Nepārstāvošo kongress

84

Komentāri (84)

Kaspars 19.06.2013. 09.43

nepārstāvētie izvēl nepārstāvošos. kaut ko takš domā ar savu rīcību.

0
0
Atbildēt

0

l_abola 17.06.2013. 15.34

Ozoliņa k-gs, vai Jums neliekas, kad tas suns tiks izvilkts no ūdens (SC reāli pretendēs uz pārstāvniecību valdībā), tas iekodīs Jums rokā? Ušakovs jau nedaudz pārsteidzīgi parakstījās par krievu kā valsts valodu. Tikko SC tiks valdībā, atkal prasīs krievu valodai valsts vai vismaz reģionālās valodas statusu, neraugoties uz “pārliecinoši pateikto nē”. Tas būs lozungs, kas apvienos visus lindermaniešus, PCTVL atliekas, nepilsoņus utt. Krievijai jau nav vajadzīga jauna guberņa, daudz labāk paklausīga satelītvalsts, kura turklāt ietilpst ES. Ar krievu kā oficiālo valodu tāda arī izveidosies. Ka galvenais drauds Latvijas neatkarībai ir tieši informatīvo telpu nošķirtība, par to visi ir daudzmaz vienisprātis. Tikai, kad referendumā vajadzēja balsot par izglītību (arī bērnudārzos) tikai latviešu valodā, Ozoliņš nikni aģitēja pret. Vienīgais arguments – to izvizījuši “tie lāpneši”.

+4
0
Atbildēt

0

Juris Dzelme 17.06.2013. 14.35

Pirmkārt. LV ir jāgriežas pie starptautiskajām institūcijām , norādot šo faktu, kā grūti atrisināmu okupācijas seku faktu ! jo bijušie padomju pilsoņi nekādi nevēlas atzīt atjaunotās LV leģimitāti . šajā gadījumā daļu atbildības par sekām ir jāuzņemas starptautiskajai sabiedrībai.

Otrkārt. vai Drošības Policija tēlo muļķus, vai tiešām ir neprofesionāli ??? ar tām metodēm ,kuras ir šo kuratoru rīcībā , katrs šinī procesā iesaistītais spēj vēl samusināt līdz pat 100 apstrādāto , un process var attīstīties neparedzami lavīnveidīgi…

+2
0
Atbildēt

0

dace_roze_lmt_lv 16.06.2013. 23.26

Мне статью Озолиньша удобнее читать по-русски: http://rus.delfi.lv/news/daily/versions/ajvar-ozolinsh-kongress-nepredstavlyayuschih.d?id=43400401

Цитирую Озолиньша:

«Тот факт, что референдум состоялся лишь после того, как его все же были вынуждены поддержать лидеры “ЦС” с Нилом Ушаковым во главе, показывает, что Владимир Линдерман и прочие формальные инициаторы являются исполнителями проектов, созданных в гораздо более высоких кабинетах».

– Автору нравится нагнетать паранойю, однако его построения притянуты за уши. Если бы эти проекты в высоких кабинетах действительно существовали, то тогда в выборах в парламент непредставленных должно было бы участвовать гораздо больше людей, чем только 13 тысяч человек.

Ведь для всесильной мягкой власти России миллион долларов туда, миллион долларов сюда ничего не меняет. Мягкая власть России, если бы она действительно была, и была не простой, а мощной, провела бы массированную рекламную кампанию и нагнала бы в эти выборы минимум 30 тысяч человек, как планировали организаторы. И, если Россия кукловодит, почему избирательных участков было так мало, и ни одного не было в Доме Москвы? Россия же на самолётах вдоль границы Латвии летает, границу Финляндии нарушает, чего бы ей стесняться?

Вывод такой: а что, если никакого мирового закулисья нет, и каждый сам хозяин своей судьбы? И каждый народ – хозяин своей судьбы? И каждая страна – хозяин своей судьбы?

Статьи Озолиньша есть лишь образчик манипуляции:

«[Референдум о гражданстве для неграждан ] не удалось устроить, так как, во-первых, “ЦС” не хотел пережить второе крупное политическое поражение за год и перед выборами самоуправлений отпугнуть латышей, публично поддержав референдум». Какой ЦС? Какое поражение? Референдума не было, потому что ЦИК отказался проводить референдум.

0
0
Atbildēt

1

marchaeva 16.06.2013. 23.09

Tas ka 50 gadu okupācijas sekas tiks likvidētas apmēram salīdzinoši ilgā laikā – proti, vēl apt. 30 gados nevienam, kas seko politiskajiem procesiem Latvijā nebūs īpašs pārsteigums.
Tomēr es nebūtu tik laisse faire ceļa atbalstītājs kā tradicionāli ir Ozoliņš. Es tiešām nezinu kāpēc situācijā, kad ir skaidri zināms, ka daļa Latvijas krievu bērni skolās atklāti mācās no Krievijā īpaši gatavotām propagandas materiāliem, jau no mazām dienām bērni netiek integrēti mācot latviešu valdu. Brīvprātīgi protams, bet peagogu vadībā. Tad arī nebūs 30 gadi, bet gan tikai 15 kamēr sabiedrība būs daudz maz integrējusiess. Vismaz tik tālu ka dzīvos daudz maz vienā informatīvā telpā.

+1
0
Atbildēt

6

    Signija Aizpuriete > marchaeva 16.06.2013. 23.28

    ——-sniega_roze:”(..)
    Es tiešām nezinu kāpēc situācijā, kad ir skaidri zināms,…….”
    ============================================================================
    “Manuprāt, okupācijas atzīšana ir viens no pamatnoteikumiem, lai varētu pamatot un atzīt mūsu suverenitāti. Ja šo faktu neatzīst, tad esam tādi – no kaut kurienes izniruši.” Arnolds Bērzs, vēsturnieks http://la.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=323084:kpc-rakstja-burbuus&Itemid=93

    – Vajag “burbuļpūtēju” apjūsmotājiem pajautāt – “Kāpēc divdesmit gadu laikā 4.maija varneši nav griezušies ar iesniegumu starptautiskajā tiesā, lai Krieviju par okupantu atzītu un okupācijas sekas varētu likvidēt?”

    p.s. Nekādas dzīves kādā vienā informatīvā telpā vairs nebūs, vismaz digitalizācijas&interneta laikmetā.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Kârlis Kleins > marchaeva 17.06.2013. 01.17

    edge_indran, atbildu ;) Krievijas Federācija nav PSRS juridiskā mantiniece, takšo atslābsti ;)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Rita Lazda > marchaeva 17.06.2013. 02.11

    wow, divi boti satikās… (o.O)

    Kaut gan apgalvojums ir offtopic, Krievijas Federācija savāca PSRS zelta rezerves, arī citas rezerves utt. nemaz nerēķinot to, ka tā arī savāca no Baltijas valstīm savāktās zelta rezerves un mantojumā no PSRS savāca Parīzē esošās bijušās Baltijas valstu vēstniecības, tā ka ar to juridisko mantojumu ir kur ir un kur nav… :D

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Kârlis Kleins > marchaeva 17.06.2013. 03.16

    Nav neviena juridiskā dokumenta, kurā būtu fiksēts tas, ka Krievijas Federācija ir PSRS mantiniece ;) Esi taču lasījis Belovežas vienošanos, Alma-Atas tikšanās dokumentus, 1992. gada 13. janvāra KF ĀM oficiālo vēstuli un Lisabonas protokolu? Krievijas Federācija vien pārņēma PSRS kodolarsenālu, vietu ANO Drošības padomē, PSRS ārzemju īpašumus un PSRS ārējo parādu – viss, tikai un vienīgi šie rāmji ;)

    Un vēl, varbūt pastāstīsi publikai, kas vispār 1922. gadā dibināja PSRS? ;)
    http://content.foto.mail.ru/mail/diorella/_answers/i-3408.jpg

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > marchaeva 17.06.2013. 11.42

    ——-no_comments Nav neviena juridiskā dokumenta, kurā būtu fiksēts tas, ka Krievijas Federācija ir PSRS mantiniece ….. ============================================================================ 50 gadus ko līdzīgi arī par Molotova-Ribentropa pakta slepenajiem protokoliem apgalvoja – nav, nevar atrast, neko nezinām utt.,utml..
    Ne bez iemesla jau b.Mavriks V. 1988.g. leģendārajā Radošo savienību kongresā b. Ābrama K. aicinājumu izsūdzēt grēkus neuzklausīja (par savu darbošanos 1940.g. ATKLĀTI nepastāstīja) – ne jau bez juridiski pamatota iemesla День России svin , ne bez juridiski pamatota iemesla PSRS ārējos parādus Krievijas Federācija apmaksā:
    “Россия заплатила последний крупный долг СССР” http://bonds.finam.ru/news/item17E00/rqdate7D80204/default.asp

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > marchaeva 17.06.2013. 11.48

    ——-whateva (..)
    Kaut gan apgalvojums ir offtopic, Krievijas Federācija savāca PSRS zelta rezerves, ……
    ============================================================================
    “Interesants ir jautājums arī par to, kur glabājas Latvijas zelts. Oficiālajā Latvijas Bankas mājas lapā šadu informāciju, ja tāda tur ir, atrast neizdevās. Ir izskanējis, ka tas tiek glabāts kādā Anglijas un Šveicas bankā un par to tiek maksāti nelieli procenti. Jebkurā gadījumā, sekojot pasaules tendencēm, būtu nepieciešams laiku pa laikam veikt šo krājumu auditu.” Pēteris Avotiņš, AS Goldinvest Asset Management padomes priekšsēdētājs
    Eiro un Latvijas zelta rezerves http://www.db.lv/viedokli/blogi/peteris-avotins/eiro-un-latvijas-zelta-rezerves-388443

    0
    0
    Atbildēt

    0

dzerkaleliva 16.06.2013. 22.15

Diez kā intereses Eiropas Parlamentā pārstāv tā saucamie latviešu partiju deputāti?
Te ir balsojums par rezolūciju, ko šonedēļ pieņēma Eiropas parlaments, bet, kuru protams IR neatspoguļoja.
Eiropas Parlaments 11.jūnijā pieņēmis Latvijas iedzīvotāju ilgi gaidīto rezolūciju, kas īsumā skan tā: no mājokļa izliktiem iedzīvotājiem kredīti nebūtu jāmaksā.
Eiropas Parlamenta deputāti rezolūcijā aicina dalībvalstis novērst situāciju, kad no mājokļiem izlikti iedzīvotāji ir spiesti turpināt hipotekāro kredītu atmaksu.
Eiropas Komisijai un dalībvalstīm jārod risinājums ekonomikas krīzes un bezdarba visvairāk skarto iedzīvotāju problēmām, kas rodas, zaudējot mājokļus. Dalībvalstīm jācenšas visiem spēkiem rast alternatīvus risinājumus izlikšanai, uzsvērts rezolūcijā.
Balsojums:
Ivars GODMANIS – atturas, Sandra KALNIETE – atturas, Krišjānis KARIŅŠ –atturas, Aleksandrs MIRSKIS – par, Alfreds RUBIKS – par, Inese VAIDERE –atturas, Roberts ZĪLE – nebalso, Kārlis ŠADURSKIS – atturas, Tatjana ŽDANOKA – par.

+3
-3
Atbildēt

5

    dzerkaleliva > dzerkaleliva 16.06.2013. 22.18

    Jebkurš latvietis, kurš ir vienkāršās tautas pārstāvis, nav biezais buržujs, ir cietis no krīzes un turpina balsot par labējām latviešu partijām ir vienkārši idiots.
    ——————————-
    Vai esmu gatavs balsot par Ždonoku un Rubiku, vēl nē, bet niknums pret labējiem neliešiem un ielas meitām aug ar katru dienu. Šis balsojums apstiprina visas aizdomas par to.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > dzerkaleliva 16.06.2013. 22.21

    Varat arī sev trīs reiz uzdot jautājumu, kā interesēs un vārdā Latvijā tiek ieviests EURO. To dara šie paši latviešu deputāti. Varat sev jautāt ar kādu melu un propagandas kampaņas palīdzību tas tiek darīts un kas patiesībā par to maksās.
    —————–
    Maskas pamazām krīt un kritīs. Mūs pārvalda noziedzīgs režīms, kas ienīst savu tautu un dara visu pret tās interesēm. IR tās propagandas rupors.
    —————–
    Vienīgās viņu intereses, ārvalstu kapitāla un banku intereses, sava sile un strebjamais.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    buchamona > dzerkaleliva 16.06.2013. 23.26

    …Eiropas Komisijai un dalībvalstīm jārod risinājums ekonomikas krīzes un bezdarba visvairāk skarto iedzīvotāju problēmām, kas rodas, zaudējot mājokļus. Dalībvalstīm jācenšas visiem spēkiem rast alternatīvus risinājumus izlikšanai, uzsvērts rezolūcijā….+++ un kāds tad ir tas ” alternatīvais risinājums”? :) Nav man ar finansu plānošanu nekāda sakara :), taču varu iedomāties tikai vienu veidu, kā ” alternatīvi” risināt problēmu, proti – jāgroza budžets “cietušajiem” par labu, kas nozīmē – valsts iedzīvotāji solidāri uzņemas risināt kāda fantasta individuālas kļūdas savas ģimenes budžeta plānošanā, jo valsts naudu nedrukā pēc pasūtījum, tā ir jānopelna. Un, vai tas ir godīgi pret tiem LR pilsoņiem, kuri nav ņēmuši kredītu, lai iegādātos dzīvokli, bet tagad ir spiesti no saviem nodokļiem apmaksāt vieglprātīgu līdzcilvēku kļūdas plānošanā?
    Protams, ir izņēmumi un tādēļ, ka tie ir izņēmumi, katrs gadījums ir jāskata individuāli, ja cietušais griežas pēc palīdzības pie valsts, lai risinātu savas problēmas, bet nevis – kā to dara Ždanoka ar Rubiku- balsojot par to, ka valstij (sabiedrībai kopumā) ir jāuzņemas atbildība par daļas savu pilsoņu vieglprātības sekām.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > dzerkaleliva 16.06.2013. 23.41

    ——-rinķī apkārt:”(..)
    Un, vai tas ir godīgi pret tiem LR pilsoņiem, kuri nav ņēmuši kredītu, lai lai iegādātos dzīvokli, bet tagad ir spiesti apmaksāt vieglprātīgu līdzcilvēku kļūdas plānošanā.” ============================================================================ Kāds vēl “gods”, ja LV legāli tiek reklamētas “narkotikas” – kredīti:
    “Uztraucoša ir tieši lielas Latvijas iedzīvotāju atkarība no «ātrās naudas», kas komplektā ar caurmērā nepārtikušu sabiedrību, liek domāt par jaunu ekonomikas burbuli.”
    448 000 Latvijas iedzīvotāju ņēmuši ekspreskredītu
    http://financenet.tvnet.lv/viedokli/451515-448_000_latvijas_iedzivotaju_nemusi_ekspreskreditu

    p.s. Diemžēl, taču visiem kredī-atkarīgajiem jau vēl nav tik “humāni” sponsori kā “spices vīriem: ”
    “Hipotēku banka” izglābusi Dombrovsku ģimenes uzņēmumu no maksātnespējas, atlikusi parādu atmaksu vēl uz četriem gadiem” http://www.pietiek.com/raksti/papildinats_-__hipoteku_banka__izglabusi_dombrovsku_gimenes_uznemumu_no_maksatnespejas,_atlikusi_paradu_atmaksu_vel_uz_cetriem_gadiem

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    gliters > dzerkaleliva 17.06.2013. 15.43

    r.a.
    Jāievieš tas pats, kas ASV – ja nevari nomaksāt kredītu, NĪ pāriet bankas īpašumā un viss, esi brīvs. Tas ir tikai un vienīgi normāli – ja banka pienācīgi neizvērtēja riskus, izsniedzot kredītu, arī bankai, nevis tikai kredītņēmējam, jāuzņemas atbildība.
    Ar valsts budžetu tam nav nekāda sakara.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Egitazz 16.06.2013. 17.58

“Интересно бабы пляшут” – tieši latviskās partijas izmantoja etnisko retoriku pirms vēlēšanām, bet izrādās, ka “„Saskaņas centra” izmisīgie centieni nostiprināt Latvijas politikā etniskā dalījuma principu arvien vairāk nonāk pretrunā ar dzīves īstenību.”

Droši vien nākamais “перл” būs, ka paši krievi runā par okupāciju, paši sevi sauc par okupantiem un paši sev stāsta par to, ka katram krievam jāatvainojas par okupāciju.

+2
-5
Atbildēt

9

    buchamona > Egitazz 16.06.2013. 20.01

    kolpants. …Droši vien nākamais “перл” būs, ka paši krievi runā par okupāciju, paši sevi sauc par okupantiem un paši sev stāsta par to, ka katram krievam jāatvainojas par okupāciju. +++ Vai Tu esi dzirdējis to, ka Latvijas Republikā pirms okupācijas dzīvoja krievi? Ievērojams skaits krievu. Cik procenti no kopējā iedzīvotājus skaita piemirsu, ciparus sameklē pats.

    Vai Tu esi dzirdējis par to, ka tūlīt pēc okupācijas no Kremļa iebrucējiem cieta liela daļa no tolaik LR dzīvojošiem krieviem? Noteikti esi dzirdējis, taču Tev šis fakts nav izdevīgs, jo šāda patiesība apgāž gan Tavus, gan SC pūliņus Latvijā ideoloģisko konfrontāciju starp kremliniem un lojāliem LR pilsoņiem uzlikt uz etniskas konforntācijas sliedēm.

    http://www.tvnet.lv/zinas/viedokli/415574-vesturnieki_no_padomju_represijam_cieta_22_latvijas_krievu

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Kârlis Kleins > Egitazz 16.06.2013. 20.13

    Tā arī ir: “padomju vara nešķiroja iedzīvotājus pēc tautībām, un represijās vienlīdz cieta gan latvieši, gan, krievi, gan baltkrievi, gan poļi, gan ebreji.”

    Tikai, raugi, valdošie izceļ vien latviešu tautas piedzīvoto un pārdzīvoto.

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    dro > Egitazz 16.06.2013. 20.18

    no_comments. Latvijas valsts neiebruka citās zemēs, lai atbrīvotu no mantas un dzīvības.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Egitazz 16.06.2013. 20.40

    Neviens nedala represētos pēc etniskās izcelsmes, manuprāt, tu vienīgais, kas to dara, bet, tas, ka, vairākumā, tie bija latvieši, arī katram skaidrs.
    Kāpēc gad tu nepārmet Krievijai, ka, tā vietā, lai aizstāvētu savus represētos tautiešus, tā sāk slavināt Staļinu un maksāt paaugstinātas pensijas ne jau represētajiem, bet, tiem, kas tos represēja?
    Tas, ka notiek uzbrukums organizācijai Memorials, tevi nesatrauc?
    Latvieši, izrādās, vainīgi arī pie tā, ka nejūt līdzi represētajiem krieviem, varbūt, tomēr, krieviem vajadzētu just līdzi latviešiem, nevis otrādi, negribi pajautāt Krievjas valdībai un tam imbecilu prostitūtu pansonātam, ko sauc par Krievijas domi, kāpēc tā attaisno Staļina noziegumus, un iet Staļina ceļu?
    Ja gribi redzēt, kas ir fašisms, aizbrauc uz Krieviju, tagad tas tur strauji uizplaukst, nevis žēlojies, cik nabaga krieviem slikti Latvijā, un kā latvieši jūs, nabadziņus, nesaprot un diskriminē.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Kârlis Kleins > Egitazz 16.06.2013. 20.50

    dzeris49 Neraksti muļķības. Izlasi kaut vai Закон РФ от 18.10.1991 г. № 1761-1 “О реабилитации жертв политических репрессий”

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Egitazz 16.06.2013. 21.04

    Jā, 91 gadā tādus likumus vēl pieņēma, bet, patreizējā realitāte ir tāda, ka Krievijā tiek attaisnoti Staļina noziegumi, un viss atgriežas vecajās sliedēs, sauc to kā gribi – neostaļinisms, putinisms, putinofašisms, pilnīgi vienalga, kā to sauc, ja valstī desmitiem nevainīgu cilvēku ir aiz restēm politisku iemeslu dēļ, valsts izmanto savus bērnus, kā ķīlniekus, valstī tiek nodibināta lumpeņfašistu diktatūra, valstī nepastāv ne parlaments, ne neatkarīgas tiesas, nekas no normālas valsts atribūtiem, un tas viss tikai tāpēc, lai Kremļa kleptokrāti varētu izlaupīt šo valsti uz patriotisku brēcienu fona.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Egitazz 16.06.2013. 21.54

    ——dzeris49 Jā, 91 gadā tādus likumus vēl pieņēma, bet, patreizējā realitāte ir tāda, ka Krievijā tiek attaisnoti Staļina noziegumi, un viss atgriežas vecajās sliedēs…. ============================================================================ Džerīšiem bēdas – 4.maija repubļikas lembergu-oligarhu “lielie brāļi” Krievijā sāk atgriezties tai pašās vietās, kur Staļinlaikos?
    “Suns zin’ ko ēdis”…..

    http://www.youtube.com/watch?v=FR86AZOmKg4

    0
    0
    Atbildēt

    0

brigita_damme_rtk_lv 16.06.2013. 13.01

Sabiedrība grib ignorēt, nolaižot pasākumu uz grunti, bet Ozoliņš neļauj, paceldams to no aizmirstības apspriešanas līmenī.

+9
-2
Atbildēt

5

    Edzs > brigita_damme_rtk_lv 16.06.2013. 13.34

    apmeram to pashu ko Ozolinsh te stasta bijam dzirdejushi jau no Kazhokas un Ijoba, bet, – laikam jau par maz gods ir notikumam atdots tapec lai mus neparsteidz ka IR vel tads raksts.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > brigita_damme_rtk_lv 16.06.2013. 15.07

    Ozolīņš ir žurnalists, viņa pienākums ir apspriest, analizēt, un komentēt, nevis “nodod aizmirstībai” jebko, kas viņam šķiet svarīgs.
    Un tas, ka šis notikums izraisīja tik maz uzmanības, un, faktiski, izgāzies, ir svarīgi, un taisni par to Oz. te arī runā.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > brigita_damme_rtk_lv 16.06.2013. 18.06

    …aha!…Ozoliņš vainīgs!….par to, ka uzrakstījis!….interesanti, viņš kādu spieda šo rakstu komentēt?…. :)

    …paskatījos dažu iepriekšējo dienu tēmas un komentētāju aktivitāti:

    Jaunajā mācību gadā skolās darbu sāks 24 “Iespējamās misijas” skolotāji (1)
    Turku rakstnieki aicina izbeigt vardarbību (1)
    DP sāk kriminālprocesu par vēlēšanu pārkāpumiem Salaspilī (1)
    Par pārkāpumiem studiju programmu izvērtēšanā rosina sākt disciplinārlietu (1)
    No 1.jūlija studijām augstskolās varēs pieteikties portālā “Latvija.lv” (1)
    ST atsakās ierosināt lietu par “puteņa brīvbiļetēm” (1)
    Domstarpību dēļ Siguldas opermūzikas svētkos nedziedās tenors Antoņenko (0)
    Pirmie dakteri klauni ienāk Bērnu slimnīcā (0)
    Būvdarbus varēs sākt uzreiz pēc būvatļaujas
    saņemšanas (1)
    Likuma grozījumi vienkāršos tiesu lēmuma
    pieņemšanu (0)
    E-zvanam būs jāglābj dzīvības ceļu satiksmes
    negadījumos (0)

    ….nu, jā!….autors nav Aivars Ozoliņš….:))

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > brigita_damme_rtk_lv 16.06.2013. 18.36

    Tur jau tā problēma – vairākumu intersē nevis patiešām svarīgi notikumi un lēmumi, bet, ārkārtīgi konkrētas lietas, galvenais, lai tie skar konkrētus cilvēkus, un tad var “atrauties” pilnībā, izgāžot savu žulti par visiem, sākot no Ušakova,( kas, pilnībā apspēlējis tos “latviešu” politiķus, kuri, tā vietā, lai meklētu savas kļūdas, turpina vainot “stulbo” vēlētāju, kas ir vairāk, kā smieklīgi – kur vēl politiķi vaino savā impotencē vēlētāju, laikam, tikai Latvijā), beidzot ar Paulu un Ozoliņu.
    Un kur nu vēl nespēja paskatīties uz visu nedaudz plašākā kontekstā, un absolūta nespēja saskatīt niaanses un pustoņus, visu to kopā sauc par provincialismu un politisko infantilitāti, tādi esam, diemžēl.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > brigita_damme_rtk_lv 16.06.2013. 20.15

    TanteSidra. Pievienojos. Haris savos komentāros labi raksturojis situāciju, bet tie, kuri aizstāv Ozoliņu, tīšām vai aiz muļķības lej ūdeni uz nocomenta dzirnavām.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

dace_ampermane 16.06.2013. 11.58

no_comments pieturās pie Šarikovu un Smerģjakovu iecienītām un Antonoijas ielas uzstādītām klišejām :)

+8
-2
Atbildēt

6

    Kârlis Kleins > dace_ampermane 16.06.2013. 12.03

    Tev nu gan nemaz naf stereotipiskas domāšanas. Un arī dzintarjūgenda nodarbībās tev itin nemaz nav iepotētā norāde visus tavai paradigmai neatbilstošus viedokļus pasludināt par translāciju no Antonijas ielas ;)

    http://puaro.lv/media/uploads/news/3_20120304092533665.jpg

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dace_ampermane 16.06.2013. 13.17

    Kāpēc gan sagrozīta, melīga, no konteksta izrauta un ne pa tēmu iesprausta informācija būtu jāgodā par viedokli? :))

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Kârlis Kleins > dace_ampermane 16.06.2013. 15.18

    Un kura gan būtu tā sagrozītītā informācija? Vai tā, ka Ozoliņš savulaik dziedāja slavas dziesmas Šķēlem? ;)

    Čista atgādinājumam: ;)
    http://gogassaraksts.files.wordpress.com/2010/03/skele.jpg
    Aivara Ozoliņa 1997. gada raksts:

    Valdību varētu gāzt kaut vai tūdaļ, vienīgi — atstāt valsti gluži bez valdības arī kaut kā nav pieklājīgi. Bet piedāvāt Šķēles aizvietotāju, pareizāk, uzņemties apnikušā Šķēles vietā pavilkt šo valsti vispirms līdz decembrim, kad Luksemburgā Eiropas Savienības vadoņi lems, vai sākt runāt arī ar Latviju, un pēc tam, vēlams, vēl līdz nākošajām Saeimas vēlēšanām, neviens politiķis tā īsti nepiesakās. Galvenoties, iespējams, tāpēc, ka pašreizējā valdībā politiskās atbildības kritēriji ir pacelti vai vismaz deklarēti tādā līmenī, ka varbūt pat Šķēle pats tos nevar vairs uzturēt, tāpēc viņa autoritātes apstrīdētājiem ir izdevīgāk ļaut viņam netikt šiem kritērijiem līdzi nekā pašiem piedāvāt alternatīvu, kas nozīmētu arī uzņemties atbildību.

    Gandrīz vai katram ir kāds piedāvājums, kā teorētiski iztikt bez Šķēles, ja viņš nestājas kādā no trim lielākajām partijām. Parasti gan tas izpaužas tikai pieļāvuma izteiksmē — ja nu pēkšņi es būtu Šķēle, tad gan jūs redzētu velnu.

    Šādi tādi argumenti, kāpēc tas nāktu valstij par labu, arī pa reizei atskan, taču, kā rādās, nevienam nav azotē gatavas, darbotiesspējīgas valdības, kuras priekšgalā nebūtu tas pats nepieklājīgi bezparteijiskais Šķēle.

    Nu, protams, esam pārpārēm dzirdējuši, ka Šķēle apdraudot demokrātiju, taču mani personiski nepārliecina lielas partijas līdera brīdinājums, ka gan jau tas pats Šķēle vēl pakāršot žurnālistus pie kājām. Šīs pašas partijas ministrs, kas pārkāpis likumu, valsts televīzijā koriģē, viņaprāt, nepareizas ziņas par saviem pārkāpumiem.

    Ir grūti noticēt, ka šiem partiju dūžiem valsts intereses ir augstākas par savu partiju interesēm, ja viņi, atzīstot šīs valdības sasniegumus, kurus neviens puslīdz racionāli domājošs politiķis, protams, neriskēs apšaubīt, šķiet esam gatavi atteikties no šīs valdības kopā ar visiem tās panākumiem, ja paši nav spējuši tautu pārliecināt, ka gods par šiem panākumiem pienākas arī viņiem.

    Esam jau krietnu gadu klausījušies, ka pašreizējā situācija ir nepieņemama un kaut kā jāmaina. Kā? Mums joprojām tiek netieši piedāvāta ideja, ka šai valdībai būtu jāatkāpjas un tad jau partijas kaut kā vienotos par alternatīvu.

    Nedz Šķēle kā valdības vadītājs, nedz šī valdība nevar būt pašmērķis. Tomēr Eiropas Komisijas nesenais ziņojums par Latviju un decembrī gaidāmā ES galotņu konference uzliek visiem, kam rūp Latvijas valsts nākotne, lielu atbildību. Tāpēc pilnīgi nepieņemama ir doma par partijām netīkamas valdības atkāpšanos, ja tās vietā tiek piedāvāta vienīgi abstrakta iespēja kaut ko varbūt piedāvāt vietā.

    Aivars Ozoliņš, laikraksts “Diena”

    ***

    Biznesa augstskolas Turība komunikāciju zinātņu katedras vadītājs asociētais profesors A.Dimants ir atzinis, ka laikraksts “Diena” ilgu laiku ir nekritiski atbalstījis 90.gadu premjeru A.Šķēli (TP): “Andris Šķēle bija tabu tēma ilgu laiku. Lielākais rīta laikraksts Diena nezināja, kas Andrim Šķēlem pieder, un par valsts nozagšanu uzzināja no Pasaules bankas.”

    S.Ēlerte noliedza, ka “Dienai” 90.gadu otrajā pusē būtu bijusi īpaši saudzīga attieksme pret A.Šķēli, laikraksts atbalstījis un kritizējis politiķus, pamatojoties uz noteiktiem kritērijiem.

    A.Šķēle apgalvoja, ka 90.gados ir saņēmis “ļoti lielu” atbalstu no laikraksta “Diena”.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > dace_ampermane 16.06.2013. 17.37

    no comments totāli nojūdzies ar savu demagoģiju.

    Ja Oz pirms 16 gadiem kaut ko rakstīja tad tas nebija aktuāls jau pēc diviem gadiem. Lietas plūst un mainās un cilvēki mainās, parādās jauna informācija, pēc tam gan Oz ir rakstījis daudz ko sliktu par Šķēli.

    Varbūt Oz jānošauj par to ko viņš rakstīja pirms 16 gadiem? No comment, aizej, ierauj pie saimniekiem :)

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    Inese > dace_ampermane 16.06.2013. 17.45

    klejotājs

    Ja Oz pirms 16 gadiem kaut ko rakstīja tad tas nebija aktuāls jau pēc diviem gadiem.
    ==========================

    Tad autors ir tikai konjunktūristisku pasūtījuma tekstu-viendienīšu sacerētājs? ;)

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > dace_ampermane 16.06.2013. 18.10

    Jebkurš žurnalists ir arī cilvēks, un cilvēks nevar būt nekļūdīgs.
    Tikai idiotam viedoklis nekad un ne par ko nemainās, bija laiks, kad daudzi cerēja, ka Sķēle var ko mainīt šinī valstī, un, principā, iesākumā viņš izdarīja arī daudz ko pozitīvu.
    Mainoties apstākļiem, un att. cilvēka rīcībai, mainās arī viedoklis par att.cilvēku, tā tas ir arī Ozoliņam.
    Jebkurš žurnalists drīkst būs subjektīvs un pat nedaudz angažēts, tas jau arī ir tas intersātākais.
    Un žurnalistam pat nav jābūt enģelim, manā uztverē, galvenais, kā viņš raksta, un pieturēšanās pie galvenajiem principiem, nevis, attieksme pret konkrētām personām, un tas, ka Ozoliņam tie principi ir, jādomā, neviens nešaubās – rietumniciska orientācija, un neiecietību pret “sovoku”, tā īsi sakot.
    Svarīgi, lai būtu dažādi žurnalisti, ar dažādu viedokli un simpātijām, un tad lai lasītājs izlasa dažādus viedokļus, kaut subjektīvus, un izdara secinājumus pats.
    Vismaz, domājošs lasītājs dara taisni tā.

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

Kârlis Kleins 16.06.2013. 11.26

1990. gadā izdomātā klišeja “maigā vara”, iederētos vien aukstā kara laiku retorikā, bet nē – tā tiek lietota arī šodien, lai attaisnotu dajebkuru savu neizdarību, nevarību un muļķību ;)

http://thewritepractice.com/wp-content/uploads/2012/07/cliche.jpeg

Un nākamais Ozoliņa raksts varētu būt aptuveni šāds: ;)

Modrība pret ienaidnieku

Vēl nav izskausta doma, ka mūsu uzvara ir nesatricināma, ka ienaidnieks jau miris no saņemtā trieciena. Šur tur vēl negrib un negrib pilnībā izprast šī brīža nopietnību, saprast, cik kaitīga var būt šobrīd aklība pie mums.

Cīņa pret mūsu tautas ienaidniekiem pie mums ne būt nav beigusies, bet tikai pieņēmusi apslēptāku veidu, ar ko tā tapusi mums vēl grūtāka. Un ja mēs atstāsim neatrastu kaut tikai vienu šo viņu paslēptuvi, mūsu brīvības valsts uzbūves darbs tiks nopietni traucēts. Jaunajā asnā būs palicis grauzēja tārps.

Modrību, modrību un vēlreiz modrību pret ienaidnieku, lai pasargātu savas valsts ķermeni nebojātu, lai vesela un spēcīga būtu Latvijas vadošā partija – Vienotība, lai vesels un vērtīgs būtu mūsu darbs!

0
-11
Atbildēt

7

    dro > Kârlis Kleins 16.06.2013. 11.42

    no_comments Meties uz jaunās paaudzes fekāliju maisiņu reklamēšanu?:)))

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Kârlis Kleins 16.06.2013. 11.48

    Kremlinu virtuālajiem robotiem, kā arī parastiem latviešu “liberāļiem” katram vienmēr atradīsies tik daudz jautājumu pat par visvienkāršākajām lietām, ka “100 gudro” nespēs atbildēt. Nu, nepielec un nepielec.:)

    Ja “gudrie”, izskaidrojot simtiem reižu, sāk atkārtoties, tad robotiem un “liberāļiem” nākamais gājiens jau sagatavots: “Fui, pē, tā jau klišeja, nu cik tad var vienu un to pašu?!”
    Dodiet mums jaunus, novatoriskus formulējumus – kā arī maizi un izpriecas, protams!

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Kârlis Kleins > Kârlis Kleins 16.06.2013. 11.56

    Še, ķer jaunu un novatorisku formulējumu:

    MAIGĀ NEVARĪBA ;)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Kârlis Kleins 16.06.2013. 12.01

    no_comments –

    Tīri asprātīgi.:)

    Ir tāds vīrs Arnolds Bērzs,

    http://latvijaslaudis.lv/old-data/users/berzs_arnolds/foto1.jpg
    kurš savām 2000. gadā publicētajām politiski iekrāsotajām dienasgrāmatām par 80. gadu beigām/90. gadu sākumu “Ārmalnieka šķitumi” bija licis apakšvirsrakstu “No trešās atmodas līdz ceturtajai aizmigšanai”.

    Vienmēr esmu priecājies par šī apakšvirsraksta precizitāti un izteiksmīgumu.

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    Kârlis Kleins > Kârlis Kleins 16.06.2013. 12.05

    Dāvinu ;)

    p.s. Būšu palaidis garām Bērza tekstus, apsolu iepazīties nākamās nedēļas laikā )

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Kârlis Kleins 16.06.2013. 12.13

    no_comments –

    Dienasgrāmatas izdotas divās grāmatās. Tikai pirmajai apakšvirsraksts tāds.
    Brīdinu: viņš ir gandrīz neslēpts rusofobs. Manuprāt, nav daudz tādu tekstu, kas būtu tik ļoti rusofobijas caurausti un būtu publicēti grāmatas formātā. Žurnālos, avīzēs, interneta komentāros jā, grāmatās ne.

    Redzu, ka Jums daudz laika, ja reiz spējat “apņemties iepazīties nedēļas laikā”. :)

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Kârlis Kleins > Kârlis Kleins 16.06.2013. 12.16

    Protams, ka man manā astotajā gadu desmitā ir ļoti daudz brīva laika ;)

    http://www.zyciena100procent.pl/upload/b4d3/b4d302c96376eeacd89faee95351cda9_big.jpg

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

Sanšains 16.06.2013. 11.05

Ozoliņš:
Krievijas mērķu potenciālo atbalstītāju bāze Latvijā irst gan fiziski, kā to rāda bezkaislīgā statistika, gan arī idejiski, kā to parādīja gan valodu referendums, kurā trīs ceturtdaļas balsojušo pateica stingru „nē” otrai valsts valodai, gan pašvaldību vēlēšanas, kurās pilsonības nulles varianta un Latgales autonomijas karsēji neguva faktiski nekādu atbalstu.
=============================================
Var piekrist, ka viens faktors – latviešu relatīvi lielākā dzimstība – ir faktors, kas darbojas latviešu labā. Tomēr līdz šim to ar uzviju ir anulējusi kolonistu naturalizācija.

Vai krievu (nu labi, “Krievijas mērķu”) idejiskā bāze arī irst? Ļoti šaubos. Piemēram, “Latgales autonomija” taču ir tikai taktisks mērķis ar nolūku “jaukt gaisu” un kacināt latviešus – neviens kremlins taču neko tādu NOPIETNI nevēlas. Turklāt mierināt sevi ar atziņu vai pat priecāties, ka PAŠVALDĪBU VĒLĒŠANĀS šādas idejas negūst atsaucību – nu, atvainojiet!:)

Krievu politiskās pārstāvniecības idejiskā bāze šobrīd ir pat ļoti stipra – un tieši to apliecina šie paši pašvaldību velēšanu rezultāti. Jā, krievi nebalsoja par krievu mediju praktiski “apraktajiem” un noklusētajiem lindermanveidīgajiem ākstiem, bet daudz būtiskāk, ka tā arī nav radusies neviena cita – Latvijai lojāla – krievu politiskā pārstāvniecība. Tādas nav un nekad, protams, arī nav bijis. Tieši tas parāda, ka kremlinu “idejiskā bāze” nebūt netaisās irt.

To pašu apliecina arī izteikti ETNISKAIS balsojums, piemēram, Rīgā (lai ko necenstos apgalvot Ozoliņa autoritāte Ušakovs). No krievu puses tas bija izteikti etnisks balsojums – acīmredzot tuvu 100% krievu Rīgā balsoja par Ušakovu. Ja kaut kas irst, tad diemžēl latviešus vienojošās ideoloģijas, piemēram, patriotisms un mūsu apstākļos tik organiskā un nepieciešamā rusofobija.

Bet tieši šis pats Ozoliņš, Burve-Rozīte (Bitīte?), Ločmele un Ēlerte nu jau gadu desmitiem to ir pulējušies irdināt.

+9
-2
Atbildēt

0

Sanšains 16.06.2013. 10.43

Ozoliņš:
Un, kā dzirdējām kandidātu debatēs pirms vēlēšanām, krievvalodīgajos bērnudārzos Rīgā nu iet vairs tikai 25% bērnu.
================================
Arī es dzirdēju, jā. To teica Ušakovs, un Ozoliņš mierīgi uz to paļaujas, nepārbaudīdams faktus – nez, Ušakovs viņam ir autoritāte, vai?:) Man ne Ušakovs, ne Ozoliņš autoritāte nav, tāpēc faktus nākas pārbaudīt pašam.

Šāds procents ir VISAS LATVIJAS bērnudārzos, nevis Rīgas bērnudārzos. Turklāt apmēram šāds procents ir jau vismaz kopš kāda 2000. gada – tātad te nav vērojama nekāda nozīmīga, latviešiem labvēlīga TENDENCE, ko tik ļoti vēlas parādīt Ozoliņš, jo tāda mūs droši vien dikti nomierinātu.
http://www.keepandshare.com/userpics/w/y/k/t/35/2013-06/sb/valoda_bernudarzos-90225722.jpg
(Lai apskatītu attēlu, vislabāk to atvērt jaunā logā vai cilnē)

Šeit var atlasīt parametrus:
http://data.csb.gov.lv/Dialog/varval.asp?ma=IZ0050&ti=IZG05%2E+M%C2C%CEBU+VALODA+PIRMSSKOLAS+IZGL%CET%CEBAS+IEST%C2D%C7S+1%2E+SEPTEMBR%CE&path=../DATABASE/Iedzsoc/Ikgad%E7jie%20statistikas%20dati/Izgl%EEt%EEba%20un%20zin%E2tne/&lang=16

+9
0
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > Sanšains 16.06.2013. 11.00

    ——–
    Šeit var izlasīt demogrāfijas lietu speciālista skaidrojumu par “kolonistu” bērnu skaita neizbēgamo palielināšanos, kā arī par 4.maija varnešu īstenoto “strausa poļitiku” demogrāfijas sfērā:

    “Ja nākamajos gados turpināsies līdzšinējā imigrantu plūsma uz Latviju, jau pēc 20 gadiem pie mums būs vismaz 100 tūkstoši iebraucēju un 20-30% jaundzimušo nebūs Latvijas pilsoņi.(..)
    «Diemžēl atbildīgajai ministrijai ir citas prioritātes un tā nevēlas nedz īpaši atbalstīt ģimenes ar vairāk bērniem, nedz palielināt IKP%, ko Latvija atvēl ģimenēm un bērniem.”

    http://www.tvnet.lv/zinas/viedokli/467663-latvija_dzivos_100_tukstosi_imigrantu

    0
    -2
    Atbildēt

    0

Sanšains 16.06.2013. 10.16

Ozoliņš:
Valstiskās neatkarības atgūšanas brīdī latviešu īpatsvars bija bīstami pietuvojies 50%, taču pašlaik 62% no visiem Latvijas iedzīvotājiem ir latvieši.
===========================================
Ozoliņš izliekas, ka nesaprot – balsot dodas PILSOŅI, nevis IEDZĪVOTĀJI.

Arī pats Ozoliņš, it īpaši Ēlertes “Dienas” laikā, ne reizi vien ir “pielicis plecu”, lai naturalizēto kolonistu īpatsvars palielinātos. Tika balstīta gan Aldermane, gan pie vārda laisti “Latvijas ceļa” birkavi un induļi bērziņi, kuri paskaidroja, cik ļoti labāk esot, ka kolonisti naturalizējas, nevis pieņem Krievijas pilsonību. Arī Ēlertes par Sorosa naudu trekninātais Nils Muižnieks “Dienas” lappusēs (un ne tikai) pastāvīgi dziedāja, kā esot jāveicina naturalizācija.

1995. gadā latviešu īpatsvars pilsoņu vidū bija 78,68%.
http://www.un.lv/down/1995/chapter2.htm#politiska
2011. gadā latviešu īpatsvars pilsoņu vidū bija 71,52%.
http://www.am.gov.lv/data/file/l/integracijas_politika_latvija.pdf
(2. lpp. – “Latviešu pilsoņu skaits” pret “Visu pilsoņu skaitu” – 1321437 pret 1847618 = 71,52%)

+14
-2
Atbildēt

8

    Signija Aizpuriete > Sanšains 16.06.2013. 10.37

    ——-Haris Ozoliņš:”(..)
    Ozoliņš izliekas, ka nesaprot – balsot dodas PILSOŅI, nevis IEDZĪVOTĀJI.
    Arī pats Ozoliņš, it īpaši Ēlertes “Dienas” laikā, ne reizi vien ir “pielicis plecu”, lai naturalizēto kolonistu īpatsvars palielinātos.”
    ============================================================================
    Ozoliņš&visu līmeņi reformatori, prihvatizātāji, denacionalizētāji un konsolidētāji labi saprot savas darbošanās SEKAS. Uz papīra, statistikas atskaitēs jau var smuki procentiņus sarakstīt un līksmot, ka Latvija kļūst “latviskāka” – , taču pēdējās pašvaldību vēlēšanas apliecināja skarbo realitāti, ko gatavojoties Saeimas 2014.g. vēlēšanām nāksies ņemt vērā:

    “Mums esošajā situācijā joprojām lielākais drauds ir mūsu cilvēku emigrācija. Ir sarežģīti nosaukt precīzu Latviju atstājušo cilvēku skaitli, bet, skatoties uz pašvaldību vēlēšanu rezultātiem, noteikti varam redzēt, ka no lielajām pilsētām un galvaspilsētas attālākos reģionos dalība pašvaldību vēlēšanās ir ļoti zema. Tam iemesls ir tāds, ka patiesībā tur vairs nav cilvēku.”
    Valsts prezidenta Andra Bērziņa uzruna 18.Centrāleiropas valsts vadītāju samita plenārsēdē Slovākijā, Bratislavā

    http://www.president.lv/pk/content/?cat_id=605&art_id=20909

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > Sanšains 16.06.2013. 13.09

    > nulle 11:27.
    paldies, satriecoši. tas tev tiešām izdevās.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 16.06.2013. 14.30

    nulle:
    Un lūk ko tas “īpatsvars” saeimā savēlēja:
    ====================================
    Un ko tas izsaka? To, ka latvieši tolaik bija vēl vairāk apmaldījušies nekā tagad?

    Atceros, kā krievu laikos atkal un atkal TV rādīja tādu demagoģisku video, kur kopā bija salikti kaut kādi vēsturiski kadri, kur labību pļāva ar sirpjiem (Latgalē?) no vienas puses un kadri, kuros redzams, kā labību novāc kombaini PSRS tagadnē, no otras puses.
    Zemteksts bija skaidrs: redz, kādu kuļturu un progresu ir atnesusi krievu vara. It kā seno laiku tehnoloģijas nebūtu varējušas mainīties un attīstīties, ja Latvija būtu palikusi neatkarīga.

    Vai gribat teikt, ka latvieši ir nolemti stulbumam un pat augsts latviešu īpatsvars balsotāju kopumā neko nemainītu/neiespaidotu?
    Nē, manuprāt, pieņemšanās prātā pamazām tomēr notiek, tomēr tajā pašā laikā pret latviešu centieniem darbojas citi spēcīgi faktori – piemēram, kolonistu naturalizācija un Putina Krievijas mērķtiecīgs darbs ar Latvijā dzīvojošo “materiālu”.

    Turklāt nevajag par zemu novērtēt arī to, ka vietējo krievu un viņu naudas iespaids uz latviešiem un latviešu partijām visu laiku ir klātesošs – gan 90. gados, gan tagad. Manuprāt, ir skaidrs, ka krievu lielais skaits un īpatsvars ir un paliek mūsu galvenā problēma – latvieši SAVĀ STARPĀ izcīnoties, jau sen būtu krietni pavirzījušies uz priekšu sakarīgas politikas realizēšanā.

    Piemetināšu manis jau vairākkārt minēto piemēru:
    Ja Saeimā būtu balsojušas tikai “latviskās partijas” (bez SC), Šlesers būtu “izdots” kratīšanai.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Kârlis Kleins > Sanšains 16.06.2013. 14.59

    Haris:
    kā krievu laikos atkal un atkal TV rādīja tādu demagoģisku video, kur kopā bija salikti kaut kādi vēsturiski kadri, kur labību pļāva ar sirpjiem (Latgalē?) no vienas puses un kadri, kuros redzams, kā labību novāc kombaini PSRS tagadnē, no otras puses.
    ——————————–

    Īpaši tev citāts no 1939. gada izdevuma “Zemkopis”, raksta J. Reksnis, lauksaimnieks Latgalē:
    http://3.imimg.com/data3/LF/CT/MY-1708531/dharti-self-sharpening-sickle-junior-commander-250×250.jpg
    Vasarāju pļaušana un žāvēšana

    Mūsu valstī liels darba roku trūkums. Tas būtu mazāks, ja ar darbu rīkotos sapratīgāk. Vasarā galvenais darbs ir pļaušana un žāvēšana.

    Diemžēl, pie šī darba dažos novados strādā daudz vairāk, nekā ir vajadzīgs. Viens, otrs lasītājs pat neticēs, ka dažos novados auzas vēl pļauj ar sirpi, nerunājot par vasaras kviešiem.

    Kviešus pļauj ar sirpi ļoti daudzi. Saprotams, ka tāda rīcība ir nevajadzīga darba roku izšķērdēšana. Daudzi jau gan pļauj ar pļaujammašīnām. Tomēr visiem mašīnu nav. Šiem pēdējiem valdība visādi mēģina palīdzēt. Piemēram, valdība ierosināja, lai pļaujammašīnu īpašnieki pret zināmu at līdzību pļautu arī kaimiņu druvās.

    Dažos novados pavisam maz ir pļaujammašīnu, tur visi lauksaimnieki ar mašīnām pļaut nevar. Še vismaz sirpis jāatvieto ar izkapti. Darba ražība ar izkapti ir trīs reizes lielāka, nekā ar sirpi.

    Manā saimniecībā arī nav pļaujammašīnas. Pļauju ar izkapti, kaut gan agrākos gados arī es rudzus pļāvu ar sirpi. To dariju galvenā kārtā tāpēc, ka manā apkārtnē ar izkapti neviens nepļauj. Tikai tad, ja kādam izaug ļoti slikti rudzi, tos pļauj ar izkapti. Ja kāds pļautu labus rudzus ar izkapti, tad par tādu pārējie smietos: teikdami, ka esot slinks, negribot ar sirpi pļaut.

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    andris902 > Sanšains 16.06.2013. 18.17

    ….Haris…. “Ozoliņš izliekas, ka nesaprot – balsot dodas PILSOŅI, nevis IEDZĪVOTĀJI.”
    ——————
    …ja jau ir vēlme piesieties pie cipariem, tad ceru, ka Haris tomēr būs izskaitļojis arī BALSSTIESĪGOS pilsoņus, jo….vēlēšanu tiesības ir pilsoņiem no 18 gadu vecuma…. :)

    P.S. …un neliels precizējums – pēc Tautas skaitīšanas datiem (uz Tevis pieminēto 2011.gadu) – Latvijas pilsoņu skaits = 1 728 213
    …latviešu īpatsvars pilsoņu skaitā = 1 308 580
    …krievu īpatsvars pilsoņu skaitā = 362 046
    (skaitā iekļauti arī bērni līdz 18 gadu vecumam)….:)

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 16.06.2013. 19.23

    Zane –

    Ja varat iegūt datus, kur būtu apskatīts tikai 18 gadus sasniegušo pilsoņu skaits, lūdzu, publicējiet!

    Turklāt būtu vēlams, ka datiem būtu arī laika dimensija – tas ir, varētu redzēt, kā pakāpeniski gadu gaitā samazinās SC elektorāta īpatsvars.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > Sanšains 16.06.2013. 21.05

    ….Hari….ar matemātiku gan pašam būs jānodarbojas… :)
    …pietiekami izsmeļoša informācija iedzīvotāju reģistrā:
    http://www.pmlp.gov.lv/lv/statistika/iedzivotaju.html

    …tautas skaitīšanas dati,rezultāti, salīdzinājums:
    http://www.csb.gov.lv/statistikas-temas/tautas-skaitisana-28290.html

    …atsevišķu tautību iedzīvotāju dabiskais pieaugums (samazinājums):
    http://data.csb.gov.lv/Dialog/varval.asp?ma=ISV0020&ti=ISVG02%2E+ATSEVI%D0%CDU+TAUT%CEBU+IEDZ%CEVOT%C2JU+DABISKAIS+PIEAUGUMS&path=../DATABASE/Iedz/Iedz%EEvot%E2ji%20skaits%20un%20t%E2%20izmai%F2as/P%E2rr%E7%EDin%E2ti%20dati%20p%E7c%202011.gada%20tautas%20skait%EE%F0anas%20rezult%E2tiem/&lang=16

    0
    -2
    Atbildēt

    0

dancis4 16.06.2013. 10.14

Mums, pilsoņiem, būtu jābūt apzinīgākiem savas valsts sargiem, mazākais, aizejot novēlēt, tad visādi margināļi tiešām nebūs izdētas olas vērti. Taču tagad, pašu pasivitātes dēļ, Rīga un vēl citas vietas Latvijā atkal smird, jo putinisti saskaņoti izdējuši savus vanckarus. Kad spēsim vienoties mēs, lai izvēdinātu savu Latviju?

+16
-1
Atbildēt

0

buchamona 16.06.2013. 10.08

…Valstiskās neatkarības atgūšanas brīdī latviešu īpatsvars bija bīstami pietuvojies 50%, taču pašlaik 62% no visiem Latvijas iedzīvotājiem ir latvieši…+++ Bet neskatoties uz to pašvaldību vēlēšanās SC ne tikai Rīgā, bet arī Liepājā uc guva vērā ņemamus panākumus. Šis fakts ir daudz bīstamāks par visām SC kremlinu aktivitātēm, kuras ir vērstas uz valsts pamatu graušanu, kopā ņemot.

Tas tikai nozīmē to, ka latvieši pamazām nevis pārkrievojas, bet gan ” pārlumpeņojas” :).

+17
-1
Atbildēt

4

    piziks > buchamona 16.06.2013. 10.17

    RA, lai nu ko, bet latviešu “pārlum-peņošanos” tas gan nenozimē! “Tas” var nozimēt vienīgi to, ka latviešu politikas gribētājiem nepietiks ar zīmulīgu piederību latvietībai, lai ievēlētu “statistiskos” latviešus. Pat latviešiem pašiem tais ievēlētajas vietās, bļin, vispirms ir jāstrādā! Un vēlētāji itin nemaz nav pārlumpeņojušies, — tikko vēletājs pa celam uz Rīgas Domi ieraudzija kaut vai simpātiska paskata Baibu Broku — kaut demografijas izptanē skaidrs vinas viedoklis par latviešu viriešiem un to vaislas materiālu — tā ēlētājs, kam Tu, RA, ļum-peņosanos parmet, Brokas veso prātu pamanija tikpat labi ka Kampara melno PR, kas apraka Sarmīti Ēlerti un viņas komnadu, bet… diemzēl Vienotibas iekšpusē vēl nav apracis pašu Kamparu.

    Nevis vēletajus gāniet un ka aplamus ganiet, bet prasiet atbildību no tādiem tautiakiem kampariem u.c. aplamām kompresēm! Ar vēlētājiem vēl nekas slikts nav noticis. Speriet pa pakalējiem tiltiem Cimdaram, lai Saeimas vēlēšanās varētu elektroniski balsot visi vēlētāji, kas elektroniski pasasulē sasniedzami un sameklējiet vēl pāris Brokas/dāmas, jo Brokuskungus laikam vairs sameklet neizdosies.

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > buchamona 16.06.2013. 14.33

    Nē, tiem latviešiem, vienkārši, apnicis mūžīgi balsot nevis par ko tādu, par ko gribētos, bet, par “mazāko ļaunumu”.
    Tāpēc tie vienkārši vairs neiet vēlēt, saprotams, tas ir ārkārtīgi muļķīgs solis, un, taisni tāpēc, ir Caune, Ušakovs, utt., bet, vainot tur tikai to “muļķa tautu” arī nevar, politiķi un “elite” pie tādas situācijas vainīgi ne mazāk, ja ne vairāk.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 16.06.2013. 19.40

    dzeris49 Nevar vilkt paralēles starp demokrātiskas sabiedrības ienaidnieku – totalitāra režīma ” sūtni”, un vnk blēdi. Ja jau atjaunotās LR pilsonis to nesaprot, ja mūsu valsts pilsonis nespēj vairs sajust briesmas un, ja šādu aprobežotu pilsoņu mūsu valstī ir vairākums, tad 1919.g. 18.novembrī dibinātā LR ir nolemta bojā ejai. Un tas traģiskākais ir tas, ka tiem ļaužiem, kuri nobalsoja par SC, vai arī vnk neaizgāja vēlēt, šāds iespējamais nākotnes ” scenārijs” šķiet pieņemams

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    gliters > buchamona 17.06.2013. 11.22

    Gan moskaļu, gan blēžu valdīšana galu galā novedīs mūs Moskovijā – tikai pa dažādiem ceļiem un atšķirīgos termiņos.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Þanis Bezmers 16.06.2013. 06.51

Betijai taisnība. Ir arī cita lieta: piem., Vjač. Dombrovska teikums par sarkanajām līnijām, kas diemžēl, prasās attiecināt uz RP vispār.
«Atrast ienaidnieku, pret kuru cīnīties, ir diezgan viegli un tāpēc vilinoši. Tomēr tas nav perspektīvi un šāda darbība nav vērsta uz rezultātu. Es tiešām vēlētos, lai Reformu partija kļūst par to politisko spēku, kas iestājas par vērtībām un par darbiem, nevis pret konkurentiem,» http://www.apollo.lv/zinas/vjaceslavs-dombrovskis-sarkano-liniju-novilksana-nav-produktiva/572590
No kurienes šim kungam ienāca prātā, ka “sarkanās līnijas” vērstas pret cilvēkiem, nevis pret ideoloģiju?
Un vai tas nozīmētu, ka izsalkuma mākti, mēs grauzīsim sieru peļu slazdā? Kādam jau tas var izklausīties labi, sevišķi ja bārā apdzēries uzsauktos kokteiļus un jābalso par to lējējiem. Ak, vilinošā, vieglā krievu nauda! Mūsu rezultāts un panākumi.

+12
-1
Atbildēt

0

dace_ampermane 16.06.2013. 06.02

Komunistu holokosta atceres dienā, lai galīgi sajauktu galvu lētticīgajiem latviešiem, pirmajās rindās sarīkojumos atradās Ušakovs un Ameriks. Ameriks birdināja asaras Šķirotavas stacijā, Ušakovs sēroja pirmajā rindā, blakus Dzintrai Gekai kopā ar Staļina represētajiem un uz Sibiriju vestiem padzīvojušiem cilvēkiem Latviešu biedrības namā un tā nav nekāda otsebjaķina vai pašdarbība, bet saplānots Maskavā un izpildīts Rīgā.

Tramvaju brīvbiļetes un ar plašu mērogu rīkotie Ļigo svētki uz trotuāra [ar lokomotīvi maestro] var nepietikt saeimas vēlēšanām. Kremlis taisās mūs maigi samīcīt un mēs kā vienmēr pakalpīgi piepalīdzam.

Sumpurnc blefo-
Visiem stāsta, ka viņam ir
25 cm garš-
Īstenībā nožēlojami 5,2 cm.

+12
-3
Atbildēt

0

ievuliitis 16.06.2013. 00.16

“Pelnīti maza sabiedrības uzmanība bija pievērsta nupat notikušajām tā dēvētajām Nepārstāvēto parlamenta vēlēšanām”
Es ceru, ka tikpat maza uzmanība tiks pievērsta arī no žurnālistu un apskatnieku puses. Šodienas Panorama jau stātīja ilgi un dikti, translējot runatāju tekstus ierakstā. Pasākums, iecerēts, kā liela meroga notikums, ir izgāzies. Konstatējam to, paņirdzam un… pietiek. Nebarosim tā rīkotājus ar pārspīlētu uzmansību, nevairosim tā publicitāti.
Izteikšos svešvārdiem – Вопрос выеденого яйца не стоит, а вы из него проблему делаете. Зря.

+26
-1
Atbildēt

4

    dace_ampermane > ievuliitis 16.06.2013. 06.04

    tieši tā, Betij!

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    simpsons > ievuliitis 16.06.2013. 13.51

    Atbilde visiem, kas pievērš šai organizācijai vērību ir vienkārša.

    Latvijā dzīvo daudz cilvēku, kuri ieradušies šeit PSRS okupācijas laikā un šo cilvēku pēcteču. Vismaz 30 tūkstoši no viņiem domā, ka fakts, ka viņi ieradušies šeit uz Staļina tankiem dod viņiem vairāk tiesības, nekā tiem, kas ieraudušies likumīgā ceļā – ieprecoties, legāli imigrējot vai prasot patvērumu.
    Lai arī cik dīvaini uzskati netiek pausti, Latvijā pastāv vārda brīvība. Diemžēl vairākumam pasaules tautu, ieskaitot divās mūsu kaimiņvalstīs, šādas brīvības nav.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 16.06.2013. 14.25

    O! Tā rodas mīti:D
    Kur tu rāvi 30tkst? Kāpēc uzreiz ne 300 000? Kāpēc ne nozīmīgs skaits Latvijas sabiedrības:))
    “Rīkotāji mēģina priecāties, ka internetā un viņu uzslietajās teltīs par viņu „parlamentu” esot nobalsojuši apmēram 13 tūkstoši cilvēku.” Mana piebilde – vairakās dienās. Ir nu gan ievērības cienīgs notikums:D

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    simpsons > ievuliitis 16.06.2013. 20.53

    Kļūdījos ar skaitļiem, protams jālieto 13 tūkstoši.

    Lai gan reāli, ņemot vērā pēdējā referenduma rezultātus, vismaz pusmiljons Latvijas iedzīvotāju domā, ka okupācija rada tiesības okupantiem.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam