareizi. Apsēdieties un padomājiet.
Aiz restēm jābāž tikai tie, kuru konkrētā vaina ir pierādīta, un var pateikt- ka viņš ir nodarījis konkrēti to, to un šito, par ko pienākas tāds un tāds sods.
Ja tā nebūs, tad kaut kad arī pie Jūsu durvīm var ierasties satrakots pūlis un vēlēties Jūs sodīt tikai tādēļ vien, ka šim pūlim kaut kas nebūs iepaticies — te nu manus konkrētos izteicienus filtrēšanas automāts laikam nepieļāva, bet iedomājieties pats, pēc kādām visvisādām pazīmēm linčotāju bars var sev izvēlēties upurus — …, vai kasviņu zina kādu vēl motīvu dēļ.
0