Pēc patvēruma došanas Snoudenam ASV pārskatīs Obamas un Putina tikšanos (papild.)

97

Komentāri (97)

dro 03.08.2013. 21.22

tara. Iesaku, ja neesi aizmirsusi krievu valodu: http://echomsk.ru

0
-1
Atbildēt

1

    egils_krastins > dro 05.08.2013. 18.51

    Vai šis Bloka gabals Скифы neskan kā šodienas ziņas?!:D

    Dzejnieki visos laikos ir bijuši nedaudz pravieši…

    Man patīk jaunās paaudzes priekšnesums – daudz brīvāks un patiesāks.

    http://www.youtube.com/watch?v=zPI1JcASfw0

    0
    0
    Atbildēt

    0

egils_krastins 02.08.2013. 15.54

Dzīvoju Londonas rietumu daļā. Musulmaņu šeit ir mazākumā. Ir arī kādi indusu rajoni/piepilsēta kā Southall, ir arī Richmond, kur pārsvarā dzīvo angļi. Es dzīvoju 2 zonā Greater London un lielākā daļa šeit ir eiropieši.

0
-1
Atbildēt

2

dro 02.08.2013. 15.40

tara. Kurā Anglijas pilsētā Tu dzīvo? Esmu bijis tikai Londonā, pirmo reizi 1996. gadā, otro 2007. gadā. Pēdējo reizi mani satrieca muslimu daudzums. Pagaidām atvados:)

0
-1
Atbildēt

0

egils_krastins 02.08.2013. 15.11

Ino
Man irāniete dzīvoja blakus istabā … man ar to pietika, lai saprastu, kas notiek Irānā. Bet ja brauksi uz Irānu, izbaudi persiešu kultūru! Tā tiešām ir nozīmīga pasaules kontekstā.

0
-1
Atbildēt

3

    dro > egils_krastins 02.08.2013. 15.19

    tara. Man irāniete dzīvoja blakus istabā … man ar to pietika, lai saprastu, kas notiek Irānā.
    _____________
    Nacistka, bļin:):):)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > egils_krastins 02.08.2013. 15.32

    Ino

    Cilvēki visur ir vienādi – es domāju to raksturu amplitūda. Man trāpījās nozombētā makjavelli tips, bet par laimi viņa atrada citu dzīves vietu.:D
    Taču irāņu kopiena Londonā ir sena un lielākais vairums ir jauki cilvēki.

    Ino, tu par nacistku nosauci mani vai to irānieti?!:D:D:D

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > egils_krastins 02.08.2013. 15.33

    tara. Šutka:)

    0
    -1
    Atbildēt

    0

egils_krastins 02.08.2013. 14.30

Ino

Man nav jāēd sūds lai zinātu, ka tas nav ēdams. Neesmu bijusu Israēlā un netaisos uz turieni braukt!!!:D

Miera līgums ir kas vairāk par betona sienu nojaukšanu.

Palestīnieši ir sadalījušies grupās tāpāt kā Israēlas sabiedrība nav viendabīga.
Vai man tev jāskaidro, ka te vairs nevar gaidīt, jo Irānas topošie atomieroči spiež abas puses pieņemt lēmumus. Ja Irāna sadomās uzmest kādu bumbiņu, tā iznīcinās arī visus palestīniešus. Ar trakajiem pa labam… tā kā te jau jārēķinās ar daudz lielākiem apdraudējumiem, kā betona sienas un raķetes… To, ka neies viegli – saprot visi. Bet līgums būs. Redzēsi, ka būs!:D

0
-1
Atbildēt

8

    dro > egils_krastins 02.08.2013. 14.54

    tara. Man nav jāēd sūds lai zinātu, ka tas nav ēdams. Neesmu bijusu Israēlā un netaisos uz turieni braukt!!!:D
    ____________________
    Ļoti daiļi, bet ne īpaši pārliecinoši:) Lai spriestu, labāk visu redzēt savām acīm, pie tam vēl apskatīt tik senu zemi ar vēstures pieminekļiem. Ja arī līgums būs, tas vēl nenozīmē, ka to pildīs. Labs piemērs 1920. gada Latvijas – Krievijas līgums:)
    P.S. Ja būs iespēja, došos apskatīt arī Irānu.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > egils_krastins 02.08.2013. 15.08

    Ino
    piekrītu, ka būs provokācijas, jo kā jau iepriekš teicu – palestīnieši ir dažādi…pietiekami daudz atbalsta Hamas aktivitātes. Protams, ka viņi tādā gadījumā zaudē … darbu un ienākumus, bet tāpēc es jau teicu, ka šis ir laiks, kad Israēlai un tās atbalstītajiem jāpieliek visas pūles (ko viņi arī dara), lai apmierinātu visu iesastīto pušu vajadzības, arī Hamas jānodrošina pensija vai kādi citi ienākumi…:D

    Un vēl … par spiegošanu … cik lielā mērā ASV var iespaidot ieroču tirdzniecību???

    Iedomājies, kas notiktu, ja visi ieroči tiktu uzskaitīti un nočipsoti, ka jebkuru ieroci var atrast spiegotāji???

    Lūk to vajadzētu panākt! Tad teroristu nenogalinātu nevainīgus cilvēkus. Kontrole pār ieročiem praktiski nav nekāda un tad brīnās… vai nu ko lai dara ar tiem teroristiem.

    Kas lobē šo nekārtību/anarhiju – ieroču ražotāji. Tā kā visas problēmas var risināt, ja tikai būtu labā griba. Alkatība diemžēl to visu liedz…

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > egils_krastins 02.08.2013. 15.17

    tara. .. palestīnieši ir dažādi.
    _____________
    Arī jūdi ir dažādi.

    Kas lobē šo nekārtību/anarhiju – ieroču ražotāji.
    __________________
    Arī, bet noteicošās ir valstu intereses. Kā ASV “nočipsos” Krievijā /viena no lielākajām ieroču eksportētājām/ ražotos ieročus?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > egils_krastins 02.08.2013. 15.42

    Nu un kam mums tas ANO? Ierēņu armiju barot?!:)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > egils_krastins 02.08.2013. 15.45

    Vienmēr runāts tika tikai par bruņojuma samazināšanu. Neatminos, ka kāds būtu ieteicis ieviest totālo ieroču kontroli…

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    janis17 > egils_krastins 04.08.2013. 00.02

    Tara, Neesi naiva. Parastu automātu vai revolveri var izgatavot katrs 3. Kategorijas virpotājs. Spridzekli 1. Kursa ķīmijas students. Kādi čipi? Pasarg Dievs!

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > egils_krastins 04.08.2013. 05.21

    tara
    Kas lobē šo nekārtību/anarhiju – ieroču ražotāji.

    Krievi lobē. Ja uz visas pasaules vienā jaukā dienā iestātos miers, sātans atsauktu visus krievus atpakaļ uz elli, kā liekus uz planētas.
    Nebūs fašistu krievijas, nebūt z-Korejas, Irānas, Sīrijas, Venecuēlas, Baltkrievijas un citu diktatorisku necilvēcisku režīmu. Al-Qaedas nebūs, bez finansējuma un koordinēšanas, to izbeigs nedēļas laikā. Kad psrs astoņdesmito gadu beigās pārtrauca finansēt starptautisko terorismu, uzreiz pazuda lielākās Eiropas teroristu organizācijas, Brigate Rosse un Rotfront(daži tās pārstāvji mīklainos apstāklos tika nobeigti Štutgartes cietumā). Kad Krievijā pie varas nāca Putins, kurš par savas pirmās ārvalstu vizītes mērķi bija izvēlējies z-Koreju, kas pēc viņa domām bija “bīstami” satuvojusies ar savas tautas brāļiem D-Korejā, uzradās al-Qaeda un tika sarīkoti terora akti, 9/11, Londonā un Madridē.
    Peļņa no visas pasaules narkotikām un ieročiem sastādītu tikai niecīgu daļiņu no tās, ko dod ASV tehnoloģiju izstrāde un tas ir šodienas galvenais vektors, kam vajadzīgs miers un stabilitāte.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > egils_krastins 05.08.2013. 18.15

    Sīrijā neviens nekaro ar paštaisītiem ieročiem, tos pērk no ieroču ražotājiem. Tā kā beidz muļķi dzīt.

    0
    0
    Atbildēt

    0

dro 02.08.2013. 13.38

egils_krastins 02.08.2013. 13.17

Ino

Ko mainīs ieskatīšanās acīs?! Visi lieliski saprot, kas ir Putins un ko viņš grib. Jautājums tikai par to, cik tālu Putinam atļaus iet…

Tāpēc visspēcīgākais spēriens pa olām būtu miera līgums starp Israēlu un Palestīniešu pašpārvaldi, kā arī Palestīnas valsts izveidošana.

Hei, kas notur Putinu pie varas? Vai tad ne naftas cenas?:)

+1
0
Atbildēt

6

    dro > egils_krastins 02.08.2013. 13.22

    tara. Tāpēc visspēcīgākais spēriens pa olām būtu miera līgums starp Israēlu un Palestīniešu pašpārvaldi, kā arī Palestīnas valsts izveidošana.
    __________________
    Nu lai iespertu, daudz prāta nevajag, bet lai atrisinātu Izraēlas – Palestīnas konfliktu jāgaida otrā Jēzus atnākšana:)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > egils_krastins 02.08.2013. 13.55

    Nepiekrītu.

    Kaut kādas lietas cilvēkiem/ tautām/sabiedrībām pielec lēni, jo jāiziet sāpīgais “mācīties no savām kļūdām” process, vai arī paaudžu nomaiņa.

    Kad Obama vēl tikai pirmo reizi kandidēja uz pezidenta amatu lielākā daļa vērotāju izteica viedokli – melnais nevar būt prezidents ASV. Ir un vēl kādu laiku būs.
    Tas pats par Izreēlas kā valsts dzimšanu – 1948 gadā mazs zemes pleķītis, kuram nākošajā dienā visas arābu valstis pieteica karu, turpina pastāvēt un uzvar visus karus.

    Pašlaik notiekošais varētu būt saistīts ar Jēzus atnākšanu arī:) – ir lietas, kurām ir jānotiek pirms Viņa atnākšanas…tās nu tagad notiek!:)

    Nezinu, vai tevi interesē detaļas, bet Israēlā jau sen ir sagatavoti materiāli Tempļa (tā, no kura palicis tikai Raudu mūris) atjaunošanai. Jāsagaida īstais brīdis…:)

    Ja Jeruzāleme tiks sadalīta abu strīdnieku starpā, tad … var rasties jauni apstākļi… tāpat, kā pēc WW2, kad pēc holokosta (drausmīga cena bija samaksāta) radās Israēla.

    Man rodas iespaids, ka arvien pastiprinās jūdu … maigi sakot nemīlēšana arī ASV. Ja viņiem būs jāmeklē cita dzīves vieta, protams ka tā būs Israēla. Ja turīgie un visādi citādi ietekmīgie jūdi gribēs, viņi panāks miera līgumu. Galu galā tā ir vienošanās, kas kaut ko maksās. Taču ieguvumi būs daudz lielāki!:)

    Tāpēc es ticu, ka pēc 9 mēnešiem būs labi jaunumi!:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > egils_krastins 02.08.2013. 14.09

    tara. Kad Obama vēl tikai pirmo reizi kandidēja uz pezidenta amatu lielākā daļa vērotāju izteica viedokli – melnais nevar būt prezidents ASV. Ir un vēl kādu laiku būs.
    _________________
    Tiešām Anglijā bija tāds noskaņojums? Latvijā gan lielākā daļa ar sajūsmu un cerībām uzņēma Obamas ievēlēšanu un domāju tagad ir krietni vīlušies. Priecātos, ja Tavas cerības par konflikta noregulēšanu piepildītos, bet es esmu pieredzējis jau neskaitāmas sarunas un optimistiskas prognozes, bet vezums joprojām turpat…Palestīniešu vadoņi vairs nezags rietumu dotācijas, nešaus raķetes, izraēlieši nojauks betona sienas, kas šos šķir no palestīniešu anklāviem un nojauks okupētajās teritorijās uzbūvētās apmetnes? Neticu:) Vai pati esi bijusi izraēlā?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > egils_krastins 03.08.2013. 07.41

    tara
    Tāpēc es ticu, ka pēc 9 mēnešiem būs labi jaunumi!:)

    Vai Palestīnā, Kiprā un visā Indijā(Indija, Pakistāna, Bangladeša) atjaunos Britu pārvaldi un uz katru religiozu izgājienu nepāļu zaldātiņi, ghurki, ekstrēmistiem uzrīkos asiņu jūru?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    janis17 > egils_krastins 03.08.2013. 23.59

    Būtu labi, bet neticami…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    efeja60 > egils_krastins 04.08.2013. 18.07

    Izraēla negrib nekādu miera līgumu, tāpēc tas nav iespējams.

    0
    0
    Atbildēt

    0

dro 02.08.2013. 11.52

“Всем спасибо”: из-за Сноудена США готовы пойти на “беспрецедентный шаг” в отношениях с Россией
http://newsru.com/world/02aug2013/usresponse.html

+1
0
Atbildēt

3

    egils_krastins > dro 02.08.2013. 12.54

    Ino

    Tas nav Snoudena dēļ. Patiesībā Krievijai (Putinam) nekad nav gribējies tā pa īstam draudzēties ar ASV. To es pamanīju kādā Putina intervijā, kurā viņš teica, ka izbeigt pretstāvēšanu nav labi. Aukstais karš nav beidzies. Tas turpinās…

    Tātad Putinam pat prātā nenāk draudzēties ar ASV. To draudzību vēlas ASV:)

    Tāpēc ASV reakcija ir tieši tā, ko Putins cerēja dabūt – tikšanās nebūs.

    Viss pašlaik grozās ap notikumiem Tuvajos Austrumos. Izraēlas un palestīniešu miera līgums pēc 9 mēnešiem – tas ir būtiskās trieciens Putina interesēm. Tāpēc nedomāju, ka Obamas administrācija daudz bēdāsies par tikšanās ar Putinu neiespējamību.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 02.08.2013. 13.01

    tara. Tas nav Snoudena dēļ.
    ________________
    Ir gan. Man patīk ar Tevi strīdēties:) Kamielim muguru pārlauž ne jau uzkrautā smagā krava, bet pēdējais salmiņš, kas ir par daudz. Obamam beidzot jāsaglābj seja un jāatzīst, ka viņš tāpat kā Bušs nav īsti ieskatījies Putina acīs:)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > dro 03.08.2013. 06.56

    tara
    Patiesībā Krievijai (Putinam) nekad nav gribējies tā pa īstam draudzēties ar ASV. To es pamanīju kādā Putina intervijā

    Tā bija bēdīgi slavenā Minhenes runa.

    0
    0
    Atbildēt

    0

austrisv 02.08.2013. 10.12

Manuprāt, katrs saprātīgs latvietis, kam ir galva uz pleciem saprot, kas ir Putina Krievija un viņa propaganda, kā arī milzu vara čekai un kāre pēc pasaules kundzības. Ak šie “grazji”, kas nokļuvuši “kņazi”!
Launuma impērija atkal uzplaukst ar jaunu spēku Putina vadībā. Šausmīgi, ka tādai valstij esam kaimiņos, jo tas paliek arvien bīstamāk un bīstamāk. Re, Putins jau vervē sev Ukrainu…

+5
-1
Atbildēt

1

    efeja60 > austrisv 04.08.2013. 18.05

    Padomā, kas varētu nākt pie varas Krievijā bez Putina.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Eleonora Maisaka 01.08.2013. 22.57

Linux Mint 15
Lūk, Pāvels Durovs jau piedāvā Snoudenam darbu!

Aņka Sukātāja piedāvāja Snoudenam aprecēties
Анна Чапман предложила Эдварду Сноудену жениться на ней
http://top.rbc.ru/society/04/07/2013/864588.shtml

Ko tie krievi tur taisa cirku, ko viņi taisās apmuļķot? Cirks ar “dzīvošanu” Šeremetjevas lidostā, cirks ar advokātu, cirks ar jakobi nevēlēšanos bojāt attiecības ar ASV. Būtu pateikuši, mēs savu spiegu neizdodam un viss un tas būtu tikai pareizi. Amerikāņiem un Rietumu sabiedrībai jau sen viss ir skaidrs, bet pašu bidlām, var pateikt šā, var pateikt šitā, var vispār neko neteikt. Tam nav nekādas nozīmes.

+3
-3
Atbildēt

0

efeja60 01.08.2013. 19.47

Jo vairāk viņi viens otru ēdīs (jeņķi un krievi), jo labāk godīgam latviešu cilvēkam.

+3
-10
Atbildēt

8

    janis17 > efeja60 02.08.2013. 00.17

    Tas ir pārāk naivi pat priekš tevis….

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > efeja60 02.08.2013. 08.54

    Ko tev jeņķi nodarījuši?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > efeja60 02.08.2013. 09.49

    jeņķu elite ir sagrābusi 50% pasaules resursu, tāpēc citur cilvēki dzīvo badā, bez ūdens, bez medicīnas, bez izglītības, kamēr miljardieri turpina vairot savas bagātības.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    janis17 > efeja60 02.08.2013. 10.11

    Ha, ha, ha, ha,ha, ha, ha…
    Neesi pārlasījies Engelsu un Trocki??????

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > efeja60 02.08.2013. 10.17

    Normunds
    Jo vairāk viņi viens otru ēdīs (jeņķi un krievi), jo labāk godīgam latviešu cilvēkam.

    Taisnība, lai tik plēšas.
    Viņu draudzība ir nesusi tikai postu. ASV agresija pret Vāciju WWI, lai aizstāvētu Krieviju, kam tas bija vajadzīgs. ASV agresija pret Vāciju WWII, kas izglāba drausmīgāko necilvēciskāko bandītisko veidojumu, fašistisko izdzimteņu Krieviju un tās cilvēkēdājus. Ja tas nebūtu noticis, iedomājies tikai izej uz ielas, neviena smirdīga, agresīva primāta, nekur vairs nedzirdi viņu drausmīgo vergu žargonu – feņu, neviena sātanistu tempļa, visi cilvēki laipni un smaidīgi, visur tīrība un kārtība.
    Pēc maniem apvērsumiem, ap 2010. gadu Taliban jau būtu izgriezuši pēdējo smirdīgo okupantu Kaukāzā, Tatarstānā un Baškartostānā un aplenkuši Tulu. Fašistu Krievija būtu izlūgusies kļūt par NATO protektorātu, pārņemot civilizētās Eiropas valodas, reliģiju un dzīves veidu. Nē, idiots Bušs nolemj, ka jāiebrūk Afganistānā, lai paglābtu krievus no Taliban taisnīgās atriebības par 1,3 miljonu Afganistānas iedzīvotāju zvēriskām slepkavībām.
    Līdz šim vienīgi izcilākā ASV prezidenta, Reigana, kurš ielauza absolūtā ļaunuma asaku, pragmātisms pret krievu, ir nesis cilvēcei labumu, cerēsim, ka līdz jaunam reiganam, kas to izbeigs uz visiem laikiem, ilgi vairs nebūs jāgaida. Žēl, ka paiet gadi un Makkeinam netika dota iespēja ienest savu artavu cīņā pret sātanu.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > efeja60 02.08.2013. 10.20

    DikembeSakamoto
    Ja šorīt pirms brokastīm savām rokām esi izrāvis aknas pieciem SC atbalstītājiem, protams, esi tiesīgs pakritizēt arī ASV.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    dzintarz > efeja60 02.08.2013. 22.51

    Normunds Jo vairāk viņi viens otru ēdīs
    ==============
    Klau, normi!
    Šķiet, ka tev jau sen neviens nav teicis vienkāršos vārdus: Tu Esi Stulbs!

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    efeja60 > efeja60 04.08.2013. 18.04

    Nē, man saka, ka es esot gudrs.

    0
    0
    Atbildēt

    0

ltvpanorama 01.08.2013. 19.24

nezkāpēc visi pseido cīnītāji – tirliņi meklē patvērumu tur kur cilvēku tiesības kājām tiek mīdītas un cilvēkēdāju tikumi valda..bet būtībā Snoudens ir prasts nodevējs un zvēresta pārkāpējs..strādāja uz Kantori un algu saņēma (protams es tomēr neizslēdzu versiju par to ka puisis tika savervēts), ļoti ceru ka ātri pierīsies Krievijas ” demokrātiju” un cilvēkmīlestību līdz aknas nosēdīsies..par otru tirliņu Asanžu nemaz nerunājot – tas no kremļa naudu saņem par to ka var apd..st Rietumus Kremļa propagandas kanālā..protams pasaule nav melna un balta..tikai lieta tāda ka sū.. statistiski stipri vairāk nāk no aizzilupes ..un krāsas tur nudien bijušas un ir daudz drūmākas kā Londonā vai Vashingtonā, D.C.

+14
-6
Atbildēt

4

    janis17 > ltvpanorama 02.08.2013. 00.16

    Krievijas demokrātijai ir garas rokas un daudz polonija, lai tiktu galā ar saviem liekrunātājiem. Snowdens drīz sapratīs, ka kļuvis par mūslaiku Lī Hārviju Osvaldu.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > ltvpanorama 02.08.2013. 12.41

    Atļauja piešķirta tikai uz gadu. Tā kā gada laikā vēl daudz kas var mainīties.

    Starp citu, sabiedrības atbalsts Snoudenam ir arī ASV. Jo nevienam nav patīkami, ja kāds rakājas personiskajās mantās, lai kas tas arī būtu.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ltvpanorama 02.08.2013. 16.33

    “Atļauja piešķirta tikai uz gadu.”
    Bez tiesībām to pagarināt?:)
    Varbūt tas nozīmē, ka Snoudens pēc gada vairs nebūs starp dzīvajiem un nebojās starpvalstu attiecības? Varbūt tas nozīmē, ka tas tikai acu aizmālēšanai un, kad ažiotāža norims un Snoudena vārdu reti kurš atcerēsies to bez trokšņa nogādās ASV? Variantu ir desmitiem un iznākums ir atkarīgs no tik daudziem viens otru izslēdzošiem faktoriem, ka paredzēt to nav iespējams. Kā Krievijai tanī brīdī būs izdevīgi, tā tā rīkosies.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    dzintarz > ltvpanorama 02.08.2013. 22.47

    betijacelmale “Atļauja piešķirta tikai uz gadu.”
    ============
    Snaudiens, kā jau mazpieredzējušiem mūsdienu (spiegufilmas un citus subkultūrmēslus pārskatījušamies) jaunēkļiem bieži gadās ir iekūlies “cucvangā”.

    Šitie dēli/meitas un mazdēli/mazmeitas jums “ūdensglāzi nepasniegs”..

    +1
    0
    Atbildēt

    0

lasis75 01.08.2013. 16.50

Snoudenam jau ir darbs… viņi ar Putinu un Annu Čepmenu tagad ir kolēģi.

+11
-6
Atbildēt

1

    ilmisimo > lasis75 01.08.2013. 17.37

    Varēs ne vien Dostojevski lasīt.Varēs Ļeņina/Staļina darbus studēt. Un katru dienu piekāpt uz Mauzoleju.Pēc peļu eļļas.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

Inese 01.08.2013. 16.39

Lūk, Pāvels Durovs jau piedāvā Snoudenam darbu!

http://s1.bild.me/bilder/060112/731878345.jpg
Сегодня Эдвард Сноуден — человек, разоблачивший преступления американских спецслужб против граждан всего мира — получил временное убежище в России. В такие минуты чувствуешь гордость за нашу страну и сожаление по поводу курса США — страны, предающей принципы, на которых она некогда была построена.

Приглашаем Эдварда в Петербург и будем рады, если он решит пополнить звездную команду программистов ВКонтакте. В конце концов, нет более популярной европейской интернет-компании, чем VK. Думаю, Эдварду может быть интересно заниматься защитой личных данных миллионов наших пользователей.

+2
-4
Atbildēt

0

ligakalnina 01.08.2013. 16.03

Nu re, beidzot atradis valsti, kur nenotiek tādas šausmu lietas, kā ASV, sveiciens visiem, kas šo te narcisu un klaunu aizstāvēja, nu viņš pierādīja, ka patiešām ir “principāls” cīnītājs par ctb un īsts idealists.
Gaidīsim, ka ar tikpat lielu degsmi viņš sāks atmaskot Krievijā notiekošos ctb pārkāpumus.

+18
-12
Atbildēt

7

    Inese > ligakalnina 01.08.2013. 16.23

    Džerīt, labāk TU sāc atmaskot Latvijā notiekošos cilvēktiesibu pārkāpumus. Vismaz kāda jēga no tevis būs ;)

    +6
    -13
    Atbildēt

    0

    guna_sniedzina > ligakalnina 01.08.2013. 17.19

    @dzeris
    Tas vairāk atgādina, ka Pasaule nav MelnBaltā bet Pelēkas krāsas toņos izkrāsota.. Arī ASV ir savi trūkumi un problēmas. “Multi-polārajā” pasaulē ir iespējami dažādi pārsteigumi.
    Kopumā, tas ir pozitīvi, ka Krievija piešķīrusi SniegaLīgzdam (Snow Den -am) patvērumi, kaut, protams, tas izskatās pietiekami idiotiski. Bet tā ir savstarpēja valsts konkurence Multipolārajā pasaulē, un tas galu galā nāk mietpilsoņiem pa labu.

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 02.08.2013. 10.03

    Neviens jau nešaubās, ka ASV ir trūkumi, bet, salīdzināt ar Krievijas “trūkumiem”, sevisķi, att. pret ctb ievērošanu, tos vispār nevar.
    Nedomāju, ka S. ir kāds principiāls ctb aizstāvis, viņš zināja, kur iet strādāt, un zināja, ka parakstījies par slepenības ievērošanu, čalim sagribējās kļūt slavenam, un viņš mierīgi “uzmeta” savu valsti, un tas ir nožēlojami.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    dro > ligakalnina 02.08.2013. 10.30

    TT… tas galu galā nāk mietpilsoņiem pa labu.
    _________________
    Kas tad ir mietpilsoņi? Tā pati vidusšķira, kuri ir katras sabiedrības pamats, un kurus tā neieredz boļševiki. Mietpilsoņiem rūp labklājība, ģimene, bērnu nākotne, tos neaizrauj pasaules pārveidošana /vispasaules revolūcija, jauna cilvēka radīšana neatkarīgi no tā vai tas būs komunisma cēlājs, Hitlera pārcilvēks vai bezdzimuma būtne – dzīves baudītājs/ , jo saprot, ka tā ir absurda ideja:)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > ligakalnina 02.08.2013. 12.36

    dzeri

    Ja Amerikai ir trūkumi, tad kā viens cilvēks var uz tiem norādīt, ja runāt par to ir aizliegts?

    Manuprāt ir jāvērtē vai Snoudena atklājumi ir nākuši sabiedrībai (ne tikai ASV) par labu?!

    Un te viennozīmīgi jāsaka, ka jā!!! Par izzspiegošanu sabiedrība tikai nojauta, tagad tas ir pierādīts fakts.

    Nupat Britānijā izskanējušais skandāls par plašsaziņas līdzekļu saistību ar telefonu noklausīšanos (arī policija bija iejaukta) Merdoka impērijā jau parāda, ka šī tendence nav tikai ASV. Tāpēc jādara viss, lai to novērstu.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > ligakalnina 02.08.2013. 13.14

    tara. Manuprāt ir jāvērtē vai Snoudena atklājumi ir nākuši sabiedrībai (ne tikai ASV) par labu?!
    Un te viennozīmīgi jāsaka, ka jā!!! Par izzspiegošanu sabiedrība tikai nojauta, tagad tas ir pierādīts fakts.
    ____________________
    Šajā pasaulē nekas nav viennozīmīgs, pat nāve /man riebjas šis vārds/. ASV uz valsts pasūtījumu nenoklausās sarunas, lai kā gubernators Krievijā ieslodzītu sievieti, kura atteikusies kļūt par viņa mīļāko, nerunājot par opozīciju. Es pat teiktu par maz noklausās, jo tad nenotiktu dvīņu brāļu vai Bostonas traģēdija.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > ligakalnina 02.08.2013. 14.19

    Ino

    Palasi par Merdoka epopeju Britānijā. Nevar šīs lietas ielaist, kā hronisku slimību. Par Kamerona preses sekretārs atstāja amatu, kad sākās izmeklēšana.

    Es piekrītu, ka pasaule kļūst arvien komplicētāka, tāpēc ir tik svarīgi paturēt acu priekšā lielāku bildi, lai nesajuktu labais ar slikto.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Kaspars Špūle 01.08.2013. 16.02

Pērtiķu šahs.

+4
-4
Atbildēt

0

dro 01.08.2013. 16.00

Russ svjataja, spravedļivaja:
СЕЛЬСКИЙ УЧИТЕЛЬ ИЛЬЯ ФАРБЕР ПОЛУЧИЛ 7 ЛЕТ КОЛОНИИ СТРОГОГО РЕЖИМА ЗА ВЗЯТКУ

01 августа 2013 | 16:31
Кроме того, по решению Осташковского городского суда Тверской области он должен заплатить штраф в размере 3-х миллионов рублей.
Напомним, Фарбера обвиняли в получении взятки в 300 тысяч. Выступая с последним словом, осужденный заявил, что не совершал преступления.

+7
-6
Atbildēt

18

    Inese > dro 01.08.2013. 16.10

    Tevi tikai Krievija interesē? Par Latvijas spriedumiem bāz galviņu smiltīs? ;)

    Augstākās tiesas (AT) Krimināllietu palāta atstāja spēkā Rīgas apgabaltiesas spriedumu daļā, kurā kukuļu izspiešanā apsūdzētajam kādreizējam Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības augstskolas (RPIVA) rektoram, bijušajam Rīgas Komercģimnāzijas direktoram Jurim Stabiņam tika piemērots astoņu gadu cietumsods ar mantas konfiskāciju. http://www.apollo.lv/zinas/stabinam-atstaj-speka-bargo-cietumsodu/400974

    +6
    -9
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 01.08.2013. 16.11

    …lno….saprotama Tava vēlme demonstrēt, cik Tev tuva Krievijas mediju vide, bet…..kāpēc centies uzspiest portālā ir.lv divvalodību, kuru ar putām uz lūpām apkaro – tas gan nav īsti saprotams….nacionālistu tolerances “meistarklase”?….

    +9
    -12
    Atbildēt

    0

    Inese Birzniece > dro 01.08.2013. 23.38

    Ino. Par skolotāju Farberu,par Krievijas ģerevņu – pirms gada, pēc pirmā notiesājošā sprieduma – raidījums: http://www.1tv.ru/sprojects_edition/si5685/fi17571 ; iesaku noskatīties

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 02.08.2013. 07.57

    А. ПЛЮЩЕВ – Программа “Особое мнение”. Меня зовут Александр Плющев. Артемий Троицкий делится сегодня своим “Особым мнением”. Артемий Кивович, добрый вечер.

    А. ТРОИЦКИЙ – Привет, Саша.

    А. ПЛЮЩЕВ – И вот, слава Богу, специалист у нас прямо под горячую новость. В московский клуб Hungry duck отправляется Эдвард Сноуден, как сообщает Twitter, якобы принадлежащий этому самому Эдварду Сноудену, во что мы, конечно, ни на секунду не верим. Но, тем не менее, может быть, это хорошее место. Артемий Кивович наверняка бывал. Специалист по ночной жизни.

    А. ТРОИЦКИЙ – Hungry duck, “голодная утка” в переводе с английского, это место не то что известное, место легендарное и пресловутое. Сейчас он располагается на улице Садово-Черногрязской, его любят экспаты.

    И по новому адресу я там никогда не быввал, поскольку из ночной жизни ушел в ранне-вечернюю семейную.

    А раньше “Голодная утка” располагалась в Центральном доме работников искусств на Пушечной улице в самом центре, около “Детского мира”, и это было самое разнузданное место в Москве в 1990-е годы. Прославился клуб тем, что там впервые в Москве стала практиковаться такая веселейшая народная забава, как танцы голых девушек на столах, причём, это были не какие-то профессиональные стриптизёрши или простутки, вот, были нормальные девушки, студентки, нянечки всякие, ПТУшницы, лимитчицы, кто угодно. Ну, просто весёлые девушки, которым нравилась музыка и которым нравилось такое времяпрепровождение, такое колоритное.

    Там всегда было очень много экспатов в “Голодной утке”, потому что они особенно любити наблюдать русских девушек и заводить с ними знакомства, после того как могли убедиться во всех анатомических подробностях, в их конвертируемом качестве. Так что когда-то это был знаменитый клуб.

    Что сейчас в Hungry duck’е, я не знаю. Но я могу точно сказать, что если Сноуден поехал в Hungry duck, значит, он решил разговеться после транзитной зоны Шереметьево по полной программе.

    Это очень хорошо, потому что…

    А. ПЛЮЩЕВ – Это значит, что он отверг предложение госпожи Анны Чапмен. Она же предложила ему жениться на ней.

    А. ТРОИЦКИЙ – Я думаю, что, может быть, у них там будет свидание в этом Hungry duck. Потом, в конце концов, Hungry duck ни к чему абсолютно не обязывает. То есть он может сначала пройти тесты там, потом уже отправиться к Анне Чапмен и сравнить её с тамошними девушками. Боюсь, что Анна Чапмен проиграет в сравнении с завсегдатаями женского пола этого самого клуба. В любом случае хорошо, что он поехал не ко мне домой, потому что я помню, что в одной из программ я сказал, что рад буду предоставить ему угол. Хорошо, потому что у меня дома сейчас идёт косметический ремонт, и угол я…

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 02.08.2013. 08.18

    ….vareni!….īstlatvietis lno nomainījis superaci, kurš uzmācīgi mēģināja piesārņot portālu ar tekstiem krievu valodā….Jums tāds slīdošais grafiks?….
    ….savdabīga saspēle…:))

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > dro 02.08.2013. 08.57

    sirtaki. Paldies noskatījos. Šajā notikumā mani pārsteidza neadekvātais sods, pat ja būtu bijusi kukuļņemšana, bet viss izrādīdījās daudz briesmīgāk…Tāda diemžēl ir Krievija, kuras aizstāvis par meliem no zanēm saņem plusus:)

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 02.08.2013. 08.59

    zanE. Netērē laiku, bet vāc parakstus nevainīgā Čalovska atbalstam:)

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > dro 02.08.2013. 09.53

    zanE – tavi komentāri man patīk, un bieži es domāju līdzīgi, taisni tāpēc atļaušos patreikt – pārmetumi Ino šoreiz nedaudz nevietā.
    1. viņš nekad nav iestājies ne pret krieviem kā etnisku grupu, ne pret krievu valodu kā tādu.
    2. manuprāt, svarīga nevis valoda, bet, komentara saturs, valodu dažādība ir apsveicama, valodu nezināšana un pieturēšanās pie vienas valodas globālajā pasaulē ir provincialisms, un krievu valoda ir ļoti bagāta un skaista valoda, pie kam arī bieži lietojama, sevišķi Latvijā ( tas nenozīmē, ka valsts līmenī latviešu valoda nav jāsargā), man ārkāsrtīgi riebj Putina režīms, bet, ļoti patīk krievu valoda.
    3.ja tādu komentāru uzrakstītu zirnekliene, to varētu saprast, no tevis, kas ir it kā liberāls cilvēks, tas ir nedaudz dīvaini, manuprāt, V nevajadzētu censties būt nacionālākai par NA, un cīnīties par šo lauciņu, drīzāk, vajadzētu domāt par daļas SC elektorāta piesaistīšanu.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 02.08.2013. 10.02

    ….Dzeri….pārlasi Kalvja Apsīša komentārus, kuros pārpublicētais teksts krievu valodā – perfekti iztulkots latviešu valodā…..tā ir cieņa pret valodu….un…auditoriju…. :)

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > dro 02.08.2013. 10.11

    Nu beidz, vairākums te saprot krievu valodu, vispār, nezināt valodu, kurā sarunājas 30% valsts pilsoņu, manuprāt, muļķīgi, saprotams, ir cilvēki, kas nerunās krievu val. “principā”, bet, diezin vai tas ir pareizais variants.
    Tas, saprotams, nenozīmē, ka krievval. nav jāzina latviešu valoda, bet, ja latvieši zinās krievu valodu, tas tikai runās tiem par labu, ja krievi nezina latviešu valodu Latvijā – nu ko par tādiem vispār var pateikt.
    Ne jau valoda kā tāda vispār pie kaut kā ir vainīga.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 02.08.2013. 10.11

    zanE. Šoreiz Tev taisnība, diemžēl esmu par slinku, lai tulkotu:)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 02.08.2013. 10.24

    dzeris49. Taisnība, neesmu ne pret krieviem, ne valodu, bet zirneklieni Šelobu tomēr uzskatu par savu domubiedri, lai gan jūdus neuzskatu par vainīgiem, ja krānā nav ūdens:) Tanī pašā laikā manuprāt katrai tautai tomēr piemīt sev raksturīgas labās un sliktās īpašības.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    gliters > dro 02.08.2013. 11.18

    Šeit ir viedoklis par krieviem un krievu kultūru, kas laika gaitā radies man pašai: http://www.owlnet.rice.edu/~ethomp/Perekryostki%201-2-2007.pdf

    Krievu kultūru (tās labākajās izpausmēs) uzskatu par skaistām “sirēnu dziesmām”, kurām ļaujoties var ātri nonākt “melnajā caurumā”, kas Krievija pēc būtības ir. Bet ja krieva dabai redz cauri, tad nekas netraucē šos “sirēnu priekšnesumus” izbaudīt bez jebkāda riska – jo daiļi jau tie ir.
    Peļevins patīk arī man – “Čapajevs un Tukšums”, “Kukaiņu dzīve”, “Generation P” u.c. Un tieši Peļevinam piemīt krievu nācijas raksturojums “kultūra ir, civilizācijas nav”. Un no ļaudīm, kuriem “civilizācijas (t.i. iekšējā uzvedības normu “rāmja”) nav, var sagaidīt pilnīgi visu un tāpēc no tādiem jo tālāk, jo labāk.
    Es neuzskatu, ka okupantu un kolonizātoru atstātā etniskā mantojuma dēļ katram Latvijas iedzīvotājam jāprot krieviski, taču man arī negribas tulkot gan tāpēc, ka literārās spējas sevī neatrodu, gan tāpēc, ka absolūtais vairākums šejienes publikas krievu valodu pārvalda, bet tie, kuri ne, diezvai ko daudz iegūs no mana tulkojuma. Galu galā svešvalodu pratējiem alternatīvu daudz.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > dro 02.08.2013. 12.22

    Ino
    Tāda ir arī Latvija.
    Noskatījos pāraidi – viss taspats, kas 1992. gadā, kad mani noēda skaudīgi un ļaunprātīgi ļautiņi Ventspilī.
    Cietumā ielikt neatradās iemesls, bet no darba piespieda aiziet. Vienīgais darbs, kas man jelkad patika…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 02.08.2013. 12.45

    tara. Nepiekritīšu. Netaisnība ir visur. Paši latvieši uzskata sevi par skaudīgiem. Iespējams, ka tā arī, salīdzinot ar rietumvalstīm, bet ja salīdzina ar Krieviju…!!! Vai neesi ievērojusi, kāds prieks portāla viesiem, ja kāds vietējais nodibinājis sekmīgu uzņēmumu? Pats biju liecinieks Maskavā, kad sākās kooperatoru laiki. Viens krievs ieskrēja “Rižskij vokzal” un skaļā balsī aurēja: Jūs redzējāt, jūs redzējāt? Rastreļat ih! Izrādījās, ka viņu satraukušas kooperatoru pašu izgatavotās džinsas. Arī es mainīju darbu – no darba pārvaldes tehniskajā daļā aizgāju uz paša vēlēšanos, lai gan priekšniecība centās atrunāt, jo krievvalodīgās kolēģes “nevarēja piedot”, ka esmu nopircis radiolu Viktorija. Man vienkārši riebās sēdēt ar viņām vienā telpā. Ir jau mums tās pašas dzimumzīmes, kas Krievijā, bet nav salīdzinami mērogi un nav tās agresīvās tumsonības..
    P.S.
    Cietumā ielikt neatradās iemesls.
    ____________
    Nu redzi, bet Krievijā valda princips: Bil bi čelovek, a statja naidjetsja:)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    gliters > dro 02.08.2013. 12.57

    Kā izteicās viens krievu disidents – OK, bija, protams, Staļins tāds, kāds viņš bija, bet kurš tad tos 4000000 ziņojumu čekai sarakstīja?
    Tāpat Parīzē nacistu okupācijas laikā uz GESTAPO durvīm bijis uzraksts krievu valodā “Ziņojumus no krieviem par krieviem nepieņemam”.
    Tā ka šie visi “beloj akaciji cveti emigraciji” nebija ne par mata tiesu labāki par Krievijas teritorijā palikušajiem lumpeņiem.
    Vnk vergu mentalitāte – gan mums, gan krieviem, bet viņiem ta ir vēl daudz vairāk izteikta.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > dro 02.08.2013. 13.13

    Piekrītu par verga mentalitāti – tāda ir arī Britānijā, kur dzīvoju pašlaik!:D

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > dro 02.08.2013. 16.36

    Zirnekliene – palasi arīSorokinu ( deņ opričnika, var arī saharnij kremļ), un Rubanovu ( Hlorofilija), ja tev patīk Pelevins.
    Kaut kur dažādi, kaut kur lidzīgi, kaut, Pelevins pārspēj visus.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Inese 01.08.2013. 15.31

Viena riktīgi laba ziņa šodien!

http://s1.bild.me/bilder/060112/708176945.jpg

+7
-11
Atbildēt

10

    lasis75 > Inese 01.08.2013. 16.09

    Apsveicu, Linux Mint 15! Tavi interneta komentāri paveica šo brīnumu.

    Komentē vēl aktīvāk un varbūt civilizētā pasaule izbeigs arī Krievijas vodkas boikotu. Vai vēl labāk – tu varētu nākt klajā ar uzsaukumu “Par katru homoseksuāļa neidzerto vodku es izdzeršu trīs!”.

    +13
    -6
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 01.08.2013. 16.14

    Par homoseksuāliem atļaušos tev, Pif, nocitēt izcilo krievu rakstnieku Viktoru Peļevinu (starp citu, Peļevins ir ģeniālā latviešu tenisista Ernesta Gulbja iecienītākais autors):

    “Разве могу осуждать мух за то, что ебутся? Однако когда на моей голове, злит. Так же и пидарасы. Когда в тихом уединении делают то, к чему лежат их души, кто возразит? Но они устраивают факельные шествия и приковывают себя к фонарям на набережной, дудят в дудки, бьют в барабаны и кричат, чтобы все знали про их нрав — что-де лупятся в очко и долбятся в жопу. Истинно, они хуже мух, ибо мухи только изредка согрешают на моей голове, пидарасы же изо дня в день пытаются совокупиться в самом ее центре. Мухи по недомыслию, пидарасы же хладнокровно и сознательно.

    И через то постигаю, что пялить они хотят не друг друга, а всех, причем насильно, и взаимный содомус для них только предлог и повод.”

    (c) В.Пелевин “S.N.U.F.F.”

    +5
    -13
    Atbildēt

    0

    lasis75 > Inese 01.08.2013. 16.18

    Nesapratu, bet tik un tā paldies. Šis citāts bija tikpat vērtīgs kā tā aforismu grāmatiņa, ko man darba kolēģi savulaik uzdāvināja dzimšanas dienā.

    +11
    -6
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 01.08.2013. 16.19

    Mācies valodas, Pif, un tad varēsi izdaiļot arī savu dvēseli.

    +4
    -11
    Atbildēt

    0

    lasis75 > Inese 01.08.2013. 16.29

    Es jau mācos, bet krievu valoda man pašreiz ir 4.prioritāte… aiz franču, vācu un spāņu. Un man ir aizdomas, ka brīdī, kad pienāks krievu valodai rinda, būs uzradušās jaunas prioritātes…

    +14
    -5
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Inese 01.08.2013. 16.48

    Acīmredzot, uztver Pelevinu burtiski, un tas ir galīgi garām, ne katrs var saprast bPelevinu.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 01.08.2013. 18.43

    Ak, viedais, Džeri, tevi, kā lielu Viktora Peļevina daiļrades pazinēju, es, niecīgais, pazemīgi lūdzu iztulkot man (nevis pārtulkot) šo manis citēto Dao Pesdina tekstu par mušām un noformālās seksuālās orientācijas cilvēkiem!

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > Inese 01.08.2013. 19.08

    Linux Mint 15
    Dvēseli neviens ar mākslīgi radītu bidlu feņu nevar izdaiļot.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 01.08.2013. 20.10

    disident, tu vari gan, izdaiļot. Ja ne dvēseli, tad sienu:

    http://s1.bild.me/bilder/060112/785482945.jpg

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Inese 02.08.2013. 08.04

    Izrāvi no knteksta citātu, kas tev šķiet saprotams un it kā sakan ar tavām fobijām no Pelevina vājākā romāna.
    Būtu, labāk, nocitējis ko no OMON – RA, Čapajev i pustota, Pokolenije P., utt., kur viņš forši ņirgājas par Krievijas realitātēm, tu esi tāds pats Pelevina pazinējs, kā es balerīna.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam