Jau novembrī “airBaltic” krietni samazinās lidojumus
15Saistītie raksti
Intervija /
6. novembris
Mums ir laba riska apetīte
Aktuāli /
12. septembris
Žurnāls: Cik pelna valsts kapitālsabiedrību vadītāji?
Komentārs /
11. septembris
Pirmā gada mācības
Radars /
4. septembris
Radars Latvijā
Komentāri (15)
bebiekste 14.09.2011. 22.42
Ekonomikai jābūt ekonomiskai.
0
Ligiña Doniña 14.09.2011. 21.25
Vai valstij ir zināma patiesā AB peļņa, vai arī zaudējumi? Tas ir vienīgais, kas ir svarīgi, vai ir kontrole un pārskats par finansēm? Ja nav mehānisms par informāciju, tad pārējais ir pupu mizas, jo pārējo Fliks uzzīmēs kā vajag.
0
dzintarz 14.09.2011. 21.13
Kas tur neaptverams. Normāli viduvējs “Ponzi speciālists”.
Bet to valsts padomes/valdes pārstāvju vārdus un famīlijas gribētos redzēt kaut kur nopublicētus pilnā sastāvā ar “raskladku” pa gadiem.
Tikai zināšanai – lai nekad dzīvē šos jefiņus nepieņemtu darbā.
Varbūt vienīgi par “slotas operatoriem” un arī tad tikai caur konkursu.
Droši vien tie jefiņi iekš LinkedIn un citās vietās arī eksponējas.
Viņu reputāciju iznīcināt ir katra godīga pilsoņa pienākums.
2
boss > dzintarz 14.09.2011. 21.31
Vismaz manam prātam neaptverami, ka airBaltic(am) nepieder neviena lidmašīna (kopš kura laika?) un visas tiek nomātas. Nacionālā lidsabiedrība bez nevienas lidmašīnas.
Pēc dažādām afērām Panamas kanāla rakšanas laikā radās teiciens – iet kā pa Panamu. Drīz kaimiņi varēs pārfrāzēt un teikt – iet kā pa Latviju.
0
juris > dzintarz 14.09.2011. 23.41
Bolero_10, visas aviokompānijas lidmašīnas nomā no kādiem naudīgākiem vīriem, jo lidmašīnas ir pārāk dārgas, lai tās atļautos nopirkt. Tāpat tās neekspluatē visu tās dzīves ciklu.
0
boss 14.09.2011. 20.47
Latvijas nacionālajai lidsabiedrībai AS «Air Baltic Corporation» («airBaltic») varēja nākties pārtraukt lidojumus jau 2.septembrī, jo uzņēmumam bija izveidojies vairāk nekā četru miljonu ASV dolāru (2 miljonu latu) parāds gaisa kuģu nomas kreditoram, liecina portāla «Pietiek.com» rīcībā nonākusi «airBaltic» prezidenta Bertolta Flika vēstule ģenerālprokuroram, KNAB vadībai, kā arī Ministru prezidentam un satiksmes ministram.
«airBaltic» saņēmusi vēl trīs citus brīdinājumus – par 693 000 ASV dolāru jeb 356 000 latu parādu, par 1,5 miljonu ASV dolāru (770 000 latu) parādu un 5,237 miljonu ASV dolāru (2,67 miljonu latu) parādu.
«”airBaltic» nepieder neviens gaisa kuģis, visi ir iznomāti no aviācijas biznesā labi pazīstamu finanšu korporāciju puses un to darbību «airBaltic» nekādā veidā nevar ietekmēt,» teikts vēstulē.«”airBaltic» nepieder neviens gaisa kuģis, visi ir iznomāti no aviācijas biznesā labi pazīstamu finanšu korporāciju puses un to darbību «airBaltic» nekādā veidā nevar ietekmēt,» teikts [B.Flika] vēstulē.
===
Ziņa no Apollo.
Prātam neaptverami!
0
Kinskis 14.09.2011. 19.42
…reisu atcelšanu nodēvēja par Flika destruktīvu rīcību
—–
Vispār jau destruktīvo rīcību varētu novērtēt ne tikai ar lielu “fui”, bet pārrēķināt kādā naudas izteiksmē. Izrēķina naudas plūsmu pie līdzšinējā darbības apjoma, un naudas plūsmu saskaņā ar Flika jauno biznesa plānu. Tas pats ar visiem zīmoliem un citām nemateriālajām vērtībām. Nu kaut kā tamlīdzīgi – profesionāli konsultanti to labāk zinātu. Starpību tad būtu jāprasa no privātā akcionāra.
0
Ilze Nagla 14.09.2011. 19.17
Nekas cits kā apzināta kaitniecība neizskatās – pazemina kompānijas vērtību, lai pa lēto varētu atpirkt VAI lai atdotu valstij iztukšotu. Jebkurā gadījumā vilcināšanās ar valdības lēmumu tai par labu nenāk. Žēl sabeigto veiksmes stāstu, aiz kura jau nu noteikti stāv zināmi politiķi – “biznesmeņi”, kuriem visatļautība šķiet pati par sevi saprotama.
FUI!
0