Rīgas hans Ušakovs pirms pasaules gala
58Saistītie raksti
Viedoklis /
20. novembris
Vairāk dienasgaismas mācību iestādēs!
Viedoklis /
24. septembris
Rīgā samazinās dzimstība. Cēloņi, sekas un risinājumi
Viedoklis /
17. septembris
Satversmes tēvi un Krievijas kara ministra piemineklis
Viedoklis /
30. augusts
Lojalitātes atvaļinājums
Komentāri (58)
Jānis 17.02.2014. 17.11
Nevajag nekādus stulbus likumus no Ušakova http://www.diena.lv/latvija/politika/sudraba-repse-nav-normals-usakovs-ir-tukss-un-alkatigs-14037816 pietiek jau ar šo
0
archoftriumph 26.12.2012. 21.35
ekonomiskaa policijna joprojaam nav atdevusi serverus kurus savaaca peec usakova iesnieguma par vinja korespondences “nopluudi”. un naivi buutu jautaat vai kaads ir izkratijis pasu usakovu par vinja saraxti ar krievijas izluukdienestu.
0
ilmisimo 24.12.2012. 11.40
pupu mizas.
Jūsu chani un visā šī “‘marketing fallcy”‘.
_________________
….We only know the last sad squires rode slowly towards the sea,
And a new people takes the land: and still it is not we.
They have given us into the hand of new unhappy lords,
Lords without anger or honour, who dare not carry their swords.
They fight by shuffling papers; they have bright dead alien eyes;
They look at our labour and laughter as a tired man looks at flies.
And the load of their loveless pity is worse than the ancient wrongs,
Their doors are shut in the evening; and they know no songs. ..
….
………..You laugh at us and love us, both mugs and eyes are wet:
Only you do not know us. For we have not spoken yet……………..
……….Smile at us, pay us, pass us. But do not quite forget.
:http://vip.latnet.lv/lpra/lachu_medn.htm
:
0
dace_roze_lmt_lv 23.12.2012. 23.49
Latvian paedophile Viesturs, be aware of:
http://www.youtube.com/watch?v=b8IcdS4eAHA
1
Sandris Maziks > dace_roze_lmt_lv 26.12.2012. 11.32
super_e-y-e
Nez kā tur patiesībā ar Viesturu, bet par šo pederastu virsaiti gan šaubu nav.
http://www.rospres.com/dossier/4312/
0
dace_roze_lmt_lv 23.12.2012. 23.48
Pedofiliem patīk latviešu tautas dziesmas:
http://www.youtube.com/watch?v=_7e8zPdfvl4
0
Sandris Maziks 23.12.2012. 21.20
Педофилы и педофилия в зеркале прессы
http://bl-antidot.info/tag/pedofiliya-v-rpts-mp
0
Sandris Maziks 23.12.2012. 21.17
Основатель московского патриотического клуба изнасиловал десятки воспитанников
http://www.newsru.com/crime/19may2011/pedopatriotclubmsk.html
0
Sandris Maziks 23.12.2012. 21.15
.
Рамзан Кадыров:
У вас в России очень много геев
http://www.apn-spb.ru/opinions/article3265.htm
0
dace_roze_lmt_lv 23.12.2012. 19.19
Диалог цивилизаций: русские натуралы общаются с латышами-геями:
http://www.youtube.com/watch?v=aWq1JBCisdA
3
efeja60 > dace_roze_lmt_lv 23.12.2012. 20.55
šis jau gan ir sviests. jums pašiem savu pidaru pietiek.
0
efeja60 > dace_roze_lmt_lv 23.12.2012. 20.56
atvainojos, “peredastu”
0
Sandris Maziks > dace_roze_lmt_lv 23.12.2012. 21.12
super_e-y-e
http://www.youtube.com/watch?v=lEqIKeFH_Ng
0
dace_roze_lmt_lv 23.12.2012. 19.00
Ушаков выиграет выборы с перевесом в 1 процент.
Элерте залезет на Вантовый мост и потребует эклеров.
“Eklerte”, tādu iesauku devis Sarmītei Nils Konstantinovs.
Jā, Nils Sakss (Konstantinovs) ir vēl viens labais Nils.
1
ilmisimo > dace_roze_lmt_lv 24.12.2012. 07.30
Jā, Nils Sakss (Konstantinovs) ir vēl viens labais Nils.
__________________________________________
vot, vot…
…………….a as kuo saku…
0
dace_podkalne 23.12.2012. 18.17
Uz svētkiem gaidīju ko asāku – kā piemēram par žanra klasiku kļuvušo http://www.diena.lv/sabiedriba/politika/aivars-ozolins-tas-nak-669747 :)
0
efeja60 23.12.2012. 15.34
Nu re, prognoze piepildās, Ozoliņš iesaistās Ēlertes pirmsvēlēšanu kampaņā.
1
Signija Aizpuriete > efeja60 23.12.2012. 22.56
——-
Tām jābūt t.s. demokrātijā,kad tirgū cenu regulē ‘pieprasījums-piedāvājums’:
Kas man maksā, tam es līmē
http://www.youtube.com/watch?v=3wjx6CWyl1g
0
Dina 23.12.2012. 15.16
Kurmitis
Hi, hi, hi, pat Ziemassvetkos jenotibas kabatas kvekski m jastrada. Tatad visa gada gadijuma rikota riesana nav devusi gaidito rezultatu – drizak pat otradi. Ja salidzinasim Saskanas un Usakova reitingus pirms gada un tagad, tad izradisies, ka tie ir butiski augusi.
Tapec IR kvekskisiem jaturpina rauties pat svetkos, lai vel reizi paprovetu noliet ar dubliem veiksmigo jenotu polit-konkurentu – citadi sponsori nesamaksas aldzinu … :)
Tas priece. Tas apliecina, ka Nils ir uz pareiza cela.
Un to ari novelesim visiem mums Jaunaja Gada!
Lai Nils turpina rullet Riga, lai turpina pienemt radosus un ridzinieku labklajibu uzlabojosus lemumus un – lai jenotu skribenti un politiki turpina slikt pasi sava zulti ! … :)))
1
ilmisimo > Dina 24.12.2012. 07.34
>Talpa Kurmitis
tev gan neviens un nekad nesaka yp-twaimaķ””…….nav pasaulē neviena,kas pat netieši un metaforiskā formā vēlētos tik saistīts ar krīčera””Talpa Kurmitis” uzrašanos pasaulē….
0
kristrun 23.12.2012. 14.33
Priecīgus svētkus, Ozoliņ, un beidz riet kādu brītiņu!
0
dace_roze_lmt_lv 23.12.2012. 14.20
Читая ваши комментарии, понимаешь, что у Латвии мало шансов.
Вы ненавидите нелатышей, причем, в том числе их ненавидит и ваша элита.
Элите дали денег на интеграцию общества перед вступлением в ЕС – а она взяла, и эти деньги разворовала:-)
И так во всем.
Назовите мне хоть один удачный проект, который был в Латвии.
Не считая, конечно, Нила Ушакова и Рижской думы:-)
Ваш Домброскис двести тысяч человек выгнал из Латвии:-)
“Ушаков дружит с Росссией”. Не с вами же ему дружить, с неудачниками:-)
0
oktaavs 23.12.2012. 14.06
Cilēvičs partijas kongresā teica, ka vara Rīgā esot gandrīz vai līdzvērtīga varai visā Latvijā. Viņam taisnība.
Latviešu valsts galvaspilsēta ir atdota Maskavai bez neviena šāviena.
Tajā paša laikā bāleliņi – antiņi strīdas par utīm katra kažokā un nevar vienoties par kopēju sarakstu, lai gūtu uzvaru.
Var jau lamāt Ušakovu, bet kurš ir idiots ?
0
buchamona 23.12.2012. 12.26
Tas sliktākais stāstā par Ušakovu ir tas, ka Ozoliņš ir pat par zemu novērtējis sava raksta varoni, nodēvējot viņu tikai par ” Rīgas hanu”. Ušakovs ir visu LV putinistu atamans, ar nedalītu varu. Pēc viņa iegribas Latvijā notiek, jeb nenotiek referendumi. Piemēram valodas un pilsonības referendums. ” Ušakova skatījumu” viņa elektorāts pieņem bez lielas kurnēšanas pat visnepopulārākajos jautājumos, kā piemēram LR okupācijas fakta atzīšana, vai neatzīšana utt Vārdu sakot Ušakovs Latvijā ir politiska figūra, kura valstij kritiskos brīžos var ” svērt” tik pat daudz, cik ” labējo” partiju vadoņi kopā, ņemot vērā demokrātisko spēku hronisko sadrumstalotību.
Ušakovs, būdams Rīgas mēra krēslā, runā kā otrs LR prezidents par ārlietām,piemēram:
“..”Ir jēga mēģināt izveidot normālas, abpusēji izdevīgas attiecības ar Krievijas Federācijas reģioniem, vismaz, ko varam darīt pašvaldībā,” teica N. Ušakovs…http://la.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=368359:qscq-partijas-kongres-visvairk-satraucas-par-eiro-ievieanu&Itemid=436
Ušakovs skaidri un gaiši Saskaņas kongresā pateica arī to, ka pašvaldību rezultāti Rīgā neapšaubāmi ietekmēs arī visas Latvijas ārpolitiku. Un viņš zina, ko runā :)
Tādēļ, ņemot to visu vērā, pašvaldības vēlēšanas Rīgā ir jāpārvērš par valsts mēroga notikumu, tā vairs nav tikai parasta cīkstēšanās ap Rīgas mēra krēslu, šīs vēlēšanas Rīgā Latvijai nozīmē daudz ko vairāk
2
Signija Aizpuriete > buchamona 23.12.2012. 22.51
——-rinķī apkārt:'(..),
tā vairs nav tikai parasta cīkstēšanās ap Rīgas mēra krēslu, šīs vēlēšanas Rīgā Latvijai nozīmē daudz ko vairāk.’
=============================================================================
Vēl vairāk?! Ar 200 miljoniem par maz – cels ZiemeļEiropas Disnejlendu par miljardu euro?
Kur nu ”hanam” līdz tādam līmenim, bet, gan jau vēlētāji Rīgā paši izlems:
‘ Ņemot vērā iekavētos termiņus un savulaik no būvniecības līguma izņemto infrastruktūras izbūvi, kopējās Gaismas pils projekta izmaksas, visticamāk, sasniegs savulaik noraidītos 200 miljonus latu, svētdien vēsta raidījums De facto. ‘
http://www.diena.lv/latvija/zinas/gaismas-pils-projekta-kopejas-izmaksas-visticamak-sasniegs-200-miljonus-13985038
0
ilmisimo > buchamona 24.12.2012. 07.28
Ušakovs skaidri un gaiši Saskaņas kongresā pateica arī to, ka pašvaldību rezultāti Rīgā neapšaubāmi ietekmēs arī visas Latvijas ārpolitiku. Un viņš zina, ko runā :)….
______________________________ Tad ko ar streipveidīiem “‘zurnālistiem”,kas turpinās vervelēt, ka “eeee…. meee…. pašvaldību vēlēšanas jau par sētniekiem,kanalizācijas trubām un kanalizācijas vākiem un eee….meeee… nekādas polikas….buuuuu…).?
Kam pienākas “” pa rīkli”‘ mūsu…. hmmm…..””brīvajā presē”?
Ziemassvētku pārdomām:
…………… There are certain qualities, dignity, self-restraint, sincere respect for those with whom one has differences, that are crucial to sustaining the values of justice and truth. And without these values a humane social order cannot be sustained. …….we need to stop irrational attacks on our own government, at the same time that we find some way to hold it to the standards of dignity and integrity we and the world have a right to demand of it. Because if democracy does indeed lose prestige, these crowds, wherever they are, will turn into warring factions, falling into chaos that will seem to justify new repression. Needless to say, responsibility for the state of the world would ideally be felt by people in positions of influence in the media. ……..
Uzvars uz teksta pēdējuo teikumu.
0
Kristīne 23.12.2012. 10.27
Pārvadāti 11000 pasžieru autoīpašnieku vienā dienā RS amatpersonas – paziņojums.5500 latu neieņemtā nauda par biļetēm plus sabiedriskā tranporta ekspluatācijas izdevumi, tātad aptuveni 10000 tūstoši nodokļu maksātāju naudas vienā dienā. Tikai rodās viens jautājums: “Kas un kā uzskaitija šos “pasažierus”, ja uzstādītie elektronisko braukšanas karšu nolasītāji transpotlīdzekļu reģistrācijas apliecības neatpazīst”. Atbilde standarta -iespēja caur RS “izpumpēt” krietnas summas no nodokļu maksātāju kabatām.
1
Signija Aizpuriete > Kristīne 23.12.2012. 10.36
——-
‘(..)
Atbilde standarta -iespēja caur RS “izpumpēt” krietnas summas no nodokļu maksātāju kabatām.’
=============================================================================
t.s. demokrātijas apstākļos varneši var pumpēt un varnešiem ir jāpumpē, tikai pārāk aizrauties nevajag – un arī ‘tautai’ šad tad jāļauj papumpēt. Pretējā gadījumā demokrātiem pie pumpja netikt.
Der ATCERĒTIES slavenākos ”pumpētājus”, kas tagad opozīcijā – viņu ‘pumpēšanas’ nedarbus pieminēt:
‘ Valsts kontrole: Dienvidu tilta būvniecībā izšķērdēti vairāki desmiti miljonu latu ‘
http://www.lrvk.gov.lv/?id=633&newsid=1016
0
manatuja 23.12.2012. 09.59
patiešam mes neredzam neko vairāk par Ušakovu…. noņemam klapes….
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=yKdZDX3djiM
man interesē vai Ušakovam šodien snieg vai nesnieg un kur to varēs noskaidrot :)
1
Signija Aizpuriete > manatuja 23.12.2012. 11.06
——–Jānis patiešam mes neredzam neko vairāk par Ušakovu…. noņemam klapes….
=============================================================================
Uzliekam vēl biezākas un lielākas klapes – gan sev, gan visiem citiem:
Latvijas Zaļās partijas kandidāts Rīgas mēra amatam Guntis Belēvičs:
”Jāsāk ar to, ka Ušakova veiksme lielā mērā ir saistīta ar Dombrovska valdības paveikto valsts līmenī.”
Belēvičs: Ušakovs ir labs mērs, lai gan līdz Rubikam viņam tālu
http://www.diena.lv/latvija/viedokli/belevics-usakovs-ir-labs-mers-lai-gan-lidz-rubikam-vinam-talu-13983341
0
Kaspars Špūle 23.12.2012. 08.23
Curiku cīņas.
2
ilmisimo > Kaspars Špūle 24.12.2012. 01.10
fretka Curiku cīņas.
_______________________
marketing fallacy?
IR?
0
Kaspars Špūle > Kaspars Špūle 24.12.2012. 06.40
http://www.youtube.com/watch?v=ztstTo3dVp4
0
mariam 23.12.2012. 08.12
Lai arī žults Ozoliņam ir daudz, bieži sanāk diezgan asprātīgi un smieklīgi, šoreiz ar – tas iesākums man ļoti patika. Un ir jau Ušakovs pelnījis gana, tie salīdzinājumi krievu-tatāru bizantisko valdīšanas stilu ir trāpīgi.
Taču jāpiekrīt arī Kasparam Bērziņam, ka lai arī tā brīvbiļetes piešķiršana šoferiem sniega dienās ir dīvaina, rezultātu tā deva. Un ir jau laikam kaut kas tur ar mentalitāti saistīts, latvieši tā vienkārši nerīkotos, kamēr nebūtu tā birokrātiskā puse kārtībā. Ja atceramies, tad vienos deju svētkos, neviens neiedomājās, ka bērniem saulē, +30 grādu karstumā, sapostiem tajos vilnas taututērpos dejot tomēr nebūtu diezcik veselīgi – ātrās palīdzības mašīnas stāvēja, bērni dejoja, ģība, tika dzīvināti, slavēti par izturību, taču uzņemties atbildību un to pasākumu atcelt – to neviens nespēja gan, jo redz, nebija tādu noteikumu, nekur nebija rakstīts, ka tā varētu un vajadzētu darīt.
2
Signija Aizpuriete > mariam 23.12.2012. 10.21
——-žoržs :'(..),
taču uzņemties atbildību un to pasākumu atcelt – to neviens nespēja gan, jo redz, nebija tādu noteikumu, nekur nebija rakstīts, ka tā varētu un vajadzētu darīt.
==============================================================================
Tāda tā sistēma/iekārta Latvijā – t.s. demokrātija, kas lielāko daļu cilvēku padara rīcībnespējīgus. Ne bez pamata jau Ozoliņš t.s. demokrātijas noteikumu pārkāpējus par ‘haniem’ dēvē -, ne bez pamata no rīcībspējīgiem cilvēkiem kā no uguns baidās t.s. liberāļi-liberālisti. Vajag ATCERĒTIES 1934.g.15.maiju un K.Ulmaņa paveikto, tad Ozoliņa ‘vārīšanās’ būs skaidrāk saprotama…..
0
dace_roze_lmt_lv > mariam 23.12.2012. 11.51
Да, я каждый раз дивлюсь на многих латышей и на их идолопоклонничество перед буквой.
Такое нежелание жить своим умом и брать на себя ответственность.
0
janisholsteins 23.12.2012. 06.54
Lai cik jokaina nebūtu ASV t.s. demokrātija un likumdošana, tomēr šejienes politiskajā kultūrā ir viena laba lieta – likumus drīkst interpretēt, drīkst eksperimentēt, un politiķi uzņemas atbildību. Pilsētas mērs var izdot kādu likumos neparedzētu rīkojumu un pilnībā nest par to atbildību.
Šāda jaunrade ļauj pamēģināt jaunus risinājumus jaunās situācijās. Ja strādās – nostiprinās likumā, ja nestrādās – pēc nedēļas atcels. Būs galīgi garām – kāds iesūdzēs tiesā, un nabaga mērs atvadīsies gan no amata, gan savas mājas. Ušakova lēmums ir šādas politikas piemērs – krīzes situācija, krīzes risinājums. Pie tam, tas nostrādāja – mašīnu Rīgas ielās kļuva mazāk. Šķiet, arī tiesā neviens viņu nav iesūdzējis.
Lai arī tas it kā diskriminē mazāk turīgos, daudzās valstīs un pilsētās dod šādas “atlaides” mašīnu īpašniekiem, lai tos ievilinātu sabiedriskajā transportā. Varbūt nešķiet taisnīgi, bet kopējais labums no tā ir lielāks. Kaut vai transporta infrastruktūrai jātērē mazāka mazturīgo maksāto nodokļu daļa.
Arī tiesisko pusi ātri vien sakārtoja – dienu pēc Ivetas Kažokas atraduma, ka lēmums varētu būt ne pārāk likumīgs. Ne jau Rīgas Dome vienīgā, labu gribot, pieņem lēmumus, kas pēc tam izrādās likumiem neatbilstoši. Piemēram, kaut vai VARAM atceltie Ozolnieku novada smēķēšanas noteikumi. Par tiem gan Aivars Ozoliņš rakstu nesacepa. Kā tā?
Atšķirīgu prasību noteikšana ir viena no tipiskākajām diskriminācijas pazīmēm. Šajā gadījumā diskriminācija ir prasīt no mazākumtautības pārstāvošās partijas mēra augstāku tiesiskumu, nekā tika prasīts no Birka (NA), Bojāra, Ārgaiļa utt. Varbūt Ozoliņa kungs atcerēsies šo mazo paša veikto diskrimināciju, kad saniezēsies izrakstīt, ka “nezkāpēc kāds jūtas nepatiesi aizskarts šajā valstī”.
7
ligakalnina > janisholsteins 23.12.2012. 07.38
Ak, tā nabaga apspiestā “mazākumtautība”, un viņus pārstāvošais mērs, atkal viņiem kāds dara pāri!
Varbūt, mums vajadzētu ieviest ko līdzīgu “pozitīvai diskriminācijai”, kā kompensāciju tai mazākumtautībai par tiem pārnodarījumiem?
Bet, ja nopietni, kāda te vispār nozīme Ušakova tautībai, vai te runa par viņa tautību, vai par to, ka viņš izšķērdē nodokļu maksātāju naudu, nostādījis ierindā visu krievu presi, pilnībā izmanto administratīvo resursu, PBK, utt., tikai vienam- sava reitinga celšanai un politisko mērķu sasniegšanai?
Tas viss tiešām atgādina kādu Tambovu vai Rjazaņu, nevis Rietumu pilsētu, vismaz, tik milzīga admnistratīva resursa izmantošana un tāda ietekme uz presi, tāda zombēšana pa PBK viena kandidāta labā, tik autoritatīvs vadības stils līdz šim Rīgā vēl nav pieredzēti, labi, par korupciju nerunāsim, tā bijusi vienmēr.
0
valdis > janisholsteins 23.12.2012. 08.48
Kasparam
/Šajā gadījumā diskriminācija ir prasīt no mazākumtautības pārstāvošās partijas mēra augstāku tiesiskumu, nekā tika prasīts no Birka (NA), Bojāra, Ārgaiļa utt./
Līdzšinējie mēri ir pelnījuši daudz pārmetumu, bet neviens no viņiem tomēr nepārkāpa tādā mērā robežas kā divvalodības referendums. Nav dzirdēts, ka NU būtu šo gadījumu nopietni izvērtējis un atvainojies, ja ne citādi, tad par nelietderīgu naudas tērēšanu. Paštaisnums vispārākajā pakāpē. Un nenāktu par sliktu dot izvērtējumu visiem Rīgas mēriem, tikai tad mēs saprastu kļūdu un vērtību bilances – līdzīgi kā IR izvērtēja premjeru devumu. Kopskats nāktu par labu.
Ja par Rīgas mēru var kļūt vēlēšanās mazpārstāvētā A.Šlesera palīdzību, tad
jāsecina, ka stingri nav kaut kas kārtībā.
Kādam ir jābūt Rīgas mēram – lūk, tāds ir jautājums. Rīgai ir jābūt kopā ar visu Latviju, šobrīd šķeltnieciskuma tendences signalizē bīstamus simptomus.
0
mariam > janisholsteins 23.12.2012. 09.18
Piekrītu Urgam – nebūtu slikti ja kāds (piemēram, IR ar saviem resursiem) spētu pirms gaidāmajām vēlēšanām veikt tādu salīdzinājumu un izvērtējumu pēdējo 10 vai pat visu 20 gadu Rīgas domju sasaukumiem, nozīmīgākajiem (un arī pretrunīgākajiem) lēmumiem, notikumiem utml.. tas gan varētu būt visai apjomīgs darbs.
Tomēr nepiekrītu tajā, ka vajadzētu salīdzināt tieši domes priekšsēdētājus. Tā tad būtu spēlēšana pēc Ušakova noteikumiem, kā to aizsāka Šlesers – ka šīs ir nevis domes, bet gan “mēru” vēlēšanas. Bet tā taču nav un to vajadzētu vēlreiz atgādināt, citādi tie Ušakova oponentu centieni stellēt pretī kādu citu “mēra kandidātu” ir lemti neveiksmei. Nāktos vēlreiz uzsvērt, ka domē darbojas partiju komandas, nevis viens vai divi cilvēki, un vēlētas tiek partijas, nevis “mēri”.
0
Una Grinberga > janisholsteins 23.12.2012. 10.00
@Kaspars Bērziņš
Ja piemini ASV, tad vajag pieminēt arī ASV tiesu sistēmu. Ja tur viens otram pateiks, ka “tu esi duraks!”, tad tas otrs var momentā iesūdzēt tiesā un uzvarēt bez jebkādiem lietiskajiem pierādījumiem. Lai varētu ieviest kādus aizguvumus no citām valstīm, ir jānodrošina atbilstoši apstākļi. Mēs taču neatļausim braukt uz 160km/h, jo redz’ Vācijā uz šosejām ļauj? Vai Tu vari nosaukt gadījumus pēdējo 5 gadu laikā, kad ir notiesāta kāda amatpersona par pilnvaru pārkāpšanu vai naudas izšķērdēšanu? Tajā pašā laikā katru mēnesi parādās vismaz viena amatpersona, kur ir pamatotas aizdomas par korupciju, izšķērdēšanu vai pilnvaru pārkāpšanu.
P.S. Jocīgi ne, bet pēc 1.5 gada ir notiesāti Jēkabpils kriminālie policisti, bet Latvenergo lieta vēl pēc 3 gadu izmeklēšanas nav pieņemta tiesā un Munkevica lietu arī skata jau 2 gadus. Vai ar šādu tiesiskuma līmeni mēs varam eksperimentēt?
0
valdis > janisholsteins 23.12.2012. 10.57
Žoržam
Tur jau tā lieta, ka tieši no personības – vadītāja atkarīgs, vai strādā komanda, vai viss tiek sekmēts sava kulta nostiprināšanai. Un, domājot par nākošajām vēlēšanām, mums nevajag autonomu Rīgu ar mēra kultu.
0
dace_roze_lmt_lv > janisholsteins 23.12.2012. 11.49
Varbūt, mums vajadzētu ieviest ko līdzīgu “pozitīvai diskriminācijai”
= Неапшаубаами. Но у вас кишка тонка. Только сильные могут позволить себе благородство. А слабые были и остались подлецами.
0
Signija Aizpuriete > janisholsteins 23.12.2012. 12.13
——-urga Žoržam
Tur jau tā lieta, ka tieši no personības – vadītāja atkarīgs, vai strādā komanda, vai viss tiek sekmēts sava kulta nostiprināšanai.
==============================================================================
”– Būtiski saprast “SC” iekšējo kustību, kur, manuprāt, Rīgas mērs tomēr ir tikai formāli vadītājs. Tie ir Urbanoviča talanti, kas šo dažādo partiju veidojumu satur kopā. Viņš ir īstais vadītājs.”
“Vienotības” Saeimas deputātu frakcijas priekšsēdētājs DZINTARS ZAĶIS
http://la.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=362568:zais-lai-uakovs-pagaida-ms-atnksim&catid=95&Itemid=439
0
Elīna 23.12.2012. 04.57
Ozolinu vairs nav iespejams lasit!!!Pavisam jau …Kapec ta jazakajas…Starp citu daudzas lietas Nils dara gudri un cilvekiem patik.Ar tadu zakasanos tikai pats sev sliktu nodaris!
7
valdis > Elīna 23.12.2012. 07.44
Vai gudri arī tas?:
“Savukārt Ušakovs uzskata, ka Dombrovska stabilizācija atgādina stabilizāciju 1.Meža kapos…”
Ja par tiesvedību, tad varbūt šajā gadījumā arī pamats ierosināšanai? Nezinu kā citiem, bet man tas likās ļoti aizskaroši ne tikai pret premjeru, bet arī pret valsti.
0
dace_roze_lmt_lv > Elīna 23.12.2012. 11.45
Значит, Ушаков вас обидел, urga? Я рад!
http://www.youtube.com/watch?v=Ml5fpahQBUE
0
ligakalnina > Elīna 23.12.2012. 14.13
Netiesā dem. valstī par viedokli par valsts politiku, lai cik nepatīkams tas arī būtu.
0
Elina > Elīna 23.12.2012. 20.20
Latvijā pagaidām netiesā. Ja Zviedrijā mācītājs pasaka [tiesa, tas nav par politiku], ka Dievs nav paredzējis laulību starp vīrieti un vīrieti, tad gan tiesā. Interesanti, ka tie, kas tiesā, nemaz netic, ka ir Dievs, bet uztraucās par to, ko Dievs domā. hmmm
0
ligakalnina > Elīna 23.12.2012. 22.52
Nu tas ir tikai kārtējais piemērs, no daudziem, kur var aizvest jebkura laba ideja, ko noved līdz absurdam, šinī gadījumā, politkorektuma un tolerances ideja – līdz vārda un uzskatu brīvību ierobežojumam, cenzūrai un “politkorektuma” diktatūrai, kam nav nekas kopējs ar demokrātiju, liberālismu un īstajām Eiropas vērtībām.
0
ilmisimo > Elīna 24.12.2012. 06.29
…daudzas lietas Nils dara ..
____________________
tā?:
http://www.last.fm/music/Nil%C3%BCfer
0
Ingrīda Circene > Elīna 26.12.2012. 12.31
Ļoti labs raksts, paldies tā autoram!
Nesaprotu tos cilvēkus, kuri Ušakova rīcību kopumā vērtē pozitīvi. Manuprāt, šis cilvēks ir huligāns. Tāds lielais, kurš mazajam dod kārumu, lai pēc tām to apzagtu vai izsmietu.
0
janazakovica 23.12.2012. 02.59
saur rakstu caur un caur vid ta ka autora skaudiba…par tautaa populariem nila lemumiem un redakcijas lemums ciniski un nezeligi nozakaat nilu lidz velesananaam…kaa intresanti beigsies tiesa starp nilu u IR par goda un cienas aizskarumu un 10000 ls piedzinu no zurnala..? ka tikai zurnals taa darbojoties un piesedzoties ar varda brivibu…neiedzivojas jaunaas tiesvedibaas..? laiks radis..
0
ilmisimo 23.12.2012. 00.54
… sabužina Kuzju un Muri …._______
…mēra kaķu dzīve vislabākā esuot mēra laikuos….
2
dace_roze_lmt_lv > ilmisimo 25.12.2012. 22.16
Rīgas hans Ušakovs drīz jūs visus uzvarēs.
0
Ivars Anševics > ilmisimo 27.12.2012. 12.33
Rīgas hans Ušakovs drīz jūs visus uzvarēs.
…………………..
Ko nozīmē visus uzvarēs? Kas tiek apzīmēts ar “visi” un par kādu sporta veidu ir runa? Visus uzvarēs vienā jeb katru citā sporta veidā?
0