“The Economist”: Baltijas valstu ķīviņi kavē “Rail Baltica” realizāciju
36Saistītie raksti
Viedoklis /
22. novembris
Vai lepnums par savas valsts sasniegumiem var palīdzēt tās attīstībā?
Aktuāli /
21. novembris
Žurnāls: Kāpēc igauņiem izdodas “Rail Baltica” būvēt lētāk?
Komentāri (36)
Janka, Janic 23.10.2013. 11.52
muuseejiem tas cipars 880 000 000 ls neko neizsaka , jo no taa pat santiimu buutu neiespeejami nozagt , čekistu sponsoreetaas partijeles nedriikt pieņemt tik strateeģisku leemumu kaa bijušaas krievu impeerijas dzelzceļa nojaukšanu , leiši teelo gudros , iebaažot papildus sliedi , bet tas nav pieņemami kustiibas drošiibas deeļ , leenais dzelzceļš nevar paartapt par aatro , muuseejiem galvenaas arteerijas no Āzijas un tas ļoti patiikami kremlim, galvenais attureet nabas saites nociršanu ar krieviju , tas ir elektriskie tiikli , gaazesvadi , dzelzceļš
0