Politiskā atbildība

107

Komentāri (107)

piziks 28.11.2013. 23.16

Lai maksimāli līdzsvaroti vērtētu premjera Dombrovska saikni ar būvniecības lietām no valsts puses, nedrīkst aizmirst, ka arī Valdis Dombrovskis šajos četros gados ir mazliet audzis. 2009. gadā premjeram vēl bija stipra psiholoģiskās atkarības nabassaite ar savu politikā ievilcēju, krusttēvu Repši. Valda Dombrovska valstsvīra izaugsme ir notikusi pārsvarā tādēļ, ka Valdim, vairs ne Valdiņam, — cik nu tagad izskatās, — ir pieticis spēka pārraut pārspīlēto atkarību no slimīgas/ignorējošas attieksmes pret ētiku: tieši ētika izbrīnījusi Veceiropas diplomātus Briselē un citur. Mazliet pietrūkst Valda pāris teikumu pēc apjēgas, ka valsts nedrīkstēja nokratīt atbildību — atzīt, ka nokratīšanā pats piedalījies. Premjeram pašam un viņa tēlam būtu labāk, ja premjers ieklausītos nevis S. Āboltiņas rekleksijās, kas šodien jau par vecu, bet gan Ilmas Čepānes viedoklī, kas te klusām izskanējis. Nebūtu vērts aizmirst arī konstruktīvu attieksmi pret turpmāk risināmajām lietām un šo lietu risinājuma gatavību laikus likt nojaust vēlētājiem, kam pazīstami galvasdarbi.

Tādēļ, Ģenerāļklubiņ, ja Tev vēl kas starp ausīm aktīvs palicis, pamēģini kādreiz nepārspīlēt. Tev diez vai izdosies,, tomēr Tev ir iespējas paņemt uz izbrīnu.

0
0
Atbildēt

0

ilmisimo 28.11.2013. 20.28

Sallija Benfelde Ko Prezidents tās sarunas laikā, kas notika divatā, pateica tādu, ko premjers vēl nezināja? Kas no Prezidenta “draudzīgajā sarunā” teiktā tik ļoti satrieca premjeru,lai nonāktu šoka stāvoklī? Vai cēloņi nav jāmeklē arī dažos valdības lēmumos, kuri vēl jāapstiprina Saeimai? Piemēram, par gāzes tirgus liberalizāciju?
http://www.ir.lv/blogi/politika/pasi-puta-pasi-dega/viedokli

+2
0
Atbildēt

0

piziks 28.11.2013. 14.48

http://www.diena.lv/latvija/viedokli/maxima-latvija-valdes-loceklis-lai-atkapjas-kas-jutas-vainigi-14034639?cp=1#comments

Maaximālistus — galveno lietuvieti un viņa LV pāžus paštaisnos — arī vajadzētu pazadauzīt! Varbūt…, — pacensties, lai tinas prom no Latvijas. Un Homburg tāpat?

Par tādu nostāju vajag test, — cinisma bijis daudz, bet sīe ir rekordisti. Ieskaitot Arni Lapiņu, kas… laikam taču kādreiz bija Latvjas ceļa PR guru, jeb es kaut ko aplam atceros? Un dauzīt viņus varētu arī ar sabiedriskajām izpausmēm, — Homburg-s taču taisās nākamajai maxximai — Biķernieku ielā. Kādam varbūt rodasidejas, ko likumības ietvaros izdomāt, lai tādiem “dzīve pēc medus neliktos”?

Vai nebūtu vērts padomāt, kā no valsts izdabūt… vai vismaz ierobežot… nahalus ar pamatojumu “par absolūtu reputācijas zaudēšanu un necilvēcīgu rīcību”?

+1
0
Atbildēt

3

    ievuliitis > piziks 28.11.2013. 18.23

    Elementāri, neiepērkamies vairs Maximās.
    Es domāju, ka par jaunbūvējamo būs ieinteresējušās kontrolējošās iestādes. Ir jābūt pēdējām kretīnam, lai to neaizklapētu.
    Patērētāju Tiesību Aizsardzības biedrība! A-uuu!
    Biķernieku ielas Maksimu, gandrīz droši būvē tie paši celtnieki, no tiem pašiem materiāliem. Jums ir lieliska izdevība pierādīt savu lietderību un izglābt potenciālo upuru dzīvības.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > piziks 28.11.2013. 20.48

    Ienāca pratā, ko vēl vajag noteikti izdarīt. Izņemt graudā vai naudā Maximas “Paldies” kartēs uzkrāto naudu.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    efeja60 > piziks 28.11.2013. 23.40

    Jā, izņemt naudu un pēc tam tur vairs neiet.

    0
    0
    Atbildēt

    0

raimondsb_mail_lv 28.11.2013. 13.50

Man patiesībā ļoti interesē, kādā mērcē šo visu farsu pasniegs IR žurnālists un analītiķis Ozoliņš. Negribētos ticēt, ka tas būs tik lēti un smieklīgi kā Sastrēgumstundā iznāca Āboltiņai un Dombrovskim.
Kādu gan attaisnojumu varētu izdomāt?
Pirmās dienas, lai novērstu uzmanību no ceļa atbrīvošanas Lembergam, varētu klaigāt par nelietīgo Ušakovu, kas negrib sekot Dombrovska piemēram.
Bet cik tad ilgi? Vajadzēs beidzot rast izskaidrojumu, kapēc Dombrovskis un Āboltiņa atbrīvoja ceļu uz valdību smagos noziegumos apsūdzētam subjektam.
Ir vēl viena partija, kas arī līksmo, tā ir NA.
Visu šo laiku IRs ar Ozoliņu priekšgalā centās visiem parādīt, ka NA ir tā potenciālā valdības gāzēja, bet te izrādās, ka Dombrovskis, Āboltiņa un Vienotība var izdarīt “melno darbu” . Un visi labi izskatās:
Dombrovskis ir valsts vīrs
NA ir vispār “nepreČom”
Sagatavojiet sāl ar maizi, palūdziet dziesmu kopu “Ventspils liedags”, lai sagatavo priekšnesumu, kas saucās “ATGRIEŠANĀS”.

+2
-4
Atbildēt

0

alexander 28.11.2013. 13.47

Valdis Dombrovskis ir uzņēmies ne vien politisko, bet arī morālo atbildību. Ja viņa politiskās atbildības uzņemšanās šajā gadījumā man nešķiet pamatota, tad par morālās atbildības uzņemšanos izsaku cieņu un augsti to novērtēju. Tas ir rets gadījums Latvijas politikā, bet apliecina Dombrovska kā valstsvīra briedumu un empātiju. Par Rīgas Domes vadoņiem/varoņiem, kuriem patiešām jāuzņemas atbildība par notikušo un jāatkāpjas no saviem amatiem, nav vērts runāt, bet labāk ļaut viņiem publiski izteikties un izpausties, skaidri demonstrējot savu attieksmi pret saviem vēlētājiem un savu morāli. Taču visam savs laiks, gan jau tie izmētātie akmeņi pašiem būs jāsavāc.

+4
-1
Atbildēt

0

raimondsb_mail_lv 28.11.2013. 12.53

Bravo visiem aitām, auniem un idiotiem.
Visu nelaimju cēlonis izradās ir Zatlers.
Viss mūsu valstī līdz Rīkojumam n2 bija kartībā,
bet atnāca Zatlers ar savu RP un visu sadirsa.
Aitas un auni grib savu cirpēju atpakaļ nākam.
Āboltiņa to vakar skaidrā tekstā pateica …
Tagad jau vairs nav ko izlikties, bet ko teiks pārējie vienotības biedri..
Uz šī lielā vienotības kuģa daudz laika vairs nav atlicis ko braukt.
Labi vismaz, ka beidzot runājam atklātu valodu

+1
-4
Atbildēt

2

    ievuliitis > raimondsb_mail_lv 28.11.2013. 13.27

    Bravo!!!
    Var izteikt tikai sajūsmu un apbrīnu – kā var simts un pirmo reizi mēnešiem, (kur nu, daudz vairak! – nu jau gadiem ilgi) vairākas reizes nedēļā rakstīt vienu un to pašu – gan slavas, gan raudu – dziesmu, katru reizi atrodot tai jaunus vārdus, jaunus spilgtus epitētus, spītīgi laižot gar ausīm un izliekoties nedzirdam citu komentatoru loģiskus un pamatotus pretargumentus.
    Augsta klase!:)))

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > raimondsb_mail_lv 28.11.2013. 13.42

    …Skumjais Bruņiniek…Tu te visus sauc par aitām un auniem…jautājums – vai esi sajuties kā pēdējais reformistu vaislas teķis, kurš atstāts sardzē – vdrug, vajadzēs piestrādāt pie rindu papildināšanas?….nespīd!…atliek vien blēt un mēģināt badīties…
    …nejūti, ka esi palicis par apsmieklu?…

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

Kaspars Špūle 28.11.2013. 12.01

«Atkāpjas tie, kas jūtas vainīgi,» tā par premjera Valda Dombrovska (V) demisiju, uzņemoties atbildību par Zolitūdes traģēdiju, šodien sasauktajā preses konferencē paziņoja «Maxima Latvija» valdes loceklis Gintars Jasinsks, atbildot uz jautājumu, vai līdzīgi nebūtu jārīkojas arī kādam no «Maxima Latvija» vadības.
http://t.apollo.lv/zinas/maxima-latvija-parstavis-par-premjera-demisiju-atkapjas-tie-kas-jutas-vainigi/624450

+6
-3
Atbildēt

1

    ievuliitis > Kaspars Špūle 28.11.2013. 12.22

    “Labi” sadziedājies ar Ušakovu. Kontrtenors?
    Tie, kas tam nepiekrīt varētu sākt boikotēt MAXIMAs veikalus.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

Jânis Bankoviès 28.11.2013. 11.34

Nilandram Ušmerikam viss ir PO, tas sū..s, ka Zoļiks paša elektorāts, un bojāgājušie 2/3 arī tomēr bija, visticamākais, viņa elektorāts ! Vecajam komuņāgu pensionāram Bērziņpapum arī viss ir PO, ka tik kaut ko paguģoties pie valsts stūres.
Bet Dievs nav mazais bērns, pareizi jau Dombīts izpildījās, labāk aiziet ar godu un cieņu, tieši tāpat kā V “melnais punduris” Pūce saprātīgi notinās, nevis kā tie trīs atkritumi, pie beņķiem turēdamies.
Pauniņš jau savā intervijā labu mesidžu RD atkritumiem deva, ka ir sastapies ar kukuļu pieprasīšanu, līdz šim tik neesot devuši, tā ka RD akritumi var sākt raustīties, jo visticamākais ,būs aresti par Zolitūdi, un ja tie nonāks līdz RERE vadībai( ļoti liela ticamība), tad jau arī mr.20% ar Ausaini varēs pakot koferos sausiņus, jo 20% kaut kā pēc RDAD lietas, atšķirībā no TP Krastiņa, neņēmās kaunu( vismaz baiļu) un nenoziedēja no publiskās aprites.
Sūdraba arī nokrita no zirga pat neuzlecot, redz tomēr tur augšā kāds ir. Repšistu uzmācīgā reklāma arī uz visa šī fona pēc karikatūras sāk izskatīties. Zatleristi arī turpina Zolitūdes iesaistītā īpašnieka Torpeja lobēto BL steidzamā kārtā bez jebkādiem MK noteikumiem bīdīt cauri, Pavļutam lūk jāstrādā, nav jāatkāpjas,Zatleram jārauj vaļā polka Lietuvas tusos, un RP pēdējās savus uzticības kredīta atliekas degradē.
Tā kā bija vienīgie vilcēji nākotnē V ar NA( lai arī šie ir lūzeri pēc visām savām kleinajām aktivitātēm) tā būs, Lembe tad skatīsies, vai šie pa diviem pārkodīs SCientologus, vai nē, ja pārliecinoši pārkodīs, tad Lembe būs LR pusē, ja nē LPSR pusē. Tā ka Dieva dzirnas lēni maļ, bet pamatīgi….

+13
-1
Atbildēt

5

    ievuliitis > Jânis Bankoviès 28.11.2013. 11.58

    Kaut gan tavs komentārs ir arī par citām svarīgām un aktuālām lietām…
    Bet, ja runājam par reklāmu, vai pamanīji, ka tikai šī traģēdija noņēma no TV ekrāniem un radio Stendzenieka pasakas par NI attīstītājiem, kā visas valsts glābējiem? Laikam 54 bojāgājušo tuvinieki to nesaprastu.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Jânis Bankoviès 28.11.2013. 12.03

    Betija –

    Nu, bet nav jau arī vairs ko reklamēt. Ar UA viss taču jau ir nokārtots.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Jânis Bankoviès 28.11.2013. 12.20

    Hari, gribētos ticēt, ka NAV nokārtots. Man tikai pašai NAV skaidrs, kurā brīdī par to atkal jāsāk bļaut. Vai šinī sēru nedēļā? Neesmu pārliecināta.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    janis17 > Jânis Bankoviès 28.11.2013. 12.34

    Sabiedrība to visu saprot? Kremlinu elektorātam jau ušmeriks var kaut 10 zoļikus sarīkot, tāpat balsos za staļina, za ušasķika!

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    piziks > Jânis Bankoviès 28.11.2013. 14.22

    Aivarsk, bet kas vainīgs, ja ne paši NA, kur netrūkst lāpnešu, bet grūti atrast papildspēkus Baibai Brokai?! Paši savu atbildību nejūtat — atbildību pret tiem, no kuriem gribat, lai balso par jūsējiem?

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

raimondsb_mail_lv 28.11.2013. 11.22

Mums jatic, ka tieši Dombrovska demisija mainīs kaut ko mūsu valstī. Mums visiem gribās ticēt, ka tā būs.
Situācija ir traģiska un komiska vienlaicīgi, jo Dombrovskis, lai izmainītu sapuvušo sistēmu mūsu valstī, atbrīvo vietu valdībā cilvēkam, kas šo sistēmu ir radījis. Dombrovskis, Āboltiņa un Vienotība atļauj nozagtās valsts līdzautoram atgriezties pie zagšanas. Vai nav smieklīgi – Lembergs nu pēkšņi sāks demontēt sistēmu, kuru pats ir radījis. Kopā ar Lembergu mēs tagad varēsim vērst valstī visu uz labo pusi. Kopā ar Lembergu mēs visi cīnīsimies, lai valstī nebūtu korupcija un visatļautība.
Viss, bija iestudēts, jo Demiters neļāva atkāpties pirmajam Pavļutam. Pirmam, režisorprāt, vajadzēja būt Dombrovskim, lai Āboltiņa varētu teikt, ka Dombrovskis ir vienīgais ar politisko atbildību.
Sastregumstundā Dombrovskis pateica, ko gaidīju un prasīju jau sen – premjerministram ir jānes atbildība par visu, kas notiek valstī.
Tieši tā, jāatbild būtu par PV iepirkumu, LM izsaimniekošanu, airBaltic, Krājbanku utt. Bet to mēs līdz šim nedzirdējām.

+2
-9
Atbildēt

10

    ievuliitis > raimondsb_mail_lv 28.11.2013. 11.33

    Tava leijerkaste ir pagalam noskaņojusies.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > raimondsb_mail_lv 28.11.2013. 11.38

    SB – vai neesi padomājis , ka vakardienas notikuma pamatā ir Rīkojums Nr.2 un tā sekas ? Kas atbildēs par sadirsto IzM reformu, par tiem 30 mio LVL ko tulīt VARAMA no eiropas naudas pazaudēsim . Par LM vispār būtu kaunējies pieminēt – kurš ta skrēja pie Zaharjina uz jubileju ?

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    raimondsb_mail_lv > raimondsb_mail_lv 28.11.2013. 12.07

    to kl
    Vo, vo to jau es gaidīju – vainīgais atrasts, tas ir Zatlers un viņa rīkojums N2.
    Zaharjinam galdu dzīrēm palīdzēja uzklāt Vienotība. Vienotība arī palīdzēja aizpludināt zaharnijam LM naudu.
    Mūsu izglītības sistēmu patiesībā nemaz nevar sadirst, jo tā jau ir sadirsta sen.
    vainīgais ir atrast, auni un aitas var blēt tālāk svetlaimē. Dombrovska valstiskais solis demisija patiesībā pavēra durvis valsts galvenajam aitu cirpējam Lembergam.
    “uzņemos politisko atbildību, lai valstī kaut kas mainītos”, saka Dombrovskis un palaiž pie teikšanas mūsu nozagtās valsts galveno konstruktoru lembergu. Lūk tas ir valstiski, to es saprotu.
    Patiesībā šis Vienotības un Āboltiņas gājiens ir kapa zvans partijai. Ļoti daudzi kvēli V atbalstītāji to nesaprot.
    Hei, aitas un auni, galvenais cirpējs atgriežās,
    smagos noziegumos apsūdzētais sāks pārmainīt valsti,

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > raimondsb_mail_lv 28.11.2013. 12.27

    klusais, kapēc tik tālu jāiet?
    Kas atbildēs par Pavļuta un Vjačeslava Dombrovska virzīto un pieņemto jauno Būvniecības likumu, kas nevis padara sfēru atbildīgāku un stingrāku, bet tieši liberālāku, par ko jau daudzreiz IR runāts šīs traģēdijas sakarā?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > raimondsb_mail_lv 28.11.2013. 14.20

    Tādēļ, Betij, jau gribētos redzēt, ka Āboltiņa Saeimu organizē šā likuma saārstēšanai! No kā vēl to gaidīt, ka ne no valdošās, tiesiskās koalīcijas stiprākās partijas vadones, kas šefo Likumdevējā/Saeimā?!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Vineta > raimondsb_mail_lv 28.11.2013. 18.07

    betijacelmale
    Kas atbildēs par Pavļuta un Vjačeslava Dombrovska virzīto un pieņemto jauno Būvniecības likumu,

    Trešā lode Dombrovskim.
    Tas maitas gabals par RD kliedzošo pārkāpumu ignorēšanu, patriec ne Sprūdžu, kas strādāšanas vietā par valsts līdzekļiem imitē tiesībsargājošo orgānu darbības dublēšanu pret Lembergu, bet Grendes kundzi.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > raimondsb_mail_lv 28.11.2013. 18.12

    Tad Pavļuts ar Vj. Dombrovski to tizlo likumu ar milzīgu enerģiju bīdīja vai Āboltiņa?
    Es jau saprotu, ka daudziem, gribas lai par katru pirdienu (atvainojos) Saeimā atbild V., bet nu kaut kā tak vajadzētu tai piestādīt kaut cik pamatotas pretenzijas. Es nepiekrītu V. pozīcijai daudzos aspektos, bet neesmu armieru gāzt tai virsū visus čiekurus.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Vineta > raimondsb_mail_lv 28.11.2013. 18.41

    betijacelmale
    Par visu nemaz nevajag. Pietiks ar AB, PV, LM, UA, Grendi un Bordānu. Jau tikai par cinisko un nelietīgo Matīsa uzspiešanu sabiedrībai, visu Vienotību var pielikt pie sienas.
    Arī Pavļuts un Vj. Dombrovskis, tāpat kā Sprūdžs un Kozlovskis viennozīmīgi ir Vienotības un premjera atbildība.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    piziks > raimondsb_mail_lv 28.11.2013. 23.15

    Betij un arī Jenerāl!

    Lai maksimāli līdzsvaroti vērtētu premjera Dombrovska saikni ar būvniecības lietām no valsts puses, nedrīkst aizmirst, ka arī Valdis Dombrovskis šajos četros gados ir mazliet audzis. 2009. gadā premjeram vēl bija stipra psiholoģiskās atkarības nabassaite ar savu politikā ievilcēju, krusttēvu Repši. Valda Dombrovska valstsvīra izaugsme ir notikusi pārsvarā tādēļ, ka Valdim, vairs ne Valdiņam, — cik nu tagad izskatās, — ir pieticis spēka pārraut pārspīlēto atkarību no slimīgas/ignorējošas attieksmes pret ētiku: tieši ētika izbrīnījusi Veceiropas diplomātus Briselē un citur. Mazliet pietrūkst Valda pāris teikumu pēc apjēgas, ka valsts nedrīkstēja nokratīt atbildību — atzīt, ka nokratīšanā pats piedalījies. Premjeram pašam un viņa tēlam būtu labāk, ja premjers ieklausītos nevis S. Āboltiņas rekleksijās, kas šodien jau par vecu, bet gan Ilmas Čepānes viedoklī, kas te klusām izskanējis. Nebūtu vērts aizmirst arī konstruktīvu attieksmi pret turpmāk risināmajām lietām un šo lietu risinājuma gatavību laikus likt nojaust vēlētājiem, kam pazīstami galvasdarbi.

    Tādēļ. Ģenerāļklubiņ, ja Tev vēl kas starp ausīm aktīvs palicis, pamēģini kādreiz nepārspīlēt. Tev diez vai izdosies,, tomēr Tev ir iespējas paņemt uz izbrīnu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > raimondsb_mail_lv 29.11.2013. 13.10

    SB – būšu lakonisks –
    a) Zatlers Rīkojumu izdeva personīgu ambīciju un apvainojuma vadīts
    b) jaunveidotā partija bija afēra , kas tagad lieliski ir redzams
    c) amorfais veidojums RP ir tieši atbildīgs par savu neatbildīgo rīcību iegūstot milzīgu tautas uzticību un sadaloties sīkos nesakarīgos gabaliņos , tādejādi piekrāpjot savus vēlētājus :)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

ievuliitis 28.11.2013. 10.58

Ernest Kļaviņ! Kur palika trešais personāžš no smejošo pulciņa – Bērziņ Andris, kam tie pirmie divi no sirds pateicās?

+11
-2
Atbildēt

0

raimondsb_mail_lv 28.11.2013. 10.52

Vai tagad kādam vēl ir šaubas, kurš ir patiesais saimnieks mūsu zemē? Vai tiešām domājiet, ka oligarhu sistēmas ieliktenim, niecībai Bērziņam ir tāda vara un iespējas, lai piespiestu varas partijas Vienotība līderi Dombrovski atkāpties?
Kurš ir tas naivais mūsu valstī, kas tic šai skaistajai pasakai?
Uzdodiet jautājumu sev, idioti, kam tas ir izdevīgi?
Uzdodiet jautājumu sev, idioti, kas nāks klāt jaunajā valdībā?
Tuk, tuk tuk, aitas un auni, atveriet!
Te Zemassvētku vecītis no Puzes pie Jums atbraucis.
(aitas un auni priecīgi sāk blēt. nē “sarkanajām līnijām”, ieblējās viena aita. domāsim valstiski, ierūcās auns)
Lembergs visiem dāvanas atnesa, katram tiks savs labumiņš. Lembergs nav slikts, viņš netur ļaunu prātu uz Jums, jo Jūs, aitas un auni, neesiet pie tā vainīgi.
Tur vainīgs ir alkatīgais Zatlers ar savu Rīkojumu n2, bet nu viss ir labi beidzies un varēsim dzīvot kopā kā agrāk.
Es Jūs patiesībā cirpšu tāpat, kā cērpju šo valsti, bet tas Jums nav jāredz. Jūs to pat nejutīsiet, jo cirpšanas brīdī es visus vienlaicīgi arī glāstīšu – katram tiks sava koņČa.
Par to, ka demisijas rezultātā tika atbrīvots man ceļš pie siles, vislielakā koņČa tiek dota Dombrovskim – skanīgais nosaukums “valsts vīrs” un tramplīns lēcienam uz Briseli.
Vienotībai arī koņČa – apsolījums nepamest 12. Saeimas koalīcijas veidošanā.
Āboltiņai speciālbalva par kalpošanu man – varam jau nojaust, vai ne.
Kad Āboltiņa runā par “politisko futbolu” uz traģēdijas fona, tad man ir jāsmejās.
Jasmejās par to, ka patiesībā ar Lembergu Āboltiņa ir aktīva šīs spēles dalībniece. Patiesībā Āboltiņa, Dombrovskis un Vienotība palīdz Lembergam caur Zolitūtes upuru līķu kaudzēm atgriezties pie varas.
Āboltiņa Sastrēgumstundā skaidri pasaka, ka viņiem jau no paša sākuma nekas nav bijis pret Lemberga ZZS. Āboltiņa Zatlera nevēlēšanos (sarkano līniju) sadarboties ar smagos noziegumos apsūdzēto Lembergu nosauc par.. uzminiet..
nosauc par “sīkām savtīgām interesēm”.
Dombrovska pirmie vārdi pēc demisijas bija…uzminiet.. pirmie vārdi bija “koalīcijai jābūt plašakai”…
Maskas ir nokritušas, dārgie draugi un idioti – nekas vairs netiek slēpts. Nu cik ilg

+7
-8
Atbildēt

0

inta_s 28.11.2013. 10.27

Paskataties paši uz sevi kas notiek. Tā vietā lai mēs diskutētu kā risināt būvniecības pārraudzīšanu Latvijā un novērstu tādas traģēdijas kādas notika ar Maximu, mēs diskutējam par politiku un to kā tie paši spēki kas ir – pārbīdīs krēslus. Dombrovskis ir totāli novirzījis visu uzmanību no šīs galvenās problēmas risināšanas. Sasodīts! Cilvēki gaida reālu ātru rīcību lai veiktu ārkārtas pārbaudes jaunajām ēkām (tām kuras palaida pēc tam kad Vienotība nooptimizēja būvinspekciju), kādas izmaiņas likumdošanā jāveic, utt. Nevis šis politiskais tirgus.

Dombrovski, es ceru ka vismaz Tu jūties laimīgs, ka tik par Tevi runā, jo es noteikti neesmu apmierināts ar to kādi procesi (ne)seko dēļ Dombrovska politiskās aizlaišanās.

+1
-10
Atbildēt

0

dro 28.11.2013. 10.20

Ušakovs: Dombrovskis tika patriekts /apollo/
Uz jautājumu, vai arī viņam nebūtu jāuzņemas politiskā atbildība par Zolitūdes traģēdiju, Ušakovs atkārtoja, ka joprojām neredzot pamatu uzskatīt, ka Rīgas Būvvaldes darbā būtu pieļauti kādi pārkāpumi. Vienīgais, ko viņš kā Rīgas domes priekšsēdētājs var darīt, ir turpināt strādāt, palīdzēt cietušajiem un bojāgājušo ģimenēm, palīdzēt izmeklēšanai.

+5
-1
Atbildēt

0

austrisv 28.11.2013. 10.11

Zane, Tas, ka kremlis tīko pēc Latvijas jau sen redzams. nesen taču viens kremļa emisārs tikās ar mūsu amatpersonām(ārlietu ministru), un gan jau vēl kādām. vai tad Ušakovs nebraukā bieži uz Maskavu? Par velti ar SC puikām taču neielika veco komunistu Bērziņu par prezidentu. Nu vēl Sudraba nav uzlēkusi zirgā, bet vara jau nokrita pie kājām, jo bija tik jauks iemesls, kā to neizmantot Bērziņam?
Šausmas, ja ieliks kādu komunistu kā Dūklavu, kurš nezin ES valodu-angļu!
Vai to pašu slimo Sudrabu? Tā gan vēl nav savākusi partiju, bet valdību jau esot savākusi kā te tikko raksta- tur ilgi nevajag ne domāt ne darīt, jo kremlis gan jau padomāja!
Laikam mums traki laiki priekšā!

+8
-1
Atbildēt

0

andris902 28.11.2013. 09.25

….šorīt skatoties, kā Ušakovs ar žurnālistiesm runā pie savas pils sliekšņa, kā ar suņiem, kurus nevar ielaist apartamentos, lai nepiecūkā, klausoties un skatoties tajā cinismā ko gvelž viens nekaunīgs smerdelis – kļūst nelabi…
…un mēs to klusējot, tik pavāroties komentāros – pieņemam….civilizētā valstī tāds smerdelis nevarētu pat no domes ēkas iznāk, lai ar puvušām olām netrāpītu ģīmī….nespētu izspraukties, bez drošībnieku palīdzības, cauri protestētāju pūlim….bet….mums uzspļauj virsū, aizgriežamies, lai kāds no savējiem to nebūtu pamanījis un dodamies tālāk – meklēt kādu no latviešu politiķiem, uz kuru izgāzt dusmas un naidu, kuru radījis “labākais Rīgas mērs” Ušakovs….
….kas tad mēs paši esam, ja ļaujam vienam smerdelim mums spļaut uz galvas?…šķiet, esam to pelnījuši….
….tik pretīgi un nožēlojami sen neesmu jutusies….

+18
-2
Atbildēt

12

    austrisv > andris902 28.11.2013. 09.37

    Nekas Zane, acīmredzot rīdzinieki to ir pelnījuši, jo atdeva ušakovamerikam Rīgu pārāk viegli vēlēšanās. Nu rīdzinieki arī maksās par dzīrēm ko tiem sagādāja ušakovameriks. Re, kā šie jau SC traucas sagraut arī valsti, piedāvājoties koalīciju veidot!
    Rīdziniekiem laikam pat;ik, ka saldais pārītis prožektoru gaismā devās pēc egles uz Ziemassvētkiem, ka Ameriks fočējas dārgākajā modes žurnālā. Rīdziniekiem laikam patīk, ka tās divas krievu skolas vairāk klausa 9. maija biedrībai nekā valsts varai par plakātu izvietošanu uz valsts svētkiem. Arī tādus direktorus taču neatbrīvoja! lai vainu uzņemas premjers.
    Te varētu rakstīt un rakstīt kā Rīga ir noplukusi, ēkas nesiltinātas, ietves iizdrupušas utt. Biju nepatīkami pārsteigta, kad 18. novembrī iebraucu Rīgā uz svētkiem.
    Manā pilsētā jau vismaz lielās mājas vairāk nekā puse ir nosiltinātas, pamati mājām nostiprināti arī pret ūdeni utt. ielas sakārtotas, bet Rīga ir noplukusi!!! Atvainojiet, bet bēdīgs skats Rīgai.

    +13
    -2
    Atbildēt

    0

    Sanšains > andris902 28.11.2013. 09.38

    Varbūt šo to būtu mainījusi jēdzīgāka “Vienotības” taktika Rīgas vēlēšanās. Ēlertes agresīvais nacionālisms:) nacionālistus nepārliecināja, bet sastindzināja (nepiedalīšanās balsošanā) nacionāli “pragmatiskos” un “mērenos” latviešus, nemaz nerunājot par tiem “pases latviešiem”, kuri nav pat “mēreni”.

    Izskatās, ka tieši “Vienotībai” Rīgas vēlēšanās piemita tas, ko liekulīgi “Vienotības” fani mēdz pārmest NA – tieši “Vienotībai” piepeši nebija praktiski nekādu citu spilgtu argumentu kā vien nacionālas ievirzes argumenti. Argumenti jau, protams, bija (tāpat kā tie ir NA), bet bija jūtams, ka tie neaizkustina publiku.

    Par “pases latviešiem” runājot – kas tie tādi? Nupat beidzot ir kļuvuši pieejami 2011. gada tautskaites dati par Rīgu arī tautību un valodas lietojuma “griezumā”.
    Apskatījos, parēķināju – mazliet tomēr izbrīna “pases latviešu” lielais īpatsvars. Biju domājis, ka tas tomēr ir mazāks. Konjunktūra (izdevīgi dēvēties par latvieti), kā arī ķiļķēnklimpu populācijas vairošanās.

    1. “Tautība Rīgā” – latviešu esot 46,32%. Ļoti iepriecinoši, vai ne? It īpaši, ja apzināmies, ka 1989. gada tautskaitē latviešu īpatsvars skaitījās apmēram 36%.
    http://data.csb.gov.lv/Table.aspx?layout=tableViewLayout1&px_tableid=tautassk_112011.gada+tautas+skait%C4%AB%C5%A1anas+rezult%C4%81ti+-+R%C4%ABgaTSG11-R03.px&px_language=lv&px_type=PX&px_db=tautassk_11&rxid=562c2205-ba57-4130-b63a-6991f49ab6fe

    Bet… 2. “Mājās pārsvarā lietotā valoda ir latviešu valoda” – latviešu, izrādās, ir vien apmēram… 38,59%.
    http://data.csb.gov.lv/Table.aspx?layout=tableViewLayout1&px_tableid=tautassk_112011.gada+tautas+skait%C4%AB%C5%A1anas+rezult%C4%81ti+-+R%C4%ABgaTSG11-R04.px&px_language=lv&px_type=PX&px_db=tautassk_11&rxid=562c2205-ba57-4130-b63a-6991f49ab6fe

    P.S.
    Protams, ne visi tautskaitē saskaitītie ir pilsoņi, tā ka vēlētāju vidū aina atšķiras. Tikai nav zināms, tieši kā atšķiras.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > andris902 28.11.2013. 09.47

    Rīgā ir tikai pāris labas lietas – nominālas lielpilsētas sniegtās priekšrocības un darba iespējas, kaut arī neviens no tiem nav Ušakova nopelns, drīzāk visas valsts, pārējais viss Rīgā ir štruntīgs – pārbāzts un dārgs sab.transports, piedūmots gaiss, maz zaļās zonas, dārga sadzīvu, utt.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 28.11.2013. 09.55

    …Bet….vēl man būtu jautājums prezidenta lomas tēlotājam – vai viņam ir tiešais vads ar Ušakovu un viņi abi apspriežas ko atlaist, padzīt, iecelt, godināt?….no Ušakova šorīt bija saprotams, ka viņam ir vairāk zināms kā jebkuram mūsu valstī….
    ….velkot paralēles ar iepriekšējo Saeimas atlaišanu, arī tad Zatlers vēlējās restartēt koalīciju, papildinot to ar SC – nesanāca, V.Dombrovskis nepiekrita….
    …tagad ieliktenim Bērziņam nepieciešams restarts ar Dūklavu MP amatā….

    …dīvaini, tieši tad, kad nepieciešams prezidentu atbalsts, lai nodrošinātu stabilitāti valstī, tie izšķirās par haosa radīšanu….

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    piziks > andris902 28.11.2013. 10.02

    Haris, labi atra-dumi!

    Pases u.c. papīru latvieši… :(

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Dina > andris902 28.11.2013. 10.04

    Kurmītis
    1. suņi arī ir. Un par tādiem žurnālistu brālību nosauca, ja nemaldos jēlerte. Neatceros, ka kāds būtu bijis sašutis par to līdz šim …
    2. Ušakovs pats ir bijušais žurnālists. Tā ka savus amata brāļus pazīst. Un zina, ko no tiem var gaidīt. Ja nelaiž, tātad pamatoti – lai tie nevarētu kaut kur Domes sēžu zāles vidū kādu „čupu” uzlikt ….
    3. par to „smerdeli”. Kaķa/suņa lāsti debesī nekāpj. Tā ka vari vien turpināt … tava rusofobiskā siekalu sļakstīšana tikai apliecina to, ka Nils visu dara pareizi. Nekas cits neatliek, kā naidā spalvas no pakaļas plūkt … :)))

    +1
    -12
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > andris902 28.11.2013. 10.50

    zanEi, kamēr valdīs kroplīga kārtība prezidenta izvēlēšanai ar Saeimas atbalstu, tikmēr arī būs tādi preži kā Zatleris un kājiņu Bērziņš – pēdējais vispār ir avārija, jo, lai gan Zatlera nodomi bija citi, tas tomēr drusku atsvaidzināja sasmakušo politikas dīķi un ļāva nostiprināties nacionāliem spēkiem…bērziņš uz neko citu, kā nesakarīgu muldēšanu, divdomīgu izteikumu nav spējīgs !

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > andris902 28.11.2013. 11.17

    Bet…

    Tev atkal aizmirsās, kurš politspēks pašu Rīgu atdeva/modeva saskandinātājiem ar visu Ušakovu, Urbanoviču? Kas aizspēlējās līdz Edgaram Jaunupam kā Ušaka pretstāvim?

    Zanei tagad pretenzijas pret žurnālistiem, drīzāk lomu tēlotājiem… ne tā stāv, ne to jautā.

    A kur Vienotības līdzjutēji bija, kad Vienotības spice Rīgai uzspļāva, jo Vienotībai vajadzēja varu valstī, bet Rīga tika norakstīta kā nenopietna, un tika ļauts turp doties katram, kam nav slinkums — kā tvītu literātam Pulkam utml.?

    Kur Vienotības paškritika un atskaite vēlētājiem par attiecīgo savas partbiogrāfijas posmu? Kur, bļin, politiskā atbildība?!

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 28.11.2013. 12.29

    …drosmīgais Ušakovs!…

    -“Studijā vajadzēja būt un uz žurnālistu jautājumiem atbildēt Rīgas mēram Nilam Ušakovam. Taču viņš attiecās nākt uz Latvijas Radio un sēdēt vienā studijā ar Baibu Strautmani.”

    http://lr1.latvijasradio.lv/lv/raksts/krustpunkta/ushakovs-atteicas-nakt-uz-radio.a31267/

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > andris902 28.11.2013. 14.12

    Kam no (Vonsovič)kundzes bail?! Absolūts traģēdijas teātris.

    No žurnālistes, kas pati nedumja un kam vēl bijušais tiesnesis un tagdējais advokāts mājās, ir jābaidās… un ne tikai jābaidās, der arī lukni mukt!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Inese Birzniece > andris902 28.11.2013. 20.25

    zanE, priecājos par iespēju salikt Jums plusiņus

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 28.11.2013. 20.33

    ….Sirtaki… paldies!…

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Life Quality Managem 28.11.2013. 09.17

Demokrātijas paraugstunda. Sen neviens plitiķis nebija uzņēmies atbildību tikai vāvuļojuši par to. Kaut gan skaidris, ka Dombrovskis ir pēdējais kuram tas bija jādara. Pirmajam bija jāatkapjas būvvaldes šefam, bet viņu pat Ušakovs neatstādināja. Tā vietā, tadā batjkas stilā, atrada sešus vainīgos ar lielu pmpu atstādinaja no amata un domā, ka tas atrisinās problēmas buvvaldē. Kaut gan pats ir otrais sarakstā kuram būtu jādemisionē. Un neko sliktu nesasskatu tajā, ja Dombrovskis balotēsies uz Eiropas parlamentu. Labi cilvēki Eiropā mums visiem ir izdevīgi.

+18
-2
Atbildēt

1

    austrisv > Life Quality Managem 28.11.2013. 09.29

    Aigar, piekrītu, jo vai tā kāda nenovīdība vai, ka daži tā vaimanā, ka Dombrovskis varētu aiziet citā darbā, kaut vai uz eiropu, kurā novērtē pēc padarītiem darbiem, nevis pēc tā kā Latvijā, kurā tautas leilai daļaiu patīk klausīties saldos vārdos un skatīties kā politiķis ir ģērbies: piemēram: Ušakovs, Ameriks, lembergs…
    Lai Dombrovskim veicas, u8n lai viņš atrod labu darbu Eiropā kaut vai Eiropas banku sistēmā, kur vismaz ne maksā par tik draņķīgu darbu, kā te maksāja premjeram un FM.
    Mani pat ļoti interesē, ko teiks par algu nākamais premjers? bet, varbūt oligarhi piemaksās pa kluso kaut kādus vadība smaksājumus.

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

Baiba Eglâja 28.11.2013. 08.46

Sabrūk jumts, sabrūk valdība. Valsts sabruka pirms vai bruks pēc?

+2
-7
Atbildēt

20

    dro > Baiba Eglâja 28.11.2013. 09.05

    Vispirms jumts nobrūk sabiedrībai, pēc tam valdībai, tālāk domino efekts:)

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > Baiba Eglâja 28.11.2013. 09.24

    Nedomāju, ka vairāk kāds uzņemsies atbildību, jo kā redzams, tiem, kuru pakļautībā bija un joprojām ir Rīgas būvvalde, kuru vada ģeogrāfs un turpinās to darīt, tikai pasmejas un reklāmē sevi kā jau tas Ušakovam ierasts. Bēdīgi, ja krievvalodīgie neredz, ka Ušakovs ir tukšs pļāpa , kā jau ta sierasts žurnālistam, un pārāk silti iekārtojies Rīgas domē ar tēti vai draugu pie siltajiem sāniņiem- Ameriku. Kā gan lai aiziet no tik siltas vietiņas, ja atbildību par savu būvvaldes neuzraudzīšanu neuzņema sne viens ne otrs. kad būs nākaimais nogruvums vai tad arī vainos nākamo premjeru. It kā Rīgas saistošajos noteikumos jau esot uzrakstīts, ka jāapzaļumo māju jumti! tad nelaime jau droši vien ilgi nekavēsies.
    Manuprāt, vakar Ušakovs bija kaut ko sadzēries, jo acis izskatījās pavisam dīvainas.Tomēr nav laikam tik viegli blefot- bija jāierauj kāds zālu maisījums.

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > Baiba Eglâja 28.11.2013. 09.31

    …ko, Tu Bet!….mūsu žurnālisti Ušakova priekšā stāv miera stājā un gatavi to intervēt jebkur – kur viņš tos noliks….nav jau kaut kāds Valdis Dombrovskis, kuram var uzbraukt, ja ārkārtas situācijā nav atbildējis uz viņam personiski adresēto zvanu un veltījis tam kaut vienu minūti….
    …nudien, gribētu sagaidīt arī kādu žurnālistu reakciju par savu divkosīgo attieksmi pret amatpersonām….baidos – nesagaidīsim….

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

    piziks > Baiba Eglâja 28.11.2013. 09.47

    Gunta, Valsts Darba (?!) inspekcijā Aivis Vincevs atzinies, ka šie maxximas nekontrolēšanā neesot vainīgi, — viņiem esot uzdevums pārbaudīt un kontrolēt paaugstināta riska objektus. Maxxim-u sistēmā nodarbināti 7000 darbinieki, maxxima bodu tīklu apmeklē simtiem tūkstošu cilvēku, bet VDI viens no galvenajiem deguniem maxxim-u tīklā nespēj atrast paaugstināta riska zonas! Toties, kā redzēts TV, ielavīties sīkā privātīpašumā, kur balstās saimnieks ar radiem, tur Vincevs — pēc vadības uzdevuma, tiešām?! — malacis?
    Re:baltica meitentiņi spēja uztaisīt troksni par maxximas vergutīklu, bet VDI vai nu koruimpēta vai krasi bailīga, šim midzenim klāt neķeras, jo nespēj ieraudzīt riska objektus.

    Kurš ķersies klāt VDI vārguļiem?! Tie, kas demisionē un kombinē atgriešanos pie varas ar cilpošanas metodēm?

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    andris902 > Baiba Eglâja 28.11.2013. 09.58

    …protams!…izdevīgāk sajaukt visu vienā putrā un tēlot soģi….par signalizāciju un ugunsdrošību atbild VUGD un VDI ar to nav nekāda sakara…varbūt, vispirms Tev derētu iepazīties ar katras institūcijas pienākumiem, nevis aurot un tēlot vienīgo pareizo…

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    piziks > Baiba Eglâja 28.11.2013. 10.04

    Bet…

    Uzmanīgi ar tiem ģeogrāfiem, nebūs viņi visi vienādi, — vēl ģeogrāfi ir gan FM Vilks, gan Urbanoviča “literārais” līdzautors Paiders. :)

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    piziks > Baiba Eglâja 28.11.2013. 10.07

    lno…

    Starp citu, = ne Saeima likumos, ne MK noteikumos nav vēl ieviesusi ES kodu, kurš aizliedz tādas konstrukcijas, kas spēj radīt domino efektu — tieši tās konstrukcijas, kas tieši domino efektu nodemonstrēja Zolitūdē.

    Saeimas priekšsēdētājai gan tagad citas rūpes. (Laikam).

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Baiba Eglâja 28.11.2013. 10.48

    “….mūsu žurnālisti Ušakova priekšā stāv miera stājā un gatavi to intervēt jebkur – kur viņš tos noliks….”
    Un vairs neviens neatgādinās, ka pirmajās pēc avārijas dienās, tas atteica runāšanu visiem žurnālistiem. Tikai caur preses sekretāri paziņoja PR sacerētus paziņojumus. Ja kur bez Rīgas Domes viedokļa nevarēja iztikt, grūda uz ambrazūras Ameriku. Vakar kādā krievu portālā izlasīju, ka sestdienas rītā Ušakovs ar savu, kā tur teikts “sekretutku” jautri un bezbēdīgi malkoja kafiju kādā Vecrīgas kafeinīcā blakus Rimčikam.

    “Uzmanīgi ar tiem ģeogrāfiem, nebūs viņi visi vienādi, — vēl ģeogrāfi ir gan FM Vilks, gan Urbanoviča “literārais” līdzautors Paiders. :)”
    … gan Dzintris Kolāts.
    O.T., esi lietas kursā, ka likumā stāv rakstīt, ka Būvvaldi IR jāvada vadītājam būvniecības speciālistsm.

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    piziks > Baiba Eglâja 28.11.2013. 11.08

    Betij, — pārlasi, lūdzu, mani rakstīto! Vai bauroju līdzi kādiem, ka vainīgs ģeogrāfa diploms?

    Vai diploms lika būvkonstruktoram piekrist kādiem izpildītājproletāriešiem, ka grūti — un dārgāk?! — atvest 16 m garas kopnes mūsdienās, tādēļ jādala ar divi?

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    Vineta > Baiba Eglâja 28.11.2013. 11.27

    lno
    Vispirms jumts nobrūk sabiedrībai, pēc tam valdībai, tālāk domino efekts:)

    Nu nē!!!
    ZRP un V gadījumos sabiedrība ir tikusi smagi maldināta, tāpēc nevar velt vainu uz politiski neizglītotiem penšiem. Tie, kuri arī nākamās vēlēšanās balsos par ZRP un V, jau ir nelabojami nelieši, bet penšiem čeka izvilkusi no skapja Sudrabu un nokratījusi tai naftalīnu.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Baiba Eglâja 28.11.2013. 11.49

    O.T. Pārproti. Ja nopietni, tas ko es tev pārmetu, ir nekritiska Ušakova piespēleētās informācijas tiražēšana – “Dombrovskis likvidēja Būvinspekciju”
    P. S. Noskatījos tos “100g kulturas”. Lielos vilcienos – raidījums labs, uzskatāmi parādītas absurdas prasības un termiņus, ko izvirza būvvalde un pasūtītājs, dažas vadītāju replikas ir garām, bet tas ir piedodams – viņi nav jomas profesionāļi.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > Baiba Eglâja 28.11.2013. 11.56

    ZANE un Dzeris: http://titania.saeima.lv/LIVS11/SaeimaLIVS2_DK.nsf/Voting?ReadForm&parentID=65dd19da-38cf-4711-b4f9-db6d27529b36

    Tagad pastāstiet vēl par nabaga Bordānu un Administratoru partiju VL ???

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > Baiba Eglâja 28.11.2013. 12.00

    …Bronks…un tagad citē – kādi bija tie grozījumi…

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    piziks > Baiba Eglâja 28.11.2013. 12.17

    Betij, kas ko tiražē, tas jau cits jautājums:

    Atgādināšu te Ilmac teikto 22.11.:

    “Plus_opinionilmac

    Nevaru Jums piekrist.Valsts būvinspekcija tika likvidēta sakarā ar ekonomisko krīzi, kad būvniecība faktiski bija apstājusies. Vienlaikus tajā esošās amatpersonas bija pilnīgi “bezzobainas”, no kurām nebija nekādas jēgas.

    Tagad, kad būvniecības nozare uzņem apgriezienus, Valsts būvinspekcija ir jāatjauno, jo pašvaldību būvvaldes izsniedz būvatļaujas un pašas sevi kontrolē.

    Korupcijas riski diemžēl pastāv ļoti augsti.

    Diemžēl Vienotības viedoklis par būvniecības tiesiskā regulējuma pilnveidošanas nepieciešamību neguva atbalstu. Pārsvaru guva sauklis – ekonomisko izrāvienu par katru cenu: ātrāk, augstāk un lētāk. Jaunais Būvniecības likums, kas seko šiem saukļiem, ir vēl sliktāks nekā šodien spēkā esošais. Sabiedrība ar būvprojektiem vairs netiks iepazīstināta, tika darīts viss, lai sašaurinātu tiesvedību šajā jomā. Arī no žurnāla IR bija atbalstoši raksti, iespējams, korumpētiem attīstītājiem, kas bija atraduši pieeju visaugstākā līmeņa amatpersonām.
    Līdzjūtība cietušo ģimenēm!

    22.novembris 2013 14:44 … ”

    Man izskatās, ka Ušakova padomdevēji Ilmac domu vai līdzīgu pātvēruši un uz tās šļūkt sākuši stipri vēlāk.

    Un — man aizdomas, ka Tu, Betij, ar saviem izteikumiem un paviršību velti IlmasC viedokli pārpiedēvē Ušakovam.

    Starp citu, turpat blakus tālāk sekoja ZanEs viedoklis/ķoments, kura izlikās, ka IlmasC komentu nav manījusi. Iespējams tādēļ, ka daidz vēlāk Solvita Āboltiņa TV komentēja situāciju citādi, no IlmasC atšķirīgi.)

    (Jautājums: vai var uzsēsties ar pliku dupsi uz eža? Armēņu radio atbild, — tas atkarīgs, kurš priekšnieks dod pavēli.)

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Baiba Eglâja 28.11.2013. 12.31

    Nevienam jau nav laika aiziet līdz tam tālajam 2009. gadam un palasīt, ko kurš toreiz bļāva. Jāsteidz tagad gāzt pa purnu, kamēr vēl viens ir pieteicies, ko var spārdīt.
    P.S. ilmac, kā katrs no mums tanī brīdī runāja emocionāli un no sirds, ne parāk kontrolējot terminus. Un to piespēli, uz ko tu arī pirmajā dienā atsaucies, izdarīja TV studijā Meierovics. Vai tad aizmirsi? Ameriks bija klāt un, nebaidies, tā slīpēta lapsa tādu dāvanu nepalaidīs garam.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > Baiba Eglâja 28.11.2013. 12.46

    Betij, Tev aizmirsās, ka Tu man pārmeti Ušakova viedokļa tiražēšanu… Tev atkal tas mantelītis mugurā, ko pēc vajadzības var vilkt gan tā, gan šitā?

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Baiba Eglâja 28.11.2013. 13.17

    Tev taisnība. Ušakova viedoklis sakrīt ar tavējo. Biju neprecīza.
    Vajadzēja teikt : “Ja nopietni, tas ko es tev pārmetu, ir nekritiska ar Ušakovu identiska viedokļa tiražēšana – “Dombrovskis likvidēja Būvinspekciju”.
    Kļūdījos, neesmu profesionāle, kaut gan zinu to virtuvi.
    Un tu? Esi, neesi? Mēdzi atzīt, ja kļūdies?
    Kas par mantelīti? :)

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    piziks > Baiba Eglâja 28.11.2013. 13.54

    Uz abām pusēm, — uz vienu un otru. Kad, citiem redzot, centies vainot mani, kaut ar Ilmuc te runājās sen pirms Ušakova publiskajām atklāsmēm. Nodarbojies ar spekulatīvu demagoģiju, — aplama iespaida radīšanu.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Baiba Eglâja 28.11.2013. 14.19

    Runāju gan. Un man no tās sarunas atmiņā IR palicis, ka neatstādinātājs Būvvaldes vadītājs strādā tur no 2007. gada un ir pec profesijas ģeogrāfs, ko likums neatļauj. Vēl likuma panti par būvvaldes pienākumiem un būvinspektoru atbildību. Bet tev, ka Dombrovskis ir pie vainas. Tā ir ļoti nopietna lieta (saku to bez ironijas un sarkasma), ko mēs katrs paturam prātā no izlasītā. Es nemāku to izskaidrot.
    P.S. Ja nu vienīgi ar to, ka mēs katrs izlasītajā meklējam apstiprinājumu saviem pieņēmūmiem un pārliecībai.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Baiba Eglâja 28.11.2013. 14.29

    Es būšu atpakaļ vakarā.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

varbūt ka tā 28.11.2013. 08.29

Tik komfortablu apstākļu Vienotībai vairāk nebūs un tas priecē. Paši uzkāpa uz sava grābekļa. Būtu nomainījuši Bordānu un aizlieguši uzturēšanās atļaujas, būtu dzīvojuši mierīgi līdz nākamjām vēlēšanām.Tagad te jenotēni smilkst, hi

+6
-15
Atbildēt

1

    Sanšains > varbūt ka tā 28.11.2013. 09.31

    Tieši tā. Terminu “jenotēni” nu gan nekad nelietošu, bet Jūsu domai piekrītu.

    Īsi sakot – “Vienotība” bija lieliskā situācijā iepriekšējā Saeimā, tad Zatlers lielisko situāciju izpostīja, ap vēlēšanām šķita, ka “Vienotības” situācija pasliktinās, tomēr darba spējas, pieredze, viltība, nekaunība un dažādu cēloņu konkurentu vājums nodrošināja, ka arī šajā Saeimā “Vienotība” ir “varas centrs”. Bet tad, ar laiku, “Vienotība” vairs nespēja apzināties, ka visam ir arī robežas. Negausība un nekaunība.

    Apmēram, kā tai vienā teorijā par “Maximas” sabrukšanu” – lielā māja blakus “Maximai” ar savu svaru sākusi spiest tik ļoti, ka gan apkārtnes grunts esot cēlusies uz augšu, gan cieši klāt piebūvētā “Maxima” esot spiesta prom.

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

dro 28.11.2013. 08.28

Man patika Āboltiņa gan vakar Sastrēgumstundā, gan šorīt LNT. Tiešām žēl, ka savu uzticības kredītu un politiķes talantu izniekojusi apšaubamās darbībās un, to saprotot, šķielē uz Eiropu…

+13
-5
Atbildēt

9

    piziks > dro 28.11.2013. 09.57

    lno?! Patika (Āboltiņa)?! Savāda Tev tā gaume.

    Āboltiņa par Saeimas kā likumdevēja aktuālajiem uzdevumiem runāja jeb cepās par jaunu koalīciju un Vienotības turpināmo vadoņlomu?

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > dro 28.11.2013. 10.16

    OT. Ar ko aizvietosi Vienotību? Gaidu priekšlikumus:)

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 28.11.2013. 10.26

    Man visvairāk patika Āboltiņa vakar “Panorāmā”. Patika, gan nav īstais vārds. Ļoti labi salika visu pa plauktiņiem. Beidzot kāds valsts galvenajā TV skaidri un gaiši (tā, kā katram muļķim skaidrs) pastāstīja par būvinspekciju. Ka pašvaldības pašas bļāva, ka tās pilnvaras grib sev. Nevis, kā tagad raud, (kopā ar mūsu O.T. šeit portālā), ka ļaunais Dombrovskis to likvidēja. Vēl daudzas lietas, arī par demisiju un pēdējiem pilieniem – ZZS kopā ar SC iesniegumu sasaukt Saeimas ārkārtas sēdi. Pievērs uzmanību, ar kādu uzmanību klausījās Panorāmas žurnālisti, viņu sejas izteiksmei. Daudz ko no Āboltiņas teiktā tie dzird pirmo reizi un tas viņiem ir atklājums, kaut gan žurnālistiem tas būtu jāzina. Noskatieties atkārtojumu, ja IR iespēja.
    P.S. Neatceros, ka Āboltiņa Panorāmā būtu runājusi par koālīciju. Kas attiecās uz Sastrēgumstundu, tad lai sāktu runāt par koalīciju, IR jāsagaida žurnālistes jautājums. Neesi pamanījis? Tas tika uzdots visiem studijā esošiem partiju pārstāvjiem. Slikti, ka Nagla noņēma jautājumu, vai ZZS IR ar mieru strādāt valdībā ar SC. To, ka tas nav iespējams stingri apliecināja tikai NA un Vienotība.

    +16
    -2
    Atbildēt

    0

    Vineta > dro 28.11.2013. 10.42

    lno
    OT. Ar ko aizvietosi Vienotību? Gaidu priekšlikumus:)

    Varbūt var pasapņot par Vienotību ar cilvēcisku seju? Tik tālu jau aizgājis, ka bez “razņicas”, Dobrovskis vai Ļurbanovičs premjera krēslā.

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    austrisv > dro 28.11.2013. 12.24

    Droši vien, ka ZZS ir gatava strādāt kopā ar SC, jo Lembergs gan jau ar Vešņakovu to nolems. Vēl par maz balsu, jo visu var izšķirt RP, bet trakākais būs ja vi’;ni izšeptēs valsts naudu pa šo laiku un atkal iekļūsim parādos.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > dro 28.11.2013. 13.11

    Panorāmas žurnalisti ir absolūti nekompetenti, kad viņi intervēja maksimas kādu tur pārstāvi, un viņš tur karināja tiem uz ausīm makaronus, ka maksima rīkojusies adekvāti, neevakuējot cilvēkus pēc signalizācijas, jo tādas bijušas maksimas dienesta instrukcijas, viņiem pat neienāca prātā pajautāst, kā dienesta instrukcijas var būt augstākas par Ugunsdēsības likumu.
    Absolūtie auni.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > dro 28.11.2013. 16.09

    Dzeri, nepārspīlē! Visus līdz šim redzētos LTV1 Panorāmas žurnālistus, kas kopumā nostrādāja gana labi, pārspēja re;baltica pētniece Inga Spriņge, kam LTV1 1:1/1:2 ReRe līdzīpašniekiem tā gribējās Putniņu un Pauniņu uzreiz notiesāt/iznīcnāt/pienaglot, ka, epizodē ap Alfas jumta iebrukumu, iebilstot ReRe pārstāvju atbildei, ka iebrukums noticis, visticamāk, aplamas/nepareizs ekspluatācijas dēļ, aiz sašutumu gandrīz palēcās: ķipp, gribat teikt, ka jums var sagrūt nepareizas ekspluatācijas dēļ? Kosmonautei pētniecei iepriekš nekad prātā nebija ienācis, kādēļ ugunsdzešēji un skursteņlauķi parasa tīrīt skursteņus un plītis, lai namiņi nenodegtu un visus līdzīgos pasākumus sauc par korektu īpašuma ekspluatāciju. Un ka tikpat labi plakanā jumta korekta ekspluatācija neļauj krāties 30 cm dziļam ūdens baseinam virs lieveikala tirdzniecības telpām. Nez, kurš tagad Ingai TV zvaigznei iz LTV vadības stāstīs (un par kādu samaksu no zvaigznes honorāra) arī par regulāro vaadzību no ūdensnotekām iztīrīt uz sablīvēšanos un noteku bloķēšanu tiecīgās rudens lapas. Pētniece Spriņģe gan būs droši vien sarūgtināta par dārgā laika kavējumu, jo pētniecība taču sauc un neļauj kavēties. :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 28.11.2013. 17.03

    Optiskais Tēmeklis. Tas nav nemas jauns. De Facto /tagad Nekā personīgi/ kādreiz elektropreču veikalā stādīja tāmi dzelzceļa tilta izgaismošanai:):):)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > dro 28.11.2013. 17.46

    lno!

    Neatceros, vai De Facto, vai Nekā Personīga, bet tas TV gabals bija tiešām be kauliem, — stāvēja kadrā tikpat pastulbs, cik gaudens puisītis pie lampiņu plaukta sadzīves elektropreču veikalā un skaitīja santīmus, izteica aizdomas par va-a-a-arenu kor-puciju/korupciju… Tā tik bija tāme!

    0
    0
    Atbildēt

    0

dro 28.11.2013. 08.07

Politiskās atbildības apzināšanās ir jauka lieta, bet kādēļ tāda apskaidrība notiek tik pēkšņi kā zibens spēriens, pie tam tas notiek ar cilvēku, kurš ar savu personīgo atbildību stāv tālu no tiem, kuriem būtu jāuzņemas tiešā atbildība par traģēdiju un no rīta viņam nebija doma demisionēt? Ko Bērziņš tādu pateica Dombrovskim, ka viņš tik pēkšņi pieņēma šādu lēmumu?
Migla kļūst arvien biezāka, sajūta tāda, ka esam atgriezušies laikā pirms 25 gadiem. Viss jāgaida no valsts, t.sk. kompensācijas it kā lielākais cietējs būtu Maxima; vai nodokļu maksātājiem nebūs jāsedz tās zaudējumi, ja atskan balsis, ka valstij jākompensē zaudējumi arī ģimenēm , kuru apgādnieki gājuši bojā ceļu satiksmes negadījumos… Normālās valstīs gan visi zaudējumi tiktu piedzīti no Maximas. Ameriks domes bufetē smīnot, Ušakovam politisko atbildību neļaujot uzņemties lielais rīdzinieku atbalsts…

+22
-4
Atbildēt

8

    varbūt ka tā > dro 28.11.2013. 08.59

    Pašam Dombrovskim asaras sariesās, kad jāiet projām, bet citus(partijas) bez žēlastības trieca projām. Nu ko liktenis pelnīti ir atspēlējis. Bet kopumā Dombrovskis apmaldījās divās priedēs, būtu rīkojies valstiski, ja būtu nomainījis Bordānu un kvotētu uzturēšanās atļaujas, līdz ar to nodrošinot vairākumu. Un valstiski būtu bijis neatkāpties, bet mīkstināt Zolitūdes traģēdiju, jo tajā Dombrovska atbildība bija pastarpināta.

    +7
    -18
    Atbildēt

    0

    austrisv > dro 28.11.2013. 09.18

    Bimbo, vai esi tirgotājs?

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    piziks > dro 28.11.2013. 09.53

    lno, loģiski, bet — vēl jau arī Homburg-eri, runājot par 12-stāveni maxximai blakām, vispirms iežvangstējās par hipotēku tai kārbai. Un neviens medijs vēl nav uzrunājis ārvalstu investoru padomes fruktus, kas tik pakalpīgi šļūca līdzi Torpejam, kad tas taranēja Saeimas tautsaimniecības komisiju un Slaviks Dombrvskis ar baudu atdevās, Pavļutam klusi aiz stūra glūnot.

    Kur Saeimas iniciatīvas, ierunājoties, ko un kā darīt ar satizloto būvniecības likumu, kam jāstājas spēkā jau nākamgad?! Āboltiņa tagad štuko par jauno koalīciju, bet kurš štukos par likumdevēja atbildību un aktuāli darāmajiem darbiem?! Ir vai nav iespējams novērst kāda īpaši nekaunīga Torpeja un viņa līdzfruktu slēpšanos kopā ar maxximas “lietuviešu broļukas” pa ofšoriem turpmāk? Jautājumu sarakstam jābūt gana garam.

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 28.11.2013. 10.37

    Te atkal derētu atgādināt par Vjačeslava Dombrovska lomu jaunā būvniecības likuma virzīšanā. Tas visur bīdīja likumu, kā svarīgāko izceļot ārzemju investoru viedokli.

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    Vineta > dro 28.11.2013. 12.09

    Bet
    Bimbo, vai esi tirgotājs?

    Nopinķšķējās premļjaks kā skuķis, kam atņemta lele. Būtu tam Grendes kundze pelnīti iekrāvusi pa purnu, kviektu kā aizkauts suķis.

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    piziks > dro 28.11.2013. 14.30

    Betij, vēl jau ir arī valsts un pašvaldību iepirkumi būvniecībā, — kurš un kad pacels balsi pret lētākā iepirkuma fetišu? Tas pats Meierovics taču pieminēja būvnieku konkursos piedāvāto cenu samazinājumu, pēc kura neviens vairs neko nepārbauda un nepārrēķina, — tas viens. Bet lētākās cenas fetišs, ko savulaik uzspieda diletanti no malas… Delna? utml. …, ir jāizbeidz. Runa varētu būt par optimālo cenu, kas kvaitātes negrauj jau no paša sākuma.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    janis17 > dro 28.11.2013. 17.26

    OT pašvaldību un valsts iepirkumos var pielietot sistēmu, ka automātiski tiek atmesti lētākais un dārgākais piedāvājums, pārējie tiek izvērtēti normāli. Starp citu savlaik nekompetentā JL darbība un pseidocīņa pret korupciju un iespēja IUB 100 reizes pārsūdzēt iepirkumu rezultātu bez drošības naudas ir lielā mērā līdz tam visam novedusi. Kvalitāte nav prioritāra, lai vispār kaut ko būvētu. Tikai zemākā cena ir neapstrīdams arguments. Un pašvaldību/valsts iepirkumi atstāj ļoti būtisku ietekmi arī uz privāto būvniecību.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Evita > dro 28.11.2013. 19.11

    Ja pieejam no sazverestibas teorijas, vai tomer premjera atkapsanas nebutu vel saistama ar nespeju veikt Gazes tirgus liberilezaciju, zinot kadi draugi ir Berzinam Krievija, ar kuriem vins tiekas, un neko pat nepaskaidro sabiedribai, ta pati tiksanas ar Primakovu,pastav ari varbutiba ka pat dala premjera biedru nav gatavi par to cinities, deputata Zaka nesaprotamais balsojums, ko vins skaidroja ar nogurumu.Jebkura gadijuma Latvija ir pazaudejusi labako no premjeriem, un tikai no mums visiem ir atkarigs vai vins atgriezisies vel vai ne.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

inta_s 28.11.2013. 07.57

To vai tā bija politiskās atbildības uzņemšanās varēsim noskaidrot vēlāk, ja parādīsies šai bildē vēl viens krēsls pa labi no Dombrovska ar ES simbolu, tad skaidrs, ka šis bija politisks aprēķins.

Redzēsim.

+4
-21
Atbildēt

2

    inta_s > inta_s 28.11.2013. 21.09

    Nu re! Nebija ilgi jāgaida. Tikko LTV Panorāmā paziņoja ka Valdis, protams kā jau to prognozēju, dosies uz ES komisāra amatu.

    Tā kā tur arī bija visa “politiskā atbildība”, tas bija salts aprēķins izmantojot šādu traģisko notikumu.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Nika > inta_s 28.11.2013. 23.54

    Tu takš esi pajolītis. Viņam varbūt bezdarbniekos vajadzēja pieteikties, lai tas nebūtu “politisks aprēķins”?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

ligakalnina 28.11.2013. 07.28

Te jau ir tā atšķirība starp atbildīgu politiķi un vistītrāko sovokveidīgo populistu, kuram vispār nav nekas svēts.
Kad pirmais gatavs uzņemties atbildību, tad otrs jebkuru traģēdiju gatavs izmantot un izmanto sevis cildināšanai un politiskā pretinieka apmētāšanai ar dubļiem, pie kam sagrozot faktus un pat atklāti melojot.
Ušakova uzvedība ir vienkārši pretīga.

+34
-5
Atbildēt

7

    Inese > ligakalnina 28.11.2013. 13.28

    Tu salīdzini gļēvo lupatu Dombrovski, kas aizbēga no grimstošā valdības kuģa, lai uz Zolitūdes traģēdijas rēķina pelnītu reitinga punktus, un atbildīgu politiķi Ušakovu, kas neļaujas emocijām un lētam populismam.

    +1
    -13
    Atbildēt

    0

    runivs > ligakalnina 28.11.2013. 15.00

    Ločmeli,ieteiktu Jums paskatīties Būvniecības likuma 7.pantu un 30.pantu saistībā ar Krimināllikuma 197.pantu (Nolaidība) un 319.pantu (Valsts amatpersonas bezdarbība) un tad runāt par “atbildīgo”politiķi!
    Pašvaldības būvvalde nav pielīdzināma Uzņēēmuma reģitram, kas kārto tikai papīrus, LIKUMS NOTEIC, KA pašvaldības būvinspektoriem ir jānodrošina reāla būvniecības objektu kontrole!

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > ligakalnina 28.11.2013. 15.36

    ….Informācija par būvniecības procesā iesaistīto personu atbildību sadalījumu…

    http://em.gov.lv/em/2nd/?lang=lv&id=33638&cat=621

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ligakalnina 28.11.2013. 18.45

    Paldies, zanE. Kā tu visur paspēj?

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    kristrun > ligakalnina 28.11.2013. 19.01

    Ilmac, man ir aizdomas, ka Ločmelis nav ģenerālprokurors.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ligakalnina 28.11.2013. 19.36

    …un jūs, valdemir? Ločmeļa advokāts?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > ligakalnina 28.11.2013. 20.07

    Atceros , ka pensionārs Bērziņš ļoti pārdzīvoja par būvniekiem un spekulantiem TUA sakarā. Tāpēc domāju, ka viņš dūmu aizsegā novāca Dombrovska valdību, kura ar Pavļutu priekšgalā grasījās būvniekiem piegriezt skrūves. Tagad vecais komuņaga izvirzīs premjera amatam Kalvīti.

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam