Plīša lācīši izģērbj pliku Baltkrievijas valdnieku

52

Komentāri (52)

Nika 19.08.2012. 21.17

Nožēlojamākais nav tas, ka austrumeiropā joprojām ir šādi kleptokrātiski režīmi ar staļinisma tendencēm, bet tas, ka daudzi psrs dinozauri viņus atbalsta. Šis gadījums un Pussy Riot ļoti labi parāda, kādēļ mums jāvirzās uz rietumiem prom no austrumiem. Jo tālāk, jo labāk.

+3
0
Atbildēt

2

    Signija Aizpuriete > Nika 20.08.2012. 12.27

    ——-
    Kas vainīgs, tas bailīgs. Pako čemodānus – un pa fikso uz Havaju salām vai uz Aļasku pie Sarah Peilin. Laimīgu ceļavēju!

    Go West!

    http://www.youtube.com/watch?v=1wc-AQJ2MYo

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Nika > Nika 27.08.2012. 06.56

    Kāpēc jābrauc pie Peilinas ja blakus ir tādi čekisma šedevri kā Lukašenko un Putins? Peilina, salīdzinot ar viņiem, ir moderna un garlaicīga :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

ivetao2007 19.08.2012. 16.34

Ameriāņu diplomatijas seniora Džordža Kenans, kurš pirms kara dienēja ASV vēstniecībā Rīgā un bija pēdejais Ameriaks vēstnieks pie Staļina], britu politikas milzis Vinstons Čērčils un visbeidot ASV prezidents Ronalds Reigans definēja padomiju, akias Krieviju par ļauma impēriju. Kopš tā laika nekas nav manījies. Taisni otrādi – lielkrievu šovinisma tiek uzšumēts un uzbangots ar jaunu spēku ar noziedīgas padomju gestapoo = kebidzī idologu virsvadību, kur civēka dzīīvībai, cieņai un morālām vērtībām nav pilnīgi nekādas nozīmes. Latviju gandriz pilnībā pārvalda šis imperijas adepti – tā saucamī inteliģence gandrši pilnībā sastāv no kolaborantiem, komunistiem un un no pasibenēm, kuri uzlaiza atkritumus aiz “galman” procesijas. Lēnām un itkā nemanāmi slīdām padkrievu purva dūkstīs. Aplaudējot čekas ģinamo.

+9
-4
Atbildēt

0

kristrun 19.08.2012. 13.28

Viss jau ir pareizi, tikai nepatīk, ka Ozoliņš kritizē Baltkrievijas pretgaisa aizsardzības sistēmu. It kā mums pašiem tāda būtu. Ir divi aizvēsturiski iznīcinātāji uz visām trim Baltijas valstīm, ko NATO ir aizdevusi aiz žēlastības pret trūkumcietējiem. Kuram latvju asam tajos ļauj kāpt iekšā? Visur spīd cauri šī nepamatotā pārākuma izrādīšana. Viņi, redz, vēl joprojām brauc ar “žiguļiem”. Iemācies dārza ķerru uztaisīt, plātības kuņģi!

+2
-14
Atbildēt

2

    Kaspars Špūle > kristrun 19.08.2012. 13.52

    Vispār jau Ozoliņš ir žurnālists, nevis ķerru taisītājs.
    Kad tu uztaisīsi ķerru, Ozoliņš par to uzrakstīs un saņems honorāru :)

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > kristrun 19.08.2012. 15.10

    valdemir. Latvija ir NATO dalībvalsts un mūsu pretgaisa aizsardzības sistēma ir daļa NATO pretgaisa aizsardzības sistēmas, tā kā Tavs koments nav īsti pārdomāts :)

    +5
    0
    Atbildēt

    0

gundega_heiberga 19.08.2012. 12.16

Uz Studio Total bezkaungo atbildi Baltkrievijas VDK jāreaģē asi – Minskas centrālajā laukumā nekavējoties publiski jāsadedzina dzīvokļu kratīšanās atrastie pirmie tūkstots plīša lācīši. Ja tas vēl zviedrus nenoved pie izpratnes par lietas nopietnību, baķka ar visām tiesībām var teikt, ka noņem no sevis atbildību par SEKĀM …

+7
0
Atbildēt

2

    Signija Aizpuriete > gundega_heiberga 19.08.2012. 13.52

    ——-
    Ja svensoni mēģinās NELIKUMĪGI ”čakarēt” savus kaimiņus, tad par pretreakciju var ‘ne-abižoties’ – tāpat kā viņu pakalpiņi Latvijā:

    ‘ Jūrmalas uzņēmēju biedrība ir šokēta par «Latvijas Krājbankas» administratoru kompānijas «KPMG Baltics» rīcību attiecībā pret maestro Raimondu Paulu un aicina to boikotēt. ‘

    Uzņēmēji šokēti par attieksmi pret Paulu un aicina rīkoties

    http://www.apollo.lv/zinas/uznemeji-soketi-par-attieksmi-pret-paulu-un-aicina-rikoties/526867

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > gundega_heiberga 19.08.2012. 15.52

    ….ak, šie sirdsšķīstie Jūrmalas uzņēmēji, kas pateicoties Paulam ir spējuši “uzvārīties” un čakarēt valsti ar savu ienākumu slēpšanu – viņiem vajadzētu ne tikai skūpstīt zemi pa kuru Pauls staigājis, bet “samesties” kopējā katlā, lai nosegtu sava krievu drauga Paulam radītos zaudējumus….

    …ne jau valsts radīja zaudējumus Paulam, bet paša mantkārība, kas aizmigloja pēdējās saprāta paliekas, noguldot visu savu naudu vienā bankā….ne valdība uzspieda Paulam Krājbanku – tā bija viņa izvēle….valsts savu pienākumu izpildīja, sedzot Garantiju fonda noteikto limitu….un Paulam vajadzētu apjēgt, ka likums attiecas uz visiem vienādi, ne viņš izņēmums no Sarkanās grāmatas…par savu muļķību kādreiz nākas maksāt, bet tie, kas no savām kļūdām (Banka Baltija) nemācās – tie saņem to, ko pelnījuši….

    +12
    0
    Atbildēt

    0

Signija Aizpuriete 19.08.2012. 10.28

——-
Re, vēl viens zviedru ģimenes ”plikais”, kas spēlējoties ar ‘plīša lācīšiem’ par kārtības uzturēšanu valstī aizmirsis – tagad jūtas aizvainots :

‘ Zviedrijas premjers aizvainots par Ekvadoras novērtējumu valsts tiesu varai ‘

http://www.diena.lv/pasaule/zviedrijas-premjers-aizvainots-par-ekvadoras-novertejumu-valsts-tiesu-varai-13963310

+1
-3
Atbildēt

0

mariam 19.08.2012. 08.34

Jā, šī akcija ar to arī izrādījusies tik efektīva, ka ar tik salīdzinoši vienkāršiem, asprātīgiem un pavisam neagresīviem līdzekļiem liek diktatoriņam izkrist no lomas un pašam parādīties smieklīgam, stipri graujot viņa autoritāti. Nav gan īsti zināms, kā to visu uztver vairums baltkrievu. Gan jau ir kāda nozīmīga daļa, kas par to sevī vai drošu draugu pulkā arī pasmej. Droši vien jau tā Lukašenku atbalstošā daļa, kopā ar to pasīvo vairākumu arvien ir stipri lielāka, lai uz kādām nozīmīgām izmaiņām varētu gaidīt.

Bet katrā ziņā, redzams, ka lācīši trāpījuši visvārīgākajā vietā. Un rāda, ka pārējai Eiropai, ja ne tās politiķu personās, tad visādu citādu publisku personu iespēja ir vērsties pret Baltkrievijas tētiņu ne tikai ar nosodījumu, bet arī ar ironiju un izsmieklu. Vienīgais -, izskatās, ka par to viņš atriebjas saviem pilsoņiem.

Bet Lukašenkas reakcijā, neapšaubāmi ir līdzība ar Pussy Riot prāvu. Tikai Baltkrievijas gadījumā tā akcija izdarīta smalkāk. bet, protams, arī dārgāk un no citurienes.

+13
-1
Atbildēt

10

    Signija Aizpuriete > mariam 19.08.2012. 10.00

    ———
    Taču, lai cik pazemojoši būtu atzīt, ka nesen par milzu naudu modernizētā pretgaisa aizsardzības sistēma nav novērsusi vienas nieka civilas lidmašīnas iekļūšanu valsts gaisa telpā…
    ===============================================================================
    Par ko smejaties, kungi? Kas notiek NATO austrumrobežas tuvumā – ja ne totāls bardaks? Lido, kas grib – lido, kur grib…..Nu, īstens ‘open society’ / ‘zviedru ģimenes’ modelis:

    ‘ «Plīša lācīšu desantu» īstenojuši Zviedrijas pilotu vadītā lidmašīna Lietuvas un Baltkrievijas robežu nelikumīgi šķērsoja, jo Karmelavā bāzētajā Gaisa telpas uzraudzības un kontroles komandcentrā kļūdījās Igaunijas pārstāvju maiņa, sestdien paziņoja Lietuvas parlamenta Valsts drošības un aizsardzības komisijas priekšsēdētājs Arvīds Anušausks. ‘

    Lietuva: «plīša desants» bija iespējams Igaunijas komandcentra kļūdas dēļ

    http://www.tvnet.lv/zinas/arvalstis/432877-lietuva_plisa_desants_bija_iespejams_igaunijas_komandcentra_kludas_del

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    māsa > mariam 19.08.2012. 11.12

    Kļūdījās? Varbūt bija pavēlēts vai radīti apstākļi, lai kļūdītos?
    Kaut kas taču jāsaka. Armijā ar kļūdu saprot arī vainīgo amatpersonu sodīšanu vai atkāpšanos.
    Pretējā gadījumā?
    Padsmit miljoni NATO, ko maksājam mēnesī, pretī saņemot narkotiku tranzītu no Afganistānas?

    +2
    -14
    Atbildēt

    0

    dro > mariam 19.08.2012. 11.23

    Padsmit miljoni NATO, ko maksājam mēnesī, pretī saņemot narkotiku tranzītu no Afganistānas?
    _________________
    Ģeniāli, Induli! Vai Ārija domā tāpat?:)

    +13
    -3
    Atbildēt

    0

    māsa > mariam 19.08.2012. 11.44

    Ino, pirmkārt, es nezīmējos ar vismaz 3 nikiem un 2 dzimtēs, kā to dari tu. Otrkārt, ja tavs smadzeņu pods spēj vienīgi atkātot uzrakstīto un ieprogrammēts tikai kakadū režīmā, jāsaka smags gadījums!
    Palātas sienas avīzei neesi mēģinājis rakstīt?

    +2
    -11
    Atbildēt

    0

    dro > mariam 19.08.2012. 11.48

    indulisri. Nu šis bija tikai vāja atblāzma no iepriekšējā ģeniālā komentāra. Varbūt nosauc tos nikus, zem kuriem es zīmējos, lai arī citi būtu informēti:)

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    māsa > mariam 19.08.2012. 12.20

    Skleroze, vai savu niku grāmatiņu vairs nelieto Ino, alias “BETIJA CEĻMALE” un tas suns, kura precīzo nosaukumu vairs neatceros, bet kura profils nav mazāk drausmīgs kā šis.
    Tagad vari droši sacerēt serenādi par savu skaistumu, niku grāmatiņas neesamību un nesaistību ar minētajiem nikiem. Jā, kādā dzimtē tevi uzrunāt. Galotnē O – tātad atkal viens kārtējais “BĪ”!

    +3
    -12
    Atbildēt

    0

    dro > mariam 19.08.2012. 12.27

    indulisri. Tu mani atmaskoji tāpat kā zviedru un lietuviešu imperiālistus. Ne Krievija, bet Lietuva ir mūsu galvenā problēma /Inkenss/:)

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > mariam 19.08.2012. 18.00

    Tas ir patiesi komiski, ka cilvēks, kas slēpjas zem nika indulisri, uzskata mani, kas šeit komentē, parakstoties ar vārdu, uzvardu, par kāda cita fantāzijas augli.
    Slimīgas fantāzijas reizēm var ārstēt. Bet – ne venmēr.
    :D

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > mariam 19.08.2012. 20.46

    indulisri

    Vai tu nevarētu pastāstīt vairāk par to narkotiku tranzitu un [obligāti!] par to palātas sienasavīzi.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > mariam 19.08.2012. 23.07

    …uzskata mani, kas šeit komentē, parakstoties ar vārdu, uzvardu, par kāda cita fantāzijas augli. ..
    ______________________
    Tak cilekam jau tas Afganistānas geroīns iedarbuojies.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

buchamona 19.08.2012. 08.12

“Drosmīga” bilde pievienota, bet ne līdz galam “drosmīga” :). Putins pietrūkst, taču bez Putina – man šķiet, nebūtu ne tāda Janukoviča Ukrainā, ne tik saliedēta SC elektorāta Latvijā. Par Baltkrieviju grūti spriest.
Tas ir putinisms, kurš šodien uztur to ļaunumu pasaulē, kuru radīja marksisti – ļeņinieši, nostiprināja staļinisti. Ja par nacistiem – tad viņi jau bija tikai komunistu radītā ļaunuma aprobežoti skolnieki. Viņi uz savu nāves nometņu fona nespēja saglabāt sev ” baltu un pūkainu” tēlu, komunisti to spēja. Tādēļ jau arī cilvēce ar nacismu ir tikusi galā, bet komunisti būs mūžam dzīvi un, jo “senāki” kļūs viņu pastrādātie noziegumi, jo lielākas iespējas viņiem būs pamēģināt visu sākt atkal no gala .

+23
-1
Atbildēt

25

    mariam > buchamona 19.08.2012. 08.50

    Visumā piekrītu, taču Marksa piesaukšana ir nedaudz pārspīlēta. Protams, bolševiki Marksu savā ziņā uzurpēja, taču viņa idejas pat vairāk ir pamatā Eiropas sociāldemokrātu virzieniem, kas lielā mērā radījuši daudzas t.s. labklājības valstis. Sociālajā sfērā (nu, ja nelietojam vārdu – zinātnēs) Markss tomēr bija ievērojamākais 19. gadsimta domātājs. Žižeku, Hābermāsu, Zigmuntu Baumanu, Deividu Hārviju, Manuelu Kastelsu un daudzus citus šodien mēs nevaram iedomāties bez Marksa. Putinam tādā ziņā gan nekāda tieša sakara ar marksismu nav.

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 19.08.2012. 09.07

    Noskaties vēlreiz The Soveit Story, tur Tu ne tikai Marksu ieraudzīsi citā gaismā, bet pat Džordžu Bernardu Šovu :) Atceries Stučaks valdīšanas mēnešus Latvijā. Marks nav nodalāms no visas tās asiņainās ” vēstures” , kuru sarīkoja viņa sekotāji.

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    mariam > buchamona 19.08.2012. 09.18

    Nu, ja Soviet Story filma tev ir arguments, tad, saprotams, nav mums vērts tālāk diskutēt. :)

    “Tas ir putinisms, kurš šodien uztur to ļaunumu pasaulē, kuru radīja marksisti – ļeņinieši, nostiprināja staļinisti.” +++ Marksismu-ļenismu-staļinismu (plus vēl – maoismu) – to šodien daudz vairāk turpina Ziemeļkoreja. Nu, Kuba, tā knapi, un Ķīna jau pavisam nosacīti. Varbūt vēl Venecuēlā kaut kas mazdrusciņ, mazdrusciņ no tā. Krievijas režīmā un ideoloģijā šodien no Marksa gan nekas vairs nav palicis.

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > buchamona 19.08.2012. 10.04

    ——-
    Kampanellu, Ouensu, Marksu, Engelsu, Ļeņinu un Staļinu – ko tik amerikāņu demokrātijas atbalstītāji nepiesauks, lai savus nedarbus piesegtu:

    ‘Karadarbībā, ko ASV vedusi kopš 2001.gada 11.septembra teroristu uzbrukumiem, gājuši bojā 225 000 cilvēku, un tā izmaksājusi 4,4 triljonus dolāru, liecina Brauna universitātes zinātnieku veiktais pētījums.’

    http://www.kasjauns.lv/lv/news/asv-karadarbiba-prasijusi-225-000-dzivibu-un-44-triljonus-dolaru&news_id=51969

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 19.08.2012. 11.03

    žoržs…bolševiki Marksu savā ziņā uzurpēja, taču viņa idejas pat vairāk ir pamatā Eiropas sociāldemokrātu virzieniem, kas lielā mērā radījuši daudzas t.s. labklājības valstis.
    _____________________
    Kuru labklājības valsti tad radījuši sociķi? Manuprāt rietumu sociāldemokrāti jau sen atteikušies no Marksa. Vienu partiju varu nosaukt konkrēti – Vācijas sciāldemokrāti no Marksa norobežojās jau 20. g. s. 50. gadu beigās. Ja Latvijā būtu ticis realizēts Marksa komunisma variants, tad pat Staļins neliktos tik briesmīgs. Kaut tev būtu izdevies padzīvot Marksa darba armiju kazarmās:)

    ..to šodien daudz vairāk turpina Ziemeļkoreja. Nu, Kuba, tā knapi…
    ______________________
    Ha, ha! Esi bijis Kubā vai tikai atkārto pa ausu galam dzirdēto? Kubai daudz kopīga ar ziemeļkoreju. Ja Pēdējās iedzīvotājiem par darbu valsts labā nemaksā gandrīz neko, lai nenomirtu badā tiem partika jāiegūst apstrādājot lauciņos kalnos vai citās neaizņemtās teritorijās, tad Kubā valsts nodrošina bada maizi 3 nedēļas, par atlikušo laiku jādomā pašam. Apmeklē Kubu un sapratīsi kā jūtas oligarhi:)

    Nu, ja Soviet Story filma tev ir arguments, tad, saprotams, nav mums vērts tālāk diskutēt. :)
    _________________
    Kas tad filmai vainas? Atkal saklausījies Ijaba komentārus?:)

    +13
    -4
    Atbildēt

    0

    dancis4 > buchamona 19.08.2012. 11.06

    Mans tēvs vēl krievu laikos mēdza teikt, ka komunisms un nacisms ir viena tēva divi dēli. Izdzīvoja viens, jo vinnēja karā. Un tā tas aizgāja – demokrātiskā valsts Vācija līdz šai baltai dienai kaisa sev pelnus uz galvas par nacistu pastrādātajām zvērībām, kamēr Krievijas totalitārais režīms joprojām pompozi svin “uzvaras dienu”, kuru atzīmēt nobrauc arī demokrātisko valstu līderi, arī mūsu Vaira to vidū. Varbūt viņi nesaprot, taču, visticamāk, negrib saprast to, ko saprata mans tēvs.

    +18
    -2
    Atbildēt

    0

    andrisrozenbergs > buchamona 19.08.2012. 11.27

    Visumā piekrītu, taču Marksa piesaukšana ir nedaudz pārspīlēta
    ______________
    Atļaušos nepiekrist – tieši Markss pamatoja genocīda nepieciešamību un tieši no viņa šīs idejas pārņēma vācu nacionālsociālisti.

    Par Marksa un Engelsa idejām skat., piem., http://vip.latnet.lv/lpra/marxss_hol.htm

    “Baltie cilvēki, pēc marksistu pārliecības, ir progresa nesēji. Savukārt attiecībā uz baltajiem tādas lielas tautas kā vācieši un krievi ir pārākas — vienkārši tāpēc, ka lielākas — par mazajām nācijām un tādām etnosu paliekām kā bretoņi, baski un serbi. “Poļi kā nācija ir pagalam,” 1851.gada 23.maijā Engelss rakstīja Marksam; viņi nav sasnieguši neko vairāk par “drosmīgu, kašķīgu stulbumu”. Turpretim Krievija ir “patiesi progresīva attiecībā pret Austrumiem” — tai ir civilizējoša ietekme uz Melno jūru, Kaspijas jūru un Vidusāziju. Engelss secināja, ka no Rietumpolijas vajag “paņemt nost, cik daudz vien iespējams”, jādomā, iedēstot tur vācu kolonistus, un “kā ieganstu minot aizsardzību, piepildīt ar vāciešiem tās cietokšņus, sevišķi Pozeni”; kas attiecas uz pārējiem, vajag “ļaut, lai viņi salaiž visu dēlī, iedzīt viņus ugunī, aprīt viņu zemi…”

    +14
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 19.08.2012. 11.35

    Aivars. Atšķirībā no Engelsa, Markss nicināja Krieviju un krievus.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    andrisrozenbergs > buchamona 19.08.2012. 11.48

    lno

    Tieši tā. Taču mana komentāra mērķis nebija parādīt viņu attieksmi pret kādu tautu konkrēti, bet tikai vērst uzmanību uz to, ka gan Markss, gan Engelss uzskatīja, ka “progresa vārdā” noteiktu etnisko grupu iznīcināšana nav nekas nosodāms.

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > buchamona 19.08.2012. 11.48

    Tad jau Rubika partija mums ir īstie rusofobi!
    Nez vai Kažokai un curikiem tas ir zināms? :)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 19.08.2012. 11.51

    Aivars. Es negribēju Tevi apstrīdēt, bet tikai papildināt – iemest vēl vienu akmeni Žorža dārziņā:)

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 19.08.2012. 12.00

    riņķī apkārt. Pietiktu jau ar paša Marksa asinsdarbu Parīzes komūnu.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 19.08.2012. 12.13

    riņķī apkārt. Ja par nacistiem – tad viņi jau bija tikai komunistu radītā ļaunuma aprobežoti skolnieki.
    ___________________
    Vai tad nu bija tik aprobežoti? Tik īsā laikā saliedēt naciju un 4 gados paveikt to, ko Staļins nepaveica vairākās piecgadēs… Nacisti bija pārāk pašpārliecināti, nedomāja, ka kādreiz nāksies atbildēt par pastrādāto. Neaimirsīsim arī austrumu un rietumu propogandu, kura nacistu briesmu darbus karina pie katra staba, bet par boļševiku paveikto kautrīgi klusē.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > buchamona 19.08.2012. 14.07

    ———
    Pustrakā jefreitora Ādolfa faniem joprojām ‘škorobe’, ka 1000-gadīgais Reihs netika uzcelts – pārējā pasaule turpina smieties, kariķēt un karināt pie kauna staba šos ‘Inglourious Basterds’. Karājies, vecīt:

    http://www.youtube.com/watch?v=dOMKloOEKcU

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 19.08.2012. 14.40

    žoržs. Nu, ja Soviet Story filma tev ir arguments, tad, saprotams, nav mums vērts tālāk diskutēt. :)++++ šis teikums prasās pēc nobeiguma :) Tieši kuri ir tie iemesli, kādēļ Soviet Story nevaram mēs pieminēt diskusijā par komunistu un viņu teorētiķu vietu mūsu nesenajā vēsturē? Man šķiet tieši otrādi – filma ir veidota tā, lai mēs tur minētos faktus varētu viegli pārbaudīt. Trūkst “domas dziļuma”, viss salikts kopā par daudz bērnišķīgi vienkārši? :) Tur jau ir tā problēma, ka, vienkāršas lietas skaidrojot, mēs patiesas lietas/atziņas meklējam ” dziļumā” un tādēļ arī iebrienam purvā līdz acīm. Tādēļ arī tik daudz kļūdu

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 19.08.2012. 14.50

    Ino. Vai tad nu bija tik aprobežoti? Tik īsā laikā saliedēt naciju un 4 gados paveikt to, ko Staļins nepaveica vairākās piecgadēs…+++ ja par ekonomiku, tad līdz karam Vācija veiksmīgi izvairījās no sarkano nākšanu pie varas un līdz ar to arī no visiem komandekonomikas brīnumiem – kolhoziem, “kopīpašuma”, regulēta tirgus utt.
    Pēc kara DDR diez ko daudz neatšķīrās no pārējām padomju bloka valstīm. Un vēl, ja par nacistiem/komunistiem – nacisti tomēr nebija tik melīgi, kādi vēl joprojām ir komunisti – vienalga kurā viņu mutāciju formātā :)

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 19.08.2012. 15.14

    riņķī apkārt. Pirmskara Vācija maksāja milzīgas reparācijas, kolhozu nebija, bet saimniecība bija panīkusi, rūpniecība nīkuļoja. Ne velti Čerčils jūsmoja par Hiltleru un sūrojas, ka Anglijai nav tāda vadoņa, bet galvenos vilcienos jau Tev taisnība.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 19.08.2012. 15.16

    riņķī apkārt. Tur jau ir tā problēma, ka, vienkāršas lietas skaidrojot, mēs patiesas lietas/atziņas meklējam ” dziļumā” un tādēļ arī iebrienam purvā līdz acīm.
    _________________
    Precīzi.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 19.08.2012. 15.38

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > buchamona 19.08.2012. 19.25

    .cilvēce ar nacismu ir tikusi galā, bet komunisti būs mūžam dzīvi un, jo “senāki” kļūs viņu pastrādātie noziegumi, jo lielākas iespējas viņiem būs pamēģināt visu sākt atkal no gala ……..
    ____________________________________

    ………kas tieši komunismā ir tik vilinošs, ka tas pretstatā nacismam rod aizstāvību arī pēc visu noziegumu atmaskojuma (gan Kestlers, gan Džads arī dod atbildi – ideja par pilnīgu un neatgriezenisku pasaules pārveidošanu, uz visiem laikiem iznīcinot jebkādas sociālās netaisnības, un šīs idejas atbalstam tiek izmantota gan uz zinātniskumu pretendējoša dogmatiska sistēma, gan cilvēku reliģiskie instinkti). …
    http://satori.lv/raksts/4741/Armands_Znotins/Aizmirstas_vestures_meklejumos

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    mariam > buchamona 19.08.2012. 22.14

    Nu ir jau man pieredze, ka IR komentētāju lielais vairums ir NA un attiecīgā spārna Vienotības vēlētāji, kuru uzskati un politiskā pārliecība lielā mērā balstās kaut kādās padomju + atmodas klišejās. Šai gadījumā arī par marksismu, kas, saprotams, ir diezgan pretrunīga lieta, tomēr ietekmējusi ne jau tikai Eiropas austrumu daļas likteni, bet pietiekoši nozīmīgi – arī Eiropas rietumus.

    Galu galā, ja salīdzina – tas jūsu konservatīvais nacionālisms taču arī izaug no tām pašām ideoloģiskām saknēm, – no apgaismības, no Gētes un Herdera, no 19. romantisma un vācu nacionālisma – nu, no tiem pašiem avotiem, no kurienes savā ziņā cēlies arī nacisms, bet vai nejūtiet atšķirību? .. Un propagandas filmu, kāda ir Soviet story likt priekšā kā vēstures avotu un argumentu – tas ir mazliet pliekani.

    Negrasījos jau te tā ad hominem izvērsties, bet nu tiešām lielas jēgas diskutēt nav.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > buchamona 19.08.2012. 22.27

    …Dass Sozialismus, ob internationaler oder nationaler, Sozialismus bleibt, ist auch irgendwie logisch…
    http://nohoearmy.wordpress.com/2011/12/29/was-ist-dran-an-dieser-neuen-wahrheit-fsk-18/

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 20.08.2012. 00.06

    žoržs.. IR komentētāju lielais vairums ir NA un attiecīgā spārna Vienotības vēlētāji, kuru uzskati un politiskā pārliecība lielā mērā balstās kaut kādās padomju + atmodas klišejās.
    _________________________
    Piekarināt birku – propoganda filmai, neminot nekādus argumentus, ir prasts boļševiku un inkvizīcijas laiku paņēmiens. Nav argumentu, nav diskusijas:)

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 20.08.2012. 00.22

    žorž, … tas jūsu konservatīvais nacionālisms taču arī izaug no tām pašām ideoloģiskām saknēm, – no apgaismības, no Gētes un Herdera…+++ kas nu kuram šķiet pliekans :) Man pliekana šķiet šāda ” gudra” pļāpāšana par visu un neko. Es savus secinājumus balstu uz konkrētiem faktiem. Un šie fakti ir tādi, ka, ja runa ir par Marksu, vai viņa sekotājiem, komunistiem vispār, tad es laikā no 19.gs līdz pat mūsu dienām nezinu lielākus slepkavas par viņiem. Ar to man pietiek, lai manās acīs visa šī šļura kļūtu par vārdos nedefinējamu ļaunumu pasaulē, attiecībās pret kuru nedrīkst būt nekāda kompromisa

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    gundega_heiberga > buchamona 20.08.2012. 15.57

    to zars
    ipvnews.org/hegemon_article14072012.php

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam