Starptautiskās lidostas "Rīga" vadību uztic Luhsem
23Saistītie raksti
Intervija /
6. novembris
Mums ir laba riska apetīte
Aktuāli /
12. septembris
Žurnāls: Cik pelna valsts kapitālsabiedrību vadītāji?
Komentārs /
11. septembris
Pirmā gada mācības
Radars /
4. septembris
Radars Latvijā
Komentāri (23)
Neticis 16.03.2015. 22.55
Nozares speciālistam derētu zināt, ka ir nevis “mobīlā”, bet gan “mobilā” iekārta. http://termini.lza.lv/term.php?term=mobile&list=&lang=EN
1
hugo > Neticis 16.03.2015. 23.38
Paldies, likšu aiz auss. Mazliet šaubas jau bija. Diemžēl IRs nav tik advancēts, lai veiktu kādas izmaiņas
0
ierados 15.03.2015. 07.29
Mārketings ir zinātne par to, kā pārdot eskimosam piekvēpušu sniegu vai tuaregam piečurātas smiltis. Tam nav nekā kopēja ar produkta kvalitāti.
5
hugo > ierados 15.03.2015. 12.03
Nu, kā tad nē? Vai, piemēram, telefona materiāls un noturība pret triecieniem nav kvalitāte, ja pirms tam šīs lietas izpalika?
Kā Tev šķiet, kas noteica ieviest šos uzlabojumus? Vai tam nebija sakars ar mārketingu?
0
ierados > ierados 17.03.2015. 07.08
Šos uzlabojumus ieviest noteica apjausma, ka cilvēki visapkārt nav tik bezcerīgi idioti, kā bija pieņemts iepriekš, kad reklāmisti katru saulē izbalējušu suņa kaku uzbāzīgi lika priekšā par lietu, bez kā turpmākā dzīve nav iespējama.
0
hugo > ierados 17.03.2015. 12.37
Mārketings pēc būtības nav reklāma. Tādēļ mārketologus nevar saukt par reklāmistiem. Reklāmisti ir vairāk tehniskas dabas profesionāļi, kas LV veic arī produktu promotēšanu, izveido plakātus, filmu klipiņus, vizītkartes utt.
Kā vārds Marketing vēsta, tas ir saistīts ar Market – Tirgus. Tas pēta to, lai Toyota netiktu pārdota vienādās cenās kā Hundai. Tas pēta kā izdevīgāk pārdot tos Hundai – vai caur dīleriem vai kopā ar traktortehniku. Visur, kur ir masu produkcija ir mārketologi, kas biezi vien strādā ne tikai pasūtītāju interesēs, bet arī cilvēku, jo vēlas piegādāt to ko cilvēks sagaida.
Tas, ka mūsdienās nabadzīgiem cilvēkiem piegādā visādus Ķīnas sū ar brendu ir taisnība. LV tam uzskrūvē cenas vēl augstāk, bet tas manuprāt ir saistīts ar globālu noslāņošanos tikai 2 slāņos, nevis 3.
Tev ir iespēja izvērtēt un balsot pērkot vai nepērkot.
Lūk raksts par to, kas ir mārketings: http://devini.com/kas-ir-marketings-mix/
Ja Tev interesē, vai vienīgais, kas Tev interesē ir pasūdzēšanās?
0
ierados > ierados 19.03.2015. 08.50
” mārketologi, kas biezi vien strādā ne tikai pasūtītāju interesēs, bet arī cilvēku,”
Saki vien jau kā tas ir: “bieži vien” vietā “izliekas, ka”. Citādi tevi var noturēt par lietderīgo idiotu, kurš noticējis “gudro” skolu mācībām. Infekcijas izplatītāju.
0
hugo > ierados 21.03.2015. 18.47
Paldies ka padalījies ar saviem pārdzīvojumiem!
0
Ilze Nagla 15.12.2010. 16.17
Ir vēlme ironiski iekomentēt, ko gan zemnieki no lidošanas saprot :)
Kāpēc nav konkurss, bet prasta iecelšana, turklāt tāda, kas nevieš uzticību?
0
kdaljajev 15.12.2010. 15.33
Notiek demokrātisks process mūsu gaumē.Pie barotavām saliek savus cilvēkus.Mums no tā ne silts ne auksts.Lai lidmašīnas lido un nekrīt.Peters pasēdēja,tagad atradīsies cita laba vieta.Mums ir universāli politiķi ziķeri visās jomās.
0
Armands 15.12.2010. 14.53
Peters jun. varēs tulkot tēva dzejoļus krievu mēlē.
0
garausiitis 15.12.2010. 13.54
Nu viena no versijām skan,ka AirBaltic Fliks patiesībā pārstāv 3A intereses,kas varētu būt patiesie daļu īpašnieki, kas , ja tā ir patiesība, izskaidro Šlesera rezervēto attieksmi pret Petera nomaiņu lidostā un to ,ka šādu soli neveica Gerhards.
1
daina_tabuna > garausiitis 16.12.2010. 09.05
Tā nav nekāda versija, bet gan pilnīgi reāla štelle. Šlesers Flikam izkārtoja to naudu, kuras vienā dienā Flikam vēl nebija, bet jau nākamajā viņš atpirka no SAS airBaltic daļas.
Nebūs mums nekādi ķīniešu investori. Dabūsim atpakaļ padomju Aeroflot. Es tikai ceru, ka jau tā sakaino airBaltic servisu līdz ar to nenometīs lejā līdz Aeroflot līmenim.
0
daina_tabuna 15.12.2010. 13.29
ZZS saimniekos lidostā… Būs interesanti. Ne velti nupat viens krievu boss tikās ar Lembergu. Acīmredzot “atrisināt konfliktu ar airBaltic” nozīmē labi ātri tikt vaļā no airBaltic valsts daļām, kuras var dabūt tikai paketē ar parāda nomaksu lidostai.
0
silvija_vitina 15.12.2010. 12.28
Būtu interesanti uzzināt, uz kurieni aizrotēts Peters juniors… zinot pastāvošo lietu kārtību, neticas, ka viņš vienkārši būs zaudējis darbu.
1
daina_tabuna > silvija_vitina 15.12.2010. 13.25
Viņam nekas cits nespīd kā kaut kur Rīgas struktūrās, jo ir Šlesera protežē, bet Šleseram valsts līmeņa vietiņās vairs nav teikšana.
0
ventis_mikuda 15.12.2010. 12.00
Lai izdodas! Palasiju delfos komentārus, tur jau katrs paspējis žulti izlaist…
3
Guncītis > ventis_mikuda 15.12.2010. 14.07
Portāls “Delfi” iepriekš noskaidroja, ka Luhsem ir apšaubāms augstākās izglītības diploms – 1991.gada vasarā Krievijas Sociālās politikas institūtā (KSPI) viņš saņēmis diplomu, kurā izdzēsta norāde uz to, ka tā ir komunistiskās partijas augstskola. Šī institūta pilnais nosaukums laikā, kad to beidza Luhse, bija Krievijas Padomju Federatīvās Sociālistiskās Republikas (KPFSR) Komunistiskās partijas (KP) Centrālās komitejas (CK) Krievijas Sociālpolitiskais institūts (Российский социально-политический институт ЦК КП РСФСР), un par to 1991.gada martā pārveidota komunistiskās partijas “kadru kalve” Maskavas Augstākā partijas skola.
Portāla “Delfi” rīcībā ir arī Luhses savulaik oficiāli iesniegtais Kišiņevas Politehniskā institūta pārvaldes inženiera maģistra diploms, kas datēts ar 1992.gada 28.jūniju. Saskaņā ar “Delfi” rīcībā esošo informāciju, viņš šajā augstskolā it kā studējis vienlaikus ar studijām Maskavā, tas ir, apguvis maģistra programmu vēl pirms pirmā līmeņa augstākās izglītības iegūšanas.
Tāpat Luhse medijiem publiski atzinis, ka studē doktorantūrā ASV, taču šī augstskola Ņūportas Internacionālā universitāte (Newport International University, NIU), saskaņā ar ASV Izglītības departamenta reģistriem, nav akreditēta nevienā ASV akreditācijas iestādē, turklāt pērn maijā tās galvenā mītne Vaiomingas štatā tika slēgta. Tās sniegto izglītību kvalificē kā “neformālo pieaugušo izglītību”.
0
austrisv > ventis_mikuda 15.12.2010. 14.12
Tas, ka ZZS čum un mudž no bijušajiem kompartijas līderim, nav nekāds noslēpums. Uz priekšu tas pats; amatos bijušie komunisti: Dūklavs, Luhse,Lembergs, Brigmanis…un kur nu vēl kartotēkas vīri:A. Bērziņš utt.
Kāds labums valsts ekonomikā no šādiem te vadītājiem, ja pat PSRS bankrotēja savulaik!
0
anete_raugule > ventis_mikuda 16.12.2010. 14.42
Tas daudz ko izsaka par ZZS elektorātu un vi;nu priekšstatu par labu saimniekošanu.
0