Stikla kalna galā

124

Komentāri (124)

sanitai19 24.03.2013. 14.56

Taču nacionālie ciniķi stājušies izpostīt ne jau saticīgu un vienotu valdības ģimeni.
___________

Nu, nu. Ozoliņam kārtējā nesaturēšana pret NA.Nebūtu tā žults pret NA, varētu, pat, teikt, ka Ozoliņš diezgan pareizi tvēris domu.

0
0
Atbildēt

0

dagne7 13.03.2013. 13.14

Dombrovskis izrādījies īstais politiķa tips īstajā brīdī.
Novēlu viņam, lai šis nav pēdējais stikla kalns viņa politiķa karjerā, bet Latvijas velētājam mācīties no savām kļūdām un spēt nākošajās vēlēšanās labāk atšķirt tēva dēlus /vai meitas/ vienu no otra.

+2
-1
Atbildēt

0

Dina 12.03.2013. 23.09

Kurmītis
+++Tas līdz šim nebija izdevies nevienam citam Latvijas valdības vadītājam DEMOKRĀTIJAS apstākļos.+++
Tieši tā ! Izcēlums mans. DEMOKRĀTIJAS apstākļos !
Tik fiška ir tā, ka mums jau sen vairs no demokrātijas nav nekas pāri palicis. Un šo zemīti pārvalda mafiozs pusbandītu – tumbočkas kamparzaķu grupējums, kuru no vienas puses balsta nopirktie mediji un no otras – specdienesti ar Knābu un Sabu priekšgalā. Jezga ap Sabiedriskā medija izveidi un TV šefa vēlēšanu farss, kā arī ārzemu vēstniecību stukača bīdīšana uz Sab šefa amatu ir tikai aizberga virsējā daļa. Bet centieni pat zinātniekiem aizbāzt muti un kontrolēt viņu ķecerīgās domas, kā arī jaukie grozījumi Kriminālprocesā, ar kuru palīdzību ļaudīm Latvijā tiek liegtas tiesības aizsargāt sevi pret specdienestu noklausīšanos – tas viss jau sen Latviju ir pielīdzinājis tādām „demokrātijas citadelēm” kā Baltkrievija vai Kuba. Pat Krievijā un Ķīnā nav tik traki.
Tā ka viss ir loģiski. Iespējamie konkurenti sen jau novākti jeb sakompromitēti. Tautai smadzenes izskalotas. Pretī spēj cik necik turēties tikai tie, kuriem pašiem savi mediji pieder. Resnā Pakaļa pilnīgi noteikti var mēģināt pārspļaut arī Leonīda Iļjiča sasniegumus vai pat Kastro rekordus gadu skaita ziņās, ko nosēdējis Tronī … Visi priekšnoteikumi tam ir … :)))

+2
-2
Atbildēt

1

austrisv 12.03.2013. 21.59

Susur,
“Neapgāžamu, sev nepatīkamu faktu neredzēšanu vai negribēšanu redzēt, nespēju analizēt un salikt kopā zināmus faktus un aklu savējo aizstāvēšanu es sliecos saukt par STULBUMU – tā nu tas ir, neko nevaru ar sevi padarīt.”
Lieliski, jo tieši to tu vari attiecināt uz sevi.

+2
-2
Atbildēt

2

Māris Bārzdainis 12.03.2013. 18.03

to klusais
Negribu ar Jums ielaisties diskusijās un atbildi negribu zināt. Ja gribiet būt pēdējā vārda īpašnieks, tad variet man parādīt mēli – to Jums atļauju.
Diskusija ar Jums nav produktīva, jo esiet demagogs – faktu sagrozītājs, sev netīkamas informācijas noklusētājs un liels lielībnieks.
Jūs esiet vienkāršs, caurspīdīgs un iepriekš paredzams – gluži kā Jāņa Sproģa dziesmas.
Jums patīk sprēgāt un lielīties, ka pazīstiet politiķus, ar to cerot iedot savam sacītajam lielāku ticamību un svaru.
Tēlojat “kūlo”, informēto džekiņu, kurš labi pazīst politikas aizkulises, bet lielākoties atgremojiet pa kaktiem dzirdētas baumas.
Spilgts piemērs ir nesenā Jūsu iebilde man, kad es apspriedu Vilka interviju Nekā personīgi. Tur es atkārtoju to, ko viens no Vienotības labākajiem un godprātīgākajiem ministriem teica:
“Rīgas brīvostā viss radikāli jāmaina”
“neesmu pārliecināts, ka Vienotības vadība to grib”
Visi, kas redzēja šo interviju var apliecināt, ka Vilka mīmika un nožēlas smaidiņš apliecināja, ka viņš savāca visus spēkus, lai daudz maz pieklājīgāk un diplomātiskāk izteiktos par savu partiju.
Kā reaģēja un kā atbildēja “klusais” uz šo susura norādīto, neapšaubāmo Vilka mājienu, ka Vienotībā viss ir bezcerīgi?
Parastais “klusā” paņēmiens:
1) vispirms pavēstīt visiem, ka Škapars klusajam ir labs čoms(jo var brīvi piezvanīt),
2) ar to radīt iespaidu, ka ir ļoti informēts un teiktajam ir liela ticamības pakāpe,
3) kad tas ir sasniegts, tad it kā nevērīgi savam oponentam, nezinītim – duraciņam susuram, it kā starp citu tiek pavēstīta īstā patiesībā – ” reformas liedz īstenot RD”….
No visa augšminētā ir jāsecina :
Vai nu melis, demagogs un savas partijas apmelotājs ir viens no labākajiem V ministriem Vilks.
Vai nu melis un demagogs ir klusais.
Es kaut kā vairāk sliecos ticēt Vilkam.
Saprotams, ka no tādas autoritātes Vienotībā kā Vilks skaudro patiesību par savu partiju ir sāpīgi dzirdēt. Tāpēc tāds klusums par šo faktu Vienotības rindās.
Ja kāds partijā nesāks skaļi par to runāt, tas nozīmēs, ka Vienotībā viss ir vēl sliktāk.
PS
Uz Jūsu pārmetumiem par vainošanu stulbumā.
Neapgāžamu, sev nepatīkamu faktu neredzēšanu vai negribēšanu redzēt, nespēju analizēt un salikt kopā zināmus faktus un aklu savējo aizstāvēšanu es sliecos saukt par STULBUMU – tā nu tas ir, neko nevaru ar sevi padarīt.
Bet ja jau man pārmetat bruņiniecības kodeksa neievērošanu, tad to nepieklātos izteikt cilvēkam, kas Zatlera un Ķīļa slimības laikā izteica par viņiem dzēlīgas un pazemojošas piezīmes.
Vai ne tā, klusais?

+2
-5
Atbildēt

2

    ——
    Bez kādām diskusijām – kopā ar V, dombrovska vadībā, ar dziesmu –
    soļos marš!

    (Together) Tell all our friends goodbye / We will start life new /
    Go West – Uz EURO-zonu!
    http://www.youtube.com/watch?v=cfGTm_viXPs

    0
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Māris Bārzdainis 12.03.2013. 19.50

    susurs – divas īsas piebildes :
    – ko noziedzies ir Jānis Sproģis ?
    – es taču neesmu vainīgs , ka Ķīlim piemīt daži netikumi un slimība ir reizēm aizsegs :)
    P.S. Jums lieliski padodas garrakstīšana :)
    P.S.S. Reiz kāds gribēja ar mani derēt par V sekmēm nākamajās Saeimas vēlēšanās pretstatā ZRP uzvaras gājienam … , es biju gatavs derēt , esmu azartisks :)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

piziks 12.03.2013. 16.59

Sanita Upleja!

Šoreiz gan, ļoti iespējams, zem savas pasakas nevajadzeja rakstīt “autore ir neatkariga žurnāliste”.

Kopš Sanita Upleja parcēlusies uz Kopenhāgenu, viņai — sevišķi — šaireizē — izdodas radit iespaidu, ka Kopenhāgena kopa ar visu Dāniju strauji attālinās no Latvijas, — šoreiz attieksmē pret latviešu folkloras izmantosanu tagadejās Latvijas izpratnē.

Premjers Valdis Dombrovskis ir izdarījis pietiekami daudz laba, lai butu pelnījis lidzsvarotu atzinibu, nevis komplimentus — komplimenti ir standartizētu melu kopums, ko parasti izsaka nemākuligi virieši tām sievietēm, kuram atzinību izteikt nav par ko.

1. Valdis Dombrovskis neesot Antiņš. Hm, — precizāk butu jautāt, kops kura brīza Valdis ir Antiņš? Vai kops brīža, kas mierigi ļāva saavi k-dzei uznemties nesamērīgus parādus, kuriem turpinās savādas brivdienas, vai kopš ta datuma, kad atiecīgo k-dzi Valdis nolēma apprecēt?

2. Par princesi. ValdAntiņa princese nav Ārija, tā ir Ārijas draudzene Sandra, ko Valdis veiksmīgi stikla kalna uzdabūjis, jo neviena cita MK atbalstkomandas juriste nav tikusi tur, kur šoreiz nav tikuši ne Ekonomikas, ne Satiksmes, pat ne Finansu ministrijas pārstāvji — Venstspils ostas apmaksātā tuvumā.

3. Vai premjers ValdAntiņš jāj uz stikla kalna virsotnes pusi, — ja īstā virsotne tuvāk Briselei, visticamāk, jāj ar vienu ķēvi — Eirocerību, — pa retam un pec avioreisa Rīga — Brisele. Kamēr Latvijā, ValdAntiņš uz vietējā stiklakalna virsotni jat necenšas, — pietiek ar to, ka ar viņu pašu Latvijas stiklakalna vidus apkaimē jādelē partijas Vienotība u.c. premjera apkaimei tuvās amazones, vismaz 3 un pārmaiņus.

Vai tādēļ Valdis Dombrovskis slikts? Kopumā — nekādi, jo visi pārējie, kuri tagad labprat ValdAntiņu nomainītu, pirms 4 gadiem bija gan sliktāki, gan pabēguši tālākos krūmos, no kuriem līst ārā pirms vēlēšanām vai kādas citas stihijas, kas varētu skart Valdi Dombrovski Latvijā.

Ja Sanita Upleja vispār — aiz pasakas maskas — atsakās pieminēt premjera kā retas zebras — relativi! — mazās melnās stripiņas, tad sevi turpināt sludināt par zurnālisti, turklāt neatkarigu, diez vai vajadzētu, — neatkarīgi no tā, kā palielinās Dānijas attālums no Latvijas pēc Sanitas Uplejas ierašanās Kopenhāgenā. :)

+2
-5
Atbildēt

1

    sanitai19 > piziks 12.03.2013. 22.32

    Piekrītu par pēdējo rindkopu. Viņai tikai pasakas rakstīt. Galīgi nenopietna žurnāliste. Grafomāne, ar pilnīgu lietas neizpratni.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

Egita 12.03.2013. 15.35

ja Vienotības atbalstītāji,nopietni reaģētu uz konstruktīvu kritiku,ieguvēji būtu visi.Un dažkārt augstprātīga attieksme izprovocē neauglīgu un naidpilnu bļaustīšanos.
komentāros ir grūti analizēt neviennozīmīgas politiskās norises,bet mēģināt vajag.

+3
-2
Atbildēt

3

    Signija Aizpuriete > Egita 12.03.2013. 15.50

    ——-
    Kas iesēdināts “stikla kalna”(sabiedrības piramības) virsotnē, tas pat teorētiski nespēj būt objektīvs. Tie “kraukļi” (Raiņa ‘Zelta zirgs’) savus pienākumus un uzdevumus pilda sekmīgi jau 22-us gadus, jo nereaģē uz stikla kalna pakājē notiekošo. “Kaķi lāsti debesīs nekāpj”:

    “Latvijā ir lielākā ienākumu nevienlīdzība Eiropas Savienībā, secina ekonomistu apvienības BICEPS īpaši Re:Baltica pētījumā.”

    http://www.ir.lv/2012/10/18/infografika-latvijas-ienakumu-nevienlidzibas-plaisa

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Egita > Egita 12.03.2013. 16.02

    .Nesen sameklēju tāda PAKALNA rakstu 1987 gada ,,cīņā” ,,Kā akli dunduri siena laikā'”.šis tas ir mainijies pa 26 gadiem,bet šis tas ir palicis.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Egita 12.03.2013. 19.23

    ——
    Šis tas ir mainījies,tāpēc smiekli par “aklajiem dunduriem”, klausoties Imanta Ziedoņa epifānijas – vairs nenāk:

    Videoblogs: Pļāpas ir nekaunīgi plēsoņas*
    http://www.youtube.com/watch?v=hPOQIzbviAw

    0
    0
    Atbildēt

    0

Māris Bārzdainis 12.03.2013. 11.32

“Taču tikpat liels ir kārdinājums arī valdības vadītājam un viņa tuvākajai apkārtnei ieslīgt pašapmierinātībā ar sasniegto.”

Tas jau sen ir noticis. Aiz Dombrovska muguras Vienotība Āboltiņas kliķes vadībā ir sākusi stagnēt un nelabi ost. Pats Dombrovskis ieslīdzis pa pēdējiem gadiem netikai pašapmierinātībā, bet arī ļoti lielos un aizdomīgos parādos, kur neredzētu “pretīmnākšanu” izrāda banka, kuras liktenis bija atkarīgs no premjera – parādnieka.
Laiks iet, viss plūst un mainās.
Vai kādu laiku atpakaļ varējām iedomāties, ka Vienotības ģenerālsekretārs Kampars atklāti aicinās V rindās oranžās Tautas partijas pabiras?
Vai kādu laiku atpakaļ varējām iedomāties, ka smagos noziegumos apsūdzētais Lembergs pirms vēlēšanām pašvaldību vadītājiem liks skaidri noprast, ka jāvēl par Vienotību, ja grib dabūt finansējumu?
Vai kādu laiku atpakaļ varējām iedomāties, ka mīlīgais “lācītis” Dombrovskis, kuru nelietis Šķēle salīdzināja ar “sabrauktu ezīti”, pret saviem politiskajiem konkurentiem izmantos Tautas partijas metodes?
Vai kādu laiku atpakaļ varējām iedomāties, ka Vienotības vadītāja, lai apmierinātu savas politiskās ambīcijas, “saostīsies” ar smagos noziegumos apsūdzēto Lembergu?
VAI VARĒJĀM IEDOMĀTIES, KA TIK ĀTRI TIKS NODOTI JAUNĀ LAIKA IDEĀLI?
Protams, nē!
Bet tas ir noticis, tas ir acīmredzams fakts. Šī traģikomēdija norisinājās visu mūsu acu priekšā.
Pēc manām domām Dombrovskis ir kādreiz labs, joprojām populārs, bet nu jau
klibot sācis zirgs, uz kura savā ambīciju varas kalnā cenšās uzjāt Āboltiņa un viņas roklaižas.
Šajā stikla varas kalna virsotnē pēc Vienotības un Āboltiņas domām vietas citām partijām nav.
Šajā stikla varas kalna virsotnē Vienotībai konkurence nav vēlama.
Viens no labākajiem Vienotības ministriem Andris Vilks, kura reputāciju un godaprātu neapšauba pat ienaidnieki, atklāti pateica, ka Vienotība neko negrib mainīt Rīgas brīvostā.
Ventspils un Rīgas brīvostas ir vienas no nedaudzajām saliņām, kur oligarhi un to vecā sistēma ir nostiprinājusies. Attieksme pret Lemberga kundzību Ventspils brīvostā un Loginova dominēšanu Rīgā ir kā lakmusa papīrītis, kas parāda, vai kāda partija ir pret oligarhiem vai nav.
Fakts, ka Vienotība Dombrovska palīdzes Bukanes personā, kas tā pat kā premjers ir parādos līdz ausīm, neko negrib mainīt Lemberga valstībā Venspils brīvostā, norāda, ka šī partija un tās vadība ir saostījusies ar noziedznieku no Puzes.
Fakts, ka Vienotība Škapara personā neko negrib mainīt Rīgas brīvostā, liecina, ka šo partiju apmierina līdzšinējā oligarhu iedibinātā sistēma.
Tagad atbildiet man uz vienu jautājumu;
KĀDA MARRUTKA PĒC VĒLĒTĀJAM BŪTU JĀBALSO PAR ĒLERTI RĪGĀ, JA VIŅŠ REDZ, KA ĒLERTES PARTIJA VIENOTĪBA NEKO NEGRIB MAINĪT NOZĪMĪGAJĀ RĪGAS BRĪVOSTĀ?

+5
-10
Atbildēt

11

    Pēterītis > Māris Bārzdainis 12.03.2013. 12.05

    Durika spriedelējkums abos gadījumoes. Vienālga, vai tici paša rakstītajam, vai nē.

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    valdis > Māris Bārzdainis 12.03.2013. 12.12

    Pirms kāda laika, nevis kādu laiku atpakaļ :).

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Māris Bārzdainis 12.03.2013. 12.17

    susurs – kā vienmēr ģeniāli … daudz un izteiksmīgi .
    Kā vienmēr dažas piebildes –
    a) Par Rīgas Brīvostu – no MK puses jau sen ir gatavība nomainīt Loginovu, diemžēl to neļauj RD nostāja …
    b) Bukane parādos līdz ausīm ? Ir kāds info konkrēts? Manuprāt tā kundze ir iekrājusi kādu naudiņu ,ko raksta ar 6 nullēm ,kur tad parādi līdz ausīm?
    c) susur – kā RP fanam iesaku reiz aizmirst par nabaga RP reitingiem un to kā tie tiek speciāli mazināti, bet labāk likt aiz auss Brigmaņa teikto – Šī partija ir uz izjukšanas sliekšņa. Tuvākajā laikā tā beigs savu dzīvību …

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > Māris Bārzdainis 12.03.2013. 13.29

    Susur, pārāk garas tās izsāpētas domas. Mēgini konkretizēt, jo man peroniski pietrūka pacietības, lai to visu spētu izlasīt.

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > Māris Bārzdainis 12.03.2013. 13.36

    Bet: Palsai gan, varbūt rozā brilles kaut ko jaunu parādīs:)

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    to Bet
    “Pietrūkst pacietības” vai vienkārši taisnība nepatīk?
    Līdz šim domāju par Jums, ka esat naiva, bet tagad ar vien vairāk pārliecinos, ka Jūsu galviņā naivums sajaucies ar glupumu un nav skaidrs, kura no šīm īpašībām dominē.
    Jums, Vienotības faniem, sāk piemist tā pati īpašība, kas NA līdzjutējiem – pilnīgs paškritikas trūkums.
    Vai tad Jums Vienotības un Eiropas labākais ministrs nav autoritāte?
    Vai pieļaujiet, ka Andris Vilks varētu melot tik Vienotībai svarīgā jautājumā?
    Vai gribiet teikt, ka Andris Vilks apmelo savu partiju, ko sauc Vienotība?
    Ja būtu tā, kā te saka klusais – “to neļauj RD nostāja” – domājiet Vilks tad nebūtu tik bezcerīgi un skumji smaidījis sakot, ka šaubās par Vienotības vadības gribu kaut ko mainīt Rīgas brīvostā?
    Jūs un pārējie Vienotības fani savā aklumā un bezspēcībā esiet gatavi apšaubīt ( vai nu atkal izliecieties, ka neredzat ) viena no godprātīgākā savas partijas biedra apgalvojumus.
    Jums laikam tīkamāks ir “klusā” piesauktais Augusta Brigmaņa šīsdienas pareģojums par RP.
    Un tagad uzdodiet sev jautājumu – kas ir Augusts Brigmanis?
    Pateikšu priekšā – Lemberga rokaspuisis, pakalpiņš.
    Un tagad uzdodiet sev otru jautājumu – kas ir Lembergs?
    Teikšu Jums arī priekšā ( kaut pati jau ziniet ) – SMAGOS NOZIEGUMOS APSŪDZĒTAIS.
    Un tagad patīksminieties par savu stulbumu – Jūs visi kopā ar smagos noziegumos apsūdzēto esiet vienā ierakumā, Jums visiem ( Vienotībai, Lembergam, Šķēlem, Šleseram ) ir kopējs ienaidnieks . Tā ir RP un tās līderis Zatlers.
    Jums un smagos noziegumos apsūdzētajam Lembergam ir vienāds sapnis – lai pēc iespējas ātrāk no politikas pazustu RP.
    Savā aklumā un stulbumā Jūs esiet kļuvusi par Lemberga sabiedroto un dariet visu, lai smagos noziegumos apsūdzētais atkal atgrieztos valdībā.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    austrisv > Māris Bārzdainis 12.03.2013. 15.02

    Susur, paldies par komplimentiem, jo tie man šoreiz patīk labāk!
    ( baidos, ka esi jau nojūdzies) Neķer kreņķi, jo pie debesīm sāk spīdēt jauna zvaigzne un varēsi atkal ieraudzīt gaismu tuneļa galā! Pacieties mazliet.
    Bet, par jautrību paldies no sirds- izsmējos .

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    to Bet
    Patīkami noraudzīties, ka Jums pēkšņi ir uzradies “viedoklis” par Ķīli, AIP izvērtējumu un Druvieti.
    Ilgi no Jums bija klusums šajā sakarā, jo vajadzēja sagaidīt ko teiks “sieviete ar krampi” Āboltiņa. Pašai jau domas savas un spriestspēja nav – ir jāizlīdzās ar citur dzirdētu domu atgremošanu.
    Starp citu, Jūs riskējiet kļūt par zanEs “nemalacīti”, jo Vienotības kurators zanE pati nosauca Druvieti par “nožēlojamu”.
    PS
    Pēdējo reizi vēl lūdzu – nāciet manā pusē, pašai vēlāk būs kauns.
    Susurs visu piedos!

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Māris Bārzdainis 12.03.2013. 16.25

    susurs – man patiess prieks par tik fantastisku atbalstītāju. Pieļauju ,ka reizēm ir vērts ne tikai klausīties citu vārdos , bet arī padomāt ar savu galvu . Nu teiksim piemēram par Ķīļa reformu būtību un loģisko secību … vai teiksim to ,ka lai nomainītu Brīvostas šefu ir nepieciešama arī vismaz viena RD deleģētā pārstāvja balss, vai teiksim to cik teorētiski procentpunktus var nopirkt aptaujās un vai RP regulārā atrašanās zem 5% atzīmes ir nopirkta vai daudz maz reāla …, kamēr savukārt ZZS 10% ar noziegumos apsūdzētā rokaspuiša vadību ir izdomāts skaitlis vai tomēr spējīgs materializēties vēlēšanu procesā.
    Bet nu citus vainot stulbumā gan nevajadzētu , nepiederas ne pie bruņinieka , ne susura imidža :)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > Māris Bārzdainis 12.03.2013. 17.22

    Susur!
    Juusu dedziiba priecee!

    Manupraat Latvijas politikaa vajadziigi abi politiskie speeki – Vienotiiba un RP. Nazis nazi asina taa teikt…
    Katram savs uzdevums un iespeejas.

    JD 1.Korintieshiem 11:19 apustulis Paavils saka, ka nevienpraatiiba arii nepiecieshama, lai redzeetu starp jums prasmiigos. Mees bijaam lhoti vienpraatiigi padariiti komunistu okupaacijas laikos…vai ne?!

    Attiistiibai nepiecieshama dazhaadiiba. Kritizeet vajag, bet par lietu.
    Man patiik Juusu komentaari! Vienotiibai taadi kritizeetaaji ir iista sveetiiba!

    Dombrovskim cepums!
    Bet atslaabinaaties nedriikst, jo naakoshie divi gadi, manupraat, var buut gana izshkhiriigi.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > Māris Bārzdainis 12.03.2013. 18.31

    susuriņ, noņem spriedzi:
    http://www.youtube.com/watch?v=fWDfxgngrNc

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Baiba Eglâja 12.03.2013. 11.11

Pateicība autorei.
Rainis savā pasakas pārstāstījumā 3. tēva dēlu nosauca par Antiņu. Ne velti. Sab-ba nav apvienojusies un šajos gados, lai uzbrauktu stikla kalnā nemaz nebija jāslēpjas no tās, lai nenorautu braucēju. Un Saulcerīte, tauta, vēl nemaz nav pamodināta. Saulcerīte no pamošanās gan “maskējas”, neļauj uzvilkt pirkstā drāts gredzenu, lai nekļūdīgi atpazītu modinātāju. Ja modinātjs vēl pārāk ilgi modinās Saulcerīti, kalns var sabrukt (stikla) vai modinātājs noslīdēt.
Kaut kur pavīdēja ziņa, ka ES augšas ir apjautušas, ka finansiāli glābjot bankas, ir zaudēta jaunā paaudze. Hm. Kas taisīs un dzemdēs jaunu nepazaudējamu paaudzi? Vecie penši?

+2
-10
Atbildēt

0

Sandris Maziks 12.03.2013. 10.40

Laikam jau vislielāko patīkamo pārsteigu Dombrovskis sagādāja Matīsam. Droši vien pēc tam, kad Eiropas komisija atteica naudu vilcienu afērai, šamais domāju, ka tam atnāks pakaļ, bet nē. Ministra amats.

+4
-6
Atbildēt

0

austrisv 12.03.2013. 10.21

“Kad trešais tēva dēls ar savu kluso gudrību ir sagādājis visiem ilgo un laimīgo dzīvošanu, tad uzvarai izrādās daudz brāļu un leģendārajam baļķim daudz nesēju”

Man ļoti patīk šis salīdzinājums, jo tā patiešām ir, bet nepateicība jau ir pasaules alga- tik skaidri zināms sakāmvārds.
Par Dombrovski varu teikt tikai to labāko, protams ir arī daudz nepadarītā, bet kā tad ar viņa komandu, kurai tāpat savs darbs būtu jāpadara, bet komanda sastāv no līdakas, gulbja un vēl kāda dzīvnieka, kas katrs mēģina vilkt to vezumu savā virzienā. Labi, ka tas vezums tomēr kust- pie tam uz ekonomikas attīstību un iziešanu no krīzes, kura vēl citām krīzē iestigušajām valstīm, ir tik daudz darāmā!
Lai izdodas arī turpmāk noturēt koalīciju bez ZZS, bet Ķīli ar tā krieviskajām augstskolu programmu bīdīšanu- ziepēs!

+17
-6
Atbildēt

15

    Signija Aizpuriete > austrisv 12.03.2013. 10.34

    ——–Bet(..)
    Labi, ka tas vezums tomēr kust- pie tam uz ekonomikas attīstību un iziešanu no krīzes, kura vēl citām krīzē iestigušajām valstīm, ir tik daudz darāmā!
    Lai izdodas arī turpmāk noturēt koalīciju bez ZZS, bet Ķīli ar tā krieviskajām augstskolu programmu bīdīšanu- ziepēs!
    ============================================================================
    Dombrovskis – tas Godmanis šodien, centīgākais skolnieks – visu 1990-o gadu liberāļu-libretistu iemiesojums! Tikai tāda izcilnieka vadībā varēja sasniegt galvureibinošo “veiksmes stāstu”:

    “Pēdējo desmit gadu laikā no Latvijas emigrējuši vismaz 200 000 cilvēku, kas šodienas cenās Latvijai radīja zaudējumus ap 100 miljardu latu apmērā, atklāj 2011.gada Spīdolas balvas ekonomikā ieguvējs profesors Mihails Hazans.” BNN,2011.gada 10.novembris

    Lai EURO-zonā izdodas paveikt iecerēto:

    “Cilvēki no Latvijas emigrēs vēl trīs četrus gadus, kuru laikā valsti pametīs vēl aptuveni 100 000 iedzīvotāju, prognozē 2011.gada Spīdolas balvas ekonomikā ieguvējs, Latvijas Universitātes profesors Mihails Hazans.”

    http://bnn.lv/eksperts-tuvako-gadu-laika-latviju-pametis-vel-100-000-cilveku-46702

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > austrisv 12.03.2013. 10.54

    labais!

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 12.03.2013. 10.58

    Lūdzu, ja ziniet, kā darīt labāk, tad stājieties pie Repšes un parādiet to darbos.
    Gudrinieki, jums visas iespējas sevi parādīt.

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > austrisv 12.03.2013. 11.01

    Mani sajūsmina Vienotības un Dombrovska fanātiskā karsējmeitene Bet. “”Kad trešais tēva dēls ar savu kluso gudrību ir sagādājis visiem ilgo un laimīgo dzīvošanu” – varbūt Bet būtu tik laipna un izskaidrotu man, pamuļķim, “veiksmes stāsta” būtību, jo man, pat ar vislielāko vēlmi un degsmi to izprast, tas neizdodas. Kas ir “veiksmes stāsts”? Aizbraukušo statistiku un bezdarba statistiku nepieminēšu, to var atrast bez grūtībām. Varbūt “veiksme” ir tas, ka, piemēram, man (un ļoti daudziem citiem), strādājot valsts darbā tanī pat amatā un pildot tos pašus pienākumus tādā pat apmērā, kā 2008. gadā, ienākumi samazinājās par 50%? Kā vēl izpaužas “veiksmes stāsts”, kā mēs tikām “izvesti no krīzes”, kas tika darīts, neskaitot konsolidēšanu un cirpšanu?

    +6
    -11
    Atbildēt

    0

    garausiitis > austrisv 12.03.2013. 11.13

    ciniķis – ak plānā galdiņa urbējs … , kas īsti nevar atrast darbu privātajā sektorā :)

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > austrisv 12.03.2013. 12.23

    klusais ciniķis – ak plānā galdiņa urbējs ..
    ____________
    lama > klusais
    Ak uzņēmējs?… cik ta uzņēmi, Lieluzņēmēj?

    Lieluzņēmējs- uzņem kamēr ragi dūņās un pakaļa pļavā.

    vidējais uzņēmējs- polšs izstiepts visas dienas garumā,

    mazais uzņēmējs pa 50 g. drosmei, 3reiz dienā

    sīkuznēmējs – 23.g svētdienās un ja kāds izmaksā.

    Piezīme:

    Ja uzņēmējiem izmaksā- visas kategorijas top par Lieluzņmējiem.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 12.03.2013. 13.36

    Ciniķi, Dombrovskis jau savas premjerēšanas sākumā skaidri pateica, ka tauta izbrauks arī turpmāk, jo viņš un arī ne tikai viņš saprot, ka viņam nav burvju nūjiņa ar ko pavicināt, un radīsies gan nauda, gan jauni lieli uzņēmumi, kuros sēdēs pie konveijeriem mūsu bālliņi saiņojot desas vai gaļas konservus tām valstīm, kuras spēj par to maksāt, jo viņām pašām šo konservu gana.
    Neviens premjers nevarēs apturēt izbraucējus, ja Britānijā algas ir lielākas un nav premjeram šeit tādas brīnumnūjiņas, lai to pavicinātu arī Ciniķim un pensionāriem algu palielināšanai.
    Dombrovskis nekad nav teicis , ka krīze ir beigusies!!! Viņš ir izteicies, ka beigusies ir finanšu krīze!!! Vai saproti atšķirību!! Citiem arī galvās vēl joprojām ir krīze.
    Manuprāt, Tu neesi vairs bērns un saproti, ka tāpat neviens naudu nedrukās un vairāk nemaksās, jo tad būtu atkal milzīga inflācija un Ls būtu devalvācija utt.

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > austrisv 12.03.2013. 13.58

    >Bet, nekā personīga, tikai izlasot šo garo penteri, neatradu atbildi ne uz vienu jautājumu – “Kā vēl izpaužas “veiksmes stāsts”, kā mēs tikām “izvesti no krīzes”, kas tika darīts, neskaitot konsolidēšanu un cirpšanu?” (Pats galvenais ir pēdējais jautājums.) Tikai fanātiskas karsējmeitenes bla, bla, bla par burvju nūjiņu.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    gliters > austrisv 12.03.2013. 14.25

    Tieši tā – runāt par “veiksmes stāstu” ir pāragri.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 12.03.2013. 14.57

    Ciniķi, Varu atbildēt, ka valsts ir izvesta no finanšu krīzes, jo algas un pensijas tiek izmaksātas laikā valsts sektorā strādājošajiem, jo tas, ka Latvija valsts kase bija tukša uz 2009. gada sākumu pēc Pareksa glābšanas gan tā kā būtu zināms, ja vien to grib atcerēties. Pie tam Latvijas valstij finanses trūka jau 2008. gada beigās, kad Slakteris aizskrēja pie zviedriem, lai aizņemtos , ja pareizi atceros, 500 milj. EUR, jo pati Latvijas valsts vairs nespēja samaksāt savus budžeta izdevumus.
    Tagad pati valsts bez aizņemšanās tiek galā ar saviem valsts budžeta izdevumiem pie tam, kā mums visiem zinām, tad budžeta deficīts ir līdz 3%.
    Starp citu, kā gan citādi sabalansēt budžetu, ja ne cērpot izdevumus, jo, kā zināms, tad ieņēmumus var palielināt tikai paceļot nodokļus un palielinot ražošanu, kuru palielināt nevar uzreiz, kā tas mums visiem ir zināms. Un nevajag melst, jo pa šiem te gadiem ir palielinājies eksports, kas ir Latvija sasniegums atšķirībā no Grieķijas un Portugāles, kā šorīt dzirdēju masu mēdijos!

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    vietējais > austrisv 12.03.2013. 15.33

    zini – tā noteikti ir veiksme mums pārējiem , privātā sektorā strādājošiem, no kuru nodokļiem tiek uzturēts valsts aparāts.
    Ļoti daudziem no jums algas pirmskrīzes laikā (un daudziem arī tagad) ir neadekvāti lielas. Tu darba laikā sēdi un komentē – tas tev liekas normāli? Par to jāmaksā 2x lielāka alga?
    Es ceru, ka īstās strukturālās reformas vēl ir tikai priekšā, ka Dombrovskim izdosies nomainīt un samazināt ierēdņu korpusu.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > austrisv 12.03.2013. 16.16

    >lietussargs
    “Tu darba laikā sēdi un komentē – tas tev liekas normāli?” – tu arī sēdi un komentē – tas tev liekas normāli?

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > austrisv 12.03.2013. 16.46

    Jā, jā, viņi no savām saņemtajām aploksnēm izņem naudu un man samaksā, it sevišķi kādreiz, “treknajos gados”, tačku stūmēji un kieģeļu pienesēji man īpaši labi maksāja.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    vietējais > austrisv 12.03.2013. 17.12

    jā, tas ir normāli, tāpēc, ka strādāju nenormētu darba laiku. Uztaisīju moduli, palaidu uz servera – man ir 10 minūtes ko pasērfot.
    Pasūtītājam atskaitos par paveikto darbu.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

kristaps_drone 12.03.2013. 10.12

“Valdis Dombrovskis (Vienotība) valdības vadītāja amatā NOSĒDĒJIS pilnus četrus gadus no vietas.” – šis teikums ir atslēgas teikums, aprakstot pīļknābja darbību. Neko vairāk, kā cirpt un konsolidēt viņš jau arī nebija darījis. Patiesībā šādi noturēties amatā var ikviens, lielu gudrību un talantu te nevajag. Tagad viņš kopā ar savu Co vēl stumj valsti uz eUrozonu, nerēķinoties ar sekām. Ak, jā vēl interesants teikums – “Viņš nevarēja lepoties nedz ar lielām mājām, dārgām mašīnām, pieredzi biznesā un naudas kaudzē pārvērstiem tulpju sīpoliem.” – toties var lepoties ar lielām kredītsaistībām (tāpat kā vēl viens eUro entuziasts – Rimševics) un kredītbrīvdienām valsts bankā.

+5
-14
Atbildēt

14

    dro > kristaps_drone 12.03.2013. 10.36

    Ciniķis. Paldies Dievam, ka iestājamies ES. Jā ir lieli riski eirpzonā, bet lata “zonā” tie vēl lielāki – ar Kremļa gādību vai kampēju interesēs to var nogremdēt bez lielām pūlēm. Ko mēs darītu bez Briseles uzbrēcieniem? Nopīpētu savu valsti kā smēķētājs plaušas.

    +16
    -2
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > kristaps_drone 12.03.2013. 10.41

    Ciniķis

    kad mēs kritizējam Dombrovski mēs bieži aizmirstam/neiedomājamies, ka viņš nestrādā ar visiem savējiem. Tur viņam, tajā valdībā, ir visādi cilvēki arī tādi kuri nevēlās Latvijas uzplauksmi, un pat tādi kuri grib Latviju atpakaļ Krievijā. Ej nu tiec ar visiem viņiem galā!

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > kristaps_drone 12.03.2013. 10.42

    ——-lno “(..)
    Ko mēs darītu bez Briseles uzbrēcieniem? Nopīpētu savu valsti kā smēķētājs plaušas. ”
    ============================================================================
    Bez kungiem un kungu pērieniem latviet’s dzīvot nevar, neko nespēj un nespēs izdarīt! Bez EURO-zonas nav nākotnes!

    Imants Kalniņš: Valsts bez nākotnes – vai tas ir tas, ko mēs esam izcīnījuši?

    http://nra.lv/latvija/87454-imants-kalnins-valsts-bez-nakotnes-vai-tas-ir-tas-ko-mes-esam-izcinijusi.htm

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > kristaps_drone 12.03.2013. 10.52

    >Ino
    “Paldies Dievam, ka iestājamies ES.” – tā gan, bet ar to eUrozonu nu gan nevajadzēja steigties. Un pilnīgi skaidrs ir tas, ka Latvija krievijai ir daudz gardāks kumoss ar eUro (jo ir taču krieviem daudz ērtāk!), nevis ar latu. Un nevajag aizmirst, ka eUro zona nav nekāds glābiņš no krievijas darbības, atcerēsimies klasiku – Kipru.

    +4
    -10
    Atbildēt

    0

    gliters > kristaps_drone 12.03.2013. 11.40

    “…toties var lepoties ar lielām kredītsaistībām (tāpat kā vēl viens eUro entuziasts – Rimševics) un kredītbrīvdienām valsts bankā.”

    Pieminēt lielas mājas un glaunas mašīnas neesamību un vienlaikus noklusēt parādsaistības, manuprāt ir liekulīgi. Otrkārt, premjēra lielās kredītsaistības rada korupcijas risku valsts varas augstākajā līmenī un tātad apdraudējumu visai sabiedrībai. Tas ir fakts un tas nekādi nav apejams.
    Es gan principā neesmu pret eiro, taču esošajā situācijā pateicoties eiro mums reāli spīd paātrinātos tempos kļūt par otru Kipru.

    +3
    -11
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > kristaps_drone 12.03.2013. 12.13

    lno —— Ko mēs darītu bez Briseles uzbrēcieniem? Nopīpētu savu valsti kā smēķētājs plaušas.

    Nodedzinātu kā kūlu aprilī vai arī kā tajā dziesmā teikts “vecais bulli pārdevis, visu naudu nodzēris”

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > kristaps_drone 12.03.2013. 12.27

    lno —— Ko mēs darītu bez Briseles uzbrēcieniem?
    ______________ Precīzāk:
    – ko darītu mūsu postkoloniālā “”elite”?

    retorisks jautājums. Protams,ka skrietu uz Mazkāwu – izlūgties kādus uzbrēcienus. Citādi nemāk.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    Egita > kristaps_drone 12.03.2013. 12.29

    jautrība.Gandrīz kā filmā,,Emīla nedarbi”———-Ja man ir nauda-Slikti,…
    ja nav naudas-Arī slikti…

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > kristaps_drone 12.03.2013. 12.33

    lama —- . Protams,ka skrietu uz Mazkāwu

    skrietu uz Maz kāva [grib vairāk], Pots dam un Her son’u

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > kristaps_drone 12.03.2013. 13.18

    >klejotājs
    “kad mēs kritizējam Dombrovski mēs bieži aizmirstam/neiedomājamies, ka viņš nestrādā ar visiem savējiem.” – bet neaizmirsīsim, ka viņš kaudzēm izdalījis porfeļus ministriem, kas pārstāv nožēlojamu prokrieviski orientētu sīkpartiju, kura, labākajā gadījumā, izvilks līdz pašvaldību vēlēšanām un pēc tam no nokļūšanas vēstures mēslainē tai pat nepalīdzēs tanki, un tad vēl apmierināts apgalvo, ka portfeļi sadalīti taisnīgi un atbilstoši koalīcijas līgumam.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > kristaps_drone 12.03.2013. 13.20

    >zirnekliene
    “Es gan principā neesmu pret eiro, taču esošajā situācijā pateicoties eiro mums reāli spīd paātrinātos tempos kļūt par otru Kipru.” – tieši tā, precīzi manas domas!

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > kristaps_drone 12.03.2013. 15.36

    —–klejotājs labais!
    ============================================================================

    VIS-VIS-VIS-LABĀKAIS!!!

    http://www.youtube.com/watch?v=nEDJrnzsfPg

    p.s. Par “veiksmes stāsta” cenu liberāļi nekaulēsies:
    “Alkoholisko dzērienu patēriņš nepilngadīgo vidū Latvijā ir viens no lielākajiem Eiropā. Joprojām aktuāla ir bērnudārza rindu problēma vairākās pašvaldībās. Skolās pieaug nesekmīgo un otrgadnieku skaits. Pieaug vardarbība gan vienaudžu vidū (īpaši mācību iestādēs), gan fiziskās un emocionālās vardarbības gadījumu skaits pret bērniem un palielinās seksuālo noziegumu skaits, kuros cietuši nepilngadīgie. Tāpat arvien vairāk noziegumu pastrādā paši nepilngadīgie.”

    https://lnkba.wordpress.com/2013/01/31/zinojums-par-bernu-stavokli-latvija-bedu-ieleja%E2%80%A9-%D0%BE%D0%B1%D1%89%D0%B0%D1%8F-%D0%BA%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B0-%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%8F/

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Gaisma; Enģelis > kristaps_drone 13.03.2013. 10.38

    toties var lepoties ar lielām kredītsaistībām
    ——————
    Pirms te liet, ieskaties VID mājaslapā. Par 2011. gadu D. NEKĀDU parādu nav!

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > kristaps_drone 21.03.2013. 13.19

    >morgensen
    Sievas parādi jau neskaitās, jo viņa taču ir svešiniece, vai ne?

    0
    0
    Atbildēt

    0

dzerkaleliva 12.03.2013. 09.54

Brūkošā transporta nozare ir vislabākais ekonomiku apsteidzošais indikators. Tas rāda, kādās problēmās ir euro ekonomikas, kas sagaida Latvijas ekonomiku un kā euro bumerangs trāpīs pa jenotu pieri. Iz Strautiņa jaunākā propagandas raksta, drīz gaidām arī šeit – Nozare ar lielāko negatīvo ietekmi uz IKP kāpuma tempa izmaiņām šogad varētu būt transports — vēl viena „lielā trijnieka” pārstāve, kura pērn auga par 4%, bet kurai gads šogad sācies diezgan smagi.

+2
-14
Atbildēt

0

Elīna Barkovska 12.03.2013. 09.47

Es piekrītu tam, ko saka andrejs_gr , vēl tik var piezīmēt, ka liels mīnus Dombrovskim ir tas, ka viņš nav līderis savā partijā (Vienotība) Aiz viņa muguras Vienotības spice kā žurkas rosās, “lai tik Valdītis strādā, mēs pa to laiku šeptēsimies.” Traki ka vienam cilvēkam jāvada valsts un jāskatās uz pirkstiem partijas biedriem, bet tā nu tas diemžēl IR.

+18
-3
Atbildēt

8

    ievuliitis > Elīna Barkovska 12.03.2013. 10.18

    Bronks, tu tikai piemirsi, ka ne tikai viņa partijas biedri šeptējās. Ko teikt par pieskatāmiem un ne vienmēr pieskaitāmiem ministriem – Ķīli, kas ir, kā driģenes sarijies, ko teikt par Kozlovski, kam ik pa brīdim vistas aklums piemetas, vēl visādi zili brīnumi?

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

    putekliic > Elīna Barkovska 12.03.2013. 10.20

    Tasinība. Un viņš vispār pēc savas dabas nav līderis, komandas kapteinis. Viņs ir diezgan šauras, kaut arī svarīgas, jomas augstas klases menedžeris. Ne ideologs, ne “kaujā saucējs”, ne koordinators, kura rokās ir visi striķīši.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Elīna Barkovska 12.03.2013. 10.30

    andrejs_g – par līderiem domājot … ko mēs varētu Latvijā ierindot šajā kategorijā ? Ir versijas ?

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    putekliic > Elīna Barkovska 12.03.2013. 11.39

    klusais<<< Labs jautājums. Bet, ja tavs jautājums ir tādā kontekstā, ka kurš tagad var aizstāt Dombrovski un būt ne tikai godīgs, bet arī ar politisko svaru, pieredzējis, harizmatisks, dzīvesgudrs, tad man jāsaka, ka tādu pašlaik ir grūti ieraudzīt. Tiešām tāda nav par kuru varētu teikt, ka, lūk, kur ir cilvēks, kas apveltīts ar visām nepieciešamajām īpašībām un kompetnecēm, viņš ir publiski labi redzams un, ka vismaz pusei sabiedrības nav šaubu - , jā, tās ir tas, kas mums tagad ir vajadzīgs.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > Elīna Barkovska 12.03.2013. 11.51

    Būšu nepopulārs, bet man patika Rinkēviča asais tonis, pret Krieviju, pie kam ne reizi vien. Neviens ārlietu ministrs nav atļāvies pateikt Vešņakovam lai nebāž savu degunu kur nevajag:) Bet vai viņš arī premjers būtu labs, nezin gan>

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Elīna Barkovska 12.03.2013. 13.08

    andrejs_gr – jautājumam bija cits konteksts – pagaidām visi redzētie līderi kaut kā vairāk par sevi domājuši . Kas pie vainas ? Nemāku pat īsti teikt , visticamāk , ka tie 50 okupacijas gadi … un tad pēkšņi atgūtā brīvība. Varbūt jaunā paaudze ko nesīs, bet visticamāk tikai nākamā .

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    putekliic > Elīna Barkovska 12.03.2013. 16.21

    Piekrītu. Daudzi iespējams nepiekritīs, bet man piemēram šķiet, ka Šķēlem bija potenciāls kļūt par izcilu valstsvīru, ja vien ne viņa kampēja daba. Un vēl – es augstu vērtēju 90.g.g. “izdevuma” Godmani. Diemžēl tas, ko viņš izdarīja 2008.g. sakarā ar Parex praktiski iznīcina viņu manās acīs.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Elīna Barkovska 12.03.2013. 17.11

    andrejs_gr -Šķēle jau 1991. gadā parādija savu īsto kampēja seju ZM . Starp citu Godmanis premjerējot ieguva arī neformālo varu tālākajos gados :)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

janis17 12.03.2013. 09.42

Nav jau nekāda stikla kalna virsotne sasniegta!
Tāpēc šis raksts vērtējams, kā lēta reklāma, paskaidrošu kāpēc:
1.Cilvēki nejūt uzlabojums pēc krīzes!
2.Kalnā ir dombrovskis, pārējie ir purvā, vai tas ir premjera sasniegums?
3. 2014. gads var pienākt kā sabiedrības vilšanās gads, pie kā vainīgs var izrādīties “eiro”.
4. Sabiedrības noguruma dēļ politiskais svārsts nākamās Saeimas vēlēšanās var stipri nosvērties uz populistisko pusi un novest pat pie ģeopolitiskā kursa maiņas.
5.Visas sociālās un ekonomiskās likstas var tikt vispārinātas, un, ja valsts vara turklāt “piever acis” uz to, kā finanšu un kapitāla, enerģētikas un satiksmes jomās Latvija iekļaujas arvien dziļāk Krievijas interešu zonā, mums ir steidzami jāpanāk šī kursa korekcija.
6. Lai mazinātu sociālo nevienlīdzību, neapliekamais minimums ir jāpaaugstina līdz iztikas minimumam.
7. Šengenas termiņuzturēšanās atļauju piešķiršanas kārtība ir galīgi garām. Ja valsts mērķis ir piesaistīt reālas investīcijas, summai, pret ko šīs atļaujas piešķir, ir jābūt daudz augstākai.
8.Transporta jomā ir jāpanāk, ka valdības kurss ne tikai vārdos, bet arī darbos tiek vērsts Eiropas virzienā – jāīsteno “Rail Baltica” projekts.

+12
-17
Atbildēt

8

    dro > janis17 12.03.2013. 09.44

    aivarsk. Pārāk pesimistisks vērtējums.

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    garausiitis > janis17 12.03.2013. 10.00

    aivarsk – nu pastāsti man ko Tu saskati pozitīvu Rail Baltic projektā . Ko tas mums dos? Es nekādi nespēju saprast.

    +6
    -14
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > janis17 12.03.2013. 11.30

    Ko tas mums dos?
    __________________
    Jums- neko.

    Un-kādēl vispār kādam jums kas būtu jādod?

    “razmechtalisj galubchiki…”

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > janis17 12.03.2013. 15.22

    Upleja taču teica – tautai vajadzīgs arī cirks.
    Tāpēc – kas ir Dombrovskis, sīka niecība, Parādnieku par premjeru!
    Un lamu un aivarsk par Satiksmes ministru un konsultantu.
    Viņi būvēs “ideoloģiski pareizo” dzelzsceļu, un staigās “pastālās, bet brīvi”.
    Un tas nav nekas, ka citi pastalās staigāt negrib.

    Jā, kā tur ir ar atbildi uz Klusais jautājumu, vēlams, ar ekonomisku pamatojumu – nav ko atbildēt?

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    gliters > janis17 12.03.2013. 15.52

    “Un tas nav nekas, ka citi pastalās staigāt negrib.”

    Un tāpēc ir gatavi pārdoties paši un pārdot visu, kas ir viņu pārziņā, Krievijai.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > janis17 12.03.2013. 16.21

    Kas, tieši, ir pārdevies un pārdots Krievijai?
    Parastā pļāpāšana bez kāda pamatojuma, labāk, atbildi uz jautājumu.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > janis17 12.03.2013. 17.07

    dzeris – droši vien ,ka nav arī ko atbildēt … Būtu interesanti zināt cik vispār ir kaut cik iepazinušies ar pašu projektu un kaut aptuveno tā ekonomisko pusi , lai bez saukļiem saprastu ko tas mums dos un cik par to nāksies maksāt.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    janis17 > janis17 13.03.2013. 00.59

    Dzeri, atkal idiotu tēlo???
    Jau 10 gadus ir zināms, ko mums dod Rail Baltica

    http://www.rail-baltica.com/pub/

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

dro 12.03.2013. 09.40

Kāds pieprasījums – tāds piedāvājums. Paldies Dombrovskim, bet paldies arī tautai par pacietību un izturību. Ceru, ka citās jomās kā piem. attiecībā uz Kīļa eksperimentiem valodas jautājumā tauta vairs nebūs tik “pacietīga”. Paldies Dombrovskim, bet es tomēr pēc nākošajām vēlēšanām valdības vadītāja postenī gribētu redzēt līderi, kuram bez finansēm interesētu arī citas valstij aktuālas problēmas, kuras jārisina nekavējoties, ja nav jau par vēlu /kā raksta god. Medņa kungs/.

+18
-6
Atbildēt

4

    grislits > dro 12.03.2013. 09.58

    Dombrovskis tiešām ir finansists un vairāk tā kā krīzes menedžeris, kas arīo krīzes laikā bija vajadzīgs, bet tagad būtu vajadzīgs tā sakot “attīstības menedžeris ar plašāku skatu uz dzīvi”. Vēl gan Dombrovskim ir pusotrs gads, lai par tādu kļūtu.

    Bet no otras puses, es nezinu vai viņš vispār vēl gribēs 4 gadus par to smiekla algu ņemties.

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 12.03.2013. 10.23

    robert_j – VD ir urbējs ka jau rakstīju . To var redzēt , ja pačeko laiku sākot no FM epopejas . Pieļauju ,ka grūtības viņam var sagādāt urbšana vairakos virzienos reizē ar vienādu intensitāti. FM laikā viņš tika lieliski galā ar Sončiku , Jakānu dabūja prom no APP un nepilna gada laikā sakārtoja degvielas apriti pieaudzējot akcīzes nodokli par 27%. Tas viss bija metodisks darbs bez bravurīgām akcijām . Esmu pārliecināts , ja VD būtu IzM piemeram, tad bez liekām pompozitatēm būtu noteikti izdarīts vairāk , kā Ķīlis tagad ir sabļaustījies un principā ienesis haosu nozarē . Ķīļa rosīšanās piemeram rāda kas notiek ja cenšas jautajumus risināt balstoties uz konfliktu bāzes – pretstats nosvērtībai un loģikai.

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 12.03.2013. 11.28

    >lno

    Vai tiesa,ka Vienuotības jaunā himna būšuot?:

    zaķis gāze zaķis gāze
    gāze gāze zaķis zaķis
    zaķis rāmī zaķis rāmī
    rāmī rāmī zaķis zaķis…?
    ?
    zaķis- hare (angl.)

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > dro 12.03.2013. 16.36

    NA bīdot Latvijas jaunās himnas tekstu caur att. komisiju:

    “Padumjā Latvija mūžos lai dzīvoja
    spoži lai Dzintara zvaigzne te mirdz
    Iesalniek – Parādniek karogs lai plīvoja
    muļķība turpmāk būs Latvijas “sirds”

    Iesalniekpapiņam ministra krēsls
    Lemberga skolu tak izgājis viņš…
    …, utt., tālāk ir dažādi varianti, un kopējs viedoklis par tekstu vēl nav panākts.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

dzerkaleliva 12.03.2013. 09.39

Īpašumu izpārdošana beigsies, iespaidu uz patēriņa spēju pieaugt neizbēgami sāks atstāt aizbraukušo skaits. Euro zona likvidēs iespēju pieaugt eksportam. Somija ir recesijā, Zviedrija ir tuvu tam, Vācijas ražošanas pieaugums ir tuvu nullei, konta pārpalikums rūk. Mums joprojām ir ievērojams konta deficīts, importa pārsvars. Dzīvojam no deficīta un investīcijām, lielā mērā tai pašā nekustamajā. Bezdarbs milzīgs, sociālās problēmas milzīgas, sociālais budžets jau tuvākajā nākotnē bezcerīgs. Nu, kas te ir atrisināts, izvilkts un izcils? Uz 2-3 gadiem uzpumpētais IKP un ielekšana vājprātīgo problēmu skartajā euro zonā? Jā, tiešām izcili.

+3
-16
Atbildēt

10

    dace_ampermane > dzerkaleliva 12.03.2013. 09.53

    korporācija

    Somija ir recesijā, Zviedrija ir tuvu tam, Vācijas ražošanas pieaugums ir tuvu nullei, konta pārpalikums rūk.

    ko tu esi ieņēmis šorīt? vai tos tev pa velti dod?

    +11
    -6
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dzerkaleliva 12.03.2013. 09.57

    kabatslakatiņu nevajag ? :)

    +11
    -4
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > dzerkaleliva 12.03.2013. 09.58

    Šeit būs dati par euro zonas IKP. Var būt atver actiņas? http://epp.eurostat.ec.europa.eu/cache/ITY_PUBLIC/2-06032013-AP/EN/2-06032013-AP-EN.PDF

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > dzerkaleliva 12.03.2013. 10.03

    Somijā ir recesijā, tāpat Francija, Nīderlande, Zviedrijai pēdējais ceturksnis ir pa nullēm. Spānija, Grieķija, Portugāle, Itālijā ir recesijā, sliktākajā kopš 30 gadiem. Jūs, ko jenoti klausāties ko vadoņi saka un cipariem nesekojat?

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > dzerkaleliva 12.03.2013. 10.08

    Vācijai pēdējā ceturksnī IKP ir negatīvs, tas redzams Eurostat. Tāpat Vācijas visi ekonomiskie indikatori rūk, konta pārpalikumu ieskaitot. Visi ienākošie cipari ir sliktāki nekā gaidīts. Tas labi redzams šajā saitā. Arī vakar un šodien. http://www.forexfactory.com/calendar.php

    +2
    -11
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > dzerkaleliva 12.03.2013. 10.08

    korpo/kropo

    Paldies Dievam, ka tikai Krievijā tavā vienīgajā mātuškā uzplaukums un laime valda :D

    +11
    -4
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > dzerkaleliva 12.03.2013. 10.12

    Ej, taču Tu ieskrieties ar savu Krieviju. Mēģinājumi man piešūt Krieviju un Šķēli ir vienkārši debīli. Izlasi manus komentārus pirms ko tādu gvelz. Melbaltās pasaules zīmētāj.

    +3
    -11
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > dzerkaleliva 12.03.2013. 10.15

    korpo

    :D

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    kruskops > dzerkaleliva 12.03.2013. 11.25

    Pirmkārt, vai tu gadījumā neesi ekonomista-apokaliptiķa Dmitrija Smirnova skolnieks vai viņš pats? Šis čalis dažus gadus atpakaļ prognozēja, ka kurā tur 10. vai 11. gada rudenī viss sabruks un pa mūsu valsti siros izsalkušu ļaužu bari un grauzīs reģipsi no sienām nost, bet neliela cilvēku grupiņa dzīvošot aiz augsta žoga, lai šos arī neapēd kopā ar reģipsi.

    Otrkārt – bet ko tagad darīt? Spriežot pēc traģisma pilnajiem tekstiem, nekas cits kā izmesties pa logu nepalīdzēs.

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > dzerkaleliva 12.03.2013. 13.30

    Es neko neprognozēju. Es ievietoju statistiku, par kuru jenoti nerunā. Vēl skatos uz indikatoriem, kuri prognozē manā vietā. Euro zonas gals ir neizbēgams, bet tas ir tikai jenotu pasaules gals, nevis visas pasaules. Nav tajā nekā traģiska, tas būs tikai pozitīvi.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

dzerkaleliva 12.03.2013. 09.28

Pat viens no jūsu galvenajiem propogandistiem Strautiņš spiests atzīt, ka ekonomika bremzējas, bet joprojām cerot, ka šogad pirmajā ceturksnī būšot zem 3% un pēc tam būšot labāk. Aha, ne. Pirmkārt zem 3% ir labi teikts, tas var būt arī 1% un 0% līdzšinējo 5% vietā un skaidrs, ka tā tiks nosaukta par ekonomikas stabilizēšanos, tāpat, kā Slaktera laikā 2008.gadā. Otrkārt pēc pirmā ceturkšņa nākamie būs vēl sliktāki, kā vienmēr, nevis labāki, no kurienes? Tāpēc, ka baņķieri un valdības ir sasapņojušās, ka pēc pirmā ceturkšņa euro krīze pēkšņi beigsies, ja? Uz kā pamata un kāpēc, ja visa Euro zona tikai mazinās un mazinās? Droši vien tas Strautiņa rakstelis šodien, rīt parādīsies arī te.

+4
-23
Atbildēt

2

    dace_ampermane > dzerkaleliva 12.03.2013. 09.35

    korporācija

    uzrakstīji pirms divām minūtēm un jau divi mīnusi :))

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > dzerkaleliva 12.03.2013. 09.44

    Un to domāji, ka plusiņus gaidu? Domā nezinu kam rakstu? Jo vairāk mīnusiņu, jo vairāk jenotu bijuši spiesti izlasīt, ka nebūt visi nav gatavi pielūgt viņu svēto trīsvienību, kā tādu totēma stabu.

    +3
    -19
    Atbildēt

    0

dzerkaleliva 12.03.2013. 09.15

Jums pašiem smiekli nenāk par to sabiedrības atbalstu? Pēdējās vēlēšanās jūs bijāt trešie un nākamajās būsiet pēdējie un valsti jūs esat iegrūduši tādā bedrē, ka tā ārā 100 gadus netiks.

+5
-27
Atbildēt

1

    garausiitis > dzerkaleliva 12.03.2013. 09.20

    Un iespējamas cita veida versijas ? Lata devalvācija? Kāda cita?

    +21
    -3
    Atbildēt

    0

peerku 12.03.2013. 09.15

Labs raksts,- bez lieka patosa, bet ar pozitīvu attieksmi pret premjera paveikto.

Paldies par darbu, Premjerministra kungs!

+13
-6
Atbildēt

0

dzerkaleliva 12.03.2013. 09.08

Ak, jenoti, jenoti. Jūsu komentāri parāda jūsu būtību. Tāpat, kā Vilka vakardienas murgi par izcilību. Jums šī valsts ir paredzēta priekš viss kaut kā, bet tikai, ne priekš iedzīvotājiem. Nav šaubu, beigās jūs te paliksiet vieni, aizbraukšana joprojām paātrinās un kā gan savādāk?

+3
-25
Atbildēt

0

putekliic 12.03.2013. 09.00

Protams, krīzes pārvarēšanai Dombrovskis bija īstais cilvēks, īstajā vietā, īstajā laikā – kurš gan par to šaubās. Tomēr, kā jau jebkuram mirstīgajam, arī viņam ir savas vājās vietas. Pirmā un galvenā, kas nāk prātā ir tomēr nepietiekmi izkoptā spēja vadīt komandu un pārredzēt, tā teikt, visu lauku. Skaidrs, ka viņa sirdij un prāta salikumam ir tuvākas finanses un bedžetēšana. Tomēr sava daļa vainas viņam ir jāuzņemas gan par radaru, gan vilcienu projektu izgāšanos un spēlītes ap tiem. Tagad arī ieraudzījām, ka ap ņemšanos par 3.enerģētikas paketi Dombrovskis atrodas perifērijā (izskatās, ka Zaķis tur ir riktīgu uzurpējis un pārņēmis). Tās tomēr ir lielas un valstiski nozīmīgas lietas, pār kuru īstenošanu valdības vadītājam noteikti ir jāuzņemas tieša kontrole. Nevar tā vienkārši aizbildināties, ka ir taču nozaru ministri, valdes utt. Un vēl viena lieta – vismaz publiski valdības vadītājam ir jādemonstrē vienāda attieksme pret visiem saviem ministriem. Diemžēl RP ministriem tika visu laiku aprādīts, ka viņi ir svešie starp savējiem. Tas nav forši.

+9
-7
Atbildēt

0

dzerkaleliva 12.03.2013. 09.00

Laba bilde, visi trīs nelieši kopā. Sausais atlikums no Dombrovska vadīto valdību darbības ir:
– Pēdējo gadu laikā valsti ir pametuši aptuveni 300 tūkstoši iedzīvotāju, kuri ir devušies darba meklējumos ārpus Latvijas;
– Ik mēnesi aptuveni 100 iedzīvotāji piesaka savu fiziskās personas maksātnespēju;
– Ik dienu kāda ģimene tiek izlikta no mājām bez citas dzīvojamās platības ierādīšanas;
– Pēdējo gadu laikā Latvijā likvidētas vairāk nekā 250 mācību iestādes;
– Likvidētas slimnīcas, kas padarīja medicīnas pakalpojumus nepieejamus lauku iedzīvotājiem, utt.
Vai tiešām kāds tic, ka Dombrovskis ir izglābis Latviju?

+7
-29
Atbildēt

11

    Egita > dzerkaleliva 12.03.2013. 09.41

    es ticu ka Latvija nav jāglābj.Padzīvojiet jūs pilsētas velli laukos-sapratīsiet cik neizsmeļamu dabas enerģiju var gūt Latvijas laukos.
    Neliekot plastmas logus dažam labam,ieskaitot mani ir iespēja pat ziemā dzirdēt gaiļa dziesmu.
    Latviju mūsdienās var glābt tikai gudra,pilsoniska sbiedrība.
    Taču sabiedrību veido arī pensionāri,kas nevar atļauties abonēt avīzes, interneta apgūšanai pietrūkst uzņēmības,un kas ar lielu aizrautību lasa bezmaksas avīzes…
    Tomēr nevajag slēpt omes dokumentus…Vajag izglītot sencīšus…
    Un neder izglītošanai tik viltīgi medij-biznesa paņēmieni kā Lapsam.
    Bet viņš (L.L) nav vainīgs-uzvārds tāds…

    +17
    -4
    Atbildēt

    0

    disassociative > dzerkaleliva 12.03.2013. 10.20

    Nja, daudz mīnusiņu, daudz. Bet nekas jau nepatiess šajā komentārā nav. Sausais atlikums uz šodienu.

    +5
    -13
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > dzerkaleliva 12.03.2013. 10.22

    Latvijas laukos paliks tikai dāņu un vācu lielsaimniecības. Un vietējo bagātnieku atpūtas rančo. Daudzmaz varošie sen ir aizmukuši uz šīm pašām Vācijām. Atlikušie velk dienas naturālā saimniecībā nežēlojoties ar neizsmeļamām enerģijas rezervēm, parasti pabalstītām ar šņabi un kandžu.

    +1
    -14
    Atbildēt

    0

    Egita > dzerkaleliva 12.03.2013. 10.30

    un Vidzemē laukos runā latviski.
    Berlīnē,Hamburgā un Rīgā šāda opcija ir liegta

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    esmeralda_se > dzerkaleliva 12.03.2013. 13.09

    >>>>Atlikušie velk dienas naturālā saimniecībā nežēlojoties ar neizsmeļamām enerģijas rezervēm, parasti pabalstītām ar šņabi un kandžu. >>>>>

    Daudziem lauciniekiem, kas strādā un attīsta savas saimniecības, būtu pamatots iemesls apvainoties uz jūsu tukšo lūzerisko gvelzšanu.
    Bet man ir jautājums. Kandžai/šņabim nauda ir – bet pieci lati, ko samaksāt par kartupeļu lauciņa uzaršanu – nav… Kā tā??? Nu kā tā var notikt ar vienu čaklu un darbīgu cilvēku?

    Ja kas, pats esmu no laukiem un bildi zinu ļoti labi:)

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > dzerkaleliva 12.03.2013. 13.34

    Tava atbilde tikai parāda to, kāda tad tā situācija laukos ir – bezcerīga. Pasaule ir mainījusies, tur tāpat kā Jūrmalā var saimniekot tikai miljonāri – lielsaimniecības un atpūsties bagātnieki. Latvietis ar piemājas zemīti, kas tiek apstrādāta par piecīti, skan diži, nav tur ko apvainoties.

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    esmeralda_se > dzerkaleliva 12.03.2013. 13.49

    Tu acīmredzot nevis nesaproti, bet negribi saprast…

    Speciāli tev anekdote no dzīves

    Zvans meža dienesta vietējā iestādē:
    -mums vajag osim zarus apzāģēt, mājai jumtā lien iekšā… Atbrauksiet?
    -kas, jums vīriešu mājās nav, kāpiet un zāģējiet! Tas ir atļauts.
    -Nē, vīrieši ir – trepju nav… Atbrauksiet?

    Nu kaut kā tā. Visam no gaisa gatavam jānokrīt, tad var strādāt? Nē, arī daudzas šodienas lielsaimniecības ir sākušās ar vecu PSRS traktoru un divām govīm/piecām vagām kartupeļu. Gribēšanu ar karoti neieliesi.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > dzerkaleliva 12.03.2013. 14.07

    Lielsaimniecība šodien sākas no 10.000ha. Dažas tādas ir ar latvisku izcelsmi, kā Tērvete un Lielplatone, bet arī tām ir būs grūti izturēt konkurenci ar vāciešiem, dāņiem, amerikāņiem un citiem. Tam ir objektīvi iemesli – zeme ir jāpērk klāt, ir jāzina jaunākās saimniekošanas tehnoloģijas un tehnikas. Tam visam vajag miljonu, miljonus. Tava muldēšana par sākumu ar padomju pāris traktoriem un govīm ir situācijas nepārzināšana vai apzināta dezinformācija. Vidējais Latvijas sīkzemnieks ir bankas verdzībā vai saimnieko kā naturālais.

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > dzerkaleliva 12.03.2013. 14.10

    Bet tā ir garāka saruna par visu ES lauksaimniecības bezcerību globālā konkurencē. Par EZ budžeta bezjēdzīgo izlietošanu, balstot šo lauksaimniecību, u.t.t.

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    Timurs Čuntonovs > dzerkaleliva 12.03.2013. 15.04

    Sakarā ar to aņņuku es atcerējos gadījumu iz USSR laikiem. Dzīvoklis 5.stāvā. No griestiem koridorā notecējis ūdentiņš – pietiekošs daudzums. Atnāk čalis-pārvaldnieks un prasa sievietei – a kas noticis? – Kā, vai tad jūs neesat aizgājusi un bēniņos noskaidrojusi, kas par lietu, kādēļ tecēja ūdens?!. 2.gadījums jau šajos laikos: Atkal turpat. jauka svētdienas diena. No grieztiem koridorā sūcas ūdens. Sieviete zvana uz avārijas dienestu.Kundze trubas otrā galā atbild: bet, kundzīt, ir taču svētdiena, meistariem brīvdiena!

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Nika > dzerkaleliva 12.03.2013. 23.12

    Pensionari nav tie, kurus vajag izglitot. Drizak 30-60 gadigos.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Egita 12.03.2013. 08.41

nu šis raksts atšķiras ar savdabīgāku pieeju lietām. Nav tā nervozitāte ,skaudība un iekšējais ļaunums,kas raksturīgs lielai daļai skaistā dzimuma politikas komentētājiem.
Man patīk politiskā aģitācija,ja autoram ir individuāls vērtējums.
Ja uz dzīvi raugās mierīgi un filazofiski.
Man liekas ka Sanitai ir kaut kas līdzīgs ar V.D.
Nevar noliegt kā V.D.tiešām atšķiras ar savu mierīgumu no ieprīekšējiem premjeriem.

+12
-5
Atbildēt

2

    lauradrr > Egita 12.03.2013. 09.21

    Un kas tad Jūs, vidējais tēva dēls? ja atļaujaties vispārinājumu: “Nav tā nervozitāte, skaudība un iekšējais ļaunums, kas raksturīgs lielai daļai skaistā dzimuma politikas komentētājiem.”
    Ar šo teikumu esiet manās acīs sevi pilnīgi diskvalificējis kā nopietni ņemams cilvēks.

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    Egita > Egita 12.03.2013. 10.35

    tagad droši vari pieskaitīt sevi pie nervozās daļas.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

valdis 12.03.2013. 08.19

Jā, tāds “sabrauktā ezīša” fenomens! Pirms 4 gadiem patiešām bija grūti noticēt. Par to gandarījums. Un paldies par izciliem smiekliem buldozeru kontekstā.

/No krūmiem un klētspakaļām jau sāk līst ārā „gudrie vecākie” dēli ar brīnumreceptēm ilgas un laimīgas dzīves ātrai sasniegšanai rīt uz brokastlaiku./

Novēlu premjeram un mums visiem saglabāt veselu saprātu, jo kaut kādas dīvainības brīnumrecepšu veidā sāk spraukties ārā. Tieši tā, stikla kalnā noturēties, nenomaldīties un neapstāties.

+24
-5
Atbildēt

0

Ieva 12.03.2013. 08.02

Sanita, paldies par rakstu. Jums gludi rakstās.

Dombrovskis IR! Pārejais ir spekulācijas par tēmu. “Kā būtu, ja būtu”. Taisnība- ja toreiz, varbūt, darītu savādāk, būtu labāk! Bet kur tad bijāt toreiz?

Tāpēc tautā ir divi teicieni:
“Pēc kaujas ar kulakiem nevicinās”…
“Būtu tantei riteņi, būtu tramvajs”…
Tāpēc aicinu visus žultsgāzējus, pirms mesties pie darba, izlasīt šo divus teicienus pirms tam…

+17
-6
Atbildēt

0

garausiitis 12.03.2013. 07.38

Samērā precīzi pateikts … Atšķirībā no daudziem priekšgājējiem viņš ir “urbējs” bez lieka patosa. Un vēl totāla nosvērtība un miers . Mīnuss varbūt, ka sadala atbildības sfēras un ļauj notikumiem iet savu dabisko gaitu ar domu, ka atbildīgie visu sadarīs paši , bet rādās , ka tas ne vienmēr strādā – toties ārējā koriģēšana rada asumus un mēs šodien tad nerunātu par 4 gadiem.
Nu ko apsveicam … , es pirms 4 gadiem neticēju ,ka tas var izvērsties tik ilgstoši .

+20
-5
Atbildēt

1

    Dina > garausiitis 12.03.2013. 23.27

    Kurmītis >> klusais
    Ar ko tad apsveic? Ar kārtējo pasaciņu? … par ekonomikas atlabšanu ? Vilks jau vakar pateica, kā tas panākts – paceļot nodokļus un piespiežot iedzīvotājus maksāt nenormālas cenas par īpašumiem, apkuri, siltumu un elektrību. Parēķini elementāri, kādas summas KATRA Latvijas ģimene ik mēnesi maksā Resnajiem Runčiem par šiem pakalpojumiem un tad pareizini ar mājsaimniecību skaitu Latvijā. IKP pieaugums 5,6% gadā !?? A 20% negribēji ?? Un visi tie pārējie MĪNUS 14% kā reize arī ir REĀLAIS Latvijas ekonomiskās „atlabšanas” rādītātājs. Tāda pati atlabšana kā mironim plāksteris. Ekonomiskais brīnums jenotu stilā … Sūdu bedre nevis Stikla kalns …

    0
    -3
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam