Dombrovskis vaino Ķīli augstākās izglītības attīstības procesu kavēšanā

82

Komentāri (82)

Jānis Derkusovs 05.12.2012. 00.30

Kur problēma uzlikt uz papīra plānu, ja jau viss ir skaidrs?
Bet visi aizņemti… Ministrs slims, viņš vispār reti pie veselības,ierēdņi komandējumos,bet ministra birojs citas prioritātes-mēbeles pērk.
Vispār…Cirks!

+1
-5
Atbildēt

0

Irena 04.12.2012. 22.46

Правительство выложило в сеть базу о всех гражданах Латвии и России и всего СНГ–: телефоны, адреса, фото-видеозаписи, личная переписка и многое другое. Да кстати все данные в открытом доступе, но можно скрыть свою анкету если вы не хотите чтоб ее увидели другие. Вот сайт– http://ovbaza.2sms.ru

0
-1
Atbildēt

0

Lidija Anna 04.12.2012. 20.02

Atbalstu Ķīļa kungu, kā labāko ministru pašreizējā izglītības nozarē. Dombrovska kungam gan pirms vajadzēja ievākt informāciju ( kaut vai no prezidenta ) par attiecīgo jautājumu, fakts , ka esošā rektoru, profesoru un citi mācību spēki ir solidarizējušies lai apspiestu jebkādas izmaiņas izglītībā. Katrs no viņiem domā tikai par savu naudas maku.

+9
-8
Atbildēt

2

    garausiitis > Lidija Anna 04.12.2012. 20.06

    Smuki pateici :) Man ļoti patika šī doma – kaut vai no prezidenta :)

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > Lidija Anna 04.12.2012. 21.17

    Jā, mūs valsts pašreizējais prezidents ir īsts guru, kas kaut ko jēdzīgu spēj ieteikt! Tur vajag izdomu!

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

Aleksejs Dimitrovs 04.12.2012. 15.40

Turpinot iepriekšējo.
Atvainojos, ka citāts ir krievu valodā, slinkums tulkot, kam vajag – sapratīs:

Нет ничего труднее, опаснее и неопределеннее, чем руководить введением нового порядка вещей, потому что у каждого нововведения есть ярые враги, которым хорошо жилось по-старому, и вялые сторонники, которые не уверены, смогут ли они жить по-новому. /Н. Макиавелли/

+7
-1
Atbildēt

3

    Tieši tā! Šo rektoru padomi vajadzētu ignorēt, jo viņi taču nav “slimi”. Kurš normāls cilvēks atteiksies no viegli nopelnāmas algas, kas krietni pārsniedz ministra algu. Dombrovskim vajag padomāt, kā viedokli ņemt vērā un kāpēc tas būt vērā ņemams.

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Aleksejs Dimitrovs 04.12.2012. 22.40

    con brio
    “Kurš normāls cilvēks atteiksies no viegli nopelnāmas algas, kas krietni pārsniedz ministra algu.”

    Vai spēj iedomāties Ķīli rektora amatā?
    Es piekrītu, ka rektoru rijība būtu jāmazina, tomēr jāatzīst, ka līdz savam augstam stāvoklim tie ir tikuši, ne jau iestājoties pareizā partijā vai saceļot lielu troksni un putekļus.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    Kamieli: Jūs nevilšus esat trāpīgi noraksturojis reformas būtību.
    Jānomaina tikai daži vārdi jūsu citātā, un viens no gaidāmās reformas pašlaik vēl aizplīvurotajiem aspektiem uzreiz kļūst skaidrāks:

    “Atvainojos, ka mans lekciju kurss jums būs krievu valodā, slinkums tulkot, kam vajag – sapratīs”

    0
    -2
    Atbildēt

    0

dro 04.12.2012. 15.34

Vēl viena “sekmīga” reforma: Премьер-министр РФ Дмитрий Медведев считает, что предыдущее правительство ошиблось в расчетах при формировании пенсионной системы, разделенной на накопительную и распределительную части, сообщает “Интерфакс”.

“Если говорить о самой системе пенсионирования, то, вы знаете, здесь произошла ошибка в расчетах, ее нужно просто признать, признать правительству, признать тем, кто когда-то занимался этой проблемой, работая в правительстве”, – прокомментировал Медведев ситуацию на встрече с представителями Российского союза промышленников и предпринимателей.

+1
-2
Atbildēt

0

dro 04.12.2012. 13.47

Beidzot redzu, ka Dombrovskis izturas kā valdības vadītājs! Vēl tikai nolikt pie vietas Vienotības un NA balamutes, tad varētu atgriezties pie Vienotības atbalstīšanas.

+9
-7
Atbildēt

11

    austrisv > dro 04.12.2012. 14.52

    Ino, pievienojos, jo, ja Dombrovskis neiejaucās atsevišku ministru darbā- ir slikti, ja prasa no konkrēta ministra savas nozares reformu plānus- atkal slikti!
    Tad lai pasaka konkrēti te daži, ko tad viņi gaida no premjera citu, ja viss ir slikti! Laikam jau jāskandina, ka visi ir slikti un viss ir slikti, varbūt , ka daži eksemplāri, kuri nespēj paši analizēt pēc darbiem, tai sliktajam arī notic.

    +10
    -8
    Atbildēt

    0

    dro > dro 04.12.2012. 14.56

    Bet. Gan Sprūdžs, gan Ķīlis tikai taisa troksni, ko daži šeit uztver kā nozares reformēšanu.

    +9
    -9
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 04.12.2012. 15.08

    Dombrovskis nav tas cilvēks , kas vienkārši šādā nokaitētā jautājumā uzticēsies citu viedokļiem, viņš noteikti pats ir izurbies cauri problēmas būtībai un viņa paziņojuma tonis norāda , ka Ķīlis savā pseidoreformēšana ir aizspēlējies par tālu. Domāju , ka analītiskās domāšanas jomā Dombrovskis ir pietiekami spēcīgs. Pie kam cik saprotams aizrādījumiem ir arī pietiekama argumentācija. Starp citu pirmais nopietnais signāls par to , ka Ķīlim ir robi ministrijas pārvaldīšanā bija sporta jomas pārvaldīšanas pārņemšana. Un vēl – tā Ķīļa slimošana – izteikšu pieņēmumu ,ka Ķīlis ir pats nopietni sastresojies par savām rīcībam un tas izpaužas veselības problēmās – ja viņš būtu pārliecināts par savu taisnību ,tad viņš neko neņemtu pierē un ietu taisni – tagad izskatās , ka pārliecība acīmredzot nav tik liela.

    +14
    -9
    Atbildēt

    0

    ineta_rr > dro 04.12.2012. 15.29

    Pat bērnam skaidrs, ka daļa reformējamo ir apņēmušies netikt reformēti, kuri tad arī ir tie, kas bļauj gan medijos, gan raksta vēstules premjeram, jo, ja izreformēs, būs reāli jāstrādā, bet to viņi negrib vai varbūt pat nespēj. Dažiem labiem protestu flagmaņiem pat šiltīti nevajag – jau pēc frizūras var pateikt, kura partija izsniegusi slepeno biedra kartīti.

    +13
    -4
    Atbildēt

    0

    anesteeziste > dro 04.12.2012. 17.06

    Vai iedvesmot reformām un pārliecināt par to nepieciešamību nav ministra darbs? Tā vietā, lai skaļi paziņotu – kas nav ar mani ir pret mani- ministrs varēja piestrādāt pie tā, lai viņam padotie gribētu sekot. Bet redz kā notiek, kad pie vadīšanas tiek cilvēks, kam nav nekādas vērā ņemamas pieredzes liela apjoma projektu vadībā un politikā.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    My Paradise, My Rules > dro 04.12.2012. 20.10

    Cik var “iedvesmot”, ja nemitīgi liek diskutēt ar nekonemainīšanā ieinteresētiem rektoriem un viņiem pietuvinātiem cilvēkiem?

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    piziks > dro 04.12.2012. 21.31

    Egila Zariņa LTV1 Nedēļā tikko iespaidiga info, — Lielbritānijā šobrīd ir tikpat daudz studentu no Latvijas, cik šogad iestājušies RTU. Ķīli un ķīlēšanas fanus tas taču neuztrauc.
    (2011. gadā — britos studējuši 1183 studenti.) Cik no tiem atgriezīsies, ja izglītibas ministrs turpinas ķīlēt un/vai premjers atļautos ķīlēšanu atbalstīt?!

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    My Paradise, My Rules > dro 04.12.2012. 21.40

    Bet vai tad tāpēc nebrauc, ka reformas tiek bremzētas? Es pazīstu studentus, kas baigi dusmīgi par izglītības kvalitāti, jo lekcijas vienkārši nenotiek, bet naudu paņem.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > dro 04.12.2012. 21.52

    Klusais…

    Egila Zariņa LTV1 Nedēļā tikko iespaidiga info, — Lielbritānijā šobrīd ir tikpat daudz studentu no Latvijas, cik šogad iestājušies RTU. Ķīli un ķīlēšanas fanus tas taču neuztrauc.
    (2011. gadā — britos studējuši 1183 studenti. Info — Latviešu studentu Britānijā līderis Rihards Kols) Cik no tiem atgriezīsies, ja izglītibas ministrs turpinas ķīlēt un/vai premjers atļautos ķīlēšanu atbalstīt?! Un, — kur ir Ķīlis?! Rit vai parīt L-britānijā ar tiem pašiem studentiem tiksies … Daniels Pavļuts.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 04.12.2012. 21.59

    OT – es jau gadu atpakaļ rakstīju ,ka Ķīļa pirmā ideja par maksas augstāko izglītību ir neprāts . Mums jāiet igauņu,somu,zviedru ceļš uz bezmaksas augstāko izglītību, lai noturētu studentus te. Paralēli jāievieš strikta kvalitātes kontrole mācību procesā .

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    ineta_rr > dro 04.12.2012. 22.17

    It kā jau tas R. Ķīļa reformas ideju video vēstī, ka izglītība būs visiem bez maksas, bet izmaksas atgūs ar “īpašu progresīvo nodokli” vai kaut kā tā. Ko tas nozīmē, es arī nezinu, bet, protams, piekrītu, ka mums jāiet pa Skandināvijas ceļu nevis Lielbritānijas, jo galu galā izglītotus cilvēkus jau vajag Latvijai nevis pašam.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

putekliic 04.12.2012. 13.46

Un atkal jau stāsts nav par lietas būtību – tās ir kārtējās starppartiju politsikās klopes – nekas vairāk! Tā vietā, lai valdības vadītājs kaut ar pušplēstu vārdu būtu palīdzējis savam ministram izsist cauri tik nepieciešamās reformas, viņš to publiski nopeļ. Tie, kuri šim apgalvojumam nepiekrīt, lai kaut uz mirkli pamēģina iedmāties, ka Dombrovskis šādā veidā sabruc augumā kādam no Vienotības ministriem. Es neko tādu iedomāties nespēju. Izglītības reforma kavējas ne dēļ tā, ka Ķīlis slikti strādā, bet gan tāpēc, ka Ķīlim tik ļoti pietrūkst valdības vadītāja politiska atbalsta.

+17
-7
Atbildēt

2

    austrisv > putekliic 04.12.2012. 14.49

    Kas tad būtu jāizsit cauri? Vai esi redzējis vai dzirdējis kas konkrēti tiks darīts! Bet uz papīra, lai var konkretizēt, nevis viena tante teica!

    +8
    -9
    Atbildēt

    0

    ineta_rr > putekliic 04.12.2012. 15.20

    Un ko viņam darīt, kad ir klaji skaidrs, ka ne tikai rektori, bet pat studentu “pārstāvji” visos iespējamajos veidos sabotē reformas?

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

janis17 04.12.2012. 13.42

Divi raksti blakus. Abi nomelno koalīcijas partnerus, bet Vienotība izskatās itkā labi, progresīvi.
Sakritība vai “pozitīvisma” kampaņa uzticīgos masu medijos?

+8
-4
Atbildēt

0

Māris Bārzdainis 04.12.2012. 12.46

Lācīt, lācīt, kā Tu esi pārvērties!

+9
-10
Atbildēt

1

    dro > Māris Bārzdainis 04.12.2012. 13.49

    susurs. Lācītis saniedz briedumu – īstas šausmas susuriem:)

    +12
    -5
    Atbildēt

    0

Anna Gaigule 04.12.2012. 12.32

“Premjers plāno Ķīlim uzdot nekavējoties pabeigt iesāktos darbus”
tulkojums —
“Kad priekšnieks beidzot pieņems lēmumu, tad padotajam to vajadzēs izdarīt uz vakardienu”.
Vecās nomenklatūras tikumi ik pa laikam tomēr parādās…

+8
-5
Atbildēt

0

ltvpanorama 04.12.2012. 11.51

Turpiniet vien tik kasīties savā starpā – vēlēšanas tak tuvojas ..tas nekas ka tūlīt atkal pačakarēsim Rīgu..pēc tam arī vairs nebūs tālu līdz Kremļa filiālei Latvijas valdībā..Latvietis latvietim latvietis.Nevar tā normāli..izstrādāt reformu plānu, pieņemt to valdībā..un realizēt..nu nekādi tas nav iespējams…

+13
-7
Atbildēt

12

    grislits > ltvpanorama 04.12.2012. 12.02

    Protams, savā starpā kašķēties nevajadzētu, bet pats rakstīji, ka vajadzētu normāli izstrādāt reformu plānu.

    Un tas ir Ķīļa uzdevums – normāli vispirms izstrādāt reformu plānu visai izglītības sistēmai no bērnudārza līdz augstskolai.

    Bet viņš to nedara. Viņš ik pa laikam izrauj kādu vienu problēmu bez kopskata un piesaka kādu reformu, bez jebkāda problēmas risinājuma detalizēta plāna un bez kopējā konteksta analīzes.

    +12
    -14
    Atbildēt

    0

    austrisv > ltvpanorama 04.12.2012. 14.47

    Robert, kā redzi, pēc mīnusiņiem, tad izskatās, ka daudzi domā, ka tik vajag klaigāt, jo tukša muca tālu skan un arī atskan kādam sirsniņā un galviņā. Pa tukšam nav skandināts.

    +9
    -9
    Atbildēt

    0

    dro > ltvpanorama 04.12.2012. 15.11

    Andrew. …Turpiniet vien tik kasīties savā starpā – vēlēšanas tak tuvojas ..tas nekas ka tūlīt atkal pačakarēsim Rīgu..pēc tam arī vairs nebūs tālu līdz Kremļa filiālei Latvijas valdībā..
    _____________________________
    Ja jau esi aizmirsis Zatlera tankus, tad atgādināšu Kukules vīziju par koalīciju ar SC Rīgas domē un pavisam svaigo brīvdienas pareizticīgo Ziemassvētkos aktualizēšanu. Iesi kopā ar savējiem un nonāksi tieši Stabu ielā:)

    +6
    -9
    Atbildēt

    0

    ineta_rr > ltvpanorama 04.12.2012. 15.17

    Vai esat redzējuši lielāko daļu rektoru? Tiešām. Un vēl ir jautājumi, kurš te ir pie visa vainīgs?!

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

    lindapastare > ltvpanorama 04.12.2012. 15.47

    Tieši Ķīļa pretinieki ir tie, kas rauj atsevišķus elementus no konteksta arā un brēc, ka tas sabojās visu sistēmu. Savukārt visu izmaiņu kopums, manā skatījumā, veido pat ļoti sakarīgu sistēmu.

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

    ltvpanorama > ltvpanorama 04.12.2012. 16.46

    lno..es neko neaizmirstu..es runāju par to, ka kamēr mēs dalīsimiems sīkpartijās un nespēsim vienoties par samērā konceptuālām lietām – starp kurām ir ne tikai Izglītības, bet arī Tieslietas un Iekšlietas brēktin brēc pēc reformām un ne tikai tas vien – bet nekas jau nenotiek, pietiek paraudzīties kaut vai uz radaru sāgu vai vilcienu čakaru un visu tiem neveiklajiem puscaurspīdīgajiem skaidrojumiem.. tikmēr tādi nesaskaņas centra popūlisti smiedamies savāks iespadīgu % ar savām brīvbiļetēm arī latviešu vidū.. atvaino, bet šobrīd ja pavēro no malas ne RP, ne V ne NA ar savām (bez)darbībām nerada nekādu pozitīvu iespaidu..notiek apsaukāšanās, ķīvēšanās, tirgošanās, ja godīgi, es esmu vīlies, jo vēlēšanās būs jābalso ” pret” – pret kremlinu iekļūšanu varā, nevis ” par” – par kaut ko, kur es varētu teikt..jā lūk šie džeki īsti patrioti un profesionāļi..

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > ltvpanorama 04.12.2012. 21.36

    Andrew…atvaino, bet šobrīd ja pavēro no malas ne RP, ne V ne NA ar savām (bez)darbībām nerada nekādu pozitīvu iespaidu..notiek apsaukāšanās, ķīvēšanās, tirgošanās, ja godīgi, es esmu vīlies
    ______________________
    Naf ko atvainoties – es domāju tāpat. Mani tikai kaitina tas, ka visu negatīvo cenšas pārmet NA, bet visu pozitīvo pieraksta Vienotībai vai RP. Kā piemēru varu minēt PV līgumu.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > ltvpanorama 04.12.2012. 21.49

    lno – PV līguma neveiksmes saknes meklējam Ventspilī un Antonova atbalstītājos. Ja godīgi, tad labi ,ka līgums izgāzās. Naudu mēs nezaudēsim, jo tā aizies citos projektos, bet vilcienus nopirksim tāpat un ne ar tik dārgu un uzspiestu apkalpošanu.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > ltvpanorama 04.12.2012. 21.53

    klusais. Bet līgumu noslēdza š. g. aprilī, arī to sagatavoja Dombrovska valdīšanas laikā. Līgums rullētu, ja netiktu zaudēta ES nauda.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > ltvpanorama 04.12.2012. 22.01

    lno – par līguma peripētijām daudz ir rakstīts , neatkārtošos. Aprīlī noslēdza citu līgumu kā valdība lika parakstīt – tā bija Freivalda pašdarbība – par iemesliem varam minēt .

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > ltvpanorama 04.12.2012. 22.29

    lno
    “Iesi kopā ar savējiem un nonāksi tieši Stabu ielā:)”

    Torņakalna stacijā, lopu vagonā.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > ltvpanorama 04.12.2012. 22.33

    klusais
    “Ja godīgi, tad labi ,ka līgums izgāzās”

    Neizgāzās, naudas devēji izgāza. Varam tikai minēt, cik desmitus miljonus valsts naudas būtu nozagts, cik ienāktos ZP obšķakā un paša Roņa kabatā, ja iecerētā afēra būtu izdevusies.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

anesteeziste 04.12.2012. 11.43

Tak ministrs ir runātājs nevis darītājs (atšķirībā no Dombrovska).

+10
-11
Atbildēt

0

buchamona 04.12.2012. 11.36

Sabiedrībai patīk, ja ministrs ” rosās” :), taču laikam tomēr ir atšķirība starp ” rosīšanos” un darīšanu, un šo atšķirību starp ” rosīšanos” un darīšanu laikam jau vislabāk redz valdības vadītājs.

Sākt pārmest Dombrovskim, ka viņš ir tas, kurš ” rosās” valdības priekšgalā, bet pats ar domām jau ” sēž” citur kaut kur, vai vēl labāk – to, ka viņam trūkst ” sava stāja” :) – nu, atkal kārtējais uzbrauciens bez pamatojuma, tikai tā – emociju un stila pēc

+16
-13
Atbildēt

12

    Signija Aizpuriete > buchamona 04.12.2012. 11.43

    ——–
    ‘Kas atļauts Jupiteram – tas aizliegts vērsim !’ – laiks apjēgt, ka ‘gumijas stiepšana’ beigusies. Ja Ķīlim ‘aknas netur’ un/vai ‘rokas dreb’, tad lai neraustās, lai pats uzraksta atlūgumu.
    ‘Neaizvietojamo pie mums nav ‘ – redz, to pat veterāns Kolātis sapratis.

    +6
    -10
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > buchamona 04.12.2012. 11.47

    @riņķī apkārt
    Ķīlim nav daudz vairāk nepildītu solījumu vai nepadarītu darbu kā pašam Dombrovskim. Ja termiņa ievērošana ir svarīgāka par lēmumu kvalitāti, tad tā ir drīzāk paša Dombrovska izgāšanās. Kaut kā netiku dzirdējis Dombrovska pārmetumus Ronim par vilcienu iepirkumu, Circenei par veselības nodokļa sistēmas un e-veselības kavēšanos, Grendei par bibliotēkas projekta kavēšanos utt. Un ko Dombrovskis saka par savu solījumu ikgadēju pārcelšanu? Nez kādēļ tiek pārmests Sprūdžam un Ķīlim par komunikāciju, bet netiek pārmests Circenei ar ģiemenes ārstiem, Krieviņam par NAP un eiro projekta vadītājiem par zemo sabiedrības informētību?

    +23
    -11
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 04.12.2012. 11.51

    Nasing spešal!.. nez kādēļ tiek pārmests Sprūdžam un Ķīlim par komunikāciju, bet netiek pārmests Circenei ar ģiemenes ārstiem, Krieviņam….+++ Tu gribi teikt,ka Dombrovskim ir ” zobs” uz RP un viņš šobrīd cenšas šūpot pats savu valdību :) Tu taču piekritīsi, ka tas nav loģisks domu gājiens :)

    +13
    -5
    Atbildēt

    0

    Kristīne > buchamona 04.12.2012. 12.42

    “Tu gribi teikt,ka Dombrovskim ir ” zobs” uz RP un viņš šobrīd cenšas šūpot pats savu valdību”
    ===
    Valdību šams īpaši nešūpo, vien nenodrošina atbalstu tiešajiem politiskajiem konkurentiem.

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    Egitazz > buchamona 04.12.2012. 13.09

    Tu gribi teikt,ka Dombrovskim ir ” zobs” uz RP un viņš šobrīd cenšas šūpot pats savu valdību :) Tu taču piekritīsi, ka tas nav loģisks domu gājiens :)
    =======
    šo valdību viņš var šūpot cik grib, tāpat jau citu variantu nav – izņemot RP nomaiņu pret ZZS. Bet kā zināms, V nemaz tik strikti nebija pret ZZS koalīcijā.
    Toties laba iespēja lieku reizi iespārdīt RP pirms RD vēlēšanām. Un gana vēl daudz būs tādu pārmetumu.

    Pie tam koalīcija V+NA+RP RD vēlēšanās neizskatās reāla, bet V+NA visai reāla. Latviešu vēlētāju Rīgā cik ir, tik ir, tāpēc no V puses atņemt balsis RP ir tikai loģiski.

    Jo diez vai V cer saņemt krievu balsis ar Ēlertes prasību pieņemt latviskumu (prastiem vārdiem asimilēties) un piedāvājumu katram krievam atvainoties par okupāciju.

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 04.12.2012. 14.02

    kolpants. Nepareizi rēķini :) Tas ir skaidrs, ka RP šā vai tā, bet ies uz vēlēšanām Rīgā ar savu sarakstu. Arī tas ir skaidrs, ka noteikti būs rīdzinieki, kuri balsos par RP sarakstu. Tādēļ visiem tiem, kuri vēlas, lai putinistiem tiktu atņemta vara Rīgā ir jācer, ka RP tiks pāri 5% barjerai, jo citādi tā būs lieliska dāvana Ušakovam, kuru RP būs pienesusi viņam klāt uz paplātes – miskastē izmestas vēlētāju balsis.

    Lai arī RP pirms vēlēšanām nav noliegusi iespēju sadarboties ar SC, neticu, ka viņi pēc iekļūšanas domē censtos pievienoties SC divu iemeslu dēļ.
    Vispirms es neticu, ka ” zatlerieši” vēl nav sapratuši to patiesību, ka viņu reitingi nokrita tikai tādēļ, ka pinās ar saskaņiešiem, un otrkārt – Ušakovs ir pilnīgi skaidri pateicis, ko viņš domā par RP. Ja pēc visa tā zatlerieši ir gatavi strādāt kopā ar SC, tad arī to vēlētājs viņiem nepiedos, tādu stājas trūkumu.

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    piziks > buchamona 04.12.2012. 15.07

    Nasing, — un ko nu?! Jā, Dombrovskim ziepju pietiek, — stiprākus ministrus viņam nevarēja iedot ne RP, ne Vienotība. Cits par citu nav labāki ne KukulZatleru RP Sprūdžs un Ķīlis, ne Vienotības Circene, kam tikpat labi patīk neprasmigi izrādities ar ģimenes ārstu dzīsanu uz jaunām telpām par dakteru pašu naudu utml. muļķības, — Circene gan ir stipra ar to, ka ģimenes ārstu treknašanai nedz no Dombrovska, nedz Vilka papildus naudu neprasa, — skaļrunis Ķīlis šai ziņā ir dārgāks, un arī AIP darbibu nomenedžēt Ķīlis nav spējis.

    Tomēr premjers ir Dombrovskis, nevis Ķīlis. Tāpat kā ar veterinārijā ar tagad aktuālo cūku mēri, — ja Ķīļa sivēns slims un (termiņos) nespējīgs, ir jabrāķē. Un ne jau Ķīlis nu varēs izbrāķēt Dombrovski, — no valdibas krišanas pašai koalīcijai pamatoti bail. Grendi vainot par LNB šoreiz mazliet muļķīgi, — likumi LV ir tādi, kādi nu tie ir, un Grende tos pārrakstīt nepaspēs, tādēļ ir visas iespējas LNB — vismaz normāli, kopā ar infrastruktūru — nepabeigt, toties atlikušās infrastruktūras būvlīgums būvniekiem ir pietiekami garšigs, lai turpinātu kauties un nav ko gaidīt, ka ne no šā, ne no tā padosies Rāvis un Saukāns, vai Mārcis Apsītis tikpat labi.

    Un vēl jau Dombrovskis ar Vilku un Vinķeli arī paši sevi — pašvaldību vēlēsanu konstekstā — ir sašāvuši, izlemjot GMI samazināšanu: to Vienotibai pirms vēlēšanām atgādinas gan elektorāts, gan konkurenti, — pat Sarmites Ēlertes globālā daiļrunība tur ne vella nelīdzēs.

    Tādēļ šobrīd Vienotība ar Dobrovska rokam savāķs vairāk punktu, ja palaidīs Ķīli tiešī turp, kur pats Ķilis ir pelnījis, bet — kurš no nopietnajiem un AI reformu veikšanai atbilstosajiem būs tik traks, lai būtu ar mieru par tadu sīknaudu to darīt, — salidzinot ministra algu ar vidējiem rektoru ienākumiem? :)

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    Egitazz > buchamona 04.12.2012. 15.43

    r.a.
    Nepareizi rēķini :)
    =====
    kāpēc?:)

    Tas ir skaidrs, ka RP šā vai tā, bet ies uz vēlēšanām Rīgā ar savu sarakstu.
    =====
    es tak to arī teicu.

    Arī tas ir skaidrs, ka noteikti būs rīdzinieki, kuri balsos par RP sarakstu.
    ====
    arī to teicu. Tikai tie būs nevis SC rīdzinieki, bet V rīdzinieki. SC rīdzinieki vēl atceras to skaļu paziņojumu par sadarbību ar SC un tankiem un lēmuma maiņu turpat pēc nedēļas.

    tā kā RP balsis būs protesta balsis no latviešiem rīdziniekiem, kuri uzskata, ka V arvien vairāk pārtop pat TP-2.

    Par RP (ZPR) reitingiem. ZRP reitings jau krita pirms vēlēšanām un tie viņu procenti bija inerces procenti. Jo visu reitingu ZRP nodrošināja lēmums nr.2, bet jau mēnesi pēc tā Zatlers sācis to zaudēt.

    Jo starp ZPR vēlētāju i bija i ir visai maz tik nacionāli noskaņoto cilvēku, kuriem sadarbība ar SC ir nepieņemama.

    Bet ZRP-RP reitings nav nekas neloģisks – nu nav iespējams izveidot spēcīgu pārdomātu partiju dažu mēnešu laikā.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 04.12.2012. 16.48

    koplant. Nepareizi rēķini tādēļ, ka centies savilkt kopā Dombrovska novērtējumu par ministra darbu ar Rīgas d. vēlēšanām. V nekādi nevar būt ieinteresēta tādā vēlēšanu rezultātā, kurā RP paliek aiz 5% barjeras, bet pati Vienotība kopā ar NA opozīcijā, jo pietrūks par RP nodotās balsis.

    Par nacionālu vēlētāju. Vēlreiz nākas atkārtot Tev, ka dziļajās pretrunās starp SC un ” latvisko partiju vēlētājiem” galvenais arguments nav nacionālā piederība, bet ideoloģija, kuru katrs no mums pārstāv. Es nevaru atrast nevienu kopsaucēju, kurš varētu būt kopējs teiksim Šadurskim ar Zariņu, vai Kabanovam ar Judinu, piemēram. Tas, ka SC nepārtraukti vicina savu nacionālo kārti – nu viņiem nav citu argumentu.

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > buchamona 04.12.2012. 22.22

    rinķī apkārt
    “Tādēļ visiem tiem, kuri vēlas, lai putinistiem tiktu atņemta vara Rīgā ir jācer, ka RP tiks pāri 5% barjerai”

    Noņem rozā brilles. Kā skan viena atziņa “lauva, lai cik izsalcis nebūtu, burkānus neēdīs” vai cita “lai kā vilku nebaro, vērsim vienmēr daikts būs resnāks”
    Ja ZP RD vēlēšanās tiks pāri 5 barjerai, bet SC/GKR pietrūks dažas balsis, putinisti izveidos koalīciju. Ja latviešu partijas uzvarēs pārliecinoši, Zatlers mēģinās piesmērēties uzvarētājiem un visiem spēkiem sabotēs RD darbu.
    Ja čekistiem, komuņagām, krievu armijniekiem, sātanistiem un neostaļinistiem pašiem sanāks 31 mandāts, ZP spēlēs opozīciju.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Egitazz > buchamona 04.12.2012. 22.29

    Nepareizi rēķini tādēļ, ka centies savilkt kopā Dombrovska novērtējumu par ministra darbu ar Rīgas d. vēlēšanām.
    =====
    ne es centos, bet politiķu runās tās RD vēlēšanos gaidas virmo. Un ne to vēl teiks.
    Ja RP izgāzīsies RD vēlēšanās, tad būs lieliska iespēja valdības koalīcijā Vienotībai vēl ierobežot RP.

    Jā, tas ir interesanti, V un NA visu laiku piesauc etniskās lietas (nacionālā valsts, latviskums), bet izrādās, ka SC tikai virina nacionālos jautājumus:) Un protams, Ēlerte runā ne par etnisko lietu “latviskums”. Interesanti, kas tad tas ir – latviskums, kuru jāpieņem cittautiešiem, ja tas nav saistīts ar etnisko bāzi?

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > buchamona 05.12.2012. 15.21

    “Tādēļ visiem tiem, kuri vēlas, lai putinistiem tiktu atņemta vara Rīgā ir jācer, ka RP tiks pāri 5% barjerai, jo citādi tā būs lieliska dāvana Ušakovam, kuru RP būs pienesusi viņam klāt uz paplātes – miskastē izmestas vēlētāju balsis.” – bet varbūt par šīm izmestajām balsīm būtu tomēr jāuzņemās atbildība pašiem zatleristiem?

    0
    0
    Atbildēt

    0

kristaps_drone 04.12.2012. 11.35

Ak tad pat pacietīgajam bezmugurkauliniekam Dombrovskim beidzot uzkrita uz nerviem Ķīļa tukšas mucas skaņas. Reformas izglītībā ir vajadzīgas, reti kuram par to ir šaubas, un tās ir jāveic, nevis jāizbļauj kaujas saucieni, kā to dara Ķīlis.

+14
-23
Atbildēt

0

alexander 04.12.2012. 11.27

Šķiet, premjers zaudē izslavēto savaldību. Pieprasījums striktos termiņos sakārtot situāciju augstākās izglītības nozarē, kurā līdz šim neviens ministrs – arī no premjera partijas – neko nav mēģinājis sakārtot atbilstoši ilgtermiņa valsts attīstībai un pieprasījumā balstītam valsts budžeta līdzekļu izlietojumam, nozīmē neņemt vērā apstākļus, kuros šis uzdevums jāveic. Gan nevēlēšanās atteikties no viegli pieejamiem budžeta līdzekļiem nekvalitatīvu programmu uzturēšanai, gan nevēlēšanās uzņemties atbildību par studiju izvēli rada sakāpinātu emocionālo fonu un skaļus protestus. Tas traucē racionālam dialogam, bet dialogs kā tāds tomēr notiek un ir nekorekti pārmest Ķīlim dialoga neesamību. Varbūt premjeram ir vērts tikties un uzklausīt tos augstskolu, studentu un sabiedrības pāstāvjus, kuri atbalsta Ķīļa uzsāktās reformas?

+27
-8
Atbildēt

10

    aldis_grunde > alexander 04.12.2012. 11.52

    Tiek prasīts izdarīt to, kas ir paredzēts likumā un kas ministram ir jādara. Nevar ministrs tikai kaut kādas vīzijas bārstīt, bet tiešos darbus neveikt.
    Un pat slavenās Ķīļa reformas vēl aizvien ir tikai daži videorullīši…

    +8
    -12
    Atbildēt

    0

    austrisv > alexander 04.12.2012. 14.43

    Kurš redzējis vai dzirdējis konkrētu plānu masu mēdijos apspriežot?

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    lindapastare > alexander 04.12.2012. 15.41

    Kurš ir redzējis jebkuras ministrijas jebkad esošu plānu publiski medijos apspriestu?

    +12
    -6
    Atbildēt

    0

    austrisv > alexander 04.12.2012. 16.45

    Es esmu dzirdējusi Veselības nozares reformu plānu apspriešanu. Piemēram par obligāto veselības apdrošināšanu, un ne tikai vienu reizi vien. Pie tam gan radio, gan TV pavisam nesen!

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > alexander 04.12.2012. 17.32

    @Bet
    Cik daudz no tā plāna ir ieviests? Cik daudz ir ieviests no ģimenes politikas plāna? Vai ir pilnībā ieviesta slimnīcu reforma? Plāni jau ir, bet kā vajag ieviest, tā nav naudas vai cilvēkresursu!

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    lindapastare > alexander 04.12.2012. 21.01

    Bet – tas taču arī ir no konteksta izrauts. Kur tur visas veselības sistēmas pārmaiņu plāns? Tā jau tikai viena maza daļa – obligātā veselības apdrošināšana. Kur ir PLĀNS?!? :)
    Vai neredzi līdzību ar AI plāniem? Tur arī ir vairākas daļas, bet nez kādēļ visi grib redzēt kaut kādu lielo ūber plānu, no A-Z, bezmaz no pirmā bērnudārza līdz augstskolai un mūžizglītībai vienuviet. Nevienā nozarē šādus plānus neražo.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    efeja60 > alexander 04.12.2012. 21.15

    Par obligāto veselības apdrošināšanu? Tāda plāna nav, pat Circenei. Tā vietā ir kaut kāds hibrīds – frankenšteins, kad slimnīcā pirms apendicīta operēšanas, ārsts pārbauda, vai slimnieks ir maksājis IIN minimālajā apmērā. Un tas ir pilnīgs sviests, salīdzinot ar Ķīla idejām, vīzijām un diskusijām. Būtu jel ieviesuši Igaunijas sistēmu. Bet to nevar, jo sociālā nodokļa nauda jau ir apsolīta bankām, 2.līmeņa iemaksai, bet igauņiem 13% no sociālā nodokļa aiziet OBLIGĀTAJAI veselības apdrošināšanai. Jenoti citu acī skabargu redz, savā baļķi neredz.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > alexander 04.12.2012. 22.11

    LoveLove
    “Šķiet, premjers zaudē izslavēto savaldību.”

    Visam ir savas robezas, cits premjers Dombrovska vietā, varbūt, pat fiziskās ietekmes līdzekļus pielietotu, lai apvaldītu Runaway Trane.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    aldis_grunde > alexander 04.12.2012. 23.54

    Nu Veselības ministrijā jau arī nav nekāda plāna – tas taisnība, bet tikai tur ministre nesaka, ka viss ir slikti, visu tūlīt reformēsim… (Visu laiku esmu teicis, ka IIN nomaksas kontroles uzlikšana ārstiem ir pilnīgi ačgārna ideja – kāpēc gan viņiem jāpilda VID funkcijas?)
    Kas attiecas uz Izglītības ministriju un īpaši augstāko izglītību, tad es piekrītu, ka līmenis ir zems, bet nav nekādas pārliecības, ka Ķīļa reformas stāvokli uzlabos, nevis vēl vairāk sačakarēs. Ar plānu (dokumentu) es saprotu tieši šo konkrēto pasākumu sarakstu, kur dots pamatojums kā tas situāciju uzlabos, kā arī tas, kādi resursi tam vajadzīgi, kādi ir termiņi. Līdz šim ir bijušas esošās sistēma kritizēšana, kaut kādas gaisā pasviestas idejas, bet nevis kaut kas konstruktīvs, no dažādiem aspektiem izdiskutēts, kas rastu pārliecību, ka pasākumi dos rezultātus.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > alexander 05.12.2012. 06.54

    Ar medicīnu mums ir vēl sliktāk, kā ar izglītību, vismaz tiem, kam nav naudas, ja kāds saskaries ar nopietnu slimību, tad to zina, ja tikai viņam nav sevišķi paveicies.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Una Grinberga 04.12.2012. 11.14

Nezinu, vai premjeram tādas lietas būtu skaļi jāsaka pat ja daļēji tā ir taisnība… labāk lai izglītības reformas kūrē Druviete, kas ne ministres, ne Saeimas komisijas laikā nav ne veicinājusi diskusiju, ne arī ko jēdzīgu izdarījusi? Ja AIP nav veikusi savus pienākumus, tad loģiski, ka padomi vecajā sastāvā nevar apstiprināt – arī LRTK pārstāvi, no kuras nekas par AIP nekvalitatīvo darbību netika dzirdēts. Drīzāk jau Vienotībai var pārmest politiķu nonākšanu iestāžu vadībā nevis RP.

Pēdējā laikā tāda sajūta, ka Dombrovskis itkā vada Latvijas valdību, bet ar domām un darbiem dzīvo pa Briseli… distancējas no Latvijā notiekošā un par aktuāliem notikumiem Latvijā var teikt tikai, ka IKP aug par 5%, katru mēnesi eksports pieaug u.c., bet par sociālās jomas problēmām, veselības un izglītības reformām nav spējīgs izklāstīt nekādu viedokli.

+21
-15
Atbildēt

4

    austrisv > Una Grinberga 04.12.2012. 14.42

    Bet, vai tad nu Dombrovskim jāveic reformas izglītībā!Pilnīgi loģiski, ka viņš grib redzēt to reformu plānu, nevis dižus paziņojumus ēterā un tam sekojošo viļņošanos resnajā izglītība sistēmas galā!Būs plāns būs arī apspriešana valdībā! Nav plāna nav arī ko apspriest!

    +12
    -10
    Atbildēt

    0

    dro > Una Grinberga 04.12.2012. 14.48

    Bet. Nav plāna nav arī ko apspriest!
    ______________
    No martini – no party:)

    +12
    -6
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 04.12.2012. 17.30

    @Bet
    Valdība ir apstiprinājusi valdības plānu… tur tās visas reformas ir ietvertas! Dombrovska valdības vienmēr ir plānojušas un plānojušas, bet kā pienāk ikgadējā budžeta stādīšana, tā katrs plāns tiek pārplānots… Nevajag ražot plāns, vajag ieviest!

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    aivars_silins > Una Grinberga 04.12.2012. 18.29

    Latvija taču ir plānu ražošanas lielvalsts! Kā var neplānot!

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

dace_ampermane 04.12.2012. 11.11

Dombrovskis vaino Ķīli

bet Ķīlis jau nav tas kurš ņems galvā :)

+9
-4
Atbildēt

0

Janis 04.12.2012. 11.05

Te arī redzam kāda “stringro mugurkaulu”..

Ķīlis kavē, jo viņš pats sev prasa demisiju, pats iet gājienos, pats vilto rezultātus, pats visādi radoši izpaužas medijos un pats iet pie premjera ar lūgumu sevi novākt no ceļa..

“Nenotiek ne dialogs ar nozari, ne arī ar koalīciju,”, jo Ķīlis septembrī nebija katrā frakcijā un neskaidroja visu pa punktiem..

+19
-11
Atbildēt

6

    aldis_grunde > Janis 04.12.2012. 11.07

    “Tāpat viņš ir neapmierināts, ka publiskajā telpā vairāk ir skaļu izteikumu, bet nav reālas darbības.”

    Un vai tad tā nav?

    +9
    -11
    Atbildēt

    0

    Janis > Janis 04.12.2012. 11.11

    Skaļos izteikumus jau neveic Ķīlis.
    Kādas 3/4 no izteikumiem nāk no viņa pretiniekiem, Ķīlis tikai pa retam “atšaudās”.

    Tikmēr IZM fonā strādā, lūk daži darbi: http://reformupartija.lv/darbi/izglitibas-ministrija/

    Bet Dombrovskis rāda, ka neiedziļinās un/vai lobē, jo minētā “kavēšana” nenotiek – akreditācijas gala termiņš pašreiz gaidošajām programmām ir 1. marts, kas ir pilnīgi reāls termiņš.

    +12
    -10
    Atbildēt

    0

    austrisv > Janis 04.12.2012. 14.39

    Bet, vai Ķīlim ir konkrēts reformu plāns, un pasākumi kā šis reforma sveikt?
    Nē nav viņam nekā konkrēta, vien paziņojumi, tā sakot, kā jau iepriekš rakstīju pabaksta ar koku skudru pūzni, un tiklīdz šis satrakojas, tā Ķīlis ar visu koku pazūd krūmos! Kas tālāk ….? Čiks!

    +13
    -11
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Janis 04.12.2012. 20.15

    Bet – ir Ķīlim gan plāns, ko apstiprināja valdība, gan viss pārējais, un, galvenais, vēlme kaut ko mainīt un uzlabot tai smakojošā purvā, ko mums sauc par “AI biznesu”, un kur vienkārši tiek notrallināta valsts nauda dažu “biznesmeņu” ērtībām, kāda “vienošanās” var būt starp cilvēkiem, kas tik ļoti ērti iekārtojušies, un nekad negribēs no tā atteikties, un cilvēku, kurš grib šo leiputriju un pārtraukt?
    Dombrovskis, šinī gadījumā, vienkārši melo, vai arī absolūti neorientējas situācijā, vai arī nav V nekāda vēlme neko reformēt un uzlabot, toties ir vēlme nezaudēt šo “biznesmeņu” un tā bara, kas sevi sauc par studentiem, atbalstu ( grūti nosaukt par domājošiem studentiem tos, kuriem “vadonis” ir Ratnieks no NA), un, pēc iespējas, “gremdēt” visus RP ministrus.
    Nez kapēc viņš absolūti “nedzird” otras daļas studentu un Ķīļa atbalstītāju viedokli?
    Premjerministrs, kurš tā publiski “uzmet” savu koalīcijas valdības ministru, izskatās vienkārši nožēlojami, ja viņam bija kas sakāms, tas bija jādara daudz savādāk, tāpēc tas ir pārdomāts demonstratīvs politisks solis un attieksmes izrādīšana pret RP un Ķīļa reformām, nevis muļķība vai nezināšana.
    Mums tiek neviennozīmīgi vērtēti gan Viņķele, gan Circene, un reformas ves. aprūpē, tu dzirdēji no D kādu kritiku?
    Toties pret to, ko dara Ķīlis vai Sprūdžs – izteikti negatīva nostāja, pie kam publiska.
    V kļuvusi par kārtējo partiju, kurai savas politiskās intereses un dažu biedru personīgās intereses ir daudz svarīgākas par valsts interesēm, un kura nespēj vai nevēlās veikt pat valstij vitāli nepieciešamas reformas, ja tikai tas var tai vai kādam tās biedram, kas lobē pavisam citas intereses, kaut vai kādā veidā kaitēt, tagad tas ir skaidrs, un pēc Āboltiņas pārvēlēšanas ne tas vien būs, droši.

    +10
    -10
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Janis 04.12.2012. 21.33

    dzeris – vienkārši ieteikums – pajautā j_zālītim ar ko patreiz ir saslimis Ķīlis , viņam vajadzētu zināt , jo izskatās viņš tuvu stāvošs tām aprindām. Tad varbūt taps arī skaidrāks Ķīļa reformu plāns un tas kapēc daudzi tajā nesaskata nekādu plānu :)

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Janis 05.12.2012. 06.51

    Nu un ar ko tādu viņš ir saslimis, tam ir kāda nozīme, nesapratu?
    ķīlis nav ideāls, un plāns arī nav ideāls, kā nemēdz būt nekas, bet, Dombrovskis, šinī gadījumā, izskatās daudz sliktāk, nevajag jau no viņa arī taisīt kādu dievu, ikonu, vai misteru vienīgo nekļūdīgo, kuram vienmēr un visur taisnība, kuru neviens nevar ietekmēt, un kuram nav savas intereses, enģeļi dabā nepastāv.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam