Strīķe: Ja es esmu amatā, tad es daru

95

Komentāri (95)

piziks 02.09.2013. 08.41

ZanEi

Par Ušmerikiem velti priecājies, — nevaru sadalīt Klusā iepriekš pausto optimismu vilcienu iepirkuma sakarā. Nomāšana parasti visur bijusi dārgāka par pirkšanu īpašumā un politekonomisko pulciņu līdzšinējā darbība šai lietā nav liecinājusi, ka LV varētu būt labāk: pagaidām vairāki redzamie paņēmieni atgādina skaitļu pārbīdes excel tabulās, kā ar PVN likmes maiņu pērn, gatavojoties eurozonai: tēlu un tēlainību, kas izveidotas un pasniegtas labāk nekā iepriekš + jaunā klasika ar Olšteina utml. svaigajām aktivitātēm, par ko ziņoja TV vakar.

Tā nu Tavs iedomātais V-partijas pārākums ir pārāks vienīgi retorikā, pat esošos SC+GKR tagadnes tramvajus saskaitot ar nākotnes trolejbusiem. Kopsummas atgādināt? Nevajag, vai ne?

+1
-1
Atbildēt

3

    andris902 > piziks 02.09.2013. 09.02

    ….???

    …Tu šorīt temperatūru mērīji?….

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    piziks > piziks 02.09.2013. 09.05

    Tev augstāka (temperatūra)un vēlies palielīties/lepna būt? :)

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > piziks 02.09.2013. 09.11

    zanE. Tas tik ir arguments:)

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

aija_vecenane 01.09.2013. 13.33

Nākamreiz vajag uzaicināt abus – gan Strīķi, gan Streļčenoku – un ļaut, lai abi izskaidrojas. Tikai nevis viens ar otru (jo tad droši vien būs spalvas pa gaisu), bet caur sarunas vadītāju: vadītājs uzdod Strīķei jautājumu, viņa atbild, sarunas vadītājs no viņas atbildes izloba būtisko (atmetot emocijas, liekvārdību, ekskursus un koriģējot neveiksmīgu, pārprotamu vārdu izvēli) un, apkopojot būtisko, lūdz par to komentāru Streļčenokam; Streļčenoks atbild (nevis uz Strīķes teikto, bet uz sarunas vadītāja jautājumu), vadītājs no atbildes atkal paņem būtisko un jautā par to Strīķei; utt. – abu pušu komunikācija caur sarunas vadītāju. Domāju, ka Ozoliņam tas būtu pa spēkam, un tas ne tikai būtu interesantāk nekā dzirdēt vienas puses viedokli, bet arī ārkārtīgi lietderīgi – kazi, kādu daļu problēmu arī izdotos atrisināt (jo vadītājs kā neitrāls vidutājs no komunikācijas izņemtu emocijas un visu citu lieko, kas traucē), un KNĀBis kļūtu stiprāks, no kā ieguvēji būtu mēs visi. Tikai, lūdzu, nevis teksta, bet video formātā. Ir 21. gs.

+3
0
Atbildēt

2

    inesite15 > aija_vecenane 01.09.2013. 15.34

    nu, jaaa … – ja tas būtu gultaspāris – par tām lietām tgd tikai tas, kas pavisam rakstīt nemāk, padomus nedod … bet tas KNAB-s pēc uzstādījuma ir KROŅA IESTĀDĪJUMS, un ar visai nekādujau statusu un visu pārējo.
    … un kur visapkārt – varbūt savi VISMAZ 95% no tiem, kas nav tur iekšā, nejēdz tak, jādomā, galīgi nekā no tā, kas tur īsti notiek … un tā i domā, ka puslatvieš-krievu puiki ar kriev-latviešu meitenēm kašķojas par to, kurš lielāks latviets un lielāks priekšnieks :P

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    oskaar > aija_vecenane 01.09.2013. 23.42

    >Magnijs
    Pilnīgi piekrītot ieteikumam par diskusiju ar sarunas vadītāja starpniecību.
    Lai arī ir 21. gs., tomēr reāllaika diskusija ir politisko oponentu diskusiju lauciņš.
    Nevajag gribēt, lai savas spējas “tiešajā ēterā” pierāda kādas jomas profesionāļi. Viņiem vajadzētu dot laiku apdomāt atbildi. Kaut minūtes 10 uz katru jautājumu. Nu- pēc tam to varētu samontēt kopā vienā bezpārtraukuma lentītē. Man gan labāk pat patiktu teksta variants.
    Arguments- ikdienas darbā tai pašai Strīķei vai Streļčenokam sekunžu laikā nav jāizdara tās izvēles, kādas varētu rasties šādas diskusijas laikā.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

inesite15 01.09.2013. 13.16

– tādus garus palagus lasīt nav iekšā – tātad, līdz “Otrais – pārbaudes laikā bija atlaista viena preses sekretāre ” – a cik ta šamo ira pavisam kopā, iņķeresna ?

+1
-1
Atbildēt

0

aija_semjonova 01.09.2013. 03.47

Nu nav tauta tik duma… ka dazhi te prognoze

0
0
Atbildēt

0

oskaar 01.09.2013. 01.09

Juta Strīķe jau kopš senseniem laikiem man šķiet bezkompromisu taisnības cīnītāja.
Bet- noklausoties tikai vienas puses viedokli, manuprāt, nedrīkst izdarīt secinājumus par to- kāda ir patiesā aina.
Par J.Streļčenoku no šīs intervijas rodas iespaids- ka viņš ir priekšnieks, kuram pat nav īstas vēlmes iedziļināties tēmā un saprast- ko īsti nozīmē korupcija un kā ar to vajadzētu cīnīties. Interesē tikai precīzas atskaites par darbinieku paveikto, un pašam tikai administratīvi (un vārda labā nozīmē- godprātīgi) vadīt korupciju atmaskojošo kolektīvu. Neiedziļinoties darba specifikā.
Te nu, protams, gribētos uzklausīt arī otras puses, t.i.- Jaroslava Streļčenoka viedokli. Iespējams, ka viņš spētu dot tikpat argumentētu Strīķes raksturojumu. Un tad, saliekot kopā abu pušu viedokļus, varbūt varētu saprast- kas ir kas. Iespējams, ka arī J.Stīķe nav nekāds zelta gabaliņš, bet aizmuguriski kolektīvā vērpj kaut kādas intrigas u.tml.. Arī tā var gadīties…
Te nu piezīme- manuprāt, jebkādu kolektīvu labi var vadīt tikai tāds administrators, kurš iedziļinās un vismaz mēģina izprast kolektīva veicamo darbu un tā specifiku. Vienalga- vai tā būtu korupcijas apkarošana, maizes cepšana, bērnu skološana vai vēl kas cits.

+6
-3
Atbildēt

2

    inesite15 > oskaar 01.09.2013. 13.23

    salamandrs – nekā personīga – patiešam nē, jo Strīķe nav no TĀS sērijas, bet par komentu: “…. Te nu piezīme- manuprāt, jebkādu kolektīvu labi var vadīt tikai tāds administrators … ”
    :))) ….
    Un bez kādas pat nojēgas par to, kas tur īsti darās – TĪRI TEORETISKI :
    ” manuprāt, andrejsg absoluti neko neiespēj saprast no tā, kas ir tas, kad kādas 3, kopā šo to jau piedzīvojušas dāmas, kaut kādus lupatpuikus – un pa vienam – satiek na žizņennom puķi ” – a ?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    oskaar > oskaar 01.09.2013. 18.37

    >salamandrs
    Mani šajā gadījumā galīgi neinteresē dāmas, puikas un viņu visu dzīves ceļu pārklāšanās.
    Mani interesē Streļčenoka viedoklis.
    Ja lasījāt interviju, tad tajā vairākkārt norādīts, ka Streļčenoku neinteresē konkrētā darba specifika, bet uzsvars tiek likts uz savlaicīgu atskaišu iesniegšanu, konkrētu pasākumu veikšanu neatkarīgi no neparedzētu apstākļu iestāšanās u.tml. Mani interesē- ko par to saka pats Streļčenoks.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

ligakalnina 31.08.2013. 20.20

Susura teiktajam nav ko piebilst.
Šī bija vienīgā Saeima, kas teorētiski varējo daudz ko visu mainīt, bet, šī iespēja palaista garām V un NA dēļ, nākamā Saeima būs daudz sliktāka.

+10
-7
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > ligakalnina 31.08.2013. 23.04

    —–
    Process turpinās – ne Jutai, ne Knābiešiem darba netrūks!
    Cerams, ka tik drīz neskatīsimies tādus pat LV seriālus, kādus pirms 25 gadiem demonstrēja Vissavienības TV. Ja tas notiks, tad, kā saka – būsim galīgi atgriezušies Eiropā, dziļā Eiropā.

    http://www.youtube.com/watch?v=kX035GiMuVM

    0
    0
    Atbildēt

    0

DruvisKleins 31.08.2013. 20.11

man visss lielākais jautājums rodas par to…. ja šis Streļčonoks ir patiešām tāds, kādu iespaidu atstāj pēc Strīķes intervijas.. kā viņš ticis tur, kur viņš tagad ir?

jo acīmredzami iestādes darbu novājina un traucē normālu darbu

+13
-2
Atbildēt

1

    Ojārs > DruvisKleins 31.08.2013. 20.16

    ja šis Streļčonoks ir patiešām tāds, kādu iespaidu atstāj pēc Strīķes intervijas.. kā viņš ticis tur, kur viņš tagad ir?

    ——————-
    viņu izvēlējās Vienotība. Tāpat kā Jezdakovu…. :))))))))))))))))

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

Timurs Čuntonovs 31.08.2013. 16.16

Nesaprotu tikai vienu – kādēļ uubergodīgā Strīķe nav ielikta par Knābja vadītāju???
Strīķē, strīķē, strīķē vēl,
Strīķē savu stabulīt’ ;)

+4
-13
Atbildēt

2

    aivars_silins > Timurs Čuntonovs 31.08.2013. 17.06

    Tāpēc, ka politiķiem vajadzīgs vājš KNAB, tikai, lai atrādītu Eiropai, bet bez zobiem. Vai tad tas nav saprotams? Un tajās aprindās nav vajadzīgi neietekmējami cilvēki, viņi figurantiem ir pat bīstami.

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Timurs Čuntonovs 31.08.2013. 18.16

    Cik atceros, viņa pati negrib. Ļoti ērta pozīcija – priekšnieka vietnieks, bet priekšniekam nepakļaujas, dara ko grib un neatskaitās. Es arī tā gribu.

    +6
    -11
    Atbildēt

    0

peerku 31.08.2013. 15.27

Kas mūs nenogalina, padara stiprākus. Cerams arī Jutu šis kārtējais šķērslis, kas varbūt apzināti nolikts ceļā, nesalauzīs.

+14
-2
Atbildēt

0

gundega_heiberga 31.08.2013. 14.17

Meitukam Lāčplēša spēks, bet nav saprašanas, ka “civilizācija” ir tik stulba, cik stulbs tās stulbākais loceklis.
Vai atradīsim pasaulē parlamentu, kurš būtu noteicis deputātu kandidātiem obligātu psihiatrisko expertīzi !? Šoferīšiem gan – to saprot pat parlamentārietis.

+9
-2
Atbildēt

2

    piziks > gundega_heiberga 01.09.2013. 21.23

    Eisert, bet ASV prezidenti gan tādai prasībai — par gatavību sava veselības stāvokļa publiskošanai — gan ir pakļauti. Kādēļ lai LV līdzīgas prasība neizvirzītu… nu, vismaz iesākumā, prezidentu un premjeru kandidātiem un pašiem prezidentiem/prezidentēm un premjeriem/premjerēm? Un kādēļ ne ministriem? Kaut vai valsts apmaksātām veselības pārbaudēm ārpus Latvijas, — nē-nē-nē, ne obligāti Vācijā vai Šveicē. Arī Igaunijai nekādas vainas, — tur, piem., laventoze mazāk zināma, piem.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    gundega_heiberga > gundega_heiberga 02.09.2013. 09.51

    Neitrāli experti – doma laba.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Māris Bārzdainis 31.08.2013. 13.29

to andrejs
” Zatlers pats (drīzāk jau pildot prokrievisko sponsoru norādījumus) izvēlējās būt par “nīstamo”.”

Ko tieši Zatlers ar RP tādu izdarīja, lai kļūtu par “nīstamu”?

+6
-11
Atbildēt

42

    Ojārs > Māris Bārzdainis 31.08.2013. 13.44

    Paprasi to RD vēlētājiem. Baidos runāt visas latviešu tautas vārdā :).
    Nu ne jau kolonisti par viņu balsoja pirms diviem gadiem Saeimas vēlēšanās un nebalsoja Rīgā šogad.

    +12
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > Māris Bārzdainis 31.08.2013. 14.03

    andrejs. Kļeveščut, fašisti, na našu um, čestj i sovestj:)

    +8
    -9
    Atbildēt

    0

    to andrejs
    Nesapratu, bet lai nu paliek.
    Par to “nīsto Zatleru” un vispār par naidu – neiesaku Jums spēcīgi aizrauties ar to naida sevī turēšanu un kultivēšanu.
    Naids ir tik pat spēcīgas jūtas kā mīlestība, tik ar pretēju vektoru.
    Mīlestība ceļ spārnos cilvēku, padara cēlāku un labāku.
    Naids savukārt darbojās destruktīvi – saēd cilvēkus, padara tos ļaunus un aklus. Mīlestība ceļ cilvēku debesīs, naids iedzen zemē.
    Redzu, ka Jums naids (arī daudziem citiem šajā portālā) ir nācis par sliktu. Naids ir padarījis Jūs aklus un neadekvāti domājošus.

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Māris Bārzdainis 31.08.2013. 14.42

    par zatlernīdējiem pirmais ierunājāties Jūs pats. Ne nu viņu kāds dikti nīst, nekā…
    Pašam par ZRP pat prātā nenāca balsot – pirms vēlēšanām palasījos viņu mājas lapu – un tad jau bija skaidrs uz kuru pusi viņi pūtīs.
    Tas, kāpēc no Zatlera novērsušies viņa panaivie vēlētāji (lielākā daļa Zīgerista elektorāts) jājautā viņiem.
    Turklāt viņš nav īpaši gudrs – kaut vai ar nespēju atteikties no dzīvokļa vai vismaz demonstrējot pieticību tā izvēlē. Otrkārt – interesants ir viņa “partijas kodols”, apsardzees firma, kas atņem ievēlētiem Saeimas deputātiem mobilos tālruņus utt.

    +12
    -4
    Atbildēt

    0

    to andrejs
    Un tas ir viss, ko spējiet pret Zatleru “sakasīt”, kas liek Jums izturēties pret viņu kā pret lielāko ļaunumu mūsu valstī?
    Nu, labi, davai pēc kārtas apspriedīsim.
    Par to SC vilkšanu koalīcijā – tas taču nebija nekāds jaunums, visi, kas par ZRP vēlēja, varēja izlasīt partijas programmā, ka iespējama sadarbība ar SC pie zināmiem nosacījumiem. Tas bija sen jau pirms vēlēšanām zināms, bet neviens kaut kādīgi ļoti neprotestēja. Tieši otrādīgi – arī ietekmīgās partijas Vienotība līdere Aboltiņa izteica “pārliecību”, ka sc jābūt valdībā. Un atkal neviens neprotestēja, neteica, ka Āboltiņa ir valsts nodevēja, ka Vienotība ir Maskavas projekts.
    Teikšu vēl vairāk – NA valde nominēja Ž.J. Grendi par valsts prezidenta kandidāti un tad iecēla par ministri. Grende, kā noteikti ziniet, līdz tam bija kvēla SC ņemšanas koalīcijā atbalstītāja. Un atkal nedzirdēju Grendes sakarā no nacionāļiem nekādus protestus, vaimanāšanu un nosodījumu. Nedzirdēju no NA un viņu pielūdzējiem spiedzienus, ka Maskavas cilvēks Grende tagad būs par prezidenti vai ministri.
    Kāpēc tāda, andrej, selektīva attieksme šajā SC jautājumā pret Zatleru?
    Vai esiet gana objektīvi?
    Atzīšos, man pašam bija pārsteigums par SC aicinājumu koalīcijā. Bet, izlasot ZRP programmu, sapratu, ka viņi vienkārši izpilda to, ko solījuši.
    Bet savus vēlētājus piemānija tieši Āboltiņa un Grende.
    Personīgi mana agrākā teorija bija tāda, ka SC jātur opozīcijā līdz brīdim, kad tie sāk aizdomāties, ka ir uz nepareizā ceļa, kad sāks šķelties un izklīst pa latviskajām partijām.
    Bet, izrādās, tas bija kļūdaini. SC ir ietiepušies un darbojās pēc sistēmas – darīsim pēc iespējas sliktāk Latvijai.
    Cik tālu tas turpināsies, nezinu, bet jo vairāk viņi sēž opozīcijā, jo trakākas lietas dara pret mums.
    Jāuzdod jautājums – Vai SC tā varētu rīkoties , ja būtu pozīcijā? Vai SC varētu rīkot mums naidīgus referendumus, ja būtu koalīcijā, kur viņiem būtu jāstrādā ievērojot koalīcijas līgumu?
    Jāizvērtē beidzot, kurā pozīcijā SC var nodarīt vislielāko ļaunumu? Un vai vispār, ja viņi ir valdībā, var pastrādāt kaut ko pretvalstisku?
    Vai tiešām mums, latviešiem, ir tik mazs pašnovērtējums, ka mēs nevarētu nokontrolēt SC? Pie mazākajām aizdomīgām kustībām viņus taču izlidinātu no valdības. Vai tiešām tik zemās domās par sevi esam, ka baidāmies no viņiem.
    Vispār tie ir ļoti lieli maldi, leģenda, ka SC nav pie varas. Gribu visiem pavēstīt, ka SC visus šos gadus ir cieši ar varu saistīti, no viņiem ir atkarīgi daudz balsojumu. Visos balsojumos viņi kaut ko saņem pretī(un ne maz). Es nepieminu nemaz tās komisijas, kuras SC pārstāv – tā arī ir vara.
    Ar savām 30(un cik tur) balsīm Saeimā SC ir, teikšu, pat liela vara.
    Un kāda ērta pozīcija, andrej – esi opozīcijā, vari taisīt visādas nelietības pret mūsu valsti, provokācijas, vari visu laiku vaimanāt te un ārzemēs, ka krievvalodīgos diskriminē, vari dot tādu lielisku kārti Putinam rokās un reizē būt pie varas, baudot visus labumus, ko šiem Lembergs un pārējie oligarhi sagādā.

    Par to dzīvokli – salīdziniet lūdzu V.V. Freibergas dzīvokļa remontu 460 000 LS un Zatlera dzīvokļa 80 000 Ls. Tad runājiet par “pieticību”.
    Freibergas lustras un iebūvētie skapji maksāja tik, cik Zatlera dzīvokļa remonts 80 000 LS.
    Par tiem telefoniem.
    Zatleram un ZRP nākošajā dienā pēc vēlēšanām bija jāsaskarās ar nepatīkamu un negaidītu faktu – daļa viņa partijā “likumīgi ievēlētie Saeimas deputāti” izrādījās vienkārši nodevēji un diversanti.
    Piekritīsiet, ka nepatīkami, kad Jums jāpiedalās sarunās par koalīcijas veidošanu, bet Jūsu partijas deputātiem kāds pa telefoniem dod norādījumus kā rīkoties, lai visu izgāztu.

    +15
    -10
    Atbildēt

    0

    andris902 > Māris Bārzdainis 31.08.2013. 18.56

    …šoreiz gribu pievienoties Susura teiktajam gan par SC , gan objektivitāti situācijas novērtējumos….

    …paši vien esam radījuši SC saudzējošo režīmu un ar saviem māksloti veidotajiem “uzstādījumiem” audzējam viņu reitingu….10.Saeimā tika pieļauta liktenīga kļūda nepanākot vienošanos par sadarbību ar visām Saeimā ievēlētajām partijām….esmu jau teikusi, bet varu to atkārtot vēlreiz, lai gan lno&Co tūlīt vēsturi interpretēs pa savam…toreiz tika palaista garām izdevība valstij kritiskā ekonomiskā situācijā, atbildības nastu dalīt arī ar SC…bija jāpieņem nesaudzīgi un nepopulāri lēmumi, nepatīkami un daudzus sarūgtinoši – ja būtu noslēgts Sadarbības līgums ar visām Saeimā ievēlētajām partijām, atsakoties no koalīcijas veidošanas un atbildību sadalot visām partijām – SC būtu jāparāda savas spējas risināt valstiski svarīgus jautājumus…tuvredzīgās vēlētāju vaimanas to nobremzēja, atstājot SC opozīcijā un padarot tos par bezvainīgiem, baltiem un pūkainiem valdības kritizētājiem…
    …Susuram taisnība – SC ieņem daudz un dažādus svarīgus posteņus Saeimas komisijās un prezidijā, tikai – atbildības nekādas….un vēlētājs to arī neprasa!…vai naudas būtu vairāk vai algas lielākas, finansējums medicīnai, izglītībai, aizsardzībai pēkšņi pieaugtu, ja SC atbildētu par noteiktām sfērām?…nebūt, nē!….ar tiem grašiem būtu jāparāda, kā saimniekot, kā griezt, kā samazināt….tagad griež citi un atbild citi, bet SC kļūst par vēlētāju pievilinātājpīli, pašvaldību vēlēšanas to pierādīja….

    …SC monstru paši vien esam radījuši, piekāpjoties dažu politiķu un vēlētāju tuvredzībai un draudiem – nebalsot par tiem, kas strādās kopā ar saskaņiešiem…un te ir rezultāts – ko ļoti veiksmīgi izmanto SC pagrīdes PR speciālisti un….tie ir daudzkārt gudrāki par mūsu bālajiem PRšķikiem….
    …tobrīd varēja SC “izģērbt”, lai atklātos viņu spējas un sagrūtu mīts par vienkāršo iedzīvotāju aizstāvošo/pārstāvošo partiju, tagad – pie ekonomiskās izaugsmes un tik daudz SC sastrādātajām nejaucībām, situācija ir tik sarežģīta, ka vēlēšanu iznākums var nest milzīgu, negatīvu pārsteigumu….kuru tad vainosim?….

    +13
    -12
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Māris Bārzdainis 31.08.2013. 19.53

    SC būtu jāparāda savas spējas risināt valstiski svarīgus jautājumus…tuvredzīgās vēlētāju vaimanas to nobremzēja, atstājot SC opozīcijā un padarot tos par bezvainīgiem, baltiem un pūkainiem valdības kritizētājiem…
    ———————
    Jūs tiešām esat smieklīgi. Vai tiešām jūs cerat, ka gadījumā, ja SC valdībā esot un ministrējot daudzās svarīgās nozarēs, viņi kļūdīsies un būs spiesti pieņemt nepopulārus lēmumus, viņu elektorāts no viņiem novērsīsies? Jūs laikam domājat, ka viņi ir latvieši, kritiski un patstāvīgi domājoši. Mums pretī stāv bars ar vienu barvedi. Un viņš var darīt “dajebko” – vienalga viņš būs elks.
    Paskatieties uz Puķinu – ko tik viņš nav sastrādājis – Kurska – ona utonula, Nord-ost, Beslana, aizdomīgie sprādzieni dzīvojamās mājās, tiek slepkavoti žurnālisti un notiek iebrukums neatkarīgās valstīs, ārlaulības sakari, šķīries no sievas. Ekonomika balstās uz ieņēmumiem no naftas un gāzes. Kā vēl trūkst?
    Atcerieties kā krievi pielūdza un joprojām pielūdz Staļinu – lielāko bendi pasaules vēsturē…
    Otrkārt – davai, ļausim viņiem sastrādāt ziepes, tad viņi izgāzīsies. Bet viņu ziepes jau nāks pār mūsu galvām. Vai latvieši ir kādi laboratorijas trusīši? Jūs par to esat padomājuši?

    +12
    -9
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Māris Bārzdainis 31.08.2013. 20.02

    …tobrīd varēja SC “izģērbt”, lai atklātos viņu spējas un sagrūtu mīts par vienkāršo iedzīvotāju aizstāvošo/pārstāvošo partiju, tagad – pie ekonomiskās izaugsmes un tik daudz SC sastrādātajām nejaucībām
    ————-
    ko tad jūs viņu neizģērbjat Rīgas Domē? Sadarbība ar korupcijas simbolu misteru 20%, aizstāv Loginovu un ostas tiesības nemaksāt nodokļus, izsaimnieko budžetu, ko bija uzkrājis sliktais nacionālis Birks, dala brīvbiļetes auto vadītājiem ( TV sižetā krievuška (70 gadi) teica, ka tas esot pareizs lēmums – tā teikt, ja jau es kā pensionāre braucu par velti, lai brauc biezie ar par velti, saspiedīsiemies…, gan jau dotācijās zaudējumus nosegsim – to gan viņa neteica, laikam nemaz nezin, ka uz pasaules nav nekā bez maksas), ceļi sabrukuši, tā ka mašīnai riteni var nolauzt. Un kādi bija vēlēšanu rezultāti? Viņu vēlētājs Ušaku par to sodīja? :)))))

    +10
    -7
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Māris Bārzdainis 31.08.2013. 20.11

    Ar savām 30(un cik tur) balsīm Saeimā SC ir, teikšu, pat liela vara.
    ———————
    Nevajadzēja valsts nīdējiem piešķirt pilsonību, tad situācija būtu pavisam cita.
    Man nesen stāstīja, kā viena krievene lika valodas eksāmenu, lai iegūtu viņu nīsto apļecibu. Zinu, ka viņa latviski nerunā. Protams, nezinu nianses – kā tur komisijā vispār uzņem – varbūt viss notiek krieviski, un tad nu palūdz savilkt ķeksīšus kādā testā. Vienvārdsakot – rakstisko testu viņa nolika! Esot izkritusi mutiskajā pārbaudē. Komisija pat esot paslavējusi, teica, lai nedaudz sagatavojas un drīz nāk atkal. Nez kādā valodā notika visa šī tālākā diskusija, jo latviski no viņas esmu dzirdējis tikai “labden!”, sarunāties viņa nevar. Un tādi var iegūt pilsonību! Cilvēki, kas Latvijā nodzīvojuši visu mūžu, bet kuriem valsts valoda ir ķīniešu ābece.
    Bet ja jūs tas apmierina – tad uz priekšu – turpiniet integrēties!

    +12
    -8
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Māris Bārzdainis 31.08.2013. 20.34

    Vispār jau, te vairāk tiek runāts nevis par SC, bet par NA un V, reizēm, liekulīgo, populistisko, un bezatbildīgo rīcību.
    Manuprāt, taisni RP, iespējams, rīkojusies, domājot stratēģiski, nevis populistiski.

    +8
    -10
    Atbildēt

    0

    dro > Māris Bārzdainis 31.08.2013. 21.29

    zanE……paši vien esam radījuši SC saudzējošo režīmu un ar saviem māksloti veidotajiem “uzstādījumiem” audzējam viņu reitingu…
    ________________
    Tā tiešām bija un ir, jo jūs noņēmāt spitālīgā zīmogu no SC, un paklausīgie latvieši sāka balsot par 5. kolonu.

    …10.Saeimā tika pieļauta liktenīga kļūda nepanākot vienošanos par sadarbību ar visām Saeimā ievēlētajām partijām…
    __________________
    Tātad liktenīga kļūda, nesadarboties ar cilvēkiem, kuri neatzīst okupāciju, toties ļoti pareiza rīcība lauzt solījumu sadarboties ar NA, kura okupāciju atzīst?
    Nezinu, kas Tevi vada – aizskārta patmīlība vai stūrgalvība , bet ar loģiku tam sakars tikai gadījumā, ja tas saistīts ar merkantīlām interesēm…

    +12
    -9
    Atbildēt

    0

    andris902 > Māris Bārzdainis 31.08.2013. 21.39

    ….andrej, nejauc Krieviju ar Latviju, piesaukdams Putinu un salīdzinot to ar Ušakovu….Ušakovs tērē uzkrātos līdzekļus un audzē budžeta deficītu, kļūstot par Balto tēvu ne tikai krieviski runājošajiem, bet arī latviešiem….ja 10.Saeimā, pie tiem finanšu resursiem, kādi bija pieejami, SC būtu jāvada Labklājības ministrija vai Veselības ministrija – kurus tagad lamātu? – Viņķeli vai Ušakovu, kurš pildītu LM ministra amatu?….Circeni vai Urbanoviču, kurš ieņemtu VM amatu?….
    ….protams, pasaudzējām SC, lai tiem matiņš no galvas nenokristu, nekādas atbildības – viens vienīgs kaifs sēžot opozīcijā….
    ….kas notiks rīt?….redzot Ušakova “veiksmīgo” darbošanos RD, arī latvieši mēģina rīkoties līdzīgi – NA un RP apvienojas ultimātu prasībās un nu jau pieļauj arī budžeta deficīta palielināšanu….un, protams, neviens nelamās SC (pēc Iesalnieka teiktā – kas mums tur sveša vara), lamās Finanšu ministriju, kura nepieļaus budžeta deficīta palielināšanu un nespēs dzemdināt liekus miljonus tūlītēju vēlmju apmierināšanai….sitīsimies savā starpā, bet SC sēdēs rātni kaktiņā, berzēs rokas un priecāsies par savu reitingu pieaugumu….viņiem pat pirkstiņš nav jāpakustina, to popularitāti mēs viņiem nodrošinām….
    …šodien latviešu tantuks balso par Ušakovu, jo Ušakovs taču neko sliktu nav izdarījis, diez vai tantuks to darītu, ja Ušakovs būtu atbildīgs par pensiju apgriešanu un pabalstu apgriešanu…diez vai krievu tantuks būtu tik apmierināts ar smuko Nilu, jo arī krievu tantukam pensija apgriezta…vēl tak būtu citas krievu partijas par kurām balsot un SC reitings ar skaļu blīkšķi nogāztos…
    …bet mēs tak to nepieļausim, mēs rūpēsimies par saskaņiešiem, lai viņu dzīvi nesarežģītu, vai ne?…

    +10
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > Māris Bārzdainis 31.08.2013. 21.51

    zanE……šodien latviešu tantuks balso par Ušakovu, jo Ušakovs taču neko sliktu nav izdarījis, diez vai tantuks to darītu…
    ______________________
    Nu ja koalīciju apmierina apmierina SAB un Drošības policijas darbs, kuri nekā nosodama nesaskata Ušaka saspēlē ar Krievijas vēstniecību, gluži pretēji uzsāk kriminālvajāšanu pret cilvēku, kurš to atklājis, tad ko pārmest tantukam? SABs pat slēpj, kura partija saņem ārvalsts finansējumu…Ja Rīgas namos kapitāldāļu turētājs nebūtu Ameriks, bet teiksim Parādnieks, vai tad viņam nebūtu jāatbild par pazudušajiem miljoniem? Nepūlies, Zane, nepūlies tā:):):)

    +12
    -7
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Māris Bārzdainis 31.08.2013. 21.54

    kas notiks rīt?….redzot Ušakova “veiksmīgo” darbošanos RD
    —————————-
    Starp citu – kāpēc Sprūdžs nevērsās pret ušakova neveiksmīgo darbību?

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Māris Bārzdainis 31.08.2013. 21.56

    SC būtu jāvada Labklājības ministrija vai Veselības ministrija – kurus tagad lamātu? – Viņķeli vai Ušakovu
    —————————–
    kolonisti lamātu Dombrovski (vai kas nu tur būt premjers). Tu domā, ka viņi uzbruktu savējam? :)

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    zanE, Valdības tiks lamātas, lai arī kādas tās būtu, tāpēc nekad nav par vēlu atdot varu SC, ja jau kādam liekas tas ļoti nepieciešams. Rīgā taču atdeva jau krīzes laikā, un kāds tad rezultāts? Vai notika SC aplauziens nākošās vēlēšanās, vai tieši otrādi? Sagribējās eksperimentu ar visu Latviju? Nebaidies, būs arī tāda izdevība, viss uz to iet.

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Māris Bārzdainis 31.08.2013. 22.13

    …šodien latviešu tantuks balso par Ušakovu, jo Ušakovs taču neko sliktu nav izdarījis, diez vai tantuks to darītu, ja Ušakovs būtu atbildīgs par pensiju apgriešanu un pabalstu apgriešanu…
    ————-
    kāpēc Tu nevēlies, lai latviešu tantuks balsotu par Ušakovu, bet gribi viņu pa tiešo iedabūt Saeimas valdošajā koalīcijā.
    Ja viņš ir “labs” normāls pilntiesīgs deputāta kandidāts – lai tak latviešu tantuki balso, ja slikts – tad tāds nedrīkst būt mūsu valdībā.
    Nejūti, ka jums loģika klibo?

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    andris902 > Māris Bārzdainis 31.08.2013. 23.05

    ….Mūsu alus…atļauj iebilst – pašvaldību vēlēšanas no Saeimas vēlēšanām un to rezultāti ir stipri atšķirīgas…kurš Tev teica, ka parakstot Sadarbības līgumu 10.Saeimā, kāds būtu izvirzījis Ušakovu par ministru prezidentu?….
    ….SC tāpat kā Sudraba nekad īsti nav kārojuši “stūrēt” valsti, jo labi apzinās, ko tas prasītu viņu reputācijai….atceries, ka Sadarbības līgums jau bija parakstīšanas stadijā, bet…to parakstīt atteicās Saskaņas centrs, bija jāatrod vienalga kāds iemesls, lai atteiktos no šī “godpilnā” pienākuma – dalīt atbildību tik kritiskā situācijā, bet savam elektorātam notēlot aizvainotos….

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

    zanE, Ministru prezidents nav visa valsts politika. Atcerēsimies vēl vienus “sadarbības partnerus”, kuri bīdīja patieso politiku, bez kuru atbalsta vai veto nekas nedrīkstēja notikt, kuri patiesībā lēma par tā laika Latvijas budžetu. Tā teikt, kurš maksā, tas pasūta mūziku.
    http://www.youtube.com/watch?v=mD1WcgSsNJM

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > Māris Bārzdainis 31.08.2013. 23.58

    ….lno…Tu vismaz saskaņo viedokli ar partiju, lai nesanāk pretrunas…

    Jānis Iesalnieks ‏@JanisIesalnieks 12h

    @DaceRatniece @elitaveidemane Politikā draugu nav; ir taktiski apsvērumi, kur pat SC balsis var būt noderīgas kādai pareizai lietai.

    ….bet Tu te turpini cepties…. :)

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    andris902 > Māris Bārzdainis 01.09.2013. 00.03

    ….Mūsu alus….lūk, Tavs komentārs apstiprina manis teikto – tolaik SC nebija nekādu iespēju tēlot populistus un tas bija vispareizākais mirklis, kad sabiedrībai parādīt SC patieso varēšanu…neizmantojām to un….radījām monstru, no kura vieni baidās, otri – dievina….bet rezultāts neapmierina ne Tevi, ne mani…

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    dro > Māris Bārzdainis 01.09.2013. 00.41

    zanE. Man nav partijas, bet ideoloģija, Tev nav ideoloģija, bet ir partija: Viss, kas izdevīgs partijai, ir ētisks… Kad Āboltiņa Tevi atbrīvoja no himēras, ko sauc par sirdsapziņu?:)

    +11
    -6
    Atbildēt

    0

    zane vaino SC par to, ka Vienotība neiekļūs nākamajā saeimā. Pašiem sevi jāvaino. Cik var dīrāt tautu?

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    andris902 > Māris Bārzdainis 01.09.2013. 13.21

    …lno….ideoloģija?…Tev?…ar kādas ideoloģijas šķidrautiņu šoreiz mēģini piesegties?….ar Breivīka?…ar NA – lai lietas bīdītu nemaz nav jāmeklē velna vecmāmiņa – pietiek ar zemdeķa vienošanos ar SC, par kuru tik kaismīgie iestājas Iesalnieks?…ar nacionālistu divkosību, ko tik ļoti pārmet citiem?…ar tīrasiņu latvieša meklēšanu?…ar cilvēku dalīšanu kastās?….ar acu pievēršanu pēc vajadzības?….kas Tev tā par ideoloģiju?…kas šoreiz Tev ņēmis virsroku?…

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > Māris Bārzdainis 01.09.2013. 14.36

    zanE. …ar kādas ideoloģijas šķidrautiņu šoreiz mēģini piesegties?….ar Breivīka?…ar NA – lai lietas bīdītu nemaz nav jāmeklē velna vecmāmiņa – pietiek ar zemdeķa vienošanos ar SC……ar tīrasiņu latvieša meklēšanu?…ar cilvēku dalīšanu kastās?….
    ________________________
    Lasot Tavus komentārus, brīžiem rodas šaubas par garīgo veselību…Kāds man sakars ar Iesalnieku vai NA? Kur kāds te dala cilvēkus kastās vai pēc asins grupas? Slimas kurtizānes murgi, nekas vairāk. Kurš vēl te divkosīgāks un melīgāks par Tevi?:):):)

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > Māris Bārzdainis 01.09.2013. 15.16

    DP priekšnieka palīdze Kristīne Apse-Krūmiņa aģentūru LETA informēja, ka Drošības policija jūlijā saņēma iesniegumu ar lūgumu izvērtēt 9.jūlija Kabanova publikāciju, vai tā ir vērsta uz nacionālā naida izraisīšanu.
    Pārbaudes rezultātā 15.augustā pieņemts lēmums par atteikšanos sākt kriminālprocesu, jo nodarījumā netika konstatēts noziedzīga nodarījuma sastāvs par nacionālā vai etniskā naida izraisīšanu.

    jauki:):):)

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > Māris Bārzdainis 01.09.2013. 15.38

    …nu, redz, lno….tā arī nebiji spējīgs atbildēt uz jautājumu…izrādās, tas nav ideoloģijas šķidrautiņš ar ko te ik pa brīdim vicinies, bet piešņaukta šņubdrāna, ko izstutēt kā karogu….

    …nekreņķējies, dissidente to palīdzēs vicināt….un tad jau tas ir spēks!…

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Māris Bārzdainis 01.09.2013. 16.15

    zanE, pastāsti interesentiem par savu ideoloģiju, lūdzu, par morāli un principiem. Līdz šim portālā vēl neviens bez tevis nav man izteicis pārmetumus, ka es, lūk, dēļ savas nepareizās, nelatviskās mentalitātes, nespēju atbilst tiem augstiem morāliem kritērijiem un tikumiem, kas piemīt tev – latvietei. Tad ko tu murgo un dzejo par tavu oponentu uzskatiem, kas visspilgtāk piemīt tieši tev? Lai kā tu vēlētos tos noslēpt aiz pareizām frāzēm, piedēvējot citiem to, kas pašai sēž iekšā, tas tev neizdodas. Spalvainā āža kāja lien ārā no garo svārku apakšas tik un tā.

    +10
    -7
    Atbildēt

    0

    andris902 > Māris Bārzdainis 01.09.2013. 16.21

    ….wow!…papildspēki ieradušies!… :)
    …”bez tevis nav man izteicis pārmetumus, ka es, lūk, dēļ savas nepareizās, nelatviskās mentalitātes, nespēju atbilst tiem augstiem morāliem kritērijiem un tikumiem, kas piemīt tev – latvietei.”
    —————————-
    …un tagad sameklē to, kur esmu tā teikusi un tad salīdzināsim ar Tavu augsto domu lidojumu….

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Māris Bārzdainis 01.09.2013. 16.38

    I netaisos. Gan tu, gan es, gan tie, kas ikdienā lasa komentārus, zina, ka tā ir taisnība.

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    andris902 > Māris Bārzdainis 01.09.2013. 16.47

    …nu, kā tad tā!…lai gan – citu jau neko arī negaidīju…. :)

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Māris Bārzdainis 01.09.2013. 16.53

    Vari iesūdzēt mani tiesā, ja vēlies.
    Dari to!

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    piziks > Māris Bārzdainis 01.09.2013. 18.23

    ZanE, savdabīgi… šoreiz Tev taisnība par vismaz 95%!

    Kur paliek atlikušie 5%?! Tos Tava neuzmanība… vai nekritiskais subjektīvisms/artiskā elpošana, V-partiju iedomājot, pat (!) šoreiz apēdis.

    Jo, ja Vienotība izgāzīsies nākamā rudens Saeimas vēlēšanās tikpat spoži kā tajās pašvaldību vēlēšnās, kurās Ušakovs vinnēja pirmoreiz, kam tas zaudējums būs pārsteigums?! Pārsteigums tas nebūs pat lielai daļa pašas Vienotības, jo pirms pāris nedēļām, kad nāca vēsts par reģionālo pašvaldību spēju apvienoties un iet uz Saeimas vēlēšanām, zibenīgi Vienotības “generālsekretārs” — precīzāk, “kāzu ģenerālis” — jau sāka runāt par cerībām pievērsties provinciāļiem, lauciniekiem, reģionāļiem. Kad ritināji statistiku un priecājies par provinces mazo pašvaldību skaitu, kur pieaudzis — pēc tikko bijušajām pašvaldību vēlēšanām, kas Vienotību Rīgā iesēdināja jau bezcerīgā opozīcijā — Vienotības īpatsvars, nostrādāja jau zināmais statistikas princips: ja skaitīt pašvaldības, noteikti nevienam neteikt, ka statistiski Rīga ir tikai viena štrunta statistiskā vienība… :)

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > Māris Bārzdainis 01.09.2013. 20.05

    …Optiskais Tēmeklis…savdabīgas Tavas iebildes – ne reizi vien esi pārmetis Vienotībai, ka V nespējot pamanīt “mazo cilvēku” un reģioni neinteresē, kad partija to dara – atkal slikti!….
    …vai kādam bija kaut mazākā pārliecība, ka Rīgā pašvaldību vēlēšanās varētu vinnēt Vienotība vai nacionāļi?…nē, nu sapņot jau var, bet pa brīdim ir jānolaižas arī uz zemes…
    …V nebija izredžu, bet apbrīnojami muļķīgā reklāmas kampaņa iegāza tik pamatīgi, ka jābrīnās – kā V spēja iegūt vēl tik daudz vietu!…tātad, Vienotības vēlētājs nav karstas putras strēbējs un spējīgs izvērtēt +/-, bet staiguļi uz katrām vēlēšanām meklē jaunu laimes lāci vai baltā zirga jājēju….reģionos V iegūto vietu skaits ir krietni pieaudzis, samazinājies mēru portfeļa nēsātāju skaits – jā, tas tiesa, bet mēs visi ļoti labi zinām, kā tiek veidotas koalīcijas….

    …tāda ģeķīga piebilde par gaidāmajām Saeimas vēlēšanām – ja atminamies Spriņģes šovu pašvaldību vēlēšanās, kas diskusijas raidījumus pārvērta par vadītājas atpazīstamības spodrināšanu un klaju ņirgāšanos par topošajiem un esošajiem deputātiem, mēģinot vēlētājiem uzspiest domu – visi ir idiņi, nav par ko balsot – tad Spriņģes šovs savu mērķi sasniedza un….vēlētājs palika mājās pie TV kastes….ja valdība uzdrošināsies sakārtot likumu par autoratlīdzībām, tad bail iedomāties par ko pārvērtīsies mediju īpašnieki un mediju vide pēc tāda “pāridarījuma” piedzīvošanas – valdības partijas izsmērēs pa sienām, lai vēlētājam atvieglotu dzīvi – doties uz vēlēšanu iecirkņiem…. :)

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    piziks > Māris Bārzdainis 01.09.2013. 21.14

    ZanE, ha-ha-ha! Vienotība par provincēm un reģioniem interesējas vienīgi tad, kad tiek apdraudēta tās vara visā valstī un vinnestini mazajās pašvaldībās, kur iepriekšējos sašmucējošos vietējie gatavi mainīt da ar jebko! Interesanti būs pavērot nākamo pašvaldību vēlēšanu rezultātus, jo — tie parādīs, cik stabili un/vai profesionāli bijuši Vienotības kadri. Rīgā sevi JL/Vienotības kopstils jau sevi bija pietiekami parādījis, tādēļ pat Ušakovam ar visu savu saskandinātāju problēmkažoka nožmiegt Vienotību nebija nekādu problēmu, — Rīgas vēlētājs jau uz savas ādas Vienotību izbaudījis, jo Rīgas vēlētāji, kam mediji palīdz, labāk saredz atšķirību starp pašvaldības/RD pašu vainām un tām vainām, kur Rīgas Dome — tāpat kā citas pašvaldības — atkarīga no likumiem, ko Saeimā tiesiskā koalīcija raksta — arī! — savu partiju ērtībām.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > Māris Bārzdainis 01.09.2013. 22.28

    ….Optiskais Tēmeklis….nu, tā – mēģināsim noskaidrot, kas Tevi tā sasmīdināja….

    1. -“Vienotība par provincēm un reģioniem interesējas vienīgi tad, kad tiek apdraudēta tās vara visā valstī un vinnestini mazajās pašvaldībās, kur iepriekšējos sašmucējošos vietējie gatavi mainīt da ar jebko!”
    ————————
    ….smieklus izsauc CVK apstiprinātie vēlēšanu rezultāti?…
    -“Visās Latvijas pašvaldībās kopā visvairāk deputātu vietu – 197 – ieguvusi partija „VIENOTĪBA”, kurai ar 145 deputātu vietām seko Zaļo un Zemnieku savienība un ar 134 vietām – Nacionālā apvienība „Visu Latvijai!”-„Tēvzemei un Brīvībai/LNNK”.” http://cvk.lv/pub/public/30448.html
    ….salīdzinot ar 2009.gada pašvaldību vēlēšanām Vienotības deputātu skaits no 174 pieaudzis līdz 197 deputātiem….

    2. -“Rīgā sevi JL/Vienotības kopstils jau sevi bija pietiekami parādījis, tādēļ pat Ušakovam ar visu savu saskandinātāju problēmkažoka nožmiegt Vienotību nebija nekādu problēmu…”
    ———————————-
    ….parādījis kā nespējīgus sacensties ar valdošajiem RD kadriem iepīties korupcijas skandālos?….mjā, tur Tev taisnība – 1:0 ušmeriku labā….nespējnieki, bet vai tas būtu iemesls, lai izsauktu smieklus?….

    3. – “…kur Rīgas Dome — tāpat kā citas pašvaldības — atkarīga no likumiem, ko Saeimā tiesiskā koalīcija raksta — arī!”
    ———————————-
    ….neievērot likumus un šķaudīt tiem virsū – varoņdarbs no RD puses, kas izraisa Tavu sajūsmu un priecīgus smieklus?….vai speciāli RD būtu jārada īpaša likumu pakete un izņēmuma stāvoklis?….starp citu – par pašvaldībām atbild VARAM un tās spēkos ierobežot (saprātīgi) pašvaldību ķeizariņus…likumu izmaiņas parasti pieņem balsojot, ja to Tu nezināji, bet….ja ir ķeizariņu aizstāvji, kas izgāž balsojumus, tad rezultāts ir tāds, kāds tas ir….

    …un tātad – par ko bija Tavs smiekliņš?….

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    piziks > Māris Bārzdainis 02.09.2013. 08.04

    ZanE, smieklis par… atkārtoju –provinču elektorāts pielāgojas, papildus/turklāt Vienotība bieži provincēs uzlasa tādas deputātu kandidātu statistiskās “vienības”, kuras uz vietas, ja vispār ko bauda, tad vienīgi izsmieklu — kā ar L. brāļiem Ventspilī vai M. īpatni/pļēguru un čurātāju Jēkabpilī. Tad nu būs interesanti salīdzināt, ko provinciāļi no V ievēlēs atkārtoti — gan degunu, gan skaita ziņā.

    + vēl. Kamēr Vienotības vadītās augšas Saeimā un valdībā netiek galā nedz ar likumdošanas papildinājumiem un pilnveidojumiem, nedz ar sociālo pakalpojumu dienestu kvalifikāciju un pašaudzināto vienotībisko attieksmi pret cilvēkiem, Valmieras pašvaldība, piem., atradusi veidu, kā neļaut postā iet mazturīgajiem un to ģimenēm, uz kuru dvēseles formāli karājas kāds “nekustamais īpašums” suņu būdas vērtībā, toties Viņķele, kas vispirms izgāzās ar savu citzemēs noklausīto domu par pabalstu tērētājiem, ko pētījums Latvijā noliedza, neko cerīgu šai jomā nav nedz pati ievisusi, nedz Saeimai piedāvājusi likumos labot Tad nu, — uz ko V cerēs? Turpinās augstprātīgo retoriku?
    Papildus jāatgādina, ka provinciāļi, kuri pielāgojas/spiesti pielāgoties pūtieniem no Rīgas, savstarpēji vienojoties izspēlē partizānu taktiku un ne ideju, bet izdzīvošanas un savas stūrīša aizsardzības dēļ sagatavo kādus aktierus, kuri nospēlē arī vienotībniekus, ko kopumā paši apsmej katru dienu, — un, vai var teikt, ka nav par ko Vienot’bu izsmiet. Kampara pļāpas par attiecībām ar reģionāļiem bija tik bezatbildīgas, ka liecināja, ka Kampara atklāsmēm Vienotībā neviena kamaniņu stūmēja neseko, jo atbildīgā partijā tāda “ģenerāļa” izteikumus — bezsaturiskus — nepieļautu.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > Māris Bārzdainis 02.09.2013. 08.42

    …Optiskais Tēmeklis…- “…provinču elektorāts pielāgojas, papildus/turklāt Vienotība bieži provincēs uzlasa tādas deputātu kandidātu statistiskās “vienības”, kuras uz vietas, ja vispār ko bauda, tad vienīgi izsmieklu…”
    ————————————

    …laikam, mēs runājam par dažādām valsts iekārtām – Tev šķiet, ka vietvalžus amatā ieceļ V spice no Rīgas un atsakies pieņemt faktu, ka vēlētājs pats izvēlas par kuru deputāta kandidātu vai partiju atdot savu balsi…

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > Māris Bārzdainis 02.09.2013. 08.51

    zanE. Kārtējā pērle:) Kas tad piedāvā kandidātus, partijas vai vēlētāji?:)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > Māris Bārzdainis 02.09.2013. 09.00

    ….ak, pareizi!…naktī pirms vēlēšanām – atlido mazi zaļi cilvēciņi, noskenē vēlētāju domas un tos, kuri nevēlas balsot par attiecīgas partijas izvirzītiem deputātu kandidātiem, no rīta – lāzerieroču pavadībā, transa stāvoklī nogādā pie vēlēšanu urnām….tad, redz, kur tas noslēpums – Vienotībai tomēr sakars ar marsiešiem!…vot, maitas!….

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > Māris Bārzdainis 02.09.2013. 09.10

    zanE. Tavi komentāri kļūst arvien neadekvātāki…

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > Māris Bārzdainis 02.09.2013. 09.12

    ….vērtēšanas komisiju sasauci?…

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

Agnese Cimuška 31.08.2013. 12.56

Kāds paradoks,Brīvais cilvēks pret ”Trusīti”!Varētu domāt ,ka dažam labam augsta stāvokļa darbonim neērti ,ka viena sieviete var būt tik principiāla,ko pats neuzdrošinātos.Pacēlusies no pelēkās masas!Ja nebūtu šī situācija pacelta tik augstā valstiskā līmenī,būtībā bēŗnu dārza kašķis…
Bija tāds krievu teiciens -”pol ,potolok,i figa”,kad jebkurā situācijā jāpieņem izšķirošs lēmums,ko drosmīgi veikusi J.Strīķe.Var tik novēlēt viņai izturību !

+16
-4
Atbildēt

0

Māris Bārzdainis 31.08.2013. 11.53

Protams, vajadzētu dzirdēt arī pretējās puses viedokli.
Bet, pat nelasot šo interviju, es Jutai Strīķei vienmēr esmu uzticējies. Nevaru iedomāties, ka Strīķes kundze varētu būt negodīga vai politiski angažēta.
KNAB vadītāju ievēl Saeima un tas mūsu apstākļos ir vistrakākais.
Zinot, cik “neomulīga” (Ozoliņš) būs nākamā Saeima, man lielu ilūziju nav.
KNAB ir izdarījis ļoti daudz, ir aizturēti daudz korumpantu. Protams, būs cilvēki, kas teiks, ka “neviena lielā zivs” tā arī nav noķerta un sodīta.
Ko vispār uzskatīt par “lielo zivi”? Lembergu, Šķēli, Šlesru? Varbūt Ameriku?
Lieta tāda, ka korupcijā pastāv visstingrākā disciplīna un visas naudas plūsmas, pavēles, rīkojumi tiek veidoti pēc piramīdas sistēmas – jo augstāk kāpj un dod kukuli, jo mazāk cilvēku par to zin, ir informēti un var dot liecības. Bieži vien lietas nonāk gandrīz līdz pašai augšai, bet tad pie viena cilvēka apstājās un viņš klusē. Viņam ir izdevīgi, jo nodot augstāk stāvošos jau ir bīstami vai labākajā gadījumā neizdevīgi.
Piramīdas augšdaļā parasti ir politiskie “jumti” un partiju bosi.
Spilgts piemērs bija Rīgas domes korupcijas lieta, kur pie Štrama visa koruptīvā ķēdīte arī beidzās. Bija radīta arī sistēma, kā tikt pie “lielajām zivīm” – izdeva likumu, kas noteica, ka var samazināt sodu, ja apsūdzētais var palīdzēt izmeklēšanai. Bet tā lieta tika sačakarēta, jo Janita, kas palīdzēja izmeklētājiem, neko daudz neieguva. Tur jājautā tiesnešiem – kā tā varēja notikt? Noteikti oligarhiem, visai koruptīvajai sistēmai mūsu valstī bija izdevīgi, ka Janita ar savu “atklāsmi” dabūja to pašu, ko pārējie.
Strīķei maisa visa vecā oligarhu sistēma, kas ir izveidojusi situāciju mūsu valstī, kas apgrūtina izmeklēšanu un ļauj aizmukt no Latvijas (Vaškevics) smagos noziegumos apsūdzētiem cilvēkiem.
Lai manītu vecos likumus, ir jābūt politiskai gribai un vairākumam Saeimā.
Kāds Saeimas sastāvs ir gaidāms nākošgad, mēs apmēram varam minēt – nekā iepriecinoša.
Tā kā bezcerīgi – vecā sistēma ar Lembergu priekšgalā rullēs vēl ilgi.
Vislabākie apstākļi bija šie pēdējie divi gadi, kad valdībā nebija oligarhu.
Bet mēs tos neizmantojām.
Tagad ilgi vairs nebūs saulainu dienu.
Kāpēc?
Pajautājiet to sev, tanku apkarotāji un Zatlernīdēji. Vienreiz dzīvē mēģiniet būt godīgi un pameklējiet vainu arī sevī.

+27
-9
Atbildēt

8

    Ojārs > Māris Bārzdainis 31.08.2013. 12.15

    Tagad ilgi vairs nebūs saulainu dienu.
    Kāpēc?
    Pajautājiet to sev, tanku apkarotāji un Zatlernīdēji. Vienreiz dzīvē mēģiniet būt godīgi un pameklējiet vainu arī sevī.
    ———————–
    Kuram konkrēti Zatlernīdēji ir traucējuši. Un ar kādiem resursiem?? Ja RiP ir IeM,ietekmīgie ekonomikas un satiksmes ministri… varēja darboties ar pilnu klapi!

    +10
    -16
    Atbildēt

    0

    to andrejs
    Jūs tā pat kā Bet – gribiet gudri spriedelēt par politiku, bet neziniet svarīgu lietu – RP neatbild par satiksmes ministriju.
    Un vispār jāzin – likumus izstrādā un pieņem Saeima, ministru kabinets un pasī ministri tik izpilda likumus.
    Ministrijas var ierosināt likumus mainīt, bet, atkārtoju, jābūt labai gribai no Saeimas puses.
    Visi likumi un reformas, kuras ierosināja RP un, kas traucēja oligarhiem, viņu iedibinātai sistēmai, tika nobremzēti un nomuļļāti.

    +14
    -8
    Atbildēt

    0

    dro > Māris Bārzdainis 31.08.2013. 12.36

    susurs. Kāds likums traucēja iekšlietu ministram pārtraukt “anti” fašistu ālēšanos 16. martā? Laikam tikai Zatlera tanki, bet tu uzskatīji, ka tie ir virtuāli:):):)
    Vai tev netraucē domāt tas pats, kas citiem dejot:)

    +20
    -13
    Atbildēt

    0

    dro > Māris Bārzdainis 31.08.2013. 12.58

    Vienreiz dzīvē mēģiniet būt godīgi un pameklējiet vainu arī sevī.
    ___________________
    Kas esi pats – blēdis vai muļķis?:)

    +11
    -16
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Māris Bārzdainis 31.08.2013. 13.24

    starp citu – Zatlers pats (drīzāk jau pildot prokrievisko sponsoru norādījumus) izvēlējās būt par “nīstamo”.
    Piemēram. Atceros, ka Parādnieks (NA) Zatleru pēc rīkojuma nr 2. pieņemšanas pie Rīgas pils sagaidīja ar ziediem.
    Biju togad kādā koncertā Dzintaros neilgi pēc 2.jūnija. Ieradās Zatlers ar kundzi, tad jau bija ievēlēts Bērziņš, bet vēl nebija ieņēmis amatu. Zālē tauta Zatleru saņēma ar ovācijām, mēs visi piecēlāmies kājās un ilgi aplaudējām.

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Māris Bārzdainis 31.08.2013. 13.42

    Mīnusi par to, ka mēs piecēlāmies kājās un aplaudējām?
    Atzīstos – biju panaivs, par laimi, ne es viens tāds…. :)

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    Inese > Māris Bārzdainis 31.08.2013. 14.20

    susurs Nevaru iedomāties, ka Strīķes kundze varētu būt negodīga vai politiski angažēta.
    ========================

    Dzīrošana kopā ar Vienotības Viņķeļiem tas tāds “sīkums” ;)

    http://neliesi.info/wp-content/uploads/2011/09/4520.jpg

    +4
    -25
    Atbildēt

    0

    Strīķei maisa visa vecā oligarhu sistēma, kas ir izveidojusi situāciju mūsu valstī, kas apgrūtina izmeklēšanu
    ——–
    Tas jau arī ir Strīķes darbs, likvidēt to sistēmu.
    Runājot par saeimu, domāju, ka augstākā korupcijas pakāpe ir saeimas vēlēšanu rezultātu viltošana, koriģēšana. Tā gan nav KNAB kompetence. Vēlētājiem jāzin arī tas, ka katrā partijā ir oligarhu cilvēki, kuri parasti saeimā ir vairākums. Tāpēc jābalso par mazajām partijām.

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

ivetao2007 31.08.2013. 11.13

Latvija ir klasiska korumpantu superbirokrātiska valstiņa. Cits pēc citas to satricina nekaunīgās zādzības, krāpšanas un banku izlaupīšanas, izmantojot Saeimas “stipendiantu”samudžīnājumus likumos. Strīķe izrādās nav noperkama un tādēļa parādas sētneki a la streļčonoks, lai korupcijai nekas netraucētu. Plus anonimi vaukšķi te tīmeklī. Droši vien paši sīki kukuļdevējsi un zaglīši. Ērti fleitēt zem segvārda.

+34
-6
Atbildēt

1

    Ieva Priedenfelde > ivetao2007 31.08.2013. 19.23

    Diemžēl, Mežavilk, esat reklāmas upuris. Korumpanti, kampēji ir jāsēdina un tiem jākonfiscē manta, bet KNAB intrigu un ambīciju dēļ ir kļuvis mentu karu placdarmu, nevis cienījamu specdienestu. Bez nopietnas ķirurģiskas iejaukšanās būs tālāka degradēšanās.

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

dro 31.08.2013. 11.05

Strīķi izvirzīja JL, bet kad partijā vadības grožus pārņēma Āboltiņa ar saviem korišiem, tad pēc neilga laika radās ideja nomainīt visu KNAB vadību. Laikam Vienotībai Juta tagad tik pat nevēlama kā kādreiz TP…robežu nav ne pilnībai, ne degradācijai…

+23
-7
Atbildēt

0

inta_s 31.08.2013. 10.53

Es biju sapratis no iepriekš rakstītā ka Strīķe ir pārkāpusi noteikumus, neziņojot atceļot rīkojumus, nepildot tos, utt. Kas pie tā ir vainojams?

+6
-8
Atbildēt

1

ivetao2007 31.08.2013. 10.40

JUTAI STRĪĶEI IR MANS UZTICĪBAS KREDITS 100%. Streļčonoks ir = 0. Viņam jāmeklē cits darbs

+28
-6
Atbildēt

1

    oskaar > ivetao2007 01.09.2013. 01.13

    Es gan nebūtu tik kategorisks (100/0). Lai gan šobrīd domāju līdzīgi.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

Ieva Priedenfelde 31.08.2013. 10.35

Ja tur visu laiku tādi sūdi, tad jātaisa rotācija – visu vadību prom uz ieslodzījumu vietu pārvaldi, ceļu policiju, patruļdienestu, VID u.c., vietā liekot citus, vai arī jālikvidē vispār. Nevar būt tā, ka tikai viens priekšnieks ir pie vainas. Nespējīgi darboties ir visas KNAB vadošās amatpersonas vai absolūts to vairākums.

+6
-23
Atbildēt

1

    efeja60 > Ieva Priedenfelde 31.08.2013. 18.22

    Tieši tā. Jeb arī saeimai jāatkāpjas, ja jau n-to reizi nevar normālu (?) priekšnieku ievēlēt. Savulaik manā darbavietā bija līdzīga situācija un tad tika piedāvāts vienam (priekšniekam vai vietniekam) iet prom. Priekšnieki jau ir gājuši prom, bet tas situāciju nav mainījis. Tad tagad ir jāpiedāvā iet prom vietniekam.

    +4
    -12
    Atbildēt

    0

Inese 31.08.2013. 10.17

Intrigante

+5
-21
Atbildēt

0

dace_roze_lmt_lv 31.08.2013. 10.16

“Strīķe: Ja es esmu amatā, tad es daru”

– Bet ja es neesmu amatā, tad es nedaru.

– Kas ir, tas ir. Kā nav, tā nav.

MANI VIENMĒR FASCINĒ LATVIEŠU žurnālistiem un politiķiem piemītošā asprātība.

+2
-17
Atbildēt

4

    ivetao2007 > dace_roze_lmt_lv 31.08.2013. 11.28

    Cienījamā ŠUPER acs – kas ir fascinēt.Latviešu valodas vardnīcā neatradu. Jūsu segvārds labi der Jutai – redzošā acs.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > dace_roze_lmt_lv 31.08.2013. 12.07

    Jums ir slikta vārdnīca, droši vien no padomju laikiem, kas jums ir pilnīgi piedodami. Turklāt latviešiem atjaunojot savu valstiskumu nācās tik daudz zagt, ka valodniecībai un jaunu vārdnīcu veidošanai neatlika nedz naudas, nedz laika.

    Tomēr arī personīgi jums būtu vēlams, ja būtu pieejams tāds izņēmums, kā elektroniskā “Tildes” vārdnīca. Protams, viņiem tur ārkārtīgi daudz kļūdu, kas ir pilnīgi piedodams šai dziļajai provincei jeb Čuhņai, ko mēs saucam par Latviju. Bet skatoties “Tildes” vārdnīcā, lūk, ko es atradu:

    fascinēt

    – Izcelsme – latīņu fascinare ‘apburt, apvārdot’.
    – Neatvairāmi pievilkt.
    – Pilnīgi pārņemt (kādu) savā varā.
    – Valdzināt, apburt, apmāt.

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > dace_roze_lmt_lv 01.09.2013. 08.41

    “Čuhņa” ir Čečenijas kolonija un province Krievija, par kuru smejas un kuru nicina gan civilizēta pasaule, gan Kadirovam un Asadam līdzīgi diktatori.
    Latvija ir ES valsts un NATO dalībvalsts.
    Acīmredzot, taisni tāpēc, lai nemaksātu nodvas čečeņiem, tu vēl uzturies Latvijā.
    Tavi žults izvirdumi liecina par to, ka tu stipri pārdzīvo, ka Latvija, visādā ziņā, ir pakāpi augstāk, nekā “failed state” ar ātomierošiem Krievija ( varētu jau teikt arī tā – Čečenijas protektorāts).
    Griezies pie psihologa, iespējams, viņš tev palīdzēs.

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > dace_roze_lmt_lv 01.09.2013. 12.34

    Pēc dažiem gadu desmitiem latviešu visdrīzāk jau nebūs, un to nevis es izdomāju, bet pateicis galvenais latvietis un viņu prezidents Andris Bērziņš. Tā ka sēžot savā čumā, jums būtu tomēr jāseko jūsu Čuhņas pēdējām aktivitātēm. Kas attiecas uz Čečeniju, tad Putinam vajadzēja paturēt šo pavalsti Krievijas sastāvā. Šī zeme ir naftu bagāta, tā ka ne tikai Putins Čečenijai dod, bet arī Čečenija daudz ko dod Krievijas bidžetam:

    “В общей сложности стоимость добываемых в Чечне углеводородов составляет 39,391 млрд. руб. в год, Чечня получает дотаций 58,115 млрд. руб., т.е. баланс составляет минус 18,724 млрд. руб., что примерно равно стоимости строительства 10-15 километров дорог в России.

    Нефть и газ на всем Северном Кавказе добывает только государственная компания Роснефть, местные бюджеты доходов от этой добычи практически не получают.

    Совокупные дотации Северного Кавказа за вычетом доходов от добычи углеводородов составляют 108,6 млрд. руб. или 1,59% от бюджета России.
    источник по добычи нефти и газа – http://www.rosneft.ru/Upstream/ProductionA…zneftegaz
    источник по стоимости строительства дорог – http://svt-holding.ru/publ/dorogi_stroit_durakov_net/1-1-0-3
    Кроме того, Северный Кавказ имеет массу месторождений других видов сырья.

    Но, это не главное. Ключевой ресурсный фактор Северного Кавказа – это примерно 2/3 от выхода России к Каспийскому морю, которое является ключевым энергетическим месторождение и ключевой логистической точкой мира. Доказанные ресурсы нефти в Каспийском море составляют около 10 миллиардов тонн ($8 ТРИЛЛИОНОВ), общие ресурсы нефти и газоконденсата оцениваются в 18–20 миллиардов тонн” http://chechnyatoday.com/content/view/14875/573

    Kas attiecas uz to, ka čečeni bieži vien ir bandīti, tad jā, tā nu tas ir. Džohars Carnajevs tam ir vēl viens pierādījums. Bet ne visi čečeni.

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam