Saeima vērtēs eiro ieviešanas likumprojektu

50

Komentāri (50)

Vineta Silkāne 26.11.2012. 08.55

Jaunais likumprojekts paredz nevis uzglabāt Latu rezerves, bet gan tās iznīcināt! Ievērojiet, ka līdzīga rīcība bija arī cukurfabriku jomā – nevis apturēt un iekonservēt, bet NOJAUKT un iesēt zālīti!
Es saskatu sistemātisku Latvijas neatkarības graušanu!
Vēl salīdzinoši nesen, kad steigā tika meklēts risinājums izkļūšanai no postpadomju grimstošā rubļa zonas, īsts glābiņš bija LatvijasRublis. Vai pietaupot latu rezerves, mēs nevarētu nodrošināties pret līdzdīgu šmuci nākotnē?

0
-1
Atbildēt

4

    ineta_rr > Vineta Silkāne 26.11.2012. 19.17

    Vai nav tā, ka mēs latus pārvēršam par eiro nevis izraujam tos no zila gaisa? Varbūt, ka var nolikt viņus kādā noliktavā, varbūt, bet jāsaprot, ka tāpat naudaszīmes un arī monētas ar laiku nolietojas, tādēļ, pieņemot, ka netiks uztaisītas jaunas pirms ieviešanas, nav iemesla saglabāt to, kas tāpat jau ir nolietots, turklāt par uzglabāšanu arī būtu jāmaksā – telpas, optimāli apstākļi, apsardze. Un nedod dievs vecā nauda būtu jālaiž apgrozībā – visi Latvijas grāvēji ar Uģi priekšgalā sastātos rindā, lai varētu būt par pirmo, kas var apsūdzēt Latvijas Republiku naudas bez seguma izlaišanā, jo, redz, varbūt vecos eiro tomēr nav parmanenti izņēmuši no aprites, tādējādi mēģinot sagraut atjaunoto latu, tpu, tpu.
    Šo iemeslu dēļ labāk ir veco valūtu iznīcināt, un arī politiski smukāk.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Vineta Silkāne > Vineta Silkāne 26.11.2012. 19.26

    Loģiski, ka avārijas gadījumā es nerunāju par papildus valūtas emitēšanu, bet nomaiņu atpakaļ pret saglabātajiem latiem.
    Jā, skaisti pateici – “POLITISKI SMUKĀK”. Tieši tā runā tie, kuriem sava Valsts ir “pieķemmējama” pēc Eiropas standartiem, ignorējot visu citu, pat piesardzību un reizēm – veselo saprātu. Reāli tev nav savas Valsts, tu jau sen dzīvo kosmopolītiskā, amorfā vidē.
    “visi Latvijas grāvēji ar Uģi priekšgalā” – cienījamais anonīmais komentētāj, es esmu Latvijas, nevis Briseles patriots. Saderam, ka man šito savu frāzīti nepateiktu sejā!

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    ineta_rr > Vineta Silkāne 26.11.2012. 20.58

    Atkārtošu vēlreiz, cik man zināms, lati tiek nomainīti pret eiro nevis izdota papildus nauda, šī iemesla dēļ vecā valūta nedrīkst palikt apritē, jo citādi tā būtu naudas emitēšana bez seguma jeb, vienkāršoti runājot, “piedrukāšana klāt”. Jebkurš, kas izliekas to neredzam, ir vai nu aprobežots bļāvējs, vai arī apzināti grib to panākt – situāciju, kad var apšaubīt vienu no valsts galvenajiem aspektiem – tās naudas vērtību un segumu, tātad valsts grāvējs.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Vineta Silkāne > Vineta Silkāne 26.11.2012. 21.07

    Pieņemu, ka tiešām netiku pareizi saprasts. Es runāju par NO APRITES IZŅEMTĀS NAUDAS NEIZNĪCINĀŠANU.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Ieva Priedenfelde 24.11.2012. 00.52

Viens no krīzes izraisītājiem bija komjaunietis Rimševičs, piesaistīdams latu eur pēc nepamatota kursa. Tieši tulīt pēc tam sākās hiperinflācija (Godmaņa apzīmējums), kam sekoja rezervju padiršana. Vēl var pastrīdēties, kurš ir vairāk vainīgs pie krīzes, Kalvītis vai Rimševičs.

+1
-2
Atbildēt

0

Ieva Priedenfelde 24.11.2012. 00.45

Ķīps, beidz melot! Eurostat dati liecina, ka Igaunijā, ieviešot eur, cenas pārtikas produktiem cēlās vismaz par 13% gada laikā.

+1
-2
Atbildēt

0

Ieva 23.11.2012. 08.35

Manuprāt, viss rodas no nekompetences un slimīgām aizdomām. Piemēram,Eiro kurss nevienā ieguvējvalstī ieviešanās brīdī nav mainīts, un Latvijā arī netiks. To arī piesauca Vilks un Osis Satsrēgumstundā. Varat neticēt Vilkam, bet Osis bija viens no “devalvētajiem”, kuri nu ir iesēdušies peļķē, un velk āra jebkuru preteiro argumentus- viņš būtu to izdarījis, ja vien šāds fakts būtu.
Tāpat par cenu kāpumu- jā ,būs, visdrīzāk. Bet cenas kāpj vienalga, un ieviesējvalstī šis uz inflāciju attiecināmais kāpums ir bijis 0,1 – 0,2%, un vienā pat krities. Mums ir tirgus ekonomija, un tam tirgotājam, kas cenu uzskrūvēs, vienkārši nebūs pircēju. Tirgus pašregulējas. Pat, ja Latvijas tirgotāji cenas kopīgi palielinās ,vienmēr būs iespēja preci nopirkt kaimiņvalstī. Bet tas nenotiks, jo tad tirgotāji zaudēs jebkuru peļņu.

Vienīgais arguments- iemaksu pieaugums. Bet zinu, ka būs mazāki kredītprocenti, būs lielākas garantijas nepiedzīvot banku krahu utt. Man tomēr šīs garantijas, Parexa un Krājbankas neatkārtošanās liekas svarīgas – bet te gan par tām iemaksām varētu būt precīzāki aprēķini no ekonomistiem. Žēl, ka nebijām laicīgi Eirozonā.

Tālāk par izmaksām. Man algu pārskaita kontā. Tas nozīmē, vienā brīdi kontā būs eiro, arī manai kredīta apmaksai vairs nevajadzēs konvertēt (un zaudēt katru reizi) latus uz eiro. Jā, varbūt būs jāsavāc lati no mājiniekiem, lai nepaliktu neiztērēti. Kur man izmaksas? Drīzāk ieguvumi. Varēšu uz Igauniju braukt ar to pašu maku.. varēšu precīzāk cenas salīdzināt. Bankai pareja kaut ko maksās. Tirgotājiem ar. Bet man? Man neko!

Lats ir piesiets Eiro. Kurss lēkā nevis tam līdz, bet kopā ar to. Lats jau tagad vienkārši ir cits Eiro attēlojums. Kāpēc izliekamies, ka tam ir kāda pastāvība? Ko mēs mēģinam saglabāt? Eiro sasiešanai ar latu viens no mērķiem bija eiro ieviešanas atvieglošana. Tad jāsien vaļā ,un jākļūst par meža dīvainīšiem, un jāskatās pēc pieredzes ar tugrikiem. Latvijas ekonomika ir tik maza, ka t;a nav un nebūs pastāvīga, jo jebkura globāla izmaiņa to skar. Tāpēc ir jābūt mentoram, kuram ildzināties. Ja eiro vairs neder, jāņem kāda cita valūta.

Kā sākumā rakstīju, pretestība rodas no nekompetences un slimīgām aizdomām- cenas dikti kāpas, mums būs jāmaksā par Grieķiju, maiņas kurss būs cits, gan jau mani te piečakarēs, tas man būs dārgi…

Lats ir smuka valūta. Smukākā pasaulē, manuprāt. Žēl. Bet mēs nevaram čubināties stūrīti. Tur ari paliksim, ja neiesim pasaulē līdz.

+5
-3
Atbildēt

1

    ineta_rr > Ieva 23.11.2012. 13.44

    Jā, ja mēs būtu bijuši Eirozonā jau 2008. gadā, tad Parex nebūtu Latvijas problēma, bet man ir bail, ka tādā gadījumā mēs būtu Grieķija 2, un mums nebūtu spiediena kaut ko reformētu, rezultātā var gadīties, ka Latvijas vēsturē ilgākā premjerēšana būtu sanākusi Kalvītim, un arī par jauno ES budžetu lemt brauktu viņš nevis Eiropā tad vairs (ne-)pazīstamais un (ne-)respektētais Dombrovskis (bez/)ar Dižķibeles rūdījumu.

    Tā teikt, kas mūs nenogalina, tas padara mūs stiprākus.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

efeja60 22.11.2012. 19.21

Kāds būs kurss? Vai Eiropai jau tagad nebūtu bauriem jāpaziņo kurss? Pirms kādiem 5 gadiem ļaudis mēļoja, ka kurss būšot 1:1. Vēlos paskaidrojumus.

+1
-5
Atbildēt

0

Stasija 22.11.2012. 15.59

Jau trešo reizi izmantoju Ātrais.lv bezmaksas 3 dienu aizdevumu….nekur nav izdevīgāk :) …..

0
-4
Atbildēt

2

oktaavs 22.11.2012. 13.49

ausainīši tā rūpējas par Latvijas neatkarības pēdējās pazīmes – savas valūtas – saglabāšanu
———————-
Jā, rūpējas, idiņi tādi, jo tā ir viena no pedējām pazīmem, kas vēl palikusi.

„Ļaujiet man kontrolēt nācijas naudu, un man vienalga, kas raksta šīs nācijas likumus.”

(Rotšilds)

+5
-8
Atbildēt

11

    Janis > oktaavs 22.11.2012. 14.10

    Ļoti labs citāts.
    Uzskatāmi parāda kāpēc mazām valstīm ir grūti ar savu, nepiesaistītu, valūtu noturēt stabilu – viens svešzemju bagātnieks var to “kustināt”.

    Tieši tāpēc arī vajag LV eiro – vismaz drošība no šī aspekta un vieglāk konkurēt vienotā tirgū.

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    ineta_rr > oktaavs 22.11.2012. 16.50

    Kā jau norādīja j_zalitis, Latvijas ekonomika ir maza. Un nav runa par 3. pasaules valstīm – Bils Geits, kas sen vairs nav pasaulē bagātākais cilvēks, varētu vienpersoniski uzturēt LR gada budžetu esošajā līmenī vismaz 25 gadus un arī pēc tam vēl būt ļoti bagāts pat tad, ja tajā laikā neko citur nenopelnītu. Ja blakus noliek nevis bagātnieku, bet gan pasaules mēroga uzņēmumu, skats ir vēl baismīgāks:
    Prognozētais Latvijas ekonomikas lielums šogad (tas ir ar nerezidentu “noguldījumu” ietekmi): 38 miljardi USD
    Pagājušā gada Samsung apgrozījums: 248 miljardi USD
    Pagājušā gada Samsung tīra peļņa: 18 miljardi USD
    Pagājušajā gadā Samsung nodarbināto cilvēku skaits: 0.37 miljoni
    Vēl kādi jautājumi? Un Samsung, manuprāt, pat nav tas lielākais uzņēmums pasaulē.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    oktaavs > oktaavs 22.11.2012. 16.53

    j_zalitis
    Kurš bagātnieks ir kustinājis Latvijas latu ? Gribētos uzvārdu un laiku, kad tas notika.
    Krievi kustinās ? Kas viņiem liedza šādu iespēju līdz šim ? Mūžīgā draudzība pret Latviju, vai iedzimtā čekistu inteliģence ?

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    austrisv > oktaavs 22.11.2012. 17.01

    Varu nosaukt tādus K&K un Anonovs ar Krājbanku, kuri gandrīz nogāza LS! Paldies Rimševicam, kurš nepadevās renos runču spiedienam Ls devalvācijai jau Kalvīša premjerēšanas laikā!

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    ineta_rr > oktaavs 22.11.2012. 17.05

    Tu pats sāki šo argumentu, ka ar mazu ekonomiku var manipulēt, ja ir gana lieli resursi. Taviem darba devējiem no austrumiem lētāk ir pārņemt stratēģiskos objektus un no iekšienes sagraut Latvijas Republiku, taču tas neatceļ risku, ka to var mēģināt izdarīt; īpaši jau kāda mega korporācija, kuras mūsdienās tur vairākus miljardu rezervē tieši ekonomiskajiem un tiesu kariem. Un eiro šajā ziņā ir daudz drošāks, jo uzbrukt vienai no pasaulē spēcīgākajām valūtām Maskavai droši vien nav pa zobam, turklāt lielo Eiropas valstu pretsitiens varētu tos pašus zobus izsist, tādēļ eiro ieviešana gandrīz pilnībā novērstu risku, ka kāds to varētu mēģināt. Arī patlaban tas, ka lats ir piesaistīts eiro mūs sargā, taču mums ir daudz izdevīgāk ieviest īsto eiro nevis lietot latu, kuram ir aptuveni 1.4 EUR vērtība, taču nav EUR seguma, aizsardzības un rūdījuma. Pilnīgi iespējams, ka, ja lats būtu brīvi peldošs, mēs jau būtu pieredzējuši ekonomiskos uzbrukumus, kas būtu daudz smagāki par, piemēram, Latvijas Finiera pārņemšanas mēģinājumiem (no tās pašas austrumu puses).

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    oktaavs > oktaavs 22.11.2012. 17.11

    Bet.
    Valūtas devalvācija ir pavisam no citas operas. Tā ir Latvijas Bankas kompetence.
    Krievi arī devalvēja savu rubli. Kas bija autors ? Latvieši vai ?
    Kur ir rakstīts, ka nedevalvēs eiro lai piepildītu čaklo dienvidnieku nepiepildāmos makus ?

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    ineta_rr > oktaavs 22.11.2012. 17.29

    Nē, tam ir tieša saistība. Mēs varētu paziņot, ka 1 lats ir vērts kaut 1000 eiro, bet tad Latvijas Bankai būs jānodrošina, lai tiešām par 1 latu varētu dabūt 1000 eiro, kas ātri vien izsmeltu Latvijas Bankas eiro krājumus, jo kurš gan negribētu samainīt, teiksim, 1000 latus pret 1000000 eiro un nopirkt māju Francijā vai kādā citā dienvidu zemē. Līdzīgi, ja notiktu spekulatīvs uzbrukums, Latvijas Bankai būtu jāuzpērk lati atbilstoši kursam, lai to noturētu; ar to vien, ka mēs paziņojam, ka kurss ir 0.7x lati par 1 eiro, nav gana, ja mēs nespējam to nodrošināt dzīvē, tādēļ Latvijas Bankai būtu ļoti liela nozīme, ja šāds uzbrukums notiktu (un, manuprāt, spekulācijas arī notiek, taču līdz šim ir izdevies kursu noturēt svārstību koridora robežās pat krīzes smagākajos brīžos).

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    grislits > oktaavs 22.11.2012. 18.05

    west: Kas viņiem liedza šādu iespēju līdz šim ? (par mazas ekonomikas ar savu valūtu kustināšanu)
    ___________________________

    Piesaiste SDR, un pēc tam piesaiste Eiro, un visu gadu garumā LB vadības stingrā nostāja šajā jautājumā (ka jābūt piesaistei).

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    efeja60 > oktaavs 22.11.2012. 19.34

    ex-diena
    Par tiem nerezidentu noguldījumiem ļoti lab, ka pieminēji. No nākamā gada tie nebūšot vairs aplikti ar nodokļiem.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    efeja60 > oktaavs 22.11.2012. 19.37

    Kurš var atbildēt, kāpēc bija jāpiesaista lats eur, kāpēc nepietika ar SDR? Un kā tika noteikts kurss?

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    marmed > oktaavs 22.11.2012. 22.20

    Bet,
    jā Rimšēvičs mums ir baigais gudrinieks :D nepadevās malacīts…. viņam uz sejas rakstīts kas viņš ir….

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

Aivars Krauklis 22.11.2012. 13.36

„Pret eiro” cīņā sabiedrotie parādās tik uzskatāmi, kā nekur citur. Kremļa specprojekta ausainīši tā rūpējas par Latvijas neatkarības pēdējās pazīmes – savas valūtas – saglabāšanu, ka latvju kreisie, ZZS, antiglobālisti, lāpneši un citi patrioti, visi „postā iedzītās tautas” gara paudēji pilnās rīklēs dzied līdzi. Nu opera gatavā – viena melodija, viens diriģents, pat dialogi precīzi saskaņoti.

+11
-7
Atbildēt

11

    kristaps_drone > Aivars Krauklis 22.11.2012. 16.37

    Nevajag vulgarizēt. Šajā minētajā “korī” daudzi tomēr dzied ko citu: ka nevajag skriet uz eiro tagad, kad ir eiro krīze, ka iestāties eiro zonā varēs arī vēlāk.

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > Aivars Krauklis 22.11.2012. 16.46

    Ciniķi, korī visi dzied vienu, jo diriģents labi zina – ja nebūs Latvijā eiro tagad, tad nebūs nekāda “vēlāk”.
    Pasakas par īsto brīdi lai paliek pasaku teicējiem. Austrumu gādīgai māmuļai neko vairāk nevajag, kā mazu aizkavēšanos, tālāk process ritēs kā no kalna zaļš arbūzs ar sarkanu saturu. Lāpu gaisma tad uz kādu laiku būs īsti vietā, smukumam un pļuraļizmam, sevišķi, ja tās nes braši plikvēderi.

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    grislits > Aivars Krauklis 22.11.2012. 18.02

    Par to, ka otra iespēja vairs nebūs, un ka jāpievienojas ir pēc iespējas ātrāk, un labāk būtu bijis, jau kopā ar Igauniju, tam es piekrītu.

    Bet Biotopa kungs, nevajag pārspīlēt ar to vienu kori un vienu diriģentu. Tāda vispārināšana izskatās pēc kārtējā bļāvēja vai kāda viena noteikta viedokļa vai politiska spēka fanātiska atbalstītāja, kam vienīgais pareizais viedoklis ir savējais, pārējie visi idioti, respektīvi, ar tādiem apgalvojumiem izskatāties pats tieši tāds, kā jūs raksturojat tos citus, kuriem nepiekrītat.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > Aivars Krauklis 22.11.2012. 18.18

    roberts_j – diemžēl par kāda viena politiska spēka atbalstītāju nevaru būt, kaut ļoti gribas. Nav Latvijā tāda un pašam izveidot spēciņa par maz.
    Ja ar tiem, kam nepiekrītu, domājāt to daudzvārdaino veidojumu, ko šobrīd apzīmē NA, tad nelaimīgā kārtā gadījies gadus 25 personīgi vērot viņu evolūciju no jau aizmirtajām „18.novembra apvienībām”, „Republikāņu partijām” „Tēvzemes savienībām” un vieta jebkādām šaubām par vienoto saimnieku nav palikusi.
    Varu Jums piekrist, ka analoģija ar kori un diriģentu nav visai veiksmīga, jo kora dziedātājs savu diriģentu redz vienmēr, bet minētajās brigādēs izpušķojumu iespaidā iesaistās arī godīgi ļaudis, kam par saimnieku nav pat nojausmas. Kas arī ir viens no saimnieka nosacījumiem.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    marmed > Aivars Krauklis 22.11.2012. 22.18

    Biotop, tak nēsi tāds mīzējs, Krievija mums neko nepadarīs ar vai bez EUR… un tās ir muļķības ka ja ne tagad tad nekad, Eiropai mūs vajag, bet via vajag mums tas vēl ir jautājums

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > Aivars Krauklis 23.11.2012. 07.12

    Sunīt, Jums nekaitētu mazliet svešvalodās palasīt, pieejami dikti interesanti materiāli no abām pusēm. I par krievu (ne)darīšanu, i par Eiropas aizstāvēsanu. (Par Jūsu gramatiku un stilu neizteikšos, tas tāpat pārliecina)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Aivars Krauklis 23.11.2012. 11.45

    „Republikāņu partijām”
    ——–
    Nu gan izgāzies, Republikāņu partijai nav nekā kopīga ar Pilsoņu kongresu un citiem 18. novembra Latvijas Republikas atjaunošanas aizstāvjiem un izcīnītājiem. Respublikāņu partija bija ar bijušajiem komunistiem pārpildīts Čevera partijas Saimnieks piedēklis.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > Aivars Krauklis 23.11.2012. 12.22

    Andrej, viens no mums tiešām izgāzās

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Aivars Krauklis 23.11.2012. 16.16

    Nu pastāsti – kas bija Republikāņu partija? Un kas bija tās vadītāji? :)

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > Aivars Krauklis 23.11.2012. 17.18

    Andrej – Mūsu valstī bijušas vairākas partijas ar līdzīgiem nosaukumiem, iespējams, ka Jūsu domātā ir atjaunotajā Latvijā redzētā APVIENOTĀ republikāņu partija (šķiet – b.Jēgere). Pirmskara dibināto nepieminēsim, manis domātā ir sīka bļaustīga brigādīte, ar kuras aktīvistiem bija darīšanas 1989.-90. gados, diemžēl viņu vadību tiešām neatceros, toreiz ņēmos pa provinci. Vairāku pakāpju transformāciju rezultātā tās biedru daļa iekļāvās nacionālajā apvienībā „Tēvzeme” un pamazām izgaisa, tā arī nenonākot līdz kādām vēlēšanām. Tādēļ atbilstoši atjaunotās valsts likumiem šī kompānija nekad nav reģistrēta. Bet smirdēja pietiekoši, lai paliktu atmiņā.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > Aivars Krauklis 24.11.2012. 00.25

    Biotop, tu man arī paliksi atmiņā.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

Anna Gaigule 22.11.2012. 12.40

Par “euro”. Vai nu tā ir pirmā reize, kad birokrātu viedoklis atšķiras no pārējiem cilvēkiem?
Visās citās jomās raksta skaitli un vienības: “50 km/h”, “10 kg”, un arī “5 Ls”, bet “naudas papīros”: “Ls 5,00”. Tāpat arī turpmāk teiksim un rakstīsim “5 eiro” vai “5 eiras”. Bet vispār, problēma nepastāvētu, ja birokrāti prastu ievadīt “€” simbolu.

+2
-4
Atbildēt

0

buchamona 22.11.2012. 12.16

Domāju, ka šī tīri praktiskā likumprojekta apspriešanas vietā deputāti mazāk runās par konkrētajām detaļām ar kurām tiks nodrošināta pāreja no lata uz eiro, bet vairāk un skaļāk cīnīsies par Latvijs Republikas neatkarības nodrošināšanu, tikai katrs savā izpratnē – atjunotās LR atbalstītāji ” par” eiro ieviešanu, ” trešās republikas” cēlāji – “pret” eiro ieviešanu. Šīs debates līdz likuma pieņemšanai būs ļoti noderīgas, lai saprastu, kas kurš īsti ir tajā Saeimā :)

+7
-4
Atbildēt

7

    kristaps_drone > buchamona 22.11.2012. 16.34

    “atjunotās LR atbalstītāji ” par” eiro ieviešanu” – viss nav tikai balts un melns, daudzi starp atjaunotās LR atbalstītājiem ir par eiro, bet pret tā ieviešanu histēriskā un nepamatotā steigā eiro krīzes laikā, kad daudzas ES valstis, kas ir ievērojami augstāk attīstītas nekā Latvija, ieņem saprātīgi nogaidošu pozīciju.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    austrisv > buchamona 22.11.2012. 16.58

    Katram saprātīgam cilvēkam, manuprāt, ir pieņemama EUR ieviešana Latvijā, jo tā mēs mazinātu valūtas konvertācijas izdevumus, no kā barojas bankas un dažādi kantorīši, tāpat nodrošinātu vairāk investīciju gan no Eiropas , gan Āzijas valstīm, kuras zina un uzticas EUR, kā maksāšanas līdzeklim, bez tam Latvija vairāk integrētos Eiropas Savienībā, un tas jau ir galvenais!
    Ar Grieķiju skaidrība būs jau šogad! Grieķija nav arguments pret EUR!

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    oktaavs > buchamona 22.11.2012. 17.29

    Ar Grieķiju skaidrība būs jau šogad! Grieķija nav arguments pret EUR!
    —————————–
    Tas IR arguments un pie tam vēl kāds ! Kad būs skaidrība ne tikai ar Grieķiju ,bet arī ar visiem pārējiem čaklajiem dienvidniekiem, tad arī parunāsim.
    Padaidām nevajag spļaut acīs ~ 80% Latvijas pilsoņu. Kas to darīs, tas tiks patrenkts ar attiecīgu koku, pat ja viņa uzvārds ir Dombrovskis, vai Rimševičs.

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    efeja60 > buchamona 22.11.2012. 19.28

    Bet
    …tāpat nodrošinātu vairāk investīciju gan no Eiropas , gan Āzijas valstīm, kuras zina un uzticas EUR
    =======================
    Latvijā investīcijas, pirmkārt, nāk no Krievijas, un viņiem vienalga kādā valūtā, ka tik izvest ārpus savas zemes. Otrkārt no tām investīcijām vidējam latvietim ne silts, ne auksts, jo no nākamā gada nerezidentu kapitālsabiedrībām nodoklis ir 0% – jenotu lielākais sapnis. Bet EUR patreiz uzticas tikai Vilks, Dombrovskis un pārējā valdošā kliķe. Pasaulē visi gaida, kas būs un eur nevienam nav vajadzīgs.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    Andris > buchamona 22.11.2012. 22.05

    Normundam –
    Investīcijām no Krievijas ir niecīgs īpatsvars, tikai 5,1%.
    http://www.lursoft.lv/lursoft-statistika/Arvalstu-tieso-investiciju-sadalijums-pa-valstim&id=501
    Ja tu gribēji teikt, ka investīcijas pārsvarā nāk no neeirozonas, tad jā.
    Bet tas nav tas pats kā Krievija. Krievija ir pundurinvestors. Pat sīka un tāla Norvēģija investē vairāk.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    marmed > buchamona 22.11.2012. 22.12

    Nav katram saprātīgam cilvēkam skaidrs ar EUR ieviešanu, Varbūt BET ir kādas ekstrasenca spējas, kas ļauj prognozēt skaistu EUR nākotni, man pagaidām tādas pārliecības nav…. Latviešiem tā ir kaut ka’da slimība, Padomju savienībā mum bija jābūt pašiem lielākajiem komunistiem, tagad maums jābūt pašiem lielākajiem EUR optimisitem, pārāk mēs uzķeramies visādām ideoloģijām… vajag mierīgi pasēdēt paskatīties un redzēs kas būs. Tas ka lielākajai daļai kredīti ir EUR arī nav nekāds arguments, jo algu ta 90 % saņem LVL un pat ja EUR stavoklis galīg pasliktinās, alga ta vēl būs latos un ir kaut kāda cerība samaksāt kredītu ar augstajiem procentiem, bet ja ar EUR viss būs kārtībā un ES tiks galā ar dienvidu slaistiem, tad mēs mierīgi iestāsimies

    UN vispār no top 10 investējošām valstīm tikai 2 ir EUR, tas liek aizdomāties! Ja ar tirzniecības bilnsi ir līdzīgi tad uz maiņu tik un tā tik pat vien zaudēsim..

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > buchamona 24.11.2012. 00.31

    agrunte, tikko pietiek.com ir publicēts raksts, kā krievu nauda ir kļuvusi par norvēģu investīcijām. Latvija ir ofšors postpsrs valstu izlaupītājiem un pašreizējā jenotu vara to atbalsta.

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam