“Vienotība”: uzturēšanās atļauju sistēma ir jāuzlabo

91

Komentāri (91)

Kristīne 19.09.2013. 15.36

Pārdots ir pārdots – Latvija kā valsts ar katru pārdoto īpašumu kļūst nabagāka. Šīnu šodien var uzskatīt par lielāko Latvijas valsts izzadzēju, vēl ciniski paziņojot, ka valstij pietiek ar dažiem desmītiem latu par tirzniecību ar uzturēšanās atļaujām, un dažiem simtiem no miljona kā valsts nodevu par īpašuma reģistrāciju zemesgrāmatā.

+5
-1
Atbildēt

1

    Eleonora Maisaka > Kristīne 19.09.2013. 15.49

    eltae
    Šīns savulaik brīdināja par nekustamo īpašumu burbuļa plīšanu, bet Dobrovsku ģimenīte un citi alkatīgi pamuļķi tikai grāba un grāba.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

dace_roze_lmt_lv 19.09.2013. 10.35

Исторический факт:

29 декабря правительство Улманиса заключило отдельный договор с Виннигом (генеральным комиссаром Германии в Прибалтике) о предоставлении добровольцам-иностранцам латвийского гражданства, при условии их участия не менее 4-х недель в боевых действиях по защите Латвийской Республики, что вызвало недовольство латышской общественности: http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D0%BE%D1%80%D1%8C%D0%B1%D0%B0_%D0%B7%D0%B0_%D0%BD%D0%B5%D0%B7%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D1%81%D0%B8%D0%BC%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%8C_%D0%9B%D0%B0%D1%82%D0%B2%D0%B8%D0%B8

То есть продавать гражданство начал еще основатель латвийского государства Карлис Улманис, а современные латыши только продолжают эти славные традиции.

И, заметьте, уже тогда было много недовольных. Но их нытье никого не волновало ни тогда, ни сейчас.

+1
-2
Atbildēt

0

dace_roze_lmt_lv 19.09.2013. 10.12

Бурчите или не бурчите, а виды на жительство будут продавать и дальше.

Потому что политики и их спонсоры заинтересованы в продаже русским недвижимости.

А вас никто не спрашивал. Всё равно же побежите и проголосуете за тех же самых политиков.

Потому что других у вас нет.

0
0
Atbildēt

0

andris902 19.09.2013. 08.22

…nu, redz, nupat Iesalnieks TV kameru priekšā, runājot par UA, pieļauj to kvotēšanu un piekrīt katru gadu izsniegt atļaujas 1000 (!) investoriem…smieklīgi!…
…ļaujiet NA briežiem vairāk runāt, jo tā ir bezgalīga jautrība un atklājas viņu prāta spējas…hmmm… :))
…paldies, Iesalniek, Tu šorīt radīji jautrību visai dienai….:)

+3
-13
Atbildēt

30

    Sanšains > andris902 19.09.2013. 08.35

    Zane –

    Kas te ir “smieklīgs” un kas te nesaskan ar Jūsu “prāta spējām”? Kvotu sistēma? Vakar politika.lv diskusijā vairāki UA tirgošanas entuziasti (Jūsu domubiedri) pieminēja Igaunijas piemēru, kur ir šādas KVOTAS.

    Cita lieta, ka diemžēl izskatās, ka NA grasās ielaisties kaut kādos kompromisos.
    Ja, manuprāt, Žagara gadījumā bija vai nu jāveido kompromiss vai vispār viņa pūznis jāatstāj mierā, tad UA tirgošanas lietā nedrīkst pieļaut nekādu kompromisu – par dzīvokļu un māju pirkšanu tās izsniegt ir JĀPĀRTRAUC.

    Un, ja tas neizdodas Saeimā, tad šoreiz gan ir jārīko REFERENDUMS. Kamēr to vēl var – neaizmirsīsim, ka tā rīkošana nesen tika pamatīgi apgrūtināta, sākot ar 2015. gadu būtu jāsavāc 150 000 parakstu.

    Starp citu, tas arī bija gadījums, kad lindermanveidīgas aktivitātes daudz efektīvāk nepieļautu tieši NA rosinātais variants, kad papildina to jautājumu loku, par kuru referendumus nerīko (kā par budžetu). Bet toreiz viss “liberālais” bars sāka ķērkt tā, ka diemžēl NA ļāvās Vienotības ierosinājumam, kas tad arī tika pieņemts un kas referenduma rīkošanu padara praktiski neiespējamu par JEBKURU jautājumu.

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 19.09.2013. 08.42

    ….Hari!….vai tāpēc, ka procesu nosauc citā vārdā, tas pēkšņi pārvēŗšas un iegūst citu nozīmi vai izzūd?….bet….Iesalnieka piedāvājums par 1000 kvotām gadā – klau, tas jau ir trakāk kā līdz šim!!!….ko tad beigās nacionāļi grib panākt?…straujāku UA izsniegšanu?….

    …par referenduma rīkošanu – uz priekšu, ja vēlreiz vēlaties pārliecināties, cik liels ir Jūsu vēlētāju atbalsts….bet….vai vienas partijas reitinga noteikšanai būtu jātērē valsts nauda?…

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    Sanšains > andris902 19.09.2013. 09.00

    Sižetu vēl neredzēju. Vai Iesalnieks runāja par 1000 NĪ pircējiem? Par 1000 visu veidu “investoriem”? Par 1000, kurā ietilptu arī kopā ar “investoriem” iebraukušo ģimeņu locekļi? Turklāt ir zināms, ka UA pircēju un vispār “investoru” skaitam esot tendence pieaugt.

    Nē, varat neatbildēt, man pašam jānoskatās.

    Bet vēlreiz jāuzsver – manuprāt, nekādu kvotu. Vienkārši nē.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > andris902 19.09.2013. 09.01

    Es esmu 100% par referendumu, NA aiz savas muļķības un probežotības jau sarīkoja to referendumu par pāreju uz apm. valsts valodā, šim būtu līdzigs rezltāts, cilvēkus, atšķirībā no NA totalitarās sektas, intersē pavisam citas problēmas, un vairākums neslimo ar kenofobiju un ir ar plašāku redzesloku, nekā vidusmēra NA atbalstītājs, par iesalniekparādniekveidīgajiem klauniem ar amēbas intelektu vispār nerunājot.

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

    dro > andris902 19.09.2013. 09.08

    zanE… Iesalnieka piedāvājums par 1000 kvotām gadā – klau, tas jau ir trakāk kā līdz šim!!!.
    _________________________
    Apskaties zemāk uzrādītajā saitē un tad turpini bļaut tālāk. Atņemt momentā Latvijas ekonomikai UA būtu tas pats kā pusdzīvam narkomānam narkotiku aizvietotāju:
    http://www.delfi.lv/news/comment/comment/roberts-zile-vai-uzturesanas-atlaujas-uztures-latviju.d?id=43666241
    P.S. Augstāk minētais ir Zīles raksts, kurš balstīts uz Ekonomikas ministrijas datiem. Salīdzinājumam varat izlasīt Ozoliņa rakstu par Grendes tēmu, kurā viņš tik atklāti sagroza Parādnieka teikto, ka izraisa šaubas vai rakstījis skaidrā. Nav robežu ne cilvēka personības izaugsmei, ne degradācijai. Vai tiešām Vienotības lietas jau tik sliktas, ka jāķeras pie tik viegli atmaskojamiem meliem?

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    Sanšains > andris902 19.09.2013. 09.11

    Dzeris –

    Nu, ir jau gan skaidri redzams, kas interesē Jums līdzīgos – tos, kuriem tas plašais redzesloks.

    Jūs interesē tikai desa šeit un tagad – un jums ir vienalga, ka šāds “ekonomiskās” attīstības modelis nav ilgtspējīgs. (Respektīvi, to tik un tā agri vai vēlu nāksies pārtraukt, tikai tad jau būs uzkrājušās daudz lielākas problēmas)

    Tāpat jums ir vienalga, ka imigrācijai pastiprinoties, mainās Latvijas kultūrvide un vēl vairāk tiek apdraudētas latviešu kultūras normālas attīstības iespējas – no kā savukārt var secināt, ka nesen vēl skaļi izkliegtās bažas par Grendes graujošo rīcību ir tikai politiski motivēta tukšmuldēšana.
    Jo pēc jūsu modeļa rīkojoties, pēc pāris paaudzēm pat Kultūras ministrija vairs nebūs vajadzīga – nu, tā kā iebraucamajā vietā ar nosaukumu “ASV”.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > andris902 19.09.2013. 09.18

    Tāas visas ir tikai tavas fobijas, it neko tas neapdraud, protams, ja Latvijas ierēdņi nav korumpēti un prasa ievērot zināmus noteikumus, bet, tā jau ir mūsu problēma.
    Ja kultūra saglabājusies pat okupācijas gados, šīs vaimanas izskatās vienkārši smieklīgas.
    Un to kultūrvidi vairāk apdraud nabadzība un cilvēku aizbraukšana, kas ir Latvijas galvenā problēma, tāpēc viss, kas ienes naudu budžetā, ir labi.
    Par kompromisiem – un tu tiešām domā, ka NA uzt. atļauju dēļ pametīs valdību un atstās iesildītās vietiņas?
    Par tām kvotām jau arī bija tas kompromisu sākums, ne jau tas rezultāts NA intersē, bet, gaisa tricināšana reitinga dēļ, kuram tad tas nav skaidrs, tā ka kompromisi būs, varu derēt.

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    dro > andris902 19.09.2013. 09.47

    Haris. Uzturēšanās atļaujas par īpašumu iegādi ir jāaptur, bet ne momentā. Noteikti tūlīt jāpaaugstina griesti ieguldamajai summai un jānosaka kvotas, pretējā gadījumā Valdiņš nevarēs savilkt galus tabuliņās un no veiksmes stāsta uz papīra valsts kļūs par zobgalības objektu. Vēlreiz iesaku Zīles rakstu.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > andris902 19.09.2013. 09.53

    Ino Valdiņam no Vilka vārdiem bailes ostām pieķerties, kas viņam ļaus pašdarbību TUA jautājumā:)

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    Sanšains > andris902 19.09.2013. 10.01

    lno –

    Es gribētu pievērst uzmanību šim Zīles teiktā citātam:
    “Neviļus rodas jautājums – varbūt uzturēšanās atļauju tirdzniecība, kas notiek jau kopš 2010. gada, ir cena par mūsu iestāšanos eirozonā? Varbūt tas bija vienīgais veids, kā to sasniegt? Jo, bez visai robusta IKP pieauguma pēdējos gados (kas arī, tad acīmredzot noticis uz uzturēšanās atļauju rēķina), Latvija diezin vai spētu izpildīt Māstrihtas kritērijus. Ja tas ir tā, tad mūs sagaida nopietnas problēmas ar ekonomikas ilgtspēju.”

    Manuprāt, arī Ošlejs to jau sen bija pamanījis. Šeit viņa 24. martā rakstītais:
    “Ja LV neizpārdotu NĪ pret uzturēšanās atļaujām, nepiesaistītu depozītus, mēs nevarētu tā iet uz eiro. Kremliniem kabatā esam…”
    https://twitter.com/Oslejs/status/315871859256209408

    Bet laikam pat Jūs, lno, nebijāt no tiem, kuriem šķita, ka ar euro ieviešanu NAV JĀSTEIDZAS…

    Ja taisnība šiem Zīles un Ošleja novērojumiem, tad sanāk, ka mēs, atdodoties krieviem, upurējot veselīgu izaugsmi, žņaudzoties taupībā, steidzam uz Zonu, kas atkal galvenokārt ir vajadzīga un izdevīga gan tiem pašiem “nerezidentiem” (kā Kiprā), gan iebraukušajiem turīgajiem un “izglītotajiem” krieviem (jaunā elite?).

    Dzerim līdzīgajiem tomēr prieks arī par to – tā esot ekonomika un mūsu nācijas ambīciju augstākā robeža: vietējie turpmāko mūžu varēs pasniegt kafiju, nomainīt gultas veļu un sniegt santehnikas remonta pakalpojumus tiem, kuri iebraukuši un “glābj ekonomiku”, pakalpojumiem tērējot 1000 Ls mēnesī.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > andris902 19.09.2013. 10.03

    Bronks. Nu ja, Vilks brīžiem kļūst par daudz pļāpīgs un patstāvīgs. Varbūt tādēļ Āboltiņa tūlīt nobremzēja Pētersones apstiprināšanu? Kamēr Vienotības sejas būs zaķi un škapari, tikmēr ostām neviens klāt neķērsies:)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > andris902 19.09.2013. 10.03

    dzeris49
    “..ja Latvijas ierēdņi nav korumpēti un prasa ievērot zināmus noteikumus..”

    Noteikums var būt tikai viens. Nevienu fašistu izdzimteni, WWII un staļinisma apoliģētu vairs, nevienu jebkādas cilvecības pazīmes zaudējušo organismu, kas piedalās latviešu un visu Eiropas tautu aizvainojošā 9. maija sabašā.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > andris902 19.09.2013. 10.09

    Haris. “Neviļus rodas jautājums – varbūt uzturēšanās atļauju tirdzniecība, kas notiek jau kopš 2010. gada, ir cena par mūsu iestāšanos eirozonā?
    _____________________
    Ne mazāko šaubu. Es pirms vairākiem mēnešiem rakstīju, ka Dombrovskis darīs visu, lai nebojātu attiecības ar Krieviju, ar SC, jo tas var izjaukt galveno mērķi – euro. Ļoti interesanti, ko Vienotība atdeva SC par atbalstu?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    dro > andris902 19.09.2013. 10.12

    Haris. Bet laikam pat Jūs, lno, nebijāt no tiem, kuriem šķita, ka ar euro ieviešanu NAV JĀSTEIDZAS…
    _____________________
    Biju un esmu, jautājums par kādu cenu.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Sanšains > andris902 19.09.2013. 10.13

    lno –

    Varbūt “klusais”, kurš bieži sakās pazīstam svarīgus ļaudis, varētu pačalot, vai tiešām ir kāds pamats baumām, ka par Saskaņas centra atbalstu eurai Vienotība esot ļāvusi Ušakovam turpināt baroties no Rīgas, pret viņu vēlēšanās izvirzot bezcerīgi neharismātisko Ēlerti.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    janis17 > andris902 19.09.2013. 10.16

    Vienotība atdeva gan Rīgu, gan UA, gan Rīgas ostas…
    Cerībā, ka eiro būs “reāls” darbs, ko uzrādīt vēlētājam…

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Sanšains > andris902 19.09.2013. 10.23

    Nupat tviterī pavaicāju Iesalniekam par to “1000” kvotu. Atbildēja arī Cilinskis.

    Mūsu sarakste –

    Vai tiesa, ka Jūs šā rīta raidījumā esot izteicies, ka “Nacionālā apvienība” ir PAR kvotas apjomu – 1000 UA pircēju gadā?
    —-
    Iesalnieks:
    Tā varētu būt kopējā kvota (0,05% no iedzīvotājiem) investoriem Ekonomiskās attīstības fondā, krājobligācijās, bet NĪ ir jāizbeidz.

    Cilinskis:
    Kvota būtu svarīga šobrīd, citādi sazin cik sabrauks, pat, ja aptur ar laiku.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    dro > andris902 19.09.2013. 10.33

    Haris. Tā varētu būt kopējā kvota (0,05% no iedzīvotājiem) investoriem Ekonomiskās attīstības fondā, krājobligācijās, bet NĪ ir jāizbeidz.
    _______________________
    Tā arī ir atbilde Zanei, jo: 2010.-2012. 2013.-1.pusg.
    Pieteikumu skaits 2 186 707
    Nekustamais īpašums 1 759 568 ar tendenci augt.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > andris902 19.09.2013. 11.19

    lno
    “..ka Dombrovskis darīs visu, lai nebojātu attiecības ar Krieviju, ar SC, jo tas var izjaukt galveno mērķi – euro.”

    Kategoriski apstrīdu.
    Eiro nav Dombrovska pašmērķis, viņa pašmērķis ir atrisināt nenokārtojumās parādsaistības. To nekādi nepalīdzēs eiro, bet uzturēšanas atļaujas, privilēģijas fašistu mērgļiem – nelegāļiem, Zaharjins, Matīss, Ozols, Magonis, Loginovs un Vešnakovs un naidīgums pret nacionālpatriotiem, viņam vieš cerības. Kaut gan es domāju, ka čeka ņems un uzmetīs un beigās tā pajoliņa kamzolī atslaucīs savu sūdaino daiktu. Viņš vairs nebūs pac, bet precīzi pildīs visus norādījumus no Maskavas, kā to jau dara Šļesers un Zatļers.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 19.09.2013. 11.24

    ….Hari….sameklē video un noskaties, tad nevajadzēs meklēt tulkus, kas iztulko Iesalnieka izteikumus, pārvēršot tos interpretācijās – viņš jau neko,viņš nemaz tā nedomāja, viņš neprecīzi izteicās utt. ….
    …tāpēc jau teicu – bezgala jautri!… :))

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 19.09.2013. 11.26

    …lno…Robčika smadzeņu skalošana savam elektorātam – izdevusies!….
    …bet…pārējiem izsauc smaidu… :)

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > andris902 19.09.2013. 11.33

    Haris – ko tik ļaudis nesadomā :) Rīgas zaudēšanai pamatā ir politiķu stulbums nevis euro atbalsts vai neatbalsts :)

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Sanšains > andris902 19.09.2013. 11.34

    Zane –

    Labi, noskatīšos. Un, ja gribēšu sākt līdzināties Aivaram Ozoliņam, sākšu kolekcionēt ikvienu pārteikšanos, tiešraižu satraukumā pateiktu neloģisku teikumu, gramatisku kļūdu, dinamisku (tvitera) diskusiju aizrautībā koši pateiktu frāzi, utt., lai tad beigās triumfējoši norādītu, kādi nejēgas gan ir mani ideoloģiskie pretinieki.

    Man gan labāk patīk tas žanrs, pie kura tik bailīgi turas gan Ozoliņš (veselu nedēļu slīpēts raksts), gan mēs, šeit rakstošie (30 minūtes, ko labot komentāru).

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Sanšains > andris902 19.09.2013. 11.37

    klusais –

    Paldies, nomierinājāt!:)

    Bet kāda ir Jūsu izskaidrojuma versija faktam, ka SC sākumā stingri solījās atbalstīt ZZS Grigules pret-euro nostāju, bet kādu brīdi pēc tam strauji mainīja savu nostāju?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 19.09.2013. 11.39

    …Hari….klau, vai Jūsu rindās visi tik aprobežoti???

    Ainars Bruvelis ‏@ainarsbr11 54m

    @EinarsCilinskis @gdavidsons @u_sics piem.,Bauskā dzīv.kurš tiek reklamēts par teiksim 10,000, tiek “pārdots” par UA summu.Kontroles tam nav

    …antiņi, mīļie!…vai Jūs kaut ko esat dzirdējuši par kapitāla pieauguma nodokli un KPD, kas tas tāds vispār ir?….arī Jūsu Robčiks noklusē tāda esamību….bet….varbūt nemaz nezina, dzīvodams pa Briseli, kādi nodokļi vispār Latvijā pastāv?…. :)

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > andris902 19.09.2013. 11.47

    Haris – ” Par eiro ieviešanas likumprojektu nobalsoja 52 deputāti no koalīcijas frakcijām, bet pret bija 40 deputāti, pārsvarā opozīcijas – Zaļo un Zemnieku savienības un “Saskaņas centra” (SC)- frakciju deputāti, kā arī viens koalīcijas pārstāvis – Nacionālās apvienības deputāts Jānis Dombrava. Savukārt atturējās divi tautas kalpi – Andris Bērziņš un Jānis Dūklavs no ZZS.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Sanšains > andris902 19.09.2013. 11.48

    Zane –

    Nē, finanšu lietās neesmu īpaši zinošs. Tad nu, lūdzu, izstāstiet, kāpēc Jūsuprāt Ainara Brūveļa pieminētā shēma NEVAR notikt!:)

    Vai kļūdos, domādams, ka shēma ir apmēram šāda:
    reāli iepriekšējam īpašniekam tiek samaksāts, piemēram, 10 000 un tad vēl nesamērīgi liels nodoklis par fiktīvi palielināto summu, bet kopumā tas viss tik un tā ir ievērojami mazāk nekā “oficiālā” summa, par ko drīkst dabūt UA?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Sanšains > andris902 19.09.2013. 11.58

    klusais –

    Jā, SC balsoja pret.

    Tomēr jautājums jau bija par to, kas notika PĒC TAM – par Grigules apņemšanos savākt deputātu parakstus pret-euro referenduma ierosināšanai, un tam nu taču Urbanovičs esot solījis atbalstu.
    Bet pēc tam izrādījās, ka SC to neparakstīs vis. Un ir skaidrs, kāds būtu referenduma rezultāts, ko gan vienalga uzskatītu tikai par “konsultatīvu”. Bet tā taču Saskaņas Centram būtu bijusi lieliska iespēja “iet kopā ar tautu”.

    “Opozīcijā esošās Zaļo un zemnieku savienības (ZZS) frakcijas deputāte Iveta Grigule ir pārsteigta par “Saskaņas centra” (SC) frakcijas viedokļa maiņu attiecībā pret eiro referendumu, taču turpinās vākt 34 deputātu parakstus, lai Eiro ieviešanas kārtības likumprojektu nodotu tautas nobalsošanai.”
    http://www.delfi.lv/news/national/politics/grigule-parsteigta-par-sc-viedokla-mainu-turpinas-vakt-parakstus-eiro-referendumam.d?id=43028458

    Jautājums: KĀPĒC Saskaņas centrs neizmantoja šo skaisto izdevību? Krievu balsis taču viņi nezaudētu, iegūtu vēl klāt latviešu balsis.

    Varbūt visticamākā versija ir, ka SC nekad nopietni nav domājusi pretoties euro ieviešanai, jo viņiem (viņu sponsoriem, viņu lokam) pašiem to ļoti vajag. Un spēles ar referendumu jau būtu pār mēru riskantas.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Vineta Ungailo > andris902 19.09.2013. 16.17

    Ainara Brūveļa pieminētā shēma ļoti labi var notikt, jo nodoklis no dzīvojamā nekustamā īpašuma pārdošanas ienākumiem ir jāmaksā tikai tad, ja tas bijis pārdevēja īpašumā mazāk par 60 mēnešiem (skat. likuma par Iedzīvotāju ienākuma nodokli 9.panta pirmās daļa 33) punktu).

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 19.09.2013. 17.33

    …tad – pret ko tad cīnieties?….pret spekulantiem vai pret cilvēkiem, kuri savu īpašumu vēlas pārdot par pieklājīgu cenu?….
    …vai tomēr – ja nebūs pārdevēju, nebūs arī pircēju?….
    …varbūt, vispirms UA pretiniekiem vajag apelēt pie savu tautiešu godaprāta, sirdsapziņas, patriotisma un Dzimtenes mīlestības, lai savus īpašumus nepārdod….aizliegsiet to darīt?…varbūt uzliksiet “rāmi” par kādu summu tikai drīkst pārdot un…tikai pareizās rases un nācijas pārstāvim?….

    …vai Tev šķiet, ka kāds no pārdevējiem savu īpašumu pārdos pa zemāku cenu, bet VIDiem uzrādīs 5x lielāku pārdošanas vērtību?…
    …šķiet, ka nacionāļi vispirms runā un tikai pēc tam sāk domāt….
    …katrs darījums no Zemesgrāmatas nekavējoši nokļūst VID datu bāzē un…ja kādam šķiet, ka par viņa krūmos veikto skaidras naudas darījumu neviens neko neuzzinās – laikam taču – jokojiet….

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

Elīna Barkovska 19.09.2013. 07.11

Ja Vienotībai pietiek nekaunības ļaut runāt zaķim visas partijas vārdā, tad es saprotu, ka jūs tur visi esat nodokļu optimizatori. Zaķis nekad vairs nebūs ne politiķis ne Saeimas deputāts, tāpēc sev atlikušo termiņu būtu nu sēdējis klusu.

TUA tirdzniecība ir jāpārtrauc, jo mēs jau tā smokam no kolonistiem. To ko var Spānija vai Kipra, nevar atļauties Latvija.

+13
-3
Atbildēt

0

ligakalnina 19.09.2013. 06.31

Principā, jāpiekrīt V, pilnībā likvidēt ienākuma avotu budžetā un darbu cilvēkiem būtu muļķīg,jāpalilina summa un, iespējams, vajadzētu arī noteikumu, ka nodibina šeit kādu uzņēmumu ar kādām darbavietām.
Un tās bankas un arī tie NI “spekulanti”, vispār, maksā nodokļus, un tāpēc nemaz nav tik slikti, ka tie gūst peļņu, dīvaini dzirdēt, ka tas ir slikti.
NA to “demogrāfiju” taisās celt, maksājot tos pabalstus no savām kabatām, vai budžeta, kurienāk arī nauda no tām atļaujām?
NA gan neintersē tik piezemētas lietas, kā naudas avoti, tā vairāk mums par tādām “augstām” lietām kā naudas tērēšanu savu vēlētāju uzpirkšanai, par to, ko viņi sauc par “patriotismu””, utt.
Vispār, tā ka NA izvirza savas prasības ultimātu veidā,kas nav pieņemami, es Dombr. vietā nepiekāptos, jādomā, tā viņš arī darīs, galu galā, budžetu var apstiprināt arī bez NA.
Nu un tas, ka “patrioti” , izmantojot ksenofobiju, lobē sava maksātnespēja biznesa intrses, ne jau par velti Lūsis tur galvenais, tas visiem zināms, izņemot, protams, viņu lektorātu, kas ir absolūti nekritisks, ja var balsot par šo primitīvo populistu partiju.

+3
-13
Atbildēt

18

    Sanšains > ligakalnina 19.09.2013. 08.26

    Šlesera iniciētā un kopā ar Tautas partiju un Saskaņas centru iesāktā uzturēšanās atļauju tirgošana ir tikai variācija par tēmu.

    Atgādināšu, ka vēl pirms atļauju tirdzniecības iekrievotajiem ierāvējiem, viendienas “ekonomikas” entuziastiem un tādiem nacionāli nihilistiskajiem kā Jūs bija cita tikpat spoža ideja (“stikla kupolu pār Doma laukumu” izlaižot):

    Ušakovs: Rīgā jāizveido «mazā Lasvegasa»

    «Negatīvas blakusparādības var būt ikvienai darbībai. Braucot ar automašīnu, pastāv liels risks iekļūt satiksmes negadījumā, taču, neskatoties uz to, autovadītāju skaits aizvien pieaug. Monako ir valsts, kas attīstās, pateicoties izklaides industrijai, un neviens nevar teikt, ka tur ir kādas lielas problēmas šajā sakarā, tieši otrādi,» skaidro N. Ušakovs.

    Rīgas mērs uzskata, ka plaša izklaides centra izveide Rīgā palīdzēs pilsētai konkurēt tūrisma tirgū, turklāt tas nodrošinātu jaunas darba vietas un papildinātu pilsētas kasi.

    Azartspēļu nozare kopumā valstij līdz šim nodrošinājusi ap 50 miljoniem latu ienākumu gadā.

    http://www.db.lv/citas-zinas/usakovs-riga-jaizveido-maza-lasvegasa-148195 2009. gada 7. augusts

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 19.09.2013. 09.05

    Es ne tikai legalizētu azartspēles, bet, pat legalizētu prostitūciju, kā tas ir Vācijā, Nīderlandē, utt., un iekasētu no tā visa nodokļus.
    Par “viendienas ekonomiku” to gan nesauktu, tas ir stabils ienākumu avots.
    Liekulīgi kluni no NA gan, dabiski, notēlotu svētuļus un sāktu savu parasto demagoģiju, jo pašiem jau savu priekšlikumu, kā papildināt budzetu, nav, ir tikai vēlme tērēt, ko citi sapelna, stututēt kriminālo “maksātnespējas biznesu”, pieņemt par ministriem Lemberga cilvēkus, to viņi uzskata par normu, nemaz nerunājot par to glumiķu un pastulbu blēžu iespaidu, ko viņi atstāj, paskatoties uz viņiem vien, kur nu, ja vēl atvwer muti.
    Nu tev, Hari, kā klīniskam ksenofobam, kaut, ne muļķim, ja tikai ksenofobija nav tā pati muļķība, tas viss, protams, nešķiet svarīgi.

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    Sanšains > ligakalnina 19.09.2013. 09.14

    Dzeris:
    Es ne tikai legalizētu azartspēles, bet, pat legalizētu prostitūciju, kā tas ir Vācijā, Nīderlandē, utt., un iekasētu no tā visa nodokļus.
    ==================================================

    Man piepeši radās atskārta… Vai Jūs gadījumā neesat radinieks tepat šad tad manāmajam “nullem”? Es pat teiktu – tuvs radinieks.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 19.09.2013. 09.24

    Un kas vainas nullem?
    Bieži vien viņam piekrītu, kaut, ne vienmēr
    Galvenais, ka neesmu radinieks Iesalniekam.

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > ligakalnina 19.09.2013. 09.44

    Aizputi par prostitūcijas megapoli! Lai dzerim nav tālu jābrauc.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 19.09.2013. 09.49

    Aizpute neder, nebūs klienti, tā jau pārvērtusies par pensionāru pilsētu, liela daļa darbaspējīgo sen projām ārzemēs.
    Un man ar sievu pietiek, kam man vēl prostitūtes?

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > ligakalnina 19.09.2013. 10.12

    dzeris49
    “..pieņemt par ministriem Lemberga cilvēkus, to viņi uzskata par normu..”

    Nē normai jābūt sprūdži, ķīļi un kozlovski…

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > ligakalnina 19.09.2013. 10.17

    dzeris49
    “Galvenais, ka neesmu radinieks Iesalniekam.’

    Tava laime, jo nedo Dievs, kad tu ieņēmis absintu ar haloperidolu atklāti izrunātos par latviešiem un Latviju. Viens kulaka sitiens un tevis, zvēriska naida pārņemta krievmīloša grausta, vairs nav.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 19.09.2013. 10.21

    Rīta zāles neaizmirsi ieņemt, tāds agresīvs šodien?

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Dace Pçtersone > ligakalnina 19.09.2013. 10.44

    Džeri, tev ekonomiku vēl ir jāpafīčo nedaudz. Prostitūcija nebūs valsts balstītājstā tā pat kā azartspēles. Būtu labāk tā vietā runājis par valsts atbalstu Aizputes dzelzsbetona rūpnīcai, kas eksportēmsavu produkciju. Es nevēlos LV redzēt prostitūcijas perēkli kā tas ir Nīderlandē. Es tā visa vietā vēlos redzēt pelnošus uzņēmumus, kas piesaista mūsu jaunatni inženirzinātnēs utt., nevis vervē prostitūtas kā tavā versijā.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 19.09.2013. 11.03

    Labāk, lai stāv uz stūriem un visu to kontrolē mafija?
    Prostitūciju iznīdēt nevar, kamēr vien pastāv dzimuminstinkts,tā būs tik un tā, ir pieprasījums, būs piedāvājums, pārējais viss ir liekulība.
    Un “vai nu, vai nu” arguments te neder, Vācijā ir gan legalizēta prostitūcija, kas maksā nodokļus, kuriem ir arodbiedrība, un kuras pelna sev pensijas ( tā ir civilizēta pieeja problēmai), gan rūpniecība, domā, viņi ir stulbāki par mums, lai nu ko, racionālu domāšanu viņiem atņemt nevar.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > ligakalnina 19.09.2013. 11.09

    dzeris49
    “Rīta zāles neaizmirsi ieņemt, tāds agresīvs šodien?”

    Ko lai daru, ja testosterona līmenis visu laiku turās augsts un taisnīguma izjūta arī?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 19.09.2013. 13.28

    Mani, atkal, pārsteidzat jūsu skatījums, “aizliegt” un “izskaust” nav sinonīmi, aizliegt jau var visu, bet, kas att. uz prostitūciju, tas nozīmē vienkārši iedzīt to pagrīdā un delegalizēt, kas ir daudz sliktāk, nekā kontrolēt, prostitūcija kā tāda pastāvēja un pastāvēs vienmēr.
    Un, salīdzinot ar liekuļiem, kas tēlo svētos, nosodot prostitūtes, tai pat laikā, izmantojot kā prostitūšu surogātus pornosaitus, pret prostitūtēm izjūtu lielāku empātiju.
    Instinktus aizliegt nevar, tos var tikai represēt, un vācieši nav dumjāki par zviedriem, un to saprot, bez tam, kas slikts seks. pakalpojumu pirkšanā pēc abpusējas vienošanās, ja tas apmierina abas puses, tikai liekulība un ppārprastās morāles normas neļauj to atzīt.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > ligakalnina 19.09.2013. 14.48

    Dissidente
    Ko lai daru, ja testosterona līmenis visu laiku turās augsts un taisnīguma izjūta arī?
    ***

    Saskaldi malku kādam Rīgas pensionāram un izveido no malkas pagalēm skulptūru. Nofotografē to un ievieto Ir komentētāju iepriecinājumam!:D

    vienvārdu sakot – dari kaut ko labu citiem cilvēkiem…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > ligakalnina 19.09.2013. 15.27

    dzeris

    ****
    Jūs teicāt – kamēr pastāv pieprasījums būs arī piedāvājums.
    Tātad neesot pieprasījumam nebūs arī piedāvājums.
    Norvēģija ir uz pareizā ceļa sodot pieprasītāju ar cietumsodu.
    Arī Latvijā būtu jāievieš šāda prakse.

    Tas ir vislabākais veids, kā iemācīt cilvēkam savaldīt savas miesiskās vēlmes.
    Bez seksa praktizēšanas cilvēki nemirst!!!:D:D:D

    Britānijā ātrumpārsniedzējus arī disciplinēja ar ļoti bargiem sodiem, tādējādi uzlabojot negadījumu statistiku.

    Instinktus var arī savaldīt neaizliedzot. Tu vari to darīt, bet pēc tam tev būs jāpavada viens gads cietumā. Katrs desmitreiz padomās, vai atmaksājas pārkāpt likumu.:D Varbūt labāk ieiet aukstā dušā…:D

    Šajā gadījumā nekas netiek iedzīts pagrīdē, policija turpina savu darbu uzraugot, pārbaudot, atklājot noziegumus.

    Domāju, ka drīz arī pārējās Eiropas valstis pārņems Norvēģijas praksi, jo skaitļi pierādīs, ka tā darbojas.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > ligakalnina 19.09.2013. 15.40

    tara
    Reiz krietni sen atpakaļ pēc pārvākšanās uz jaunu dzīvesvietu ar slāpekļa dioksīdu iznīcināju visus prusakus, pēc nedēļas tie pazuda visā mājā un desmit gadu laikā, kad tur dzīvoju, tie vairs neparādījās. Domā, tas nebija piecu steru saskaldītas malkas vērts? Vai rakstot komentārus, lai dzēris un citi latviešu nīdēji ātrāk tiktos ar savu radītāju ellē, es nedaru sabiedrisku darbu?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > ligakalnina 19.09.2013. 16.12

    dissidente

    Manuprāt tev vnk ir jāuzlabo savas manieres.
    Es tevi saprotu līdz tam brīdim, kad tu sāc praktizēt prastu rupjību un grauj NA atbalstītāja tēlu. Nevienu tu nevari aizsūtīt pie radītāja, jo katram pašam ir brīvā izvēle.
    Mācies no Roberta Zīles! Vakar Sastrēgustundas diskusijā SC deputātu Zīle uzrunāja patiesi, atklāti, bet bez dusmām. Tas ir līmenis!

    PRET IENAIDNIEKIEM IR JĀIZTURAS AR CIEŅU, JO PRETĒJĀ GADĪJUMĀ TU ESI VIŅU LĪMENĪ!

    Pacel sevi augstāk par savu ienaidnieku un ARGUMENTĒ! Latvijas sabiedrībā ir pārāk daudz dusmu un nesavaldības un ES TO SAKU NOPIETNI! Jums ir jāmācas uzvarēt diskusijā AR ARGUMENTIEM. Tas tev un mums, kas komentārus lasa, dāvās gandarījuma sajūtu. Tas vairos gudrību, jo lai būtu labs diskusijā, tev būs jāpielik pūles un jātrod vislabākie, precizākie argumenti.
    Lai tev jauka diena!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 19.09.2013. 19.54

    “Misas kārību” savaldīšana noved pie neirozēm un depresijām, tas ir ļoti kaitīgi, te nu Norvēģija nav nekāds piemērs.
    Un, lai klients un prostitūte būtu līdzvērtīgā situācijā, arī vajadzīga legalizācija, valsts kontrole, utt., kas arī ir Vācijā.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Pauze 19.09.2013. 05.35

Kopsavilkums.

Frakcijas vadītājs Zaķis saka tā: “Izpārdot savu zemi ir labi, jo bankas un nekustamo īpašumu spekulanti, tai skaitā mūsu premjerministra Valda Dombrovska ģimene nopelna.”

+15
-4
Atbildēt

5

    andris902 > Pauze 19.09.2013. 08.24

    ….mīļā Ievas tante!…Grende Tavējiem vismaz šampanieti uzsauca?…arī tak nopelnīja, vai ne?…:)

    +3
    -13
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > Pauze 19.09.2013. 09.42

    zane, cik tev maksā kremlis?

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    janis17 > Pauze 19.09.2013. 10.05

    Dikembe, viņa ir brīvprātīgā – haļava, tā sacīt!

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > Pauze 19.09.2013. 10.26

    aivarsk
    Es domāju, ka tai ķjotkai personīgs aizvainojums, jo konkrēti pret latviešiem, kā dzērim, nullei vai vikmanim, viņas zvēriskā naida izvirdumi nav īpaši manīti. Es domāju, ka viņa kādreiz ir bijusi TB/LNNK rindās, bet padzīta par apzagšanos, uzvedību, kas neatbilst nacionālpatriotu stingriem standartiem, vai bijusi kāda TB/LNNK biedra atraidīta pēc nepiedienīga piedāvājuma stāties dzimumattiecībās.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > Pauze 19.09.2013. 10.52

    DikembeSakamoto. Kremlis vējā naudu nekaisa:)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Vineta Ungailo 19.09.2013. 00.34

šobrīd nav pilnīgi nekādu argumentu, lai šo sistēmu saglabātu.
punkts viens – tā ir valsts izpārdošana, kam ar investīcijām nav nekāda sakara.
punkts divi – tā ir NĪ tirgus kropļošana, nepamatoti ceļot cenas.
punkts trīs – tā ir visas ekonomomikas kropļošana, jau atkal izvēloties attīstīt vienu nozari. šogad nekustamā īpašuma operācijas ar pāri par 10% pieaugumu pārliecinoši ir bijusi straujāk augošā ekonomikas nozare. jauns NĪ burbulis ir tas ko valdība vēlas panākt?

+21
-2
Atbildēt

0

janis17 19.09.2013. 00.19

“Vienotība”: uzturēšanās atļauju sistēma ir jāuzlabo – Jā – Citius, Altius, Fortius!!!!

+6
-4
Atbildēt

0

andris902 18.09.2013. 23.34

…nu, protams, pirms likuma pieņemšanas tāpat pirka NĪ un visi nacionāļi izlikās par to nezinām un tad tos nekas neuztrauca…bet tagad – sakārtojot likumu maksātnespējas administratori tiek aplaupīti, jo zūd iespēja “uzvārīties” uz citu nelaimes…un tāpēc jāmeklē lobijs “nacionāli domājošas” partijas rindās, lai saglābtu savējo biznesu…līdz ar to nav pārsteigums, ka visi maksātnespējas administratori sapulcējušies vienas partijas rindās….

+2
-18
Atbildēt

2

    Eleonora Maisaka > andris902 19.09.2013. 00.31

    zanE …
    “..nav pārsteigums, ka visi maksātnespējas administratori sapulcējušies vienas partijas rindās….”

    Juristi, ekonomisti, grāmatveži un uzņēmēji nolasījušies NA, bet autoostas “barsetočņicas” un “klofeļinčicas”, vai vienkārši “davalkas” atradušas savu vietu SC, nacionālpatriotu apvēmēju un appļūtītāju, rindās.

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    Dace Pçtersone > andris902 19.09.2013. 10.33

    Par to savējo biznesu atkal prātīgi, tev tuvajam dārziņam tur gana daudz akmeņu ir. Un piedod zane, bet tevi vairs nopietni neuztver liela daļa, kas lasa šo portālu, jo tavi komentāri lielākoties ir histēriski. Piedod man, bet ja NĪ burbuļa novēršanas centienos tu saskati maksātnespējas administratoru intereses ? :D :D Pamēģini loģiski padomāt par savu ideju :D NĪ tirgus tiek ierobežots, bet maksātnespējas administratori vārās? No kā viņi vārās? no neesoša tirgus?

    +5
    0
    Atbildēt

    0

alexander 18.09.2013. 23.09

Lai arī vēlu, bet labāk nekā nekad Vienotība iesaistās diskusijā par šo jautājumu. Var piekrist, ka šo sistēmu ir jāuzlabo, bet nevis mehāniski palielinot ieguldījuma summu, taču paredzot, ka vienīgi investīcijas Latvijas eskportspēju veicinošās un inovatīvās nozarēs ir pamats TUA izsniegšanai. Tas arī palielinās ieguldījuma apjomu, jo pašreizējie minimālie LVL 50 tūkst.acīmredzami nekvalificēsies šajā ziņā. Un šim jautājumam ir arī ētiskā puse, jo lielā mērā ekonomisko krīzi Latvijā veicināja nekustamā īpašuma burbulis, kas pēc krīzes atkal izrādās gana pievilcīgs, lai to mēģinātu uzpūst ar TUA izsniegšanu. Turklāt TUA sistēma pašreizējā veidā nepalīdz jaunajām ģimenēm nekustamā īpašuma iegādē, bet tieši šī iedzīvotāju kategorija stipri cieta no nekustamā īpašuma burbuļa plīšanas. Savukārt, ja izmanto argumentu par citu valstu pozitīvo pieredzi, tirgojot TUA pret nekustamā īpašuma iegādi, visai hrestomātisks ir Maltas un Kipras piemērs, tādēļ tas nav vispārināti un viennozīmīgi vērtējams.

+9
-1
Atbildēt

1

    Sanšains > alexander 18.09.2013. 23.33

    NA tieši uzsver, ka vēlas pārtraukt TUA piešķiršanu par dzīvokļu/māju/zemes pirkšanu, SAGLABĀJOT iespēju saņemt TUA par ieguldījumiem reālu (pārbaudāmu) darba vietu radīšanā.

    +13
    -3
    Atbildēt

    0

Eleonora Maisaka 18.09.2013. 22.55

Ar kādiem kropļiem sapinās Pilsoniskā savienība, kas viena varēja savākt vairāk balsu, kā viss nedabīgais veidojums, Vienotība?

+10
-6
Atbildēt

6

    P_Dancis > Eleonora Maisaka 19.09.2013. 08.10

    Zaķis un Āboltiņa ne tuvu nav visas Vienotība.
    Bet diemžēl tieši viņi nosaka Vienotības toni, kamēr pārējie klusē.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > Eleonora Maisaka 19.09.2013. 09.38

    Tieši pisenieki bija briesmīgākais politiskais frankenšteins, kur liberasti sapulcējās kopā ar it kā nacionālistiem, bet patiesībā čekas darboņu biedrība.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > Eleonora Maisaka 19.09.2013. 09.51

    otra puse
    Demokrātiskā sabiedrībā ir neiespējami, ka daži nelietīgi organismi bez savas milicijas, čekas, armijas, prokuratūras un tiesas, var savas partijas biedrus turēt stingrā paklausībā. Būtu tendence, jau rīt Āboltiņa, Zaķis un Dombrovskis būtu uz ielas, bez saviem miesassargiem un atalgojuma, vai atrastu patvērumu pie ZP vai SC. Diemžēl lielākā daļa Vienotības ir sapuvusi.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Eleonora Maisaka 19.09.2013. 10.28

    DikembeSakamoto Tieši pisenieki bija briesmīgākais politiskais frankenšteins, kur liberasti sapulcējās kopā ar it kā nacionālistiem, bet patiesībā čekas darboņu biedrība.
    ——————
    liberasti speciāli iefiltrējās tobrīd populārajā PS, lai PS īstajiem biedriem atņemtu daļu no saraksta vietām kopīgajā JL sarakstā. Ēlertes īstā vieta bija SC vai SCP

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > Eleonora Maisaka 19.09.2013. 10.48

    andrejs
    “..liberasti speciāli iefiltrējās tobrīd populārajā PS..”

    Nebija PS nekādu “liberastu”, ja vien par liberastu nenodēvē cilvēkus kas iestājas par liberālismu ekonomikā un politikā un cilvēktiesībām. Cilvēktiesības, tas nenozīmē pederastu, nelegālo imigrantu un noziedznieku privilēģijas par ko iestājas ļiberasti-toļerasti. Ēlerte, kas izaudzinājusi morālu kropli, pederastu un latviešu nīdēju, Krišu, nebija PS.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Eleonora Maisaka 19.09.2013. 13.52

    Nebija PS nekādu “liberastu

    nebija pirms tai pievienojās t.s. Meierovica biedrība…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

dro 18.09.2013. 22.07

Kārlis Šadurskis par pāreju uz mācībām latviešu valodā vispārizglītojošās skolās no 2015.gada ir paudis savu personīgo nostāju, pavēstīja “Vienotības” preses sekretāre Laila Timrota….
…”Kārlis Šadurskis intervijā Latvijas Avīzei ir paudis savu personīgo viedokli. Par to viņš ir informējis partijas valdi un lūdzis rast iespēju šo ideju pārrunāt, lai noskaidrotu arī valdes un partijas viedokli,” apvienībai atbildējusi “Vienotības” līdere Solvita Āboltiņa.
Timrota portālam “LA.lv” atturējās prognozēt, kad “Vienotības” vadība varētu formulēt savu nostāju šajā jautājumā, norādot, ka šobrīd politiskā spēka dienaskārtībā ir sociālās nevienlīdzības un nabadzības mazināšana, demogrāfijas jautājumu risināšana un atbalsts ģimenēm ar bērniem.

+14
-1
Atbildēt

0

Sanšains 18.09.2013. 22.06

Zaķis arī uzsvēra, ka “Vienotība” nevēlas, lai “vēl simtiem Latvijas celtnieku, arhitektu, dizaineru, mēbeļu ražotāju” u.c. dotos meklēt darbu ārzemēs.
======================================
Un kur šeit pretī redzams NA ierosinājums pašlaik NĪ burbuļa pūšanā iesaistītos darba spēka resursus (“Latvijas celtniekus, arhitektus, dizainerus, mēbeļu ražotājus”) pārorientēt darbam pašu labā – pirmā mājokļa programmai un energoefektivitātes programmai?

Zīle nesen atkārtoti uzsvēra, ka koalīcijā tas tiek piedāvāts, bet pretī ir pilnīgs klusums. Arī no “Iras” šajā aspektā klusums?

Un vēl. Visu laiku tiek runāts gandrīz tikai par UA tirdzniecības ekonomiskajiem un finanšu aspektiem vien.
Un latviešu īpatsvara, kultūras, valodas aspekti? Autoritārās, pierobežā militāri arvien lecīgākās Krievijas pilsoņu ieceļošanas un investīciju aspekts? Vai tad šie “izglītotie imigranti” (kā to patīk daudzināt komjaunietei iz “Providus” – Akulei) ir pretputiniski, pret Kremļa sistēmas DISIDENTI?
Un kur piepeši pazūd Kipras, Melnkalnes sliktais piemērs?

Dzirdēju, ka, piemēram, šī Maira Roze un arī Artis Pabriks valdības apspriedē (vakar LR1 ziņās) nekaunas runāt par šo imigrantu “integrāciju”. Roze ar patosu citēja aptauju, kas liecinot, ka lielākā daļa UA pircēju, kuri grasās apmesties šeit uz dzīvi, esot noskaņoti mācīties latviešu valodu.
Nu, kā tad – pat Ždanoka un Ušakovs vienmēr jājuši kleperi ar nosaukumu “Dajoš vairāk valodu kursu!” Kāda no tiem jēga, ja mūsu iekrievotā realitāte soļo precīzi pretējā virzienā un tā paša Pabrika “Vienotība” kaut vai nupat, šodien Āboltiņas personā KĀRTĒJO REIZI norobežojas no Šaudrska teiktā, ka vajadzētu visās skolās pāriet uz latviešu valodu? Pat ja kāds no tiem imigrantiem to ir atbildējis godprātīgi, tad, iepazinies ar Latvijas realitāti, savas domas gandrīz droši, ka mainīs.

Kāda “integrācija”? Kāda “vēlme mācīties latviešu valoda”? Nav un nebūs vajadzīga. Zaķis, Pabriks, Āboltiņa stāv “status quo” sardzē. Un paši vēl aizies uz “Baltkom” radio pavervelēt krieviski.

+18
-3
Atbildēt

2

    dro > Sanšains 18.09.2013. 22.10

    Haris. Vienotība aizņemta ar “sociālās nevienlīdzības un nabadzības mazināšana, demogrāfijas jautājumu risināšanu un atbalstu ģimenēm ar bērniem”:))))

    +10
    -5
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > Sanšains 19.09.2013. 12.09

    Haris

    Manuprāt ir nepieciešams vairāk skaidrot PIRMĀ MĀJOKĻA PROGRAMMAS būtību/ieguvumus.

    Ja tauta sapratīs, ka tas ir vislabākais ceļš, kā risināt gan ekonomiskās, gan imigrācijas/migrācijas, gan demogrāfiskās problēmas, tā atbalstīs.

    Ir jāpalīdz savējiem iegūt pamatu zem kājām.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Kalvis 18.09.2013. 22.01

Grozies kā gribi tā ir valsts izpārdošana. Un tā vienmēr beidzas bēdīgi. Pat Spānijā, Kiprā, kuras nav bijušas Krievijas kolonijas. Kur nu vēl Latvijā,kam vēl no koloniālisma sindroma jāatbrīvojas. Par katru cenu un jo ātrak jo labāk.
Ja vēl reklamējas, ka Latvijā var pilnvērtīgi dzīvot ar krievu valodas zināsanam, tad tā ir tieša kolonizācijas turpināšana. Vai tad nemaz nav kauna,ja iztirgojam valsti, kuru mūsu vectēvi izcīnījuši ar asinīm!

+24
-3
Atbildēt

4

    Ieva Priedenfelde > Kalvis 19.09.2013. 09.33

    Vienotība miesīgu māti pārdos, par bauri, lumpeni vai latvieti parasto vispār nevar būt ne runas.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > Kalvis 19.09.2013. 09.53

    DikembeSakamoto
    “…par bauri, lumpeni vai latvieti parasto vispār nevar būt ne runas”

    Kā ar tevi, bidla vulgaris?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > Kalvis 19.09.2013. 10.06

    “Vai tad nemaz nav kauna,ja iztirgojam valsti, kuru mūsu vectēvi izcīnījuši ar asinīm!”

    – Да ну, какую такую кровь вы проливали? Сколько капель пролили, если не секрет?

    “Бривибас циняс”. Сколько в них погибло? Нисколько.

    Уже тогда латыши за Латвию умирать не хотели. С большевиками боролись немецкие и русские:

    Создание Латвийской армии

    В соответствии с соглашением вооруженные силы Латвийской республики должны были состоять из немецких, латышских и русских рот, при этом доля латышей должна была составлять 2/3 (это условие так и не было соблюдено и доля латышей не превышала 1/3). Кроме того из германских добровольцев была образована Железная бригада, в составе которой входили как военнослужащие оккупационных сил в Латвии, так и прибывшие из Германии[7].

    29 декабря правительство Улманиса заключило отдельный договор с Виннигом о предоставлении добровольцам-иностранцам латвийского гражданства, при условии их участия не менее 4-х недель в боевых действиях по защите Латвийской Республики, что вызвало недовольство латышской общественности[7].

    Правительство Улманиса готовилось к ситуации, когда немецкое руководство больше не будет заинтересовно в сотрудничестве и начало формирование независимых от ландесвера военизировнных формирований. Так, 5 января 1919 года был организован Латышский отдельный батальон под командованием Оскара Калпакса (Колпака)[7]. http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D0%BE%D1%80%D1%8C%D0%B1%D0%B0_%D0%B7%D0%B0_%D0%BD%D0%B5%D0%B7%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D1%81%D0%B8%D0%BC%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%8C_%D0%9B%D0%B0%D1%82%D0%B2%D0%B8%D0%B8

    Погиб только Калпакс, да и то, потому что его свои же латыши (или немцы) пристрелили по ошибке:

    6 марта 1919 при наступлении на Митаву, в результате недоразумения близ Айритес, и последующей затем случайной перестрелки с солдатами батальона Балтийского Ландесвера, Оскар Калпакс был убит[3]. http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B0%D0%BB%D0%BF%D0%B0%D0%BA%D1%81,_%D0%9E%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%80

    Оскар Калпакс родился 6 января 1882 года на территории нынешнего Мадонского района. Фамилия его была Колпак, но после гибели ее привели в “латышское состояние”, дабы не возникало сомнений в происхождении национального героя.

    Читать дальше: http://www.gorod.lv/novosti/23697-oskar_kalpaks_znakomyiy_neznakomets#ixzz2fJtJK64L

    Потому что отец его был кОлпак: http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B0%D0%BB%D0%BF%D0%B0%D0%BA%D1%81,_%D0%9E%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%80

    Калпакс родился 6 января 1882 года на хуторе Лиепсалас Мейранской волости (на территории нынешнего Мадонского района) в семье крестьянина Петра Колпака[1].

    Во всех документах фигурирует фамилия Колпак, и сам полковник так подписывался до конца жизни. Калпаком стал в литературе уже после смерти.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > Kalvis 19.09.2013. 11.45

    Nū, Ciklop, kā gan Tu kopskatu neredzi, bedīgi, bēdīgi.
    1. Latvijas teritorija 1.P.K. bija Austrumu fronte. Respektīvi ļaudis par 30-50% bēgļos, respektīvi milzīgs daudzums nenodarbinātu latvju vīru. Latviešiem bija vienīgajiem 1.P.K. savi nacionālie korpusi, ne ēstiņiem, ne poļiem, ne leišiem, vēl tik somu jēgeri bija.
    2. Monarhistu komandatūra šajā frontē bija pilnīgi nožēlojama ( atšķirībā no Brusilova DA frontē), latvieši to redzēja, kā neredzēsi savu tautiešu līķu kaudzes Tīreļpurvā. Radās alternatīva – boļševiki ( it sevišķi ka Lv teritorija bija industrializētākā Baltijas daļa, ar tam piemītošo iebūvēto sociāldemokrātismu).
    Latvieši strēlnieki saredzēja labu iespēju pašnoteikties, jo Ļeņins bija vienīgais no tālaika Kr.Imp. spēkiem ,kas piedāvāja tautu pašnoteikšanos, “ņeģiļīmajas” reālu sadalīšanu, par to tad arī letiņi aizsargāja pret visu veidu baltajiem “pacriotiem”, Ļeņinu,un kā bruņots spēks tik pat kā nepiedalījās LV pašnoteikšanās akcijās. Respektīvi piesedza gan leišus, gan poļus, gan ēstiņus, gan palikušos pilsoniskos letiņus.
    3. Bez DLatvijas brigādes( O.Kalpaks, Balodis) bija arī ZLatvijas brigāde -Cēsu( manējie!) skolnieku rota, kā viens izcils piemērs tautas spēkam, lai arī zem Igaunijas armijas.
    4. Dzenot no LAtvijas Stučkas sarkanos ārā, pakāpeniski arī tie latviešu streļķi ,kas bija piekomandēdi no Ļēņina sarkanajā armijā LR teritorijā, pārgāja LR lojālistu pusē, jo redzēja dabā, sarkanajiem viens ir vārdos, bet pilnīgi kas cits darbos, ko streļķi ,kas bija nu jau PSRSā, tikai vai nu atgriežoties LR, vai pat zem šautenes stobra kā Jukums Vācietis. Tā, ka pēc Cēsu kaujām, LR armijā jau bija pietiekoši daudz stobru, kas varēja kopā ar poļiem patriekt sarkanos no Latgales.
    5. Ja arī latviešu streļķi tās asinis nelēja Latvijā, bet PSRSkā, jo vairumā, tomēr viņu asiņu nopelns ir vismaz visu trīs Baltijas valstu iespēja nodibināt neatkarību, pat atstājot Dzimteni kaimiņu aizsardzībā , pielaižot un noturot pie varas sarkanos, kas vienīgie vismaz vārdos samierinājās ar KrImp tautu pašnoteikšanos. Monarhisti Baltiju, Poliju un Somiju noslīcinātu asinīs, kā apgāztu Ļēņinu un nostiprinātos.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam