Bondars nesadarbosies ar Reformu partiju
85Saistītie raksti
Radars /
30. oktobris
Radars Latvijā
Pasaulē /
7. augusts
Īpaši neceriet!
Viedoklis /
15. augusts 2023
Deputāti uzvar tiesā KNAB par informācijas atklātību
Komentāri (85)
kristaps_drone 08.01.2013. 10.29
Žēl, ka partija nesadarbosies ar Bondaru, jo viņam taču ir tik liela pieredze “vadībā un glābšanā” – re, spoži novadīja Krājbanku, tik pat spoži un ātri varētu aizvadīt arī šo SC draugu partiju uz politisko kapsētu, lai tā tik ilgi nemocītos.
0
lismanis 08.01.2013. 09.39
manuprāt, viena no laba politiķa pazīmēm, ir uzdot tikai tādus jautājumus, uz kuriem viņš pats jau zin atbildi. Zatlers pastāvīgi uzdod jautājumus, uz kuriem viņš pats nezin atbildes. tāpat bija ar “tankiem”.
iedomājos sarunu RP galvenajā mītnē:
– klau, vajadzētu izvirzīt Rīgas mēra kandidātu. ko virzam?
– Bondaru.
– labi, bet ar viņu kāds ir runājis? vai viņš piekritīs?
– nē, bet gan jau būs labi.
– jā, nu tad tik’ uz priekšu. un tā, RP Rīgas mēra kandidāts ir … Mārtiņš Bondars! urā!
viss šis pasākums ar un ap Bondaru neliecina par labi koordinētu darbību un to, ka RP zina, ko viņi dara.
0
Iluta Jurēviča 08.01.2013. 08.39
Liekas ir izgāzusies Kukules avantūra, savu draudziņu ievilkt partijā vadošā amatā. Būtu laiks arī Kukulei kravāt pekeles…
0
Iluta Jurēviča 08.01.2013. 08.36
Ar to arī apsveicu RP, kam ir vajadzīgas šīs vistas smadzenes zem rūpīgi ievaskotiem matiem? Vēl kretīns mēģina partiju audzināt, kas viņš tāds ir???
0
ligakalnina 08.01.2013. 06.46
Vispār, patreiz, kad vairākums bija V, RP un NA, valstī bija iespējas veikt nepopulāras, bet, vajadzīgas reformas, kuras, pārsvarā, veiktas, tomēr, netika, un ne jau RP vainas dēļ.
Manuprāt, jebkura nākamā Saeima un valdība būs tikai sliktāka, un šis ir neizmantoto iespēju laiks.
Var jau par to RP teikt daudz ko sliktu, ko es arī pateicu, bet, tā bija tendēta uz pārmaiņām, un arī vēlme iesaistīt SC bija neordinārs un drosmīgs solis, kas varēja novest līdz SC šķelšanai, manuprāt, stratēģiski galīgi ne muļķīgs, kas, dabiski, Latvijas politiskajā purvā un “tradicionāli” un vienu gājienu uz priekšu domājošo vidū tūlīt tika izmantots RP nomelnošanai un dažādiem murgainiem, bet, Latvijas politikai ierastiem paziņojumiem par “Maskavas roku”, utt.
Toties V svarīgāk bija iznīcināt RP, nekā veikt reformas, un NA svarīgāk bija uzturēt savu popularitāti zināmā sab. daļā, ar att. populistiskiem līdzekļiem.
Tā ka ar RP pazušana no politiskās skatuves absolūti nenāks par labu valstij.
10
aivars_silins > ligakalnina 08.01.2013. 07.09
100% piekrītu, vienotība pēdējā laikā palikusi ļoti nesimpātiska, viņas it kā augstais reitings ir mānīgs un neatspoguļo patieso stāvokli. Es esmu par Reformu partiju, kura vienīgā patiešām grib reformas, par vienotību nebalsoju jau pagājušās vēlēšanās un turpmāk arī nebalsošu, un centīšos pārliecināt arī citus. vienotība pazaudējusi savus ideālus. Sakarā ar tām lielajām algām – radio Krustpunktā izskanēja: kāpēc Dombrovskis neko nedara? Tāpēc, ka viņš pats ir tāds. vienotība sāk kļūt bīstama sabiedrībai (demokrātijai).
0
garausiitis > ligakalnina 08.01.2013. 08.02
dzeris- viena lieta ir gribēt reformas, otra ir tās veikt. Ja Ķīļa rosīšanās un gaisa tricināšana ir saucama par reformu , tad nosauksim , ka reformē . Nu patīk cilvēkiem lēti efekti , vienīgi gadās ,ka arī pieaugušie reizēm paliek bērna prātā. Tulīt pēc 3 mēnešiem ir jābūt galdā pirmajiem lēmumiem par skolēnu mācību noslodzes mazināšanu , cik atceros , tad tas ir ierakstīts oficiālajos IzM dokumentos . Interesanti vai lēmumi top, tas arī parādīs cik konsekventi Ķīlis iet reformu ceļu. Ja reformas ir PowerPoint prezentācija , tad ticiet vien tālāk savam Laimes Lācim.
0
dro > ligakalnina 08.01.2013. 08.15
dzeris49…dažādiem murgainiem, bet, Latvijas politikai ierastiem paziņojumiem par “Maskavas roku”, utt.
_____________________
Paldies, dzeri! Tauta novērtēs tavas rūpes un pašaizliedzību mūsu – infantīlo vientiešu apgaismošanā!:)
0
ligakalnina > ligakalnina 08.01.2013. 08.46
Nevar veikt reformas, ja koalīcijas partijas nodarbojas ar reformu sabotāžu, nevis atbalstu, pilnīgi sevi sakompromitējušo AIP un Vētras pārvēlēšana ir tikai viens piemērs.
Ino – uz tevi tā “apgaismošana” neattiecas, cilvēki, kas var pilnā nopietnībā uztvert iesalniekparādniekrasnačveidīgos, nav apgaismojami.
0
garausiitis > ligakalnina 08.01.2013. 09.05
dzeris – brīnos par Tevi , pieaudzis cilvēks , bet nespēj uztvert situāciju. Ne jau AIP pārvēlēšana kavē reformas bet gan plāna neesamība. Pamēģini palasīt starp rindām – tā jau maigi izsakās partneri par Ķīļa reformām , ja ļautu teikt ko domā , tad dzirdētu pērles. Ķīlis reāli izraisa lokālus konfliktus un imitē darbību , viņš ir revolucionārs nevis evolucionārs . Ko mums ir devusi viņa rosīšanās ? Ilūziju , ka kaut kas notiks – bet kas, kad un kā neviens tā arī nav sapratis. Ir salaistas matos kaudze ar nozarēm , bet kur ir un kāda ir izeja ?
0
ligakalnina > ligakalnina 08.01.2013. 09.41
Dažādu plānu un koncepciju mums ir papilnam, arī Ķīlm tas plāns bija, it kā pat apstiprināts valdībā, tikai reformas nav, tu esi pārliecināts, ka, ja viņam būtu labāks, sīks un smalks plāns, tag gan rektori, gan AIP, gan koalīcijas partijas viņu uzreiz atbalstītu, un viss notiktu?
Tas taču ir tikai iegansts, nevis iemesls, būtu plāns, atrastu citu ieganstu,lai neko nemainītu, bet, nav ko strīdēties, jāpaliek katram pie sava viedokļa.
0
garausiitis > ligakalnina 08.01.2013. 09.58
dzeris – es Tevi netaisos pārliecināt , vienīgi brīnos , ka nespēj ieraudzīt ,ka tā visa rosīšanās ir bez noteikta virziena. Kad Ķīlis vadīja Nacionālās stratēģijas padomi viņam bija milzums iespēju sagatavoties reformām – tas ka viņš sagatavo skaistu prezentāciju vēl nenozīmē , ka tā ir piepildīta ar saturu. Zaķis diezgan sarkastiski pēdējā 100.pantā pateica par PowerPointu un lapiņu ar 9 punktiem , tā arī jautājuma sāls – it kā ir kaut kāda vīzija , bet nav skaidrs kāds ceļš ejams , lai to sasniegtu . Krieviem bija tāds teiciens savulaik par tehnikas remontēšanu – metodom tika . Te izskatās tieši tāpat.
0
garausiitis > ligakalnina 08.01.2013. 10.14
Starp citu Ķīlim var saskatīt zināmu līdzību ar Sudrabu – Sudraba tak ar zin kā teorētiski ir pareizi , bet nez kapēc tām revīzijām nav nekāda reāla rezultāta. Skaļi paziņojumi, tauta ekstāzē , bet rezultāts – čiks …
0
ligakalnina > ligakalnina 08.01.2013. 12.14
Tā, bieži vien, nav Sudrabas, bet, Latvijas likumdošanas vaina.
Sudraba nevar aizvietot prokuratūru un tiesu.
Un to pat prokuratūrā atzīst, ka visas lietas par nelikumīgiem tēriņiem iz bezperspektīvas.
0
efeja60 > ligakalnina 08.01.2013. 17.21
klusais …….Ja Ķīļa rosīšanās un gaisa tricināšana ir saucama par reformu , tad nosauksim , ka reformē .
===================
Ja atskatās uz Druvieti, Koķi, Broku, Rivžu, tad viņi pat nerosījās un netricināja gaisu. Progress uz sejas. Ķīli droši var saukt par pēdējās desmitgades labāko izglītības ministru.
0
nefratete 08.01.2013. 00.54
Gan jau, ka ir tā, kā te jau iepriekš rakstīja “Bondars un ZRP nevienojās”. Vai tas bija tāpēc, ka Bondars daudz gribēja vai tāpēc, ka ZRP nebija gatava pieņemt viņa komandu, patiesībā ir pilnīgi vienalga un tā ir tikai katras puses interpretācija.
Manās acīs tik un tā zaudējuši ir abi:
1) ZRP tāpēc, ka nespēj turēt muti, pirms ir visu izrunājuši ar Bondaru. Goda vārds, kā tāds bērnudārzs, vispirms izmuldas, lai Bondaru nostādītu maksimāli debīlā situācijā, pirms viņi paši vēl savstarpēji runājuši, savukārt pēc tam brīnās, kāpēc viņi saņem kurvīti.
2) Bondars tāpēc, ka laužās kā jauna meita – pirms divām dienām “man neviens nav jautājis, ja jautās, tad domāšu” un pēc divām dienām – “kaut kas ar ZRP reitingiem greizi, partijai pašai ir jānosaka savi mērķi.” Zin ko, ja viņš pirms divām dienām neredzēja, ka ar reitingiem ZRP kaut kas nav kārtībā un vajadzīgs jauns balts zirgs (tfu, lokomotīve) tad sūdu viņš kādam vajadzīgs kā politiķis (un kā cilvēks arī, varēja jau skaļi nodeklarēt, ka nesēdīsies ZRP kamanās, bet nē, maksimāli Zatleru ar seju dubļos gribējās iegāzt).
2
austrisv > nefratete 08.01.2013. 10.35
Manuprāt, Bondaram pirms stāšanās kādā partijā ir vismaz ārēji jāuzspodrina savs imidžs, jo pašreiz viņš nevar sevi parādīt ar dižiem darbiem kaut vai tie būtu tikai sabiedrisko attiecību veidoti! Kāds viņš gan var būt lideris! varbūt pirms tam viņam vajadzētu tikt par galveno VK kontrolieri, lai tāpat kā Sudraba uzspodrinātu savu imidžu, kaut tikai ar skaļiem vārdiem, bet tomēr!
Nebija un nav vēl nekā no Bondara, lai tauta ar aizturētu elpu gaidītu viņa iesaistīšanos politikā. Vēl tam kloķu raustītājam ir jāpiestrādā!
0
nefratete > nefratete 08.01.2013. 11.10
Imidžs arī viņam jāspodrina, par to nav šaubu. Pirms visas šīs “kam lai kāpju kamanās” epopejas sākuma par Bondaru apmēram 20% vēlētāju atcerējās kā par kaut kādu valsts uzņēmumu padomēs sēdētāju, bet 80% par tādu Bondaru visdrīzāk dzirdējuši nebija (jo tāda figūra, kā prezidenta kancelejas vadītājs pirms sešiem gadiem nav īpaši pamanāma vai nozīmīga).
0
Elina 08.01.2013. 00.06
Ļoti labi un precīzi strādā Reformu partija. Labi un spēcīgi gājieni. Zatlera cienīgi un nedaudz uzjautrinoši. Būs labi.
0
janazakovica 07.01.2013. 23.18
nelava bondaram uzreiz klut par prieksnieku..sis apvainojaas kaa meitene un aizgaja..vinam solija ka bus mera kandidats..bet vins vel gribeja ievilkt desmit savejos un sakt komandeet…ne tut ta bilo..jo izradijas ka reformu partijas biedri grib pasi reformet savu reformu partiju..
0
Una Grinberga 07.01.2013. 23.15
Bondars vismaz apzinājās savas spējas, ka no viņa tik pat liels reformētājs kā no Zatlera. Jocīgi, ka latviskais elektorāts vēl joprojām pavelkas uz Saulvežiem un Saulcerītēm. Visi skatās “nu, tik būs! nu, tik būs!” no cilvēkiem, kas sevi nav apliecinājuši darbos. Un tad “ai, nesanāca!” un pagriež muguras. Vai kāds man var pateikt, kāda Bondaram ir pieredze, lai cerētu, ka viņš spēs sakārtot ne tika RP, bet arī RD? Paskatoties uz viņu un viņa biogrāfiju – nekāda!
Bet tiek, kas saka, ka tagad RP reitings ies uz leju, jo Bondars “paņēma un uzmeta” vadās no masu emocionālās uztveres. Diez vai RP ministri strādās sliktāk vai RP frakcija pieņems sliktākus lēmumus, jo redz’ Bondars ir pateicis “nē”! Vai ciemats no tā kļūs sliktāks, ka tajā uz 15min iebrauca Mersedess, vadītājs pateica, ka “šeit ir pilnīgākā čuhņa” un gāzi grīdā prom? Nē. Ciematā nekas nav mainījies. Un arī RP reitings savu zemāko punktu bija sasniedzis un tagadējais minimālais pieaugums nav potenciālo vēlētāju utopiskas cerības, bet darba novērtējums.
0
ligakalnina 07.01.2013. 23.13
Nu jau RP tiešam sevi pataisījusi par apsmieklu, vismaz, tā izskatās no malas, un politikā galvenais ir, kā izskatās, nevis, kā ir īstenībā.
Rodas asociācijas ar Krievijas vēsturi, kad tā, uzskatīdama, ka pašā Krievijā nav cilvēki, kas varētu to savākt un valdīt, lūgusi “varjagus”, lai tie nāk un viņus pārvalda.
Un tas ir neskatoties uz to, ka RP ir liels potenciāls.
Nožēlojāmāku situāciju grūti iedomāties.
Un tur nav vainīgs ne Lembergs, ne viens cits, ja RP atļauj ar sevi jebkuram tā izrīkoties, un nostādīt sevi tādā situācijā, tā nav partija, bet, bars vai pūlis, kurā ir daudzi talantīgi cilvēki, bet, nav ne līderis, ne kopējas idejas, ne kopējs vektors, kur virzīties, vismaz, taisni tāds iespaids rodas, un, nav svarīgi, kā ir īstenībā, patiesību zina nedaudzi, bet, jebkurai partijai jārēķinās ar to, ka tai jāizskatās labi, vismaz, sava elektorāta acīs, un manās acīs RP izskatās slikti.
Es tāpat balsošu par RP, bet, ja tā nekur netiks, jācer, tie labākie gan jau nepazudīs, un vēl strādās Latvijas labā.
No otras puses – RP paveikusi milzīgi daudz, atbrīvojot Latviju no PLL, Saeimā un valstī gaiss daudz tīrāks, un, daļēji, arī no ZZS, un, ar to vien, viņa ir izdarījusi milzīgu darbu, un tās veikums vērtējams viennozīmīgi pozitīvi, lai kāds arī būtu tās turpmākais liktenis.
Tie, kas te priecājās par RP galu, ar sevišķu gudrību un tālredzību arī neizceļas, nekas labāks tās vietā nenāks, manuprāt, tas skaidrs katram, kas, kaut nedaudz, spējīgs domāt, nevis tikai reflektori un emocionāli reaģēt uz kairinājumu, saprotams, ja par “labāku” neuzskata ZZS vai kādus citus populistus.
2
efeja60 > ligakalnina 07.01.2013. 23.25
Kopēju ideju nav un nevar būt, jo uzskati un intereses ir ļoti dažādas. Kauns un negods tiem darboņiem, kas pa kluso un par pārsteigumu partijas biedriem izvilka šo kaķi no maisa. Bet kopumā partijas gaišais gals te nebūtu lamājams un partija kopumā arī. Vajadzētu viņiem vienreiz izlemt par savu ideoloģiju.
0
Sandris Maziks > ligakalnina 08.01.2013. 10.53
dzeris49
“No otras puses – RP paveikusi milzīgi daudz, atbrīvojot Latviju no PLL”
PLL tagad saucās “reformu partija” ar visiem sprūdžiem, roņiem, kozlovskiem…
0
Māris Bārzdainis 07.01.2013. 20.49
Tātad,
jau pašā sākumā, kad parādījās pirmās ziņas par Bondara kandidatūru, teicu – ja var palīdzēt partijai, tad ir Ok, bet 100% ticība viņam nav. Un tad tālāk minēju, kas mani uztrauc visā šajā lietā un konkrēti – “sarkanās līnijas izdzēšana”.
Pēc visām pēdējo dienu aizdomīgajām ziņām ( Bondars nāk ar savu komandu, Bondars grib radikālas pārmaiņas, Bondaram nepatīk ministra darbs, utt ), kļuvu mazliet noskumis un domīgs.
Tagad varu pateikt droši – ESMU PRIECĪGS PAR NOTIKUŠO!
Ko tas nozīmē?
Vispirms jau jāpievērš uzmanība uz daudzajiem vienādajiem virsrakstiem portālos :
Bondars atteica RP
Bondars nesadarbosies ar RP
RP nav gatava pārmaiņām utt.
Jā, var tā teikt, bet var arī citādi. Nu, piemēram:
RP atteica Bondara piedāvājumiem
RP nepiekrita Bondara noteikumiem
Var arī maigāk un delikātāk:
RP un Bondars nevienojās.
Esmu priecīgs par šo ziņu, jo tagad man ir pārliecība, ka RP savu kursu un nosprausto “sarkano līnīju” nav mainījusi. Acīmredzot Bondars un viņa komanda gribēja pārāk daudz.
Es domāju, ka viss šis teātris bija daļa no lielās spēles, kas saucās – “Izdzēsīsim sarkano līniju”. Tā stabilitāte un nosacītais klusums politikā ir ilūzija, patiesībā zem segas notiek ļoti saspringta cīņa un Lembergs nesnauž – tas jāzin visiem.
Notiek ļoti liels spiediens uz RP visās frontēs un Bondara “izspēle” pirms vēlēšanām uz samazinātā reitinga fona bija viens no spēles elementiem.
Es jau teicu un tā tomā daudzi – šajās vēlēšanās es balsošu ne par mēra kandidātu, bet par partiju, kas saucās Reformu partija.
Es balsošu par Reformu partiju tāpēc, ka
RP ir vienīgā, kas istājas par reformām ne tikai vārdos, bet arī darbos.
Es balsošu par Reformu partiju, jo RP ministri reāli reformē savas nozares.
Es balsošu par Reformu partiju, jo tā vienīgā nesadarbojās ar smagos noziegumos apsūdzēto Lembergu un tā ZZS.
Es balsošu par Reformu partiju, jo pateicoties tai un Zatlera rīkojumam N2, pirmo reizi pa visiem šiem murgu gadiem valdībā nav oligarhi
LEMBERGS
ŠĶĒLE
ŠLESERS
17
Elīna Barkovska > Māris Bārzdainis 07.01.2013. 20.56
susur: Viss ko tu saki Ok, bet… Bondars pats uzplijās RP vai tā viņu aicināja? Pēc tava komentāra sanāk, ka uzmācās, pie kam netiklā formā:)
0
garausiitis > Māris Bārzdainis 07.01.2013. 21.01
susurs – Tu kā vienmēr elementā . Saskatu Tevī līdzību ar Martu Krustiņsoni .
0
Egitazz > Māris Bārzdainis 07.01.2013. 21.21
vai nu viņi ir stulbeņi, vai ideālisti, vēl nav skaidrs. Bet tas, ka RP ir milzu problēmas, tas 100%.
0
Māris Bārzdainis > Māris Bārzdainis 07.01.2013. 21.33
to Bronks
Da nevar saprast, kas tur kuru bildināja. Būs jāsaņemās un jānopratina vienu RP valdes locekli, kuru labi pazīstu.
Man ļoti patika, kā šodien Panorāmā RP biedrs izskaidroja situāciju.
Ļoti simpātisks un gaišs cilvēks likās.
PS
Man te V un NA komentētāji uzjautrina – pāris dienu atpakaļ viņiem Bondars baigais maita likās, tik daudz jau melno plankumu atraka, bet šodien na Tev – malacis, uzmeta RP, negūlās uz ambrazūras.
0
efeja60 > Māris Bārzdainis 07.01.2013. 21.49
RP ir ļoti neviendabīga partija, tā tika uzbliezta rekordtempos, tāpēc tur ir ļoti dažādi cilvēki ar dažādām interesēm, uzskatiem, ideoloģiju. Strāvojumi un katra grupe velk to deķi uz savu pusi. Pieļauju, ka Eiropas ceļotāja gribēja visus grožus sagrābt savās rokās a la Solvita, bet daudzi tam nebūt nepiekrīt. Šī Bondara performance bija vecās Zatlera kancelejas radīta ar mērķi sagrābt varu, bet ar blīkšķi izgāzās. Gaišie spēki uzvarēja. Paklusām bīdītais Trojas zirgs tika noknābāts, to nepieņēma ne pārsteigtie partijas biedri, ne sabiedrība.
0
garausiitis > Māris Bārzdainis 07.01.2013. 21.50
Susurs – jā Panorāmā tas puisis uzstājās labi , ja atmiņa neviļ , tad tas bija Jānis Vilnītis – kādreizējais LPP/LC biedrs :) , bet tas jau nekas , laikam puisis mainījies :) , nav jau pirmais un pēdējais RP . Mani savulaik īpaši dziļi aizkustināja Olšteina raudiens no Saeimas tribīnes , kas par patiesumu … Un kā ZRP uzrāvās :) :) :)
0
Edzs > Māris Bārzdainis 07.01.2013. 21.53
susurs:
_1)…Tagad varu pateikt droši – ESMU PRIECĪGS PAR NOTIKUŠO!…_
_2)…Acīmredzot Bondars un viņa komanda gribēja pārāk daudz…_
_3)…patiesībā zem segas notiek ļoti saspringta cīņa un Lembergs nesnauž – tas jāzin visiem…_
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
susur, tātad:
1) mēs arī daudzi esam priecīgi par notikušo…
2) Bondars iedeva Reformu partijai kurvi nevis otrādi..
3) ja zem segas tad skaidrs kāpēc uz ārpusi neko īpašu nejūt..
susur: tātad, –
nav un nebūs labi, laidies no partijas ko kājas velk, ja vien pats neesi sliktais, nu vai ari – Marta Krustiņsone.
0
garausiitis > Māris Bārzdainis 07.01.2013. 22.01
tante – atkal ļaunais Lembergs gribēja iesmērēt kaut ko RP :) Galvenais atrast vainīgo …
0
Edzs > Māris Bārzdainis 07.01.2013. 22.05
klusais _…Panorāmā tas puisis uzstājās labi , ja atmiņa neviļ , tad tas bija Jānis Vilnītis – kādreizējais LPP/LC biedrs :) , bet tas jau nekas , laikam puisis mainījies :) , nav jau pirmais un pēdējais RP…_
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
es neredzēju Panorāmu, bet viens Jānis Vilnītis 90-tajos gados bija Dienas korespondents un dibināja Muļķu partiju.
0
austrisv > Māris Bārzdainis 07.01.2013. 22.17
Susur, vismaz vienā ziņā Tev piekrītu un tas ir: prieks, ka Bondars atteica.
Lai nu kā pat man vieglāk uzelpot.
0
efeja60 > Māris Bārzdainis 07.01.2013. 22.46
klusais tante – atkal ļaunais Lembergs gribēja iesmērēt kaut ko RP :) Galvenais atrast vainīgo …
===================
Tas bija lielākā kretīna gadījums, ja režisēts tika no attāluma. Ja režisors ir iekšienē, tad pats režisors ir kretīns. :D
0
Edzs > Māris Bārzdainis 08.01.2013. 00.14
Normunds _…Šī Bondara performance bija vecās Zatlera kancelejas radīta ar mērķi sagrābt varu, bet ar blīkšķi izgāzās. Gaišie spēki uzvarēja. Paklusām bīdītais Trojas zirgs tika noknābāts, to nepieņēma ne pārsteigtie partijas biedri, ne sabiedrība._ 21:49
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Normund, iznāk vēl trakāk nekā tu domā, – šis Trojas zirgs ir noknābāts bet nav pēdējais un gaišie spēki nav uzvarējuši jo režisors ir iekšienē un iekšējie tumsas spēki tagad ir kopā ar ārējiem tumsas spēkiem.
Mārtiņš Bondars nav no agrākās Zatlera kancelejas, Mārtiņš Bondars bija Kancelejas vadītājs Vairai Vīķei-Freibergai 1999-2006, ta ka viņa tur arī ir iesaistīta.
to visu šķetināt būs par sarežģītu, partija ir nolemta, labāk jau visi kopā leciet ūdenī, nu vai – kapteini pāri bortam, vēl nav par vēlu.
iekšējam skandālam būs liela publicitāte un tas strauji uzraus augšā reputāciju.
0
Edzs > Māris Bārzdainis 08.01.2013. 00.28
atsaucu savu ziņu 22:05 –
apskatīju atkārtojumā Panorāmu, tas RP valdē tomēr ir cits Vilnītis, ne tas ko aprakstīju, ne tas 90-to gadu Muļķu partijas dibinātājs, priekšsēdētājs un līdzpriekšsēdētājs.
0
piziks > Māris Bārzdainis 08.01.2013. 02.09
KLusais, vintage stilīts tagad šur tur rullē. Ar krustiņsonisms. Varbūt aiz Bondara radikālisma bija Bondara piedāvajums ar saviem līdznācējiem nomainīt tankistu aizmugures blondīnu, — lai nu ko, bet to blondīni Bonars zina labi, lai negribētu savu paša ambiciju tuvumā? :)
0
piziks > Māris Bārzdainis 08.01.2013. 02.11
Normunds
Varbūt režīsore, kas par sevi domā, ka labi tirgojas, un vēl asistents no noliktavas reizēm palīgā atskrien?
0
efeja60 > Māris Bārzdainis 08.01.2013. 02.57
Mārtiņš Bondars nav no agrākās Zatlera kancelejas, Mārtiņš Bondars bija Kancelejas vadītājs Vairai Vīķei-Freibergai 1999-2006, ta ka viņa tur arī ir iesaistīta.
=========================
Bet Kukule bija abās. Tagad zinām režisoru…, jeb asistentu. Domā master of puppets ir kanādiska izcelsme?
0
Edzs > Māris Bārzdainis 08.01.2013. 03.23
Normunds
Domā master of puppets ir kanādiska izcelsme?
~~~~~~~~
es to nezinu bet pieņemu ka master of puppets varētu būt ar baigi atriebīgo dabu. ))
0
dzintarz 07.01.2013. 20.31
Taujāts par RP reakciju uz šādu viņa lēmumu, Bondars vien sacīja, ka nezina to, jo pēc savas runas RP valdes sēdi pametis.
=========
Labs! Never take questions!
Atbildot uz jautājumu, vai tuvākā nākotnē viņš varētu ….. Bondars norādīja, ka …ir sabiedriski aktīvs cilvēks, kurš cenšas atrast savu vietu.
=========
Whow! Have a good time, dude!
0
ilmisimo 07.01.2013. 20.22
Bondars nesadarbosies ar Reformu partiju
___________ ,,,,,,,aaaa.???.. eeee……..???
… “‘ripinās muciņas” viens pats?
0
buchamona 07.01.2013. 20.19
RP publiski uzdod Zatleram, partijas sejai, lūgt Bondaru kļūt par RP iekšējo organizatorisko pārmaiņu vadītāju, bet Bondars atsaka, jo partija nav gatava reformām, nav izārstējama :) Diez vai RP savā šī brīža reitingu situācijā varēja sev sarīkot lielāku antireklāmu. Šī neveiksme RP iedzīs vēl dziļāk zemē, nezinu kādam brīnumam jānotiek, lai reformisti pieceltos no šāda nokauta.
5
garausiitis > buchamona 07.01.2013. 20.25
r a – jāizdod erotiskais kalendārs :)
0
austrisv > buchamona 07.01.2013. 22.14
Nē, ir jāvaino Vienotība politiskā greizsirdībā. Zatlers taču atteica Vienotībai uz RD, jo bija noskatījis Bondaru, bet Bondars neļāvās laisties RP apskāvienos, jo gan jau noskatījis kādu citu, piemēram Sudrabu.
0
Jânis Bankoviès > buchamona 08.01.2013. 10.02
Var piekrist Klusajam:” the full monthy”
bezdarbnieku pārprofilēšanas scenārijs.( ja jau pat aviosabiedrības izdod savu stjuaršu kailfoto kalenderus)
ZRP partija jauna( jauni cilvēki), mūsdienās ir jaunības kults, tā kā nemaz jau nav peļama doma( ja nav tik daudz drosmīgo ZRP, var pierunāt savus sešus atkritējus), par piemēru bilde Kukule vējā ar airi, pie Vpils naftas termināļiem( m.b. foto uz dramatisku debesu fona)
0
garausiitis > buchamona 08.01.2013. 10.18
WAT – vai teiksim Ķīlis ar skeletonu pliks ieskrējienā Siguldas trasē – tas kā simbols reformām :)
0
efeja60 > buchamona 08.01.2013. 17.05
Dombrovskis, Āboltiņa, Zaķis un Kalniete kaili skrien 100m stafeti…
0
silvija_vitina 07.01.2013. 20.10
Man ir žēl, kas notiek ar RP, jo Saeimā viņi strādā labi, viņu uzrunātie ministri ir proaktīvi, un arī tas ir labi. Bet tas, kas notiek partijas iekšienē, ir katastrofa. RP var knābāt visi, kam nav slinkums, jo viņi paši uz to uzprasās ar saviem neapdomīgajiem izteikumiem un lēmumiem, kurus paši pēc tam nezina, kā interpretēt un aizstāvēt. Nu žēl! Nākas vien atgādināt, ka “politika ir kompromisu māksla”.
Tas gan nav par Bondara aicināšanu, bet gan in general. Jo Bondars tāpat nebūtu tas Antiņš, kas uzjāj stikla kalnā. Brīnos, ka RP viņā ko tādu centās saskatīt. Brīnos, ka RP tik neapdomīgi visu izkladzināja. Bondaram, kā jau ļoti apdomīgam un, iespējams, ne īpaši avantūriskam cilvēkam, palasot komentārus vien, dūša jau bija papēžos. Nezinu gan, kādas tādas mega-reformas gan viņš bija licis galdā, ka pat reformatoriem tas bija nepieņemami.:)
4
garausiitis > silvija_vitina 07.01.2013. 20.24
tradutrice – ne jau komentāru lasīšana Bondaram izraisīja domu maiņu :) Paskaties dziļāk uz situāciju – RP pirmkārt nav vienota un gājiens ar Bondaru to tikai vairāk šķeļ … No malas jancīgi novērot viņu rīcību :) Es vakar piemēram neatradu skaidrojumu kapēc piemēram Zatlers pārvietojas miesassargu pavadībā … nu nesaprotu kapēc , kāds apdraud ? Bet varbūt gribas vienkārši zīmēties ?
0
Edzs > silvija_vitina 07.01.2013. 21.20
klusais _…Zatlers pārvietojas miesassargu pavadībā … nu nesaprotu kapēc , kāds apdraud ? Bet varbūt gribas vienkārši zīmēties ?_
~~~~~~~~~~~~~~~~
labs vērojums..))
ja viņu pa īstam panika pārņemtu vinš kamuflāžā līstu gar sienu, nevis staigātu gar kamerām izkrāsojies kā gailis sarkanā džemperī.
0
garausiitis > silvija_vitina 07.01.2013. 22.23
tante – nebij vakar džemperī … bij uz operu, ar kundzi blakus Ulmanim ar kundzi sēdēja :)
0
sanitai19 > silvija_vitina 08.01.2013. 00.15
Kas ir pietuvināti priekšnieku galam, kuri negrib dalīt pīrāgu? Kukule. Protams būtu bijis jādalās. Kā viena partijas biedre izteicās,kaut ko savā valdē nolēma, pat partiju neinformējot. Tā tās lietas notiek partijas iekšienē. Nerēķinās ar partijas biedriem. Vai Latvijā kāds rēķinās ar tautu? Saujiņa biedru salasās un lemj. Tā bija zoodārzā, tā turpinās vēl joprojām. Bondaram atvēl karognesēja lomu. Pīrāgu dalīs paši.
0
dro 07.01.2013. 19.50
Atgādina līgavaiņa atteikumu kāzu dienā – galdi jau bija klāti, viesi sabraukuši… Bondars atteica otro reizi, tāpat atteicās Maizītis, Egle, Sudraba. Gals tuvu, daži var glābties, startējot Vienotības sarakstā vai mainot partiju.
6
garausiitis > dro 07.01.2013. 19.53
lno – gaidam susura palagu . Domāju viņš izskaidros situāciju :)
0
dro > dro 07.01.2013. 20.41
klusais. Es neizjūtu nekādu gandarījumu. Varbūt jūtos mazliet neērti, ka Latvijas politikā apgrozas tik dumji politiķi – paši šauj kājā. Bondars taču nav pašnāvnieks, viņam vēl visa dzīve priekšā, kāda velna pēc viņam gulties uz ambrazūras?
0
Edzs > dro 07.01.2013. 20.53
“…Zatlers skaidroja, ka RP turpinās sākto pārmaiņu procesu ar vai bez bijušā Valsts prezidenta kancelejas vadītāja Mārtiņa Bondara…”
~~~~~~~~~~~~
Reformu vai pārmaiņu partija bija gatava uzticēt savas reformas un pārmaiņas labam cilvēkam no malas Mārtiņam Bondaram kas tagad iedeva tiem kurvi..))))
vispār jau nožēlojami, likumsakarīgs un bēdīgs gals, bet šīs vielas lasīšana sagādā priekus..)), – pārlieku ilgi mērkaķis tankā sabiedrību ir spriedzē turējis.
glābjieties mīļie reformatori, – tie kas nāca ar patiesi labiem nodomiem, uzmestie un apčakarētie, glābjieties kā vien variet, leciet pāri bortam citās laivās vai paši peldiet uz krastu. būs labāk ja to darīsiet nevis grupās pa pieciem bet visi reizē.
lai gan vieglāk jums būtu bijis savlaicīgi atbrīvoties no nelietīga kapteiņa un tā pietuvinātajiem, nu ko lai dara, – drusku priekš tā bija iekšas par švaku.
0
efeja60 > dro 07.01.2013. 21.34
Par agru nekrologu raksti, TanteSidra.
0
aivars_silins > dro 08.01.2013. 06.44
Par agru gan.
0
Sandris Maziks > dro 08.01.2013. 10.24
lno
“Gals tuvu, daži var glābties, startējot Vienotības sarakstā vai mainot partiju.”
Vairs nevar. Pārāk ilgi jau sabijuši Zatlera bandā, lai dažu tuvāko desmitu gadu laikā varētu reabilitēties.
0
efeja60 07.01.2013. 19.50
Ha hā, izgāzās antidemokrātiskais apvērsums. Pietiek.com pielika savu roku un labi, ka tā. Vai tad RP maz atbilstošu kandidātudu, kas labāki par Bondaru, kurš ne ar ko nav spīdējis, nu , piemēram, Kozlovskis, kaut vai Bite.
13
Janis > efeja60 07.01.2013. 19.52
Rīgas mēra kandidāts varētu būt Vjačeslavs Dombrovskis.
Ne ar ko nav sliktāks par Ēlerti vai Broku un var sarunāties kā ar latviešiem, tā krieviem.
0
garausiitis > efeja60 07.01.2013. 19.54
j_zālītis – ne ar ko sliktāks un labāks arī nē :)
0
Janis > efeja60 07.01.2013. 19.55
Nu viņam vismaz būtu par ko TV runāt, nevis par neizmērāmām un odiozām lietām, kā abas kandidātes vienā TV raidījumā.
0
efeja60 > efeja60 07.01.2013. 19.57
Ne ar ko labāks, ne ar ko sliktāks – pilnīgi traks liberālis! Tieši viņš bija tas, kas RP vārdā uzstāja samazināt IIN likmi, nevis palielināt neapliekamo minimumu, kas būtu loģiski un piemēroti patreizējai Latvijas situācijai.
0
Janis > efeja60 07.01.2013. 19.59
Nav tur nekā loģiska un piemērota – tāpat jau kāda puse no algām ir ēnu ekonomikā, vēl atlaižam nodokļus no atlikušajām, tā vietā lai stimulētu iziet no ēnas?
0
garausiitis > efeja60 07.01.2013. 19.59
j_zālītis – un kas tās būtu par lietām , nevarat apgaismot :)
0
Edzs > efeja60 07.01.2013. 20.15
j_zalitis _Rīgas mēra kandidāts varētu būt Vjačeslavs Dombrovskis…_
~~~~~~~~~~~~~~~~
jā, vismaz kādreiz labs draugs Nilam Ušakovam, – varētu būt laba saskaņa.
0
efeja60 > efeja60 07.01.2013. 21.30
j_zalitis Nav tur nekā loģiska un piemērota – tāpat jau kāda puse no algām ir ēnu ekonomikā, vēl atlaižam nodokļus no atlikušajām, tā vietā lai stimulētu iziet no ēnas?
=========================
Kad runa iet par kaut kādiem spekulantiem, tad arguments nepalielināt nodokļus ir tas, ka tie jau izvairīsies no nodokļiem, bet kad runa iet par algām, tad šī likumsakarība nedarbojas? Kas tā par demagoģiju? Davai, lai visi atmestu aplokšņu algu ņemšanu , uzliekam IIN 34%!
0
Janis > efeja60 07.01.2013. 21.41
Demagoģija ir piesiet kādam ko tas nav teicis.
Palielinot IIN ar algām saistītā ēnu ekonomika augs, samazinot – samazināsies.
Jo lielāks ēnu ekonomikas apjoms, jo lielākas izmaiņas paredzamas.
Tas ir viens no fiskālajiem 1×1.
Labi, ka Ķīlis gatavo finanses, kā mācību priekšmetu pamatskolā.
0
efeja60 > efeja60 07.01.2013. 22.18
Vai tad neapliekamā minimuma palielināšana nav IIN samazināšana???
0
Ojārs > efeja60 07.01.2013. 22.21
j_zalitis Rīgas mēra kandidāts varētu būt Vjačeslavs Dombrovskis.
Ne ar ko nav sliktāks par Ēlerti vai Broku un var sarunāties kā ar latviešiem, tā krieviem.
——————-
Par ko tad viņš runās ar latviešiem? Par to cik jauki un nekaitīgi svētki ir 9. maijs un, ka vajag ieviest angļu valodu par valsts valodu Latvijā? …
0
piziks > efeja60 08.01.2013. 02.00
Tankisti pašu (Vjač.) Dombrovski jau izgāzuši, — retais no pēdējiem RP mohikāņiem, ko var laist zem mikrofoniem.
Klusais, kad Zatlers staigā ar miesīšu konvoju, lielās/pašapliecinās Lilita un pašreklamējās viņu viņu “stingrie puiši” no apsardzes pakalpojumu tirgotājiem, kaut apsardzes pakalpojumu tirgotāji tik vien RP labā paveikuši, ka savulaik parttusiņā savējiem (partijā) mobilniekus atņēmuši, visticamak jau kinobandītēnu stilā — bez nodošanas un pieņemšanas aktiem, kā eirobirokrātiem patikots… :) Varbūt ķinīšu stilā uzbēra uz galda… Ja partijai tālākas intereses ar austrumniekiem, to austrumnieku vietējiem faniem čorniju bumer stils mīļš arī ikdienā. :)
0
aivars_silins > efeja60 08.01.2013. 06.47
Dikti jau mums zaļie ābolīši uz nodokļu samazināšanu naski! Grāmatvežu stilā skaitļus uzprišināt – to gan māk perfekti.
0
lebronj2356 07.01.2013. 19.44
ZRP kaput ? un pa visam….Laikam jau Bodars izdomāja, ka nav perspektīvas šajā pasākumā un nevēlējās izgāzties RD vēlēšanās kā Jaunups u.c. savulaik !
1
Sandris Maziks > lebronj2356 08.01.2013. 10.19
Krix
Mani apsvērumi:
1. Arī Bondars beidzot ir sajutis miroņa smaku, kas nāk no ZP.
2. Ja Bondars bija čekas projekts, tad tagad tā no ZP ir atteikusies.
Jebkurā gadījumā ar to ir cauri un dzēris, nulle un susurs jau var aktīvi sākt aģitēt par SC.
0
garausiitis 07.01.2013. 19.41
Uzmeta :)
Ko nu ? Neļāva reformēt reformu partiju , skumji gan ….
0