Pārnacionālas vērtības un demokrātija 41

Komentāri (41)

posters made 09.01.2020. 04.37

… [Trackback]

[…] Information to that Topic: ir.lv/2013/08/16/parnacionalas-vertibas-un-demokratija/ […]

0
0
Atbildēt

0

Replica Watches Review 10.11.2019. 18.10

… [Trackback]

[…] Read More to that Topic: ir.lv/2013/08/16/parnacionalas-vertibas-un-demokratija/ […]

0
0
Atbildēt

0

Mazlo 24.10.2019. 00.37

… [Trackback]

[…] Information on that Topic: ir.lv/2013/08/16/parnacionalas-vertibas-un-demokratija/ […]

0
0
Atbildēt

0

Dave Holmes 04.10.2019. 21.31

… [Trackback]

[…] Here you can find 28440 additional Info on that Topic: ir.lv/2013/08/16/parnacionalas-vertibas-un-demokratija/ […]

0
0
Atbildēt

0

Andis Kalviðíis 18.08.2013. 23.32

Autorei izdevies precīzi un skaidri formulēt Atēnu izjūtu un gaisotni. Hābermasa runas pilno versiju var lasīt šeit: http://www.wcp2013.gr/en/newsletters/PressReleases.html
Hābermās uzsvēra problēmas, kas skar Eiropu, taču skaidri bija redzams arī tas, ka Āzija nesnauž. Lielais ķīniešu un indiešu skaits, nemaz nerunājot par kamiņvalsts Krievijas pārstāvjiem, kas kopumā veidoja teju pusi no visiem kongresa dalībniekiem. Tādā gaisotnē nevar neiedomāties par ģeopolitiku – ja valsts aug ekonomiski, tad tā cenšas nostiprināt savu varu visās jomās, piemēram, teju vai definējot, ka Eiropas garīgās tradīcijas ir balstās Ķīnas tradīcijās vai tamlīdzīgi. Ķīnai kļūstot par pasaules lielāko ekonomiku sekas var būt arī uz garīgo vērtību izpratni. Viņiem ir lielas ambīcijas.

+2
-1
Atbildēt

0

dro 18.08.2013. 15.18

Rompejs, Barrozu: ES pārskatīs attiecības ar Ēģipti…
___________________
Pārnacionālas vērtības ir rietumu ārprāts. Pagājušajā g.s. cerēja nomierināt Hitleru un Staīnu, šajā – islāma ekstrēmistus un šausta tos, kuri cīnās pret civilizācijas ienaidniekiem. Ja tā turpināsies, karš pārcelsies uz Eiropu.

+3
-2
Atbildēt

0

egils_krastins 17.08.2013. 11.59

Ja man būtu iespēja dzīvot un strādāt Kibucā Latvijā, es droši vien pamestu savu mīļoto Londonu…:D:D:D un atgrieztos …

+1
-3
Atbildēt

0

egils_krastins 17.08.2013. 11.56

Man pašai būtu ļoti svarīgi uzsākt diskusiju par iespēju dibināt Kibucu (grupa, kolektīvs) visā ES teritorijā. Tātad būtu nepieciešams likums par ES Kibucu (vai kā nu lai to nosauc:)).

Tā ir iespēja brīvprātīgi veidot kolektīvu komūnu Eiropas valstīs, kurās pamatā dominē mantrārība un egoisms. Šādu alternatīvu saimniekošanas/dzives veidu ir jāgarantē tai sabiedrības daļai, kuras mentalitāte prasa dzīvot un sadarboties ciešā komunā un justies pasargātam no plēsonīgā kapitālisma.

+2
-1
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > egils_krastins 18.08.2013. 00.04

    ——-tara:”(..)
    Šādu alternatīvu saimniekošanas/dzives veidu ir jāgarantē…..”
    ============================================================================
    Garantēs, – vadoties pēc viena jēdziena “demokrātija” skaidrojuma, kas tiešām atbilst esošajai situācijai Latvijā:

    “Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for dinner.”

    0
    -2
    Atbildēt

    0

egils_krastins 17.08.2013. 11.20

…Tā vietā Habermass aicina vadošās Eiropas valstis uzrunāt un iesaistīt politiskajā dialogā visus iedzīvotājus. Viņš arī mudina dalībvalstis sarežģītajos ekonomiskajos apstākļos būt solidārām. Un solidaritātes jēdziens, viņaprāt, var neietvert nedz taisnīgumu, nedz morāles aspektu:

„Es uzskatu, ka krīzes skartajām valstīm vajag ko vairāk par kredītu vai naudu. Tas, kas viņām tiešām vajadzīgs, ir kopējā ekonomiskā un fiskālā politika. Jāiziet nevis no nacionālās pozīcijas, bet gan no eiropeiskās perspektīvas. Šāda politikas maiņa prasa institucionālās reformas. Ja Vācija uzņemtos iniciatīvu, piecu gadu laikā šo reformu varētu pabeigt.”

http://ej.uz/tg4f

****

Šis teksts skan daudz labāk, un man personiski ļoti patīk doma par visu iedzīvotāju iesaistīšanu politiskajā dialogā. Manuprāt Eiropai ir iespēja izmēģināt People Power citā līmenī, nekā tas notiek Tuvajos Austrumos. Man patīk viņa doma, ka ES nevar palikt par “elites projektu”, kā līdz šim.

Kā disciplinēt Grieķiju, kura uzvedas kā izlaidies bērns, aizstāvoties ar savām brīvās gribas tiesībām? Vai tas ir taisnīgi, ka vācieši maksā par Grieķijas dzīrēm? Nav taisnīgi, tātad jāmeklē risinājums, kā atjaunot taisnīgumu.

Eiropas Savienotās Valstis manuprāt būtu tēma ko jāsāk apspriest daudz aktīvāk un plašāk. Tas dotu iespēju ielikt visus principus nenodalot solidaritātes jēdzienā ētiku un taisnīgumu.

+3
-3
Atbildēt

7

    Ieva Aile > egils_krastins 17.08.2013. 13.45

    Kas ir eiropeiskā perspektīva?Tā gadījumā nav tā cūcība,kur tautas tiek sajauktas vienā katlā un tiek veidota jauna pad..,tas ir,eiropijiešu tauta?
    Ja mani iesaistītu tādā dialogā,es pirmkārt teiktu,ka nevajag ieviest to s-da euro.
    Nu un kāpēc vācieši maksā Grieķijai?Un kurš ir patiesā labuma guvējs no visām šīm dzīrēm?Grieķiem neko labi tagad neiet,un,cik dzirdēts no tiem latviešiem,kas strādājuši,ģimenēs apkopjot slimus cilvēkus,vācieši knapinās pat uz ēdienu,latviešu sievietei kurkst vēders.Tad ko mēs gribētu panākt ar kopēju fiskālo un ekonomisko politiku?Lai visi vienādi taupītu un sēdētu pustumsā skalu gaismā ar kurkstošu vēderu?

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > egils_krastins 17.08.2013. 18.26

    Ēriks
    Tu turpini dzīvot bailēs no nākotnes. Pamēģini sajaukt frančus ar vāciešiem vai tepat skotus ar angļiem. Viņiem visiem ir savi pagātnes rēgi un viņi necieš viens otru. Bet tas jau nemazina ātrumu sadarboties biznesā, zinātnē un valstu pārvaldē, kas ES padarītu par valdošo spēku pasaulē. 500 miljoni iedzīvotāju – tas ir nopietni! Mēs viens otram esam vajadzīgi!

    Par to ir jāsāk runāt, pa punktiem jānoskaidro visas raizes un bailes, ko mūsu sabiedrība izjūt, bieži vien bailēm ir lielas acis un vien jāņtārpiņš tumsā mirdz, taču sabīties – oi, kas tas tāds?…tas ir tik cilvēciski.:)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > egils_krastins 17.08.2013. 23.28

    tara,reizēm bailēm nav pamata,bet reizēm pamats ir,un nebaidās tikai muļķi.Eiropieši tāpat jau sadarbojas.
    Olita Niedrite15. aug 07:55
    … cik bezspēcīga ir inteliģence
    situācijā, kad iekšējā intuīcija cīnās ar mafijas varas sistēmas meliiem un krāpšanām. KOB lekcijās to skaidro- mafija masām pasniedz divu veidu melus: melus, ko izveido speciāli- demagoģijai un melus, kuri atšķiras , un tos pasniedz kā “patiesību”. Oficiāli , protams izziņo tos melus, kurus masām obligāti uzskatīt par patiesību.Tik bezcerīgā situācijā parasti masas iekrīt un izglābt no tās var tikai intuīcija, kas ir kaitīgs un kas nav. Bet “patiesībai” noticējušie erudītie inteliģenti tiek vazāti aiz deguna tieši aiz paļaušanās uz savu intekiģenci un erudīciju, kura tomēr nevelk līdz žīdu nekaunīgajai viltībai.
    Atbildēt
    agita draguna15. aug 10:39
    +++ (flower)
    Atbildēt
    Zaiga Lanka15. aug 10:57
    Latvijas krājbanka :), starp citu Monsanto ir nopircis lielākos sēklu audzētājus Eiropā, arī Lietuvas Seminis , palicis tikai nosaukums, bet pircējs pat neaizdomājas
    Atbildēt
    Igors Beļkovs15. aug 11:05
    Es detaļās neesmu pētījis, bet Monsanto ir saņēmis no EK ‘zaļo gaismu’ savām darbībām Eiropā. Galvenais/vienīgais faktors, kas neļauj viņiem izvērsties ir sabiedrības negatīvā nostāja. Tāpēc daudzi Monsanto projekti ir diezgan noslepenoti. Ļautiņi neaizdomājas pat par to, kāda jēga nopirkt sēklu tirgotāju kompānijas, ja nebūtu tālejoši plāni attiecībā uz GMO izplatīšanu.
    Atbildēt
    Zaiga Lanka15. aug 11:21
    http://www.naturalnews.com/041322_Monsanto_GMOs_seed_patents.html te ir tieši par to, ka Monsanto pārņem parasto sēklu tirgu, pat skaļi paziņojot “mēs jau ĢMO vairs Eiropā neizplatīsim” , mēs labiņi – taču atdot visu sēklaudzēšanu viņu kontrolē ir vēl bīstamāk…. sēklu karš turpinās.
    Atbildēt
    Igors Beļkovs15. aug 11:35
    Te ir diezgan svaiga nopietna doc.filma par Monsanto.
    http://www.youtube.com/watch?v=yr28wM5xSKg

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Andris > egils_krastins 18.08.2013. 03.07

    PALDIES, Ērik, par ĢMO filmu! Patiesi ideāla ilustrācija “pārnacionālām vērtībām” un Roberta Šapiro vadītās “Monsantas” “demokrātijai”. Taisnīgumam un ētikai tiešām nav vietas ĢMO nākotnes pasaulē.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > egils_krastins 18.08.2013. 15.51

    Es tev varu piedāvāt stāstu par Sky un Merdoku.
    http://ej.uz/n3mp

    Angļu valodā var lasīt vēl vairāk par šo.

    Patiesībā tas, ko Ēriks nesaprot ir tas, ka sabiedrība nevar iedot kādam varu, un mierīgi atlaisties dīvānā… Demokrātija ir dārga finasiāli un liek daudz, smagi strādāt visai sabiedrībai, nepārtraukti, 24×7.

    Bet Ērikam negribas piepūlēties, sak mēs tur neko nevaram darīt, ar mums vienmēr kāds manipulēs, mums melos, etc

    Kas liedz Jums runāt patiesību un sākt informēt ļaudis par sabiedrībai bīstamām lietām?!

    Dibiniet sabiedriskas organizācijas, piesaistiet plašsazinās līdzekļus un uz priekšu! Kas jums var liegt runāt Eiropas mērogā, domubiedrus jūs noteikti atradīsiet…

    Izmantojiet jūsu pašu ienaidnieku spēku savā labā, novirzot to jums labvēlīgā gultnē. Tā ir ļoti vnk pašaizsardzības metode, kas vnm strādā. Kas ir Monsanto spēks – nauda, kas paver ceļu nopirkt politiķus, izplesties pa visu pasauli. Ok! Ko vajag darīt, lai šo spēku novirzītu mums – patērētājiem vajadzīgajā virzienā? Vajag pierādīt, ka viņu radītie produkti ir kaitīgi cilvēkiem un apkārtējai videi un AIZLIEGT MODIFICĒT AUGUS VISPĀR.
    Vajag ievēlēt politiķus, kuri pieņems lēmumus par labu saviem vēlētājiem un neitralizēt Monsanto aktivitātes.

    Nupat jau ir labs piemērs ar pesticīdiem, kuru dēļ izmirst bites. Izrādās, ka ne jau viena vai divas ķimikālijas ir vainīgas, taču sākums ir, pirmie pesticīdi ir aizliegti. Jo ikviens saprot, ka ja mēs paliksim bez bitēm, tad tās ir Beigas…. arī ASV ar visām viņu tehnoloģijām. Tas pats būs ar sēklām…

    Par video. Steven Duker, kurš tiesā pārstāvēja sabiedriskās organizācijas. Viņa darbošanās ir veselīgs ceļš, kā cīnīties un uzvarēt alkatīgos naudmīļus, meļus un blēžus starpnacionalās kompānijās un politikā. Arī pārējie sab aktīvie ļaudis informējot un brīdinot cilvēkus var mainīt lietas.

    3 Paaudzes Cilvēttiesības paredz
    tiesības uz dalību kultūras dzīvē
    tiesības uz attīstību
    tiesības uz vidi.

    Lūk par vidi mēs easm tiesīgi tiesāties un sēklas, kā visnozīmīgākā vides sastāvdaļa, ir jāiztiesā no tādām kompānijām, kā Monsanto. Sēklas ir jāpasludina par cilvēces mantojumu, uz kuru nedrikst uzlikt ierobežojumus ar patentiem.

    Cilvēktiesības ir augstākas nekā patenttiesības, tāpēc procesu var uzvarēt. To var uzvarēt Eiropā. Atklāts paliek jautājums – kas to darīs? Eropas Cilvektiesību tiesai ir vajadzīgs pieteikums, kas ir jau iztiesāts visās valsts tiesu instancēs. Uz priekšu draugs. Pēc laba kautiņa ir liels gandarījums par uzvaru. 😀

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > egils_krastins 18.08.2013. 16.21

    tara,kas tev ir par vainu?Tikko es nepiekrītu kādai nostādnei,es baidoties no nākotnes,kā es kur ielieku kādu atmaskojošu informāciju,tā es čīkstot un neko nedarot.Viena lieta ir taisīt sabiedriskas organizācijas un tiesāties,otra -informēt cilvēkus,tas viens otram netraucē!Arī šī vieta ir informācijas izplatīšanas vieta,kur var apkarot tādas nepatiesības un demagoģijas izplatīšanu sabiedrībā,kura kavē pretestību cūcībām un nelietībām!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > egils_krastins 18.08.2013. 16.42

    Ēriks
    Ar mani viss ir kārtībā. Nekad nedrīkst apstāties pie sasniegtā!
    Ja tu komentē šajā portālā, tad tevī snauž liels potenciāls, kuru tu tā pa īstam neatraisi!:D:D:D

    Paldies par video! Tiešām vērtīgs info materiāls. Jauku tev šo dienu!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

efeja60 17.08.2013. 11.06

Pārnacionāla demokrātija varētu tikt meklēta, kā iezīmē Hābermāss, solidaritātes jēdzienā, nošķirot to no taisnīguma un ētiska pienākuma
==========================
Tamborēja, tamborēja un pārtamborējās. Katrs šo teikumu saprot savādāk. Nošķirot solidaritātes jēdzienu no taisnīguma un ētiska pienākuma vai pārnacionālu demokrātiju? Grūti gan klājas ar to aizdīķa tekstu tulkošanu.

0
-4
Atbildēt

1

egils_krastins 17.08.2013. 10.52

Pārnacionāla demokrātija varētu tikt meklēta, kā iezīmē Hābermāss, solidaritātes jēdzienā, nošķirot to no taisnīguma un ētiska pienākuma
***

Varētu jau varētu tikt meklēta, taču ilgtermiņā tas nestrādās. Tākā nāksies vien turpināt meklēt risinājumu, kad taisnīgums un ētika netiek nosķirta solidaritātes jēdzienā.

Tas tiešām būs challenge, taču ir tā vērts, lai pamocītos …:)

0
-2
Atbildēt

0

dro 17.08.2013. 10.23

Pārnacionāla demokrātija varētu tikt meklēta, kā iezīmē Hābermāss, solidaritātes jēdzienā, nošķirot to no taisnīguma un ētiska pienākuma.”
_____________________________
Melnais humors? Āfrikai čipši un novalkāti kažoki komplektā ar līdzjūtību noslepkavoto tuviniekiem un kaķa lāsti diktatoriem?:):):)

+6
-2
Atbildēt

0

ritvars_kl 17.08.2013. 03.13

Vai (noteiktas)nacionālas vērtības nevar reizē būt arī pārnacionālas, vispārcilvēciskas? Skaistums izglābs pasauli.

+2
0
Atbildēt

0

ritvars_kl 17.08.2013. 03.08

Ir tāds vārdiņš REFLEKSIJA. Vai tu arī dzīvo tā kā tu domā?

0
-2
Atbildēt

0

Ieva Priedenfelde 17.08.2013. 02.32

Es sapratu, ka Haizenbergs aicina uz vienotu pasaules valdību bez ētikas un morāles, kas aizstās badu, slimības un dziesmusvētkus.

+2
-2
Atbildēt

0

Juris Dzelme 17.08.2013. 02.02

filozofijai zūd svars, jo ne to var kapitalizēt, ne paēst tikai no tās nevar, ne to daudzina talantu pabrikās…

+3
-2
Atbildēt

0

janis17 16.08.2013. 22.39

Tas, ko līdz galam nepasaka Hābermāss ir galvenais aspekts pārnacionālas demokrātijas jēdzienā, kurš varētu tikt meklēts un atrasts tādā kopībā, kur solidaritāte kontemplatīvajā kontekstā perfekti iederētos kā neatkarīgs jēdziens, kuru nošķirot to no taisnīguma un ētiska pienākuma mēs iegūtu tā dabisko vienkāršību – sociālās integrācijas sociāli kulturālai videi, naivu novitāti aiz kuras var nolasīt klasisko filozofijas skolu, neskatoties uz paša filozofa mērķtiecīgu izteiksmes līdzekļu kanonu neievērošanu. Tas ir tas kas atšķir starptautisko postmodernisma filozofu skolu, kas radās 20. gs. 80-tajos gados, kā pretreakcija sociālās folozofijas apendiksam, kur notiek vērtību sistēmu saskaņošana kompilējot to ar kopīgu institūciju izveidošanu – vērtēšanas process, uz kura pamata ikviens grupas loceklis katram grupā iedala noteiktu pozīciju. Attīstības procesa gaitā procializējot esošā kopumā prognozējama kolertīva un destruktīvi abstrakta globālu, veselu formu sadalīšanās, izzušana. Šā rezultāts var būt kādas autonomas sistēmas izveidošanās, kā arī dažādu saišu palielināšanās starp sistēmām, lai uzvedība izolatīvi tendētās grupās un ekspānsīvi orientētos pūļos, kam raksturīgs tas, ka, pateicoties pārnacionāli fiziskam tuvumam, grupas aizsardzībai vai sociālpsiholoģiskās inficēšanās procesam, indivīdu rīcība, kļūst ekstraordināra, ar tendenci novirzīties no vispārpieņemtajām sociālās uzvedības normām, un var būt vairāk nekā parasti eksplozīva un neprognozējama, jo tieši konceptuālismam un minimālismam, kas nav principiāli jauns filozofiskās domas virziens, tikai šoreiz interešu centrā ir jauna laika ikonas un simboli. Jaunā manifesta zīme sastāv no globalizācijas un dažādu pārnacionālās demokrātijas kultūru maisījuma.

+10
-2
Atbildēt

4

    Pēterītis > janis17 16.08.2013. 23.10

    Vai pats sacerēji, vai plagiāts? Labs abos gadījumos

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > janis17 17.08.2013. 00.15

    ——-aivarsk:”(..)
    Attīstības procesa gaitā procializējot esošā kopumā prognozējama kolertīva un destruktīvi abstrakta globālu, veselu formu sadalīšanās, izzušana.”
    ============================================================================
    “Atpazīstu brāli Koļu!/Узнаю брата Колю!”

    http://www.youtube.com/watch?v=vHQSbyVtZwY

    0
    0
    Atbildēt

    0

    oktaavs > janis17 17.08.2013. 09.34

    aivarsk
    🙂
    Starp citu – inženieriem ir tāds teiciens, ka sarežģītu mehānismu spēj radīt katrs muļķis. Tādu pašu, bet vienkāršu gan prot tikai talants vai pat ģēnijs.
    Pieļauju, ka uz valodu attiecas tieši tas pats.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    grislits > janis17 17.08.2013. 11.28

    Labs :))

    +2
    0
    Atbildēt

    0

oktaavs 16.08.2013. 19.42

Kas sartakstījis šo ārprātu ? Normāla, vienkārša cilvēku valoda jau ir sliktais tonis ?

+8
-2
Atbildēt

4

    Kaspars Špūle > oktaavs 16.08.2013. 20.18

    Curikiem curiku valoda.
    Un nekā kopīga ar inteliģenci, kuras galvenā pazīme līdz šim bija prasme saprotami izteikties.

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    Anna Gaigule > oktaavs 16.08.2013. 21.45

     
    Augsta dziesma, skani, skani,
    Zilā zvaigžņu haosā!
    Nemirstīgu dari mani
    Tautas vīru eposā!
    Apkamp visu firmamentu,
    Univerzums nu ir tavs,
    Tērp ar violetu lentu
    Visus mūs, kad Pikols raus!

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Pēterītis > oktaavs 16.08.2013. 23.13

    Labāk pajautā, kas to apmaksā.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > oktaavs 17.08.2013. 02.29

    Kas to apmaksā?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

dace_roze_lmt_lv 16.08.2013. 19.13

http://news.mail.ru/pic/f3/e6/image14355755_1d59551812c8e380c7c6d2f318042cc8.jpg

Девушка из Латвии заняла второе место на конкурсе красоты

Диана Кубасова (на фото), известная в Латвии по участию в телешоу Latvijas princese, на днях была удостоена титула вице-мисс в проходившем в Чебоксарах конкурсе «Мисс Волга 2013».

Всего в финал попали 35 девушек из России, Украины, Казахстана и Латвии.

Корона победительницы досталась Ирине Максимовой из Тверской области, второе место и титул вице-мисс — Диане Кубасовой, «бронзу» и титул второй вице-мисс получила россиянка Элла Шаламова.

В ближайшее время финалистки «Мисс Волга» смогут принять участие в международных конкурсах красоты Miss Tourism International, Miss Bikini International и Miss Globe International. http://news.mail.ru/inworld/latvia/culture/14355755/?frommail=1

Вот это и есть “pārnacionāla vērtība”.

0
-8
Atbildēt

1

    dzerkaleliva > dace_roze_lmt_lv 16.08.2013. 19.47

    Da kakije oņi ģevučki, i kakaja tam vertiba, nekakaja tam vertiba, full bulšit.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

Andris 16.08.2013. 18.03

Ga-a-a-a-a-auži interesanta un pārnacionālo nākotnes paradīzi sološa tēze, kuru proponē „dzīvais klasiķis” Hābermāss : „Pārnacionāla demokrātija varētu tikt meklēta, kā iezīmē Hābermāss, solidaritātes jēdzienā, nošķirot to no taisnīguma un ētiska pienākuma.”
Kā jums, mīļie IRši, šāda perspektīva iet pie dūšas – globāla “demokrātija” bez taisnīguma? “Demokrātija” bez ētikas atavisma paliekām?

+7
-4
Atbildēt

3

    Ieva Aile > Andris 16.08.2013. 18.58

    Man gan liekas,ka tur solidaritāti bij paredzēts izdalīt kā atsevišķu kategoriju blakus taisnīgumam un ētiskajam pienākumam.Teiksim,pārējā Eiropa palīdz Grieķijai solidaritātes vārdā, neskatoties uz izslavēto grieķu izšķērdību utt.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    brigita_damme_rtk_lv > Andris 16.08.2013. 22.26

    Izdalīt, nolikt atsevišķi, blakus, savrup, vairāk iespējams bez nekā kopā ar… taisnību, demokrātiju.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > Andris 17.08.2013. 02.26

    Nu ko, vienas ar lupatām dižojas, citas ar tekstiem.

    0
    -3
    Atbildēt

    0