Zatlers nāks ar paziņojumu par situāciju valstī

197

Komentāri (197)

piziks 28.05.2011. 21.15

Ha! Dr. Zatlers jau ATNĀCA! Riktīgs ķirurgs.
Izrādās, arī veterinārijā orientējas!

+1
-1
Atbildēt

2

    austrisv > piziks 29.05.2011. 10.06

    OT. Manuprāt, labi pateici, jo izskatās, ka šajā saeimā lielākoties savākušies dzīvnieki ar vēlmi rīt no siles kamēr tā atkal tukša pat pēc SVF piesviestās barības.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > piziks 29.05.2011. 11.21

    Bet! Paldies, ka šoreiz teikto saprati precīzi. Saeimas kā likumdevēja pirmais uzdevums šobrīd būtu, — tiesiskuma nostiprināšanai atlaides nedodot! — veidot nodokļu politiku kā ekonomikas regulēšanas un attistības instrumentu. Ja nodokļi tiks izmantoti kā atnaudošanas/reketa instruments, aizdotas naudas tērēšana un pašu naudas nepelnīšana turpināsies, un turpināsies valsts degradēšana.

    0
    0
    Atbildēt

    0

austrisv 28.05.2011. 17.26

Paliek arvien interesantāk un par ZZS izvirzīto prezidenta kandidātu pa visām spraugām lien laukā viņa darbības laikā veiktās nelikumības. Pietiek com nupat pārsteidza ne pa jokam: it kā jau uz Ģenerālprokuratūru tiks virzīti dokumenti par Bērziņa īpašumu Drabešos, kas esot noformēts kā atpūta skompless, bet tajā dzīvojot viņa bērni. Laikam iznāk, ka izkrāpts būs PVN pēc visa spriežot. Būtu labāk gulējis savos biezjos īapšumos un baudījis sazagto, bet tagad, mēsli briest ne pa jokam! Tā viņam un viņa bīdītājiem arī vajag! pietiek vienreiz barot tautu ar mēsliem!

+6
0
Atbildēt

1

    Edzs > austrisv 28.05.2011. 20.33

    nu Bet,
    tas tev izdevas: _..Būtu labāk… baudījis sazagto.._ :))
    nu ko lai saka, – tiesham duraks. un nu jau kad prieksha spid kronja maja ieslegt atpakaljgaitu vai citadi atslabt ir par velu.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

qxamo 28.05.2011. 15.41

Nez, ko par šovakar gaidāmo saka bukmeikeri? Nav iesaistījušies?

Jurģis Liepnieks on twitter: Zatlers nav spējīgs laist garām nevienu izdevību likt par sevi vilties.

+2
0
Atbildēt

1

    Andris > qxamo 28.05.2011. 18.39

    Labi teikts!
    Vienā Nirvanas dziesmā ir līdzīgi vārdi: “He has never failed to fail”.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

dro 28.05.2011. 15.16

Nu, lūk, internetā jau notiek jūsmošana par VVF kandidatūru:)

0
0
Atbildēt

3

    kreëstliv > dro 28.05.2011. 16.04

    Cerams, ka tante saprot, ka viņai nevajadzētu iejaukties šajos notikumos, cenšoties stiprināt savu ego (žēl, ka vēl arvien nav pateikusi, ka tas nav), jo var iznākt, ka negribot sabojās šo vien

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    kreëstliv > dro 28.05.2011. 16.05

    Cerams, ka tante saprot, ka viņai nevajadzētu iejaukties šajos notikumos, cenšoties stiprināt savu ego (žēl, ka vēl arvien nav pateikusi, ka nepiekritīs kandidēt), jo var iznākt, ka negribot sabojās šo vienīgo par ilgiem laikiem iespēju pierādīt, ka te ir demokrātiska valsts, nevis mazattīstīta, kur gaida monarhus, mesijas un vēl nez ko.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > dro 28.05.2011. 20.54

    daudziem kas tagad dzivo KNAB terora apstakljos un jutas prokuraturas apdraudeti tas gan butu risinajums, pec atkartotas inauguracijas Rundales pili tie varetu atspringt jo lietas atkal ieietu savas sliedes. pedejas prezidenturas dienas no tribines uz atvadam izteiktas bargas metaforas par matu galiem un zobeniem kas karajas tak bija tikai joks, gaisa tricinashana, muljkji tie kas to njema nopietni un nobijas, – vinja ir stiprajiem vienmer bijusi saveja.
    diespasarg, es nevelos redzet jaunas baltas lapas. Dievs sargi Latviju.

    0
    0
    Atbildēt

    0

dro 28.05.2011. 14.07

maraberzina…Veselības ministrs Auders – ja būtu tolaik izdarītas viņa iecerētās reformas, nebūtu tagad Latvijas medicīna tāda…
______________
Gluži manas domas,arī par nenokopēto tekstu:)

+1
0
Atbildēt

0

gumijkoks 28.05.2011. 12.54

Neviens nav gluži balts ( gribējās teikt – arī nav gluži melns… bet tie trīs gara brālīši, kas ar Latviju izdarījuši to, ko izdarījuši – tiem laikam ne mūžam nenomazgāties kaut puspelēkiem).Ja biku atceramies – bija tāds Veselības ministrs Auders – ja būtu tolaik izdarītas viņa iecerētās reformas, nebūtu tagad Latvijas medicīna tāda, atvainojiet pak…Un bija viens cits dakteris, kurš piedalījās kolēģa nogāšanā.Un zoodārzā šito epizodi viņam aizlika aiz auss un cerēja, ka šis būs mierīgs kā pīļdīķa virsma.Un biku pārrēķinājās.Šovakar tad nu redzēsim, vai dakterim Zatleram šo 4 gadu mācības būs labumā gājušas.Un noskaņojums gandrīz kā Ķencim:”Dod Dieviņ, Zatlerim tādu prātu, lai Dzimtenes intereses vadītu viņa lēmumus!Ja nav kazai piena(patreizējai Saemai) – pacel asti un triec to kazu uz mežu!

+4
-1
Atbildēt

2

    piziks > gumijkoks 28.05.2011. 15.05

    Māra un Ino… :) Vai tik nebūs greizi… Āris Auders bija tieši tāds pats rausējs kā Andris Bērziņš, un aizdomas, ka bija tieši otrādi: Auders nesmukā veidā gribēja nokost dr. Zatleru, bet aplauzās. Arī mediķu vidē bija un ir neitrāli vērotāji, ne viena vai otra nekritiski fani vien. :)

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    gumijkoks > gumijkoks 28.05.2011. 18.57

    Tāpēc jau es teicu, ka parasti ne viss ir gluži melns vai balts.Jā – Auders jau tāpēc krita, ka “…nesmukā veidā gribēja nokost dr. Zatleru” – kā saka O.T.Toties reformas, kuras viņš bija iecerējis, būtu uz citu pusi Latvijas medicīnu pavērsušas.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

dro 28.05.2011. 11.59

SC esot “zondējis” VVF…Veikls gājiens /atgādina Endziņa izvirzīšanu/, lai iekļūtu valdībā…Ko atbildēs VVF? Atceroties viņas braucienu uz Maskavu pēc aksepta ANO vadītājas amatam…
Pats nesaprotu, bet šodien dotu priekšroku Zatleram:)

+4
0
Atbildēt

1

    austrisv > dro 28.05.2011. 12.19

    Ino!
    Jocīgi, kā kārtis ir mainījušās Zatleram par labu! Neticami, bet liekas, ka viņam tomēr ir mugurkauls par spīti aploksnēm.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

dro 28.05.2011. 11.15

Man ļoti gribētos redzēt šo saeimu aizejam ar Āboltiņu priekšgalā…

+7
0
Atbildēt

2

    austrisv > dro 28.05.2011. 12.17

    Lai paķer līdzi arī Kamparu un Mūrnieci!

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 28.05.2011. 14.08

    Bet.
    :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

dro 28.05.2011. 11.10

No Pietiek: Laikā, kad Unibankā nopietna akciju daļa piederēja Latvijas valstij – līdz brīdim, kad Bērziņa vadībā kredītiestāde bija veikusi riskantus ieguldījumus Krievijas vērtspapīros un sakarā ar tiem cietusi vismaz 15 miljonu latu zaudējumus, – bankas padomes locekļi tika izvēlēti pēc politiskiem apsvērumiem, un tajā ir pabijusi vesela plejāde pazīstamu Latvijas politiķu.

Ģeniāls tautsaimnieks!:)

+6
0
Atbildēt

2

    qxamo > dro 28.05.2011. 15.00

    Paldies! Šo vajadzēja skaļāk, t.i., ar izceltajiem melnajiem burtiem, kaut kur pavēstīt! Citādi pazūd te, tai komentāru drūzmā.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 28.05.2011. 15.47

    …lno…šķiet, būtu pareizi,ja mēs te pievienotu līdzautoru vārdus “veiksmīgajam” gadījumam Bērziņa pārtapšanā miljonāros…:))

    …”Tā 1996. gadā, kā informē tagadējā “SEB banka” “Unibankas” padomes priekšsēdētājs bija tā sauktās “Valmieras grupas” pārstāvis, vēlākais Tautas partijas redzamais pārstāvis Edmunds Krastiņš, savukārt padomes locekļi bija Aivars Lembergs (līdz 1996. gada decembra sākumam), Andris Šķēle, Viktors Kulbergs, Andris Piebalgs un Jānis Slesars. Tāpat “Unibankas” padomē pabijis arī Šķēles draugs, vēl viens “Valmieras grupējuma” pārstāvis, advokāts Andris Grūtups.”

    …”Pateicoties viņiem, Bērziņš no 1993.gada līdz – 2003.gadam bankā tikai atalgojumā vien saņēmis vismaz 1,2 miljonus latu. Turklāt sociālo iemaksu summu, kas par viņu samaksāta visos bankas vadītāja postenī pavadītajos gados, Bērziņš pensijā jau atguvis ar uzviju.”

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Aleksejs Dimitrovs 28.05.2011. 11.07

Man gan šajā informācijā interesants fakts bija ka jaunā perspektīvā deputāte Dana Reizniece Ozola ir atturējusies no balsojuma!
Tas tikai parāda, ka deputātiem, tai skaitā arī jaunajiem, nav sava viedokļa, bet tie ir manipulatori frakciju menedžeru rokās. Ko mums dos pie šīs sistēmas jauna Saeima – jaunus manipulējamus “politiķus”, kas ne ar ko neatšķiras no padomju laika darba varoņiem – slaucējām un traktoristiem AP.

+5
0
Atbildēt

1

    kreëstliv > Aleksejs Dimitrovs 28.05.2011. 11.44

    Manipulēšanu var iegrožot, ja būs bailes, ka var jebkurā brīdī atkal atlaist – pilsoņi kontrolēs notiekošo, un tie, kas apgalvo, ka ievēlēs tos pašus – un tad, lai ievēl, bet atkal atcels, ja turpināsies, un tā uz priekšu – nevajag baidīt citus ar savu līdzpilsoņu (ne)saprātu. Ja tiešām būtu tik traki, ka visi bezsmadzeņu radījumi, kam vajag monarhu (kā tikko lasīju), tad varbūt arī Jums jau būtu bijis jāmeklē sev citu tautu. Par ZZS – lai tajā partijā darbotos ir jāatbilst noteiktām ētikas (bez)normām, iespējams, arī jaunā deputāte nav nemaz tik perspektīva.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

kreëstliv 28.05.2011. 11.03

Zatleram jāizsludina referendumu, lai ir kā brīdinājums gan PLL, gan Vienotībai (visādu Kamparu un līdzīgo dēļ), gan SC, gan, protams, ZZS un Lembergam, ka vara pieder Latvijas tautai, pat ja referendums neizdosies. Zatlers var aiziet vēsturē kā tas, kas stirpināja demokrātiju, vai arī vienkārši aiziet, jo tāpat neliekas, ka viņu pārvēlēs.

Par Freibergas kandidatūru – liekas, ka viņa pati saprot, ka viņas laiks jau pagājis un vajag Zatleru vai kādu citu (ne kleptokrātu), jo reprezentē tomēr treknos gadus (lai arī man pret viņu dziļa ciena). Cerams, ka kaut ko arī teiks, nevis uzturēs šīs baumas, jo Latvijas dmeokrātijai būtu daudz labāk, ja tiktu izsludināts referendums un cilvēki beidzot saprastu, ka pašiem vien ir jālemj, nevis atkal gaida gaišo tēlu – Laimes māti utt.

+4
0
Atbildēt

0

wwill 28.05.2011. 10.00

Neviens netic Zatleram – paņems un atlaidīs.
Pēc ceturtdienas apkaunojošā balsojuma Saeimā visas kārtis ir Zatlera rokās.
Tauta atbalstīs:
– tautas vēlēts prezidents
– saeimas deputāti bez imnitātes
– jaunas vēlēšanas, kurās nebūs SC, ZSS pārsvara un PLL pazudīs no skatuves.

+2
0
Atbildēt

3

    austrisv > wwill 28.05.2011. 10.53

    Jā, piekrītu, bet liekas pārāk skaisti, lai būtu ticami. M uļķu jau mūsu Latvijā netrūkst un tāpat naudaskārie. Piemērs, pērkamie: Zaļo partija!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    reksa > wwill 28.05.2011. 11.13

    Tā kā Zatlera prezidenta termiņš būs beidzies, būs loģiski, ka viņš iesaistīsies kādā partijā. Ja tauta atbalsta Zatleru, atlaižot Saeimu, tad tauta atbalstīs arī partiju, kuŗā būs iesaistījies Zatlers.

    Pieņemsim, ka Zatlers iesaistīsies Vienotībā, tad Vienotības pārstāvniecība noteikti palielināsies.
    Arī VL pārstāvniecība pieaugs.
    AŠ2 izzudīs pavisam.
    SC droši vien būs līdzīgs rezultāts.
    Iespējams, samazināsies ZZS deputātu skaits. It īpaši, ja Vienotības un Zatlera aicinājums būs pietiekami saprotams, lai pārliecinātu daļu no ZZS vēlētājiem. Vēlēšanās ZZS ieguva 19,6%, bet ikdienā to atbalsta ap 13%, tātad vismaz 6% ir svārstīgie, kuŗus varētu pārliecināt Vienotība vai VL. (2009.gada septembrī ZZS reitings vispār bija tikai 5,8%, proti – chronisko atbalstītāju viņiem nemaz nav tik daudz.)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    reksa > wwill 28.05.2011. 11.18

    P.S. Starp citu, Vienotība varētu uzrunāt pat SC elektorātu – lūk, jūsējie glābj noziedzniekus, neļaujot viņus kratīt. Pareizi uzrunājot vēlētājus, varētu viņiem likt par kaut ko padomāt.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Ieva 28.05.2011. 06.41

Tikai un vienīgi apsveicama rīcība! Galvenais tagad būs pats runas saturs un nākamie veicamie soļi! Novēlu drosmi!

+5
0
Atbildēt

0

Līna Kārkliņa 28.05.2011. 00.20

sestdien zatleram nebūt nav uzreiz jānāk ar saeimas atlaišanu, bet vēlreiz jāliek lietā jau vienreiz labi nostrādājusī taktika- noteikt termiņu, teiksim 30.jūnijs līdz kuram jāizstrādā un āpieņem vitāli svarīgi likumi , piemēram deputāta imunitātes noņemšana, oligarhu izmešana no saeimas, kā arī steidzamības kārtā pārbalsot lēmumu par šlepera izkratīšanu, pretējā gadījumā solot saeimas atlaišanu…..esmu pilnīgi pārliecināts, ka šie 100 lupatas atkal uz vēdera līdīs no panckām laukā, lai pārvēlētu zatleru un darīs visu, lai neuzrautos uz pašatlaišanos…..

+3
0
Atbildēt

1

    andris902 > Līna Kārkliņa 28.05.2011. 00.32

    …nelaime tikai tā, ka Zatlers vairs nevar baidēt ar termiņiem vai datumiem – tai varzai uz to uzspļaut…šobrīd laiks nestrādā Zatlera labā un mūsu visu labā arī…
    …neredzu jēgu ne Saeimas atlaišanai, ne arī tās saglabāšanai – Pata situācija…nav cerību, ka sabiedrība pēkšņi spētu adekvāti izvērtēt notiekošo un pieņemt pareizo lēmumu…neesam līdz tam izauguši…diemžēl…

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

disassociative 28.05.2011. 00.07

Rīt, 21:10 šeit sāks parādīties pirmie komentāri pēc pēdējā laika lielākā abloma. Daudzi cilvēki gaida un klusībā cer, ka patiesi beidzot visiem pacietības mērs ir pilns, arī prezidentam. Bet laikam jau nesagaidīsim.

0
0
Atbildēt

2

    atispraulins > disassociative 28.05.2011. 01.50

    Tādā gadījumā nekas cits neatliks, kā iet un atlaist pašiem.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    qxamo > disassociative 28.05.2011. 15.07

    Šobrīd ir līdzīga sajūta kā tajās ziemas olimiskajās spēlēs, kad mūsu biatlonisti stafetē bija PIRMIE!… Otrie!… Trešie… ai nē, tomēr tikai sestie… Bet TĀ sajūta, kad viņi bija pirmie… Ōōōō… vērts atcerēties…

    0
    0
    Atbildēt

    0

andris902 27.05.2011. 23.57

…hmmm…ir viena lieta par kuru neesmu manījusi diskusiju, kura netiek apspriesta – ja Zatleru nepārvēl – kur Prezidents dzīvos,kā tad ar viņa apartamentiem?…auto, sekretāri utt.?…:))
…nū, Bērziņam pēc 4 gadiem to nevajadzēs – viņam tik daudz īpašumu – tā būtu lieka izšķērdība…un skat, viņam tik pamatīga pensija – Prezidenta pensiju arī nevajadzēs…baigais ietaupījums nabaga valstij!…:))

…ja nopietni, šis farss šķebina!…ja kādam vēl varētu rasties doma, ka Bērziņš ir piemērots Prezidents Latvijai…tad jāsāk apšaubīt šī cilvēka prāta spējas…100.panta preses klubs bija satriecošs…negribu tādu Prezidentu!….

+7
0
Atbildēt

6

    austrisv > andris902 28.05.2011. 09.47

    Man personīgi nav pieņemams Bērziņa kā valsts prezidenta nenokārtotais ģimenes stāvoklis? Vai viņam vispār ir ģimene, bet post soc. valstīs tas laikam skaitās labi- mainīt tā saucamās draudzenes un dosies ar ko viņš ārzemju oficiālajos braucienos? Ar draudzeni vai?
    Kad Latvijai ir tas ES prezidentūras laiks? Vai tik ne 2014 gadā? Un tad mēs būsim ar veco kompartijas nomenklatūras prezidentu. Nu gluži kā Čehija izgāzās ar veco komunistu kā prezidentu – Klausu! Ka čehi pat visādi protestēja pret Klausu. Atceros šos stulbos Klausa gājienus liekas , ka Grūzijas jautājumā. Tagad tiek bīdīts Latvijā kārtējais kretīns valsts amatā.
    Tagad mums grib iesmērēt vecu kompartijnieku kā valsts prezidentu, lai Latvija atkal izgāztos, jo neprot tas Bērziņš ne lāgā latviski, kur nu vēl angliski runāt!

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    qxamo > andris902 28.05.2011. 14.53

    ZanE, Tu ko!!! Tāpat kā viņš jūtas godīgi nopelnījis savu milzu pensiju – pēc 4/8 gadiem viņš jutīsies arī pelnījis dzīvokli un visu to pārējo ex-prez. bonusu paku! Nopelnīts ir nopelnīts! Neviens lieks lats par skādi nebūs!

    Un jā, 100.panta prese klubā puisis atklājās pilnībā – bija skaidri redzams, ka viņš nevis kā pēc mēdiju treniņa māk apiet jautājumus – viņš tos vienkārši nesaprata! Un atbildēja pilnīgi par citu tēmu! Un tā valoda!!! No prezidenta kandidāta būtu gan gribējies kaut ko inteliģentāku – gan formā, gan saturā – dzirdēt…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > andris902 28.05.2011. 15.00

    Mietpilsoniskajām būtnēm, kas satraucas, kā mūsējie varētu žoga otrā pusē izskatīties, vērts atcerēties, ka diplomātu valodā sen vairs sievas netiek tieši pieminētas, jo ieviests termins “spouse”, kas lingvistiski ir distancējošāks par sievu/”wife”. :)
    Par šī Bērziņa ētisko nepiemērotību vairāk varētu pārliecināt viņa paņēmiens nekustamo īpašumu pārņemšanā, īpaši mīlot pensionāres, invalīdes/cilvēkus ar īpašām vajadzībām/nepieskaitāmās/-os bez mantiniekiem, toties ar labiem īpašumiem vai vismaz labās, izdevīgās vietās. Tipisks attiecīgās paaudzes latvju biznesa pārstāvis: nav cēlis, bet manīgi pārņēmis, ar ētiku un godaprātu sevi neapgrūtinot.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > andris902 28.05.2011. 15.01

    Precīzi, Sandra!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    qxamo > andris902 28.05.2011. 15.11

    Opā! Kas šis par skaistu kompromatu?! Cerams, ka apdalītās atraitnes un bāreņi dalīsies savās sajūtās – agrāk vai vēlāk.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > andris902 28.05.2011. 21.43

    Sandra, dažas jau ir droši mirušas.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Jānis Blumbergs 27.05.2011. 22.01

Labāk atlaist nekā paturēt. Vismaz būs vienreiz darīts. Un turpināt …

+4
0
Atbildēt

1

    wrvinovskis > Jānis Blumbergs 27.05.2011. 23.38

    ATLAIST NEDRĪKST PATURĒT

    ohh, atkal aizmirsu, kur pareizi tas komats bij jāliek… jāprasa preses sekretārei..

    +3
    0
    Atbildēt

    0

egils_krastins 27.05.2011. 21.52

Saeima ir jaatlaizj.
Ceru, ka prezidents to saprot un kaa labs kjirurgs ar stingru roku izgrieziis “audzeeju”, kas saeed tautas miesu.

+10
0
Atbildēt

0

Sanita Bērziņa 27.05.2011. 21.15

http://www.president.lv/pk/content/?cat_id=608
neaizmirstiet aizsūtīt Prezidentam vēstulīti.

0
0
Atbildēt

0

www.vecamate.lv 27.05.2011. 20.41

Nezinu ko Valdis domā, bet ir vnk acīmredzami, līdz sliktai dūšai, ka tāda veida parlamentārisms, ar snaudošiem pogas spaidītājiem pēc īkšķa,kuriem 4 gadus viss ir pie kājas, sevi sen jau ir izsmēlis. Ja likumi ir tizli,tad tie ir jāmaina.Nav nekāda Bībele vai gravitācija.Manis pēc, lai to dusētāju ķemertiņu kaut 3 x nedēļā atlaiž, kamēr pamodīsies.Valdis vismaz varētu dot impuslu,ka tas vispār ir iespējams.Ja saņemsies, civēcīgs -cieņa.

+13
-1
Atbildēt

1

    Andris > www.vecamate.lv 28.05.2011. 18.33

    Bet prezidentālās republikās tas pats notiek prezidenta administrācijā. Bet atšķirībā no Saeimas to neviens vairs nevar nofilmēt. Un nomainīt administrācijas darbiniekus nevar pat 40 gadus.

    0
    0
    Atbildēt

    0

AndrisBuikis 27.05.2011. 19.39

Varētu jau atlaist to Saeimiu, taču jāpaspēj vēl RADARU līgumu noslēģt un jāpabeidz citi TAUTAI izdevīgi darījumi, citādi vēl var nākamie neatļaut un ierosināt lietu- līdzīgu Digitālajai !!! Un tas nu JL darboņiem ir kā bubulis…

0
-12
Atbildēt

1

sigija_spure 27.05.2011. 18.44

kā īsti ir? Prezidents ir tiesīgs rīt (ņemot vērā prezidenta pilnvaru termiņa beigas) atlaist 100 gudrās galvas? vai tomēr nē?
kā tas ir iespējas, ka viens Satversmes pants nosaka vienu, nākamais kaut ko citu? neko nesaprotu

0
0
Atbildēt

0

Davis 27.05.2011. 18.28

Kaut kaa stipri noveeloti kapteinis ierodas uz komandtiltina..,bet jaa-var jau saprast!

+1
-1
Atbildēt

0

inesite15 27.05.2011. 18.00

Nu, tad nu beidzot bozhenjka ieshkjiebis ! A to valste tak galīgā nezinjaa un bezsakaraa !

0
-5
Atbildēt

0

guna 27.05.2011. 17.57

Es no savas puses prezidentam rītvakar ieteiktu , droši ar iztaisnotu muguru, paziņot par tā saucamās saeimas atlaišanu. Vēl jo vairāk, viņam maz izredžu būt ievēlētam no šīs saeimas. ZZS+ LPP + SC centram ir vienošanās savā starpā pārņemt varu Latvijā, un šis jautājums ir saskaņots ar Putina partiju “Vienota Krievija” un nesen vēl saskaņots ar Ķīnas komunistisko pariju. Dakteri Zatlers, pat ja tevi neievēlēs par prezidentu, tu neko nezaudē, kā ārsts tu varēsi konsultēt slimniekus. PAzinojums par saeimas atlaišanu būtu kā svētība un uzticības atjaunošana valstij un cilvēkiem. Prezidents esi drošs! Nekāda varas vakuma nebūs un pasaules gals neiestāsies. Dzīve turpināsies.

+6
0
Atbildēt

1

    inesite15 > guna 27.05.2011. 18.12

    “Reksis Es no savas puses prezidentam rītvakar ieteiktu , droši ar iztaisnotu muguru, paziņot par tā saucamās saeimas atlaišanu. .,…. un aptaisīties aiz laimes un lielmanības .

    – Jēkabielā sēdi un lieku kāpostu sašķīt gribi ???

    Davai, davai – juku laikos …. pie šitās marginalizētās publikas … VISS SPĪD – ir tikai viens mazs “bet” – LAICĪGĀ, tā teikt, MANTA … ne līdzi panjemt … ierīsi un aizrīsies – ar visām savām mugurām , aizmugurām un plikajiem hrestomatiskajiemn mugurkauliem … ar visām nacsvētībām … jau apkatannajām iz nacbaķkiem … :P … būtu Tev smadzeņu par 50 g vairāk, saprastu, ka ĪSTIE “HELSINKI” bija par CILVĒKU lietām, un, ja pat tie – mvietējie – IT KĀ “HELSINKU” pirdelji … izviņķelējās un ieviņķelējās baķkulietās … :P – ŠITAJĀ TERITORIJĀ FAUNA IR DEGJENERĒJUSIES TOTĀLI, un, jo ātrāk te tie afro-kātolaisauc sabrauks, jo ātrāk šitā teritorija OFICIĀLI par 6. zertes koloniju … of global financial … noformēsies, jo labāk

    abet, jo ilgāk tas vilksies. jo žēlīgāk . Dixi .

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

Ivars Kalvis 27.05.2011. 17.44

Prasu atlaist saeimu!

+2
0
Atbildēt

0

Life Quality Managem 27.05.2011. 17.27

Mēs esam tie, kas algo tos 100 cilvekus, kuri sēž Saeimas mājā un 37 no tiem ir lemt nespējīgi, 21 vispār nav darbā. Jebkurš normals darba devējs sen šos 58 darbiniekus būtu patriecis. Es neaicinu uz vardarbību, bet tēlaini izsakoties, akmeņiem atkal būtu jālido Saeimas logā.

+9
0
Atbildēt

7

    qxamo > Life Quality Managem 27.05.2011. 18.11

    Tos logus pēc tam jāstiklo un visa nekārtība jānovāc par mūsu pašu naudu. Ja gribi mest akmeņus, ej pie viņiem uz mājām.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Es teicu tēlaini izsakoties. Akmeņi bija jāsaprot kā metafora. Bet katrā gadījumā viena “Lietussargu revolucija” noderētu gan.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    qxamo > Life Quality Managem 27.05.2011. 22.35

    Varbūt man ir pārāk saasināta uztvere uz grautiņu seku fizisku likvidēšanu (šausmīgi žēl bija sētnieku, kam nācās to visu novākt) – bet, ja vienreiz gadījums ir bijis reāls ar visu sekojošo postažu, tad piesaukt to vēlreiz , bet tēlaini, ir… neforši?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Life Quality Managem 27.05.2011. 22.39

    …gadījums ir bijis reāls ar visu sekojošo postažu, tad piesaukt to vēlreiz , bet tēlaini, ir… neforši?
    ———————————————————
    tad jau nevarēs arī runāt par “dunci mugurā”?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > Life Quality Managem 28.05.2011. 01.42

    Aigars _..Akmeņi bija jāsaprot kā metafora. Bet katrā gadījumā viena “Lietussargu revolucija” noderētu gan..
    ~~~
    tas ko dazhi mil saukt par revoluciju noteikti bija metafora.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    atispraulins > Life Quality Managem 28.05.2011. 01.47

    Nav jau uzreiz ar akmeņiem jālidina, to pašu var pateikt arī ar olām un tomātiem.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    qxamo > Life Quality Managem 28.05.2011. 14.50

    Sētniekiem noteikti daudz vairāk patiktu uzslaucīt olu un tomātu paliekas, nevis stikla lauskas :D

    0
    0
    Atbildēt

    0

qxamo 27.05.2011. 16.49

Bet vai jūs jūtat, cik SKAISTS ir šis garais mirklis līdz rītvakara 21iem – beidzot viss pilnīgi vibrē no saspringuma, ar kādu visi gaida KARAĻA RUNU?!!! Ļoti ceru, ka rosinās atlaist to pašlabuma rausēju baru!

+2
-1
Atbildēt

6

    Roberts Gūtšmits > qxamo 27.05.2011. 17.04

    >> Sandra@RK

    Hi, hi, hi … nē, nu šodien tiešām ir viena jautra pārsteigumiem un jaunumiem bagāta diena ! Ah tad jau “Karalis” ??
    Tipa kā tajā jaukajā pasakā par princi un ubaga zēnu, ja? Tik šoreiz sākumā bija nevis ubaga zēns, bet gan sīks zaglītis, kurš aploksnītes diedelēja un fenderēja … un nu 4 gadu laikā … ilgi un cītīgi mācoties (pie sevis) un smagi un grūti strādājot (priekš sevis) no zaglēna nu pārtapis par Karaļa zižļa cienīgu personību ! … :)))

    Bet par to mirkli. Baidos, ka tev personīgi tas beigsies ar pamatīgu pliķi sejā. Gaidas tiks pieviltas (kā vienmēr), cerības piesmietas (kā parasti) un solījumi renstelē noskaloti – atbilstoši jaunāko – jenotu laiku labākajām politiskajām tradīcijām. Un zini – kāpēc? Tāpēc, ka šobrīd Saeimas atlaišana un jaunas ievēlēšana viennozīmīgi novedīs pie jenotības katastrofālas izgāšanās. 33 balsis viņiem nekad vairs nesavākt un pie valdības stūres jaunās Saeimas gadījumā nesēdēt … Tā ka zēniem jālūdz Dievu (vai Zatleru), lai viņš atstāj visu kā ir. Tad vēl vismaz ir kāda cerība līdz rudenim no Siles pagūt pastrēbties … jo vislielākie pašlabuma rausēji šobrīd ir kā reize jenotības darbonīši … viņi negribēs atlaist paši sevi … :)

    P.S. Bet tas jau, protams, neliedz gaidīt, ……… cerēt, ………… uzticēties ………… :)

    +1
    -11
    Atbildēt

    0

    austrisv > qxamo 27.05.2011. 17.29

    Kurmīt!
    “Bet par to mirkli. Baidos, ka tev personīgi tas beigsies ar pamatīgu pliķi sejā”

    Vai Tu kādam draudi?

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > qxamo 27.05.2011. 17.36

    Bet…Tu tam sutkam izrādi pārāk lielu godu. Lai jau spiedz kā žurka, kam kāja slazdā. Viņš nav pat pelnījis mīnusus, jo tā arī ir nepelnīta uzmanības izrādīšana.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    qxamo > qxamo 27.05.2011. 18.08

    Kurmīt, filmu Karaļa runa neesi redzējis un saistību nesaprati, ja? Ar savu aprobežotību jau nav jālielās.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > qxamo 27.05.2011. 22.37

    ..Viņš nav pat pelnījis mīnusus, jo tā arī ir nepelnīta uzmanības izrādīšana
    _________________________________
    Viedi vārdi.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > qxamo 27.05.2011. 23.02

    Norunāts. Reizi par visām reizēm.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

dro 27.05.2011. 15.41

Manuprāt Pietiek šoreiz nemeloja: -Saeimas priekšsēdētāja Solvita Āboltiņa (Vienotība) tūlīt pēc ceturtdienas balsojuma, kurā parlaments bija izpestījis deputātu Aināru Šleseru, neatļaujot Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojam (KNAB) veikt kratīšanu viņa dzīvesvietā, aizsteidzās, izvairoties no viņas komentāru gaidošajiem žurnālistiem. Pēc žurnālistu uzstājības sabiedrisko attiecību padomnieks Āboltiņu atveda atpakaļ, un spīkere nelabprāt stājās TV kameru priekšā. Saērcināta, ka viņai jākomentē Saeimas skandalozais balsojums, Āboltiņa, kura mīl izteikties par Saeimas prestiža celšanu kā savu galveno uzdevumu, piecirta kāju, steidzinot TV operatorus. „Nu ātrāk taču! Man taču ir dienaskārtība!” kāju ar troksni pret zemi sizdama, žurnālistiem uzkliedza Āboltiņa. Viņas sabiedrisko attiecību padomnieks pēc tam bija uztraukts interesējies, vai tas tiks rādīts TV ziņās, tomēr neviens operators šo Āboltiņas dusmu izvirdumu nebija paguvis nofilmēt. Pietiek pilnā apmērā publicē Saeimas priekšsēdētājas teikto.-

+8
-2
Atbildēt

0

astra_ozo 27.05.2011. 15.24

Vienotība ir smagi visu salaidusi grīstē (kaut vai paaugstinot elektrības tarifus) un pašlaik jaunas Saeimas vēlēšanas nebūtu labākais risinājums.

+1
-15
Atbildēt

11

    Daiga Fišere > astra_ozo 27.05.2011. 15.34

    Ja Tev ir jāpabaro sava ģimene un tev ir tikai 10 Ls 100Ls vietā, tad: 1.Tu nepērc sievai zeķes, bet liec viņai tās lāpīt; 2.Pensijas vecuma māti sūti uz tirgu pūpolus un mellenes tirgot; 3.Pārdod zāles pļāvēju un pļauj grāvmales ar izkapti; 4.Bērniem nepērc konfektes, liec ēst miežu putru un ravēt dārzu. To visu Tu dari tik ilgi, kamēr Tev nepalielina algu un kamēr neesi no kaimiņa atguvis nozagtos 100000 Ls.
    Un kaimiņš pa tam lāgam, protams, skatās pār žogu un bļauj, ka Tu tiranizē ģimeni. Ja ģimene ir stulba, tā Tevi iesūdz tiesā un aiziet pie kaimiņa.
    Tādā lūk V un mēs visi esam situācijā!

    +13
    0
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > astra_ozo 27.05.2011. 16.10

    Mmm… bērniem nepērc konfektes, jo jāpērk sadārdzināta elektrība… Precīzi!
    Cik balsis jūs dotu V, ja vēlēšanas notiktu tagad un lembis bez nopietniem pierādījumiem un nopietnām apsūdzībām būtu uz brīvām kājām?

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    austrisv > astra_ozo 27.05.2011. 16.13

    Par to miežu putru un dārza ravēšanu! Nesapratu, vai tad kauns bērnam dot putru un radināt pie darba?

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Daiga Fišere > astra_ozo 27.05.2011. 16.35

    Es vnk ātrumā nespēju sadomāt adekvātākas anoloģijas. Vai tam šajā gadījumā ir nozīme? PLL smadzeņu skalošanas dienests arī atrod “graujošus” pierādījumus par kautkādiem Mūrnieces pasūtījumiem dažu kapeiku vērtībā, atbildot uz tās biedru apsūdzībām miljonu un miljardu krāpniecībā.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Daiga Fišere > astra_ozo 27.05.2011. 16.36

    @ andza šajā gadījumā elektrības piekādes veic zaglis kaimiņš. tagad saproti?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    qxamo > astra_ozo 27.05.2011. 16.54

    GyntHH – piemērs analoģijai – nevis ved bērnus uz skolu ar auto, bet viņiem ir jāiet katru rītu 2 stundas ar kājām caur mežu!

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > astra_ozo 27.05.2011. 17.26

    Sandra! Vienkārši smieklīgi!

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    krisjanis_sondors > astra_ozo 27.05.2011. 21.06

    “nevis ved bērnus uz skolu ar auto, bet viņiem ir jāiet katru rītu 2 stundas ar kājām caur mežu!”

    4 stundas katru dienu elpot svaigu meža gaisu – kas tā par traģēdiju!!!

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    qxamo > astra_ozo 27.05.2011. 22.28

    Krišjāni! Idilliskā gaismā raugoties – tāda pat kā ravēt un ēst miežu putru. Bet es gan negribētu, lai mani bērni iet vieni paši pa mežiem kā redzu te, laukos… Labākajā gadījumā viņus varētu sakost klaiņojoši suņi!

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > astra_ozo 28.05.2011. 01.15

    GyntHH
    man ljoti patika shis stasts un analoghijas atruma piemekletas likas ljoti atbilstoshas. parliecinoshi.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    qxamo > astra_ozo 28.05.2011. 14.46

    Īstenībā man arī ļoti, ļoti patika mazie ravētāji putras ēdāji. Spilgts tēls. “Krīzes dēļ zaudētā bērnība” :)))

    0
    0
    Atbildēt

    0

astra_ozo 27.05.2011. 15.22

Ja Zatlers ir Latvijas patriots un prot sarunāties ar diplomātiem, tad viņš varētu sarunāt reālu ASV atbalstu visam, ko viiņš plāno darīt. Ceru, ka jeņki saprot ko nozīmē situācija NATO robežvalstī, ja mafija apvienosies ar Krievijas 5. kolonnu Latvijā.

+14
0
Atbildēt

1

ilmisimo 27.05.2011. 15.16

..mums taisās sarīkot puču …
————————————-
Te jādzied:
Māt, mani bailes māc…

+2
0
Atbildēt

0

Gvidža 27.05.2011. 14.54

Brendu smaržas par 10.00LVL un TIKAI šodien 27.05 visām smaržām 15% atlaides!Vairāk par smaržu klāst skatīt šeit: http://www.ienacunnoperc.lv

0
-13
Atbildēt

3

    austrisv > Gvidža 27.05.2011. 15.22

    Kādas brendu smarzās? Vai pagrīdē tepat Latvijā ražotas vai Polijā?

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Kā T Ā var būt?! > Gvidža 27.05.2011. 15.40

    Ha-ha-ha! ,,Brendu” smaržas par Ls10!:) Kas ir, inteliģence, ņemam pauzi un ejam smaržoties?! :))

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    sigija_spure > Gvidža 27.05.2011. 18.40

    nosūti savu piedāvājumu VIDam, viņiem tas patiks, arī VP pie reizes :D

    +6
    0
    Atbildēt

    0

liene_zeilina 27.05.2011. 14.43

Tā kā pēc Satversmes Zatlers tagad nevar rosināt atlaist Saeimu, tad varētu aicināt uz Ēģiptes variantu, lai pati atkāpjas. Vai rosināt uz kādām līdzīgām akcijām.

0
-3
Atbildēt

1

Roberts Gūtšmits 27.05.2011. 14.42

>> Mikus Grende

Bērziņš ir OFICIĀLI un LIKUMĪGI izvirzīts Prezidenta amata kandidāts un kā tāds – tiešs Zatlera konkurents. Es jau saprotu, ka hunveibiniem likumi un Satversme ir pie kājas – viņi ir gatavi par to liekulīgi muldēt līdz bezsamaņai un rādīt ar pirkstu, ja kāds cits kaut nedaudz tos pārkāpj. Toties tad, ja pašiem kāds likums traucē, tad gatavi i valsti, i Satversmi miskastē iemest. Tipiska meļu, demagogu un varaskāru asiņaino punduru rīcība.

Otrkārt. Oligarhus neviens negāzīs, jo neviens viņus par oligarhiem nav ievēlējis. A tos, kurus IR ievēlējusi tauta, tikai tautai arī ir tiesības gāzt. Nevis visādiem kaktu pūšļotājiem, mankurtiem un specdienestu un blēžu apmaksātiem klaķieriem.

Dieva vārds, nekad nebūtu domājis, ka ko tādu teikšu, bet laikam jāgaida, kad Lembis izvirzīs savu kandidatūru Prezidenta amatam. Būs jābalso par viņu. Tas beidzot ieviesīs kārtību un pārtrauks šo sviestaino, cinisko, nekaunīgo jenotības bardaku. Par tādiem jefiņiem kā jenoti, mana ome teica, ka maz žagarus bērnībā esot dabūjuši … bet nekas – to vēl var labot !

+1
-22
Atbildēt

7

    ilmars_slapins > Roberts Gūtšmits 27.05.2011. 14.55

    njā

    0
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > Roberts Gūtšmits 27.05.2011. 15.21

    clash_clash
    zināma līdzība Baltkrievijas Baķkam ar nākamo prezidentu Bērzinu , ir. Kaut vai vecā nomenklatūra un sešgadīgais dēlēns, kurš var piemest roku pie cepures un salutēt par godu tēvam. Ar angļu valodu arī abiem laikam pašvaki. It sevišķi jau Bērziņam, jo pats intervijā atzinies, ka vairs neatceras anglisko runu. Diezin vai maz to zinājis.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > Roberts Gūtšmits 27.05.2011. 16.16

    Kurmīt!
    “. Es jau saprotu, ka hunveibiniem likumi un Satversme ir pie kājas – viņi ir gatavi par to liekulīgi muldēt līdz bezsamaņai un rādīt ar pirkstu, ja kāds cits kaut nedaudz tos pārkāpj. Toties tad, ja pašiem kāds likums traucē, tad gatavi i valsti, i Satversmi miskastē iemest. Tipiska meļu, demagogu un varaskāru asiņaino punduru rīcība.””

    Precīzi pateici par trīs oligarhiem, jo viņi jau sen ir uzspļāvuši gan tautai, gan satversmei, bet paši zog simtiem miljonu caur ofšoriem, bet ja pieķer pie rokas, tad saka, ko tad mēs. mēs jau neko, skat kā Mūrniecei tur kaut kāds radaru pasūtījums gaidāms vēl ilgi!

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    qxamo > Roberts Gūtšmits 27.05.2011. 17.00

    Vai Bērziņam arī jau ir tiesības pieprasīt ēteru un uzrunāt tautu? Varbūt viņam arī kanceleja ir?

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    >> Sandra@RK

    Kā prezidenta amata kandidātam? Neapšaubāmi. Ja to dara viņa tiešais konkurents. Pretējā gadījumā sanāk godīgas sacensības likumu pārkāpms un ciniska administratīvā resursa izmantošana savā labā … :)))

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    >> Bet

    Nja.
    Un tas ir tavas intelektuālās domas augstākais lidojums? No sērijas: “Сам дурак!”
    ??
    Izsaku līdzjūtību ! … :)

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    austrisv > Roberts Gūtšmits 27.05.2011. 17.25

    Apdomā labi, jo līdzjūtība jāizsaka Tev! Pats iekriti savos mēslos!

    +6
    0
    Atbildēt

    0

Roberts Gūtšmits 27.05.2011. 14.29

+++Ir.lv rīcībā esošā informācija liecina, ka pēc Saeimas lēmuma neizdot Šleseru kratīšanai Rīgas pilī izvērtēta iespēja rosināt Saeimas atlaišanu+++

Sauksim lietas īstajos vārdos – redzot, ka vara slīd no rokām ārā, tiek štukots, kā sarīkot valsts apvērsumu. Un Zatlers kā persona, kura nu jau pavisam noteikti savu krēslu zaudēs, apsver iespēju un meklē ceļus, kā paildzinā t savu atrašanos krēslā.
Cik tas simboliski, ka “tiesiskie un godīgie” ir tie, kuri mums taisās sarīkot puču un ir gatavi savas varaskāres dēļ pat riskēt ar nemieriem un grautiņiem … apdraudēt pat valsts neakarību – Vecajiem zagļiem kas tāds nemūžam prātā nebūt ienācis. Kārtējais apliecinājums, ka 13. janvāris NEBIJA nejaušība.
Ja kas tamlīdzīgs notiks, es būšu pirmais, kurš pieprasīs, lai visi puča organizatori un dalībnieki tiktu iespundēti aiz restēm līdz mūža galam.

+1
-20
Atbildēt

3

    ilmars_slapins > Roberts Gūtšmits 27.05.2011. 14.34

    Pirmkārt, kast tas tāds bērziņš ir ka būtu jāuzin viņa viedoklis, tad ko mēs visu 100 viedokļi būs jāklausās, arī kravcova?
    Otrkārt, ko gāzīs, tautas ievēlētus “oligarhus”?

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    wrvinovskis > Roberts Gūtšmits 27.05.2011. 14.44

    Ja nezini, kas ir Andris Bērziņš, ieraksti draugos meklētājā – tieši 249 Andri Bērziņi parādās.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > Roberts Gūtšmits 27.05.2011. 15.17

    Var jau ierakstī goglē, bet par nākamā prezidenta kandidātu Bērziņu gan nevar uzzināt viņa padomjlaiku biogrāfiju, lai gan tāpat daudziem tā ir zināma, jo bijis īsts kompartijas nomenklatūrists un izlaidīgs tips.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

Roberts Gūtšmits 27.05.2011. 14.23

Interesanti.
A kad “Par stāvokli valstī” stāstīs Bērziņš ? Svētdien?
Ja jau vēlēšanas, tad abiem kandidātiem vajadzētu ta ka vienādas tiesības nodarboties ar sava viedokļa popularizēšanu … :)

0
-16
Atbildēt

0

wrvinovskis 27.05.2011. 14.14

Ja 4 gadu laikā ir savākta uzticama padomnieku komanda, un ceru, ka tāda tā ir, tad viņi saprot un jūt tieši to pašu ko mēs. Bet mūsu bezspēcībai un kaunam, viņiem pievienota arī atbildība. Jābūt skaidram, ka prezidenta vēlēšanās balsu sadalījums būs tāds pat, ja ne Bērziņu, tad kādu kas parādīsies 2.kārtā, bet ticami arī ka Bērziņš būs ievēlēts jau pirmajā. Tad Zatlers pievienosies mums. Būs tikpat bezspēcīgs, bet arī tiks apveltīts ar visādiem nievājošiem apzīmējumiem.

– Nu ko, Lilita, vai mēs ejam uz to?
– Kā tu lemsi, tā būs, es domāju, tauta ies aiz tevis.

Iespējams, šī īsā saruna jau ir bijusi. Mēs neiegāzīsim nedz Lilitu, nedz viņas vīru, parakstus varam savākt pat internetā. Maza pieredze tautas skaitīšanā jau ir gūta.

+15
0
Atbildēt

3

    Kā T Ā var būt?! > wrvinovskis 27.05.2011. 15.33

    Es arī parakstos zem šī komentāra:)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > wrvinovskis 27.05.2011. 15.53

    —-
    Uz zem šī kāds parakstīsies?
    S.Āboltiņa:”(..)- tā būs traģēdija, ja vistuvākajā laikā nespēsim definēt jaunu Latvijas ideju, tādu Latviju, kas iederēsies un spēs pastāvēt modernā Eiropā, tādu, kas dos spēku un brīvību tautas garam, tādu, kas garantēs patvērumu un aizsardzību grūtā brīdī. Tādu, kas iedvesmos dzīvei, darbam un mīlestībai.”
    http://www.saeima.lv/lv/aktualitates/saeimas-zinas/18442-saeimas-priekssedetajas-solvitas-aboltinas-runa-saeimas-2011-gada-4-maija-svinigaja-sede-par-godu-la

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    piziks > wrvinovskis 28.05.2011. 14.42

    Traģēdija jau ir iesākta, labi, ka vēl nepabeigta: patte Āboltiņa neko nespēj piedāvāt — vismaz neko labu. Ja viņai izdotos palikt 2 mēnešus par prezidenta p.i., ziepes paspētu sataisīt, jo savtīgumā enerģijas viņai netrūkst, tikai valstiskumam viņa gan stipri par īsu. Bet, ja jau tik daudz pārdzīvots 2 mēnešus ar rižu purnu vakaros pa TV jau nu publika izciestu gan… :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

itommy_ 27.05.2011. 14.09

Palasīju Satversmi. Par tās atlaišanu runā divi panti, kas, manuprāt ir mazliet dumji pēc to savstarpējās jegas, bet tādi nu ir pieņemti.

Tik tiešām, ja atlaišanu ierosina vēlētāji, tad saskaņā ar 14. pantu darbojas ierobežojumi attiecībā uz termiņiem.

Bet ja atlaišanu ierosina Valsts prezidents, tad saskaņā ar 48. pantu nekādu ierobežojumu termiņiem pirms vai pēc ievēlēšanas vai līdz pilnvaru beigām nav. Skaidri un gaiši – ja Zatlers vēlas ierosināt atlaist Saeimu, viņš to var izdarīt pēdējās valdīšanas dienas pēdējā minūtē plkst. 23.59. Pēc tam izdarāma tautas nobalsošana. Ja vairākums no balsotājiem saka stop, tad Saeima ir atlaista.

48. pants nekādi neatsaucas uz 14. pantā noteiktajiem regulējumiem vai ierobežojumiem, līdz ar to tas ir patstāvīgi izmantojams, lai Valsts prezidentam dotu tiesības rosināt Saeimas atlaišanu kaut savu pilnvaru pēdējā dienā.

Prezidentam – ierosināt atlaist Saeimu!

+20
0
Atbildēt

18

    Signija Aizpuriete > itommy_ 27.05.2011. 14.14

    —-
    Atlaidīsim -, ko tālāk? Staigāsim eiforijā pa ielām kā 1988.- 1991.gadā, kamēr pārtiku un citas pirmās nepieciešamības preces atkal uz taloniem izsniegs?

    +1
    -12
    Atbildēt

    0

    wrvinovskis > itommy_ 27.05.2011. 14.19

    Ar mūsu eiforiju patiešām ir jāzumanās, jo padomju laiki vēl nav beigušies – pabalstus un pilnā mērā! Mums viss pienākas un labs ir tas, kas dod, to arī izmanto Lembergs un ZZS. Bet tieši šajā situācijā var gadīties, ka ne tikai PLL, bet arī ZZS zaudē balsis, tās iegūstu V, VL un SC. SC ir tas pats elektorāts, ne vairāk, bet arī ne mazāk. Toties V un VL var pieaudzēt skaitu, diemžēl, ne līdz 51, bet tomēr var.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Vaira Tempele > itommy_ 27.05.2011. 14.25

    OK. Pienjemsim, ka sheit terminji nedarbojas. Saeima ir atlaista, ja tauta taa veelas. Jaunas Saeimas sasaukshanas process aiznjem ~3 meeneshus (veeleeshanas, utt.) Pa to laiku Zatlera terminjsh ir beidzies. Vai Zatlera terminjsh automaatiski pagarinaas liidz jaunas Saeimas sasaukumam un tie tad lemj par jauno Prezidentu, vai kaa?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Liga Riga > itommy_ 27.05.2011. 14.28

    Arī labklājības valstis Rietumeiropā savulaik piedzīvoja partokrātijas-finanšu oligarhijas diktatūru. Partiju finansēšana no valsts budžeta ir vērā ņemams Rietumeiropas paraugs, taču – nepietiekami efektīvs. Iznīcinošo triecienu Rietumeiropas partokrātija un finanšu oligarhija saņēma un turpina saņemt no Tiešajām demokrātijas izpausmēm – Tautas nobalsošanām, Publiskajām (sabiedriskajām) apspriešanām un Sabiedrības pašaizsardzības. Latvijai tādu iespēju dod esošās Satversmes pirmais un otrais pants. Bet iespēja nav notikums. Mums vajadzīgs Likums par Partokrātijas kundzības likvidācija Latvijā, šo Satversmes doto i e s p ē j u pārvērst par n e i z b ē g a m ī b u .

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 27.05.2011. 14.40

    Zatlera termiņš līdz ar Saeimas atlaišanas rosināšanu, protams, nepagarinās, un 2. jūnija ievēlēšanas pasākums paliek spēkā. Ievēlēs šīs pašas “gudrās” galvas. Bet nu tās jau būs klibās pīles, (vismaz viena daļa) ja tauta nākamo aptuveni 3 mēnešu laikā tā lems.

    Zatleram vienkārši ir iespēja savas tautas un valsts labā izdarīt lielisku darbu, ko VVF savulaik neizdarīja. Vienreiz tos tur atlaidīs, un nākamreiz jau padomās, pirms pogu spiest.

    Te vēl paliek arī manipulācijas Vienotībai un Zatleram ar Saskaņu, kā arī Dombrovskim ar izņēmuma stāvokli. Bet mūdžus noteikti ir jāsoda un šim politekonomiskajam genocīdam vienreiz beidzot jādara gals.

    +14
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > itommy_ 27.05.2011. 14.43

    edge_indran —-Skatos, Tu tiešām skumsti pēc tiem laikiem, kad talonus dalīja :) Katru dienu vismaz viens ar nostalģiju un rūgtu ironiju pildīts komentārs :))

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 27.05.2011. 14.49

    Un paliek jau iespēja Zatleram atlaišanu līdz rītvakaram sagatavot, bet likt priekšā Vienotībai un Saskaņai priekšlikumu (faktiski – ultimātu) – vai nu taisa jaunu koalīciju bez zaļzemniekiem, un varbūt vēl pārvēl Zatleru, kā arī noņem imunitāti iespējamajiem ļaundariem, vai – atā atā.

    Tām meitenēm, kuras PS sastāvā pīkst pret saskaņu, jāapzinās, ka tagad ir ļoti vēsturisks brīdis pienācis, un tāpat arī saskaņiešiem attiecībā uz visām tā apmācību lietām un citām tamlīdzīgām, kuru verbāla muļļāšana bišķiņ var pagaidīt.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    liene_zeilina > itommy_ 27.05.2011. 14.50

    Izlasīju, Satversmes punktus, ko minēji, tik tiešam Zatlers mierīgi var rosināt atlaišanu. Zatler, atlaid!

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > itommy_ 27.05.2011. 15.06

    —-
    ‘Riņķi apkārt’, vien pa apli, riņķī apkārt……
    Ar skumjām atcerēties atmodas un dziesmotās revolūcijas laiku, ja 2011.g. var baudīt savām rokām un galvām izveidotās sistēmas labumus? Priecājies, jo, paldies, Dievam – piektdiena ir klāt!
    p.s.
    Un turpini lasīt un komentēt manis uzrakstīto. Paldies.

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    austrisv > itommy_ 27.05.2011. 15.14

    Vilor, Eihmani.
    Izklausās labi!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > itommy_ 27.05.2011. 15.23

    edge_indran…Ar skumjām atcerēties atmodas un dziesmotās revolūcijas laiku, ja 2011.g. var baudīt savām rokām un galvām izveidotās sistēmas labumus? +++ atšķirībā no laika, kad dalīja talonus, šobrīd jādzīvo pašu veidotā sistēmā, to pa laikam pilnveidojot. Vai par to ir jāskumst, vai jāpriecājas? :))

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > itommy_ 27.05.2011. 15.50

    —-
    Kādi vēl jautājumi? Priecājies, jo, kas zin’, kas būs pēc sestdienas runas.
    Varbūt atkal uz rokām būs savus izvēlētos deputātus jānes kā 1990.g.4.maijā – un kopā jādzied:”…laimē diet”…..
    p.s.
    Par Saeimas spīkeres 4.maija runā izteikto aicinājumiem galvas nelauzīsim/nedomāsim( kā saka – ”ne mana cūka, ne mana druva”)-?:
    ”(..)- tā būs traģēdija, ja vistuvākajā laikā nespēsim definēt jaunu Latvijas ideju, tādu Latviju, kas iederēsies un spēs pastāvēt modernā Eiropā, tādu, kas dos spēku un brīvību tautas garam, tādu, kas garantēs patvērumu un aizsardzību grūtā brīdī. Tādu, kas iedvesmos dzīvei, darbam un mīlestībai.”
    http://www.saeima.lv/lv/aktualitates/saeimas-zinas/18442-saeimas-priekssedetajas-solvitas-aboltinas-runa-saeimas-2011-gada-4-maija-svinigaja-sede-par-godu-la

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    janis_novicans > itommy_ 27.05.2011. 16.55

    Bez tam, viņam nav, ko zaudēt,- par prezidentu viņu neievēlēs, tas pēc vakardienas ir skaidrs. Viņš var tikai iegūt tautas cieņu. Tas nav maz. :)

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 27.05.2011. 17.27

    Vēl jau pastāv scenārijs, ka Zatlers atlaiž Saeimu un uz brīdi iet prom. Tikmēr vecā Saeima ievēl savu “lielāko kretīnu”, bet tad nāk jaunā Saeima, “kretīnu” izsviež ārā, un jau jaunā Saeima pateicībā par Zatlera lielo drosmi un gudro rīcību ievēl viņu atkal uz 2 termiņiem.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    reksa > itommy_ 27.05.2011. 19.37

    Ja Saeimu sāk atlaist, tad vecā Saeima var risināt tikai tos jautājumus, ko liek priekšā Valsts Prezidents.
    Tā kā Valsts Prezidenta pilnvaras būs beigušas, Saeimas darba kārtību noteiks Saeimas priekšsēdētāja.

    P.S. likumi.lv lēni veŗ vaļā Satversmi. Laikam visi pašlaik to lasa…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    reksa > itommy_ 27.05.2011. 19.39

    Bet ja tomēr vecā Saeima paspēs ievēlēt “lielāko kretīnu”, tad pēc Saeimas atlaišanas Zatlers pievienosies kādai partijai un tai būs milzīgs pārsvars vēlēšanās.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > itommy_ 27.05.2011. 20.31

    Kurš te nesen teica – visbīstamākie ir tie meli, kur ir daļa patiesības? Tieši tā. Tāpēc nestāsti, edge_indran, par Atmodas un dziesmotās revolūcijas rezultātu – prechu taloniem. Tikai nevajag! Taloni ir Padomju Savienības know how, kas lieliskajā centralizētās sociālistiskās plānošanas ekonomikā ik pa dažiem gadiem uzpeldēja. Te uz taloniem un pēc sarakstiem skolās un darbavietās dalīja baltmaizi, te veļas pulveri, cukuru, šņabi, ziepes, cigaretes un novelt to uz Atmodu un dziesmoto revolūciju tev neizdosies.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > itommy_ 28.05.2011. 00.59

    Andrejs Zviedris 17:27
    man patik tas ko izshtukoji, ljoti sakarigs musturs iznak:
    Zatlers atlaizh, Vecie ievel Kretinu, Jaunie Kretinu padzen un liek Zatleru nu jau uz 2 terminjiem.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

buchamona 27.05.2011. 14.09

Valsts prezidenta kancelejā vērtēta iespēja arī rosināt šīs Saeimas atlaišanu. Tiesa, šim lēmumam varētu būt virkne seku, kas varētu būt par iemeslu arī tam, lai pils tomēr neizšķirtos par šādu rīcību.+++ nopietnākās sekas, ja Dombrovskis nesaglabā premjera krēslu- attiecības ar SVF, starptautiskie reitingi. Iespējamība, ka Vienotība ar 11% reitingu un kļūdām bagāžā atkārtoti uzvar vēlēšanās, manu prāt, tuvu nullei.

Bet no otras puses – kā pēc ne, tautai būs iespēja pieņemt lēmumu, kurš vairs nebūs apstrīdams.

+4
-3
Atbildēt

0

Pēterītis 27.05.2011. 14.07

Tā bija Prezidenta kļūda, pagodinot Šleseru ar vizīti pie valsts pirmās personas. Ļoti gribētos cerēt, ka kļūda tiks labota un iespēja Prezidenta cienīgi izmantota.

+6
0
Atbildēt

0

Vaira Tempele 27.05.2011. 14.06

Pag, pag! Vai vispaar Zatlers var atlaist Saeimu? Toreiz nepienjeema likumu, ka Saeimu nevar atlaist 1 gadu pirms un peec veeleeshanaam? Ja likums ir pienjemts, tad nekas nesanaaks, shii Saeima ir tikai 7 meeneshus “veca”.

0
-1
Atbildēt

2

    Liga Riga > Vaira Tempele 27.05.2011. 14.17

    Vai tad vēl nav skaidrs kā interesēs tādas normas izstrādātas un pieņemtas? Taču atbilstoši Satversmes 2. pantam un vēl dažiem citiem pantiem tauta pati var ierosināt Saeimas atlaišanu. Juridiski šāds risinājums ir komplicētāks, bet tāpēc jau nevajag rokas nolaist. Vēl ir Eģiptes variants, kad tauta iziet ielās un paliek tur tik ilgi kamēr Saeima atkāpjas. Varianti ir daudz, bet tie darbosies tikai tad, ja tauta prasībās būs vienota, neatlaidīga un tik skaļa, ka pasaules lielākie masu informācijas līdzekļi sāktu runāt, ka Latvijā tauta pieprasa tiesiskas valsts atjaunošanu.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > Vaira Tempele 27.05.2011. 14.46

    Bija runa par tautas ierosinātu Saeimas atlaišanu.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

photocom 27.05.2011. 13.56

Valdi – laiks vīriem !

+16
0
Atbildēt

0

kdaljajev 27.05.2011. 13.53

Ja Zatlers vēlās turpināt strādāt,tad Saeimas atlaišana ir vienīgais risinājums.Tāpat nav ko zaudēt.Saeima pati sev parakstīja nāves spriedumu ar savu balsojumu Šlesera lietā.

+12
0
Atbildēt

1

    Liga Riga > kdaljajev 27.05.2011. 14.01

    Ziniet, tēlaini runājot, sātans vēlās, lai mēs domātu šauri. Dievs aicina redzēt plašāk, kopsakarībās. Tāpēc nesakiet, ka tas ir vienīgais risinājums. Tas ir viens no risinājumiem, bet vai pareizākais? Jārēķinās, ka šo situāciju tikpat labi var savtīgās interesēs izmantot mūsu valsts jaunā aristokrātija – ierēdņi, kur viens otrs ļoti labi parazitē uz visu rēķina un kalpo tam, kam ir izdevīgi katrā gadījumā. Pieņemsim, ka Valdis Zatlers ierosina atlaist Saeimu. Ko Jūs pats darīsiet? Kādus spēkus atbalstīsiet?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

andrisskrastins 27.05.2011. 13.53

Jēga atlaist nav, turklāt nezinu kā tur ir ar likumiem. Vajag ierosināt likuma izmaiņas par imunitātes noņemšanu pret kriminālapsūdzībām.

Bet vispār par stāvokli valstī pajautājiet Maskačkas pensionāriem un Kurzemes zemniekiem.

+3
-9
Atbildēt

5

    Liga Riga > andrisskrastins 27.05.2011. 13.56

    Ko Jūs mums te grozat galvu ko var un ko nevar? Vajag pa īstam iedarbināt Satversmi. Pretējā gadījumā mums no šādas Saeimas un valsts nav nekādas jēgas.

    +18
    -1
    Atbildēt

    0

    Diâna Antipova > andrisskrastins 27.05.2011. 14.09

    likumi ta likumi (nojausma, ka var), bet ko ta vēlēs nākošos? Nu labi, 100 galvas un pietuvinātie brītiņu būs apmulsuši, bet noorientēsies, pamainīs retoriku un tāpat pa priekšu vien grozīsies. Kas būtu ieinteresēti vēlēšanās? – pieļauju, ka pieaugtu VL (“par ko ta citu lai balso?”), SC paliks tāpat, PLL sliktāk nepaliks :( (kļūdos?), vai zaudēs ZZS?, bet V zaudēs un, iespējams, kāds tajā gribēs distancēties no JL. Nujā, vēl visi tie, kas netika iekšā. Ne jau ka man žēl V, bet neko skaistu neredzu. tādi mani muļķa pārspriedumi.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    silvija_vitina > andrisskrastins 27.05.2011. 14.15

    Jēga atlaist IR. Kaut vai tāpēc, lai zinātu, ka ir sarkanās līnijas, (runājot viņu pašu terminoloģijā), kuru pārkāpšana maksā krēslu.

    Es no Zatlera sagaidu tikai vienu vēstījumu. Un es ceru, ka šoreiz sajūtas mani nepievils.

    +21
    0
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > andrisskrastins 27.05.2011. 14.41

    Jā, bet 2/3 vēlētāju nobalsos par SC un ZZS vēlreiz. Un vēlreiz. Un vēlreiz. Viņiem pacietības ir pietiekami, kā arī viņi ir imūni pret vilšanos politiķos.

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > andrisskrastins 27.05.2011. 15.31

    PesciK: Tavas bažas par Saeimas atlaišanu ir pamatotas, jo Vienotība savus panākumus ir savām rokām apglabājusi. Jaunas vēlēšanas dos daudz vairāk balsis VL un daudz mazāk V, dēļ neaizvietojamiem un ēnu ministriem kaut vai.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

Liga Riga 27.05.2011. 13.44

Valdi Zatlera kungs, mēs (vismaz lielākā tautas daļa) par valsts stāvokli jau zinām. Valsts ir nozagta un tajā valda politmafija. Ko Jūs jaunu mums pateiksiet? Vai to, kāda mums ir Satversme? Vai tomēr, balstoties uz šo Satversmi, atlaidīsiet šo mafiozo Saeimu, tādējādi ieejot vēsturē kā prezidents, kas par premjeru bija nominējis Ivaru Godmani, bet pēc tam strēbis viņa sataisītos sūdus nu kaut vai tādā veidā (atlaižot Saeimu)?

+22
0
Atbildēt

0

mary75 27.05.2011. 13.41

Nezinu, vai tiešām ir tie juridiskie šķēršļi.
Katrā ziņā, Zatlerim jādara viss, kas viņa spēkos, lai glābtu šo valsti.
Domāju, referendumā parakstus savāktu, kaut motivācija parakstīties būs dažāda.
Nervi vairs netur uz to, ko viņi dara ar šo valsti.
Ja pēc tam nebūs labāk, vismaz, būs savādāk, labāk, tomēr, kaut ko mēģināt darīt, nekā nedarīt neko.
Kaut arī, šaubos, vai Zatlerim pietiks drosmes.
Ja būs parasta gaisa tricināšana, tad nav vērts pat sākt.

+31
-2
Atbildēt

10

    ievuliitis > mary75 27.05.2011. 13.55

    “Nervi vairs netur uz tiem purniem lūrēt, ko viņi dara ar šo valsti.”
    Mūsu valsti. Tā ir mūsu valsts. Neatdosim to maitasputniem.

    +31
    -1
    Atbildēt

    0

    atugo > mary75 27.05.2011. 14.54

    Satversmes 14. punkts. “/b/Tiesību ierosināt tautas nobalsošanu par Saeimas atsaukšanu nevar izmantot gadu pēc Saeimas sanākšanas/b/, gadu pirms Saeimas pilnvaru beigām, /b/Valsts Prezidenta pilnvaru pēdējo sešu mēnešu laikā/b/, kā arī agrāk par sešiem mēnešiem pēc iepriekšējās tautas nobalsošanas par Saeimas atsaukšanu.”

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 27.05.2011. 16.06

    Ja viņš nedrīkst atlaist Saeimu, tad izsludināt rteferendumu par deputātu imunitātes atsaukšanu viņš, vismaz, drīkst?
    Un, pie viena, par vēlēšanu sistēmas izmaiņām uz jaukto vaoi mažoritāro?
    Tad droši, ka 80% no tagadējiem vairs iekšā nebūtu, un abi referendumi jau nu noteikti izdotos, jo partijām ticība nav nekāda.
    Kaut kas šai valstī jāmaina ar steigu.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Voldemars > mary75 27.05.2011. 16.27

    Atvainojos, bet šis pants regulē tautas nevis prezidenta tiesības atlaist Saeimu. 48. pants regulē prezidenta tiesības bez jebkādiem laika ierobežojumiem

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    janis_novicans > mary75 27.05.2011. 16.51

    Satversmes 48.pants paredz, ka prezidentam ir tiesības ierosināt Saeimas atlaišanu, un tā attiecībā uz prezidenta tiesībām neparedz termiņa ierobežojumus. Ja prezidents ierosina Saeimas atlaišanu, ir jāizsludina referendums. Ja tajā vairāk nekā puse balsotāju izsakās par parlamenta atlaišanu, Saeima uzskatāma par atlaistu un jāizsludina jaunas vēlēšanas, kurām jānotiek ne vēlāk kā divus mēnešus pēc Saeimas atlaišanas.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Māris Engers > mary75 27.05.2011. 17.27

    “labāk, tomēr, kaut ko mēģināt darīt, nekā nedarīt neko” – šis bija teiciens vienam Artūra Konana Doila varonim, franču brigadierim. tas, protams, bija komisks tēls. no offence, bet šobrīd situācija valstī ir tāda, ka labāk tiešām ir nedarīt neko – pārāk plānas virves visu tur kopā.
    ja tiktu vēlēta jauna Saeima, vēlēšanās uzvarētu Saskaņas centrs – runa nav tikai par reitingiem, vienkārši viņu vēlētāji izskatās vismazāk vīlušies, ja nu vienīgi par to, ka neizdevās dabūt pietiekami daudz balsu. PLL droši vien nepaspētu noorganizēt reklāmas kampaņu, kamēr Lembergs savējo ne uz brīdi nav apturējis. vai valdība, ko veidotu ZZS ar SC būtu labāka par pašreizējo? vai Šlesera izmešanas no Saeimas dēļ ir vērts atdot premjera krēslu Lembergam vai Urbanovičam?

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 27.05.2011. 18.08

    Un vai tad tagad defacto valdībā nav ZZS ar SC?
    SC dabūs tikpat daudz, krievvalodīgie kā balsoja par to, tā balsos, ZZS gan var dabūt mazāk, PLL var netikt vispār bet, VL noteikti dabūs vairāk, tā ka neko nevar zināt.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Māris Engers > mary75 27.05.2011. 20.27

    SC dabūs vairāk – tie, kas balsoja par PCTVL tagad būs pilnībā atmetuši cerības, kā arī daļa no tiem, kas vīlušies Vienotībā vai (un it īpaši) PLL, var izlemt tieši par SC

    ZZS dabūs vairāk – neredzu nevienu iemeslu, kādēļ tiem, kas balsoja par viņiem “īstajās” vēlēšanās, tagad būtu jābalso savādāk. vai vari kādu nosaukt? plus daļa no PLL vēlētājiem, kas būs sapratuši, ka, nē, Šlesers nav īstā manta, Lembergs, lūk tā ir īstā manta :)

    VL dabūs vairāk. 100% no šī pieauguma būs uz Vienotības rēķina.

    Vienotība dabūs mazāk balsu, kā iepriekšējās vēlēšanās. par to, domāju, diskusijas nav.

    PLL dabūs mazāk. jē. uzvara. Urbis ir premjers, bet vismaz PLL nav Saeimā.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    atugo > mary75 28.05.2011. 01.49

    Paldies, imiic un lietutiņam par labojumu! Dzīvosim, redzēsim kas tālāk notiks.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    atugo > mary75 28.05.2011. 01.51

    Dzeri, kas attiecas uz jaukto vēlēšanas sistēmu – cik man ir zinams Jānis Peniķis ir vienīgais runas vīrs, kas šo atbalsta. Aktivisti Rīgā (Vēlēšanas reformu biedrībā) tomēr vēlās piņķerēties ar pāsreizējo likumu. Pati pēdējos divos gados esmu nākusi pie slēdziena, ka tam nav jēgas, jo tanī likumā ir pretrunas, ko reāli nevar izlabot un nodrošināt, ka vēlētāji nejūtīsies piekrāpti no vajadzīgām pārmaiņām.

    Tā vai tā – jā, prezidents varētu ierosināt jaunu Saeimas vēlēšanu likumu un arī daudz ko citu. Bet, man šķiet visi drusku baidās pārāk iejaukties likumdošanā, jo kaut faktiski Latvijas politiskā sistēma nestrādā kā parlamentārā demokrātija, tomēr uz papīra tas ir ko Satversmes tēvi parredzēja.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

disassociative 27.05.2011. 13.40

Ja Zatlera kungam pietiks drosmes paziņot, ka viņš uzsāk Saeimas atlaišanas procedūru, ar to viņš pierādīs, ka četru gadu laikā ir kļuvis par cienījamu un atbalstāmu valstsvīru. Juridiski, cik saprotu, vēl nav par vēlu, ierosināt Saeimas atlaišanu viņš var. Mūsu pienākums tad būs referendumā izteikt savu viedokli. Savu nostāju es varu pateikt jau šobrīd – jā, atlaist šo Saeimu. Ja arī vēl patreizējā Saeima Zatleru nepārvēlēs, ja uzdrošināsies nepārvēlēt, jaunajai Saeimai būs visas tiesības un mandāts no vēlētāju puses izspēlēt impīčmenta procedūru un pārvēlēt Zatleru vēlreiz.

+24
0
Atbildēt

3

    Signija Aizpuriete > disassociative 27.05.2011. 13.46

    ——
    ‘Bagāts dara kā grib….’ – sāksim tagad ”mēra/konsolidācijas” laikā referendumus rīkot? K.Ulmanis varēja droši 1934.g.15.maijā Saeimu atlaist, jo labi zināja, ka pret to neprotestēs sabiedrības vairākums. Kas protestēs 2011.g.? Ja nu vienīgi kāds kādu ”krāsaino” revolūciju nosponsorēs?

    0
    -12
    Atbildēt

    0

    disassociative > disassociative 27.05.2011. 13.48

    Arī šoreiz sabiedrības vairākums atbalstīs prezidentu, ja viņš ierosinās Saeimas atlaišanu.

    +16
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > disassociative 27.05.2011. 13.53

    ..”krāsaino” revolūciju nosponsorēs?…
    _____________________________________________–
    Kadafi atsūtīs savus “subsahāras” revolucionārus?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Eliks 27.05.2011. 13.38

Es būtu tikai PAR Saeimas atlaišanu. Bet pirms šāda soļa Zatleram vajadzētu sarīkot juristu “prāta vētru”, lai viņa paziņojumā nebūtu pat vismazāko neprecizitāšu un iespējas juridiski piekasīties. Lai lēmumu atlaist Saeimu neviens nevarētu pasludināt par neatbilstošu Satversmei. Kaut gan stipri šaubos par tik krasu Zatlera izšķiršanos.

+11
0
Atbildēt

0

Daiga Fišere 27.05.2011. 13.38

Situācija ir patiešām labvēlīga. Kā atceramies, arī VVF sava otrā termiņa beigās atļāvās pacelt kara cirvīti. Un šoreiz, kad ir skaidrs, ka nekādas Zatlera kvalitātes Saeimā nevienam īstenībā neinteresē un tik un tā būs jāastāj Rīgas pils, prezidents saņēmās un dara to pašu.

+15
0
Atbildēt

0

itommy_ 27.05.2011. 13.36

Zatleram tiešām nevag līst zilaja ekrānā tikai tāpēc, lai pirmsvēlēšanu gaisotnē drusciņ pamuldētu pa tukšo un pakratītu pirkstu. Bet ja jau to pasākumu ir pieteicis, tad rīcībai jābūt ļoti asai un konkrētai. Citādi ļaudis smiesies.

+31
-2
Atbildēt

0

Igors Daņiļēvičs 27.05.2011. 13.33

Paradokss ir tāds – jo skarbāks, trāpīgāks un skaidrāks viņš būs, jo lielākas cerības tikt pārvēlētam.
Tāpat ir jāsaprot, ka šoreiz ir vēsturiska iespēja Latvijai tikt vaļā no tām trīs personām, kas faktiski ir kontrolējušas šo valsti gandrīz visus 20it gadus. Ar visām no tā izrietošajām sekām. Jāatgādina, ka savulaik tieši ZZS un Lemberga rokas pusis Silenieks bija tas, kurš publiski pazemoja Latvijas valsts prezidentu līdz Zoo līmenim.
Te nav runa par Zatleru pašu, bet gan par valsts simbolu kā tādu.

+45
0
Atbildēt

3

    1) Jau sen gribēju pateikties par aizraujošo, interesanto un asprātīgi uzrakstīto Latviešu grāmatu!:)
    2) ,,Paradokss ir tāds – jo skarbāks, trāpīgāks un skaidrāks viņš būs, jo lielākas cerības tikt pārvēlētam.” Kāpēc Jums tā šķiet?
    3) Interesanti, kas notiks ar prezidenta vēlēšanām, ja Zatlers pasludinās to ,,simtnieku” par atlaistu…?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    1) Paldies
    2) Laba runa, kas atspoguļos tautas noskaņojumu un spētu pateikt vēl vairāk, var pacelt viņa atbalstu sabiedrībā tik augsti, ka deputātiem noraidot viņu ir izredzes tikt pie ārkārtīgi populāra pretinieka, kurš pēc tam atgriežoties lielajā politikā visus viņus var samalt miltos. Ja viņš spēj norobežoties no politelites un skaidri, saprotami nostāties sabiedrības pusē, tad nepārvēlot deputāti viņu padarīs vēl par mocekli, simbolu savam atriebīgumam un intrigām. Tas ir kaut kas tāds, kas šobrīd ir tik ļoti nepieciešams sabiedrībai un Zatleram ir izredzes tikt pie šāda statusa. Te gan ir cits jautājums – vai Zatlers spēs būt tik uzrunājošs? Līdzšinējā pieredze rāda, ka viņa runu rakstītāji ir profesionāli vāji. Arī citi speciālisti neļauj viņam izdarīt to, ko prezidentam vajadzētu spēt – izkāpt no oficiālajām kurpēm un runāt ar cilvēkiem, kā ar cilvēkiem, kā savējais ar savējiem, ar to pašu cieņu un pat zināmu pazemību, bet no sirds un sirdi. Godīgi un patiesi. Izvēloties tos vārdus un sajūtas, kas viņā pašā patiesi mājo.
    3) Kas vēl sliktāks var notikt? Viss sliktais jau ir noticis. Un ja vēl kaut kas nav, tad pavisam drīz notiks. Šī valsts nekad netiks uz priekšu, ja to faktiski vadīs tie paši, kas to ir vadījuši līdz šim.

    +18
    0
    Atbildēt

    0

    mario1 > Igors Daņiļēvičs 27.05.2011. 16.17

    Pilnīgi Jums piekrītu, Otto Ozol, kaut nu nebūtu tie paši dumjie runu rakstītāji, kas taisīja “ilgtspējīgās attīstības” pseidorunu Latvijas Universitātē aprīlī.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

austrisv 27.05.2011. 13.32

Tas ir drosmīgs paziņojums un redzot, kas ši par saeimu, tad nav ko baidīties to atlaist, lai gan ej nu zini, vai lembis nesavāc vēl vairāk duraku balsis un ko tad?
Bet ņemot vērā, ka šo veco komunistu nomenklatūristu Bērziņu grib iedabūt par prezidentu, saeima ir jāatlaiž arī tāpēc.

+26
0
Atbildēt

4

    Una Grinberga > austrisv 27.05.2011. 13.37

    PLL 8 balsis tiks pārdalītas. Iespējams, kaut kas no ZZS samazināsies, jo Lembim nebūs laika nozombēt sabiedrību caur NRA un Ventspils nevainīgajām reklāmām!!!

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 27.05.2011. 13.41

    Vai Tu tam tici? Kurš tad no PLL gan balsos par Zatleru, ja pat TP 1.Nr (biedra kartes)Gundars Bērziņš ir Sudrabas imidža spodrinātājs un nemaz to nenoliedz. Vai Tu domā, ka PLL atbrīvos ceļu Sudrabai? Starp citu arī bezģimenes cilvēkam. Labi piemēri jaunajai paaudzei.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    AndrisBuikis > austrisv 27.05.2011. 19.42

    bļin= pats duraks, par ko ta tu balsotu, par šleseru, ĢVK Vai to gudro ekonomikas ministru ??!

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    qxamo > austrisv 28.05.2011. 14.38

    Dīvaini, bet “kompartijas nomeklatūristu”, “veco komunistu”, “bijušo komjauniešu” uc tiešām nesimpātiskas expadomju statusu apliecinošas birkas ZZS elektorātu daudz neietekmē. Tikko LA bija tautas viedoklis, ka valsti no krīzes varētu izvest tikai Dūklavs.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Una Grinberga 27.05.2011. 13.25

Zalters varētu izpelnīties lielu respektu no sabiedrības, ja, ar visiem ierobežojumiem, tomēr izlems par Saeimas atlaišanu vai vismaz mudinājumu savākt tos 10% parakstu.

+45
0
Atbildēt

0

kkristaps 27.05.2011. 13.25

Ļoti pareiza nostāja. Patiesi, Zatlers pa 4 gadiem no pamuļķīša kļuvis par cienījamu cilvēku.

+27
-3
Atbildēt

2

    Andris > kkristaps 27.05.2011. 13.47

    Vēl nav, un nav daudz cerību ka kļūs. Nogaidīsim, ko viņš teiks. Visticāmāk tā būs tikai kārtēja kaķa Leopolda runa (“Rebjata, davajķe žiķ družna”), Zatlera līdzšinējā stilā.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    reksa > kkristaps 27.05.2011. 19.12

    Daudz ir runāts par to, ka Valsts Prezidents būtu jāievēl tautai.

    Saeimas atlaišana faktiski – kaut arī netieši – dotu tautai šādu iespēju.

    Jo:

    1) tad loģiski būtu esošajai Saeimai ievēlēt Zatleru vēlreiz – ja tauta nobalsos par Saeimas atlaišanu, tad Saeima būs atlaista, bet Zatlers paliks par Valsts Prezidentu. Un otrādi – ja tauta neatlaistu Saeimu, tad Zatlers būtu atlaists un Saeima varētu ievēlēt citu prezidentu.

    2) Savukārt, ja esošā Saeima tomēr neievēlēs Zatleru, bet tauta Saeimu šā vai tā atlaidīs, tad jaunajai Saeimai būs visas tiesības atlaist vecās neleģitīmās saeimas ielikteni un Valsts Prezidenta amatā atkal ievēlēt Zatleru.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Aveniite 27.05.2011. 13.24

Lieliskāku PR tautas priekšā grūti iedomāties, bet tā nu ir 100% pašnāvība attiecībā uz pārvēlēšanu – visu vai neko. Vērosim kādu “lozi” izvilks ārsts, kurš kļuva par prezidentu.

+5
-10
Atbildēt

0

Linguistical, SIA 27.05.2011. 13.21

Kas tie par šķēršļiem? Pilnvaru termiņš ir tuvu?

+1
0
Atbildēt

5

    andrisskrastins > Linguistical, SIA 27.05.2011. 13.45

    Ir grūti ierosināt atlaist Saeimu, pēc 3 mēnešiem sagaidīt rezultātu un konstatēt ka tu jau esi savu darbu zaudējis.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Daiga Fišere > Linguistical, SIA 27.05.2011. 13.48

    Nu darbs enīvej ir zaudēts. Kam tas vēl nav skaidrs?

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    Laila > Linguistical, SIA 27.05.2011. 14.47

    Satversmes 3. nodaļas 48.pants Valsts Prezidentam ir tiesība ierosināt Saeimas atlaišanu. Pēc tam izdarāma tautas nobalsošana. Ja tautas nobalsošanā vairāk nekā puse balsotāju izsakās par Saeimas atlaišanu, tad Saeima uzskatāma par atlaistu un izsludināmas jaunas vēlēšanas, kurām jānotiek ne vēlāk kā divus mēnešus pēc Saeimas atlaišanas.

    49. Ja Saeima ir atlaista, tad Saeimas locekļu pilnvaras tomēr paliek spēkā līdz jaunievēlējamās Saeimas sanākšanai, bet līdzšinējā Saeima var sanākt uz sēdēm tikai tad, ja Valsts Prezidents to sasauc. Šādām Saeimas sēdēm dienas kārtību noteic Valsts Prezidents.

    50. Ja tautas nobalsošanā vairāk nekā puse no nodotām balsīm izsakās pret Saeimas atlaišanu, tad Valsts Prezidents uzskatams par atlaistu un Saeima ievēl jaunu Valsts Prezidentu uz atlaistā Prezidenta atlikušo pilnvaru laiku.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Edmunds Zālīte > Linguistical, SIA 27.05.2011. 15.18

    šādu domu apspēlēja ne viens vien, domājot par to, kas atliek zatleram. diemžēl – 2/3 no balsotājiem ir smagas problēmas saiknē ar reālo pasauli un Vienotības reitings ir smagi cietis no viņiem uzgrūstajiem nepopulārajiem lēmumiem utt… pat ja saeimu atlaidīs, jaunā nebūs labāka. Diemžēl!!!

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Tamāra Nolmane > Linguistical, SIA 27.05.2011. 16.08

    Es kā dedzīgs Vienotības ex-atbalstītājs, ļoti labprāt nobalsotu par Vienotības un co. izstumšanu no saeimas. Nepopulāri ir tikai tas, ka Āboltiņai ar Mūrnieci kkas nav kartībā ar galvu un kleptomāniju. Vismaz atkal varētu cerēt uz to 10% iespēju, ka kkas varētu mainīties uz labu! Varbūt VL svars varētu palielināties un viņi tomēr iekļūtu valdībā. Bet Zatleram, pat ja viņu pārvēlētu – puslīdz neveiksmīgi vēl 4 gadi būtu daudz mazāk, kā Freibergai līdzīga respekta iegūšana atlaižot Saeimu.

    +3
    -11
    Atbildēt

    0

ltvpanorama 27.05.2011. 13.16

Nu re..nepagāja ne 4 gadi un Zatlers no lielās politikas starmešu gaismā iemesta apjukuša cilvēciņa ir tapis par Valstsvīru!

+39
-1
Atbildēt

5

    P_Dancis > ltvpanorama 27.05.2011. 14.07

    Ierosinu Zatleru raksturojošus epitetus atstāt līdz viņa (cerams vēsturiskajai) runai. Jau agrāk no šī valstsvīra ir gaidīta konkrēta rīcība, bet lielākoties sagaidīts, kā jau te asprātīgi minēja, oligarhiem izdevīgais “davaiķe žiķ družna”.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    ltvpanorama > ltvpanorama 27.05.2011. 14.15

    arī ja nebūtu šīs runas, tas ir redzams un saprotams, nē nu protams mums pie apvāršņa ir krutais mens ar trubasgala svētību Bērziņš,kuram ir problēmas pateikt kurš ir Igaunijas prezidents

    +15
    -1
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > ltvpanorama 27.05.2011. 15.23

    Manuprāt Zatleram nav ko zaudēt, balsojums par Šleseru nodemonstrēja patieso Koaliciju- ZZS PLL SC, kurai vajag tikai savu prezidentu pilnai uzvarai, pēc kā sekos MK maiņa.

    Jaunas vēlēšans ir valsts glabiņš, jo jaunā koalīcija mainīs kursu uz Maskavu.

    +14
    0
    Atbildēt

    0

    Ivars Kalvis > ltvpanorama 27.05.2011. 17.46

    Prasām! Prasām atlaist saeimu!

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Laila > ltvpanorama 27.05.2011. 18.04

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Signija Aizpuriete > Signija Aizpuriete 27.05.2011. 13.48

—–
Kāds ”varbūt” ? Var būt šitos ”vēžus” atlaidīs – un feinākus vietā ieliks?

+1
-10
Atbildēt

0

mary75 > mary75 27.05.2011. 18.13

Ja ievēlēs tos pašus – nu tad neko citu arī neesam pelnījuši, un āmen baznīcā.

+4
-1
Atbildēt

0

reksa > reksa 27.05.2011. 19.23

Saeimas atlaišanu varētu praktizēt biežāk – tad vismaz oligarchiem katru reizi nāksies vēlēšanām iztērēt milzīgu naudu. Vai būs vērts tērēt miljonus reklāmai, ja Saeimu pēc pusgada atkal atlaidīs? Ja tas vairs nebūs izdevīgi, viņi liks Latviju mierā.

+1
0
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam