“Vienotība” valsts kontroliera amatam izvirza Rutkovsku

39

Komentāri (39)

sarmyart 10.03.2013. 10.54

Lamp

0
0
Atbildēt

0

Ieva 08.01.2013. 01.10

Sudraba nav Dieva jēriņš, jums ir taisnība. Jebkurā situācijā vienmēr ir iespēja darīt, un ir iespēja nedarīt. Sudraba ir izteikta birokrāte un rīkojas tajos rāmjos. Un nekādi neko nepārkāpj. Iniciatīva prasa uzdrīkstēšanos…
A par valsts amatiem esam iekļuvuši situācijā, ka normāli cilvēki tur neies. Kurš tad grib būt ar dubļiem apliets?

0
0
Atbildēt

2

    piziks > Ieva 08.01.2013. 11.56

    Ķīp, atsvaidzini to sarakstu, kas kaut kur bija atrodams pirms pēdējām Saeimas vēlēšanām un tagadējiem deputātiem ieraksti tai listē valsts un pašvaldību iestāžu darbiniekus, = apvieno viena listē visus parādniekus, kam lielie kredīti, atsevišķi nogrupejot tos, kam kavētie kredītu atdosanas termiņi.

    Ar ko jāsāk, gan jau zināsi, bet tā liste būs iespaidīga un labi raksturos tendenci un motivācijas, kādēļ un kādi ļaudis cenšas iekļūt valsts parvaldē un likumdevējos, noteikumu — LV sabiedrībai — rakstītājos.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Elina > Ieva 08.01.2013. 13.15

    Ķīps Sudraba ir izteikta birokrāte un rīkojas tajos rāmjos. Un nekādi neko nepārkāpj.
    ———–
    Un tāpēc viņai nav pielaides valsts noslēpumam… :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

janazakovica 07.01.2013. 23.26

politiki pasi ar saviem lemumiem rada vidi kur bezjedzigi nesoditi var darboties..vegetejot uz nodoklu maksataju rekina no padomju laika palikusais nosaukums .. valsts kontrole istakais piemers tam..vel vareja atjaunot valsts kvalitates zimi..un olimpisko lacisa emblemu nomainit ar nesabraukto eziti.

0
0
Atbildēt

0

dro 07.01.2013. 16.56

Manuprāt kandidātei nav nekāda vaina, tādēļ varētu arī saeimai nederēt:)

+8
0
Atbildēt

3

    Janka, Janic > dro 07.01.2013. 19.11

    protams ka nav ne vainas , bet var sanaakt fifti fifti, uz robežas , traucee pašvaldiibu veeleešanu tuvums….taa viņi meerkaķojas visos jautaajumos , iipaši jau negrib to vienotiibu , bet koaliiķija tomeer svariigaaka.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > dro 07.01.2013. 21.03

    Ino, šajā gadījumā runa nav par kandidātes vainu, bet par viņai iespējami piesolīto algu.
    Rutkovska jau pasen strādāja manā pilsētā un jau tad bija šausmīgi dārgs revidents! Pārbaudes veica “štažieri”, ne viņa. Man kolēģe par viņas dārdzību stāstīja, jo man pašai izdevās dabūt citu revidenti.
    Ja viņas uzņēmējas talants tik liels, tad šaubos vai viņa gribēs strādāt uz laiku, jo laikam jau savienot viss darbu nevarēs.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > dro 07.01.2013. 23.27

    @Bet
    1) Tas ir prestižs būt par valsts galveno revidentu un tas ir nemateriāls ieguldījums, kas pēc viņas termiņa beigām var atmaksāties ar uzviju;
    2) Nav teikts, ka Dombrovskis ir apsolījis budžeta pieaugumu VK 2014.gadā;
    3) Varbūt Rutkovska vēlas ieguldīt valsts attīstībā (kas zina!)

    0
    0
    Atbildēt

    0

Una Grinberga 07.01.2013. 15.39

Tā kā Sudraba uz pašvaldību vēlēšanām nekandidēs, tad V ir jāatrod ļoti spēcīgs kandidāts, kas gada laikā spēs parādīt, ka tas, ko Sudraba darīja, ir nedaudz veiksmīgāka komunikācija ar sabiedrību par VK darbu, bet ka revīziju ziņojumiem ir liels kvalitātes izaugsmes potenciāls, ko Sudraba, kā vienkārša ierēdne, pa savu laiku tā arī nespēja celt līdz privātā sektora līmenim.

+12
-2
Atbildēt

9

    andris902 > Una Grinberga 07.01.2013. 15.58

    …nu-ū, varētu sākt ar to, lai par ziņotajiem pārkāpumiem nenotiktu atrakstīšanās, kā šajā gadījumā:

    -“A.god. XXX kungs!

    Valsts kontrolē 2012.gada 12.novembrī saņemta Jūsu e-pasta vēstule, kurā jautājat, kā Valsts kontrole reaģēja uz pašvaldības uzņēmuma „Rīgas Nami” finanšu darījumiem un vai ir uzsākta pārbaude Rīgas domē un ar to saistītos pašvaldības uzņēmumos sakarā ar notikušo.

    Vēlamies informēt, ka Valsts kontrole veic finanšu un likumības revīzijas atbilstoši starptautiskajiem revīzijas standartiem saskaņā ar apstiprinātu gada darba plānu, un Valsts kontroles 2012.gada darba plānā nav iekļauta revīzija Rīgas domē un pašvaldības uzņēmumā „Rīgas Nami”.

    Tomēr Valsts kontrole pastāvīgi apkopo un analizē informāciju, kas norāda uz iespējamiem riskiem valsts, pašvaldību un citu Valsts kontroles likumā minētu subjektu rīcībā ar finanšu līdzekļiem un mantu. Pateicamies par Jūsu vēstuli!”…..

    …:))

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva > Una Grinberga 07.01.2013. 16.30

    Valsts kontrole strādā zem lupas. Valsts kontrolei ir jāstrādā pēc plāna, tā nevar atsaukties uz katru svilpienu, jo tad tai noteikti pārmetīs noteiktu interešu lobēšanu (a kāpēc reaģējat uz vēstuli X , a nereaģējāt uz vēstuli Y)
    Demokrātija VK ir šādos rāmjos ielikusi, un padarījusi bezzobainu.
    Un tad VK konstatē, ka kāds valsts iestādes Z darbonis degvielu pircis sestdienā, a nozagtais miljons Rīgas namos ir ārpus plāna. Demokrātijas sekas, diemžēl.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 07.01.2013. 16.45

    @Ķīps
    VK ir likumdošanas iniciatīvas iespējas. Ja Sudrabai rūpētu tautas tiesības, tad viņa varētu lūgt mainīt šīs demokrātijas sekas.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva > Una Grinberga 07.01.2013. 17.45

    Kāpēc Jūs domājat, ka tā nenotiek? Pat iesniegumi Satversmes tiesā ir bijuši.
    http://www.lrvk.gov.lv/index.php?id=633&newsall=1
    Sudraba ir birokrāte un strādā saskaņā ar likumu, un var to ko likums atļauj

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > Una Grinberga 07.01.2013. 18.41

    …Ķīps…ir!…ir bijuši iesniegumi ST, kad krīzes laikā Sudraba uzskatīja, ka visiem var samazināt finansējumu, tikai ne Valsts kontrolei, kas gandrīz uz pusi samazināja Sudrabas algu….un pat Kūtris ir atļāvies norādīt, cik neprofesionāli sagatavoti iesniegumi ST, tāpēc nav iespējams lietu izskatīt….
    …manuprāt, jaunajam VK amata kandidātam ir stipri jāpiedomā pie juristu komandas nomaiņas….varbūt tad arī prokuratūrā beidzot varēs ierosināt kādu lietu uz VK sagatavoto dokumentu bāzes….

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Una Grinberga 07.01.2013. 19.34

    Nevarēs ierosināt un ne jau juristu vainas dēļ, bet auditoru. Kā savulaik teica Maizītis, lai ierosinātu kriminālprocesu, viņiem jāalgo auditori, lai VK konstatētos faktus noformētu atbilstoši kriminālprocesa prasībām. Kad Sudrabai pajautāja, kāpēc VK nevarētu sagatavot tādus dokumentus, lai tos varētu izmantot kriminālprocesa ierosināšanai, viņa pateica, ka tas nav VK uzdevums. Sviests!

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > Una Grinberga 07.01.2013. 20.59

    “viņiem jāalgo auditori, lai VK konstatētos faktus noformētu atbilstoši kriminālprocesa prasībām.”

    Man gan nav nācies satikt auditoru ar jurista izglītību vien. Auditoram jābūt ar labu finanšu vai ekonomisko pamatizglītību, jo jurists diezin vai kaut ko saprot no pārbaudāmo uzņēmumu grāmatvedības kontiem utt.
    Acīmredzot piekrītu teiktajam, ka VK ir slikta juridiskā daļa!

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 07.01.2013. 23.24

    @Ķīps
    Tu mani nesaprati: ja jau VK vadās tikai pēc grafika, tad kādēļ Sudraba (“kura strādā sabiedrības interesēs”) nevarēja ierosināt, ka VK izskata arī akūtas lietas pēc vajadzības (protams par papildus līdzekļiem)? Tas tikai celtu uzticību VK un arī valdība iegūtu no aktīvākas cīņas ar korupciju un līdzekļu izsaimniekošanu.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Una Grinberga 08.01.2013. 17.28

    Maizītis runāja tieši par auditu, kurš neder kā pamats kriminālprocesa ierosināšanai. Ģenerālprokuratūrai nācās veikt atkārtotus auditus. Vai šī nav līdzekļu izšķērdēšana?

    0
    0
    Atbildēt

    0

austrisv 07.01.2013. 14.35

It kā jau laba izvēle, bet šaubos vai Rutkovsku , kā auditori ar milzu ienākumiem apmierinās valsts darbs ar salīdzinoši pavisam nelielu algu!
Domāju, ka viņa atteiksies algas dēl, jo visi jau nav kā Dombrovskis.

+7
-1
Atbildēt

11

    Una Grinberga > austrisv 07.01.2013. 15.29

    @Bet
    Valsts kontrolierim nemaz tik maza alga nav! Kaut gan līdz trekno runču algai LDz ir tāls ceļš ejams!

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Ieva > austrisv 07.01.2013. 15.47

    Domāju, ka revidenti saņem reizes vairāk
    http://www.lrvk.gov.lv/upload/www_atlidziba_24Sep2012.pdf

    Piekrītot BET – profesionāļi tur neies, amatu akceptēs karjerists vai avantūrists

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > austrisv 07.01.2013. 16.09

    @Ķīps
    Pieliec prēmiju +35%, un dzīvot var! Un kādēļ nevarētu iet karjerists vai avantūrists?

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Ieva > austrisv 07.01.2013. 16.19

    .

    Plusi
    – atpazīstamība, var taisīt politiķa karjeru.
    – svarīgums, iespēja ietekmēt Latvijas procesus.
    Mīnusi
    – zema alga (salīdzinot ar amatiem, no kuriem kandidāts varētu nākt)
    – pakļūšana zem lupas, personīgās dzīves zaudēšana, pastāvīga dubļu un žults straume medijos – kā visiem politiskiem amatiem.

    Kas atbilst? Vai nu altruists, kas jau robežojas ar aprobežotību, vai avantūrists,

    Diemžēl valsts pārvalde uz profesionāļiem cerēt nevar.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 07.01.2013. 16.53

    Vai esat redzējuši vai piedzīvojuši, cik saņem pat parasts zvērināts revidents pārbaudot gada pārskatu, pie tam par vienu nepilnu dienu! Es esmu pieredzējusi, gan vairākus gadus atpakaļ, bet cenas pēc treknajiem gadiem., domāju, ka nav mazinājušās.
    Lai jau es kļūdītos, bet man liekas, ka Sudraba tagad nesaņem vairāk kā 1700 Ls uz papīra, vai varbūt 2000 vai, bet tas ar nodokļiem. Neticu, ka kāds atteiksies no milzu naudas, lai saņemtu maz!
    Piekrītu, Ķīpam, jo paskatījos par Latvenergo LVDz algu apspriešanu un sapratu, ka tāds profesionālis jau nu neies uz zemu algu, kuru pie tam katrs uzskata par milzigu. Kam viņai tas vajadzīgs, lai viņu “apspļaudītu” tie, kam mazas algas un mazas ambīcijas, lai to pats sasniegtu ar darbu!

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    Ieva > austrisv 07.01.2013. 17.38

    Tajā linkā, ko iepriekš ieliku, ir VK algu saraksts. Lielākais skaitlis 1908ls uz papīra.
    Smieklīgi, priekš tā darba..

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    efeja60 > austrisv 07.01.2013. 18.18

    Kāpēc laba izvēle? Kādai ir viņas plusi, Bet? Jeb laba tāpēc, ka izvirza Vienotība?

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    efeja60 > austrisv 07.01.2013. 18.20

    Turklāt viņai, kā partnerei,turpinās dālderi ripot…

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    efeja60 > austrisv 07.01.2013. 18.21

    Piekrītot BET – profesionāļi tur neies, amatu akceptēs karjerists vai avantūrists
    ===========
    Kas ir Dombrovskis?

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > austrisv 08.01.2013. 10.22

    Bet, neuztraucies par Sudrabas algu, tā nebūt nav tik maza, kā premjeram, viņai ir ap 3400 latu mēnesī, nav nemaz tik maz par iespēju zīmēties.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 08.01.2013. 10.51

    Es nerunāju par Sudrabas algu, jo viņai ir citi mērķi un uzdevumi, un citi ceļi, kā šo mērķi sasniegt! Es runāju par Rutkovsku, kurai ir savs super bizness ar labiem ienākumiem, Vai viņai vajag sasmērēt savu reputāciju un iegūt ienaidniekus? Un pat 4 tūkstoši mēnesī Rutkovskai ir kabatas nauda- tā es domāju.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > Janis 07.01.2013. 14.35

    Kas tad tajā rakstā sevišķs un sensacionāls, ka Vienotība ir “nabaga”?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > Janis 07.01.2013. 14.57

    …Jāni…par ko Tu tā satraucies?….ja Tavējie nepieņems Bondaru kā lielo reformistu reformētāju,Jums taču paliek iespēja Bondaru virzīt par valsts galveno kontrolieri….viņš jau ir iesildījies Jūsu partijas kritizēšanā un varēs to turpināt VK amatu ieņemot….tautai patiks!….būs cienīgs pārņemt stafeti no Sudrabas kritiķes rociņām….:)

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > Janis 07.01.2013. 15.09

    Zane, bet tā pat tiešām varētu būt, ja labi padomā, jo RP taču nenosauc savu VK kandidātu. Gan jau aizkulisēs ir saskaņots ar padomdevējiem.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    IlzeZeltina > Janis 07.01.2013. 16.39

    Cik labi, ka Rutkovkska zina, ka viņai ir kapacitāte :)))

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Janis 07.01.2013. 18.19

    relatīvais kapacitīvisms

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam