Putins: Snoudens joprojām atrodas Šeremetjevas tranzītzonā (papildin.)

145

Komentāri (145)

inta_s 26.06.2013. 14.40

The Greatest Speech Ever Made

http://youtu.be/WibmcsEGLKo

+2
0
Atbildēt

2

ligakalnina 26.06.2013. 13.09

Nu jau Krievijas Betmens apgalvo, ka tas S. ir tai tranzītzonā, nesen kā apgalvoja, ka viņš nav šķērsojis Krievijas robežu.
Meli melu galā.

0
-2
Atbildēt

2

    austrisv > ligakalnina 26.06.2013. 14.18

    Varbūt tā tranzītzona ir kāda ķirurģiska pārtaisīšanas operācija,jo suns jau zina ko ēdis, un tāpēc mēginās pārtaisīties, lai neatpazīst.
    Krievijas vadošajiem ticēt ir galīgs neprāts! Kad viņi runājuši patiesību?

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    inta_s > ligakalnina 26.06.2013. 14.34

    Gan Krievijas, gan ASV režīmam nevar ticēt:
    http://youtu.be/YPJCPcYCupY

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Kaspars Špūle 26.06.2013. 10.40

    Labi uzrakstīts.
    Te vēl par šo tēmuhttp://www.echo.msk.ru/blog/ganapolsky/1103070-echo/.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Rita Lazda > Kaspars Špūle 26.06.2013. 15.43

    Kā par brīnumu Snovdenam nav izvirzītas seksuāla rakstura apsūdzības…

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > Kaspars Špūle 26.06.2013. 16.22

    > whateva
    ————-
    Nekas vēl nav zaudēts. Šeremetjevas tranzītzonā šis jau divas naktis pavadījis kopā ar vikilīkeni Sāru Harisoni :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Rita Lazda > Kaspars Špūle 26.06.2013. 16.45

    es ar tā domāju, ka cirka labākā daļa vēl tikai priekšā :D
    jāaiziet un jāsameklē mana kolas pudele un popkorns… bet no otras puses, jāsāk rūpēties par veselību: grauzīšu salātus :=

    0
    0
    Atbildēt

    0

ligakalnina 26.06.2013. 08.39

Tur jau tā lieta, pēc daudzu komentētāju viedokļa, amerikāņiem būtu klusi jāgaida nākamais 11.09., rūpējoties vienīgi par teroristu ctb., pilnīgi sviestaina domāšana.

+5
-2
Atbildēt

6

    inta_s > ligakalnina 26.06.2013. 08.47

    dzeri, es nepieņemu 9/11 teoriju:
    http://youtu.be/yuC_4mGTs98
    Tas 9/11 ir tāds pats kā Kremļa organizētais dzīvokļa spridzināšanas pasākums – tikai DAUDZ lielākā izmērā.

    Pēc 9/11 visa ASV mainījās uz nepazīšanu. Tādas pārmaiņas nebija iespējamas bez 9/11 tipa notikuma.

    Mūžsenā pieeja:

    Problem – Reaction – Solution

    Ja vajag tad rada Problem, mēdiji izveido vajadzīgo Reation un tagad izbaudam “Solution”

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 26.06.2013. 09.02

    Ahā, amerikāņi paši sevi uzspridzināja, šīs teorijas sen apgāztas ar faktiem, nu bet, vismaz, man tagad skaidrs, kāpēc tev ir tāda attieksme pret ASV.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    inta_s > ligakalnina 26.06.2013. 09.41

    Ja lasīji manis iepriekš rakstīto tad vajadzētu saprast ka es uzskatu ASV režīmu veido koorporāciju elite, kurai nav nacionalitātes bet bāze ir ASV.
    Tātad tie nav nekādi amerikāņi kas paši sev ko izdarījuši.

    Bet vispār būtu jāveic pilnīga izmeklēšana lai nonāktu pie noziedziniekiem, tiesa ASV režīms jau pacenties iznīcināt lielāko daļu pierādījumu.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    austrisv > ligakalnina 26.06.2013. 12.26

    Džeri, vai tad neredzi no kurienes nāk tās pašuzspridzināšanās teorijas?

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Þanis Bezmers > ligakalnina 26.06.2013. 19.12

    Pilnīgi idiotiskās teorijas par Valsts departamenta inicēto Dvīņu torņu spridzināšanu, par ASV pasaules virskundzību, ASV kā Krievijas galveno ienaidnieku, sīkekonomikas valstu absolūto patstāvību (par Latviju) pašreizējā ekonomiskajā situācijā u.c. murgi ļoti labi piesaista šeit tusējošos “gudriniekus” pie jeģinorsu ideoloģiskām konvulsijām. Meli un viena vienīga falsifikācija birst laukā no viņu pēc izskata cienīgās argumentācijas. Plus loģikas kūleņi un virtuves definīciju daudznozīmīgums. Uz tiem arī uzraujas mūsu caurmēra komentējošie amatieri.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > ligakalnina 27.06.2013. 19.53

    ierados gan ir viens zolīds,profesionāls komentātors,es pat nebiju dzirdējis tādus vārdus,kā ”jeģinorsu”,”inicēto”,un cik daiļi,nepiespiesti,garāmejot viņš māk noliet ar samazgām citādi domājošos,pat neviens arguments nebija vajadzīgs,lai visi saprastu ASV kritiķu idiotismu un amatierismu.Vienīgi nesapratu,kurš te runā par ”sīkekonomikas valstu absolūto patstāvību (par Latviju) pašreizējā ekonomiskajā situācijā”.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Þanis Bezmers 26.06.2013. 08.07

Te nav divu domu. Krievu specdienesti savējam sen būtu parādījuši “kuzjkinu maķ” Krievijā, vai iebarojuši ar poloniju, ja šis būtu pamucis uz ārzemēm. Nav ko strīdēties un laiku tērēt ar mūsmāju lēti nopirktajiem jeģinorosu provokatoriem. Ne tikai diskutēt, pat lasīt šos viepļus nav vērts. Tā viņi drīzāk aizvāksies.

+9
-1
Atbildēt

13

    austrisv > Þanis Bezmers 26.06.2013. 10.19

    Pilnīgi piekrītu, jo būtu jau brīnums, ja šajā portālā nebūtu “maigie krievu apskāvēji” ar savu prokrievisko muldēšanu Normunda Grostiņa kompānija ar superaci un mordu kopā. Visiem labi saskan. Palasiet- pilnīgi līdzīgi viedokļi par slikto ASV un mūžam labo Krieviju.
    Tikai par velti lai necer, ka mēs nezinām, ka sviņi faktiski ir.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Þanis Bezmers 26.06.2013. 12.12

    Bet,tu varētu parādīt tos komentārus par mūžīgi labo Krieviju,man nav nācies īpaši bieži uz tādiem uzdurties?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    inta_s > Þanis Bezmers 26.06.2013. 12.21

    Ērik, rekomendēju nenolaisties līdz tam līmenim kad jāpierāda ka neesi ēzelis. Viņas fantāzijas nav jākomentē.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > Þanis Bezmers 26.06.2013. 12.25

    Nemaz jau nav atklāti jāslavē Krievija, jo tas jau būtu pārāk atklāti un skaidri. Ir jāmaskējas.Vienkārši ir jānoniecina Latvijas neatkarība, tās virzība uz EUR, kā arī jānoniecina Latvijas stratēgiskie partneri, un Latvijas ieguvumi ES!
    Vai tad morda te neplātās , ka tikai krievu okupanti te varot visu sakārtot, bet viņš jau vienmēr ir atklāts nepārprotami.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    inta_s > Þanis Bezmers 26.06.2013. 13.21

    Vai vēlaties teikt ka tas kas ir par neatkarīgu Latvijas Republiku tai skaitā neatkarīgu monetāro un fiskālo politiku ir Kremļa pielūdzējs?
    Pie tam sniedzot ekonomiski pamatotus argumentus par labu palikt pie lata.

    Kādam tad jābūt tam profilam latvietim kas nevēlas integrēties ES bet gan nostiprināt tieši latviskās vērtības un celt Latvijas Republikas ekonomiku un tās neatkarību?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > Þanis Bezmers 26.06.2013. 14.15

    Viedokli, uz to varu atbildēt pilnīgi droši, jo Latvija viena pati nekad ilgi nebūs neatkarīga valsts, jo to pierādījusi vēsture!!!! Vienmēr Krievija ir mūs okupējusi, kā tas pēdējo reiz notika 1940. gada 17 .jūnijā!!!
    Tātad nav jau pirmā reize, kad Krievija iebrukusi mūsu teritorijā, jo viņai nekad nav diezgan!
    Tātad gudras latvietis ir tas, kas mācās no pagātnes kļūdām un neceļ gaismas pilis, kas attiecas uz Krieviju! Tātad ilgi Ls pastāvēt nevarēs, nu gluži tāpat kā tas notika 1940. gada 17. jūnijā! Agri vai vēlu Krievija savu mērķi mēginās īstenot. Jautājums vien, ar kādām metodēm tas notiek!
    Vai tad nu par velti nav vēl vecās padomjlaika mācību kartes mūsu krievu skolās.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Þanis Bezmers 26.06.2013. 14.24

    Es atceros,ka bija arī tādi vācu baronu laiki,esot bijuši arī zviedru laiki un poļu laiki.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    inta_s > Þanis Bezmers 26.06.2013. 14.32

    Bet,
    izskaidrojiet man lūdzu ar racionāliem argumentiem kā Latvija tiks okupēta ja tā attīstīs savu ekonomiku paturot monetārās politikas neatkarību savās rokās un paliks pie lata. Taču tā netiks okupēta ja tiks ieviests EURO (faktiski tā jau ir ES ekonomiskā okupācija ja mēs zaudējam monetārās politikas neatkarību).

    Lūdzu izskaidojiet soli pa solim kā jūs redzat to scenāriju ka Krievija okupē Latvijas Republiku jo mums ir lats.

    Paldies!

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Þanis Bezmers 26.06.2013. 14.47

    Šķiet,ka vienīgais reālais scenārijs varētu būt šāds:ASV atļaus krieviem okupēt Latviju par sodu,ka nepateicīgie bauri negrib ieviest euro,lai Latvijas ekonomika būtu ērti kontrolējama no attāluma.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > Þanis Bezmers 26.06.2013. 17.06

    Ērik, kurš teica, ka nepateicīgie bauri visi negrib EUR? Ja domā tās aptaujas, tad tām nu gan ticēt nevar, jo
    1)tās ir privātkompānijas: kas maksā, tas pasūta mūziku,
    2) Vai tad Freimanis no aptauju kompnija snekļuva par Diena sgalveno redaktoru? Interesanti kāpēc tad nu viņš uz īsu brīdi bija tik uzticams mūsmāju oligarhu trijotnes nopirktajai Dienai!
    Rezumē ir tāds, ka aptauju ticamība ir pārāk zema!

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > Þanis Bezmers 26.06.2013. 17.06

    Viedokli, netaisos neko tev ne atbildēt. Paliec gribot! Pārāk žēl labā laika, lai to tērētu neauglīgām atbildēm!

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Þanis Bezmers 26.06.2013. 18.38

    Bet,tu nesaprati jautājumu?Kādas briesmas mums draud no Krievijas,ja neieviešam euro?Jūs ar savu euroieviesēju kompāniju taču visu laiku baidāt ar Krieviju šai sakarā!Ieviešam euro -esam drošībā,neieviešam euro -Krievija mūs okupē.No kurienes šī klišeja?Kāds mehānisms briesmām?Ferštein?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    inta_s > Þanis Bezmers 26.06.2013. 18.39

    Bet,
    žēl ka sekojat Sarmītes piemēram: http://youtu.be/gIMWtbjJprk?t=2m25s
    Lai gan ja jau Jūs pati vērtējat savas atbildes kā neauglīgas, tad varbūt tiešām nav vērts tērēt laiku.

    Lai tad nu lasītāji spriež par katra argumentāciju, kas šeit izteikts.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Kârlis Kleins 25.06.2013. 20.37

Interpolam nav atļauts iekaukties kara, politisko, rasu un reliģiskas dabas jautājumu izmeklēšanā, raksta „The Wall Street Journal”.
=============================

IR aizvien nav izgulējuši dzērumu? Vai korektors pazudis nezināmā virzienā?

+1
-3
Atbildēt

0

austrisv 25.06.2013. 19.13

Kāds brīnums, ja Normundam bail no ASV bet viņš droši ka nebaidās no krievijas specdienestiem

+9
-5
Atbildēt

10

    Signija Aizpuriete > austrisv 25.06.2013. 22.03

    ——–
    Bet tiešām brīnums -, ka te kāds IRšu aktīvists nav spējīgs apjēgt sen Hoļivudā apspēlēto!?

    Enemy Of The State
    http://www.youtube.com/watch?v=AoNT6u3mQew

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > austrisv 25.06.2013. 23.34

    Bet,tas tev tāds hobijs – visus,kas ierauga kādus rietumu demokrātijas trūkumus,nekavējoties apsūdzēt Krievijas mīlēšanā?Jeb tev par to maksā?

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 26.06.2013. 10.15

    Ērik, Kaut kā dīvaini, ka viens un tas pats pulciņš, kurā ir Viedoklis, Ēriks, Normunds, morda un gan jau vēl superacs, ir gan pret EUR, gan pret ASV un paskatīsimies tālāk… Jau pasen to pamanīju, un nemaz nav jālasa komentāri, lai zinātu, ko šis nelielais pulciņš sludina.
    Izskatās, ka jums kāds maksā, kā jau pats to novērtē. Pulciņš mazliet tiek palielināts, gan jau no Normunda partijas biedriem TK.
    Man tu vari nestāstīt, kā intereses šis pulciņš pārstāv, ja jau Latvija sstratēģiskais partneris, arī caur NATO, kuru ASV pamatā uztur ar savām finansēm, un ne tikai, pēkšņi palicis par ienaidnieku Nr 1. Nu gluži kā Krievijai!

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > austrisv 26.06.2013. 11.17

    Bet – nu, Ēriku, tomēr, tai kompānijai pieaskaitīt nevajadzētu, ne visi, kas kritizē Latvijas valsti, ir tās ienaidnieki, un ne visi, kas kritizē ASV, ir Krievijas atbalstītāji.
    Un kritizēt jau arī var dažādi – ar ļaunu prieku, vai ar sāpi, ka viss nav, kā vajadzētu būt.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > austrisv 26.06.2013. 11.18

    Bet,labākā aizsardzība ir uzbrukums,to mēs visi jau zinām :D Tomēr uz jautājumu neatbildēji,tātad tev ir pilnīgi vienalga,ko ASV dara, – jo viss,ko dara ASV,ir labs?Tā saprast tavu komentāru?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    inta_s > austrisv 26.06.2013. 12.09

    Kad beidzas argumentu tad sāk iztēloties kādas ir tās personības kas argumentē un kādi ir to motīvi. Es līdz tādam līmenim nenolaidīšos – lai veicas!

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 26.06.2013. 12.21

    Viedokli, kādi gan tev ir tie argumenti? kaut kā nemanīju.
    Lūk, man nebeidzas argumenti, jo ASV ir Latvijas stratēgiskais partneris, un tikai pateicoties ASV mēs ieguvām neatkarību atkal no jauna. Paldies Reiganam, kurš to PSRS ar militāru bruņošanās sacensību iznīcināja.
    Nebūs ASV stipra, tad Krievija tūlīt mūsu valsti sagrābs. Tie ir visspēcīgākie argumenti par labu ASV, jo ASV nekad nav mūs okupējusi atškirībā no Krievijas. gan Pēteris pirmais, gan Ivans Bargais, gan Staļins. Nekad mums neliks mieru arī Putins. Ta snu ir 100 % skaidrs.
    Viedokli, kādi ir tavi argumenti pret šo!

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    inta_s > austrisv 26.06.2013. 13.15

    Izlasiet grāmatu Diplomātija H. Kisindžers, vismaz to sadaļu kur Rūzvelts deva atļauju Staļinam okupēt Baltiju.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > austrisv 26.06.2013. 14.19

    Karu bizness

    Visur pietrūka naudas, bija daudz bezdarbnieku un nabago, socialās sistēmas nevarēja rūpēties par visiem, tādēļ tautā pamazām sāka augt neapmierinātība. Fabians pārliecināja valdības pārstāvjus ar vienu sitienu nosist divas mušas: 1) karš esot labākais līdzeklis atkal apvienot cilvēkus cīņā pret kopīgo ārējo ienaidnieku, kā arī 2) karš palīdzēs apmaksāt valdības parādus, izmantojot šim nolūkam iekaroto zemju bagātības. Lai iedarbinātu kara mašinēriju, Fabians lika būvēt fabrikas un finansēja ieroču ražotājus, aizdeva naudu armijai un visbeidzot piedāvāja kara upuriem lielus kredītus (par lieliem procentiem) kara posta novēršanai. Pēc tam tika doti vēl lielāki kredīti zem „saimniecības veicināšanas“ . Šī sistēma bija tik veiksmīga, ka daudzām valstīm pēkšņi radās ne tikai ārējie parādi (t.i. Fabianam), bet tās bija iesaistītas arī militāros konfliktos un bija spiestas tajos piedalīties.

    Fabians rūpējās par to, lai vienmēr saglabātos noteikts „spēku līdzsvars”, lai jebkuru valsti varētu piespiest karot ar jebkuru citu valsti. Tas Fabianam likās labi gadījumos, ja kāda valsts ignorēja viņa „priekšlikumus”, nemaksāja viņam parādus vai gribēja ieviest jaunu, neatkarīgu naudas sistēmu. Fabians vienmēr finansēja arī to valsti, kurai uzbruka, lai karš turpinātos pēc iespējas ilgāk (lai uz postījumu atjaunošanas rēķina varētu nopelnīt pēc iespējas vairāk), un tad ļāva atmaksāt „savus kredītus“, izlaupot iekaroto zemju bagātības.
    http://www.aplis.lv/publikacijas-citimateriali/39-fabians.html

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    inta_s > austrisv 26.06.2013. 14.28

    0
    -1
    Atbildēt

    0

dace_ampermane 25.06.2013. 17.42

Normunds No ASV patiešām sāk palikt bail.

Normi, aizej uz “Čomski” Lāčplēša ielā , paņem to 2 litru plastika aliņu, ierocies aliņā un trīci :)

+12
-7
Atbildēt

3

    ilmisimo > dace_ampermane 25.06.2013. 18.35

    Normunds No ASV patiešām sāk palikt bail.
    ______________________
    Vot užašķ.

    Jālien zem pečkas un jāgaida Jemeļa.Ar woblu.

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > dace_ampermane 26.06.2013. 08.44

    “ASV režīms pielīdzināms Krievijas režīmam” – ar to pilnīgi pietiek, lai tālāko vispār nelasītu.
    Iespējams, man nav tik daudz informācijas par ASV notiekošo, toties par Krievijā notiekošo pilnīgi, un šādu apgalvojumu var nosaukt vienīgi par murgu.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    inta_s > dace_ampermane 26.06.2013. 08.48

    Tā nu Jūs esat ieprogrammēts.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

inta_s 25.06.2013. 17.41

ASV režīms pielīdzināms Krievijas režīmam jo abi ir agresori pasaules kartē un abi uzbrūk citām valstīm. Abi izspiego savus pilsoņus un abi iejaucas pilsoņu dzīvēs ierobežojot to brīvību. Krievijas režīms to dara prastā veidā bez marionetēm – karalis Putins pie varas, bet ASV režīms to dara daudz grudrākā veidā caur marionetēm par kurām balso ASV pilsoņi. Reālā vara ir ASV koorporācijām no kuru elites arī veidojas ASV režīms.

Tā kā koorporācijām nav nacionalitātes tad patiesībā tas pat nav ASV režīms, tā ir starptautiska elite, kurai bāze ir ASV. Bet tai ir pie pakaļas ASV pilsoņi, kā jebkuras citas valsts pilsoņi.

Bet protams ka ir atšķirība militāra, tehnoloģiju un kontrolē pār mēdijiem – tāpēc ASV režīma (tomēr bāze tur) noziegumi ir ar daudz lielāku vērienu – ko arī redzam un par ko es arī rakstu – pareizāk pārpublicēju citu avotu rakstīto.

Ja es būtu anti-ASV tad es vēlētu sliktu ASV pilsoņiem un priecātos ka tos apspiež režīms, izspiego režīms, var arestēt un nogalināt bez tiesas šis režīms, utt. Bet kā redzams es nebūt te par to nepriecājos bet gan informēju par šiem režīma noziegumiem.

+4
-7
Atbildēt

0

austrisv 25.06.2013. 15.58

Džeri, vai tad neredzi, ka Tev raksta pretējus komentārus? No šiem te jau neko citu gaidīt nevarēja, kā ASV pasludināšanu par ienaidnieku tāpat kā Krievijas pielūdzēji.
Pasaki, kas ir tavi daugi un es pateikšu, kas esi pats, vai ne Normund Grostiņ.

+8
-7
Atbildēt

3

    inta_s > austrisv 25.06.2013. 16.12

    Man sarakstoties ar Dzeri redzams ka Krieviju, Ķīnu un ASV lieku uz vienas lakts. Tā kā Jūsu rakstītais neiet kopā.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    grislits > austrisv 25.06.2013. 16.31

    Viedokli, uz vienas lakts jūs liekat tikai teorētiski. No jūsu rakstītā var redzēt, ka esat vienkārši anti-amerikānis un viss (jūsu motīvus nezinu).

    Un pie tam – ASV, Krieviju, un Ķīnu nolikt vienā plauktiņā nevar īsti pēc nevieniem kritērijiem – ne pēc izpratnes par tām pašām cilvēktiesībām vai sabiedrības interesēm, ne pēc ekonomiskajām spējām, pieejamiem resursiem, ne pēc militārajām spējām, ne pēc politiskās ietekmes, ne pēc piederošajām tehnoloģijām, ne pēc kopējā sabiedrības labklājības un izglītības līmeņa, ne pēc kā cita.

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > austrisv 25.06.2013. 17.11

    Atvaino, bet, ASV pielīdzināt Ķīnai un Krievijai, ir pilnīgākais absurds.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

ligakalnina 25.06.2013. 14.36

Palasot komentārus, iespaids, ka atgriežos PSRS, kad ASV bija “ļaunuma impērija”, un lasu kādu Pravdu, nu sviests.

+6
-6
Atbildēt

10

    inta_s > ligakalnina 25.06.2013. 14.51

    Ir kaut kas mainījies. Cilvēki ir politiski aktīvi un ar tiem grūti manipulēt.
    Faktiski ir skaidrs ka pastāv Krievijas, ASV, Ķīnas režīmi un vēl tiek celta jauna padomju savienība ES kolhozā.
    Cilvēki saprot ka nav tādu labo gādīgo valstu vadītāju uz kuriem paļauties. Cilvēki saprot ka tiek čakarēti un baidīti lai dzītu no viena režīma pie otra režīma. Un tas cilvēkiem ir apnicis.

    Obama Adviser Z Brzezinski: ‘It’s easier to kill a million people than it is to control them’

    http://youtu.be/bHknL5z8f6k

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    efeja60 > ligakalnina 25.06.2013. 17.31

    Dzeri, amerikāņi tērē pusi no visiem pasaules resursiem, tiem pieder puse visas pasaules bagātību. Ar ko viņi tās bagātības ir ieguvuši? Ar godīgu, smagu darbu? Noskaties Inside job, dokumentālu filmu, kā amerikāņi tiek pie bagātības, ir arī krievu valodā: http://www.onlinemix.ru/filmy/kriminal/5008-insaydery-2010.html

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 25.06.2013. 17.59

    Vidusmēra amerikānis strādā daudz vairāk, nekā vidusmēra eiropietis, nu tikai nevajag te atkārtot komunistu un kreiso idiotu aizvakardienas muļķības, atradi “paverdzinātājus un kolonizatorus”, ar savu darbu un smadzenēm viņi nopelna, ne ar ko citu, jā, rūpējas arī par kārtību pasaulē, kā jau atbildīgai valstij pienākas, vari iedomāties, kas diktētu noteikumus, ja nebūtu ASV?
    Jā, Krievija un Ķīna, to tev vajag?

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    efeja60 > ligakalnina 25.06.2013. 18.19

    3 miljoni bagātāko amerikāņu nopelnīja pusi pasaules bagātību??? Tad nu gan, laikam 24 h diennaktī strādā, divos darbos?

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 25.06.2013. 18.26

    Nu tad tik atņemsim un sadalīsim, vienreiz jau tāds eksperiments notika, acīmredzot, atmiņa daudziem stipri īsa.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    inta_s > ligakalnina 25.06.2013. 18.48

    dzeri – tie sociālisti kas cēla komunismu un tie monopola kapitālisti kas ir pie varas ASV režīmā – ir vienā vārdā saucami: kolektīvisti un tas ir diamterāli pretēji individuālismam uz ko bija ASV veidota un unikāla pasaulē.

    http://youtu.be/cVdI4Kx8TdY

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    efeja60 > ligakalnina 25.06.2013. 20.45

    Ha ha, jeņķi visu pasaulē jau ir sadalījuši.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > ligakalnina 25.06.2013. 23.25

    Varbūt sākumā vienkārši mēģināsim saprast,ka sistēma,pie kuras dažu procentu zemes iedzīvotāju īpašumā var nonākt lielākā daļa planētas bagātību,ir netaisnīga un kroplīga,nevis fantazēsim par dažu cilvēku milzīgo darba mīlestību?

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 26.06.2013. 06.26

    Jā, tam var piekrist, šis kapitalisma modelis sevi izsmēlis, manuprāt, nākotne skandināvu modelim vai kam līdzīgam.
    Bet, mesties otrā galējībā, un apsūdzēt visos grēkos “bagātos”, tas arī ir garām, taisni viņi rada darbavietas, maksā nodokļus ( cik atceros, ASV 20% visbagātāko samaksā 80% nodokļu ieņēmumu, ja tikai nekļūdos, kaut kur lasīju tādus faktus), kādas pretenzijas var būt pret B.Geitsu, kas nopelnīja tikai ar savām smadzenēm, utt., vispār, tas viss ir stipri sarežģīti, sliktākais variants ir PSRS tipa socialisms, kas apspiež un padara kaitīgu jebkuru iniciatīvu.
    Drīzāk, te kaut kas būtu jādara ar auglotājiem – bankām, kuras neriskē ne ar ko, nerada neko, un gūst pasakainu peļņu, jo par visām to alkatības sekām, beigu beigās, tā vai citādi, samaksā nodokļu maksātājs.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    inta_s > ligakalnina 26.06.2013. 08.52

    Tas nav normāli ka nomaksātie nodokļi tā sadalās, bet tas saistīts ar iepriekš minēto, kas paredz ka monopola kapitālismā kas ir kolektīvisma paveids tāpat kā komunismā – visi līdzekļi akumulējas mazas elites rokās.

    Rekomendēju noskatīties šo materiālu:
    http://youtu.be/QPKKQnijnsM

    0
    -2
    Atbildēt

    0

inta_s 25.06.2013. 12.31

+3
-5
Atbildēt

0

inta_s 25.06.2013. 12.11

Nacistiskā Vācija arī nenostiprinājās vienā dienā. Tā notika pa posmiem.
Arī ASV vērojamas pazīmes, kas ved pretī citai Amerikai – tādai kurā valsts nosaka visu cilvēku dzīvēs.
Tas ko cilvēki dara ir fiksē šīs pazīmes un ceļ trauksmes signālus lai nepieļautu šādas vai līdzīgas traģiskas vēstures atkārtošanos.

Pāris fakti par ASV režīmu:
1.) Ir pieņemts likums un jau iedarbināts, kas ļauj ieslodzīt jebkuru uz nenoteiktu laiku uz aizdomu pamata par sadarbību ar teroristiem
2.) Obama kill list – saraksts ar cilvēkiem tai skaitā ASV pilsoņiem kurus nogalina bez tiesas procesa ar iespēju uz aizstāvību
3.) ASV veic visaptverošu ASV pilsoņu izpiegošanu
4.) Obama (kas ir marionete) ir ieslodzījia vairāk whistleblowers kā visi citi “prezidenti” (pēdējais prezidents bija Kenedijs) kopā.
5.) Milzīgas koorporācijas gūst monopola tiesības caur lobiju Kongresā, kas nav iedzīvotāju interesēs – faktiski tās kooroprācijas nosaka visu kursu ASV režīmam

Tie nav nekādi joki – tie ir reāli fakti – un tos varētu turpināt. Mani tas interesē gan tāpēc ka rūp citu likteņi un tie būs ASV pilsoņi kas pirmie cietīs un man tur daudz radu. Gan tāpēc ka tad kad kritīs teātra aizskars un ASV režīms būs novācis no ceļa savus pretiniekus kuri te tiek dēvēti par nodevējiem -tie ķersies klāt vienkāršiem cilvēkiem. Un tad jau vēsture būs atkārtojusies un tas protams skars mūs visus tiešā veidā.

Arī Vācijā neviens nespēja iedomāties kāda tā kļūs nacistu rokās. Neviena inteliģence ko tādu nevarēja paredzēt, cilvēki līdz pēdējam brīdim nespēja pieņemt realitāti. Bet tā pamodināja tos ļoti sāpīgā veidā.

http://youtu.be/baApAqBK82Q

+5
-5
Atbildēt

0

vegan 25.06.2013. 11.39

Shoreiz galiigi nepiekriitu Tev, Dzeri — pieljauju, ka Tev vienkaarshi truukst informaacijas par ASV notiekoshajiem procesiem.. Un ne jau par konspiraaciju teorijaam es runaaju (lai gan, kaa sak, nav duumu bez uguns).

Protams, man jau arii nav nekaadu “insaideru” avotu, tomeer ir daudz patstaaviigi domaajoshu draugu un pazinju starp ASV pilsonjiem, un sekoju shiis valsts demokraatijas degradaacijai jau gadiem.

Ja jau bija tiesas leemumi un viss kaartiibaa, tad par ko taads sacepiens?

+7
-5
Atbildēt

3

    ligakalnina > vegan 25.06.2013. 11.48

    “Tīrā” demokrātija kā tāda vispār nevar būt pašmērķis, tā var būt tikai kā līdzeklis pilsoņu tiesību nodrošināšanai.
    Un tiesības uz drošību un dzīvību, manuprāt, ir viena no galvenajām pilsoņu tiesībām.
    Jā, it kā bijuši nesn tur pāris gadījumi, kad notika vēršanās pret amatpersonām, kas nopludināja informāciju žurnalistiem, bet, ja tā informācija ir drauds drošībai, te vēl var strīdēties, kam bija taisnība.
    Katrā ziņā, neesmu dzirdējis par kādām masveida represijām vai ko līdzīgu ASV, saprotams, neapstrīdu, ka savi argumenti ir abām pusēm, bet, šoreiz, administrācijas argumenti izskatās adekvātāki.

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    grislits > vegan 25.06.2013. 11.51

    Sacepiens tādēļ, ka vārda brīvība paredz tiesības runāt arī visādiem lumpeņiem un citiem muļķiem vai bezatbildīgiem vai nedomājošiem tipiņiem, kuri pie tam, visbiežāk, ir skaļākie bļāvēji.

    Un kā jau minēju pie cita raksta – problēma mūsdienu rietumu sabiedrībā ir tā, ka cilvēka individuālās tiesības pretstatā sabiedrības interesēm un tā paša indivīda pienākumiem ir noliktas nesamērīgi augstā plauktiņā, kaut tam visam būtu jābūt viena līmeņa plauktiņos – līdzsvarā. Kaut kā nedzird, ka kāds baigi bieži ceptos par sabiedrības kopīgām interesēm vai indivīda pienākumu ievērošanu, tikai par indivīda tiesībām visi lielie cepinātāji uzstājas.

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    Kârlis Kleins > vegan 25.06.2013. 18.48

    roberts_j Sacepiens tādēļ, ka vārda brīvība paredz tiesības runāt arī visādiem lumpeņiem
    =========================

    Prijehaļi ;) Runāt drīkst tikai pašpasludinātā hermaņveidīgo elite? Dažas cūkas ir vienlīdzīgākas par citiem? ;)

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

ligakalnina 25.06.2013. 11.29

Nez kapēc visi aizmirst, ka tas ctb “aizstāvis” arī nopumpējis visas slepenas programmas, kuras domātas teroristu atklāšanai, un, acīmredzot, tagad teroristi zinās, no kā tiem jāizvairās, lai tos nepieķer.
Grūti iedomāties, kādu vēl lielāku ļaunumu šis kretīns varēja nodarīt, un cik cilvēku dzīvības tas maksās.
Un vēl kas interesants – viņu, kārtējo reizi, aizstāv galēji kreisie liberāļi, vienotā korī ar tik “demokrātiskām” valstīm kā Ķīna, Krievija, un līdzīgām, nav zīmīgs fakts?

+8
-6
Atbildēt

1

    vegan > ligakalnina 25.06.2013. 11.45

    Tiiri tehniski jebkura komunikaacija ir jaaenkriptee — taa kaa jebkura datu pluusma mineetajos saitos taapat tiek filtreeta un kontroleeta, tad kaadaa veidaa tas softs var paliidzeet terroristiem?

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

Kaspars Špūle 25.06.2013. 10.27

Interesanti, kad amerikāņi beidzot sapratīs, ko viņi jau pa otram lāgam ir ievēlējuši par savu prezidentu… Baraks Huseins Obama patlaban izskatās vienkārši nožēlojams.

+15
-6
Atbildēt

5

    inta_s > Kaspars Špūle 25.06.2013. 10.33

    ASV nav prezidenta – ir tikai marionete koorporācijas elites rokās.

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    Kârlis Kleins > Kaspars Špūle 25.06.2013. 10.59

    Un? USA komiju partijā ir ap 2000 biedru, tie ir tādi mazskaitlīgi margināļi, ka pat nav vērts taustiņus klabināt )))))))))))))

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    Kârlis Kleins > Kaspars Špūle 25.06.2013. 17.48

    Hahaha, fretka izdzēsa savu komentu par to, ka jeņķu komūnisti atbalsta Obamu ;) Pašai kauns palika par savu trulumu? ;)

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > Kaspars Špūle 25.06.2013. 18.52

    Karstā laikā mazāk vajag dzert, morda…

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    Rita Lazda > Kaspars Špūle 26.06.2013. 16.42

    Ja pieņem, ka vēlēšanas nebija farss un teātra iestudējums tautai, tad reāli domājot kādi tad bija pretējie kandidāti?
    Visi republikāņi muldēja kā nozombēti par lietām kas nevienu neinteresēja. Obamu ievēlēja tikai tāpēc, ka viņš nebija pret geju un lezbiešu tiesībām, par marihuānas legalizāciju(tak ASV notiek jau 20 gadus asiņains narkotiku kaŗš, kuŗā iet bojā cilvēki), viņš sievietes nepazemoja ar kaut kādām rasistiskām kristiešu idejām, vēl arī viņa attieksmes dēļ orkāna seku likvidēšanai – tās tak nav ne mazāk būtiskas lietas kas interesē amerikāņus: cilvēku rīcības un izvēles brīvība par savām interesēm, neuzspiežot citiem savu viedokli ar spēku. Kāpēc lai internetā kaut kas būtu savādāk? Kāpēc ASV ārpolitikā kaut kas būtu savādāks?

    0
    0
    Atbildēt

    0

inta_s 25.06.2013. 10.06

ASV režīms saka: “Ja Tev nav slēpjamu materiālu par ASV režīma noziegumiem, tad nav iemesla baidīties no spiegošanas”.

+5
-6
Atbildēt

1

    Kârlis Kleins > inta_s 25.06.2013. 10.45

    Ironiski: ;)

    in 2008, Obama praised instances of whistleblowing as “acts of courage and patriotism” that “should be encouraged rather than stifled as they have been during the Bush administration.”

    Divos vārdos latviski – 2008. gadā Obama, balotējoties prezidenta amatam, paziņoja, ka cilvēkus, kuri stāsta par varas iestāžu nelikumīgām darbībām, visvisādi jāatbalsta un jāiedrošina ;)

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

inta_s 25.06.2013. 09.54

PRISM spiegoja visus un bez tiesas sankcijām.
Tie spiegošanas apmēri un tehnoloģijas krietni pārsniedz PSRS režīma izvērsto spiegošanu. Nesen sanāca parunāt ar kādu ASV pilsoni kura strādā par inženieri jau kādus gadus 30 – viņa teica ka apsver iespēju pārvākties uz dzīvi Latvijā, jo ASV tuvojas kaut kādām sociālismam un cilvēku tiesības tiek ierobežotas ar katru dienu vairāk un vairāk. Tā vairs neesot tā ASV kas bija pirms gadiem 20. Tā ir pavisam cita kurā nevēlas dzīvot. Viņa ar ģimeni dzimusi un augusi ASV.

+5
-6
Atbildēt

18

    Rinalds Krûklis > inta_s 25.06.2013. 10.37

    Hah nu tev gan loģisks domu gājiens! Salīdzināt 70-80to gadu PSRS tehnoloģijas ar ASV 2013 gada tehnoloģijām.
    Tad jau mans makbuks ieliek kloķi KGB jaudīgākajam mainfreimam (laikam tā tos sauca).

    Ja nopietni – tad krietni korektāks būtu salīdzināt ASV un Krieviju. Mūsdienās interneta datus analizē visas valstis. Cik daudz – tas atkarīgs no katras valsts ambīcijām un tehniskajām iespējām!

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > inta_s 25.06.2013. 10.40

    Nez kapēc masveidā nemūk no ASV, bet, vēlas nokļūt ASV, kaut, dažādi dīvaini cilvēki bija vienmēr, pāris atmuka pat uz PSRS, nearceros tikai uzvārdus.
    Patreiz gan ir tā – jo vājāks ASV, jo stiprākas Ķīna un Krievija, gaumes lieta, saprotams, bet es izvēlos ASV “režīmu”.

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    inta_s > inta_s 25.06.2013. 10.51

    Time to wake up!
    Record 1,800 people renounced U.S. citizenship last year alone, up eight times the number of those who did in 2008

    http://www.dailymail.co.uk/news/article-2131225/Record-number-American-citizens-renouncing-citizenship-avoid-paying-taxes.html

    ccording to a pair of recent polls, for the first time since the 9/11 terrorist hijackings, Americans are more fearful their government will abuse constitutional liberties than fail to keep citizens safe.
    http://www.wnd.com/2013/04/americans-fear-government-more-than-terror/

    Un vēl – daudzi nebēga no Nacistiskās Vācijas, līdz bija par vēlu pieņemt tādu lēmumu.

    Cilvēkiem nevajadzētu izvēlēties starp Ķīnas, ASV, Krievijas režīmiem – cilvēkiem jāpatriec noziedzinieki, kas iefiltrējušies varas struktūrās un nolaupījuši pilsoņiem tiesības uz pašnoteikšanos un to brīvībām.

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > inta_s 25.06.2013. 11.19

    Es arī esmu par to, lai visi būtu bagāti, veseli, un laimīgi, diemžēl, tas nav iespējams.
    Un, pilnīgi loģiski, ka to, ko dara ASV, dara visi, it sevišķi Ķīna un Krievija, bet, atšķirībā no ASV, tur šos datus izmanto nevis cīņi pret terorismu, bet, pret saviem pilsoņiem, starpību jūti?

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    egilsblums79 > inta_s 25.06.2013. 11.27

    Džeri, es sākšu tevi pielūgt. Vārdus no mutes rauj laukā.

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    ilzezeebolde > inta_s 25.06.2013. 12.32

    Kas tad uz to ASV bēg masveidā? Ne pārāk gudras proletāriešu masas. Nav gluži tas labākais rādītājs. Toties inteliģentie pa reizei paņem pēdu.

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    efeja60 > inta_s 25.06.2013. 13.10

    Bēg gan no ASV, zinu konkrētu ģimeni, kas aizmuka uz Lielbritāniju.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    efeja60 > inta_s 25.06.2013. 13.22

    Dzeri, kā tu zini, kam tie dati tiek izmantoti? Vai tev ir kaut kas zināms par ASV specdienestu darbiem Dienvidamerikā? Par asiņaino režīmu atbalstīšanu, apgādāšanu ar ieročiem un viņu oponentu izspiegošanu? http://en.wikipedia.org/wiki/Nicaragua_v._United_States

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > inta_s 25.06.2013. 13.32

    Jā, ir zināms, un tas viss sen ASV ir nosodīts.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    efeja60 > inta_s 25.06.2013. 21.54

    Kā minēja viens komentētājs, ASV no viegli pieejamo šaujamieroču stobriem iet bojā daudz vairāk cilvēku, nekā no teroristu bumbām.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Rita Lazda > inta_s 26.06.2013. 01.51

    Es UK esmu strādājis ar poļiem, kas stāstīja ka emigrēja uz ASV uzreiz kā krita dzelzs aizskars – dzīve ASV nav viegla, sociālās aizsardzības nav nemaz un algas… nu kas mūsdienās ASV ir 1000$ alga?

    Un aizbrauc kādreiz uz ASV – tā ir diezgan provinciāla pasaule – viss ko zini par ASV ir nācis no Holivudas filmām, kas nerāda reālo ASV.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > inta_s 26.06.2013. 08.34

    Un tāpēc pret terorismu nav jācīnās?
    Varbūt, viņiem jāgaida nākamais 11 septembris?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Rita Lazda > inta_s 26.06.2013. 15.34

    dzeris49, kā diez ASV tagad kaŗo pret terorismu? Piegādājot ieročus sunnītu teroristiem? Un jums ir skaidrs vispār cik musulmaņi dzīvo ASV? ASV tikai 0,8% no visiem ASV iedzīvotājiem ir musulmaņi(UK un Francijā ir 10-20x vairāk) – tā sanāk, ka 99% pilsoņu tāpēc ir jāpakļauj spiegošanai?! Nav tā kā par traku? Un šī bilde galīgi neiet krastā ar to, ka ASV valdība vispār dod pretrunīgus signālus – tas tak tagad nav nekāds noslēpums, ka arī Bin Ladens bija CIA aģents – gan jau ka ir kaut kāds iemesls kāpēc starp aģentiem atrodas tādi, kas sāk ASV ienīst un saprot, ka tā sistēma ir pilnīgi jāiznīcina. Heh, un tā pat sanāk, ka Bin Ladenu īstenībā medīja ne jau tāpēc ka šis bija terorists, bet nodevējs.

    (Allah)USA akbar!

    PS Manis pieminētais šajā un citos komentāros nemaina manu attieksmi pret ASV pamatvērtībām, kas bija pamatā arī Latvijas izveidošanai un pat bija par iemeslu tām kopējām līdzībām, ka Latvijā viesojās Kenedijs un Latvijā kļuva populārs amerikāņu izgudrotais basketbols utt.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > inta_s 26.06.2013. 15.51

    Manuprāt, es pats te vairākas reizes esmu kritizējis ASV par to Sīriju utt., neviens jau nesaka, ka viņus nav par ko kritizēt.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Rita Lazda > inta_s 26.06.2013. 16.14

    Es noteikti atbalstīju ASV iebrukumu, lai novāktu Huseinu, jo tas bija viņu pašu diktators(tāpat kā Kadaffi) un arī tāpēc, ka vismaz tagad kurdiem šajos kaŗa gados, kas tagad notiek starp sunnītiem un šiītiem Irākā nav bijis jāpārdzīvo masveida iznīcināšanas akcijas.
    Arī Afganistānā bija jāiebrūk, jo talibi apdraudēja visu reģionu, jo kaŗš tak ap to laiku jau sāka izplesties ārpus Afganistānas.
    Bet Sīrijas gadījumā es noteikti esmu pret un ne jau tāpēc, ka Krievijai tur kaŗa bāze – man vispār liekas Krievijas loma pārspīlēta… tādas pašas cerības sagaidīt krievu palīdzību bija Dienvidslāvijai, kuŗas iebrukumu no ASV puses neatbalstu, jo tas bija iekšējs konflikts, kur nebija pareizās un nepareizās puses un tas pats notiek Sīrijā, kas atrodas tādā pat situācijā ka Katara. Nu tak šeit ASV varēja atklāt kārtis un pateikt, ka Sīrija ir jālikvidē, jo tā ir Irānas sabiedrotā. Kaut gan man tagad galīgi ir nesaprotama ideja par iebrukumu Irānā, jo ASV ar talibiem sadarbojas Afganistānā un šie nesen atklāja vēstniecību ASV sabiedrotajā valstī – Katarā.

    Tikai nekādīgi nesaprotu kāda šīm tehnoloģijām ir saistība ar teroristu notveršanu – t.i. šīs iespējas slēpšana, jo man tas ka google, facebook(arī draugiem.lv Latvijā) utt. saglabā manus datus tālākai apstrādei(un ne jau anonīmai) – tajā skaitā ko un cik reizes esmu apskatījis, ko meklējis – no kurām ierīcēm un IP adresēm esmu skatījies utt. var daudz ko uzzināt par cilvēku, ja analizē tikai šos datus. Kāpēc man draugiem.lv nav sava profila un man nav inbox.lv konta? Jo Latvija ir maziņa un apskatīt šos datus var praktiski jebkuŗš – nav svarīgi vai ar sakariem, vai arī kaut kādā citā veidā piekukuļojot vai vienkārši ar šantāžu – man šajā ziņā par Latviju nav ilūziju. Heh, es neko nesaku ka ar šīm tehnoloģijām var sameklēt teroristus – es teiktu izmisušus antisociālus un stulbus teroristus, kas neapzinās mūsdienu tehnoloģiskās iespējas, bet kāpēc tas vispār jāslēpj no tautas? Lai visi zin un lai pamēģina kaut ko saorganizēt, atrast internetā sprāgstvielu recepti bez googles utt. :D jo ar ļoti gudriem un sagatavotiem teroristiem ASV netiks galā – VIŅI JAU IR PARANOISKI UN ZIN KA TOS NOVĒRO…

    Vienīgais rezultāts, ko PRIZMA ir devusi, kad pirms gada vai diviem 2 UK studenti ceļoja tērēt naudu uz Las Vegasu un šinī sakarā ievietoja paziņojumu, kas bija domāts viņu draugiem, ka viņi burtiski tulkojot taisās sagraut to vietu vai normāli tulkojot viņi tur taisījās izklaidēties… viņus aizturēja jau uz robežas iebraucot ASV un deportēja – ASV jokus un slengu nesaprot.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Rita Lazda > inta_s 26.06.2013. 16.51

    Atradu no kā ASV aizsargājas:
    ‘I’m going to destroy America and dig up Marilyn Monroe’
    http://www.dailymail.co.uk/news/article-2093796/Emily-Bunting-Leigh-Van-Bryan-UK-tourists-arrested-destroy-America-Twitter-jokes.html

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Rita Lazda > inta_s 28.06.2013. 18.35

    Vēl par tēmu:
    The Criminal N.S.A.
    http://www.nytimes.com/2013/06/28/opinion/the-criminal-nsa.html?hp&_r=1&

    Ja tā atklās, ka PRISM ir nelikumīga, tad Snowdens var tikt salīdzināts ar to ASV karavīru, kas Vjetnamas kaŗā ar helikopteri apstādināja pašu amerikāņu kaŗavīru masu slepkavošanu, nepakļaujoties tiešajai priekšniecībai. Nirnbergas tiesā tiesājot koncentrācijas nometnes cietumsargus, arguments “es tikai tur strādāju” par attaisnojumu nederēja.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    inta_s > inta_s 28.06.2013. 19.02

    whateva, paldies par linku.

    0
    0
    Atbildēt

    0

austrisv 25.06.2013. 09.40

Laikam vienmēr atradīsies specdienestos tādi cilvēki, kuri ir vai nu mazliet dīvaini,vai naudas kāri, lai neteiktu skarbāk, un gatavi nodot savu valsti un tautu. Vai tad nu mūsu valstī tādu trūkst.
Man personiski šis cilvēks ir pretīgs un nelietīgs savas valsts nodevējs. Lai jau dzīvo tālāk Krievijā pie Putina, jo neko citu labāku nav pelnījis. Varbūt tad beidzot kaut ko sapratīs.

+13
-15
Atbildēt

7

    ligakalnina > austrisv 25.06.2013. 09.53

    ES tev pilnībā piekrītu, cik esmu lasījis nopietnus komentārus, viņš ir vienkārši parasts uzpirkts nodevējs, kas tās ctb izmanto tikai kā širmu savām noziedzīgām darbībām.
    Tāpēc ir viedoklis, ka patreiz viņš vienkārši sēž Maskavā un pārdod ASV valsts noslēpumus Krievijai.
    Tāpēc, kad viņu pasludina par kādu tur “varoni”, var tikai pasmaidīt.

    +12
    -11
    Atbildēt

    0

    inta_s > austrisv 25.06.2013. 09.57

    ASV režīmam izspiegojot visus pilsoņus bez tiesas lēmuma, kā tas arī veikts – ir pārkāpts ASV pamatlikums (bill of rights) un tas stāv pāri visiem NSA līgumiem ar darbiniekiem. Vismaz tā tas ir ar cilvēkiem ar augstu morāles stāju.
    Tikpat labi varētu teikt ka kāds SS komandiers kas palaistu brīvībā koncentrācijas nometnes ieslodzītais ir nodevējs jo rīkojies pret pavēlēm un noteikumiem.

    +8
    -10
    Atbildēt

    0

    Kristīne > austrisv 25.06.2013. 10.10

    ” cik esmu lasījis nopietnus komentārus, viņš ir vienkārši parasts uzpirkts nodevējs”
    ===
    “Nopietnais komentētājs” būtu Čeinijs? Šamā vienīgais pamatojums bija Snoudena aizlaišanās uz Honkongu. Tad jau drīzumā varēsim šo uzskatīt par varenās Ekvadoras spiegu…

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > austrisv 25.06.2013. 10.15

    ASV “režīms” – tu sāc atgādināt comentu, kas runā par Dombrovska “režīmu”.
    Un tiesas sankcija bija, trešo reizi rakstu.

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    inta_s > austrisv 25.06.2013. 10.23

    Tu vari rakstīt cik reižu vēlies, atsauces noderētu labāk.

    Bet rakstu par to kā NSA izspiegoja VISUS tātad nebija tiesas sprieduma – ir pieejami it visur: http://www.geek.com/apple/what-is-prism-and-what-the-nsa-spying-scandal-means-for-you-1557882/

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > austrisv 25.06.2013. 14.11

    Džeris: patreiz viņš vienkārši sēž Maskavā un pārdod ASV valsts noslēpumus Krievijai
    ———-
    Laikam šoreiz Džerim būs taisnība
    http://www.interfax.ru/news.asp?id=314702

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    Kârlis Kleins > austrisv 25.06.2013. 18.08

    fretka, mazāk interfaku lasi ;)

    Snowden is travelling on a refugee document of passage provided by Ecuador, the anti-secrecy group WikiLeaks said. http://www.reuters.com/article/2013/06/25/us-usa-security-flight-idUSBRE95M02H20130625

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

Rinalds Krûklis 25.06.2013. 09.09

Domāju, ka ilgtermiņā šis skandāls būs svētīgs pašai ASV, jo tur tagad notiek aktīvas sabiedriskās diskusijas par privāto datu un sarakstes neaizskaramību. No otras puses ņemot, interneta anonimitāte ir fikcija jau no paša sākuma, vienīgi šis fakts jādara zināms arī normālam cilvēkam, ne tikai IT spečukam.

+16
-5
Atbildēt

8

    inta_s > Rinalds Krûklis 25.06.2013. 10.18

    Nav jau zināms, vai šī atklāsme nebija kontrolēta no ASV režīma puses. Jo ar šo gājienu ASV režīms ir panācis, to ka cilvēki kuriem bija pierādījumi par ASV režīma noziegumiem un krāpniecībām vairs nesazinās ar žurnālistiem jo baidās, ka to identitāte tiks atklāta un vērsta režīma izrēķināšānās ar tiem. Tagad daudzi cilvēki baidās no ASV režīma Ministry of Truth un sāk cenzēt savas domas, darbību, lai tik tā nebūtu nekādā veidā vērsta pret režīmu un nevarētu traktēt kā “ienaidnieku”, kuru tad bez tiesas arestē un nosūta spīdzināšanai.

    Cilvēkiem jāstājas pretī šim režīmam un jādeklarē – mums nav bail! Mēs zinām ko jūs darāt un mēs tam pieliksim punktu!

    http://youtu.be/CroiMURk8SU

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    grislits > Rinalds Krûklis 25.06.2013. 10.44

    Viedokli, ja ASV ir režīms, Latvijā ir režīms, kas tad ir Krievijā, Ķīnā un citur? Un kur tad ir tās valstis pēc jūsu domām, kurās nav režīms?

    +12
    -6
    Atbildēt

    0

    Kârlis Kleins > Rinalds Krûklis 25.06.2013. 10.56

    Islande, piemēram ;)

    +7
    -8
    Atbildēt

    0

    inta_s > Rinalds Krûklis 25.06.2013. 11.10

    Jā, es arī to iedomājos – Islande. Tur vēl tautai ir vara un varēja salikt cietumā gan noziedzīgos banķierus, gan noziedzīgos politiskās varas pārstāvjus.

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    esmeralda_se > Rinalds Krûklis 25.06.2013. 11.23

    >>> Islande, piemēram ;) >>>

    Un kādēļ tev tā liekas? Un kādas ir Islandes un Latvijas atšķirības?

    Un kur skalā ir Krievija – nu tā, tīri informācijai?

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    Rita Lazda > Rinalds Krûklis 26.06.2013. 01.48

    Vispār kāpēc Islande jāpiemin? Islandei nav armijas un Islandes militāro aizsardzību nodrošina ASV, kurai tur ir bāzes. Pasaule ir maza un variantu nav nemaz tik daudz.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    inta_s > Rinalds Krûklis 26.06.2013. 13.23

    Vai tad Islande nav valsts?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Rita Lazda > Rinalds Krûklis 26.06.2013. 15.56

    Vai tad ASV ar nav valsts?

    0
    0
    Atbildēt

    0

ligakalnina 25.06.2013. 08.32

Vēl viens aptaurētais vai nopirktais “pilsonosko brīvību aizstāvis” ieriebis “ļaunajiem” amerikāņiem, un gan jau atradīs patvērumu kādā daudz “demokratiskakā” valstī, tipa Ekvadora.
Tas, ka visas noklausīšanās tika sankcionētas ar tiesas lēmumu, kaut, slepenu, tātad, viss bija pilnīgi likumīgi, tas viņu neintersē.
Slepenu programmu nopumpēšana, dabiski, arī pieder pie tām “brīvībām”, ko tas ķēms aizstāv, ja viņš nebūtu izdarījis to, nu tad vēl varētu domāt, ka viņš pieder pie tiem galējiem liberāļiem – idiotiem kas nedzīvo reālā pasaule, bet tas visu to viņa “idealismu” pilnībā izslēdz.

+11
-19
Atbildēt

22

    Kristīne > ligakalnina 25.06.2013. 08.58

    Vai Tu gribi teikt, ka “labie” drīkst izspiegot ļautiņus, bet “sliktie” nedrīkst? Gaidīju no Tevis nedaudz vairāk konsekvences…
    ==
    Tas, ka ASV kopš GWB laikiem no liela augstuma spļauj virsū Vispārējai cilvēktiesību deklarācijai (5., 6., 7., 12. pants) nebūt nav nekas īpaši atbalstāms, jo šamie paši demontē tiesību sistēmu, ko sakās aizstāvam. Labākajā gadījumā tas ir slikts PR.

    +13
    -8
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 25.06.2013. 09.15

    Ko nozēmē “drīkst” vai “nedrīkst”?
    Ja ir tiesas lēmums, drīkst visi, un šeit tiesas sankcija bija, un jāskatās jau uz visu to, tomēr, reāli, priekš kam tā informācija tiek izmantota, nedomāju, ka amerikāņi, atšķirībā no ķīniešiem vai krieviem, to informāciju izmantoja pilsonisko brīvību apspiešanai, un nodarīja ar to kaitējumu kādam nevainīgam cilvēkam, terorakti pateicoties šai sistēmai gan tika novērsti, tātad cilvēku dzīvības tika izglābtas, nē, nu dabiski, šeit atkal nonākam pie strīda, kas ir svarīgākas – abstraktās cilvēktiesības vai cilvēku dzīvības, vai drīkst pielietot “īpašas” pratināšanas metodes teroristam, lai glābtu citu dzīvības, utt.
    Nedzīvojam, diemžēl, ideālā, bet reālā pasaulē, un man cilvēku dzīvības vienmēr būs pirmajā vietā, jādomā, ja amerikāņi ievērotu to ctb dekl., bet, tāpēc pieļautu teror. aktus ASV teritorijā, PR būtu vēl sliktāks, un ne jau PR viņiem svarīgs, bet, viņu pilsoņu drošība.

    +9
    -14
    Atbildēt

    0

    Kristīne > ligakalnina 25.06.2013. 09.30

    “Drīkst” vai “nedrīkst” tiešām nozīmē tiesas sankciju, un Prism gadījumā runa ir tieši par iespējamu piekļuvi informācijai bez šādas sankcijas.

    +12
    -9
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 25.06.2013. 09.39

    Tur jau tā lieta, ka bija sankcija, kaut, slepena, tā ka visas formalitātes tika ievērotas.

    +8
    -13
    Atbildēt

    0

    Kârlis Kleins > ligakalnina 25.06.2013. 10.55

    Kā tu zini, ka bija sankcija? ))))

    Un vispār, izlasi šo rakstu:

    Why Privacy Matters Even if You Have ‘Nothing to Hide’ http://chronicle.com/article/Why-Privacy-Matters-Even-if/127461/

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    egilsblums79 > ligakalnina 25.06.2013. 11.23

    Nu vienreiz varu 100% piekrist džerim. Demokrātijai jāmāk sevi un savus pilsoņus aizstāvēt. Protams, likuma rāmjos. Taču ASV nelikumīgi neko daudz neizdarīsi.

    +10
    -7
    Atbildēt

    0

    efeja60 > ligakalnina 25.06.2013. 12.58

    Un kā tad viņš ir ieriebis amerikāņiem, atklājot sabiedrībai, ka ASV nelikumīgi izspiego visas pasaules iedzīvotājus? Tad jau jebkurš cits cilvēks, kas ziņo par amatpersonu nelikumībām būtu tiesājams par spiegošanu.

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    efeja60 > ligakalnina 25.06.2013. 13.00

    Tas, ka visas noklausīšanās tika sankcionētas ar tiesas lēmumu, kaut, slepenu, tātad, viss bija pilnīgi likumīgi, tas viņu neintersē.
    ======================
    Kāds vēl tiesas lēmums??? ASV tiesa var dot sankciju izspiegot cilvēkus Latvijā? Prātiņ nāc mājās!

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    efeja60 > ligakalnina 25.06.2013. 13.01

    Turklāt kopš Buša patriota akta specdienestiem nav vajadzīga tiesas sankcija.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 25.06.2013. 14.30

    Jebkurš pilsons, kas parakstījis dokumentus par slepenības ievērošanu, tātad, tam piekritis, un vēlāk pārdod šos te slepenos dokumentus, programmas, utt., citai valstij, ir tiesājams.
    Un kā pašam, no kā vairāk bail – no ASV, kas tevi “izspiego”, vai no Krievijas, starptautiskā terorisma, utt?
    Droši vien, gulēt nevari, nepārtraukti domā, ko tie imperalisti tur atkal izdomās.
    Te tiešām jāsaka – prātiņ nāc mājās!

    +9
    -9
    Atbildēt

    0

    inta_s > ligakalnina 25.06.2013. 15.00

    dzeri, kur Jūs varat ko pierādīt ka Snaudens ko ir pārdevis?

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    efeja60 > ligakalnina 25.06.2013. 17.25

    No ASV patiešām sāk palikt bail.

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 26.06.2013. 07.06

    No tās noklausīšanās cieta tā ASV tauta, vai teroristi?
    Nosauc man kādu reālu cilvēku, kam tika nodarīts kāds kaitējums?
    ASV tautas ienaidnieks ir Snoudens.
    Vispārējā pļāpāšana par cilvēktiesībām der cilvēkiem, kas ne par ko neatbild.
    Kaut, es absolūti neesmu pret ctb., bet, viss ir jāsamēro ar realitāti.
    Un jāsaprot, ka spiego, noklausās, utt., pilnīgi visi, ja amerikāņi to nedarīs, viņi zaudēs Ķīnai un Krievijai, kuras to dara vispār bez kādiem tiesas lēmumiem, un tāds Snoudens pēc tādas nodevības tur pārāk ilgi nedzīvotu, neviens viņu pat izdod neprasītu.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    janis17 > ligakalnina 26.06.2013. 10.10

    Dzeri, mans atbalsts.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Edmunds Zālīte > ligakalnina 26.06.2013. 12.06

    nu gan džeri Tu brauc auzās. laikam neesi lietas kursā par ASV ‘lielo demokrātiju’, tur no tās nav ne smakas. snoudens malacis, cerams, viņam izdosies izvairīties no ‘taisnīgās asv tiesas’.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    inta_s > ligakalnina 26.06.2013. 12.25

    No noklausīšanās cieš vispirms visi kuriem ir materiāli par ASV režīma noziegumiem, jo tos neitralizē / iet bojā “negadījumā” un cilvēki neuzzina par šiem noziegumiem. Tāpat arī tie baidās doties pie žurnālistiem par šiem noziegumiem, jo zina ka tiek izspiegoti un to identitātes atklās.

    ASV režīms saka: “Ja Jums nav nekādu materiālu par ASV režīma noziegumiem ko atklāt sabiedrībai, tad Jums nav pamata baidīties.”

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 26.06.2013. 12.38

    Nē, nu man patīk, “ASV demokrātija” pēdinās, “taisnīgā” ASV tiesa pēdiņās, varētu padomāt, ka ASV ir kāda totalitāra valsts.
    Nekur jau viss nav ideāli, un ASV pieļāvusi daudzas kļūdas, bet, uzskatīt to par kādu tur ļaunuma iemiesojumu – varbūt, tad izstāstiet, kas tad ir tas demokrātijas paraugs?
    Vācija un Francija, kas Putinam gatava ielīst bez ziepēm?
    Kā domā, ja nebūtu ASV “jumts”, kas notiktu Eiropā?
    Nebūtu ASV, kas nekad nav atzinusi Latvijas okupāciju, iespējams, mēs vēl tagad būtu LPSR.
    Manuprāt, pievēršam uzmanību mazsvarīgajam, bet, nespējam saskatīt būtību, pasaulē notiek, īstenībā, cīņa starp labo un ļauno, kurā pusē ASV, manuprāt skaidrs, un tas, ka dažādi kreisie pklānprātiņi sen biedrojas ar radikāliem islamistiem, un, vēl arvien uzskata Krieviju par kādu tur paraugu ( kaut vai tāpēc, ka antiamerikanisms raksturīgs abiem), arī zināms, iespējams, viņi to dara aiz muļķības, bet, fakts ir fakts, un tas viņus neattaisno.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Edmunds Zālīte > ligakalnina 26.06.2013. 13.02

    Džeri – acīmredzami, Tu pilnīgi un galīgi neorjentējies ASV politiskajos un sociālajos procesos, bet tas Tevi neattur par tiem izteikties.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    inta_s > ligakalnina 26.06.2013. 13.08

    dzeri, es saprotu ka pašreiz tas ir bezcerīgi Tev kaut ko izskaidrot jo esi noburts. Es arī tāds biju. Es arī reiz ticēju ka ASV ir labais tēls un Krievija ar Ķīnu ļaunais tēls un ka tik ASV visur uzvar. Varbūt filmas pie vainas varbūt kontrolētie mēdiji varbūt vēl kaut kas. Bet es domāju tieši tāpat. Līdz pakāpeniski nonācu pie pamošanās procesa pēc kura atsakos iet gulēt.
    Varu teikt ka:
    1.) Vara nepieder valstīm bet sīkai saujai elites
    2.) Aizmirsti par valstu karogiem, robežām un nacionālām interesēm – eliti tas neinteresē
    3.) Nauda ir tikai instruments lai gūtu varu – vara ir gala mērķis
    4.) Svarīgākais ir kontrolēt cilvēku prātu un ja iespējams arī sirdi – ar brutālu spēku ilgi nenoturēsi varu / kontroli pār cilvēkiem. Tāpēc bieži vien kurus uzskati par saviem sabiedrotiem patiesībā ar Tevi maniuplē lai gūtu varu / kontroli par Tevi
    5.) ASV sen jau kā nav tā ASV kuru esam iztēlojušies – nabaga ASV pilsoņiem ir nolaupīta to valsts. Nelietīga koorporāciju mafija ir tiem palēnām izskalojusi smadzenes ka interesē Parisa Hiltone, American Idol un citi sūdi, lai nesekotu līdzi kas notiek ar to valsti.
    6.) Prezidenti ir tikai marionetes elites rokās, tas ir šovs vienos vārtos. Ir kas pretojas šai elitei tur arī notiek kara darbība. Bet ja vien ar eliti var vienoties tad var būt arī diktators kamēr vien sadarbojas kā Irākā, Saudu Arābijā, Katarā, utt.
    7.) Rietumu puslodi + Japānu jau kontrolē faktiski pāris dinastijas caur centrālām bankām, Austrumos ir citi noteicēji, Krievijā trulā varā tur visu Putina karaļnams kuru faktiski varēs gāzt un ieviest ko vajag. Bet rietumos ko gan tu gāzīsi? Marioneti? Nu un!? Nomainīs ar nākošo -saimnieki nemainās.

    Krievijas, ASV, Ķīnas režīms – utt. nevienam no tiem neinteresē cilvēki. Neinteresē. Nav nekādu starptautisko likumu – paskataties uz Izraēlu kā tā izvaro Palestīniešus jau 3 paaudzē. Iedomājaties piedzimt atklātā tipa cietumā un tur arī nomirt. Tas nav normāli bet tas notiek un tas notiek ar ASV režīma atbalstu. Meli ir taisnība, taisnība ir meli – tā strādā kontrolētie mēdiji un cilvēki kas paši neanalizē un nemeklē akli tic šīm pasakām un kā aitas tiek vestas pretī nokaušanai.

    Kad pamosties – tad ir kā Matriksā – pretīgi un depresīvi – bet vēlāk saproti ka nekad nevēlēsies iet gulēt. Un saproti ka darīsi visu lai pamodinātu citus kas guļ. Un tāpēc arī rakstu – tā arī ir motivācija. Pamodināt. Jo mēs esam vienā laivā un negribu sasniegt ar to krauju.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 26.06.2013. 13.58

    Var jau būt, ka neorientējos ASV, toties orientējos Krievijā, un es simtreiz labāk dzīvoju ASV “režīmā”, nekā Krievijas “demokrātijā”, pa lielam, cita izvēle nav, kas raud par to, ka ASV trūkst demokrātijas, padfzīvojiet Krievijā.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    inta_s > ligakalnina 26.06.2013. 14.12

    Ir izvēle – tikt vaļā no atklātajiem un slēptajiem tirāniem gan ASV, gan Krievijā. Neviens cits izņemot pašus cilvēkus to nevarēs paveikt. Nekādu supermeņu nebūs. Bet pirmais solis ir saprast to, kamēr cilvēki nesaprot tikmēr ar tiem var viegli manipulēt. Baidot ar vienu ļaunumu, lai skrietu pie cita ļaunuma. Kad patiesībā jāpatriec abi ļaunumi.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Regija Bajāre > ligakalnina 26.06.2013. 17.22

    Vismaz viens sakarīgi domājošs cilvēks. Paldies Tev, Viedoklis_lv!

    +3
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam