Spānija pieprasa paskaidrojumus par Dombrovska izteikumiem (papild.)

165

Komentāri (165)

Kaspars Špūle 16.09.2013. 10.29

Būtu labi, ja Valdis Dombrovskis pirms turpmākas spriedelēšanas par Kataloniju izlasītu šo rakstu:
http://www.abc.es/local-cataluna/20130911/abci-diada-antisovietica-201309111324.html

0
0
Atbildēt

1

    Rita Lazda > Kaspars Špūle 16.09.2013. 14.02

    Jāsaka gan, ka tomēr ir sakarības. Baltijas valstīs izsūtīšanas notika 80 gadus iepriekš un Latvijā latvieši PSRS neilgi pirms neatkarības atgūšanas gan netika represēti – nesenākās un slepenākās maigākās(arī asiņainās) represijas bija 70to gadu beigās. Spānijas analoģija šeit iederas tajā aspektā, ka Spānijā notika represijas pret mazākumtautībām un tas IR fakts – tās notika monarhijas laikā, arī Franko laikā(un šīs mazās tautiņas cieta gan no nacionālistiem(spāņu), gan arī no komunistiem, kuriem visas nacionalitātes bija šķērslis uz kopīgo nākotni) un arī pēc Franko laikiem visām mazākumtautībām tika atņemtas visas tiesības un visas šīs atšķirīgās kultūras tika skatītas ar aizdomām par Spānijas sašķelšanu. Tikai ar iestāšanos ES Spānija ir kļuvusi par to, kas viņa ir šodien.

    Vai kataloņiem tikai tāpēc ka atrodas ES nevajag savu valsti? Nu, paraudzīsimies no cita viedokļa – kulturālā ziņā neatkarīga Katalonija iegūst tiesības uz oficiālu kataloņu valodas lietošanu ES līmenī – esot zem Spānijas tādas tiesības viņiem nav – pat tad, ja tā iegūst autonomiju. Viņi arī varēs izlemt par savu kultūru paši – bez Spānijas uzraudzības. Un pats galvenais šeit ir ekonomiskais jautājums – viņiem nevajadzēs atdot naudu koloniālai kultūrai, kā tādus meslus – šis tak ir nomācošāks par visu pārējo, ka kataloņi arī tagad pēc vairākiem gadsimtiem priekš spāņiem ir tikai aplaupāma tauta – ja vēl spāņi atļautu paturēt kataloņu naudu un rīkoties pašiem plus vēl piemaksātu spāņu naudu par gadsimtiem ilgušajām netaisnībām, tad tas būtu cits jautājums.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

oskaar 16.09.2013. 00.08

Droši vien pasaulei tikpat nezināmi bija Baltijas valstu neatkarības centieni astoņdesmitajos gados.
Mums izdevās. Novēlu to pašu arī Katalonijai!
Manuprāt- Latvijā nevienam varasvīram nevajadzētu (nedrīkstētu) būt nekādām problēmām ar šādu paskaidrojumu sniegšanu. Mēs ieguvām (atguvām) savu neatkarību, un arī citiem, kuri to grib- novēlam to pašu!

+3
0
Atbildēt

0

Dāvids Vikmanis 15.09.2013. 21.42

Pirms dažām dienām Latvijā bija kādas citas tautas autonomijas centienu galvenais ideologs- Dalailama. Bija visas iespējas izteikt savu atbalstu. Kas netika izteikts. Dažās dienās tik radikāli mainīti uzskati? Vai arī – kur vējš pūš tur pagriežos?

+5
-5
Atbildēt

2

    Rita Lazda > Dāvids Vikmanis 15.09.2013. 21.51

    Vai tiešām uz šo jautājumu vēl ir nepieciešamība meklēt atbildi? :)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > Dāvids Vikmanis 16.09.2013. 00.03

    -> Gundars Vaivars

    Atšķirībā no latviešiem “latviešiem” pēc 1990. gada patīk veģetēt, braukt uz citu valstu ādām, humpalām, palīdzības, svešas naudas — tagad ar NATO uzmešanu… precīzāk — ar premjera un finministra organizētiem uzmešanas mēģinājumiem un publikas negatīvo attieksmi pret palīdzēšanu citiem: kad LV atbalstīja gan pozitīvie Krievijas krievi (atškirībā no negatīvajiem Krievijā un ārpus tās), islandieši, nepižoniskie amerikāņi (atsķirībā no augstprātīgajiem pižoniem, kam gribas pasauli valdīt), tad visus atbalstus un palīdzības “latvieši” rija pinām mutēm, uzskatot, ka “latviešiem” viss vienīgi pienākas. Nu, kad ir gudri jāatbalsta vienīgi ar prātīgu runāšanu — pat! –, tad “latviešus” tādi pašuzdevumi… pazemo. Realitāte.LV
    Savu neatkarību dabūjām, uz citiem — tagad uzšķaudīt: tas nu esot 2013. gada modeļa patriotisms.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

Edzs 15.09.2013. 18.50

diena.lv pie raksta “Neiburga: Man prieks, ka premjers spējis pieņemt inteliģentu lēmumu” 130 komentaru.
shis ir shobrid pedejais ieraksts:
_Patiešām
cik mēs esam naivi, un mūsu analītiskā žurnālistika, nevienam nekādas nojausmas. Kā jau te rakstīja, tas tik ļoti devalvē ticību un cerību,ka jel kas tīrs vēl palicis latviešu kultūrā. Ka vēl būs kaut kas, bez netīras naudas.
Protams Neiburgai prieks, ka premjers pieņēma tik inteliģentu lēmumu, ne tikai meitiņa, bet arī bizness, kā izrādās…
Un tas, ka “kultūras” cilvēki uzņēma tik nepārprotami ministres atkāpšanās meldiņu, vēl pie tam tādā izpildījumā, pat, riskējot ar valdības krišanu, tas ir signāls, ka kaut kas ir sapelējis šajā valstī. Izskatās pēc Jauno Trīs Brāļu atdzimšanas, kaut gan tieši LNO to garu bija saglabājusi pilnībā.
Ko Vienotība domāja, pieprasot ŽJG demisiju?
Kāds signāls tas ir sabiedrībai?
Tik daudz minējumu, ka jādomā, vai patiešām S.Āboltiņai atkal balsis vajadzīgas komisāres amatam?
Prezidentu esam ieguvuši, vēl nepietiek?
Atvainojiet, bet skaidrības nav, un, ja nav skaidrības, tad vieta minējumiem.
pirms 2 stundām, 2013.09.15 16:39_
http://www.diena.lv/latvija/viedokli/neiburga-man-prieks-ka-premjers-spejis-pienemt-inteligentu-lemumu-14024668?cp=4#comments

+2
-4
Atbildēt

3

    dzerkaleliva > Edzs 15.09.2013. 19.03

    Takš nē, tā ir Vienotības pārliecība par sevi, NA pie vietas nolikšana, pazemošana vēlēšanu un budžeta sakarā. Vienīgi, tā spēlīte lieliski derēja cīņās ar RP, tagad ar NA, nezinu, nezinu.
    ——————————————–
    Vēl šķiet vilkam ir problēmas ar tādām ne gluži jaunām, Balzaka sievietēm ap gadiem virs 50, kaut kāds mātes sindroms, un sieva viņam maz ir? Tāda pat šķiet, bet ne tik izteikta problēma ir lācītim. Tā viņi tur viens otru driķelē iekš to Vienotību un kopumā Latvijas valsti.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > Edzs 15.09.2013. 19.06

    Te ir jaunā vilka VID kandidāte, tāda pat bargā kundze, kā iepriekšējā, un droši vien, ka teksti un darbi tādi paši. Nu, vai vispār mums tai valsts vadībā, kāds vesels cilvēks, ne tvaika ielas klients, vispār ir?
    ———————————————
    http://www.diena.lv/uploads/thumbnails/705×457/article/1403/14024730/5366401_ORIGINAL_1379247652.jpg.jpg
    Finanšu ministrs Andris Vilks (V) apņēmies Valsts ieņēmumu dienesta (VID) ģenerāldirektora amatam virzīt pašreizējo šī amata pienākumu pildītāju Ināru Pētersoni (attēlā).

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > Edzs 15.09.2013. 19.09

    Jā, un Zaķim atkal sava kandidāte vai kandidāts, dievs viņu zin. Zaķis jau laikam uz kandidātiem spiež.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

ilmisimo 15.09.2013. 15.09

Intelektuāļu nācijas pazīmes: nedēļu cepties par operas direktora nomaiņu un tad masveidā pārslēgties uz Katalonijas neatkarības problēmu
https://twitter.com/trNotars/status/378945467175796736

+4
-3
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > ilmisimo 15.09.2013. 15.21

    ——-
    Mūsdienu Rietumu sabiedrības būtība – izvairīšanās no patiesības noskaidrošanas, un mediju darbošanās princips – “Lai zina visu, neapjēdzot neko!”:
    “Массмедиа захламляют сознание людей информацией настолько, что они вообще перестают что- либо понимать. Тут действует принцип: “Пусть знают всё, не понимая ничего!” – А. Зиновьев, “Запад,Феномен западнизма”

    http://www.litmir.net/br/?b=93704

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

janazakovica 15.09.2013. 11.11

dombrovska atbilde CAF un oficialajai spanijai par vinu draudiem iesudzet Latviju par vilcienu konkursu un draudzibu ar par labi izzagtu latviju..

+2
-5
Atbildēt

4

    Eleonora Maisaka > janazakovica 15.09.2013. 11.26

    KRUSTTEVS
    Dombrovska valdības ministrs Ronis visu darīja, lai severstaļ/CAF afēra izdotos, tikai nenovīdīgā EK naudu atteica. Dombrovskis ņi pro čom, pat Roņa vietā tādu pašu rumpi, Matīsu, apstiprināja.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > janazakovica 15.09.2013. 11.33

    Spāņu labējie, ar pašreizējo premjeru priekšgalā ir Eiropas pēdējie baltie cilvēki, savukārt spāņu kreisi ar kataloņu blici priekšgalā ir – geju laulības, nēģeri no Āfrikas, draugi no Dienvidaustrum Āzijas, 7 stundu darbs, 2 mēnešu atvaļinājums, dzīve uz parāda, legalizēta zālīte, milzu nodokļi un citi jaukumi.

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > janazakovica 15.09.2013. 13.26

    ——–
    Vai vēsture atkārtosies? Vienreiz jau Latvijas valdība spāņus smagi “uzmeta”:

    „Tā kā Latvijai trūka naudas modernu ieroču iegādei,
    ģen. J. Balodis atcerējās plkv. Ozolu un ar viņa starpniecību
    pārdeva Spānijas sociālistu valdībai lielākus gandrīz
    nemaz vairs nederīgu ieroču krājumus par dārgu maksu. Par
    iegūtajiem līdzekļiem Latvija iegādājās modernu iznīcinātāju
    eskadriļas un tanketes!” http://demoshistoria.lv/images/stories/serija/dauksts_kopveza.pdf

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > janazakovica 15.09.2013. 18.57

    Par iegūtajiem līdzekļiem pirksim vilcienu eskadriļas.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

andris902 15.09.2013. 10.47

….palasīju komentārus Latvijas plašajā virtuālajā telpā…hmmm…tāda interesanta sakritība – tie paši, kuri metās uz ambrazūras Žanetas aizstāvībai, tagad lieli ārpolitikas un diplomātijas “speciālisti”….lai novērstu uzmanību no problēmām ar Žanetu, pārmetušies uz katalāņiem?… :)

+3
-7
Atbildēt

44

    dro > andris902 15.09.2013. 10.54

    zanE. Vai Tu domā dzeri un citus savus domubiedrus?:):):)
    OT jau vakar satraucās, ka šī tēma nav portālā.
    Kādas problēmas ar Žaneti? Viņa taču piektdiem it kā atlaista…

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 15.09.2013. 11.03

    …atlaista gan, bet tie Žanetas nesmukumi arvien vairāk sāk uzpeldēt…kaut vai fakts, ka astoņi Latvijas teātri katru mēnesi(!) rezervēja Kultūras ministrijas ierēdņiem ap 1000 ielūgumiem uz izrādēm… :)

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > andris902 15.09.2013. 11.03

    zanE ….
    palasīju komentārus Latvijas plašajā virtuālajā telpā…hmmm…tāda interesanta sakritība – tie paši, kuri metās uz ambrazūras Andreja aizstāvībai, tagad lieli ārpolitikas un diplomātijas “speciālisti”….lai novērstu uzmanību no problēmām ar Andreju, pārmetušies uz katalāņiem?… :)

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > andris902 15.09.2013. 11.06

    zanE. Nu slikti. Ceru, ka tas nekalpos par attaisnojumu Žagaram:) Operas kolektīvs nav ignorējis jauno valdi bez Žagara:)

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > andris902 15.09.2013. 11.35

    >Zane
    Es esmu ļoti šaubīgs par to skaitli -1000 ielūgumi KM ierēdņiem.No kurienes?
    kur viņi tos liek? Un par Valmieru, Daugavpili, Liepāju es galīgi esmu šaubīgs, tie teātri laimīgi būtu, ja ierēdņi uz tiem tā rautos.
    Es zinu, kuras ir KM vietas gan NT, gan Dailē, gan Operā, es pazīstu ierēdņus, bet tur nu nekad nav 1000 ielūgumi mēnesī.Es patiešām gribētu redzēt pierādijumus šitiem apgalvojumiem.Es pieļauju , ka kopējais cipars tāds var būt, bet es apšaubu, ka tam ir tiešs sakars ar KM.
    Un, starp citu, Žanete kā reizē mēģināja šito sistēmu izskaust, bet viņai tas neizdevās. Tā ielūgumu sistēma ir bijusi mūžu mūžos. Gan pie Ingūnas,gan Helēnas, gan pie Inta, gan pie Sarmītes…

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > andris902 15.09.2013. 11.37

    Nojaušu, ka arīdzan Sīrijas probļems nevar tapt atrisināts līdz kamēr mūsu operā nav iecelts visas tautas vēlēts nerezidents!

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > andris902 15.09.2013. 11.50

    jautajums_4 . Bauda lasīt kompetentu komentāru. Lai Tev laba veselība:)

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > andris902 15.09.2013. 11.53

    lama. Viss ģeniālais esot vienkāršs. Vari pretendēt uz Nobeli – Tu pirmais uzrādīji, kur noslēpts pasaules problēmu Gordija mezgls:)

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > andris902 15.09.2013. 12.07

    jautājums – ja nekļūdos , tad runa bija par 8 teātriem t.i. aptuveni katru vakaru 5 ielūgumi katrā teātrī . Un iet jau ne tikai ierēdņi …
    Ja pareizi atceros , tad piemēram Saeima maksāja par ielūgumiem operā , kaut kad tāds info nopeldēja :)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 15.09.2013. 12.15

    …Jautājums…Klusais jau paskaidroja…ja tas ir ierēdņa bonusiņš un viņš ar tām biļetēm var rīkoties kā vēlas, tad jautājums – viņš pats tās biļetes izmanto vai pārdod/uzdāvina/izplata?….
    …ja vēlēšanās otram pārmest to pašu, ko pats atbalsti vai izliecies neredzam, nu – tas nav, teiksim tā – glīši….
    …par Dziesmu svētku biļetēm un ielūgumiem pat nerunāsim….

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > andris902 15.09.2013. 12.34

    Labi. Aritmētiski tā sanāktu. Kuri teātri tad ir tajos 8? Opera, NT, Daile, JRT? Krievu drāma vēl. Jo par provinci es ļoti šaubos, ka ir pieprasīti ierēdņu vidū. Labi NT un Dailei ir mazās zāles, kur vēl varētu būt klāt.
    Bet 5 ielūgumi, tas ir domāts X2? Tomēr ir niecīgi % pret kopējo publikas skaitu, bet ļoti dārgajos LNO jubilejas koncertos, biļetes bija tikai 200, pārējie 400 izrādās bija bijuši ielūgumi.
    Un ja jau skaidrosimies par ielūgumiem, tad paskaidrosimies…piemēram , par Solvitu…Valmierai bija viesizrādes Rīgā augustā, kur biļetes uz Zoikina kvartira tika izķertas pāris stundās…Solvita , neskaitot pavadoni, zālē sēdēja ar 3 miesassargiem!

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > andris902 15.09.2013. 12.47

    >lno
    Operām Niksons Ķīnā un Einšteins pludmalē sekos opera – Gobzems Bastejkalnā un Sīrijā?

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 15.09.2013. 14.32

    ….lno… “Operas kolektīvs nav ignorējis jauno valdi bez Žagara:)”
    —————————
    …nu, kā to lai saka?…ar tomātiem apmētātas kundzes netika, bet, ja no ~640 Operas darbinieku lielā kolektīva uz tikšanos ierodas apmēram simts – diez vai to var saukt par siltu sagaidīšanu….
    …vēl jau ir jautājums – cik šī valde ir likumīga….

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 15.09.2013. 14.44

    …Jautājums…par Operas ložu…

    -“Kā norāda Preses dienests, līdzīgi kā Saeimai, loža operā ir arī Valsts prezidentam un Ministru prezidentam. Ložu operā regulāri izmanto ārvalstu delegācijas un viesi. Oficiālo vizīšu laikā ārvalsts spīkeru pavada Saeimas priekšsēdētājs vai kāds no Saeimas Prezidija locekļiem. Parlamentu sadarbības grupu vizīšu laikā viesus uz operu pavada deputātu grupas sadarbībai ar attiecīgo valsti priekšsēdētājs vai grupas loceklis.
    Saeima ložas īrei Latvijas Nacionālajā operā gadā izlieto gandrīz 15 000 latu, informēja Saeimas Preses dienestā.”

    …to vairs nevarētu saukt par bezmaksas uzdzīvošanu uz teātra rēķina….pavisam cita situācija veidojas, ja no teātra tiek pieprasītas brīvbiļetes kā mesli – nozari pārraugošai institūcijai….

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > andris902 15.09.2013. 15.02

    >Zane
    Nū…Ārvalstu spīkerus gan neesmu redzējis ar Solvitu, bet draudzenes gan…
    piemēram, bijušo iekšlietu ministrijas preses sekretāri.
    Un es gan minēju Valmieras viesizrādes nevis operu. Es zinu, kur ir Saeimas loža, kur ir KM vietas, kur prezidents un kur premjers sēž…Un kur visi pārējie…Es taču to vietu regulāri apmeklēju…

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 15.09.2013. 15.10

    …Jautājums…var jau būt, ka visiem līdzi draudzenes un miesassargi – nestrīdos…neesmu redzējusi un pētījusi, jo nekad nav bijusi interese un vēlme izzināt – kas ar ko un kurš ar kuru atnācis, kur apsēdies, kāpēc tur un nevis citur… :)

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > andris902 15.09.2013. 15.14

    zanE….vēl jau ir jautājums – cik šī valde ir likumīga…
    _____________________
    Tiem, kuri uzskata, ka operas valdi ieceļ dalībnieki /kas tie tādi zina tikai zanE/:), ši valde, protams, nav likumīga.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 15.09.2013. 15.35

    …..lno….es Tev vēlreiz ieteiktu lasīt likumus…. :)

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 15.09.2013. 15.42

    …jaunā Operas valdes locekle Inese Eglīte… :)

    -“Vara var būt salda un bīstama. Un ļoti noderīga. Vara darba vietā palīdz daudz ko atrisināt ātrāk, nesāpīgāk, pat elegantāk.” Mārketinga un vadības eksperte Inese Eglīte Monday stāsta galveno, kas tev jāzina par varas tehnoloģijām darbā.

    -“Patiesība ir vienkārša – atrodoties noteiktā, individuāli komfortablā varas pozīcijā, cilvēki var vadīt savu dzīvi saskaņā ar savām iekšējām vēlmēm un vērtībām, kas padara viņus apmierinātākus ar dzīvi.

    Mēs gribam būt līderi, taču gribēt varu it kā nav labais tonis. Par varu nemīl runāt. Atklāti un iedvesmojoši runājam par līderību, komandas veidošanu, par deleģēšanu, par win-win kultūru. Bet nekur neesmu atradusi recepti, kā tad to visu realizēt dzīvē. Viens saskaitāmais iztrūkst. Mana atbilde – tā ir vara.

    Pilnvaras ir tiesības, kas tiek piešķirtas kopā ar amatu, bet vara un ietekme ir spējas. Ar ko atšķiras vara no ietekmes? Vara ir tad, kad es lieku tev darīt to, ko tu pats labprātīgi nedarītu.”…

    http://www.monday.lv/varas-diskretais-sarms-ka-to-apgut/

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > andris902 15.09.2013. 15.47

    zanE. Pietrūkst dūšas atzīties, ka “kļūdījies”:)

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 15.09.2013. 16.38

    …lno…ļausim par to spriest juristiem…bet Tu tikmēr – lasi likumus…. :)

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Rita Lazda > andris902 15.09.2013. 17.16

    Zane, šeit visi ir speciālisti par visiem jautājumiem… ;)

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 15.09.2013. 17.22

    ….vaiii, lno!….nupat pamanīju, ka Tu esi tā saputrojies, ka neatšķir “iecelšanu” no “atcelšanas”….vai tomēr – tas Tev tāds lēts demagoģijas paņēmiens, ko?…. :))

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 15.09.2013. 17.24

    ….whateva….neapšaubāmi!…izglītota mums tā tauta tomēr!… :))

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > andris902 15.09.2013. 17.37

    >Zane
    Tu esi dzirdējusi vārdus par baļķi savā un par skabargu svešā acī? Kas tad Tu mums pēc izglītības esi ? Vai tad nebija, kas ar koriem saistīts?
    Nu tad atstāj to likumu interpretēšanu juristiem…Gan jau KM juristi, un pieļauju arī Tieslietu ministrijas, kas NA pārziņā, ir profesionālu viedokli par šīm lietām Žanetei snieguši…Gan jau Bordāns tiks galā.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 15.09.2013. 18.12

    …Jautājums….tāpēc saku – lai spriež juristi un ļoooti ceru, ka Bordāna resursi tika piesaistīti un Grende nebalstījās tikai uz Iesalnieka padomiem…citādi – būtu pavisam nejauki, ja kādu juridisku kāzusu dēļ nāktos atjaunot Žagaru darbā un visa tā šļura/konfrontēšanās sāktos no gala…

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > andris902 15.09.2013. 18.31

    >Zane
    Nekas nekur nesāksies. Jo vispār nav pamata. Viņu neatlaida pēc Darba likuma, bet pēc likuma Par valsts un pašvaldību kapitāla daļām un kapitālsabiedrībām . Tas ir speciālais gadījums. Tu zini, cik bieži maina valdes valsts uzņēmumos? Kā mainās politiskā partija ministrijā, tā maina uz saviem cilvēkiem. Daudz par tiesvedībām esi dzirdējusi?
    Ja Žagars grib tiesāties, tad uz priekšu. Tās ir viņa tiesības. Kamēr visās instancēs…4 gadi minimums.
    Pasaki, ko Tevi tā uz sliktajiem puišiem velk? Kur Čalovskis, kur Žagars…

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 15.09.2013. 18.43

    …Jautājum, ar sliktajiem puišiem notikumos nav nekāds sakars…tikai – labas pārvaldības, likumības un tiesiskuma princips…

    …bet vispār, sliktie puiši ir….forši!…. :)

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > andris902 15.09.2013. 19.03

    >Zane
    Ar labu pārvaldību Žagara gadījumā viss ir kārtībā.
    Zagļi tavā izpratnē ir forši…Un jesļi bjot, značit ļubit?
    Ko lai saka…Katram savs!

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > andris902 15.09.2013. 19.19

    zanE. ..Tu esi tā saputrojies, ka neatšķir “iecelšanu” no “atcelšanas”….vai tomēr – tas Tev tāds lēts demagoģijas paņēmiens, ko?…. :))
    ___________________
    Lasi operas likumu un nemuldi nejēgā:
    6.pants.
    Nacionālās operas pārraudzība

    4) ieceļ amatā un atceļ no amata valdes locekļus;

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 15.09.2013. 19.33

    …lno….turpini putroties?….sameklē uz kādu likumu pamata Žagars tika atlaists…ja pieminēji likumu par Operu….OK!….lasi!…

    11. Nacionālās operas valde, kas pilda savus pienākumus 2013.gada 1.martā, turpina tos pildīt, līdz tiek iecelta jauna valde triju valdes locekļu sastāvā. Pēc jaunas Nacionālās operas valdes iecelšanas iepriekšējā valde ir atbildīga par to, lai ar amata pienākumu izpildi saistītā manta, dokumenti un citas lietas tiktu nodotas jaunajai valdei saskaņā ar pieņemšanas un nodošanas aktu.
    http://likumi.lv/doc.php?id=254703

    …tāpēc nomierinies un gaidi, kā rīkosies juristi…

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > andris902 15.09.2013. 19.37

    zanE. Kur palika tie dalībnieki, kuri visu nosaka?:):):)

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 15.09.2013. 19.42

    ….sameklēji likumus, uz kā pamata tika atbrīvots Žagars?….meklē!…
    …ja sameklēji – lasi!….ja nesaproti – lūdz jurista konsultāciju…

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > andris902 15.09.2013. 20.00

    Tukša muldēšana, Zanīt:) Aknas Tev ir, mazāk saprašanas, daudz mazāk elementāras godprātības…

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    garausiitis > andris902 15.09.2013. 21.14

    lno – nu ko kasies ? :) :) :) Tur tik daudz jautājumu ,ka mūsu cāļu smadzenēm nesaprast :) labāk pastāsti ko operā uz vietas saka :) Gan jau ar divas frontes :) :) :)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > andris902 15.09.2013. 22.02

    klusais. Vai piedod, lūdzu, ka aiztiku Tavu Dulsinēju:) Man jau atšķirībā no Tevis nepiegādā informāciju. Neesi atkal pasēdējis krodziņā ar kādu operzvaigzni vai paziņu no NA. Kā tad šie komentē?:)))

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 15.09.2013. 22.03

    ….O.T. ….viņš nevar izšķirties kurai Tirgus un sociālo pētījumu aģentūrai ticēt….Latvijas Fakti par to pašu laika periodu uzrāda atšķirīgu rezultātu:

    – Saskaņas centrs – 26,1%
    – Vienotība – 14,6%
    – ZZS – 9,8%
    – VL/TB/LNNK – 5,7%
    – RP – 1,9%

    …ko, nu?…

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > andris902 15.09.2013. 22.04

    OT. Nesaprotu, par ko man vajadzētu uztraukties?:)

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > andris902 15.09.2013. 22.29

    lno – biju iedomājies ,ka niks Tev nevis ar nezināmajiem lidojošajiem objektiem saistīts , bet ar operu :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > andris902 15.09.2013. 22.33

    Es gan nekad Tevi neesmu uzskatījis par klusu:)))

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > andris902 15.09.2013. 22.45

    lno – nu ja , nikam vēsture vēl no tālā 2002 gada :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > andris902 15.09.2013. 23.52

    Klusais, kļūdīties ir cilvēcīgi, — gribējies ienikoties ar nlo, sanāca — ieniĶoties ar lno… Ļi-i-i-iktens! :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    dro > andris902 16.09.2013. 00.36

    OT. Tu visu zini, bet vai tad nav grūti naktī aizmigt?:))))

    0
    -1
    Atbildēt

    0

mariam 15.09.2013. 09.46

ES jau zināmā mērā tiecas būt nevis vienkārši par nācijvalstu, bet par reģionu savienību. No tāda viedokļa nav liela starpība, vai Skotija un Katalonija ir atsevišķas valstis, vai Latgale ir autonoms reģions Latvijas sastāvā, ja reiz visi tāpat Eiropas Savienībā.

+5
-1
Atbildēt

4

    dro > mariam 15.09.2013. 09.50

    žoržs. ES no Katalonijas neatkarības radīsies jaunas ekonomiskas problēmas.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Kristīne > mariam 15.09.2013. 10.41

    “ES no Katalonijas neatkarības radīsies jaunas ekonomiskas problēmas.”
    ==
    Precīzāk – palielināsies Spānijas ekonomiskās problēmas…

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > mariam 15.09.2013. 10.51

    kristaps_freimanis. Vai Spānijas problēmas nav ES problēmas?

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    kreëstliv > mariam 15.09.2013. 18.55

    Tā nav taisnība, notiek pretējais. Vācijas jaunā partija AfD ar savu crowdfinancing pieeju pa divām dienām savākusi 365 tūkstošus, un vēl nav pusnakts. Un tas ne jau Vācijā vien, tādas kustības rodas arī citviet. Nesen lasīju intesantu pētnieku viedokli, kas izteica varbūtību, ka visa šī rezultātā ES institūcijas varētu palikt arvien vājākas, visu vadību pārņemot dalībvalstīm, kā jau to Merkele nesen arī minēja.

    Var jau izlikties, ka ir kaut kāda mistiska reģionu kopiena, kur nav nacionālas valstis, taču tas ir visai tālu pat no pašreizējās realitātes, kad pie varas vēl nav tik skeptiski noskaņoti spēki, kādi nākamgad ieies Eiropas Parlamentā. Tas nozīmē, ka būs daudz skarbāki pret jebkādiem eirokomisāru kandidātiem.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

dro 15.09.2013. 09.31

Nebijis gadījums – Dombrovskis beidzot nav izvairījies no godīgas, atklātas atbildes un kā gandrīz vienmēr tas notiek – tūlīt dabūjis pa pieri. Nu kā tā drīkst, tas var būt bumerangs:) Atmodas laikā mēs gan tā nedomājām un no sirds pateicāmies mazajai Islandei par atbalstu. Atšķirībā no Islandes Dombrovskis gan vēl nav atzinis Katalonijas neatkarību:):):)
No otras puses kataloņi dzīvo demokrātiskā valstī un viņu kustībai manuprāt tikai ekonomiski cēloņi tāpat kā Beļģijas seperātistiem.

+8
-1
Atbildēt

5

    ligakalnina > dro 15.09.2013. 09.48

    Dombrovskim jābūt diplomātam, viņš nav privātpersona, bet, polituiķis un premjers, nevis “godīgam un atklātam” tik jūtīgos citai valstij jautājumos.
    reizēm “godīgums un atklātība” liecina par muļķību.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    piziks > dro 15.09.2013. 09.56

    lno: “(..) tas var būt bumerangs.”

    Lai satrenētos nedabūšanā ar bumerangu, tad jau drīzāk Valdiņu vajadzētu aizkomandēt uz Austrāliju, — Žaneta patrenējās, bet, redz, ņi figā nelīdzēja… = mētāties turpina un turpina arī pa pieri dabūt. Žanetas priekšrocība, ka šai tā piere mazsāpīga un līdzšinējie bumerangtrāpījieni nav līdzējuši.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > dro 15.09.2013. 10.01

    dzeris49. Dombrovsjis neko īpašu nav pateicis, korekta atbilde. Esi gudrs un ” budješ belaja bulka kušatj”:)

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 15.09.2013. 10.03

    OT. Nesapratu vai Dombrovskis iestājies arī par Austrālijas aborigēnu valsti, vai Žanete par Katalonijas neatkarību?:)

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    Rita Lazda > dro 15.09.2013. 17.15

    Par to Austrālijas aborigēnu valsti – Austrālijas premjers gan šajā priekšvēlēšanu sakarā apsolījis, ka nedēļu dzīvos ar aborigēniem un kļūs viņu cilts locekli.
    Un no otras puses – pirms pieminēt Austrāliju, tomēr der atcerēties no vēstures, ka tā ir angļu cūcība, uz kuru tā izsūtīja pārējās britu pamattautas – pārsvarā īrus un velsiešus.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

kreëstliv 15.09.2013. 08.24

Faux pas. Autonomo teritoriju lieta ES ir ļoti jūtīgs jautājums, kuru neviens no ārpuses nekomentē, valstu iekšējā lieta.

+4
-3
Atbildēt

0

dzerkaleliva 15.09.2013. 01.12

Jā, es par, vajag atdalīt arī Basku reģionu, atdot okupētajai Galīsijai atpakaļ neatkarīgas karalistes statusu, tāpat atjaunot Kastīlijas karalisti, Aragonas karalisti un Valensijas karalisti. Savukārt Malaga pienākas mauriem, tas ir arābiem.
—————————————————–
Katalonijas neatkarība ir tas pats, kas Skotijas neatkarība. Vajag pieprasīt arī Britānijas sadalīšanu. Velsas karaliste, Ziemeļīrija un Skotija ir pelnījušas brīvību tāpat kā Latvija.
——————————————————-
Pēc tam skatamies tālāk, Vācija tur arī baigi daudz ko ir opupējusi, somiem ir jāatbrīvo verdzībā smokošie lapi un karēļi, zviedriem nekavējoši jādod brīvība Skones un Upsalas reģioniem, bet Polijai zibenīgi jāatgriež Lietuvai un citiem baltiem atņemtās zemes līdz Varšavas un Vislas robežai.

+2
-8
Atbildēt

14

    dzerkaleliva > dzerkaleliva 15.09.2013. 01.16

    Te vispār Valdis varētu uzrīkot vienu kārtīgu Eiropas pārdalīšanu, visi būtu sajūsmā.
    ————————————————–
    Bet, ja nopietni, tad kataloņiem vienkārši nav ko darīt un nekādā jūgā nesmok, lai jau taisa savu valsti, ja vēlas, bet Madridē spāņi ir daudz foršāki, nekā franč kataloņi Barselonā. Tas tā.
    ————————————————
    Viņi jau sevi tā kā vairāk pie frančiem, nevis spāņiem pieskaita. Bet, nu, kuri tad ir foršāki spāņi vai franči?

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    Edzs > dzerkaleliva 15.09.2013. 01.23

    Kusunoki Masashige 楠木 正成
    Tev laikam ir taisniba, – visu to ko Bismarks sagraba, pavilka zem neeksistejošas valsts Vacijas vajadzetu atdot tiem atpakaļ.
    Dombrovskis vareja pirmais pasaule paziņot ka vinsh ir par to neatkaribu.

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    reksa > dzerkaleliva 15.09.2013. 02.00

    Kusunoki raksta: “Viņi jau sevi tā kā vairāk pie frančiem, nevis spāņiem pieskaita. Bet, nu, kuri tad ir foršāki spāņi vai franči?”

    Man neapšaubāmi labāk patīk franči!!! :)
    Vienskaitlī: “francis”, daudzskaitlī: “franči”.
    Vīrešu dzimtē: “francis”, sieviešu dzimtē: “franciete” vai vēl labāk “france” :)

    Nu vai tad franču valoda nav lieliska? :)

    http://www.youtube.com/watch?v=ZVMNbRZ18kM

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > dzerkaleliva 15.09.2013. 10.48

    Jā, tā ir laikam vienīgā valoda ko viņi māk, pat biznesa cilvēki. Bet Tev ar viņiem daudz kopīga, deguns līdz debesīm. Spāņu ciematā, gan palūgs, kataloņus ārā no ciema, bez deguna debesīs. Bet, ja gribi izbaudīt Spāniju un spāņus, tad brauc uz dienvidiem. Uz Andalūziju, uz Granadu, uz Malagu. Tur, kur korida, tur, kur īsts flamenko. Ja francis, franči, france patīk labāk par īstiem spāņiem, nu katram savs. Citiem jau arī kaulainas meitenes bez formām, tādas beigas zivis ar degunu debesīs patīk. Citus atkal formas, sirsnība un temperments sajūsmina. Katram savs.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    reksa > dzerkaleliva 15.09.2013. 12.08

    Kusunoki raksta: “Tur, kur korida, tur, kur īsts flamenko.”

    Korida? Tu smejies? Varbūt tu gribi, lai es vēl sāktu hokeju skatīties? :)))
    Flamenko? Te ir jāsaka šādi: pēc franču operām man radusies doma, ka Latvijas operu var droši slēgt ciet (lai neblamētos). Arī tavs flamenko mani neaizrauj… :)
    Katram laikam sava gaume :)

    http://www.youtube.com/watch?v=EocLKUzsaoc&feature=related

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > dzerkaleliva 15.09.2013. 13.01

    …Aldi…paldies par klipu!…tas ir viens no skaistākajiem PDK…radīji noskaņu…. :)

    …taču…es nebūtu tik kritiska par mūsējo PDK….ar mūsu resursiem – gan finansiālajiem, gan makslinieciskajiem – izrāde bija pat ļoti laba…

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > dzerkaleliva 15.09.2013. 13.31

    Aldi, aizej gan kādreiz Granada uz koridu un flamenko un pamēģini arī kādu meiteni ar apaļiem gurniem un krūtīm. Savādāk tik no savām franču operām dzīvodams, par īstu franci, franču, france paliksi. Jau esi palicis. Zini, kāpēc Parīze olimpiādi nedabūja, bet Londona dabūja? Dēļ tās pašas izslavētās franču iedomības, kuru Tu te spilgti demonstrē. Pirms paša balsojuma franču prezidents uzskatīja par vajadzīgu paņirgāties par somu valodu, par britu operu un norvēģu virtuvi. Nu tā arī turpina tie Tavi spranči.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > dzerkaleliva 15.09.2013. 13.52

    Vēl līdz šim nebija izdevies satikt kādu, kurš paziņo, ka opera tas ir kruta, bet flamenko šits. Visu cieņu operai, bet spāņi laikam varētu būt daudz ko devuši tai spranču kultūrai, bet, lai nu paliek.http://youtube.com/watch?v=BdDD9JX-Tyg Spāņi ir lepni par sevi, bet franči iedomīgi, tur arī starpība starp šīm divām tautām.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    reksa > dzerkaleliva 15.09.2013. 14.10

    zanE: “es nebūtu tik kritiska par mūsējo PDK….ar mūsu resursiem – gan financiālajiem, gan mākslinieciskajiem”

    Var jau saprast resursu trūkumu…
    Bet… Latvijas opera izskatās tāda … vecmodīga un austrumnieciska (“maskaviska”).

    Frančiem ne tikai ir izcila mūzika un perfekts izpildījums, bet galvenais – mūsdienīgums – iedvesmojošs dziesmu saturs.
    Pats stāsts var būt par kādu 15.gadsimtu, bet katra atsevišķa dziesma ir par 21.gadsimta cilvēku. Jeb iedvesma 21.gadsimta cilvēkam.
    Tā vairs nav veco laiku pasaka, bet gan tas, kas virza cilvēku nākotnē. Tam ir pavisam cits iespaids.

    http://www.youtube.com/watch?v=AC8rrxk_gG8&feature=related

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > dzerkaleliva 15.09.2013. 14.26

    Ir, ir visiem viņiem ir. Ja vēl tiktu vaļā no tās savas iedomības un iemācītos cienīt citus, tad viņi nebūtu vairs spranči, bet kļūtu par īstiem spāņiem.
    —————————————–
    Imigranti, nēģeri, arābi, aziāti, augošs valsts parāds, zūdoša konkurētspēja, par katru sīkumu uz revolūcijām kāra tauta, kas nozīmē nespēju veikt jelkādas nepieciešamās reformas, arī viņiem ir. Jā, vēl bijušo koloniju iedzīvotāji, kuriem automātiski pienākas Francijas pilsonība.
    ———————————————-
    Eh, bet ko tur. Gatavā dienvidu EURO lande, kurā mums taču obligāti jāiestājas, savādāk nevarēsim celt savu produktivitāti un labklājību, dzīvojot daudzo valūtu sadrumstalotajos Eiropas ziemeļos. Tātad lācīša un vilka prāt Eiropas ziemeļi ir varen neproduktīvi, konkurēt nespējīgi un nelabklājīgi ar savām 10 valūtām, ne tā kā dienvidi ar vienu.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    reksa > dzerkaleliva 15.09.2013. 14.39

    zanEi – bet nekas nevar pārspēt Gregu :)

    http://www.youtube.com/watch?v=QgXHuclorP4

    Tulkojums:

    Dodiet man tumsu un tad beidzot gaismu
    Dodiet man slāpes un tad beidzot dzīres
    Aizvāciet to, kas ir lieks, kam nav jēgas
    Dzīves vērtību lai apjēdzu … beidzot!

    Dodiet man pūles, lai gribētu gulēt
    Dodiet man salt, lai gribētu liesmu
    Lai mīlu dzimteni, mani padzeniet trimdā
    Gadu ieslēdziet vienu, lai kāroju … meičas!

    Man dots pārāk daudz pirms radusies vēlme
    Aizmirsti sapņi, aizmirstas vēlmes
    Visas šīs lietas, kas ir tā vērtas
    Kas rada vēlmi dzīvot un gribēt
    Kā arī prieku…
    Dodiet man beidzot vēlmi
    Vēlmi, kas rada vēlmi
    Modiniet mani beidzot!

    Dodiet man naidu, lai man patiktu mīla
    Un vientulību, lai man patiktu ļaudis
    Kliedziet un bļaujiet, lai patiktu klusums
    Jāizjūt trūkums, lai cienītu … naudu!

    Lai veselam patiktu būt, slimība jāuzvar
    Dodiet man nakti, lai man patiktu diena
    Dodiet man dienu, lai man patiktu nakts
    Lai patiktu šodiena, ir jāaizmirst … laiks!

    Man dots pārāk daudz pirms radusies vēlme
    Aizmirsti sapņi, aizmirstas vēlmes
    Visas šīs lietas, kas ir tā vērtas
    Kas rada vēlmi dzīvot un gribēt
    Kā arī prieku…
    Dodiet man beidzot vēlmi
    Vēlmi, kas rada vēlmi
    Modiniet mani beidzot!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > dzerkaleliva 15.09.2013. 15.15

    ———
    Dodiet?! Nākas piekrist sociologa A.Zinovjeva novērojumu un secinājumu aprakstam :
    “(..)Эмоциональная ослабленность западоидов компенсируется л прикрывается двумя факторами. Первый из них – информированность о тех явлениях, в которых по идее должна проявляться эмоциональность. Западоиды знают о чувствах неизмеримо больше, чем имеют их, чем ощущают их в себе. Второй фактор высоко развитая культура имитации эмоций. Западоиды не столько проявляют природную эмоциональность (ее почти нет или нет совсем), сколько играют в нее. Отсюда чрезмерно преувеличенные проявления или изображения радости, бодрости, веселости, интереса к пустякам. Современный западоид выглядит психологически упрощенным сравнительно с другими типами людей и даже сравнительно с предшественниками.”
    Западнистский путь к сверхчеловеку http://zinoviev.in.ua/?p=540

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    reksa > dzerkaleliva 15.09.2013. 20.52

    edgem-indranam

    Tev gan ir paveicies :)))
    Tevi tavā 1/7 zemeslodes daļā no visa rietumnieciskā sargā Putins :)))

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > dzerkaleliva 15.09.2013. 23.40

    ——Aldis:”Tev gan ir paveicies :)))
    Tevi tavā 1/7 zemeslodes daļā no visa rietumnieciskā sargā Putins :)))”
    ============================================================================
    Manu paaudzi pasargāja “vectētiņš” Leonīds, kura valdīšanas laikā tika radītas tādas kultūras vērtības, no kurām vēl šodien t.s. rietumpielūdzēji “bēg kā velns no krusta”.
    http://www.youtube.com/watch?v=lB5Xr-8ojro

    p.s. Neapskaužu šodienas jaunatni, kuru sargā NATO un n-tās varavīksnes organizācijas:”Latvijā nemācās un nestrādā 30 000 jauniešu” http://nra.lv/latvija/101096-latvija-nemacas-un-nestrada-30-000-jauniesu.htm

    0
    0
    Atbildēt

    0

Edzs 15.09.2013. 00.53

http://bnn-news.com/catalonians-praise-latvian-pm-support-102978
_Latvian Prime Minister Valdis Dombrovskis has expressed indirect support for Catalonia’s efforts toward independence, as reported by Catalan ACN agency. He is already receiving gratitude from Catalonians on his public network pages…_
~~~~~~~~~~~~~~~~~
vinjam ir baigi zemais IQ vinsh taisa baigos sudus jo slikti parredz laukumu. kautko lidzigu darija Pabriks viens no pirmajiem pasaule atzidams Kosovas atdalishanu no Serbijas un nesen viens no pirmajiem pasaule pazinjoja Rinkevichs – “Latvija uzskata ka raķešu trieciens bus adekveta atbilde ķimisko ieroču pielietošanai”.
kad Shkele un Shlesers rosijas mes zinajam ka tie ir slikti cilveki, kad Dombrovskis pardod Latviju pa gabalinjam jebkuram kam interesanti to pirkt tad mes sakam “Taisniguma koalicija un premjers Lāčuks”.
Shlesers deva Dombrovskim noziedzigas idejas ko pats nepaguva realizet, bet Dombrovskis tas attista savam ģimenes biznesam ar pilnu speku.
zanE, es kadreiz Tevi zinaju ka godigu cilveku, Tu esi maksliniece un Tu nedriksti noziegumos piedalities, Dombrovskim ir jakrit.

+4
-8
Atbildēt

14

    Edzs > Edzs 15.09.2013. 01.16

    tas ka arlietu ministrs Jurkans, tatad Latvija atzina Taivanu bija smags fail, tas ka Saeimas deputats Juris Vidinsh, tatad Latvija atzina Checheniju (Ichkeriju) bija viegli izskaidrojama riebekliba, bet tas nenes tadas sekas ka valsts PM premjerministsra pazinjojumi.
    Spanijai ar Latviju nav tieshas robezhas, kad Lielbritanija pazinjoja savus uzskatus par Folklendu salu sakas Folklendu karsh.
    karsh ar Spaniju delj atsevishkjiem idiotiem varbut nebus, bet kad Lindermans, Giļmans vai Girsa prasis no Latvijas Latgales neatkaribu tad spāņi to atbalstis.

    +1
    -11
    Atbildēt

    0

    reksa > Edzs 15.09.2013. 01.19

    TanteSidra raksta: “Pabriks viens no pirmajiem pasaule atzidams Kosovas atdalishanu no Serbijas”

    Iespējams, ka tas ir vienīgais, ko Pabriks savas dzīves laikā labu ir izdarījis. Bet tu viņam to gribi pārmest :)))

    TanteSidra raksta: “Dombrovskim ir jakrit”

    Un kādas ir alternātīvas?..

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > Edzs 15.09.2013. 01.22

    ….Tante Sidra…neapvainojies, baigi niez mēle pateikt ko tādu, ko Bugors mēdza teikt, kad biji muļķības sarunājusi….bet…es to nedarīšu…
    …ceru, Tu mani saprati…mums var atšķirties viedokļi, bet mums ir arī tiesības šos atšķirīgos viedokļus paust un iebilst, ja domas dalās….

    …par Rinkeviča nepārdomāto izrunāšanos – jā, tas bija stulbi…
    …par zemes gabaliņu izpārdošanu – nepiekritīšu, jo Tu tver visu ļoti saasināti un neesi objektīva…par šo tēmu jau esmu izteikusies un vēlreiz neatkārtošos – vari pārlasīt iepriekš teikto…varu tikai piebilst, ka likums ir uzlabojams un atbalstu EM izstrādātos priekšlikumus….

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    Edzs > Edzs 15.09.2013. 01.31

    Paldies Aldi.
    es nezinu alternativas, man nav tadu ko ieteikt, bet par to vajag domat.
    Paldies Zane par to ka likums ir uzlabojams, paldies par izpratni.
    ilgi jau tas nevares turpinaties bet kamer to partaisis vai apstadinas bus nelabojamas ziepes sastradatas.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > Edzs 15.09.2013. 01.43

    …par ziepēm UA sakarā – jā, izskatās, ka NA un RP ir pārkombinējušies….EM izstrādā likuma izmaiņas, bet tikmēr RP+NA noslēdz ultimātu līgumus…vēl trakāk, sāk dzēst arī varavīksnes krāsas līnijas…. :)
    …šķiet, paši īsti nesaprot, ko dara =
    Raivis Dzintars LNT 5.02.2013. – “Ja ar “Vienotību” mums ir ideoloģiskā plaisa, ar RP tā ir dziļa aiza”….. 11.09.2013. – “veidojam kopīgu sarakstu”…

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    Edzs > Edzs 15.09.2013. 01.56

    ZanE, baigi nak miegs, bet manuprat taja RP ir daudz sakarigu cilveku ko Zatlers ir izmantojis un gar sienu izsmerejis.
    kautkur tiem vajadzetu doties.
    sarezhghits jautajums, ja drikst tad – arlabunakti.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > Edzs 15.09.2013. 09.15

    zanE. Varu teikt to pašu ko Dzintars. Ja kā vienmēr jāizvēlās slikts variants, tad labāk V + tas, kas atlicis no RP + ZZS + NA nekā V + SC + ZZS. Lembergs ir mazs šakālēns salīdzinot ar Krievijas hiēnām.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > Edzs 15.09.2013. 09.34

    TanteSidra
    “taja RP ir daudz sakarigu cilveku ko Zatlers ir izmantojis un gar sienu izsmerejis.”

    Kā tad Olšteinas sešinieku gar sienu neizsmērēja un ZZS nav daudz sakarīgu cilvēku?
    Neatceros, ka Lembergs nesodīti būtu piedāvājis veidot koalīciju ar SC.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > Edzs 15.09.2013. 09.44

    Aldis
    “TanteSidra raksta: “Dombrovskim ir jakrit”

    Un kādas ir alternātīvas?..”

    Neatkarīgu savos lēmumos. Dombrovskis jau kādu laiciņu atpakaļ noteikti tāds vairs nav. Viena lieta, ja viņam jāaizstāv šauras grupas intereses, pavisam cita, ja viņa vekseļi jau atrodas Antonijas ielas namā.
    http://www.pietiek.com/raksti/papildinats_-__hipoteku_banka__izglabusi_dombrovsku_gimenes_uznemumu_no_maksatnespejas,_atlikusi_paradu_atmaksu_vel_uz_cetriem_gadiem

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    piziks > Edzs 15.09.2013. 10.03

    Aldi, NA varētu piedāvāt ŽAJG, ja tā piekristu tik zemu nolaisties, — Žanetu jau vienbrīd NA bija gatavi piedāvāt prezidentos… A, ja nu piekrīt arī mazliet zemākam amatam, ministru prezidēšanai? :)

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > Edzs 15.09.2013. 10.10

    OT. Attiecībā uz Žaneti Tu man sāc atgādināt Petrosjana personāžu, kurš nokļuvis TV, neturējās pie tēmas, bet reklamēja tikai “spingaļeti samovivozom iz Taganroga”:)
    Vai tad tas nav optimālākais variants, ka gaisu vairs nejauks ne Žanete, ne Žagars?

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > Edzs 15.09.2013. 10.17

    Optiskais Tēmeklis
    Vai es pareizi saprotu, ka Dombrovskis jau ietur Maskavas, mūsu čekas pidrillu pārstāvēto, kursu un nu vienīgie sliktie ir NA?

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    piziks > Edzs 15.09.2013. 20.29

    lno

    Žagars varētu būt labs LNO ārlietu ministrs, — ar kontrolētu LNO ārlietu kārtošanas operas budžeta sadaļu. Varētu arī nebūt, ja izdotos atrast kādu, kurš LNO ārlietu leitas varētu kārtot tikpat labi kā Žagars līdz, bet, — kādēļ gan ne labāk?

    Īstermiņā labi, ka kādubrīd miers būs no abiem, bet, kamēr nav operas starptautiskajām sadarbībām atrasts labāks par Žagaru, Žagars aizstāts nebūs, jo valsts kā operas līdzpārvaldītāja taču LNO starptautisko sadarbību uzdevumus vēl nav mainījusi, vai ne?

    Savukārt, Grendei valstiska pielietojuma es nesaredzu, — ja jāstāv pretī Žagaram, tad uzdevumu ŽAJG nav izpildījusi, jo nav pārliecības, ka ŽAJG veikusi juridiski korekti un KM un/vai Latvija nezaudēs tiesu, kuras nolēmuma rwezultātus nāksies apmaksāt nodokļmaksātājiem.

    lno, ja Tev nopietni iebildumi, varam paskatīties IR komentu arhīvā un paskatīties, ko kurš no mums paredzēja, piem., pēc Naglas kratīšanas, ko valdība izlēma apmaksāt ar Ls 14 000 tieši pagājušajā nedēļā. Šīs sakritības ironiskais fakts — pagājušās nedēļas sakarā — aizšļūca garām neakcentēts, jo daudziem/daudzām nepatīkams, neizdevīgs? :)

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > Edzs 15.09.2013. 21.08

    OT. Man nav simpatiski neviens no trijiem. Es nebrīnītos, ja Žagaram nemaz nebūs jāgriežas Eiropas tiesā. Jarinovskai bija taisnība jāmeklē 7 gadus no vienas tiesas otrā un arī” tiesiskā “koalīcija ignorēja tiesas lēmumu, toties Zvidriņa savu panāca gada laikā. Žagars taču no nomenklatūras:) Žagaram jau esot paredzēta Kultūras ministra amats Repšes partijā.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

Edzs 15.09.2013. 00.31

“…Latvian Prime Minister Valdis Dombrovskis has expressed indirect support for Catalonia’s efforts toward independence…”
~~~~~~~~~~~~~~~
kautko tadu runat var tikai piedzeries cilveks kam iedot kadai Spanijas provincei neatkaribu ir ka divus pirkstus apchurat.
lai aiziet Grende bet reize ar vinju lai atkapjas Operas Direktors kopa ar Valsts Premjerministru.

+4
-12
Atbildēt

6

    andris902 > Edzs 15.09.2013. 00.35

    ….Tante Sidra, Tu citē VD interviju vai “žurnālistu” interpretāciju?….

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    grislits > Edzs 15.09.2013. 08.28

    Atvainijos par garmziimeem, rakstu no svesha telefona

    TanteSidra, VD shoreiz pateica visu korekti.

    Cik noprotu, juus satraucaties par Latgales analogjiju, par seeljiem, kurshiem, zemgaljiem un latgaljiem. Nevajag satraukties, taa ir pavisam cita situaacija.

    Nav taadu tautiibu vairs Latvijas trritorijaa kaa kurshi, zemgalji, seelji un latgalji, vareetu runaat tikai par liibieshem, bet tie ir dazhi desmiti tikai palikushi. Latvijaa dziivojoshaa tauta ir latvieshi, kas ir izveidojusies sapluustot ieprieksh mineetajaam tautaam.

    Muuslaiku latgalieshi vai latgalji taa tiek saukti deelj novada – Latgales – nosaukuma, nevis deelj senajiem latgaljiem, jo tad par latgaljiem buutu jaasauc arii lielaakaa dalja vidzemnieku, kas arii ir taadi pashi seno latgalju teritoriju apdziivotaaji kaa latgalieshi.

    Latgalieshu dialekta atshkjiriibas pamataa ir to ilgaa atrashanaas slaavu – polju un krievu – tieshaa pakljautiibaa un slaavu valstu tieshaa saastaavaa.

    Savukaart katalonji nav spaanji vai kaada tauta, no kuras spanji buutu ceelushies, taa ir pilniibaa cita tauta ar citu valodu.

    +14
    0
    Atbildēt

    0

    grislits > Edzs 15.09.2013. 08.47

    Skatos, taalaak minat Taivaanu – taa arii ir atshkjiriiga situaacija, jo Taivaanaa dziivo taa pati tauta – kjiinieshi, un Taivaanu vareetu saliidzinaat ar muusu Latgales situaaciju. Taivaana un Kjiina faktiski ir tas pats, kas Z-Koreja un D-Koreja, kur Kjiina pieliidzinaama Z-Korejai, tik situaacija nav tik dramatiska – viena tauta, bet divas valstis deelj dazhaadaam politiskaam iekaartaam.

    Savukaart Tibetas situaacja buutu pieliidzinaama katalonju situaacijai, jo tibetieshi nav kjiinieshi.

    Juus savaa argumentaacijaa jaucat mushas ar kotleteem. Nekaadi Lindermani un Giljmani nevar balstiities uz Katalonijas piemeeru, tikai lai cilveeki to saprastu, ir jaaveic skaidrojoshais darbs.

    Atgriezhoties pie divaam Kjiinam, es uzskatu, ka buutu jaaatbalsta un jaasadarbojas ar Taivaanu, jo taa ir demokraatiska valsts, bet lielaa Kjiina ir, lai arii pamiiksta, bet diktatuura un nedemokraatiska valsts. Peec shaada principa visai rietumu pasaulei buutu jaasadarbojas ar Taivaanu un jaaignoree, jaaboikotee lielaa Kjiina, bet nevar jau to izdariit – jo naudinja svarigaaka. Bet ar to naudas svariiguma likshanu augstaak par pricipiem rietumi pasni ir iekritushi – ekonomisko intereshu vaardaa neboikoteejot Kjinu un ljaujot tur izveerst savaam kompaanijam razhoshanu, rietumi kjiinu pashi ir uztaisiijushi par ekonomiski speeciigu lielvaru un biistamu konkurentu ekonomikaa, kaa arii ljoti biistamu speeleetaaju pasaules politikaa.

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > Edzs 15.09.2013. 09.35

    Robert, un Tu ceri, ka Dzeris atšķir vienvalodīgos Latgales postsovokus no latgaliešiem un katalāņus/kataloniešus no tādiem sovokiem?!

    Econ, — šoreiz tieši to VD arī norādīja: Spānijas iekšējā lieta + (leģitīmas metodes). Neesmu liels premjera VD fans, maigi izsakoties, bet ar grendismiem NA fanu vidusmēra stilistikā arī pret premjeru un viņa vienotībnieku pulciņu vērsties gan nav cildināmi. :)

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > Edzs 15.09.2013. 10.35

    …Tante Sidra un Dzeri…trakums ar Jums!…vēl saprastu tos, kuri nespēj orientēties ne iekš ne ārpolitikas jautājumos, tikai atzīmēties i-netā, bet Jūsu reakcija dīvaina….

    NurMollfu : Nomes 3 paraules / only 3 words #ThankYouLithuania #ThankYouLatvia #ThankYouEesti #ThankYouUK

    laurikre : RT @7daigua: #ThankYouLithuania #ThankYouLatvia for @HelpCatalonia #Eesti #Latvija #Lietuva looove you! From #Catalonia ;)

    liveandletdie75 : RT @xavierBCNCAT: Margallo se li gira feina.http://t.co/l3ICSAZwjh #ThankyouLithuania #ThankyouLatvia

    Enric Pineda | 林威 ‏@epineda 14 Sep
    Catalans, tots a una: ESTÒOOOOOOONIA, ESTÒOOOOOOOONIA, ESTÒOOOOOONIA!!!

    Josep Lluís Alay ‏@josepalay 14 Sep
    Lithuanian PM @AButkevicius gives support to the right of Catalonia to self-determination

    http://twitter.whotalking.com/topic/%23ThankYouLithuania

    …utt. …

    …vai tiešām Jūs nesaprotiet, ka katalāņi ļoti veiksmīgi un sekmīgi izmanto izdevību visai pasaulei vēstīt par savām problēmām?….

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Rita Lazda > Edzs 15.09.2013. 17.09

    Taivāna ir tas pats, kas Latgale ar 90 un vairāk % krievu sastāvu, kas būtu gudrāki par Krievijas krieviem(tā gan ir utopija). Taivānā dzīvo arī taivānieši…

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

ligakalnina 14.09.2013. 23.21

Tā ir milzīga muļķība no Dombrovska puses, un tas būtu jāatzīst, nevis viņš jāataisno ar viai dīvainiem un aiz matiem pievilktiem argumentiem tikai tāpēc, ka to pateca Dombrrivskis.
Ja tādu muļķību pateiktu kāds SC politiķis vai kaut vai prezidents Bērziņš, Dombrovska “advokāti” tāpat mestos viņus attaisnot?

+3
-18
Atbildēt

11

    Jānis Derkusovs > ligakalnina 15.09.2013. 00.13

    VD visu pateica diplomātiski korekti. Ja tauta iegūst neatkarību leģitīmā ceļā , kāpēc Latvija , lai to neatzītu.Kosovas precedents.
    Vai Tu par palestīniešiem esi satraucies?

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > ligakalnina 15.09.2013. 00.16

    …Dzeri….tā ir milzīga muļķība komentēt/nosodīt, ja neesi redzējis VD sniegto interviju…ceru, ka angļu valoda Tev nesagādā grūtības….

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > ligakalnina 15.09.2013. 02.05

    dzeris49 _Tā ir milzīga muļķība no Dombrovska puses…_
    ~~~~~
    _“If there is a clear will of the people and need for a referendum, we need to take that into account and seek means to make it real,” – said the Latvian PM.”_
    Dzerim taisniba, tas ir ārprāc, – mūsu valsts vadītājs, tik idiotisks ka Ādažos tankā ar ķiveri galvā viņš tāds ir dzīvē.

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > ligakalnina 15.09.2013. 08.10

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 15.09.2013. 09.26

    Nu ko, cerams, kad nākamreiz Lindermanis ierosinās kādu likumīgu referendumu vai ko līdzīgu par Latgales neatkarību, Dombrovskis arī atbalstīs latgališu tautas centienus “atgūt neatkarību likumīgā veidā”, utt.
    Tāpat, kā visi šie Dombrovska līdzjūtēji, kas uzskata, ka atbalstīt separātismu ES valstī Spānijā, kur nav tikai katalonieši, ir vēl baski, andaluzieši, utt., un kas tāpat ir kā pulvermuca, ir milzīgi gudri un pareizi.
    Salīdzinat Kataloniju ar okupēto Latviju – vispār gudrības kalngals.
    Šis bija tas, par ko saka, ka visgudrāk būtu paklusēt un nejaukties Spānijas iekšējās lietās, un D. šo izdevību neizmantoja.

    +1
    -11
    Atbildēt

    0

    piziks > ligakalnina 15.09.2013. 09.29

    Dzeri, nu jau Tu atkal auzās. Paklausies, ja angleni velc, Valdiņa tekstus.
    Nu, izsauks vēstnieku, aprunāsies, — saņems — vēlreiz precizētu! — atbildi ar norādēm par nepārprotamību.

    Taktikā malači paši katalāņi, — paralēli Baltijas ceļa akcijas stilistikai pašu izpildījumā, atbrauca žurnālisti, paprašņāja gan latviešus, gan lietuviešus un… pārējo Katalonijas lietas publicitāti pati Madride — arī ar vēstnieka izsaukšanu! — nodrošina turpat, Spānijā, uz vietas. Normāli!

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 15.09.2013. 09.43

    Vispār, auzās brauc tu pats.
    Absolūti nav svarīgi, kā es vai tu to sapratu, svarīgi, kā Spānijā to saprata, un, kā izskatās, viņi saprata tā, ka prasa paskaidrojumus, un ir skandāls.
    Un tad, kad Dombrovskis vēra vaļā muti, viņam bija jādomā.

    +2
    -11
    Atbildēt

    0

    garausiitis > ligakalnina 15.09.2013. 12.02

    dzeris – Spānija saprata normāli , izsauca vēstnieku paskaidrot :) ja būtu kas nopietns, tad jau būtu ziņojums par iesniegtu notu par jaukšanos Spānijas iekšējās lietās :)

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 15.09.2013. 18.34

    Vienai ES valstij izsaukt otras ES valsts vēstnieku paskaidrojumu sniegšanai, tas ir normāli?
    Nezin vai.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    guna_sniedzina > ligakalnina 15.09.2013. 20.32

    Pilnīgi piekritu. VD rīkojās absolūti neprofesionāli viedajā ārlietu jomā.

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    Edzs > ligakalnina 15.09.2013. 22.05

    dzeris49 _”…visi šie Dombrovska līdzjūtēji, kas uzskata, ka atbalstīt separātismu ES valstī Spānijā, kur nav tikai katalonieši, ir vēl baski, andaluzieši, utt., un kas tāpat ir kā pulvermuca, ir milzīgi gudri un pareizi.
    Salīdzinat Kataloniju ar okupēto Latviju – vispār gudrības kalngals…”_ 09:26
    dzeris49 _”…Vienai ES valstij izsaukt otras ES valsts vēstnieku paskaidrojumu sniegšanai, tas ir normāli? Nezin vai.”_ 18:34
    ~~~~~~~~~~~~
    pashlaik Premjera riciba uzmetot vienu no savas koalicijas partijam un ar skandaliem jaucoties gan savas operas gan Spanijas valsts iekshejas lietas ir aizenojusi sabiedribas interesi par vinja ghimenes darijumiem ar nekustamiem ipashumiem un uztureshanas atljaujam.
    Tu vaica vai ir normals stavoklis kad vienas EU valsts vestnieks tiek otra EU valsti saukts uz paklaja paskaidrojumu sniegshanai. laikam nav, bet vajadzes pierast, driz ta bus ikdiena.
    zhurnalisti ir verigi un ceriba uz interesantam atbildem turpinas vinjam uzdot jautajumus nu kautvai par Tevis jau nosauktiem baskiem, andaluzieshiem un citiem mums un vinjam pasveshiem zveriem.
    Jose Manuel Barroso gan pec shim intervijam laikam roku vinjam vairs nedos un amats EU iespejams ari ies secen.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

juhans 14.09.2013. 22.02

Ļoti korekti pateikts:”… pret Katalonijas neatkarību nevarētu būt iebildumi, ja lēmums par atdalīšanos no Spānijas pieņemts “leģitīmā veidā” “.

+14
-1
Atbildēt

4

    dace_roze_lmt_lv > juhans 14.09.2013. 23.02

    Un kā ar Latgali?

    Savulaik pie Latvijas Republikas Latgale pievienojās referenduma ceļā, kaut tas referendums bija pašvaks, piedalījās kādi 20 % vai ap tam, bet tomēr pievienojās.

    Ja Latgale pievienojās referenduma ceļā, arī atvienoties Latgale varētu tādā pašā veidā, tātad ar referendumu. Tīri teoretiski, bet tas skan manuprāt loģiski.

    Starp citu, valodas referendums parādīja, ka Latgale atbalsta šādas tādas idejas. Arī latvieši Latgalē ir mazākumā.

    Ko darīt, lai Latgale neatvienotos? Ieklausīties Latgales balsī, ieklausīties nelatviešu vēlmēs.

    0
    -18
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > juhans 15.09.2013. 00.25

    Latgales referendums? Par pievienošanos Latvijai? Par kādu tieši referendumu iet runa?

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > juhans 15.09.2013. 01.06

    super_e-y-e. .. ieklausīties nelatviešu vēlmēs.
    _______________
    Kāda jūsu tautība, sovok – vai nelatvietis? Tvoi adress nje dom i nje uļica, tvoi dom sovetskij sojuz:):):)

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    Rita Lazda > juhans 15.09.2013. 17.26

    Ja kāds to nav pamanījis, tad Latgale nav atsevišķs subjekts un reāli neeksistē – tās eksistēšana ir tikai prātos. Latvijā ir 100+ pašvaldības un kaut kādi absurdi reģioni, kas neatbilst kulturālajām robežām un kuriem nav nekādas savas pārstāvniecības, kur nu vēl ekonomiskā ietekme. Vispirms ir jāizveido šāds reģions un tad var taisīt kaut kādus referendumus.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

buchamona 14.09.2013. 21.22

Atšķirībā no Zatlera, kurš kā LR prezidents jau pirmajā publiskajā uzstāšanās reizē bez vajadzības pasteidzās paziņot, ka viņš ir par ” vienotu Ķīnu” :), Dombrovskis savu nostāju tautu pašnoteikšanās jautājumā formulēja precīzi un godīgi, piebilstot, ka tas ir viņa personīgais viedoklis.

Jebkurai tautai, vai tā būtu čukču tauta, jeb katalonieši, jeb kurdi, ir tiesības dzīvot savā valstī, ja viņi to vēlas. Latviešiem to vislabāk vajadzētu saprast, jo bez citu tautu atbalsta mēs savu neatkarīgu valsti nebūtu ne nodibinājuši, nedz arī atjaunojuši. Atcerēsimies mazo Īslandi, kura bija pirmā, kas atzina mūsu atjaunotās valsts neatkarību un līdz ar to nokļuva zem Kremļa preses

+25
-4
Atbildēt

23

    buchamona > buchamona 14.09.2013. 21.49

    nulle. Tādēļ, ka mēs nedzīvojam uz salas kā Īslandieši. Mums, atšķirībā no īslandiešiem, un arī kataloniešiem, kaimiņos mitinās barbari, kuru dēļ mēs politiski esam ļooti atkarīgi no mūsu sabiedroto labvēlības, kas ir vienīgais priekšnoteikums tam, lai mēs spētu saglabātu savas valsts neatkarību. Tu to ļoti labi saproti pats:)

    Bet Tev patstāvīgs ” mājas darbs” – mēģini tikai sev noformulēt politisko situāciju atšķirības starp Tibetu un Abhāziju. Pateikšu priekšā, atbilde ir meklējama vēsturē :) Ja tiksi ar šādu uzdevumu galā – turpmāk nerakstīsi tādas muļķības :)

    +19
    -3
    Atbildēt

    0

    Egitazz > buchamona 14.09.2013. 22.56

    rinķī apkārt
    to varēja teikt daudz vienkāršāk – ko ASV teiks, tā arī darīsim. Vajag atzīt Kosovo – atzīsim, nevajag Abhāziju – neatzīsim. Pēc gada vajadzēs atzīt – atzīsim, jo sabiedrotie “palūdza”

    +4
    -21
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > buchamona 14.09.2013. 23.13

    nulle
    Kāpēc lai Latvija atzītu bandītus, kas visi var satilpt vienā stadionā(80 000)? Varbūt, ka tiem čurkām ir savas niecīgas iezīmes, bet vispār tie ir krievi, agresīvi un tumsonīgi, tāpat kā osetīni.
    Albāņi ir sena tauta, atšķirībā no Bizantijas vergiem, serbiem, kuriem pēc pastrādātām zvērībām, vispār nav tiesību uz savu valsti. Gan jau drīz tiks atrisināta gan abhāzu gan serbu problēma, tūlīt pēc krievu problēmas.
    Abhāziju taisnīgi sadalīs čerkesi un gruzīni.

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 15.09.2013. 00.55

    riņķī apkārt. Kāda atšķirība tad starp Lietuvu un Latviju? Vai Latvijai liels eksports uz Ķīnu, ka Dalailamu pat neielaida sarkanajā zālē?

    +15
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 15.09.2013. 01.12

    nulle. Nupat abhāzieši noblieza Krievijas diplomātu un viņa sievu, lai nebāž degunu kā viņi sadala mātuškas dotācijas. Bandītu pārvaldīts Krievijas protektorāts.

    +19
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > buchamona 15.09.2013. 02.24

    rinķī apkārt _…Latviešiem to vislabāk vajadzētu saprast, jo bez citu tautu atbalsta mēs savu neatkarīgu valsti nebūtu ne nodibinājuši, nedz arī atjaunojuši…_
    ~~~~~~~~~~~~
    lai nu kam bet nedomaju ka Tev rinķī apkārt pietruks sānskatu spoguļi.
    nesalIdzini Latvijas valsti ar separatisku noskanjotu provinci, – to var darIt tikai ienaidnieks.
    Spānijas premjers gan laikam nebus tik neattistits kretins kas rosinas latgalju, libieshu, kurshu vai sēļu neatkaribu no Latvijas.

    +2
    -12
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 15.09.2013. 08.54

    dissidente. Nejauc abhazus ar osetīniem.. Abhāzi seni iedzīvotāji savā teritorijā, abhazu kņazi kādreiz karoja par ietekmi visā Grūzijas teritorijā. Diemžēl gruzīnu attieksme pret savām mazajām tautām bijusi tādi pati kā krieviem. Izlasi Lāča grāmatu par mazo tautu cīņu.

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > buchamona 15.09.2013. 09.25

    lno
    “dissidente. Nejauc abhazus ar osetīniem..”

    Nu labi, atšķirība ir. Abhāzi ir selekcija, osetīni mutācija. Abhāzi savā teritorijā, osetīni, patvērumu guvušie bēgļi, tomēr savā būtībā, same shit.

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    piziks > buchamona 15.09.2013. 09.41

    Disidente, kamēr no Tevis abhāzi un osetīni tāli, Tu esi tik dūšīgs, lai pateiktu “same shit”?!

    Šajos laikos arī dažs abhāzs un osetīns vismaz šo Tavu gudrību spēs saprast, — var nebūt lepni un Tev pieiet tuvāk, pat pa pa vienam: kas tad notiks ar Tavām biksēm un visiem Tava organisma organiskajiem procesiem, kurus Tu parasti krāšņi lieto, verbālais decimator Tu mūsu?! :)

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 15.09.2013. 09.47

    OT… var nebūt lepni un Tev pieiet tuvāk, pat pa pa vienam: kas tad notiks ar Tavām biksēm un visiem Tava organisma organiskajiem procesiem, kurus Tu parasti krāšņi lieto, verbālais decimator Tu mūsu?! :)
    __________________
    Pat internetā respektē bandītus?:)

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > buchamona 15.09.2013. 09.56

    Optiskais Tēmeklis
    Es gan tos tik augstu nevērtētu, kā Tu, čekas pidrillu dedzīgais fanāt(laikam jau sociālais tuvums), īpaši jau nu osetīnus. Par to, ka krievu fašistiskie izdzimteņi viņu bērnus dzīvus sadedzināja skolā, ne iknedēļu sēras Krievijas pilsētās, bet karš pret gruzīniem, kas tiem šakāliem devuši patvērumu un maizes riecienu.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > buchamona 15.09.2013. 10.06

    lno
    “Bandītu pārvaldīts Krievijas protektorāts.”

    Bandītu anklāvs Gruzijas teritorijā.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 15.09.2013. 10.17

    dissidente. Abhāzi savā teritorijā, osetīni, patvērumu guvušie bēgļi, tomēr savā būtībā, same shit.
    __________________
    Kad sāksi selekciju pasaules mērogā? Kā saprotu vispirms ķersies pie Kaukāza tautām:)

    OT. Atvainojos, šo nebiju lasījis.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > buchamona 15.09.2013. 10.51

    lno
    “Kad sāksi selekciju pasaules mērogā? Kā saprotu vispirms ķersies pie Kaukāza tautām:)”

    Kurš tad te no brīviem un pašcieņas apveltītiem čečeniem gribēja veidot padumjās bidlas, paklausīgus bezsmadzeņu slepkavošanas rīkus?
    Vai padumjās armijas politisko un ierindas mācību teicamnieku uz kašķi velk?

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 15.09.2013. 11.41

    nulle. Nevis nosodīju tautu, bet tās pahanus. Tauta iespējams tikpat nozombēta kā nulles Latvijā:)

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 15.09.2013. 11.45

    dissidente. Tev laba atmiņa, bet, ka esmu kašķīgs esmu ierakstījis savā profīlā:)

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > buchamona 15.09.2013. 11.59

    lno
    “dissidente. Tev laba atmiņa”

    Ziloņi, ja vien tiem uzmācīgi neatgādina, var arī aizmirst.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    Rita Lazda > buchamona 15.09.2013. 17.04

    rinķī apkārt,
    acīmredzami taisies barot krievu troļļus, jo viss ko sarakstīji degradē arī Latvijas neatkarību.

    dissidente,
    abhāzi = čerkesi

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Rita Lazda > buchamona 15.09.2013. 18.37

    Bet Tev patstāvīgs ” mājas darbs” – mēģini tikai sev noformulēt politisko situāciju atšķirības starp Tibetu un Abhāziju. Pateikšu priekšā, atbilde ir meklējama vēsturē :) Ja tiksi ar šādu uzdevumu galā – turpmāk nerakstīsi tādas muļķības :)
    —–

    Abhāzi un gruzīni pieder pie tās pašas Y-haplogrupas: G. Iespējams, ka čerkesu valodas ir tuvākās ar gruzīniem – vismaz šiem ir kaut kādas lingvistiskās saknes. Ja skatās ļoti tālā pagātnē – abhāzi un gruzīni ir tādas pašas tautas, kā latvieši un lietuvieši – tik tuvs mērogs tāpēc, ka citu G haplogrupas pārstāvju vairs nav palicis, lai arī izskatās, ka tie kādreiz apdzīvoja plašāku teritoriju – gan Eiropu gan arī Turciju un ir relikti, ja jāsalīdzina ar apkārtējām tautām. Abhāzi ieradās Abhāzijā seno grieķu laikā, kas ir dokumentējuši šo tautu ienākšanu un izplatību dažādos laikos – ne zem abhāzu nosaukuma, jo apsili bija senie gruzīni, kas apdzīvoja Abhāziju un gan jau ka grieķi tad prata atšķirt dažādās valodās runājošos. Čerkesi ir lingvistiski tuvākā mūsdienu tauta hatiešiem, kas apdzīvoja Turciju, kurā ironiskā kārtā mūsdienās dzīvo lielākā daļa Krievijas impērijas laikā padzīto čerkesu.

    Tibetieši pieder D haplogrupai(vismaz Tibetas rietumos). Ķīnieši – N haplogrupai. Ģenētiski viņi nav tik radniecīgi – viņi ir tikpat radniecīgi, kā latvieši ir radinieki nigēriešiem. Bez tam mūsdienu tibetiešu kultūra kas ieradās no Ķīnas nomainīja vēl senāku kultūru(un arī reliģiju) un praktiski aizvietoja to ar ķīniešiem radniecīgu valodu.

    Tibetiešiem ir bijusi sava valsts – viņiem pat bija impērija. Tibetas valsti pakļāva ķīniešu impērija 18. gadsimtā un līdzīgi kā Latvija 1. pasaules kaŗa rezultātā ieguva neatkarību, noslēdzot miera līgumu ar Padomju Krieviju, tā Tibeta atguva neatkarību no Ķīnas impērijas, noslēdzot līgumu ar Ķīnas republiku 1912. gadā. Mūsdienu vēsturē Tibeta nepārtraukti eksistēja ilgāk, kā Latvija un tad to 1950. gadā okupēja jaunizveidotā Ķīnas tautas republika, kas acīmredzami ietekmējās no PSRS, kas atjaunoja impēriju iepriekšējās robežās. Tibeta ir valsts, kurai ir visi nosacījumi lai tās okupāciju nosodītu, tāpat kā tas bija Latvijas gadījumā, kamēr tā atradās PSRS sastāvā.

    Abhāziem nekad nav bijusi sava valsts. Abhāzija pēdējos 2000+ gadus ir bijusi dažādu tautu apdzīvota – ļoti sen tur ir bijušas valstis ar abhāzu valdniekiem, bet tā nekad nav bijusi ekskluzīvi abhāzu teritorija, kāda tā ir izveidojusies mūsdienās. Visa atšķirība un Abhāzija, diemžēl ir gruzīnu zeme – vai kādam tas patīk vai nē, jo to no pārējās Kolhīdas neatdala nekādi dabiski šķēršļi – tieši no pārējiem čerkesiem to atdala Kaukāza kalni un ielejas. Mūsdienu Abhāzija nav neatkarīga valsts – tā ir marionete Krievijas pārvaldībā – tieši tāpēc šis periods neko nedos nākotnes abhāzu valsts izveidošanas sakarā, jo tā pastāvēs tikai tik ilgi kamēr Krievijai būs izdevīgi.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    dzintarz > buchamona 15.09.2013. 19.46

    lno riņķī apkārt. Kāda atšķirība tad starp Lietuvu un Latviju?
    =========
    Galvenā atšķirība ir:
    Latvijā (pretēji Lietavai) ir valsts pastāvēšanai kritiska Piebaltijas Kaŗa Apgabala pakaļpalikušo urlu proporcija.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    guna_sniedzina > buchamona 15.09.2013. 20.31

    Šonedēļ The Atlantic-ā ir labs raksts tieši par tematu, iesāku izlasīt visu, bet te ir viens citāts…:

    Stop Blaming Colonial Borders for the Middle East’s Problems
    http://www.theatlantic.com/international/archive/2013/09/stop-blaming-colonial-borders-for-the-middle-easts-problems/279561/

    “Interestingly, one of the most exhaustive efforts to create scientifically accurate borders in a dizzyingly multi-ethnic region was carried out by Soviet anthropologists in the 1920s. The result was today’s Central Asian states, whose borders have repeatedly been denounced as absurdly, unworkably, squiggly. The Soviets felt they could afford to make the borders so excessively precise because, in an example of true, ideologically-driven cynicism, they never expected the countries to become independent in the first place. Local roads that now require three border crossings to pass from one town to the next weren’t a problem when the whole region was politically joined in the Soviet Union.”

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Rita Lazda > buchamona 15.09.2013. 21.45

    TT, ir iebildumi par šo rakstu tieši šī citāta dēļ:

    “efforts to create scientifically accurate borders in a dizzyingly multi-ethnic region was carried out by Soviet anthropologists in the 1920s.”

    Uzbekija tika izveidota apvienojot pārsvarā persu(tadžiku) valodā runājošās teritorijas un piespiežot iepriekš klejojošos nomadu uzbekus uz dzīvošanu vienā vietā. Arī PSRS laikā Uzbekijas teritorijā dzīvoja tadžiki un mūsdienās oficiāli tadžiku skaitu noskaidrot Uzbekijā nav iespējams(pārāk politisks jautājums) un šī nedabisko(ar eksklāviem un anklāviem) robežu izveidošana bija pamatā Fergānas ielejas kašķiem – arī PSRS laikā.

    Pats raksts gan izsaka domu:
    “Plenty of other countries have “artificially drawn” borders and aren’t fighting. Here’s the real problem with Europe’s legacy in the region.”
    ——
    kas ir tiesa no vienas puses, bet no otras puses – ir daudz, daudz vairāk valstu, kur problēmas ir radušās tieši dēļ šīm britu vai citu koloniālo valstu novilktajām robežām.

    Tā jau pats raksts pat neapskata līdzīgas problēmas Eiropā, kur visi kaŗi līdz pirmajam pasaules karam notika dēļ citiem iemesliem, kur tāpat kaŗi notika arī dēļ sektantiskām reliģijas atšķirībām un visas robežas ir izveidojušās dabisku šķēršļu dēļ, kuras nereti bija arī armijas frontes līnijas, tā ka daudzām postkoloniālajām valstīm viss vēl priekšā.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Rita Lazda > buchamona 15.09.2013. 21.54

    pārrakstījos par ķīniešiem – tie pieder O Y-haplogrupai, kaut gan N haplogrupa nemaz tik tālu no šiem nav…

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Līga Lētiņa 14.09.2013. 20.59

nu dundukovskis. tik ilgi politikā, bet izģērba vienā setā. nu jā , tā nav pasaciņa par veiksmes stāstu, kur val muldēt , kas iešaujas prātā.
būtu vismaz atjokojis, ka patīk ka FC Barselona sit Real , bet ja kataloņi būs brīvi, tad tāda bauda pazudīs.
bet…. . šamam jau sports tikai, lai pazīmētos ar kādu uzvarētāju. diezi vai zin tādu klubu?

+5
-19
Atbildēt

0

Jānis Derkusovs 14.09.2013. 20.33

Nu jā…Noslogota nedēļa premjeram bijusi. Plosijies kā īsts Lācis…
I’ Žanetu, i’ Kataloniju atbrīvojis…Visu cieņu!
Bet sūtnim tāds darbs, lai iet un skaidro, ka , ka tas bija domāts, kas būtu, ja būtu , ja būtu bijis . Pieļāvuma formā…

+11
-7
Atbildēt

4

    reksa > Jānis Derkusovs 14.09.2013. 22.31

    Visiem taču ir skaidrs, ka Katalonijas neatkarība ir tikai laika jautājums :)

    Katalonijas Republikā būs laba attieksme pret Latviju.

    +12
    -4
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > Jānis Derkusovs 15.09.2013. 00.08

    Tā Kunga ceļi…Nezinu.
    2003.gadā notika Korsikas referendums, kur korsikāņi tomēr noraidīja neatkarību no Francijas. Ar minimālu pārsvaru. Balsojums praktiski bija 50/50. Lai gan cīņa par neatkarība bija ilgusi gandrīz 30 gadu.
    Francijai bija piegriezušies korsikāņu terora akti, tāpēc tā piekrita referendumam. Un rezultāti bija, kādi bija.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    reksa > Jānis Derkusovs 15.09.2013. 01.49

    Korsā nebūt nebija referenduma par neatkarību. Tikai par autonomiju.

    Turklāt Kataloniju nevar salīdzināt ar Korsu.

    Korsā dzīvo tikai 300’000 iedzīvotāju. Korsas iedzīvotāji runā faktiski italiski (korsiešu valoda ir tuva itaļu valodas Toskānas dialektam). Ja vien Dženova nebūtu kādreiz pārdevusi Korsu Francijai, Korsa tagad būtu Italijas daļa un korsieši būtu itaļi, turklāt tādi itaļi, kas runātu gandrīz literārā itaļu valodā. Ja jau ne sicilieši, ne sardi (kuŗu valoda būtiski atšķiŗas no literārās itaļu valodas) neuzskata sevi par atsevišķām tautām, tad arī korsieši neuzskatītu.

    Ālandu zviedri lieliski jūtas Somijā.
    Korsas itaļi lieliski jūtas Francijā.

    Turklāt Korsa ir samērā nabadzīga. Atdalīties no Francijas viņiem nozīmētu zaudēt visas subsīdijas.

    Katalonijā dzīvo 7,5 miljoni iedzīvotāju. Kataloņi ir atsevišķa tauta.

    Spānijai tā ir lieliska iespēja parādīt, ka Spānija ir civīlizēta valsts.
    Spānija var pamācīties no Britijas: Skotijā tiks rīkots referendums par neatkarību. Nekādu problēmu.
    Spānija var pamācīties arī no Čechijas: čechi un slovali miermīlīgi šķīrušies.

    Spānija taču nav Krievija, kas visu risina ar tankiem.
    Spānija ir dēmokratiska valsts. Muļķības dēļ var, protams, ākstīties. Neatzīt kataloņu gribu, neatzīt referendumus, neatzīt kataloņu tautas satversmi utt. Bet kam šī konfrontācija ir vajadzīga? Pēc X gadiem tas visiem apniks un Katalonija šā vai tā kļūs neatkarīga.
    Bet ja Spānija rīkosies prātīgi, tad atzīs Katalonijas neatkarību uzreiz un saglabās ar Kataloniju labas attiecības.

    +15
    -1
    Atbildēt

    0

    Rita Lazda > Jānis Derkusovs 15.09.2013. 16.50

    Ālandu zviedri lieliski jūtas Somijā.
    Korsas itaļi lieliski jūtas Francijā.
    ———
    Korsikāņiem un Ālandu zviedriem vienkārši nav tās pašas problēmas kā kataloņiem, un atšķirībā no šiem Katalonija bija valsts. Ālandu salās zviedrus somi neapdraud un korsikāņi gan nebauda tādu autonomiju, kādu ir panākuši zviedri, kur jebkuŗas represijas no somiem nākotnē vienkārši nozīmētu ka Ālandu salas palūdz lai tās pievieno Zviedrijai – tāpēc zviedriem ir šī autonomija.
    Korsikāņu terorisms gan ir jāskata tajā pašā kontekstā kā basku terorisms – tauta izmirst un nav daudz palikuši tādi, kas prot korsikāņu valodu un visi pārsvarā lieto fraņču valodu un referendums nozīmē to, ka korsikāņi jau labu laiku ir nokļuvuši iznīkošā mazākumā uz Korsikas salas. Kas attiecas uz itāļu valodām – varbūt sicīlieši un sardīņi neuzskata ka viņiem ir jāatdalās, tad tikai tāpēc, ka saņem naudu no ziemeļitāļiem, kas domā, ka vajadzētu atdalīties no dienviditāļiem – un tieši to pašu iemeslu dēļ arī Katalonija domā atdalīties no Spānijas.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam