Kā pareizi pagatavot 16.martu?

80

Komentāri (80)

gundega_heiberga 20.03.2011. 15.27

DŪŠAS UZTAISĪŠANAI labāk svinēt lielās oktobra sociālistiskās revolūcijas kārtējo gadadienu – tas ir visu laiku lielākais posts, ko jebkurš nodarījis pretinieka teritorijai. Un kamēr kremlini nav aprakuši mūmiju un norobežojušies no sarkanā terora, viņu ārlietu ministrija var vienīgi niknumā ar dupsi riekstus kniebt, un klusi noraudzīties kā latviešu strēlnieku mazdēli līksmo.

+2
-1
Atbildēt

0

raimonds_bossltd 20.03.2011. 13.14

to andrejsg
Integrācija, repatriācija vai utilizācija.

+1
-1
Atbildēt

0

oskaar 20.03.2011. 03.06

Cien. a_kirsteins
Atbildēt uz “kapēc Latvijā joprojām ir padomju okupanti un viņu pēcnācēji” varētu tā, ka Latvija tomēr izveidojās kā demokrātiska valsts un laimīgā kārtā nespēja izmest no mājokļiem un aizūtīt austrumu virzienā visus tos, kurus daļa ļaužu būtu vēlējusies turp aizsūtīt, tādējādi saglabājot civilizētas valsts seju- atšķirībā no tā, kas notika PSRS dienvidos un Dienvidslāvijā.
Kāds būtu Jūsu piedāvatais risinājums “padomju okupantu” jautājumā? Atšaušana? Lopu vagoni? Kompensācijas izbraukšanai uz Rietumeiropu? Kādi vēl risinājumi?

+2
-2
Atbildēt

0

oskaar 20.03.2011. 02.57

Cien. a_kirsteins!
Kur Jūs redzat padomju okupantus un viņu pēcnācējus??? Man kaut kā nav gadījies ar viņiem īpaši saskarties. Laikam viņi neinteresē mani un es- viņus, un mēs nesaskaramies. Kur Jūs viņus atrodat?
Varbūt Jūs tos tā redzat kā kopumu- nu, labi. Tā to varētu skatīt.
Bet vai Jūs varat nosaukt kādu konkrētu okupantu un tā pēcnācēju, vai, teiksim piedāvājat publicēt sarakstu?

+1
-3
Atbildēt

0

astra_ozo 19.03.2011. 13.55

Es piekrītu Jūsu domai, ka Leģionāru diena nav tikai par leģionāriem, bet par cīņu pret krievu okupantiem. Man vienīgi gribētos zināt, ko par Leģionāru piemiņas dienu domā Lembergs. Jums nav nācies ar viņu parunāt par šo jautājumu? Esat taču no vienas partijas…

+1
-1
Atbildēt

0

Agnese Lûse 19.03.2011. 00.13

andrejsg,ja domāts noformējuma ziņā,tad jā,bet tur ir iekšā tādi gabali ko nacionālie radikāļi mēgina izplatīt caur draugiem.lv un citiem sociāliem tīkliem.

+1
0
Atbildēt

1

    oskaar > Agnese Lûse 20.03.2011. 02.43

    Laikam nenovērtēju tos iepītos gabalus.
    Man tiešām tie izlikās tikai kā tāds nenopietns papildinājums. Droši vien esmu kļūdījies.
    Paldies.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Agnese Lûse 18.03.2011. 22.11

Vai ir.lv moderē lietotāju komentārus,vai tie atbilst ir.lv lietošanas noteikumiem,kur droši vien aizliegts ievietot komentārus un cita veida informāciju,kuri aicina uz vardarbību,rasu naidu,necieņu utt. ?
Domāju “Delfīna” ievietotais videoklips neatbilst lietošanas noteikumiem.
Ne velti draugiem.lv pēc 16.marta nākas aktīvi strādāt,lai dzēstu šādus naidu kurinošus video klipus no draugiem.lv
Es ļoti cienu un augsti vērtēju pašreizējo ir.lv komentētāju kultūru,tāpēc ļoti lūdzu ir.lv darīt visu,lai komentāru līmenis nenolaistos līdz delfistu līmenim !

+1
-1
Atbildēt

1

    oskaar > Agnese Lûse 18.03.2011. 23.54

    “Delfīns” ar savu videoklipu, manuprāt, neko neizsaka. Vienkārši salasījis kopā kaut ko, kas viņam šķiet tāds “prikolīgs”- bet, manuprāt, rezultāts ir visnotaļ nožēlojams. Diezi vai šo (manuprāt) pavārgo videosalikumu būtu vērts nodēvēt par tādu, kas aicina uz vardarbību, rasu naidu, necieņu u.t.t.
    Cilvēks droši vien domājis- kā labāk. Tikai kaut ko līdz galam nav sapratis.
    … Varbūt pārāk jauns- un viņam nav ne mazākās saprašanas, kas ir tas ar medaļām, brillēm un biezajām uzacīm apveltītais onkolis tajā videorullītī.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

dro 18.03.2011. 10.19

Aleksandrs Briedis. ESAM KĀ PRET SARKANO,TĀ BRŪNO MĒRI!
______________________
Nekad neesi dzirdējis: mēs sitīsim tos varenos, pēc tam tos zili pelēkos?:)

+4
-2
Atbildēt

1

    atispraulins > dro 18.03.2011. 22.56

    Utainos, Ino, utainos (=

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

Anitra 18.03.2011. 10.07

Process analogs Ziemeļīrijas protestantu-katoļu -oranžistu ikgada gājienšovam, tikai mūsmāju vēsturiski-ideoloģiskā mērcē. Ja visu šo recepti grib neitralizēt, pietiktu tikai leģionāru pusē pacelt lozungu: ESAM KĀ PRET SARKANO,TĀ BRŪNO MĒRI! Vairs nebūtu,ko apkarot…

0
0
Atbildēt

0

dro 18.03.2011. 08.37

Ilgi tiek prezentēts šis raksts, domājams redakcijas oficiālais viedoklis, neskatoties uz to, ka notikumu interpretāciju lasītājiem grib iebarot kā komunikāciju:)

+2
-2
Atbildēt

0

dro 17.03.2011. 08.54

Diena: Pēc dažādiem aprēķiniem leģionāru gājienā piedalījās 2500 līdz 3000 cilvēku, savukārt “antifašistu” bija vien daži desmiti. Viņi aprobežojās ar īsām uzrunām latviešu un krievu valodās. Bija arī mēģinājumi skandēt saukļus, bet tie ātri vien noklusa. Savukārt paši leģionāri pēc ziedu nolikšanas pie Brīvības pieminekļa pamazām izklīda, vien kāds pulciņš uzkavējš un skandēja tradicionālās dziesmas.
_______________________
Liela brēka – maza vilna.

+4
-2
Atbildēt

0

Agnese Lûse 17.03.2011. 00.49

Ir tāds teiciens: Pasaki,kas ir tavi draugi,tad pateikšu ,kas tu pats esi!
Nav noslēpums ka Visu Latvijai Ungāru galējo labējo paramilitāro partiju Jobbik uzskata par “draugiem”,vēl vairāk,šovakar KNL I.Parādnieks uzskata šo partiju par sava veida nacionālisma paraugu..
Tad par ko iet runa..?
Gan paša I.Parādnieka stilā gan VL aktivitātēs var saskatīt ļoti lielas līdzības ar Jobbik partiju,bet par tās līderu līdzībām,labāk vispār paklusēsim.Nu vienīgi es vēl neesmu redzējis to ka VL līderi,sveicinās kā 3.reihā..
Jājautā vai tā nav divkosība ? analogiskas partijas un kustības ir Krievijā,tos viņi sauc fašistiem(un tas tā arī ir !),bet to pašu vislatvieši negrib saredzēt starp saviem “draugiem”
http://i1095.photobucket.com/albums/i467/EnigmaLV/Ungarunacionalisti.jpg

+5
-6
Atbildēt

5

    kristiine_allikas > Agnese Lûse 17.03.2011. 12.15

    Arguments ir loģiski kļūdains (ad hominem – vaina aiz asociācijas).

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    atispraulins > Agnese Lûse 17.03.2011. 16.03

    Palasot par Jobbik, nākas tev piekrist, ka līdzība ar VL ir uzkrītoša, tajā skaitā oficiālajā vēlmē distancēties no “fašistu” apzīmējuma.

    Kā jau minēju pie otra raksta, es saskatu lielāku līdzību ar US paleokonservatīvajiem. Atšķirība ir tā, ka Eiropā vēsturiski tam visam velkas līdzi savstarpējie apvainojumi par nacistiem un komunistiem, kas manuprāt galīgi nav produktīvi. Līdz Krievijas fašistu vai trešā reiha līmenim gan VL, gan Jobbik vēl ir tālu, un cerams līdz tam viņi nekad nenonāks.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Agnese Lûse 17.03.2011. 19.51

    to Sunc
    Novēlu Latvijas nacionālpatriotiem izaugt līdz tādiem nacionālistiem, kā žīdo Izraēlā, tad jau pietiks.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Agnese Lûse 17.03.2011. 20.15

    to ✔
    Jobbik un VL ir daudz kopīga. Tie ir progresīvi jauni, izglītoti patriotiski spēki, kas mīl savu un ciena citas tautas. Krievu fašisti(šovinisti), WWII noziedznieku, sarkanarmiešu pēcteči, ir tumsonīgi bidlas, kurus vieno zvērisks naids pret visu dzīvo uz planētas un kuri pašu starpā viens otru nīst. Paskaties tikai uz tiem izdzimteņiem: http://zyalt.livejournal.com/330396.html
    Un vēl, Eiropas nacionālisti neapgāna kapus.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    gundega_heiberga > Agnese Lûse 20.03.2011. 01.22

    ” о чем идет реч ” latviska versija ir – par ko ir runa.

    0
    0
    Atbildēt

    0

astra_ozo 17.03.2011. 00.35

gaidīsim līdzīgu un tikpat labu ironisku un ņirdzīgu Olgas Procevskas rakstu arī pirms 9. maija.
Baidos, ka nesagaidīsim.

+3
-1
Atbildēt

0

simpsons 16.03.2011. 22.39

Sen nav tik labs raksts redzēts! Novērojumi nav pārsteidzoši, bet kā uzrakstīts! Jāpārlasa trešo reizi.

+4
-3
Atbildēt

0

vērtīgs relikts 16.03.2011. 21.56

Pēcpusdienā braucu gar Brīvības pieminekli 21.autobusā. Man pretī sēdēja vīrietis ap 60, līdzās drusku jaunāks un vēl kāds ap 40 (visi krievvalodīgie). Noņirdzās, ka laikām lopus gatavojoties iedzīt (vēl nebija novākti dzeltenie žogi).
Nākamā apņirgājamā vieta viņiem likās Nacionālā bibliotēka – kas tas par tramplīnu, vai tas būšot vasaras vai ziemas slēpotājiem, un kur nobraukšot un tādā garā. Ņirgāšanos uzsāka vecākais, jaunākie jau tikai piebalsoja.
Šie vēl bija pieklājīgi darba cilvēki, katra vārda galā lamas neskanēja.
Bet mani māc šaubas vai šādi tipāži jebkad kļūs par mūsu valsts patriotiem.

+3
-1
Atbildēt

3

    atispraulins > vērtīgs relikts 16.03.2011. 22.37

    Par bibliotēku man arī tāda doma ir bijusi, ka varētu nopūst ar sniegu un ierīkot pacēlāju, nebūtu nekur jābrauc. Bet nu es tāds sniegagalva.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > vērtīgs relikts 17.03.2011. 01.22

    Kāpēc lai viņi kļūtu par patriotiem? Tur jau tā nelaime, ka tad, ja mēs arī būtu krievi, tad mēs arī diez vai kļūtu par patriotiem.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > vērtīgs relikts 17.03.2011. 11.15

    ..ja mēs arī būtu krievi, tad mēs arī diez vai kļūtu par patriotiem
    _———————————————————————-
    Tā škirtne nav vis tik dikti etniska.
    Ir dažādi krievi .Un ir latvieši,kas juopruojām ir Kremļa zvaigžnu apžilbināti,.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

r0lands 16.03.2011. 20.43

kaut kāds Ļeņinisma Marksisma nakts murgojums,salasijusies gudras grāmatas,bet vairs neatšķir okupantus un viņu izpalīgus, latvijas tautas iznicinatājiem no savas tautas cīnītājiem Zaudējot naconalās valsts pamatus valodu,latvisko domašanu paliek ianaidnieka propogandas ierocis

+3
-5
Atbildēt

0

Agnese Lûse 16.03.2011. 19.23

Tur ne ar kādām diskusijām nebūs līdzēts,vienkārši vieniem radikāļiem nevajag piedalīties un tad otriem radikāļiem nebūs tur ko darīt …
Viņi tik daudz neprotestē pret tiem sirmgalvjiem,kas tur pulcējas ,kā pret savas sugas brāļiem populistiem un nacionālradikāļiem no Visu Latvijai..
Ne velti 16.marts ir abu divu galu radikāļu izrādīšanās diena !
Viena pagale taču nedeg.. :)

+7
-7
Atbildēt

0

ilmisimo 16.03.2011. 18.16

Krix ..šovinisti, kas skandē saukļuspret leģionāriem pie Laimas pulksteņa necīnās pret mūsu karavīru piemiņu, viņi cīnās pret mūsu Latviju un latvisko, kas tajā ! Kad nebūs 16.marts, tad visticamāk tiks piemeklēts cits datums savām aktivitātēm – vienu gadu jau strīpainie pamanījās nolikt sēru vainagu 4.maija !
http://www.ir.lv/blogi/politika/16-marts-un-1939-gads
————————————-
nebūs citu datumu – trakuos Ziemasvētkuos.

+6
-1
Atbildēt

0

christan 16.03.2011. 17.54

super raksts, no rīta nebija laika izlasīt, tagad bija iemesls pasmaidīt un pēdējās rindkopas kontekstā žēli pielikt tam visam treknu punktu.

+3
-4
Atbildēt

0

dro 16.03.2011. 17.18

Autorei. Ar komunikāciju šoreiz būs par maz, vajadzīga ir arī kaut kādas zināšanas par tiem “vecajiem cilvēkiem kuri”, nevis kaut kādu apstākļu dēļ karoja Vermahta pusē, bet gan Latvijas un personīgās traģēdijas dēļ. Ja Čerčilam bija tiesības kopā ar sātanu cīnīties pret Hitleru, un vēlāk atzīt, ka nav nokāvis īsto cūku, tad kādēļ gan latviešiem nebūtu tādas pašas tiesības cīnīties pret sātanu, ar kuru biedrojas Čerčils?

+17
-3
Atbildēt

13

    AUTOEXEC.BAT > dro 16.03.2011. 18.21

    Ja Čerčilam bija tiesības kopā ar sātanu cīnīties pret Hitleru, un vēlāk atzīt, ka nav nokāvis īsto cūku ….
    ===============================================

    Super, labais :)) – nepateiksi no kurienes izrāvi ?

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > dro 16.03.2011. 18.57

    Arts. To Čerčils teica neilgu laiku pēc Vācijas kapitulācijas. Precīzi nevaru citēt:~Liekas neesam nokāvuši īsto cūku…

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 16.03.2011. 19.43

    …Looking back at what he had done, looking east at Stalin’s burgeoning empire, Churchill concluded, “We killed the wrong pig.”….
    http://www.lewrockwell.com/gregory/gregory188.html

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > dro 16.03.2011. 19.47

    Par to nepareizo cūku – Čērčila runa Fultonā, ja nemaldos ar 1950to gadu t.i. ”Aukstā kara” sākumā !

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Gundega > dro 16.03.2011. 20.21

    “Autorei. Ar komunikāciju šoreiz būs par maz, vajadzīga ir arī kaut kādas zināšanas par tiem “vecajiem cilvēkiem kuri”, nevis kaut kādu apstākļu dēļ karoja Vermahta pusē, bet gan Latvijas un personīgās traģēdijas dēļ.”
    Tiešām zināšanām jābūt – vispirms, “vērmahta pusē” karojošie – jeb kā viņus dēvēja vērmahta izpalīgi (Hiwi) nekad nav pieskaitīti pie Latviešu leģiona! Latviešu leģions vācu acīs bija divas divīzijas – propagandas nolūkiem latviešiem stāstīja ka visas SS reihsfīreram padotās latviešu daļas ( galvenokārt ar to saprotot latviešu policijas bataljonus).
    Tā kā nevajag piesieties autorei, iz vēstures tur viss iraid korekti,bet pašam gan kādu grāmatu par to izlasīt! :)

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    daini_s > dro 16.03.2011. 20.36

    Ino, manuprāt, tieši komunikācijas par notikumu IR jāpievērš uzmanība, jo mūsu dzīvi ietekmē nevis pagātnes notikumi (kas ir pagājuši un beigušies), bet gan veids, kā mēs par šiem notikumiem runājam un kādas attieksmes pret tiem veidojam TAGAD.

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 16.03.2011. 20.43

    ..vācu acīs …
    _________________________—
    Zeļļa acīs :vērmahts laikam nekaruoja vācu pusē….

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > dro 16.03.2011. 20.59

    Olga Procevska…mūsu dzīvi ietekmē nevis pagātnes notikumi (kas ir pagājuši un beigušies), bet gan veids, kā mēs par šiem notikumiem runājam un kādas attieksmes pret tiem veidojam TAGAD.
    __________________________
    Ja pagātnes notikumi mūs neiespaidotu, tad leģionāri un viņu mazbērni varētu nolikt ziedus mierā un klusumā, nevis to atbrīvotāju pēcnācēju apsmieti, kuri slepkavoja un izvaroja Latvijas iedzīvotājus, bet pametot dislokācijas vietu centās neatstāt nevienu telpu nepiekakātu.
    Mums nav jāpieņem rietumu atmiņa, kuri piedzīvoja tikai vienu okupāciju, bet jāatceras sava vēsture, lai gan daudzi ar dažādām komunikacijas metodēm cenšas to iestāstīt. Aizmāršīgiem cilvēkiem vēsture mēdz atkārtoties. To mums patstāvīgi atgādina aurojošie huligāni, kuri iemācījušies lietot tualeti:)

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > dro 16.03.2011. 21.27

    kasparszellis. Vai es rakstīju Vermahta sastāvā? Latviešu divīzijām kaimiņos parasti bija Vermahta daļas, ne Waffen SS, ne tā?:))

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 16.03.2011. 22.08

    ..tieši komunikācijas par notikumu IR jāpievērš uzmanība, jo mūsu dzīvi ietekmē nevis pagātni…
    _________________________________________

    var ironizēt, komunicēt, vācu acīm skatīt, caur Gimļera binokli un Staļina teleskopu.

    Saskatīt cēluoņus- tuo gan laikam nevar. Neparkuo.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > dro 17.03.2011. 08.02

    >kasparszellis. Vai zellim interesē nonākt tuvāk patiesībai? Lika pagaidīt. Kādēļ zellis nepārmet autores teikto, ka leģionāri karoja vācu formas tērpos, bet pārmet lno – “Tiešām zināšanām jābūt – vispirms, “vērmahta pusē” karojošie – jeb kā viņus dēvēja vērmahta izpalīgi (Hiwi) nekad nav pieskaitīti pie Latviešu leģiona!”. Atbilde ļoti vienkārša – kasparzellis tāpat kā autore atbalsta “pareizo notikumu interpretāciju”…

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    rjes_son391 > dro 17.03.2011. 18.18

    Nekas nav beidzies! Krievu varmākas pārāk daudz sastrādāja gan 1940.,gan 1944.,1945.,1949. un citos gados, lai tik viegli tiktu cauri. Kā Svētajos Rakstos – septiņas paaudzes…

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Laila > dro 18.03.2011. 11.55

    Dāmas un kongi, tad jau arī rumāņi jāsoda, brīvprātīgie no Nīderlandess, krievu karavīri, kazaku vienības, čečeni u.c. Kaukāza iedzīvotāji – itāļi, spāņi, Vi”sī franči u.tml.? Teiksiet: bet viņi tak palika brīvi pēc kara! – tak jel nē, veselām tautām nācās pieredzēt “sātana dusmas”, cilvēki tika iznīcināti, izsūtīti u.c. Jā, ja nemaldos, Ādolfam bija aarī lielas musulmaņu vienības un pat ~ 15 000 t.s. ebreju karoja vērmahta armija un daudzi no viņiem pat guva apbalvojumus par piedalīšanos karadarbībā, vēsture nav jāpārraksta, tā ir jāskadro no abu pušu viedokļa, tāpēc mums tā diskusija tik vienpusēja. Iesaku noskatīties http://www.youtube.com/watch?v=U_0-Dmm13L0&feature=player_embedded visas sērijas, tur ir gana daudz faktu par OPK, kuri nepatīk dažām valstīm un tās nevēlass tos atdzīt.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

tocelovskis 16.03.2011. 13.07

Ļoti labs raksts!
Diemžēl, ironija ir vienīgais līdzeklis, ar ko iespējams izteikt šīs dienas būtību. Kā naglai uz galvas ir pēdējā rindkopa par leģionāriem.

+7
-4
Atbildēt

0

angelixxx 16.03.2011. 12.09

Vēl jau piemirsis šim gardajam ēdienam pivienot sliktās garšvielas, kas kā rēgi cenšās iekļūt LV teritorijā. Vienīgais, ka šie ārvalstu biedri bieži vien iet roku rokā ar vietējām garšvielām, kas parasti stāv ielenkuši Laimas pulksteni. Laikam gaida mīļoto, kas jau vairākus gadus kā nenāk, tā nenāk.

+4
-3
Atbildēt

0

Ieva 16.03.2011. 11.08

Paldies autorei. Un taisnība – ja leģionāri “aizmirstu” pasākumā piedalīties, nekas nemainītos. Tas jau sen ir politisks pasākums, kur toni nosaka vēstniecības, publicitāti nodrošina TV, ir statisti policisti, dzeltenas dekorācijas aizslietņu veidā, ir noalgoti aktieri, kas taisa bļaujošus sižetus (pasākumam ekrānos jāizskatās atraktīvi) un trokšņa fonu nodrošina tantuki, skatītāji, ekrānos smuki izskatās jaunieši, kas nes karogus, priekš kam te vēl gadu sagrauztie leģionāri?

Ja kaut kas notiks, būs ziņu sižetos, ja ne, Japānas zemestrīci neizkonkurēs…

+9
-4
Atbildēt

0

Sanšains 16.03.2011. 10.36

Manuprāt, šodien kārtējo reizi tiek parādīts spēku samērs Latvijā:
(a) krievu pasākumus neviens latvietis pat neuzdrīkstas traucēt, tāpēc arī nav ne “provokāciju”, ne “sabiedriskās drošības apdraudējuma”;
(b) latviešu pasākumus krievu provokatori apsēduši kā mākonis.

Ironizēt patiešām grūti. Traucē netaisnības un pazemojuma sajūta – tā stindzina.

+10
-5
Atbildēt

1

    mxblack > Sanšains 16.03.2011. 13.07

    Tas okupantu 9. maijs jau pēc būtības ir masveida apdzeršanās, nekas vairāk. Un kuram tad gribas bāzties šajā apdzērušos hronisko alkoholiķu barā lai vienkārši izkautos. Bet visa tā uzvaras ideja ir tikai piesegs šīm dzērāju orģijām publiskā vietā. Un tad viņus pat policija neuzdrīkstas traucēt, lai pēc tam pa visu ES nenoskanētu ka šejienes fašisti nav ļāvuši šiem okupantu pēctečiem svinēt viņi nacionālos svētkus, bet faktiski dzert un ālēties publiskā vietā visu acu priekšā. Vai kādreiz pēc 16. marta pie Brīvības Pieminekļa arī ir redzēta tāda cūku kūts šo okupantu nacionālajā stilā, kāda paliek pēc 9. maija pie tā viņu Uzvaras, jeb Latvijas okupācijas pieminekļa? Viņu tēvi jau tieši tādēļ šeit ieradās lai šeit varētu nesodīti visu piegānīt un apcūkot, bet viņu pēcnācēji to cītīgi turpina. Bet vai kāds par šo gānīšanu ir sodīts? Tas nav dzirdēts.

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

disassociative 16.03.2011. 10.28

Man tāds nopietns jautājums – vai 9. maijā arī būs tādi paši nožogojumi un tikpat daudz policijas pulcēšanās vietās? Jeb tas tikai par godu šodienai tā?

+9
-3
Atbildēt

3

    mariam > disassociative 16.03.2011. 10.33

    Latvijā jau ļoti daudz tādu policejiskai valstij raksturīgu izdarību. bet domāju, ja 9. maijā būtu tāda spriedze, kā 16. martā, tad gan jau tad arī tiktu tikpat daudz policistu iesaistīti.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    Ritums Kaibe > disassociative 16.03.2011. 10.57

    Priekšlaicīga ejakulācija kā valstiska protesta forma
    http://www.ir.lv/blogi/politika/priekslaiciga-ejakulacija-ka-valstiska-protesta-forma

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > disassociative 16.03.2011. 18.25

    Man tāds nopietns jautājums – vai 9. maijā arī būs tādi paši nožogojumi un tikpat daudz policijas pulcēšanās vietās?
    =================================================

    Nebūs, jo sovjetiski-lielkrieviskā Rīgas Dome atļaus to pasākumu vēl pirms pieprasījuma iesniegšanas … bet Drošības policijas ierēdnīti, kas nāks ar saviem apsvērumiem, Ušakova apsardze vienkārši izmetīs pa parādes durvīm kā feiskontroli neizgājušo … :)

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

Ritums Kaibe 16.03.2011. 10.09

Pēdējos gadus astoņus-desmit nemanu, ka latvieši vēl spētu vispār uztvert ironiju. Vairums komentāru šeit un citur to uzskatāmi parāda…

+12
-6
Atbildēt

2

    buchamona > Ritums Kaibe 16.03.2011. 10.19

    Acīm redzot ir lietas par kurām ironizēt ir diezgan muļķīgi

    +9
    -10
    Atbildēt

    0

    mxblack > Ritums Kaibe 16.03.2011. 10.23

    Man gan ironija nav prātā kad redzu kādu lomu spēlē okupācijas rezultātā šeit nonākušie sveštautieši. Latvietis šajā zemē atkal ir “melns un maziņš” salīdzinot ar kuplo okupantu pēcnācēju pūli. Un diemžēl tagad viņi arī visā pilnībā nosaka mūsu dzīvi gan Rīgā, gan pārejās lielākajās Latvijas pilsētās. Diemžēl arī valdības un ES attieksme pret šo anahronismu ir saprotoša un toleranta, jo aiz visas šīs okupantu varzas taču stāv kādreiz varenā, bet tagad korupcijas un iekšējo pretrunu saēstā k
    Krievija. Tās, uz bruņojuma bāzēto nekaunību taču nedrīkst ignorēt, lai izbijušie komunisti ES atkal nesāktu mūs kritizēt. Un ja šeit kāds grib parādīt stingru mugurkaulu un nostāties nācijas pusē, tad viņus gaida VL liktenis, kuriem šeit ir pabērna loma. Toties 9. maijs šeit nekādi netiek “bremzēts”, jo tie ir īstie okupantu svētki, jo pēc šī datuma daudziem mūsu tautiešiem sākās moku ceļi, tajā skaitā zīdaiņiem un veciem invalīdiem, lai atbrīvotos vieta šeit atnākušajiem. Diemžēl par to gan tad nerunā.

    +12
    -6
    Atbildēt

    0

spam 16.03.2011. 10.07

precīzi!!!

+5
-2
Atbildēt

0

songgirl 16.03.2011. 09.45

ceru, ka 9.maija recepte būs tikpat garda.

+10
-3
Atbildēt

0

buchamona 16.03.2011. 09.16

Ā, leģionāri. …Tie ir tādi veci cilvēki, kas pirms daudziem gadiem dažādu apstākļu dēļ karoja vācu armijas formastērpos. Viņi 16.martā grib pieminēt savus un savu biedru likteņus.+++ leģionāri bija kareivji, kuri līdz pēdējam aizstāvēja Kurzemes katla robežas, lai dotu lielai daļai latviešu tautas iespēju izglābties no slepkavām, kurus vēl sauca par padomju, vai sarkano armiju. Tas tā – starp citu. Un vēl – tiem, kuri te tulīt iebildīs, ka latvieši karoja abās pusēs, ieteiktu palasīt, kādā veidā pārformētās LR karaspēka daļas kļuva par sarkanās armijas sastāvdaļu.

Nezinu, bija vai nebija pareizi pirms padsmit gadiem noteikt 16. martu par leģeonāru atceres dienu, taču tas ir noticis fakts. Un pirmajos gados leģionāru atceres pasākumos piedalījās atjaunotās Latvijas prezidents un NBS komandieris. Tas, ka šobrīd “oficiālā attieksme” ir mainījusies pret atsevišķu mūsu vēstures posmu, nav mainījuši otrā pasaules kara notikumu saturu. Tas gan nozīmē, ka LR pamazām, bet noteikti mainās iekšpolitiskā situācija, un taisnība ir tiem ārzemju politiskajiem komentētājiem, kuri raksta par to, ka atšķirībā no abām pārējām Baltijas republikām, LR neatgriezniski stūrē atpakaļ uz Kremļa pusi.

+21
-6
Atbildēt

10

    mary75 > buchamona 16.03.2011. 09.36

    ES nedomāju, ka autorei ir kaut kas pret leģionāriem, manuprāt, viņa taisni ar tādu skumju ironiju grib pateikt, ka leģionāri ir aizmirsti un paliek kaut kur malā, un šis pasākums ir tikai iespēja izrādīties dažādiem politiskiem spēkiem.

    +15
    -3
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > buchamona 16.03.2011. 12.09

    @riņķī apkārt
    Nepiekrītu. Mēs katrai kaujai nevaram taisīt pasākumus! Tie, kas cīnījās par Latviju, tiek godināti 11.novembrī. Arī tie, kas bija sarkanie strēlnieki 1.pasaules karā un arī tie, kas karoja 2.pasaules karā. Kaut vai valstiska atzīšana karošanai kādā no pusēm, ir uzskatāma par valstiskuma neatzīšanu. Tam, ar kādu motivāciju katrs no cilvēkiem ir karojis vienā vai otrā pusē, nav nozīmes, jo vēsturē ir nozīme tikai tam, kas ar ko ir karojis. Valsts amatperosnu nostājai ir jābūt tādai, ka tiek atzīmētas Neatkarības cīņas, bet tie, kas karojuši kādā citas valsts karaspēka daļā, bet ar iekšēju pārliecību, ka par savu valsti, arī ir pieminēšanas vērti, bet tas nebūtu oficiāli jāsvin. Šajā sakarā es 8.maiju arī svītrotu no kalendāra!

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 16.03.2011. 12.32

    . Šajā sakarā es 8.maiju arī svītrotu no kalendāra! +++ Droši vien Tu pārsiti taustiņus:)
    Par 16. marta šīsdienas kontekstu – migranti šo datumu ir būtiski papildinājuši ar savu saturu, tāpēc nedaudz jāpasmaida par IR uzspēlēto naivumu, kad ziņās par 16. martu pie Brīvības pieminekļa ir šāds teikums:”…Interesanti, ka pie pieminekļa ar ziediem rokās redzamo jauniešu šķiet vairāk nekā vecāka gadagājuma cilvēku…” :) Bet ir arī prieks un drošības sajūta par to, ka pie pieminekļa šodien ir daudz jauniešu – izskatās, ka tik drīz tomēr nepienāks tas laiks, kad latvieši ies kopā ar migrantiem svinēt 9. maiju Pārdaugavā
    16. marts šobrīd ir kļuvis ne tikai par latviešu leģionāru piemiņas dienu, bet arī par vēsturiskās patiesības dienu pret kuru tik izmisīgi mēģina cīnīties vietējie migranti ar Kremli aiz muguras.

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > buchamona 16.03.2011. 12.51

    @riņķī apkārt
    1. Ja pāršķirtu kalendāru uz maiju, tad ieraudzīsi, ka 8.maijs ir Eiropas diena un “2.pasaules kara upuru piemiņas diena” vai kaut kā tā.
    2. Vēsturei nav patiesības. Ir vienas vai otras puses interpretācija. Jo mazāk emocionāls ir vēsturisko interpetāciju fons, jo skaidrāka ir notikumu izpratne.

    Un vispār, kāpēc vēsturei tiek pievērsta tik liela nozīme? Cilvēki dēldē idejas par 60-70 gadu veciem notikumiem, bet tajā pašā laikā nespēj skatīties tālāk par 3 mēn. nākotni! Vēsture ir jāzina, bet nav jadzīvo tajā! Tur vairs neko nevar izdarīt, bet “sperot soli šodien” Tu spēj arī ietekmēt nākotni, bet ne pagātni!

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 16.03.2011. 13.13

    Un vispār, kāpēc vēsturei tiek pievērsta tik liela nozīme — Liela nozīme tādēļ, ka uz šīs pašas vēstures ir uzbūvēti mūsu atjaunotās LR pamati, kas savu kārt ir garantija tādas LR nākotnei, kādu to vēlas redzēt latviešu lielākais vairākums

    Bet par vēsturisko patiesību un interpretācijām. Aizej uz Okupācijas muzeju, tur ir liecības, kuras nav interpretējamas, izsūtīto saraksti uc lietas

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > buchamona 16.03.2011. 14.14

    Emocijas!!! Mēs par okupācijas dienu un arī par izsūtīšanas dienu tagad nerunājam, bet gan par 16.martu un tā jēgu.

    Jā, uz vēstures ir uzbūvēti LR pamati (stingri vai ne tik stigri ir cits jautājums), bet vēsture negarantē pamatu pastāvēšanu!

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > buchamona 16.03.2011. 16.51

    … Mēs katrai kaujai nevaram taisīt pasākumus! ..
    ———————————
    Pruotams.
    Jūs nevarat.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > buchamona 16.03.2011. 16.58

    ..Un vispār, kāpēc vēsturei tiek pievērsta tik liela nozīme?..
    ——————————————————–

    Tā vēl nav beigusies.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > buchamona 17.03.2011. 19.37

    to rinķī apkārt
    Nekad latvieši nesvinēs kopīgus svētkus ar cilvēces ienaidniekiem, kara noziedzniekiem, marodieriem un vecenīšu izvarotājiem. Kas to darīs vairs nebūs latvietis, bet būs jau degradējies līdz kravcoviem, ušakoviem, urbanovičiem un citiem šarikoviem.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > buchamona 17.03.2011. 19.41

    to Nasing spešal!
    “Vēsture ir jāzina, bet nav jadzīvo tajā!”
    ——————
    To pasaki tiem jebkādas cilvēcības pazīmes zaudējušiem fašistu mērgļiem, kas 9. maijā rīko lopiskas dzīres un grorificē staļinismu un WWII noziegumus.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

Janka, Janic 16.03.2011. 08.49

16.marts daļai muusu politiķu ir kaa karsts raacenis riiklee , noriit nevar araa spļaut ???… ar nevar
Slava briiviibas ciiņaas kritušajiem un aizsaulee aizgaajušajiem , kaa arii veel dziivajiem muusu vecteeviem , teeviem un braaļiem !!!

+11
-2
Atbildēt

0

mary75 16.03.2011. 08.22

Teicams raksts un situācijas atspoguļojums, var tikai piekrist.

+15
-5
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam