Ušakovs deklarē – neatbalstīs parakstu vākšanu referenduma ierosināšanai

146

Komentāri (146)

juhans 04.09.2012. 06.44

Kaut kāds Ušakovs kaut ko pateicis. Nu un tad? Nesaprotu šai sakarībā 2 lietas:
1) Kāpēc masu saziņas līdzekļiem tūlīt jāseko visam, kas izbirst no Ušakova mutes, un tas jātiražē?
2) Kāpēc “Ir” komentētājiem ar tādu aizrautību jāplucina tās domu driskas, ko sniedz šādi “avoti”?
Vai tad nav nekas jēdzīgāks, par ko runāt? Piemēram, kā sokas prezidenta konstitucionālo tiesību komisijai vai Saeimas juridiskai komisijai?

+1
0
Atbildēt

0

dace_ampermane 03.09.2012. 22.23

ušakovs, super eye un krusttēvs- visi no vienas kompānijas :))

+4
-1
Atbildēt

0

Egitazz 03.09.2012. 16.12

…par SC deputāta šaudīšanos, par mašīnu dāvanā, par Rīgas satiksmi, par Ceļu pārvaldi, par Briežu dārzu, par izdevumiem un to slēpšanu, par apsaimniekošanu, par savējo bīdīšanu amatos, par Brīvostu – informācijas ir bijis pietiekami, tikai rezonansi sabiedrībā tas nav izsaucis, tātad – vienaldzīgi….un kāpēc žurnālistiem lieki tērēt laiku?..
====
tas viss notiek arī ar latviešu partijām, līdz ar to nav jēgas lielas rakstīt, jo paši vien tādi ir.
Nu kā kāds no vienotības tagad kritizēs SC par savējo likšanu amatos, ja tas pats Greste, kuru nu tā kaunināja par Mercedes, atkal valsts uzņēmuma valdē ielikts?

un par ko lamāt RD Brīvostas lietās, ja valsts iestādes neko nevar atrast un pierādīt un tie paši Vienotības pārstāvji nemaz tik labi neizskatās?

tur tā lieta. Ka neko nopietnu pārmest nevar.

+2
-10
Atbildēt

6

    andris902 > Egitazz 03.09.2012. 17.39

    …Kolpant…cik stipras brilles Tu lieto?…

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    māsa > Egitazz 03.09.2012. 21.46

    Reizēm gadoties arī bez brilli nesaredzēt baļķi! Tā kā Ušakovs visu dara tikai slikti vai ļoti slikti, man tāds ierosinājums.
    Pateicoties Ušakovam, bērni Rīgā sabiedriskajā transportā braukā bez maksas. Ušakova iniciatīva, Ušakova lēmums!
    Tā kā Ušakovs pieņem tikai sliktus lēmumus, tad, ievēlot jebkuras citas partijas mēru, brīvbiļetes skolniekiem noteikti jāatceļ un varbūt pat jāliek vecākiem atmaksāt skolnieku nodarītie zaudējumi Rigas budžetam?
    Vai tā, vai pareizi?

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    andris902 > Egitazz 03.09.2012. 22.13

    …indulisri…ja gribam būt precīzi, tad ierosinājums skolēnus pārvadāt bez maksas nāca no Vienotības, kā līdzsvars pensionāru pārvadāšanai, ņemot vērā, ka bez maksas tiek pārvadāti arī Rīgā mītošie Krievijas pensionāri….sākotnēji SC šo priekšlikumu noraidīja un tagad to izspēlēja kā savējo, bet tās nav tās lielākās problēmas, kuru dēļ būtu šķēpi jālauž, jo tas tiek darīts bērnu labā….Vienotība ierosināja bērnus nešķirot un bezmaksas pārvietošanos piešķirt arī arodskolniekiem, taču – SC atkal to noraidīja….esmu pārliecināta, ka tuvojoties pašvaldību vēlēšanām SC piešķirs bezmaksas braucienus arī arodskolniekiem un pasniegs to kā savu labo darbu….

    …PR mašinērija Rīgas domē ir labi ieeļļota….pašiem savs TV kanāls (PBK), radioziņas, publicēšanās portālos, žurnāli glancētos vākos, kuros tiek slavināts tikai SC, it kā domē vairs nebūtu nevienas partijas….administratīvais resurs tiek izmantots uz pilnu klapi…un mēs ļaujamies, lai mums pūderē smadzenes….

    …pēc tā visa nav brīnums, ka ļautiņi sāk skaitīt – Ušakovs ir skaists, gudrs, saimniecisks, erudīts, asprātīgs un….bagāts….

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    māsa > Egitazz 03.09.2012. 22.26

    “.pēc tā visa nav brīnums, ka ļautiņi sāk skaitīt – Ušakovs ir skaists, gudrs, saimniecisks, erudīts, asprātīgs un….bagāts”

    Tā nav? Nav skaists? Nav Gudrs? Nav erudīts? Nav asprātīgs? Nav bagāts? Pat Vienotības ierosinājumu – visiem skolniekiem brīvbiļetes, izpildījis! Malacis!
    Pudierē, bet Tu zini arī tādu, kurš nepudierē un neizmanto “administratīvo resursu”? Takšu savējais!

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    andris902 > Egitazz 03.09.2012. 22.47

    ….vai tam jākļūst par normu?….

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Egitazz 03.09.2012. 23.02

    indulisri
    Kremla “zaglu un zuliku” partijas parstavjiem Latvija, SC, vel atliek tikai paris pedofilijas skandalu, lai tai pilniba atbilstu. Es domaju, ka tadi gan jau uzpeldes un tas tikai nostiprinas SC elektorata padevibu.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

My Paradise, My Rules 03.09.2012. 14.07

Piespiedu naturalizācija, integrācija un citas “grācijas” latviešu tautai nedos neko labu. To piedzīvojām gan 18. februāri gaidot, gan šodien, un tas nebeigsies nekad. Tāpēc kaut ko mainīt var tikai un vienīgi Ženēvas konvencijas attiecināšana arī uz Baltijas valstīm. Ņemot vērā īpaši nelabvēlīgo situāciju Latvijā, sevišķi skaļi par to jārunā latviešiem, pamazām iedrošinot arī bailīgos politiķus. Kāds teiks, ka Latvija šajā jautājumā ir devusi klusēšanas zvērestu, akceptējusi spārnoto domu “okupācija bez okupantiem”. Tā kā šis “vērtīgais” solījums tika izteikts bez referenduma, t. i. bez latviešu ziņas un piekrišanas, tad es vēlos zināt, kuri politiķi to deva un kas ir tie “lielie ieguvumi”, par kuriem mēs maksājam šo dārgo klusēšanas maksu.

+8
0
Atbildēt

13

    andris902 > My Paradise, My Rules 03.09.2012. 14.38

    …- “Zatlera reformu partijas (ZRP) pārstāvis Viktors Makarovs šodien sabiedriskās politikas portāla “Politika.lv” rīkotajā diskusijā “Valdības koalīcijas veidošana – sadarbības šķēršļi” izteica priekšlikumu politiskajām partijām parakstīt dokumentu, kurā tiek atzīts 1940.gada okupācijas fakts un norādīts, ka patlaban Latvijas iedzīvotāji nav ne morāli, ne juridiski atbildīgi par padomju režīma noziegumiem.”
    http://www.tvnet.lv/zinas/la...

    ….- “Nacionālās apvienības izpratnē neviena etniskā vai sociālā grupa kopumā nevar tikt uzskatīta par atbildīgu par Latvijas okupāciju un tās sekām, tajā pašā laikā apzināmies, ka Latvijas iedzīvotāju vidū var būt cilvēki, kuru atbildība par okupācijas sekām nav noliedzama.”
    http://www.tvnet.lv/zinas/la...

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Iznāk, ka latviešu tauta ir atbildīga par sekām: tā nedrīkst runāt par dekolonizāciju, tai ir klusējot jāpiekrīt faktiskajai divvalodībai valstī un absurdiem referendumiem, jāsamierinās ar nekontrolētu pilsonības loka paplašināšanu un uzturēšanās atļaujām. Mēs ne iepīkstēties nedrīkstam par starptautiskām konvencijām, kuras kaut kādu iemeslu dēļ netika savā laikā attiecinātas uz Baltijas valstīm, no valsts, kura šajā situācijā ir vainojama, nevienam nav drosme prasīt atbildību, taču visa atbildība par neapmierinātajiem civilokupantiem tiek uzgrūsta okupētajām valstīm. Brīnišķīga situācija, vai ne?

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    Latvieši izturēja tos 50 gadu zem tādu Usakovu ” kablukiem”, un izturēs arī visu šo šļuru, ko kompānija – Urbanovičs, Ušakovs, Ļindermans, Ždanoka (hahaha – “supuruga ar saviem suprugiem”)- nes uz Latviaj no Putlandes.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Sanšains > My Paradise, My Rules 03.09.2012. 15.41

    nulle:
    Un kā tu piespiedīsi Krieviju ievērot to tavu konvenciju?
    ============================================
    Ar trīskāršotu atbalstu “Pussy Riot”.

    Kā plaši un droši zināms mūsu “eirovērtību” censoņiem, “dzemdes trakuma” jezga esot spējusi sašūpot Putina režīmu – tad nu tik attiecīgi jāpieber ogles!:)

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    Egitazz > My Paradise, My Rules 03.09.2012. 16.31

    Interesanti, kas būs ar jauktām ģimenēm, kā plānots izvest?
    un vai jau zināms laiks, kad NA sāks parakstu vākšanu par izvešanu? kādus 2-3 mēnešus pirms pašvaldību vēlēšanām?

    +1
    -11
    Atbildēt

    0

    Egitazz > My Paradise, My Rules 03.09.2012. 16.34

    – “Nacionālās apvienības izpratnē neviena etniskā vai sociālā grupa kopumā nevar tikt uzskatīta par atbildīgu par Latvijas okupāciju un tās sekām, tajā pašā laikā apzināmies, ka Latvijas iedzīvotāju vidū var būt cilvēki, kuru atbildība par okupācijas sekām nav noliedzama.
    =====
    tas vēl labāks par “okupācija bez okupantiem”:))) vismaz vienu tādu zinu, Tabūnu. Ko NA plāno darīt?

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    andris902 > My Paradise, My Rules 03.09.2012. 16.48

    ….re, ku’ Ušakova satelītprojekts jau plānus kaļ skaistajai nākotnei:

    – “Gustavo: Arī latviešiem vajadzētu kārtot naturalizācijas eksāmenu…

    Jaunā politiskā partija «Skaistā nākotne» pozitīvi vērtē parakstu vākšanu referendumam par pilsonības piešķiršanu visiem nepilsoņiem.

    To intervijā «Baltkom 93,9» sacīja viens no partijas pārstāvjiem Viesturs Dūle.

    «Mēs atbalstām iespējamo referendumu. Mums šajā ziņā ir savs viedoklis, kuru mēs publiskosim nedaudz vēlāk, kad būs skaidrība, kas notiks ar šo referendumu. Pašlaik mēs vēlamies koncentrēties cīņai ar korupciju,» sacīja Dūle.

    Savukārt mūziķis Gustavo ir sašutis, ka cilvēki tiek dalīti pilsoņos un nepilsoņos. «Mana māte un brālis pēc tautības ir krievi. Viņi ir nepilsoņi, un man tas šķiet dīvaini – ja valstī ir naturalizācijas procedūra, tad tā būtu jāiziet visiem Latvijas iedzīvotājiem, taču latviešiem tā nav jāveic .Kaut kā vajadzētu visiem solidarizēties,» paziņojis Gustavo.” /apollo.lv/

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    Savs laiks spamošanai, savs laiks darbiem. Viss notiek tā, kā tam jānotiek, un tā arī būs.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    con brio
    Tāpēc kaut ko mainīt var tikai un vienīgi Ženēvas konvencijas attiecināšana arī uz Baltijas valstīm.

    Pietiktu jau ar to vien, ka atbilstosi ES valstu praksei visus no ieslodzijuma vietam atbrivotos arvalstniekus, nekavejosi deportetu, visus arvalstniekus, kuri uz Latvijas robezas piekerti ar neatlautu daudzumu precu, ari deportetu, atnemot tiem uzturesanas atlaujas un vizas. T.s. nepilsoniem, kas patiesiba ir psrs pilsoni, nosacita atbrivosana no ieslodzijumu vietam, butu pielaujama tikai ar vinu labpratigu repatriaciju un aizliegumu ES iebraukt vismaz uz 5 gadiem. Gaiss klutu daudz tiraks.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    zanE …
    ….- “Nacionālās apvienības izpratnē neviena etniskā vai sociālā grupa kopumā nevar tikt uzskatīta par atbildīgu par Latvijas okupāciju un tās sekām, tajā pašā laikā apzināmies, ka Latvijas iedzīvotāju vidū var būt cilvēki, kuru atbildība par okupācijas sekām nav noliedzama.”

    Nevar, iznemot tos, kuri piedalas 9. maija svinibas, tadejadi apliecinot savu līdzvainu visas Stalina zveribas pret Eiropas civiliedzivotajiem.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Vai tas ir taisnīgi, ka latvietim savā zemē nemitīgi jāpierāda savas tiesības uz valodu un eksistenci? Un galu galā uz tādu dzīvi, kādu viņš vēlas, nevis tādu, kāda patīk kaimiņam?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    con brio
    Vai tas ir taisnīgi

    Runas par taisnibu okupantos un vinu atbalstitajos izsauc tikai smieklus, nevajag viniem dot to prieku. Par taisnibu jaruna tikai starptautiskas organizacijas.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    nulle
    Bet nevāks tak – vieglāk ir spamot ir.lv komentāros.

    Ko tad tu tadu varonigu esi paveicis, lai latviesi visi pamestu savu dzimteni? Purkski tikai.

    0
    0
    Atbildēt

    0

egilsblums79 03.09.2012. 12.34

Kungi, lūdzu pievērst uzmanību tam ,ka SC nav teicis un arī neteiks, ka neatbalstīs rwferendumu par pilsonību.

Ušakova teiktais pēc Kremļa polittehnologu izstrādātās pieejas ir privātpersonas viedoklis, kas, pie tam, izteikts ar lielu šaubu komponenti, un, līdz ar to SC elektorātam nav saistošs.

Situācija precīzi analoga Ušakova teiktajam par okupāciju, ko NEKAD NAV APSTIPRINĀJIS SC.

+24
0
Atbildēt

0

buchamona 03.09.2012. 12.31

….Pēc politiķa vārdiem, referendums tikai palīdzētu provokatoriem, kuri vēlas pirms vēlēšanām uzkurināt nacionālo konfliktu, bet vislielākie ieguvēji no tā būtu “Vienotība”, kuras provokatoriem Ušakovs nevēloties dot ne vismazāko iespēju…++++ es nezinu vai visi Latvijas pilsoņi, kuri sevi saista ar 1918. gadā dibināto Latvijas valsti, izprot cik bīstama ir šī vietējo putinistu ” laipojošā demagoģija”, tādēļ ” pasvītrošu” pašu galveno.

SC neatzīst, ka valsts, kurā dzīvojam ir 1918. gada dibinātās Latvijas Republikas mantiniece. Šodienas Latvijas Republika SC izpratnē ir tikai valsts, kas, kā bijusī LPSR, ir atdalījusies no PSRS un de iure atzīta 1990. gada 21. augustā. SC un visādi viņu satelīti pamazām bīda mūsu valsti ” otrās republikas” virzienā ar mērķi pielīdzināt LR šī brīža NVS valstu statusam, kas savkārt nozīmē atgriešanos Kremļa ietekmes zonā.

Visa šī SC nelietīgā politika tiek bīdīta zem daždažādiem saukļiem par cilvēku tiesībām, politiskie spēki, kuri cenšas nepieļaut mūsu 18. novembra LR galīgu demontāžu, tiek dēvēti par provokatoriem un starpetniskā naida kurinātājiem. Un ir ļauži arī ” demokrātu nometnē” , kuri uzķeras uz šīs nelietības makšķeres un ir gatavi piebalsot, atbalstīt faktisku mūsu valsts likvidācijas aktu, kas būtu pilsonības “nulles” varianta ieviešana LR, kas savkārt nozīmētu politiskā kursa maiņu Latvijā.

Piesaucot savus vecākus, pieminot faktu, ka viņš pats ir “izbaudījis naturalizāciju uz savas ādas”, Ušakovs cenšas izsaukt žēlumu, iecietību pret mūsu valsts ienaidniekiem, kuru mērķos neietilpst ne žēlums, nedz iecietība ne pret mūsu tautu, valodu, kultūru, vēsturi. Ja SC nonāks pie varas – viņu revanšs būs nežēlīgs. Kā tas notiks – modelis ir mūsu acu priekšā – Rīgas Dome, kura patvaļīgi savas varas robežās interpretē gan valsts svētkus, gan piemiņas datumus un pat ārpolitiku.

Atteikšanās atbalstīt referendumu par pilsonību – tas ir tikai SC manevrs ar mērķi ” nošaut divus zaķus reizē” . Neatbalstot referendumu, SC saglabā izredzes Ušakovam turpināt sēdēt Rīgas mēra krēslā. Un vēl – ir taču skaidrs referenduma rezultāts un tādēļ ir arī skaidrs, ka jautājums par pilsonības nulles variantu pēc referenduma tiktu nolikts malā uz ilgu laiku. Ja referendums nenotiks – būs iespēja uz šī jautājuma parazitēt vēl ilgu laiku.

+17
0
Atbildēt

3

    dro > buchamona 03.09.2012. 12.41

    riņķī apkārt. Jāpacieš, jāizlīgst – viņi taču nekur neaizbrauks:) Ušakovs ir gudrs, smuks un kļūst arvien bagātāks -veiksminieks:)

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > buchamona 03.09.2012. 13.00

    gudrs, smuks un kļūst arvien bagātāks..
    ________________
    un ar pērļu kaklarotu!

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    Timurs Čuntonovs > buchamona 03.09.2012. 15.34

    Pilnīgi pareizi. Ušakovs ir vienkārši demagogs, un no viņa vienkārši pa gabalu jūtama Maskavas Putlandes smaka. Paies arī Ušakova laiks. Ar nepacietību gaidu, kad viņa seja pazudīs no visiem Rīgas pasākumiem.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

dro 03.09.2012. 11.25

V.Dombrovskis norāda, ka visas Latvijas ostas peļņu, kas iegūta no ostas darbības (infrastruktūras īres, nodevu iekasēšanas) patur sev, savukārt Tallinas osta starpību starp ieņēmumiem un izdevumiem atdod valstij.
“Nepieciešams izpētīt ieguldījumu efektivitāti – vai tiešām šī nauda tiek novirzīta Latvijas ostu attīstībai vai tā vienkārši tiek izmantota atsevišķu personu grupu interesēm, kā to var secināt pēc publikācijām plašsaziņas līdzekļos,” norāda V.Dombrovskis./Diena/.
__________________________
Lai Dombrovskim veicas! Repše zaudēja amatu, pat VVF nostājas ostu mafijas pusē.

+13
-2
Atbildēt

7

    Sandris Maziks > dro 03.09.2012. 11.43

    lno
    Kada tur pelna. Visu nopelnito un reizem vel vairak Rigas brivosta, AirBaltic, Lattelecom, Latvenergo un citu valstij piederigo, bet nekontroleto uznemumu pelna caur meitas(maitas) uznemumiem tiek noslaukta.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 03.09.2012. 11.49

    articulus. Esi Beļģijas pavalstnieks, ka drukā bez garumzīmēm?:)

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 03.09.2012. 11.57

    lno – par Rīgas Brīvostu un Loginovu – cik saprotu , tad SC ir pret nomaiņu …

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > dro 03.09.2012. 12.13

    lno
    Piedod, ne visur nemu lidz savu datoru!

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 03.09.2012. 12.17

    articulus100. Njet probļem /koroče/:) Galvenais, ka man patīk Tavi komentāri:)

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    Egitazz > dro 03.09.2012. 16.28

    ļoti labs ierosinājums! tiešam prieks, ka beidzot, pēc 3 gadu darba pie daudz svarīgākiem jautājumiem Dombrovskis atcerējās par šo!
    Bet iespējams, ka Pulkam jau viss izpētīts un izrēķināts? kā nekā ostas darba dators viņam ir un gan jau arī legālais Office ar excel arī.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 03.09.2012. 17.33

    …Kolpants….Vjačeslavs Dombrovskis Saeimā nokļuva pagājušā rudenī….
    …tāpēc – nebrauc tik dikti, lai nesanāk kārtējās aplamības….:)

    +6
    0
    Atbildēt

    0

Una Grinberga 03.09.2012. 11.00

Ušakov, vai tad tik grūti savai mātei pamācīt latviešu valodu? Katru reizi, kad ierodies ciemos, iemāci kādu frāzi, ja jau ejot sabiedrībā tiek bāzta ausīs vate, lai nedzirdētu latviešu valodu. Tā jau ir – pilsonība ir sarežģīts jautājums – nav jau valsts izdots talons, ko apmaina pret pilsoņa pasi: ir jāiemācās pateikt “labdien!”, Satversmes pirmie 6 panti un himna.

+22
-1
Atbildēt

1

    Egitazz > Una Grinberga 03.09.2012. 16.22

    uztaisiet aptauju latviešiem, lai pasaka himnas vārdus un autoru, satversmes pirmos 6 pantus, saules kaujas datumu un uzraksta sacerējumu ar kļūdu mazo skaitu. baidot, ka labi rezultāti būs tikai pēdējā uzdevumā.

    Jo pat es, kuram runas valoda ir samērā laba, rakstu ar vairākām kļūdām un tikai spellers palīdz tās novērst.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

Aga, Čirka 03.09.2012. 10.58

 
Noklusēts palika: “..tomēr kā privātpersona es to atbalstu un parakstīšos.”

Māris Zanders šorīt Radio SWH jau pareizi pateica, ka tagad Ušakovs izplatījis tādu paziņojumu, bet galvenais, lai tas nepaliek tikai latviešiem, bet nonāk arī līdz krievu presei, lai tur nav klusums vai cits vēstījums (kā tas nereti bijis ar SC).

+21
0
Atbildēt

1

    Sandris Maziks > Aga, Čirka 03.09.2012. 11.39

    Kristaps
    Pietiek reizem paklausities intervijas radio Baltkom, lai saprastu krievu un prokrievisko politiku divkosigo dabu.

    +12
    0
    Atbildēt

    0

Sanšains 03.09.2012. 10.34

Jā, labāk būtu bijis, ja Ušakovs atbalstītu referendumu. Tā būtu bijis godīgāk, atklātāk. Un arī daudzi latvieši bez iebakstīšanas acī (kā valodas referendumā) nespēj apjēgt, ka būtu jāaizstāv SAVAS intereses.

Nu, redzēsim, vai Ušakovs vēl nemainīs savas domas. Galu galā daudziem krieviem šāda nostāja varētu pa īstam nepatikt. Un īsto priekšnieku taktiku mēs arī pilnībā paredzēt nespējam.

+7
-4
Atbildēt

1

    ilmisimo > Sanšains 03.09.2012. 10.59

    Jā, labāk būtu bijis, ja Ušakovs …
    __________________________________

    Ušakovs ir atklājis izsoli.

    “‘Apvainoties” un atsaukt piedāvājumu var jebkurā izdevīgā brīdī.

    Ar atkāpšanos pretinieks jāizvilina klajumā.

    +13
    -4
    Atbildēt

    0

janazakovica 03.09.2012. 10.31

usakova atbalsts ari nevienam nav vajadzigs..iezombetie 9.maija sarkanie krievi tapat visu parakstis..dod viniem varu jau rit te bus pleskavas divizija..

+12
-1
Atbildēt

0

dro 03.09.2012. 10.02

Hotjat ļi russkije voini, sprositje vi u tjišini?
I love Ušakof!:)

+9
-12
Atbildēt

3

    dace_ampermane > dro 03.09.2012. 10.11

    lno

    mi mirnije ļjuģi [un uzreiz drauds] no naš broņepojezd stoit na zapasnom puķi.

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 03.09.2012. 10.15

    …sprositje vi u tjišini?
    _______________
    gde miotrwie s kosami stajaķ?

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 03.09.2012. 13.22

    …hi, hi…šovinistu vienacis sācis rakstīt komentārus latviešu valodā, bet “pareizais” latvietis lno pārgājis uz krievu valodu, kaut latviešu burtiem….laikam tur tas “latviskums” apslēpts…..:)

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

dro 03.09.2012. 09.55

9 maja, Dinamo i Ušakov eto naše vsjo!

+8
-11
Atbildēt

0

Una Grinberga 03.09.2012. 09.53

Pareizi, Ušakov, – divās frontēs cīnīties ir grūti! Nekas, paies pašvaldību vēlēšanas un Kremļa uzdevumā varēs arī stimulēt nacionālo konfliktu. Vienīgais, vai tad nebūs par vēlu, jo, ja esošā koalīcija tiks pie budžeta veidošanas 2013.gadam un eirozona nonāks pie risinājuma, Ušakova kritika par “virtuālo” ekonomikas atlabšanu sāks daudz jūtamāk parādīties arī iedzīvotāju maciņos. Un ja vēl ieguldīs Latgalē? Ko tad? Turēsies pie Rīgas pilsētas, bet pazaudēs Latviju…

+20
-3
Atbildēt

1

    Egitazz > Una Grinberga 03.09.2012. 12.02

    stimulēs NA. Ne velti viņi tā pēkšņi sākuši teikt, ka 10 000 ir ok parakstiem. Droši vien plāno kādu parakstu vākšanu pret krievu valodu. it īpaši ņemot vērā, ka NA pozicījas Rīgā ir tik vājas-ne velti pēc Birka būšanas par mēru nākamajās vēlēšanās pat latvieši par viņu nenobalsoja un TB vispār netika Rīgas domē. Nu negribas ticēt, ka Rīgas latvieši bija tādi stulbeņi, ka nenovērtēja, cik daudz izdarīja TB Rīgā. droši vien nebija ko novērtēt.

    +5
    -10
    Atbildēt

    0

Egitazz 03.09.2012. 09.48

Ak tu neraža, neatbalsta. Tādu dāvanu neiedeva V un NA. Nu nekas, tagad dienu divas NA un V padomās un tāpat stāstīs latviešiem, ka Ušakovs faktiski atbalstīja parakstu vākšanu, jo viņš nav tieši un skaidri un nepārprotami apliecinājis savu nostāju. Vienotība varbūt vēl izdomās, ka jāprasa papildus rakstiskais apliecinājums utt.
Gan jau kaut ko izdomas.

Skaidrs ir viens- ņemot vērā nākama gada vēlēšanās un jau piedāvājumus par latvisko koalīciju, V un NA darīs visu iespējamo, lai sakaitinātu krievus un lai tie ietu parakstīties, jo tas dos cerības NA un V šo izmantot pašvaldību vēlēšanās. Jo citu punktu, uz kā varētu mēģināt dabūt rīdzinieku latviešu balsis nav, un to pati V arī atzīst. Vienlaikus būs cīņa starp V un NA, ko jau apliecina i Pabriks i “Solvitas sms”.

Ko darīt RP, nezinu, latviešu acīs viņi krīta pēc SC aicinājuma, krievu- pēc tik vieglas sava teiktā nodošanas. tā kā nekādi spilgti panākumi RP negaida, ja nu vienīgi daži procenti protesta balsojums

+6
-17
Atbildēt

5

    Una Grinberga > Egitazz 03.09.2012. 09.57

    “V un NA darīs visu iespējamo, lai sakaitinātu krievus un lai tie ietu parakstīties, jo tas dos cerības NA un V šo izmantot pašvaldību vēlēšanās. Jo citu punktu, uz kā varētu mēģināt dabūt rīdzinieku latviešu balsis nav…”
    un
    “Ko darīt RP, nezinu, latviešu acīs viņi krīta pēc SC aicinājuma, krievu- pēc tik vieglas sava teiktā nodošanas.”

    Vari pastāstīt, kur loģika? V un NA atbalsta tikai, ja pret SC un RP neatbalsta, jo par SC! Kaut ko tik neloģisku sen neesmu redzējis!

    +13
    -3
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Egitazz 03.09.2012. 11.30

    kolpants V un NA darīs visu iespējamo, lai sakaitinātu krievus

    Krievus kaitina ikviens, kurs ir par kapeiku kulturalaks, ka Sarikovs, Poligraf Poligrafovics

    +14
    0
    Atbildēt

    0

    Egitazz > Egitazz 03.09.2012. 11.43

    neesmu redzējis cik neloģiskus secinājumus no manis rakstīta.

    pa punktiem. V un NA rīdzinieku balsis var dabūt, tikai pabaidot tos ar nelāgiem krieviem. Un jo vairāk krievu parakstītos par pilsonību nepilsoņiem, jo vieglāk mobilizēt latviešus. Tāpēc V un NA tagad ir izdevīgi kaitināt krievus, lai jo vairāk ietu parakstītos. Jo ja parakstīsies kādi 20-30000, tas nav tas cipars, ar kuru baidīt.

    savukārt RP mēģina piesaistīt gan krievu gan latviešu balsis, bieži rīkojas nekonsekventi. Ja RP koķetēs ar krieviem, zaudēs latviešu balsis, ja koķetes ar latviešiem, zaudēs krievu balsis, bet piedāvāt kaut ko vienojošo nevar.

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Egitazz 03.09.2012. 12.14

    @kolpants
    Un Tu domā, ka normālam latviskajām elektorātam ir kāda cita izvēle kā starp V, NA un RP? GKR? Skaistā nākotne? Pēdējā partija? Zaļā partija?
    Paskaties dažādas aptaujas un balsošanas – lai cik arī rīdzinieki nebūtu atvērti kosmopolītiskām idejām un dialogam, normāls latviešu vēlētājs par Ušakovu nebalsos, ne jau tādēļ, ka krievs, bet tādēļ, ka viņš ar saviem darbiem un vārdiem ir pierādījis, ka neciena latvisko elektorātu.

    +20
    -1
    Atbildēt

    0

    Egitazz > Egitazz 03.09.2012. 16.17

    Nasing spešal!
    tās aptaujas ir gana interesanta lieta, bet mēdz arī mainīties. Pie tam daudz kas būs atkarīgs tieši no etniska faktora, un tagad pēc Ušakova paziņojuma gan jau mēģinās ko darīt lietas labā gan V gan NA.
    Jo V piemēram, apzināti no sevis atcirta dažu krievu balsis pēc ideja veidot latvisku koalīciju.

    izvēle gan būs, iespējams Repše un Jaunups ko saceps. Un kurš jums vainīgs, ka no V sanākusi TP-2?

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

dace_ampermane 03.09.2012. 09.39

Saimnieki teikuši: ATKLĀti referendumu neatbalstīt, bet dot ārkārtīgi pievilcīgas brīvbiļetes skolēniem tramvajā.

+20
-2
Atbildēt

0

ilmisimo 03.09.2012. 09.39

Ušakovs deklarē – neatbalstīs parakstu vākšanu referenduma ierosināšanai
____________________
Aizejot – paliek.

Neatbalstot- atbalsta.

elastīga taktika.

Galvenais naidnieks nu Vienotība.

Izmantos izdevību- Āboltiņa izsvilpta, ar Zaķi škandāļs.

Un kuratori saka:

Ņil, jāzāģē, kur plānāks, jārok, kur mīkstāks.

+21
-7
Atbildēt

2

    dro > ilmisimo 03.09.2012. 10.00

    lama. Par spīti mīnusiem lai Tev laba veselība:)

    +10
    -12
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 03.09.2012. 10.18

    .. mīnusiem..
    ______________ >lno

    Paldies. Tev arīdzan.

    Mazliet pārfrāzējot kādu R.L. Stīvensona personāžu:

    mīnusi nekož.

    +15
    -5
    Atbildēt

    0

dro 03.09.2012. 09.32

Virtuoza demagoģija, bet atrodams arī savs patiesības grauds – Pabriks pēkšņi kļuvis ļoti nacionāli noskaņots, gluži tāpat kā kādreiz pirms saeimas vēlēšanām nespēja akceptēt atsacīšanos no Abrenes, bet pēc vēlēšanām jau noskaņojums mainās…

+16
-6
Atbildēt

83

    Sanšains > dro 03.09.2012. 10.13

    Glumais Pabriks kā vienmēr cenšas spēlēt uz visām pusēm.

    Vakar, piemēram, viņš tviterī “prātīgi” raksta par imigrāciju:
    “Neesam vairs padomju okupācijā un paši varam lemt par imigrācijas politiku. Baidos, ka iztikt bez tās nevarēsim, ja gribam ekonomisko izaugsmi.”
    https://twitter.com/Pabriks

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 03.09.2012. 10.43

    …lno…..greizsirdības lēkme sākusies?….ak, nelietīgais Pabriks un Vienotība – iebraukuši NA lauciņā, atņēmuši “latvisko” spainīti un lāpstiņu ar kuru tiesības spēlēties tikai NA….un citi, lai neiedomājas pat kaut ko bilst, jo tad arī SC ir noderīgs, lai plecu pie pleca apkarotu “nepareizos” latviešus….to jau NA ir nodemonstrējusi 10.Saeimas laikā gan balsojumos pret budžetu, gan parakstu vākšanā par māmiņu algām kopā ar SC un PLL, gan SC noderēja Štokenbergu apkarojot….tagad atkal noderēs SC, jo greizsirdība paralizē smadzenes….

    +15
    -20
    Atbildēt

    0

    dro > dro 03.09.2012. 10.49

    zanE. Nu kā gan Tu varētu neaizstāvēt Štokenbergu – meli taču vieno:) Ar greizsirdību Tev būs jācīnās vienai, jo man atšķirībā no Tevis nav mīlas jūtas ne pret vienu partiju. Man svarīga tikai nacionālā ideoloģija – ja tās nav, tad arī valsts nosaukumam nav jēgas.
    Tu man sāc atgādināt Klāru Pettači; interesanti, kurš Vienotības personāžs ir Tavs Musolīni?:)

    +16
    -12
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 03.09.2012. 11.04

    …aha!…ideoloģija, kur var biedroties ar Tevis nīstajiem ienaidniekiem, lai celtu popularitāti….nu, ja – ja to dara Tavējie, tad viss uz ūsiņu….kļūsti aizvien līdzīgāks SC fanu klubam, tiem arī – viss, ko dara viņējie, atzīstams par labu esam….tieši tādi paši bezprincipu atbalstītāji ir NA….
    ….meti akmeni Vienotībai, bet uzmeti uz savām kājām….

    +11
    -14
    Atbildēt

    0

    dro > dro 03.09.2012. 11.08

    zanE. Neticu, ka tādus tekstus var rakstīt, atrodoties pie pilnas apziņas:)

    +14
    -12
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 03.09.2012. 11.16

    nulle – pāris dienas atpakaļ jau to cilājām – paskatoties statistiku un prognozes ir skaidrs , ka bez imigrācijas mēs vienkārši te izmirsim. Ja mēs sevi atražojam tikai ~66% apjomā paaudzes laikā , tad virziens ir skaidrs . Un tā nav tikai mūsu problēma , mūsu kaimiņi cīnās ar tieši to pašu …

    +11
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > dro 03.09.2012. 11.16

    nulle. Nu pastāsti mums, mūsdienu Kolumb, kur tad tu tik neesi bjis? ASV nebiji, Malaizijā, Taizemē nebiji, Āfrikā nebiji…Kur vēl neesi bijis?:)

    +8
    -11
    Atbildēt

    0

    Sanšains > dro 03.09.2012. 11.18

    Zane –

    Negribētos te izvērst tēmai neatbilstošu diskusiju, bet, ja jau, ta jau –

    Tepat blakus rakstā varam iepazīties ar informāciju (atgādinājumu), ka Ušakova padomnieks ir Ēriks Teilāns, “Vitronic” īpašnieks. “Vitronic”, kas savus radarus noņēmusi “Novaja volna” laikā. “Vitronic”, ko acīmredzot “bīdīja” Mūrniece no “Vienotības”. “Vitronic”, kas bēdīgi slavens ir jau tāpat, bez visām mūrniecēm.

    Raksturīgi, ka žurnālisti nespēj “noķert” Teilānu, jo tas “vairākkārt aizbildinājies ar to, ka atrodas Krievijā”.
    http://www.ir.lv/2012/9/3/raidijums-uznemums-fotoradarus-atsledz-jauna-vilna-laika

    +12
    -7
    Atbildēt

    0

    Sanšains > dro 03.09.2012. 11.21

    klusais:
    paskatoties statistiku un prognozes ir skaidrs , ka bez imigrācijas mēs vienkārši te izmirsim.
    =====================================
    Jums tas acīmredzot ir skaidrs. Man ne – es bāžu galvu smiltīs.:) Jo apzinos, ka valstī nomainot populāciju, nācija un kultūra nesaglabājas, tāpēc imigrācijas pieļaušana ir kas vēl daudz ļaunāks par vienkāršu izmiršanu, jo izmirstot, vismaz dažu paaudžu laikā mūsu nācija vēl varētu EKSISTĒT.

    +13
    -10
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > dro 03.09.2012. 11.24

    lno Butu redzejis, ka izskatas komentari pie nepilnas apzinas!

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > dro 03.09.2012. 11.26

    nulle
    Pabriks drosi vien domaja tavejos no Aizzilupes. Pricom te Sengena?

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 03.09.2012. 11.28

    Haris – tad ko darīt? Varbūt novilkt ap Latviju žogu un iet Jūsu piedāvāto ceļu – ” izmirstot, vismaz dažas paaudzes mūsu nācija varētu EKSISTĒT.” Cik saprotu , tad loģiskāko ceļu – radīt bērnus pietiekamā skaitā dažādu motīvu dēļ daudzi nav gatavi iet… Var jau būt , ka es par Jums kļūdos un Jūs audziniet 3-4 bērnus , tad atvainojos.

    +10
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > dro 03.09.2012. 11.29

    nulle. Vai tad esam jau sasnieguši ASV dzīves līmeni, ka mums jau būtu jābūvē sienas?

    +8
    -9
    Atbildēt

    0

    dro > dro 03.09.2012. 11.32

    klusais. Tu taču mums esi daiļā dzimuma siržu lauzējs! Vai tad tiešām vienmēr pa tukšo?:)

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 03.09.2012. 11.34

    lno – kādu saiti vari iemest ?
    Vai tikai zvanot – 2986…. :)

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > dro 03.09.2012. 11.35

    klusais. Labs!:) Nevaru:)
    Pilnu Nr. gan varēji uzrakstīt.

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 03.09.2012. 11.38

    lno – parakājies savā telefonu grāmatā :)

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > dro 03.09.2012. 11.39

    klusais.Man nav tādas:)

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 03.09.2012. 11.41

    lno – telefons Tev arī nav? :)

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > dro 03.09.2012. 11.43

    klusais. No pagājušā gadsimta, pāris kg smags. Nr. neuzrāda un neieraksta:)

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    Sanšains > dro 03.09.2012. 11.43

    klusais, nulle –

    Lai cik tas šobrīd neizklausītos īpatnēji, pieļauju, ka nākotnē varētu arī nākties izstāties gan no Šengenas zonas, gan arī sētu taisīt – piemēram, ar Krieviju. Neaizmirsīsim, ka pat “pārskatāmā” pagātnē ir notikušas pavisam īpatnējas lietas – gan PSRS sabrukums, gan 2. pasaules karš. Kāpēc gan lai tikpat “pārskatāmā” nākotnē nenotiktu pat vēl pārsteidzošākas lietas? Galvenais vispār sevi saglabāt – tad jau redzēs, kādi būs apstākļi un iespējas.

    Tas ir salīdzināms ar atsevišķu indivīdu: ja man, piemēram, kādā dzīves posmā klājas grūti, vai tāpēc man jāatmet visam ar roku, jākļūst atkarīgam no antidepresantiem?

    klusais –
    Jā, manu bērnu skaits ir lielāks par 2, bet mazāks par 4.:)

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > dro 03.09.2012. 11.47

    Haris. tad jau mēs esam radinieki:)

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    My Paradise, My Rules > dro 03.09.2012. 11.52

    Jā, imigrācija ir ļoti nepieciešama, jo mums jau nepatīk vairs ne laukos strādāt, nedz arī protam biznesu veidot. Mehāniska tautas taisīšana neko nedos. Ir jāatgūst darba tikums. Bet, protams, vieglāk jau imigrēt, bet pašiem. pie datoriem sēžot, cīnīties par labām sociālajām garantijām.

    +18
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 03.09.2012. 11.53

    Haris – tad atvainojos un ceru ,ka bērni var vai varēs pateikt to pašu.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > dro 03.09.2012. 11.54

    con brio. Zelta vārdi.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 03.09.2012. 11.58

    klusais..pāris dienas atpakaļ jau to cilājām…
    _______________________
    Vai piedalījaties konkursā uz ziloņkopēju vietu zoodārzā?:)

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 03.09.2012. 11.58

    Jā, manu bērnu skaits ir lielāks par 2, bet mazāks par 4.:)
    _______________________–
    24?

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    Sanšains > dro 03.09.2012. 11.58

    lno –

    Kā teica amizanti slavenais Garkalnes novada Domes priekšsēdētāja dēls Mārcis Bauze – Krastiņš:
    “Mēs visi kaut kādā mērā esam radinieki”.:)

    http://www.youtube.com/watch?v=VYhwHV36E0U

    2. minūte, 14. sekunde.:):)

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 03.09.2012. 12.01

    lno – cik reizes pārlasi komentus ?

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Sanšains > dro 03.09.2012. 12.07

    lama –

    24 bērni? Gribētos gan.:) Tad būtu izredzes, ka varbūt kaut kas tur izdotos.

    4 sliņķi, 4 nepiemērotu profesiju izraudzījušies, 4 uz ārzemēm aizdauzījušies, 4 hedonisti (tēti neklausot), 4 sorosisti (tētim spītējot), 2 (8,3% no 24) geji.

    Nu, tad kādi divi kārtīgi cilvēki sanāktu.:)

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > dro 03.09.2012. 12.10

    nulle
    Ne jau “vislatviesi” vainigi, bet viltvarzi “reformatori”, kuru vainas del nav iespejams atcelt Latvijai bistamo SC/LPP/LC/TP/ZZS pienemto uzturesanas atlauju dalisanu krievijas banditiem un cekistiem.

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > dro 03.09.2012. 12.13

    klusais..bez imigrācijas mēs vienkārši te izmirsim…
    __________________
    Ar imigrāciju kļūsim nemirstīgi?:))

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 03.09.2012. 12.14

    …Haris….pareizi!…par cīņu biedriem no SC – nedrīkst neko sliktu teikt, nebūs atbalsta pleca, lai vienotos pret “nepareizajiem” latviešiem….
    ….vai Mūrniece lika noņemt radarus Jaunā viļņa laikā?….vai viņa bremzēja uzstādīšanu?….tandēms – Ušakovs + Teilāns tik balti un pūkaini, gluži kā savējie, vai ne, Hari?….

    +8
    -10
    Atbildēt

    0

    dro > dro 03.09.2012. 12.19

    Jā, zanE, mčitsa troika, vējš pūš…tāds ātrums, ka galva reibst un nav laiks pat padomāt:)

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 03.09.2012. 12.21

    Zane – nezinu vai tas kur presē bija , bet radaru uzstādītāji pazaudēja piķi Krājbankā :) Tas informācijai .

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 03.09.2012. 12.22

    >Haris
    Gluži manas domas. No tās pašas(starp 2 un 4) pozīcijas.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 03.09.2012. 12.23

    klusais lno – cik reizes pārlasi komentus ?
    _______________________
    lno pārsniedz klusi noteikto limitu?

    Uzraudzīt un sodīt!

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 03.09.2012. 12.25

    …Klusais….informācija par LK bija, tikai – kā jau teici, te ļaužiem grūti loģisko ķēdīti saveidot….:)

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > dro 03.09.2012. 12.30

    zanE, klusais. Turaties kopā kā zāģa zūbs pī zūba:)

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > dro 03.09.2012. 12.32

    klusais
    Neko nepazaudeja. Vini deklareja, ka Krajbankas bankrota del neguva apsolito kreditu, bet par gaidamo bankrotu Usakovs jau zinaja krietni, pirms izputinaja taja 10 miljonus ridzinieku naudas.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 03.09.2012. 12.32

    lno – Tev gan vienam grūti :(

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 03.09.2012. 12.34

    no klusais..pāris dienas atpakaļ jau to cilājām..
    ________________
    Probļemi stāv…. jautājumi cilājas?

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

    Sanšains > dro 03.09.2012. 12.34

    Es tā saprotu, ka “Novaja volna” laikā radari būtu atstāti, ja vien nebūtu gadījusies Krājbankas nelaime.
    Un arī par Ušakova padomnieku Teilāns droši vien kļuva tā paša iemesla dēļ.

    Beidzot spēju saskatīt loģisko ķēdīti.:)

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > dro 03.09.2012. 12.34

    articulus. Neaiztiec zilupiešus – noslīksi mīnusos:) Galvenais ir “Izlīgums”:

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 03.09.2012. 12.36

    articulus 100 – var jau būt , ka arī tā , man gan teica ,ka pazaudēja , bet nu labi :) Un par to ,ka Ušakovs zināja par bankrotu stipri iepriekš es nevaru komentēt , bet cik noprotu Tev vairāk informācijas :)

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > dro 03.09.2012. 12.38

    klusais. Toties var labi izgulēties:)

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 03.09.2012. 12.43

    lno – jā ,kā tai tautas dziesmā – Jauns ar jaunu tā gulēja , ūdens cauri netecēja Vecs ar vecu tā gulēja, Žīds ar kuili cauri skrēja.

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > dro 03.09.2012. 12.43

    Haris. Vēl vajadzēja piebilst, ka Zane nekad nekļūdās:)

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    Sanšains > dro 03.09.2012. 12.46

    klusais –

    Nebiju dzirdējis tādu tautas dziesmu.:)

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > dro 03.09.2012. 12.46

    klusais. Vai tad nu ir tik ļoti jauna? Varbūt savu “ģevičju gruģ zavjazala uzlom na spiņe”?:)

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 03.09.2012. 12.50

    Haris – tad būsi ko jaunu uzzinājis :)
    Es nenācu šai vietā(i)
    Savu miegu izgulēt(i).

    Piedz.
    Trai-rai-rai ritam, trai rai rai ritam
    Trairai rallalā, trādi ralla-lā.

    Nācu ēst(i), nācu dzert(i),
    Nācu jautri padziedāt(i).

    Ja es būtu to zinājis,
    Ka tik jauki šai vietā(i).

    Es būt` sievu līdz paņēmis
    Ar visiem(i) bērniņiem(i).

    Tie palika aizkrāsnē(i),
    Vēderiņus kasīdami.

    Visa mana naba niez(a),
    Kā es gribu brandavīnu.

    Kad iedzēru brandavīnu,
    Tad nabiņa neniezēja.

    Kad iedzēru juhaidriku,
    Nospārdīju Miku pliku.

    Mūsu ciema meitiņām(i)
    Triju taku vēderiņi.

    Pa pirmo žīdi brauca,
    Pa otro čigāniņi.

    Pa trešo ciema puiši
    Žagariņus vizināja.

    Jauns ar jaunu tā gulēja,
    Ūdens cauri netecēja.

    Vecs ar vecu tā gulēja,
    Žīds ar kuili cauri skrēja.

    P.S. Dziesmās mēdz būt vairāki pantiņi :)

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 03.09.2012. 12.52

    lno – cik sapratu , tad Tu jau par to gulēšanu …. , es tik tautas dziesmu piemeklēju :) Varbūt ir kaut kas par zāģa zobiem ?
    lno – kas ir grug ?

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > dro 03.09.2012. 12.57

    lno
    Ne jau zilupiesus, bet vinejos, aizzalupiesus.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Sanšains > dro 03.09.2012. 12.59

    klusais:
    Dziesmās mēdz būt vairāki pantiņi :)
    ====================
    Tā viš i.

    Paskat, cik ļoti pozitīvi mūs visus noskaņo daiļā Ušakova maigais lēmums.

    http://www.kasjauns.lv/lv/bildes/Latvija/00.2011/17.10.2011/Usakovs_kundze.jpg

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > dro 03.09.2012. 12.59

    klusais
    Ne jau no zila gaisa iegruda ridzinieku naudu sava drauga banka, nav jau naivais Pauls

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 03.09.2012. 13.02

    articulus 100 – es nedomāju, ka no zila gaisa, tāpat es nedomāju, ka zināja par maksātspējas draudiem. Šinī gadījumā to nevajadzētu saistīt kopā.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > dro 03.09.2012. 13.04

    Nezinu, kas ir grug. Vai esmu kaut kur pārakstījies? Jauki,ka turpini Barona iesākto. Kur glabā Dainu skapi, uz jahtas?:)
    Pagaidām visu gaišu:

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 03.09.2012. 13.06

    Haris – Ušakovs ( patīk mums tas vai nē )spēj lieliski komunicēt . Cik no latviešu elektorāta viņš ir piemuļķojis? Kapēc? Kapēc velns parāvis prese neko nerok par rebēm RD? Ir kādam atbilde?

    +11
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 03.09.2012. 13.08

    lno – “ģevičju grug zavjazala uzlom na spiņe”
    Dainu skapis jau tagad elektronisks :)

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 03.09.2012. 13.16

    ? Kapēc? Kapēc velns parāvis prese neko nerok par rebēm RD? Ir kādam atbilde?
    _____________________________
    Vai atceries kādas likstas piemeklējas Kolumbu pēc Amerika”‘s atklāšanas?

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 03.09.2012. 13.25

    lama – īsti nesapratu , ko domāji … To , ka atpakaļceļā Santa Maria avarēja? Vai kas cits?

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 03.09.2012. 13.25

    nulle – nezinu :(

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Sanšains > dro 03.09.2012. 13.56

    lama –

    Arī es nesapratu Jūsu repliku par Kolumbu.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 03.09.2012. 13.56

    …Klusais…”Kapēc velns parāvis prese neko nerok par rebēm RD?”

    …viss ir gauži vienkārši – ir pieprasījums, ir piedāvājums….ir daži raksti par RD un SC parādījušies, bet latviešu sabiedrībai tas nav bijis interesanti, vien daži komentāri un – klusums!….krievu MM nekas slikts par RD neparādīsies, tas nav iespējams un latviešiem jāgrauž savējie…tur ir noiets, tur ceļas reitingi un tirāža, tur var nedēļām žļembāt izmestas puspatiesības….tas ir aizraujoši!….

    …par SC deputāta šaudīšanos, par mašīnu dāvanā, par Rīgas satiksmi, par Ceļu pārvaldi, par Briežu dārzu, par izdevumiem un to slēpšanu, par apsaimniekošanu, par savējo bīdīšanu amatos, par Brīvostu – informācijas ir bijis pietiekami, tikai rezonansi sabiedrībā tas nav izsaucis, tātad – vienaldzīgi….un kāpēc žurnālistiem lieki tērēt laiku?….

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 03.09.2012. 14.11

    nulle – tapēc arī jautājums kapēc neviens nesatraucas par korumpantiem krieviem RD … Paši sevi apkarojam …

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 03.09.2012. 14.12

    Vai kas cits?
    _____________
    Jūrnieki dumpojās , un beigu galā cileku Spānijā apsūdzēja sazvērastībā un ieslēdza važās.

    Atklāt Ameriku ne vienmēr ir droši.

    Tādēļ jau mēris ir Ušakovs nevis Kolumbs.

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 03.09.2012. 14.24

    ..As a result of these testimonies and without being allowed a word in his own defense, Columbus, upon his return, had manacles placed on his arms and chains on his feet and was cast into prison to await return to Spain. He was 48 years old….

    http://en.wikipedia.org/wiki/Christopher_Columbus#Governorship_and_arrest

    tā notiek.

    ja atklāj Ameriku.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 03.09.2012. 14.25

    lama – vai nebijā tā , ka dumpojās Haiti kolonisti un aizsūtija Kolumbu važās atpakaļ uz Spāniju , bet tas bija trešās ekspedīcijas laikā ? Un tas beidzās ar titulu zaudēšanu , bet karaļa labvēlība tika atgūta?

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 03.09.2012. 14.35

    nulle – jāapkaro ir visi korumpanti, tikai par dažiem neliekas zinis :)

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > dro 03.09.2012. 14.59

    nulle. Man liekas tieši otrādi – latviešu korumpantus vajag apkarot pirmos.
    _____________________
    Varēji neteikt:) Tūdaliņi netiek galā ar Lembergu, bet kremļa oligarhus nospiedīs kā mušas:)

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 03.09.2012. 15.32

    >klusais
    skat.:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Christopher_Columbus#Later_life

    Vēl jau bija arī Amerigo Vespuči….

    Kolumbs varētu būt žurnālists…

    Un Kolumbs varētu būt arī katrs viens mēris,kma jāmāk sadzīvot ar Vespuči..

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    piziks > dro 03.09.2012. 15.59

    Pabriks runīgs kļuvis…

    Runā gan diezgan lempīgi, — kaut vai par Uzvaras pieminekli Pārdaugavā. Diez vai kādam.lv būtu vajadzīgs un valstiski izdevigs “hajs” ar “uzvaras” ansambļa nojaukšanu. To ansambli gudrak būtu — beidzot! — pabeigt. Pabeigt, atbilstoši tā autoru iecerei, — iecerei, ko sakropļoja LKP CK senīlie ideoloģiskie cenzori. Iecere paredzēja bērna tēlu uz sievietes pleca. Varētu būt papildinājums, — bronzā lietu bērna tēlu uz sievietes pleca spoži nopulēt un to turpmak uzturēt pulētu, tadējādi uzsverot gan to, ka “uzvarētāji” atkartoti okupētās teritorijas/Latvijas bērnus nesaudzēja, bet gan izsūtija, atņēma tiem tiesības uz dzīvibu, veselību, izglītību… un uzsverot arī to, ka tieši bērnu kā Latvijas nakotnes simbolu no ansambļa izplēsa to pašu “uzvarētāju” vārdā.

    Un, ja “uzvaras” ansambli pabeigtu atbilstoši sākotnējai pamatidejai, uz ansambli šovinistiskie neoimpēristi tik naski vairs bariem nemestos, jo spoži pulētā bronza bērna tēlā būtu atgādinājums par “uzvarētāju” uzvedību pēc “uzvaras”, šāda pieeja neoimpēristus mulsinātu, bremzētu un — galvenokārt — atņemtu tiem pašpiešķirto ideoloģisko handikapu. Papildus — šāda rīciba pozitīvā nozimē Latvijai pievērstu uzmanību ar spēju problēmas risnāt ar pozitivu izdomu.

    Pat PR materiāls “uzvarnieka” pabreigsanai jau gatavs: Jura Podnieka dokumentālfilma “Veļ Sīzifs akmeni”.
    Un, ja vēl atjaunoto bērna tēlu tumsā attiecigi izgaismotu, — atstājot sarkanplintniekus pelnīti simboliskā tumsā, — ansamblis tur mierīgi varētu stāvēt un postsovetiskajiem šovinistiskajiem neoimpēristiem erekcija ansambļa tuvumā būtu stipri vājināta. Arī 9. maijos.

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 03.09.2012. 16.54

    …Optiskais Tēmeklis….ideja ļoti laba un atbalstāma, tikai – kamēr “pērļu zvejnieks” sēdēs Rīgas mēra krēslā – idejas realizācija diezgan apšaubāma…taču…šīs idejas realizācija varētu būt viens no stimuliem, lai mainītu spēku samērus RD….

    ….būtu vērts šo domu attīstīt tālāk….tā teikt – jācīnās ar viņu pašu ieročiem….

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > dro 03.09.2012. 17.20

    Ja man kāds saskaņas atbalstītājs atgādina par Balvu policistu lietu – ko man viņam atbildēt?
    _______________
    Saki, ka esi nulle:)

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 03.09.2012. 18.35

    lama – un kas interesanti, tad Amerigo ceļojumi uz Jauno Pasauli ir ar piebildi, ka tie varētu būt nenotikuši :)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > dro 03.09.2012. 18.39

    klusais. Diez vai tu noķersi lamu uz mušpapīira -:)

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 03.09.2012. 19.10

    .. Amerigo ceļojumi uz Jauno Pasauli ir ar piebildi, ka tie varētu būt nenotikuši :)
    ______________ protams.

    Amerigo mierīgi dzīvuo RD….

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > dro 03.09.2012. 20.21

    klusais
    Kapēc velns parāvis prese neko nerok par rebēm RD? Ir kādam atbilde?

    Rok pietiekosi, varbut lidz ritam pietiks laiks visu izlasit
    http://www.kompromat.lv/index.php?docid=search
    http://www.tribine.lv/ekonomiska-krize/Saskanas-centrs-viskorumpetaka/10309
    Tas ka vins vel nesez, izskaidrojams tikai ar to, ka pagaidam valdosa koalicija vinam ir lidzdalibnieki.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 03.09.2012. 20.26

    lama – sapratu jau sapratu :) , es tikai minēju ka tā 15/16 gs. Amerigo veikumiem ir neliela neticības ēna :)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > dro 03.09.2012. 20.42

    Paldies, ZanE, par idejas atbalstu! Domāju, ka, solīdi un civilizēti spiežot, pat Ušakovam būtu grūti iebilst pret autoru sākotnējo ieceri un bērna tēlu, — vēršoties pret tādiem argumentiem, vinš kļūtu pielidzināms LKP CK senajiem kompartijas senīlajiem locekļiem un diez vai par tādu izdevību pat ausainis butu laimīgs.

    Un… NA ar savu kultūras ministri Žanetu Jaunzemi-Grendi, iespējams, arī varētu iestāties par tēlnieku mākslas darba pabeigšanu. Un vēl dzīvie tēlnieki u.c. mākslu darbinieki un meistari — vismaz lielākā daļa — diez vai iebilstu pret tadu risinājumu.

    Tiešām, kāpēc ne?

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 03.09.2012. 22.28

    …Optiskais Tēmekli…tā ideja no tiesas ir atbalstāma un NA būtu īstais brīdis, pārvaldot Kultūras ministriju, to arī realizēt….

    …šāda mērķa vārdā varētu piesaistīt arī ziedojumus,ja atceramies, ka pieminekļa ansamblis tika veidots par “brīvprātīgi” saziedotu naudu….

    …šāds pieminekļa ansambļa risinājums būtu daudz atbalstāmāks, nekā nerealizējamā doma atjaunot Uzvaras laukumu….

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    piziks > dro 03.09.2012. 22.39

    Tas ir gan ideologiski — latviešiem, lojaliem pilsoņiem un Latvijai — stiprākais, gan finansiāli lētakais risinājums. Šo varētu ari no budžeta, — nebūtu īpaši daudz.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam