Tikai trakais varēja nemīlēt komunismu

98

Komentāri (98)

Kaspars 22.01.2013. 18.48

вот как у этой, у нашей, у Дуньки
в жопе разорвалась клизма
призрак ходит по Европе
призрак коммунизма!

ne jau tikai trakais varēja nemīlēt komunismu, tak tikai trakais / kurš skaitījās traks, varēja paretam likt manīt, ka tā īpaši nemīl to komunismu.

džeks drēbju veikalā uzsauc 37 metrus puķainu drēbi. palūdz sagriezt gabalos pa 1 metram. nu, pārdevēja tā paskatās, sagriež arī. tad džeks saka, eu, meitenes, ņemiet šķērītes, nāciet šurp un izgrieziet puķītas. pārdevēja:
– Jūs, ko plānprātiņš esat?
– jā, varu uzrādīt izziņu!

0
0
Atbildēt

0

ilmisimo 21.01.2013. 13.45

viedoklis:
..

viņi brīvi staigā pa ielām…17.01.2013 14:51
Kāda ir ārvalstu 
pieredze šajā jautājumā?
Arūns Bubnus, Lietuvas Genocīda un pretošanās pētījumu centra departamenta vadītājs: “Tie disidenti, kurus VDK, sadarbojoties ar psihiatriem, “ārstēja” psihiatriskajās slimnīcās, Lietuvā jau sen ir reabilitēti. Vēl Augstākās Padomes laikā tika izveidota speciāla komisija, kurā bija gan Augstākās tiesas, gan prokuratūras pārstāvji. Komisijas darbā psihiatri netika iesaistīti, jo politiķi un tiesībsargājošo institūciju pārstāvji nolēma, ka psihiatriskās ekspertīzes šiem cilvēkiem nav nepieciešamas.”

Aivars Niglas, Igaunijas Vēsturiskās piemiņas institūta zinātniskais līdzstrādnieks: “Igaunijā visas personas, kas par saviem uzskatiem cieta no padomju režīma, tika reabilitētas 90. gadu sākumā. Igaunija ir tiesiska valsts, tāpēc tie lēmumi, kas tika pieņemti padomju laikā un ar ko represēja cilvēkus, Igaunijā ir anulēti. Cik man zināms, psihiatri šo lēmumu anulēšanā netika iesaistīti. To izdarīja ar valstī pieņemtajiem likumiem.”

Boguslavs Soniks, Eiropas Parlamenta deputāts no Polijas: “Polijā bija ļoti maz tādu psihiatru, kuri palīdzēja komunistiskās varas iestādēm izrēķināties ar neatkarības cīnītājiem. Daudzi ārsti, lai palīdzētu glābt disidentus no apcietinājuma, slēpa viņus slimnīcās. Taču nenoliedzami bija arī izņēmumi – psihiatri, kas atbalstīja komunistisko režīmu un “ārstēja” disidentus. Tas Polijā ir atzīts par noziegumu, un viņi vairs savā profesijā nestrādā, jo viņiem ir atņemta licence. Polijā ir izveidots Nacionālās piemiņas institūts, kurā tiek izskatīti noziegumi pret cilvēci, tur var vērsties arī cilvēki, kuri cietuši no psihiatra rokas par saviem politiskajiem uzskatiem. Tur strādā speciālisti, kas nodarbojas arī ar šādiem gadījumiem.”
//////////////////////
Citāts no teksta – …psihiatri, kas atbalstīja komunistisko režīmu un “ārstēja” disidentus. Tas Polijā ir atzīts par noziegumu, un viņi vairs savā profesijā nestrādā, jo viņiem ir atņemta licence.
=======================
Gribu piebilst – sevišķi pievērsiet uzmanību šim citātam un atcerieties, ka Latvijā šiem “psihiatriem” ne vien nav atņemtas licenzes, viņi nav tiesāti par noziegumu pret cilvēci, bet viņi turpina strādāt, un pat nekautrējas no saviem nodarījumiem!!!
http://www.delfi.lv/news/comment/comment/aivars-ozolins-ir-tikai-trakais-vareja-nemilet-komunismu.d?id=42978128&com=1&s=1&no=60#c49374846

+4
0
Atbildēt

0

Sandris Maziks 21.01.2013. 12.05

nulle
“tāda SC vēl nebija vispār, utt.”

SC un ZP bija vienmēr. LC, DPS, PCTVL, vai ienaidnieki citā veidolā(vēži ar citu kulīti).

+2
-1
Atbildēt

0

ilmisimo 21.01.2013. 09.16

………….Lai arī Latvijas tiesību sistēma nodrošina padomju laika psihiatriski represēto reabilitāciju, tomēr to personu, kuras bijušas represētas bez tiesu nolēmumiem, reabilitāciju spēkā esošie normatīvie akti neparedz. Saskaņā ar VIENOTĪBAS izstrādātajiem grozījumiem nepamatoti represētās personas varēs vērsties prokuratūrā ar lūgumu pieņemt lēmumu par viņu reabilitāciju.

Papildus informācija:
Laila Timrota
partijas VIENOTĪBA
preses sekretāre
Tālr.: 29373547
[email protected]
http://vienotiba.lv/jaunumi/zinas/rosina-pabeigt-padomju-rezima-nepamatoti-represeto-personu-reabilitaciju/

+2
0
Atbildēt

0

ilmisimo 20.01.2013. 22.06

Māra Libeka;

…. tiesībsargs, kurš 2012. gada oktobrī Saeimai lūdza sniegt informāciju, kāda rīcība ir plānota, lai tiktu izvērtēti gadījumi saistībā ar personām, kas politiskās pārliecības dēļ padomju laikā tika piespiedu kārtā ārstētas psihoneiroloģiskajās slimnīcās. Tiesībsargs norādīja, ka šobrīd pastāvošā situācija turpina netaisnību pret represijās cietušajiem cilvēkiem. Saeima saņēma pat tik skarbus vārdus, ka “vienlaikus tas norāda arī uz to, ka valdošai elitei nav nekā kopīga ar tiesiskumu un taisnīgumu”. …
http://la.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=370199:beidzot-reabilits-cilvkus-kas-cieta-no-padomju-psihiatrijas&catid=93:la-komentri&Itemid=440

+3
0
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > ilmisimo 20.01.2013. 22.26

    ——
    “(..)Saeima saņēma pat tik skarbus vārdus, ka “vienlaikus tas norāda arī uz to, ka valdošai elitei nav nekā kopīga ar tiesiskumu un taisnīgumu”. …
    =============================================================================
    Libeka, Ozoliņš, Judins un Tiesībsargs – pēdējie normālie cilvēki Latvijas sabiedrībā?

    “Varbūt mēs esam ārprātīgi?” Aleksandrs Pjatigorskis, filosofs

    http://www.rigaslaiks.lv/Read.aspx?year=2003&month=9&page=14

    0
    -3
    Atbildēt

    0

Signija Aizpuriete 20.01.2013. 20.00

——-
Visiem “aptrakušajiem” un “pus-trakajiem” liberāļiem un pīĀr “dzīvnieciņiem” noderētu izlasīt normālā disidenta grāmatu “Kro-kro”, lai apjēgtu, manuprāt, normāla cilvēka, normālu attieksmi pret pasauli pēc nepelnītas pārestības. Perfektas sabiedrības nebūs, tāpēc:

“Jādzīvo ar to, kas ir”
– Knuts Skujenieks: Uz pārdzīvoto laiku skatos mierīgi

http://la.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=361872:knuts-skujenieks-uz-prdzvoto-laiku-skatos-miergi&catid=92:literatra&Itemid=207

+1
-4
Atbildēt

0

Ojārs 20.01.2013. 19.25

nulle Vajag, protams, taču kas traucēja 5 saeimas laikā?
TB/LNNK bija 21 vieta saeimā
———–
TB bija 6 balsis, LNNK – 15, tās bija divas dažādas parijas. Pēc 5. Saeimas vēlēšanām abas partijas bija opozīcijā. Pie varas nonāca jaukie rozā komunisti no Latvijas ceļa un nu jau nīstie Zemnieki.

+4
0
Atbildēt

0

ilmisimo 20.01.2013. 18.13

Māra Libeka;

“‘,,,,,,Pēc publikācijas “Traks uz mūžu”, ko uzrakstīju 2012. gada sākumā un kas publicēts “Latvijas Avīzes” 3. marta numurā, biju diezgan skeptiska, ka Saeima spēs pieņemt likuma labojumus, kā to jau sen izdarīja gan Lietuva, gan Igaunija. Vēsturnieks Ritvars Jansons secina, ka Latvijā varētu būt kādi piecdesmit šādi cilvēki, kas jo-projām spiesti dzīvot ar diagnozi “paranojālās formas šizofrēnija”, ko savulaik tiem piešķīrusi Valsts drošības komiteja, iesaistot psihiatrus. Esmu tikusies ar vairākiem no viņiem, redzējusi arhīva uzziņas, kurās melns uz balta rakstīts, ka slimībai pie vainas ir politiskie uzskati, nekas cits. Tiesa, vēl šodien paši pacienti savas toreizējās padomju laika slimības vēstures no Psihiatrijas un narkoloģijas centra arhīva nemaz tik viegli nevar dabūt, bieži atrodas kāds lielāks vai mazāks kavēšanās iemesls. Iespējams, tāpēc, ka psihiatri negrib, lai šīs dokumentārās liecības ieraudzītu dienasgaismu, jo Latvijā psihiatri (man bija ļoti grūti atrast kādu, kurš tā nedomā) joprojām uzskata, ka tolaik “nebija neviena tāda cilvēka, kam šāda diagnoze uzlikta nepamatoti”. “Visiem bija lielāki vai mazāki psihiski traucējumi. Tas ir labi saprotams, jo tad, ja cilvēks psihiski ir pilnīgi vesels, viņš zina, kādā sistēmā viņš dzīvo, zina, kā kurā vietā jārunā, zina, kāda ir dzīves īstenība,” šādu uzskatu toreiz “LA” publikācijā pauda Anita Apsīte, Psihiatrijas un narkoloģijas centra ambulatorās tiesu psihiatrijas ekspertīžu nodaļas vadītāja, Latvijas Universitātes Juridiskās fakultātes lektore. Augšminētajā ārstniecības iestādē viņai netrūkst kolēģu – domubiedru.

Deputāts Judins solīja, ka netiks pieļauta situācija, ka šiem cilvēkiem, kuri cieta no saviem politiskajiem uzskatiem, būs jāpierāda, ka viņi ir normāli. Risinājumam jābūt vienkāršam – pietikšot ar iesniegumu prokuratūrai, kurā cilvēks lūgs sevi reabilitēt. …..”
http://la.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=370199:beidzot-reabilits-cilvkus-kas-cieta-no-padomju-psihiatrijas&catid=93:la-komentri&Itemid=440

+5
-1
Atbildēt

1

kristrun 20.01.2013. 17.03

Protams, ka valdošajiem ir dziļi vienaldzīgi tie, pār kuru mugurām viņi ir tikuši pie siles, un šī kampaņa ir tikai kārtējais populisms.
Bet, principā, ārsta slēdzienu vajadzētu katram, kas sagatavojies vadīt transporta līdzekli, vai nēsāt ieroci. Ar to, ka cilvēks nav uzskaitē, ir stipri par maz, Jūs taču redzat, ka ielas ir pilnas ar plānprātīgiem “šoferiem”.
Tas pats būtu attiecināms uz parlamentu un valdību, jo kuram tad nav skaidrs, ka, vadot valsti, tāds latents šizofrēniķis var sastrādāt daudz vairāk posta, nekā pie auto stūres.

+1
-4
Atbildēt

0

Valdis Ozols 20.01.2013. 16.46

Nebūtu slikti ja kāds iztirzātu Rubika partijas programmu,kuru var atrast googlē.lv un kurā ir attaisnoti nacionalboļševiku noziegumi pret Latvijas republikas pilsoņiem atraujot tos no dzimtenes un nogādājot tos Sibirijā.

+9
-1
Atbildēt

0

ilmisimo 20.01.2013. 16.35

nulle Vajag, protams, taču kas traucēja 5 saeimas laikā?

____________________
5. Saeimas vēlēšanu rezultāti
http://www.saeima.lv/lv/par-saeimu/arhivs/5-saeima/5-saeimas-velesanu-rezultati

+4
0
Atbildēt

0

ievuliitis 20.01.2013. 15.27

Cik noprotu, nulle, esi jauns un tos laikus atceries,no bērna skatpunkta. Toreiz situācija nebūt nebija viennozīmīga, viss varēja pagriezties pavisam savādāk, tad, iespējams, tev nebūtu iespēja šobrīd brīvi paust savas domas. Toreiz bija jāsteidz daudz svarīgāki darbi, daudz ko nepaspēja, daudz ko izdarīja aplami un tomēr Latvija ir brīva demokrātiska valsts, kur tev ir tiesības paust savus bieži vien naivus un no reālas dzīves izpratnes atrautus viedokļus.
Tu tak piekritīsi, ka citām partijām bija vēl vairāk deputātu vietu? LC vai ZZS? Par LC esmu simts procenti pārliecināta, ka vairāk.

+8
-1
Atbildēt

0

ievuliitis 20.01.2013. 14.57

Vai tāpēc, ka nepieņēma deviņdesmitajos, nevajag arī tagad?

+5
0
Atbildēt

0

dro 20.01.2013. 14.22

nulle. Traucēja tie, kuri nīst vāŗdus patriots un nacionāls:)

+9
-3
Atbildēt

0

ilmisimo 20.01.2013. 14.18

rinķī apkārt … …Pēc manas izpratnes tiem “ārstiem,” kurus savā rakstā pieminēja Ozoliņš jau sen bija ārsta tiesības jāatņem, bet paši jāiesēdina. Ar šādu rīcību tiktu stiprināta gan demokrātija, gan vārda brīvība Latvijas Republikā, jo ir laiks Latvijas ļaudīm saprast, ka demokrātija nav visatļautība un, ka vārda brīvība nav tiesības caur savu muti izplatīt ap sevi nelietības un ļaunumu. ….
___________________________
Psihiatre Anita Apsīte pērn martā skaidroja Latvijas Avīzei: “Ja cilvēks psihiski ir pilnīgi vesels, viņš zina, kādā sistēmā viņš dzīvo, zina, kā kurā vietā jārunā, zina, kāda ir dzīves īstenība.” Tāpēc, viņasprāt, “neviens cilvēks nebija tāds, kam šī diagnoze uzlikta nepamatoti”, “nevienam par politiskiem uzskatiem neliek diagnozes”. Un pat: “Čekā taču strādāja gudri cilvēki, viņi redzēja, ar kādām personām viņiem ir darīšana – ar veseliem vai slimiem.”

Viņai piekrīt tiesu psihiatrijas eksperte Rasma Klotiņa: “Šizofrēnijas slimniekiem ir dažādi uzskati, tajā skaitā arī politiski. Diagnozi par uzskatiem neliek. Čeka nevarēja piespiest to izdarīt.”

Arī Latvijas psihiatru asociācijas viceprezidente Biruta Kupča pērn oktobrī Latvijas Radio raidījumā Krustpunktā apgalvoja, ka nezinot nevienu gadījumu Latvijā, kad cilvēks ārstēts psihiatriskajā slimnīcā savu politisko uzskatu dēļ…
—————–
..ārsta tiesības jāatņem, bet paši jāiesēdina..

Jā . Tieši tā.

Vai arī(ja joprojām izliksimies viņus neredzam ) – ar m u m s
p a š i e m
notiks tā(kā rakstīts):

“…5 Mūs izdzen kā suņus, mēs esam noguruši, un nav mums miera.
6 Mēs pakļāvāmies Ēģiptei un Asīrijai, lai dabūtu paēst maizes.
7 Mūsu tēvi ir grēkojuši, viņu vairs nav, bet mēs nesam viņu noziegumus.
8 Kalpi valda pār mums, nav neviena, kas mūs atsvabinātu no viņu rokas.
9 Sava maize mums jāsagādā bailēs par mūsu dzīvību no zobena tuksnesī….
http://www.bibelesbiedriba.lv/latviesu-bibele/raududziesmas/Raududziesmas.htm

..un mēs to būsim nopelnījuši-ar “lēnprātīgu”‘ bezdarbību.

+6
-2
Atbildēt

0

andrejs_murnieks 20.01.2013. 13.12

Interesanti, pie kādas kategorijas idiotiem pieder tie autobraucēji, kuri apdzīvotā vietā absolūti nerēķinās ar velosipēdistu, vai gājēju uz ielas un bremžu vietā lieto vienīgi skaņas signāla pogu? Tas attiecas arī uz lielo “fūru” vadītajiem, bijušajiem tramvaju “stūrētājiem, kuri iedomājas ka joprojām viņu vadītais transports ripo pa divām sliedēm un nav pagriežams ne drusku pa kreisi, bet ar ieslēgtu tauri, vēl piedodot gāzi, brauc virsū velosipēdistam. Iespējams ka arī viņu garīgi slimā rīcība ir pagājušo laiku sekas un tā kā arī Valsts Policiju vada šādi bijušie, tad viņi lieliski saprotas un viens otru netraucē ar pārmetumiem, bet tie velosipēdisti un gājēji ir paši vainīgi ka nevar nopirkt auto un pārvietoties kā visi normāli cilvēki, bet traucē tikai satiksmi uz apdzīvoto vietu ātrgaitas maģistrālēm, pēc šo idiotu ieskata. Par laimi Saeima un Latvijas valdība šo idiotu kategoriju jau sen ir reabilitējusi, jo visādi atbalsta viņu centienus izspiest no satiksmes gājējus, bet īpaši velosipēdistus.

+5
-4
Atbildēt

2

    Signija Aizpuriete > andrejs_murnieks 20.01.2013. 13.39

    ——-Janka Interesanti, pie kādas kategorijas idiotiem pieder tie autobraucēji,…..
    ==============================================================================

    Pie šitās jau nu gan, “točno”, – nepieder:

    http://www.youtube.com/watch?v=AkVioeOo1SM

    “Я вам один умный вещь скажу, но только вы не обижайтесь.”

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > andrejs_murnieks 20.01.2013. 13.54

    Janka, te ir raksts par cilvēkiem, kas vairāk, kā divdesmit gadus gaida, kad tiem noņems padomju psihiatrijas netaisnīgi uzspiesto zīmogu. Visas šodienas nebūšanas un konkrētu cilvēku cūcības, ko tu te uzrādi, neattaisno netaisnību, kas nodarītas tiem cilvēkiem, un nedod iemeslu atlikt to lietu vēl uz gadiem.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

dancis4 20.01.2013. 12.09

Komunisms bija jāmīl pareizi, arī valsts un partijas politika bija jāsaprot pareizi. Pareizākie taisīja karjeras, godīgākie – cīnījās ar savu sirdsapziņu un gļēvumu katrs savā vietā un veidā. Ārsti nebija izņēmums, virsvalki visiem bija balti, nu bet sirdsapziņas … Varbūt ir vērts saņemt drosmi šodien un, piemēram, ārstam pateikt, ka toreiz noteiktā diagnoze bija aplama, vai, piemēram, jauniesaucamajam, ka toreiz, lai nesačakarētu savu turpmāko dzīvi, nav saņēmis drosmi nenodot zvērestu kalpot okupantu armijai, tā tas bija manā gadījumā…

+10
-1
Atbildēt

5

    Signija Aizpuriete > dancis4 20.01.2013. 12.55

    ——zars Komunisms bija jāmīl pareizi, arī valsts un partijas politika bija jāsaprot pareizi. ============================================================================== Stāsta ārsts, reālā “komunisma cēlājs” Georgs Andrejevs:

    “Es biju republikas galvenais anesteziologs, un tā bija derīga ministra Kaņepa doma, ka ikkatrā medicīnas nozarē jāizvirza galvenais speciālists Latvijā. Tas bija goda pienākums, jo tikai galvenais ķirurgs un terapeits saņēma algu ministrijā, bet tas deva lielākas tiesības un iespējas, piemēram, tikt iekļautam PSRS vadošo anesteziologu delegācijā uz Eiropas un pasaules kongresiem.(..)
    Veselības aizsardzības jomā joprojām valda liela nesakārtotība. Ministrs Vilhelms Kaņeps bija iecerējis, ka Latvijai jābūt par paraugu visā Savienībā. Bija ieviesta labāka pārskata sistēma, lielāka kārtība par tagadējiem samudžinājumiem iepirkumos un bezjēdzīgi birokrātiskos pārskatos. Kā galvenajam speciālistam man bija pilnīga informācija par stāvokli un vajadzībām mūsu specialitātē visā valstī un jebkurā brīdī.
    Arī tagad medicīnā strādā daudz gaišu cilvēku, bet man šķiet, ka smagnējais ierēdniecības aparāts torpedē jebkuru progresīvu pasākumu, ja tas nav viņu interesēs. Tā tas ir daudzās sfērās, ka vietējie birokrāti, no kuriem daudzi, bez šaubām, ir profesionāļi, iespaido politisko procesu sev par labu un par sliktu valsts vispārējai attīstībai. ”

    G.Andrejevs: Ierēdniecība torpedē jebkuru progresīvu pasākumu

    http://la.lv/index2.php?option=com_content&view=article&id=364437:gandrejevs-ierdniecba-torped-jebkuru-progresvu-paskumu&layout=print&tmpl=component&Itemid=

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > dancis4 20.01.2013. 14.00

    Var jau likt man tos mīnusus, cik grib, bet padomju laiku medicīnas organizācija bija galvastiesu augstāka par patreizējo, un bija orientēta uz pacientu, nevis administratoru un ārstu ērtībām, par pieejamību pat nerunājot.
    Un dažādu liekēžu skaits bija vairākas reizes mazāks, bija galv. ārsts, vietnieks ārst. dartbā, vietnieks saimn. darbā, un viss, pretēji tagadējām uzblīdušām valdēm, padomēm, un visam tam pārblīdušam liekēžu aparātam, kurš, īstenībā, ne par ko neatbild, kolektīvās bezatbildības sistēma rullē arī šeit.
    Bet, tas ir visā valstī, kāpēc gan lai šeit tas nebūtu, parazīti vairojas un uzdzīvo, izspiežot derīgus organismus, kaut vai tos mazos ražotājus , pret kuriem cīnās kā pret lielākajiem ienaidniekiem dažādas organizācijas tipa sanepidstacijas utt.

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > dancis4 20.01.2013. 14.20

    dzeris49. Varbūt bija labāka, nezinu, bet par operāciju tāpat dakterim bija jāmaksā, un viņam par to nekas nedraudēja. Veci cilvēki slimnīcā varēja tikt par blatu.
    Es tev mīnusu nepieliku, arī +nē:)

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > dancis4 20.01.2013. 14.34

    Nu nebija jau ideāla, kukuļus ņēma, ārsti arī bija dažādi, par veciem cilvēkiem tev taisnība, arī ar zālēm bija deficīts, bet, es te runāju taisni par organizāciju, tā, manuprāt, bija daudz adekvātāka un nebija tik birokratizēta.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > dancis4 21.01.2013. 12.02

    dzeris49
    “bija galv. ārsts, vietnieks ārst. dartbā, vietnieks saimn. darbā”

    Partorgs, komsorgs, proforgs un vēl politinformators, sanitārs “dzēris(saciklodelējies).

    +2
    0
    Atbildēt

    0

māsa 20.01.2013. 11.58

tradutrīce. Ārsts nav Dievs! Svaigs piemērs. Cilvēkam kurš vairākus gadus sūdzējās par veselības problēmām, kurš veica visas iespējamās analīzes, dažādas garmmas un grāfijas, jau neārstējamu plaušu vēzi atklāja … mēnesi pirms nāves! Iznīcināsim arstus kā šķiru?
Par psihiatriju jāpievienojas Džerim. Pašreiz mēs, līdz nav pastrādāts asiņains noziegums, nepievēršam uzmanību cilvēka attālām saitēm ar šizofrēniju. Kad asinis izlijušas, tad gan advokāti, eksperti intensīvi pievēršas jautājumam – pieskaitāms, nē. Varbūt neeesat pamanījuši, bet mūsu sabiedrībā sen kā vairs netiek izvirzīta prasība ārstēt narkomānus, alkoholismu. Mēs šos garīgi slimos esam ietilpinājuši pat īpašā šķirā – bomžos, kuriem uzticējuši vienu vienīgu dzīves mērķi – kailo dzīvību. Pareizi, nepareizi, neņemos spriest, tikai piedāvāju vērst uzmanību, ka PSRS bija pirmā un vienīgā pasaulē, kura šādiem tādiem cilvēkiem ar mērķi – atgriezt viņus sabiedrībā. Cik efektīvi, rezultatīvi, ar kādām metodēm, cits jautājums. Jācer, ka nākošās sabiedriskās formācijas mācīsies no kļūdām, un gūs labāku rezultātu!
Psihiatrija kara vajadzībām, tā būs pavisam cita tēma. Eksperimenti ar ierindas cilvēku ietekmēšanas programmām plaši aprakstīti Rietumu literatūrā. Domājams PSRS notika kas līdzīgs. Vai šodien eksperimenti izbeigti? Aizdomas, ka tā nebūs. Kāpēc cilvēki tiek mērķtiecīgi spīdzināti joprojām Abu Greivā, Gvantanamo, spīdzināja tepat Lietuvas slepenajā cietumā? Sadistiski motīvi? Neticas. Drīzāk jau kārtējās programmas un eksperimenti ar homo sapiens!

+2
-7
Atbildēt

3

    Signija Aizpuriete > māsa 20.01.2013. 12.08

    ——indulisri “(..)
    Iznīcināsim arstus kā šķiru?
    Par psihiatriju jāpievienojas Džerim.”
    =============================================================================

    Ārsti, kas nespēs pielāgoties amerikanizētajai sistēmai – tie iznīks paši.
    Kas vēl notiekošo Latvijā medicīnas nozarē nav spējis ne sajust, ne apjēgt – tas lai ‘ieguglē’ :

    Medicine as a business

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    silvija_vitina > māsa 20.01.2013. 12.21

    es nerunāju par ārstu kā šķiru, bet gan par “ārsta lomu sistēmā”. Toreiz un tagad. Vai tad nav saskatāmas paralēles?

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > māsa 20.01.2013. 13.24

    ——–traductrice es nerunāju par ārstu kā šķiru, bet gan par “ārsta lomu sistēmā”. Toreiz un tagad. Vai tad nav saskatāmas paralēles? ============================================================================== What’s Your Business Model? http://www.businessknowhow.com/money/business-model.htm
    – Vai tad nav viegli saskatāmas tās dimensijas, kas atšķir ārstu padomju sistēmā ( medicīniskā aprūpe bez maksas) no amerikāņu sistēmā valdošā biznesa modeļa?
    Ozoliņa kungs latviešu tautas teiciena: “Kā smērēsi – tā brauksi” vai lobisma būtību izliekas neapjēdzam – sak’, laižam muļķi kā padomju laikos?

    V “labais policists” gan spēj skaidri saskatīt dimesiju atšķirību:
    “Ekonomists Jānis Ošlejs:

    Mērķis ir kļūt bagātākiem, taupīšanai jēgas nav”

    http://www.aprinkis.lv/ekonomika/finanses/item/3422-ekonomists-janis-oslejs-merkis-ir-klut-bagatakiem-taupibai-nav-jegas

    0
    -5
    Atbildēt

    0

austrisv 20.01.2013. 11.19

Taču psihiatru cunftei Latvijā laikam ir bijusi tik spēcīga ietekme uz likumdevējiem, ka pat reabilitētajiem politieslodzītajiem palikusi spēkā padomju laikos piespriestā diagnoze.

Cik nu es esmu dzirdējusi, tad man tuvam radiniekam vecotēvu arī ielika psihenē tikai tāpēc, ka viņš tolaik uzdrošinājās ,kā jau Latvijas Brīvvalsts pilsonis, padomju rīkotajās sanāksmēs diskutēt pret komunisma un sociālisma ēras ieguvumiem Latvijai. Paldies Dievam viņa sieva caur pazīstamiem kanāliem, viņu no tās elles izpirka iemaksājot ārstiem.
Tā kā nevajag, jo ir dažādi cilvēki sabiedrībā: gan drosmīgi, kuri cīnās pret pastāvošo režīmu, un tādi, kuri bailīgi kā vergi ielien savās migās un kā vergi tā arī nodzīvo savu dzīvi.
Tāpēc tām padomjlaika ” dakterēm” tiešam ir jāatstāj savs darbs, ja nespēj atšķirt slimu no vesela un drosmīga cilvēka!
Tas, ka drosmīgus cilvēkus padomjlaikā pasludināja par psihiski slimiem , gan bija zināms tai cilvēku daļai, kura spēja domāt un saprast ar savu galvu, kas patiesi ir padomju režīms.

+7
-1
Atbildēt

2

    Signija Aizpuriete > austrisv 20.01.2013. 11.44

    ——-Bet: “(..)
    Cik nu es esmu dzirdējusi, tad man tuvam radiniekam vecotēvu arī ielika psihenē tikai tāpēc, ka viņš tolaik uzdrošinājās ,kā jau Latvijas Brīvvalsts pilsonis, padomju rīkotajās sanāksmēs diskutēt pret komunisma un sociālisma ēras ieguvumiem Latvijai.
    =============================================================================
    Cik es saprotu, tad šodien tie komunisma celšanas laika vectēvi (Ulmaņlaikā dzimusī paaudze) pavisam dīvainas dziesmas sākuši dziedāt -, laikam nespēj vairs pa īstam izbaudīt īsteno Rietumu demokrātiju un kapitālismu:

    Labvēlīgais tips. Eiropa mūs nesapratīs

    http://www.youtube.com/watch?v=wJ64C366KMg

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > austrisv 20.01.2013. 11.50

    ——-Bet :”(..) Tas, ka drosmīgus cilvēkus padomjlaikā pasludināja par psihiski slimiem , gan bija zināms tai cilvēku daļai, kura spēja domāt un saprast ar savu galvu, kas patiesi ir padomju režīms.” ============================================================================== Cilvēki, kuri padomju laikā izrādīja ne vien drosmi, bet arī “godu,prātu un sirdsapziņu” – un apliecināja to ar labiem darbiem, – tie tak’ pat šodien nekaunās no komunistu apbalvojumiem un uzslavām:

    “Jānis Blūms: Godīgi sakot, es to esmu nopelnījis”
    (..)Sociālistiskā Darba Varonis, ordeņnesis par teicamā kārtībā uzturēto Saldus puses saimniecību.
    (..) – Tomēr tā jau nebija, ka laurus kuram katram dalīja un pavisam bez nopelniem, bez “rādītājiem”. Jūs vadījāt tālaika izcilu kolhozu, vai tagad ar cieņu izturaties pret saviem padomjlaika apbalvojumiem?

    J.Blūms: “– Godīgi sakot, es tos biju nopelnījis. Saimnieciski rezultāti bija. Tad parasti līdzi apbalvoja tiešos ražotājus un speciālistus. Negribu liekuļot. Vienīgais, ka tā laimes loze varēja krist man, bet varēja arī kādam citam. Vienā reizē uz kolhozu atveda pašu PSKP CK lauksaimniecības nodaļas vadītāju Karlovu. Ar sievu atpūtās Jūrmalā. Bet gribējis, lai aizved arī uz provinci, uz kādu labu kolhozu. Pugo negribēja vai traks vest uz “Komunāru” – viņš man naidniekos skaitījās, bišķītiņ no čekas puses iespaidojies. Taču atbrauca kā Pugo ar Čemmu, tā Karlovs ar lauleni un mazāki instruktori no Maskavas un Rīgas. KGB mašīnas ap klubu vien riņķoja. Saproties, vīri pie galda apspriežas, bet tai laulenei nav lāgā ko darīt. Karlovam toreiz bija gadi tā ap astoņdesmit, bet sievai sešdesmit. Nodevu viņu daiļdārzniecei. Un zini – ķirši zied. Kā saka – kupenām. Tas ir kā pasakā. Izved Maskavas kundzi cauri pasakai, cauri brīnišķīgi iekārtotam dendroloģiskam dārzam, parāda mūsu jaunceltnes. Tad viņa atgriežas un galda galā uzsit ar kulaciņu – etomu predsedatelju nado davaķ ordena! (Šim priekšsēdētājam jādod ordenis – krievu val.) Vecajam Karlovam sievas vārds kā likums, bet man mana dārzniecīte iedeva otro “ļeņinu”. http://la.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=365912:jnis-blms-godgi-sakot-es-to-esmu-nopelnjis&catid=95:intervijas&Itemid=439

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

Signija Aizpuriete 20.01.2013. 11.11

——–
Elita Veidemane, žurnāliste’: “(..) komunisma polemiku uzsāka eksprezidente, tāpēc šai sarunai vajadzētu pielikt punktu, izbeidzot neglīto paņēmienu pieminēt aizgājēju ar ļaunu, nevis ar labu vai neko.” ============================================================================== Nepiekrītu atmodas “taurētājai” Veidemanei, – atbalstu liberālistu Ozoliņu. Ir jārunā, ir jāraksta par komunistu paveikto, – IRšu pienākums, manuprāt, ir sekot VVF paraugam, kura vienmēr nesaudzīgi atmasko komunistus u.c. komunisma ideju nesējus:

2008.g. “19. oktobrī tālrādē varējām vērot raidījumu no cikla Bez cenzūras, kurā piedalījās eksprezidente Vaira Vīķe-Freiberga. Atvaļinātā dāma, runājot par Aizsaulē aizgājušo aktrisi, citastarp izteicās, ka Artmane ir bijusi ne tikai “pārliecināta”, “spēcīga un augstistāvoša komuniste”, bet arī “padomju ietekmes propagandētāja”, kuru Krievijas prezidents Medvedevs, viņasprāt, lielākoties atcerējies kā “komunistu partijas darboni”, nevis kā izcilu aktrisi.”

http://nra.lv/viedokli/elita-veidemane/394-lieciet-beigtam-matisonam-mieru.htm

0
-2
Atbildēt

0

silvija_vitina 20.01.2013. 11.08

Ar ko atšķiras ārsts, kas “tajos” laikos piešķīra šizofrēnijas diagnozi, no tā, kas šodien ļauj laventiem, vaškevičiem, muižniecēm, tiesnešiem strazdiem (saraksts ir bezgalīgs) slimot gadiem ilgi?

Dīvaini, ka šodien, 20 gadus pēc sistēmas maiņas, joprojām nav izlabotas (nav bijusi vēlme izlabot) “tās” sistēmas netaisnības. Lai gan…. spriežot pēc visa, sistēma kā tāda jau turpina darboties, un ārstu “loma” sistēmas darbībā nav mainījusies – mainījušies ir tikai “pacienti”.

+11
-1
Atbildēt

0

Signija Aizpuriete 20.01.2013. 10.52

——–
“Tikai trakais varēja nemīlēt komunismu”
==============================================================================
Tikai “trakais” varēja strādāt savas tautas labā, negaidot kādu samaksu – t.i., īstenot komunisma idejas dzīvē. Tādus komunisma ideju īstenotājus vajag arī šodien nesaudzīgi atmaskot mediju pārstāvjiem, iknedēļu uzrakstīt kādu rakstu par komunisma nesēju paveikto:

http://www.youtube.com/watch?v=gORlTjoOPfw

0
-2
Atbildēt

0

ligakalnina 20.01.2013. 09.18

Biežāk gan uzlika diagnozi nevis paranojālā šizofrēnija, bet gan “gļēvas norises šizofrēnija”, kas nekur citur pasaulē neeksistēja, un tagad sen neeksistē arī Latvijā.
No otras puses, vismaz, cik es zinu, galīgi ne vienmēr tādas diagnozes tika liktas tikai politisku iemeslu dēļ, un visi psihiatrī bija nez kādi tur nezvēri un represīvā aparāta dalībnieki.
Tā pati Klotiņa, tāpat, kā Kupča, bija ļoti humāni ārsti, un centās palīdzēt cilvēkiem, kā varēja.
Dabiski, katrs gadījums ir jāizmeklē un jāveic atkārtotu ekspertīzi, šaubu nav, bet, tagad rīkot raganu medības, un visus psihiatrus uzskatīt par sadistiem, ir galīgi garām, izskatās pēc Staļina laiku “ārstu prāvas”, psihiatrija ir pārāk smalka lieta, lai par to varētu spriest nekompetenti cilvēki un žurnalisti.
Cik es zinu, tādus disidentus Latvijā pat neturēja, sūtīja uz spec. klīnikām Krievijā.
Tāpat zinu gadījuma, kad profesiors Eglītis mierīgi atcēla šizofrēnijas diagnozi, kas bija uzlikta cilvēkam, kurš mēģināja sarīkot streiku savā autotransporta uzņēmumā, un nekas nenotika, cilvēku vienkārši palaida vaļā.

+4
-4
Atbildēt

14

    Signija Aizpuriete > ligakalnina 20.01.2013. 10.18

    ——–dzeris49: “(..)
    Dabiski, katrs gadījums ir jāizmeklē un jāveic atkārtotu ekspertīzi, šaubu nav,……….
    ==============================================================================
    Nekādu šaubu – , kamēr ārsti nav noteikuši diagnozi, tikmēr par brīvības cīnītāju skaidro saprātu pat pīĀr “dzīvnieciņi” nešaubīsies:

    “ASV armijas seržantam Robertam Beilzam, kurš tiek apsūdzēts 16 Afganistānas civiliedzīvotāju noslepkavošanā pagājušā gada martā, tiks veikta psihiatriskā ekspertīze, ziņo laikraksts «Huffington Post».
    http://www.tvnet.lv/zinas/arvalstis/450430-asv_karaviram_afganu_slepkavotajam_veiks_psihiatrisko_ekspertizi

    http://www.youtube.com/watch?v=VMset7wF_8s

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > ligakalnina 20.01.2013. 10.28

    ———–dzeris49 : “(..) Tāpat zinu gadījuma, kad profesiors Eglītis mierīgi atcēla šizofrēnijas diagnozi, kas bija uzlikta cilvēkam, kurš mēģināja sarīkot streiku savā autotransporta uzņēmumā, un nekas nenotika, cilvēku vienkārši palaida vaļā.” ============================================================================== Bija arī reizes, kad tik mierīgi viš negāja. Bija arī tādi “trakie”, kurus stundām tirdīja partijnieki, jo nespēja apjēgt to cilvēku domāšanu, kas atteicās no prēmijām par īstenoto “veiksmes stāstu”:
    «Пре́мия» — художественный фильм по мотивам пьесы Александра Гельмана «Протокол одного заседания», поставленный режиссёром Сергеем Микаэляном в 1974 году. Фильм в прокате посмотрело 12,9 млн зрителей.

    http://www.youtube.com/watch?v=MpA9qXWAIO8

    p.s. Kurš spēj iedomāties ES komisāru un SVF emisāru sejas izteiksmi, ja, piemēram, Vilka vadītais FM koļektīvs pēkšņi atsakās no prēmijas par “veiksmes stāstu”? Jebšu Ķīļa komanda pēc savu pārmaiņu veikšanas pirmā etapa? “Trako” komunisma ideju nesēji izmirst….

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 20.01.2013. 10.35

    Gadījumi bija visādi, bet, tad arī jārunā par konkrērtiem gadījumiem un konkrētiem cilvēkiem, nevis “vispār”.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > ligakalnina 20.01.2013. 10.46

    —–rinķī apkārt dzeri….”(..) Ārsta tiesības, manprāt, vajadzētu atņemt tiem ārstiem, kuri šodien mēģina attaisnot okupācijas laikā pastrādātos noziegumus, apšaubīt šādu noziedzīgu faktu ticamību’.” ============================================================================= Lūk, konkrēts gadījums par kādu “trako”, kas, manuprāt, liecina par komunisma “mīlēšanu” un par saukļa”20.gs. ” gods, prāts un sirdsapziņa” patiesumu:

    “Mēs dodamies uz Jēkaba ielu (tur tagad Saeimas jeb Bruņinieku nams), kur Latvijas PSR Augstākās Padomes priekšsēdētājs Pēteris Strautmanis pasniegs dzejniekam Goda rakstu, kā tas toreiz tika praktizēts jubilejā. Priekšsēdētājs dāvina dzejniekam kāda četrpadsmitgadīga puikas Ojāra Vācieša dzejoli no Apes apriņķa laikraksta (kā Strautmanis, tā Vācietis nāk no tās puses). Ojārs Vācietis saviļņots saņem Goda rakstu un saka: “Biedri priekšsēdētāj, Ojārs sevi nežēlos.”

    – Liecinieka statusā dzejnieks J.Peters

    http://www.diena.lv/kd/literatura/nevareju-izdomat-bargaku-sodu-13977459

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ligakalnina 20.01.2013. 11.32

    Man patīk, dzeri: “psihiatrija ir pārāk smalka lieta…” :D
    Tev, kā psihiatrijas speciālistam būtu jāzina, ka reiz no padomju psihiatrijas cietušā cilvēka iedragātā psihe ir vēl smalkāka un ir kļuvusi vairāk vai mazāk labila. Tāpēc tavi aicinājumi sarīkot tiem vēl vienu ekspertīzi izklausās pārāk nežēlīgi, zinot, kādi refleksi tiem varēja izveidoties pret cilvēkiem baltos halātos. Tu spriedi tieši, kā padomju psihiatrijas pārstāvim pienākas spriest – galvenais lai papīri tīri, bet pacients ir tikai pacients (ne cilvēks).

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 20.01.2013. 11.57

    Un kā tad tu iedomājis, jānoņem diagnozes visiem, kas pasludinās, ka tā diagnoze viņam uzlikta politisku iemeslu dēļ. bez kādas ekspertīzes?
    Un kas tāds necilvēcīgs ambulatorā ekspertīzē, tāpēc jau cilvēks nav jāliek stacionarā, pieredzējuši ārsti to mierīgi var izdarīt ambulatori.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > ligakalnina 20.01.2013. 12.04

    ——-betijacelmale Man patīk, dzeri: “psihiatrija ir pārāk smalka lieta…” :D
    (..) Tu spriedi tieši, kā padomju psihiatrijas pārstāvim pienākas spriest – galvenais lai papīri tīri, bet pacients ir tikai pacients (ne cilvēks).
    ==============================================================================
    Dzeri pareizi spriež -, Dzeris spēj apjēgt šodienas reālijas:

    “Medicine as a business.”

    http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15365587

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ligakalnina 20.01.2013. 12.07

    Man patīk, dzeri, tavs “pieredzējuši ārsti”. Tie paši, kas “ārstēja”?

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 20.01.2013. 12.19

    Un kas tad liedz uzaicināt ārzemju specialistus?
    Un pa 20 un vairāk neatkarības gadiem, jādomā, parādījušies arī ārsti, kas tai laikā vispār nestrādāja.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    buchamona > ligakalnina 20.01.2013. 12.25

    dzeris49. Psihiatri ir ļaudis, kuriem ir liela vara pār saviem līdzcilvēkiem, jo viņu spriedumus ir gandrīz neiespējam apstrīdēt.

    Viens piemērs no manas dzīves :) Šis gadījums gan vairāk līdzinās anekdotei, bet reizē arī labi raksturo situāciju.

    Jaunībā gāju jūrā un katru gadu man tādēļ bija jāiet med. komisija. Starp ārstiem bija arī psihiatrs, bez kura piekrišanas nevienu jūrā nelaida.

    Tad lūk – es tāds jauns puišelis biju iedomājies, ka varu atļauties ar psihiatru – diezgan pievilcīgu sievieti, pakoķetēt, palaist muļķi. Viss beidzās ar to, ka viņa manā jūrnieka grāmatiņā labu laiku nelika zīmogu. Viņa mani pārbiedēja līdz ” nāvei” :), vairākas dienas lūdzu viņai piedošanu ,līdz viņa mani “apžēloja,” bet varēja arī neapžēlot :)

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 20.01.2013. 12.40

    Skaidrs, ka bija starp psihiatriem pietiekami daudz arī neliešu un pat sadistu, kas izmantoja to savu absolūto varu par cilvēku vai nu savtīgu mērķu labad, vai nu vienkārši, lai tiem pacientiem “ierādīt vietu”, un neiroleptiķus kā soda veidu, pats dabūju aiziet no darba, un pāriet citā vietā, jo attiecos nozīmēt slimniekam sēru par režīma pārkāpumu, kā soda veidu, ko lika kāds par galveno ārstu iecelts cilvēks, kas te bija ieradies no Krievijas un strādājis Serbska instutūtā, kas bija tas institūts, laikam, pats zini.
    Pazinu arī vienu, kas kā sodu izmantoja haloperidpolu bez ciklodola, tas ir tas, ko Krievijas spec. klīnikās darīja ar disidentiem,tagad, starp citu, viņš strādā par mācītāju, uzvārdu nesaukšu, vēl dabūšu tiesu darbus.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ligakalnina 20.01.2013. 12.46

    “Skaidrs, ka bija starp psihiatriem pietiekami daudz arī neliešu un pat sadistu”
    Nu, tad beidzot, dzeri, arī tu to esi pateicis. Nākamreiz būs vieglāk.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 20.01.2013. 15.36

    Un tu domā, ka tādi ir tikai starp psihiatriem?

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ligakalnina 20.01.2013. 16.25

    Esmu to apgalvojusi?

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

Baiba Eglâja 20.01.2013. 09.04

Sodien trakie bez papīriem un bez psihenes apjūsmos šo valsti. Tie nomirušie, kas cīnījās barīkādēs, nomirtu tagad, redzot, par ko cīnījušies…

+2
-17
Atbildēt

8

    dace_ampermane > Baiba Eglâja 20.01.2013. 10.01

    gunta

    visu zemju proletārieši savienojieties!

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    Baiba Eglâja > Baiba Eglâja 20.01.2013. 11.11

    klejotājs – traks vislabāk zin, ko domā cits. Ja valdība nemīl savu tautu, tai jāmeklē cita tauta, vai otrādāk

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > Baiba Eglâja 20.01.2013. 11.45

    Gunta,

    ej bekot :)

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    janazakovica > Baiba Eglâja 20.01.2013. 14.14

    cinijaas sezot pie ugunskura..eda karstu zupinu un no laukiem savestos labumus..nesaprotot ka tiesi vel pastavosais rezims ir tas kas atlavis tautai tadu peformanci..radot iluziju..dotot eiforiju..lai netrauceti caur LTF LC un citiem cekistu pasakumiem atkal pofesionali un organizeti sagrabt varu un nu jau resursus sabiedrisko ipasumu,ostas,lielveikalus-visu ko ar padomju sistemas ierobezotaam iespejaam vel nebija iespejams sagrabt..ideals biznesa plans.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Baiba Eglâja > Baiba Eglâja 20.01.2013. 16.15

    Bekas pašlaik neaug. Cilv dirš katru dienu, tā ka – laimīgu ceļu ar saviem domubiedriem

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    Baiba Eglâja > Baiba Eglâja 20.01.2013. 16.19

    Krusttēvs – bezgalīgs naids pret krieviem te neko nedos, pad sekas ēdīs vēl ilgi. Tie, kas bija tajās barikādēs, varbūt tagad to saprot

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    brigita_damme_rtk_lv > Baiba Eglâja 20.01.2013. 20.01

    KRUSTTEVS Kā Tu vari atļauties tā domāt, Tu taču esi traks! :)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Kaspars > Baiba Eglâja 22.01.2013. 18.29

    atdzīvina Fridrihu Engelsu un Kārli Marksu. šie apskatās, kas Pasaulē notiek un palūdz 4 s ekrānlaika VisPasaules Tv. un tad pasaka: “visu zemju proletārieši, atvainojiet!”!

    0
    0
    Atbildēt

    0

janazakovica 20.01.2013. 03.32

liekas aizdomigi kapec kads tiesi tagad grib sakartot so jautajumu..politiki bez aprekina neko nedara..tas ir komiski ka neviens neversaas pret bijusiem komunistiem cekistiem sarkaniem direktoriem un citiem funkcionariem kuri kopaa ar LC TP LPP parex ipasniekiem izzaga valsti..viens likums un neviens bij.padomju sistemas balsts nevaretu seit but politikaa uznemejdarbibaa mediju biznesaa un citur..

+6
-6
Atbildēt

3

    buchamona > janazakovica 20.01.2013. 09.07

    Krustēv. Vienmēr būs jautājums – kādēļ tieši tagad? Un vienmēr šādai rīcībai tiks meklēti zemteksti, jo Latvijā pietiekoši daudz ir komunistu, čekistu utt, kurus Tu savos komentos piesauc ik pa laikam, vai vismaz viņu pēcnācēji, kas centīsies jautājumu par komunistu pastrādāto noziegumu izvērtēšanu Latvijā vienmēr ” pārmest uz citām sliedēm”. Tieši tā, kā Tu to mēģini darīt šobrīd.

    Kāds sakars LC,TP utt ir ar rakstā pieminētajiem noziegumiem? Kāds sakars Šķēlem, piemēram, ir ar okupācijas laikā pastrādātajām komunistu nelietībām? Ja vari atbildēt, klāj vaļā :)
    Mēģinot savilkt kopā komunistu sastrādāto okupācijas laikā ar TP “paveikto” atjaunotajā LR, Tu vnk centies visu salaist vienā putrā – kādēļ Tu to dari?

    +15
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > janazakovica 20.01.2013. 11.21

    Es atbildēsu – kāpēc. Tāpēc, ka ik pa laikam presē parādās lieli raksti par šo problēmu. Tāpēc, ka nu jau visi lasošie un notikumiem sekojošie zina, ka citās Austrumeiropas valstīs tādām personām diagnozes sen jau ir noņemtas, bet Latvijā un Krievijā – nē. Tāpēc žurnālisti tik ilgi tincināja Judinu, ka tas apsolīja līdz Jaunajam gadam šo jautājumu atrisināt un noņemt to kauna traipu. Arī deputātiem tas beidzot ir “pielecis”. Jaunais gads jau ir garām, bet mēs neesam sīkumaini un atzinīgi vērtējam Judina padarīto. Kaut gan ir nianses, par kurām var diskutēt.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Ojārs > janazakovica 20.01.2013. 13.54

    krusttēvs: ..tas ir komiski ka neviens neversaas pret bijusiem komunistiem cekistiem sarkaniem direktoriem un citiem funkcionariem kuri kopaa ar LC TP LPP parex ipasniekiem izzaga valsti
    =———————–
    Starp citu – labs jautājums – kur dižais epitetu krājējs Ozoliņš bija 1991. – 1993. gadā, kad rozā komunisti un čekisti sagrāba varu?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

buchamona 20.01.2013. 01.47

…Pirmdien valdības koalīcijas partijas beidzot stājās labot šo absurdu un netaisnību. Koalīcija nolēma atbalstīt grozījumus likumā “Par nelikumīgi represēto personu reabilitāciju”, lai attaisnotu visas personas, kuras, kā teikts likuma labojumu ierosinātājas Vienotības paziņojumā…+++ ar to ir par maz, tā ir tāda lāpīšanās tikai. Ir vienreiz jāpieņem skaidrs un reāls likums, kurš paredz brīvības atņemšanu par LR okupācijas fakta noliegšanu, okupantu pastrādāto noziegumu attaisnošanas mēģinājumiem utt. Un ir pēdējais laiks šos likumus reāli “iedarbināt”. Ir jāizbeidz vienreiz ar šo pārprasto ” politkorektumu”.

Latvijā ļaudis nevietā – kā pagadās ” valkājot” tādus jēdzienus, kā vārda brīvība, demokrātija ir nodevalvējuši šīs vērtības līdz nullei. Vēl vairāk – demokrātijas un vārda brīvības vārdā Latvijā faktiski morāli tiek atbalstīti tie, kuri šodien jau atklātā tekstā runā par to, ka fiziski iznīcināt mūsu valsts iedzīvotājus, aplaupīt tos, izsūtīt – tās visas bija attaisnojamas akcijas. Ik pa laikam šādas nelietības var izlasīt medijos, bet neviens nelietis nav reāli sodīts par šādu zaimošanu.

Pēc manas izpratnes tiem “ārstiem,” kurus savā rakstā pieminēja Ozoliņš jau sen bija ārsta tiesības jāatņem, bet paši jāiesēdina. Ar šādu rīcību tiktu stiprināta gan demokrātija, gan vārda brīvība Latvijas Republikā, jo ir laiks Latvijas ļaudīm saprast, ka demokrātija nav visatļautība un, ka vārda brīvība nav tiesības caur savu muti izplatīt ap sevi nelietības un ļaunumu.

+17
-4
Atbildēt

17

    ligakalnina > buchamona 20.01.2013. 10.13

    Tu esi pārliecināts, ka tie ārsti tiešām ir tik vainīgi, ka tik viegli gribi atņemt tiem ārstu tiesības, un pat iesēdināt?
    Derēja, varbūt, iesākumā izmeklēt katru konkrēto gadījumu, ja tāds ir, vai, varbūt, tu tādu zini, taisni attiecībā uz šīm divām ārstēm?
    Tu te nepārtraukti runā par to, ka lūk, nedrīkst mētāties ar apvainojumiem bez pierādījumiem, vārda brīvība nav absolūta, un ko pats tagad dari?
    Tev ir konkrēti pierādījumi, ka tā Klotiņa vai Kupča, kuras es pazīstu personiski kā patiešām augstus profesionāļus un cilvēkus ar augstiem ētikas standartiem, kādu “nošpricēja” vai turēja psihenē politisku iemeslu dēļ?
    Vismaz, es tādus gadījumus nezinu, un, domāju, man par to ir daudz vairāk informācijas.

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 20.01.2013. 10.32

    dzeri….Tu esi pārliecināts, ka tie ārsti tiešām ir tik vainīgi, ka tik viegli gribi atņemt tiem ārstu tiesības?” +++ visi nevar būt varoņi, arī ārsti nē, tādēļ varētu runāt par to, ka ārstiem, kuri pakļāvās komunistu spiedienam, varētu arī “atlaist” to sodu, ko viņi ir nopelnījuši okupācijas laikā. Ar savu sirdsapziņu katram jātiek galā pašam. Bet šādus faktus nedrīkst noklusēt. Lai ļaudis, kuri dodas pie šādiem ārstiem, zin ar ko tiem darīšana.

    Ārsta tiesības, manprāt, vajadzētu atņemt tiem ārstiem, kuri šodien mēģina attaisnot okupācijas laikā pastrādātos noziegumus, apšaubīt šādu noziedzīgu faktu ticamību. Nu, un Ozoliņš savā rakstā min divus šādus piemērus:

    ” …Apsīte pērn martā skaidroja Latvijas Avīzei: “Ja cilvēks psihiski ir pilnīgi vesels, viņš zina, kādā sistēmā viņš dzīvo, zina, kā kurā vietā jārunā, zina, kāda ir dzīves īstenība.” Tāpēc, viņasprāt, “neviens cilvēks nebija tāds, kam šī diagnoze uzlikta nepamatoti”, “nevienam par politiskiem uzskatiem neliek diagnozes”. Un pat: “Čekā taču strādāja gudri cilvēki, viņi redzēja, ar kādām personām viņiem ir darīšana – ar veseliem vai slimiem.”……

    Viņai piekrīt tiesu psihiatrijas eksperte Rasma Klotiņa: “Šizofrēnijas slimniekiem ir dažādi uzskati, tajā skaitā arī politiski. Diagnozi par uzskatiem neliek. Čeka nevarēja piespiest to izdarīt.”

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > buchamona 20.01.2013. 10.42

    Es te runāju konkrēti par Klotiņu un Kupču, kuras es pazīstu.
    Un šī ir tēma, par kuru nevajadzētu runāt “vispār”, ja jau runāt, tad jārunā par to specialistiem, par katru konkrēto gadījumu, konkrētu ārstu, un konkrētu pacientu.
    Un kāpēc tikai ārstiem jāatņem tās tiesības, sāksim atņemt un represēt visus, kas apšauba patreiz valdošo ideoloģiju un kuriem ir savas domas par jebko. Tikai, tad pasaki, ar ko tad mēs atšķirsimies no komunistiem, kuri darīja taisni tāpat?

    +1
    -10
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > buchamona 20.01.2013. 11.15

    Dzeri, tu centies par katru cenu aizstāvēt savas cunftes godu, pat tad, kad tas gods ir stipri apšaubāms un pasaulē par padomju psihiatriju ir ļoti negatīvs viedoklis. Negribu teikt, ka visi padomju psihiatrijā strādājošie pielika roku pie čekistu noziegumiem, bet, acīmredzot, ļoti jau nu centās neievērot, neko nezināt par tiem noziegumiem – tas gan. Un uzskatīt par jukušu cilvēku, kam patiesība un pārliecība ir svarīgāka par ērtībām un personisko labklājību, tur gan vajag ļoti bagātu fantāziju. Tad jau visi, kas nezog, arī ir psihiski slimi, jo zogot, viņiem dzīve noteikti vieglāka būs. Glītām sievietēm sava miesa arī ir jātirgo – tā tās vairos savu labklājību. Cik tālu absurdā var aiziet, cenšoties attaisnot savus noziegumus vai – labākajā gadījumā – mazdūšību.

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 20.01.2013. 11.32

    dzeri. “…Un kāpēc tikai ārstiem jāatņem tās tiesības, sāksim atņemt un represēt visus, kas apšauba patreiz valdošo ideoloģiju un kuriem ir savas domas par jebko. Tikai, tad pasaki, ar ko tad mēs atšķirsimies no komunistiem, kuri darīja taisni tāpat?…” +++ Tu saki, ka par ” okupantu psihiatriju” un ar to saistītām lietām nevajadzēja runāt vispār :) Varbūt tad nevajag runāt par to, kas notika nacistu koncentrācijas nometnēs?

    Un, ko nozīmē frāze -“… sāksim represēt visus, kas apšauba patreiz valdošo ideoloģiju…” Tu vari man formulēt, kas tad ir Latvijas ” valdošā ideoloģija” ? Vai to, ka mēs savu valsti balstām uz 1940.gada okupācijas faktu un tās sekām, Tu sauc par ” valdošo ideoloģiju”?

    Lejassaksijā, ne tālu no pilsētiņas Aurich, ir vieta, kur pašās kara beigās nacisti uzrīkoja nāves nometni. Tā darbojās tikai dažus mēnešus, bet tur tika noslepkavoti daudzi tūkstoši cilvēku. Katru gadu šajā vietā tiek rīkots piemiņas pasākums, kuru nerīko politiski spēki, valdība, vai kādas citas oficiālas amatpersonas. Šo piemiņas pasākumu rīko vietējie iedzīvotāji, acu liecinieki tiem noziegumiem, kuri tika pastrādāti viņu acu priekšā. Nometne atradās starp ciematiņa baznīcu un skolu, un visi tie, kuri kaut kā centās palīdzēt ieslodzītajiem, paši nokļuva aiz dzeloņdrātīm.

    Biju klāt vienā no šādiem piemiņas brīžiem, jo šajā nometnē bojā gāja arī daudzi latviešu, un tur šobrīd ir piemiņas akmeņi blakus baznīcai, kurā ir iegravēti daudzi latviešu uzvārdu.

    Tad lūk, vērojot to, kā noris šis piemiņas pasākums, es iedomājos par Latviju, par to, ka Latvijā nekas tāds nevar notikt – tāds ” neformāls” piemiņas brīdis, kurā ļaudis brīvprātīgi sanāktu kopā, lai ārpus jeb kādām ideoloģijām vienkārši pieminētu mūsu gadījumā bojā gājušos staļinisma – nacisma upurus un tas ir tikai tādēļ, ka mums trūkst drosmes skaidri un nepārprotami definēt to, kā Latvijā sauc to absolūto ļaunumu, kurš vēl joprojām neļauj mums Latvijā brīvi elpot. Tā vietā mēs sākam runāt par vārda brīvību, ” atšķirīgu vestures izpratni” utt Cenšamies veselā saprāta vārdā ” cilvēcīgi” izprast tos noziegumus, kuri tika pastrādāti pret mūsu tautu

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > buchamona 20.01.2013. 12.01

    Vai tad es saku, ka vispār nevajag par to runāt?
    Manuprāt, es taisni teicu, ka te jāskata katrs konkrēts gadījums atsevišķi, nevis jārīko raganu medības, apsūdzot konkrētos ārstus nez kādos noziegumos, ko tie vispār nav darījuši.
    Un tas jādara speciālistiem, kādiem neatkarīgiem ekspertiem, utt., nevis politiķiem un žurnālistiem, kas, protams, var šo problēmu aktualizēt, kas ir pareizi, bet, nevis lemt par konkrētu cilvēku vainu vai diagnozēm.

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 20.01.2013. 12.08

    Un tas jādara speciālistiem, kādiem neatkarīgiem ekspertiem, utt., nevis nespecialistiem un žurnālistiem. +++ gluži manas domas, pierītu tam, ka par visām lietām, ne tikai par psihiatriju, ir jāspriež cilvēkiem, kuri saprot to, ko viņi runā :) Šī laikam ir pirmā reize, kad Tu apšaubi Ozoliņa kompetenci :), bet pat šoreiz mūsu domas atšķiras, ja runājam par konkrēto situāciju.

    Atšķirībā no pietiekoši daudziem citiem gadījumiem, tieši šoreiz Ozoliņš balstās uz konkrētiem faktiem, citējot konkrētu speciālistu konkrētus tekstus, kurus nevar izprast citādi, kā vien mēģinājumu noliegt tās lietas, kuras okupācijas laikā ir notikušas tieši viņu pārstāvētajā nozarē un, kas skar jomu, kuru mēdz dēvēt par noziegumu pret cilvēci.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > buchamona 20.01.2013. 12.26

    …Pēc manas izpratnes tiem “ārstiem,” kurus savā rakstā pieminēja Ozoliņš jau sen bija ārsta tiesības jāatņem, bet paši jāiesēdina. Ar šādu rīcību tiktu stiprināta gan demokrātija, gan vārda brīvība Latvijas Republikā, jo ir laiks Latvijas ļaudīm saprast, ka demokrātija nav visatļautība un, ka vārda brīvība nav tiesības caur savu muti izplatīt ap sevi nelietības un ļaunumu. ….
    ___________________________
    Psihiatre Anita Apsīte pērn martā skaidroja Latvijas Avīzei: “Ja cilvēks psihiski ir pilnīgi vesels, viņš zina, kādā sistēmā viņš dzīvo, zina, kā kurā vietā jārunā, zina, kāda ir dzīves īstenība.” Tāpēc, viņasprāt, “neviens cilvēks nebija tāds, kam šī diagnoze uzlikta nepamatoti”, “nevienam par politiskiem uzskatiem neliek diagnozes”. Un pat: “Čekā taču strādāja gudri cilvēki, viņi redzēja, ar kādām personām viņiem ir darīšana – ar veseliem vai slimiem.”

    Viņai piekrīt tiesu psihiatrijas eksperte Rasma Klotiņa: “Šizofrēnijas slimniekiem ir dažādi uzskati, tajā skaitā arī politiski. Diagnozi par uzskatiem neliek. Čeka nevarēja piespiest to izdarīt.”

    Arī Latvijas psihiatru asociācijas viceprezidente Biruta Kupča pērn oktobrī Latvijas Radio raidījumā Krustpunktā apgalvoja, ka nezinot nevienu gadījumu Latvijā, kad cilvēks ārstēts psihiatriskajā slimnīcā savu politisko uzskatu dēļ…
    —————–
    ..ārsta tiesības jāatņem, bet paši jāiesēdina..

    Jā .

    Vai arī – ar m u m s p a š i e m notiks tā:

    “…5 Mūs izdzen kā suņus, mēs esam noguruši, un nav mums miera.
    6 Mēs pakļāvāmies Ēģiptei un Asīrijai, lai dabūtu paēst maizes.
    7 Mūsu tēvi ir grēkojuši, viņu vairs nav, bet mēs nesam viņu noziegumus.
    8 Kalpi valda pār mums, nav neviena, kas mūs atsvabinātu no viņu rokas.
    9 Sava maize mums jāsagādā bailēs par mūsu dzīvību no zobena tuksnesī….”
    http://www.bibelesbiedriba.lv/latviesu-bibele/raududziesmas/Raududziesmas5.htm

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Andris > buchamona 20.01.2013. 13.18

    > rinķī apkārt: „Latvijā nekas tāds nevar notikt – tāds ” neformāls” piemiņas brīdis, kurā ļaudis brīvprātīgi sanāktu kopā”

    Nevajag, riņķī apkārt, tik slikti domāt par savu tautu: ik vasaru neviena ne aģitēti, ne aiz saitītes vesti, zināmā dienā pulksten trijos cilvēki sanāk un noliek ziedus pie Meža kapu Baltajiem krustiem. Kas tur guļ, cerams, nav jāstāsta.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 20.01.2013. 13.38

    ciniits. Aprakstot atceres brīdi Lejassaksijā un salīdzinot to ar Latvijā notiekošo – es nedomāju slikti par savu tautu :) Gluži vienkārši -Lejassaksijā ļaudis ir tikuši galā ar savu pagātni un tās ļaunajiem rēgiem un tādēļ viņi ir spējīgi uz visu to, kas ir noticis pagātnē, paraudzīties ar brīva cilvēka acīm. Vāciešiem ir vieglāk arī tādēļ, ka viņu vēsture ir vienkāršāka, viņu ir krietni vairāk un viņiem nav jādzīvo sava ienaidnieka pierobežā. Par to es domāju, vērojot manis pieminēto atceres brīdi.

    Latvijā šī apziņas brīvība vēl ir jāizcīna un jāsāk ar to, ka beidzot skaidri un gaiši jāformulē ļaunums, nevis tā viena daļa. Ir jāsakārto lietas, kuras skar mūsu valsts vēsturi, ir jāizdeldē no Latvijas ” atšķirīgā vēstures izpratne” un viss tas, kas ir saistīts ar šiem putinistu murgiem. Tas ir grūts uzdevums, kurš prasa drosmi – skaidri un gaiši definēt uz kādiem pamatiem tiek balstīta mūsu izpratne par demokrātiju, vārda brīvību utt. Bet, ja tā pavisam godīgi – man nav īstas ticības, ka spēsim to izdarīt, jo bieži vien latvieši, kuriem ir tā privilēģija spraust savai tautai mērķus, definē pavisam citus uzdevumus mums :)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Ojārs > buchamona 20.01.2013. 13.50

    riņķī apkārt: viss tas, kas ir saistīts ar šiem putinistu murgiem
    ———
    pareizāk būtu teikt – “krievu okupantu” murgiem.
    Starp citu, kā Jeļcina laikā sauca “putinistus”? :)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Andris > buchamona 20.01.2013. 14.04

    > rinķī apkārt: „Latvijā šī apziņas brīvība vēl ir jāizcīna un jāsāk ar to, ka beidzot skaidri un gaiši jāformulē lietas, kuras skar mūsu valsts vēsturi,”

    Gauži atvainojos par savu samaitāto humora izjūtu, bet (manuprāt) tas nedaudz velk uz senā principa „Cīņai par Ļeņina-Staļina lietu esi gatavs?” – „Vienmēr gatavs!” pusi. :-)
    Protams, nav runa par to, ka valstij jābūt skaidram redzējumam gan par pagātni, gan tagadni, bet jo vairāk – par nākotni. Tas – neapstrīdams, konsekventi realizējams un nediskutējams fakts.
    Taču tas nebūt nenoniecina medaļas otru pusi: lai VALSTS to varētu veiksmīgi realizēt, šai apziņas un mērķa skaidrībai jābūt definētai ikviena valsts patriota (o! Ar gandarījumu vērošu visnotaļ simpātiskos uzbraucienus šim terminam un tā lietotājam) apziņā. Nebūt nepretendēju grābstīties pa mākoņiem un cerēt, ka mērķa sasniegšanas ceļiem un taciņām visiem jābūt absolūti vienādiem – daudzas nianses noteikti atšķirsies, taču, ja vairākumam nebūs kopēja mērķa, no varnešu aicinājumiem (un baidos – arī no nacionālas valsts) čiks vien iznāks.
    Tātad – katram tomēr vispirms jātiek skaidrībā pašam ar sevi un jāmeklē domubiedri, kuru mērķis ir arī mans. Redzu tikai tādu ceļu.
    ***
    „ja tā pavisam godīgi – man nav īstas ticības, ka spēsim to izdarīt, jo bieži vien latvieši, kuriem ir tā privilēģija spraust savai tautai mērķus, definē pavisam citus uzdevumus mums :)”

    Jūs tā respektējat priviliģētos (īsti gan neizprotu, kas tā par īpašu, autoritatīvu kastu), ka grasāties klausīt jebkuram diktātam? Ja runājam par ticību, savu „ticības apliecinājumu” jau krietni pasen kāds cilvēks sāka ar vārdiem „Es ticu, ka.(..)” (skat. G.A. pēdējo vārdu). Varbūt pamēģiniet arī Jūs noticēt? Ceru, ka izdosies.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 20.01.2013. 14.49

    ciniits. Viss ir pavisam vienkārši :) Es nerespektēju nevienu tādā mērā, lai ” atslēgtu” savu domāšanu, taču mēs ar Tevi un Atmodas laika lozungi kļūstam par aiz vien ” dziļāku pagātni” :) Tas būtu normāli, ja šo 22 gadu neatkarības laikā būtu izdevies mūsu valstij sakārtot sevi tik lielā mērā, ka lietas par kurām es šobrīd mēģinu runāt, jau sen būtu izdiskutētas un noliktas aizmirstībai, taču diemžēl nebūt tas tā nav un diez vai kādreiz tā notiks – visiem saprotamu iemeslu dēļ.

    Kas attiecas uz individuālo patriotismu un “priviliģētiem” ļaužiem -tad ironija nevietā, ja paseko līdz medijiem un viņu iespējām ietekmēt – varbūt ne Tevi, bet lielāko daļu mūsu ļaužu gan. Ironija, kuru saisti ar ticības apliecinājumu – tas man ir par gudru :)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 20.01.2013. 15.03

    andrejs. boļševiki (lielinieki), staļinisti, putinisti, Tu taču pats zini, ka tas ir viens un tas pats lielums, taču šis jautājums Tev bija vajadzīgs tādēļ, lai būtu iemesls rakstīt par krievu okupantiem. Ok, tikai tad mums jāatrisina jautājums, pie kā pieskaitīsim tos LR pilsoņus, krievus, kuri tika represēti tūlīt pēc LR okupācijas http://www.tvnet.lv/zinas/viedokli/415574-vesturnieki_no_padomju_represijam_cieta_22_latvijas_krievu

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Ojārs > buchamona 20.01.2013. 18.29

    riņkī apkārt: boļševiki (lielinieki), staļinisti, putinisti, Tu taču pats zini, ka tas ir viens un tas pats lielums, taču šis jautājums Tev bija vajadzīgs tādēļ, lai būtu iemesls rakstīt par krievu okupantiem.
    ————
    Domu Tu saprati pareizi.
    Interesanti, kā mēs viņus sauksim,kad Puķins noies no skatuves… :)))

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > buchamona 21.01.2013. 11.44

    rinķī apkārt
    “Biju klāt vienā no šādiem piemiņas brīžiem, jo šajā nometnē bojā gāja arī daudzi latviešu, un tur šobrīd ir piemiņas akmeņi blakus baznīcai, kurā ir iegravēti daudzi latviešu uzvārdu.”

    Aktīvie latvieši kara beigās bija Kurzemes katlā un cīnījās pret absolūto ļaunumu, vai Zviedrijā, mazāk aktīvie sēdēja mājās un, ceļiem drebot, gaidīja “Baigā gada” atkārtošanos, kas nelika vilties.
    Latviešu uzvārds vēl nenozīmē, latvietis. Čakstem, Rubikam, Amerikam, Ronim un Sprūdžam arī latviešu uzvārdi.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Life Quality Managem > buchamona 21.01.2013. 12.19

    ——————————————————————————–
    Pēc manas izpratnes tiem “ārstiem,” kurus savā rakstā pieminēja Ozoliņš jau sen bija ārsta tiesības jāatņem, bet paši jāiesēdina. Ar šādu rīcību tiktu stiprināta gan demokrātija.
    ——————————————————————————–
    Nezinu vai kādu iesēdinot var stiprināt demokrātiju. Totalitāram varam gan ir raksturīgi nostiprināt savas pozīcijas ar represijam.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

efeja60 20.01.2013. 01.04

Barikāžu laiks ir īstā reize, kad atgādināt, ka Latvijā arvien ir cilvēki, kuri pavisam oficiāli skaitās traki, jo nepiekrita komunistu ideoloģijai un iebilda pret padomju režīmu.
========
Tagad trakie ir tie, kas netic oficiālajam veiksmes stāstam un negrib pakļauties eiro pozitīvisma kampaņas hipnozei.

+3
-25
Atbildēt

8

    ievuliitis > efeja60 20.01.2013. 02.06

    Paklau, tu netici. Nu un Dievs ar tevi. Tikai nepielīdzini sevi tiem cilvēkiem. Tu nespēj stādīties priekša, kā tas ir būt iespundētam psihenē bez kādām reālam cerībām izkļūt ārā un katru dienu tikt pakļautam spīdzināšanai ar preparātiem, kas vai nu izsauc milzīgas sāpes, dedzināšanu un vēl citas neizsakāmas mocības, vai pataisa tevi par dārzeni, kas nespēj ne spriest, ne reaģēt, ne just.
    Tu biji tas, kas sevi par mediķi uzdevi? Nu, nu… Zinošs gan tu esi :( Nedod Dievs, kādam pie tāda ārstēties.

    +26
    -2
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > efeja60 20.01.2013. 09.57

    normi,

    ej bekot :)

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > efeja60 20.01.2013. 11.22

    Normund!

    ========
    “Tagad trakie ir tie, kas netic oficiālajam veiksmes stāstam un negrib pakļauties eiro pozitīvisma kampaņas hipnozei.”

    Laikam gan šoreiz var tev piekrist, ja nu vienīgi nekādu Eur kampaņu nemanu, bet antikampaņu no tevis gan.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    efeja60 > efeja60 20.01.2013. 14.55

    Es par to, ka tie paši kolaboranti, kas lika cilvēkus psihenēs un cietumos, tagad ir eirooptimisti, kas vēlas sevi legalizēt kā eirozonas miljonārus, piemēram pensionārs Bērziņš.

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    Ojārs > efeja60 20.01.2013. 15.02

    Tikai trakais varēja nemīlēt komunismu
    ————-
    pareizāks raksta nosaukums būtu – Tikai trakais varēja nemīlēt okupantus.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > efeja60 20.01.2013. 15.46

    Es neesmu kolaborants, neesmu bijusi kompartijā, aktīvi darbojos lai Latvija atgūtu neatkarību un esmu par eiro. Esmu gatava maksāt par to, lai vēl tālāk attālinātos no Maskavas ietekmes. Tie ir mani apsvērumi, kāpēc es gribu eiro. Un kāpēc tu negribi?

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    Juris Dzelme > efeja60 21.01.2013. 11.54

    sazāļot var arī it kā nevainīgi ārstējot arī, ka i nemanīsi. tik kādu laiku duls staigāsi…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    efeja60 > efeja60 21.01.2013. 19.02

    Kāpēc negribu eiro? Tavs eirooptimisms ir emocionāls – tālāk no kremļa, bet mans eiroskepticisms ir racionāls. Tāpēc, ka eirozona ir milzis ar māla kājām, nepārdomāti radīta sistēma, kur vairākas valstis emitē eiro, kā grib, kur ir dažādi nodokļi, dažādas subsīdijas, dažādi budžeta deficīti. Kā tāda sistēma var funkcionēt? Nevar! Tāpēc eirozona drīz sabruks. Nav ko Latvijai līst iekšā graustā! Aizdomas rada dāsnie spilveni banku krīžu gadījumā. Ko tas nozīmē, ka tiks glābtas bankas? Tas nozīmē, ka banku parādus samaksās eirozonas nodokļu maksātāji – līdzīgi, kā tas bija ar Parex, tikai daudz lielākā mērogā. Mums būs jāmaksā un jāgarantē uzdzīvotāju – dienvidvalstu lielās algas, pabalsti, pensijas, naudas notrallināšana. Kāpēc nevar pagaidīt pāris gadus un paskatīties, kas ar to notiks? Un kā tad eiro attālina no kremļa? NATO, ES vairs neko negarantē? Kā eiro pasargās no Krievijas miljardieru ieguldījumiem? Tāpat kā Kipru pasargāja?

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam