Āboltiņa: Sabiedrība pieprasa jaunu politisko kultūru

59

Komentāri (59)

Māris 05.06.2015. 11.30

Kā jau parasti – lapseņu bars metas aizstāvēt savējo.

Jautājums jau nebija par tautību, bet par rīcību, bet “vienvalodīgajam” tas nav svarīgi, jo redz “naševo ņilušku bjut”.

+3
0
Atbildēt

0

Ieva 19.11.2010. 21.22

>Ja mēs ar savu darbu neapliecināsim šo principu, tad esmu pilnīgi droša – tauta negaidīs līdz nākamajām vēlēšanām,” viņa brīdināja.

Teiktais, laikam, ir par Bendrātes piesegšanu un Dombrovska lamāšanu..

+2
0
Atbildēt

0

SZFbiblioteka 19.11.2010. 19.45

Sabiedrība tik tiešām pieprasa jaunu politisko kultūru – atšķirīgu no tās, ko Āboltiņas vadībā demonstrēja Vienotība visā laika periodā pēc vēlēšanām. Jo īpaši sabiedrībai nāca vēmiens no Jaunā Laika izvilktajiem duncīšiem, ko jūs ar tādu sparu dūrāt mugurā saviem sabiedrotajiem Vienotības iekšienē, un Šadurska “darbaļaužu vēstulēm”. Citādi daļa vīlušos vēlētāju Jauno Laiku jau nodēvējuši par Jauno Tautas Partiju un jums draud tāda pati skuju taka kā oranžajiem.

+3
-1
Atbildēt

2

    oskaar > SZFbiblioteka 19.11.2010. 20.49

    Nav jau zināms- kura vadībā pēc vēlēšanām to pēcvēlēšanu politisko kultūru demonstrēja Vienotība (man šķiet, ka tādas izteiktas “vadības” tur nebija). Bet piekrītu, ka skaisti tas neizskatījās.
    Manuprāt- valdībai tomēr vajadzēja izveidoties profesionālākai, nekā tā ir izveidota. :)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > SZFbiblioteka 20.11.2010. 11.38

    t.i. bez soglasņikiem nekur ?! Tāda ir tā profesionalitāte ?

    Bet nu, ja par profesionalitāti, tad tiešām vajadzēja mazāk amatus V iekšējiem ķeizariņiem, bet vairāk profesionaļiem !

    0
    0
    Atbildēt

    0

Līna Kārkliņa 18.11.2010. 21.24

Un nodokļmaksātāji turpina uzturēt nestrādājošus cietumniekus, un daži pat priecājas par Solvitas Āboltiņas frizūru un labi trenēto mēli.
———————–
Pēc Āboltiņas nomainījās vairāki ministri, kaut kā neviens nav ieviesis Zahara praktizēto dzīvē, ja jau tas bija tik nevainojami no tiesiskā viedokļa. Atklāti sakot, par šo tēmu neko komentēt nevaru, ja pieminēji tad kaut kas atmīņā ataust, taču tas ir pilnīgs nieks, lai Āboltiņai brauktu augumā.

+4
0
Atbildēt

0

Līna Kārkliņa 18.11.2010. 20.50

Āboltiņa ir viena no labākajām oratorēm, un vienmēr ir runājusi par lietām par kurām es 100% parakstos. Kā sieviete diezgan efektīva. Valsts izzagšanā nav manīta, lēmumus kāda interesēm nav bīdījusi. Ļausim gan viņai, gan pārējiem kādu laiciņu pastrādāt. Es neesmu vīlies.

+5
-1
Atbildēt

5

    piziks > Līna Kārkliņa 18.11.2010. 21.10

    Meerin, kādēļ tik daudziem latviešiem tik isa atmiņa… Solvita Āboltiņa = skaista sieviete, skaista frizūra, laba oratore? It kā taisnība, kaut gaumes jautājums, bet vai valsts svētki ir iemesls aizmirst, ka šī skaistā dāma tik nesen, būdama LR Tieslietu ministre, bija tik ļoti apvainojusies uz Ieslodzījuma vietu pārvaldes priekšnieku Viltoldu Zaharu, ka pat lamātā un, protams, nekādi labā Kalvīša vadītajam Ministru Kabinetam cienījamais profesionālis bija jāglābj no Āboltiņas vien tādēļ, ka bija izdomājis, kā nodrošināt Ilģuciema cietuma ieslodzitās ar darbu Melnsila zivju konservu razotnē! Ieslōdzītās tur strādāja, mazliet nopelnīja un atpelnīja daļu nodokļmaksātāju naudas, ko tērē no budžeta. Vitolda Zahara “grēks” bija atļaujas neprasīšana šai skaitajai dejotājai, un šī visnotaļ valstiskā iniciatīva tā arī nomira. Un nodokļmaksātāji turpina uzturēt nestrādājošus cietumniekus, un daži pat priecājas par Solvitas Āboltiņas frizūru un labi trenēto mēli.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    oskaar > Līna Kārkliņa 18.11.2010. 22.41

    Vai “grēks” bija atļaujas neprasīšana, jeb šīs darbības rezultātā radušos naudas plūsmu tecēšana nezināmos virzienos?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > Līna Kārkliņa 19.11.2010. 00.55

    Andrejg, Tev ir iepriekš un ceitur nedzirdēta informācija par aplamām naudas plūsmām? KNAB-s vai kāda cita struktūra ir kaut ierosinājusi lietu? Pastāsti, esi tik laipns, — labāk bez demagoģijas, ar faktiem.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    oskaar > Līna Kārkliņa 19.11.2010. 02.32

    Labi- esmu tik laipns:)
    Man nav informācijas par “aplamām” naudas plūsmām. Bet pieļauju iespēju, ka “atļaujas neprasīšana” varēja būt saistīta ar iespēju kaut kādu naudas plūsmas daļu novirzīt ne tur, kur tai būtu bijis jānokļūst, ja atļauja tiktu saskaņota. Uzsveru- “PIEĻAUJU IESPĒJU”!
    Bez demagoģijas, un arī bez faktiem!
    Jūsu tekstā, manuprāt, bija daudz demagoģijas, un nekādu faktu.

    Demagoģija: Cenšanās kādus nodomus realizēt ar krāpšanu, melīgiem solījumiem, glaimiem un faktu sagrozīšanu.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    oskaar > Līna Kārkliņa 19.11.2010. 03.15

    Savādi- kādēļ piepeši tik asa rekcija? Es pat nenojautu, ka esmu aizskāris tik ļoti sāpīgu jautājumu.
    Bet patiesībā- ne jau es to sāku.

    0
    0
    Atbildēt

    0

lebronj2356 18.11.2010. 20.24

Šī dāmīte, kas PR solījumus ātri aizmirst pēc vēlēšanām skrienot pēc krēsla un pin intrigas Vienotības iekšienē, varēja paklusēt….Ja kādam ir tiesības un pienākums runāt par jaunu politikas kultūru Latvijā ir Valdis Dombrovskis, VL! un daži citi cilvēki un politiskie spēki kas to mēģina konstruēt nevis stāsta ko citu katru nedēļu !

+3
-2
Atbildēt

1

    aigiigais > lebronj2356 18.11.2010. 20.32

    Kaut vienu reizi, VALSTS SVĒTKOS, pienirsīsim nesaskaņas, lai tā kuce dzīvo, viņa arī ir no LATVIJAS!!!

    0
    -4
    Atbildēt

    0

daina_tabuna 18.11.2010. 19.22

… tauta negaidīs līdz nākamajām vēlēšanām…

Aha, Biškeka atkal rēgojas?!

0
0
Atbildēt

1

    aigiigais > daina_tabuna 18.11.2010. 19.43

    Biškeka nav pašapmāns, viņas radīšanai kremlini ir iesaistījuši milzu līdzakļus..

    +2
    0
    Atbildēt

    0

aigiigais 18.11.2010. 16.15

Pirmo reizi,pēc ilgākiem laikiem,Solvita spēja precīzi formulēt NACIONĀLAS VALSTS PAMATPRINCIPUS, visu cieņu, laikam Solvita lasa komentārus IR.lv :)

+6
0
Atbildēt

0

dro 18.11.2010. 15.07

Šodien jau visiem gribas labu vēlēt, arī Āboltiņai, bet ticēt gan vairs nevaru. Kā var aicināt koalīcijā partiju, kuras biedri nicina gan šo valsti gan latviešus?

+11
-3
Atbildēt

6

    andris902 > dro 18.11.2010. 15.36

    …”Lai veidotu nākotni, nekas nav tik nepieciešms kā sapnis par to.”
    Viktors Igo

    ….Priecīgs sveiciens mūsu Valsts svētkos!….

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 18.11.2010. 18.40

    laiks rādīs.
    Izlīdzēsies ar citātiem:
    Juka Rislaki teicis tā;
    Mūsdienās 92 gadus veca valsts ir vēl samērā jauna un var paveikt daudz. Mums, somiem, nākamajā mēnesī būs 93. valsts dzimšanas diena. Novēlu latviešiem visu labāko, un liekas, ka pirmo reizi kopš ilgiem laikiem šim vēlējumam ir arī reāls pamats.
    un Tomass Peins atkal šitā:
    THESE are the times that try men’s souls. The summer soldier and the sunshine patriot will, in this crisis, shrink from the service of their country; but he that stands by it now, deserves the love and thanks of man and woman.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    oskaar > dro 19.11.2010. 00.09

    Kādēļ Jums šķiet, ka šī partija nicina gan Latviju, gan latviešus? Tīri intuitīvi? Nu, iespējams, ka varētu Jums piekrist, bet varbūt tie ir tikai aizpriedumi.
    Kādēļ aicināt koalīcijā šo partiju? Elementāri- šī partija saņēma II vietu vēlēšanās. Nerēķināties ar to- tā ir muļķība. Diemžēl- vārdu salikums “Būtu muļķība” jau vairs nav aktuāls.
    Laikam nebūs taisnība, ka šī partija nicina šo valsti- tad šīs partijas vairs nebūtu (tā būtu aizliegta).

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > dro 19.11.2010. 17.42

    andrejsg. Kādēļ Jums šķiet, ka šī partija nicina gan Latviju, gan latviešus? Tīri intuitīvi?
    ________________________
    Mūžīga neziņa? Negribas ticēt tam, ko redzat ikdienā? mMnuprat pierādījumus Jums varētu nosaukt katrs skolnieks. Jums arī sapnis redzēt Kremļa filiāli valdībā?

    Kādēļ aicināt koalīcijā šo partiju? Elementāri- šī partija saņēma II vietu vēlēšanās. Nerēķināties ar to- tā ir muļķība.
    ___________________________
    Muļķība ir kā papagailim atkārtot SC karsēju “argumentus”. Kurā valstī gan būtu tāda rakstīta vai nerakstīta norma, ka otrā visvairāk balsu partija obligāti iekļaujama valdībā? Ta nevienā!:)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    oskaar > dro 19.11.2010. 23.16

    Jūsuprāt- labāk būs tad, kad Dombrovskim kāds mugurā iedurs politisko dunci, un tad valdībā iesēdīsies SC, LPP un ZZS?
    Tad nu mēs redzēsim, cik ļoti Latviju un latviešus mīl šīs te trīs politiskās apvienības. :) :(

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 20.11.2010. 00.26

    andrejsg. Vai uzlūdzot aizdomīgu subjektu pārnakšņot savā mājā, viņš kļūst uzticamāks? Atjaunotās LV vēsture neļauj apgalvot, ka valdošo koalīciju grauj tikai opozīcija, “dunci mugurā biežāk dur” koalīcijas partneri. SC, TP, LPP intereses ir vieglāk saskaņojamas /Rīgas domnieki ir pārsteigti par Ušakova lielo apetīti/. Ja Dombrovskis tiks galā ar savām meitenēm labākajos gados, tad SC pats apraks sevi RD kā sociķi.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

mincitis888 18.11.2010. 14.12

Bet man patika runa- īsta, patiesa, vienkārša, bez lieka patosa, piezemēta.

+8
-3
Atbildēt

2

    ievuliitis > mincitis888 18.11.2010. 15.03

    Man patika runa un varēja sajust, ka Āboltiņa no sirds runā. Tikai… Darbi, ne vienmēr sakrīt ar vārdiem. Vai svētku dienas vārdi un darba dienas darbi ir divas nesavienojamas lietas?

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    disassociative > mincitis888 18.11.2010. 18.23

    Mums pašiem ir jāuzspiež arvien nopietnāk, lai darbi sakristu ar vārdiem. Ja cilvēki ļauj sev uz galvas sēdēt, tad katrs, kurš kaut drusku ieguvis varu, to arī darīs.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

kdaljajev 18.11.2010. 14.05

Skaista sieviete.Skaistas puķes.Tukša runāšana.

+3
-5
Atbildēt

3

    ltvpanorama > kdaljajev 18.11.2010. 14.51

    ..vispār secinu ka Āboltiņa visvairāk nepatīk sievietēm..kad prasu kāpēc, pateikt neko nevar..un viss disputs lēnām pārvēršas kašķī jo galvenais arguments ir ” nepatīk” ..Dzintrux..a ja par Tevi tā pateiktu..” Stulbs niks..sekls koments..dumjš babulis” vienkārši bez nopietniem argumentiem ..forši? Priecīgus svētkus!

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    mary75 > kdaljajev 18.11.2010. 16.03

    Jūt spēcīgu konkurenti, tāpēc instinktīvi necieš.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > kdaljajev 18.11.2010. 19.19

    @Andrew
    Es gan @Dzintrux piekrītu. Man vispār nav skaidrs par kādiem nopelniem Āboltiņa tika spīkera krēslā. Kopš viņa uzkāpa uz politiskās skatuves, neko vērā ņemamu nav paveikusi. Sausais atlikums no viņas rosīšanās ir apaļš zero.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

Janka, Janic 18.11.2010. 13.55

… protams , vai tas ir pareizi??? bijušais deputaats O.Griigs vienaa mieraa zaga degvielu no naftas vada Polocka Ventspils , nejau savaa traktoraa leeja , bet zaga tonnaam ,uz ielas jaukannas neandeleeja , nodeva realizaacijai DUsos, taada visatļautiib un nekauniibu var atļauties saeimas deputaats , viņam faktiski jaaseed cietumaa ar ko viņš labaaks par prastu naudas atmazgaataaju ,vienkaaršs prasts zaglis, taadeeļ nav briinums , ka liela saeimas daļa deputaatu bija paarsevušies valsts nozadzeejiem saņemot stipendiju , ar ko viņi atšķiras no zagļiem ? faktiski valsts nodeveeji … pie taa noved negodiigos un prastos tos aplaimojot ar imunitaati

+9
-1
Atbildēt

2

    mxblack > Janka, Janic 18.11.2010. 14.46

    Vai tu biji klāt, vai redzēji kā viņš zaga?

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > Janka, Janic 18.11.2010. 19.17

    Un tas viņam netraucēja uz šo Saeimu kanidēt atkal…

    +3
    0
    Atbildēt

    0

santacruz 18.11.2010. 13.51

Oi-oi-oi. Man ir bijis tas prieks ar spīkeres kundzi debatēt klātienē TV studijā. Ja juriste var apgalvot, ka Latvijai nebija tiesību rīkot referendumu par ES konstitūciju… tas raksturo kompetenci.
Francija, piemēram, sarīkoja un ieguva no Es virkni dalības noteikumu uzlabojumu. Bet latvijai jau tos nevajag, piedodiet, nav pat tiesību… nu vismaz pēc Solvitas sacītā. Nožēlojami.

+4
-4
Atbildēt

0

ligakalniece 18.11.2010. 13.46

Solvitu Āboltiņu no nākamo vēlēšanu sarakstiem izsvītroju jau 3.oktobra naktī, kad viņa pauda saviem iepriekšējiem solījumiem, tautas gribai un vēlēšanu rezultātiem pretēju kvēlu vēlmi apskaut Krievijas loloto Saskaņas Centru.
Kauns, ka viņa pēc tam uzdrošinājās pretendēt uz Saeimas spīkera krēslu. Un vēl lielāks kauns, ka viņa to dabūja. Un nu demagoģiski daudzina tikumību.

+10
-10
Atbildēt

8

    mary75 > ligakalniece 18.11.2010. 14.45

    SC deputāti arī ievēlēti ar tautas gribu.
    Ne tādas tautas, kas tev patīk?
    Tās ir tavas problēmas.

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    buchamona > ligakalniece 18.11.2010. 15.09

    Sveiks Dzeri, prieciigus sveetkus, sen nebiji redzeets, tachu Ievai Nikoletai Dāboliņai taisniiba. Aboltinja pirms veeleshanaam arii mani piekraapa, apgalvojot, ka VL/LNNK buus Vienotiibas tuvaakais sabiedrotais, bet es savu kaart abas savas meitas, kad vinjas man jautaaja – par ko tad iisti balsot, tagad man ir kauns no saviem beerniem :))) Taa mees te viens otru kraapjam un runaajam par godiigumu un atkal kraapjam.

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > ligakalniece 18.11.2010. 15.24

    Sveiks, tev tāpat priecīgus, bija jākārto dažas lietas , un vēl saslima un nomira ar limfoleikozi suns, nevarēja ārstēt, tad nu to arī pāris dienas atcerējos kopā ar absintu.
    Bet par Āboliņu – tu manu viedokli zini, pirmkārt, viņa nesolīja, ka ar SC nekad, otrkārt, to tu arī zini, ka es domāju, ka sadarboties var un vajag ar visiem.
    Nu tagad ZZS diktē visu, un ar ko viņi labāki par SC?
    Par VL arī zini manas domas.
    Labi, nesāksim atkal, labāk pasvinēsim!

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    aigiigais > ligakalniece 18.11.2010. 16.50

    Pievienojos Jums, arī mani viņair nodevusi, kaut esmu dalīts savās jūtās, man patīk DOmbrovskis un VL!, taču es ticu:

    Kad pienāks latviešiem tie labie laiki,
    Ko citas tautas tagad piedzīvo,
    Kad aizlasīsies projām kakla kungi,
    Kad mūsu zemi tagad nodzīvo?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva Melgalve > ligakalniece 18.11.2010. 23.15

    Jutu lidz par kjepainja zaudejumu:(.Ta nu sagadijies,ka man ir smilsu krasas(vairak uz baltu pusi)neliela izmera 2,5 menesu veca sunenite.Nav sugas,bet gudra skiet gana.Labs saimnieks vajadzigs.Un sveiciens svetkos,protams.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    oskaar > ligakalniece 18.11.2010. 23.29

    Jateic- priekšvēlēšanu procesā es pat nemēģināju sekot, vai Vienotība solījās vai nesolījās ar kādu nesadarboties nekādā gadījumā- jo man tas šķiet muļķīgi. Manuprāt- pēc vēlēšanām ir vēlams sadarboties visiem tiem, kuri ir saņēmuši lielākās vēlētāju daļas atbalstu- ja vien tāda sadarbība ir iespējama.
    Es būtu tikai priecājies, ja Vienotības un SC sadarbība būtu izrādījusies iespējama. Nu, izrādījās neiespējama, un es pat nezinu, vai krēslu dalīšanas dēļ, vai ideoloģisku apsvērumu rezultātā.
    Gribētos, lai Jūs manas domas arī kaut kā pieskaitītu pie “tautas gribas”. Un man nebūt nešķiet, ka Solvita Āboltiņa pauž kvēlu vēlmi apskaut Krievijas loloto Saskaņas Centru. :). SC iekļaušana valdībā, manuprāt, būtu devusi šai valdībai lielāku stabilitāti. Tagad varam gaidīt dunci Dombrovska mugurā pirmajā brīdī, kad parādīsies reāli krīzes beigu simptomi.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    ligakalniece > ligakalniece 19.11.2010. 20.09

    Nekādi nevaru pievienot “tautas daļai” cilvēku bez vārda, uzvārda un drosmes. Tāpat iztrūkst arī atbildība par rakstīto. Kā Jūs varat izteikt jebkādu viedokli par Āboltiņas un JL politisko kultūru, ja neinteresējāties par to, ko šī politiķa solīja un apgalvoja pirms vēlēšanām? Muļķīgi un gļēvi.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    oskaar > ligakalniece 19.11.2010. 22.29

    Es jau paskaidroju- kādēļ neinteresējos par to, ko politiķi solīja vai nesolīja pirms vēlēšanām tieši šajā sadaļā- iespējamā vai neiespējamā sadarbība ar citiem politiskajiem spēkiem pēc vēlēšanām.
    Ja “tautas daļai” jūs pievienojat tikai tos, kuri publicē savus uzskatus, zem tiem parakstoties un atšifrējot savu identitāti, tad, šķiet, “tauta” izrādīsies vien dažos tūkstošos indivīdu mērāma. Vai, komentārā lietojot jēdzienu “tautas griba”, Jūs ņemat vērā tikai šo Jums droši vien zināmo cilvēku viedokli? Kā paliek ar pārējo tautu, kura arī piedalījās vēlēšanās, bet publiskus, ar parakstu apliecinātus uzskatus, nav paudusi?
    Piekritīšu Jūsu apgalvojumam- drosmes man varbūt arī pietrūkst, un es nepiedalos diskusijā ar pilnu vārdu, uzvārdu un fotoattēlu. Bet arī Jūsu foto vietā rēgojas vien pelēks aplītis. :) Es gan nedomāju, ka tādēļ Jūsu izteiktais viedoklis būtu zemē metams.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

dancis4 18.11.2010. 13.41

“Vēlētāju prasības pēc skaidrāka, atklātāka, demokrātiskāka politiskā procesa ir acīmredzami augušas.”
_______________________________

Varbūt Saeima varētu sākt ar slēgto balsojumu atcelšanu, vēlētāji ir tiesīgi zināt kā balso viņu ievēlētie priekšstāvji. Politiķiem slēpjoties slēgtajos balsojumos rodas tādi absurdi rezultāti, kā, piemēram, Maizīša nepārvēlēšana ģenerālprokurora amatā, kas pierādīja, ka daļa deputātu ir bijuši meļi un divkoši.

+22
-1
Atbildēt

6

    christele > dancis4 18.11.2010. 14.25

    Es pilnībā piekrītu par slēgtā balsojuma atcelšanu!

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    vismantsk > dancis4 18.11.2010. 16.27

    Es gan nepiekrītu, jo aizklātais balsojums tika ieviests, lai nekas netraucētu balsot pēc sava paša prāta un sirdsapziņas. Ir drīzāk jāievēl godīgi politiķi, nevis jāatceļ aizklātais balsojums.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > dancis4 18.11.2010. 16.33

    Tas reizēm novestu pie populistiskiem balsojumiem, kas visiem patiktu, bet, valsts interesēm būtu kaitīgi.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    oskaar > dancis4 18.11.2010. 23.08

    Es piekrītu Krišjānim Liepiņam. Jo Tautaskalpi pagaidām atskaitās nevis tautas, bet savu partiju bosu priekšā.
    Atcelt anonīmo balsojumu būs jēga tad, kad situācija šai ziņā būs mainījusies.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    dancis4 > dancis4 19.11.2010. 11.01

    >Krišjānim. Patiesi godīgi deputāti vienmēr balso valstisku interešu vadīti un tad ar sirdsapziņu viss ir kārtībā.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    dancis4 > dancis4 19.11.2010. 11.04

    >Dzerim. Latvijas vēlētāji ir iemācījušies graudus nošķirt no pelavām (dažkārt nepopulārus, taču valstiski nozīmīgus lēmumus no klaja populisma), ko pierāda pēdējie Saeimas vēlēšanu rezultāti. Vairāki 9. Saeimas aizklātie balsojumu rezultāti liek domāt, ka tur negodīgi deputāti ir mēģinājuši izbīdīt savtīgas intereses, kas valsts interesēm tiešām ir bijis kaitīgi.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

mxblack 18.11.2010. 13.40

Vai tas nav kārtējais populisms? Arī pirms vēlēšanām “Vienotība” daudz runāja gan par profesionāļiem pārvaldēs un ministrijās, gan par politiķu morāli un stāju. Diemžel pēc viņu ievēlēšanas daudz kas no tā izrādījās tikai tukša muldēšana. Cilvēkiem ir viena ļoti bīstama īpašība, tā ir atmiņa. Un to šie “varenie”, kuriem esam noticējuši un devuši varu, ļoti bieži aizmirst. Vai viņi atkal cer ka mūsu pacietība un stulbums būs bezgalīgi? Cilvēki arī mēdz mācīties no savām kļūdām, ja viņi nav galīgi deģenerāti. Cerēsim ka arī soreiz tomēr kāds no tām mācīsies. Kas cits tad mums atliek?

+8
-6
Atbildēt

4

    ltvpanorama > mxblack 18.11.2010. 14.48

    o- pis 555 varbūt tomēr saceri labāku runu..vai komentāru..citadi mūždien tāds ” vai manu vai bla bla bla” Tev sanāk..nu ļauj viņiem padarboties pusgadu..un tad izdari secinajumus… pirms sākt matus no pakaļas plēst, japagaida visupirms lai tie izaug pietiekami lieli..

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    disassociative > mxblack 18.11.2010. 18.19

    Un par ko ta nu opim mīnusus salikuši? Par lietu cilvēks runā. Jā, sabiedrība beidzot sāk mosties un beidzot no tautas kalpiem prasa rūpes par valsti, ne par saviem maizes tēviem. Un kas tur ir slikts? Krūze iet pāri!

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > mxblack 18.11.2010. 21.25

    Opis555! Faktiski neviena cita partija/politapvienība jebkurā no savām izpaumēm nav tik ētiski nepieņemama, pat tik pretīga savās sliktākajās izpausmēs, kā Vienotība. Kādēļ? Tādēļ, ka nevar un nedrīkst aizmirst, cik lecīgi tā LR politikā ienāca, visus citus saucot par zagļiem, korumpantiem utt., tik ļoti drīz pārsteidzot ar visspilgtāko demagoģiju, visizmisīgāko varaskāri un vienu no visvājākajām spējām varu valstiski izmantot iepret saviem solījumiem un savai retorikai. Ko nu par ikdienišķajiem meliem un profesionālisma katastrofālo trūkumu.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    oskaar > mxblack 19.11.2010. 00.54

    Optiskais tēmekli- vai vari apgalvot, ka pirms JL ienākšanas politikā viss bija skaists un tīrs?
    Un tavs teksts patiesībā ir nelabvēļa ļaunprātīgi veidots vārdu savirknējums ar mērķi diskreditēt godprātīgu politiķi. :) Vai ne tā?

    +5
    0
    Atbildēt

    0

harijs_m 18.11.2010. 13.25

Laba uzruna, atšķirībā no pēdēja laikā pieņemtās pašslavināšanas. Iezīmēti būtiski jautājumi, saskatītas arī sabiedrībā virmojošās tendences. Tagad – no runām pie darbiem!

+7
-1
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam