Lielāka nodeva smalkajiem un jaudīgajiem auto

22

Komentāri (22)

kenzoo 24.11.2010. 15.35

Vēl man nekļuva skaidrs, kā tad rēķinās mašīnām, kas reģistrētas PĒC 2005. gada? Turklāt vispār reģistrētas pēc 2005.g., t.i. ražotas 2005.-2011., vai reģistrētas LV pēc 2005.g., t.i. vai tur ietilpst arī šogad LV reģistrēta 2000. gada mašīna?
Netā jau izplatījusies šāda bildīte http://www.bildites.lv/images/nwthli9mqxnojp3ytp.png Patiesumu negarantēju.

0
0
Atbildēt

0

kdaljajev 24.11.2010. 14.25

Nodokli vajadzēja paaugstināt transportam kas jaunāks par 10 gadiem.Tā jau tauta knapi dzīvību velk.

0
0
Atbildēt

0

lebronj2356 23.11.2010. 23.57

Ar šādu diferencētu pieeju jau vajadzēja pagājušogad sākt. Turklāt, motociklu nodeva, dēļ ierobežotā lietojuma laika vidēji gadā un nelielās asfalta noslodzes , ko motocikli rada ceļiem, ir neadekvāti augsta arī tagad ! Principā daļēju atvieglojumu vajadzēja daudzbērnu ģimenēm( sākot no 3 bērniem) un lauku iedzīvotājiem, jo tur mašīna nav nekāds lukss, bet gan vienīgais veids kā nokļūt no A līdz B !

+6
0
Atbildēt

0

Ilze Klincâre 23.11.2010. 23.38

ņiva ir smags un excluzīvs auto vai vienkārši smags? Tā jau principā viss pareizi, bet nu skaidrs, ka tas vienkārši ir nodokļu palielinājums visiem un BASTA! Kas tas par nodokli Porsche Cayenne ar biturbo motoru 400Ls?!!! Lieliem un exclusive tur ir spičkas, lielāko ienēmumu pieaugumu pēc šīm izmaiņām veidos ‘vidējais’ Latvijas auto BMW525 AudiA4 A6 mazda626 utt.

+2
0
Atbildēt

0

guntis_anita 23.11.2010. 21.50

Kārtējo reizi tiek domāts atkal tikai par Rīgu. Vēl jau LV ir pulka ļautiņu, kas dzīvo ”ofrouda” apstākļos, jeb lauku novados. Tur, īpaši sniega vai lietus apstākļos, pa ceļiem līdzīgajām inženiertehniskajām būvēm braukt ar mazlitrāžas Fiat Punto vai WW Polo gluži vienkārši nav iespējams, tas ir pat bīstami. Bez tam laukos dzīvojošajam vieglais auto pilda arī tādu kā puskravenieka funkciju, tam ir jābūt ietilpīgam. Rīgas klerki kārtējo reizi ir pierādījuši, ka tālāk pa savu degungalu neredz. Kauns.

+4
0
Atbildēt

0

adsd 23.11.2010. 21.37

Īpašu atbalstu jutīs daudzbērnu ģimene, kam ir ekskluzīvs VW Transporter. Nāksies atbalstīt valsti ar nieka 200 LVL.
Pie tam, tas taču ir t. s. ceļa nodoklis. Kādus ceļus mēs saņemam pretī ??? !!!

+2
0
Atbildēt

1

    Ieva Melgalve > adsd 23.11.2010. 23.04

    Piekritu.Tie,kuriem ir 6 un vairak gadigi busini cietis visvairak.Viena lieta,ja tas pieder kadam “Aldarim”,piemeram,cita,ja ar to laucinieki ved kartupelus uz tirgu.Un vel kapec 2005 gads,nevis 04,03? Manuprat kautkadam 2003-04 gada Landroveram,4-6 litrigam Mersim u.t.t.,ar vel nav ne vainas un sturee tadus parsvara “trekno”gadu darboni nekustama ipasuma jomaa,veikli valsts ierednisi u.c.Godigaks orientieris lietotam masinam tomer butu videja tirgus vertiba,nevis pilna masa.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

adsd 23.11.2010. 21.27

Ja tā tabula ir pareiza, tad es par savu smalko un jaudīgo Opel Omega universālu ar pilnu masu 2206 kg maksāšu 120 Ls iepriekšējo 90 vietā ???

Lielāka nodeva smalkajiem un jaudīgajiem auto …
Lielāka nodeva tak būs visiem. Atkal mēs neesam sapratuši, ka visi braucam ar smalkiem un jaudīgiem …

+2
0
Atbildēt

1

    vismantsk > adsd 24.11.2010. 00.33

    “Pieaugs” un “būtiski pieaugs” tomēr ir atšķirīgas lietas. Lielākais pieaugums ir plānots pat ~130%.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Elita Indriksone 23.11.2010. 19.56

Principā jau viss pareizi, pilsētas džipu īpašniekiem ir jāmaksā vairāk. Bet kā piemēram būtu ģimenei ar 5 vai vairāk bērniem. Viņiem nederēs mazs, mazlitrāžas VW Polo. Viņi maksās jau par bērnu audzināšanu + vēl lielākas nodevas valstij. Nu tas tā – vajadzēja kādu atrunu likumā

+7
0
Atbildēt

1

    kenzoo > Elita Indriksone 23.11.2010. 20.05

    Pēc šīs nodevas loģikas sanāk izdevīgāk katram no vecākiem braukt ar savu VW Polo (+katrā pa 2 vai 3 bērniem)…

    +3
    0
    Atbildēt

    0

LAURIS 23.11.2010. 19.44

mazo pipuku staipītāji maksās vairāk? ;/

+4
-3
Atbildēt

0

kenzoo 23.11.2010. 19.21

Kur te: ” 1501-1800 kg – 52 lati, par 8% vairāk nekā šogad, 1801-2100 kg – 80 latu, par 7% vairāk” loģika? 1501 par 8% un 2099 par 7%? Vai tik tas nav tāpēc, ka vairums tieši vidējo un ekono. mašīnu ir tieši 1501-1800?

+1
-1
Atbildēt

3

    Tamāra Nolmane > kenzoo 23.11.2010. 21.39

    Tas ir jautājums vai apgalvojums? Ja jautājums tad ir divi varianti – vai nu tu sava auto tehniskajā pasē nekad neesi iemetis aci, līdz ar to pirms iet apskati ce”la nodokli neesi rēķinājis (tātad ar palielinājumu nav problēmu), vai arī pārvietojies ar sabiedrisko tranpsortu un šis nodoklis Tevi neskar. Bet paraudāt jau vajaga. Iepriekš pārmeta progresīvo nodokļu trūkumu, bet tagad atkal ņaud..

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    kenzoo > kenzoo 23.11.2010. 22.38

    Iebildums bija nevis pret progresīvo maksu bet pret to, ka vecai un smagai (1800-2100) mašīnai nodevas pieaugums sanāks mazāks (7%) kā vecai un salīdzinoši vieglākai (1500-1800) – 8%.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva Melgalve > kenzoo 24.11.2010. 11.48

    Nu tas 1% jau neko ipasi nemaina.Un janem vera,ka klasi lidz 2100 kg.,daudzi,ari es tai skaita ,izvelas ,jo pasi ir liela auguma.Ja ,piemeram ,Honda Civic vel ta neko,tad Ford Focus jutos ljoti neerti:).Ka jau teicu godigaks kriterijs ir tirgus vertiba,ne auto masa.

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam