Autogāzes nodoklis – kārtējais sitiens “mazajam cilvēkam”

34

Komentāri (34)

Gaisma; Enģelis 21.08.2013. 23.06

Vai tiešām pa visu Latviju nesalasīsies 100 purnu, kas varētu piedalīties piketā pie MK. Cik var???? Kad kaut ko gribēja paņemt no trūcīgajiem baikeriem, pēc viena piketa valdība iežmiedza asti kājstarpē..

Nu kaut kādu mājienu vismaz iedot;)

+1
0
Atbildēt

0

dzintarz 21.08.2013. 13.58

vienkārši uzkraujot jaunus ikdienas izdevumus “mazajam cilvēkam”, kurš nevar no tiem izvairīties
=============
Ak, nabaga pastulbais “mazais cilvēks”.
Lai kārtējoreiz pārtaisa motoru/mājapkures sistēmu..
Uz izvairīšanās rēķina ne viena vien valdība dzīvo mūžam.

+2
0
Atbildēt

0

piziks 21.08.2013. 08.46

Reformu partijas zeļļu pašreklāma nu jau vairākas nedēļas pievērsusies demagoģiskiem, aplamiem — nevalstiskiem — budžeta uzlabosānas “prekšlikumiem”. Ja Vienotība savu priekšlikumus beidzot ir atrepšojusi/no repšismiem atutojusi, kļuvusi loģiskāka un atbildīgāka, vimaz no Ministru Kabi9neta puses, jo — Vienotība grib palikt vismaz varas tuvumā izpildvarā un arī Saeimā.

Toties Zatlera tankisti, kas sasolījuši saviem sponsoriem viegli nojaušamas lietas un likumsakarīgi jūtas atbildīgāki pret saviem treknajiem draugiem un prēmētājiem un i netaisās rēķināties ar vēlētājiem, kuru tankistiem vienkārši vairs nav, tādēļ RP taranē visas jēdzīgās iniciatīvas pat no līdzšinēji augstprātīgās un agrāk sociālekonomiski mazatbildīgās Vienotības puses. Un šai absurdajai taranēšanai ir vienīgi RP pašreklāmas jēga, ko spilgti pierādīja aprēķini strīdu par IIN sakarā, — no IIN samazināšanas iegūtu tikai RP blondīņu draudziņi un sabiedrotie, utt., kas šobrīd pelna… — … vai pelna? saņem — jo konkurē ar Vienotības elektorātu budžetiestādēs un uzņēmumos ar valsts līdzdalību! — … pelna/saņem Ls 1000 un vairāk! Totiies mazie darbņēmēji tiktu apskādēti kārtējo reizi, — dabiski, ka Demitera/Zatlera tankisti ar mazajiem vēlētājiem atļaujas neŗēķināties, bet paši taču pazaudēja arī valsts atbalstu plotiksajai partijai, jo šos veiksmīgi apčakerēja Olšteins ar saviem publiskajiem puņķiem, asarām un Zatlera un viņa toreizējās Ļiļkas apetīti uz šīm publiski dabūjamajām vielām.

Un tad te brīnāmies, kas jāpīpē, lai publiskotu tādus “priekšlikumus”… turklāt, — kā pasmējās šorīt Valdis Dombrovskis… “deleģējām Vjačeslavu Dombrovski, lai prezentē savus priekšlikumus ostu nodokļa lietās, bet, tikko jāiet uz prezentāciju…”, izrādās, Vjačeslavs Dombrovskis IR PAZUDIS NE JAU TULKOJUMĀ…, bet gan — ATBAĻINĀJUMĀ!

Vai to pamanīs visi, kam jāpamana publikā?!

+1
0
Atbildēt

1

    Dagmāra > piziks 04.09.2013. 21.35

    Interesanti vai bez nopirktas žurnālistikas ir vēl kāds iemesls kāpēc aizstāvēt, ka vienam degvielas veidam ir nenormāli zemāks akcīzes nodoklis uz vienu oglekļa vienību? Protams, ka vajag celt akcīzi. Un jau sen vajadzēja.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

maija_ancite 21.08.2013. 08.20

Kaut kā taču ir jākompensē visu to blēžu radītie zaudējumi kā LM, Parex, BB un citi. Vēl jau klāt pie pašreizējā “Transporta nodokļa” nāks arī “Ceļu nodoklis”. Šajā valstī lielos blēžus cietumos neliek, tikai sīkos zaglēnus. Lielajiem blēžiem ir pilns atbalsts un “zaļā gaisma” visos virzienos. Tāpat ierēdņi grib daudzas reizes lielākas algas, bet darba spēks brauc prom, nav kas strādā. Atliek tikai žmiegt un izspiest atlikušos, celt viņiem nodokļus un solīt, solīt un solīt. Pie robežas jau gaida ķīniešu bari. Pie varas esošajiem Latvijas “patriotiem” taču ir vienalga kas viņam pelna tos milijonus.

+3
0
Atbildēt

0

Danute Klaiva 21.08.2013. 02.24

Tas jau ir kā parasti, uzlikt nodokli naftas produkta izgarojumiem. Tieši tai vielai kas vismazāk prasa izdevumus lai to iegūtu.
Bet paši jau arī esat vainīgi ka balsojumos atdodiet savas balsis par tiem puskoka lēcējiem. Kuriem valsts labklājība ir maigi sakot pie anālās izejas. Viņi izbīdīs tikai cauri to ko pašiem vaidzēs lai kādus labumus vienreizējus gūtu. Pietiek kādam piesolīt labu džunguru kādam no ministriem, deputātiem un būs kārtējais likumprojekts galdā. Bet vai to vaig valstij? Nē to vaig šauram darboņu lokam. Var jau redzēt valsts ņargāšanos gar Liepājas metalurgu, itkā nevarētu pieņemt ātru un graujošu lēmumu un tiem zaglāniem atsavināt uzņēmumu, tā sakot, te būs katram pa miljonam un akcijas galdā. Nepatīk, tad tupēsit krātiņā.
Un arī tā auto gāze, bet zem tās gāzes ir arī balona gāze. Tad tā akcīze uz to nedarbosies? īsti skaidrības te man nav. Nav jau grūti tos 50l balonus pieskrūvēt sistēmai un brauc kamēr tukš. Un vai tur arī metāna gāze skaitās? Savu laiku apsvēru šādu iekārtu likt, bet neuzliku jo tā dikti noslogoja auto sava svara dēļ. Ja parastai autogāzei balona darba spiediens ir 15, tad metāna gāzei tas ir stipri pāri 100, līdz ar to balona biezums ir lielāks ietilpība mazāka un auto svars lielāks. Vienīgi metāna gāzi varētu iegūt pats, kam tikai vaig attiecīgus kompresorus un rūgšanas balonus. Diez kā tai gāzei uzliktu akcīzu? Vēl jau būs cirks ar euro, zem tā pat nemanīsit kā cenas būs gaisā. Ko lai tagad dara, varbūt tiešām pirkt tos auto ar kravas nodalījumu un tajos ievietot gāzģeneratorus un braukt kā bānītim kūpjot. Nekas kad ātrums nebūs lielāks par 60km/h toties malciņa ir pilnas malas.

+1
0
Atbildēt

2

    Eleonora Maisaka > Danute Klaiva 21.08.2013. 12.18

    canoss
    Nav jau grūti tos 50l balonus pieskrūvēt sistēmai un brauc kamēr tukš.

    Nemaz nav grūti, tieši tāpēc visam importa kurināmam, ko var izmantot par auto degvielu, jabūt apliktam ar akcīzes nodokli, daļēji arī metānam. Ja kāc maldīgi domā, ka metānu izmantot ir pārāk sarežģīti, daru zināmu, ka krietnu laiku jau Volvo ražo dīzeļautomašīnas, kas iet uz metānu, Zviedrijā un Dānijā to izmanto autobusi, bet ASV pēc Slānekļa gāzes revolūcijas smago autoparku pārved uz dabasgāzi.

    __________________________________
    līdz ar to eksplozijas jauda ir lēnāka, bet ne vājāka.

    Paprasi savas grupiņas audzinātājai, kāda nozīme detonācijas ātrumam.

    ____________________________
    Diez kā tai gāzei uzliktu akcīzu? Vēl jau būs cirks ar euro

    Tādai degvielai, ko ražo pats, neviens neliks akcīzi, nevajag par pamuļķi izlikties. Rūgšanas un pūšanas procesā izdalās CO2, metānam būs anaerobais process.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Danute Klaiva > Danute Klaiva 01.12.2013. 16.24

    Nav jau strīds par nodokli, bet par to kad viena stratēģiska prece tiek aplikta divas reizes ar nodokli. PVN ir nodoklis un arī akcīze ir tāds pats nodoklis. Un abus iekasē viens kasieris, tad kāda jēga ir izdomāt tik daudz nodokļus? Un to kad dīzeļdzinējus var darbināt ar gaistošām vielām nav jaunums, bet tikai tie darbojas ar gāzīgām vielām ja tās miksē ar to pašu dīzeli. Vēl ir divas atšķirības starp fosīlo auto gāzi un metāna gāzi. Fosīlā gāze glabājas parastā balonā kura sieniņas nav neko biezas, jo šī gāze nepārsniedz balonos vairāk par 15 – 16 bariem. Toties metāna gāze sasniedz 100 un vairāk barus, līdz ar to baloni ir biezāki un smagāki. Abas šīs gāzes ir ar dažādu uzvedību, viena ir plūstoša tad jau tā ir daudz, otra izmuks no balona pat tad ja tās tur tikpat kā nebūs. Vēl jau jāzin kad fosīlo gazi importē, bet metāna gāzi ražo uz vietas. To arī pats vari saražot. ieliec tvertnē sūdus to pasildi radot pūšanu un tav nāks pa spraugu laukā tāds propāna aromāts ka nopriecāties vien nespēsi. Jebkurā gadījumā man ir pretenzija kad akcīzē gāzi, tāpat fosīlo gāzi nevaig piekārt pie naftas cenas jo tas ir atkrituma produkts kas izdalās no naftas nepieliekot nekādas lielās pūles no malas.

    0
    0
    Atbildēt

    0

kristrun 20.08.2013. 17.53

Ekonomikas ministrijai būtu jādomā, kā valstī attīstīt ražošanu, lai cilvēki var atļauties elementāras lietas, pie kurām pieskaitāma arī degviela, nevis funktierēt, kā kaut ko atņemt tam, kam tāpat nekā nav. Bet automašīnai ir jābrauc ar to degvielu, ko tai paredzējusi rūpnīca. Pārbūvēts autiņš ir bīstams un motora resurss samazinās uz pusi.

0
-3
Atbildēt

1

    Danute Klaiva > kristrun 21.08.2013. 02.38

    Taisnība ir, tikai daļēja. Jebkurš auto ražotājs ir lobijs naftas industrijai.
    Bet ja runa ir par pārbūvi uz auto gāzi, tad tur nekāda lielā pārbūve nav ja vien neliec 4 paaudzes iekārtu, kur degvielu padod caur sprauslām, nevis caur gaisa kolektoru. Un vēl ir tāds fakts ka motors kas darbojas uz gāzi strādā tīrāk kā ar bendzīnu. Ja reizi divos gados mainīju sveces, kad lietoju bendzīnu tad tagad lietojot gāzi neesmu tās mainījis jau ceturto gadu. Vēl ir tās fakts ka auto gāze deg ar mazāku temperatūru un līdz ar to eksplozijas jauda ir lēnāka, bet ne vājāka. Tātad motoram slodze uz klaņiem ir mazāka. Vienīgi jāzin tas fiziskais fakts kad braucot ar auto gāzi nav labi braukt virs 100km/h Jo tad gāzes daudzums pieaug un gāzes reduktors to nespē pārvērst 100% tvaikos un dzinējā nonāk daļēji gāze šķidrā veidā. No kuras puse nemaz nesadeg un izlido caurulē, kur bieži vien aizmugurē braucošie var redzēt īslaicīgu liesmu parādīšanos it īpaši brīžos kad maina strauji apgriezienus dzinējā. Tā ir viena sliktā īpašība, bet ir arī otra. Gāze kas ieplūst dzinējā šķidrā veidā to bojā fiziski izēdot mazus baltus kanāliņus, kas vairāk atgādina tārpu nedarbus. Bet ja akurāti visus šos mīnusus ievēro, tad dzinējs kalpos ļoti ilgi. Un apgalvot ka gāze ir kaitīga ir nepareizi. Tā runā tikai nezinātājs.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

ltvpanorama 20.08.2013. 16.01

tam nodoklim pat vēl varētu piekrist ja akcīzes nodokļu izlietojums ietu pa tiešo ceļu remontiem, jo autogāzes lietotāji ar pa tiem pārvietojas..bet tā kā nodokļi tiek samesti kopējā katlā, tad tā viena vienīga kapeikas p..šana vien ir..atvainojos par izteicienu, negribas te pat pieminēt Parexā vai tagad Liepājā talantīgi pa..distos miljonus…

+3
-1
Atbildēt

0

Eleonora Maisaka 20.08.2013. 14.52

Krix
Nestrādā priekš degvielas, ja vien neesi traks autofīlis(interesanti gan, kur mūdienās, pēc Saeimas pedofīlu un prātu izkūkojušo tantuku lobēto padumjo miliču sarīkotām represijām, vēl iespējams braukt?), strādā maizei!

+2
-3
Atbildēt

0

lindapastare 20.08.2013. 13.27

Patiesībā loģisks solis, ko jau sen gaidīju. Vai taisnīgs – tas jau ir cits jautājums.
Nebūtu tik ļoti popularizējuši autogāzi, tā arī turpinātu dzīvot bez bēdu un pa lēto. Bet, tiklīdz sasniedz kaut kādu kritisko masu, tā valsts, loģiski, vēlas dabūt “savu daļu”, ko iepriekš ievāca no benzīna akcīzes.

+3
-2
Atbildēt

4

    lebronj2356 > lindapastare 20.08.2013. 14.42

    Būs beigās tāpat kā ar citiem palielinātiem nodokļiem – dabūs mazāk, kāds aizbrauks prom, jo neatmaksāsies vairāk strādāt par kapeikām priekš degvielas un varēs atkal vāvuļot par to, ka esam tik maz ! Eiropā autogāze ir krietni vien populārāka nekā LV, bet tur kaut kā nav dzirdēts, ka būtu masveidīgi jāslauc autogāzes lietotāji, lai kompensētu kritumu no benzīna lietotājiem ! Pēc līdzīgas loģikas vārēs drīz aplikt saules paneļu lietotājus ar saules nodokli, jo pārāk maz pērk no LE un līdz ar to mazāk naudas budžetā no dividendēm…..Naudas iekasēšanai nav jāpārvēršas par kretīnismu, jo tas nokauj jebkuru iniciatīvu !

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    ineta_rr > lindapastare 20.08.2013. 14.53

    Vienīgi, ja novienādos nodokļus, ar to pašu LPG ir vakars uz ezera, jo enerģija pret masu LPG ir zemāka, rezultātā patēriņš lielāks un pie vienādas cenas tas, protams, nozīmē maksāt vairāk un braukt ar mazāku jaudu vienlaicīgi, neviens to nedarīs. Tikai neprasiet man, kāds ir pareizais nodoklis LPG, varu vienīgi pateikt, ka novienādot vajag tikai tad, ja mērķis ir tikt no LPG vaļā. Un oriģinālajai tēmai piebildīšu, ka ne tikai tranzītam, bet arī vietējiem loģistiķiem vajag nodoklīti par ceļu bojāšanu.

    Labi, nedaudz kļūdījos, pašizmaksa LPG vajadzētu būt zemākai, tādēļ varbūt nebūs gluži vienāda cena, bet neņemos spriest, vai vēl atmaksāsies ar viņu braukt.

    Un vai NAP tiešām nav ne vārdiņa par to, ka Latvijai bija jābūt zaļākajai valstij pasaulē? Lai gan appelējušākā mēs kā reiz sanāksim, šādā tempā iznīcinot videi draudzīgākas alternatīvas.

    Krix, atgādiniet, kā beidzās siltumsūkņu epopeja? Laikam vispirms valsts subsidēja ieviešanu, pēc tam Latvenergo uztaisīja starta plānu jeb otrās ādas plēšanu, un atnāca barga ziema kombinācijā ar mūsu nespējniekiem-būvniekiem-projektētājiem, kas siltumsūkņus bija uzstādījuši nerēķinoties ar kataklizmu, ko sauc par ziemu. Un neviens nejutās atbildīgs par šo zaļās plānošanas sasniegumu, un varu saderēt, ka nevienam pat nav ienācis prātā, ka vajadzētu saprast, kā šāds sasniegumu tika pieļauts un panākt, lai vairāk nenotiktu tā, kā Latvijā pierasts, bet tas laikam par daudz prasīts.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    lindapastare > lindapastare 20.08.2013. 15.12

    Krix, es taču nesaku, ka tas ir taisnīgi. Tikai to, ka loģiski un sagaidāmi.

    Man pēdējā gada laikā vairāki cilvēki prasījuši, vai domāju ierīkot gāzi savam auto, un es vienmēr atteicu, ka, manuprāt, jau tuvākajā laikā gāzei uzliks nodokli, un, re, man bija taisnība.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Laumiņa > lindapastare 21.08.2013. 17.07

    Varu Tev atgādināt arī par siltumsūkņiem. Vispirms siltumsūknis tieši ir radīts, lai ar tā palīdzību apsildītu mājokli, visbiežāk saprotams tieši ziemā. Pareizi uzstādīts tas ir ļoti labs un izdevīgs risinājums. Siltuma ieguves izmaksas šobrīd ir apm. par 25% zemākas kā dabasgāzei, 20% zemākas kā šķeldai vai granulām.Lētāk nedaudz sanāk tikai malkas apkure.Saku to ar konkrētu pieredzi.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

Eleonora Maisaka 20.08.2013. 13.12

T.s. autogāze ir automobiļu degviela kā benzīns vai dīzeļdiegviela un tai, ņemot vērā mūsdienu tehnoloģijas, kad šķidro degvielu no naftas var saražot bez propāna-butāna atliekām, nav nākotnes. Krievijā arī rūpnīcas modernizējas. Cita lieta, subsidēt elektromobiļu un motorrīku ar pneimo dzinējiem lietošanu un, daļēji, tos, kuri izmanto metānu.

+3
-4
Atbildēt

2

    Agnese > Eleonora Maisaka 20.08.2013. 13.37

    Autogāze ir naftas produktu blakusprodukts, kam nav nekā līdzīga ar benzīnu vai dīzeļdegvielu. Jā, bet ar to auto kustas uz priekšu.
    Salīdzināt varētu sviestu, krējumu un sūkalas. Visi nav gluži viens un tas pats…

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > Eleonora Maisaka 20.08.2013. 13.55

    Līga
    Salīdzināt varētu sviestu, krējumu un sūkalas. Visi nav gluži viens un tas pats…

    Ak sūkalas?
    Man no siera sūkalām iznāca lielisks albumīna/globulīna biezpiens, kam izcili smalka konsistence. Vācieši WWII, ņemot vērā katastrofālo izejvielu deficītu, izmantoja pat kartupeļu lakstus. No skaidām un salmiem var saražot etanolu, arī degvielu.
    Ja par propānu-butānu būs jāmaksā normāla akcīze, izrādīsies, ka tas nav nekāds “blakusprodukts”, ka katalītiskā krekingā tas vispār nepaliek pāri.
    “Mācieties, mācieties un vēlreiz mācieties”, kā teica Ļeņins, kā māca komunistiskā parķija!!!

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

lebronj2356 20.08.2013. 13.11

Vienkārši truli….laikam Em ir ļoti attālu no Latvijas raksturlielumiem – izmēra, cilvēku vidējās izpeļņas, sab. transporta tīkla, un degvielas cenām(+nodoklīšiem par auto). Viens idiots jau izdomāja, ka auto ir luksusa prece Latvijā, citi laikam to vēlas pastrīpot – bet nu tā jau arī ir zemo reitingu pozitīvā puse – nav jau ko zaudēt. Koalīcijas partneriem gan tā kā vajadzēja būt saprātam, jo tiem ta vismaz ir ko zaudēt !

+10
0
Atbildēt

1

    piziks > lebronj2356 20.08.2013. 23.51

    Krix, nekautrējies, — idiota kopija, kurš 2009. gada rudenī LTV 1 pateica, ka auto ir luxus prece tikpat senīlā stilā kā Brežņevlaika kompartijas kāds bonza, bija Valda Dombrovska pirmās valdības finansu ministrs un JL “vadoņtenors” Einars Repše.

    Rezultātā tika nesamērīgi un nejēdzīgi augšup parauti CSDD nodevu uzreizējie maksājumi: katra auto īpašniekam vienreizēji augstie maksājumi ir daudz sāpīgāki nekā ikdienas tēriņi, un laucinieki apturēja savus opeļus un golfiņus, toties sākās spiediens uz sabiedriskā transporta pakalpojumu sniedzējiem, prasījumi lielākām dotācijām, pat trači ar skolas autobusu krāsu, kas nebija salātzaļa… Tālāk satiksmes ministrija pašaizliedzīgi pārņēma — kā kultūras vienību! — savā paspārnē Motormuzeju, kur… arī no CSDD peļņas… tika izveidots rezervāts politiskajiem pensionāriem un politiskajiem invalīdiem: no Aivara Aaksenoka (ex-JL) līdz Mareka Gailīša labā stilā pazemotajam nacionāļu sponsordēliņam Emīlam Jakrinam, kurš slavens un pamanāms kļuva vispirms ar Dienvidu tilta vanšu pārkrāsošanas vēlmi, pēc tam ar Mareka Gailīša iebiedēšanas primitīvi prastu mēģinājumu. Toties, kad tika mēģināts paraut augšup motociklistu nodokli, Frīdim u.c. čopermeņiem pietika mazliet vienīgi uzgāvēt zem MK logiem, lai momentāni padotos gan Repše, gan Dombrovskis… Nu 2009. gada paraugstulbuma un attiecīgā trekno runču lobija modelis tiek atkārtots kā jauns farss, un nu jau ar pianista pirkstiņiem, par prieku citiem koalicionāriem, RP zem vēlēšanu ceļaruļļa piesakoties RP tankam pašam.
    Komiski: Pavļuts kā marsiešu tankists-2013?! Drosmīgs pianists, bet ministrs ar nožēlojamām analīzes un sociālekonomiskās prognozēšanas spējām, — vēl viens sociāli kurlais un mazspējīgais vienā čaumalā.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Janka, Janic 20.08.2013. 12.15

dziive iet uz augšu , bikses kriit uz leju , kaa smejies , uz cita nelaimi izstiepies uz savu saraujies….

0
0
Atbildēt

0

lasis75 20.08.2013. 12.13

man jau ir izstrādājusies imunitāte pret šādiem tekstiem…

katru reizi, kad kāds ierunājas par mazo cilvēku, tā atklājas, ka tas ir vai nu kāds apšaubāmas reputācijas izbijis politiķis vai arī kāds korporatīvais lobijs…

+6
-11
Atbildēt

2

    piziks > lasis75 20.08.2013. 13.02

    Vēl viens, no Zemes cilvēku probzām tālais, kosmonauts. Un demagogs.

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > lasis75 20.08.2013. 13.29

    Pifs
    Uz “mazā cilvēka” visādi kropļi iemanījušies labi jāt. Atceros, bija tāda parķija “uroģina” ar izbijušo miļicioņeru Žuravļovu priekšgalā, kurš, lai visādām ārvalstu maukām un bandītiem, kas sapirkušies Latvijā nekustamos, nebūtu jāmaksā NĪN, atcerējās “mazo cilvēku”.
    Šeit Lukoil lobijs pa visām šķirbām spiežās laukā.

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

esmeralda_se 20.08.2013. 11.08

To, kura iedzīvotāju daļa dabūs maksāt šo paaugstināto akcīzi, var ļoti labi redzēt, pavērojot gāzes uzpildes staciju klientus, jeb vēl pareizāk – viņu autoparku.
Ļoti reti kurš no tiem auto maksā vairāk kā pāris tūkstošus Ls.

+10
-3
Atbildēt

1

    piziks > esmeralda_se 20.08.2013. 13.01

    Durnojs primers zarazīķelnijs… — jo piemērs paraugs stulbāks, jo tas lipīgāks. RP ministram un ministrijai, tāpat kā zatlertankistu partijai pielipusi Vienotības Vilka un Dombrovska kaite: jo trūcīgāks klients/pacients, jo vilinošāk uzņemties pienākumu tieši trūcīgākos nospārdīt ar kājām, turklāt bariņā.

    Kad pagājušogad te bija pārskatiņš par autogāzes un iekārtu izplatību Latvijā, tad blakus bija Polijas, Lietuvas un Vācijas piemēri, ar izplatību raksturojošiem skaitļiem. Latvijā autogāzes lietošana ir vienīgi startējusi, — bet tieši tādēļ jau pērn prognozēju, ka LV varturu amatos apmaksātie muļķi — nekompetences karaļi! — noteikti neatteiksies no kārdinājuma arī šo nabagu lasi no galda nabagiem nocelt. Rīcības partijai ar augstprātīgo pianistu jau labi, — viņiem nav nedz Labklājības, ne Veselības ministriju, un viņui ciniski noskatīsies, kā Viņķeles un Circenes ministrijas ies karot ar Satiksmes ministrijas matīsu par dotācijām sabiedrikajam transportam, jo Tankisti ar pianistu priekšgalā būs tālumu pāķus ar visiem viņu mazauto un visekoloģiskāko un lētāko degvielu sētās ieslēguši tieši pēc tam, kad visi pērn vai aizpērn sakrājuši un sametuši autogāzes iekārtas iegādei un uzstādīšanai.
    Protams, ne pianistam Pavuļutam, ne ex-Zatlera tankistiem par to ga;va nesāp, jo nākamjā Saeimā viņi netiks, toties atriebties nabagiem par tankistu nemīlēšanu un pielabināties turīgajiem — kā ar IIN lietas nostāju — vēl taču var paspēt.

    Vienlaikus stulbi un tikpat nožēlojami.

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam