CSDD veidos velosipēdu reģistru
21Saistītie raksti
Veiksme /
18. septembris
Pasākumu fabrika
Personība /
4. septembris
Tas ir megasasniegums!
Transports /
12. maijs
Zaļš «dienesta auto» un trenažieris
Vēsture /
8. februāris 2021
Rīgas velosipēdu lielražotājs
Redaktores sleja /
9. novembris 2020
Vienkārša dzīve
Komentāri (21)
daina_tabuna 01.12.2010. 09.48
Ziņa, protams, interesanta un doma laba, bet- KĀ?
Es reģistrēšu, ka man- Dolāram- pieder zaļš vellapēds, ar brūnu sēdekli, 26 collu riepām, no kurām pakaļējā met astotnieku? Šobrīd mums uz ģimeni teorētiski ir 5 velosipēdi (teorētiski tāpēc, ka viens no tiem ir nozagts). No šiem pieciem tikai vienam rāmī ir iegravēts numurs- tātad reāli es varu reģistrēt tikai to. Nedomāju, ka esam kāda briesmīgi unikālā ģimenīte un tāda pati situācija ar numuriem ir visā Latvijā (patiesībā- pasaulē). CSDD piedāvās arī pakalpojumu numura iesišanai rāmī?
0
Janka, Janic 30.11.2010. 20.16
tas bija domaats ar sarkastisku piesitienu pret šodienas nodokļu politiku transporta liidzekļu jomaa.
0
Janka, Janic 30.11.2010. 18.39
… reģistrs CSDD buus oficiaals pamats no katras reģistreetaas velllapeedas iekaseet nodokli vismaz 10 ls veertiibaa , ne jau zagšana viņus interesee , vellapeedaam tagad sataisiitas brauktuves , galu galaa arii vellapeeda ir transporta liidzeklis un taapat kaa autiņš var kalpot par iemeslu tikt aplikts ar nodokli , atkariibaa no taa cik aatrumi , kaadas bremzes amortizaatori un veel citi luksusi , kuri dotu pienesumu neizsmeļamajam valsts budžetam! savaa meldijaa: Jauki dziivot Latvijaa …
1
mxblack > Janka, Janic 30.11.2010. 19.59
Es neticu ka kāds riskētu vellapēdu aplikt ar nodokli. Tas skaitās viszaļākais alternatīvais transporta līdzeklis un ja tādu furoru uzinātu kāda Zaļo organizācija Pasaulē, tad tos nodokļu uzlicejus noēstu bez sāls. Es domāju ka tieši tāpēc CSN netiek ierakstītas arī dažas pašlaik slēptas prasības. Piemēram aizliegums velosipēdu lietot uz gājēju pārejām un prasība to pāri ceļam stumt blakus gājējam. Es neticu, ka Holandē, vai Dānijā kādam jebkur mutiski liek stumt velosipēdu un uz gājeju ceļiem un pārejām auto ir priekšroka pret velosipēdu. Tad tur neviens neriskētu tos lietot, vai arī tādus likumu radītājus zaļie atstātu bez logiem un pat nodedzinātu viņu kantorus. Tāpēc jau šeit neriskē to teikumu par obligāto velosipēda stumšanu pāri gājēju pārejām ierakstīt CSN, lai tas nenoskanētu daudzās valstīs ka kauns un negods Latvijai.
0
mxblack 30.11.2010. 17.12
Es arī nedomāju ka ar to reģistru kādu varētu paglābt no zagļiem. Vispirms ir vajadzīga droša vieta kur nolikt, tad ļoti laba atslēga un arī pamatīga skaņas signalizācija uz pieskārienu divritenim. Man viņš ir tā aprīkots, bet tas ir samērā sarežģīti izdarāms. Varbūt nakotnē varēs divritenim ieslēpt satelītnavigāciju kaut kur rāmī. Tad to vismaz varētu ātri atrast un noķert arī zagli. Riteņu cena ir pietiekopsi augsta lai tas atmaksātos. Bet kas attiecas uz CSN, kapēc arī pārējās ar vello saistītās situācijas tajos nevar atrunāt tikpat perfekti, kā ir izveidota papildus CSN sadaļa velosipēdistiem. Diemžēl tā ir ļoti nepilnīga. Tāpēc es esmu tik ļoti sašutis, jo katrs izbrauciens ar divriteni ir ļoti bīstams šīs putras dēļ. Ne es ne autobraucējs bieži nezin kāds lēmums būtu pareizs, jo vienkārši nav attiecīgo noteikumu, kaut situācijas ir populāras.
0
lebronj2356 30.11.2010. 16.53
Es ceru, ka tā nav kārtējā naudas slauktuve. Principiāli ideja jau laba, bet pret velosipēdu zādzībām būs mazefektīva, jo pati lapa mazpopulāra un divriteņus izkontrolēt ir grūti, bez tam vienmēr pastāv iespēja izjaukt un pārdot pa daļām.
0
mxblack 30.11.2010. 15.51
Ļoti bieži pirms ietvēm uz izbrauktuvēm no blakus teritorijām un arī krustojumos ar perpentikulārajiem ceļiem ir uzstādīta zīme “dod ceļu”. Diemžēl ļoti reti kāds autobraucējs, attiecībā pret pa ietvi braucošu velosipēdistu šādu zīmi ievēro, bet turpina braukt pat nesamazinot ātrumu, kaut velosipēdists tikai knapi spēj pirms viņa nobremzēt. Arī tā ir šīs CSN putras radītās sekas. Autobraucēji ir pieraduši ignorēt velosipēdistus uz gājēju pārejām un turpina to darīt arī visās citās situācijās, jo pēc mūsu CSN vienkārši velosipēdists ir ārpus šī satiksmes reglamenta. CSDD vispār klaji neieredz velosipēdistus. Es braucu pa ietvi gar CSDD autostāvietas vārtiem. Vārtos stāvēja viņu trafaretētais auto. Tā prikšā bija vēl vieta lai es varētu tikt tam garām, neizbraucot uz ielas. Kad es biju gandrīz klāt, tas viņu darbinieks auto padzina uz priekšu tā, lai es garām netiktu un apstājās. Nācās ektrā bremzēt. Arī velostatīvu pie CSDD neatradīsi, liec savu riteni kur gribi, ja ir pie viņiem darīšanas. Es viņiem neticu.
2
ineta_rr > mxblack 01.12.2010. 09.25
Tas tevi varētu šokēt, bet velosipēdistam gandrīz nekad nav priekšroka. Konkrēti gājēju pārejas ir jāškērso uz kājām vai rēķinies, ka likums mums neliek velosipēdistam dot ceļu uz gājēju pārejas, tāpat kā mums tā nav jādod, ja pa gājēju pāreju brauktu auto (izklausās stulbi, bet, kad tu esi uz riteņa, pret tevi jāattiecās kā pret transportlīdzekli).
0
mxblack > mxblack 01.12.2010. 19.01
Ne vienmēr. Ja auto nogriežas pa labi vai pa kreisi, tad ir jādod ceļš arī uz gājēju pārejas gan gājējam, gan velosipēdistam. Apskaties CSN 138. paragrāfu. Bet lielākais kuriozs ir tāds, ka braucot uz velosipēda pāri pārejai pie sarkanā signāla, ja nenāk protams auto, mani policists sodīt nevar, jo pēc CSN sarkanais signals attiecas tikai uz gājējiem. Velosipēdists tur nav minēts. Vai tā nav īsta putra, ne noteikumi, vai reglaments?
0
silvija_vitina 30.11.2010. 15.44
“Velosipēdu varēs reģistrēt elektroniski CSDD mājaslapā http://www.csdd.lv vai kādā no CSDD nodaļām. Lai reģistrētu riteni, būs jābūt vismaz 16 gadus vecam.”
Es gandrīz smadzenes izmežģīju, censdamās saprast, kam ir jābūt vismaz 16 gadus vecam – ritenim vai īpašniekam…
Bet ziņa, protams, ir ļoti iepriecinoša!
0
mxblack 30.11.2010. 15.40
Diemžēl CSDD nevar izstrādāt CSN, kuri reglamentētu ne tikai auto, bet arī velo satiksmi. Piem. gājēju pāreju drīkst šķērsot tikai gājējs. Bet nekur nav teikts ka vellobraucējs nedrīkst. Tātad drīkst bet viņu drīkst sabraukt auto, jo faktiski attiecībā uz velosipēdistu šajā situācijā vispār nav noteikumu. Gājējs nedrīkst šķērsot pāreju pie degoša sarkanā signāla, bet velosipēdists drīkst, jo nekas par to nav teikts CSN. Faktiski atkal nav nekādu noteikumu, dari kā gribi. Noteikumi parādās ja pa gājēju pāreju brauc velosipēdists un uz to no blakus ielas pagrižas transports. Nu arī velosipēdistam ir priekšroka. Kaut gan auto izbraucot no blakus esošiem pagalmiem uc. blakus teritorijām ir jādode ceļš gājējiem un visiem citiem kuru ceļu viņš sķērso, uz ietves attiecībā uz velosipēdistu šis noteikums it kā nedarbojoties un velosipēds pāri izbrauktuvei esot jastumj. Bet CSN vispār nekur nliek stumt velosipēdu. Tātad attiecībā uz velobraucējiem mūsu CSN ir pilnīga putra, it kā pieskaņota autobraucēju interesēm, kad tiek apdraudēta velosipēdista dzīvība un autobraucējiem rada jucekli attiecībā pret velobraucejiem.
0
eryx2 30.11.2010. 15.37
Veloreģistrs jau kādu laiciņu eksistē http://veloreg.lv/
1
Kārlis Dūmiņš > eryx2 30.11.2010. 16.11
Ir arī http://veloregistrs.lv/ … starp citu, interesanti, vai šo abu lapu datubāzes ir apvienotas?
0
Iluta Krūmiņa 30.11.2010. 15.10
Ceru ka tas nebus kartejais miljonu vertais burbul-projekts un tiesam bus efektivs. Pasam nesen nozaga riteni, gribetos kadu uzskaites sistemu, jo ta ir nopietna problema velosipedistiem.
0