Valdības stabilizētāja Jaunzeme – Grende

111

Komentāri (111)

inta_s 23.09.2013. 12.31

NA, V, ZZS, SC, RP utt. ir tikai brendi. Zem tā nekā nav. Tāpat arī ir ar NA.
NA brends paredz tēlot patriotus, lai tiktu pie varas un varētu sākt pelnīt savas dividendes bet Latvijas Republika un tās pilsoņi ar savu neatkarību tiem ir pie vienas vietas. To tie apliecināja, kad nostājās kangaru pusē un pārdevās par sudraba dālderiem Briseles tumšajos koridoros un atdeva mūsu dzimtenes monetāro neatkarību.

Nodevēji netiks aizmirsti!

+1
-2
Atbildēt

1

    Egita > inta_s 23.09.2013. 14.32

    visi ir nodevēji.LAI DZĪVO LATI UN RIPO LATI
    DIEVS SVĒTĪ LATUS!
    DIEVS SVĒTĪ GRIGULES!

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

Baiba Eglâja 22.09.2013. 21.26

Kā tur ir – politiķis aiziet no politikas vai politika aiziet no politiķa?

+1
0
Atbildēt

0

ilmisimo 22.09.2013. 19.02

..Savā ziņā ir uzcelts dzelzs priekškars starp Latviju un Eiropas, pat pasaules kultūru. Tā rezultātā jebkura diskusija faktiski risinās nevis Eiropas un pasaules līmenī, bet gan ļoti šaurā iekšējā vidē, kam nav itin nekāda sakara ar mūsu pagātni. Drīzāk gan ar mūsu šodienas nožēlojamo situāciju. …
http://www.delfi.lv/news/comment/comment/arnis-terzens-nav-bijis-nekadas-verdzibas-saruna-ar-kasparu-klavinu-fragmenti.d?id=35265477

+6
-2
Atbildēt

0

Sanšains 22.09.2013. 16.30

Kad ieinteresētajām personām būs apnicis mīcīties pa Ozoliņam pasprukušo peļķi –

Ervīns Krauklis (‏@ervinsk) tviterī bija ielicis norādes uz trijiem pirms pāris dienām publicētiem Kaspara Kļaviņa rakstiem, kuros viņš turpina un attīsta jau sen uzsākto latviešu pašapziņas spēcināšanas kūri.:)

Vēsturiskie mīti: izcelsme un nozīme modernas nācijas attīstībā (I)
http://www.lvportals.lv/viedokli.php?id=257835

Vēsturiskie mīti: latviešu stereotipiskais pagātnes redzējums (II)
http://www.lvportals.lv/viedokli.php?id=257856

Vēsturiskie mīti: latviešu kultūras pašizolācija (III)
http://www.lvportals.lv/viedokli.php?id=257889

+10
-3
Atbildēt

25

    Edzs > Sanšains 22.09.2013. 17.17

    Haris
    Paldies Kasparam Kļaviņam par šiem rakstiem, īsti vietā un laikā.
    laikam būtu naivi vēlēties lai IR tos pārpublicētu, – varai nav vajadzīga gudra tauta.

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 22.09.2013. 17.23

    Sidra –

    Nevar tomēr apgalvot, ka “Ir” būtu noņēmies ignorēt Kļaviņu.

    Šeit 2012. gada 9. septembrī publicētais Kļaviņa raksts
    “Mūsu vēsturiskās apziņas stereotipu noturība”
    http://www.ir.lv/2011/9/9/musu-vesturiskas-apzinas-stereotipi-un-to-noturiba

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > Sanšains 22.09.2013. 17.51

    Haris,
    jā, un tas arī ir IR’ai vienigais. to zinu jo no tas reizes man “Kaspars Kļaviņš” logotips ir ielimets domubiedros.
    mums patik būt bāreņiem un to zinot tā mūs uzrunā gan dzejnieki gan prezidenti.
    es nezinu no kā tas nāk, vai tiešām no slikta uztura..
    uz lielāku pašcieņu un pašapziņu Kaspars Kļaviņš mūs aicina laikam jau desmit gadus, tam piebiedrojies un uz to pašu latviešus aicina Egils Levits, – bet arī tikpat kā bez panākumiem.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 22.09.2013. 18.01

    Sidra –

    Nu, nevienaldzīgo jau nekad nav daudz.

    Turklāt ir arī tāda dīvaina suga, kuri skaitās izglītoti, sevi nepārprotami uzskata gan par “atvērtiem”, gan intelektuāliem, tomēr, nolikti nacionālas idejas aizstāvošu argumentu priekšā, gatavi tos dogmatiski ignorēt un tukši strīdēties kaut līdz pasaules galam.:)

    Man šķiet, piemēram, Kažoka un Klāvs Sedlenieks ir no šīs sugas. Uz katru Kļaviņu un Levitu būs vismaz pa vairākām kažokām un sedleniekiem.

    Bet arī tā nav nav kaut kāda unikāla Latvijas nelaime. Rietumos jau kopš 60. gadiem universitātēs jauno intelektuāļu audzināšanu pārņēmuši marksisti un viņiem līdzīgie.
    Mums – pēc viņu atslābuma un samulsuma 90. gados – tikai relatīvi nesen viss tā kārtīgi iegājis “Rietumnieciskās” (lasi – “liberālās”, marksistiskās, nacionāli nihilistiskās) sliedēs. Stafeti no rozenvaldiem, skudrām, apinēm. ašmaņiem, dribiniem nu jau pamazām pārņem Rietumos “skolotie” (skalotie).

    +15
    -6
    Atbildēt

    0

    Edzs > Sanšains 22.09.2013. 18.24

    Hari,
    piekritu, gandriz nav ko piebilst.
    tad laikam jau ir ta:
    ..kas jauns nav socialists tam nav sirds,
    kas vecs budams vel ir socialists tam nav smadzeņu..
    “…Uz katru Kļaviņu un Levitu būs vismaz pa vairākām kažokām un sedleniekiem…”, – tā ir Latvijas nelaime, bet piekrītu ka nav unikāla.
    interesanti bet nemaz nav pārsteidzoši kā mazohisti pie šiem tekstiem protestējot minusus jau salikuši.

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > Sanšains 22.09.2013. 18.33

    .
    Mazliet uzjautrina Kļaviņa un Levita iekraušana vienā plauktā. Bet, kam negadās…

    “No izolētības pirmām kārtām cieš paši izolētie. Bez patriotisma, protams, nevar iztikt. Bet aprobežotība noved pie primitīva, uz garīgu nabadzību orientēta patriotisma, kas galu galā veicina vienīgi iznīkšanu”, tā Kaspars Kļaviņš. Precīzi. Tieši tā ir mūsu “cieto” nacionālistu galvenā nelaime.

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Sanšains 22.09.2013. 18.36

    ..uz lielāku pašcieņu un pašapziņu Kaspars Kļaviņš mūs aicina laikam jau desmit gadus, tam piebiedrojies un uz to pašu latviešus aicina Egils Levits, – bet arī tikpat kā bez panākumiem.
    __________________ Atseviški godīgi teksti noslīkst masu mēdiju trollingā.

    IR jau ļoti ērti- pašiem radīt vaimanoloģijas gaisotni- un tad tūlīt pašiem par to gausties un žēloties.

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 22.09.2013. 18.47

    nulle –

    Paldies tiem, kuri kādreiz izcīnīja 8 stundu darba dienu! Patiesi.

    Bet progress ir neizbēgams un neapstādināms, vai ne? Marksisti ne vien nespēj, bet pat nevēlas apstāties ceļā uz “gaišo nākotni”.

    Amizanti, ka Jums līdzīgi domājošajiem ļoti raksturīgs ir tas, ka pieminat un biedējat ar “19. gadsimtu”. Atceros, arī Viņķelei un viņas domubiedriem pa “Kārļa/Karlīnes” grāmatiņu līniju arī gribējās biedēt te ar “19. gadsimtu”, te ar “viduslaikiem”.

    Tad rodas jautājums: kurš – nosacītie “jūs” vai “mēs”- dzīvojam tā, ka visur rēgojas “19. gadsimts”?
    “Mēs” (nosacīti konservatīvie) skatāmies, kas notiek ŠEIT un TAGAD, un secinām, ka daudzās jomās ir iets par tālu.
    Tieši “jums” (nosacīti “liberālajiem”) visapkārt joprojām ir 19.gadsimts, no kura izmisīgi jācenšas izrauties pretī “gaišajai, ideālajai nākotnei”.:)

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 22.09.2013. 19.02

    varbūt ka tā:
    Bet aprobežotība noved pie primitīva, uz garīgu nabadzību orientēta patriotisma, kas galu galā veicina vienīgi iznīkšanu”, tā Kaspars Kļaviņš. Precīzi. Tieši tā ir mūsu “cieto” nacionālistu galvenā nelaime.
    ======================================
    Daļai nacionālistu varētu piemist šī kaite, piekrītu.
    Bet, manuprāt, ļoti mazai daļai – jo atļaušos “primitīvai aprobežotībai” tomēr nepieskaitīt tāda “multikulturālisma” un “plaša redzesloka” noraidīšanu, kas sastāv no krieva, krieva un krieva, kā arī no krieva.:)

    Un, pat ja kādam retajam patiešām ir aprobežotības “nelaime”, “kaite”, “problēma”, tad tas ir kaut kas risināms. Jo ir kāds pamats, ir darbības lauks – ir patriotisms, kas varbūt ir nevajadzīgi rigids vai pasaules norisēs neieinteresēts. Bet var diskutēt, var ieinteresēt, var aizraut, “paplašināt” šo aprobežotību.

    Kažoku un sedlenieku gadījumā nav par ko diskutēt. Nav patriotisma. Nav paša pamata, nav potenciālo diskusiju un izaugsmes lauka. Viņi paši noraida pamatu.
    Viņi minētajā izpratnē nav “primitīvi aprobežoti” tikai tāpēc, ka nav esences, kas varētu tikt ierobežota un aprobežota – vienalga, primitīvi vai komplicēti.:)

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > Sanšains 22.09.2013. 19.11

    .
    Kāpēc Tu, Hari, to man skaidro? Pastāsti to Kļaviņam. Tu taču te izziņoji, ka tas ir īstais vīrs latviešu pašapziņas spēcināšanai. Es arī tam piekrītu.

    Tu piedāvā, es piekrītu – par ko tad Tu tagad te rīsties (atvainojos, ja vārds šķiet nepieklājīgs)?

    P.S.
    Redzi, Hari, jau vien nosaucot patriotismu par galveno, Tu sāc ar izolēšanos.

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 22.09.2013. 19.16

    varbūt ka tā –

    Man šķiet, tieši Jūs, nevis Kļaviņš precīzi nosaucāt, kuri tad ir tie “aprobežotie”. Jūs bijāt tas, kurš rakstīja par “cietajiem” nacionālistiem un noteicāt viņiem diagnozi.

    Tāpēc arī atbildēju Jums.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > Sanšains 22.09.2013. 19.21

    .
    Vai Tu, Hari, vari man pateikt priekšā, kuras vēl ir tās ļaužu grupas, kuras piedāvā celt Latvijas valsti, izmantojot norobežošanos? Pie tam, norobežošanos formā, kura paredz ierobežot citus pilsoņus?

    P.S.
    Diagnozi, ja nu Tev tā patīk to saukt, tomēr noformulēja Kļaviņs. Neizjūtu nepieciešamību pušķoties ar svešām spalvām. :)

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 22.09.2013. 19.24

    varbūt ka tā:
    jau vien nosaucot patriotismu par galveno, Tu sāc ar izolēšanos.
    ====================================

    Man pamats ir ģimene, kurā piedzimu un uzaugu. Tātad mani vecāki, viņu vecāki, senči, kultūra, kurai viņi izvēlējušies piederēt un varbūt arī piedalīties tās radīšanā. Tāpat man gluži dabiski visnozīmīgākā ir tā vide, kurā tas viss norisinājās – gan mijiedarbība ar vecākiem un citiem tuviniekiem, gan kultūras uzsūkšana. Tātad vispirms mājas, tuvākā apkārtne, mazliet vēlāk, pieaugot un vairojoties izpratnei, arī visa telpa, kuru apdzīvo un piepilda kultūra un valoda, kurai piederu. Tātad Latvija, latviski komunicējošā informatīvā telpa. Kur ir teikts, ka, attīstoties cilvēka personībai, viņa intereses nevar pāraugt šo tomēr skaidri iezīmējušos dabisko robežu? Kāda “izolēšanās”? Absurds.

    Kā patriotisms – visa minētā godāšana un bijāšāna – var NEBŪT visa pamats, man īsti nav skaidrs.
    Kaut gan apzinos, ka tādi ļaudis ir. Pēc daudzām pazīmēm spriežot, piemēram, jau minētā Kažoka, Sedlenieks un te, komentāros, manāmais “nulle”.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > Sanšains 22.09.2013. 19.32

    .
    Godāšana un bijāšana, Hari, pienākas vienīgi Dievam. Ne telpai, un arī ne valodai un kultūrai.
    Pret visu Tevis pieminēto ir jāizturas ar pienācīgu cieņu. Taču cieņas neapšaubāma komponente ir izpratne par citu cilvēku cieņu.

    Kas Tev liek domāt, ka Kažokai un Sedleniekam šāda cieņa nepiemīt? Vai tāpēc, ka, savas cieņas realizēšanai, viņi nepieprasa citu cieņas ierobežošanu? Vai tāpēc, ka spēj to realizēt nenorobežojoties?

    P.S.

    Ja tagad Tu vēlreiz izlasītu to, ko no Kļaviņa citēju, tad ieraudzīsi, ka tas attiecas TIEŠI uz šo.

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 22.09.2013. 19.42

    varbūt ka tā:
    Kas Tev liek domāt, ka Kažokai un Sedleniekam šāda cieņa nepiemīt? Vai tāpēc, ka, savas cieņas realizēšanai, viņi nepieprasa citu cieņas ierobežošanu? Vai tāpēc, ka spēj to realizēt nenorobežojoties?
    ===================================
    Nu, Kažokas un Sedlenieka rakstītā kontentanalīzei tagad nu gan laiku netērēšu.:)

    Manuprāt, jau uzrakstīju to, kā tās lietas saskatu. Vēlreiz?

    Nu, labi, īsāk – tā kā dārzā, kultūraugu sakņu sistēmu mēdz norobežot no apkārtnes, nezāles izravēt, bet, kad kultūraugs ir jau izaudzis spēcīgs un kupls, tad nav nekādu iebildumu, ja tas ar lapotni iesniedzas teritorijā, kas lielāka par sākotnēji ierobežoto. Un arī jāravē vairs nav tik cītīgi, kā kultūraugam vēl mazam un vājam esot.

    P.S.
    Neesmu ticīgs. Ceru, ka neaizskāru Jūsu jūtas, nepiedienīgi lietodams vārdu “bijāšana”.:)

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > Sanšains 22.09.2013. 19.48

    .
    Nu, jā! Tātad Tu, Hari, esi kultūraugs. Bet Kažoka, Sedlenieks, un tad jau es arī, esam nezāles?

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 22.09.2013. 19.51

    varbūt ka tā –

    Nē, nezāles varbūt ne. Pietiekami neapmīļoti kultūraugi, mazliet nezāļu nomākti, panīkuši.:) Mazliet greizi sametušies, cenšoties tikt pie saules, ko aizsedz nezāles.

    (Par Jums taču galīgi neko nezinu:) )

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > Sanšains 22.09.2013. 20.01

    .
    Interesanta interpretācija. Pieļauju, ka Tu tam arī tici.

    Mana skatupunkts ir savādāks.
    Ir tie, kuri jūtas un ir pietiekoši spēcīgi, lai cīnītos ar “nezālēm”, spējīgi izdzīvot arī ne pašos labvēlīgākajos apstākļos, gatavi baudīt vēju, un, ja vajag, arī vētru.
    Un ir tie, kuri pat siltumnīcā sapļekst.

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    grislits > Sanšains 22.09.2013. 22.37

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Sanšains 22.09.2013. 22.55

    ——-TanteSidra Haris
    Paldies Kasparam Kļaviņam par šiem rakstiem, īsti vietā un laikā.
    laikam būtu naivi vēlēties lai IR tos pārpublicētu, – varai nav vajadzīga gudra tauta.
    ============================================================================
    “Padomju okupācijas laikā skolās ieteiktā obligātā literatūra ar akcentu uz “grūtdieņiem” vēl joprojām sēž vecāku un skolotāju galvās.” K.Kļaviņš

    – Kādai varai nav vajadzīga? Lūgums IR-šu redakcijai pārpublicēt tos K.K garadarbus – sen tādu [rupji domāju] nebiju lasījis. Šitenie kļaviņi pelnījuši pamatīgu pērienu!

    http://www.youtube.com/watch?v=kRqickLKXF8

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    janis17 > Sanšains 22.09.2013. 23.46

    varbūt ka tā .
    Nu, jā! Tātad Tu, Hari, esi kultūraugs. Bet Kažoka, Sedlenieks, un tad jau es arī, esam nezāles?
    _____________________________________
    Nē, jūs neesat nezāles, jūs pat esat vairāk kā kultūraugi!
    Jūs esat ĢMO!
    Diemžēl…

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > Sanšains 22.09.2013. 23.58

    .
    Interesanta doma, aivarsk!
    Man prieks, ka ubernacionāļi spīd ar viedokļu dažādību.
    Tas ir cerīgi!

    P.S.
    Bet jautājums jau paliek tas pats – par spēju izdzīvot arī vētrā, bez siltumnīcas.

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    Rita Lazda > Sanšains 23.09.2013. 02.12

    nulle, man ir aizdomas, ka Īrijā 8-stundu darba diena pastāv tikai ofisa žurkām – marksistu “target group” ir pieejams tikai 0-hour kontrakts.

    Visironiskākais, ka ofisa darbiniekiem liekas, ka par 8stundu darba dienu ir jāpateicas marksismam… varbūt liec mieru marksismam un palasi kaut ko svaigāku – diemžēl ne par šī raksta tēmu, bet tā izskatās, ka šī sarunas sadaļa jau tāpat nav par tēmu:

    The modern phenomenon of nonsense jobs
    http://www.smh.com.au/national/public-service/the-modern-phenomenon-of-nonsense-jobs-20130831-2sy3j.html

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Rihards Sprincis > Sanšains 23.09.2013. 11.47

    Harim
    Salīdzinājums ar kultūraugiem un nezālēm, ko vajadzētu izravēt, pārlieku atgādina nacistu runas par ebrejiem. Nekādi neliek mierā doma par Lebensraum?

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > Sanšains 23.09.2013. 12.25

    punkts
    “…pārlieku atgādina nacistu runas par ebrejiem.”

    Man atgādina par starptautiskā tribunāla nenovēršamību, kur netiks pažēlots neviens staļinists un rusists.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

Kristīne 22.09.2013. 14.45

PSKP biedram Ozoliņam nostaļģija pēc laikiem kad viedoklis varēja būt tikai Ģenerālsekretāram, pārējiem partijas biedriem savs viedoklis bija ailiegts.
NA biedri var izteikt savu viedokli,kurš nesakrīt ar partijas viedokli, dažkārt arī Saeimā balsot pretēji biedru vairākumam. Tas pierāda tikai to, ka NA ir demokrātiskākā partija no visām Saeimā pāstāvētām partijām.

+9
-6
Atbildēt

0

janis17 22.09.2013. 13.52

Neceri nulle, tavējie netiks pie valdības.

+12
-10
Atbildēt

0

Kaspars Špūle 22.09.2013. 12.36

Vienošanās protokols par valsts atbalstu dzimstības veicināšanai un ģimenēm ar bērniem
http://www.visulatvijai.lv/faili/VL/dokumenti/Vienosanas_demografija_23.10.2012.doc

+9
-6
Atbildēt

13

    andris902 > Kaspars Špūle 22.09.2013. 14.14

    …fretka….šis tiešām ir tas vienošanās protokols, par ko NA ir uzšūmējusies, ka tas netiek pildīts?….Tu tiešām esi pārliecināts, ka tas ir īstais?….

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > Kaspars Špūle 22.09.2013. 14.24

    Kas tad nu kundzītei atkal nav labi?
    Pašai slinkums ielikt saiti, tik visus sūta meklēt, bet kad cits to atrod, tad uztraucas.

    P.S. Kāpēc šoreiz tik maz daudzpunktu?

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    andris902 > Kaspars Špūle 22.09.2013. 15.19

    …fretka….vēlējos pārliecināties vai šis tiešām ir tas vienošanās protokols, par ko tiek pieteikti ultimāti un šantažēta valdība….ja apstiprini, ka pareizais (lai gan neviena paraksta uz tā nav) – norādi, kuri tad ir tie punkti, kurus valdība negrib ievērot….

    …varbūt tas ir 6.punkts:

    Vecāku pabalstu sistēma

    Darba grupa vienojās izvērtēt esošo vecāku pabalstu sistēmu ar mērķi no 2014.gada 1.janvāra īstenot sekojošus vecāku pabalsta finansēšanas un piešķiršanas nosacījumus:
    1) vecāku pabalsta izmaksas perioda pagarināšana līdz bērna 1,5 gada vecumam;
    2) no pamatbudžeta finansēta universāla bāzes pabalsta ieviešana;
    3) sociāli apdrošinātām personām uz iemaksām balstīts pabalsta apmērs no kura summa, kas atbilst bāzes pabalstam, tiek finansēta no valsts budžeta, bet starpība starp aprēķināto pabalsta apmēru un bāzes pabalstu tiek finansēta no sociālas apdrošināšanas budžeta. Ar nosacījumu, ka izmaksas no sociālā budžeta netiek samazinātas – provizoriski Labklājības ministrijas piedāvātais risinājums.
    Diskusija par iespējamiem risinājumiem, principiem, apmēriem u.c aspektiem pabeidzama tā, lai ne vēlāk kā 2014.gada 1.janvārī jaunā pabalstu noteikšanas kārtība stātos spēkā.

    ….protokolā vairākkārt tiek norādīts, ka “vienojas izvērtēt”….kur tad ir tā problēma?….

    …varbūt visa sāls slēpjas teikumā “Bērna kopšanas un vecāku pabalsta minimālo apjomu /bāzi/ no bērna piedzimšanas līdz pusotra gada vecumam pakāpeniski palielināt līdz 70% apmēram no minimālās algas ar 2014.gada 1.janvāri.”….vai NA pēkšņi vairs nesaprot vārdu “pakāpeniski palielināt” nozīmi?….

    …vai tomēr – kārtējā brēkšana brēkšanas pēc, lai par sevi atgādinātu…

    +6
    -10
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Kaspars Špūle 22.09.2013. 16.43

    Zane –

    Pieņemu, ka Jūs gan droši vien zināt Viņķeles neseno izpļāpāšanos par to, kā viņa savulaik parakstījusi (!) vienošanos ar NA, skaidri apzinādamās, ka pat negrasās to izpildīt.
    Respektīvi, Viņķele skaidri apliecina, ka MELOJUSI, kaut gan pat parakstījusies kā ministre.

    Jūs šo epizodi droši vien zināt (un gluži saprotamā kārtā par to klusējat), bet varbūt kāds cits tomēr to ir palaidis garām, tāpēc iekopēšu norādi uz TV sižetu.

    http://www.tvnet.lv/online_tv/31833-lnt_zinas_20130918
    Jāskatās sākot ar 3. minūti un 30 sekundi.

    Manuprāt, šī Viņķeles atklāsme ir pelnījusi būt “Mēneša skandāls”, tai noteikti vajadzētu ietilpt arī gada skandālu/nekaunību izlasē, un tā ir arī pelnījusi vietu jaunāko laiku folklorā.

    Vēl man šķiet, ka, piemēram, tai pašā Zviedrijā tāds Viņķeles gājiens beigtos ar viņas atkāpšanos no amata un droši vien – arī ar turpmākās karjeras iestrēgšanu kaut kur aizkrāsnē pie ķīļiem, zatleriem, sprūdžiem.

    P.S.
    Sakarā ar Viņķeles teikto Gints Knoks izveidojis “Vienotības” logo jaunu versiju.
    https://twitter.com/Knoks/status/380938278200832000/photo/1/large

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > Kaspars Špūle 22.09.2013. 17.05

    ….Hari….Tu vari veidot savu TOPu kādu vien vēlies, bet mini punktus no vienošanās, kuri nav izpildīti vai kuri netiek izvērtēti…nevari?…

    +3
    -11
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Kaspars Špūle 22.09.2013. 17.17

    Zane –

    Beigas labas, viss labs? Nedomāju vis.

    Viņķele ir atzinusies MELOS, un, kā izskatās, atbilstoši savam nesatricināmi pašapzinīgajam raksturam, ne tikai tos nenožēlo (t.i., melus, nevis atzīšanos melos), bet pat mazliet lepojas ar savu “viltību”.

    +10
    -5
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Kaspars Špūle 22.09.2013. 17.47

    ne tikai tos nenožēlo (t.i., melus, nevis atzīšanos melos), bet pat mazliet lepojas ar savu “viltību”
    ____________

    “‘bāba xītrajā- ļūbīla stāļina -pašlā zā gitļērā..”?

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    Edzs > Kaspars Špūle 22.09.2013. 18.13

    :
    jevo ženā Sofjā Petroovnā,
    bilā sofsem na abarot, –
    kapitaļīstam prōdalaasjā,
    ķepēr v Amērike živjot..

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > Kaspars Špūle 22.09.2013. 18.25

    ….Hari….kāpēc Tu domā, Viņķele to teica par sevi?….čurikus vajadzēja turēt NA, lai uzstādot savas prasības, pasliktinoties situācijai Eiropā, nebūtu ar kaunu jāpiekāpjas, jo citu piedāvājumu tak nav – ir tikai ultimāti….aiz viņiem Staļingrada, kā paši mīl izteikties….un to, ka Viņķele to atklāti pateica – kas notiek ar ultimātiem – kas tad ir ?…kaulā kož?….
    …nu jā, populistiem to nesaprast!…

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    andris902 > Kaspars Špūle 22.09.2013. 18.36

    ….Hari…man patīk, kā Tu fīrera priekšā kļūsti rāms kā jērs un tici tam uz vārda:

    Haris ‏@akmens 18 Sep
    @JanisIesalnieks Vai tiesa, ka Jūs šā rīta raidījumā esot izteicies, ka “Nacionālā apvienība” ir PAR kvotas apjumu – 1000 UA pircēju gadā?

    Jānis Iesalnieks ‏@JanisIesalnieks 18 Sep
    .@akmens Tā varētu būt kopējā kvota (0,05% no iedzīvotājiem) investoriem Ekonomiskās attīstības fondā, krājobligācijās, bet NĪ ir jāizbeidz.

    Einārs Cilinskis ‏@EinarsCilinskis 19 Sep
    @JanisIesalnieks @akmens kvota būtu svarīga šobrīd, citādi sazin cik sabrauks, pat, ja aptur ar laiku.

    Haris ‏@akmens 19 Sep
    @EinarsCilinskis @JanisIesalnieks Paldies! Piekrītu abiem jums.

    ….bet video taču tādas atrunas nebija, vai ne?…. :)

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Kaspars Špūle 22.09.2013. 20.07

    Zane –

    Laikam toreiz (kad šis bija aktuāli) jau atbildēju.

    Vēlreiz – esmu noskaņots būt mazliet iecietīgāks pret tiešraidēs, utt. satraukumu brīžos izteiktām domām. Labprāt dotu iespēju izklāstīt savu domu vēlreiz – pēc apdomāšanās, vēlams rakstiski. Un ne tikai NA ļaudīm.

    Tomēr jāatzīst, ka tāda Iesalnieka neprecizitāte varbūt liecina par to, ka viņi savā starpā nemaz tik nopietni nediskutē un arī tas jautājums nebija kārtīgi apsvērts un apdomāts.

    Nu, žēl. Ja “nacionālais flangs” mūsu politiskajā sistēmā nav tas pats spējīgākais un spožākais, tad tas liecina ko?..

    Par okupāciju noliedzošo SC mēdzu teikt, ka krievu nedalītais atbalsts SC ir simptoms, ka krievu vidū neeksistē nozīmīgi alternatīvi, latviešiem draudzīgāki un godprātīgāki politiski strāvojumi. Tātad tādi tie krievi arī ir.

    Līdzīgi varētu teikt, ka “mazuma sajūta”, kas brīžiem pārņem sakarā ar NA, ir simptoms, ka latviešu nācijas dzīvotgriba un dzīvotspēja nav augsta.
    Ja būtu, tad būtu izveidojusies nacionālu un reizē spoži intelektuālu, varošu latviešu veidota alternatīva NA.

    Tas ir nevis NA simptoms, bet visas latviešu nācijas simptoms.

    P.S.
    Gribu jau laikus uzsvērt, ka Viņķeles atzīšanās melos otrreizēju interpretāciju jau nu gan nebūtu pelnījusi. Tur viss bija skaidrs – tur nebija sajaukti skaitļi vai līdz galam neizdomāta doma. Tikai īsa, tīksmīga fakta konstatācija.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > Kaspars Špūle 22.09.2013. 21.38

    ….Hari…man ļoti žēl, ka nespēj atšķirt TV tiešraidi no ziņās pasniegta sižeta…tad arī Tavai “iecietībai” būtu pavisam cits vērtējums….

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Kaspars Špūle 23.09.2013. 11.24

    Haris izvēlas to, kas viņam izdevīgi, kaut, katrs saprot, ka Iesalnieks runāja, ko domāja, tiešraidē.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

efeja60 22.09.2013. 12.25

Tas būtu lieliski – gadu pirms vēlēšanām, mēs tiktu vaļā no jenotu siles sumpurņiem uz visiem laikiem.

+4
-11
Atbildēt

0

buchamona 22.09.2013. 11.44

Turpmāk Dombrovskim pēc pirmā ” darba ļaužu ” pieprasījuma būs jāatlaiž jebkurš ministrs, kuram būs radušās domstarpības ar ” nozari”, ja viņš vēlas būt konsekvents.

Grendi atlaist bija nejēdzība kaut vai tādēļ, ka neviens sevi cienošs cilvēks nepiekritīs sēdēt kultūras ministra krēslā tikai gadu, kurš palicis līdz vēlēšanām. Un tādēļ tas ir saprotami, ka NA ir nepieciešams laiks, lai atrastu kādu, kurš uzņemtos šo slogu. Ozoliņam, protams, šāds arguments neienāca prātā.
Ir vēl viena lieta. Kādēļ Ozoliņš neraksta par to, ka Grendei izdevās tas, kas neizdevās, piemēram, Ēlertei – “izsist” 10 miljonus klāt ” kultūrai” krīzes apstākļos? Vai tas nav tomēr vairāk kā ” intelektuāli” pļāpāt par kultūru? :) Nelabi paliek no šādām ” noapaļoti dziļām” , bet tukšām runām. Jeb šie 10 miljoni ir NA ” opozicionāru” terora rezultāts? :) Un ja jau ministrs dabūja tos 10 miljonus klāt pie budžeta, vai viņam nav tiesības pieprasīt tērēt šo naudu caurskatāmi? Vai tiešām Grendes uzdevums bija šo naudu ” nomest mūsu ģēnijiem pie kājām” un paiet malā, jo pati viņa no kultūras neko nesaprot? :) Tādā virzienā jau ir vērstas visas šīs gaudas par Grendes ” nekulturālību” :) Arī komentos ir smieklīgi lasīt, cik ļoti nu mums gribas smaliki izteikties par kultūru :)

Un kā jāvērtē tās cīņas Vienotības iekšienē, kuras ir uzvirdušas saistībā ar Grendes atlaišanu? Kā ir vērtējams mēģinājums ” sodīt” latviešu literatūrzinātnieci, profesori utt Kursīti par to, ka viņa iedrošinājās aizstāvēt Grendi? Vienotības valdei tā arī neizdevās ” aizrotēt” profesori no mandātu komisijas, jo Saeima kopumā neatbalstīja šādu Vienotības kaprīzi, un tā ir tāda pļauka Vienotības ” varenajiem” , ka pat Čigāne publiski piedraudēja Saeimai, ka Vienotība šādu soli neaizmirsīšot un nepiedošot :) Nu gluži kā Rubiks puča laikā :) Jeb tā ir tāda jauna ” kultūras cilvēku” forma caur kuru tagad tiek ” komunicēts” ar sabiedrību? :) Lasot Ozoliņa tekstus, tā sāk likties :)

+16
-10
Atbildēt

1

    ilmisimo > buchamona 22.09.2013. 13.54

    vērtējams mēģinājums ” sodīt” latviešu literatūrzinātnieci, profesori utt Kursīti par to, ka viņa iedrošinājās aizstāvēt Grendi?
    _____________________
    “a profesor ņikuļturnaja!”

    Vot.

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

peerku 22.09.2013. 11.43

> Ino

Tas nu bija galīgi aplam salīdzināt VVF ar Grendi, jo, kā dzeris49 jau norādīja, kamēr VVF raksturo intelekts un izglītība, tad Grendi kultūras ministres amatā tikai totāla aprobežotība. Tas mani un pilnīgi droši arī pašus nacionāļus pārsteidza nesagatavotus.

Patiešām,Ino, liekas, ka politiskās simpātijas Jums traucē būt objektīvam, jo Žagaram bija tikai detonatora loma, Dombrovskim atlaižot Grendi par neatbilstību. Žagars tā arī nav atjaunots amatā.

+9
-9
Atbildēt

3

    Eleonora Maisaka > peerku 22.09.2013. 12.02

    DD1
    “..kamēr VVF raksturo intelekts un izglītība..”

    Vai viņas “intelektu un izglītību” raksturo “prezidentes žests”, rokas bučošana čekas ģenerālim, sātanistam Ridigeram, kazačoka lekšana kara noziedznieku šabašā 9. maijā Maskavā, noziedznieka pasludināšana par “balto lapu”, fanātiska čekas maisu sargāšana, naidīgā attieksme pret Valsts valodas likumu, zvēriskais naidīgums pret latviešu varoņiem – Leģionāriem, gatavība pēc Maskavas saimnieku rīkojuma vajāt mūsu sirmos veterānus, lai kur arī tie neatrastos?
    Cik mokošiem nāvessodiem jau sanāca?

    +6
    -9
    Atbildēt

    0

    efeja60 > peerku 22.09.2013. 12.43

    pusotram

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > peerku 22.09.2013. 15.59

    DD1. Ja pārmetat politiskas simpatijas, tad vajadzētu papūlēties atrast kaut vienu komentāru, kurā es slavēju Grendi. Šis būs pirmais: lieku viņai 10 balles par uzdrīkstēšanos!

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

ilmisimo 22.09.2013. 09.57

Valdības stabilizētāja Jaunzeme – Grende
___________________________________________

partijas “Vienotība” stabilizētāja- Janīna Kursīte?

+18
-7
Atbildēt

12

    dro > ilmisimo 22.09.2013. 10.09

    lama. Rībena arī balsoja pretēji Vienotības uzstādījumam, bet cik vēl tādu, kuri neuzdrošinājās? Ezīši miglā…

    +18
    -6
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 22.09.2013. 10.33

    lno
    un vēl jau drošā rezervē IR ministres Viņķeles piesauktie senslāvu senču gari:

    https://pbs.twimg.com/media/BUldWIICcAAtuNK.jpg

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > ilmisimo 22.09.2013. 10.54

    ——-lno:”(..) Tagad informācijas vairāk, un tādēļ uzskatu, ka taisnība Grendei..”
    ============================================================================
    Iesniegumu jau god.kungs ir uzrakstījis, lai taisnajā LV tiesā savu taisnību aizstāvētu? Ar runām/rakstiem internetā būs par maz, jo Žagaram arī taisnības cīnītāju pulciņš iespaidīgs:

    “Lūk to cilvēku saraksts, kuri publiski aizstāvēja Andreju Žagaru:
    Aleksandrs Antoņenko (dziedātājs; tenors);
    Andris Nelsons (diriģents) ;
    Kristīne Opolais (dziedātāja; soprāns) ;
    Māris Sirmais (kora “Kamēr” mākslinieciskais vadītājs) ;
    Inese Galante (dziedātāja; soprāns) ;
    Andra Neiburga (viesnīcas «Neiburgs» īpašniece) ;
    Kirovs Lipmans (AS «Grindeks» valdes priekšsēdētājs) ;
    Artūrs Maskats (LNO mākslinieciskais vadītājs) ;
    Alvis Hermanis (Jaunā Rīgas teātra galvenais režisors) ;
    Nora Ikstena (rakstniece) ;
    Egils Siliņš (dziedātājs, basbaritons) ;
    Inga Kalna (dziedātāja) ;
    Knuts Skujenieks (dzejnieks) ;
    Jānis Rokpelnis (dzejnieks) ;
    Liāna Langa (dzejniece) ;
    Andris Eglītis (gleznotājs) ;
    Laima Slava (mākslas zinātniece, izdevniecības “Neputns” redaktore) ;
    Vija Zariņa (gleznotāja) ;
    Kaspars Zariņš (gleznotājs) ;
    Jānis Deinats (fotogrāfs) ;
    Elita Patmalniece (māksliniece) ;
    Aldis Gobzems (jurists, politiķis) ;
    Klāss Vāvere (Radio DJ, rokmūzikas pētnieks un aprakstnieks) ;
    Viesturs Meikšāns (teātra režisors) ;
    Ilze Jurkāne (banku darbiniece, strādājusi vadošos amatos vairākas Latvijas un ASV bankās) ;
    Artis Bute (mākslinieks) ;
    Una Meistere (žurnāliste) ;
    Dace Lielā (gleznotāja) ;
    Aleksandrs Oskins (Toyota dīlera Wess Motors padomes priekšsēdētājs) ;
    Ģirts Krūmiņš (aktieris) ;
    Inga Ābele (dramaturģe) ;
    Dace Rukšāne (rakstniece) ;
    Raimonds Auškāps (dramaturgs, Latvijas kultūras akadēmijas lektors) ;
    Ilmārs Blumbergs (scenogrāfs un grafiķis) ;
    Aivars Ozoliņš (žurnālists, IR) ;
    Nils Ušakovs (žurnālists, politiķis, SC) ;
    Einārs Repše (politiķis, biedrības “Latvijas attīstībai” līderis) ;
    Andris Bērziņš (politiķis, LR prezidents) ;
    Adrians Dāvis (AS “Latvijas Gāze” valdes priekšsēdētājs) ;
    Boriss Teterevs (ārsts, uzņēmējs) ;
    Ināra Tetereva (B.Tetereva sieva) ;
    Katrīna Neiburga (māksliniece) ;
    Liene Kinča (dziedātāja) ;
    Ilona Bagele (dziedātāja) ;
    Inga Šļubovska (dziedātāja) ;
    Beata Galzone (LNO Juridiskās un personāla daļas vadītāja) ;
    Sarmīte Ēlerte (žurnāliste, politiķe, Vienotība) ;
    Vitālijs Gavrilovs (Darba devēju konfederācijas prezidents; bijušais „Aldaris” prezidents) ;
    Kārlis Langins (publicists) ;
    Lato Lapsa (žurnālists, pietiek.com) ;
    Einārs Cilinskis (politiķis, NA) ;
    Partijas „Vienotība” valde (Solvita Āboltiņa, Valdis Dombrovskis, Ilze Viņkele, Aleksejs Loskutovs, Andrejs Judins, Edvards Smiltēns, Lolita Čigāne, Jānis Reirs, Kārlis Šadurskis, Olafs Pulks, Inese Vaidere, Artis Pabriks, Ina Druviete, Karīna Korna, Inga Priede).”

    http://infoagentura.wordpress.com/2013/09/18/par-zanetas-jaunzemes-grendes-atlaisanu/

    +9
    -9
    Atbildēt

    0

    buchamona > ilmisimo 22.09.2013. 11.10

    edge_indran — Tad, kādēļ pēc Grendes atlaišanas Žagars vēl nav atjaunots amatā, un, cik saprotu netiks atjaunots? :)

    +13
    -6
    Atbildēt

    0

    Andris > ilmisimo 22.09.2013. 11.38

    > lama
    Lūk šo „senslāvu senču garu” kontekstā nedaudz par konsekvenci.
    Par Latvijas ministru prezidenta konsekvenci: kultūras ministres demisijas iemesls, kā oficiāli tika pausts, bija viņas neprasme komunicēt ar sabiedrību. (Bija gan reāla neprasme, gan arī ieinteresētu personu speciāli veidotas publiskas pret-Grendes akcijas.) Ja par šādu nespēju V. Dombrovskis iedod kurvīti vienam ministram, tādai pašai attieksmei un prasīgumam, loģiski, V. D. būtu jābūt arī pret visiem pārējiem sava kabineta locekļiem (una lex – una iustitia omnibus). Taču turpinājums – absolūti neloģisks: cita ministre no TV ekrāna publiski paziņo, ka viņas autogrāfs zem koalīcijas partiju vienošanās nav pat graša vērts, jo viņa jau sākotnēji esot to apņēmusies uzskatīt par pupu mizām.
    Kārtējo pliķi no šīs ministres saņēmusi, šūmējas sabiedrība, pat tiesībsargs (http://la.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=391257:tiesbsargs-vieles-izteikumi-mazina-ticbu-varai-un-grauj-tiesisko-stabilitti&Itemid=436 ) jūtas spiests izteikt savu neglaimojošo komentāru par signāliem, ko tiesiskās paļāvības virzienā sabiedrībai raida šāda ministres atklātība, taču ministru prezidents – kā Ērkšķrozīte, pamātes ābolu nobaudījusi. Guļ saldā miedziņā.
    Ministru prezidents – vismaz teorētiski – it kā būtu pāri partiju interesēm stāvošs visas valsts izpildvaras vadītājs, taču praktiski – savas partijas priekšturamās bruņas, kuru aizsegā nesodīti drīkst notikt jebkas…

    +18
    -8
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > ilmisimo 22.09.2013. 11.46

    —–rinķī apkārt edge_indran — Tad, kādēļ pēc Grendes atlaišanas Žagars vēl nav atjaunots amatā, un, cik saprotu netiks atjaunots? :) ============================================================================ Informācija pārdomām – netikai par to, kas maksājis un maksās par nelikumīgu atlaišanu:
    “Ziņu aģentūra LETA, 2013.g.20.septembris” Rīgas apgabaltiesai šodien izdevās pabeigt piecus gadus un vienu mēnesi ilgušo tiesas izmeklēšanu tā dēvētajā digitālās televīzijas krimināllietā. Tiesas debates gan šodien vēl netika sāktas, jo procesa dalībniekiem nepieciešams laiks, lai tām sagatavotos. Kā aģentūra LETA uzzināja tiesā, debates tiks atklātas 22.novembrī plkst.10, un, kā jau ierasts, pirmais tajās uzstāsies prokurors.
    http://nra.lv/latvija/102639-pabeidz-piecus-gadus-ilguso-tiesas-izmeklesanu-digitalas-televizijas-kriminallieta.htm

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > ilmisimo 22.09.2013. 12.19

    …ciniit, Tu tāda šerpa dāma – varbūt sameklē to parakstīto vienošanos un izlasi to….tad nebūs jānodarbojas ar interpretācijām…

    +7
    -14
    Atbildēt

    0

    Andris > ilmisimo 22.09.2013. 15.51

    > zanE
    Šajā gadījumā nav runa par pozīcijas partiju vienošanās tekstu, bet par to, kādu signālu sabiedrībai dod ministrs, kurš publiski paziņo, ka, parakstot dokumentu, jau iepriekš ir bijis apņēmības pilns to nepildīt.
    Vai šāda publiski pausta atklātība, Jūsuprāt, stiprina sabiedrības paļāvību uz to, ka valdības oficiālie plāni tomēr atstāj vietu kuslai cerībai, ka uz papīra fiksētais reiz varētu kļūt par realitāti, vai arī – nostiprina tiesisko nihilismu, kas jau tāpat kupli sazēlis Latvijā?
    Lūk, tieši tāpēc ir jautājums par cēloņiem un sekām, jo pieļauju (vismaz tā tam vajadzētu būt), ka neviens no valdības ministriem vēl nav ietrausies Krievijas cara tronī, lai bez sekām savai karjerai un valdības prestižam varētu pašņāpt autogrāfu zem pašrocīgi rakstītās rezolūcijas „Apžēlot nedrīkst nošaut”.
    (Un šādu „interpretāciju” es atļaujos izdarīt neatkarīgi no tā, esmu vīrietis, sieviete vai vidējais aritmētiskais. Tāpat arī neatkarīgi no Jums tik labi zināmajām mana rakstura niansēm.)

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > ilmisimo 22.09.2013. 16.11

    …ciniit….redzi, tās ir atkal Tavas interpretācijas par tēmu, kas tika pateikts…
    1. vispirms tomēr Tev derētu iepazīties ar vienošanās protokola tekstu, lai spētu saprast, kādā kontekstā teiktais tika lietots;
    2. lai arī kādi bļauri būtu NA, tik lieli gaišreģi tie tomēr nav, lai spētu nekļūdīgi paredzēt kā pildīsies valsts budžets Eiropas krīzes ietekmē – vai prasījums tiks izpildīts, ja tādas iespējas būs aprūtinātas un kā NA tad izies no situācijas;
    3. pārmest ministrei tiešu un atklātu runu – atzīt, ka labāk jau tomēr pieglaimīga laipošana un sabiedrības mānīšana…atzīt, ka čuriku variants sabiedrībai pieņemamāks….

    …rūgta patiesība ir daudzkārt noderīgāka par saldiem meliem…neparasti?…varbūt laiks – sākt pierast….

    +3
    -12
    Atbildēt

    0

    Andris > ilmisimo 22.09.2013. 17.54

    > zanE
    Vai Jums pašai neliekas, ka Jūsu tekstos reizumis manāma loģikas atbūtne?

    „pārmest ministrei tiešu un atklātu runu” – vai „tiešā un atklātā runa” bija, parakstot starpfrakciju vienošanos, vai tad, kad I. V. no televizora ekrāna publiski pateica, ka, jau vienošanos parakstot, viņa zinājusi: viņa to nepildīs? Tātad – meloja parakstot. Tā taču ir vai ne?
    Tātad viņai un, pieļauju, arī Jums nāktos „atzīt, ka [..] pieglaimīga laipošana un sabiedrības mānīšana…” ir veikta, pie tam – ar iepriekšēju nodomu (atbildību pastiprinošs faktors!) –, pirms parakstīšanas neinformējot pārējos koalīcijas partnerus par kabatā paslēpto „čuriku variantu”. Par to arī Juris Jansons, kurš „uzskata, ka šādi izteikumi ir pretēji tiesiskās paļāvības principam un uzskatāmi par pilnībā neatbilstošiem labas pārvaldības principam, kas ietver atklātību pret privātpersonu un sabiedrību. “Rodas jautājums, kā iespējams popularizēt labas pārvaldības principu valsts pārvaldē, ja augstu amatu ieņemoša politiķe, kas vada sociāli jutīgu nozares ministriju, savos izteikumos nonāk pretrunās ar tiesību aktos noteikto. Manā ieskatā ar šādu rīcību tiek mazināta ne vien sabiedrības uzticība valsts varai, bet grauta arī valsts tiesiskā stabilitāte,” ministri kritizē Jansons.”

    Atkal zanE: „…rūgta patiesība ir daudzkārt noderīgāka par saldiem meliem…neparasti?…varbūt laiks – sākt pierast….”
    Sabiedrībai tā nav jaunatklāsme – ir jau pieradusi. Taču būtu tikai lietderīgi, ja gan I. Viņķele saprastu, ka meliem kājas ir gauži īsas un ka par sabiedrības tiesiskās paļāvības graušanu atbildēt nāksies vien pašai, gan arī V. Dombrovskis nonāktu pie atziņas, ka ministra krēsls nevienai personai nav pielaulāts, un premjerministra partija šai ziņā nedrīkst būt svētā govs vai Orvela personāžs, kurš ir vienlīdzīgās par citiem vienlīdzīgajiem. Jo pati zināt, kas bija šie supervienlīdzīgie.

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > ilmisimo 22.09.2013. 20.00

    ….beidz, ciniit, uzdot Tev vēlamo par esošo!… Viņķele pateica, ka nepildīs parakstīto?….joprojām neesi izlasījusi ne vienošanos, ne LM piedāvātos risinājumus, citādi saprastu, ka vienošanās protokolā ir uzvērta iespēja izvērtēt piedāvājumu….ja jau tik ļoti Tev vēlme pieturēties pie savas interpretācijas, tad – kādēļ neprotestē, ka NA prasa tikai 140 Ls māmiņu pabalstu, kas ieverts 6.punktā, jo….pēc tādiem nosacījumiem būtu jāprasa 157 latus!…bet, protams!…kur tad NA tos raus?…un tad jāatgriežas pie vienošanās iekļautā ierosinājuma – “pakāpeniska palielināšana”….
    ….tāpēc nevajag nodarboties ar demagoģiju un aurēt par vienošanās nepildīšanu, ja tajā ietvertie nosacījumi būs izvērtēšanas rezultātā panākta vienošanās….

    …P.S. …par meliem sakaŗā ar vienošanos – vērsies pie savējiem no NA, kuriem tāpat kā Tev fantāzija darbojas tikai vienā virzienā – mūsējos sit!….

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    Andris > ilmisimo 22.09.2013. 20.42

    > zanE
    Atļaujiet Jūs no sirds apbrīnot! – tik viedu cilvēku, kurš labāk par mani pazīst gan manu raksturu, gan manas politiskās simpātijas un antipātijas, man līdz šim nebija nācies satikt = zanE: „vērsies pie savējiem no NA, kuriem tāpat kā Tev fantāzija darbojas tikai vienā virzienā – mūsējos sit!….”
    Nezinu gan iemeslu, kas kādam šai portālā varētu likt interesēties par manas necilās personas politisko piederību (taču, ja interesē, nav noslēpums: neesmu bijis ne pionieros, ne utt. līdz pat šai baltajai dienai. Izteikti apolitisks subjekts) vai politsimpātijām vēlēšanu dienā, tad, kā sacīja Mavriks Vulfsons, – kārtis galdā: „tikai vienā virzienā – mūsējos sit!….” man acīmredzot nāktos kliegt, ja (manuprāt) nepatiesi tiktu kāpts uz varžacīm bijušajai PS, par kuru Saeimas vēlēšanās balsoju kopš šīs partijas rašanās. Taču, politkorekts cilvēks būdams, es līdz pat šim brīdim profesores Janīnas Kursītes sakarā neesmu pat pušplēstu vārdiņu bildis – lai par situāciju spriež citi, jo mans viedoklis varētu būt izteikti subjektīvs.
    Bet Jums, zanE, patiesi sirsnīgs paldies: esat neparasts cilvēks. Taču klusi ceru, ka turpmāk, par problēmām diskutējot, ar savstarpējo attiecību skaidrošanu nenodarbosimies, labi?

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

dro 22.09.2013. 09.19

Inga Zemdega…Es atceros kādu zīmīgu gadījumu – kad VVF kļuva par prezidenti, jau starp pirmajām ziņām bija publikācija avīzē “Diena”, ka VVF mainīs mersedesu. Un toreiz mediji rakstīja – fui, Vaira Vīķe Freiberga! Kā viņa iedomājas mainīt savu mersedesu?! Situācija bija absurda, jo VVF nekādi nebija saistīta ar šo lēmumu, bet tauta ar mediju palīdzību bija gatava viņu samīdīt tūliņ pat, lai neceļas. Un tad vēl skandāls, ka komandējumā paņēmusi līdz cilvēku, kas palīdz ar praktiskām frizūras un apģērbu lietām. Un kas būtu noticis, ja VVF tiktu saplosīta gabalos par šiem “drausmīgajiem pārkāpumiem pret cilvēci”? Daudz netrūka. Mums nebūtu visu laiku labākās prezidentes, ar ko tik ļoti lepojamies!

Nu, bet tagad esam arēnā, lai piespiedu kārtā noskatītos Žanetes Jaunzemes Grendes saplosīšanu. Ak, cik aizraujoša izrāde! Mums tiek piedāvāts popkorns un krekliņi – kā īstā hokeja spēlē! Sak, tauta – izklaidējies! Kamēr valdniekiem un izrādes rīkotājiem savas darīšanas, lai tauta skatās izrādi un netraucē.

Bet man nepatīk šī izrāde, paskaidrošu kāpēc. Man ir 20 gadu pieredze vadošos posteņos uzņēmējdarbības vidē. Konfliktu risināšana biznesā ir ikdiena, bet katrs uzņēmējs vēlas maksimāli lietot enerģiju, lai radītu ko būtisku un konflikti tam traucē, tāpēc ir nevēlami. Vispirms konfliktā vajag apzināties – kādas ir juridiskās tiesības katrai no pusēm. Un raugoties uz operas un Kultūras ministres konfliktu – ir ačgārni! Īpašnieks ir valsts, kurš vēlas atlaist, viņaprāt, nederīgu vadītāju. Īpašnieks redz, ka viņa īpašums tiek pārvaldīts negodprātīgi, viņam ir ne tikai tiesības, bet arī pienākums – atlaist to, kas nebauda uzticību. Savukārt, šeit nez kāpēc izskatās, ka Opera pieder Žagaram, viņam ir tiesības atlaist īpašnieku.

Suns spalvu met, Dienas/ IR žurnālisti savus tikumus nemaina…

+26
-14
Atbildēt

18

    Egita > dro 22.09.2013. 09.33

    precīzs komentārs.

    +14
    -8
    Atbildēt

    0

    Līga Lētiņa > dro 22.09.2013. 09.35

    stulbi ir tie vislatvijieši un viņu atbalstītaji , nu stulbi. un ar to vēl lepojas.
    nu pieņemsim, opera slikti pārvaldīta, lai tā būtu.( audits gan saka ko pretēju.) esot tā neko ar to pārvaldību. es tikai nedzirdu , ka vislatvijieši ar grendi priekšgalā sāktu bļaut , ka Ernst & Young , maitas tādi uztaisījuši sliktu auditu. zarna par īsu? krāniņš raustas no tik liela kantora? tādi jau raustekļi jūs esat. tik ar muti. un lai paliktu pie siles , savas pakaļas grozīsiet visos vajadzīgajos virzienos. vismaz tik ilgi kamēr vienotība ir pietiekoši stipra. ja nu reiz tā nebūs, tad jau iespersiet , un atkal padosiet savas pēcpuses nākošajam stiprākajam. paši jau nekad tādi nebūsiet. potences pietrūkst. paskaties savu kadru rindas.

    +11
    -15
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > dro 22.09.2013. 09.41

    ——–lno:”(..) Suns spalvu met, Dienas/ IR žurnālisti savus tikumus nemaina…” ============================================================================ Galīgi tie pilsonīši izlaidušies, vēl joprojām vēlas “valsts” lēmumus iespaidot – te tautas nobalsošanu par eiro organizēt, te ietekmēt ministru lēmumus…..”Dziesmotā jampadrača” laiku netikumus nevēlas atmest, joprojām uzvedas kā pie boļševikiem!
    Laiks “pievilkt skrūves” – jāsauc cīnītājus palīgos!

    Jancis & J.Dobelis & I.Līdaka – Muti Ciet (AIZVER MUTI) http://www.youtube.com/watch?v=u68xF_X7zm8

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > dro 22.09.2013. 09.58

    Kur vēl “spožāku” salīdzinājumu – VVF un Grende.
    VVF intelekts, izglītība, no vienas puases, un kļudas, no otras puses, un Grendes totālo muļķību un aprobežotību no visām pusēm.
    Secinājums, tā sacīt, tāds – nebūtu Grende “saplosīta”, būtu mums otra VVF, pretīgais Dienas mantojums Ir “apgrieza spārnus” izcilai kultūras un politiskai darbiniecei.
    Pašam smiekli nenāk?
    Vai arī politiskās simpātijas un antipātijas absolūti aizmiglo acis un spēju vērtēt objektīvi?
    Grende šinī amatā vispār nedrīkstēja būt, un jāatlaiž viņa bija par viņas neatbilstību, Žagaram te vispār otršķirīga loma, vai tad viņš ir atjaunots amatā?
    Kas attiecas par Ž. darbību – neviens audits neatrada nekādus pārkāpumus, viss pārējais ir subjektīvais vērtējums, menedžmentu, toties, atzina par trešo labāko aiz Vīnes un Parīzes.

    +12
    -18
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 22.09.2013. 10.06

    lno – biznesa vide taču arī kašķus mēģina risināt maksimāli mierīgi , vai ne ? Un demonstratīvi publiski pazemot otru un norādīt savu pārākumu arī ir normāla prakse ?

    +10
    -10
    Atbildēt

    0

    dro > dro 22.09.2013. 10.11

    klusais. Kurš vēl vairāk pazemots kā Grende, un cik cilvēkus diendienā pazemojis Žagars?

    +22
    -10
    Atbildēt

    0

    dro > dro 22.09.2013. 10.19

    dzeris 49. Tad jau Metropolitan, la Scala savā starpā cīnīsies, kura varēs piedāvāt labākus noteikumus mūsu ģenijam:)

    +15
    -9
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 22.09.2013. 10.19

    …lno…nu, nu…padalies ar informāciju – cik tad cilvēkus diendienā ir pazemojis Žagars?….

    +10
    -13
    Atbildēt

    0

    dro > dro 22.09.2013. 10.23

    zanE. Tu labāk paskaiti, cik no saviem domubiedriem vēl esi saglabājusi, vai vispār vēl kāds ir palicis:):):)

    +17
    -10
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 22.09.2013. 10.23

    lno – atradu 2 gadus vecas pārdomas –

    klusais lno – laikam esmu sirdī pesimists ( kaut domāju savādāk ) – ne es ticu Zatlera patiesajiem merķiem atlaižot Saeimu, ne Žanetes apgaismībai. Bet tas jau nenozīmē, ka man ir taisnība.
    Radius_box_plus Radius_box_minus ATBILDĒT 8.jūnijs 2011 18:02

    lno klusais. Tava skepse ir pat ļoti pamatota /manuprāt/:))
    Radius_box_plus Radius_box_minus ATBILDĒT 8.jūnijs 2011 18:09
    Interesanti parlasīt un salīdzināt ar šodienas skatījumu – http://www.ir.lv/2011/6/7/jaunzeme-grende-iestajas-vl/viedokli
    Un protams , ka pirmais ,kas iekomentēja pie raksta bija Iesalnieks – kas tur no viņa radiniekiem pie Grendes ministrijā pēc tam strādāja … :)

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > dro 22.09.2013. 10.30

    klusais
    “Un demonstratīvi publiski pazemot otru un norādīt savu pārākumu arī ir normāla prakse ?”

    Protams, Grendes kundzei vajadzēja rīkoties kā vīram un izdauzīt Žagaram zobus.

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > dro 22.09.2013. 10.33

    klusais. Pareizi. Nekad neesmu fanojis par Grendi. Man pietika ar viņu Domburšovā, bet pēc tam sekoja attieksme par SC koalīcijā, ciemošanās pie Vešņakova…visu uz sitienu neatcerēšos. Pameklē vēl arhīvā, jo pirmā konflikta laikā biju Žagara pusē. Tagad informācijas vairāk, un tādēļ uzskatu, ka taisnība Grendei..

    +15
    -6
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 22.09.2013. 10.42

    lno – es atceros labi par Tavu attieksmi :) Un arī piekrītu , ka Žagara stāsts nav viennozīmīgs , bet atkārtošos –
    a) vajadzēja pāris nedēļās pagaidīt
    b) nevajadzēja taisīt šovu no tā
    c) ja arī nebija saistīts pasākums ar personīgām nepatikām , tad vismaz to veikt tā , lai nerastos tādas domas …

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > dro 22.09.2013. 10.46

    lno
    “zanE. Tu labāk paskaiti, cik no saviem domubiedriem vēl esi saglabājusi, vai vispār vēl kāds ir palicis:):):)”

    Gluži otrādi, viņas pulkā būtisks papildinājums: dzēris, nulle, vikmaņis, galantais, pikaso, zoržs, linuks, mother_fucker un visi pārējie putļerasti un zatļerasti.

    +9
    -9
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 22.09.2013. 11.03

    ….lno…plusiņu un domubiedru skaitīšanu ir Tava nodarbe, pie tās arī turies, jo ar kaut ko jau vecumdienās jānodarbojas…. :)

    …manām domām un viedoklim nav nepieciešama atbalsta komanda… skatos, IRsis atkal samaitājis svētdienu Grendes pielūdzējiem, nosēdinot pie klavieres un plusiņus spaidot….eh, būtu labāk skaisto rudeni baudījuši!…. :))

    +8
    -15
    Atbildēt

    0

    efeja60 > dro 22.09.2013. 12.33

    marthastather, Vai esi aizmirsis par 2 miljonu latu papildus finansējumu LNO vai nemaz par tādu nezināji? Audits ir slepens un es par tajā rakstīto neko nezinu, varbūt Tu varētu citēt kaut ko no audita?

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    efeja60 > dro 22.09.2013. 12.37

    zanE …lno…nu, nu…padalies ar informāciju – cik tad cilvēkus diendienā ir pazemojis Žagars?….
    =================
    visu tautu

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    Cīnītājs > dro 23.09.2013. 09.24

    Izskatījās, ka Grende pati nemaz negrib atlaist Žagaru, bet ir sanācis “konsīlijs”, kurš ir nolēmis, ka tā tam ir jābūt. Iemesli var būt visdažādākie. Viena dzirdēta variācija bija tāda, ka atlaišanai tiešām bija jābūt automātiskai.

    Jebkurā gadījumā Grendes demisija vairāk velk tikai uz teātra spēli un nodevu Žagara aizvainojuma mazināšanai. Jo Žagaru tad atpakaļ neviens amatā neliek … Tātad atlaišana ir samērā pamatota.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

dro 22.09.2013. 09.09

Atmiņas atsvaidzināšanai:
“Dotācija Latvijas Nacionālajai operai (LNO) pilnībā nosedz gan orķestra, gan baleta mākslinieku algas, tādēļ [LNO direktoram] Andrejam Žagaram nevajadzētu nodarboties ar savu darbinieku baidīšanu,” norāda kultūras ministre Sarmīte Ēlerte (V), komentējot Žagara publiskus izteikumus par operai papildus nepieciešamo pusmiljonu latu, bez kura nākamgad nebūs iespējams nodrošināt visas LNO funkcijas.
Kultūras ministrija (KM) tāpat norāda, ka šogad salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu valsts finansējums LNO ir palielinājies par 100 000 latu, novirzot daļu Latvijas Nacionālās bibliotēkas celtniecībā ietaupītos līdzekļus.

“Detalizēti iepazīstoties ar LNO finanšu situāciju, martā pieprasījām tās vadībai iesniegt reformu plānu, lai LNO darbība būtu ilgtspējīga. Tomēr ar nožēlu jāatzīst, ka vēl līdz šim tāds plāns Kultūras ministrijā nav iesniegts. Rūpīgi sekojot finansiālajam stāvoklim operā, redzams, ka LNO vadība 2011. gadā ir palielinājusi administrācijas algas. Arī piemaksas pie darba algas nav samazinātas. Ir skaidri redzams, ka ir iespējamas izmaiņas operas darbībā, piemēram, būtu jāapsver arī LNO vadības ārvalstu komandējumu ilgums un biežums,” uzsver Ēlerte.

Tā saka Ēlerte 2011. gada 5 augustā…

+26
-8
Atbildēt

2

    Eleonora Maisaka > dro 22.09.2013. 10.40

    lno
    Es domāju, ka šeit jebkādi saprātīgi argumenti ir lieki, jo kā jau rakstīju vakar:

    “Spriežot pēc artilērijas intensitātes, jādomā, ka paredzēts pieredzējušā un nopelniem bagātā čekistu iecienītākā sodomīta atkaluznāciens. Pašam savas parķijas, pat ja izvilktu no skapja un nokratītu naftalīnu Paulam, noteikti nebūs, pie Vienotibas vai ZZS, tur tomēr pārāk augstas higiēnas prasības, atliek vien nomazgāt no mūļa smiņķi un stāties Rubikiešu rindās.”

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    Eriks Grube > dro 22.09.2013. 19.23

    ja veel padomaa, ataust senaaki skandaali…

    “Operas parādu problēmas turpinājās gan Ramonas Umblijas laikā – tie sasniedza teju pusotra miljona latu apmēru –, gan Karinas Pētersones ministrēšanas periodā. Pēdējā 1999. gadā pat draudēja ar demisiju, ja valdība LNO finansiālās grūtības nerisinās. “

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

Egita 22.09.2013. 08.55

šo rakstu ,kopā ar pilnīgi citāda rakstura komentāriem, lasīju pirms četrām dienām citā portālā.
interesanta IR.LV redakcijas attieksme pret aktualitātem Latvijā.

+13
-8
Atbildēt

0

mariam 22.09.2013. 07.44

Tagad, kad Bordāns blakus visām lietām starp citu nu arī Kultūras ministriju kūrē un partija saka, ka ar jaunu kandidātu nesteigšoties, NA rāda savu īsto attieksmi pret kultūru, – kaut iepriekš protams svētulīgi deklarēja, cik kultūra tiem svarīga. Bet nu ko ar var darīt, ja jēdzīgu kandidātu vienkārši partijai nav un Grende laikam bija tas augstākais viņu lidojums šai jomā.

+14
-17
Atbildēt

1

    piziks > mariam 22.09.2013. 08.59

    Žoržs…

    Ha-ha, un visi vērotāji bija tik stulbi, ka neredzēja, ka NA ar Parādnieku izvēlējās balināto fizkultūristi Akantjevu, kura uzdodas par Jaunzemi-Grendi, par kultūras ministri/prezidentes kandidāti un ticēja, ka nu tik būs kulūra, ko pacels tāda kultūras ministre?!

    Tad vēl atliek pateikt, ka pilnīgi visi gaidīja pozitīvus brīnumus no Ķīļa, Sprūdža, Circenes?!

    +14
    -12
    Atbildēt

    0

ligakalnina 22.09.2013. 07.38

Iesalnieks ir Iesalnieks, tikko kā paliek bez “uzraudzības”, tā vienmēr steidz nodemonstrēt savu muļķību, pēc tam jau, bieži vien, viņam liek to izdzēst, bet, bez sekām jau nepaliek.
Un kā NA “norija” Grendi, tā “norīs” arī uzt. atļaujas, ar kādu formālu, bet, nebūtisku piekāpšanos no V puses,visa “princiialitāte” sniedzas tik tālu, cik tālu nav jāzaudē iesildītās vietiņas, tipiski politbiznesmeņi.
Tas, ka VL daļa nesaprot, kāpēc Grende neder, jau nav nekāds brīnums, TB daļa gudrāka un saprot, tāpēc Bordāns pat atsakās paturēt Grendi par konsultanti KM, pretēji Dzintara vēlmei.

+18
-19
Atbildēt

2

    kristaps_drone > ligakalnina 23.09.2013. 10.56

    Dzeris, kā parasti, rej par Iesalnieka muļķību, jo uzskata, ka nepārtraukti atkārtojot klajus melus, cilvēki tos sāks uztvert par patiesību. Izlasot interviju ar Iesalnieku, nudien, nerodas iespaids par viņu kā par muļķi, bet tieši pretēji.

    http://www.nacionalaapvieniba.lv/aktualitate/playboy-intervija-ar-na-valdes-locekli-jani-iesalnieku/

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 23.09.2013. 11.30

    Tā ir tā intervija, kur viņš apjūsmo, kā viņš ciena SC, un cik tas labāks par V?
    Nu, ja tev tas liekas ļoti gudri, tad viņš ir gudrs.
    Par viņa izteikumiem tajos NA soc. tīklos pat nerunājot, arī šinī intervijā muļķību ir vairāk, kā pietiekami.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

gstrazds 22.09.2013. 02.09

“vienmēr principiāli marginālais VL – TB/LNNK valdes loceklis Jānis Iesalnieks” – šis ir lieliski.

+16
-18
Atbildēt

9

    Sanšains > gstrazds 22.09.2013. 09.59

    Un vēl daudz marginālākais, interneta pakšos mūžam par nacionālistiem vaidošais un īdošais Vikmanis.:)

    +17
    -11
    Atbildēt

    0

    grislits > gstrazds 22.09.2013. 13.44

    Un tagad, nulle, lūdzu paskaidro, ko Iesalnieks tur nepareizi uzrakstīja tajā tvītā? Tur nav atbalsts Breivīka veiktajai slepkavošanai vai kādām līdzīgām cīņas metodēm vai aicinājums uz vardarbību vai jebkas nosodāms izteikts, tur ir tikai un vienīgi izteiktas domas par to, kāds ir cēlonis tam, ka Breivīkam širmis aizbraucis.

    Kas tajā tekstā ir nosodāms no demokrātiskas sabiedrības viedokļa, kur ir ļauts izteikt katram savu viedokli, ja tas neaicina uz vardarbību vai ko līdzīgu?

    Pie tam, Iesalnieka viedoklis šajā gadījumā absolūti nav nekas arī radikāls. Pēc Breivīķa izgājiena vairāki analītiķi ir izteikuši viedokli, ka eiropiešu nekritiska attieksme pret imigrāciju un kulturālo un mentalitātes atšķirību neņemšana vērā ir viens no cēloņiem Breivīka rīcībai un ka tas var radīt arī līdzīgus draudus nākotnē. Arī Merkele ir izteikusies, ka citu kultūru integrācija Eiropā ir izgāzusies.

    +14
    -8
    Atbildēt

    0

    janis17 > gstrazds 22.09.2013. 13.51

    Pilnīgi piekrītu Iesalnieka viedoklim. Runājot ar norvēģiem, arī vairums viņu uzskata, ka šī imigrantu problēma ir steidzīgi jārisina, citādi radīsies jauni breivīki…
    Tieši tāpat šoruden sarunās runāja zviedri. “Mēnesi degošās automašīnas Stokholmā daudziem reāli atvēra acis” – tieši tādiem vārdiem tika raksturota situācija.

    +11
    -9
    Atbildēt

    0

    grislits > gstrazds 22.09.2013. 22.33

    nulle, runa nav par to, kuru vajag sodīt, bet par kopsakarībām, par cēloņiem un sekām, jeb jūs nespējat domāt plašākos mērogos un redzēt kopainu, saskatīt cēloņus un sekas?

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    janis17 > gstrazds 22.09.2013. 23.18

    Redzi, nulle, ar tiem psihopātiem dažkārt ir tā, ka to, ko domā daudzi pasaka vai dara kāds mazāk savaldīgs. Klusējošais vairākums jau neko…

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > gstrazds 23.09.2013. 00.25

    nulle
    Breiviks tāpat kā tavējie padlas, SC un ZP, jūsmoja par Puķinu, terora veikšanai to apmācīja čekisti Baltkrievijā, caur Latvijas čekistu bankām tas saņēma finansējumu no Krievijas FSB.
    Kas attiecas uz Iesalnieka kunga versiju, 99% specdienestu visā pasaulē bija tāda pati

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > gstrazds 23.09.2013. 07.10

    Nulle, kur Iesalnieka tvītā ir vainoti migranti?

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > gstrazds 23.09.2013. 09.30

    nulle
    “Ko darīsi tad ja kāds sarīkos asinspirti paziņojot ka viņu līdz tam noveduši nacionālisti?”

    Atšķirībā no taviem smirdīgiem draudziņiem, civiliedzīvotāju masu slepkavu, marodieru, kapu un pieminekļu apgānītāju un vecenīšu izvarotāju mantiniekiem, nacionālisti Latvijā atrodas savā zemē. Cita lieta, ja mūsu nacionālisti sarīkotu armagedonu, teiksim, Smoļenskai par sātanisma piekopšanu mūsu senču zemēs.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > gstrazds 23.09.2013. 11.13

    Un ar ko tad tava kultūra atšķiras no īru kultūras?

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

Pauls Puķītis 22.09.2013. 01.09

“Es brīdi noskatos, kas prieku dara suņiem
Lai šausmas gavilē kā baigi posta zvani.”

(P. Rozītis)

+8
-5
Atbildēt

1

    Inese > Pauls Puķītis 22.09.2013. 01.31

    *
    Ir savādas naktis —
    Naktis bez tumsas.
    Tu ej un redzi visiem namiem cauri.
    Tu redzi: guļ tiesneši cietuma nārās.
    Upe slīkoņiem pilna dusmās vārās.

    (c) Grēviņš

    +8
    -11
    Atbildēt

    0

Inese 22.09.2013. 00.39

Tā nu viš’ i’, t.s. latviešu nacionālisti no NA ir tā pieplakuši silei, ka labprātīgi nekur neaizies ;) Turklāt Parādnieka māte un Iesalnieka sieva to nesaprastu ;)

+12
-14
Atbildēt

2

    Eleonora Maisaka > Inese 22.09.2013. 10.20

    Linux Mint 15
    Pļūtka Ozoliņam kā vienmēr izdevusies izcila. Būs atkal ieēdis Krievijā ražotus konservus un uzdzēris “Puķinku”

    +8
    -14
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Inese 22.09.2013. 12.24

    Jāparāda mugurkauls un jāizgāž budžets.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam