Uzskatāmība

79

Komentāri (79)

kastadtas 19.10.2013. 07.14

Un turpina to darīt piesārņojot dabu, piesavinoties to zemju bagātības, paverdzinot cilvēkus, veicinot korupciju.
______________________________________
Varbūt cienītā Vita varētu minēt kādus konkrētus piemērus? Kuri tieši tiek paverdzināti un kādas bagātības tiek piesavinātas, kur?
Ja nav piemēru, tad šie apgalvojumi izklausās kā parasta neo- marxistu šļura. Kad neizdevās apvienot ,,visu pasaules proletaritātu”, tad sāka uzdoties par lieliem draugiem- zaļajiem. Tikai problēma ir Vitas kundze, ka liela daļa cilvēku jau zin, ka šiem zaļajiem dabas draugiem ir pilnīgi sarkana iekšpuse. Un ka žīdu neo- marxistu teorijas spēj darboties tikai līdz zināmai robežai. Daudzi jau tagad ir sapratuši, uz kurieni ved ved George Lukacs, Antons Gramscy, Max Horkheimer, Teodors Adorno neo- marxistu teorijas, un tās tiešām ved uz Eiropas un ASV iznīcību un balto cilvēku kultūras galu.
Pārāk liels tomēr naivums ir čiesptēt līdzi tām pasaciņām, ko žīdi dikti labi apguvuši sabāzt balto cilvēku lētticīgajās galviņās.

+5
-2
Atbildēt

10

    tuba76 > kastadtas 21.10.2013. 10.30

    Biruta, Pēc Jūsu spriešanas sanāk, patreizējās Zimbabves vēsture sākās ar eiropiešu ierašanos – 16 gs. portugāļu plosīšanos un Lielbritānijas aneksiju 1923? Laikā, kad Latvijas teritorijā ieradās vācieši, Zimbabve bijusi plaukstoša un turīga teritorija pateicoties tādiem derīgajiem izrakteņiem kā zelts. Un tāda tā bijusi līdz eiropiešu invāzijai. Un kādi ir Jūsu uzskati par Latvijas vēsturi, ja velkam paralēles ar Jūsu uzskatiem par eiropiešu koloniju pirmsvēsturi? Vai latviešu tauta maz pastāvētu šodien, ja mūsu zeme glabātu tādus dārgumus kā Āfrikas zeme.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    gliters > kastadtas 21.10.2013. 11.10

    Vēlreiz – kāpēc kolektīvās atbildības princips attiecas tikai uz eiropiešiem?
    Es personiski neuzskatu, ka dažu lielvalstu koloniālās pagātnes dēļ Eiropas tautām būtu jāparaksta nāves spriedums savai kultūrai un identitātei – neredzu loģiku šādā uzstādījumā.
    Birutai šajā komentā visumā ir taisnība.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    kastadtas > kastadtas 21.10.2013. 11.13

    Vita, salīdzināt Latvijas stāvokli ar Āfrikas kolonijām ir neprāts un tādas paralēles ir pilnīgi nevietā.
    Portugāļu plosīšanos? Kādu Lielbritānijas aneksiju 1923 gadā? Rhodesia un portugāļi? Vai tad cienītais jaunu zemju apguvējs Rhodes bija portugalis? Kā tas noticis?
    Kādi lūdzu ir pierādījumi, ka pirms eiropiešu ,,invāzijas” tajās teritorijās bija jeb kaut kas plaukstošs? Vai jūs kundze, rakstat jaunu pasaules vēstures grāmatu?
    ___________________________
    ,,Laikā, kad Latvijas teritorijā ieradās vācieši, Zimbabve bijusi plaukstoša un turīga teritorija pateicoties tādiem derīgajiem izrakteņiem kā zelts.”
    ________________________________
    Par kādu laiku periodu ,,vāciešu ienākšanai” Latvijas teritorijā iet runa?
    Bet lai nu kā, dimanti gulēja zem Āfrikas zemes gadu tūkstošiem ilgi par kuru iedzimtiem mierīgi čāpoja pāri, un tas bija baltais cilvēks, kurš tos prata atrast un atrakt. Varbūt sāksiet mums arī stāstīt cik ,,civilizēti” bija bantu cilšu mežoņi un Šaka Zulu bija džentelmens? :))

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    gliters > kastadtas 21.10.2013. 11.26

    Jā, ir zināms par maiju, inku un acteku civilizācijām, kuru existencei pielika punktu Eiropas kolonizātori, bet par Zimbabvi kā “plaukstošu valsti” pirms eiropiešu ienākšanas nav dzirdēts nekas. Tas, protams, kolonizāciju kā tādu neattaisno.
    Nav gan saprotams, kāpēs tiek šaustītas valstis, kas koloniālisma praksi izbeigušas vairāk nekā pusgadsimtu atpakaļ, bet nedzird pārmetumus citu tautu apspiešanā un koloniju izlaupīšanā Krievijai, kas vēl šobrīd pēc visām pazīmēm atbilst koloniālajai impērijai.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    kastadtas > kastadtas 21.10.2013. 11.46

    Šeloba, kas bija tik slikts ar kolonijām? Taču vairāk kā skaidrs, ka vietējie Āfrikāņi dzīvoja uz Zemes lodes visauglīgākās zemes, uz visauglīgākā kontinenta- un laikam arī Sahāras tuksnesi nebija tik liels, kāds tas ir tagad.
    Kas nosodāms bija faktā, ka baltie cilvēki mācēja no šīs Āfrikas zemes dabūt bagātas ražas- zeltaini kviešu lauki, bija pārtikas pārpilnība un nevienam melnajam afrikānim badā nebija jāmirst, kā tas notiek šodien. Un tur tiek kā melnā bedrē iemesti miljardiem dolārui katru gadu- gan tieši pārtikas veidā, gan monetāri.
    Par kādu pārkāpumu, vai ,,koloniāliem noziegumiem” vispār var būt runa? Tas bija varoņdarbs, ko baltie cilvēki Āfrikā panāca. Varoņdarbs, kas būtu cienījams un godājams. Un tikai žīdu propoganda bija tā, kas veikli mācēja to pārvērst par ,,koloniāliem noziegumiem”, jo toreiz žīdi netika klāt pie labumiem, un neviens ar viņiem rēķināties nedomāja. Laikā, kad viņi kā parazīti bija izsūkuši Eiropu, Āfrikā ar viņiem ielaisties baltie cilvēki negribēja, un šo lietu piedot tgie nekad nevar. Tāpēc arī viņu vaimanas par ļaunajiem kolonizatoriem. Savu viņi panāca, un Āfrika mirst badā un žīdu parazīti beidzot tur var iedzīvoties, jo baltais cilvēks no turienes ir ārā.
    Par inkiem un actekiem labāk šoreiz nerunāt, jo tā ir pavisam cita story.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    gliters > kastadtas 21.10.2013. 12.05

    Nevaru piekrist – kolonizācijas lielākais ļaunums ir tas, ka tautām, kuru zemes ir kolonizētas vismaz daļēji tiek atņemta rīcībspēja un tas nozīmē arī attīstības iespējas liegšanu – jo attīstība (kā atsevišķam cilvēkam, tā populācijai) nāk tikai un vienīgi caur pašu pieredzi un kļūdām.
    Rezultāts redzams – Āfrikas tautas sociālās attīstības ziņā ir palikušas stadijā, kas bija neatkarības zaudēšanas brīdī, un tas izpaužas kā neprasme pārvaldīt savas valstis. Tāpēc arī visas problēmas.
    Starp citu, arī mums šobrīd ir poskoloniāla situācija, kad pie varas faktiski nonākuši bijušās koloniālās varas pārstāvji no “aborigēnu” vidus, jo citiem vnk nebija pat minimālas administrēšanas pieredzes.
    Kas attiecas uz žīdiem, viņiem – kā jau nomadiem kosmopolītiem gribas pasauli bez valstu robežām, kur var brīvi pārvietoties, bet “multikulturālisms” šiem tik tūvs tāpēc, ka izslēdz risku kļūt par “nemīlamu minoritāti”, kādi viņi gadsimtiem bijuši. Un tā kā viņiem šobrīd ir liela ietekme, tad šie visiem spēkiem un līdzekļiem cenšas izveidot savu “sapņu pasauli” neuztraucoties par to, ka vairākumam mūsu planētas iedzīvotāju šāds modelis ir nepieņemams.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    kastadtas > kastadtas 21.10.2013. 23.02

    Šeloba, diemžēl tie visi ir sapņaini uz mitoloģiju dibināti uzskati. Realitāte ir pavisam cita, kuru šis sudrabainais plīvurs nav spējīgs apklāt.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    gliters > kastadtas 22.10.2013. 08.34

    Kas tieši ir “sapņains”? Diezgan dīvaini mums, latviešiem, kas paši esam koloniālisma upuri un šobrīd uz savas ādas izjūtam kolonizācijas sekas, attaisnot kolonizāciju.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    kastadtas > kastadtas 23.10.2013. 00.35

    Tā man šķiet ir liela problēma tieši lavtiešiem, ka nepareizas vēstures izpratnes un analīzes trūkuma dēļ, kāda tiešām bija viņu valsts vēsture, tie nav spējīgi vērtēt arī notikumus citviet pasaulē.
    Latvijas vēsturi nekādā ziņā nevar pielīdzināt āfrikas kolonijām. Visa Eiropas vēsture un Eiropas valstiskie veidojumi un teritorijas ir pilnīgi cita rakstura, un pilnīgi citas dabas.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    gliters > kastadtas 23.10.2013. 12.50

    “Visa Eiropas vēsture un Eiropas valstiskie veidojumi un teritorijas ir pilnīgi cita rakstura, un pilnīgi citas dabas.”

    Bullshit! Pamattautas atstumšana no savas zemes pārvaldīšanas rada pilnīgi identiskas sekas jebkurā pasaules malā. Es kaut kādā mērā arī esmu rasiste, bet ne tik ļoti, lai noliegtu, ka melnā rase principā ir spējīga izveidot puslīdz normāli funkcionējošas valstiskas struktūras.
    Starp citu, masveida imigrācija arī pieder pie koloniālpolitikas “sausā atlikuma”, jo bijušo koloniju iedzīvotāji savas mākslīgi radītās atpalicības, svešu varu apspiestības izraisītās negatīvās selekcijas un izkropļotās mentalitātes, ētnisko konfliktu, ko rada t.sk. šķērsām novilktās jauno valstu robežas, dēļ nav spējīgi izveidot modernas valstis ar efektīvu tautsaimniecību. Un, kā zināms, cilvēks meklē kur labāk un emigrē tur, kur viss iepriekšminētais ir radīts. Skaidrs, ka Eiropai šim spiedienam ir jāturas pretī, jo visu bijušo koloniju iedzīvotāju uzņemšana nav ne iespējama, ne arī atrisinās šo cilvēku problēmas, bet šī spiediena iemesli kā tādi ir meklējami iepriekšējo gadsimtu koloniālpolitikā.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

kastadtas 19.10.2013. 06.54

,, Kas atiecas piemēram uz āfrikāņu imigrāciju – tās ir likumsakarīgas sekas eiropiešu invāzijai Āfrikas kontinentā un tā izlaupīšanai gadsimtiem ilgā periodā. No kurienes nākušas britu, spāņu u.c. kolonistu bagātības? Iespējams pienācis pay-back time?

_______________________________________

šīs nu gan ir tipiska Frankfurtes skolas, neo- marxistu un eiro-marxistu runas un mitoloģija.
Kādreiz bija táda bagáta valsts Āfriká- Rhodézija.
Tagad tás vietá ir nabadzíga méslu bedre- Zimbabwe.
Rhodézijai nevajadzéja importét neko- super augstas administrativās párvaldes perfektas izpildes piemérs visās jomās,izbúvétie ceļi, fermas, skolas, hospitáļi. Fermu kultúra ar augstiem rāditājiem, mineralu un rúdu raktuves, térauds un dzelzs industrijas, gigantiskas dažādas rúpniecíbas nozares- tika exportéts niķelis un chroms. Un ne jau tikai baltie cilvéki bija pártikuši- tádi bija arí mélnie, bija darbs un bija peļņa.
Roberts Mugabe, dedzīgs marxists ( ar izglītojošu paalīdzību no proletariāta valsts CCCP )un ar visiem saviem kreisajiem komerádiem kopīgi panáca to, ka 1980. gadá kādreiz tik skaistā un ziedošā Rhodesia kļuva par Zimbabwe republiku, vienu no daudzajám tagadējās Āfrikas mēslu bedrém.
Fermas tika nacionalizétas, tápat ká rúpniecíba, un rezultátá nevienam vairs nav neká. Baltie, tie kuri izglábás, aizgája atpaka’l uz Eiropu.
Līdzīgs liktenis tagad piemeklē Dienvidāfrikas republiku, kura kopš 1680. gada nekad nav importējusi pārtiku, bet nu tas laiks ir pienācis.
Žīdu marxisti, lielie ,,apspiesto” tautu draugi, balstīja un kūdīja un ,,teorētiski” izglītoja nelietīgo slepkavnieku Nelsonu Mandeila,
un tagad dienas kārtībā ir slepkavības, izvarošanas, haoss un trūkums.
Ļoti daudz balto cilvēku dzīvības ir briesmās katru dienu.
Ziedošā un bagātā Dienvidāfrika, kuru drosmīgie būri cēla un veidoja vairākus gadsimtus, tā ir beigusi existēt.

+3
-2
Atbildēt

0

gliters 18.10.2013. 16.16

“2) Kas atiecas piemēram uz āfrikāņu imigrāciju – tās ir likumsakarīgas sekas eiropiešu invāzijai Āfrikas kontinentā un tā izlaupīšanai gadsimtiem ilgā periodā. No kurienes nākušas britu, spāņu u.c. kolonistu bagātības? Iespējams pienācis pay-back time?”

Pilnīgs sviests!!!! Arī latvieši ir eiropieši, taču latvieši paši tika pakļauti koloniālajai apspiestībai jau kopš 13. g.s. Kas mums kam ir jāmaksā?! Arī zviedri, cik zināms, ir kolonizējuši tikai savas kaimiņvalstis, tad kādā sakarībā zviedriem kādam būtu kaut kas jāatlīdzina Āfrikā vai Āzijā? Nedaudz citādāk ir ar UK, Franciju, Holandi, Beļģiju – bijušajām koloniāllielvalstīm. Taču tad, ja esam konsekventi, pay-back time attiecas arī uz turkiem (lai maksā pabalstus visu Balkānu tautu pārstāvjiem)un arābiem – vēl 17.g.s. šie bija pamanījušies kolonizēt vai pusi Āfrikas, turklāt tieši arābiem bija vergu tirdzniecības monopols.

+9
-1
Atbildēt

5

    Kaspars Špūle > gliters 18.10.2013. 16.35

    > ZŠ
    Lai būtu smieklīgāk, turki kolonizēja arī arābus.
    Tā ka lai tik maksā vieni otriem kompensācijas :)

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 18.10.2013. 16.52

    Vita, cik saprotu, uzskata, ka Eiropas valstīm solidāri (neatkarīgi no tā, ko kura darījusi vai nedarījusi pagātnē) jāpieņem, jāizvieto pie sevis un jābaro visi Āfrikas, Tūvo un Vidējo Austrumu, Indijas un abu Ameriku iedzīvotāji – ar kompensācijām vien cauri netiks.
    Pilnīgs murgs, bet ja nepārtraukti tiek kultivēta vainas apziņa par to vien, ka esi piedzimis balts, tad jau tam ir panākumi.

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    tuba76 > gliters 18.10.2013. 19.01

    Šeloba, nevajag piedēvēt man uzskatus, kuru man nav. Bet man šķiet, ka eiropieši ir diezgan neglīti rīkojušies ne vienu reizi vien un ne īsā vēstures posmā. Un turpina to darīt piesārņojot dabu, piesavinoties to zemju bagātības, paverdzinot cilvēkus, veicinot korupciju.
    Pirms pāris gadiem lasīju rakstus līdzīgos toņos britu presē attiecībā par uzturēšanās atļauju/pilsonību tirgošanu dažās Austrumeiropas valstīs. Viņi uztraucās par invāziju no postpadomju valstīm.
    Laikam vienīgais glābiņš ir saprast, ka zeme mums ir viena un visiem kopīga un mūsu pēcnācējiem neizbēgami nāksies atbildēt par mūsu sastrādāto.

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > gliters 18.10.2013. 19.47

    .. eiropieši ir diezgan neglīti rīkojušies ne vienu reizi vien…
    ______________________ Jā.

    Tādēl,ka vienīgi eiropiešiem ir izkopta koloniālisma kritikas tradīcija.

    Krievi vienmēr rīkojušies “‘glīti”‘. Viņiem šādas tradīcijas nav.

    Skat Evas Thompson darbus:
    http://www.owlnet.rice.edu/~ethomp/

    Tādēl arī O. Procevskai laikam škiet, ka viņa cīnās par taisnību ar “‘holokaustu nezinošo”‘ Egilu Levitu.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 21.10.2013. 09.15

    “Bet man šķiet, ka eiropieši ir diezgan neglīti rīkojušies ne vienu reizi vien un ne īsā vēstures posmā. Un turpina to darīt piesārņojot dabu, piesavinoties to zemju bagātības, paverdzinot cilvēkus, veicinot korupciju.”

    Jā, ir darījuši un dara. Bet vai eiropieši ir vienīgie, kas tā rīkojušies un rīkojas? Ja nē, tad kāpēc tieši eiropiešiem ir jāuzliek sev “epitīmija” uzņemt pie sevis imigrantus, tos barot un tiem izdabāt?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Sanšains 18.10.2013. 16.15

Nu, nesaslavēsim to Veinbergu par daudz.

Tieši pirms pašvaldību vēlēšanām viņa atļāvās publicēt, manuprāt, melus.

Viņa rakstīja:
“Latvijas drošības risks ir Raivis Dzintars ar savu pārliecību, ka Krievijā mums jāatbalsta Putins, jo citus līderus viņš tur neredzot. Ar savu nekritisko attieksmi pret diktatoriem Latvijas vēsturē un uzskatiem, ka visiem cilvēkiem Latvijā nevar būt vienādas tiesības, šis Latvijas politiķis būtiski apdraud valsts drošību.”
http://sandraveinberga.lv/2013/05/27/latvijas-prezidents-rigas-mers-un-citi-politiki-ka-valsts-drosibas-riski/

Savukārt oriģinālais Dzintara teksts, kuru kā pamatojumu izmantoja Veinberga, bija šāds:
“Ja runājam par notikumiem Krievijā, tad Putina opozicionāru vidū galveno vijoli šobrīd spēlē komunisti un krievu neonacisti. Jā, ir arī patiesi demokrāti, kādus kaimiņvalsts varā velētos redzēt arī latvieši, bet viņu ir maz un viņiem vismaz šobrīd nav nekādu cerību nomainīt Putinu. Putina politika ir bīstama un Latvijas valstij klaji nedraudzīga, bet būsim godīgi – neviens no tiem, kam būtu šobrīd reālas iespējas Putinu nomainīt, nav un nebūs Latvijai draudzīgāks.”
http://www.visulatvijai.lv/news.php?readmore=1156320359

Manuprāt, skaidri meli. Turklāt precīzi pirms pašām vēlēšanām – tā, lai pagūst izskanēt, bet nevar pagūt atspēkot. Tāpat kā Štokeneberga meli pirms vēlēšanām par “VL šaudīšanos”, Lindas Mūrnieces pirms valdības koalīcijas veidošanas paustie meli par “VL čečenu naudu”.

Starp citu, kad Veinbergai tviterī to aizrādīju, viņa nevis atbildēja vai melus atsauca, bet… mani nobloķēja gan tviterī, gan blogā.:) Nožēlojami.

P.S.
Kaut arī galvenais akcents it kā likts uz Dzintaram piedēvēto Putina atbalstu, īstā esence ir meklējama vārdos Veinbergas vārdos: “uzskati, ka visiem cilvēkiem Latvijā nevar būt vienādas tiesības”. Par ko ir runa? Acīmredzot par pediņ- utml. tiesībām. Jo oriģinālais Dzintara raksts bija par neadekvāti histērisko “Pussy Riot” traci, ko galvenokārt kurināja “Iras” un citu “liberāļu” aprindas.

+8
-3
Atbildēt

0

tuba76 18.10.2013. 14.36

Izlasījusi Sandras Veinbergas komentārus par tēmu tvnet.lv, metos meklēt intervijas ierakstu, lai „piedotu svaru” cīņā pret ignorantiem žurnālistiem attiecībā uz manu dzimteni. Man pat neradās šaubas par Sandras interpretāciju, jo ir pašai pieredze, cik ļoti zviedri maz zina un saprot latviešus un baltiešus vispār. Bet, ja tā pavisam atklāti – noklausoties reportāžu, man nebija īsti ko piebilst, ne arī pret ko protestēt. Manā skatījumā no zviedru puses neitrāla reportāža, kurā – kā parasti zviedru presē – divu pretēju viedokļu paudēji varēja izteikties un tika uzklausīti. Tas, ka Latvijas vēstnieks noslinkoja un palaida garām iespēju pildīt savu darbu – tas jau ir cits jautājums. Tur nevar vainot zviedrus. Var jau būt, ka kaut ko nesapratu, nepamanīju, jo esmu ļoti aizņemta darbā un man nav laika analizēt katru vārdu un meklēt zemūdens nianses.
Gribu pievērst uzmanību fonam, uz kura šāda intervija notiek un kuru mazliet atklāj arī Kārlis Neretnieks intervijā „Reālpolitika ir atgriezusies”. Proti zviedru mēdijos arvien vairāk parādās bažas par labējo ekstrēmistu uzplaukumu Eiropā. Pašu mājas daudzus uztrauc t.s. Sverige Demokraternas panākumi un reitingu kāpums. Līdzīgas bažas pauž arī ES līmenī un piemēru ir daudz – notikumi Ungārijā, Grieķijā, Norvēģijā un citur. Arī Krievijā. Tāpēc uz šī fona zviedru pievērstā uzmanība Procevskas izteikumiem par Latviju nav nekas dīvains. Un manuprāt tas ir labi, jo – domāju daudzi man piekritīs – pagājušā gs. notikumu atkārtojums jebkādā veidā būtu briesmīgi. Slikti tikai, ka Procevskas izteikumi acīmredzot netiek pietiekami argumentēti, plaši un spēcīgi atspēkoti un ka diskusija, kas varētu vest uz labāku Latvijas situācijas izpratni, praktiski nenotiek, jo piemēram vēstnieks guļ uz ausīm, bet žurnālisti kā Veinberga virza to kaut kur „sāņus mežā”.

+1
-10
Atbildēt

20

    Alise > tuba76 18.10.2013. 14.46

    Vita: Proti zviedru mēdijos arvien vairāk parādās bažas par labējo ekstrēmistu uzplaukumu Eiropā.
    ________________________________

    Kreisajiem zviedru medijiem gandrīz viss, kas ir labējāks par socdemiem, ir labējais ekstrēmists. Manā skatījumā toties ir labi, ka vispārējais noskaņojums Eiropā sāk vērsties labējā un nacionālā virzienā.

    Cilvēki beidzot varbūt sāk nākt pie prāta un saprast, ka savas mājas nav jāpataisa par caurstaigājamu sētu visādiem migrantiem, un ka labāk ir jādzīvo un vairāk jāpelna tam, kurš vairāk domā ar galvu un kurš prot kaut ko darīt. Gan jau drīzumā arī sapratīs, ka sociālajai politikai ir jābalsta tie, kas kaut ko sabiedrībai dod, nevis slaisti.

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > tuba76 18.10.2013. 14.49

    …Vita….paldies, par neitrālu skatu no malas…

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    tuba76 > tuba76 18.10.2013. 14.55

    r_r vai pie slaistu u.c. nevēlamu elementu apkarošanas metodēm skaitīt arī slepkavošanu, linčošanu, fizisku vardarbību utml? Un ko jūsuprāt sabiedrībai dod piemēram invalīdi, vecīši, bāreņi?

    +1
    -12
    Atbildēt

    0

    gliters > tuba76 18.10.2013. 15.04

    Turklāt vilkt nebeidzāmas paralēles ar III Reihu saistībā ar nacionālisma uzplaukumu Eiropas valstīs ir, manuprāt, garām. Pēdējais ir atbilde uz absolūti neadekvātu pēdējo desmitgažu imigrācijas politiku, kas apdraud pamatnāciju identitāti un pozicijas pašu zemēs.
    Vācu nacisma mērķis turpretī bija pārskatīt I PK iznākumus, kuru vidū bija t.sk. pazemojošie Versaļas līguma nosacījumi, kā arī vācu imperiālisma ambīcijas mainīt ietekmes sfēru sadalījumu pasaulē par labu Vācijai. Vācijas iekšpolitika (t.sk. nac. minoritāšu vajāšana) bija pakārtota šiem mērķiem.

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    gliters > tuba76 18.10.2013. 15.08

    Ne jau par vecīšiem un invalīdiem ir runa, bet vienu daļu imigrantu, kas dzīvo uz “aborigēnu” sarūpētajiem pabalstiem un vienlaikus nekaunās cīnīties par mītnes zemes pievienošanu “vispasaules kalifātam”, jo viņiem uz to esot “demokrātiskas tiesības”. Ja tā turpināsies, gaidāma “Rekonkista” visas Eiropas mērogā.

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    Alise > tuba76 18.10.2013. 15.14

    Vita r_r vai pie slaistu u.c. nevēlamu elementu apkarošanas metodēm skaitīt arī slepkavošanu, linčošanu, fizisku vardarbību utml? Un ko jūsuprāt sabiedrībai dod piemēram invalīdi, vecīši, bāreņi?
    _______________________________

    Kura no labējām politiskajām partijām, kas ir ievēlētas Eiropas parlamentos, atbalsta slepkavošanu, linčošanu, fizisku vardarbību?

    Bāreņi ir nākamie nodokļu maksātāji, tos ir pamats sociāli atbalstīt.
    Vecīši ir bijušie nodokļu maksātāji (ja nav bijuši slaisti), tos arī ir pamats sociāli atbalstīt (tos, kuri nebija slaisti). Slaisti var iet kaut slīcināties manis pēc.
    Invalīdi ir ļoti maz, tie ir cilvēki, kuriem nav dzīvē paveicies, reizēm savas, reizēm ne savas vainas dēļ, bet invalīdu sociāla atbalstīšana budžetos robus nerada un nav pamata invalīdus sociāli neatbalstīt.
    Tāpat vecāku atbalsts ir palīdzība nākamo valsts uzturētāju audzināšanā.

    Toties visādi vietējie slaisti un imigranti (kas vairumā tomēr ir slaisti,nevis darbaspēks) gan nebūtu jānodrošina ar nekādiem pabalstiem. Protams, sabiedrība nevar pamest cilvēkus nomiršanai, bet tad šādiem subjektiem sociālais pabalsts varētu būt zupas virtuve un barakas pārgulēšanai, nevis naudas izmaksas. Ja vēlas labāku dzīvi, lai strādā. Bet, ja valstī iekļuvuši nelegāli, tad vispār bez vārda runas – atpakaļ uz turieni, no kurienes ieradušies.

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    tuba76 > tuba76 18.10.2013. 15.55

    1) Reiz noskatījos dāņu dokumentālo īsfilmu, kurā vienkārši tika filmēti divi politiskie pretinieki, kas omulīgi sēdēja kādā kafejnīcā un runājās. Kreisais un labejais. Labējais: Mums to migrantu ir pārāk daudz, jāierobežo viņu iespējas baroties uz Dānijas labklājības rēķina. (Interpetēju faktus, jo precīzi neatceros – V) 20% sociālo pabalstu saņēmēji ir migranti! Kreisais: Bet 80% sociālo pabalstu saņēmēji ir dāņi – ko iesāksim ar viņiem?

    2) Kas atiecas piemēram uz āfrikāņu imigrāciju – tās ir likumsakarīgas sekas eiropiešu invāzijai Āfrikas kontinentā un tā izlaupīšanai gadsimtiem ilgā periodā. No kurienes nākušas britu, spāņu u.c. kolonistu bagātības? Iespējams pienācis pay-back time?

    3) Neatceros kur dzirdēju vai lasīju kādu domu, kas man iespiedusies atmiņā – hitlerisma sekas ir tik smaga nasta visai pasaulei, ka tās ēnā palikušas neievērotas un pietiekami neapzinātas sekas, ko hitlerisms nodarījis tieši vācu tautai.

    +1
    -10
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > tuba76 18.10.2013. 16.09

    likumsakarīgas sekas eiropiešu invāzijai Āfrikas kontinentā
    ——-
    Vita, ceru, ka Jums būs interesanti brīvā brīdī noskatīties arī šo dokumentālo filmu. Mūsdienās neko tādu televīzijā nerāda pat Zviedrijā.
    http://www.youtube.com/watch?v=h8om8-DnVTU

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Sanšains > tuba76 18.10.2013. 16.31

    Vita:
    No kurienes nākušas britu, spāņu u.c. kolonistu bagātības?
    ==================================
    Jautājums:
    Hm, un no kurienes nākušas, piemēram, Japānas un Dienvidkorejas bagātības? Droši vien no centīga darba, prātīgas saimniekošanas, ieguldījumiem zinātnē un rūpniecībā, utt., vai ne?

    Atbilde:
    N-n, jāāā, nu skaidrs, ka tā – kā gan citādi?
    Bet tie eiropieši… nē, nu, tas uz eiropiešiem neattiecas, jo vienkārši nevar attiekties. Eiropieši ir tikai laupījuši. Baltā rase ir vēzis, un basta!

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    Sanšains > tuba76 18.10.2013. 16.42

    Vita:
    Kreisais: Bet 80% sociālo pabalstu saņēmēji ir dāņi – ko iesāksim ar viņiem?
    ============================================
    Vīrs:
    Kaimiņos dzīvojošie alkoholiķi un metil/etilspirta kokteiļu tirgoņi jau gadu desmitus nespēj saņemties un sākt strādāt kārtīgu darbu. Un man ir apnicis, ka pēdējā laikā viņu bērni, kuri nekad savus vecākus nav redzējuši strādājam, regulāri lien mūsu pārdošanai audzēto kartupeļu laukā un nozog ap 20% ražas.

    Sievas bērnības draudzene no tālas komunistu zemes (dīki, pārmetošā intonācijā, turot rokā vīna glāzi):
    Bet Jūs, Jūsu sieva, Jūsu bērni un kopjamie vecīši saņem naudu par pat ne vien 20%, bet veseliem (!) 80% ražas!
    Kāda nekaunība iedomāties, ka Jūsu bērni ir pelnījuši vairāk naudas, nekā nabadziņi kaimiņu bērni! Kāda nekaunība nevēlēties dalīties savā pārticībā!

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    gliters > tuba76 18.10.2013. 16.59

    “3) Neatceros kur dzirdēju vai lasīju kādu domu, kas man iespiedusies atmiņā – hitlerisma sekas ir tik smaga nasta visai pasaulei, ka tās ēnā palikušas neievērotas un pietiekami neapzinātas sekas, ko hitlerisms nodarījis tieši vācu tautai.”

    Vācu tauta jau sen psiholoģiski padarīta “melna un maziņa”, jautājums ir, kad krievu tauta sāks izvērtēt savus 20 g.s. noziegumus, kas mērogu, nežēlības un cinisma ziņā daudzkārt pārspēja vācu. Turklāt tas, ko gribēju teikt ir, ka vācu nacisma saknes meklējamas vācu imperialismā, turpretī mēs šobrīd nevaram runāt ne par latviešu, ne zviedru, ne ungāru imperialismu, šo tautu nacionālismam ir tikai pašsaglabāšanās motīvi.

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    tuba76 > tuba76 18.10.2013. 17.01

    Tony Atwood literatūrā raksta par Hans Aperger cīņu pret centieniem hitleriskajā vidē tikt vaļā no sabiedrībai neko nedodošajiem indivīdiem – par autistiskajiem un t.s. augsti funkcionējošā autistiskā spektra pacientiem, kuru diagnoze šodien nes viņa vārdu. Kā Hans Asperger centās pierādīt, ka šie it kā sabiedrībā normāli nefunkcionējošie pacienti noteiktos apstākļos var būt daudz labāk funkcionējoši kā t.s. normāli attīstītas personas. Kā apstiprinājums viņa teorijai minēta grupa, kas atkodēja Hitlera neatkodejamos kodus un nesa ārkārtīgi svarīgu uzvaru britiem un kuras sastāvā bija šie pacienti.
    Piebildīšu, ka nediagnosticēti un nerehabilitēti Aspergera sindroma, ADHD u.c. pacienti tā arī starp „normāliem” tiek uzskatīti par slaistiem, liekēžiem utml. Ja kādai sabiedrībai šķiet, ka tās sastāvā ir pārāk daudz nevajadzīgo, tad tā ir pati sabiedrība, kas neprot savlaicīgi atpazīt, novērtēt un likt lietā savu indivīdu spējas.
    Stāsts iz dzīves par slaistiem – kāds vecāks vīrs bija traki nikns uz savu gados jaunāko kaimiņu, kas viņaprāt dauzās pa naktīm un guļ pa dienām. Lai šim iemācītu labākus darba tikumus, večuks dauzīja ar āmuru pa dzelžiem dienas laikā, lai jaunais nevarētu gulēt. Viss beidzās ar to, ka jaunajam aptrūka pacietība un viņš uzgāza vecajam spaini auksta ūdens. Bet pati sāls stāstā ir tā, ka jaunais strādāja netā no mājām pa naktīm, pērkot un pārdodot tālāk kravas uz kuģiem.
    Parasti dzīvē nekas nav tā, kā tas tikai izskatās no malas.

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    piziks > tuba76 18.10.2013. 17.33

    Vita, diez, vai šoreiz Sandra Veinberga zviedrus velk mežā. Sandra V. pamet publikā saasinātu viedokli, bet, ņemot vērā zviedru visai vājo izpratni, ko pati piesaucat, Procevskas plašie un spekulatīvie vispārinājumi ir mazinformētai/mazzinošai zviedru publikai bīstami: augstprātīgais — arī pret Latviju – un vienlaikus mazzinošais — arī par Latviju — vidusmēra zviedrs Procevskai noticēt var pārspīlēti. Tādēļ pret tādu Procevskas konjunktūrismu Zviedrijā ir jāpadauza labi lieli zvani.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > tuba76 18.10.2013. 17.51

    Vita, toties par staļinisma un padkomunisma reālajiem ļaunumiem ne tikai vecEiropas naivuļiem, arī zviedru vīzdeguņiem vēl ir pārāk rožaini priekštati un ilūzijas. Un vainīga varētu būt viduslāņa zviedra pašapmierinātība, tīša tuvredzība, un… gandarījums, ja rodas iespēja pievienoties kāda spekulantei Procevskai, kas tīši veģetē uz zviedru mazinformētību un izglītības nepietiekamību.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    tuba76 > tuba76 18.10.2013. 18.29

    Optiskajam Tēmeklim, protams, ka ir jāstāsta un jāskaidro zviedriem un ne tikai viņiem. Vidusmēra zviedrs nav vairāk tīši tuvredzīgs un pašapmierināts kā vidusmēra latvietis. To pierāda kaut vai nu jau slavenais hokeja mačs – palasīju komentārus – bija diezgan daudz atbalstoši komentāri – nav vajadzīga īpaši laba iztēle, lai saprastu, ka daļai baltkrievu no tiem rastos jūsu priekštatam par zviedriem tuvs priekšstats par mums.
    Katrai tautai ir savi objektīvie iemesli, kāpēc tā ir tāda, kāda tā ir. Ja kādai tautai kā mums latviešiem liekas, ka citiem ir nepareizs priekšstats par mums, tad tas ir mūsu uzdevums – skaidrot un spiest aktīvi diskutēt. Arī par staļinismu – neviens cits no laba prāta ar krieviem par šo jautājumu nestīvēsies kā vien tās tautas, kas no staļinisma ir cietušas. Tas ir mūsu uzdevums – neļaut staļinisma noziegumus “paslaucīt zem paklāja”. Arī tā, kā to izdarīja poļu mākslinieks, Edvīns Šnore ar The Sovjet Story.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    janis17 > tuba76 19.10.2013. 19.46

    Vita, vai slaistu apkarotāji mēnesi dedzināja slaistu automašīnas Stokholmā???

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > tuba76 20.10.2013. 08.34

    Vai Zviedrijas iekšpusē jau politiski vien tiktu pieļautas sarunas par tādu uzņēmumu ar zviedru kapitāla daļām kā Latvijas Lattelecom un LMT apvienošana, kamēr valdībā/MK ir (premjers un ekonomikas ministrs) politķi, kam pārsteidzoši gumijotas un/vai nenokārtotas milzu kredītsaistības vienā un tai pašā citu zviedru bankā Swed? Man aizdomas, ka pat Zviedrijas iekšpuses zviedri tādu situāciju saistītu ar paaugstinātiem korupcijas riskiem un aicinātu tādus plānus/sarunas pārtraukt pavisam vai iesaldēt uz laiku, kamēr attiecīgās kredītsaistības tiks civlizētas.

    Kā domājat Jūs, Vita?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    gliters > tuba76 21.10.2013. 09.19

    Tas piemērs par kaimiņiem ar “hronoloģiski nesaderīgu” dzīvesveidu ir samākslots – normālam cilvēkam ir skaidrs, ka strādāt var gan dienā gan naktī. Problēma ir tad, ja ir veseli bari ar imigrantiem, kas nestrādā vispār – ne dienā, ne naktī, bet existē no tās naudas, ko abi nesaticīgie kaimiņi samaksā nodokļos.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    tuba76 > tuba76 21.10.2013. 10.05

    Seloba, kā piemērs iz dzīves var būt samākslots? Tas ir īsts un ļoti labi raksturo, kā cilvēki vadās katrs no savas pieredzes un ieradumiem.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    gliters > tuba76 21.10.2013. 10.23

    Šis “piemērs iz dzīves” (prātu izkūkojis vecis) neder kā problēmas indikātors.
    Problēma ir cita – reiz lasīju par Norvēģiju, ka tur policija sievietēm, kas dzīvo vai strādā musulmaņu rajonos vai to tiešā tūvumā oficiāli iesaka valkāt hidžābu, lai pasargātu sevi no uzbrukumiem. Un ir bezgala absurdi, ka norvēģi šo rajonu iemītniekus (kas savā vairākumā nestrādā) uztur no savas nodokļos samaksātās naudas un vēl pieļauj, ka šādu “nesaprasto” daudzums ik gadu palielinās…. Un pa to laiku visādi sociologi, sociālantropologi un visādi citādi “kolektīvie psihoanalītiķi” u.c. smadzeņu skalotāji mēģina pielīdzināt neapmierinātos ar šādu lietu stāvokli vecim, kurš nespēj saprast, ka strādāt var arī naktī.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

ilmisimo 18.10.2013. 12.29

Sandra Veinberga un pamodinātais pūznis:

https://twitter.com/sandraveinberga

modinājusi veselu lapseņu pūzni(plusā vēl vecās laiku atmiņu stāsti)

https://twitter.com/sandraveinberga

https://twitter.com/sandraveinberga

+2
-3
Atbildēt

0

    Ojārs > gliters 18.10.2013. 10.40

    Iz Veinbergas raksta

    Man tas liekas ne tikai muļķīgi un bezatbildīgi, bet arī negodīgi pret latviešiem, kuriem O. Procevskai kā Latvijas patriotei vajadzētu nākt palīgā…
    —————-
    par to “patrioti” – tas ir joks? :)

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 18.10.2013. 10.49

    Saproti kā gribi… Varbūt “mājiens ar mietu”, ka Procevska nav Latvijas patriote.

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > gliters 18.10.2013. 11.09

    Es arī Veinbergas vietā “patrioti” liktu pēdiņās.

    +15
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > gliters 18.10.2013. 11.55

    ….lai vērtējums būtu objektīvs, vajadzētu iepazīties arī ar pašu radioraidījumu….

    http://www.journalism.lv/latviski/2013/10/17/kas-isti-skaneja-zviedrijas-radio/

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > gliters 18.10.2013. 12.05

    zanE

    Vai šeit runa būtu par zīmējuma labo vai kreiso pusīti? Izklausās, ka vismaz ar vienu pusi viss ir kārtībā :)))

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > gliters 18.10.2013. 12.11

    …klejotājs….neatsaucos uz zīmējumu, jo nepievērsu tam uzmanību….sekoju līdzi Sandras Veinbergas interpretācijām, kura ir mācībspēks un paraugs jaunajiem žurnālistu lomas tēlotājiem… :)

    P.S. …šķiet, ka S.Veinbergas raksts tapis kā atbilde uz viņai uzdotajiem jautājumiem:

    http://www.journalism.lv/latviski/2013/10/17/dazi-jautajumi-sandrai-veinbergai/

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > gliters 18.10.2013. 12.14

    “jaunajiem žurnālistu lomas tēlotājiem”
    ——-
    :) labi teikts par curikiem

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > gliters 18.10.2013. 12.32

    Vai Latvijā tiešām iestāsies holokausts?
    ……………………
    ,,,Raidījumā Zviedrijas Radio korespondente nepārprotami paziņoja, ka Olga Procevska velk paralēles ar nacistisko Vāciju. Es, kā jebkurš klausītājs, kas zina, kāda bija nacistiskās Vācijas attieksme pret mazākumtautībām, no šī korespondentes apgalvojuma secināju (un tas ir mans viedoklis), ka pētniece saprot, ko teikusi korespondentei, jo paralēles ar nacistisko Vāciju, manuprāt, nozīmē arī to, ka Latvijā draud izrēķināšanās ar mazākumtautībām un valstī ir nobriedusi fašistiskās Vācijas situācija. Un piebildu, ka nav pamata apšaubīt, ka zviedru korespondente būtu nepareizi sapratusi LU pētnieci, jo tālāk raidījumā sekoja O. Procevskas audio citāts: This sounds like the ideas of pre-Holocaust era. It really sounds as if the person who has written it doesn’t know where do ideas like this lead to. I mean, the ideas of the state belonging to a particular ethnic group, of ideas of a state nation. («Tās izklausās kā pirmsholokausta ēras idejas. Izklausās, ka persona, kura to sarakstījusi, nezina, pie kā šāda veida idejas noved. Idejas, kurās valsts pieder noteiktai etniskai grupai….»)
    http://www.tvnet.lv/zinas/viedokli/483039-vai_latvija_tiesam_iestasies_holokausts

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > gliters 18.10.2013. 13.09

    Džeina Tamuļeviča ‏@dzeina 4h

    SR diskusija atsauca atmiņā, kā @sandraveinberga savulaik paziņoja, ka Laura zviedriski nozīmē “vista” & norāva @LaurisReiniks Eirovīziju–>
    Expand
    Gunta Sloga ‏@GuntaSloga 4h

    @dzeina Taču tas, kā to pasniedza @sandraveinberga pirmajā acu uzmetienā raisīja iespaidu, ka S.Ēlerte&co būtu kāda tīkla vadītāji.
    Expand
    Sandra Veinberga ‏@sandraveinberga 4h

    @GuntaSloga Paldies, ka man atgādināji šo tēmu par Dienas maketētāju Vilni pedofilu, es noteikti pie tās atgriezīšos arī tagad.
    Expand
    Gunta Sloga ‏@GuntaSloga 4h

    @sandraveinberga Taču ir nožēlojami, ja cilvēki izmanto šādus rakstus, lai īstenotus citas intereses, kā tas bija vecajā Dienas gadījumā.
    Expand
    Sandra Veinberga ‏@sandraveinberga 4h

    @GuntaSloga manas intereses toreiz bija aizstāvēt bērnus,kurus Vilnis filmā izvaroja. FIlmu man toreiz lūdza tulkot zviedru kriminālpolicija
    https://twitter.com/sandraveinberga

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > gliters 18.10.2013. 14.28

    Nu redzi, kas maģistrei Tamuļevičai ir holokausta apspriešana, ja Veinberga Laurim Reinikam neirovīziju uzlaidusi no it kā aplamas puses!! Izglitiba.lv rullē, tvitervistas riesto.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > gliters 18.10.2013. 16.09

    Izglitiba.lv rullē, tvitervistas riesto.
    _________________
    kaut kur starp Plūdoni un Peļevinu…

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > gliters 18.10.2013. 19.29

    lama 18.oktobris 2013 12:29,
    kapec pie sava teksta 70 tukshas rindas liec?
    kapec neapskati ko publice?? vai galigi nav laika???

    0
    0
    Atbildēt

    0

Inese 18.10.2013. 10.00

Kārtējais melīgais mālējums. Ločmele, tu pavisam neseko, ko tas Bišofs zīmē un raksta?

+1
-17
Atbildēt

0

liene.dz 18.10.2013. 09.50

“Pročevska saka, ka Latvija ir fašistiska valsts” – šķiet, tehniskas problēmas piemeklējušas ne tikai IR lapu, bet arī dažu vietējo ļautiņu smadzeņu darbību. Sameklēt attiecīgo interviju un noskaidrot, ko viņa teica vai neteica, neprasa augstskolas zināšanas.

Gandrīz ir smieklīgi. Tikai smiekli nez kāpēc tomēr nenāk.

+3
-23
Atbildēt

14

    Sanšains > liene.dz 18.10.2013. 10.15

    Jā, būtībā viņa to saka.

    (1) Viņa citē Klāvu Sedlenieku, kurš saka, ka preambula ir “pirmsholokausta domāšanas iemiesojums”, tātad runa ir par Vāciju, kad pie varas jau bija Hitlers.

    (2) Viņa piekrīt Sedleniekam.
    https://twitter.com/Olga_Procevska/status/389450845638492160

    Un tā kā izskatās, ka par spīti procevsku un sedlenieku vaidiem, ir lielas iespējas, ka preambulu varētu pieņemt, viņa būtībā apgalvo, ka Latvija ir fašistiska vai pat nacistiska valsts.

    Viņu neglābj pat tas, ka viena daļa Latvijas pilsoņu acīmredzot iebilst preambulai. Arī Vācijā nebija 100% atbalsta Hitleram, tomēr tā bija fašistiska/nacistiska valsts.

    +21
    -4
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > liene.dz 18.10.2013. 12.36

    Tiešām-tvitera priekšrocība- personāži lieliski raksturo paši sevi(kāds grēkus tik vecā Dienas brigāde S. Veinbergai nepiemin):

    https://twitter.com/sandraveinberga

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    piziks > liene.dz 18.10.2013. 14.18

    Sandra Veinberga uzņēmusies šoreiz latviski un Latvijsiki cienīajmu misiju. Vienlaikus un paralēli gan Zviedrijā, gan Latvijā tēmu vajadzētu paplašināt, lai saprastu, kādēļ rodas Procevska(s), kas mēģina muļķot un šokēt zviedrus vai Cvetkova(s), kas mēģina tieši tāpat muļķot un šokēt amerikāņus, turklāt, viņām abām, iesmērējoties un piesmērējoties akadēmiskās vides tuvumā.

    Kad padkrievu tanku prastums no Latvijas tika izdziedāts kā native american/indiāņu nodziedāšanas rituālos ar starptautiskās diplomātijas, ieskaitot ASV/USA, atbalstu, Baltijas un Latvijas apkarotāji attapās uzpūst apebreju un apholokausta tēmas, un pūta līdzi Izraēlas nevalstiskās organizācijas pūtējam ar solista ambīcijām, Efraimam Zurofam.

    Zurofa zvaigzne noriet, jo īsto nacistu un šāvēju rezerves/atlikumi apmirst un sponsori no Zurofa kantorīša novēršas, valdības un diplomāti nopietni vairs neklausās, jo nav faktu.

    Nākamais etaps. Zurofa iesākto turpināt no Latvijas vai Baltijas iekšpuses, jo pa ceļam uz Latvijas iekšpusi izgāzās visādi piekremļa peaze-Djukovi, spēlējot zinātniekus. Padumākie veceiropas žurnālistu lomu spēlētāji Djukova informāciju nepārbaudīja arī sensāciju kāres un provocētgribas dēļ. Medijos jātirgojot blīkšķus. Marketings tāds.

    Vietas nepaliek tukšas un esam ieguvuši par LV nodokļmaksātāju naudu izaudzinātas, skolotas peaz-djuikovas ar Cvetkovu un Procevsku priekšgalā, ar Klāvu Sedlenieku un viņa pašreklāmisko onānismu kā rezerves riteni bagāžniekā. Šīs jau gudrākas, prasti nezurofē, bet spēlējas tīši ar neprecizitātēm un pārprotamību, izmanto žurnālistu lomspēlmaņu/banānaizstājēju paviršību un neizglītotību.

    Un kur vēl vidusmēra pastulbais, faktiski vāji izglītotais un arī kreiso tīši dezorientētais zviedrs vai veceiropietis! Tiem peaz-djukovas visu ko var iestāstīt, — tāpat kā pamuļķo, toties ambiciozo zviedru pensionāru pārītis lidmašīnā LV iekšlietu lielčiekuram, kurš pēc lidojuma kopā ar swedcolmes provokatoriem Rīgā izvērsa V. Purvīša balvas vēlākās vinnētājas Katrīnas Neiburgas pataisīšanu par pornogrāfi leļļu izrādes afišā un Katrīnas dēliņu kā Katrīnas pedofīlijas (?!!!) upuri.

    Viena lauka odziņas, — saduļkojamā dīķī copējamu duraku un sovokprovokatoru netrūks, demagoģija kā speciālā psiholoģiskā operācija aukstā kara stilā turpinās un var iztikt pat bez kremliniskiem kuratoriem, jo var sākties, lai turpinātos, degradējoša, spekulatīva pašplūsma.

    Tikmēr twitterī pusskolotas latvju mietiņas un zēniņi brīnās par Sandras Veinbergas minēto krīzes PR. Un paldies Sandrai V., ka Zviedrijas zviedrus izglītojot, viņa uzspridzina Latvijā tādu granātu, kuras šķembām jāsasniedz Zviedrija no Latvijas puses, lai nekaunīgākajiem iz stulbajiem zviedriem pamēģinātu demokrātiski paskaidrot, ka ambiciozas 21, gadsimta matrosovienes peaz-djukovas vēl uz zviedru radio nāks un citereiz līdzi vilks no ASV kādas konferences pa taisno uz Stokholmu vēl arī kādu Cvetkovu.

    Par to Sandrai Veinbergai derētu kāds kolektīvs paldies, bet pie mums kā parasti — vispirms uzpeld LV izglītības problēmas: nav krīzes PR uztveršanai pietiekamu smadzeņu.

    +17
    -4
    Atbildēt

    0

    Vineta > liene.dz 18.10.2013. 18.07

    Linux Mint 15
    Kā gan savādāk nosaukt organismus, kas no latviešiem atšķirās vēl vairāk, kā nēģeris, kuram būtu divi deguni. Man reizēm pat liekas dīvaini, ka jūs arī elpojiet skābekli, jo pastrādāt tādas zvērības pret cilvēkiem kā jūs, homo sapiens, vai kāda cita mūsu planētas dzīva būtne, vienkārši nevarēja.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    Edzs > liene.dz 18.10.2013. 18.55

    sabiedribai deretu veidot sarakstu, cik ir ideologhisko diversantu kas nakts vidu aktivizeti gatavi apmelot Latviju un latvieshus uz jebkuru temu vai izpildit cita veida pretvalstiskas darbibas. lidzigi tie ir ar to ka komandcentrs kas tos groza ir arpus Latvijas, parejais tiem var but atskjirigs. vajadzetu vinjus uzreiz likt kastites vai rakstit katalogos pa sekcijam ka “politiķi”, bet, – uzskaitit visus kas deklarejushi ka tiem sadarbibas ligums ar Putina partiju Maskava laikam nav jegas.
    man liekas ka vispirms izgaismot vajag visus tos “presstitutes”, whore-esspondents, kas latvieshu vide ka kurmji puspierakta stavokli dzivo, ar pazinjojumiem tie sevi nosaucot par “cilvektiesibu ekspertiem” vai “petniekiem” izlien tikai tad kad komandcentram tas vajadzigs.
    visus kurmjus kas redzeti uzreiz neatcereshos, melnraksta tos neklasificeshu pa grupam, nerakstishu tiem vesturi ko kas kam un par ko, lielako dalju visi mes zinam un saukshu tos pagaidam vienkarshi, – “personas kuras man ljoti nepatik”:
    Nils Muizhnieks
    Klavs Sedlenieks
    Olga Procevska
    Linda Curika
    Dace Akule
    Iveta Kazhoka
    Didzis Melbiksis

    vel daudzi sava ietekme nenoverteti palikushi arpuse, saraksts protams ir nepilnigs.
    P.S. http://www.tvnet.lv/zinas/viedokli/482989-sarmite_elerte_par_preambulu_un_tiesibam_runat_mulkibas/comments _”…Ja uzklikšķina LU kontaktu meklētājā “Procevska”, tad var dabūt – “Jūs meklējāt “procevska” pēc vārda un uzvārda. LU kontaktu datu bāzē netika atrasta neviena persona.”…”_

    +13
    -4
    Atbildēt

    0

    Sanšains > liene.dz 18.10.2013. 20.44

    tante Sidra –

    Un tagad, lūdzu, to sarakstu, kuri Jums patīk!:)

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Edzs > liene.dz 18.10.2013. 22.01

    Hari, vai tas bija joks? man ljoti maz kas patik. cilveki mainas, maitajas.
    tas ir traki, lidz veleshanam 1 gads, nezinashu par ko balsi atdot.
    lai sakartotu valsti prieksha ir daudz lietu ko pacelt vares tikai visas latvieshu partijas kopa ar vienotiem spekiem.
    bet, lai elektorats uz tam pavilktos, tam vajadzes darit reali labus darbus lai savas sejas uzlabotu. “mazakais ļaunums”, kas bija varai tik erts, vairs nenostrada.
    cilveki Latvija nekad nav bijushi lumpenji, lempji vai muļķi un tagad viņi tapuši ir vel gudraki, – politiķiem kas nav bruņinieki bet ir lempji vajadzes aiziet citos sev piemerotakos darbos.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Sanšains > liene.dz 18.10.2013. 23.44

    tante Sidra –

    Nē, tas nebija joks. Domāju, ka Jums, tāpat kā man un daudziem, ir ļoti viegli nosaukt tos, kuri nepatīk. Nu tā, ka īsti nepatīk.
    Savukārt tādus, kuri ļoti, ļoti patīk, man šķiet, nosaukt ir grūtāk.:)

    tas ir traki, lidz veleshanam 1 gads, nezinashu par ko balsi atdot.
    ============================
    Mūsu senčiem katru svētdienu atgādināja, ka jebkurš cilvēks ir grēcīgs (nepilnīgs). Atgādināja un mācīja, ka ar to jāmēģina tikt galā, un ka tas puslīdz var arī izdoties. Mācīja arī citus uzlūkot līdzīgi un izturēties ar izpratni, ja cilvēks cenšas. Ļaudis bija kaut vai spiesti par to visu padomāt.

    Mūsdienās lielākajai daļai no mums to neviens regulāri neatgādina, jo nespējam par pilnu ņemt no baznīcas puses nākošos vēstījumus, bet literatūrā, mākslā to meklē retais.
    Mēs esam atradinājušies no domāšanas par šādām kategorijām.

    Bet derētu – tas taču ir mūsu kultūras mantojums, tā bija tāda efektīva formula.:)

    Ar visu šo penteri vēlējos teikt, ka balsošanas pamatprincips vienmēr ir bijis un vienmēr būs: “Izvēlies mazāko ļaunumu!”:)
    Vai citiem vārdiem: “Izvēlies sev tuvāko partiju, lai cik tālu tā arī neatrastos un lai cik ne-ideāla tā arī nebūtu!”.
    Un nelamāsim katru cilvēku (politiķi), kurš nav IDEĀLS un PERFEKTS.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > liene.dz 19.10.2013. 00.44

    Haris _”…balsošanas pamatprincips vienmēr ir bijis un vienmēr būs: “Izvēlies mazāko ļaunumu!”:)… nelamāsim katru cilvēku (politiķi), kurš nav IDEĀLS un PERFEKTS.”_
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Hari, es piekrītu. es piekrītu ari ka devu pamatu parmetumam GPFC, tas man teica – vel neaizmirsti pirms veleshanam atgadinat cik slikti ir uzspelet hokeju ar baltkrieviem.
    nav idealu cilveku un nebus perfektu politiķu. Kurzeme uz to saka – cileks ir vājš, Dies ir stipers..
    lidz veleshanam 1 gads un politiķiem vajag zinat ka elektorats tos nemitigi vēro un vērtē. te jau kads teica ka uzspelet hokeju ar baltkrievu komandu Baltkrievija ir apmeram 0.01% no ta greka ko ikdiena sadara tie grauzeji kam bizness ir migrantu ieveshana Latvija, – es noteikti tam piekritu, hokeju pirms veleshanam nevienam neparmetishu.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Sanšains > liene.dz 19.10.2013. 00.54

    “Cileks”.. Izklausās pazīstami.:)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    runivs > liene.dz 19.10.2013. 09.05

    Pauls Gōbls (Paul Gobl) Okupācijas muzejam jubilejā adresētajā apsveikumā 01.07.2013. ir rakstījis:”Masu mediju un starptautisko komunikāciju attīstība ir devusi daudz pozitīva, bet tā ir iedragājusi vai vismaz pārveidojusi tradicionālās identitātes. Šīs briesmas nav nekur tik lielas kā Latvijā. Viena no latviešu labākajām rakstura īpašībāmir pretimnākoša un atvērta attieksme pret citiem, bet tieši tā kļūst par vājo vietu, jo ļauj šiem citiem izmantot latviešu atvērtību, lai mainītu uzskatus par latvietību veidos, kas ālauj viņiem graut nācijas pamatus un tai uzspiest savu gribu”.
    Tomēr vēl visi neesam un negribam būt bezvēstures mankurti, kā tas dažam labam gribētos. Visu cieņu S.Veinbergai, kas neļāva apspļaudīt Latviju valstij naidīgai “pētniecei”, kura saņem algu no valsts budzēta, bet kurai acīmredzami nav sajēgas par robežu starp akadēmisko brīvību un nacionāla naida kurināšanu.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > liene.dz 19.10.2013. 21.59

    Ilmac, — pa-a-aldies par lielisko Pola Goubla citātu. Jauka, priecējoša ziņa. Nepārsteidzoša, tomēr — likumsakarīga.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > liene.dz 19.10.2013. 23.07

    Turpinājums nav sliktāks: Tomēr vēl visi neesam un negribam būt bezvēstures mankurti, kā tas dažam labam gribētos. Visu cieņu S.Veinbergai, kas neļāva apspļaudīt Latviju valstij naidīgai “pētniecei”, kura saņem algu no valsts budzēta, bet kurai acīmredzami nav sajēgas par robežu starp akadēmisko brīvību un nacionāla naida kurināšanu.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > liene.dz 19.10.2013. 23.09

    TanteSidra. Uz IR žurnālistu fona jau Kažoka sāk izskatīties tīri labI: http://www.diena.lv/izklaide/izklaide/tviterperles-slepena-kulturas-ministra-kandidata-leoparda-raksta-jacina-14029389
    Tviterpērles…

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

dro 18.10.2013. 09.04

18 октября 2013 | 02:04
На востоке Москвы трое неизвестных неславянской внешности избили и изнасиловали 55-летнюю женщину. Как сообщил “Интерфаксу” источник в правоохранительных органах, ЧП произошло в микрорайоне Новокосино, в 0:40 на пульт дежурного Скорой медицинской помощи поступил вызов от пострадавшей. Врачам бригады “скорой” на месте происшествия она сообщила, что стала жертвой нападения. Со слова женщины, она возвращалась домой, когда на нее напали, избили, изнасиловали. Она была госпитализирована.
Сотрудники полиции принимают меры к задержанию преступников.

+6
-3
Atbildēt

0

dro 18.10.2013. 08.57

Polija neizvirzīs apsūdzības par padomju karavīra izvarotāja pieminekļa uzstādīšanu
17. Oktobris 2013 22:20
Polijas prokuratūra ceturtdien paziņoja, ka neizvirzīs apsūdzības mākslas studentam, kurš Gdaņskā bija uzstādījis pieminekli padomju karavīram izvarotājam.

“Tēlnieka uzvedībā mēs nesaskatījām nekādas rasu un nacionālā naida kurināšanas pazīmes, nedz ka viņš būtu apgānījis publisku vietu, kas tiek izmantota vēsturiska notikuma piemiņai,” teikts Gdaņskas prokuratūras paziņojumā.

Kad izmeklēšanu būs beigusi policija, 26 gadus vecajam Ježijam Bohdanam Šumčikam var tikt piespriests naudassods par nelikumīgas mākslas izstādes sarīkošanu.

Skulptūra “Komm, Frau” (“Nāc, sieviete”) sestdien vakarā Gdaņskas Uzvaras alejā tika novietota uz sarkana postamenta līdzās piemineklim tankam, kas tur uzstādīts padomju “atbrīvotājiem”. Jau svētdien no rīta tā tika demontēta.

Skulptūras autors, Gdaņskas Mākslas akadēmijas piektā kursa students, Polijas Radio pastāstīja, ka viņš ir daudz lasījis par to, ka padomju armijas karavīri 1944. un 1945.gadā, caur Austrumeiropu dodoties uz Berlīni, izvarojuši vietējās sievietes.

Šumčiks skaidroja, ka “nav spējis tikt galā” ar iespaidiem, un tāpēc sajūtas izpaudis mākslas darbā.

Skulptūra ir veltījums vēsturiskās patiesības atjaunošanai un kara laika sieviešu likteņiem, sacīja darba autors.

Viņš atzina, ka gribējis skulptūru uzstādīt jau 17.septembrī, kad apritēja kārtējā gadskārta kopš PSRS iebrukuma Polijā 1939.gadā.

Skulptūrā attēlots, kā padomju karavīrs izvaro grūtnieci. Vīrietis, kuram galvā ir ķivere ar piecstaru zvaigzni, ar vienu roku tur gulošo sievieti aiz matiem, bet otrā rokā tam ir pistole, kuras stobrs iegrūsts sievietei mutē.

Autors likumsargiem skaidroja, ka tēlniecības darbu veidojis Polijā 50.gados populārā sociālistiskā reālisma stilā.

Krievijas vēstnieks Varšavā vēstniecības mājaslapā skulptūru nodēvēja par “vulgāru” un “zaimojošu”.

“Es esmu dziļi sašutis par Gdaņskas Mākslas akadēmijas studenta izlēcienu, kura pseidomāksla zaimo to 600 000 padomju karavīru piemiņu, kas krita cīņā par Polijas brīvību un neatkarību,” otrdien norādīja vēstnieks.

1944. un 1945.gadā padomju karavīri izvarojuši aptuveni miljonu vācu sieviešu, uzskata vēsturnieki.

Gdaņska, agrākā Danciga, Polijas sastāvā tika iekļauta pēc Otrā pasaules kara. Starpkaru periodā Dancigas brīvpilsētā 95% iedzīvotāju bija vācieši.

Padomju karavīri dzimumnoziegumus pastrādājuši arī pret poļu sievietēm. Tiesa gan, krietni mazākā mērogā nekā pret vācietēm. Laikā no 1944. līdz 1947.gadam Polijā padomju karavīri izvarojuši 100 000 poļu sieviešu.
http://www.focus.lv/kultura/maksla/polija-neizvirzis-apsudzibas-par-padomju-karavira-izvarotaja-pieminekla-uzstadisanu
http://newsru.com/world/17oct2013/procuratura.html

+22
-2
Atbildēt

3

    Sanšains > dro 18.10.2013. 10.29

    Tie poļi atkal demonstrē savu lecīgumu. Nu, kas gan ir nieka 100 000 sieviešu?! Tikai viena no katrām 150 toreizējās Polijas sievietēm.

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > dro 18.10.2013. 12.12

    Pašlaik “poļi” (valdība) demonstrē tikai padevību.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Vineta > dro 18.10.2013. 17.57

    fretka
    Poļševiki, Polijas prezidenta Leha Kačinska un Polijas elites slepkavības līdzdalībnieki, Tusks un Komarovskis.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam