Ušakovs reizēm ir mērs, reizēm nav

70

Komentāri (70)

Ligiña Doniña 30.10.2012. 22.58

Ušakovs ir krievs, domā kā krievs un atrodas Krievijas informatīvajā telpā un patiesībā joprojām tikai mēģina tēlot politiķi. “Es arī gribu būt vecis”…..Patiesībā dažādi Krievijas onkuļi samāca puišeli uz muļķībām, kuras pats viņš nemāk ne izlasīt, ne uzrakstīt. Ir pilnīgi vienalga kā sauc SC deputātus Rīgas domē galvenais, lai viņu tur nebūtu. BET. Opozīcija, ar Vienotību priekšgalā, diemžēl nav piemērs no kā mācīties. Nodokļu “optimizētāji” , ex baņķieri, utt. kā rezultātā 300 000 pametuši šo “plaukstošo” valsti.

+2
0
Atbildēt

0

Anna Gaigule 30.10.2012. 17.17

Ja jau Rīgas mērs prasību ir iesniedzis privāti, vai viņš to ir rakstījis pats?

+3
0
Atbildēt

1

    dro > Anna Gaigule 30.10.2012. 17.32

    Niedra. Par ko Niedras kungs/kundze tā satraucies? Kādēļ gan IR nebūtu tiesības paust savu viedokli par Ušakovu? IR attiecībā pret cilvēku, kurš Domes sēdēs lamājās kā “deklasēts elements” izturas pat pārāk toleranti. Tagad būtu īstais laiks pārpublicēt Ušakova pērles no Kompromat.lv… Ja redakcija nav griezusies pie jums pēc konsultācijas, varbūt pamēģiniet Čas vai Vestji?:)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Māris Bluķis 30.10.2012. 16.38

Cien. Ločmeles k-dze. Paldies par komentāru.
Ja “Ir” būtu sausi publicējis pret sevi vērstu pieteikumu tiesā un kaut vai publiskojis savu pozīciju ar pārliecību par savu taisnību, tad visu cieņu.

Taču komentēta tika Ušakova rīcība, tiek taisīts jau viedoklis par iesūdzēšanas faktu, nevis pamatots Ozoliņa apgalvojums.
Es te redzu atšķirību.
Es tiešām novēlu “Ir” kļūt par nopietnu neatkarīgu viedokļa līderi, nevis būt par kādu politisku spēku ieroci, pat tad, ja šie spēki būtu arī manas simpātijas.

0
-3
Atbildēt

0

dro 30.10.2012. 14.54

JānisDimantsJr.,M.D.
2012-10-30 11:49
Tie Vienotības deputāti kuŗi nobalsoja pret ieviešanu LR pasē “latvietis” ir zaudējuši visu mūsu cieņu un atbalstu. Ja jau nav pārliecības un pašcieņas, tad lai neraksta, bet nedrīkst to liegt parējiem. Ar to “Gods kalpot Latvijai” – ir kā ir. Vairs paliek tukšs sauklis vien, bez nopietnības. /LA Kārklu vāciešu balsojums/

0
-2
Atbildēt

0

peerku 30.10.2012. 13.19

Zemiski un stulbi no Ušakova puses bijušo amata brāli apsūdzēt un cerēt, ka vārda brīvība Latvijā varētu tikt ierobežota. Pozitīvi tikai tas, ka varbūt kādu domājošu cilvēku tas atturēs no balsošanas par SC, kuru viņš pārstāv.

+4
0
Atbildēt

0

ilmisimo 30.10.2012. 12.38

Ušakovs reizēm ir mērs, reizēm nav
______________________ Brīžam priecīgs brīžam sērs…

Tomēr pārsvarā IR:
piķis.

+1
0
Atbildēt

1

    Victor > ilmisimo 01.11.2012. 15.32

    nosolijos vairs neņemt tos ātros kredītus, bet ieraudzīju ka Ātrais.lv uz 3 dienām pa velti var dabut, šad tad noder

    0
    0
    Atbildēt

    0

Maija Spīre 30.10.2012. 12.12

Ir.lv jau citēja Ušakova iesniegumā tiesai rakstīto, ka „ne manās kā Rīgas domes priekšsēdētāja, ne citās Rīgas domes amatpersonu un/vai darbinieku darbībās nav konstatēti tādi normatīvo aktu pārkāpumi, kas pieļautu, runājot par Rīgas domi, lietot jēdzienu „kleptokrātija””

Un, kas tad ir tas?

http://la.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=361262:saistb-ar-kukuoanu-rgas-dom-aiztur-vairkas-personas&catid=75&Itemid=456

+3
-1
Atbildēt

0

Kaspars Špūle 30.10.2012. 11.55

Starp citu, Ušakova cīņu biedrs Nikolajs Kabanovs mūsu visu uzdevumā esot novērojis parlamenta vēlēšanas Ukrainā.
Šeit ukraiņi ļoti trāpīgi apraksta viņu un pārējos “novērotājus no Eiropas un Braitonbīčas”.
http://obkom.net.ua/articles/2012-10/30.0846.shtml

+7
0
Atbildēt

1

    dzintarz > Kaspars Špūle 30.10.2012. 14.25

    Paldies! Izlasīju.

    «Никаких нарушений не заметили», – вынес вердикт Кабанов, в день выборов исследовавший, по его словам, 10 избирательных участков на Оболони. Впрочем, последовавшее за тем утверждение, что эти честные и прозрачные выборы «абсолютно такие же, как в Латвии, России и Беларуси», мгновенно придало словам «наблюдателя» противоположный уже сказанному смысл

    Jāpiebilst: ne velti puņķainais žūpa kabančiks salicis trīs valstu vēlēšanas vienā grozā. Man sen aizdomas, ka patiesībā balstiņu skaitīšana un karuselēšana Latvijā nemaz tik fundamentāli neatšķiras no dižajā kaimiņvalstī notiekošā.
    Ne velti visvisādi moskaļu vēlēšanu konsultanti pirmsvēlēšanu gaitā “spieto” ap vienām un tām pašām pašvaldībām un vienu un to pašu partiju.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

janazakovica 30.10.2012. 11.44

raksts nesatureja zinas bet zurnalista viedokli..to nu gan iesnieguma autors ir apzinati sajaucis..pec tadas iesnieguma fabulas jeburs politikis katru dienu varetu ar kadu no konteksta izrautu frazi skriet uz rajona tiesu ar ieniegumu..vai sis iesniegums gadijumaa nav autortiesibu subjekts..kuru bez autora atlaujas ir.lv publicee

+3
0
Atbildēt

0

dro 30.10.2012. 11.32

Польская газета «Ржэчьпосполита» пишет сегодня, что на обломках разбившегося в 2010 году под Смоленском польского президентского самолета найдены следы взрывчатых веществ – сообщает корреспондент РС в Варшаве Александр Лемешевский.

«Rzeczpospolita» утверждает, что вернувшиеся из России две недели назад польские специалисты обнаружили на обломках и 30 креслах президентского ТУ-154 следы тротила и нитроглицерина. Причем в некоторых местах их концентрация оказалась настолько сильной, что приборы просто зашкаливали.

Согласно одной из версий, это могут быть следы от неразорвавшихся снарядов времен Второй мировой войны, однако увереннности в этом нет.

Ранее поляки отказались подписать протокол пиротехнической экспертизы, которую провели российские специалисты, и настояли на том, чтобы исследовать обломки самостоятельно.

Результаты экспертизы были переданы генеральному прокурору Анджэю Сэрэмэту, который, в свою очередь, лично сообщил об этом премьер-министру Дональду Туску.

«С тех пор (в Варшаве) идут напряженные консультации по поводу того, что с этими сведениями делать», – пишет „Rzeczpospolita”.

Правительство пока официально не подтверждает сообщений газеты. Svoboda news.

+5
0
Atbildēt

2

alexander 30.10.2012. 11.28

Principā šis prasības pieteikums šķiet Ušakova vājuma, nevis pārliecības izpausme, pat ja tas ir priekšvēlēšanu kampaņas elements. Tas, kā viņš manipulē gan ar privātpersonas, gan politiķa, gan Domes priekšsēdētāja statusu liecina par nespēju pieņemt kritiku par korupcijas gadījumiem Rīgas Domē un vēlēšanos transformēties par privātpersonu gadījumos, kad šajā iestādē ierodas KNAB. Savukārt, griežot atklāšanas lentītes tiltiem, bērnudārziem un skolām vai aktivizējot bezmaksas sabiedriskā transporta pakalpojumus, ērtāks ir Rīgas mēra un jaunās, progresīvās paaudzes politiķa statuss. Vienīgi šādā vienas personas lomu sadalē atkarībā no konjunktūras var apgalvot, ka privatpersonu aizskar amatpersonai veltīta kritika un otrādi, lai gan runa ir par vienu un to pašu personu.

+4
-1
Atbildēt

0

janazakovica 30.10.2012. 11.25

jutams dokumentu rakstijis profi..tikai salejis baigos udenus…visu vienaa putraa..citejis visus iespejamos dokumentus tikai LR judikaturu..nav galvenais kaa usakovs pieradis ka tiesi si fraze pazemoja vina godu un cienu un citas nee un kaa tas tiesi izpaudaas…latvijaa viss grutak pieradit goda un cienas aizkarumu..jo pasiem tiesnesiem nav skaidrs kas tas ir par zveru..pie tam vel rajona tiesas limenii..kur tiesnesu kvalifikacija ir zemak par jebkuru kritiku..nil pieradijumus galdaa

+2
-1
Atbildēt

1

    grislits > janazakovica 30.10.2012. 12.52

    KRUSTTEVS: …latvijaa viss grutak pieradit goda un cienas aizkarumu..jo pasiem tiesnesiem nav skaidrs kas tas ir par zveru…
    ___________

    :) par tiem tiesnešiem ir labs

    Ir jau arī godīgi tiesneši, bet daļai tirsnešu tiešām varētu nebūt īsti skaidrs, ko nozīmē gods un cieņa.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

dzintarz 30.10.2012. 11.23

Cerams, ka tas būs arī Išakova, Lemburģa un tml. “mēra kaites” skarto liktens:

http://www.youtube.com/watch?v=wp6qXm7Qlvs

Certams..

+2
0
Atbildēt

0

Renāte Šate 30.10.2012. 11.20

Būtu interesanti aplūkot iesnieguma pēdējo lapu, kur redzamas caurauklošanas detaļas. Kas zin, varbūt privātpersonas iesniegumā būs izmantojusies pašvaldības šņorīte?

+7
0
Atbildēt

1

    dzintarz > Renāte Šate 30.10.2012. 11.32

    Tās nu ir tās detaļas, kas vienumēr “paliek pāri amatpersonām pēc pēdu dzēšanas”.

    Domes jurists, uz Domes papīra, ar Domes printeri, uz Domes datora, par Domes elektrību,
    Par aukliņām nemaz nerunājot.
    Ja arī jurists-sastādītājs ir “no malas”, tad viņam ir noteikti kāds pakalpojumu līgumiņš ar RD uzcakināts par apaļu summiņu.
    Ušaks, kā jau daždien politiķis, turklāt kreiss, nav radis pat kapeiku no sava tērēt.

    Bail pat padomāt cik daudz sava “goda un cieņas” aizstāvībai ir “sapēdojis” (priekš neatkarīem izmeklētājiem) mēris – “Rīgas Ceļa” vadītājs.

    Gan jau būs arī kāda “domes kaķa” spalviņa pielipuse, vai smaciņa pieķērusēs…
    Tā varētu konstatēt, cik nesavtīgi savu laiku tikai un vienīgi “rižaņinu” labā tērē popOlārais mēris.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

dace_roze_lmt_lv 30.10.2012. 11.16

До конца не прочитал, в силу нехватки времени, но сразу видно, что Ушаков – “оккупант”: излагает ясно, чётко и логически.

А вы почитайте, как составляют исковые заявления в суд ваши единомышленники.

Ничего не понятно. А когда им указываешь, что писать надо понятно, они возражают: “Это вы не понимаете потому, что не понимаете нашу вековую боль”.

0
-6
Atbildēt

1

    ezora > dace_roze_lmt_lv 30.10.2012. 14.44

    Putrojas tas tavs “okupants”, un smieklīgi ir viņa argumenti. Pat izlasot vienkāršu teikumu, viņš nav spējis uztvert, vai apzīmējums ir veltīts vienai personai, vai personu grupai. Nekā privāta šajā teikumā gan nevar ieraudzīt, ja nerunājam par personvārda atspoguļojumu tekstā.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

Anastasia Abdullina 30.10.2012. 11.14

Ņemot vērā nu jau ar regularitāti konstatētos RD pakļautības iestādēs atklātos kriminālpārkāpumus (un uzsāktos krimināprocesus), apvienojumā ar to ka RD un Ušakovs kā augstākā vadība nav reaģējusi ar preventīviem uzlabojumiem lai to novērstu nākotnē un tieši otrādāk publiski vēršas pret izmeklētājiem, žurnālistiem un domes opozīciju, manuprāt ir ļoti pamatots žurnālista VIEDOKLIS ka Ušakovs un RD šādā veidā netieši veicina, aizstāv un atbalsta turpmākas krimināldarbības RD pakļautības iestādēs.
Liriskā atkāpē, interesants protams ir Ušakova “kaitējums kā privātpersonai” – draugi vairs ar Nilu nerunā, vecāki vairs neskatās ar gandarījumu? Būtu diezgan komiski dzirdēt Nila empīriskos novērojumus par cieņas zaudēšanu, pēc šī raksta izlasīšanas :)
Tomēr nopietnāk, skaidrs ka vēŗšanās nav tikai pret IR, bet arī signāls visiem pārējiem žurnālistiem kuri izlemtu nākotnē oponēt “labā” Ušakova tēlam, kas protams ir ļoti skarbs un nepatīkams attīstības scenārijs. Ļoti ceru ka SC u.c. vēlētāji to apzināsies un izdarīs secinājumus.
Lai veicas IR!

+10
0
Atbildēt

4

    dro > Anastasia Abdullina 30.10.2012. 11.50

    mikus_v… Ļoti ceru ka SC u.c. vēlētāji to apzināsies un izdarīs secinājumus.
    ________________________
    Vai latvietim jābūt lētticīgam?:)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > Anastasia Abdullina 30.10.2012. 12.07

    Par nožēlu, SC vēlētāju vairākumam, preses brīvība nav prioritāte.
    Tāpat gan, kā arī daudziem ZZS vēlētājiem, šinī ziņā Lembergs un Ušakovs neatšķiras.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Ļoti ceru ka SC u.c. vēlētāji to apzināsies un izdarīs secinājumus.
    ———–

    Vakar nolēmu veltīt mazliet laika socioloģijai, palasīju komentārus pie attiecīgās ziņas krievu Delfos un TVNET. Man nekādas ilūzijas par SC vēlētāju nepalika…

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    dzintarz > Anastasia Abdullina 30.10.2012. 13.31

    Nellij, jūs velti esat notērējusi laiku.

    Jau vairāk kā 10 gadu ir plaši zināms, ka projektā [email protected] (īpaši minētā “geto” krievu sektorā) socioloģijas ir tikai tik cik nepieciešams pārzināt “kremļa brigādistu” darba rezultātu efektivizēšanai.

    Latvija (laimīgi nelaimīgās TelCo infrastruktūras un pakalpojumu attīstības dēļ) bija burvīgs poligons, kurā 21.gs. pirmajos gados atstrādāt ar jaunām tehnoloģijām bruņotas “stūŗamājas” ierastos sabiedriskās domas manipulēšanas paņēmienus segregētā sabiedrībā.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

ilmisimo 30.10.2012. 11.12

Ušakovs reizēm ir mērs, reizēm nav
____________________________

kā tad tā?

Vai tad iznāk,ka reizēm mēra kaķi IR mēra kaķi, bet reizēm nav mēŗkaķi?

+8
0
Atbildēt

0

Māris Bluķis 30.10.2012. 10.55

Pag, pag. Vai tagad personai, vienalga vai tā ir privātpersona, vai amatpersona nav tiesību aizstāvēt sevi tiesā? Vai tas ir kas nosodāms?
Nav jau vēl teikts, ka Ušakovs tiesā uzvarēs, līdzšinēja prakse par to neliecina, žurnālisti arī tiesas prāt ir svētās govis.
Par ko tad ir uztraukums?
Šis raksts vispār ir nekorekta mēdija rīcība, mēģinājums ietekmēt sabiedrības viedokli, savu savtīgo interešu aizstāvībai.
Varbūt “Ir” nav tomēr pārliecības par saviem tekstiem?
Manuprāt, Latvijas žurnālistika tikai iegūtu, ja tās rakstu kvalitāte un atbildība par tekstu būtu lielāka par anonīmu komentētāju atbildību.

0
-8
Atbildēt

8

    ilmisimo > Māris Bluķis 30.10.2012. 11.14

    …lielāka par anonīmu komentētāju atbildību.
    _____________________________ teica Niedra, kam pasē skaidri stāv(un krīt?) ierakstīts – Vienkārši Niedra.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > Māris Bluķis 30.10.2012. 11.55

    Ja par katru kritisku rakstu amatpersonas mēģinās ar presi izrēķināties, kā to jau ir darījis un dara Ušakovs, Latvijas sabiedrība tikai zaudēs, toties korumpētās amatpersonas, vai vienkārši amatpersonas, kas necieš kritiku, iegūs.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Māris Bluķis > Māris Bluķis 30.10.2012. 12.11

    Cien. Lama – tieši tā, no žurnālista es gaidu vairāk kompetences, kā pats varu uzskricelēt.
    Dzeri- vai tiešām par katru izteicienu Ozoliņš tiek sūdzēts tiesā? Vai tiešām ir pieņemami kādam celt neslavu un nebūt atbildīgam par teikto?

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    mary75 > Māris Bluķis 30.10.2012. 12.20

    Demokrātiskā valstī amatpersonai ar to jāsamierinas, ja negribi būt preses uzmanības centrā, neej par mēru, par amatpersonu viedokli var izteikt katrs, pat nepatiesu, šinī ziņā amatpersonu tiesības samazinās.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Māris Diņģelis > Māris Bluķis 30.10.2012. 12.22

    Sveiki! Mēs nolēmām publiskot prasības tekstu tikai un vienīgi tāpēc, ka mēra preses pārstāve atteicās izpaust tās saturu pēc citu mediju pieprasījuma un pamatoja, ka šī ir Nila Ušakova kā privātpersonas lieta. Apstrīdētajā rakstā ir runa par politiku, tāpēc ir absurdi šo prasību pasniegt kā privātu lietu. Protams, ka prasību mērs ir iesniedzis kā pilsonis ar savu personas kodu un adresi – tieši tāpat viņš kā vienkāršs pilsonis tiek pieteikts arī vēlēšanu sarakstā, bet tāpēc jau vēlēšanas neviens nesāk saukt par privātu lietu.

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    Jânis Èaune > Māris Bluķis 30.10.2012. 13.26

    Nellija man ir Jums jautājums :) Sakiet lūdzu- vai Ušakova profils facebook’ā ir privātpersonas vai domes priekšsēdētāja ? Es netieku skaidrībā. Varbūt Jums liksies stipri dīvains jautājums, bet tomēr … :) Negribu pagaidām izplūst paskaidrojumos, bet var būt šai tēmai turpinājums.

    Paldies

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ezora > Māris Bluķis 30.10.2012. 14.30

    Karlsons.Kur ir neslava?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Māris Bluķis > Māris Bluķis 30.10.2012. 16.08

    Dzeri
    “Demokrātiskā valstī amatpersonai ar to jāsamierinas, ja negribi būt preses uzmanības centrā, neej par mēru” – nepiekrītu, mēra amatam ir cits saturs.

    “Demokrātiskā valstī par amatpersonu viedokli var izteikt katrs, pat nepatiesu” – varēt var, bet DEMOKRĀTISKĀ VALSĪ tam ir savas konsekvences.

    šinī ziņā amatpersonu tiesības samazinās. – nepiekrītu, tam tā nevajadzētu būt.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

buchamona 30.10.2012. 09.59

Ušakovs vnk ir uzsācis pirmsvēlēšanu kampaņu un sūdzība tiesā ir tikai viens no tā riteņa spieķiem, kurš ir palaists tagad vaļā un ripo.

Neatkarīgi no tiesas sprieduma, ja šo sūdzību paspēs iztiesāt līdz vēlēšanām, Ušakovs būs ieguvējs savu uzticīgo pie piekritēju vidū – vai nu Nils cietējs – nacistu upuris, jeb Nils uzvarētājs, kurš “sit nacikus”. :)

Ušakovs savai vēlēšanu kampaņai ir izvēlējies visprimitīvāko, taču visdrošāko platformu – nacionālā naida kurināšana + piespēle nostalģijai pēc PSRS + lumpenprolitariāta izpratne par taisnīgumu, bezmaksas transports utt, piemēram.

Gribu redzēt, ko visam šitam pretī gatavojas likt gan RP, gan NA, gan Vienotība. Cik sapratu, viņi – katrs startēs ar savu sarakstu.

+19
0
Atbildēt

9

    Janis > buchamona 30.10.2012. 10.03

    Kā gan var būt viens saraksts, ja NA iet tieši ar to pašu, ko SC, tikai apvērstu (nacionālais naids + nostaļģija pēc “Vadoņa”/Ulmaņa + attiecīgā izpratne par taisnīgumu un abortiem) un otrs “mulst” pie svarīgiem jautājumiem (Lembergs) un mēģina atkāpties no iepriekš nolīgtā (IIN samazināšana).

    +4
    -10
    Atbildēt

    0

    austrisv > buchamona 30.10.2012. 10.29

    J. Zālītis ,Nu gan, Parādniekam nav nekā kopīga ar Ulmaņlaika sasniegumiem, tāpat kā Parādnieka izglītība ir tālu no Ulmaņa izglītības. Starp citu Ulmanis sāka ar tautsaimniecības sakārtošanu nevis abortiem vai kaut ko tamlīdzīgu. Nekā kopēja te neredzu!

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > buchamona 30.10.2012. 10.53

    Bet
    Nav mūsu valstij nākotnes, kamēr vienmēr atradīsies prātu nodzīvojuši marasmātiķi, kam nav cita prieka kā vien izkārnīties par tiem, kuri cenšās, lai latvieši savā zemē justos ciešami.
    Ko tev, veča, Parādnieka kungs izrijis?

    +3
    -10
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > buchamona 30.10.2012. 11.03

    rinķī apkārt
    “Cik sapratu, viņi – katrs startēs ar savu sarakstu.”

    Tas ka V un NA startēs atsevišķi, ir pareizi, jo vēlētāju loks ir nedaudz atšķirīgs. Kopīgs saraksts ar ZP, tas jau būtu dzinakmens kaklā.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 30.10.2012. 11.16

    Ko tev, veča, Parādnieka kungs izrijis?
    ________________________
    Cenšoties pazemot cienījamu kundze tikai viņas viedokļa dēļ, Tu pazemo pats sevi. Baidos, ka Parādnieks daudz var “izrīt” NA reitingos:)

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > buchamona 30.10.2012. 11.52

    lno
    Ne viedokļa bet nepamatota naidīguma dēļ. Ko gan tādu nodarījis Parādnieka kungs, lai tas grautu NA reitingu? Latviešu nīdēji tāpat balsos par SC vai ZP, būs Parādnieks vai, nē.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    austrisv > buchamona 30.10.2012. 16.04

    Destra!Līdz večai man vēl tālu, bet, ja vēlies smirdinies vien. Man viena cūcība vairāk vai mazāk, jo es par to tikai pasmejos!

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > buchamona 30.10.2012. 17.25

    Bet
    Kononova NKVDešņika mundieris, ko dzēris valkā, večai arī būs pašā laikā.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > buchamona 30.10.2012. 18.56

    Un kretīnam, kas saucas dažādos nikos tāpat! Bet vairāk uz taviem debīlismiem nereaģēšu, kā jau večai pieklājas.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Jānis Jukna 30.10.2012. 09.57

Vai nu tiešām nav skaidrs daudzām amatpersonām, ka nav nodalām privātpersona un amatpersona. Mērs ir mērs 24 h diennaktī, tiesnesis ir tiesnesis 24h, deputāts ir deputāts 24h. Ir jautājumu loks, kas attiecas tikai uz amatpersonas privāto dzīvi, protams, bet statusu viņa jau tas nemaina.

+11
0
Atbildēt

1

    grislits > Jānis Jukna 30.10.2012. 10.52

    krizo_sensi: Vai nu tiešām nav skaidrs daudzām amatpersonām, ka nav nodalām privātpersona un amatpersona?
    ______________________________

    Domāju, ka daļai varbūt nav skaidrs, tādiem, kas ar prātu īpaši neizceļas un tik tālu nemaz nav spējīgi aizdomāties.

    Bet Ušakova gadījumā – domāju, ka viņam pašam tas ir skaidrs un ļoti labi saprotams, bet viņš ir liels demagogs, kā arī nekautrējas nekaunīgi blefot.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

austrisv 30.10.2012. 09.49

Manuprāt, Ušakovs ir galīgi satrakojies pēdējā laikā un nekādi nespēj nomierināties! Kā sauc to slimību ar personas dalīšanos?
Balsoja taču arī viņš kā privātpersona par krievu valodu, kā valsts valodu!
Vai tiešām Ušakovs ir reklāmas kampaņas upuris: divi vienā!

+8
0
Atbildēt

1

neonbanquet 30.10.2012. 09.47

Ušakungam patiesība acīs kož. Bet nu pat piedzērušam ezītim skaidrs, ka nevar aizskart to kā nav …

+17
0
Atbildēt

0

mary75 30.10.2012. 09.24

tas viņa iesniegums ir pilnīgākais murgs, viņš ir mērs, un nevar būt privātpersona ārpus darba laika, vēl jo vairāk, ka tie Ir komentāri skar viņa profesionālo darbību, nevis, privāto dzīvi, un amatpersonu kritika atļauta plašā diapazonā, arī neargumentēta, kur nu vēl viedoklis, jo dem. valstī augsta amatpersona pēc noklusējuma no daļas savu tiesību atsakās.
Pat, ja kāda Latvijas tiesa kādā ārprāta lēkmē var to Ir notiesāt, ECT to noteikti atcels.
Ušaskovs ir no tiem cilvēkiem, kurus varai nedrīkst laist ne tuvumā, arvien vairāk parādās autoritarās vai “padomiskās” tendences – neiecietība pret kritiku, konflikti ar presi, prese ietekmēšana, preses izdevumu vadības maiņa, autoritārs vadības stils, utt., bīstams cilvēks, ja tiek pie varas, galīgi ne demokrāts un ne liberālis, īsts “sovoks”, kaut, it kā jauns cilvēks, kurš padomju režīmā dzīvojis minimāli.
Iespējams, arī pats to saprot,bet, grib uztaisīt sev lētu PR, lai pēc tam atkal var bļaut, ka tiek pārkāptas viņa tiesības etniskas izcelsmes dēļ, un arī uz to turpināt taisīt PR.

+26
0
Atbildēt

4

    austrisv > mary75 30.10.2012. 09.54

    Varbūt Ušakovam patīk , ka ar žurnālistiem izrēķinās , kā ar Jēkabsonu savulaik. Te var redzēt, ko vara izdara ar vienu cilvēku!
    Vai tāpēc neviens līdz šim neuzdrošinājās kritizēt RD saimniecisko darbību, ka juta, kā Nils var izrēķināties ar kritizētājiem. Jāpriecājas,ka nav vēl kā Krievijā.

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > mary75 30.10.2012. 09.57

    ——-dzeris49 (..) Iespējams, arī pats to saprot,bet, grib uztaisīt sev lētu PR, lai pēc tam atkal var bļaut, ka tiek pārkāptas viņa tiesības etniskas izcelsmes dēļ, un arī uz to turpināt taisīt PR. ==============================================================================
    Iespējams, ka ‘dzeris49’ bija Dita Arāja, jeb vakar Dita, šodien ‘dzeris’ ? Kas apmaksās tiesnešu darbu – tas var turpināt baudīt reālās demokrātijas reālos labumus – un turpināt uzdot ”nezinīšu” jautājumus:

    ‘Vai sabiedrībai vajadzētu maksāt par tukšumu, mielēm un politiķu reklāmu….?’

    Ļaujiet Lembergam runāt?

    http://www.ir.lv/2012/10/25/laujiet-lembergam-runat

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > mary75 30.10.2012. 10.03

    Bet. Varbūt Ušakovam patīk , ka ar žurnālistiem izrēķinās , kā ar Jēkabsonu savulaik. Te var redzēt, ko vara izdara ar vienu cilvēku!
    __________________________
    Varbūt atceries, kāds prieks valdīja internetā, kad piekāva Gardu? Vai kāds MM par to satraucas? Vai žurnālisti t. sk. IR iestājās par Jākobsonu, kuram līdz šim brīdim nav atdoti cietie diski? Ko pārmest Ušakovam – viņš ir mums naidīgas valsts patriots…

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > mary75 30.10.2012. 10.21

    Ino, tam nu gan piekrītu, jo ar krievvalodīgajiem žurnālistiem auklējas vēl joprojām, pie tam ar tādiem , kuri visu laiku izplata Latvijai un latviešiem naidīgu melu kampaņu. Nezinu, kas par to ir atbildīgs! Šitāda mīkstmiesība, man personiski liek domāt, ka vēl joprojām dzīvojam lielajā impērijā. Kaut vai tas piemērs ar ārzemju latviešiem unprotestu pret Zatlera plāniem , kurus toreiz paņēma policijā SC lojālie policisti, aģitējot, ka SC taču ir laba partija. Pilnīgi nekāda atvainošanās no policijas puses vai sods par demokrātijas pārkāpšanu no policistu puses.Izskatās, ka Ušakovs pilnībā ir sev apkārt nodrošinājis sev un tikai Sc lojālus cilvēkus, kuru mērķi ir atkal pilnībā nodrošināt Ušakova varu Rīgā kopā ar visiem zināmo un veco kleptokrātu Ameriku, pilnībā un par katru cenu, novācot no ceļa vai iebiedējot jebkuru žurnālistu, lai tas netraucē! Šoreiz tas ir Ozoliņš, jo bez latviešu elektorāta taču pie varas netikt tādiem Rīgas goda laupītājiem!

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

runivs 30.10.2012. 09.02

Pirms kļūšanas par Rīgas pašvaldības vadītāju Ušakova kungs bija salīdzinoši pieticīgs un simpātisks jauns cilvēks.
Taču šodien, iespējams, viņš vairs nejūt mēra sajūtu, jo, kā minēja viens mans kaimiņš, Ušakova kungs savā pašpārliecinātībā un vienīgās patiesības paušanā aizvien vairāk sāk līdzināties “jaunā krieva” tēlam.

+21
-2
Atbildēt

4

    Sanšains > runivs 30.10.2012. 11.08

    Pirms kļūšanas par Rīgas pašvaldības vadītāju Ušakova kungs bija salīdzinoši pieticīgs un simpātisks jauns cilvēks.
    =========================================
    Tiešām? Manuprāt, šāda “atziņa” tikai parāda, ka Jums nekavējoties būtu jāpārstrukturē sava domāšana, ieviešot tajā daudz vairāk kritiskās domāšanas elementu.:)

    Varbūt Jums ir nācies “vilties” arī Mārī Gailī, Šleserā, Kalvītī un Andrī Bērziņā (LC)? Man nudien ne.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    valdis > runivs 30.10.2012. 11.16

    Vai mēs tagad saprotam, ko nozīmē Rīgas mēra nopietna, izsvērta kandidatūra? (Šis A.Šlesera mantojums ir smaga mācība.)
    Jādomā uz priekšu un visā nopietnībā, nepieļaujot gadījuma kandidatūras, lai šis murgs paliek pagātnei.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > runivs 30.10.2012. 11.47

    Haris. Pieliku +:) Vai deputāti saeimā nejūtas jau kā 1991. gada augusta dienās?:)

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    runivs > runivs 30.10.2012. 16.03

    Visiem jau, godātais, nav dotas tādas spējas kā “nekavējoties pārstrukturēt savu domāšanu”:-)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Janis 30.10.2012. 09.01

Tas par to reizēm mēru, reizēm nē (“balsoju PAR kā privātpersona, ne kā mērs”) aizdomīgi līdzīgs kāda bijušā mēra nostājai.

+9
0
Atbildēt

1

    Victor > Janis 01.11.2012. 15.31

    nosolijos vairs neņemt tos ātros kredītus, bet ieraudzīju ka Ātrais.lv uz 3 dienām pa velti var dabut, šad tad noder…..

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam