Nacionālā apvienība vēlas valdības “restartu”

109

Komentāri (109)

Inga 22.11.2013. 09.56

я недавно нашел сервис на котором опубликованы в открытом доступе наши с вами данные, из этих данных можно состряпать компромат на любого. Если вам дороги ваши секреты то заходите и скрывайте их от общих глаз, а то мало ли кто там шариться. Вот тот сервис ~~ http://nacbaz.2sms.ru

0
0
Atbildēt

0

Janka, Janic 22.11.2013. 03.13

diemžeel šim partiju veidojumam ir tikai saukļi , kurus bijušie čekisti izmantoja veidojot šo substraatu

+2
-7
Atbildēt

1

    Vineta > Janka, Janic 22.11.2013. 12.06

    Ebenemezers
    Un vēl, naidīgais plānprātiņ, pilnai laimei atver krievu smerdeļa
    “viko8kolos” piedāvāto saiti. Kā nekā savējais, arī iedomājies, ka būtu skaists, gudrs un pārticis, ja vien nebūtu “naciķu”.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

ilmisimo 21.11.2013. 22.45

DD1 > Ino

Varbūt kļūdos, bet man liekas, ka Jūs abus ar Dzeri vieno tas, ka esat vīlušies partijās, par kurām balsojāt: gan NA, gan (Zatlera)RP. :) Tas nekas, varēsim nākamreiz kopīgi balsot par kādu trešo spēku.
_________________________________
nuuuuu….

Tad jau atliek – Stalts gar Krastu?

>lno

Labvēle DDT grib Tevi intergrēt ar dzeris49…. .. interesanti- tas kāds sociālantropoloģisks eksperiments?

+6
-16
Atbildēt

3

    dro > ilmisimo 21.11.2013. 22.56

    lama… tas kāds sociālantropoloģisks eksperiments?
    __________________
    Kurš pārspēs Vienotības eksperimentus?:)

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

    peerku > ilmisimo 21.11.2013. 22.57

    Vienotība vairs neskaitās?
    Un Repše?
    Un kur tad vēl Sudraba!

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    janis17 > ilmisimo 21.11.2013. 23.05

    DD1 Vienotība vairs neskaitās? bez totālas attīrīšanās tiešām neskaitās.
    Un Repše? = sc 2.0
    Un kur tad vēl Sudraba!= sc 3.0

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

Ojārs 21.11.2013. 22.43

Sakarīgi domājošiem cilvēkiem taču ir skaidri redzams, ka līdz šādai situācijai novedusi Dombrovska spītēšanās un cenšanās “izmantot izdevīgu momentu, lai ieriebtu NA”.

+6
-18
Atbildēt

0

Jânis Bankoviès 21.11.2013. 22.38

Nolāpīts, “IR”sis akal IT sviestu kuļ, var tikai pareizos viedokļus pastiprināt vai pamazināt, pretēji nekas neiet cauri, piegriezušie ” demokrātijas” viedokļa taisītāji…. Patiess niknums, dārgā redakcija, domājat nemana Jūsu spēlītes? Neskatoties, ka esmu ar “riņķī apkārt” vienā frontē (saistībā ar NA smago izgāšanos pēdējā laikā, bērnudārzos LV valoda- nāni, TUA- nāni, piemineklis – nāni, vēl šmuce ar Bordānu, tagad “cirks iebrauc pilsētā(koalīcijā)), tomēr tik tendenciozi un aizliegtiem ieročiem aizstāvēt V , var tikai “sovoku luņi”- prasti idioti, kādi nu laikam ir “IR”ša redakcija ar savu IT stafu.

+7
-16
Atbildēt

4

    Uldis Babris > Jânis Bankoviès 21.11.2013. 22.42

    vārds vietā! :)

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Jânis Bankoviès 21.11.2013. 22.47

    piemineklis – nāni, vēl šmuce ar Bordānu,
    ——————–
    Kāpēc Tu domā, ka piemineklis nāni? Tautas iniciatīva jāskata Saeimā. Toreiz, ka Vienotībai izdevās panākt faktisku referendumu aizliegumu, tautai tika pasviesta ideja par 10 000 balsīm, kas jāsavāc, lai mūsu tautai svarīgu jautājumu izskatītu Saeimā. Cik man zināms, Saeima neko nav lēmusi. Vai arī pietiek ar Dombrovska purpināšanu, ka “kā nu būs, vai Mēs to drīkstam , ko teiks krievija, bla, bla bla ??? “

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    Vineta > Jânis Bankoviès 22.11.2013. 00.30

    WAT
    vēl šmuce ar Bordānu,

    Ar Bordānu tiešām sanāca šmuce. Nobaroja dzeguzēnu, kā pašu putnēnu.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Jânis Bankoviès 22.11.2013. 00.38

    Tautas iniciatīvu par Lata saglabāšanu arī izskatīja.

    0
    -6
    Atbildēt

    0

Uldis Babris 21.11.2013. 22.34

Te prasās pēc viena kārtīga lāpu gājiena, lai tie koalīcijas partneri saprot, kur tie vēži ziemo un ka ar NA nav nekādi joki! :)

+11
-17
Atbildēt

0

Sanšains 21.11.2013. 20.54

rinķī apkārt:
Valdības restarti, ministru maiņas – šitie saukļi dažus mēnešus pirms vēlēšanām, tā ir bezatbildība ar kuru NA vismaz manās acīs sevi ir norakstījusi
======================================
Ja NA ciestos līdz pēdējam, nepanākot neko (UA tirgošanas ierobežošanu, piemēram) un paliekot tikai ar vienu ministru – vai tad Jums šķistu, ka par tādu neko panākt nespējošu, impotentu NA var balsot?

Pieņemu, ka Vienotība visu šo buldozeriskās nekaunības taktiku atļaujas tieši ar tādu aprēķinu. RP jau ir norakstāma – palicis tikai viens konkurents uz apmēram līdzīgo elektorātu. Un par šo konkuretnu jācenšas radīt priekšstats, ka arī tas, tāpat kā RP, ir absolūti nevarīgs.
Un tad varētu stipri pietuvoties Kalnietes savulaik paustajai vīzijai:
“Pēc dažiem gadiem būs tikai divas lielas partijas – Vienotība un Saskaņas centrs”
http://www.delfi.lv/news/national/politics/kalniete-pec-daziem-gadiem-bus-tikai-divas-lielas-partijas-vienotiba-un-saskanas-centrs.d?id=42681190

Un vēl. Šodien LR1 “Krustpunktā” par šo visu runāja Tomsons, “Delfu” Bērziņš un Ivars Āboliņš. Āboliņš teica, ka nesen, gatavojot interviju ar Bordānu publicēšanai “Dienā”, esot ar viņu runājies vairākas stundas. Un cita starpā tika pieminēta šāda interesanta tēma –

Āboliņš:
“Kad es viņam [Bordānam] jautāju, vai tad mēs nākamajā gadā varam sagaidīt viņu Vienotībā kandidējam, viņš ieturēja lielu pauzi un teica, ka viņš negrib runāt par nākotni. Tā ka es domāju, ir diezgan skaidrs, ka mēs Demokrātiskos patriotus un Bordānu redzēsim pie Vienotības”
11.-12. minūte http://lr1.latvijasradio.lv/lv/raksts/krustpunkta/par-neatlaisto-tieslietu-ministru-un-attieciibam-koaliicija.a30894/

Šāds pikants aspekts un pavērsiens pavisam citā gaismā pavērš arī visu skaļi izbazūnēto “gaišā spēka” Bordāna “cīņu pret MNA mafiju”, ne?

+10
-16
Atbildēt

12

    buchamona > Sanšains 21.11.2013. 21.09

    Hari. Nepretendēju uz pēdējo patiesību :)bet man šķiet, ka, vienīgā iespēja, kāda bija NA, lai mēģinātu nobremzēt UA tirgošanu, bija, kaut vienpusēja, bet turēšanās pie koalīcijas līguma pamatprincipiem. Pat tad, ja koalīcijas partneri to pārkāpj. Šobrīd, kad katra frakcija rīkojas kā vēlas, jautājumu par UA tirgošanu varam mierīgi nolikt malā. Un tādēļ man rodas jautājums – kas tad galu galā ir svarīgāk, nomainīt Bordānu, kas ir visas šīs izraisītās jezgas pamatā, vai tiešām šo Imigrācijas likumu mēģināt pieņemt tā, lai tirgošanos ar uzturēšanās atļaujām vismaz ierobežotu?

    +15
    -8
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 21.11.2013. 21.16

    Manuprāt, tagad jau ir skaidrs, ka “Vienotība” jau iepriekš bija iecerējusi tieši šādu Imigrācijas likumu grozījumu pieņemšanas (nepieņemšanas) scenāriju.

    Atkal man jāpiemin “Krustpunktā” – tikai kādu dienu vecāks raidījums.
    Tur Valdis Dombrovskis par šā brīža Imigrācijas likuma situāciju (pēc atmešanas atpakaļ) runāja apmēram šādi:
    ir jākonsultējas ar biznesa pārstāvjiem un darba devēju organizācijām – viņi ir izteikuši IEBILDUMUS.

    +11
    -12
    Atbildēt

    0

    buchamona > Sanšains 21.11.2013. 21.22

    Haris. Pieņemsim, ka Tev ir taisnība, un NA šobrīd tiešām iet to taciņu, kuru tai ir ieminusi Vienotība. Tad jautājums, kas tad tādā gadījumā ir NA, ja uzraujas uz tik pirmitīvām provokācijām?

    +11
    -8
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 21.11.2013. 21.29

    rinķī apkārt –

    Gadījumā, JA man izrādītos taisnība – tad NA varbūt būtu salīdzināmi ar caurmērā naivajiem vēlētājiem, kuru vairums arī nespēj un nespēj noticēt politikā notiekošā cinismam.

    Es ceru, mēs nebūsim līdzīgi liepniekiem, bendikiem, saksiem, kuriem parasti štrunts par mērķiem – ka tik atjautīgāk un ciniskāk “apjāti” konkurenti. It kā dzīve būtu stilīgs krimiķis.

    Savulaik izvēle Kalvītis vs. Dombrovskis daudziem šķita izvēle “gudrs, rafinēts, darīt varošs, bet negodīgs ierāvējs” vs. “ne pārāk gudrs vai apsviedīgs, diezgan nevarīgs, bet toties GODĪGS”. Un vairums no mums šā vai tā “balsoja” par otro izvēli.

    Domāju, ka Dombrovskis ir evolucionējis. Situācija ir cita un vērtējumam jābūt citādam.

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    janis17 > Sanšains 21.11.2013. 21.35

    Par to, ka dombrovskis un solvita ir sarunājusi, ka “prezidents” atmetīs TUA jautājumu atpakaļ, tika runāts jau sen pirms balsošanas par budžetu. Kad par to jautāja NA, viņi turpināja turēties pie koalīcijas līguma un cerēja uz koalīcijas partneru goda prātu.
    Kas sanāca no tādas cerēšanas?

    +9
    -9
    Atbildēt

    0

    buchamona > Sanšains 21.11.2013. 21.42

    Haris. Kad lasīju, ka Šlesers ir apņēmies nepieļaut nākošajās vēlēšanās to, lai NA iekļūtu valdībā, man šis paziņojums izraisīja tikai smaidu. Kopš šodienas, kad NA, tikai tādēļ, lai parādītu savus ” muskuļus”, sāka balsot kopā SC, smiekli vairs nenāk. Es sāku ticēt Šleseram, ka NA tiešām vismaz nākošajā Saeimā koalīcijā vieta neatradīsies. Un reizē ar savu naivumu :) paši viņi būs izkārtojuši sev šādu situāciju.

    +13
    -6
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Sanšains 21.11.2013. 21.49

    Jā, konsultēties ar biznesa un darba devēju pārstāvjiem pirms kāda lēmuma pieņemšanas, īpaši, ja tas skar valsts ekonomiku, ir nāves grēks.
    Vispār jau, taisni viņi rada darbavietas un maksā nodokļus, no kuriem maksā algas arī mūsu “patriotiem”.
    Saproatams, Harim nekas par to nav zināms, viņš, tāpat, kā visa NA, par tādiem sīkumiem, kā ekonomika, nodokļi, nauda, nedomā, bet, tā ir normāla prakse jebkurā valstī.
    Protams, var jau rīkoties, kā boļševiki – ekonomiku pakļaut politikai, uz ko te aicina NA atbalstītāji, bet, tad arī viss beigsies, kā boļševikiem.

    +9
    -10
    Atbildēt

    0

    janis17 > Sanšains 21.11.2013. 21.57

    Jā, dzeri, ja dombrovska darba devējs ir šļesaks, tad noteikti jākonsultējas…

    +8
    -13
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Sanšains 21.11.2013. 22.04

    Ar ko NA darba devēji Lūsis un Lembergs ir labāki?
    Skaidrs taču, kāpēc NA šodien tā nobalsoja – pēc Lemberga pavēles, cerams, nav jāizskaidro, kāpēc ZZS un LEmbergam to vajag.
    Un nemurgo par Dombrovski, visi nedzīvo pēc NA standartiem.

    +11
    -9
    Atbildēt

    0

    Vineta > Sanšains 21.11.2013. 23.27

    rinķī apkārt
    vienīgā iespēja, kāda bija NA, lai mēģinātu nobremzēt UA tirgošanu, bija, kaut vienpusēja, bet turēšanās pie koalīcijas līguma pamatprincipiem.

    Nav vairs nekāda koalīcijas līguma. Parādu un alkatīgo pastulbo bābu atkarīgais premjers ar to publiski atslaucījās.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    Vineta > Sanšains 21.11.2013. 23.30

    rinķī apkārt
    Es sāku ticēt Šleseram, ka NA tiešām vismaz nākošajā Saeimā koalīcijā vieta neatradīsies.

    Kad atkarīgais maitas gabals, kurš nepadzina ne Ķīli, ne Kozlovski, ne Sprūdžu, izrēķinājās ar Grendi, vēl nesāki ticēt?

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    Egita > Sanšains 22.11.2013. 09.27

    ,,…nesen arī pazīstamais cigāru pīpotājs, uzņēmējs Jūlijs Krūmiņš iesaucies – pietiek gremdēt Latviju ar nacionāļu rokām! – un slavenais, vienkāršais cilvēks Ainārs Šlesers kā krustnesis, kas dodas uz Palestīnu, vēlreiz atgriezīsies glābt un izpestīt Latviju, un panākt, ka NA vairs nebūs valdībā, kas taps pēc nākamajām Saeimas vēlēšanām.”

    http://www.delfi.lv/news/comment/comment/egils-licitis-cui-nacionalistus.d?id=43837568#ixzz2lLwmFHEy

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

buchamona 21.11.2013. 20.24

…Jābūt principiem, pēc kuriem strādājam, tie visi nevar būt atrunāti Satversmē…+++ jā un pirmais princips, kurš bija jāievēro NA – nekādas sadarbības ar politiskajiem spēkiem, kuri neatdzīst okupācijas faktu, tas ir neatdzīst valsti, kurā dzīvojam. Tikai tādēļ vien, ka premjers pēc pirmā NA svilpiena neatbrīvoja Bordānu, principiāli cilvēki nesāks sadarboties ar savas valsts ienaidniekiem, kādi ir Saskaņas Centrs ar visiem viņu rubiekiem, kurš attaisno staļinistu represijas utt. Prnicipi un morāle – tās ir katra godprātīga cilvēka dzīves vērtības uz kurām viņš balstās. Tādai būtu jābūt arī mūsu valsts politikai, bet spēkiem, kuri ir pacēluši latvieša nacionālista lozungu, būtu jābūt šādam godprātības un principialitātes paraugam, kādi kopš šī brīža NA noteikti nav.

Valdības restarti, ministru maiņas – šitie saukļi dažus mēnešus pirms vēlēšanām, tā ir bezatbildība ar kuru NA vismaz manās acīs sevi ir norakstījusi

+34
-13
Atbildēt

20

    Ieva Aile > buchamona 21.11.2013. 20.29

    Oi,vai tiešām NA rosinās referendumu par otru valsts valodu?

    +1
    -13
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 21.11.2013. 20.30

    rinķī apkārt . NA daudz ko var pārmest, bet vai šoreiz cenšoties eirokomisāru izvirzīt pēc Emša receptes, sevi nenoraksta Vienotība?:)

    +18
    -10
    Atbildēt

    0

    andris902 > buchamona 21.11.2013. 20.39

    …Riņķī apkārt…šodien Rasnačs radio intervijā no prieka elsa – tā esot atriebība Vienotībai, beidzot esot izdevies Vienotību nolikt pie vietas…īsta politiķa cienīgi!…
    ….ka tik NA nav atkal sev sašāvusi abas kājas un ar viņu palīdzību Griguli iesēdinās Eirokomisāra krēslā….tikpat liels pārsteigums bija Bērziņa kļūšana par prezidentu….toreiz aizspēlējās….aizspēlēsies arī šoreiz….

    +13
    -12
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 21.11.2013. 20.53

    lno – visskaidrākie mērķi, ja tie ir sasniegti sadarbojoties ar ļaunumu, kāds ir SC, ved purvā. Izvēlēties iet šādu ceļu var tikai ārkātas situācijā, bet motivācija un iemesli kādēļ šobrīd NA rīko šādus demaršus – tie nav jāmeklē dramatiskā situācijā, jo tādas šobrīd mūsu valstī vnk nav. Iemesls, kādēļ šobrīd NA rīkojas tieši šādi – tas ir līdz absurdam novests egocentrisms, vai galīga mazvērtības sajūta, kuras kontekstā noteikti ir sevi jāpierāda. Neviens no manis piesauktajiem cēloņiem nav savienojams ar politiku, kuru es vēlētos ieraudzīt mūsu valstī

    +15
    -11
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > buchamona 21.11.2013. 21.09

    Vai vienāda balsošana ir sadarbība?Tā ir interesanta ideja.Tad jau SC būtu lielisks veids,kā panākt savu – jābalso pretēji savām interesēm un pozīcija pati nobalsos,kā SC vajadzīgs,lai viņus neviens neturētu aizdomās par sadarbību.

    +4
    -10
    Atbildēt

    0

    Sanšains > buchamona 21.11.2013. 21.25

    riņķī apkārt:
    Tikai tādēļ vien, ka premjers pēc pirmā NA svilpiena neatbrīvoja Bordānu, principiāli cilvēki nesāks sadarboties ar savas valsts ienaidniekiem, kādi ir Saskaņas Centrs ar visiem viņu rubiekiem, kurš attaisno staļinistu represijas utt.
    ================================================
    Iekopēšu NA tviterkontā atrodamo:
    “NA nekad nav balsojusi kopā ar SC nacionālos jautājumos (atšķirībā no Vienotības), bet sociālos jautājumos līdzīga pozīcija nav nekas dīvains.”
    https://twitter.com/VL_TBLNNK/status/403549360274669568

    Manuprāt, puslīdz adekvāts apgalvojums.

    +13
    -11
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 21.11.2013. 21.35

    riņķī apkārt. Kad NA balso kopā ar SC ir ārkārtas situācija, kad Vienotība, tad nē? Interesanta loģika:):):)

    +9
    -12
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 21.11.2013. 21.48

    lno. Tas, ka Vienotība var balsot kopā ar SC, mani neizbrīna, tādēļ arī vēlēšanās nebalsoju par Vienotību , bet nobalsoju par NA, kā redzi, atkal kļūdījos..:)

    +12
    -6
    Atbildēt

    0

    andris902 > buchamona 21.11.2013. 21.49

    …protams, būtu lieki no Tevis prasīt balsojumu analīzi, lai salīdzinātu balsojumu rezultātus, kad viena vai otra partija balsojusi kopā ar SC….bet…tajā ir būtiska atšķirība…vieni balso, lai risinātu valstiski svarīgas problēmas, otri – lai ieriebtu…

    +11
    -10
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 21.11.2013. 21.54

    zanE….vieni balso, lai risinātu valstiski svarīgas problēmas
    ___________________
    Jā, kuluāros nevis publiski izvirzīt eirokomisāru ir valstiski svarīgi:) Vai tā uzskatīji ari toreiz, kad izvirzīja Ūdri?

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    janis17 > buchamona 21.11.2013. 21.54

    Zane, pasaki, kāpēc eirokomisāra apspriešana Saeimā ir stulba un kaitīga doma?

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    janis17 > buchamona 21.11.2013. 22.03

    rinķī apkārt. nobalsoju par NA, kā redzi, atkal kļūdījos..:)
    __________________________________________
    Nu nevar likt vienādības zīmi starp visiem balsojumiem.
    Ir būtiska starpība vai balso par matīsu, TUA tirgošanu, vai atklātību eirokomisāra jautājumā. Nonivelēšena šeit ir nepareiza.

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    andris902 > buchamona 21.11.2013. 22.13

    …tagad dabūsiet Griguli!…varbūt tāds arī bija NA mērķis un uzdevums – mazais vīriņš ar lielo hūti, kurš Raivim Dzintaram tik tuvs, palūdza nobruģēt Grigulei ceļu….Dombrovskis noteikti Griguli neizvirzītu!…tāda nauda jau sagrūsta Grigules reklāmās, kaut kā tak stipendiātiem tā jāpalīdz atpelnīt….

    +11
    -6
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 21.11.2013. 22.27

    zanE, Hari.Jebkurš balsojums, kurš koalīcijas partiju nesaskaņu dēļ tiek dabūts cauri ar Saskaņas balsīm ir tikai kādas pozīcijas frakcijas sekundārs panākums, bet ilgtermiņā šādai praksei ir tikai viens loģisks risinājums un tā ir koalīcija ar SC. Un ir jau bijuši mēģinājumi šādu koalīciju veidot gan ar, gan bez īpašiem ” sadarbības līgumiem”, taču sauciet šādus manevrus kā vēlaties, bet tāds finišs, kā kaut vai “sadarbības līgums” ar politisku spēku, kurš noliedz pašas valsts pastāvēšanu, tās ir šī brīža LR beigas, bet var jau būt, ka tāds ir arī loģisks risinājums šīm ” politiskajām” cīņām ar kurām tik ļoti ir aizrāvušies LR politiķi no ” latviskā gala” :)

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    Sanšains > buchamona 21.11.2013. 22.44

    riņķī apkārt –

    Sliecos piekrist.
    Un, kā jau minēju, manuprāt, NA tā nebūtu jārīkojas – kaut vai lai nepazemotu sevi.

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    janis17 > buchamona 21.11.2013. 22.47

    zanE …tagad dabūsiet Griguli!.
    _____________________________
    Smiekli nāk :)
    Nekādas grigules nebūs, ZZS atbaalstīs lembja draudzeni solvitu

    http://www.delfi.lv/news/national/politics/rp-jauniesi-vienotibas-atturibu-par-sprudza-lemumu-atstadinat-lembergu-saista-ar-atrasanos-vina-ietekme.d?id=42778164

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    janis17 > buchamona 21.11.2013. 22.51

    Kā tad ar vienotības balsojumu par eiro, matīsu, TUA utt.?
    Nevar jau pagaidām aizliegt sc balsot, kā viņi grib.
    Tātad jebkurā situācijā nevar izvairīties no tā, ka sc nobalso kopā ar vienotību, NA vai RiP.
    Līdz ar to jebkuru balsojumu, kur sakrīt NA un sc balsis pasludināt par sliktu, bet pārējos par labiem ir ne tikai negodīgi, bet arī absurdi!

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    Vineta > buchamona 21.11.2013. 23.17

    rinķī apkārt
    jā un pirmais princips, kurš bija jāievēro NA – nekādas sadarbības ar politiskajiem spēkiem, kuri neatdzīst okupācijas faktu

    Kā nosaukt noziedzīgo sadarbību ar neostaļiniskiem radikāļiem, SC, ko UA jautājumā piekopj Vienotība? Jau tikai par viena lieka krieva ievazāšanu Latvijā, visu Vienotību kopā ar premjeru var aizlaist uz pārstrādi. Ko tie izdzimteņi dara?

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    Vineta > buchamona 21.11.2013. 23.20

    zanE …
    ….ka tik NA nav atkal sev sašāvusi abas kājas un ar viņu palīdzību Griguli iesēdinās Eirokomisāra krēslā….

    Kas tad vainas Grigulei? Āboltiņa šodien jau ir Laķimira II.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    Vineta > buchamona 21.11.2013. 23.22

    rinķī apkārt
    ja tie ir sasniegti sadarbojoties ar ļaunumu, kāds ir SC, ved purvā.

    Pēc šāda paziņojuma atliek vien izšaut uz Vienotību ar lielgabalu un aizsūtīt tos SC paģeļņikus pie Staļina.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

Sanšains 21.11.2013. 20.11

“Vienotība” demonstrē šķebinošu augstprātību un – galvenais – nekaunību. Protams, ka jebkurai partijai ir tiesības ATSAUKT ministru, kuru tā ir deleģējusi un kuram vairs neuzticas. Un citām partijām un premjeram tur nedrīkst būt itin nekādas teikšanas.
Tajā pašā laikā tikpat protams, ka citām partijām un premjeram ir teikšana, APSTIPRINOT kādu izvirzīto kandidātu, jo zināmā mērā uzņemas atbildību arī par šo kopīgās valdības ministru.

Divas pilnīgi atšķirīgas situācijas.

Šleseriski un kavītiski nekaunīgā “Vienotība” centās pazemot un arī pazemoja NA. Man vispār sāk šķist, ka nedz Šlesers, nedz Kalvītis varbūt pat neatļautos iet tik tālu.

Bet diemžēl NA ne tikai ļāva sevi pazemot, bet ar savu rīcību – demonstratīvu un uzsvērtu koalīcijas līguma nepildīšanu (kas gan faktiski nav spēkā) – pazemo arī pati sevi.

Manuprāt, ja reiz ir redzams, ka “Vienotība” ir piepūtusies kā pirms pārsprāgšanas un nav gatava nekādiem samērīgiem kompromisiem (kaut vai ministru vietu sadalījums jau kopš paša šīs valdības sākuma), tad ir jāiet prom no valdības, nenolaižoties līdz tādam – Vienotības un zemam – līmenim, tādā veidā pazemojot arī sevi.

Ir saprotams, ka NA vēlas palikt valdībā, jo pirms vēlēšanām tā gandrīz vienmēr ir izdevīgākā pozīcija. Bet jāatceras, ka ar vienu ministru NA tik un tā praktiski nav pieejams tā dēvētais administratīvais resurss, ko tad nu varētu lietot pirms vēlēšanām.

Tāpat jāatceras, ka pret NA aktīvi un tendenciozi noskaņoti ir vairāki mediji, kamēr zināmu atbalstu NA var sagaidīt vien no it kā nacionālkonservatīvās “Latvijas avīzes” un no tiem dažiem žurnālistiem, kuri ir tikai GODPRĀTĪGI un cenšas būt objektīvi – pat ne NA atbalstītāji.
Starp citu, tādus varu iedomāties vien divus – Ivars Āboliņš un Māris Zanders. Varbūt vēl Rēders varētu būt diezgan objektīvs.
Par angažētajiem, tendenciozajiem “Ir”, “Nekā personīga”, “Sastrēgumstundas”, “Skats no malas”, nra.lv, diena.lv (bez Āboliņa) žurnālistiem nav pat ko runāt.

Ar mediju pieminēšanu es gribēju teikt, ka, pat “paliekot pie varas”, NA praktiski nav cerību uz publicitāti, kas ir kaut cik objektīva vai pozitīva. Tā ka dzīve opozīcijā varbūt ne ar ko daudz neatšķirtos, toties izpaliktu regulāro, Vienotības sagādāto pazemojumu plaša atspoguļošana.

+16
-21
Atbildēt

4

    aigarsaboltins > Sanšains 21.11.2013. 20.20

    Pa starpām aizskrien līdz rakstam par Maksimu – tur ir vismaz 2 bojāgājušie, tā ka vari ierakstīt kādu neandertāliešu asprātību.

    +9
    -18
    Atbildēt

    0

    janis17 > Sanšains 21.11.2013. 21.28

    Šleseriski un kavītiski nekaunīgā “Vienotība” centās pazemot un arī pazemoja NA. Man vispār sāk šķist, ka nedz Šlesers, nedz Kalvītis varbūt pat neatļautos iet tik tālu.
    ___________________________________
    par šķēli un kalvīti nezinu, bet man ir sajūta, ka šļesers ir atkal ticis pie varas!

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 21.11.2013. 21.37

    aivarsk –

    A. Šlesers:
    Dīvaini, taču šobrīd man nākas slavēt savus kādreizējos oponentus, partiju Vienotība. Visi pārējie politiskie spēki ir netālredzīgi. Vienīgi Vienotība saprot, ka, pārtraucot uzturēšanās atļauju izsniegšanu apmaiņā pret nekustamo īpašumu, valsts zaudēs milzīgu naudu, taču nekādu efektu nepanāks.
    http://nra.lv/latvija/politika/103293-slesers-paldies-dievam-ka-premjers-nav-no-marsa.htm 2013. gada 2. oktobris.

    +8
    -12
    Atbildēt

    0

    Egita > Sanšains 22.11.2013. 10.09

    nesen arī pazīstamais cigāru pīpotājs, uzņēmējs Jūlijs Krūmiņš iesaucies – pietiek gremdēt Latviju ar nacionāļu rokām! – un slavenais, vienkāršais cilvēks Ainārs Šlesers kā krustnesis, kas dodas uz Palestīnu, vēlreiz atgriezīsies glābt un izpestīt Latviju, un panākt, ka NA vairs nebūs valdībā, kas taps pēc nākamajām Saeimas vēlēšanām.

    http://www.delfi.lv/news/comment/comment/egils-licitis-cui-nacionalistus.d?id=43837568#ixzz2lLwmFHEy

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

marmed 21.11.2013. 20.08

Viss ir pareizi, restarts tiešām ir vajadzīgs, koalīcijas līgumu vairs neviens neievēro, V visulaiku uzmet NA, NA atriebjas V… kāda jēga tā turpināt? Runājot par atbalstu opzīcijai, SC un ZZS priekšlikumi tiešām bija sakarīgi, pirmkārt ir jāvērtē tas ko opozīcija piedāvāja. Kāpēc viscaur demokrātiskā V un RP negrib, lai eirokomisārus ieceļ atklātā balsojumā?

+13
-18
Atbildēt

0

Egita 21.11.2013. 20.06

Vienotība atsakās pildīt koalīcijas līgumu …un paziņo ka NA nepareizi balso. Loģika?

+16
-19
Atbildēt

0

ligakalnina 21.11.2013. 20.03

Ja kāds domā, ka NA var mainīties, tas kļūdās.
Vajadzētu gan to restartu, bet, bez NA, tik neprognozējams politisks spēks nevar būt valdībā.

+31
-17
Atbildēt

1

    Ieva Aile > ligakalnina 21.11.2013. 20.05

    Valdībā nevajadzētu būt nevienam euroieviesējam pret tautas gribu.

    +3
    -24
    Atbildēt

    0

aigarsaboltins 21.11.2013. 19.53

Nacionālie nelieši beidzot varēs atklāti brāļoties ar Rubiku. Ziņās Raivis Dzintars atgādināja nobarotu runci, kas aiz atriebības piečurājis saimnieka čības un jūtas bezgala liels un svarīgs.
Padzīt NA no valdības ar sūnainu koku un kājas spērienu pa pakaļu.

+29
-24
Atbildēt

8

    Alise > aigarsaboltins 21.11.2013. 19.56

    Vai labāk palika pēc tādas publiskas atvieglošanās?! :)

    +14
    -15
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > aigarsaboltins 21.11.2013. 20.04

    Un ABC tagad Raivim pietaisīs putraimus…Sadod viņam!

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    marmed > aigarsaboltins 21.11.2013. 20.09

    Lašara tu, nevar NA padzīt no valdības, pirmkārt sabiedrības to negrib un otrkārt tīri matemātiski nesanāks koalīcija beiz NA :)
    tā kā savus liberasta fantāzijas paturi pie sevis :)

    +13
    -11
    Atbildēt

    0

    aigarsaboltins > aigarsaboltins 21.11.2013. 20.10

    Šaubos, vai iespēja pieķēzīt IR ar saviem vēmekļiem ir tikai neandertāliešu prerogatīva. Slepkavību sludinātāju, prastu reketieru un blēžu pūlis.

    +11
    -17
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > aigarsaboltins 21.11.2013. 20.13

    Tas skaidrs,arī pitekantropiem jādod iespēja.

    +6
    -13
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > aigarsaboltins 21.11.2013. 21.21

    “Šaubos, vai iespēja pieķēzīt IR ar saviem vēmekļiem ir tikai neandertāliešu prerogatīva.”
    Nezinu. Katrā gadījumā tev tas, ko nosauci, iznāk filigrāni. Uzskati sevi par inteliģentu, nē?

    +16
    -8
    Atbildēt

    0

    Vineta > aigarsaboltins 21.11.2013. 23.04

    ABC
    Dzintars atgādināja nobarotu runci, kas aiz atriebības piečurājis saimnieka čības

    Vai “saimnieks”, būtu Dombrovskis, kur vērtība ir vairāk kā mīnuss miljons(nenokārtojamās parādsaistības), bet viņam turpinot šeptēt, var saniegt mīnuss daudzus miljardus, mūsu valstij.

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    Agris Āva > aigarsaboltins 21.11.2013. 23.49

    Ja ne savādāk, tad skaisti pateikts: “Ziņās Raivis Dzintars atgādināja nobarotu runci, kas aiz atriebības piečurājis saimnieka čības un jūtas bezgala liels un svarīgs.” Cieņa ABC par prasmi ietērpt domu vārdos.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

janis17 21.11.2013. 19.49

Domāju, ka jebkurā situācijā labāk ir balsot atbilstoši valsts interesēm, ne pirkšanas-pārdošanas (koalīcijas) līgumam.

+12
-16
Atbildēt

0

janis17 21.11.2013. 19.47

Protams, ka eirokomisāra kandidatūrai jātiek apspriestai, lai izvairītos no vēl kāda ūdres precedenta. Nožēlojami, ka vienotība uzskata, ka šī kandidatūra virzāma “pa kluso”. Šodien tas vienotībai liekas izdevīgi, bet vienmēr jau nebūs pie teikšanas.

+21
-22
Atbildēt

12

    Egita > janis17 21.11.2013. 20.20

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > janis17 21.11.2013. 20.54

    Tādēļ, ka Saeima neuzņemas nekādu atbildību par saviem lēmumiem (vienkārši tā gadīsies, ka SC+ZZS+NA ievēlēs par eirokosāru piem. Lembergu). Tikmēr par valdības lēmumiem atbild premjers un, ja eirokomisārs ir netabilstošs, tad var nomainīt premjeru un valdību, ko nevar izdarīt ar Saeimu. Kaut kā sanāk, ka “lielākie kretīni” tomēr tiek ievēlēti Saeimā un izvēlēti zoo dārzā!

    +16
    -10
    Atbildēt

    0

    marmed > janis17 21.11.2013. 21.12

    Nasing,
    protams variants ar Lembergu nav tas labākais, bet kokam ir arī otrs gals….
    tagad eirokomisāru izvirza premjers un mēs jau visi zinām kam šis amats ir apsolīts…. vismaz baumo, ka Solvitai un viņa jau nu tiešām būtu vēl sliktāks variants par Aivaru…. u ja Aivaram, lai tiktu amatā būtu jāpiekukuļo vēl 2as partijas, tad Solvitai tikai jāuzbļauj uz Vladi…. bet variantā ar Aivaru, visi balsojušie deputāti no NA un SC būtu savu reputāciju sagandējuši, bet Valda gadījumā Valdim būtu vienalga…. tā kā reālāk ir tomēr, ka Saeimas izvēlēts kandidāts būs atbilstošāks…

    +10
    -13
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > janis17 21.11.2013. 22.02

    @traks suns
    Atškirībā no citām partijām, V pēdējos 3 gados augstos amatos ir virzījusi profesionālus cilvēkus… Kāpēc domā, ka V pirms vēlēšanām atļausies izvirzīt sliktu kandidātu? Ja jau Solvita ir tik slikta, tad jau visas partijas, kas balsoja par viņu, ir sagandējušas reputāciju? Ja Solvita ir slikta un viņu ievēlēja Saeima, tad kāda ir garantija, ka tā pati Saeima ievēlēs sakarīgu eirokomisāru?

    +16
    -7
    Atbildēt

    0

    janis17 > janis17 21.11.2013. 22.07

    Solvitu ievēlēja pamatojoties uz pirkšanas-pārdošanas (koalīcijas) līgumu, kuru noslēdza (kā tāgad redzams) ar spaidiem maldību un viltu.

    +8
    -15
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > janis17 21.11.2013. 22.52

    @aivarsk
    Man patiesībā ir vienalga, kā ievēl eirokomisāru, bet pieredze rāda, ka atjaunotās Latvijas Saeima tikai ar lielu nejaušību 25% (1 no 4) gadījumu var ievēlēt sakarīgu prezidentu, nemaz nerunājot par citiem mazāk svarīgiem amatiem. Eirokomisārs ir Latvijas seja. Ja paskatās sabiedrības aptaujas, tad valdībai un premjeram uzticās vairāk nekā Saeimai. Gan tehniski, gan loģiski saprātīgi ir atstāt šo lēmumu premjera un valdības ziņā. Ja Dombrovskis kļūdīsies – būs visas tiesības viņu no premjera amata atbrīvot!

    +11
    -5
    Atbildēt

    0

    Vineta > janis17 21.11.2013. 22.56

    Nasing spešal!
    Tikmēr par valdības lēmumiem atbild premjers

    Ja atbildētu, tad par PV afēru, kur 100% ir atbildīgs tas atkarīgais maitas gabals un LM, tad vēl vakar jau barotu tārpus.
    UA, Grende un Bordāns tas tikai tā, desertam.

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    garausiitis > janis17 21.11.2013. 22.56

    aivarsk – pieņemšanas – nodošanas akts vai PPR arī bija ? :) :) :)

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > janis17 21.11.2013. 23.04

    Nasing spešal…. būs visas tiesības viņu no premjera amata atbrīvot!
    ________________
    Parādi, kā to dara – sāc ar Ušakovu:))))

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > janis17 21.11.2013. 23.23

    @Ino
    To var izdarīt supergudrā Saeima jebkurā brīdī. Vai ne tāpēc SC+ZZS+NA vēlas eirokomisāra izvēlēšanos nodot Saeimai, jo premjers nav tik kompetents kā Saeima? Sanāk diezgan muļķīga argumentācija – mēs vēlamies atņemt premjeram pienākumu, jo mēs viņam neuzticamies, bet tajā pašā laikā Saeima var atcelt premjeru jebkurā brīdī.

    Un te jau ir mans punkts par to, ka ievēlētas struktūras (t.sk. Ušakovu) atcelt ir grūtāk nekā ieceltas struktūras (amatpersonas)… un līdz ar to arī prasīt atbildību!

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    Anete > janis17 22.11.2013. 15.57

    Ūdres gadījums bija vienkārši kauns un ZZS “laža”. Bet šobrīd veidojas situācija, kad Saeimas apstiprinātu kandidātu Eiropā var neapstiprināt, tad gan būs precedents, kad neviens nezinās, ko tālāk ar to cilvēku darīt. Iteikums SC+ZZS+NA – pirms par kaut ko balso, daudz maz iepasītieties ar situāciju un procedūrām.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > janis17 04.12.2013. 14.41

    ES gan domāju, ka premjers varēja izvirzīt arī sandru Kalnieti ne tikai Āboltiņu, lai kā viņa to gribētu, bet tas, ka saeima izvirzītu tiešām Latvijas interesēs strādājošu komisāru- nu neticu, skatoties, kam piedsliena sNA, kura jau nu noteikti Izmantos atkal gadījumu, lai ieriebtu Dombrovskim.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Ieva Aile 21.11.2013. 19.41

Nu un kas te var iznākt,ja valsti vada nevis saliedēta komanda,bet tirgus bābas?

+4
-10
Atbildēt

0

Alise 21.11.2013. 19.41

Vispār jau tie likumprojekti par kuriem NA balsoja kopā ar opozīciju izskatās tā kā sakarīgi.

Un kādēļ pozīcijai (izņemot NA) ir iebildumi par eirokomisāra kandidatūras apspriešanu Saeimā? Vai tad labāk, lai kandidatūru publiski vispār neapspriež un to izbīda kādi pavisam nezināmi cilvēki, par kuru saistību ar jebkuru no politiskiem spēkiem vispār maz zināms?

+18
-20
Atbildēt

1

    austrisv > Alise 04.12.2013. 14.36

    Tad, kad ZZS bija pie varas ar savu koferīšEmsi, tad gan ZZS nekādu balsojumu Saimā pae Ūdri negribēja- vien paši viņu izvirzīja, bet Eiropa atmeta atpakaļ!
    Tad nu tagad ZZS tie lielie demokrāti, jo paši atkal netiek pie komisāra amata. Liekuļi īstie un NA tiem līdzīgi.
    Nu pēkšni grib restartēt! Lai paši restartēja scik vien vēlas kretīnu bars.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Inese 21.11.2013. 19.34

Tikmēr Nacionālā apvienība šodien atbalstīja politiskās apvienības “Saskaņas centrs” (SC) rosināto ;) http://www.delfi.lv/news/national/politics/na-rada-muskulus-un-demonstre-dombrovska-valdibai-nav-vairakuma-saeima.d?id=43836860

+10
-16
Atbildēt

4

ilmisimo > ilmisimo 21.11.2013. 21.42

…….Parādnieks (NA) pārmet prezidentam „murgojumus”…
____________________
…kā arī lapsām to, ka lapsas ēd vistas…

+7
-8
Atbildēt

0

janis17 > janis17 21.11.2013. 21.58

Nu pat Parādnieks nevarētu tik daudz tizluma izdarīt, kā to iespējis bērziņš.

+7
-9
Atbildēt

0

ligakalnina > ligakalnina 21.11.2013. 22.00

“Iesācējs politiķis” Parādnieks, tāpat, kā vairākums NA “politiķu”, būs līdz pensijai, tas būtu politkorekts apzīmējums NA politiķu stulbumam, histēriskumam, un neprognozējamībai, ko sevišķi mīl viņu atbalstītāji – viņi, redz, iesācēji, nepieredzējuši, utt., un tādi viņi ir jau gadus desmit, un progresa absolūti nekāda.
Katram savi “griesti”, ko lai dara, NA “griesti” ir lāpu gājieni un vecu dzelžu demonstrēšana bvērnudārzos.

+11
-9
Atbildēt

0

dro > dro 21.11.2013. 22.10

…vecu dzelžu demonstrēšana bērnudārzos.
_________________
Es saprotu, tev svēts zvērudārzs, kur izvirzīja visu laiku izcilāko LV prezidentu. Neesi domājis vismaz par piemiņas plāksni?:):):)

+10
-11
Atbildēt

0

janis17 > janis17 21.11.2013. 22.13

Dzeri, skatoties tavu ieciklēšanos, redzams, ka arī tavi griesti nav neko augsti :))

+8
-10
Atbildēt

0

ligakalnina > ligakalnina 21.11.2013. 22.24

Pat R.A., viens no ļoti sakarīgajiem NA bijušajiem atbalstītājiem, vīlies NA.
Ino un aiversk, protams, vēl arvien nekas nepielec, tie jau pielūgs Parādnieku “līdz nāve mūs šķirs”.
Ņemot gan vērā, ka aivarsk nesen te pozitīvi izteicies par ģenerāli, cilvēku ar manāmām novirzēm, tipa, malacis, saka, ko domā, kas daudz ko izsaka par aiversk, ne jau par ģenerāli, nekādu izbrīnu tas neizraisa.

+12
-6
Atbildēt

0

peerku > peerku 21.11.2013. 22.34

> Ino

Varbūt kļūdos, bet man liekas, ka Jūs abus ar Dzeri vieno tas, ka esat vīlušies partijās, par kurām balsojāt: gan NA, gan (Zatlera)RP. :) Tas nekas, varēsim nākamreiz kopīgi balsot par kādu trešo spēku. :)

+6
-5
Atbildēt

0

dro > dro 21.11.2013. 22.38

Nemels, dzeri, nekad neesmu aizstāvējis Parādnieku. Atšķirībā man nav fobijas un es nākošajā dienā nenoliedzu to, ko esmu teicis iepriekšējā. Vienotība bija tā, kas noņēma SC spitalīgā zīmogu, to saprātīgi clvēki neaizmirsīs.

+8
-9
Atbildēt

0

dro > dro 21.11.2013. 22.41

DD1. Nav nekādu pieņemamu trešo spēku un nebūs. Mana izvēle NA vai nepiedalīties vēlēšanās.

+5
-13
Atbildēt

0

ligakalnina > ligakalnina 21.11.2013. 22.43

Parādnieks ir viens no NA līderiem, aizstāvot NA, tu aizstāvi arī Parādnieku.

+11
-7
Atbildēt

0

dro > dro 21.11.2013. 23.00

dzeris49. Salīdzinot ar Zatleru, Parādnieks vēl izskatās tīri labi:) Pēc brauciena uz hokeja spēli viņu varētu salīdzināt ar Zaķi, Āboltiņu vai Viņķeli:)

+8
-9
Atbildēt

0

janis17 > janis17 21.11.2013. 23.01

Neaizmirsti, dzeri, ka pastāv iespēja izsvītrot sev nevēlamus kandidātus un ar + atzīmēt patīkamos.
Tas ir labi, jo NA attīrīsies no naudiņiem un citiem sārņiem.

+7
-8
Atbildēt

0

ligakalnina > ligakalnina 21.11.2013. 23.20

Nu, jums ar aivarsk ne tikai Parādnieks, bet, pat ģenerālis labi izskatās, gaumes lieta, saprotams.
Un “neattīrīsies” NA ne no Parādnieka, ne no Iesalnieka, ne no līdzīgajiem, drīzāk, no Latkovska un vēl kāda sakarīgākā, jo taisni tādi parādniekiesalniekveidīgie patīk vairākumam NA elektorāta, plusu tiem noteikti būs vairāk, nekā mīnusu.

+8
-5
Atbildēt

0

esmeralda_se > esmeralda_se 21.11.2013. 23.32

>>>as ir labi, jo NA attīrīsies no naudiņiem un citiem sārņiem. >>>

…bet cik jaunu sārņu atkal neievilksies līdzi lokomotīvēm? Svītrošana/plusošana reāli atsijā vai uzceļ augšup ekstrēmus. Pelēkā masa tāpat vēlētājam nemanāmi ieplūst saeimā.

+4
-3
Atbildēt

0

Vineta > Vineta-22 21.11.2013. 23.34

dzeris49
Un “neattīrīsies” NA ne no Parādnieka, ne no Iesalnieka, ne no līdzīgajiem,

Pederastu un krievmīļu sapnis.
Un paliks vien Krēsliņš un Romka Ibragimovs?

+1
-6
Atbildēt

0

dace_ampermane > dace_ampermane 21.11.2013. 23.50

Es lasu tikai ģenerāli. Viņa informācija ir vienmēr tā patiesākā. Viņam var uzticēties viņš ir īsts Latvijas patriots, gribētos redzēt viņu kā Saeimas deputātu pēc nākošajām vēlēšanām.

Morda/ločmelis arī ir labs, bet man ar viņu īsti nesaskan viedoklis atsevišķos jautājumos.

+4
-2
Atbildēt

0

Vineta > Vineta-22 22.11.2013. 00.07

klejotājs
Vareni gan domubiedri dzerim, nullei, zanEi un ABC. Kopā jūs kalnus gāzīsiet.

+2
-6
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam